Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 18:27
Gisteren een of andere god in de woestijn gesloopt en toen kreeg ik een melding dat er een nieuw zwaard beschikbaar is. Zag 'm alleen niet tussen mijn gear staan. Moet je deze ergens claimen ofzo?

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:43:
Gisteren een of andere god in de woestijn gesloopt en toen kreeg ik een melding dat er een nieuw zwaard beschikbaar is. Zag 'm alleen niet tussen mijn gear staan. Moet je deze ergens claimen ofzo?
Ja ff je overlay openen en dan via club rewards openen, kwam er ook pas later achter.
Nieuwe informatie over waar AC franchise heen gaat met Origins.

1 goed ding het wordt niet weer een jaarlijkse game

gamerboy wijzigde deze reactie 13-02-2018 00:08 (39%)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

Moderator Consumentenelektronica

In GoT we trust

Na Assassin's Creed: Origins maanden te hebben laten liggen door een verhuizing en omdat het RPG-element me niet aansprak ben ik toch maar weer begonnen. Heb pas 24 uur in de game zitten waar ik normaal Assassin's Creed al wel uit had gespeeld. Nu ik er wat meer de tijd voor neem valt het RPG-element op zich nog wel mee met het craften en levellen. Ik was denk ik te gehaast in het begin en nam geen tijd om alles goed in me op te nemen, ik wilde vooral verder. Alleen loop ik nu wel tegen het "probleem" aan van elke Assassin's Creed: wat ga ik nu doen, er is zo veel et doen! Voor nu dus maar even de missies en zelfs side-missies links laten liggen en alles (binnen mijn level) verkennen en de vraagtekens afgaan. Dan de side-missies doen om daarna voorzichtig aan de main te beginnen.

Enige waar ik tegenaan blijf lopen is dat ik het altijd voor elkaar krijg een Phylake aan te vallen als er een nanoseconde later een troep soldaten aan komt. Dat maakt het gevecht toch meteen een stuk lastiger.

Edit:
Doordat ik de game heb laten liggen heb ik ook niet alles meegekregen van de DLC en wat al niet meer. Begrijp ik goed dat Trials of the Gods een timed event is en ik die t.z.t nog wel een keer krijg (heb er nu niets aan omdat ik nog lang geen LVL 40 ben) of kan ik de hele Trials of the Gods vergeten omdat ik te laat ben?

FeaR wijzigde deze reactie 13-02-2018 14:11 (17%)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• bizarre410
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:21
Ik heb ook eerst veel vraagtekens gedaan, maar je kan misschien beter wat side missies doen, want dan ga je ook veel vraagtekens af. Anders kom je vaak twee keer op dezelfde plek.

Trial of the Gods komt regelmatig terug inderdaad. Het zijn ook verschillende goden die je moet verslaan. Heb er ook pas één gehad nu, omdat ik ook nog geen level 40 was.

• Jackson6
  • Niet online
quote:
FeaR schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:48:
Na Assassin's Creed: Origins maanden te hebben laten liggen door een verhuizing en omdat het RPG-element me niet aansprak ben ik toch maar weer begonnen. Heb pas 24 uur in de game zitten waar ik normaal Assassin's Creed al wel uit had gespeeld. Nu ik er wat meer de tijd voor neem valt het RPG-element op zich nog wel mee met het craften en levellen. Ik was denk ik te gehaast in het begin en nam geen tijd om alles goed in me op te nemen, ik wilde vooral verder. Alleen loop ik nu wel tegen het "probleem" aan van elke Assassin's Creed: wat ga ik nu doen, er is zo veel et doen! Voor nu dus maar even de missies en zelfs side-missies links laten liggen en alles (binnen mijn level) verkennen en de vraagtekens afgaan. Dan de side-missies doen om daarna voorzichtig aan de main te beginnen.

Enige waar ik tegenaan blijf lopen is dat ik het altijd voor elkaar krijg een Phylake aan te vallen als er een nanoseconde later een troep soldaten aan komt. Dat maakt het gevecht toch meteen een stuk lastiger.

Edit:
Doordat ik de game heb laten liggen heb ik ook niet alles meegekregen van de DLC en wat al niet meer. Begrijp ik goed dat Trials of the Gods een timed event is en ik die t.z.t nog wel een keer krijg (heb er nu niets aan omdat ik nog lang geen LVL 40 ben) of kan ik de hele Trials of the Gods vergeten omdat ik te laat ben?
Trials komen om de zoveel tijd terug, eerst even levellen kan dus gewoon.

Edit: Spuit 11, laat maar.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

quote:
bizarre410 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:06:
Ik heb ook eerst veel vraagtekens gedaan, maar je kan misschien beter wat side missies doen, want dan ga je ook veel vraagtekens af. Anders kom je vaak twee keer op dezelfde plek.
Tot nu toe ben ik inderdaad 2-3 keer op een plek geweest welke ik al had veroverd. Alleen binnen een missie is wat je op die locatie moet doen een stuk minder. Plus ik heb dan al een idee van hoe de omgeving er uit ziet en hoe ik de missie het beste aan kan pakken. Maar goed, dat is na enkele keren misschien vind ik het na zes keer straks niet leuk meer en laat ik de vraagtekens voor wat ze zijn.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
Zo, na ruim 75 uur heb ik ook alle side-quests, locaties en de verhaallijn gehad. Wat super gaaf spel. Ik was al erg fan van deze serie, maar Origins gooit daar nog een schepje bovenop. Mooie (enorme) omgeving, goed verhaal en enorm veel side-quests.

Het enige wat ik nu nog moet doen is één stomme olifant die ik niet dood krijg en eens kijken of ik alle trophies e.d. kan halen. Owja. En de Trail of Gods nog, ik ben al Level 40 en heb het één keer geprobeerd, maar wat een kansloze actie was dat :P

rens-br wijzigde deze reactie 14-02-2018 08:47 (13%)

• Jackson6
  • Niet online
quote:
rens-br schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:46:
Zo, na ruim 75 uur heb ik ook alle side-quests, locaties en de verhaallijn gehad. Wat super gaaf spel. Ik was al erg fan van deze serie, maar Origins gooit daar nog een schepje bovenop. Mooie (enorme) omgeving, goed verhaal en enorm veel side-quests.

Het enige wat ik nu nog moet doen is één stomme olifant die ik niet dood krijg en eens kijken of ik alle trophies e.d. kan halen. Owja. En de Trail of Gods nog, ik ben al Level 40 en heb het één keer geprobeerd, maar wat een kansloze actie was dat :P
Op level 40 moet je op normal difficulty die trials toch makkelijk halen, desnoods na 2 a 3 keer, gebruik je wel goede wapens?

Heb er zelf twee op level 38 gedaan op hard difficulty en vond het al vrij makkelijk al moet je wel je health bar in de gaten houden af en toe.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
Jackson6 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:19:
Op level 40 moet je op normal difficulty die trials toch makkelijk halen, desnoods na 2 a 3 keer, gebruik je wel goede wapens?
Het is wel vrij 'makkelijk' alleen van de god gaat nauwelijks health af (of niet veel), dus het duurt enorm lang en ben ondertussen al lang dood gegaan dan. Zeker als er op gegeven moment ook nog losse vechters komen.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:19

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
rens-br schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:46:
Het enige wat ik nu nog moet doen is één stomme olifant die ik niet dood krijg
Even switchen naar easy?
Maakt voor de trophies sowieso niet uit ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:32
quote:
rens-br schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:21:
[...]

Het is wel vrij 'makkelijk' alleen van de god gaat nauwelijks health af (of niet veel), dus het duurt enorm lang en ben ondertussen al lang dood gegaan dan. Zeker als er op gegeven moment ook nog losse vechters komen.
1. Neem een warrior bow met 'health on hit' (arrows worden namelijk gespawned op het veld, dus je komt nooit zonder)
2. Zodra de 'gele bal' in het borstkast van de God niet meer geel is, gaat hij minions spawnen; zorg dat je bij zo een spawn plek bent, doe een assassination en (als je die skill hebt) double assassination. Daarna is het een kwestie van de minions dood krijgen en weer op die gele bol spammen (note; pas als de minions dood zijn, komt die gele bol weer terug en kan je weer damage doen)
3. Indien nodig; spammen met je warrior bow voor HP, anders spammen met een bow die een hoge DPS heeft; de HP balk moet redelijk rap daarmee naar beneden gaan
4. Rinse and repeat.

In essentie hebben alle goden dezelfde strategie nodig, alleen verschillen de aanvallen tussen de goden. Als je dat eenmaal door hebt is het echt appeltje eitje.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:21:
Even switchen naar easy?
Maakt voor de trophies sowieso niet uit ;)
Dat voelt een beetje als 'valsspelen' en ik moet er ook nog maar één. Heb de andere olifanten al gedaan en dat ging vrij gemakkelijk, zelfs die olifanten die met zijn 2e zijn, dus deze moet ook 'gewoon' lukken.
quote:
Notna schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:29:
In essentie hebben alle goden dezelfde strategie nodig, alleen verschillen de aanvallen tussen de goden. Als je dat eenmaal door hebt is het echt appeltje eitje.
Thanks voor de tips! :) Ga ik eens mee aan de slag.

rens-br wijzigde deze reactie 14-02-2018 09:36 (31%)

• Notna
quote:
rens-br schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:33:
[...]

Dat voelt een beetje als 'valsspelen' en ik moet er ook nog maar één. Heb de andere olifanten al gedaan en dat ging vrij gemakkelijk, zelfs die olifanten die met zijn 2e zijn, dus deze moet ook 'gewoon' lukken.

[...]

Thanks voor de tips! :) Ga ik eens mee aan de slag.
Voor de olifanten kan je overigens dezelfde strategie gebruiken; immers spawnen de arrows daar ook op het veld. Alleen moet je dat afwisselen met een charge attack (die je opbouwt door de eerder genoemde pijlen) om even goed damage te doen. De olifanten zijn redelijk robuust, behalve als ze steigeren; op hun buik krijg je altijd crit damage.

Beetje zoals die krengen in de LOTR films zeg maar :+

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:14
Trial of the gods vond ik eigenijk wat teleurstellend, ze waren idd nogal vrij hetzelfde en niet overdreven moeilijk, zelfs niet op hard

• Jeroenimoes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19:57

Jeroenimoes

Moderator Spielerij
Meh. De trophy waarbij ik een arena baas met een overpower attack moet eindigen is voor mijgebugged en popt maar niet...
Maar ach, de hypodrome races zijn zowieso afgrijselijk. ik win zelfs de tutorial race niet. die trophies gaan er dus niet komen.

FT-17 FTW!

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07-05 18:40
quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:18:
Meh. De trophy waarbij ik een arena baas met een overpower attack moet eindigen is voor mijgebugged en popt maar niet...
Maar ach, de hypodrome races zijn zowieso afgrijselijk. ik win zelfs de tutorial race niet. die trophies gaan er dus niet komen.
Volgens mij is die ook geprogrammeerd dat je tweede hoort te zijn. Pak de volgende maar, daar kun je makkelijk 1e worden.
Nieuwe pack is uit:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 15:16
Ik heb nog geen enkel Assassin's Creed spel gespeeld maar ben er nu wel nieuwsgierig naar. Zijn de eerdere delen nog speelbaar of zijn ze vergeleken met de nieuwere delen compleet verouderd en eigenlijk niet zo leuk? Gewoon vanaf deel 1 beginnen of beter later instappen en het ontbrekende verhaal via wikis of youtube videos leren? En in geval van optie 2, wat is een leuk deel om mee te beginnen?

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

De eerste delen zijn eigenlijk niet meer te vergelijken met dit deel, daarvoor hebben ze de hele gameplay en combat te veel op de schop gegooid.
Niet dat de eerste delen slecht zijn, maar deze laatste speelt wel zo ontzettend lekker weg dat ik je bijna zou aanraden om de eerdere delen lekker te laten liggen en het verhaal op te zoeken op Youtube.
Zelfs zonder voorkennis kun je met deze AC prima uit de voeten imo, omdat deze zich afspeelt vóór alle andere Assasin's Creed games. Er zijn wel wat kleine referenties uiteraard, vooral op het einde, maar niks schokkends.

Mocht je de oude delen toch willen spelen dan raad ik je deze aan:
-De Ezio Collectie (deel II en Brotherhood zijn nog steeds twee van mijn favorieten, plus je krijgt het originele verhaal mee)
-Black Flag (vanwege de setting; het uitstapje naar de Caribbean was zeer verfrissend);
-Syndicate (deed alles goed wat er in de vorige delen niet lekker werkte; speelde tot Origins het lekkerst).

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Notna
quote:
Metalbuster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:35:
[...]

Volgens mij is die ook geprogrammeerd dat je tweede hoort te zijn. Pak de volgende maar, daar kun je makkelijk 1e worden.
Nee hoor, ik werd daar namelijk prima eerste mee :+

• bram1984
quote:
Wee Man schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 03:12:
Ik heb nog geen enkel Assassin's Creed spel gespeeld maar ben er nu wel nieuwsgierig naar. Zijn de eerdere delen nog speelbaar of zijn ze vergeleken met de nieuwere delen compleet verouderd en eigenlijk niet zo leuk? Gewoon vanaf deel 1 beginnen of beter later instappen en het ontbrekende verhaal via wikis of youtube videos leren? En in geval van optie 2, wat is een leuk deel om mee te beginnen?
Lekker doen waar je zin in hebt. Black Flag was mijn eerste, Unity overgeslagen, Syndicate wel weer gedaan en nu Origins. En ja, die laatste is met afstand de vetste vind ik.

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:50
quote:
Begin met Black Flag ga je geen spijt van krijgen :)
quote:
bram1984 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:07:
[...]

Lekker doen waar je zin in hebt. Black Flag was mijn eerste, Unity overgeslagen, Syndicate wel weer gedaan en nu Origins. En ja, die laatste is met afstand de vetste vind ik.
Black Flag net opnieuw mee begonnen en is anno 2018 nog steeds een aanrader blijft een leuke game :)
Unity en Syndicate kon ik beide niet echt inkomen dus nooit uitgespeeld :|

Origins was echt leuk om te spelen _/-\o_ maar met 109uur en de kaart volledig te hebben doorgespit en niet verder kunnen komen als 98% laat ik die voorlopig weer ff liggen totdat ik BF weer heb uitgespeeld.

calsonic wijzigde deze reactie 15-02-2018 13:36 (29%)

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
Ik heb nog geen enkel Assassin's Creed spel gespeeld maar ben er nu wel nieuwsgierig naar. Zijn de eerdere delen nog speelbaar of zijn ze vergeleken met de nieuwere delen compleet verouderd en eigenlijk niet zo leuk?
Ik ben bij Black Flag ingestapt en vanaf daar alle delen gespeeld (op de Chronicles serie na) Black Flag was super gaaf, Rogue was meer van hetzelfde, maar daardoor ook super gaaf. Unity vond ik zelf wat minder en heb ik volgens mij nooit afgemaakt. Syndicate vond ik ook weer erg leuk en de absolute topper is natuurlijk Origins.

Ik heb ook geprobeerd de eerdere delen voor Black Flag te spelen, waarbij ik alleen AC3 heb uitgespeeld. De rest van de delen kwam ik eigenlijk niet lekker in en was ik na een aantal uur ook weer klaar mee.

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 14:09
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 04:24:
De eerste delen zijn eigenlijk niet meer te vergelijken met dit deel, daarvoor hebben ze de hele gameplay en combat te veel op de schop gegooid.
Niet dat de eerste delen slecht zijn, maar deze laatste speelt wel zo ontzettend lekker weg dat ik je bijna zou aanraden om de eerdere delen lekker te laten liggen en het verhaal op te zoeken op Youtube.
Zelfs zonder voorkennis kun je met deze AC prima uit de voeten imo, omdat deze zich afspeelt vóór alle andere Assasin's Creed games. Er zijn wel wat kleine referenties uiteraard, vooral op het einde, maar niks schokkends.

Mocht je de oude delen toch willen spelen dan raad ik je deze aan:
-De Ezio Collectie (deel II en Brotherhood zijn nog steeds twee van mijn favorieten, plus je krijgt het originele verhaal mee)
-Black Flag (vanwege de setting; het uitstapje naar de Caribbean was zeer verfrissend);
-Syndicate (deed alles goed wat er in de vorige delen niet lekker werkte; speelde tot Origins het lekkerst).
Syndicate vond ik persoonlijk de minste... Ik zou niet eens meer weten waar het verhaal over ging...

Maar als je nog geen enkele AC gespeeld heb, zou ik beginnen met Origin en dan de Ezio Collectie. Ik denk dat ik die laatste toch nog weer even moet installeren (heb gisteren eindelijk Origin "uit" gespeeld, tenminste, het verhaal...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Wee Man
Bedankt voor de antwoorden. Ik zie dat met name Black Flag veel liefde krijgt en eerlijk gezegd vind ik de gameplay met boten erg interessant klinken dus ik denk dat ik eerst voor dat deel ga en dan zien we wel of de serie mij trekt :)

• bram1984
quote:
Wee Man schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:12:
Bedankt voor de antwoorden. Ik zie dat met name Black Flag veel liefde krijgt en eerlijk gezegd vind ik de gameplay met boten erg interessant klinken dus ik denk dat ik eerst voor dat deel ga en dan zien we wel of de serie mij trekt :)
Die zou ik inderdaad eerder doen dan Origins. Black Flag is erg tof maar voelt wel behoorlijk last gen aan.

• Who Am I?
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:35
quote:
Wee Man schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:12:
Ik heb ze tot nu toe allemaal gespeeld behalve Rogue. Gewoon netjes bij de eerste begonnen. De sfeer daarin was geweldig. Alles daar voor het eerst leren en voor het eerst kennis maken met het hele AC gebeuren was prachtig! In die eerste AC wordt de basis gelegd voor alle opvolgers. Op een gegeven moment werd het wel veel herhaling van zetten bij veel missies. Het modern day gedeelte vond ik erg sterk. De AC's daarna met Ezio als hoofdpersoon waren ook geweldig. Al was de laatste daarvan wel de minste, Rome was grandioos!!! Ook bij die AC's was het modern day deel erg sterk en soms meeslepend. Toen Black Flag, die was ook geweldig, maar toch minder een klassieke AC. Niet minder leuk, maar toch anders. Daarna Parijs, vond ik ook heel erg leuk, heel herkenbaar als je daar een paar keer geweest bent. Ik heb daar praktisch geen last gehad van bugs en heb mij heel erg goed vermaakt. Londen was ook prachtig. Heb ik mij ook heel erg mee vermaakt! Wederom een feest van herkenning als je er wel eens geweest bent! Modern day van die laatste twee waren erg zwak helaas.
Dus tja, ik zou zelf adviseren om bij de allereerste AC te beginnen en even niet heel erg te letten op de graphics :)

Sony A77II, Sigma 35mm f1.4 ART, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• Wailing_Banshee
quote:
Who Am I? schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Dus tja, ik zou zelf adviseren om bij de allereerste AC te beginnen en even niet heel erg te letten op de graphics :)
De graphics vond ik niet zo erg, de story is fantastisch maar hij is wel heeeeel erg herhalend. Zeker als je iemand bent die altijd eerst alles wil doen :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Wee Man
Het piraten aspect spreekt me ook heel erg aan. Ik heb zoveel uren in Sid Meier's Pirates! zitten :)

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

quote:
Who Am I? schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Toen Black Flag, die was ook geweldig, maar toch minder een klassieke AC. Niet minder leuk, maar toch anders.
Behoorlijk anders. Black Flag is de enige Assassin's Creed die me echt niet kon boeien. Daarna Assassin's Creed III, die viel ook wat tegen. Ik mijn herinneringen ben ik nog steeds verliefd op alles wat met Assassin's Creed II te maken heeft. Het verhaal, de characters, de omgevingen, de vele uitbreidingen, et cetera. Maar nooit de remakes gespeeld. Ik ben te bang dat het dan tegen gaat vallen. Dan ga je waarschijnlijk toch (veel) dingen in de gameplay missen. Ik heb ooit de fout begaan om een N64 te halen om nog eens GoldenEye te spelen en dat was echt een tegenvaller. Ik wil van Assassin's Creed II dan liever de herinnering in stand houden.

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17:55
Ik vond Rogue ook erg vermakelijk, zelfs al was die al last-gen toen ik em speelde. Misschien nog wel iets leuker dan Black Flag zelfs :o

• Metalbuster
quote:
Het is inmiddels wel "iets" anders allemaal. Maar ik zou AC1, 2 en Black Flag zeker mee pakken als je gaat beginnen, wat ook prima te spelen is. Unity en Syndacite kun je wel overslaan wat mij betreft.
quote:
Notna schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 07:08:
[...]

Nee hoor, ik werd daar namelijk prima eerste mee :+
Oh, dat weet ik niet mee.

Metalbuster wijzigde deze reactie 15-02-2018 17:59 (16%)

• bram1984
@Who Am I? Dat heb ik ook met Origins een beetje. Ik vind het totaal niet als AC aanvoelen. Meer een 3rd person Far Cry in de oudheid.

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Trouble

Meisje!

Vanavond de Gold Edition aangeschaft :9 oOo zin in, ondanks dat ik AC3 nog niet eens heb uitgespeeld :P

But temptations of trouble on my tongue
Troubles yet to come

• bram1984
Die Isu armor ziet er wel sweet uit. Beetje ongeloofwaardig alleen, voor stealth. :+

• Wailing_Banshee
quote:
bram1984 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:11:
@Who Am I? Dat heb ik ook met Origins een beetje. Ik vind het totaal niet als AC aanvoelen. Meer een 3rd person Far Cry in de oudheid.
Komt natuurlijk omdat er nog geen creed is :D

Met alle AC's probeerde ik altijd zo weinig mogelijk slachtoffers te maen en verstopte ik altijd alle lichamen (als het kon, dan). In deze niet, want Bayek is alleen uit op revenge. Wat natuurlijk niet des Assassin's Creed is... Dus als er iemand in mijn weg staat: pijl door z'n kop of hidden blade in z'n nek...

Ik vind die olifant gevechten trouwens helemaal niets. Er zal vast wel een techniek zijn om ze neer te kunnen halen, maar tot nu toe word ik alleen maar ondersteboven gelopen omdat ik geen idee heb hoe ik ze kan ontwijken als ze een charge doen. Ik denk dat ik de moeilijkheidsgraad gewoon op "easy" zet en die dingen uit de weg werk en daarna compleet ga vergeten...

• bram1984
@Wailing_Banshee Kwam gisteren mijn eerste olifant tegen maar had 'm vrij snel neer. Gewoon een beetje dodgen en op zijn benen beuken. Of worden ze later moeilijker? Ik ben lvl 40 overigens.
Op Hard had ik ook wel moeite met die olifanten. Er zit wel tactiek in, maar de tactiek van @bram1984 werkte voor mij wel. Ze zijn alleen wel heel krachtig, dus je moet goed je best doen om niet geraakt te worden en op het goede moment aan te vallen. Ik had de meeste moeite met die Olifant rechtsboven in de map.

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• Wailing_Banshee
ik krijg dat dodgen niet onder de knie en als als ik bij z'n benen bleef dan was ik binnen een paar seconde dood... Ik heb trouwens 0 punten in de melee tak (ik ben een sniper/sneaker, in eigenlijk alle spellen die ik speel...)

• bram1984
quote:
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:53:
ik krijg dat dodgen niet onder de knie en als als ik bij z'n benen bleef dan was ik binnen een paar seconde dood... Ik heb trouwens 0 punten in de melee tak (ik ben een sniper/sneaker, in eigenlijk alle spellen die ik speel...)
Tja dan wordt het een lastig verhaal. Ik heb Bloodborne 4x uitgespeeld, dus dodgen is voor mij een tweede natuur.

Ik ben ook wel een sneaker, maar er zitten genoeg stukken in de game waarbij een goede melee damage van pas komt. Ik word ook regelmatig gesnapt.

• Wailing_Banshee
quote:
bram1984 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:00:
[...]

Tja dan wordt het een lastig verhaal. Ik heb Bloodborne 4x uitgespeeld, dus dodgen is voor mij een tweede natuur.

Ik ben ook wel een sneaker, maar er zitten genoeg stukken in de game waarbij een goede melee damage van pas komt. Ik word ook regelmatig gesnapt.
Ik ook en dan ren ik weg om om het hoekje te verdwijnen en even later weer terug te komen (of met een pijl of in een hinderlaag :p) Ik heb de moeilijkheidsgraad ook op simple gezet bij de laatste twee gevechten van de main story. Ik vind dat soort gevechten echt vreselijk, niet leuk en kunnen voor mij een spel volledig verpesten (omdat ik er gewoon niet doorheen kom zonder te cheaten, wat het spel op "easy" zetten natuurlijk ook is).

• Metalbuster
quote:
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:33:
[...]

Komt natuurlijk omdat er nog geen creed is :D

Met alle AC's probeerde ik altijd zo weinig mogelijk slachtoffers te maen en verstopte ik altijd alle lichamen (als het kon, dan). In deze niet, want Bayek is alleen uit op revenge. Wat natuurlijk niet des Assassin's Creed is... Dus als er iemand in mijn weg staat: pijl door z'n kop of hidden blade in z'n nek...

Ik vind die olifant gevechten trouwens helemaal niets. Er zal vast wel een techniek zijn om ze neer te kunnen halen, maar tot nu toe word ik alleen maar ondersteboven gelopen omdat ik geen idee heb hoe ik ze kan ontwijken als ze een charge doen. Ik denk dat ik de moeilijkheidsgraad gewoon op "easy" zet en die dingen uit de weg werk en daarna compleet ga vergeten...
spoiler:
Even een boog pakken met healing on hit en een andere boog met vuur of vergif. Je hebt in feite ongelimiteerde pijlen in die arena.

Als je balkje vol is chargen met een vuur of gif wapen. Als de olifant charge doet kun je gewoon meerdere keren opzij springen, en vooral voorzichtig doen qua melee. Je hebt maar een paar seconden om te raken, daarna gaat hij stampen en ben je zo dood, daarvoor moet je dus weg zijn en schieten van afstand.

• Wailing_Banshee
quote:
Metalbuster schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:21:
[...]

spoiler:
Even een boog pakken met healing on hit en een andere boog met vuur of vergif. Je hebt in feite ongelimiteerde pijlen in die arena.

Als je balkje vol is chargen met een vuur of gif wapen. Als de olifant charge doet kun je gewoon meerdere keren opzij springen, en vooral voorzichtig doen qua melee. Je hebt maar een paar seconden om te raken, daarna gaat hij stampen en ben je zo dood, daarvoor moet je dus weg zijn en schieten van afstand.
Ja, dat had ik, maar ik heb geen idee wanneer ik moet dodgen, want ik zie die hele olifant niet... Denk je dat je netjes opzij gesprongen bent, staat hij ineens bovenop je... Je kunt niet uitzoomen zodat je een mooi overzicht krijgt, en aangezien je die camera altijd achter je hebt, zie je die hele olifant niet, tenzij je op hem af rent...

Ben gewoon slecht in dat soort gevechten, en vind ze ook niet leuk of uitdagend, alleen vervelend (understatement, maar wil het wel een beetje netjes houden hier :p)...

• bram1984
quote:
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:44:
[...]

Ja, dat had ik, maar ik heb geen idee wanneer ik moet dodgen, want ik zie die hele olifant niet... Denk je dat je netjes opzij gesprongen bent, staat hij ineens bovenop je... Je kunt niet uitzoomen zodat je een mooi overzicht krijgt, en aangezien je die camera altijd achter je hebt, zie je die hele olifant niet, tenzij je op hem af rent...

Ben gewoon slecht in dat soort gevechten, en vind ze ook niet leuk of uitdagend, alleen vervelend (understatement, maar wil het wel een beetje netjes houden hier :p)...
Heb je je schild wel omhoog dan? Je gevechtshouding zeg maar. Want dan blijft de camera gewoon achter je hangen. Ik herken echt helemaal niks van wat je zegt.

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:00
quote:
Metalbuster schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:35:
[...]

Nee hoor. Ik heb alle races de eerste try gewonnen! Dus het kan wel :)

-Where do we draw the Line!-

• Poops_McGhee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-04 16:45
Die olifanten zijn een makkie. Het kost je alleen wat tijd om hun health af te knabbelen. Zodra ze met hun kop beginnen te slingeren is het tijd om te dodgen. Na elke charge attack die ze doen zijn ze een paar seconden lam. Dan kun je ze, liefst met snelle dual wield attacks, op de achterbenen pakken. Dan draaien ze zich om en proberen je met hun voorpoten te pletten. Je kunt dan makkelijk onder ze door rennen en weer op de achterbenen maaien. Dan hebben de schuttertjes bovenop de olifant ook geen kans om je te raken. Na zo’n attack kun je even afstand creëren en met een sterke boog de olifant bewerken. Dit rondje zal je een keer of 8-10 moeten herhalen, voordat ze dood neervallen. Er is er overigens maar 1 van de 4 interessant om te killen qua loot.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag begonnen aan Origins (ja nu pas :+), ik heb een gesealde versie opgepikt via markplaats voor 3 tientjes dus het werd wel eens tijd

Eigenlijk was Black flag mijn eerste AC game, destijds opgepikt omdat de setting me aansprak. Daarna ook Unity gespeeld en dat was geen slechte game, had wel een paar patches nodig maar voelde niet zo vernieuwend als Black Flag.

Origins spreekt me wel weer aan door de setting en ik heb nog maar 1-2 uur gespeeld maar het geeft me weer hetzelfde gevoel als Black Flag. Krijg je in deze game uiteindelijk ook een woning die je op kunt knappen net als in BF en Unity?

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

@Chaoss veel succes man is echt een geweldig spel zoals iedereen hier je wel kan vertellen denk.

Laat me over 2 weken maar horen wat je er van vondt ;)

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17:55
quote:
Chaoss schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:29:Krijg je in deze game uiteindelijk ook een woning die je op kunt knappen net als in BF en Unity?
Nope, en er zijn ook geen zaken die je kunt unlocken waar je continu geld mee verdient op de achtergrond. Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet gemist heb of nodig vond, heb nooit echt een tekort aan resources gehad :P

Myedvyed wijzigde deze reactie 18-02-2018 22:45 (8%)

• Wailing_Banshee
quote:
bram1984 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:38:
[...]

Heb je je schild wel omhoog dan? Je gevechtshouding zeg maar. Want dan blijft de camera gewoon achter je hangen. Ik herken echt helemaal niks van wat je zegt.
Ja, en dat is het grootste probleem. Ik wil die camera voor me hebben als iets me achtervolgt, zo dat ik hem kan zien aankomen.

Gisteren weer zo'n kamp tegengekomen, gelijk maar op easy gezet en die olifant omver gehaald. Scheelde heel veel irritatie en frustratie :p

• bram1984
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 19 februari 2018 @ 07:34:
[...]

Ja, en dat is het grootste probleem. Ik wil die camera voor me hebben als iets me achtervolgt, zo dat ik hem kan zien aankomen.

Gisteren weer zo'n kamp tegengekomen, gelijk maar op easy gezet en die olifant omver gehaald. Scheelde heel veel irritatie en frustratie :p
Ik ook. Als ze pijlen schieten, houd ik mijn schild omhoog en anders gaat 'ie omlaag. Dan kan ik gewoon vrij draaien met de camera.

• Wailing_Banshee
quote:
bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:30:
[...]

Ik ook. Als ze pijlen schieten, houd ik mijn schild omhoog en anders gaat 'ie omlaag. Dan kan ik gewoon vrij draaien met de camera.
Vertel mij het geheim van kunnen rennen en de camera draaien? Ik heb een hekel aan melee, ben er slecht in en probeer dus altijd afstand te creeeren tussen mij en m'n tegenstander. Maar ik heb het nu toch al een paar keer meegemaakt dat ik dacht dat die olifant aan de andere kant was en als ik me dan omdraai staat hij ineens bovenop me en heb ik niet eens meer tijd om te bedenken welke toets ik nu weer moet gebruiken...

• bram1984
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:41:
[...]

Vertel mij het geheim van kunnen rennen en de camera draaien? Ik heb een hekel aan melee, ben er slecht in en probeer dus altijd afstand te creeeren tussen mij en m'n tegenstander. Maar ik heb het nu toch al een paar keer meegemaakt dat ik dacht dat die olifant aan de andere kant was en als ik me dan omdraai staat hij ineens bovenop me en heb ik niet eens meer tijd om te bedenken welke toets ik nu weer moet gebruiken...
Ik duw de rechter stick gewoon de kant op waar ik naartoe wil lopen en met de linker stick draai ik de camera? Ik zou niet weten hoe anders. :)

• Wailing_Banshee
quote:
bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:55:
[...]

Ik duw de rechter stick gewoon de kant op waar ik naartoe wil lopen en met de linker stick draai ik de camera? Ik zou niet weten hoe anders. :)
Mijn toetsenbord heeft geen stick :p

• bram1984
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Mijn toetsenbord heeft geen stick :p
Ik snap sowieso niet dat je dit soort games met een toetsenbord speelt, eerlijk gezegd. Daar zijn ze helemaal niet voor gemaakt. :)

• Wailing_Banshee
quote:
bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:20:
[...]

Ik snap sowieso niet dat je dit soort games met een toetsenbord speelt, eerlijk gezegd. Daar zijn ze helemaal niet voor gemaakt. :)
Ik heb het eens geprobeerd met een gamepad, maar dan zit ik helemaal in de knoop en kom ik nog niet eens een gebouw omhoog :D Ik kan nooit onthouden welke knop wat doet en sta ik te meppen met m'n wapen als ik iets wil oppakken of probeer ik m'n tegenstander op te pakken als ik hem wil meppen...

• bram1984
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:22:
[...]

Ik heb het eens geprobeerd met een gamepad, maar dan zit ik helemaal in de knoop en kom ik nog niet eens een gebouw omhoog :D Ik kan nooit onthouden welke knop wat doet en sta ik te meppen met m'n wapen als ik iets wil oppakken of probeer ik m'n tegenstander op te pakken als ik hem wil meppen...
Twee weken oefenen en je wilt niet anders meer.

• Trouble
  • Nu online

Trouble

Meisje!

quote:
bram1984 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Twee weken oefenen en je wilt niet anders meer.
Dit! Heb afgelopen kerstvakantie een xbox 360 controller aangeschaft vanwege GTA, en ik speel tegenwoordig praktisch alle games met controller, want het gaat gewoon makkelijker.

Troubles yet to come

• Wailing_Banshee
Ik heb al jaren een controller, maar heb er nooit aan kunnen wennen in een spel waarbij snelheid geboden is...

@Trouble @bram1984 @Wailing_Banshee ik wissel persoonlijk af maar heb ACO met controller geprobeerd maar vindt juist bij dat spel een muis en toetsenbord zoveel chillen spelen. Dan een controller.

• Trouble
  • Nu online

Trouble

Meisje!

Soms met schiet-scenes in GTA dat ik switch, maar dat gaat ook eenvoudig gelukkig :)

Ervaringen wat betreft ACO tot nu toe: prachtig spel, heeeeel veel te doen en te ontdekken en ik vind het tof dat je met Senu kunt vliegen naar een punt terwijl Bayek zelf paard rijdt. En dat je onder water kunt vechten. En dat je andere spelers kunt 'avengen'. Nee, nog geen seconde spijt van de aanschaf van dit spel.

Troubles yet to come

• bram1984
Ik zit inmiddels op een uur of 90 en ik ben het nu wel een beetje zat eigenlijk. Heb alle papyrussen en vrijwel alle locaties gedaan en ben nu in het gebied helemaal linksboven en ineens heb ik weer een stuk of 10 sidequests erbij, maar ik denk niet meer dat ik die ga doen. Voor de XP hoef ik het niet meer te doen op Normal difficulty en om betere wapens zit ik ook niet echt verlegen. Ik denk dat ik alleen nog de mainquest ga doen en dan vind ik het wel best. DLC sla ik ook over.

• BlankStar
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 06-03 08:45
AC2 was destijds een topgame, alles dat ik erna heb gespeeld vond ik maar vrij zwak... Ik lees her en der dat AC:O terug een topgame is die de AC-franchise echt waardig is.

En hier een beetje rondlezen lijkt dat te bevestigen. Misschien moet ik hem ook maar eens aanschaffen. Is de basisversie goed? Of loont het de moeite om voor een deluxe- of gold-editie te gaan?

(Ik speel op de PS4 Pro)

-= I AM THE RUSH WITHIN THE RAID =-

The discovery tour is hier en ubisoft heeft weer een mooie video voor ons klaar gezet:

nog maar even en dan kunnen we het zelf ervaren:

wat ik vooral enorm gaaf vindt is dat we nu op een punt zijn in ons leven waar we games gebruiken om echt te leren. de discovery tour gaat een opening hierin vormen en hoop dat veel meer games die op geschiedenis gebaseerd zijn dit gaan doen.

ik ben er super geinteresseerd in en hoop jullie ook ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

gamerboy wijzigde deze reactie 19-02-2018 19:12 (46%)

• AntiChrist7
patchnotes
https://forums.ubi.com/sh...s?p=13327019#post13327019

Blijkbaar is de 99% completion in uplay een bug, hopelijk lossen ze dat snel op, want mijn ocd kan er niet tegen. Heb alle AC games 100%, buiten deze

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
BlankStar schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:06:
Is de basisversie goed? Of loont het de moeite om voor een deluxe- of gold-editie te gaan?
Basis spel is prima en heeft sowieso genoeg content. De DLC is zoals DLC hoort te zijn en is ook de moeite waard. Your call ;)

• Poops_McGhee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-04 16:45
quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:39:
patchnotes
https://forums.ubi.com/sh...s?p=13327019#post13327019

Blijkbaar is de 99% completion in uplay een bug, hopelijk lossen ze dat snel op, want mijn ocd kan er niet tegen. Heb alle AC games 100%, buiten deze
Dan heb ik mooi een probleem, als ze dat niet fixen......., ik wil niet aan de dlc beginnen, voordat ik de basisgame op 100% heb...... mijn ocd laat dat gewoon niet toe....

• Wailing_Banshee
quote:
Poops_McGhee schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 03:45:
[...]

Dan heb ik mooi een probleem, als ze dat niet fixen......., ik wil niet aan de dlc beginnen, voordat ik de basisgame op 100% heb...... mijn ocd laat dat gewoon niet toe....
Hetzelfde hier! Gelukkig ben ik nog ver van de 100% af, dus ze hebben nog even tijd :D (het verhaal heb ik wel af, maar moet nog heel veel side stories...)

quote:
Poops_McGhee schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 03:45:
[...]

Bij mij kwam die completion (old habits) pas nadat ik in het DLC gebied ging lopen, daar werd het voor mij gefixt. Misschien dus even je OCD proberen los te laten en toch dat gebied binnen gaan. Voor mij hielp dat.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nu 2 avonden gespeeld met AC:O, bevalt goed, jah het is weer hetzelfde principe, maar wel in een prachtige authentieke (althans zo voelt het aan :P) setting.

Het eerste stukje in de hedendaagse tijd had ik echt zo iets van "not this shit again" maar goed dat heb ik bij elke AC game die ik nu gespeeld heb.

Enig nadeel van HDR is dat de map nogal fel is en de witte icoontjes vaak lastig te zien zijn. Dat geld ook voor icoontjes in je kompas etc.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• bram1984
quote:
Chaoss schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:57:
Nu 2 avonden gespeeld met AC:O, bevalt goed, jah het is weer hetzelfde princiepen, maar wel in een prachtige authentieke (althans zo volet het aan :P) setting.

Het eerste stukje in de hedendaagse tijd had ik echt zo iets van "not this shit again" maar goed dat had ik bij elke AC game die ik gespeeld heb.

Enig nadeel van HDR is dat de map nogal fel is en de witte icoontjes vaak lastig te zien zijn. Dat geld ook voor icoontjes in je kompas etc.
Autocorrect? :+

Op wat voor TV speel je? Ik heb geen problemen met HDR. Je kan in de settings ook met een slider spelen. Wellicht helpt dat.

• AntiChrist7
quote:
YdieresiS schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:56:
[...]

Bij mij kwam die completion (old habits) pas nadat ik in het DLC gebied ging lopen, daar werd het voor mij gefixt. Misschien dus even je OCD proberen los te laten en toch dat gebied binnen gaan. Voor mij hielp dat.
Ik heb de trophy, maar het is de completion rate in Uplay die gebugged is. Heb Hidden ones ondertussen wel al uit.
quote:
AntiChrist7 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:03:
[...]

Ik heb de trophy, maar het is de completion rate in Uplay die gebugged is. Heb Hidden ones ondertussen wel al uit.
Oke, dat was me niet helemaal duidelijk. Op de Ubisoft site heb ik met de PS4 versie wel gewoon 100% staan. Die trophy was bij mij wel bugged, was ook een bekende bug.

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:18
Kan die season pass niet goedkoper? Iemand een online adresje waar deze aanzienlijk goedkoper is?
The discovery tour is uit guys ga hem proberen ! 😁🤣

Hier is nog een mooie video van onze vrienden bij Ubisoft;

gamerboy wijzigde deze reactie 21-02-2018 08:46 (44%)

• Wailing_Banshee
Gisteren even een deel van Alexandrië verkend in Discovery Tour. Heerlijk dat je eens gewoon overal naar binnen kunt lopen als toerist zonder dat je aan alle kanten gelijk aangevallen wordt!

• Jackson6
  • Niet online
Is die discovery tour helemaal buiten je story mode savegame om?

Ik zat te denken het lijkt mij erg gaaf als ze een "present time" modus toevoegen waarmee je in de huidige tijd door de gamemap kan lopen om te zien wat er allemaal van over is gebleven :9~

Jackson6 wijzigde deze reactie 21-02-2018 09:08 (60%)

• Corvo
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:58
quote:
Jackson6 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:06:
Is die discovery tour helemaal buiten je story mode savegame om?
Yip, deze staat los van de main game (en heeft eigen progress wat dan in-game te zien is bij "Passport").

Tevens ben ik zelf erg blij met New Game+, lekker alles nog eens overdoen met mijn favo gear en dan een tandje moeilijker. Overigens, de New Game+ savegame heeft zijn eigen "save slot", dus staat in zoverre ook apart van je eerste playthrough.

• k1978
  • Laatst online: 17:38
Moet ff zeggen dat ik dit toch wel een erg gave game vind zeg.. Blijf maar spelen. Net begonnen dus nog lekker veel uren te gaan.

Zag ook een linkje voorbijkomen hoe je de game er nog mooier kan laten uitzien op de PC.. Iemand ??

• Wailing_Banshee
quote:
Jackson6 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:06:
Ik zat te denken het lijkt mij erg gaaf als ze een "present time" modus toevoegen waarmee je in de huidige tijd door de gamemap kan lopen om te zien wat er allemaal van over is gebleven :9~
Ja, dat zou ik ook erg gaaf hebben gevonden, maar ik denk dat ze dan die hele kaart 100% opnieuw hadden moeten maken :D

• Jackson6
  • Niet online
quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:55:
[...]

Ja, dat zou ik ook erg gaaf hebben gevonden, maar ik denk dat ze dan die hele kaart 100% opnieuw hadden moeten maken :D
Ja klopt, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Alleen elke keer als ik de Animus leave en weer in present time kom wil ik graag de grot uit en kijken waar ik ben op de map :P

• Wailing_Banshee
quote:
Jackson6 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:13:
[...]

Ja klopt, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Alleen elke keer als ik de Animus leave en weer in present time kom wil ik graag de grot uit en kijken waar ik ben op de map :P
Ja, ik zou wel eens willen weten waar die grot zit in Bayek's tijd!

• Jbk23
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 10:21
die cave ligt in de provincie ten oosten van de start provincie als ik het goed heb.
Ik zal het even nachecken qua namen.

Als ik het goed heb ligt de cave in de Qatara Depression (zuid west hoek).

Jbk23 wijzigde deze reactie 21-02-2018 14:22 (27%)

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-02 15:00

sten123

PSN: MisterxBee

Ik speel het spel nu ook een tijdje maar kan er erg moeilijk inkomen.
Het probleem is hem vooral het lange levelen om zodoende de sorry door te komen.

Iemand tips om beetje snel te levelen ?

PSN: MisterxBee

quote:
sten123 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:00:
Het probleem is hem vooral het lange levelen om zodoende de sorry door te komen.

Side quests doen. Deze levelen je ontzettend snel. Ook naar alle vraagtekens gaan en deze clearen zorgt voor veel xp

hier een video over de outfit die je krijgt als je alles in de discorvery tour hebt gedaan ja dat klopt daar zit een reward achter ;) :

gamerboy wijzigde deze reactie 21-02-2018 23:15 (17%)

• janvanmil
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:35
quote:
gamerboy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:54:
[...]

hier een video over de outfit die je krijgt als je alles in de discorvery tour hebt gedaan ja dat klopt daar zit een reward achter ;) :

[video]
Die zit toch achter de new game+ ?

• Jackson6
  • Niet online
quote:
sten123 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:00:

Het levelen zag ik niet als eerste prioriteit, ik speelde gewoon de game en het levellen gaat op gegeven moment sneller omdat je veel meer XP krijgt per missie. Je kan beter gewoon genieten van de game dan alleen maar bezig zijn met levellen. Ben nu level 45 en heb de main game nog steeds niet uitgespeeld.. van mij had het levellen nog wel wat langer mogen duren.

• k1978
Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb voor de pc het programma reshade.me gedownload.. Alleen nu wil AC origins niet meer opstarten.. Heb nu al zo spijt dat ik dit gedaan heb. Iemand goede tip ? Alvast bedankt

Via uplay de files laten controleren en is nu ruim 7 gig aan downloaden.. hoop dat die het zo weer doet.. zie opstart scherm en dan stopt die er mee..

k1978 wijzigde deze reactie 22-02-2018 13:38 (27%)

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18:41

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
k1978 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:24:
Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb voor de pc het programma reshade.me gedownload.. Alleen nu wil AC origins niet meer opstarten.. Heb nu al zo spijt dat ik dit gedaan heb. Iemand goede tip ? Alvast bedankt

Via uplay de files laten controleren en is nu ruim 7 gig aan downloaden.. hoop dat die het zo weer doet.. zie opstart scherm en dan stopt die er mee..
Anders even de bestanden uit je game folder halen die er door Reshade zijn neergezet (even uit mijn hoofd is dat een folder met de naam SweetFX oid en een paar .dll files). Dan zou alles weer moeten werken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• k1978
quote:
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:55:
[...]

Anders even de bestanden uit je game folder halen die er door Reshade zijn neergezet (even uit mijn hoofd is dat een folder met de naam SweetFX oid en een paar .dll files). Dan zou alles weer moeten werken.
Oke bedankt .. wacht ff de recovery files af.. zie een map met reshade shaders dat moet hem zijn.. zijn allemaal fx en fxh bestanden .. dat moet het zijn.. zal deze verwijderen..

Hoop het zat er met zo lekker in..

Edit: alles geprobeerd maar start niet meer op. Uninstall gedaan en opnieuw proberen..

k1978 wijzigde deze reactie 22-02-2018 17:32 (7%)

• Jackson6
  • Niet online
quote:
Ik wil het wel kijken maar ben bang dat ik teveel gespoilerd word, moet eerste main game nog uitspelen en daarna nog The Hidden Ones :P
Nee je wordt daarin niet gespoilerd er wordt niet over de main game gepraat alleen over de verschillende karakters. Als je niet wilt weten welke karakters er allemaal in de game zitten zou in het niet kijken... anders you're good to go

• AntiChrist7
Is new game+ eigenlijk de moeite / zoveel anders? Ik heb een flink aantal uren steken om alles te completen ingame, is het de moeite dat opnieuw te doen?

• Besottedorb
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19:26
Ik twijfel om dit spel te kopen, AC 1, 2, Brotherhood en 3 vond ik heel erg vet, Revelations heb ik huilend uitgezet na een uur en Black Flag heeft me nooit echt geinteresseerd. Is dit spel interessanter/leuker? Gaat de combat een beetje vloeiend? De combat doet mij een klein beetje aan The Witcher 3.
@Besottedorb Ja is het zeker waard als je bijvoorbeeld witcher 3 beviel

Update:

Enig wat ik nog meer kan zeggen is; kijk even wat reviews met niet te veel tot geen spoilers dan krijg je een goed idee of dit spel voor jou wat is omdat dit toch altijd een mening/gevoel blijft.

gamerboy wijzigde deze reactie 23-02-2018 15:39 (59%)

• tyrunar
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:00
heb begrepen dat de Discovery Tour de edele lichaamsdelen heeft verborgen. Op zich wel jammer omdat je dus niet de standbeelden 'in volle glorie' ziet, maar ja keuzes keuzes.

Ik heb het spel, ben qua story net in Alexandrië en nog niet verder gespeeld, maar ben wel benieuwd naar de Discovery Tour.
Archeology etc vind ik altijd wel interessant.
Ik werd helemaal wild toen ik meekeek over de schouder van een vriend van me toen die het spel speelde en bij de piramiden was, en ik vroeg gekscherend naar de ruimte onder de achterpoten van de Sphinx... lo and behold ze hebben het erin gestopt :P

• bram1984
quote:
Besottedorb schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:38:
Ik twijfel om dit spel te kopen, AC 1, 2, Brotherhood en 3 vond ik heel erg vet, Revelations heb ik huilend uitgezet na een uur en Black Flag heeft me nooit echt geinteresseerd. Is dit spel interessanter/leuker? Gaat de combat een beetje vloeiend? De combat doet mij een klein beetje aan The Witcher 3.
De combat is naar mijn mening echt een stuk beter dan die van TW3. Sowieso is de combat mooi op de schop gegaan en zit er een lekker Souls sausje overheen (dodgen, locken, parry, heavy attack). Stuk meer tactisch.
quote:
AntiChrist7 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:23:
Is new game+ eigenlijk de moeite / zoveel anders? Ik heb een flink aantal uren steken om alles te completen ingame, is het de moeite dat opnieuw te doen?
Ik vind na 100 uur van niet, maar dat komt ook omdat er nog zoveel andere games te doen. Ik ben meermaals met NG+ begonnen bij diverse games, maar alleen Bloodborne heb ik echt meerdere malen doorlopen omdat je daar heel sterk het gevoel bij krijgt steeds beter te worden. Bij een Batman of Horizon Zero Dawn had ik dat niet.

bram1984 wijzigde deze reactie 23-02-2018 16:33 (5%)

Nieuwe gameplay en stukje explaining van Ubisoft voor die nieuwe DLC die over een maandje komt:

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*