Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Uitgespeeld. Ik heb er 100 uur over gedaan. Hele kaart in ieder geval toch gedaan. DLC laat ik aan me voorbij gaan. Het is goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

gamerboy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:18:
Nee je wordt daarin niet gespoilerd er wordt niet over de main game gepraat alleen over de verschillende karakters. Als je niet wilt weten welke karakters er allemaal in de game zitten zou in het niet kijken... anders you're good to go
Er is één character die toch een behoorlijke spoiler is...

Ik vind het alleen jammer dat je niet default een generiek Egyptisch/Romeins/Grieks character hebt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb er nu 60 uur inzitten en ik neem even een pauze voordat het me gaat vervelen. Heb nu alle wapens wel zo'n beetje er zijn nog aardig wat quests en de main story moet ik ook nog afmaken. Daarna heb ik ook nog de Hidden Ones en daarna ook nog Curse of the Pharaohs. Ga nu denk ik even over op Kingdom Come Deliverance :)

Was van te voren al een beetje bang dat het op den duur zou gaan vervelen :/

[ Voor 11% gewijzigd door Jackson6 op 26-02-2018 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
De Pharaoh's DLC wordt een week uitgesteld, in plaats van 6 maart, komt deze nu 13 maart. Zie ook: http://www.thesixthaxis.c...hs-dlc-delayed-by-a-week/

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Afgelopen week zat ik ziek thuis en heb ik een flinke slag kunnen slaan in mijn voortgang. Ik ben nu lvl 43 en probeer nog steeds systematisch alle vraagtekens en uitroeptekens af te gaan. Af en toe een leuke side quest en hier en daar een tempel/tombe doorlopen. Wel had ik laatst de grootste anticlimax tot nu toe
spoiler:
De spiegels bij die tempel in de Desheret/Desert had ik eindelijk allemaal ontdaan van spinrag en op de juiste plek gezet, gebeurt er werkelijk helemaal niets!!! Ja, de zon werd gereflecteerd, maar verder niets... Ik was de tempel vanuit het oosten binnen gelopen, dus ik kwam die spiegels pas tegen toen ik al klaar was met de tablet en het ancient meganism.

Ik durf alleen niet verder met de main quest. Mijn ervaring met eerdere Assassins Creeds was dat tegen het einde van het spel de main quest in een stroomversnelling kwam en je er eigenlijk niet meer uit kwam. Verder is mijn ervaring ook dat als ik de main quest afgerond heb, ik niet echt meer de behoefte heb om verder te spelen. Dus voor de mensen die het wel al uitgespeeld hebben:
spoiler:
Ik ben nu op een punt waarbij ik met Aya aan de middelandse zee kust sta en we Cleopatra op de troon gaan helpen in Alexandrië. Volgens club.unisoft heb ik Act 3, 4 en 5 nog niet voltooid, maar mijn spelvoortgang is wel al 70%. Kortom, kan ik dit deel van de main quest voltooien zonder dat ik het spel opeens uitgespeeld heb!

Verder vermaak ik mij nog steeds enorm met ACO! Het is prachtig en het blijft boeien! Geen gevoel van herhaling wat eigenlijk in iedere AC wel terug kwam, oke, misschien die militaire posten/bandid camps waarin je een aantal captains en commanders moet afmaken en treasures moet looten. Maar ook dat blijft leuk omdat je jezelf een doel kan stellen iedereen stealth te killen, of juist als een debiel iedereen kapot te hakken.

Waar ze naar mijn idee meer mee hadden kunnen doen is wanneer je een tablet vind. 'Ancient Writings. From the old Kingdom'. Hier had iets meer diepte in mogen zitten wat mij betreft. Ze zien er ook allemaal het zelfde uit en dat is jammer. Ook de variëteit aan zinnen en stemmen die de NPC's hebben is erg beperkt. Er zijn denk ik 10 zinnetjes met 5 verschillende stemmen, dat is erg weinig en daar had met weinig moeite veel meer variatie in kunnen zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door Who Am I? op 26-02-2018 13:39 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Who Am I? Die NPC's roepen ook vaak iets en dan versta ik "precision gerrit". Geen idee wat ze zeggen maar het klonk iedere keer hilarischer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

bram1984 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:15:
@Who Am I? Die NPC's roepen ook vaak iets en dan versta ik "precision gerrit". Geen idee wat ze zeggen maar het klonk iedere keer hilarischer.
Dank je... nu hoor ik natuurlijk overal ook precision gerrit...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who Am I?
Ik heb even gegoogled, en er is inmiddels een hele cult ontstaan rondom deze uitspraak :P Iedereen hoort wat anders, het is eigenlijk de ideale mamaappelsap >:)

Mmm, the guards here are vigilant...
I must be careful now..
I should be cautious around here...
This place is off limits
They will attack on sight here.

En 5 min later sterft de laatste guard dood met een pijl door z'n kop >:)

Ook hierin had iets meer variatie gemogen...

[ Voor 25% gewijzigd door Who Am I? op 26-02-2018 13:42 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Who Am I? schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:56:

Ik durf alleen niet verder met de main quest. Mijn ervaring met eerdere Assassins Creeds was dat tegen het einde van het spel de main quest in een stroomversnelling kwam en je er eigenlijk niet meer uit kwam. Verder is mijn ervaring ook dat als ik de main quest afgerond heb, ik niet echt meer de behoefte heb om verder te spelen. Dus voor de mensen die het wel al uitgespeeld hebben:
spoiler:
Ik ben nu op een punt waarbij ik met Aya aan de middelandse zee kust sta en we Cleopatra op de troon gaan helpen in Alexandrië. Volgens club.unisoft heb ik Act 3, 4 en 5 nog niet voltooid, maar mijn spelvoortgang is wel al 70%. Kortom, kan ik dit deel van de main quest voltooien zonder dat ik het spel opeens uitgespeeld heb!
Daarna komen volgens mij nog een verschillende quests voordat je hebt uitgespeeld. Heb je het gebied links boven al 'ontdekt'?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
"Pesesh en gereh"

"Middernacht" in oud Egyptisch

C.q

Ha peseshen gerekh: "Oh, it's midnight"

Ik verstond eerst altijd 'fine decision gereh' maar dat slaat niet echt ergens op :+

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 26-02-2018 14:08 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Er zijn ook NPCs die het volgens mij altijd over "awesome soup" hebben :D

* SnoeiKoei verstaat slecht oud-egyptisch.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
janvanmil schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Daarna komen volgens mij nog een verschillende quests voordat je hebt uitgespeeld. Heb je het gebied links boven al 'ontdekt'?
Daar ben ik nu alles aan het doen. Ook het gebied ten westen van Memphis/Saqqara moet ik grotendeels nog doen.

Ik heb even in de walkthrough van IGN gekeken om te zien hoe ver ik ben. Ik zie dat er nog wel een paar main quest missies zijn, dus ik hoef mij nog geen zorgen te maken dat ik opeens klaar ben ;) Ik ben inmiddels wel echt extreem overpowered voor de main quest. Ik ben nu lvl 43 en aanbevolen is nu lvl 31...

[ Voor 29% gewijzigd door Who Am I? op 26-02-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Who Am I? schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:29:
[...]

Daar ben ik nu alles aan het doen. Ook het gebied ten westen van Memphis/Saqqara moet ik grotendeels nog doen.

Ik heb even in de walkthrough van IGN gekeken om te zien hoe ver ik ben. Ik zie dat er nog wel een paar main quest missies zijn, dus ik hoef mij nog geen zorgen te maken dat ik opeens klaar ben ;) Ik ben inmiddels wel echt extreem overpowered voor de main quest. Ik ben nu lvl 43 en aanbevolen is nu lvl 31...
Tip: laat je opponents matchen qua level (kan via het menu) en zet daarna de moeilijkheidsgraad op Nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Er is één character die toch een behoorlijke spoiler is...

Ik vind het alleen jammer dat je niet default een generiek Egyptisch/Romeins/Grieks character hebt...
Ja zou wel kicke zijn

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
SnoeiKoei schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:22:

Kwam te paard dwars door een hekje beuken.
"Awesome soup!" _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Flex0r op 26-02-2018 16:57 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

SnoeiKoei schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:22:

Lol, ik verstond altijd "tomässensoep", alsof het Duitsers waren :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Is deze hier al voorbij gekomen?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo toch ziet dat er wel weer lekker uit hoor. Krijg spontaan weer zin om te spelen. Was er al klaar mee, maar als ik dit zo zie ga ik de DLC's toch wel halen.

Ook al is het meer van hetzelfde, heb mij prima vermaakt met de game. Dus dat is voor mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb de main game vrijwel compleet uitgespeeld en daarna niet meer aangeraakt, maar ik heb wel de season pass (vanuit de Gold Edition). Ik denk dat ik even wacht tot alle DLC uit is en dan de game weer op pak, dan heb ik in elk geval weer vele uren te spenderen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik zag gisteren dat de Discovery Tour ook trophy's heeft. Aangezien AC Origins mijn eerste platinum is, moet ik er ook maar even voor gaan zitten om de DLC's allemaal op 100% te krijgen :-) Ik vind het wel fijn dat het allemaal trophy's zijn die in 1 speelbeurt te halen zijn, niet dat je de game 3 keer opnieuw moet spelen om het te kunnen halen. Mafia3 heeft zo'n systeem, ik ben vaak na 1 keer de story doorspelen wel klaar met de story, dan heb ik geen zin om nog een keer te spelen om de rest van de trophy's te halen. Gelukkig heeft AC Origins dit dus niet. De tropy's uit de derde DLC lijken ook goed te halen als ik de titels lees (wel een beetje spoilergevoelig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben de discovery tour vandaag op nog 1 tour na helemaal uitgespeeld. Erg leuk en super veel informatie. Ben nogal de gek voor egyptische mythologie en historische punten.

De tour was enorm goed gedaan veel informatie alles met behulp van egyptische historisie. Echt geweldig gedaan en zie dit zo de klassen in rollen.

Wat vonden jullie ervan en als je het nog niet geprobeerd hebt is het echt een aanrader om te doen 😁👍

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat ik ook irritant vindt is dat gegil van de NPC's als je eraan komt rennen/rijden, zo eng zie ike r niet uit :P

Verder vermaak ik me ook prima, ik ben nog maar in Alexandrië, ik twijfel nog of ik echt alles ga doen of niet, mijn ervaring is wel dat als ik nu dingen oversla ik waarschijnlijk ook niet terug ga :P

Verder heb ik gelezen dat je hout kunt krijgen door transport te overvallen, maar ik kom het maar niet tegen! wat dat betreft is hout vinden veel irritanter dan een bepaalde pels zoeken. Frustrerend dat je niet gewoon de juiste boom kunt zoeken en omhakken :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:45

Trouble

Everything is awesome

Chaoss schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:56:

Verder heb ik gelezen dat je hout kunt krijgen door transport te overvallen, maar ik kom het maar niet tegen! wat dat betreft is hout vinden veel irritanter dan een bepaalde pels zoeken. Frustrerend dat je niet gewoon de juiste boom kunt zoeken en omhakken :P
Echt? Ik kijk meestal rond met Senu, om te zien waar de transports rijden, mark ze en ga er dan achteraan als ik er zin in heb. Ik vind het meer frusterend dat ik niet makkelijk kan zien welk icoon exact wat betekend bij het craften.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik vind het een irritante bezigheid, vooral omdat ik nog geen 1x een transport met Cedar wood heb gezien :P

Ik lees net dat je door dismantle ook Cedar wood kunt krijgen, dus dat meer eens proberen zodat ik eindelijk mijn Quiver kan upgraden, kan nu veel te weinig peilen meenemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
Ja de beste tip die je eigenlijk veel te weinig vindt online voor materials (en waar ik eigenlijk ook te laat ben achtergekomen): zoveel mogelijk dingen dismantlen

Ga eens aan de discovery tour beginnen ook

[ Voor 12% gewijzigd door AntiChrist7 op 27-02-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Toch lees je daar verschillende dingen over, de een zegt verkopen want die materialen kun je wel stelen van transport.

De ander zegt in het begin vooral dismantle want het leverd weinig geld op.

Ik neig naar het 2de, die wapens vind je toch overal en geld gebruik je bijna niet. Beetje jammer dat ik dit nu pas lees, vanaf nu maar een tijdje veel dismantle doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
AntiChrist7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:07:
Ja de beste tip die je eigenlijk veel te weinig vindt online voor materials (en waar ik eigenlijk ook te laat ben achtergekomen): zoveel mogelijk dingen dismantlen

Ga eens aan de discovery tour beginnen ook
Dismantle idd en anders verkopen voor goud. Heb nu alleen gouden wapens, de rest verkoop of dismantle ik direct. Wel jammer dat ik er te laat achter kwam dat de DLC ook die upgrades gaat toevoegen, want anders had ik alle resources al lang gehad, maar nu had ik de meesten verkocht aan het eind van de game.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@AntiChrist7 moet je echt doen is echt een top part of the game

Voor alle andere hier een release van de map voor de komende DLC:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chaoss schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:25:
Toch lees je daar verschillende dingen over, de een zegt verkopen want die materialen kun je wel stelen van transport.

De ander zegt in het begin vooral dismantle want het leverd weinig geld op.

Ik neig naar het 2de, die wapens vind je toch overal en geld gebruik je bijna niet. Beetje jammer dat ik dit nu pas lees, vanaf nu maar een tijdje veel dismantle doen.
Geld gebruik je bijna niet? Ik heb echt een shitload besteed aan het upgraden van wapens. Vooral de legendaries kosten veel geld om te upgraden.

Nadat ik alle armor/kleding op legendary had, heb ik al mijn wapens steevast verkocht. Vooral het grote aantal dat je vindt, levert toch wel een aardig centje bij elkaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben nu lvl16 en tot nu toe heb ik amper geld gebruikt. Ja een paar keer een apen geupgrade maar dat was niet nodig.

Gisteravond heb ik steeds mijn gevonden wapens gesloopt en ik heb nu tenminste een paar keer mijn quiver kunnen upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Chaoss schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:30:
Ben nu lvl16 en tot nu toe heb ik amper geld gebruikt. Ja een paar keer een apen geupgrade maar dat was niet nodig.

Gisteravond heb ik steeds mijn gevonden wapens gesloopt en ik heb nu tenminste een paar keer mijn quiver kunnen upgraden.
Wacht maar tot je legendary weapons gaat upgraden naar level 40 (of 45 zelfs, met DLC). :X Duur grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat is ook mijn punt in het begin kun je beter dismantle doen, want je hebt resources nodig en de wapens brengen nog niet veel op.

Verder in het spel vindt je betere wapens dus kun je beter verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe update met wat veranderingen;;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Voor wie nieuwsgierig is maar geen 4 minuten hieraan wil besteden, dit dus:
  • De physics van de 'staart' van de helm van de nieuwe equipment pack werken nu weer ipv dat de staart aan de helm 'geplakt' zit.
  • Dingen van de nieuwe equipment pack zaten in de heka chests, maar lijken nu weggehaald te zijn.
  • Een of andere glitch waarbij mensen konden vliegen als ze een bepaald schild gebruikten is gefixt.
  • De bug waarin sommige community challenge items (vooral de Anubis outfit) niet verschenen lijkt niet (voor iedereen) opgelost te zijn, ondanks dat Ubisoft aangaf dat dit wel zo is.
  • Als je de main story hebt uitgespeeld, kun je nu terug naar de
    spoiler:
    vault in Siwa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Over bugs gesproken. Dit overkwam mij vorige week.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2jagi8g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:19:
Over bugs gesproken. Dit overkwam mij vorige week.

[afbeelding]
Haha lekker man hoe is het gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Zouden er na deze DLC nog meer komen denken jullie? Zit namelijk te twijfelen om de season pass te kopen of de dlc los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
gamerboy schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:45:
[...]

Haha lekker man hoe is het gebeurd?
Ja ineens echt. Zat nog in een sidequest en ineens zakte ik door de map. Het klonk ook alsof ik in het water lag en ik kon ook zwemmen, maar ik verdronk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jelmer93 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:50:
Zouden er na deze DLC nog meer komen denken jullie? Zit namelijk te twijfelen om de season pass te kopen of de dlc los
Er komt nog 1 grote DLC (Curse of the Pharaohs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:35:
[...]

Ja ineens echt. Zat nog in een sidequest en ineens zakte ik door de map. Het klonk ook alsof ik in het water lag en ik kon ook zwemmen, maar ik verdronk niet.
Haha geweldig. Vind het jammer in de bijna 90 uur die ik heb gespeeld ben ik nog geen "gamebreaking glitches" tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
bram1984 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:35:
[...]

Ik heb het ook 1x gehad. In Siwa helemaal in het begin van het spel. Kon mooi de hele kaart vanaf onderen bekijken, tot ik dood ging opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er is net bekend gemaakt dat bij de nieuwe DLC de optie komt om te kiezen of je verder wilt met je huidige karakter of dat je een nieuw karakter wilt met een preset aan wapens en level 45 specifiek voor de DLC.

het lijkt me een leuke optie voor beginnende spelers maar aan de andere kant vind ik dat je dit level ook meot verdienen en dat dit het een beetje makkelijk maakt!

wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

gamerboy schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:36:
...maar aan de andere kant vind ik dat je dit level ook meot verdienen en dat dit het een beetje makkelijk maakt!

wat vinden jullie ervan?
Ik vind dat soort argumenten nooit zo belangrijk in single player games. Het zal me een biet zijn of anderen een makkelijker route volgen, het bederft mijn spelplezier niet en het benadeelt me ook niet. :)

Overigens weet ik niet of ik de komende DLC wel ga spelen, het is mij wat te fantasy-ish allemaal in een game die verder een prachtig beeld schetst van Egypte zoals het op een bepaald moment echt was. Mij trekt het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@SnoeiKoei snap ik maarja meningen he :)

maar wat betreft de dlc snap ik het heel goed maar ik zie het meer als een beeld in de mytologie die voor ieder ander in de tijd toen het beeld gaf van "the aftherlife"

zo ga ik hem spelen. en ik heb de season pass dus heb hem sws. ik ga hem denk wel leuk vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Hele leuke en prachtige game, heb echter wel problemen met het behalen van de Old Habits trophy.
Alle locations zijn volledig afgerond en toch wilt de trophy niet unlocken.

Ben al een aantal keer de hele map over "gevlogen"met de uncompleted filter aan.
Echter is er echt niets meer te vinden...
Vraag me dus af hoe ik deze laatste trophy alsnog kan unlocken (zonder DLC te hoeven aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sanny_83 er zijn een aantal locaties die niet zichtbaar worden als je een locatie hebt gesynced.

Misschien dat deze video je een beetje kan helpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanny_83
gamerboy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:44:
@Sanny_83 er zijn een aantal locaties die niet zichtbaar worden als je een locatie hebt gesynced.

Misschien dat deze video je een beetje kan helpen?
[video]
Thanks, kennelijk stond er bij mij toch nog 1 vraagteken precies op een wit stukje achtergrond 8)7 Met de tip om de brightness op zijn laagst te zetten heb ik hem na nog een keer heel langzaam over de hele map geen gaan gespot :-) De Old Habits trophy samen met de platinum trophy heb ik nu binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sanny_83 alsjeblieft hoor moeten elkaar natuurlijk wel een beetje blijven helpen he ;)

fijn weekend iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik vermaak me nog prima met de game, ben nu geloof ik lvl22. Die AG en toe mainquest en voor de rest van alles tussendoor.

Vanmiddag aan het jagen geweest om mijn gear te upgraden naar dat kost best veel tijd. Je hebt best wel een enorme hoeveelheid skins nodig, vooral de paarse skins (luipaarden, leeuwen etc.) gaan traag. En dan moet je nog een giga hoeveelheid gear ontmantelen voor Iron en koper.

Maar hey mijn quiver is nu goud dus dat is wel lekker voor de hoeveelheid pijlen, verder zit ik op 2x paars en 3x blauw. Wel verwarrend dat je het ene onderdeel van je gear vaker moet upgraden om op goud te komen dan het andere onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Chaoss schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:59:
Ik vermaak me nog prima met de game, ben nu geloof ik lvl22. Die AG en toe mainquest en voor de rest van alles tussendoor.

Vanmiddag aan het jagen geweest om mijn gear te upgraden naar dat kost best veel tijd. Je hebt best wel een enorme hoeveelheid skins nodig, vooral de paarse skins (luipaarden, leeuwen etc.) gaan traag. En dan moet je nog een giga hoeveelheid gear ontmantelen voor Iron en koper.

Maar hey mijn quiver is nu goud dus dat is wel lekker voor de hoeveelheid pijlen, verder zit ik op 2x paars en 3x blauw. Wel verwarrend dat je het ene onderdeel van je gear vaker moet upgraden om op goud te komen dan het andere onderdeel.
Om aan aan genoeg iron te komen heb ik op ten duur toch wel een aantal transporten overvallen :)
Vooral hard leather was bij mij op ten duur een schaarste. Maar als je even op jacht gaat naar een aantal krokodillen en nijlpaarden wilt dat ook nog best wel rap gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Krokodillen en nijlpaarden gaan wel hard ja, vooral om dat die vaak in groepen van 4-6 zijn. Even zo'n groepje uitmoorden en je hebt er weer een hoop bij.

Soft leather gaat ook wel rap. Even wat geiten of herten opzoeken en hoppa. Pelt van roofdieren is al een stuk lastiger, want schaarser.

Die transporten vindt ik omslachtig, je moet ze al buiten het dorp of stad opzoeken anders heb je gelijk een hoop soldaten achter je aan.

Ik moet zeggen dat dit Origins echt een prachtige onder waterwereld heeft, grafisch erg goed gedaan vooral als de zon er doorheen schijnt. In de meeste games vind ik onderwater zwemmen irritant maar hier doe ik het voor mijn plezier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Vergeet ook niet om Senu te gebruiken hierbij, die pikt ook de beesten eruit die meer dan 1 vel als beloning afgeven. Kan je een behoorlijke zoektocht schelen als je er 1 hebt die 4 vellen geeft in plaats van 4 met 1 vel. Zo had ik vrij snel mijn benodigde materialen bij elkaar. Ook Senu kan helpen bij de transporten, die geeft voor boten en transporten over de weg ook aan hoeveel ze aan materiaal afgeven. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik denk dat ik in totaal maar 1 transport heb overvallen. teveel gedoe in vergelijking met dismantelen. En idd, voor zo'n grote wereld hebben ze ook wel goed aandacht besteed aan onderwater.

Kijk wel uit naar de volgende dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 00:24
Zal The Curse of the Pharaoh echt de laatste verhalende dlc zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

jaaoie17 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:11:
Zal The Curse of the Pharaoh echt de laatste verhalende dlc zijn?
Voor zover bekend gemaakt ja. Ik denk niet dat er daarna nog iets komt, anders hadden ze dat wel gemeld lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 00:39
gamerboy schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:50:
[...]

Haha geweldig. Vind het jammer in de bijna 90 uur die ik heb gespeeld ben ik nog geen "gamebreaking glitches" tegen gekomen
Ik ook niet gelukkig. Ik had wel een paar keer een soort van bug met Senu dat als ik haar opriep ze enorm hoog de lucht opsteeg, zo hoog dat je bijna de hele kaart kon overzien. Vooral leuk dat dit gebeurde ipv gamebreaking of dergelijk :p.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiekstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-07 23:57
Chaoss schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:24:
Die transporten vindt ik omslachtig, je moet ze al buiten het dorp of stad opzoeken anders heb je gelijk een hoop soldaten achter je aan.
Wat ik doe, maar ik weet niet of dat aan mijn skills ligt of aan het feit dat ik nog niet zo ver ben, is dat ik me alleen degene met de buit heeft richt, met een lans of een heavy weapon, als ik die van z'n paard sla en daarna nog een keer goed raak, gaat ie wel neer. Even goed mikken en dan de loot stelen en dan meteen met m'n paard er weer vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Chaoss schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:24:
Ik weet ondertussen een plek, waar ik, als ik één persoon van z'n paard mep, gelijk een kwartier bezig kan zijn met meppen :D

Ik vind het een leuke afwisseling. Even geen zin om iets echts te doen? Dan maar even wat transporten zoeken... of wat krokodillenspeldenkussens maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:08:
[...]

Ik ook niet gelukkig. Ik had wel een paar keer een soort van bug met Senu dat als ik haar opriep ze enorm hoog de lucht opsteeg, zo hoog dat je bijna de hele kaart kon overzien. Vooral leuk dat dit gebeurde ipv gamebreaking of dergelijk :p.
Inderdaad heb wel hool rare dingen gezien maar eerder grappig dan gamebreaking 😁👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 16:53
Ik was een tijdje behoorlijk verslaafd aan het overvallen van transport. :+ Alleen jammer dat ik nu enkel de kristallen moet hebben om te kunnen upgraden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

(jarig!)
http://www.eurogamer.net/...ights-get-harder-tomorrow
The trio of Egyptian deity bosses in Assassin's Creed Origins are some of the game's toughest challenges - but fans have been calling for them to be made even tougher.

Tomorrow, those fans will get their wish as the Anubis, Sobek and Sekhmet trials get a fresh Hard Mode.

Each week in March will feature both a standard boss and another on Hard Mode. Slay a one of the Hard Mode bosses and you'll unlock some eye-catching new gear as a reward
Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamer-network.net/2018/articles/2018-03-05-10-38/marchupdate_totghardmode_outfit_319853.png

Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamer-network.net/2018/articles/2018-03-05-10-38/marchupdate_totghardmoderewards_319854.png

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 05-03-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Le Enfant! schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:28:
Ik was een tijdje behoorlijk verslaafd aan het overvallen van transport. :+ Alleen jammer dat ik nu enkel de kristallen moet hebben om te kunnen upgraden. ;(
Die zijn toch "gewoon" te koop?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:07:
[...]

Klopt maar is niet het goedkoopst 😁 zeker begin in het spel is geld een probleem. Daarna no props anymore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
[...]

Niet goedkoop inderdaad. Maar als er toch al een verslaving is in het overvallen van transporten, dan moet dat geen probleem zijn, je moet er alleen wel veel ontvangen om het geld voor die kristallen te hebben. Je kunt ze dan inderdaad kopen bij Reda met zijn kameel.

Al is er in deze guide ook te vinden waar ze zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

[...]

Vind ik een beetje cheaten :p Dus ik ben nog op zoek naar de rest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:46:
[...]

Vind ik een beetje cheaten :p Dus ik ben nog op zoek naar de rest!
Kleine tip check de witte woestijn

Update:

hier is een video met alle info van de update. heb in eerdere posts al de details gegeven maar hier de video:

hier ook de volledige lijst volgens de ubisoft game site voor origins:
Titelupdates
De oorspronkelijk voor eind februari geplande titelupdate komt nu 6 maart uit. Je kunt naar de volgende hoogtepunten uitkijken:

De introductiemissie 'Licht in de duinen' om het uitkomen van de uitbreiding De vloek van de farao's te vieren
Moeilijkheidsgraad Moeilijk voor de Beproeving van de goden om de baasgevechten een grotere uitdaging te maken
Nieuwe Anubis-itemset als beloning voor het verslaan van de Beproeving van de goden op moeilijk → Zoals altijd ontvangen spelers één item per evenement.

Beproeving van de goden
Met de introductie van Moeilijk voor de Beproeving van de goden zullen we elke week 2 goden op je loslaten, eentje in Normaal, de andere in Moeilijk.

6 - 13 maart ; Anubis voor Normaal + Sekhmet voor Moeilijk
13 - 20 maart; Sobek voor Normaal + Anubis voor Moeilijk
20 - 27 maart; Sekhmet voor Normaal + Sobek voor Moeilijk
27 maart - 3 april; Anubis voor Normaal + Sekhmet voor Moeilijk

Winkelupdates
Ondodenpakket: 6 maart

Keer terug uit de onderwereld en jaag je tegenstanders de stuipen op het lijf met je wapens met schorpioenenmotief. Dit pakket bevat het Patronaat-rijdier, het bereik van Serqet (strijdersboog), het schorpioenenschild, het Woestijnlied (sikkelzwaard) en de ceremoniële faraokleding.

En voor de mensen die moeite hebben

Hier is een nieuw wapen met 2 legendaryperks

Hier de nieuwe geheime features in de nieuwe patch;

een speciale bow die wordt gedropt als je 20 minuten van de community live stream van ubisoft krijgt en je twitch account koppeld aan je uplay account. hier is een video met meer informatie. de bow wordt niet al te veel waard dus no worries ;)

[ Voor 91% gewijzigd door gamerboy op 12-03-2018 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Is er al iemand bij wie Ubisoft per ongeluk de Curse of the Pharao al geactiveerd heeft? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Who Am I? Nope nog niey

hier is een nieuwe trailer van ubisoft voor morgen :D

er komen weer upgrades voor bayek bij in de nieuwe DLC. dit keer heb je nieuwe materialen nodig die je nog niet kan verzamelen. je hebt er 240 van nodig hier is een video die er in volle info op in gaat:

[ Voor 117% gewijzigd door gamerboy op 12-03-2018 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
bij iemand al de dlc actief? hij heeft nog niets gedownload hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:32
Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie deze game ?

Hij staat hier op normal maar ik ik wil niet dat hij te makkelijk word naar het einde toe.[zit nog in de standaard game]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@jori040 zelf op moeilijk gespeeld bij de dlc (de eerste) heb ik hem op hard gezet. is echt up to you hoe je wilt spelen dus try it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:32
gamerboy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:25:
@jori040 zelf op moeilijk gespeeld bij de dlc (de eerste) heb ik hem op hard gezet. is echt up to you hoe je wilt spelen dus try it
Zal straks eens even op hard spelen.Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Zal straks eens even op hard spelen.Bedankt.
geen probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
1e uitbreiding ook op hard gespeeld. maar ook te makkelijk naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Gisteren de uitbreiding kunnen downloaden, heb er alleen nog geen minuut in kunnen spelen, misschien vanavond tijd om wat tijd te spenderen in Curse of the Pharaohs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Nog meer mensen met een error als je de game wilt starten?
Uplay has detected an error it can't recover from and must shut down.
Op het forum van ubisoft zijn er meer die klagen. En had verdorie net zin in een beetje AC:O -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Dom van mij. Nu heb ik alsnog alle dlc's los gekocht, had beter gewoon die season pass kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Trouble geen problemen mee gehad maar verkloot wel de sweer voor je natuurlijk haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Uplay is gepatched, het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nieuwe grote patch, 1.41
Patch 1.4.1 will be deployed on all platforms tomorrow, March 15.
.
Patch Sizes:

Xbox One: 4.2Gb
PS4: 4.1Gb
Uplay: 3.7Gb
Steam: 0.9Gb

The Curse of the Pharaohs

Quest
Fixed a black screen issue that could occur after loading the game during the "Rites of Anubis" quest
Fixed an issue during "Crocodile Tears" quest that would display a wrong suggested level for one of the quest objectives
Fixed an issue preventing snakes to spawn with during the quest "Soured Libations"
Fixed an issue where the textures could sometimes disappear under certain circumstances in the “Idol Hands” quest
Fixed an issue during the "No Honor Amongst Thebes" quest that could cause the playable character to be stuck in freefall animation
Fixed an issue where the blacksmith in the “Burnt Offerings” quest would not unmount the horse after the playable character rescues him
Fixed an issue where the waypoint for “The Theban Triad” quest would be missing when the quest is being tracked
Fixed an issue during the "Blood in the Water" quest where predator animals would disappear when the playable character is getting desynchronized
Fixed an issue where the NPC would not follow the playable character when the Swenett outpost is being completed before the “National treasure” quest
Fixed an issue that causes the wisps to be duplicated in a cutscene during the "The King of Kings" quest
Fixed an issue that could prevent the "A Necessary Evil" quest from being completed when reloading the objective immediately upon collecting the quest item
Fixed an issue where Bayek could become invincible during the Aaru afterlife boss fight when certain requirements are being met
Fixed an issue during the "Protect Tahemet" objective that could result in various issues during the cutscene
Fixed an issue where the playable character could get stuck when trying to unmount in the cave during the "Love or Duty" quest
Fixed an issue that could prevent players from interacting with a clue during the "Master of the Secret Things" quest
Fixed an issue with the response time of Djehuty's NPC guard during the "Find and Rescue Djehuty" objective
Fixed various animation issues of NPCs and Bayek during various side quest dialogues
Fixed an issue during the investigation objective of "The Lady of Grace" quest that could prevent players from interacting with the NPC when using firebombs close-by
Fixed an issue where an objective icon during the "A Pharaoh's Hemset" quest could be missing
Fixed an issue where objectives could sometimes disappear from the game after completing "The King of Kings" or "The Curse of the Pharaohs" quests

Activities

Fixed an issue preventing the player to complete the Yebu location when completing the quest "Unfair Trade"

Gameplay

Unlock the "Servant of Amun" outfit retroactively to players that completed the "Shield or Blade" quest prior to the fix
Improved transitions from Afterlife regions to Thebes
Improved the behavior of enemy NPCs
Improved the behavior of Scorpions in the Afterlife regions
Fixed an issue with the Pharaoh's Shadows when attempting to eliminate them with the overpower ability of a regular sword weapon
Fixed an issue with the Tahemet NPC where she would follow her schedule after rescuing her
Fixed an issue during the final boss fight that could cause the enemy NPC to be unable to move
Fixed an issue with the “Morning Sun” bow that would not be upgraded properly to Level 45 when using the save game boosting option
Fixed an issue with the voice output of the Brute enemies when they are being set on fire
Fixed an issue where the portal to the Afterlife might not work as intended under certain circumstances
Fixed an issue where the playable character could get desynchronized while Tutankhamun's shadow is engaged in battle with another enemy NPC
Fixed an issue with the Scorpions in Serqet's chamber that could prevent them from reaching the playable character

User Interface
Fixed an image displacement issue when transitioning between Afterlife and Thebes
Fixed various text formatting inconsistencies in dialogues
Fixed an issue where the "Curse of the Pharaohs" progression could remain stuck at 97% in the Atlas view
Updated the video showcasing the dash boost ability

World
Fixed a visual issue with the Abyssal Steed when leaving a Pharaoh's Shadow fight area
Fixed an issue that could cause vultures in the monument afterlife region to fly in one place
Fixed an issue with missing flags at the temple in Luxor
Fixed an issue that could cause the afterlife regions to be visible in the Thebes region under certain circumstances
Adjusted the position of a lootable source in the Apep Khat location

The Hidden Ones

Fixed various NPC spawning issues

Discovery Tour

Reduced the repetitiveness of the ambiance dialogues
Disabled Senu's top attack ability in the Discovery Tour
Fixed an issue with the NPC animation when the Natron Tour is started with a child character
Fixed an issue that caused from statues during the Siege of Alexandria Tour to appear with a low-quality texture
Fixed an issue with the display of photos taken in the main game that would appear in the Discovery Tour map
Fixed Fast Travel being aborted if the player moved the camera focus away from the activation point
Corrected various typos in the French localization
Corrected some typos in the Discovery Tour timeline
[PC] Corrected some formatting issues in the menu when Russian localization is being used

Main Game

Quest
Fixed an issue where players could remain stuck if they interact with Reda during the “Reach the vault” objective
Fixed an issue that could cause the Lanista to traverse Cyrene and not remain at the arena after completing the “Pax Romana” quest
Fixed an issue during the "Predator to Prey" quest that could cause the enemy NPC to appear in ragdoll state
Fixed an issue with Nikias NPC during "Wild Ride" quest that could sometimes result in the NPC getting stuck
Fixed an issue with the objective for the "A Dream of Ashes" quest which happened to display two quest objectives instead of only one

Gameplay
Fixed an issue that would allow enemy NPCs to spawn indefinitely
Fixed an issue where the playable character could sometimes get dragged into the overpower attack of a captain when he is engaged in a fight with another enemy NPC
[PC] Fixed an issue where players could move during some dialogue cutscenes when using the auto movement key
Fixed an animation issue with Viridovix during the Brothers arena boss fight
Fixed an issue with the “Cobra Royale” Hunter bow that could not be obtained with the Heka Chests
Fixed an issue where Bayek becomes invisible under certain circumstances when wearing the "Servant of Amun" outfit

User Interface
Corrected the French localization for "borrowing" a felucca
Corrected a typo in the German localization during the Ancient Mechanism dialogue in the 'Tomb of Khufu'

World
Fixed an issue with the Rainbow visuals of the Unicorn & Unicamel

Graphics & Audio
[Xbox One] Fixed an issue with background music that would sometimes not playing when using language packs
Fixed an audio issue that could prevent systemic audio from playing when the Planetarium quest is being tracked

System
Fixed an issue that could cause players to get stuck in an infinite loading screen
[PC] Fixed an issue with the FOV that could sometimes cause the camera to twitch in the menu
[PC] Fixed an issue that could allow players to access the Benchmark tool when the game is still installing
Fixed a black screen issue that could occur when the game crashed during the "Rebel Strike" quest

If you have any issues, please get in touch with our customer support for further assistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dat was idd een grote patch, die heeft me gisteren wat speeltijd van de DLC gekost (ik wilde graag updaten en mijn verbinding is niet de snelste).

Ik denk dat ik nu net anderhalf uur onderweg ben in de DLC, heb wat main quests en wat side quests gedaan. Het verhaal pakt me nog niet zo als de rest. Ik wil wel graag weten wat er achter de Curse of the Pharaohs zit, maar verder pakt het verhaal me nog niet.

Wat ik wel irritant vind in de DLC is het semi verplichte:
spoiler:
Afmaken van die Pharaohs die steeds opduiken. Dit, omdat dit voor zo ver ik weet de enige manier is om die star shards te krijgen die je nodig hebt om je gear te updaten. Je krijgt er voor zo ver ik heb gezien steeds 3 per keer en voor de meeste gear heb je er voor de eerste stap al 20 nodig. Je bent daar dus wel even zoet mee.

Verder ben ik benieuwd waar de DLC ons allemaal heen leidt.

[ Voor 3% gewijzigd door YdieresiS op 16-03-2018 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 07:29:
Dat was idd een grote patch, die heeft me gisteren wat speeltijd van de DLC gekost (ik wilde graag updaten en mijn verbinding is niet de snelste).

Ik denk dat ik nu net anderhalf uur onderweg ben in de DLC, heb wat main quests en wat side quests gedaan. Het verhaal pakt me nog niet zo als de rest. Ik wil wel graag weten wat er achter de Curse of the Pharaohs zit, maar verder pakt het verhaal me nog niet.

Wat ik wel irritant vind in de DLC is het semi verplichte:
spoiler:
Afmaken van die Pharaohs die steeds opduiken. Dit, omdat dit voor zo ver ik weet de enige manier is om die star shards te krijgen die je nodig hebt om je gear te updaten. Je krijgt er voor zo ver ik heb gezien steeds 3 per keer en voor de meeste gear heb je er voor de eerste stap al 20 nodig. Je bent daar dus wel even zoet mee.

Verder ben ik benieuwd waar de DLC ons allemaal heen leidt.
Misschien is deze video perfect voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
gamerboy schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 08:30:
[...]

Misschien is deze video perfect voor je ;)
[video]
Ik was nog niet ver genoeg. Heb nu wel wat dingen gevonden om sneller aan die shards te komen. Heb je filmpje verder niet gekeken, ik ga de game uitbreiding lekker zelf ervaren. Hij pakt me nu meer dan in het begin. En het zier ernaar uit dat ik hier meer uren voor nodig ben dan de DLC the Hidden Ones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Die nieuwe outfit met het Toetanchamon-achtige masker heb ik in een heka chest gevonden trouwens, voor wie er ook een wil maar geen geld wil betalen. Heeft wel even geduurd voor ik em kreeg, maar op de PC maakt dat niet zoveel uit >:)

Ben erg blij met de nieuwe DLC, zonder teveel te spoilen vind ik het leuk hoe ze een bekend icoon uit de Egyptische historie hebben geplaatst in de context van de AC verhaallijn, en ook weer nieuwe zeer herkenbare figuren in het spel hebben opgenomen. Dat er wat meer bovennatuurlijks gebeurt dan in eerdere AC's stoort me eigenlijk niet, ik vind het wel bij de setting passen. De developers hebben zich duidelijk extra uit kunnen leven op
spoiler:
de omgevingen die geen equivalent hebben in de echte wereld.

Er zijn ook een paar leuke nieuwe abilities, vooral:
spoiler:
  • Met hunter bows door schilden heen kunnen schieten
  • Met predator bows gifbommen achterlaten in neergeschoten vijanden

Heb er een dikke 10 uur in zitten en nog steeds 1 totaal onverkend gebied, dus deze DLC is zeker een stuk groter dan de vorige.

Edit: uitgespeeld! Hopelijk komt er nog DLC waarin het Egypte verhaal wordt afgerond (zie AC2), ik denk nl. niet dat het zin heeft om daar een heel nieuw spel voor te maken.

Heb de NPC's in deze DLC voor mijn gevoel wel flink vaker horen zeggen "Awesome soup!" of "Heresy is the shit!" dan in de originele game en eerste DLC :+

[ Voor 13% gewijzigd door Myedvyed op 21-03-2018 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ligt het aan mij of is AC sinds de DLC reteinstabiel? Hij crashed echt om de haverklap :(

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Bij mij was de oorspronkelijke release het meest stabiel en soepel, pas bij een van de updates (nog vóór de eerste DLC) begonnen de crashes.

Minder dan 10 crashes totaal gehad in die 98 uur, waarvan wel alles eigenlijk in de laatste 30 uur. Dus gemiddeld 1 crash per 3 uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Myedvyed schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:03:
Bij mij was de oorspronkelijke release het meest stabiel en soepel, pas bij een van de updates (nog vóór de eerste DLC) begonnen de crashes.

Minder dan 10 crashes totaal gehad in die 98 uur, waarvan wel alles eigenlijk in de laatste 30 uur. Dus gemiddeld 1 crash per 3 uur ofzo.
Was hier ook. Bij release alles op high/ultra settings en draaide soepel. Met elke update werd het minder en de popup van textures/models etc groter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:33
Ik heb wel geteld 1x een crash gehad in al die tijd dat ik spel. Dat was gisteren tijdens de DLC. Dus neem het maar voor lief. Ik moet wel zeggen dat ik er nog niet helemaal in kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Hoewel ik AC fan ben van het eerste uur, heb ik deze AC nog steeds niet uitgespeeld. Ik moet de main story nog, moet nog 2 gebieden unlocken, een shitzooi aan sidemissions en andere dingen en dan nog de DLC>

Ik weet niet waarom, want het spel is prachtig en het is echt wel een leuke AC. Maar het is mij even iets té groot geworden persoonlijk met extreem veel side content. Dan kan je zeggen; dan sla je die over, maar dan krijg ik dit vooral:

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/pYI1hSqUdcBiw/giphy.gif

Binnenkort mij er toch maar eens weer toe zetten. Zeker angezien FC5 binnenkort uitkomt en die ook wel aan de aardig grote kant gaat zijn :X :P

#FWP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik herken dat gevoel, sidemissions zijn nog te doen, schatkisten zoeken is nog een soort van belonend, maar waar ik echt een hekel aan heb zijn die papyrussen zoeken en die beelden kapot maken. Dat gaat echt ZO veel tijd kosten.

Ik denk dat ik binnenkort verder ga met de mainquest, misschien nog wat sidequests ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Chaoss schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:45:
Ik herken dat gevoel, sidemissions zijn nog te doen, schatkisten zoeken is nog een soort van belonend, maar waar ik echt een hekel aan heb zijn die papyrussen zoeken en die beelden kapot maken. Dat gaat echt ZO veel tijd kosten.

Ik denk dat ik binnenkort verder ga met de mainquest, misschien nog wat sidequests ga doen.
De meeste van die papyrussen zijn echt niet moeilijk. Ik heb er gewoon af en toe 3-4 gedaan en dan kost het niet veel extra tijd. Die beelden slopen doe ik als ik er een tegen kom. Kost ook niet veel tijd.

Ik heb nu bijna het originele gebied helemaal ontdaan van vraagtekens en uitroeptekens. Daarna de main Quest afmaken en dan heb ik nog 2 DLC's om te spelen! Ben alleen nu al lvl 47😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Zag trouwens dat er een remastered is van Rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:38:
Zag trouwens dat er een remastered is van Rogue?
Ja zeker maar is zeker niet een goeie remaster zoals bij black flag.

Ze hebben graphics amper aangepast niks nieuws toegevoegd aan de waslijst met problemen die mensen op console hadden met het origineel en nog steeds zoveel geld voor durven vragen. Echt verschrikkelijke klote Ubisoft actie weer. Haha
Who Am I? schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:04:
[...]

De meeste van die papyrussen zijn echt niet moeilijk. Ik heb er gewoon af en toe 3-4 gedaan en dan kost het niet veel extra tijd. Die beelden slopen doe ik als ik er een tegen kom. Kost ook niet veel tijd.

Ik heb nu bijna het originele gebied helemaal ontdaan van vraagtekens en uitroeptekens. Daarna de main Quest afmaken en dan heb ik nog 2 DLC's om te spelen! Ben alleen nu al lvl 47😖
Heb je ook al de papyrusen van the hidden ones DLC gedaan? Ik had er 1 en ik liep ergens en ineens kon ik wat oppakken bleek ik er 1 voltooid te hebben maar dat ding lag midden op de weg |:( 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door gamerboy op 23-03-2018 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Ja zeker maar is zeker niet een goeie remaster zoals bij black flag.

Ze hebben graphics amper aangepast niks nieuws toegevoegd aan de waslijst met problemen die mensen op console hadden met het origineel en nog steeds zoveel geld voor durven vragen. Echt verschrikkelijke klote Ubisoft actie weer. Haha
Gebaseerd op wat ?? Volgens deze DF video ziet de game er erg goed uit en heeft juist erg veel en goede grafische verbeteringen! En zelfs textures die op 4K resoluties zijn afgestemd! En ze vinden het ook nog eens een goede game!

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 23-03-2018 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:39:
[...]

Gebaseerd op wat ?? Volgens deze DF video ziet de game er erg goed uit en heeft juist erg veel en goede grafische verbeteringen! En zelfs textures die op 4K resoluties zijn afgestemd! En ze vinden het ook nog eens een goede game!

[video]
De game is niet veranderd waar baseer ik het op ik heb hem gehaald dus weet heel goed waar ik over praat. Heb ze naast elkaar gedraaid en verschillen zijn maatig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:56:
[...]

De game is niet veranderd waar baseer ik het op ik heb hem gehaald dus weet heel goed waar ik over praat. Heb ze naast elkaar gedraaid en verschillen zijn maatig
Kijk de video eens. Zelf op YT in 1080p zie ik duidelijke verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn ervaring is anders he @-SaveMe- heb ze naast elkaar gezet en had echt geen verschil dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:16
Blijft toch een prachtgame. De Curse of the Pharaoh is een leuke DLC.

Reshade is toch wel echt een waardevolle toevoeging (AdaptiveSharpen, Clarity and Curves):

Van:
ASO_1

Naar:
ASO_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
jaapstobbe schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:59:
Blijft toch een prachtgame. De Curse of the Pharaoh is een leuke DLC.

Reshade is toch wel echt een waardevolle toevoeging (AdaptiveSharpen, Clarity and Curves):

Van:
[afbeelding]

Naar:
[afbeelding]
Heb je voor mij een linkje naar de juiste bestanden? Het lukt mij niet om reshade voor elkaar te krijgen bij Origins.
Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste