Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13:15
Mijn vriendin kan ook een beetje hiërogliefen lezen en kent mensen die dat kunnen. Ze gaat hulptroepen inschakelen😉 Het is in ieder geval wel erg interessant om te zien wat hier uitkomt.

Sony A77II, Sigma 35mm f1.4 ART, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:38
quote:
Who Am I? schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 23:03:
Mijn vriendin kan ook een beetje hiërogliefen lezen en kent mensen die dat kunnen. Ze gaat hulptroepen inschakelen😉 Het is in ieder geval wel erg interessant om te zien wat hier uitkomt.
Het schijnt iets met het AC credo te maken te hebben.

WoTLabs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Who Am I?
Dat het iets met het Assassins credo te maken heeft denk ik ook. Dit is iets wat ik terug kreeg als vertaling:
quote:
elke column herhaalt zichzelf, maar iig statt er: ... begin causing to be true which unites that which travels, there is no not doing together with {something} Amon-Ra protection...
Het lijkt dus een vroege versie van het credo te zijn. Niet echt een verrassing, maar ben toch benieuwd naar de hele vertaling. Zal een dezer dagen wel bekend worden. Wel een goede manier om een nieuwe doelgroep enthousiast te maken voor het spel! Al die egyptofielen willen nu weten waar het allemaal over gaat! Daarbij is dit natuurlijk het ideale deel om in te stappen als nieuwkomer in de franchise.

Overigens is het plaatje wat door @Razorbite geplaatst is niet de volledige afbeelding. Die is hier te vinden: http://www.thevideogamega...creed-origins:hieroglyphs

Who Am I? wijzigde deze reactie 18-06-2017 16:15 (12%)

Sony A77II, Sigma 35mm f1.4 ART, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15:10
quote:
Notna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:32:
[...]
Voor de PC: ja, tenzij je de versie neemt met een figurine etc.

Edit: zelfs als je een collector's edition neemt, kan je zo te zien alleen maar de digitale versie krijgen. Alleen bij de console versies krijg je er een disc bij.

Je kan de game in dat geval al pre-loaden en dan krijg je de doos met collectibles via UPS op de dag van levering
Vraag me dan wel af waarom je een steelbook bij de PC versie ontvangt als je geen disc krijgt... :+

In dit filmpje is nog even de grootte van de kaart te zien. Genoeg te ontdekken. ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:58
quote:
Notna schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:32:
[...]

Voor de PC: ja, tenzij je de versie neemt met een figurine etc.

Edit: zelfs als je een collector's edition neemt, kan je zo te zien alleen maar de digitale versie krijgen. Alleen bij de console versies krijg je er een disc bij.

Je kan de game in dat geval al pre-loaden en dan krijg je de doos met collectibles via UPS op de dag van levering
Bij de vorige CE die ik heb gekocht (Unity) kreeg ik gewoon een DVD'tje in de box. Maar ook een digitale download. Best of both worlds, zou ik zo zeggen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Notna
  • Laatst online: 16:19
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 07:41:
[...]

Bij de vorige CE die ik heb gekocht (Unity) kreeg ik gewoon een DVD'tje in de box. Maar ook een digitale download. Best of both worlds, zou ik zo zeggen.
Ik heb geen ervaring met de PC versie, maar omdat er expliciet staat (Digitial Download) ga ik er vanuit dat het alleen een digitale versie is en niet een DVD.

Maar goed; wederom geen ervaring mee ;)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Who Am I?
quote:
caesar1000 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:50:
[...]

Vraag me dan wel af waarom je een steelbook bij de PC versie ontvangt als je geen disc krijgt... :+

In dit filmpje is nog even de grootte van de kaart te zien. Genoeg te ontdekken. ;)
[video]
Het lijkt er alleen wel op dat Luxor (Thebe genoemd in het oude Egypte) er niet bij zit. Ik heb geen beelden of concept art gezien van die plek en op de website van Origins wordt ook niet verwezen naar Luxor of Thebe. En dat terwijl daar een groot aantal prachtige tempels te vinden zijn en niet te vergeten de vallei der koningen waar bijvoorbeeld ook het graf van Toetankhamon ligt. Wel zijn er verwijzingen naar Memphis (de oude hoofdstad), Giza (daar staan de 3 grote piramides en de sfinx), Siwa (een oase in het westen van Egypte), de Nijldelta (in het noorden) en Fayum (een oase iets ten zuiden van het huidige Caïro waar alle gameplay beelden tot nu toe vandaan zijn gekomen). Luxor speelt een cruciale rol in de geschiedenis van het oude Egypte, dus als ze dat weg zouden laten is dat wel heel erg jammer. Misschien dat het via een DLC toegevoegd gaat worden of dat ze nog wat verrassingen over houden tot de release, maar ook toen ze in het gameplay filmpje de kaart lieten zien, gingen ze niet zo ver naar het zuiden dat je bij Luxor uit zou komen. Ook het gebied ten zuiden van Luxor waar bijvoorbeeld Aswan ligt (daar waren de steengroeves waar het rode graniet van veel beelden en obelisken vandaan kwam) en de tempels van Abu Simbel die verplaatst moesten worden toen ze de dam bij Aswan gingen bouwen.
Al met al zijn er nog een hoop dingen die we in de komende maanden kunnen ontdekken en hopelijk mogen gaan verkennen vanaf 27 oktober!

• Razorbite
quote:
Who Am I? schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:45:
[...]

Het lijkt er alleen wel op dat Luxor (Thebe genoemd in het oude Egypte) er niet bij zit. Ik heb geen beelden of concept art gezien van die plek en op de website van Origins wordt ook niet verwezen naar Luxor of Thebe. En dat terwijl daar een groot aantal prachtige tempels te vinden zijn en niet te vergeten de vallei der koningen waar bijvoorbeeld ook het graf van Toetankhamon ligt. Wel zijn er verwijzingen naar Memphis (de oude hoofdstad), Giza (daar staan de 3 grote piramides en de sfinx), Siwa (een oase in het westen van Egypte), de Nijldelta (in het noorden) en Fayum (een oase iets ten zuiden van het huidige Caïro waar alle gameplay beelden tot nu toe vandaan zijn gekomen). Luxor speelt een cruciale rol in de geschiedenis van het oude Egypte, dus als ze dat weg zouden laten is dat wel heel erg jammer. Misschien dat het via een DLC toegevoegd gaat worden of dat ze nog wat verrassingen over houden tot de release, maar ook toen ze in het gameplay filmpje de kaart lieten zien, gingen ze niet zo ver naar het zuiden dat je bij Luxor uit zou komen. Ook het gebied ten zuiden van Luxor waar bijvoorbeeld Aswan ligt (daar waren de steengroeves waar het rode graniet van veel beelden en obelisken vandaan kwam) en de tempels van Abu Simbel die verplaatst moesten worden toen ze de dam bij Aswan gingen bouwen.
Al met al zijn er nog een hoop dingen die we in de komende maanden kunnen ontdekken en hopelijk mogen gaan verkennen vanaf 27 oktober!
Je hebt gelijk!

Ik denk dat Abu Simbel echt té zuidelijk is. Nu is Luxor niet een heel grote stad, maar heeft het wel bijzondere gebouwen en locaties. Bijvoorbeeld het dal der koningen en de luxortempel. Ik kan me haast niet voorstellen dat deze locaties niet in de game zitten. Het is ook opvallend dat ze nog niets van tempels en tombes hebben laten zien. Mijn vermoeden is dat dit nog zal komen.

Ik vermoed dat ze het óf met wat geografische vrijheid in de main game stoppen, of dat het onderdeel is van de seasons pass.

EDIT: Even een blik op de officiële gamesite doet me neigen naar DLC

Razorbite wijzigde deze reactie 19-06-2017 10:04 (3%)

WoTLabs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Who Am I?
quote:
Razorbite schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:59:
[...]

Je hebt gelijk!

Ik denk dat Abu Simbel echt té zuidelijk is. Nu is Luxor niet een heel grote stad, maar heeft het wel bijzondere gebouwen en locaties. Bijvoorbeeld het dal der koningen en de luxortempel. Ik kan me haast niet voorstellen dat deze locaties niet in de game zitten. Het is ook opvallend dat ze nog niets van tempels en tombes hebben laten zien. Mijn vermoeden is dat dit nog zal komen.

Ik vermoed dat ze het óf met wat geografische vrijheid in de main game stoppen, of dat het onderdeel is van de seasons pass.
Ja, Abu Simbel is wel heel erg zuidelijk, tegen de grens met Sudan (Nubië), (waar de Egyptenaren overigens ook zaten en waar de roots van Bayek liggen), dus dat zal er wel niet in zitten helaas. De stad Luxor is niet heel erg groot, maar het heeft de grootste dichtheid aan tempels en graven van heel Egypte zo ongeveer. Er zijn gameplay beelden van een kleine half ingestorte tempel en wat mooie plaatjes van Bayek die met een fakkel door een tombe loopt. Ook zijn er beelden van Senu die in de trailer over een ondergelopen tempel heen vliegt.

Het is wel zo dat ze altijd erg creatief zijn wat betreft afstanden in de AC games. Parijs en Londen zijn in het spel erg groot, maar in werkelijkheid nog veel groter! Ook kwam ik laatst een vergelijking tegen van de groottes van de speelwerelden en ook een vergelijking van Black Flag met de werkelijke oppervlakte. In het spel is de kaart van Black Flag zo'n 230.000km2 terwijl dit in werkelijkheid 3.700.000km2 is. Ik zal het plaatje even opzoeken ;)

bron: http://forums.ubi.com/sho...eed-Map-Comparisons/page9

Volgens de Origins Wiki:
quote:
Origins' map encompasses the entire country of Egypt

Who Am I? wijzigde deze reactie 19-06-2017 10:46 (9%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Razorbite
Origins Wiki:

In addition, there are 20 tombs to explore; some of these are based on real-life locations, while others are fictional. The tombs will contain traps and some light puzzles, but they are, at their core, more about exploration and uncovering treasure.[2] To navigate these darker spaces, Bayek can light torches and even set things on fire

De eerste informatie over tombes!

Razorbite wijzigde deze reactie 19-06-2017 10:58 (4%)

WoTLabs

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 00:35
Dat klinkt goed over die tombes. Hopelijk zijn het er inderdaad zo veel en zijn ze ook lekker groot. En hopelijk variëren ze ook goed qua hoe ze eruit zien.

Misschien ook nog wel aardig de Asassin's Creed Origins fan kit:
https://assassinscreed.ub...ins-creed-origins-fan-kit
Zitten ook nog wat leuke concept arts in, een cosplay guide, wallpapers voor op je computer en telefoon en wat zaken voor social media.

"If you have never failed you have never lived."

• Who Am I?
Hoe meer tombes en tempels hoe beter! Ik hoop dat ze er bij de zelf verzonnen tombes (nergens voor nodig, er zijn genoeg echte, al zijn ze lang niet allemaal spectaculair genoeg voor een AC game) wel voor zorgen dat ze aanvoelen als een echte tombe. En, ik heb het al eerder gezegd, ik hoop dat ze de echte tekeningen uit de tombes gebruiken en er geen (of slechts beperkt) artistieke vrijheden genomen hebben.

Ik ben nog benieuwd of de vijanden achterdochtig kunnen worden als Senu boven ze vliegt en in het ergste geval haar met een pijl en boog uit de lucht schieten. Ik kan mij voorstellen dat als ze te dichtbij komt er vijanden zullen zijn die haar opmerken.
Ik hoorde ook ergens in een van de gameplay video's dat ze bijna oneindig ver weg kan vliegen van Bayek, maar dat lijkt mij toch echt niet realistisch. Een afstand van een paar 100m lijkt mij toch wel de max. Ook lijkt het mij erg gaaf om als minigame met Senu op muizen te jagen ofzo (ze moet tenslotte ook eten) of als sidequest ofzo om boeren met een muizenplaag te helpen :P Of dat ze plotseling het gras in duikt om vervolgens met een muis of hagedis in d'r bek weer op te vliegen...

Als ik die pack probeer te downloaden loopt mijn browser vast...

• Wailing_Banshee
quote:
Who Am I? schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:31:
Ik hoorde ook ergens in een van de gameplay video's dat ze bijna oneindig ver weg kan vliegen van Bayek, maar dat lijkt mij toch echt niet realistisch. Een afstand van een paar 100m lijkt mij toch wel de max.
een paar 100m? Arenden kunnen hele lange afstanden afleggen hoor!
quote:
Golden eagles maintain home ranges or territories that may be as large as 200 km2
(nu is "arend' natuurlijk een verzamelnaam, en ik kan nergens vinden wat voor een soort arend Senu is, maar qua grootte lijkt een steenarend wel te kloppen).

Edit: gevonden, Senu is een Havikarend, maar kan niets vinden over territorium grootte...

Wailing_Banshee wijzigde deze reactie 19-06-2017 11:53 (6%)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• YdieresiS
Het is een 7z (7zip) file van 91,1 MB groot. De browser hier had er niet echt moeite mee, hij kon alleen niet voorspellen hoe groot het bestand was en hoe lang het nog zou duren.

En dat de Arend ver weg kan vliegen lijkt me ook wel te kloppen. Hij is niet gebonden aan bereik ofzo, wel zou je kunnen zeggen dat je na een paar 100 meter geen commando's meer kan doorgeven (die bereiken dan niet meer), maar Senu zou best heel ver kunnen gaan zonder Bayek. Als Senu dood kan gaan moeten ze wel iets verzinnen om haar weer aan je te kunnen koppelen (dat je een nieuwe Arend moet kopen ergens voordat je haar weer kan gebruiken ofzo), wel zouden ze elke arend Senu kunnen noemen, net zoals Geralt in The Witcher elk paar Roach noemt :)

• Who Am I?
quote:
Wailing_Banshee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:47:
[...]

een paar 100m? Arenden kunnen hele lange afstanden afleggen hoor!

[...]

(nu is "arend' natuurlijk een verzamelnaam, en ik kan nergens vinden wat voor een soort arend Senu is, maar qua grootte lijkt een steenarend wel te kloppen).
Dat een arend enorme afstanden af kan leggen weet ik. Ik bedoelde natuurlijk dat ze een maximale afstand weg kan vliegen van Bayek. Het lijkt mij niet echt realistisch dat Senu 100km weg vliegt van Bayek en zo de hele kaart verkent waarna je als speler vervolgens weer terug schakelt naar Bayek en binnen enkele seconden Senu weer boven je hoofd vliegt.

Senu is een Bonelli’s Eagle volgens een QA met de makers:
quote:
Can you tell us more about the Eagle?
Bayek’s eagle is named Senu, she’s a Bonelli’s Eagle, a species that is mostly found in hilly and
mountainous habitats across Africa, Southern Europe and Middle East.

• Wailing_Banshee
quote:
Who Am I? schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:00:
[...]
Het lijkt mij niet echt realistisch dat Senu 100km weg vliegt van Bayek en zo de hele kaart verkent waarna je als speler vervolgens weer terug schakelt naar Bayek en binnen enkele seconden Senu weer boven je hoofd vliegt.
Dat laatste ben ik met je eens. Tenzij er natuurlijk tijd verstrijkt voor Bayek. Het is natuurlijk net zo iets als de quick travel bij de meeste spellen met een open wereld. Je wilt wel een grote kaart, maar dan niet de uren loop-tijd die daar in kan zitten...
quote:
Senu is een Bonelli’s Eagle volgens een QA met de makers:

[...]
Ja, dat had ik al gevonden: een Havikarend.

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik heb wel echt zin in deze game! Setting lijkt mij erg gaaf en fijn dat ze een jaar rust hebben genomen. Nu hopen dat het verhaal ook goed is, dat vond ik bij de laatste delen minder dan bij Ezio.

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Razorbite

De eerste samenstelling van de map.

Ik blijf toch twijfelen over Luxor. Wat me opvalt is dat Cyrene er wel in zit. Dit was een stadhoudersresidentie ten tijde van het Romeinse rijk, maar of het ook Egypte is? Doet me wel vermoeden dat we Romeinse soldaten tegen gaan komen.

WoTLabs

• Who Am I?
Oh wauw! Ik was dit ook van plan, maar ik had er geen zin in en verwachtte dat iemand anders het ook wel zou doen. Luxor lijkt inderdaad te schitteren in afwezigheid. Dat zal Ubisoft wel de nodige kritiek opleveren, ik zou het in ieder geval wel heel erg jammer vinden. Laten we hopen dat Luxor er uiteindelijk toch gewoon in zit of anders via een DLC.

• caesar1000
quote:
Razorbite schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:09:
[afbeelding]

De eerste samenstelling van de map.

Ik blijf toch twijfelen over Luxor. Wat me opvalt is dat Cyrene er wel in zit. Dit was een stadhoudersresidentie ten tijde van het Romeinse rijk, maar of het ook Egypte is? Doet me wel vermoeden dat we Romeinse soldaten tegen gaan komen.
Naast Cyrene staat er ook 'Roman Wall'. Toch benieuwd wat deze 'Romeinse muur' dan wel niet betekent. :P

Wat betreft aanwezigheid van de Romeinen zag je ze ook al langskomen in bijvoorbeeld de arena gameplay. Ik denk dat we inderdaad ook wel missies/gebieden gaan zien waar zij aanwezig zijn.

Stiekem hoop ik dat er ooit nog een Assassin's Creed uitkomt waarbij ze het oude Rome aan doen. De perfecte setting met de vele huurmoordenaars, geheimen en politieke intriges. :*)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YdieresiS
Ik was me gisteren nog aan het bedenken dat ik nog niets heb gehoord over de connectie met het heden. Ik ben toch nog wel benieuwd naar de strijd tussen de Tempeliers en Assassin's in het heden en hoe het verder gaat met Abstergo. Hier is volgens mij verder nog niets over vrijgegeven, dit was wel één van de hoofdredenen waarom ik vroeger Assassin's Creed speelde.

• Razorbite
quote:
YdieresiS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:35:
Ik was me gisteren nog aan het bedenken dat ik nog niets heb gehoord over de connectie met het heden. Ik ben toch nog wel benieuwd naar de strijd tussen de Tempeliers en Assassin's in het heden en hoe het verder gaat met Abstergo. Hier is volgens mij verder nog niets over vrijgegeven, dit was wel één van de hoofdredenen waarom ik vroeger Assassin's Creed speelde.
Dan ben je een van de weinigen ben ik bang?

Wat mij betreft is de Animus een goed excuus om de game in te delen zoals ze doen. Meer niet. Al die Cutscenes kunnen in het heden kunnen mij gestolen worden.

WoTLabs

• Wailing_Banshee
@Razorbite ik vond dat juist het bijzondere van AC. Het verdiept het verhaal, het plaatst het allemaal in context.

• Who Am I?
Ja, mee eens! Juist de verbinding met het heden vond ik erg sterk. Al is het de laatste delen wel erg zwak geworden. Ik vond het tot de dood van Desmond erg goed, daarna werd het minder.

• YdieresiS
Ik vond het in de eerste delen verfrissend (een nieuwe insteek) en juist inderdaad een mooie afwisseling van de historische setting. Dit is weg geschoven in de latere delen en wat Who Am I ook zegt, het werd op een gegeven moment minder. Omdat we nu terug gaan naar de start van de Assassin's, kan dit ook een mooie connectie met het heden hebben, waarom zou je terug gaan naar het ontstaan van de Assassin's, is dit omdat we dit willen uitdiepen voor de serie, of is daar iets te vinden voor de Tempeliers in het heden en moeten we daarom als hedendaagse Assassin de connectie opzoeken met onze allereerste voorvader? Ik zou best een plot kunnen bedenken waarbij het heden ook weer meer in de game wordt betrokken.

Juist een jaar uitstel, waarbij de serie een aantal verbeteringen doormaakt, kan ook een verbetering in het verhaal betekenen waarbij het heden er weer beter in betrokken wordt.

Ik ben erg benieuwd in ieder geval. De game zal al mooi zijn door de setting en het verhaal van Bayek, maar voor mij voegt het net dat beetje extra toe als het heden er ook nog in verwerkt wordt.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
quote:
YdieresiS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:35:
Als ik iets kan missen als kiespijn, is dat het wel. Jammer dat je die stukken niet kan skippen, want dat had ik dan meteen gedaan.

• YdieresiS
Zo speelt iedereen de game weer voor een ander stuk. Ik vond het juist een mooie wending in het verhaal. Al hebben ze het heden in sommige delen van AC wel behoorlijk belabberd uitgevoerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Who Am I?
In deze video lijkt het er op dat Thebe (Luxor in het oude Egypte) er toch in zit. Er staat er wel bij dat het in 1354 BC is, wat meer dan 1300 jaar eerder is dan de 49 BC waarin het spel zich af gaat spelen. Een beetje apart dus.
YouTube: assassin creed origins egypt leaked trailer E3 2017

Er is ook een groep die de hiërogliefen vertaald heeft. Verdeeld over 2 facebook posts is dit er uitgekomen:
quote:
We work in the dark to serve the light.
Nothing is true, everything is permitted.

Ra, protect me and grant me perpetual wealth.
Help us possessing fertility along with remuneration.
May no offspring escape their share of wealth.
May you endlessly triumph and go forth.

Who Am I? wijzigde deze reactie 20-06-2017 13:20 (45%)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
http://www.volkskrant.nl/...p-in-oude-egypte~a4501568

Ben benieuwd of je in AC: Origins eenmaal in Egypte een kat als huisdier kunt selecteren :D We zagen al een kat voorbij komen in de gameplay van ik geloof IGN op de E3. Als je dan toch een adelaar tot je beschikking hebt voor eagle's vision (best een mooie manier om dat te implementeren trouwens) waarom geen eigen gekozen kat als huisdier?

• Razorbite
Is al bevestigd door de game director: No petting of other animals.

Wat wel kan is wilde dieren temmen middels de Seer skillthree

WoTLabs

• Who Am I?
Nee, in een interview werd ontkracht dat het aaien van katten er niet bij is. De reactie was iets in de trend van 'maar je hebt wel een supervette adelaar als maatje!'. Het argument dat het in Far Cry wel kon was hij niet gevoelig voor.
Wat hij wel vertelde is dat in, ik meen Siwa, er veel katten rondlopen die Bayek erg lief vinden. Het kon zelfs voorkomen dat je gevolgd werd door 4 katten en je moeite moet doen om ze kwijt te raken.

Who Am I? wijzigde deze reactie 20-06-2017 14:38 (30%)

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Razorbite schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:30:
Is al bevestigd door de game director: No petting of other animals.

Wat wel kan is wilde dieren temmen middels de Seer skillthree
Of other animals, dus wel petting of cats? ;) Had ook niet het idee om zo grote katachtigen te gaan begroeiten oid in Origins :+
quote:
Who Am I? schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:37:
Nee, in een interview werd ontkracht dat het aaien van katten er niet bij is. De reactie was iets in de trend van 'maar je hebt wel een supervette adelaar als maatje!'. Het argument dat het in Far Cry wel kon was hij niet gevoelig voor.
Oh, hmm jammer. Ja leuk, die adelaar is vooral handig. :P

Joosie200 wijzigde deze reactie 20-06-2017 14:39 (32%)

• Razorbite
quote:
Joosie200 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Of other animals, dus wel petting of cats? ;) Had ook niet het idee om zo grote katachtigen te gaan begroeiten oid in Origins :+
Nee, naast Senu.

WoTLabs

• Joosie200
  • Niet online
Met die skilltree ben ik benieuwd naar de mogelijkheden. Zoals je in Farcry straks een hond hebt naast je zij, je in Origins een getemd dier naast je heb? Kan ik met Bayak de hunterclass oppakken wat mijn favoriet was in WoW :P Laat een getemd dier maar erin gaan voor de afleiding, zorg ik met Bayak wel voor ranged dps!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Who Am I?
quote:
Joosie200 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:43:
Met die skilltree ben ik benieuwd naar de mogelijkheden. Zoals je in Farcry straks een hond hebt naast je zij, je in Origins een getemd dier naast je heb? Kan ik met Bayak de hunterclass oppakken wat mijn favoriet was in WoW :P Laat een getemd dier maar erin gaan voor de afleiding, zorg ik met Bayak wel voor ranged dps!
Ik heb wel ergens gehoord of gelezen dat je bijvoorbeeld Leeuwen kan temmen en die voor je uit kan sturen in een conflict om verwarring te veroorzaken en natuurlijk vijanden te doden!

• caesar1000
quote:
Who Am I? schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:47:
[...]
Ik heb wel ergens gehoord of gelezen dat je bijvoorbeeld Leeuwen kan temmen en die voor je uit kan sturen in een conflict om verwarring te veroorzaken en natuurlijk vijanden te doden!
Over het temmen niet echt veel meegekregen, maar zoals in de gameplay te zien was kun je wel dieren uit hun kooien laten ontsnappen (kennen we van Far Cry 3 & 4) om zo chaos te creëren. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• caesar1000
Wat een enorm ding die statue! :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Who Am I?
Leuke video over een aantal kleine details die niet perse nodig zijn, maar wel erg leuk!

YouTube: Assassin's Creed Origins: 10 Mind-Blowing Little Details

• YdieresiS
@Who Am I? Toch wel leuke kleine details. Het zijn geen essentiële dingen, maar het kunnen wel dingen zijn die de ervaring net wat beter maken. Ik hoop dat ze dit detailniveau door de hele game goed verwerkt hebben, dat wil zeggen: Ik hoop dat de tijd die ze hieraan besteed hebben niet ten koste is gegaan van andere wel essentiële dingen in de gameplay.

• Who Am I?
Hier ook nog een mooi stuk over de ontwikkeling van het spel:
https://blog.eu.playstati...-assassins-creed-origins/

Ze gaan nog in op de hallucinaties die je in de woestijn kan krijgen. Je hoeft je geen zorgen te maken over je hydratatie, maar er is wel een soort hitte meter die er voor zorgt dat je na verloop van tijd dingen gaat zien die er niet zijn. Zo houden ze het interessant om de woestijn in te gaan!

• Razorbite
http://www.gameinformer.c...ng-open-world-design.aspx

Zitten af en toe filmpjes met nieuwe info tussen

WoTLabs

• Who Am I?
Weer een erg informatieve video met wat nieuwe info. Waaronder dat er random zandstormen op kunnen zetten als je door de woestijn loopt.

YouTube: 8 Things You Didn't Know About Assassin's Creed Origins

• YdieresiS
quote:
Who Am I? schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:32:
Weer een erg informatieve video met wat nieuwe info. Waaronder dat er random zandstormen op kunnen zetten als je door de woestijn loopt.

YouTube: 8 Things You Didn't Know About Assassin's Creed Origins
Bij nummer 2 uit het filmpje las ik het andersom. Assassinate while he is on a horse, klinkt meer alsof Bayek op het paard zit en niet de enemy.

Met nummer 7 ben ik wel blij. Anders zou het wel heel makkelijk worden om de hele map open te spelen.

Nu hopen dat al die punten ook kloppen :9

• Who Am I?
quote:
YdieresiS schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Bij nummer 2 uit het filmpje las ik het andersom. Assassinate while he is on a horse, klinkt meer alsof Bayek op het paard zit en niet de enemy.

Met nummer 7 ben ik wel blij. Anders zou het wel heel makkelijk worden om de hele map open te spelen.

Nu hopen dat al die punten ook kloppen :9
Ik las nummer 2 ook andersom en dat leek mij niet meer dan logisch, maar dit ziet er erg leuk ui!
En ja, nummer 7 lijkt mij ook niet meer dan logisch, als je echt 100km weg kan vliegen kun je binnen no time de hele map verkennen. Dat doet niet alleen af aan het verkennen op de grond, maar is ook erg practisch. Zo weet je tenminste waar je nog niet geweest bent!

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

quote:
Who Am I? schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:07:
Ik vond het tot de dood van Desmond erg goed, daarna werd het minder.
Weet je dat ik mij niet eens meer kan herinneren dat Desmond dood is? Alle AC gespeeld maar het hele 'heden' kan mij gestolen worden. Ik weet nauwelijks iets van het verhaal af, wat mij betreft gewoon niet interessant :D.

Verder gewoon, zin in!

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-09 00:26
quote:
IceStorm schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:06:
[...]

Weet je dat ik mij niet eens meer kan herinneren dat Desmond dood is? Alle AC gespeeld maar het hele 'heden' kan mij gestolen worden. Ik weet nauwelijks iets van het verhaal af, wat mij betreft gewoon niet interessant :D.

Verder gewoon, zin in!
Nou bedankt voor de spoiler! Ik zit pas in deel 2 en daar leeft ie nog gewoon! :'(

• vosss
Grapje :P

Verhalen in AC games zijn imo altijd flinterdun. Leuk die connectie met het heden en het idee erachter, maar verhaaltechnisch gezien hadden ze er in elk van de games veel meer uit kunnen halen imo.

Ik speel de games dan ook niet vanwege het verhaal, maar vanwege de algehele tofheid van de game an sich. :)

• Wailing_Banshee
quote:
IceStorm schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:06:
[...]

Verder gewoon, zin in!
In Amerika, in die grot.

Het heden verhaal vond ik echt leuk, en dat gaf voor mij juist die verdieping in het verhaal van toen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite

Q&A met de game director!

WoTLabs

• vosss
quote:
Lijkt me een geschikte kerel om eens een biertje mee te drinken :+

Ik wist niet dat dit hetzelfde team was als wat Black Flag gemaakt had. Was vast al bekend, maar ik wist het geloof ik nog niet. Dat klinkt alvast mooi, want Black Flag is mijn favoriet, samen met deel 1 van de serie.

Ik kan in elk geval al niet meer wachten tot hij uit is. :)

Weet iemand tot wanneer je precies die pre-order DLC bonus erbij krijgt? Is dat tot een week voor launch? Tot een maand voor launch? Is daar iets over bekend toevallig? :)

=edit=
Ik ben nog eens begonnen met AC1. Die kan grafisch er eigenlijk nog best prima mee door anno 2017. Tuurlijk, zo mooi als de laatste nieuwe games is het niet, maar zo op het eerste gezicht zie je er niet aan af dat die game alweer 10 jaar oud is :)

vosss wijzigde deze reactie 01-07-2017 22:11 (15%)

• vosss
=edit=
Ow ze hebben ook deel 1, deel 2, Brotherhood, deel 3, Rogue en Unity gemaakt zie ik. Dan snap ik die ene vraag in dat filmpje niet helemaal over dat meerdere studios die games maken :)

De enige die ze niet gemaakt hebben is dan die in London of mis ik hier nou iets?

vosss wijzigde deze reactie 01-07-2017 00:56 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razorbite
quote:
vosss schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:55:
=edit=
Ow ze hebben ook deel 1, deel 2, Brotherhood, deel 3, Rogue en Unity gemaakt zie ik. Dan snap ik die ene vraag in dat filmpje niet helemaal over dat meerdere studios die games maken :)

De enige die ze niet gemaakt hebben is dan die in London of mis ik hier nou iets?
Ik volg je vraag niet helemaal, maar aangezien dit topic over Origins gaat:

De vorige game die door dit team is gemaakt in deze reeks is AC 4 Black Flag.

WoTLabs

• sjekneck
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09:44
quote:
vosss schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:55:
=edit=

Ik mis dan Revelations, Black flag en zoals je zelf al zegt Syndicate.

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12:08
Ik hoop dat ze eens een keer die execution animaties gaan fixen. De animaties zelf zijn over het algemeen wel gaaf, alleen is het jammer dat de wapens nagenoeg geen impact hebben met de lichamen. Steek je je zwaard door iemand z'n lichaam, "zweeft" dat zwaard vervolgens alle kanten op. Net alsof je door lucht heen steekt.

Ze kunnen wat dat betreft wel een voorbeeld nemen aan Shadow of Mordor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
https://www.gamespot.com/...-skill-tree/1100-6450775/

Alle skills zijn al te bekijken!

De dag en nacht cyclus beinvloeden is dus een skill, evenals het roepen van je paard. Ook kan Senu een aanval vanuit de lucht doen.

Razorbite wijzigde deze reactie 12-07-2017 21:11 (34%)

WoTLabs

• Who Am I?
Er zijn de laatste weken niet echt meer nieuwtjes geweest. Wat mij betreft mag Ubisoft wel weer eens een trailer ofzo vrijgeven. De hypestorm is weer wat gaan liggen en heeft nieuw voer nodig!

• YdieresiS
Het duurt ook niet al te lang meer voordat de game uitkomt (27-10-2017). Ik verwacht dat er binnenkort wel weer een nieuw filmpje of iets dergelijks wordt vrijgegeven. Er is ook al wel redelijk wat informatie bekend, ben benieuwd wat voor verrassingen ze nog kunnen tonen (zonder alles te spoilen).

• Razorbite
Het was afgelopen week Comic Con, daar is geen nieuws gekomen. Verwacht pas nieuwe marketingcontent op 22 Augustus als de Gamescom begint! 7 en 8 oktober First Look in Nederland, daar zal ook wel wat vrij komen vermoed ik. En dan tussendoor de usual preview perstrip naar Montreal.

WoTLabs

• Razorbite
Wat nieuwe screenshots en informatie:

https://www.facebook.com/...16.340276136073302&type=3

http://thecodex.network/a...ial-playstation-magazine/

Razorbite wijzigde deze reactie 02-08-2017 21:26 (42%)

WoTLabs

• Who Am I?
quote:
Super tof! Op facebook reageerde iemand al op die foto met 'Abu Simbel!'. Daar lijkt het inderdaad wel op. Met wat artistieke vrijheid door er een tempel voor te bouwen.
Op een van de andere foto's was een tempel te zien waarvoor twee grote beelden staan die lijken op de Kolossen van Memnon. Die stonden voor de ingang van een enorme tempel die in de loop der eeuwen ingestort is (en de stenen waarschijnlijk weer gebruikt voor een ander gebouw) en verzonken in de zachte grond aan de randen van de Nijl. Dit zou betekenen dat Thebes (het moderne Luxor) ook in de game zit! Dat zou echt geweldig zijn!
Wikipedia: Colossi of Memnon

• Razorbite
Je kunt ook zien dat Bayek een baard heeft op het screenshot op dat paard. (even goed inzoomen)

Daarnaast lijkt het erop dat je zijn outfit flink kan aanpassen qua kleuren en materiaal. Daar ben ik wel van.

WoTLabs

• Who Am I?
quote:
Razorbite schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:50:
Je kunt ook zien dat Bayek een baard heeft op het screenshot op dat paard. (even goed inzoomen)

Daarnaast lijkt het erop dat je zijn outfit flink kan aanpassen qua kleuren en materiaal. Daar ben ik wel van.
Ik las 'zwaard' en ik maar zoeken naar een zwaard...Ik dacht, dat wisten we toch allang? 8)7
Een van de andere nieuwe plaatjes lijkt op de tempel Edfu, een tempel die tussen Thebes (Luxor dus) en Aswan ilgt.
Mijn vermoeden is dat ze in het noorderlijke deel ze wel ook de woestijn er bij gemaakt hebben, maar in het zuiderlijke deel niet. Het zou anders veel te groot worden en in die woestijn is er gewoon echt helemaal niets, ook geen oases ofzo. Alleen het deel links en rechts van de Nijl hebben ze daar gemaakt, maar dan wel tot in het zuiden bij Abu Simbel.

Hoop ik....

• Razorbite
quote:
Who Am I? schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

Ik las 'zwaard' en ik maar zoeken naar een zwaard...Ik dacht, dat wisten we toch allang? 8)7
Een van de andere nieuwe plaatjes lijkt op de tempel Edfu, een tempel die tussen Thebes (Luxor dus) en Aswan ilgt.
Mijn vermoeden is dat ze in het noorderlijke deel ze wel ook de woestijn er bij gemaakt hebben, maar in het zuiderlijke deel niet. Het zou anders veel te groot worden en in die woestijn is er gewoon echt helemaal niets, ook geen oases ofzo. Alleen het deel links en rechts van de Nijl hebben ze daar gemaakt, maar dan wel tot in het zuiden bij Abu Simbel.

Hoop ik....
Dat kan niet anders áls de tempel Abu Simbel is, wat ik nog steeds heel onwaarschijnlijk vind. Misschien hebben ze hier wat artistieke vrijheid genomen en hem zuidelijk in de map gelegd, als een soort verwijzing ernaar.

De afstand tussen Memphis en Luxor is al enorm, en Abu Simbel ligt dan letterlijk aan de andere kant van de wereld.

WoTLabs

• Razorbite

Nieuwe video content!

Eerste 10 seconden: een kameel en pyramides.

Ze hebben wel héél goed naar The Witcher 3 gekeken. Je krijgt op dezelfde manier ability points _/-\o_ 8)7

Veel aandacht voor detail valt me op. Bijvoorbeeld gieren die lijken pikken, boogschieten vanuit hooibalen. Ik vind de game ook een stuk soepeler ogen dan de E3 versie. Met name in combat.

Razorbite wijzigde deze reactie 07-08-2017 21:21 (75%)

WoTLabs

• bram1984
  • Nu online
Ziet er erg tof uit, maar toch een paar kritiekpuntjes:

- Matige gezichtsanimaties
- Ontbreken van animaties in hun geheel bij het looten en openen van deuren
- Die vogel, wat is daar de toegevoegde waarde van? Eagle vision is natuurlijk al vrij nep, maar daar kon ik nog in komen. Daar was toch verder niks mis mee? Maar dit spant de kroon. Alsof je een high tech drone bestuurt

• Razorbite
quote:
bram1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:02:
Ziet er erg tof uit, maar toch een paar kritiekpuntjes:

- Matige gezichtsanimaties
- Ontbreken van animaties in hun geheel bij het looten en openen van deuren
- Die vogel, wat is daar de toegevoegde waarde van? Eagle vision is natuurlijk al vrij nep, maar daar kon ik nog in komen. Daar was toch verder niks mis mee? Maar dit spant de kroon. Alsof je een high tech drone bestuurt
Gezichtanimaties zijn nooit het sterke punt van AC geweest. Ik vermoed hier wel zeker nog een work in progress. Ze hebben nog een aantal maanden (gerekend vanaf deze build).

WoTLabs

• Seal9
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18-08 17:22
Hmm ik weet niet wat Ubisoft aan het doen is maar ik kan dus en PROMO20 niet gebruiken en ik kan geen punten inwisselen voor 20% korting.

Heb een NL Ubisoft account en zit nu in de US.

|:( O-) 8)7 :-(

edit, blijkbaar doet de US niet aan die korting dus even een vpn'tje naar NL en die punten ingewisseld. Maar de code werkt niet want krijg de melding "can currently not be added to your cart. " Zucht :(

edit 2: Ok met een Ubi support rep gesproken. Mijn NL account is nu een US account, maar blijkbaar is die 20% korting code of Ubi points niet te gebruiken met een preorder. Wel stom want de email zegt dus dat je de korting code voor alles in de store kan gebruiken. Wat volgens de rep dus niet het geval is. :(

Seal9 wijzigde deze reactie 08-08-2017 14:06 (59%)

• bram1984
  • Nu online
quote:
Razorbite schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

Gezichtanimaties zijn nooit het sterke punt van AC geweest. Ik vermoed hier wel zeker nog een work in progress. Ze hebben nog een aantal maanden (gerekend vanaf deze build).
Ik heb het idee dat de animaties in Syndicate een stuk beter zijn.

• YdieresiS
Ik vond het een erg gaaf filmpje. Hoewel sommige animaties beter kunnen, vond ik de binnenlocaties erg mooi uitgewerkt. Vooral ook het rovershol, met leuke randjes waar je over kunt lopen en verschillende lagen waar de actie op kan afspelen. Daarnaast zijn ook de details leuk uitgewerkt, dat je echt een fakkel nodig hebt om een beetje licht te krijgen. Ik vond het ook grappig om te zien, toen ze die grot uitkwamen dat er een gier bovenop een mannetje zat die je eerder hebt afgemaakt. Ik vind de beelden die we nu hebben gezien van IGN wel smaken naar meer. Map lijkt ook erg groot te worden. Ik ben heel erg benieuwd naar de volledige game.

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 07:40
quote:
Seal9 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:18:
.. blijkbaar is die 20% korting code of Ubi points niet te gebruiken met een preorder. Wel stom want de email zegt dus dat je de korting code voor alles in de store kan gebruiken. Wat volgens de rep dus niet het geval is. :(
Hmm, apart, dat is dan een nieuwe regel, of gewoon niet consistent van ze :?
Ik heb gewoon met korting (via de 100 Ubi punten) kunnen preorderen in juni.

Edit: Die Ubi rep spreekt hun eigen site tegen, althans de Nederlandse store. Punten inwisselen zou gewoon moeten werken, ongeacht welke editie je kiest:

Myedvyed wijzigde deze reactie 08-08-2017 18:22 (35%)
Reden: Verduidelijkt dat het om promo via punten ging ipv PROMO20

• Seal9
quote:
Myedvyed schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:12:
[...]

Hmm, apart, dat is dan een nieuwe regel, of gewoon niet consistent van ze :?
Ik heb gewoon met korting (via de 100 Ubi punten) kunnen preorderen in juni.

Edit: Die Ubi rep spreekt hun eigen site tegen, althans de Nederlandse store. Punten inwisselen zou gewoon moeten werken, ongeacht welke editie je kiest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijkbaar zijn de Nederlandse Store en de US Store dan verschillend want volgens de Rep is het bij de US store niet mogelijk :(.

Wel vaag zeg dat er zo'n verschil zit in de NL of US store.

Seal9 wijzigde deze reactie 08-08-2017 18:30 (4%)

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:09
quote:
Seal9 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:18:
Hmm ik weet niet wat Ubisoft aan het doen is maar ik kan dus en PROMO20 niet gebruiken en ik kan geen punten inwisselen voor 20% korting.

Heb een NL Ubisoft account en zit nu in de US.

|:( O-) 8)7 :-(

edit, blijkbaar doet de US niet aan die korting dus even een vpn'tje naar NL en die punten ingewisseld. Maar de code werkt niet want krijg de melding "can currently not be added to your cart. " Zucht :(

edit 2: Ok met een Ubi support rep gesproken. Mijn NL account is nu een US account, maar blijkbaar is die 20% korting code of Ubi points niet te gebruiken met een preorder. Wel stom want de email zegt dus dat je de korting code voor alles in de store kan gebruiken. Wat volgens de rep dus niet het geval is. :(
Raar, hier toch echt al op 20 juni de gold edition gekocht van 99 voor 79

• Seal9
quote:
lubbertkramer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:31:
[...]

Raar, hier toch echt al op 20 juni de gold edition gekocht van 99 voor 79

[afbeelding]
Net nogmaals met een support Rep gesproken en blijkbaar zijn er per region andere regels mbt discounts.
Erg vaag maar dat is wat ik ermee moet doen. Ze hebben aangegeven dat ze het naar corporate hebben gestuurd maar ik vraag me dat ernstig af.

Erg vaag dat er per region andere regels zijn.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:57

FeaR

Moderator Consumentenelektronica

In GoT we trust

Blind klikte ik net op de meest rechter versie van Assassin's Creed, de Dawn of the Creed Edition
Legendary. Gelukkig controleerde ik de prijs en kon terug naar de Dawn of the Creed
Edition. Die versie zojuist dan ook in pre-order gezet. Heb vanaf Assassin's Creed III telkens de versie met de statue en vanaf Unity telkens de versie van om en nabij de ¤150,-. Dus voor Origins ook maar die versie weer genomen, wel met 20% korting door 100 Units in te leveren. Dit zijn de betere deals dan weer een ingame extra wapen of outfit :)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Razorbite
PAS OP SPOILER ALERT IN LINK!!!

Voor mensen die geinteresseerd zijn in de lore.

WoTLabs

• Razorbite

Razorbite wijzigde deze reactie 11-08-2017 20:24 (34%)

WoTLabs

• Who Am I?
quote:
Razorbite schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:24:
PAS OP SPOILER ALERT IN LINK!!!

Voor mensen die geinteresseerd zijn in de lore.
De post is verwijderd... Zou je het misschien kunnen samenvatten?

• Razorbite
quote:
Who Am I? schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

De post is verwijderd... Zou je het misschien kunnen samenvatten?
spoiler:
Er zijn verschillende pagina's gevonden waarop een acteur heeft gezegt dat hij Darius, de eerste assassin met een hidden blade speelt in Origins. Dit zou ook in Origins moeten gaan verklaren hoe Bayek aan zn hidden blade komt.

WoTLabs

• Who Am I?
quote:
Razorbite schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

spoiler:
Er zijn verschillende pagina's gevonden waarop een acteur heeft gezegt dat hij Darius, de eerste assassin met een hidden blade speelt in Origins. Dit zou ook in Origins moeten gaan verklaren hoe Bayek aan zn hidden blade komt.
spoiler:
Ah, cool! Maar dan rijst de vraag, hoe komt Darius dan weer aan zijn hidden blade?

• Razorbite
https://www.ausgamers.com/features/read/3581023

Leuk intervieuw met wat nieuwe info!

WoTLabs

• YdieresiS
Hij draait wel mooi om de informatie over modern day heen.

Heb het even in een spoiler tag gezet, heb zelf niet het idee dat ik veel spoiler nu, maar je weet maar nooit.
spoiler:
We weten dat er een Animus is, dat geeft hij aan, maar in hoeverre modern day aanwezig is wil hij niet kwijt. Dit kan voor zowel de voor als tegenstanders dus nog alle kanten op.

Verder leuk interview.

• YdieresiS
Hoe meer ik lees, hoe meer zin ik krijg om die game te spelen. Ik hoop wel dat ze alles waar maken wat er gezegd wordt. Hoe meer je leest hoe groter de tegenvaller straks kan zijn als het niet aan je beeld voldoet, maar het kan bijna niet anders dan dat dit de beste Assassin's Creed tot nu toe wordt. De combat zal voor mij wel wennen worden denk ik.

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:37
Ik heb Origins nog niet in pre-order staan. Nu ben ik niet z'n ''GEEN PRE-ORDER'' schreeuwer, want normaal deed ik dat bij de aankondiging al. Maar na het debacle van Unity pas ik toch graag een beetje op.

Nu ben ik toevallig weer begonnen met Black Flag en krijg gelijk zin om Syndicate nog eens te spelen. Ik denk dan ik vanmiddag maar eens inlog en dan met wat Uplay punten de Gold Edition bestel :)

Hopelijk kan me 5 jaar oude PCtje het nog hebben.

• Razorbite
quote:
Dubrillion schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 07:29:
Ik heb Origins nog niet in pre-order staan. Nu ben ik niet z'n ''GEEN PRE-ORDER'' schreeuwer, want normaal deed ik dat bij de aankondiging al. Maar na het debacle van Unity pas ik toch graag een beetje op.

Nu ben ik toevallig weer begonnen met Black Flag en krijg gelijk zin om Syndicate nog eens te spelen. Ik denk dan ik vanmiddag maar eens inlog en dan met wat Uplay punten de Gold Edition bestel :)

Hopelijk kan me 5 jaar oude PCtje het nog hebben.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat zelfs een High-end config van 5 jaar oud een flinke dobber hieraan gaat krijgen. Ze pushen de Xbox One X mogelijkheden al heel flink.

WoTLabs

• Dubrillion
quote:
Razorbite schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:22:
[...]

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat zelfs een High-end config van 5 jaar oud een flinke dobber hieraan gaat krijgen. Ze pushen de Xbox One X mogelijkheden al heel flink.
Hahaha oeps 8) Ik zat er wel al beetje naar te kijken om me computer eens te vervangen.
Maar ik wil eigenlijk nog even wachten tot nVidia met de nieuwe generatie kaarten komt O-)

• Wailing_Banshee
@Razorbite Ja, ik moet voordat dit uit komt toch echt m'n pc vervangen hebben. Ik zit (weer) met een grafische kaart uit 2012 nadat m'n nieuwe kaart is overleden... En die had al wat problemen met Syndicate (op high).

• Razorbite

Ik krijg steeds meer zin in deze game!

Razorbite wijzigde deze reactie 19-08-2017 13:10 (111%)

WoTLabs

• caesar1000
Prachtige cinematic trailer van de Gamescom :9

caesar1000 wijzigde deze reactie 20-08-2017 22:33 (19%)

• vosss
quote:
Razorbite schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:22:
[...]

Ik ken de specs niet, maar ik gok dat mijn trouwe ouwe 290X vapor-x die game best nog wel deftig kan laten draaien als ik eerlijk ben.

=edit=
Goddomme wat een vette trailer :9 _O_

vosss wijzigde deze reactie 20-08-2017 23:26 (5%)

• YdieresiS
Van die Gamescom trailer wordt ik ook wel warm. Die timelapse en eagle flight trailer deden mij niet zo veel. Nog iets meer dan twee maanden wachten en dan kunnen we ermee aan de slag :)

• Dubrillion
Toevallig afgelopen weekend Syndicate nog eens opgestart. Deze draait eigenlijk nog heel best met de meeste dingen op High. Ik heb goede hoop dat ik Origins toch op zijn minst op Medium kan spelen. Dat vind ik helemaal niet meer zo erg als vroeger. Toen moest ik High of hoger. Nu vermaak ik me ook prima met Battlefront op de PS4 :D

De cinematic trailer in inderdaad erg vet. Gaaf om te zien dat er op de achtergrond al weer een ''templar'' mee kijkt. Nog een goede twee maanden :)

• YdieresiS
Het ziet er echt groots uit. Ik denk niet dat ik me veel hoef te vervelen in de wereld van Origins. Lijkt erop alsof er genoeg te ontdekken valt.

• Dubrillion
quote:
YdieresiS schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:11:
Het ziet er echt groots uit. Ik denk niet dat ik me veel hoef te vervelen in de wereld van Origins. Lijkt erop alsof er genoeg te ontdekken valt.
Het schijnt dat ze echt goed hebben gekeken naar de Witcher 3. Wat zonder discussie 1 van grootste en meeslepende games van deze generatie is. Beter goed gejat dan slecht verzonnen 8)

• YdieresiS
Ik heb de Witcher 3 ook met veel plezier gespeeld, ik moest daar wel wennen aan de combat en ik weet niet zeker of ik dit leuk ga vinden in een Assassin's Creed game, maar we gaan het meemaken. Het levert wel meer uitdaging op, wat ook wel weer een extra impuls kan zijn voor de serie. Dus ik ben benieuwd welke kant het op gaat.

• Razorbite
Nieuwe Trailer:

Zo gaaf! Je krijgt hier meer indruk van de storyline en de verhoudingen tussen de caracters.

Gameplay:

En het beloofde IGN filmpje

Razorbite wijzigde deze reactie 22-08-2017 10:50 (15%)

WoTLabs

• thijsco19
  • Laatst online: 15:18

thijsco19

Yamaha MT03 2008

Ondertussen genoeg beelden van Egypte maar nog helemaal niks van het hedendaagse verhaal?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*