Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Who Am I?
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:20
quote:
Razorbite schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

spoiler:
Er zijn verschillende pagina's gevonden waarop een acteur heeft gezegt dat hij Darius, de eerste assassin met een hidden blade speelt in Origins. Dit zou ook in Origins moeten gaan verklaren hoe Bayek aan zn hidden blade komt.
spoiler:
Ah, cool! Maar dan rijst de vraag, hoe komt Darius dan weer aan zijn hidden blade?

Sony A77II, Sigma 35mm f1.4 ART, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 15:38

WoTLabs

• Razorbite
https://www.ausgamers.com/features/read/3581023

Leuk intervieuw met wat nieuwe info!

WoTLabs

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 00:35
Hij draait wel mooi om de informatie over modern day heen.

Heb het even in een spoiler tag gezet, heb zelf niet het idee dat ik veel spoiler nu, maar je weet maar nooit.
spoiler:
We weten dat er een Animus is, dat geeft hij aan, maar in hoeverre modern day aanwezig is wil hij niet kwijt. Dit kan voor zowel de voor als tegenstanders dus nog alle kanten op.

Verder leuk interview.

"If you have never failed you have never lived."

• YdieresiS
Hoe meer ik lees, hoe meer zin ik krijg om die game te spelen. Ik hoop wel dat ze alles waar maken wat er gezegd wordt. Hoe meer je leest hoe groter de tegenvaller straks kan zijn als het niet aan je beeld voldoet, maar het kan bijna niet anders dan dat dit de beste Assassin's Creed tot nu toe wordt. De combat zal voor mij wel wennen worden denk ik.

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-09 18:49
Ik heb Origins nog niet in pre-order staan. Nu ben ik niet z'n ''GEEN PRE-ORDER'' schreeuwer, want normaal deed ik dat bij de aankondiging al. Maar na het debacle van Unity pas ik toch graag een beetje op.

Nu ben ik toevallig weer begonnen met Black Flag en krijg gelijk zin om Syndicate nog eens te spelen. Ik denk dan ik vanmiddag maar eens inlog en dan met wat Uplay punten de Gold Edition bestel :)

Hopelijk kan me 5 jaar oude PCtje het nog hebben.

• Razorbite
quote:
Dubrillion schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 07:29:
Ik heb Origins nog niet in pre-order staan. Nu ben ik niet z'n ''GEEN PRE-ORDER'' schreeuwer, want normaal deed ik dat bij de aankondiging al. Maar na het debacle van Unity pas ik toch graag een beetje op.

Nu ben ik toevallig weer begonnen met Black Flag en krijg gelijk zin om Syndicate nog eens te spelen. Ik denk dan ik vanmiddag maar eens inlog en dan met wat Uplay punten de Gold Edition bestel :)

Hopelijk kan me 5 jaar oude PCtje het nog hebben.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat zelfs een High-end config van 5 jaar oud een flinke dobber hieraan gaat krijgen. Ze pushen de Xbox One X mogelijkheden al heel flink.

WoTLabs

• Dubrillion
quote:
Razorbite schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:22:
[...]

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat zelfs een High-end config van 5 jaar oud een flinke dobber hieraan gaat krijgen. Ze pushen de Xbox One X mogelijkheden al heel flink.
Hahaha oeps 8) Ik zat er wel al beetje naar te kijken om me computer eens te vervangen.
Maar ik wil eigenlijk nog even wachten tot nVidia met de nieuwe generatie kaarten komt O-)

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-09 15:58
@Razorbite Ja, ik moet voordat dit uit komt toch echt m'n pc vervangen hebben. Ik zit (weer) met een grafische kaart uit 2012 nadat m'n nieuwe kaart is overleden... En die had al wat problemen met Syndicate (op high).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Razorbite

WoTLabs

• Razorbite

Ik krijg steeds meer zin in deze game!

Razorbite wijzigde deze reactie 19-08-2017 13:10 (111%)

WoTLabs

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
Prachtige cinematic trailer van de Gamescom :9

caesar1000 wijzigde deze reactie 20-08-2017 22:33 (19%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-09 00:26
quote:
Razorbite schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:22:
[...]

Ik ken de specs niet, maar ik gok dat mijn trouwe ouwe 290X vapor-x die game best nog wel deftig kan laten draaien als ik eerlijk ben.

=edit=
Goddomme wat een vette trailer :9 _O_

vosss wijzigde deze reactie 20-08-2017 23:26 (5%)

• YdieresiS
Van die Gamescom trailer wordt ik ook wel warm. Die timelapse en eagle flight trailer deden mij niet zo veel. Nog iets meer dan twee maanden wachten en dan kunnen we ermee aan de slag :)

• Dubrillion
Toevallig afgelopen weekend Syndicate nog eens opgestart. Deze draait eigenlijk nog heel best met de meeste dingen op High. Ik heb goede hoop dat ik Origins toch op zijn minst op Medium kan spelen. Dat vind ik helemaal niet meer zo erg als vroeger. Toen moest ik High of hoger. Nu vermaak ik me ook prima met Battlefront op de PS4 :D

De cinematic trailer in inderdaad erg vet. Gaaf om te zien dat er op de achtergrond al weer een ''templar'' mee kijkt. Nog een goede twee maanden :)

• Razorbite

WoTLabs

• YdieresiS
Het ziet er echt groots uit. Ik denk niet dat ik me veel hoef te vervelen in de wereld van Origins. Lijkt erop alsof er genoeg te ontdekken valt.

• Dubrillion
quote:
YdieresiS schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:11:
Het ziet er echt groots uit. Ik denk niet dat ik me veel hoef te vervelen in de wereld van Origins. Lijkt erop alsof er genoeg te ontdekken valt.
Het schijnt dat ze echt goed hebben gekeken naar de Witcher 3. Wat zonder discussie 1 van grootste en meeslepende games van deze generatie is. Beter goed gejat dan slecht verzonnen 8)

• YdieresiS
Ik heb de Witcher 3 ook met veel plezier gespeeld, ik moest daar wel wennen aan de combat en ik weet niet zeker of ik dit leuk ga vinden in een Assassin's Creed game, maar we gaan het meemaken. Het levert wel meer uitdaging op, wat ook wel weer een extra impuls kan zijn voor de serie. Dus ik ben benieuwd welke kant het op gaat.

• Razorbite
Nieuwe Trailer:

Zo gaaf! Je krijgt hier meer indruk van de storyline en de verhoudingen tussen de caracters.

Gameplay:

En het beloofde IGN filmpje

Razorbite wijzigde deze reactie 22-08-2017 10:50 (15%)

WoTLabs

• thijsco19
  • Laatst online: 06:21

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Ondertussen genoeg beelden van Egypte maar nog helemaal niks van het hedendaagse verhaal?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• YdieresiS
quote:
thijsco19 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:59:
Ondertussen genoeg beelden van Egypte maar nog helemaal niks van het hedendaagse verhaal?
Ergens vind ik dat ook wel jammer. Het enige dat genoemd is, is dat er een Animus in de game zit, maar verder hebben ze niets los gelaten. Het grote publiek trekken ze ook met Egypte en de verbeterde gameplay, maar ik hoop dat er voor de fans nog wel ergens iets bekend wordt over het hedendaagse verhaal, al is het alleen maar door aan te geven dat er een verhaal in zit.

• Razorbite
https://www.reddit.com/r/...s_gamescom_2017_gameplay/

Voor wie nog meer wil zien.

edit: overzicht van de wereld op de officiŽle site

https://assassinscreed.ub...ame-info/world/index.aspx

Razorbite wijzigde deze reactie 22-08-2017 13:59 (32%)

WoTLabs

• YdieresiS
En dan te bedenken dat de stad in de gameplay video van Gamescom (die met de missie die gespeeld werd) alleen nog maar een klein deel van de map is, waarbij ik 1 gebouw al erg groot vond. Mijn zin in deze game wordt alleen maar meer aangewakkerd met alles wat ik zie.

• Razorbite
De volledige map:

Met bovenin Cyrene. Voor een filmpje zie https://twitter.com/Acces...status/899949082621337600

Hier een download naar fankit. Daarin zitten HD filmpjes van Alexandrie en Cyrene.

Of hier makkelijk gemonteerd:

Razorbite wijzigde deze reactie 22-08-2017 19:35 (103%)

WoTLabs

• caesar1000
quote:
YdieresiS schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:11:
En dan te bedenken dat de stad in de gameplay video van Gamescom (die met de missie die gespeeld werd) alleen nog maar een klein deel van de map is, waarbij ik 1 gebouw al erg groot vond. Mijn zin in deze game wordt alleen maar meer aangewakkerd met alles wat ik zie.
Ik vraag mij af wat er allemaal in de vele woestijn gebieden te vinden is. Als je zo naar de kaart kijkt lijkt het er niet op dat er zich daar grote steden bevinden (logisch natuurlijk). Maar wat dan wel? ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• YdieresiS
Het filmpje van die side mission die eerder hier geplaatst is (zie in onderstaande quote), laat zien dat er in de woestijn ook wel dingen te vinden zijn. Ubisoft geeft aan dat ze de spelers de wereld willen laten ervaren door te ontdekken en niet door van missie naar missie te worden gestuurd. Om te kunnen ontdekken moeten ze genoeg content op verschillende plaatsen hebben toegevoegd, ik hoop (en verwacht) dat er ook in de woestijn genoeg te doen zal zijn.
quote:
Razorbite schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:38:
[video]

Nieuwe video content!

Eerste 10 seconden: een kameel en pyramides.

Ze hebben wel hťťl goed naar The Witcher 3 gekeken. Je krijgt op dezelfde manier ability points _/-\o_ 8)7

Veel aandacht voor detail valt me op. Bijvoorbeeld gieren die lijken pikken, boogschieten vanuit hooibalen. Ik vind de game ook een stuk soepeler ogen dan de E3 versie. Met name in combat.

• Dubrillion
Ik hoop dat er wel degelijk een goed verhaal in de ''Present day'' zit.
Het waren niet de meeste spannende momenten van Assassins 1, 2 en 3.
Maar in Syndicate zal al wat beeldmateriaal. Je was niet langer een Animus hulpje, omdat je ''gehackt'' was door de Assassins.

Zeker omdat ze nu een nieuwe start maken met het ontstaan van de Assassins. Niet meer een first person heden daags verhaaltje hopelijk. Gewoon een karakter die we kunnen volgen.

• YdieresiS
Power Unlimited heeft nog een stuk gameplay online gezet van Gamescom. Het eerste deel is redelijk hetzelfde, maar vanaf ongeveer 35:40 gaat de gamer exploren richting een Pyramide. Daar kom ik gameplay tegen die ik nog niet eerder heb gezien.

De video laat ik beginnen op 35:40, je kunt natuurlijk alles kijken als je dat leuk vindt.

De speler haalt soms wel wat acties uit die op mij wat knullig over komen, maar het is wel leuk om te zien wat er in een pyramide bevindt. Natuurlijk niet kijken als je alles zelf wilt ontdekken :)

• ArnoldSmiley
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 20-09 11:05
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 07:29:
Hoe meer ik lees, hoe meer zin ik krijg om die game te spelen. Ik hoop wel dat ze alles waar maken wat er gezegd wordt. Hoe meer je leest hoe groter de tegenvaller straks kan zijn als het niet aan je beeld voldoet, maar het kan bijna niet anders dan dat dit de beste Assassin's Creed tot nu toe wordt. De combat zal voor mij wel wennen worden denk ik.
Ik hoop ook echt dat Origins een daverend succes wordt.

Heb met zoveel plezier AC 1, 2, Origins, Brotherhood, 3 en BF gespeeld, dat ik hoop dat dat plezier weer terugkomt in Origins.

Unity vond ik al een stuk minder, Syndicate heb ik niet eens uitgespeeld meer.

• caesar1000
quote:
Ik heb even een screenshot naast de map gezet en pas dan zie je hoe groot de gamewereld echt is :*)

Memphis

Gedeelte te zien in screenshot

• YdieresiS
Hier nog een UbiBlog video over de gamewerlend van Assassin's Creed:

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-09 15:12
Ik ben toch erg enthousiast geworden van de game toen ik de combat zag :) weet iemand waar ik deze voor een goede deal kan kopen?

About a month before he died, my uncle had his back covered in lard. After that, he went down hill fast.

• Razorbite
Als je voor meer dan 70 euro in de Ubistore koopt kun je 20 % korting krijgen met PROMO20 als actiecode.

WoTLabs

• YdieresiS
En als je al een ubisoft account hebt en je hebt Uplay punten, dan kun je ook nog punten inruilen voor 20% korting, dat kan ook als de PROMO20 code niet werkt, werkt niet samen met die code iig.

Lees er meer over hier: https://support.ubi.com/n...can-I-get-a-discount-code

• YdieresiS
IGN heeft gameplay vrijgegeven waarin te zien is wat er gebeurt als je als level 0 personage in een high level gebied komt en vervolgens wat er gebeurt als je ongeveer hetzelfde level (38) hebt. Daarnaast is het ook met name bedoeld om te laten zien wat je verderop in de game kunt verwachten aan vijanden en weerstand van deze vijanden.

YdieresiS wijzigde deze reactie 30-08-2017 11:43 (9%)

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 20-09 09:46
ubisoft's youtube kanaal heeft de PAX-east conventie opgenomen. van minuut ~30 t/m minuut 106 gaan over assassin's creed met game director Ash die vragen beantwoorden vanuit de community en wat meer vertellen over het verhaal achter origins (erg leuk om te zien!)

YouTube: Ubisoft + PAX 2017 Live Stream Day 1

If you cant tweak your Life how the Hell did you tweak on this website. check ook mijn andere advertensies hier

• gamerboy
ik had ook nog een vraag. ik wil de assassin's creed origins god editie kopen. echter staat er bij de ubistore alleen download versie voor pc beschikbaar. krijg ik dan de "goodies" wel opgestuurd of niet?

is allemaal heel vaag namelijk ;)

gr Gamerboy

If you cant tweak your Life how the Hell did you tweak on this website. check ook mijn andere advertensies hier

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:27

FlipFluitketel

Frontpage Admin
quote:
gamerboy schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:59:
ik had ook nog een vraag. ik wil de assassin's creed origins god editie kopen. echter staat er bij de ubistore alleen download versie voor pc beschikbaar. krijg ik dan de "goodies" wel opgestuurd of niet?

is allemaal heel vaag namelijk ;)

gr Gamerboy
Uiteraard worden die goodies gewoon opgestuurd, anders zouden ze die versie niet aanbieden. Niemand (tenminste, verwacht ik) gaat betalen voor dingen die ze niet krijgen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• gamerboy
quote:
FlipFluitketel schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:14:
[...]

Uiteraard worden die goodies gewoon opgestuurd, anders zouden ze die versie niet aanbieden. Niemand (tenminste, verwacht ik) gaat betalen voor dingen die ze niet krijgen.
Ach je weet het nooit he. Heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd maar Ubisoft Nederland die het even voor me zouden uitzoeken.

😁👍

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-09 15:12
Zijn jullie niet bang dat de basis game uitgekleed wordt en je weer allerlei DLC / Season Pass dingen er voor moet aanschaffen? De game lijkt mij erg tof, maar ik heb geen zin 59 euro uit te geven om straks maar een deel van het verhaal te kunnen spelen.

About a month before he died, my uncle had his back covered in lard. After that, he went down hill fast.

• Wailing_Banshee
quote:
Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:51:
Zijn jullie niet bang dat de basis game uitgekleed wordt en je weer allerlei DLC / Season Pass dingen er voor moet aanschaffen? De game lijkt mij erg tof, maar ik heb geen zin 59 euro uit te geven om straks maar een deel van het verhaal te kunnen spelen.
Nee hoor. Ik vind van alle AC verhalen dat het hoofdverhaal de prijs al waard is. En extra verhaallijnen zie ik wel als ze uitkomen (hoewel ik nu al de seasonpass heb omdat ik nu eenmaal een beeldje wilde)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• gamerboy
quote:
Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:51:
ik snap je heel goed en dit is eerder al op een conventie besproken.
de game zoals je hem koopt (zonder seasonpass) is een volledig verhaal en een volledige game.

de dlc/seasonpass gaat een extra story leveren en extra missies.

geloof me je hebt nog je handen vol aan de base-game.

;)

• gamerboy
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:03:
[...]

Nee hoor. Ik vind van alle AC verhalen dat het hoofdverhaal de prijs al waard is. En extra verhaallijnen zie ik wel als ze uitkomen (hoewel ik nu al de seasonpass heb omdat ik nu eenmaal een beeldje wilde)
oeh welke versie heb jij gekocht? :D

• Wailing_Banshee
@gamerboy Dawn of the Creeds editie. We hebben nog een half uur getwijfeld over de Legendary Dawn of the Creeds editie, maar vonden dat beide uiteindelijk toch te duur :P

Wailing_Banshee wijzigde deze reactie 04-09-2017 11:21 (0%)
Reden: e was gaan lopen...

• gamerboy
@Wailing_Banshee haha gaaf man. stuur maar ff foto's als je hem binnen heb hahah

;)

• Notna
  • Laatst online: 22:52
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:10:
@gamerboy Dawn of the Creeds editie. W hebben nog een half uur getwijfeld over de Legendary Dawn of the Creeds editie, maar vonden dat beide uiteindelijk toch te duur :P
Die staat hier voor de XBO ook al sinds dag 1 in de pre-order :9

Zin an oOo

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• YdieresiS
Die versie (Dawn of the Creed) heb ik hier ook besteld voor de PS4, vanaf dag 1. Ik ben niet bang dat de basisgame niet genoeg verhaal zou hebben, tot nu toe is DLC voor AC altijd een uitbreiding geweest. Heb het bij vorige delen vaak genoeg overgeslagen, zoals in Unity en in Syndicate, geen enkele keer het idee gehad dat ik iets van het verhaal zou missen en ook geen enkele keer het idee gehad dat de game te kort was. Dus daar maak ik me met een AC game geen zorgen over.

Het is wel fijn dat de Dawn of the Creed editie de season pass heeft, dat dan weer wel. Ik wilde van deze nieuwe versie, want in feite is het wel een versie die meer aangepast is dan eerdere versies, graag de variant met beeldje hebben 8) Ook omdat de tijd waarin het speelt me zeer aanspreekt en Bayek als statue in mijn ogen beter is uitgewerkt dan Arno of Evie en Jacob.

• caesar1000
Weer een leuke video over de wereld van Origins.

Nog 51 dagen te gaan!

caesar1000 wijzigde deze reactie 06-09-2017 00:02 (9%)

• ArnoldSmiley
Om eerlijk te zijn ben ik de rode draad in Assassins Creed een beetje aan het kwijtraken.

Assassins Creed 1 t/m Asassins Creed Revelations sloten naadloos op elkaar aan.

In Assassins Creed III was de aansluiting op het verhaal al wat minder, al ging het uiteindelijk nog wel om Desmond vs Juno / Minerva waarbij Desmond in dit deel te overlijden kwam. .

Black Flag snapte ik al niet meer helemaal. OK, Edward Kenway was te connecten met Haython Kemway uit AC III, maar voor het verhaal maakte dit allemaal niet uit.

AC Unity was helemaal een stand alone verhaal, al was Arno weer een relatie van May uit Assassins Creed Roque.

Ik heb net Assassins Creed Syndicate opgestart. Nergens verbanden met de voorgaande delen, nergens een koppeling met het originele present day verhaal.

Conclusie: Na AC 1 t/m 3 is het present day verhaal ten einde. Black Flag, Unity en Syndicate zijn eigenlijk los staande games, waarbij ik me afvraag waarom ik nou eigenlijk aan het terugkijken ben in het verleden?

Hoe gaat in deze context Assassins Creed Originins geplaatst worden denken jullie?

• YdieresiS
Ubisoft laat er weinig over los, maar er is iemand die een hele theorie heeft bedacht met informatie die beschikbaar is uit andere delen en uit strips en verhalen rondom AC, dat staat op deze site: http://thecodex.network/codex/origins-modern-day/

Zelf denk ik dat het echt alle kanten op kan. Of er zit niet zo veel modern day in, of het wordt (nadat AC zelf op de schop is gegaan) ook een soort "reboot" voor de modern day storyline. Zelf hoop ik op het laatste, aangezien ik dat altijd een mooi deel van de serie vond, maar er zijn er ook genoeg die niets met modern day hebben. Ik verwacht dus eigenlijk iets ertussenin. Een modern day waar genoeg uit te halen valt, maar wat niet echt verplicht is voor de mensen die er niet van houden. Het lijkt me in ieder geval mooi als modern day weer een rode draad wordt door de volgende AC games, waarbij Origins een nieuw stuk modern day aanhaalt dat wel connectie heeft met die uit AC1 tot en met Revelations.

We zullen nog anderhalve maand moeten wachten en dan kunnen we er meer over zeggen.

• Wailing_Banshee
quote:
ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:29:
Om eerlijk te zijn ben ik de rode draad in Assassins Creed een beetje aan het kwijtraken.

Assassins Creed 1 t/m Asassins Creed Revelations sloten naadloos op elkaar aan.

In Assassins Creed III was de aansluiting op het verhaal al wat minder, al ging het uiteindelijk nog wel om Desmond vs Juno / Minerva waarbij Desmond in dit deel te overlijden kwam. .
ACIII sloot het verhaal van ACI en ACII af (het heden verhaal). In I en II moest Desmond iets zoeken, na III had hij het gevonden en gebruikt.
quote:
Black Flag snapte ik al niet meer helemaal. OK, Edward Kenway was te connecten met Haython Kemway uit AC III, maar voor het verhaal maakte dit allemaal niet uit.
Het huidige verhaal sloot wel degelijk aan op wat Desmond aan het eind van III gedaan had en het overall verhaal van AC (het zoeken naar artefacten) was ook gewoon nog aanwezig (je moest die tempel zoeken, maar nu niet voor de assassins maar voor de templars).

Edward was de vader van Haytham en dus de grootvader van Connor. Het interessante hiervan was natuurlijk dat Haythem een templar was en Edward (en later Connor) een assassin.
quote:
AC Unity was helemaal een stand alone verhaal, al was Arno weer een relatie van May uit Assassins Creed Roque.

Ik heb net Assassins Creed Syndicate opgestart. Nergens verbanden met de voorgaande delen, nergens een koppeling met het originele present day verhaal.

Conclusie: Na AC 1 t/m 3 is het present day verhaal ten einde. Black Flag, Unity en Syndicate zijn eigenlijk los staande games, waarbij ik me afvraag waarom ik nou eigenlijk aan het terugkijken ben in het verleden?

Hoe gaat in deze context Assassins Creed Originins geplaatst worden denken jullie?
Hier ben ik het wel mee eens. Vanaf Unity is het in mijn ogen gewoon een spel dat zich in het verleden afspeelt met practisch geen link naar het heden. In Black Flag werd wel duidelijk gemaakt dat de hedendaags assassins in de problemen zaten, maar daarna?

• ArnoldSmiley
quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:12:

Het huidige verhaal sloot wel degelijk aan op wat Desmond aan het eind van III gedaan had en het overall verhaal van AC (het zoeken naar artefacten) was ook gewoon nog aanwezig (je moest die tempel zoeken, maar nu niet voor de assassins maar voor de templars).

Edward was de vader van Haytham en dus de grootvader van Connor. Het interessante hiervan was natuurlijk dat Haythem een templar was en Edward (en later Connor) een assassin.
Kan mij even ontschoten zijn, maar wat heeft die temple in BF dan met het present day verhaal te maken?

ArnoldSmiley wijzigde deze reactie 07-09-2017 11:47 (30%)

• Wailing_Banshee
quote:
ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:44:
[...]

Kan mij even ontschoten zijn, maar wat heeft die temple in BF dan met het present day verhaal te maken?
Even nagezocht, die tempel moest je zoeken van de oldtimer assassins en dat zag je present day persoon vanuit een abstergo bedrijf. Daar werd je gestuurd door een Sage, die je ook in het verleden tegen kwam. Maar ik weet niet meer precies wat er allemaal in de encyclopedie stond, zou ik het spel weer eens opnieuw moeten installeren (die encyclopedie bevat erg veel informatie!)

• ArnoldSmiley
quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:10:
[...]

Even nagezocht, die tempel moest je zoeken van de oldtimer assassins en dat zag je present day persoon vanuit een abstergo bedrijf. Daar werd je gestuurd door een Sage, die je ook in het verleden tegen kwam. Maar ik weet niet meer precies wat er allemaal in de encyclopedie stond, zou ik het spel weer eens opnieuw moeten installeren (die encyclopedie bevat erg veel informatie!)
Ok, thanks :) Met andere woorden: Verhaal is gekunsteld aan elkaar geknoopt dus in Black Flag.

Ben benieuwd hoe ze dat met Origins gaan doen. Hoop dat ze iets verzinnen wat de appel aan Al Muahlim / Robert de Sabre kan koppelen, zou gaaf zijn.

Unity en Syndicate vind ik echt heel gaaf weer, maar het is zo verrekkes jammer dat het gewoon stand-alones zijn :(

• Wailing_Banshee
quote:
ArnoldSmiley schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:35:
[...]

Ok, thanks :) Met andere woorden: Verhaal is gekunsteld aan elkaar geknoopt dus in Black Flag.
Ik vond het met Black Flag nog wel aardig in elkaar zitten, vanaf Unity vond ik het meer iets van "oh ja, we hebben ook nog iets wat "heden" heet"
quote:
Unity en Syndicate vind ik echt heel gaaf weer, maar het is zo verrekkes jammer dat het gewoon stand-alones zijn :(
Ik vond Syndicate niet bijzonder, Unity vond ik de periode wel interessant.

• ArnoldSmiley
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:52:

Zelf denk ik dat het echt alle kanten op kan. Of er zit niet zo veel modern day in, of het wordt (nadat AC zelf op de schop is gegaan) ook een soort "reboot" voor de modern day storyline. Zelf hoop ik op het laatste, aangezien ik dat altijd een mooi deel van de serie vond, maar er zijn er ook genoeg die niets met modern day hebben.
Ik vond het spelen van de modern day story altijd maar een rotte onderbreking van de game :) Maar het maakte AC wel wat AC maakte, en het verhaal was daardoor altijd wel erg vet

• YdieresiS
Ja, zo zien meer mensen dat. Zelf zou ik ook niet willen dat dit te veel van je tijd inneemt, maar modern day hoort in mijn ogen wel bij AC en ze zouden het wat dat betreft wel weer een wat prominentere plek mogen geven. Het was wel altijd de rode draad door de eerste games heen en maakte onder andere dat ik het volgende deel ook graag weer wilde spelen.

Voor nu maakt voor mij vooral de setting in Egypte dat ik de game wil spelen, maar ik hoop dat modern day weer een mooi plekje krijgt binnen de verhaallijn.

• caesar1000
70% van de Dawn of the Creed Collector's Editions zijn al verkocht. Hopelijk wordt Origins ook net zo'n knaller als de verkoop van deze Collector's Edition. ;)

• ArnoldSmiley
quote:
Wailing_Banshee schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:21:

Ik vond Syndicate niet bijzonder, Unity vond ik de periode wel interessant.
Moet even terugkomen op iets....gisteravond die WW I sequence gespeeld in Syndicate. Daar zit dus wel een dike verwijzing in naar het present day verhaal met Juno :D

• gamerboy
quote:
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:52:
[...]

Moet even terugkomen op iets....gisteravond die WW I sequence gespeeld in Syndicate. Daar zit dus wel een dike verwijzing in naar het present day verhaal met Juno :D
is syndicate een beetje leuk das de enige die ik nog moet spelen :D

• Sjoerdje131
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-09 14:00
quote:
gamerboy schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:03:
[...]

is syndicate een beetje leuk das de enige die ik nog moet spelen :D
Naja, als je ze allemaal verder gespeeld hebt dan denk ik van wel? :P Ik vond m in ieder geval erg vet!

Ook enorm zin in deze, maar moet wel zeggen dat ik nog een beetje huiverig ben t.o.v. het hele RPG achtige aan de game. Areas waar je mensen niet stealthy kan killen want je bent te laag level of je hidden blade is van een laag level? Hmm... het hele blade in the crowd principe ging toch juist om t stilletjes kunnen killen van iedereen, als je maar onzichtbaar bent? Ben benieuwd, nu voelt het alsof je meer een brawler persoon bent :(

• gamerboy
quote:
Sjoerdje131 schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:09:
[...]

Naja, als je ze allemaal verder gespeeld hebt dan denk ik van wel? :P Ik vond m in ieder geval erg vet!

Ook enorm zin in deze, maar moet wel zeggen dat ik nog een beetje huiverig ben t.o.v. het hele RPG achtige aan de game. Areas waar je mensen niet stealthy kan killen want je bent te laag level of je hidden blade is van een laag level? Hmm... het hele blade in the crowd principe ging toch juist om t stilletjes kunnen killen van iedereen, als je maar onzichtbaar bent? Ben benieuwd, nu voelt het alsof je meer een brawler persoon bent :(
thanks. en wat betreft origins snap ik je ongerustheid. maar ik zou me er niet al te ongerust over maken. de game wordt daardoor interessanter en moeilijker. het standaard "knoppie ingedrukt houden en wachten tot je enemie dood is" hoe kort door de bocht het dan ook mag zijn is wel een beetje standaard geworden aan AC. als je witcher 3 hebt gespeeld weet je hoe mooi en fijn het RPG systeem werkt en speelt. dit zou dan ook erg goed toegepast kunnen worden op origins en ik denk daarom dat het een enorm succes kan worden 8) als het natuurlijk goed toegepast wordt _/-\o_

• Sjoerdje131
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-09 14:00
quote:
gamerboy schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:13:
[...]

thanks. en wat betreft origins snap ik je ongerustheid. maar ik zou me er niet al te ongerust over maken. de game wordt daardoor interessanter en moeilijker. het standaard "knoppie ingedrukt houden en wachten tot je enemie dood is" hoe kort door de bocht het dan ook mag zijn is wel een beetje standaard geworden aan AC. als je witcher 3 hebt gespeeld weet je hoe mooi en fijn het RPG systeem werkt en speelt. dit zou dan ook erg goed toegepast kunnen worden op origins en ik denk daarom dat het een enorm succes kan worden 8) als het natuurlijk goed toegepast wordt _/-\o_
Oh ik ben ook zeker fan van RPG's en heb games als TW3 ook met veel plezier volledig uitgespeeld. Maar dat is t m nu juist, daar speel ik een game als the witcher voor. Bij assassins creed wil ik over de daken kunnen sluipen en van boven een nietsvermoedende guard gewoon kunnen killen en niet opeens dat dat failed, want je bent te laag level. Dat is juist iets wat de serie enorm sterk maakte. Het vechten in grotere battles vond ik altijd erg jammerlijk, beetje de counter knop op het juiste moment drukken of juist een stun als het een grote vijand was en dan was je er wel een beetje. Dat ze dat een stuk moeilijker maken (en tegen hoge level vijanden haast onmogelijk om gewoon combat te winnen) prima. Dat stimuleert juist om die high level gebieden in te gaan en zo stealthy mogelijk te doen. Maar nu gaat een vijand opeens niet door van een geniepige messteek in zn nek en dat is jammer.

Maar goed, ik ga de game alsnog kopen en weet zeker dat ik er enorm veel lol aan ga beleven, alleen moet ik er met een iets andere insteek ingaan.

• gamerboy
quote:
Sjoerdje131 schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:23:
[...]

Oh ik ben ook zeker fan van RPG's en heb games als TW3 ook met veel plezier volledig uitgespeeld. Maar dat is t m nu juist, daar speel ik een game als the witcher voor. Bij assassins creed wil ik over de daken kunnen sluipen en van boven een nietsvermoedende guard gewoon kunnen killen en niet opeens dat dat failed, want je bent te laag level. Dat is juist iets wat de serie enorm sterk maakte. Het vechten in grotere battles vond ik altijd erg jammerlijk, beetje de counter knop op het juiste moment drukken of juist een stun als het een grote vijand was en dan was je er wel een beetje. Dat ze dat een stuk moeilijker maken (en tegen hoge level vijanden haast onmogelijk om gewoon combat te winnen) prima. Dat stimuleert juist om die high level gebieden in te gaan en zo stealthy mogelijk te doen. Maar nu gaat een vijand opeens niet door van een geniepige messteek in zn nek en dat is jammer.

Maar goed, ik ga de game alsnog kopen en weet zeker dat ik er enorm veel lol aan ga beleven, alleen moet ik er met een iets andere insteek ingaan.
snap je erg goed hoor. vind het ook een beetje onrealistisch dat als ik iemand besluip en een mes tussen ze ribbenkast of bij ze slagader naar binnen werk hij niet gelijk dood is. dat aspect vind ik vooral jammer. maar toch het moet gezegd worden de combat is stukken beter in origins dan dat hij is bij voorgaande AC's (heb hem zelf al 20 minuten kunnen spelen vandaar dat ik het kan zeggen ;) )

• Razorbite
quote:
gamerboy schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:26:
[...]

snap je erg goed hoor. vind het ook een beetje onrealistisch dat als ik iemand besluip en een mes tussen ze ribbenkast of bij ze slagader naar binnen werk hij niet gelijk dood is. dat aspect vind ik vooral jammer. maar toch het moet gezegd worden de combat is stukken beter in origins dan dat hij is bij voorgaande AC's (heb hem zelf al 20 minuten kunnen spelen vandaar dat ik het kan zeggen ;) )
Heb je de E3 demo op gamescom gespeeld?

WoTLabs

• gamerboy
heb helaas van de 20 minuten niet heel veel mogen spelen. omdat ik samen met een vriend was. vanwegen het lange wachten was dat wel erg jammer. heb wel de combat even mogen ervaren en het rijden op een kameel (erg leuk ;) ) voor de rest niet veel gedaan was er maar 1 dag

• gamerboy
welke versie van origins zal ik kopen? kunnen jullie me daarmee helpen ik twijfel namelijk tussen gold, god en dawn of the creed editie

• YdieresiS
@gamerboy die keuze is heel persoonsgebonden, de Gods edition mist de season pass voor zo ver ik kan zien, dus dan kun je extra content missen, maar dan is de vraag of je die extra content sowieso zou spelen. Verder vond ik zelf de statue van de Dawn of the Creed edition mooier dan die van de Gods edition, maar dat is puur persoonlijk. En als je geen statue wil, kun je de gold edition aanschaffen, daar zit dan wel weer de season pass in en dan mis je dus geen content.

• gamerboy
quote:
YdieresiS schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:31:
@gamerboy die keuze is heel persoonsgebonden, de Gods edition mist de season pass voor zo ver ik kan zien, dus dan kun je extra content missen, maar dan is de vraag of je die extra content sowieso zou spelen. Verder vond ik zelf de statue van de Dawn of the Creed edition mooier dan die van de Gods edition, maar dat is puur persoonlijk. En als je geen statue wil, kun je de gold edition aanschaffen, daar zit dan wel weer de season pass in en dan mis je dus geen content.
Thanks man maakt het voor mij weer wat makkelijker met deze informatie.

Wil eigenlijk wel de seasonpass hebben moet nog even besluiten of ik wel of geen beeldje wil

Gr Gamerboy

• YdieresiS
@gamerboy Als je de game in de Ubishop Nederland bekijkt, dan zit daar nog een tabblad bij vergelijken (was ik net aan het zoeken, maar zat toen blijkbaar op de US shop), voor het gemak in een afbeelding hieronder:

En de link naar de NL store (Dawn of the Creed editie geselecteerd):
http://store.ubi.com/nl/a...24363e8b4568.html#start=1

• YdieresiS
Ubisoft kondigt op Facebook samen met een korte video aan dat er op 14 september een nieuwe gameplay trailer uit komt.
https://www.facebook.com/...760367&id=740890009286177

Ik ben benieuwd of we dan nieuwe dingen gaan zien of veelal een herhaling van wat er al getoond is.

• gamerboy
quote:
YdieresiS schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:14:
Ubisoft kondigt op Facebook samen met een korte video aan dat er op 14 september een nieuwe gameplay trailer uit komt.
https://www.facebook.com/...760367&id=740890009286177

Ik ben benieuwd of we dan nieuwe dingen gaan zien of veelal een herhaling van wat er al getoond is.
link werkt niet bij mij maar ben wel benieuwd. kun je de link even checken voor me?

;)

• YdieresiS
Op mijn mobiel werkt de link wel, kan hem op de desktop niet proberen (Facebook wordt geblokkeerd hier), maar de mobiele url is in feite zo:
https://m.facebook.com/st...760367&id=740890009286177

De pagina is de pagina Assassin's Creed (in het Nederlands) op Facebook en die is openbaar, dus dat zou ook moeten werken.

Geen idee wat ik dan fout doe, heb zelfs de link gebruikt die facebook zelf geeft voor extern delen.

• caesar1000
quote:
YdieresiS schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:42:
@gamerboy Als je de game in de Ubishop Nederland bekijkt, dan zit daar nog een tabblad bij vergelijken (was ik net aan het zoeken, maar zat toen blijkbaar op de US shop), voor het gemak in een afbeelding hieronder:
[afbeelding]

En de link naar de NL store (Dawn of the Creed editie geselecteerd):
http://store.ubi.com/nl/a...24363e8b4568.html#start=1
Zou het kloppen dat je bij de Deluxe edition wel de wereldkaart en officiŽle soundtrack krijgt, maar bij de Gold Edition niet? Die is nog eens §20 duurder dan de Deluxe Edition en geeft (naast de seasonpass) ook het 'Digital Deluxe-pakket' wat je bij de Deluxe Edition ook krijgt. Bij de Deluxe Editon staat de extra ook onder de noemer 'Digital Deluxe-pakket'. Maar wat betreft die wereldkaart en officiŽle soundtrack wordt verder nergens iets genoemd.

• gamerboy
@YdieresiS hij werkt hoor. idd even op me mobiel kijken en dan geen probleem.

• gamerboy
quote:
caesar1000 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:04:
[...]

Zou het kloppen dat je bij de Deluxe edition wel de wereldkaart en officiŽle soundtrack krijgt, maar bij de Gold Edition niet? Die is nog eens §20 duurder dan de Deluxe Edition en geeft (naast de seasonpass) ook het 'Digital Deluxe-pakket' wat je bij de Deluxe Edition ook krijgt. Bij de Deluxe Editon staat de extra ook onder de noemer 'Digital Deluxe-pakket'. Maar wat betreft die wereldkaart en officiŽle soundtrack wordt verder nergens iets genoemd.
de sound track en eventuele andere fysieken spullen worden nu al naar je op gestuurd.

• YdieresiS
@caesar1000 Dat schema dat ik daar gepost hebt, komt van de site van Ubisoft, dus dat lijkt mij wel te kloppen. De Seasonpass los kost bij Ubisoft normaal ook rond de 40 a 50 euro, dus ik denk dat het wel klopt dat je de kaart er niet bij krijgt.

@gamerboy Bij de digitale versie worden deze extra's niet geleverd en bij de fysieke versie krijg je het als de game ook opgestuurd wordt. Ik weet alleen dat de statue bij de Legendary Edition al verzonden is, maar verder is er volgens mij nog niets verzonden, tenminste ik heb er nog geen mensen over gehoord al wat ontvangen te hebben.

• gamerboy
@YdieresiS bij de legendary editition worden alle goodies gelijk verzonden, tenminste zo staat het op hun site. dat bedoelde ik ook. idd bij de rest van de sets worden de goodies niet verstuurd (althans nog niet).

• YdieresiS
In aanloop naar de gameplaytrailer vandaag heeft Ubisoft gisteren een trailer vrijgegeven met de naam: The Masks of Conspiracy.

Deze ligt in lijn met het eerdere filmpje dat op facebook stond, maar is wel wat langer, met meerdere personages erin.

• Razorbite
Dit is story.. en we krijgen een gameplay trailer?

WoTLabs

• YdieresiS
Ja, dat is wat ze zeggen, deze kwam gisteren uit en vandaag komt als het goed is de gameplay trailer. Ik verwacht dat deze rond 18:00 beschikbaar is, dat is vaak de tijd geweest van het publiceren van filmpjes de afgelopen dagen.

En daar is de beloofde trailer dan.

@Razorbite het lijkt wel meer story dan gameplay idd, al noemt Ubisoft het zelf een gameplay trailer. Er was weinig echt gameplay te zien.

YdieresiS wijzigde deze reactie 14-09-2017 20:36 (33%)

• gamerboy
@YdieresiS wat ik ook niet snap is dat ze aan het begin van de video zeggen "actual in game footage captured in 4K" terwijl het duidelijk een rendering is en er maar weinig "in game" wordt gedaan.

beetje een ondergang voor wat ze helemaal opgehyped hebben voor deze video

• YdieresiS
Ik had een video verwacht met daarin klimmen op pyramides en huizen, bad guy's neersteken, worstelen met krokodillen en een ritje op de kameel. Dan wel zonder GUI, maar dat je in ieder geval wat actie ziet die je zelf kan uitvoeren. Op mij kwam de trailer vooral over als een samenvoeging van een aantal fragmenten uit cutscenes.

Het valt mij inderdaad ook tegen na de hype die ze eromheen hebben gebouwd.

• gamerboy
@YdieresiS 100% met je eens. hoewel de "trailer" (wat naar mijn mening een 2de cinematic trailer is) erg gaaf is voor het verhaal is het totaal geen gameplay trailer

• gamerboy
ben nu trouwens wel erg benieuwd wat the ancients gaan doen in de game en wat het gaat brengen. word nu wel een beetje nieuwschierig en wil de game gewoon in me handjes hebben.

het ziet er namelijk nog steeds uit als een stukje puur goud ;)

• Dubrillion
quote:
gamerboy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:02:
ben nu trouwens wel erg benieuwd wat the ancients gaan doen in de game en wat het gaat brengen. word nu wel een beetje nieuwschierig en wil de game gewoon in me handjes hebben.

het ziet er namelijk nog steeds uit als een stukje puur goud ;)
Ik hoop echt dat ze een goed verhaal neer zetten. Ik was ergens toch geÔntrigeerd over het heden/verleden verhaal. Over ''the ones that came before''. Maar ook hoe Bayek de Creed op zet. Ook netjes met de 3 tennets waar Altair zich aan moest houden. :)

• gamerboy
@Dubrillion zeker interessant. helaas zullen we nog een kleine 1,5 maand wachten tot we weten hoe het verhaal gaat lopen.

het enige waar ze toch nog weinig over zeggen is het heden stukje van het verhaal. hoop toch stiekem dat ze dit er wel in hebben geimplementeerd blijft altijd een leuk iets in de game ;)

• Dubrillion
quote:
gamerboy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:38:
@Dubrillion zeker interessant. helaas zullen we nog een kleine 1,5 maand wachten tot we weten hoe het verhaal gaat lopen.

het enige waar ze toch nog weinig over zeggen is het heden stukje van het verhaal. hoop toch stiekem dat ze dit er wel in hebben geimplementeerd blijft altijd een leuk iets in de game ;)
Assassins Creed Syndicate draait gewoon heel lekker op me PC en ik start hem nog regelmatig op om af en toe even wat simpele actie te spelen. Een echt goed verhaal zat er niet in.

Vorige week verscheen er een 10 jaar anniversary video van de Witcher. Ik heb zoveel tijd gestoken in die game. Er zit z'n heerlijk verhaal in een heerlijke wereld in. De gameplay van Origins kan hetzelfde zijn, maar het draait toch echt om verhaal en achterliggende wereld 8)

• gamerboy
quote:
Dubrillion schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:49:
[...]

Assassins Creed Syndicate draait gewoon heel lekker op me PC en ik start hem nog regelmatig op om af en toe even wat simpele actie te spelen. Een echt goed verhaal zat er niet in.

Vorige week verscheen er een 10 jaar anniversary video van de Witcher. Ik heb zoveel tijd gestoken in die game. Er zit z'n heerlijk verhaal in een heerlijke wereld in. De gameplay van Origins kan hetzelfde zijn, maar het draait toch echt om verhaal en achterliggende wereld 8)
Syndacate niet gespeeld naar hoor veel mensen het zelfde zeggen.

Wat witcher betreft ben ik het zeker met je eens en ik denk dat origins deze reeks kan overtreffen met het stukje meesterwerk wat ze hier kunnen neerzetten 😁👌

• Razorbite
Syndicate is een prima game!

Issue is echter dat je snel super overleveled begint te raken, waardoor er totaal geen uitdaging meer in zit. Verhaal is ook erg mager en de rope launcher is echt out of place in het AC universum. Persoonlijk vind ik Syndicate wel een stuk beter dan Unity. Die heb ik laatst nog eens opgestart, maar de pop-in is bijvoorbeeld nooit gefixt.

Nu weer ontopic:

Ik ben blij met deze trailer. Het laat meer zien van de story dan we tot nu toe hebben gezien.

WoTLabs

• gamerboy
quote:
Razorbite schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:49:
Syndicate is een prima game!

Issue is echter dat je snel super overleveled begint te raken, waardoor er totaal geen uitdaging meer in zit. Verhaal is ook erg mager en de rope launcher is echt out of place in het AC universum. Persoonlijk vind ik Syndicate wel een stuk beter dan Unity. Die heb ik laatst nog eens opgestart, maar de pop-in is bijvoorbeeld nooit gefixt.

Nu weer ontopic:

Ik ben blij met deze trailer. Het laat meer zien van de story dan we tot nu toe hebben gezien.
zolang het over AC gaat is het nooit offtopic toch ;)

maar prima twee dingen met je verhaal:

allereerst mee eens dat syndicate beter is dan unity, maar dat opzich is natuurlijk geen prestatie want unity was een bagger spel hoewel de verhaallijn een stuk beter was.

en wat betreft de trailer ben ik het met je eens maar het is gewoon niet wat we hadden verwacht. we hadden gewoon ingame footage verwacht en we krijgen een voorgerenderde video te zien. dit is erg jammer.

hoe dan ook het gaat natuurlijk gewoon een heel gaaf verhaal worden O-)

• Razorbite
Meh Lazerzz. Er is een betere breakdown van AC Universe!

WoTLabs

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20-09 15:43
Zijn er al meer dingen bekend over het crafting system? Daar ben ik naar benieuwd, of heb ik het mis en zit dit er niet in?

• gamerboy
quote:
Desutoroiya schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:23:
Zijn er al meer dingen bekend over het crafting system? Daar ben ik naar benieuwd, of heb ik het mis en zit dit er niet in?
dit zit er zeker in maar wat weet je er al van. er is niet bepaald iets "nieuws" over gezegd in de laatste paar weken

;D

ook nog een leuke video over de masked ones

YouTube: Assassin's Creed Origins | WHO ARE The Order of the Ancients? - ...

Kun je voortaan je laatste reactie aanpassen in plaats van meerdere posts achter elkaar te plaatsen? Ik heb het nu voor je gedaan. Thanks :)

Grotman wijzigde deze reactie 20-09-2017 09:45 (37%)

• ArnoldSmiley
Heb deze week eindelijk Syndicate uitgespeeld. Had in eerste instantie wat commentaar op het present day verhaal, maar moet zeggen dat dit wel goed uitgewerkt was: Juno die terug wil keren.

Heel veel zin in Origins, hoop dat ze daar een goed present day verhaal hebben, maar aan de andere kant: Ben nu al benieuwd naar de opvolger van Syndicate. Verhaallijn met Juno is nog lang niet af
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*