Opvallend vond ik dat de laatste missie vrij gemakkelijk was. Ook vreemd dat na het uitspelen ik best nog wat gebieden in het grijs had. Daardoor had ik niet in de gaten dat ik de game al bijna uitgespeeld had, ik denk dat mijn map nog voor 25% grijs is.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat zullen dan vast alle woestijnen zijn, daar is toch geen reet te belevenChaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 00:59:
Vanavond de mainquest uitgespeeld, ik denk dat ik tot 60% vd tijd vrijwel alle side quest dus ik tegenkwam heb meegepakt. Daarna alleen mainquest gedaan. Geen idee hoeveel tijd ik er in heb gestoken, ik kon dat ingame niet terugvinden.
Opvallend vond ik dat de laatste missie vrij gemakkelijk was. Ook vreemd dat na het uitspelen ik best nog wat gebieden in het grijs had. Daardoor had ik niet in de gaten dat ik de game al bijna uitgespeeld had, ik denk dat mijn map nog voor 25% grijs is.
Had de hele hidden ones DLC gemist, dus na de story met de incoming threat quests begonnen. maar holy shit wat veel nieuwe cingen

Had alle vraagtekens gedaan en al Forten/campen gecleared vor mijn break, maar er zijn er echt een shitload bijgekomen. Ben hier wel weer even zoet mee
Ook weer nieuwe upgrade opties op de gear...... :
Naja maar weer farmen dan maar. Wel jammer dat je niet wat gerichter bepaalde wapens kan proberen te farmen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Om alle trophy's te halen moet ik nu alleen de discovery tour nog, maar ik heb besloten om eerst een andere game te gaan spelen (Horizon Zero Dawn), voordat ik daar aan begin.
Anderen die nog bezig zijn met de game, veel plezier.
Latin capital letter y with diaeresis
Hier ook de main van het weekend uitgespeeld. Leuk omdat de cirkel nu compleet is en je eigenlijk zo de eerste AC zou moeten gaan spelen. Vallt allemaal mooi op zijn plek.Chaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 00:59:
Vanavond de mainquest uitgespeeld, ik denk dat ik tot 60% vd tijd vrijwel alle side quest dus ik tegenkwam heb meegepakt. Daarna alleen mainquest gedaan. Geen idee hoeveel tijd ik er in heb gestoken, ik kon dat ingame niet terugvinden.
Nu nog de 2 DLC uitspelen en dan vind ik het wel best. Geen papyrus rolls, niet alle sidequests ( hoewel ik nog wel alle phylatikai of ho je het ok schrijft wil dood maken. Die zijn dan nog wel leuk) danwel gebieden unlocked.
Dat zal de eerste AC worden waar ik dat overigens niet doe. Maar ik heb er vrede mee. Het is mij teveel deze keer in een te groot gebied. Ik vrees het ergste foor FarCry 5 die morgen uitkomt; voorgaande FC deed ik echt met plezier tot 100%, maar als ze AC:O achterna gaan kan dat nog wel eens de 2de game worden van Ubi die ik niet 100% doe.
Staat in je save file.Chaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 00:59:
Denk dat ik deze week nog wel wat sidequests ga doen. doelloos dingen zoeken als beelden en papyrus heb ik geen zin (meer) in, maar er zijn vast nog wel wat interessante sidequests.
[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 26-03-2018 14:54 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Draait dit goed op een GTX 970? Heb net mijn build geupgradet naar i7 8700k, dus de CPU zou geen probleem mogen vormen.
Edit: Gekocht en goed bevonden. Draait zo'n 55 - 60 fps op wat aangepaste instellingen. Leuke game, begin is alvast veelbelovend!
[ Voor 23% gewijzigd door Matey op 26-03-2018 20:32 ]
sidequest gaan ook op den duur vervelen hoor. Ik doe alleen de sidequests nog om te levelen voor de main quests.Chaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:51:
Ah bedankt zal eens bekijken, ben wel benieuwd
Denk dat ik deze week nog wel wat sidequests ga doen. doelloos dingen zoeken als beelden en papyrus heb ik geen zin (meer) in, maar er zijn vast nog wel wat interessante sidequests.
Heb het voor elkaar.jaapstobbe schreef op zondag 25 maart 2018 @ 15:46:
https://reshade.me/
Ik had er geen problemen mee...je kan wellicht even op de fora daar rondkijken.
Met die laatste DLC heb ik wel gigantische framedrops zo af en toe, van 40-55 naar ineens 12-15. Laatste DLC loopt bij mij gewoon niet lekker, met en zonder reshade. Het originele gebied land loopt veel soepeler, meer mensen met dezelfde ervaring?
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
origins foto-gallery for pictures taken by myself in the famous assassin's creed game; Origins | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
nieuws: Pc-versie Assassin's Creed Origins krijgt 75 instelbare gameplayparam...
Is er niet ergens een plaats waar je equipment kan terugkopen?
moesten die trials of the gods niet zo samey zijn elke keer, had ik er meer gedaan, want op hard en met zogezegd te te laag level is er maar weinig meer aan . Er zijn toch meer dan drie goden....
Hoeveel speeluurtjes zitten er in die DLC? kan daar bar weinig over terug vinden. de rest van de DLC vindt ik eigenlijk niet zo boeiend, maar deze lijkt me wel erg leuk.YdieresiS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:12:
Vorige week de DLC van de Pharaohs ook uitgespeeld. Heb me er toch prima mee vermaakt, beviel me beter dan vooraf gedacht.
Om alle trophy's te halen moet ik nu alleen de discovery tour nog, maar ik heb besloten om eerst een andere game te gaan spelen (Horizon Zero Dawn), voordat ik daar aan begin.
Anderen die nog bezig zijn met de game, veel plezier.
- leeg -
Gemiddeld 20 uur voor story missies en wat side quests... echter wil je genieten en alles 100% dan wel wat langer. Heb er momenteel 16 uur in zitten en heb pas 5 main story missies gedaan 😂😅 maar wel veel verkend ik raad het aan want er is zoveel om te zienluigi87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:17:
[...]
Hoeveel speeluurtjes zitten er in die DLC? kan daar bar weinig over terug vinden. de rest van de DLC vindt ik eigenlijk niet zo boeiend, maar deze lijkt me wel erg leuk.
Maar goed, daar had ik ook al last van in de Witcher 3. Wellicht het nadeel van verkenningsdrang?
Heb je enemy scaling ook aangezet? Die zou dit moeten voorkomen namelijk.Le Enfant! schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:12:
Alleen jammer dat je door het verkennen zwaar overpowered wordt. Ik speel het spel op de allermoeilijkste stand en nog altijd blaas ik door de enemies. Ik ben tevens ook maar bij de vierde of vijfde 'boss'.
Maar goed, daar had ik ook al last van in de Witcher 3. Wellicht het nadeel van verkenningsdrang?
Is dat enkel voor de curse of the faraohs? Of ook voor the hidden ones? Want leek mij op het zelfde stukje extra map plaats te vinden. Of is dat ook een extra stuk map? Want dan is de dlc wel dikke bang for your bucks.gamerboy schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:14:
[...]
Gemiddeld 20 uur voor story missies en wat side quests... echter wil je genieten en alles 100% dan wel wat langer. Heb er momenteel 16 uur in zitten en heb pas 5 main story missies gedaan 😂😅 maar wel veel verkend ik raad het aan want er is zoveel om te zien
- leeg -
beide dlc's hebben een andere map en ja dat klopt het is alleen voor the curse of the faraohs. met the hidden ones was ik 10 uur bezig wat uit meerdere post het standaard blijkt te zijn!luigi87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:56:
[...]
Is dat enkel voor de curse of the faraohs? Of ook voor the hidden ones? Want leek mij op het zelfde stukje extra map plaats te vinden. Of is dat ook een extra stuk map? Want dan is de dlc wel dikke bang for your bucks.
Duidelijkgamerboy schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:57:
[...]
beide dlc's hebben een andere map en ja dat klopt het is alleen voor the curse of the faraohs. met the hidden ones was ik 10 uur bezig wat uit meerdere post het standaard blijkt te zijn!
- leeg -
hahah veel succes man!!luigi87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:03:
[...]
Duidelijkdan weet ik wat ik na farcry 5 weer kan gaan spelen
mijn steam uurtjes gaan laag staan
steeds meer mensen in de community hebben het over volgende features of zelf settings in de AC serie.
onderandere fizzy heeft een video gemaakt over zijn conversation met de content manager voor de AC series (video hier: https://www.youtube.com/watch?v=uRsk0uTF92U)
en ook Raptor heeft een video over nieuwe features die in mogelijke nieuwe updates/games kunnen komen:
[ Voor 55% gewijzigd door gamerboy op 15-04-2018 11:10 ]
De Cursed Sarissa Spear is trouwens wel een meesterlijke wapen. Deelt superveel schade uit maar er is wel een penalty in de vorm van minder health:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ja zeker deze tellen ook mee net als alle arena gevechten 😁FlipFluitketel schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:21:
Ik heb het spel ook al een tijdje uitgespeeld maar het staat nog steeds op 99%Als ik deze lijst bekijk heb ik toch alles gedaan of tellen die time-trials bij de hippodrome-races ook mee? Die heb ik namelijk nog niet gedaan
https://forums.ubi.com/sh...-at-99-Other-Issues/page3
Voor sommigen is het opgelost door een paar Reda missies te doen, maar ik zit ook nog vast op 99.
Ben de eerste keer in Afterlife gegaan, ligt het aan mij of zijn die anubis warriors veel oplettender? Al is het wel een tijdje geleden dat ik heb gespeeld, dus mischiens is mijn stealth gewoon slechter geworden
Werkt voor hem niet want hij heeft daadwerkelijk zijn 100% nog niet gehaaldAntiChrist7 schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:16:
Er is een bug waardoor je op 99% blijft steken in de uplay overlay:
https://forums.ubi.com/sh...-at-99-Other-Issues/page3
Voor sommigen is het opgelost door een paar Reda missies te doen, maar ik zit ook nog vast op 99.
Ben de eerste keer in Afterlife gegaan, ligt het aan mij of zijn die anubis warriors veel oplettender? Al is het wel een tijdje geleden dat ik heb gespeeld, dus mischiens is mijn stealth gewoon slechter geworden
Ja weet ik, maar ik waarschuw al op voorhand. Het is goed mogelijk dat zelfs als je alles doet, je op 99% blijft steken.gamerboy schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:22:
[...]
Werkt voor hem niet want hij heeft daadwerkelijk zijn 100% nog niet gehaald
Klopt maar volgens mij met de patch die met de laatste DLC is mee gekomen hebben ze dit gefixed (but im not sure)AntiChrist7 schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:34:
[...]
Ja weet ik, maar ik waarschuw al op voorhand. Het is goed mogelijk dat zelfs als je alles doet, je op 99% blijft steken.
Nu heb ik 183 completed quests staan (dat is inclusief de 2 DLC's). Iemand met 100% en meer quests?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik heb er meerFlipFluitketel schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:51:
Ik had in ieder geval nog 2 "verborgen" missies niet, die heb ik zojuist gedaan ("The Bride" en "What's Yours Is Mine"), nog maar even wat gewoon rondlopen want blijkbaar kan het dan alsnog even duren voor er 100% staat. Op diverse plekken lees ik dat die time-trials niet per se nodig zijn voor 100% te halen, de races wel ja..
Nu heb ik 183 completed quests staan (dat is inclusief de 2 DLC's). Iemand met 100% en meer quests?

toch niet bij mij , sta nog altijd op 99gamerboy schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:47:
[...]
Klopt maar volgens mij met de patch die met de laatste DLC is mee gekomen hebben ze dit gefixed (but im not sure)
moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van CotP, veel groter dan ik had verwacht
[ Voor 21% gewijzigd door AntiChrist7 op 16-04-2018 13:37 ]
Ja zeker is echt een hele goeie DLC ik hoop echt dat ze verder gaan met bayek in het vervolg en niet hem eraf schuiven zoals ze bij AC3 ACBF enzo hebben gedaan zou echt zonde zijn.AntiChrist7 schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:36:
[...]
toch niet bij mij , sta nog altijd op 99
moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van CotP, veel groter dan ik had verwacht
We hebben nu eindelijk weer een character waar we ons aan kunnen vinden met een echte persoonlijkheid
Dat hoop ik ook! En ik hoop dat ze naar Jordanië, gaan. Bij The Hidden Ones DLC werd er al een klein voorzetje gegeven naar de Nabateërs en ik denk dat dit ook een mooie stap zal zijn richting het Midden Oosten en Masyaf, waar de eerste AC zich afspeelde. Ik ben afgelopen december voor de tweede keer in Jordanië geweest en dat landschap is echt geweldig! Een beetje vergelijkbaar met Egypte, maar toch ook wel weer anders. Er zit een rijke geschiedenis met als hoogtepunt natuurlijk de in de rotsen uitgehakte stad Petra.gamerboy schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:53:
[...]
Ja zeker is echt een hele goeie DLC ik hoop echt dat ze verder gaan met bayek in het vervolg en niet hem eraf schuiven zoals ze bij AC3 ACBF enzo hebben gedaan zou echt zonde zijn.
We hebben nu eindelijk weer een character waar we ons aan kunnen vinden met een echte persoonlijkheid
Er is veel handel geweest tussen de Egyptenaren en de Nabateërs, dus dat zou echt een geweldig vervolg zijn!
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Lijkt me een geweldig vervolg !!!Who Am I? schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:01:
[...]
Dat hoop ik ook! En ik hoop dat ze naar Jordanië, gaan. Bij The Hidden Ones DLC werd er al een klein voorzetje gegeven naar de Nabateërs en ik denk dat dit ook een mooie stap zal zijn richting het Midden Oosten en Masyaf, waar de eerste AC zich afspeelde. Ik ben afgelopen december voor de tweede keer in Jordanië geweest en dat landschap is echt geweldig! Een beetje vergelijkbaar met Egypte, maar toch ook wel weer anders. Er zit een rijke geschiedenis met als hoogtepunt natuurlijk de in de rotsen uitgehakte stad Petra.
Er is veel handel geweest tussen de Egyptenaren en de Nabateërs, dus dat zou echt een geweldig vervolg zijn!
Volgens https://www.reddit.com/r/...mission_list_by_location/ zijn er dus 183gamerboy schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:57:
[...]
Ik heb er meer![]()
Zal vanmiddag eens even kijken hoeveel precjes
Heb er 184 staan (das inclusief de missie die je krijgt als je pre orderd)FlipFluitketel schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:20:
[...]
Volgens https://www.reddit.com/r/...mission_list_by_location/ zijn er dus 183
Ik had ook een pre-order, welke missie is dat dan geweest? Secret of the first pyramids, en die heb ik dus ook in mijn lijst met quests staan. De enige op die lijst van Reddit die ik niet tegenkom is "Tutorial"gamerboy schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:30:
[...]
Heb er 184 staan (das inclusief de missie die je krijgt als je pre orderd)

[ Voor 24% gewijzigd door FlipFluitketel op 16-04-2018 15:36 ]
Hu weirdFlipFluitketel schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:32:
[...]
Ik had ook een pre-order, welke missie is dat dan geweest? Secret of the first pyramids, en die heb ik dus ook in mijn lijst met quests staan. De enige op die lijst van Reddit die ik niet tegenkom is "Tutorial"
Naja je kan altijd een post aanmaken bij Ubisoft
wat ik aanraad is de abbilitie die je in het aftherlife soms wat ammo geeft
Daar is die dan het control panel:
[YouTube: https://youtu.be/-gWQrQBJZcM]
HIJ IS ER:
the control panel updat eis op pc 5.01GB wat ik redelijk pittig vindt. hoeveel is het op console?
[ Voor 36% gewijzigd door gamerboy op 21-04-2018 16:05 ]
Heb eindelijk mijn 100% gehaald. Als ik eens op een dag niets te doen heb ga ik de discovery tour bekijken
maar klopt masterrace !!!!
en discovery tour is echt een aanrader. zeker als je geinteresseerd bent in de geschiedenis
Jij bent klaar, maar ik begin pas. Ben nu level 6.AntiChrist7 schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:27:
lol er is geen Animus control panel op console. Join the masterrace in the future, plebs
Heb eindelijk mijn 100% gehaald. Als ik eens op een dag niets te doen heb ga ik de discovery tour bekijken
Ik heb eerst via share play meegekeken met mijn zoon, hoe hij AC:O speelde. Ik was gelijk helemaal verkocht en heb het spel, inclusief season pass (PS4) gekocht.
Vanavond weer. Ik heb er nu al zin in.
Make music, not war
Make music, not war
Stronkie schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:43:
Een beetje BS dat die tool niet voor de consoles uitkomt.. Mensen kunnen de game toch al beter modden op PC.. Laten ze ons console owners toch een beetje in de steek
Helaas werkt het portal niet in de game maar in de front end (uplay) en daarvoor heb je dus ook echt die applicatie nodig en dit werkt niet op console omdat die hun eigen front end hebben en dus geen uplay. Dit is de reden dat het niet op console komt (echter nog niet)musiman schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:48:
Helemaal mee eens. Net zoiets als bijvoorbeeld met Skyrim Special Edition.
Deze reden werdt ook gegeven door het Ubisoft development team wat hier aan gewerkt heeft en gaven aan dat de mogelijkheid dit op console te doen niet interessant was (beetje onzinnig als je het mij vraagt maar oke)
Dus dat is de informatie die ik voor jullie heb. Ben het wel met jullie eens dat op pc het modden al veel makkelijker is en ze beter hun tijd hadden kunnen steken in een omweg voor console
Mensen er is nu een deal in de ubisoft store voor PC gamers tot 75% korting:
https://m2.news.ubisoft.c...O0Wtr3ogw7LhU2sYtYLTb0%3D
nieuwe fake leak misschien wel leuke informatie
[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 30-04-2018 19:12 ]
Vraagje: Wat doen jullie met al die gear en wapens etc die jullie krijgen? Verkopen jullie dat voor geld of demoneren jullie alles.
veel plezier met de game man. als je nog ergens anders hulp bij nodig hebt help ik je graag!
[ Voor 15% gewijzigd door gamerboy op 29-05-2018 19:03 ]
In begin nog maar haha. Net klaar met het eerste gebied en de eerste baas verslagen. Ben lvl 7, bijna 8.gamerboy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:03:
@Grudgie ligt eraan in welk punt van de game je bent. in het begin is geld handiger dan parts en kan je parts zoals lionsskin enzovoort enzovoort makkelijk vinden voor de upgrades. halverwege draait dit zich om. ik zou dus eerst een goed budget opbouwen
veel plezier met de game man. als je nog ergens anders hulp bij nodig hebt help ik je graag!
Heb ook heel veel gouden en paarse wapens. Die ook gewoon verkopen of beter bewaren?
Als ik toch goed budget moet opbouwen dan verkoop ik gewoon wel alles wat ik niet gebruik aan gear.
Ik heb het dus precies andersom gedaangamerboy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:03:
@Grudgie ligt eraan in welk punt van de game je bent. in het begin is geld handiger dan parts en kan je parts zoals lionsskin enzovoort enzovoort makkelijk vinden voor de upgrades. halverwege draait dit zich om. ik zou dus eerst een goed budget opbouwen
Ik gebruikte gewoon het beste wapen dat ik tegen kwam en gemonteerde de rest. Scheelt een hoop in trandports overvallen. Geld was niet zo belangrijk vond ik in het begin. Pas als je je wapens gaat upgraden werd dat belangrijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een andere strategie heeft.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
helemaal mee eens hoor! iedereen heeft andere manieren. ik had in het begin al een van de betere wapens gevonden voor de eerste 15 levels en had geld nodig om die te upgrade. vandaar mijn tactiekWho Am I? schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:23:
[...]
Ik heb het dus precies andersom gedaan![]()
Ik gebruikte gewoon het beste wapen dat ik tegen kwam en gemonteerde de rest. Scheelt een hoop in trandports overvallen. Geld was niet zo belangrijk vond ik in het begin. Pas als je je wapens gaat upgraden werd dat belangrijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een andere strategie heeft.
Laten we hopen dat ze het wapen/level/upgrade-systeem in Assassin's Creed: Odyssey verder verfijnen zodat de speler meer kan doen met de in-game currency. Het topic voor AC: Odyssey is inmiddels online.Who Am I? schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:23:
[...]
Ik heb het dus precies andersom gedaan![]()
[ Voor 5% gewijzigd door caesar1000 op 01-06-2018 08:56 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
20% korting vind ik echt nog veel te duur. Hij moet minimaal 50% zakken wil ik hem aanschaffen ...gamerboy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:11:
@-SaveMe- i know right echt bagger. je kan altijd ff kijken op sites like g2a maarja als je legit wilt zou ik de season pass kopen met 20% korting door 100 puntjes in te leveren. misschien dat dat je helpt?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Jij hebt alle DLC al gespeeld toch ?gamerboy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:46:
@-SaveMe- ja als ik mijne kon schenken aan je had ik het wel gedaan man maar zou niet weten hoe haha
Damn. Heb je dan gewoon helemaal geen backlog of vind je de game zo ongelooflijk vet dat je 'm voor de tweede keer wilt spelen? Ik kon na 100+ uur Origins echt geen AC meer horen of zien. Was echt blij dat ik klaar was.janvanmil schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:24:
Net de story ook in game+ uitgespeeld. Dan valt die outfit reward me toch een beetje tegen... Ik heb wel het verhaal beter kunnen volgen nu ik me alleen daarop het geconcentreerd.
Haha dit had Ik ook toen Ik met de DLCs 100% behaald had. Als alles 100% is ga ik het echt niet meer opnieuw spelen... nah over een aantal jaar misschien weerbram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:40:
[...]
Damn. Heb je dan gewoon helemaal geen backlog of vind je de game zo ongelooflijk vet dat je 'm voor de tweede keer wilt spelen? Ik kon na 100+ uur Origins echt geen AC meer horen of zien. Was echt blij dat ik klaar was.
Mijn backlog valt inderdaad tegen. Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om veel games te kopen. Hiernaast had ik de verhaallijn niet scherp en heb deze daarom nog een keer gedaan. Alleen het verhaal, 100% laat ik nu ook voor wat het is.bram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:40:
[...]
Damn. Heb je dan gewoon helemaal geen backlog of vind je de game zo ongelooflijk vet dat je 'm voor de tweede keer wilt spelen? Ik kon na 100+ uur Origins echt geen AC meer horen of zien. Was echt blij dat ik klaar was.
Ah okay, alleen het verhaal. Daar kan ik nog wel inkomen. Al die fetch quests heb je na één keer wel gezien.janvanmil schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:52:
[...]
Mijn backlog valt inderdaad tegen. Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om veel games te kopen. Hiernaast had ik de verhaallijn niet scherp en heb deze daarom nog een keer gedaan. Alleen het verhaal, 100% laat ik nu ook voor wat het is.
Dat zeker! Veel van de side quests zijn nogal repetitief... Soms een leuk side verhaaltje, maar niet echt diepgaand. Dan zijn de side quests in bij red dead redemption en de oude AC's (2, brotherhood enzo) veel interessanter. Hopelijk zien ze dat bij Ubisoft als een uitdaging voor de volgende AC.bram1984 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:26:
[...]
Ah okay, alleen het verhaal. Daar kan ik nog wel inkomen. Al die fetch quests heb je na één keer wel gezien.
Verwijderd
Nu heb ik een vraag, om een of andere reden zie ik als ik iets wil dismantelen nergens staan wat voor materials ik er voor terug krijg.
Waarschijnlijk mis ik iets of doe ik iets verkeerd? Moet je een bepaalde abilitie unlocken of moet ik een hoger level zijn?
Of krijg je niet voor alle gear materials terug?
Edit: ik speel op de PS4 overigens.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2018 22:45 ]
Afhankelijk van het type wapen dat je dismanteled krijg je een basis grondstof.
b.v. een boog resulteerd in hout, net zoals een staf volgens mij.
Zwaarden in brons etc etc.
En dan afhankelijk van de rarity van je wapen komt er nog ijzer bij.
Een paar keer doen en dan zie je de logica wel.
Enige wat ik altijd moeite mee heb is leer, hiervoor moet je helaas echt hunten, komt niet uit het slopen van equipment voort.
Moet zeggen dat ik er nu een uur of 15 in heb zitten, en het is wel heel makkelijk om af te dwalen en verloren te raken in de sidequests hoor.
Vind dit wel weer een van de betere AC's, wat meer RPG in het verhaal e.d.
Ga me nog goed vermaken, want wat is deze game groot zeg.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Ik heb er nu "iets" meer dan 15 uur inzitten.Malignant schreef op maandag 25 juni 2018 @ 07:56:
Is volgens mij vrij "standaard" wat je terug krijgt.
Afhankelijk van het type wapen dat je dismanteled krijg je een basis grondstof.
b.v. een boog resulteerd in hout, net zoals een staf volgens mij.
Zwaarden in brons etc etc.
En dan afhankelijk van de rarity van je wapen komt er nog ijzer bij.
Een paar keer doen en dan zie je de logica wel.
Enige wat ik altijd moeite mee heb is leer, hiervoor moet je helaas echt hunten, komt niet uit het slopen van equipment voort.
Moet zeggen dat ik er nu een uur of 15 in heb zitten, en het is wel heel makkelijk om af te dwalen en verloren te raken in de sidequests hoor.
Vind dit wel weer een van de betere AC's, wat meer RPG in het verhaal e.d.
Ga me nog goed vermaken, want wat is deze game groot zeg.
Make music, not war
Zal wel weer ff inkomen zijn, weet totaal de controls niet meer
Ik ben net vorige week met de Hidden Ones begonnen. Je komt er vast zo weer in.-SaveMe- schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:38:
Eindelijk de 2 DLCs gekocht in de Summer Sale. Vanavond maar een een poging wagen, ondanks de hitte ... Eerst de hidden Ones en dan de Pharaohs ....
Zal wel weer ff inkomen zijn, weet totaal de controls niet meer
Make music, not war
Ik word verwend

Sneaken en zo zat ik zo weer in, full combat moet ik weer inkomen, ging gelijk dood in een fort
Ja, bij een fort ga ik eerst zoveel mogelijk "assassinaten" en de vuurkorf van een "trap" voorzien. Wanneer er nog maar een paar mannen over zijn, dan vol in de aanval, ondertussen alle schatten verzamelend en eventueel burgers bevrijdend.-SaveMe- schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:12:
Ik herinnerde me de game als erg mooi. Gisteren even gespeeld en ik dacht echt, hmmmmmmm.....
Ik word verwend![]()
Sneaken en zo zat ik zo weer in, full combat moet ik weer inkomen, ging gelijk dood in een fort
Make music, not war
Vanaf een hoog punt met je bestuurbare pijlen mannetjes headshots geven of ergens een kruisboog kapen. Eigenlijk werd het op het einde echt te makkelijk...musiman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:57:
[...]
Ja, bij een fort ga ik eerst zoveel mogelijk "assassinaten" en de vuurkorf van een "trap" voorzien. Wanneer er nog maar een paar mannen over zijn, dan vol in de aanval, ondertussen alle schatten verzamelend en eventueel burgers bevrijdend.
Ja, die kruisbogen zijn bruut. En inderdaad, eerst van grote hoogte iedereen neerschieten.Who Am I? schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:18:
[...]
Vanaf een hoog punt met je bestuurbare pijlen mannetjes headshots geven of ergens een kruisboog kapen. Eigenlijk werd het op het einde echt te makkelijk...
Wat ik ook regelmatig doe, is bij een handgemeen snel omhoog klimmen en dan een aanval vanaf hoogte. Dat werkt erg goed tegen die sterke mannetjes.
Make music, not war
( Bij AC Unity begon het al een beetje, maar Syndicate heb ik nog niet uitgespeeld en niet echt zin om die uit te spelen )
Is dit er 1 om weer op te pakken?
De hele combat is veranderd en iets uitdagender gemaakt. Het speelt dus een beetje anders dan je gewend bent en dat is best verfrissend. Ik vond het een mooie "reboot" van de serie en heb er erg van genoten. Ik vind het lastig om hem wel of niet aan te raden, maar qua gameplay vond ik het wel één van de betere Assassin's Creed games.corporalnl schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:33:
Even een ander vraagje, is Origins aan te raden? Heb AC gespeeld sinds dag 1 maar ben bij Syndicate een beetje uitgekeken.
( Bij AC Unity begon het al een beetje, maar Syndicate heb ik nog niet uitgespeeld en niet echt zin om die uit te spelen )
Is dit er 1 om weer op te pakken?
Make music, not war
Elke keer denk ik: nu ga ik alle quests die ik nog open staan even afmaken! Maar dan eindig ik weer in een heel ander deel van Egypte met meer quests dan toen ik begonmusiman schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:17:
En... O, wat een giga mega intens grote map!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je kunt uren ronddwalen en overal zijn wel interessante dingen te zien (met uitzondering van die immens saaie zandvlaktes...). Leuk ook om te zien dat de NPC's echt aan het werk zijn.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Overloper!!!Wailing_Banshee schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:48:
[...]
Elke keer denk ik: nu ga ik alle quests die ik nog open staan even afmaken! Maar dan eindig ik weer in een heel ander deel van Egypte met meer quests dan toen ik begonMaar ik vind Egypte nu een beetje te warm, dus ik ben even naar de bergen van Skyrim verhuisd
Maar ik begrijp je, hoor.
* musiman = Skyrim fan
Make music, not war
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Curse is echt fantastisch! Wat is 14 euro nou echt? Ik heb er denk ik wel dik 20-30uur plezier aan gehad, een bord spareribs is eerder leeg en kost even veel. Hidden Ones is leuk en onderhoudend, maar niet veel meer. Als je die voor minder dan een tientje kan krijgen is dat mooi en zou ik het zeker doen!Lasmibalsingh schreef op zondag 29 juli 2018 @ 08:45:
Ik zit te twijfelen of ik de DLC's die nu in de aanbieding zijn zal kopen. Toen ik het spel op platina had gezet had ik er wel genoeg van ondanks dat het een supermooie game was. Op internet reviews lees ik dat the Hidden Ones niet echt wat toevoegt en meer van hetzelfde is, alleen the Curse of the Pharaohs is wel degelijk anders en heeft qua verhaal ook van toegevoegde waarde. Maar nu vraag ik me af of the Curse of the Pharaohs 14 euro waard is?