Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +5Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 23:29
Mede-auteur:
  • Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 14:23

Razorbite

Platform & Release
27 oktober 2017 voor PC, PS4 en Xbox One
https://assassinscreed.ubisoft.com

Omschrijving
De nieuwe Assassin's Creed zal zich afspelen in het oude Egypte waarbij men met Assassin Bayek in en rondom de talloze oases, tempels en piramides op zoek gaat naar de oorsprong van de Assassins. Hierbij is naast de enorme stap terug in tijd ook de interface behoorlijk op de schop gegaan, heb je nu een nieuw vecht systeem en kan de speler met een valk de omgeving verkennen. Voor verdere beschrijving zie die Origins Wiki.

Reddit Mega Thread

UBIBLOGHANDS-ONEDITIES

Zoals inmiddels de gewoonte is, krijgen we ook bij deze Assassin's Creed weer verschillende edities aangeboden. Voor de gamers die de game zonder enige extra's, en voor de laagste prijs, willen kopen is er de Standard Edition. Bij de duurdere Deluxe -en Gold edities kan men kiezen voor een klein aantal extra fysieke accessoires of de Season Pass. De God's Edition is de eerstvolgende editie waarbij men ook een figure krijgt, met daaropvolgend de duurste verkrijgbare editie: de Dawn of the Creed set. Hierin zit naast alle fysieke accessoires ook de Season Pass. De Legendary versie van de Dawn of the Creed editie was bij reveal te koop voor ¤799.99 en gelimiteerd tot 999 stuks. De Legendary editie is uitverkocht.

VIDEO

Hieronder een greep uit het aanbod van de talloze trailers en gameplay video's die de afgelopen weken/maanden zijn verschenen.

Trailer

Gameplay

SCREENSHOTS

caesar1000 wijzigde deze reactie 19-10-2017 13:59 (112%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dat ziet er wel vet uit. Vind die hele setting van Egypte met piramides en goden erg tof.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:27

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Zag er best mooi uit!

Vind alleen dat ze (met de laatste paar al) ze sommige dingen te 'makkelijk' maken.
Bijvoorbeeld het looten, in ac 2 zag je hem echt het lichaam afzoeken en duurde het toch wel een aantal seconden. Nu loop je er langs en heb je het al.
Ook het assassinating vanuit bijvoorbeeld een boom met de pijl en boog, zoals je in de gameplay trailer kon zien, vind ik gewoon te makkelijk. Nu snap ik wel dat het een onderdeel/skills is van een Assassin maar toch oogt het te makkelijk.
Persoonlijk vind ik dat een beetje afbreuk doen aan de game ervaring.

Voor de rest ziet het er gewoon goed uit, hele interessante setting.
Ben benieuwd hoe ze het verhaal gaan vertellen en hoe diep ze gaan.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Razorbite
quote:
thijsco19 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:20:
Zag er best mooi uit!

Vind alleen dat ze (met de laatste paar al) ze sommige dingen te 'makkelijk' maken.
Bijvoorbeeld het looten, in ac 2 zag je hem echt het lichaam afzoeken en duurde het toch wel een aantal seconden. Nu loop je er langs en heb je het al.
Ook het assassinating vanuit bijvoorbeeld een boom met de pijl en boog, zoals je in de gameplay trailer kon zien, vind ik gewoon te makkelijk. Nu snap ik wel dat het een onderdeel/skills is van een Assassin maar toch oogt het te makkelijk.
Persoonlijk vind ik dat een beetje afbreuk doen aan de game ervaring.

Voor de rest ziet het er gewoon goed uit, hele interessante setting.
Ben benieuwd hoe ze het verhaal gaan vertellen en hoe diep ze gaan.
Die boog moet je nog wel even mikken, dat vereist een bepaald level aan skill. Daarnaast vind ik het fijn dat looten snel gaat, dat het een paar seconden duurt is een slechte manier om de gameplay te rekken.

WoTLabs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

@Razorbite, oké het hoeft geen paar seconden te duren maar het mocht wel iets meer interactie hebben met het lichaam dan nu. Dit vind ik gewoon te makkelijk gedaan door Ubisoft.

Dat je toch nog zelf moet mikken snap ik, misschien dat het veel moeilijker is als ze lieten zien. Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen met maar 1 gameplay trailer.

Quote van een reactie van de frontpage waar ik het wel mee eens ben.
quote: Dubrillion
De adelaar is leuk en nog enigszins te verklaren. Maar ik zag aan het einde de arrows afbuigen.... Nee toch... Laat mij maar een fortress afzoeken naar de juiste strategie, de nodige guards afmaken en wegwezen.

thijsco19 wijzigde deze reactie 12-06-2017 08:35 (30%)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12:46
Ik vond het in dat stukje gameplay dan weer jammer dat hij een school voor doven en blinden in sluipt, iemand van een 2 meter hoog dak gooit (die moet wel heel ongelukkig landen...) en vervolgens niet 1 dakje verder klimt en de gast door het enorme open dak omlegt in plaats van de moeilijke route...

Wel toffe setting inderdaad :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
quote:
thijsco19 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:30:
@Razorbite, oké het hoeft geen paar seconden te duren maar het mocht wel iets meer interactie hebben met het lichaam dan nu. Dit vind ik gewoon te makkelijk gedaan door Ubisoft.

Dat je toch nog zelf moet mikken snap ik, misschien dat het veel moeilijker is als ze lieten zien. Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen met maar 1 gameplay trailer.

Quote van een reactie van de frontpage waar ik het wel mee eens ben.

[...]
Hij buigt naar beneden af, iets met zwaartekracht? Laten we nog even afwachten!

WoTLabs

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Nah je ziet duidelijk dat het geen zwaartekracht was, de target liep immers van de trap af.
Wat ik graag gezien had was de de pijl gewoon miste en dat je vervolgens in de old fashion style als een Assassin er achteraan kon gaan. Zoiets maakt de game veel uitdagender.

Maar ik geef ze het voordeel van de twijfel, sowieso nog effe afwachten.
Is alleen slordig om zoiets in een gameplay trailer te verwerken.

Het mooiste zou zijn

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:55
Volgens mij gaat dit deel de tofste uit de hele reeks worden.

De setting is in elk geval erg gaaf en het geheel ziet er meer dan prima uit :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:19
quote:
Razorbite schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:25:
Daarnaast vind ik het fijn dat looten snel gaat, dat het een paar seconden duurt is een slechte manier om de gameplay te rekken.
Het is toch een stukje realisme, het kost nou eenmaal even wat tijd om de zakken van iemand te doorzoeken... en het kan ook in sommige situaties weer een stukje spanning brengen. Het zogenoemde 'walk over' looten vind ik juist helemaal niet passen in een dergelijke game...

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19:40
Ben benieuwd welke versie van de game dit was? Komt AC ook uit op de pc? Of zou het een Xbox One X of PS4 pro versie zijn? Vraag me af of de gewone ps4 of xbox one deze pracht en praal op je scherm kan toveren (of ben ik de enige die de village en bomen echt grandioos vind uitzien 8)

Laaaam!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22:14
quote:
Chrosser schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:24:
Ben benieuwd welke versie van de game dit was? Komt AC ook uit op de pc? Of zou het een Xbox One X of PS4 pro versie zijn? Vraag me af of de gewone ps4 of xbox one deze pracht en praal op je scherm kan toveren (of ben ik de enige die de village en bomen echt grandioos vind uitzien 8)
De gameplay in het nieuwsartikel op Tweakers was op een Xbox One X (die nieuwe versie dus), zie ook YouTube: Assassin's Creed Origins Gameplay in 4K - Assassin's Creed O...

• caesar1000
quote:
Grudgie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:45:
Dat ziet er wel vet uit. Vind die hele setting van Egypte met piramides en goden erg tof.
Ja, ik vind het ook erg cool! Toch totaal anders dan wat we de afgelopen jaren hebben gehad. Nu speelt de game zich ook niet meer af in een stad, maar echt een open world met verschillende locaties. :)
quote:
Zoals hierboven aangehaald, is de gameplay die Ubisoft heeft uitgebracht met een Xbox One X gemaakt. De PC (de game komt uit voor PC, PS4 en Xbox One) zal er dus nog wel een schepje (zand? :+ ) bovenop doen. _/-\o_

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Razorbite
https://blog.ubi.com/assa...ion-rpg-gameplay-e3-2017/

Zeer lezenswaardig. Hoop informatie die we nog niet wisten.

Ik vermoed vanavond een demo tijdens de presentaties.

WoTLabs

• Who Am I?
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
quote:
Razorbite schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:12:
https://blog.ubi.com/assa...ion-rpg-gameplay-e3-2017/

Zeer lezenswaardig. Hoop informatie die we nog niet wisten.

Ik vermoed vanavond een demo tijdens de presentaties.
Ben heel erg benieuwd! Al vanaf de eerste AC een trouwe fan die altijd door alle bugs en glitches heen heeft gekeken. Iedere AC heeft mij van begin tot eind geboeid al blijf ik het jammer vinden dat het eigenlijk altijd in een soort eindsprint eindigt.
De voortekenen voor Origins zijn erg goed en ik kijk er erg naar uit! Met name ben ik benieuwd naar hoe accuraat ze bekende tempels, graven, en uiteraard de piramides hebben nagemaakt. Hebben ze de 'echte' hiërogliefen en reliëfs op de tempels en obelisken gezet of hebben ze er artistieke vrijheden genomen die bij iedere Egypte kenner het bloed onder de nagels vandaan zal halen. Ze zijn wel wat gewend door de Mummy films, maar ze nemen hun hobby erg serieus. Mijn vriendin is zo'n Egypte kenner, dus ik ben heel erg benieuwd wat ze er van vindt ;)

Sony A77II, Sigma 35mm f1.4 ART, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• n2theb
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14:47

n2theb

Tweakers Abonnee

quote:
Who Am I? schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:18:
[...]

Ben heel erg benieuwd! Al vanaf de eerste AC een trouwe fan die altijd door alle bugs en glitches heen heeft gekeken. Iedere AC heeft mij van begin tot eind geboeid al blijf ik het jammer vinden dat het eigenlijk altijd in een soort eindsprint eindigt.
Dit herken ik wel. Ook vanaf de eerste AC fan en heb alle games tot nu toe gespeeld. Ik speel dan ook vooral voor het verhaal. En je merkt hier dan ook een soort verhaal inzitten als je alles hebt gespeeld, want eigenlijk ga je de gescheidenis in en ontdek je steeds meer over de assassins en de templars.

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze game. Zal de eagle vision er nu uit gaan door de eagle die je altijd bij je hebt?

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ga mijn onvrede gewoon herhalen, eeuwig zonde dat de PC geen fysieke CE meer krijgt :(. Haal voor mij elke vorm van 'noodzaak' weg om te game te halen bij launch.
Jammer want ik heb goede hoop dat deze setting echt weer eens voor iets nieuws binnen de serie kan zorgen.

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@IceStorm: Hebben ze dan al ergens aangegeven dat voor de PC geen CE meer komt? In de store van Ubi zie ik bij de Xbox en Playstation ook (nog) geen CE-versies staan.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• IceStorm

IceStorm

@FlipFluitketel In de store staat ook alleen maar PC download voor de versies die ze voeren.
En her en der kom ik tegen dat de CE's echt alleen maar voor consoles zijn:
http://www.gamesradar.com...er-heres-where-to-buy-it/

Heb er ook maar eens een vraag voor ingeschoten bij Ubisoft. Ik zou het eeuwig zonde vinden.

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14:56

Player1S

Formerly known as L1nt

Hoop ook dat ze de onderliggende verhaallijn van de eerste 3 delen weer beetje op pakken. Volgens de geruchten wel.

Vond dat veel toevoegen en het intrigeerde mij enorm. Maar goed, ik kan ook naar Ancient Aliens kijken en boeken van Erich von Danniken lezen en denken "ze overdrijven enorm maar er zou best een kleine kern van waarheid in kunnen zitten".

Player1S: Mixer

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
quote:
IceStorm schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:30:
@FlipFluitketel In de store staat ook alleen maar PC download voor de versies die ze voeren.
En her en der kom ik tegen dat de CE's echt alleen maar voor consoles zijn:
http://www.gamesradar.com...er-heres-where-to-buy-it/

Heb er ook maar eens een vraag voor ingeschoten bij Ubisoft. Ik zou het eeuwig zonde vinden.
Ben benieuwd, ik heb tot nog toe de CE's gekocht dus hoop ook dat deze voor de PC ook gewoon beschikbaar komt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• HWSHHZ
quote:
n2theb schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:22:
[...]

Dit herken ik wel. Ook vanaf de eerste AC fan en heb alle games tot nu toe gespeeld. Ik speel dan ook vooral voor het verhaal. En je merkt hier dan ook een soort verhaal inzitten als je alles hebt gespeeld, want eigenlijk ga je de gescheidenis in en ontdek je steeds meer over de assassins en de templars.

Ik ben ook zeer benieuwd naar deze game. Zal de eagle vision er nu uit gaan door de eagle die je altijd bij je hebt?
Lijkt me niet dat ze die er compleet uithalen, als je in gebouwen ben wil je ook nog oplichtende voorwerpen kunnen zien, en via de flying eagle lijkt me dat nogal een (onhandige) omweg

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:44
quote:
Horizon Zero Dawn nog nooit gezien zeker?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19:40
quote:
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:08:
[...]

Horizon Zero Dawn nog nooit gezien zeker?
Tuurlijk wel, maar waarom zou ik dat in het AC origins topic posten. De graphics icm de setting Egypte vind ik gewoon tof.

Laaaam!

• bram1984
quote:
Chrosser schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:15:
[...]

Tuurlijk wel, maar waarom zou ik dat in het AC origins topic posten. De graphics icm de setting Egypte vind ik gewoon tof.
Je vraagt je af of de PS4 deze pracht en praal op je scherm kan toveren. Het antwoord is dus ja, aangezien Horizon er mooier uitziet dan dit.

• Razorbite
Nieuwe video geplaatst in de OP

WoTLabs

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:15
quote:
FlipFluitketel schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:26:
@IceStorm: Hebben ze dan al ergens aangegeven dat voor de PC geen CE meer komt? In de store van Ubi zie ik bij de Xbox en Playstation ook (nog) geen CE-versies staan.
Op Amazon wel voor de consoles iig:

Amazon

Beetje vreemd alleen; geen Season pass. Dat heeft de Gold Edition wel, maar de Deluxe edition die in de God's edition (:P ) zit weer niet?

Lekker krom :')

Anyway; de God edition gaat er wel komen. Jammer van de Season Pass maar soit.

Zin in oOo

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• caesar1000
quote:
HWSHHZ schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:10:
[...]
Lijkt me niet dat ze die er compleet uithalen, als je in gebouwen ben wil je ook nog oplichtende voorwerpen kunnen zien, en via de flying eagle lijkt me dat nogal een (onhandige) omweg
Of wat te denken van de kruip-door-sluip-door piramides! :+

Voor de mensen die het gemist hebben, hier de trailer van de Ubisoft presentatie:

• thechib12
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:44

thechib12

aka ChiB

Komt er buiten die trailer nog wat ander materiaal? Tijdens de presentatie hoorde ik wel dat na de conferentie wat wordt gestreamed maar waar en hoe is me niet duidelijk.

• caesar1000
quote:
thechib12 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:10:
Komt er buiten die trailer nog wat ander materiaal? Tijdens de presentatie hoorde ik wel dat na de conferentie wat wordt gestreamed maar waar en hoe is me niet duidelijk.
Ja, volgens mij zouden ze die gameplay footage ook nog online zetten. Het is even afwachten wanneer dat precies gaat gebeuren. Dan kunnen we eindelijk wat langere gameplay zien! :9

Edit: Nu in de stream te zien! (23:15)

Ze lieten net in de stream de map even zien. Deze is echt huge! Groter dan bijna iedereen verwacht had denk ik. :*)

caesar1000 wijzigde deze reactie 12-06-2017 23:32 (13%)

• thechib12
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:44

thechib12

aka ChiB

Is nu aan de gang op de twitch stream!

• caesar1000
De eerste langere gameplay video's staan inmiddels online. Wat een game! <3

Ubisoft livestream gameplay (incl. commentary)

IGN gameplay met in-game audio

caesar1000 wijzigde deze reactie 13-06-2017 07:39 (7%)

• HWSHHZ
quote:
caesar1000 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:09:
[...]

Of wat te denken van de kruip-door-sluip-door piramides! :+

Voor de mensen die het gemist hebben, hier de trailer van de Ubisoft presentatie:

[video]
Op het 2e filmpje die @caesar1000 postte, is op minuut 7:36 iets te zien wat mij lijkt als eagle vision, je ziet daarna voorwerpen en schatkisten oplichten, dus ik denk dat dit nieuwe eagle vision is voor te voet.

Wat denken jullie van het combat systeem? Is wel redelijk vernieuwd volgens mij, maar wat ik daar allemaal van gezien heb, mis ik een beetje de brutal takedowns. Dan heb ik het liever zoals het in de vorige delen was. Ben ook erg benieuwd of er de mogelijkheid is om met vuisten te vechten, dat heeft ook zo z'n charme, met brute takedowns *O*

Over de vliegende arend waarmee je vijanden kunt spotten mogen ze van mij nog wel het één en ander aan passen, nu lijkt het me toch te veel op een drone zoals in Wildlands.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@IceStorm @Notna http://store.ubi.com/nl/a...ml?edition=Gods%20Edition
Dus toch ook voor de PC :) En op die pagina staat ook een overzicht met wat er wel/niet in iedere versie zit.

En dan heb je ook nog keuze uit de Dawn of the Creed-edition en de Dawn of the Creed-Legendary edition Die ik toch net iets te prijzig vind :X

FlipFluitketel wijzigde deze reactie 13-06-2017 08:23 (6%)

• Notna
quote:
FlipFluitketel schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:22:
@IceStorm @Notna http://store.ubi.com/nl/a...ml?edition=Gods%20Edition
Dus toch ook voor de PC :) En op die pagina staat ook een overzicht met wat er wel/niet in iedere versie zit.

En dan heb je ook nog keuze uit de Dawn of the Creed-edition en de Dawn of the Creed-Legendary edition Die ik toch net iets te prijzig vind :X
Netjes, die stond gisteren nog niet online.

Sweet baby jesus; 160 euro voor die versie net na God :X Maar die figurine ziet er wel beter uit én er zit ene season pass in :X En dan 800 voor die legendary :')

Keuzes keuzes...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 16:03
quote:
Notna schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:26:
[...]

Netjes, die stond gisteren nog niet online.

Sweet baby jesus; 160 euro voor die versie net na God :X Maar die figurine ziet er wel beter uit én er zit ene season pass in :X En dan 800 voor die legendary :')

Keuzes keuzes...
Tja, die Legendary.... Het is dat ik geen plaats heb voor een figurine van 73cm hoog :D

De Dawn of the Creed Edition gaat denk ik wel gekocht worden, 150 euro en 20% korting.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Notna
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Tja, die Legendary.... Het is dat ik geen plaats heb voor een figurine van 73cm hoog :D

De Dawn of the Creed Edition gaat denk ik wel gekocht worden, 150 euro en 20% korting.
Dat denk ik dus ook; figurine is veel toffer+ alle (in mijn ogen) leuke dingen zitten er bij.

20% korting? Lucky bastard :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wailing_Banshee
quote:
Notna schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:00:
[...]

Dat denk ik dus ook; figurine is veel toffer+ alle (in mijn ogen) leuke dingen zitten er bij.

20% korting? Lucky bastard :9~
Ik heb nog 700 ubisoft club punten, dus die 100 punten kan ik wel missen voor 20% korting :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Notna
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:01:
[...]

Ik heb nog 700 ubisoft club punten, dus die 100 punten kan ik wel missen voor 20% korting :D
Krijg nou wat, ik heb blijkbaar 200 punten op mijn account staan :D Thanks voor de tip !

(je verdient er ook nog eens 128 punten mee, dus eigenlijk kost het je maar 40 punten :Y )

Edit; Ben er vroeg bij :$
quote:
We zijn blij om te bevestigen dat je bestelling is geplaatst. Hartelijk bedankt voor je aankoop.

Je ontvangt straks een e-mail met je bestelgegevens op het opgegeven e-mailadres.

Besteldatum: 13 / 6 / 2017
Je bestelreferentie: xxxxxx
Je ontvangt een nieuwe e-mail als je producten worden verzonden.

RESERVERINGSBONUS : Hou je inbox goed in de gaten om je pre-order bonus content te activeren! Je ontvangt je toegangscode per mail wanneer de game beschikbaar is.

Assassin's Creed® Origins - Dawn of the Creed Collector's Case, , large
ASSASSIN'S CREED® ORIGINS - DAWN OF THE CREED COLLECTOR'S CASE
Platform: Xbox One
128 Club Units verdiend
1 ¤ 159,99 ¤ 159,99
Subtotaal ¤ 159,99
Korting op bestelling - ¤ 32,00
Verzending UPS Standard ¤ 6,99
Korting op verzendkosten - ¤ 6,99
Totaal ¤ 127,99
inclusief btw
Zin an oOo

Notna wijzigde deze reactie 13-06-2017 09:11 (65%)

• IceStorm

IceStorm

quote:
FlipFluitketel schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:22:
*O* *O*

Dawn of the Creed edition is nog te overzien maar damn, die Legendary Edition gaat wel iets over de top natuurlijk. Dat ga ik niet meer verkocht krijgen aan mijzelf (even los van het praktische probleem om een statue van 73 een plek te geven :X).

Na de domper van gisteren nu toch ook... zin in!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bram1984
Verbaas me iedere keer weer dat mensen op basis van 1 gameplay trailer alweer pre-orders plaatsen voor games die pas over een half jaar uitkomen. Besef je je dan niet dat je devs hier ontzettend lui mee maakt en dat dit slecht voor de markt is? Het is Ubisoft hè, geen Naughty Dog ofzo.

Ik ga Far Cry 5 en AC waarschijnlijk ook op day one halen, zoals het er nu naar uitziet, maar vanwaar die haast? Laat ze nog maar lekker flink sleutelen aan die game en dan bepaal ik op basis van de reviews wel of ik een pre-order doe. Ook dan is de game nog te koop.

• Razorbite
quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Die punten speel je bij elkaar door hun games te spelen toch?

WoTLabs

• Notna
quote:
Razorbite schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:09:
[...]

Die punten speel je bij elkaar door hun games te spelen toch?
Yup, achievements te halen voor de games die in de Uplay app staan. Die punten kan je uitgeven aan extra content vanuit Uplay (skins, wapens, bonus geld bijv. etc.) maar als je het opspaart kan je er dus korting mee krijgen in de Ubistore.
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:05:
Verbaas me iedere keer weer dat mensen op basis van 1 gameplay trailer alweer pre-orders plaatsen voor games die pas over een half jaar uitkomen. Besef je je dan niet dat je devs hier ontzettend lui mee maakt en dat dit slecht voor de markt is? Het is Ubisoft hè, geen Naughty Dog ofzo.

Ik ga Far Cry 5 en AC waarschijnlijk ook op day one halen, zoals het er nu naar uitziet, maar vanwaar die haast? Laat ze nog maar lekker flink sleutelen aan die game en dan bepaal ik op basis van de reviews wel of ik een pre-order doe. Ook dan is de game nog te koop.
Ik speel AC vanaf het begine en sinds AC II verzamel ik de figurines etc. Ik speel de spellen helemaal grijs, dus voor mij persoonlijk is het gewoon een insta buy. Of ik dat nu doe of over 3 maanden zal mij roesten; ik kan nu die korting krijgen en ik ben er nu van verzekerd dat ik de special edition krijg. Hoef ik mij niet 'druk' te maken over schaarste als die er al zou zijn om wat voor reden dan ook.

Daarnaast kijk ik er dan ook gewoon naar uit. Ubi heeft met de voorgaande AC's echt wel getoond dat ze niet lui zijn imo

Maar iets over persoonlijke voorkeuren etc.

• Razorbite
quote:
Verbaas me iedere keer weer dat mensen op basis van 1 gameplay trailer alweer pre-orders plaatsen voor games die pas over een half jaar uitkomen.
Het probleem met preorders is dat de games die niet goed af zijn toch de wereld in geslingerd worden. Ubisoft heeft hierdoor een flink imago probleem opgelopen, ik mag hopen dat ze dezelfde fout niet nog een keer maken.

Heb je de demo gezien? Gewoon op een Xbox X ziet het er soepel en goed uit. Dát is wat je wilt zien in aanloop naar een game.

WoTLabs

• Razorbite
quote:
HWSHHZ schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:13:
[...]

Wat denken jullie van het combat systeem? Is wel redelijk vernieuwd volgens mij, maar wat ik daar allemaal van gezien heb, mis ik een beetje de brutal takedowns.
Check even het eerste filmpje... Een speer door iemand zn keel raggen is niet brutal?

WoTLabs

• Wailing_Banshee
quote:
IceStorm schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:00:
[...]

*O* *O*

Dawn of the Creed edition is nog te overzien maar damn, die Legendary Edition gaat wel iets over de top natuurlijk. Dat ga ik niet meer verkocht krijgen aan mijzelf (even los van het praktische probleem om een statue van 73 een plek te geven :X).
M'n handen jeuken wel, maar dat krijgen wij ook niet aan onszelf verkocht...
quote:
Ik heb nog geen gameplay trailer gezien, ga ik ook niet doen (doe ik voor geen enkel spel). En toch ga ik hem vanavond pre-orderen. Ik heb er vertrouwen in, gezien de geschiedenis, dat ik dit spel ook weer gaaf ga vinden. Je geeft hier namelijk ook een positief signaal af: mensen willen het heel graag hebben, zo graag dat ze het zelfs pre-orderen.
quote:
Notna schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Ik speel AC vanaf het begine en sinds AC II verzamel ik de figurines etc. Ik speel de spellen helemaal grijs, dus voor mij persoonlijk is het gewoon een insta buy. Of ik dat nu doe of over 3 maanden zal mij roesten; ik kan nu die korting krijgen en ik ben er nu van verzekerd dat ik de special edition krijg. Hoef ik mij niet 'druk' te maken over schaarste als die er al zou zijn om wat voor reden dan ook.

Daarnaast kijk ik er dan ook gewoon naar uit. Ubi heeft met de voorgaande AC's echt wel getoond dat ze niet lui zijn imo

Maar iets over persoonlijke voorkeuren etc.
Ik ben AC pas gaan spelen toen Ezio oud was. Ik had AC al eens in een Steam sale gekocht (nooit aan toegekomen). En toen ben ik die eerst gaan spelen, en daarna volgde AC II (alle drie de verhalen van Ezio) heel snel. Vanaf 3 heb ik de pre-orders gedaan (maar niet allemaal de CE).
quote:
Razorbite schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:18:
[...]
Het probleem met preorders is dat de games die niet goed af zijn toch de wereld in geslingerd worden. Ubisoft heeft hierdoor een flink imago probleem opgelopen, ik mag hopen dat ze dezelfde fout niet nog een keer maken.
Ik heb daar nooit last van gehad... Maar ik speel spellen vaak niet vanaf dag 0 (heb nog genoeg spellen op de "plank" liggen!)

• bram1984
quote:
Razorbite schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Heb je de demo gezien? Gewoon op een Xbox X ziet het er soepel en goed uit. Dát is wat je wilt zien in aanloop naar een game.
Ik heb de demo gezien, maar geen enkele demo is een garantie voor het eindresultaat. Herinner je de demo van Unity nog? Ik ga bovendien geen Xbox kopen, dus mij zegt het niks verder. Mijn punt is alleen dat je de ontwikkelaar lui maakt. Je game verkoopt als zonder dat deze überhaupt af is. Ik hoop ook dat het vet wordt, dus begrijp me niet verkeerd, maar even wachten doet meer goeds dan nu al pre-orderen.

• Razorbite
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:37:
[...]

Ik heb de demo gezien, maar geen enkele demo is een garantie voor het eindresultaat. Herinner je de demo van Unity nog? Ik ga bovendien geen Xbox kopen, dus mij zegt het niks verder. Mijn punt is alleen dat je de ontwikkelaar lui maakt. Je game verkoopt als zonder dat deze überhaupt af is. Ik hoop ook dat het vet wordt, dus begrijp me niet verkeerd, maar even wachten doet meer goeds dan nu al pre-orderen.
Die demo van Unity heb ik zeker gezien. Die was op een monsterpc gespeeld. Mijn punt is dus dat het op een Xbox goed lijkt te draaien, en dat is vaak een goed teken van optimalisatie. Overigens wacht ik ook met pre-order. Altijd verstandig.

WoTLabs

• Grudgie

Grudgie

Kan je die ubisoft korting ook gebruiken voor de PS4? Of geldt dat alleen voor de PC.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• Notna
quote:
Grudgie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:57:
Kan je die ubisoft korting ook gebruiken voor de PS4? Of geldt dat alleen voor de PC.
Die 20% korting is voor alles in de store, ongeacht welke versie je koopt. Ik heb het zelf voor de XBO versie gebruikt bijv.

Punten inwisselen, dan krijg je een code. Product in je mand zetten en dan 'promotiecode inwisselen' en dan gaat de rest vanzelf

Notna wijzigde deze reactie 13-06-2017 11:10 (25%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-10 17:15
Fan vanaf het eerste, ga deze sowieso aanschaffen. Het maakt mij eigenlijk niet uit of het iedere keer hetzelfde is, vind het altijd super. Vond zelf Black Flag de beste uit de serie, ben dan ook erg blij dat deze van dezelfde studio is.

Vond Syndicate de minste uit de serie, komt door dat het te "laat" in de tijd is denk ik.

Metalbuster wijzigde deze reactie 13-06-2017 11:27 (16%)

• Grudgie

Grudgie

quote:
Notna schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Die 20% korting is voor alles in de store, ongeacht welke versie je koopt. Ik heb het zelf voor de XBO versie gebruikt bijv.

Punten inwisselen, dan krijg je een code. Product in je mand zetten en dan 'promotiecode inwisselen' en dan gaat de rest vanzelf
Oh nice. Heb nog 240 punten, kan ik toch mooie korting fixen.

• Wailing_Banshee
quote:
Metalbuster schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:26:
Vond Syndicate de minste uit de serie, komt door dat het te "laat" in de tijd is denk ik.
Ja, hetzelfde hier. Vond het idee van die trein als HQ wel weer heel leuk bedacht. Regelmatig achter die trein aangereden met m'n cabrio om bij het station in te kunnen stappen :D

Maar ik zag op de screenshots van Origin dat er nu kamelen zijn!

• vosss
Syndicate en III waren wat mij betreft de minsten.

In orde van beste imo:
1. Black Flag
2. AC1
3. Unity

Ik denk dat weinig mensen het met me eens zijn :D

De eerste van Ezio vond ik nog wel ok, maar daarna werd het imo al snel minder.

Wel alle delen gespeeld uiteraard. En deze kijk ik enorm naar uit. Alles wat ik gezien en gehoord heb klinkt veelbelovend :)

• HWSHHZ
quote:
Razorbite schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:30:
[...]

Check even het eerste filmpje... Een speer door iemand zn keel raggen is niet brutal?
Ach verrek, mijn fout. Had niet gezien dat dat een nieuw gameplay filmpje was, dacht dat het nog een andere was die ik al had gezien. Ziet erg bruut uit inderdaad, ben benieuwd naar alle verschillende takedowns *O*

EDIT: Wat me nu opvalt aan de gevechten (filmpje in comment onder mij) die ik gezien heb, is dat er jammer genoeg geen executies meer zijn bij elke kill. Nu is het meer de laatste klap geven zonder brute finish, enkel alleen wanneer je de speciale aanval gebruikt. Hoop niet dat dit definitief is, want dat vond ik altijd zo bruut aan AC... ;( :F

HWSHHZ wijzigde deze reactie 13-06-2017 14:27 (29%)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Komt de Season Pass ook los te koop zodra AC: Origin uit is? Ik heb niks met figurines of extra mooie steelcase, boekjes e.d. Gold edition is 100 - 20% = 80 euro. Pak je gewoon de standaardversie betaal je maar 70 - 20% = 56 euro. Geloof niet dat een season pass werkelijk 24 euro gaat kosten soms? En het scheelt weinig tov de MM die hem voor 54/55 in de schappen legt bij release.

Joosie200 wijzigde deze reactie 13-06-2017 14:42 (6%)

• Notna
quote:
Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:40:
Komt de Season Pass ook los te koop zodra AC: Origin uit is? Ik heb niks met figurines of extra mooie steelcase, boekjes e.d. Gold edition is 100 - 20% = 80 euro. Pak je gewoon de standaardversie betaal je maar 70 - 20% = 56 euro. Geloof niet dat een season pass werkelijk 24 euro gaat kosten soms? En het scheelt weinig tov de MM die hem voor 54/55 in de schappen legt bij release.
Ubi season passes gaan meestal voor 35 tot 40 euro over de toonbank, tenzij je een korting te pakken hebt.

AFAIk komen season passes altijd los te koop, maar of het je in de lange termijn voordeel qua kosten gaat opleveren is nog maar de vraag.

• Grudgie

Grudgie

Grappig. Ik heb alles behalve Black Flag en Syndicate gespeeld. Misschien toch nog eens een keer Black Flag aanschaffen voor een kleine prijs. :)

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Notna schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Ubi season passes gaan meestal voor 35 tot 40 euro over de toonbank, tenzij je een korting te pakken hebt.

AFAIk komen season passes altijd los te koop, maar of het je in de lange termijn voordeel qua kosten gaat opleveren is nog maar de vraag.
Hmm, echt? Voor dat geld kun je een nieuwe game, controller of PSN+ fixen voor een jaar 8)7 Hmm.. las in het XBOX topic iig dat de Gold Edition ook voor 60 euro te fixen is, dus in hoeverre die korting in de Ubi webshop nu werkelijk het verschil maakt..

• Notna
quote:
Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:45:
[...]

Hmm, echt? Voor dat geld kun je een nieuwe game, controller of PSN+ fixen voor een jaar 8)7 Hmm.. las in het XBOX topic iig dat de Gold Edition ook voor 60 euro te fixen is, dus in hoeverre die korting in de Ubi webshop nu werkelijk het verschil maakt..
De Syndicate season pass is nu nog steeds te koop voor 30 euro (nu 14.99 door E3 korting), Watch_Dogs 2 SP is ook 40 euro (nu voor 20 euro door E3 korting) etc.

Overigens zie ik op de Xbox store site dat de season pass alleen onderdeel is van een bundel en (nog) niet los verkrijgbaar. Ik weet dus niet of ze dat later nog gaan krijgen. Ik denk overigens van wel, maar garanties in het verleden etc.

Season passes zijn dure grappen
quote:
Grudgie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:44:
Grappig. Ik heb alles behalve Black Flag en Syndicate gespeeld. Misschien toch nog eens een keer Black Flag aanschaffen voor een kleine prijs. :)
Afhankelijk van het platform is het idd niet meer dan een paar euro tegenwoordig.

Notna wijzigde deze reactie 13-06-2017 14:53 (35%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Notna schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:47:
[...]

De Syndicate season pass is nu nog steeds te koop voor 30 euro, Watch_Dogs 2 SP is ook 40 euro (nu voor 20 euro door E3 korting) etc.

Season passes zijn dure grappen
Hmm, wellicht ook de reden waarom ik bij geen enkele Assassins Creed game of Watch_Dogs 1/2 een Season Pass gekocht heb. :/

Hmm.. toch nog maar eens de boel overdenken. 80 euro, beetje rustig wachten en marktplaats in de gaten houden en je hebt kort na release twee recente games te pakken. Gods edition hadden ze net zo goed niet kunnen doen, die is niet interessant. Dawn of the Creed wordt pas interessanter maar 128 euro :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
quote:
Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:53:
[...]

Hmm, wellicht ook de reden waarom ik bij geen enkele Assassins Creed game of Watch_Dogs 1/2 een Season Pass gekocht heb. :/

Hmm.. toch nog maar eens de boel overdenken. 80 euro, beetje rustig wachten en marktplaats in de gaten houden en je hebt kort na release twee recente games te pakken. Gods edition hadden ze net zo goed niet kunnen doen, die is niet interessant. Dawn of the Creed wordt pas interessanter maar 128 euro :X
Mja het is je reinste afzetterij. Maar aangezien ik tot nu toe steeds de collector's editions heb gekocht, zat de SP er tot nu toe altijd bij en dus merk ik het niet zo. Ik merk dat wél als ik eens een oudere game los koop (standard edition) en dan opzoek ga naar de SP.

Meestal is het hopen op GWG in het geval van de XBO of hopen dat je het op een keysite ergens goedkoper kan krijgen. Maa rhet blijft een debiel systeem voor DLC dat vaak gewoon bij het standaard verhaal had gemoeten in the first place imo

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Notna schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:55:
[...]

Mja het is je reinste afzetterij.Maar het blijft een debiel systeem voor DLC dat vaak gewoon bij het standaard verhaal had gemoeten in the first place imo
Als je enkel CE's hebt tot dusver snap ik het wel. Ik heb slechts standaard of special editions hier staan van AC 1 t/m BF (Unity/Syndicate digitaal naast the Chronicles) Ben niet zo verzamelachtig aangelegd qua extra goodies zeg maar. Toppunt was in AC 2 of Brotherhood waarbij een sequence corrupt was geraakt 8)7 Dat was voor mij de druppel toen ik erachter kwam dat die in de SP zat, laat dan maar :w

• caesar1000
quote:
HWSHHZ schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:13:
[...]
Op het 2e filmpje die @caesar1000 postte, is op minuut 7:36 iets te zien wat mij lijkt als eagle vision, je ziet daarna voorwerpen en schatkisten oplichten, dus ik denk dat dit nieuwe eagle vision is voor te voet.

Wat denken jullie van het combat systeem? Is wel redelijk vernieuwd volgens mij, maar wat ik daar allemaal van gezien heb, mis ik een beetje de brutal takedowns. Dan heb ik het liever zoals het in de vorige delen was. Ben ook erg benieuwd of er de mogelijkheid is om met vuisten te vechten, dat heeft ook zo z'n charme, met brute takedowns *O*

Over de vliegende arend waarmee je vijanden kunt spotten mogen ze van mij nog wel het één en ander aan passen, nu lijkt het me toch te veel op een drone zoals in Wildlands.
Het zou mij beter lijken als ze de eagle in slow motion zouden laten doorvliegen. Nu staat de eagle gewoon stil in de lucht als 'ie focust. Dat geeft inderdaad toch wel een beetje een UAV gevoel. :+

Season pass is vaak niet echt de moeite waard vind ik. Je krijgt er wat extra missies bij...
Bij Black Flag kreeg je er bijna een extra mini-game bij in de vorm van Freedom Cry. Nu was die game ook zo verschrikkelijk gaaf.

Pre-order komt er niet. Ik ben aan het sparen voor een motor- en een nieuwe PC.
Plus ik wacht toch echt eerst de cijfers af. Is het geen mega dikke game wacht ik gewoon tot ik ergens een key kan kopen voor 3 tientjes

• Wailing_Banshee
quote:
Dubrillion schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:36:
Season pass is vaak niet echt de moeite waard vind ik. Je krijgt er wat extra missies bij...
Bij Black Flag kreeg je er bijna een extra mini-game bij in de vorm van Freedom Cry. Nu was die game ook zo verschrikkelijk gaaf.
Ik koop meestal geen losse season pass. Ik kijk wel of ik die extra missies de moeite waard vind, en koop ze dan los, meestal in een sale.

Maar de pre-order is gedaan, voor de CE. Ik heb ze niet allemaal, dit zal de derde worden, maar ik vind het beeldje wel erg mooi. Ik heb nu een half jaar om een plekje vrij te maken...

Zit zelf nog erg te twijfelen, wil eigenlijk de reviews afwachten, maar zoals velen vind ik het beeldje ook wel weer erg mooi en die zou goed staan tussen mijn Ezio's en Connor. De laatste twee games (Unity en Syndicate) heb ik wel gewoon de normale versies van gekocht, heb hier ook geen DLC van aangeschaft. DLC koop ik bijna nooit, dus zo'n season pass is leuk, maar ik denk niet dat ik er wat mee ga doen.

Binnenkort nog even het halve uur aan gameplay kijken, ben wel benieuwd wat de opvallende veranderingen zijn tussen de versies, de korte gameplay liet al iets zien van de veranderingen, maar de lange lijkt me ook leuk om te kijken. Kan iemand aangeven of hier al dingen van het verhaal in terugkomen? Ik wil namelijk nog niet te veel gespoilerd worden met het verhaal (al valt dat vaak bij de eerste gameplay movies wel mee).

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• thijsco19

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Niet helemaal correcte plek om te stellen maar aangezien het voornamelijk om deze game gaat:
Wat verwachten jullie wat origins nodig heeft aan hardware voor de pc?
Heb totaal geen game pc en kon de laatste aantal ac games al niet draaien dus deze ook niet.
Omdat ik beperkt ben met een low profile videokaart heb ik sowieso niet veel keus om up te graden. Laagste settings maakt mij niet uit, resolutie is lager dan 1920 x 1080. (1440 x 900 volgens mij).
Zat zelf te denken aan een 1030 lp...

• HWSHHZ
quote:
caesar1000 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Het zou mij beter lijken als ze de eagle in slow motion zouden laten doorvliegen. Nu staat de eagle gewoon stil in de lucht als 'ie focust. Dat geeft inderdaad toch wel een beetje een UAV gevoel. :+
Inderdaad, het ziet er in mijn mening gewoon niet uit. Maar hé, we zitten nog 4 maanden van de release, ik neem aan dat er nog genoeg aangepast gaat worden, als men tenminste een beetje naar de fan base wil luisteren :)

• Razorbite
quote:
HWSHHZ schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:06:
[...]

Inderdaad, het ziet er in mijn mening gewoon niet uit. Maar hé, we zitten nog 4 maanden van de release, ik neem aan dat er nog genoeg aangepast gaat worden, als men tenminste een beetje naar de fan base wil luisteren :)
De game is nu gewoon af hoor. Ze zijn nu aan het debuggen en optimaliseren.

De demo die je ziet is een build van waarschijnlijk een paar weken geleden.

WoTLabs

• Razorbite

startpost heeft weer een update

Razorbite wijzigde deze reactie 14-06-2017 20:41 (49%)

WoTLabs

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19:13
Toch wel een game die ik in de gaten ga houden :) veel plezier gehaald uit de AC series (met Brotherhood en Black Flag als toppers en AC 3 als dieptepunt). Ben wel genezen van pre-orders hoe leuk een serie ook is. Kan me nog de reacties heugen onder de Mass Effect Andromeda posts "sowieso preorder want ik ben zo fan" en toen kwam de game vol bugs.
IGN heeft ook nog 20 minuten aan Gameplay op youtube staan. Het is weer andere gameplay dan die van een half uur die al in de OP staat.

YdieresiS wijzigde deze reactie 15-06-2017 10:13 (33%)

• Razorbite
Degene van IGN die speelt is echt GIGA noob.

WoTLabs

• vosss
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:13:
IGN heeft ook nog 20 minuten aan Gameplay op youtube staan. Het is weer andere gameplay dan die van een half uur die al in de OP staat.

[video]
In geen enkele van die gameplayfilmpjes die de laatste dagen verschenen zijn van diverse sites zie je de piramides.

Zouden ze bewust dat stuk eruit gelaten hebben? De wereld als je hem ziet vanaf zo een uitkijkpunt ziet er best wel groot uit, maar ook in de verte nergens de contouren van een piramide kunnen zien.

Hoop niet dat ze die alleen in een DLC gaan stoppen, maar ik vrees het van wel, aangezien er wel iets gezegd werd van ontdek de geheimen van de piramides ofzo met DLC.

Iemand die daar meer over weet? :)
Als je hem pre-ordert, dan krijg je er wel een DLC bij met de geheimen van piramides idd. Ik hoop ook dat die niet ontbreken. Maar als je kijkt op welk stuk van de kaart ze staan (in de filmpjes) en waar de bergruggen liggen, kan het best zijn dat je de piramiden nu niet ziet en dat die er wel zijn. Ik heb geen filmpje gezien waarbij de hele map zichtbaar was (ontdekt en uitgezoomd). Ik ga er wel van uit dat de piramiden beschikbaar zijn. Hoe kun je een spel in Egypte laten plaatsvinden zonder piramiden?

• Notna
Gokje; je zal ze wel kunnen zien maar er niet in kunnen zonder de DLC

• vosss
quote:
Notna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:11:
Gokje; je zal ze wel kunnen zien maar er niet in kunnen zonder de DLC
Ja dat gok ik dus ook.

Smerig wel als het daadwerkelijk zo blijkt te zijn.
Ze weten op voorhand dat als ze die setting kiezen die ze gekozen hebben dat het eerste wat iedereen wil doen die piramides ingaan is. Dus maken ze daar een day one DLC van. :X

• Who Am I?
quote:
vosss schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:07:
[...]

In geen enkele van die gameplayfilmpjes die de laatste dagen verschenen zijn van diverse sites zie je de piramides.

Zouden ze bewust dat stuk eruit gelaten hebben? De wereld als je hem ziet vanaf zo een uitkijkpunt ziet er best wel groot uit, maar ook in de verte nergens de contouren van een piramide kunnen zien.

Hoop niet dat ze die alleen in een DLC gaan stoppen, maar ik vrees het van wel, aangezien er wel iets gezegd werd van ontdek de geheimen van de piramides ofzo met DLC.

Iemand die daar meer over weet? :)
Ik heb in de gameplay filmpjes ook gezocht naar bekende plekken in Egypte om zo te kunnen vergelijken met wat we nu nog kunnen zien als je bijvoorbeeld tempels in het echt bezoekt. Helaas blijven ze in alle demo's in het gebied van Faiyum. Ook een geweldig gebied met veel geschiedenis, maar geen piramides of bekende tempels. Ik zag in een van de filmpjes wel een wereldkaart waar je kon zien dat het echt maar een heel erg klein stukje is dat nu te zien is. Ik zal eens opzoeken welk filmpje het was. Bij de meeste gebieden stond '(unavailable for demo)' of iets dergelijks onder de naam van het gebied.

Edit:
Hier kun je de wereldkaart zien, de link brengt je naar 17:27 min als het goed is:
YouTube: Assassin's Creed Origins - 29 Minutes of NEW Gameplay (E3 2017)

Who Am I? wijzigde deze reactie 15-06-2017 11:20 (7%)

Sony A77II, Sigma 35mm f1.4 ART, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• vosss
quote:
Who Am I? schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:15:
Ik zag in een van de filmpjes wel een wereldkaart waar je kon zien dat het echt maar een heel erg klein stukje is dat nu te zien is. Ik zal eens opzoeken welk filmpje het was. Bij de meeste gebieden stond '(not available in this demo)' of iets dergelijks onder de naam van het gebied.
Zoek dat filmpje eens, want die heb ik gemist. Het gebied ziet er behoorlijk groot uit vanaf zo een uitkijkpunt, maargoed, misschien dat ergens dan een onzichtbare muur staat en dat wat we zien in de verte al zo een ander gebied is. :)

=edit=
Ahh, filmpje gedeeltelijk gezien. Dat stuk met de map had ik inderdaad gemist.

Jeetje. Dat is groot! _O_

vosss wijzigde deze reactie 15-06-2017 11:18 (8%)

• Who Am I?
quote:
vosss schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:17:
[...]

Zoek dat filmpje eens, want die heb ik gemist. Het gebied ziet er behoorlijk groot uit vanaf zo een uitkijkpunt, maargoed, misschien dat ergens dan een onzichtbare muur staat en dat wat we zien in de verte al zo een ander gebied is. :)
Ik heb een link toegevoegd aan mijn post ;)

• vosss
Waar kan ik pre-orderen? :9

• Who Am I?
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:10:
Als je hem pre-ordert, dan krijg je er wel een DLC bij met de geheimen van piramides idd. Ik hoop ook dat die niet ontbreken. Maar als je kijkt op welk stuk van de kaart ze staan (in de filmpjes) en waar de bergruggen liggen, kan het best zijn dat je de piramiden nu niet ziet en dat die er wel zijn. Ik heb geen filmpje gezien waarbij de hele map zichtbaar was (ontdekt en uitgezoomd). Ik ga er wel van uit dat de piramiden beschikbaar zijn. Hoe kun je een spel in Egypte laten plaatsvinden zonder piramiden?
Je bedoelt net als 'Hoe kan je een spel in Parijs laten plaatsvinden zonder de Eiffeltoren' of 'Hoe kan je een spel in Londen laten plaatsvinden zonder de Tower Bridge'? Ja, met een sidequest zitten de Eiffeltoren en de Tower Bridge er inderdaad wel in, maar het was wel een beetje jammer. Het excuus was dat het spel zich afspeelde in een tijd dat ze nog niet gebouwd waren, maar die smoes kunnen ze nu niet meer gebruiken. Het speelt zich af in een Egypte waarin alles al gebouwd was. Er is dus geen enkel excuus om ze er niet in te stoppen. Zo moeilijk kunnen ze niet zijn om te maken, dan is de Eiffeltoren of de Tower Bridge een stuk moeilijker om te ontwikkelen. Ik ga er vanuit dat ze er gewoon in zitten.

Dat klopt helemaal, de Eiffeltoren was er in die tijd nog niet, de Notre Dame zat er bijvoorbeeld wel weer erg mooi in, net als andere iconische gebouwen. Als de Eiffeltoren er wel in had gezeten (buiten de zijmissie) dan hadden mensen geklaagd dat die er niet hoorde in die tijd. De piramiden waren er gewoon, al las ik wel ergens dat het in de tijd is van de bouw van de piramiden, dus ze kunnen er niet echt omheen, de vraag is alleen of je complete piramiden gaat zien, of piramiden in opbouw.

• Who Am I?
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:12:
Dat klopt helemaal, de Eiffeltoren was er in die tijd nog niet, de Notre Dame zat er bijvoorbeeld wel weer erg mooi in, net als andere iconische gebouwen. Als de Eiffeltoren er wel in had gezeten (buiten de zijmissie) dan hadden mensen geklaagd dat die er niet hoorde in die tijd. De piramiden waren er gewoon, al las ik wel ergens dat het in de tijd is van de bouw van de piramiden, dus ze kunnen er niet echt omheen, de vraag is alleen of je complete piramiden gaat zien, of piramiden in opbouw.
De piramides waren allemaal al af. Het spel speelt zich enkele tientallen jaren voor Christus af en de grote piramide van Cheops is bijvoorbeeld al van rond 2560 jaar voor Christus. De allerlaatste piramide is van 664BC, dus was ten tijde van het spel al lang en breed gereed.
Bron: https://en.wikipedia.org/...ramids#Construction_dates

• Notna
quote:
Bol.com, Ubistore (dan heb je het hoe dan ook op de dag van release, kan je ook nog 20% korting krijgen als je 100 Uplay punten inlevert), Amazon.

Ik doe het tot nu toe steeds bij de Ubistore. Deze worden met UPS afgeleverd vervolgens op de dag van release.

quote:
Who Am I? schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:21:
[...]

De piramides waren allemaal al af. Het spel speelt zich enkele tientallen jaren voor Christus af en de grote piramide van Cheops is bijvoorbeeld al van rond 2560 jaar voor Christus. De allerlaatste piramide is van 664BC, dus was ten tijde van het spel al lang en breed gereed.
Bronhttps://en.wikipedia.org/...ramids#Construction_dates
Ik kan niet meer terugvinden waar ik dat vond over de begintijd van de piramiden. Maar de game speelt inderdaad circa 50 voor Christus af, toen waren de Piramiden er al wel idd. Dan kunnen ze er echt niet omheen. Gezien de omvang van de map verwacht ik wel dat er een aantal aanwezig zijn, ook omdat ze in officieel promotiemateriaal ook al gebruikt worden.

Weet iemand trouwens hoe dat gaat met een pre-order in de ubi store? Als ik betaal met IDeal op PayPal dan wordt het direct afgeschreven, als ik betaal met creditcard, wordt dit dan afgeschreven als de game verzonden wordt? Ik vind hier namelijk verschillende verhalen over, de een zegt direct, de ander zegt bij versturen.

• Notna
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:26:
[...]

Weet iemand trouwens hoe dat gaat met een pre-order in de ubi store? Als ik betaal met IDeal op PayPal dan wordt het direct afgeschreven, als ik betaal met creditcard, wordt dit dan afgeschreven als de game verzonden wordt? Ik vind hier namelijk verschillende verhalen over, de een zegt direct, de ander zegt bij versturen.
Ik kreeg bij de bestelling in de Ubistore te zien dat als je via CC betaald deze direct wordt afgeschreven (direct is dan natuurlijk een claim op je CC en per de eerstvolgende incasso ronde van je rekening afgeschreven)

Zodoende heb ik maar direct via iDeal betaald :)

Notna wijzigde deze reactie 15-06-2017 13:29 (20%)

• vosss
quote:
Notna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:21:
[...]

Bol.com, Ubistore (dan heb je het hoe dan ook op de dag van release, kan je ook nog 20% korting krijgen als je 100 Uplay punten inlevert), Amazon.

Ik doe het tot nu toe steeds bij de Ubistore. Deze worden met UPS afgeleverd vervolgens op de dag van release.
Jamaar dan heb ik een download toch ipv een doosje?

• Notna
quote:
vosss schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Jamaar dan heb ik een download toch ipv een doosje?
Voor de PC: ja, tenzij je de versie neemt met een figurine etc.

Edit: zelfs als je een collector's edition neemt, kan je zo te zien alleen maar de digitale versie krijgen. Alleen bij de console versies krijg je er een disc bij.

Je kan de game in dat geval al pre-loaden en dan krijg je de doos met collectibles via UPS op de dag van levering

Notna wijzigde deze reactie 15-06-2017 13:34 (38%)

@Notna Dank voor je reactie, dan heeft CC in die zin niet echt veel voordeel. Denk dat ik dan nog maar gewoon een paar maanden wacht en wat info verzamel en dan kijk of ik alsnog een preorder plaats. Al trekt de Dawn of the Creed Collector's Case me wel.

• Notna
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:39:
@Notna Dank voor je reactie, dan heeft CC in die zin niet echt veel voordeel. Denk dat ik dan nog maar gewoon een paar maanden wacht en wat info verzamel en dan kijk of ik alsnog een preorder plaats. Al trekt de Dawn of the Creed Collector's Case me wel.
Voor de zekerheid nog even gekeken:

Lijkt mij weinig aan dat je anders kan interpreteren :) Maar als je het écht zeker wilt weten: stuur even Ubi een bericht. Je hebt nog zat tijd immers ;)

Fun fact: The versie van 800 euro is voor de PS 4 uitverkocht :o :+

Notna wijzigde deze reactie 15-06-2017 13:42 (5%)

Daar hadden ze ook maar een beperkte oplage van (999 stuks). Voor PS4 is hij uitverkocht, voor Xbox en PC nog wel te bestellen. Die versie vind ik veel te prijzig, ik twijfel al erg over de collector's case. Vroeger had je die voor 80 euro, nu voor het dubbele.

• Notna
Voor wie niet genoeg punten heeft voor de 20% voucher bij de Ubistore:

PROMO20

Geeft je bij minimale besteding van 70 euro ook 20% korting. (kan niet ge-stacked worden met de 20% off voucher bij inleveren punten)

• vosss
quote:
Notna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:32:
[...]

Voor de PC: ja, tenzij je de versie neemt met een figurine etc.

Edit: zelfs als je een collector's edition neemt, kan je zo te zien alleen maar de digitale versie krijgen. Alleen bij de console versies krijg je er een disc bij.

Je kan de game in dat geval al pre-loaden en dan krijg je de doos met collectibles via UPS op de dag van levering
Ik vind dat persoonlijk bijzonder matig. Als ik een game koop dan wil ik die het liefst ook gewoon in mn handen kunnen houden.

Nu weet ik dat de tijden veranderd zijn, maar hoe mooi was dat vroeger toen de games nog in zo een grote doos zaten met een heel boekwerk erbij wat je mooi kon doornemen tijdens de installatie. Achtergrond verhaal erbij, mooie plaatjes, hoe de besturing werkt etcetc.

Volgens mij was destijds Half Life 2 de eerste echte grote titel die daar van afstapte. Dat was een DVD case met een los velletje erin met de controls en verder niets. Vanaf toen is het hard gegaan helaas.

Sorry voor dit offtopic bericht, maar ik denk soms met weemoed terug aan die tijd. Voor een lege DVD case hoef je inderdaad niet per se een "analoge" versie te bestellen maar volstaat een download gewoon.

Jammer. Zeker voor dit soort games was het mooi geweest. :)

• Wailing_Banshee
quote:
vosss schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:19:
[...]

Ik vind dat persoonlijk bijzonder matig. Als ik een game koop dan wil ik die het liefst ook gewoon in mn handen kunnen houden.

Nu weet ik dat de tijden veranderd zijn, maar hoe mooi was dat vroeger toen de games nog in zo een grote doos zaten met een heel boekwerk erbij wat je mooi kon doornemen tijdens de installatie. Achtergrond verhaal erbij, mooie plaatjes, hoe de besturing werkt etcetc.
Tegenwoordig zitten die goodies er ook digitaal bij :p

Maar ik snap de uitgevers wel hoor. Het gros wil alleen een digitale versie, en die paar die wel iets tastbaars willen, kopen de CE. Maar ik ben juist blij dat het spel als digitale download is, zelfs bij de CE...

Acties:
  • +3Henk 'm!
Volgens mij heb ik deze ook nog niet langs zien komen:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Razorbite

De game director van AC: Origins heeft gezegd dat deze hiërogliefen uit de presentatie een daadwerkelijke betekenis hebben.

Reddit is al bezig

Razorbite wijzigde deze reactie 17-06-2017 21:41 (49%)

WoTLabs

• Razorbite
En nog een toffe Reddit Q&A

WoTLabs

Pagina: 1 2 3 ... 30 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True