"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Heb eindelijk mijn 100% gehaald. Als ik eens op een dag niets te doen heb ga ik de discovery tour bekijken
maar klopt masterrace !!!!
en discovery tour is echt een aanrader. zeker als je geinteresseerd bent in de geschiedenis
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Jij bent klaar, maar ik begin pas. Ben nu level 6.AntiChrist7 schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:27:
lol er is geen Animus control panel op console. Join the masterrace in the future, plebs
Heb eindelijk mijn 100% gehaald. Als ik eens op een dag niets te doen heb ga ik de discovery tour bekijken
Ik heb eerst via share play meegekeken met mijn zoon, hoe hij AC:O speelde. Ik was gelijk helemaal verkocht en heb het spel, inclusief season pass (PS4) gekocht.
Vanavond weer. Ik heb er nu al zin in.
Make music, not war
Make music, not war
Stronkie schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:43:
Een beetje BS dat die tool niet voor de consoles uitkomt.. Mensen kunnen de game toch al beter modden op PC.. Laten ze ons console owners toch een beetje in de steek
Helaas werkt het portal niet in de game maar in de front end (uplay) en daarvoor heb je dus ook echt die applicatie nodig en dit werkt niet op console omdat die hun eigen front end hebben en dus geen uplay. Dit is de reden dat het niet op console komt (echter nog niet)musiman schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:48:
Helemaal mee eens. Net zoiets als bijvoorbeeld met Skyrim Special Edition.
Deze reden werdt ook gegeven door het Ubisoft development team wat hier aan gewerkt heeft en gaven aan dat de mogelijkheid dit op console te doen niet interessant was (beetje onzinnig als je het mij vraagt maar oke)
Dus dat is de informatie die ik voor jullie heb. Ben het wel met jullie eens dat op pc het modden al veel makkelijker is en ze beter hun tijd hadden kunnen steken in een omweg voor console
Mensen er is nu een deal in de ubisoft store voor PC gamers tot 75% korting:
https://m2.news.ubisoft.c...O0Wtr3ogw7LhU2sYtYLTb0%3D
nieuwe fake leak misschien wel leuke informatie
[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 30-04-2018 19:12 ]
Vraagje: Wat doen jullie met al die gear en wapens etc die jullie krijgen? Verkopen jullie dat voor geld of demoneren jullie alles.
veel plezier met de game man. als je nog ergens anders hulp bij nodig hebt help ik je graag!
[ Voor 15% gewijzigd door gamerboy op 29-05-2018 19:03 ]
In begin nog maar haha. Net klaar met het eerste gebied en de eerste baas verslagen. Ben lvl 7, bijna 8.gamerboy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:03:
@Grudgie ligt eraan in welk punt van de game je bent. in het begin is geld handiger dan parts en kan je parts zoals lionsskin enzovoort enzovoort makkelijk vinden voor de upgrades. halverwege draait dit zich om. ik zou dus eerst een goed budget opbouwen
veel plezier met de game man. als je nog ergens anders hulp bij nodig hebt help ik je graag!
Heb ook heel veel gouden en paarse wapens. Die ook gewoon verkopen of beter bewaren?
Als ik toch goed budget moet opbouwen dan verkoop ik gewoon wel alles wat ik niet gebruik aan gear.
Ik heb het dus precies andersom gedaangamerboy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:03:
@Grudgie ligt eraan in welk punt van de game je bent. in het begin is geld handiger dan parts en kan je parts zoals lionsskin enzovoort enzovoort makkelijk vinden voor de upgrades. halverwege draait dit zich om. ik zou dus eerst een goed budget opbouwen
Ik gebruikte gewoon het beste wapen dat ik tegen kwam en gemonteerde de rest. Scheelt een hoop in trandports overvallen. Geld was niet zo belangrijk vond ik in het begin. Pas als je je wapens gaat upgraden werd dat belangrijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een andere strategie heeft.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
helemaal mee eens hoor! iedereen heeft andere manieren. ik had in het begin al een van de betere wapens gevonden voor de eerste 15 levels en had geld nodig om die te upgrade. vandaar mijn tactiekWho Am I? schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:23:
[...]
Ik heb het dus precies andersom gedaan![]()
Ik gebruikte gewoon het beste wapen dat ik tegen kwam en gemonteerde de rest. Scheelt een hoop in trandports overvallen. Geld was niet zo belangrijk vond ik in het begin. Pas als je je wapens gaat upgraden werd dat belangrijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een andere strategie heeft.
Laten we hopen dat ze het wapen/level/upgrade-systeem in Assassin's Creed: Odyssey verder verfijnen zodat de speler meer kan doen met de in-game currency. Het topic voor AC: Odyssey is inmiddels online.Who Am I? schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:23:
[...]
Ik heb het dus precies andersom gedaan![]()
[ Voor 5% gewijzigd door caesar1000 op 01-06-2018 08:56 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
20% korting vind ik echt nog veel te duur. Hij moet minimaal 50% zakken wil ik hem aanschaffen ...gamerboy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:11:
@-SaveMe- i know right echt bagger. je kan altijd ff kijken op sites like g2a maarja als je legit wilt zou ik de season pass kopen met 20% korting door 100 puntjes in te leveren. misschien dat dat je helpt?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Jij hebt alle DLC al gespeeld toch ?gamerboy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:46:
@-SaveMe- ja als ik mijne kon schenken aan je had ik het wel gedaan man maar zou niet weten hoe haha
Damn. Heb je dan gewoon helemaal geen backlog of vind je de game zo ongelooflijk vet dat je 'm voor de tweede keer wilt spelen? Ik kon na 100+ uur Origins echt geen AC meer horen of zien. Was echt blij dat ik klaar was.janvanmil schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:24:
Net de story ook in game+ uitgespeeld. Dan valt die outfit reward me toch een beetje tegen... Ik heb wel het verhaal beter kunnen volgen nu ik me alleen daarop het geconcentreerd.
Haha dit had Ik ook toen Ik met de DLCs 100% behaald had. Als alles 100% is ga ik het echt niet meer opnieuw spelen... nah over een aantal jaar misschien weerbram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:40:
[...]
Damn. Heb je dan gewoon helemaal geen backlog of vind je de game zo ongelooflijk vet dat je 'm voor de tweede keer wilt spelen? Ik kon na 100+ uur Origins echt geen AC meer horen of zien. Was echt blij dat ik klaar was.
Mijn backlog valt inderdaad tegen. Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om veel games te kopen. Hiernaast had ik de verhaallijn niet scherp en heb deze daarom nog een keer gedaan. Alleen het verhaal, 100% laat ik nu ook voor wat het is.bram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:40:
[...]
Damn. Heb je dan gewoon helemaal geen backlog of vind je de game zo ongelooflijk vet dat je 'm voor de tweede keer wilt spelen? Ik kon na 100+ uur Origins echt geen AC meer horen of zien. Was echt blij dat ik klaar was.
Ah okay, alleen het verhaal. Daar kan ik nog wel inkomen. Al die fetch quests heb je na één keer wel gezien.janvanmil schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:52:
[...]
Mijn backlog valt inderdaad tegen. Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om veel games te kopen. Hiernaast had ik de verhaallijn niet scherp en heb deze daarom nog een keer gedaan. Alleen het verhaal, 100% laat ik nu ook voor wat het is.
Dat zeker! Veel van de side quests zijn nogal repetitief... Soms een leuk side verhaaltje, maar niet echt diepgaand. Dan zijn de side quests in bij red dead redemption en de oude AC's (2, brotherhood enzo) veel interessanter. Hopelijk zien ze dat bij Ubisoft als een uitdaging voor de volgende AC.bram1984 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:26:
[...]
Ah okay, alleen het verhaal. Daar kan ik nog wel inkomen. Al die fetch quests heb je na één keer wel gezien.
Verwijderd
Nu heb ik een vraag, om een of andere reden zie ik als ik iets wil dismantelen nergens staan wat voor materials ik er voor terug krijg.
Waarschijnlijk mis ik iets of doe ik iets verkeerd? Moet je een bepaalde abilitie unlocken of moet ik een hoger level zijn?
Of krijg je niet voor alle gear materials terug?
Edit: ik speel op de PS4 overigens.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2018 22:45 ]
Afhankelijk van het type wapen dat je dismanteled krijg je een basis grondstof.
b.v. een boog resulteerd in hout, net zoals een staf volgens mij.
Zwaarden in brons etc etc.
En dan afhankelijk van de rarity van je wapen komt er nog ijzer bij.
Een paar keer doen en dan zie je de logica wel.
Enige wat ik altijd moeite mee heb is leer, hiervoor moet je helaas echt hunten, komt niet uit het slopen van equipment voort.
Moet zeggen dat ik er nu een uur of 15 in heb zitten, en het is wel heel makkelijk om af te dwalen en verloren te raken in de sidequests hoor.
Vind dit wel weer een van de betere AC's, wat meer RPG in het verhaal e.d.
Ga me nog goed vermaken, want wat is deze game groot zeg.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Ik heb er nu "iets" meer dan 15 uur inzitten.Malignant schreef op maandag 25 juni 2018 @ 07:56:
Is volgens mij vrij "standaard" wat je terug krijgt.
Afhankelijk van het type wapen dat je dismanteled krijg je een basis grondstof.
b.v. een boog resulteerd in hout, net zoals een staf volgens mij.
Zwaarden in brons etc etc.
En dan afhankelijk van de rarity van je wapen komt er nog ijzer bij.
Een paar keer doen en dan zie je de logica wel.
Enige wat ik altijd moeite mee heb is leer, hiervoor moet je helaas echt hunten, komt niet uit het slopen van equipment voort.
Moet zeggen dat ik er nu een uur of 15 in heb zitten, en het is wel heel makkelijk om af te dwalen en verloren te raken in de sidequests hoor.
Vind dit wel weer een van de betere AC's, wat meer RPG in het verhaal e.d.
Ga me nog goed vermaken, want wat is deze game groot zeg.
Make music, not war
Zal wel weer ff inkomen zijn, weet totaal de controls niet meer
Ik ben net vorige week met de Hidden Ones begonnen. Je komt er vast zo weer in.-SaveMe- schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:38:
Eindelijk de 2 DLCs gekocht in de Summer Sale. Vanavond maar een een poging wagen, ondanks de hitte ... Eerst de hidden Ones en dan de Pharaohs ....
Zal wel weer ff inkomen zijn, weet totaal de controls niet meer
Make music, not war
Ik word verwend

Sneaken en zo zat ik zo weer in, full combat moet ik weer inkomen, ging gelijk dood in een fort
Ja, bij een fort ga ik eerst zoveel mogelijk "assassinaten" en de vuurkorf van een "trap" voorzien. Wanneer er nog maar een paar mannen over zijn, dan vol in de aanval, ondertussen alle schatten verzamelend en eventueel burgers bevrijdend.-SaveMe- schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:12:
Ik herinnerde me de game als erg mooi. Gisteren even gespeeld en ik dacht echt, hmmmmmmm.....
Ik word verwend![]()
Sneaken en zo zat ik zo weer in, full combat moet ik weer inkomen, ging gelijk dood in een fort
Make music, not war
Vanaf een hoog punt met je bestuurbare pijlen mannetjes headshots geven of ergens een kruisboog kapen. Eigenlijk werd het op het einde echt te makkelijk...musiman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:57:
[...]
Ja, bij een fort ga ik eerst zoveel mogelijk "assassinaten" en de vuurkorf van een "trap" voorzien. Wanneer er nog maar een paar mannen over zijn, dan vol in de aanval, ondertussen alle schatten verzamelend en eventueel burgers bevrijdend.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ja, die kruisbogen zijn bruut. En inderdaad, eerst van grote hoogte iedereen neerschieten.Who Am I? schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:18:
[...]
Vanaf een hoog punt met je bestuurbare pijlen mannetjes headshots geven of ergens een kruisboog kapen. Eigenlijk werd het op het einde echt te makkelijk...
Wat ik ook regelmatig doe, is bij een handgemeen snel omhoog klimmen en dan een aanval vanaf hoogte. Dat werkt erg goed tegen die sterke mannetjes.
Make music, not war
( Bij AC Unity begon het al een beetje, maar Syndicate heb ik nog niet uitgespeeld en niet echt zin om die uit te spelen )
Is dit er 1 om weer op te pakken?
De hele combat is veranderd en iets uitdagender gemaakt. Het speelt dus een beetje anders dan je gewend bent en dat is best verfrissend. Ik vond het een mooie "reboot" van de serie en heb er erg van genoten. Ik vind het lastig om hem wel of niet aan te raden, maar qua gameplay vond ik het wel één van de betere Assassin's Creed games.corporalnl schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:33:
Even een ander vraagje, is Origins aan te raden? Heb AC gespeeld sinds dag 1 maar ben bij Syndicate een beetje uitgekeken.
( Bij AC Unity begon het al een beetje, maar Syndicate heb ik nog niet uitgespeeld en niet echt zin om die uit te spelen )
Is dit er 1 om weer op te pakken?
Latin capital letter y with diaeresis
Make music, not war
Elke keer denk ik: nu ga ik alle quests die ik nog open staan even afmaken! Maar dan eindig ik weer in een heel ander deel van Egypte met meer quests dan toen ik begonmusiman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:17:
En... O, wat een giga mega intens grote map!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je kunt uren ronddwalen en overal zijn wel interessante dingen te zien (met uitzondering van die immens saaie zandvlaktes...). Leuk ook om te zien dat de NPC's echt aan het werk zijn.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Overloper!!!Wailing_Banshee schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:48:
[...]
Elke keer denk ik: nu ga ik alle quests die ik nog open staan even afmaken! Maar dan eindig ik weer in een heel ander deel van Egypte met meer quests dan toen ik begonMaar ik vind Egypte nu een beetje te warm, dus ik ben even naar de bergen van Skyrim verhuisd
Maar ik begrijp je, hoor.
* musiman = Skyrim fan
Make music, not war
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Curse is echt fantastisch! Wat is 14 euro nou echt? Ik heb er denk ik wel dik 20-30uur plezier aan gehad, een bord spareribs is eerder leeg en kost even veel. Hidden Ones is leuk en onderhoudend, maar niet veel meer. Als je die voor minder dan een tientje kan krijgen is dat mooi en zou ik het zeker doen!Lasmibalsingh schreef op zondag 29 juli 2018 @ 08:45:
Ik zit te twijfelen of ik de DLC's die nu in de aanbieding zijn zal kopen. Toen ik het spel op platina had gezet had ik er wel genoeg van ondanks dat het een supermooie game was. Op internet reviews lees ik dat the Hidden Ones niet echt wat toevoegt en meer van hetzelfde is, alleen the Curse of the Pharaohs is wel degelijk anders en heeft qua verhaal ook van toegevoegde waarde. Maar nu vraag ik me af of the Curse of the Pharaohs 14 euro waard is?
Oké bedankt voor het antwoorden, ik vroeg het omdat the Hidden ones 5 euro kost en the Curse of the Pharaohs 14 euro. Het verschil in prijs daartussen vond ik nogal opmerkelijk. Tevens heb ik nog nooit meer dan 10 euro voor een dlc besteed daarom mijn twijfel maar ik denk nu wel dat ik hem ga kopen.Who Am I? schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:17:
[...]
Curse is echt fantastisch! Wat is 14 euro nou echt? Ik heb er denk ik wel dik 20-30uur plezier aan gehad, een bord spareribs is eerder leeg en kost even veel. Hidden Ones is leuk en onderhoudend, maar niet veel meer. Als je die voor minder dan een tientje kan krijgen is dat mooi en zou ik het zeker doen!
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Waar??Lasmibalsingh schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:23:
[...]
Oké bedankt voor het antwoorden, ik vroeg het omdat the Hidden ones 5 euro kost en the Curse of the Pharaohs 14 euro. Het verschil in prijs daartussen vond ik nogal opmerkelijk. Tevens heb ik nog nooit meer dan 10 euro voor een dlc besteed daarom mijn twijfel maar ik denk nu wel dat ik hem ga kopen.
Ik vind ze alleen voor de volle mep of mis ik nou iets? (ik speel op xbox)
Zit nu zelf op de 27uur en character is pas lvl25, qua verhaal heb ik net de Scarab een kopje kleiner gemaakt.
Fantastische game! Geweldige setting ook..!
Niet zo'n diepe gameplay als witcher 3 maar een minstens zo grote map maakt een hoop goed, ben er behoorlijk van onder de indruk.
GOTY voor mij.
In de Playstation Store zijn de DLC's in de aanbieding: 50% korting. Wellicht dat ze daar voor die prijs te koop zijn, maar ik kan de prijzen niet zien omdat ik ze al gekocht heb. Helaas voor jou als XBox speler.PepieNL schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:32:
[...]
Waar??
Ik vind ze alleen voor de volle mep of mis ik nou iets? (ik speel op xbox)
Zit nu zelf op de 27uur en character is pas lvl25, qua verhaal heb ik net de Scarab een kopje kleiner gemaakt.
Fantastische game! Geweldige setting ook..!
Niet zo'n diepe gameplay als witcher 3 maar een minstens zo grote map maakt een hoop goed, ben er behoorlijk van onder de indruk.
GOTY voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door musiman op 30-07-2018 11:17 ]
Make music, not war
Ah dat verklaart het.. thnx!musiman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:17:
[...]
In de Playstation Store zijn de DLC's in de aanbieding: 50% korting. Wellicht dat ze daar voor die prijs te koop zijn, maar ik kan de prijzen niet zien omdat ik ze al gekocht heb. Helaas voor jou als XBox speler.
Ach heb geen haast, ben nog wel ff bezig met de base game hoor, plus ze zullen nog wel gaan zakken naar oktober toe (release van AC:Odyssey)
Ja, dat zal zeker wel.PepieNL schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:54:
[...]
Ah dat verklaart het.. thnx!
Ach heb geen haast, ben nog wel ff bezig met de base game hoor, plus ze zullen nog wel gaan zakken naar oktober toe (release van AC:Odyssey)
En AD:Odyssey staat hier ook op het verlanglijstje (actually... mijn zoon is daar nu voor aan het sparen en we doen aan account sharing, dus kan ik zijn gekochte spellen ook spelen (en vice versa)).
Make music, not war
Hierna gelijk Curse erachter aan
Nu dus ook op xbox store in de aanbiedingPepieNL schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:54:
[...]
Ah dat verklaart het.. thnx!
Hidden Ones 6,99
The Curse Of the Pharaohs 13,99
Season Pass 23,99
DLC 1 was leuk, maar niet héél erg groot, ben er denk ik 30 of 40 uur mee bezig geweest. (nog enkele kleine side-quest niet gedaan)Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:51:
Is hier iemand die AC: Origins DLC heeft gespeeld? Ik heb voor Odyssey de gold editie gekocht en ik ben wel benieuwd hoe uitgebreid de DLC's van Origins waren. Van Far Cry 5 viel de season pass mij vies tegen helaas, maar wellicht was die van Origins wel goed.
DLC 2 is ook leuk, en echt weer gigantisch! Zit nu zo'n 15 uur in en heb het gevoel dat ik nog maar net begonnen ben er in. Nog hele gebieden waar ik nog niet geweest ben.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik ben wel al wat bugs tegen gekomen. Ze verpesten niet mijn gameplay maar een beetje slordig staat het soms wel. Zo heb ik schorpioenen in de lucht zien lopen en blijven van die grote geiten de moonwalk doen op dezelfde plaats. Geen dealbrekers verder. Vanavond weer verder
Bugs en open world RPG's zijn synoniem. Zie ook Skyrim en TW3.Chrosser schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:51:
Ben net begonnen aan AC Origins. Het bevalt me erg goed moet ik zeggen. Het enige dat me opvalt is dat je meteen in een verhaal gegooid wordt, er allerhande namen genoemd worden maar ik totaal geen idee heb over wie het gaat (heb er nu drie uurtjes inzitten dus nog maar net begonnen). Het is nog allemaal wat wennen voor me omdat je niet echt aan de hand genomen wordt en ik maar gewoon alle missies in siwa accepteer. Nu moet ik wel zeggen dat ik hiervoor Uncharted 4 heb uitgespeeld en dat is natuurlijk ook echt een verhalende game. Misschien moet ik nog ff wennen aan de overstap.
Ik ben wel al wat bugs tegen gekomen. Ze verpesten niet mijn gameplay maar een beetje slordig staat het soms wel. Zo heb ik schorpioenen in de lucht zien lopen en blijven van die grote geiten de moonwalk doen op dezelfde plaats. Geen dealbrekers verder. Vanavond weer verder

Een van de bugjes waar ik tegenaan liep.
Of:
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ten tweede de bosses in the Duat, heb er nu 2 gedaan. Ze doen insane amount of damage en kunnen mij zelfs one/two shotten. Maakt dus dat je extreem voorzichtig moet zijn. Ze hebben ook erg veel health.
Dergelijke difficulties ben ik in de main game niet tegen gekomen!
Odessey ga ik voorlopig niet oppikken... ff wat afstand van AC nemen ...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In de DLC wordt de level cap verhoogd (naar resp. 45 en 55). Je zal, als je dat dus wilt, de DLC moeten kopen om aan de events mee te kunnen doen.G_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:46:
Vraagje: Ik ben inmiddels level 40 geworden dit weekend, de game zei toen dat dit het maximaal level was. Alleen nu zie ik events met een hoger leven die ik niet kan halen met het huidig level, is er een secret of iets speciaals wat ik moet doen om hoger te worden of is het gewoon de moeilijkheid van de game?
Pff.. wat weer heerlijk slim gedaan van Ubisoft..Notna schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
In de DLC wordt de level cap verhoogd. Je zal, als je dat dus wilt, de DLC moeten kopen om aan de events mee te kunnen doen.
Edit; Bedankt voor je reactie
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2018 09:50 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat is niet anders dan bij bijvoorbeeld Destiny (2), World of Warcraft etc. Wordt steeds vaker gedaanG_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Pff.. wat weer heerlijk slim gedaan van Ubisoft..
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 15-10-2018 09:51 ]
Helaas wel, vind het echt niet kunnen.Notna schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Dat is niet anders dan bij bijvoorbeeld Destiny (2). Wordt steeds vaker gedaan
We kunnen er alleen weinig aan doen, dan maar niet voorbij level 40.
Ik kan je wel heel erg aanraden om de DLC's te spelen! Vooral Curse of the Pharao's is echt heel erg de moeite waard! The Hidden Ones is wel aardig, maar ben je niet meer dan 10-15u zoet mee. Curse is wel echt een stuk groter, 20-30u kan je er wel aan besteden als je alles doet.G_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Pff.. wat weer heerlijk slim gedaan van Ubisoft..
Oeps, verkeerd topic. Moet in Odessey ipv Origins

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 15-10-2018 10:09 ]
Bedankt voor je reactie!Who Am I? schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:51:
[...]
Ik kan je wel heel erg aanraden om de DLC's te spelen! Vooral Curse of the Pharao's is echt heel erg de moeite waard! The Hidden Ones is wel aardig, maar ben je niet meer dan 10-15u zoet mee. Curse is wel echt een stuk groter, 20-30u kan je er wel aan besteden als je alles doet.
Ik ga er geen geld in steken om die 5 levels hoger te worden, misschien haal ik hem ooit wanneer de season pass rond de 10 euro is. Rdr2 komt nu ook al erg dichtbij, daar zal mijn tijd sowieso heengaan.
Het is dus niet alleen om 5 levels hoger te komen. Er is ook enorm veel extra content waarin je je helemaal kan verliezen. Die extra levels boeiden mij eigenlijk niet eens veel. Het gaat trouwens niet om 5 extra levels, de uiteindelijke max is lvl 55 met de Curse of the Pharao uitbreiding. Als hij een keer in de aanbieding is zou je het kunnen doen. Ik vond het de 20 euro voor Curse en 10 euro voor Hidden Ones meer dan waard!G_Dragon schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:58:
[...]
Bedankt voor je reactie!
Ik ga er geen geld in steken om die 5 levels hoger te worden, misschien haal ik hem ooit wanneer de season pass rond de 10 euro is. Rdr2 komt nu ook al erg dichtbij, daar zal mijn tijd sowieso heengaan.
Oeps, helemaal vergeten te reageren. Dat had ik inderdaad in de gaten dat je een heel stuk meer bij krijgt, stuk extra story en content. Als de season pass een keer in de aanbieding is zal ik hem waarschijnlijk wel halen.Who Am I? schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:04:
[...]
Het is dus niet alleen om 5 levels hoger te komen. Er is ook enorm veel extra content waarin je je helemaal kan verliezen. Die extra levels boeiden mij eigenlijk niet eens veel. Het gaat trouwens niet om 5 extra levels, de uiteindelijke max is lvl 55 met de Curse of the Pharao uitbreiding. Als hij een keer in de aanbieding is zou je het kunnen doen. Ik vond het de 20 euro voor Curse en 10 euro voor Hidden Ones meer dan waard!
Gisteren eindelijk alle iconen op de map gehaald, lang mee bezig geweest
Het houdt me deze keer wel vast en daar ben ik wel blij om. Wel jammer dat er sommige dingen tussen zitten die wel erg goedkoop gedesigned zijn (gameplay wise) maar dat mag de pret niet drukken.
[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 28-01-2019 09:02 ]
De bedoeling in Origins was volgens mij dat je grondstoffen verzamelt en daarmee betere pakken kan craften. Het is wel mogelijk om deze pakken te kopen met helixpunten maar dat is in principe echt geld en dat is het niet waard eerlijk gezegd.Hamazaki schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:45:
weet iemand hoe ik een sterkere pak/uniform kan kopen? is dit wel mogelijk?
Je kan bij de smid gear kopen, dit kun je hier ook upgraden dacht ik.Hamazaki schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:45:
weet iemand hoe ik een sterkere pak/uniform kan kopen? is dit wel mogelijk?
PSN: Curvaa_
Bij wie kan je dat kopen?Curva schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:05:
[...]
Je kan bij de smid gear kopen, dit kun je hier ook upgraden dacht ik.
Bij de smid in de meeste dorpen. Het heeft ook een logo van een ijzersmid op de kaart dacht ik.
PSN: Curvaa_
Ik kan geen pak kopen bij een smid, misschien bij weinige dan?Curva schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:15:
[...]
Bij de smid in de meeste dorpen. Het heeft ook een logo van een ijzersmid op de kaart dacht ik.
https://www.ign.com/wikis/assassins-creed-origins/Outfits
Bij de smid koop en upgrade je vooral je wapens.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Met de aanbieding van de Humble Bundle deze game nu toch aangeschaft. Zat al een tijdje te azen, maar een echt goede aanbieding kwam voor mijn gevoel nog niet voorbij. Nu voor 9€ deze game gekocht en voor 9€ beide uitbreidingen erbij via de UPlay store.
Van de serie heb ik deel 1 en 2 inclusief uitbreidingen gespeeld. Deel 2 heb ik een keer of drie uitgespeeld zelfs. Deel drie nooit in kunnen komen en toen eigenlijk gestopt. De settings waren ook totaal niet interessant voor mij. De nieuwe settings in Egypte en Griekenland spreken me veel meer aan, plus de flinke wijzigingen aan de gameplay.
Eerste uurtje beviel goed. Vechten is wat uitdagender geworden, in twee was het vooral de counter knop ingedrukt houden en op tijd op de juiste knop drukken. Dat is nu voor mijn gevoel niet meer het geval. En de setting is echt heel erg tof. Als je op je kameel door die zandvlaktes gaat en zo'n oasis op ziet doemen in de verte, ik ben enthousiast

Wat is nu precies je vraag?
of ik nu de key kwijt ben en naar origins kan fluiten ;P
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Kan het zijn dat je Humble bundle key niet direct op uplay hebt gebruikt maar dat het een key was voor Steam?steppert schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:59:
ik had ruimte nodig op mijn c schijf van windows 10 omdat windows mijn externe drive niet voor microsoft downloads wil zien. ik kon bij uplay de installatie dir niet veranderen. dus heb ik het spel verwijderd. maar nu is ook mijn key verwijderd. die had ik van humble bundle en in humble bundle staat dat ie al geclaimd is of iets dergelijks en in uplay staat er niks meer
In dat geval kan je hem via steam weer installeren ipv via uplay zelf.
nee jammer genoeg is het een direkte uplay key die je direkt via een link activeert. alle humble steam keys kan ik nog wel inzienEquazor_ schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:39:
[...]
Kan het zijn dat je Humble bundle key niet direct op uplay hebt gebruikt maar dat het een key was voor Steam?
In dat geval kan je hem via steam weer installeren ipv via uplay zelf.

[ Voor 91% gewijzigd door Bart ® op 30-05-2020 08:11 ]
De ACO season pass is in de korting in de PlayStation Store. Afgeprijsd van 39,99 naar 15,99.
Voor het eerst in Memphis, mooiste gebied tot nu toe.
Blijft fantastisch spel!

[ Voor 12% gewijzigd door PearlChoco op 20-11-2020 17:05 ]
Ha, dat ken ik. Ik heb eerder dit jaar Origins en Odyssey achter elkaar uitgespeeld en door die "hype" The Ezio Collection gekocht. Alleen ben ik daar nog niet aan toe gekomenPearlChoco schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:56:
Door alle hype rond AC Valhalla nog eens Origins opgestart, en voor ik het wist ben ik al 5 uur kwijt
Xbox Live: Springbok NL
XBox Series X: BloodyB2121
Moet zeggen dat dat geen makkelijke overstap is. De controls vallen me nogal tegen.
Geprobeerd dit gelijk te trekken naar wat ik gewend was, maar dat leverde wat conflicten op in de bediening.
Uit frustratie weer eraf gegooid, maar nu toch weer aan het installeren.
Waarschijnlijk zijn er maar twee oplossingen:
- doorspelen en wennen aan de contols zoals ze standaard in het spel zitten
- alle controls zo aanpassen als jij gewend bent van Syndicate....
Ik vond Origins in het begin tegenvallen, maar dat kwam ook doordat ik net Odyssey uitgespeeld had en daar dus een verschrikkelijk hoog level was met goede uitrusting. Toen ik wat verder in Origins kwam, speelde het al veel fijner. Het hoeft dus niet per se aan de controls te liggen, maar kan ook anders aanvoelen doordat je uitrusting en abilities nog niet zo goed zijn.
Sfeer valt me tot nu toe een beetje tegen t.o.v. syndicate.
Ben er alleen nog niet uit wat ik met die papyrusrollen moet.. het zijn puzzels?
Rotterdam
Ja ze wijzen naar een plek op de map waar er een reward ligt (geld en gear). het zijn eigenlijk raadsels, maar als je het in het nederlands speelt kan de betekenis soms wel eens verloren gaan.GS88 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:43:
Sfeer bevalt mij juist heel erg, speel het nu een paar weken en ben sinds vandaag lvl 40.
Ben er alleen nog niet uit wat ik met die papyrusrollen moet.. het zijn puzzels?
Als je verloren loopt, kan je altijd online zoeken:
https://www.ign.com/wikis...d-origins/Papyrus_Puzzles