Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
@Dubrillion ik had vernomen 1 uur s'middags wordt ie voor ons beschikbaar maar ik kan het fout hebben ;)

iedereen trouwens veel plezier vandaag met de DLC, ik heb deze week nog wat toetsen moet dus tot morgen wachten en dan kan ik er ook vol voor gaan :D

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:14
Zit op 65u en 93% maar toen ik hoorde dat er een nieuwe levelcap aankwam heb ik heel wat zijmissies nog open laten staan.

Heb eindelijk de stuttering/freezing gefixt door AA naar medium te zetten. Heb de settings moeten verlagen, maar het speelt weer eindelijk deftig. Vanavond de dlc checken

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-05 23:11
Ik ben nu de dlc aan het downloaden (9,16GB/PC)

Scavy wijzigde deze reactie 23-01-2018 12:53 (12%)

quote:
Scavy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:51:
Ik ben nu de dlc aan het downloaden (9,16GB/PC)
Oh dat valt nog wel meer 😁

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Heb er nu 30 uur op zitten en zit op 41% geloof ik, ik ga nu wat meer wachten met de hoofdmissies en wat meer focussen op randzaken. Maar wat een game is het...

Het mooiste aan deze game vind ik:

- Volg ik een missie
- Kom ik onderweg dieren tegen (checken of ik nog wat nodig heb.. ja.. vervolgens 15 min dieren hunten)
- Daarna kom je ineens langs een vraagteken, vervolgens alles persée moeten looten
- Kom ik weer een transportkar tegen, ga ik die weer overvallen.
- Kom ineens een sidemissie tegen waarvan ik even wil weten wat het is.
- Lijkt een leuke missie dus die ga ik ondertussen nog ff meepakken
- Tijdens deze missie herhaalt zich het bovenstaande weer..

Eindstand, je bent 2 uur verder en je bent vergeten wat je ook alweer ging doen 8)7

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07-05 18:40
Heb nu die premiejagers-lijn voltooid. Moet zeggen dat ik nu op level 39 wel heel gemakkelijk die twee gasten op level 40 pak. Destijds had ik aardig wat moeite met die level 20 premiejager, het lijkt er op dat je op een gegeven moment zo sterk wordt dat de verhouding niet meer helemaal hetzelfde is.

Prachtige game overigens. Eindelijk weer een juweeltje na Black Flag. Syndicate en Unity vond ik ronduit bagger, de eerste niet eens uitgespeeld als die-hard AC liefhebber.

Wel jammer trouwens dat ze met de onderste drie gebieden vrijwel niks meer gedaan hebben, alleen maar woestijn. In de eerste 2/3 zones heb je echt veel om te bekijken, naarmate de game vordert wordt dat steeds minder naar mijn idee.

Er mochten van mij wel meer "bosses" in de game zitten, beetje Shadow of Modor principe. Pleur er maar een paar speciale soldaten tussen waar je wat uitdaging aan hebt.

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17:55
De DLC begint goed, want m'n hele computer reboot spontaan na de intro cutscene. Mooie realistische feature van Ubisoft, want in het oude Egypte hadden ze ook geen computers, maar het speelt zo lastig :+
@Myedvyed haha geweldig ik ga hem ook eens opstarten haha kijken of ze me ook naar de oudheid gaan sturen of dat ik gewoon lekker rustig kan game in 2018 haha

gamerboy wijzigde deze reactie 23-01-2018 19:24 (46%)

• Myedvyed
Gelukkig werkte het de 2e keer wel goed :P

Wel een paar andere vreemde bugs gezien. Na een paar missies werd een gebied ineens compleet zichtbaar op de kaart terwijl ik daar nog niet geweest was (laat staan de viewpoint gesynced).

Vreemder nog, er was in dat gebied één schatlocatie waar ik de schat al van gehaald had, volgens de map tenminste. Maar ik ben er nog nieteens in de buurt geweest :F Nu moeten ze ophouden, want als alles vanzelf gaat is de lol er wel vanaf :+

Los daarvan waren de eerste paar uurtjes wel weer genieten en zit ik al op level 42, fijn gevoel dat er nu geen doodshoofdjes meer zijn bij sommige vijanden. Tenminste - voor zover ik nu kan zien :o

Onderstaand gaat over vijanden die je aantreft, geen spoiler over het verhaal, maar wel verborgen voor wie helemaal zonder verwachtingen de DLC wil gaan spelen:
spoiler:
Voor de fans: er zijn ook weer 2 Phylakes, allebei level 45. Er lijkt geen quest aan te hangen voor zover ik nu kan zien, maar misschien komt dat zodra je de eerste doodt?
@Myedvyed met level 42 krijg je ook geen doodshoofden meer. alleen enemies die rood zijn met level 45 maar doodshoofden niet meer dus ;)

ik heb trouwens de intro ff gedaan en na de video werkt ie bij mij wel.

ga nog niet verder spelen heb morgen een tentamen en daarna kan ik er vollop tegen aan (heb daarom je spoiler ook maar niet bekeken :D)

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
Ik ben gisteren begonnen aan de DLC. Precies zoals bij main game.....
Mannetje afmaken... volgende target... Oh wacht Side Missie.... Oh wacht stone circle....

• janvanmil
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:35
quote:
Myedvyed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:32:

spoiler:
Voor de fans: er zijn ook weer 2 Phylakes, allebei level 45. Er lijkt geen quest aan te hangen voor zover ik nu kan zien, maar misschien komt dat zodra je de eerste doodt?
Wel een spoiler over bovenstaande stukje
spoiler:
er zit inderdaad een verhaaltje aan vast. Begint geloof ik al je de eerste dood. Maar het zijn eigenlijk geen phylakes ;)

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14:17
Heb gisteren ook Assassins creed gekocht. Even een half uurtje gespeeld! Toch wel ongeveer de eerste game die ik niet op max settings kan spelen met mijn GTX1070, i5 7600, 16gb ram. In de eerste doortocht door een wat drukker dorpje ging mijn FPS er behoorlijk aan. Toen toch maar de recommended settings van Geforce gepakt. Wellicht dat ik nog een aantal settings wat kan verschuiven. Ik speel overigens 2560 x 1080.

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Hoe werkt die Hippodroom tijdrit? Ik word telkens eerste maar dan kom ik in een lijst als 2e van 5 man met allemaal dezelfde tijd en ik kan niet naar race2... wtf.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17:27
quote:
Jackson6 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:00:
Heb er nu 30 uur op zitten en zit op 41% geloof ik, ik ga nu wat meer wachten met de hoofdmissies en wat meer focussen op randzaken. Maar wat een game is het...

Het mooiste aan deze game vind ik:

- Volg ik een missie
- Kom ik onderweg dieren tegen (checken of ik nog wat nodig heb.. ja.. vervolgens 15 min dieren hunten)
- Daarna kom je ineens langs een vraagteken, vervolgens alles persée moeten looten
- Kom ik weer een transportkar tegen, ga ik die weer overvallen.
- Kom ineens een sidemissie tegen waarvan ik even wil weten wat het is.
- Lijkt een leuke missie dus die ga ik ondertussen nog ff meepakken
- Tijdens deze missie herhaalt zich het bovenstaande weer..

Eindstand, je bent 2 uur verder en je bent vergeten wat je ook alweer ging doen 8)7
Haha klopt, dat heb ik ook 20 uur gedaan, maar inmiddels ben ik me toch wat meer gaan focussen op de hoofdmissies. Hebben jullie niet dat lange games op ten duur toch een beetje gaan vervelen?

• Tadream
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 16:20
quote:
overdoseh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:12:
Heb gisteren ook Assassins creed gekocht. Even een half uurtje gespeeld! Toch wel ongeveer de eerste game die ik niet op max settings kan spelen met mijn GTX1070, i5 7600, 16gb ram. In de eerste doortocht door een wat drukker dorpje ging mijn FPS er behoorlijk aan. Toen toch maar de recommended settings van Geforce gepakt. Wellicht dat ik nog een aantal settings wat kan verschuiven. Ik speel overigens 2560 x 1080.
Ben nu level 33 en vind het nog steeds geweldig. Ubisoft heeft prima werk afgeleverd.
Zelf zit ik op 3440x1440 met een i7-8700k en 1080Ti en alles gaat vloeiend, ook in de drukkere steden, heerlijk. Het eerste wat je wellicht wat naar beneden kan schroeven zijn de shadows (dat gaat er bij altijd als eerste aan mocht het niet soepel gaan) en je zou ook eens de antialiasing wat naar beneden kunnen doen (veel verschil zie ik daar niet in).

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14:17
quote:
Tadream schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Ben nu level 33 en vind het nog steeds geweldig. Ubisoft heeft prima werk afgeleverd.
Zelf zit ik op 3440x1440 met een i7-8700k en 1080Ti en alles gaat vloeiend, ook in de drukkere steden, heerlijk. Het eerste wat je wellicht wat naar beneden kan schroeven zijn de shadows (dat gaat er bij altijd als eerste aan mocht het niet soepel gaan) en je zou ook eens de antialiasing wat naar beneden kunnen doen (veel verschil zie ik daar niet in).
Thanks voor de tip. Gisteren nog een paar uurtjes gespeeld. Gave game, alhoewel ik nog niet helemaal fan van van de AI. Beetje buggy dat rennen/klimmen en vechten tegelijk :P

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 05:07
quote:
NotSoSteady schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:41:
[...]

Haha klopt, dat heb ik ook 20 uur gedaan, maar inmiddels ben ik me toch wat meer gaan focussen op de hoofdmissies. Hebben jullie niet dat lange games op ten duur toch een beetje gaan vervelen?
Het begint wel in herhaling te vallen op een gegeven moment.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Gekkenhuis

Are you ready?

Gisteren (woensdag) heb ik in de Ubisoft store Origins besteld, ik heb wel netjes vanuit PayPal een bevestiging gekregen en ik heb ook een bestelnummer op de site. Echter heb ik nog helemaal geen bevestiging ontvangen van Ubisoft. Is dit normaal?

 rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• AntiChrist7
quote:
Gekkenhuis schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:24:
Gisteren (woensdag) heb ik in de Ubisoft store Origins besteld, ik heb wel netjes vanuit PayPal een bevestiging gekregen en ik heb ook een bestelnummer op de site. Echter heb ik nog helemaal geen bevestiging ontvangen van Ubisoft. Is dit normaal?
normaal krijg je een mail en wordt de game ook automatisch aan je uplay account toegevoegd

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
AntiChrist7 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 01:35:
[...]

normaal krijg je een mail en wordt de game ook automatisch aan je uplay account toegevoegd
Dat lijkt mij niet aangezien het om een fysieke disk gaat en het voor de PS4 is en niet de PC (had ik er even bij moeten vermelden).

https://store.ubi.com/nl/...5fb5adc724ef3f8b4574.html (met de kortingen was deze nog maar 53,-)

Gekkenhuis wijzigde deze reactie 26-01-2018 01:48 (8%)

 rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• AntiChrist7
quote:
Gekkenhuis schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 01:47:
[...]

Dat lijkt mij niet aangezien het om een fysieke disk gaat en het voor de PS4 is en niet de PC (had ik er even bij moeten vermelden).

https://store.ubi.com/nl/...5fb5adc724ef3f8b4574.html (met de kortingen was deze nog maar 53,-)
Van PS4 ken ik niet genoeg, sorry :)

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:19

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
[...]
Hebben jullie niet dat lange games op ten duur toch een beetje gaan vervelen?
Jawel.
Vaak begin ik na een flink aantal uren mijn interesse wat te verliezen, dan wil ik gewoon naar het einde toe.
Dat was zo bij deze game en dat was bv ook zo bij The Witcher 3. Bij mezelf merk ik dat die grens gemiddeld ergens tussen 30 a 40 uur ligt, ook afhankelijk van hoeveel variatie een game biedt natuurlijk.
Single player games die tussen de 15 en 25 uur duren vind ik daarom perfect ;)

AC Origins sinds 11 december niet meer gespeeld, tijd om de komende dagen maar eens met de DLC aan de slag te gaan!

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:09
quote:
[...]

Hangt van het spel en van m'n mood af. Soms wil ik gewoon genieten van de omgeving. En soms zeg ik tegen mezelf: vandaag ga je missies doen en dan kom ik weer ergens en vergeet ik het weer. En als ik me verveel, pak ik wel even een ander spel op...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 10:29
quote:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dat na een uurtje of 70 wel ga merken ja. Aan de andere kant, ik heb de game nu 2 daagjes niet gespeeld en kan niet wachten om er vanavond weer mee verder te gaan. Even een pauze inlasten en wat andere games tussendoor doet wonderen, helemaal bij zo'n fantastische game als Origins.

Toch merk ik nu ik wat ouder word(40,ouwe lul ;) ) die verveling wel wat eerder toeslaat dan een aantal jaren terug. Zo heb ik in The Witcher 3 dik 200 uur zitten en die heb ik toen echt non stop gespeeld, zonder ook maar iets anders op te pakken.

DutchOwnage wijzigde deze reactie 26-01-2018 10:22 (16%)

alvast even wat missies gedaan van de nieuwe DLC en tot nu toe moet ik zeggen is het echt een goeie DLC. wel weer zoals gewoonlijk veel afleiding maar dat maakt dit spel zo heerlijk. ik zou ff een uurtje spelen en 1 a 2 missies doen om gewoon een beetje te verkennen en daarna naar een maat gaan......... 3 uur later belde hij me op waar ik bleef :P 8)7 |:( het spel zuigt je zo heerlijk mee en dat is bij de DLC niet anders gebleken :0

veel plezier iedereen en wat vinden jullie van de DLC 9als je hem hebt natuurlijk :+ )

• Zidanexo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:32
Voor de mensen die interesse hebben in de season pass van AC Origin is er nu een actie bij greenmangaming.

Met de volgende code krijg je 8 euro korting : PAYDAY

(in plaats van ¤40,- wordt het ¤32,-)

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 05:07
Sommige bieden de season pass al voor 25 euro. Hij was laatst ook nog rond de 20 euro.

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:00
-verkeerde topic-

-SaveMe- wijzigde deze reactie 27-01-2018 11:49 (105%)

-Where do we draw the Line!-

• AntiChrist7
Tellen de hippodrome races en Arena ook mee voor de completion rate? Ik blijf op 98 zitten.
@AntiChrist7 ja zeker

New gamemode is coming:

gamerboy wijzigde deze reactie 28-01-2018 22:09 (65%)

Van het weekend in een uurtje of 4 door de DLC heen geracet, moet nog twee trophy's in de DLC. Ik vond het verhaal een beetje onsamenhangend, of het komt omdat ik de boel een beetje door elkaar heb gespeeld, waarbij ik niet goed de focus had op main quests en side quests. De laatste ontknoping, vlak voor het einde kwam voor mij ook een beetje uit de lucht vallen.

Ben benieuwd of de volgende DLC me meer kan boeien, de locaties waren in ieder geval wel leuk uitgewerkt. Waarbij het weer een redelijk andere omgeving was dan we gewend waren.

Nu nog eens wat tijd besteden aan de trophy's, ook van de main game. Heb bij het openen van de DLC eindelijk de Old Habits Trophy gehaald, die was blijkbaar een beetje bugged bij mij :P

"Waar een wil is, ben ik weg!"

@YdieresiS heb je in 4 uur tijd de dlc uitgespeeld? ik heb niet heel lang gespeeld dus moet er nog door heen komen maar is het zo snel afgelopen?

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 18:27
Das wel erg kort inderdaad voor een open wereld DLC. De DLC van Horizon leverde me een uur of 20 speeltijd.

Sinds zaterdag speel ik de game trouwens met een PS4 Pro op een 65 inch 4K TV en ik ben echt zwaar onder de indruk. Vooral HDR is echt een hele dikke toevoeging en soms sta ik gewoon even stil om me aan het uitzicht te vergapen.
quote:
gamerboy schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:12:
@YdieresiS heb je in 4 uur tijd de dlc uitgespeeld? ik heb niet heel lang gespeeld dus moet er nog door heen komen maar is het zo snel afgelopen?
Ik stond op Bijna 70 uur toen ik begon, nu sta ik op 74 uur en een beetje. Ik vond de DLC aan de korte kant, ik heb er ook wel redelijk snel doorheen gespeeld. Ben redelijk snel alle missies gaan doen en was er toch vrij snel doorheen. Heb in deze eerst de missies gedaan en vervolgens alle openstaande vraagtekens en forten nog gedaan. Als ik voor een missie een fort in moest heb ik die ook helemaal gecleared op dat moment. Ik merk dat ik daar wel redelijk bedreven in ben geworden. Ik speel op de normale moeilijkheid (niet easy, niet hard en zeker niet nightmare), misschien dat dat er deels ook mee te maken heeft. Ik hoop dat de volgende DLC wat meer inhoud heeft.

Horizon heb ik nog niet gespeeld, maar bij mij is de DLC van de Witcher 3 een beetje de maatstaf geworden, al is dat niet een goed om als maatstaf te hebben, want dan valt de rest tegen :9

YdieresiS wijzigde deze reactie 29-01-2018 11:40 (9%)

@YdieresiS snap het volledig. ik deed het clearen van locaties altijd al gelijk als ik er toevallig langs.in reed of inderdaad via een missie er in moest.

• Hugoedemiddag
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 17-05 16:28
Kom er maar niet aan toe om dit spel te spelen.. :'(, ben momenteel bezig met Breath of the Wild en heb voor kerst nog Shadow of War gekregen. Daarnaast moet ik nog steeds Horizon Zero Dawn uitspelen.. Zoveel spellen, zo weinig tijd.
@Hugoedemiddag same here heb een nintendo switch gekocht en heb nu La noire mario odyssey en zelda BOTW en daar gaan nu al mijn uren in. vanavond maar even dlc uit spelen :)

hier een review van de hidden ones dlc voor de kijkertjes kan spoilers bevatten

• Equazor_
  • Laatst online: 17:01
ik vermaak me ook prima met de game, ben nu level 33 en 55% progressie.
loopt lekker soepel, GTX1080, 6600K en heb alles op Ultra staan en 160% res scale.

Doe eigenlijk alles behalve de papyrus en avenge player quests.

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07-05 18:40
Ik kreeg zojuist ineens een update van 8,93 gig. Ik had de dlc's al eerder binnen gehaald, ben benieuwd wat deze update is.

• ReddishRat
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-05 00:10
quote:
Metalbuster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:49:
Ik kreeg zojuist ineens een update van 8,93 gig. Ik had de dlc's al eerder binnen gehaald, ben benieuwd wat deze update is.
De 1.2.1 patch? Op de PC geen 9 gig.. :) Release notes uit steam:

Hey everyone,

This is to let you know that patch 1.2.1 will be deployed on all platforms tomorrow, January 30.

Patch Size:
Steam: 0.6GB

Patch Highlight:
Horde Mode: Following your feedback about the progression in the Horde mode, we decided to adjust the progression system. Players will now be able to progress further than wave 16.

The Hidden Ones
  • Improved Gamilat’s behaviour in the quest “The Setting Sun” when the playable character is being stealthy
  • Fixed unreactive soldiers sometimes appear in the quest “Sic Semper Tyrannis”
  • Fixed an issue with the “Good Things Come” papyrus losing its name after solving it
  • Fixed Hidden Ones Bureau icons that could move on the World Map when marking them
  • Main Game
Quest
  • Fixed an issue preventing an objective marker to be displayed during the quest “When Night Falls”
  • Fixed various issues where quest objectives would not properly update
  • Fixed an issue causing Mered’s character model to change during the quest “The Hyena”
  • Fixed an issue preventing the playable character to interact with Damastes during the quest “Egypt’s Medjay”
  • Fixed an issue preventing the vault door from opening during the quest ‘’The Final Weighing’’
  • Fixed an issue preventing the last cinematic of the second Present Day quest to trigger
  • Fixed an issue preventing the playable character to interact with the Animus in the Present Day
  • Activities
  • Scaled down the enemies level progression in Horde Mode, so players are able to progress post-wave 16
  • Fixed an issue with Khensa’s health bar and level staying visible in the Arena lobby after beating her
Gameplay
  • Improved various playable character animations
  • Fixed the caravan animals not following the playable character after being tamed
  • Fixed an issue preventing animals from being tamed when in deep water
  • Fixed an issue with Predator attacks not granting XP when it was completed using animal taming
  • Fixed an issue where the Unicamel could not be called by playable character
  • Fixed an issue preventing berserked enemies from attacking tamed animals
  • Fixed animals falling through world when using the Enhanced Predator Bow skill
  • Fixed an issue with NPCs trying to mount a chariot being driven by the playable character
  • Fixed an issue that allowed Herwennefer, the War Elephant, to regain health during combat
  • Fixed an issue with NPCs that could appear to swim on land
  • Fixed various stuck issues for the playable character and NPCs
User Interface
  • Added missing ‘Drop Object/Body’ action to the ‘Heavy Attack’ button on the alternate control scheme
  • Fixed an issue with the Quest Log that could appear in Photo Mode
  • Fixed Ubisoft Club items not appearing as OWNED when returning to the Store after acquiring them
  • Fixed an update issue in the Gear menu when using the Hide button
  • Fixed the label overflow on the Hide button in the Gear menu in some languages
  • World
  • Fixed various issues with flying boats
  • Fixed various NPC spawning issues
  • Fixed various spots where player could go through collisions
Graphics & Audio
  • Fixed various visual issues occurring in HDR
  • System
  • [PC] Added Save Results button on Benchmark Results page
  • Improve overall stability of the game application
  • [PC] Fixed an issue when the game remains in the background processes of Task Manager after closing it using Alt+F4
Voor mensen die het teveel vinden om allles te lezen hier is een video;

• Bunta
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 06-05 22:07
Tweaker broeders ik heb jullie hulp nodig! Even kort; Geweldige game, blah blah, veel story blah blah, value for money enz.....

Anyway, had 1000/1000 dus met de nieuwe DLC weer alles doen natuurlijk! Alhoewel ik dat graag wil lijkt het er op dat de Prison Break achievement, Trophy voor de Sony boys, bugged is..... https://www.trueachieveme...e/Assassins-Creed-Origins laat mij een filmpje zien waar ik deze achievement makkelijk zou kunnen halen echter zie ik op die locatie bij mij niemand in die kooien zitten......... Beetje klote dit want nu kan ik de achievement niet halen, ik zie alleen maar assist rebels en free civilians.......... Iemand een tip misschien?

*Edit*
Gloeiende gloeiende, weet wat het probleem was/is!!! Enemy Auto level actief glitched respawnen van opgesloten NPC's. Eenmaal uitgezet was het twee keer prisoners bevrijden en de achievement was unlocked. Voel me nou een beetje dom aangezien ik een uur of twee totaal over de map heb gerend om overal maar kooien open te gooien........

Bunta wijzigde deze reactie 30-01-2018 17:54 (18%)

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

@Bunta top dat je het hebt opgelost man. graag geen spoilers geven :) ik moet daar nog komen :D:D

• Bunta
quote:
gamerboy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:06:
@Bunta top dat je het hebt opgelost man. graag geen spoilers geven :) ik moet daar nog komen :D:D
Valt volgens mij niet onder de categorie spoilers! De achievement is geen hidden achievement dus die staat in de lijst van openlijk zichtbaar voor iedereen. Excuus natuurlijk als ik iets voor je verpest heb.....

Hoe bevalt de game en waar ben je nu ergens qua completion in de game?

@Bunta oh nee dat bedoelde ik niet hoor :D ik bedoelde meer voor in het geval dat haha.

ik heb de main game 100% en nu met de dlc bezig. heb denk ik 30/40 % van de dlc gecompleet maar ik neem er lekker me tijd voor omdat ik de main game in de eerste 2 weken 100% had uitgespeeld en dat vond ik ergens wel jammer :)

• AntiChrist7
Hoop dat het een bug in de arena horde mode fixed waar bij mij na wave 8 opeens een gast vastzat achter het hek en ik moest stoppen :p

Ben bijna level 45 en ben eigenlijk nog niet eens begonnen aan de dlc, wil eerst de main game volledig doen, enkel nog de arena en de hippodrome dus

• Bunta
quote:
gamerboy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:19:
@Bunta oh nee dat bedoelde ik niet hoor :D ik bedoelde meer voor in het geval dat haha.

ik heb de main game 100% en nu met de dlc bezig. heb denk ik 30/40 % van de dlc gecompleet maar ik neem er lekker me tijd voor omdat ik de main game in de eerste 2 weken 100% had uitgespeeld en dat vond ik ergens wel jammer :)
Komt bekend voor, bij mij is het alleen vice versa gegaan. De main game heb ik super rustig aan gedaan en echt van genoten, Hidden Ones DLC daarentegen, niet echt. Afgelopen weekend aangeschaft en ondanks wat pauzes voor wat eten en Netflix sessie, in een dag uitgespeeld. Minus deze irritante achievement :P. Vond het echt een sterke DLC maar om eerlijk te zijn komt die gedachte waarschijnlijk omdat de base game zo goed is dat iedere toevoeging goed is. Vergeleken met de main game had deze DLC wel wat langer mogen zijn, alhoewel dat ook een lastige vergelijking is. AC:O is in de basis echt een game die z'n geld waard is, veel content in de main game dus eventuele DLC moet dan wel heel goed z'n best doen om dat te evenaren.
quote:
AntiChrist7 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:29:Hoop dat het een bug in de arena horde mode fixed waar bij mij na wave 8 opeens een gast vastzat achter het hek en ik moest stoppen :p

Ben bijna level 45 en ben eigenlijk nog niet eens begonnen aan de dlc, wil eerst de main game volledig doen, enkel nog de arena en de hippodrome dus
Enige fix is volgens mij de level cap bij wave 16 waar je de vijanden onmogelijk kon verslaan. Die cap is nu een paar levels omhoog gegaan.

*Edit*
Blijkbaar komt Newgame+ er aan in een toekomstige update (Bevestigd door Ubisoft), wie gaat zijn gamesave opgeven, wie niet en wat is je reden?

Bunta wijzigde deze reactie 30-01-2018 19:01 (22%)

@Bunta zeker mee eens man. wat het ook is is ik heb de gold edition (dus met season pass) als je elke dlc apart gaat bekijken is deze dlc het niet waard. het verhaal is kort (gemiddelde playtrough ligt op 4/4,5 uur) en alleen de story is een goeie aansluiting op de base game. een enorm sterk verhaal hoor ik van vele (hier kan ik zelf nog niet over oordelen)

de volgende dlc echter heeft een groter gebied, grotere story en heeft hogere level cap. (10 levels erbij i.p.v. 5) daar kunnen we meer van verwachten. echter had ik het liever omgedraaid gezien. veel mensen vinden die farahoa dlc niet echt interessant omdat het volledige mythes zijn en deze dlc nog wat historische feiten heeft. daarom denk ik dat UBI het beter andersom had kunnen doen en dit de grotere dlc had kunnen maken.

uiteraard kunnen we hier pas echt over oordelen als de andere dlc uit is en daar kijk ik persoonlijk wel naar uit ;)

• Myedvyed
Een interessant detail tegen het einde van de DLC vond ik dat
spoiler:
je op het einde een extra Hidden One* rond ziet hangen bij de nieuwe hideout, en als je daarmee praat heeft deze het over ene 'King Herod' in Judea. Zou AC zich dan toch een keer aan een quest rond Jezus gaan wagen? Pieces of Eden spelen al een belangrijke rol natuurlijk, en 'Jezus' is al een keer in een AC geweest, maar dat was in een toneelspel. Durft Ubi hier hun handen aan te branden? Volgens de AC wiki bestaat hij wel in de wereld van AC iig: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jesus_Christ

* = tenminste, als je die optionele quests doet van die Scarab gasten, waarbij ik die 'eindbaas' het enige irritante aan de DLC vond, los van die paar spontane reboots. Zal in deze spoiler niet zeggen wie die 'eindbaas' is, anders wordt het een dubbele spoiler :+

• bram1984
Moet je trouwens echt de DLC in in de level cap te verhogen of is deze nu standaard voor iedereen 45?

• Notna
  • Nu online
quote:
bram1984 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 06:42:
Moet je trouwens echt de DLC in in de level cap te verhogen of is deze nu standaard voor iedereen 45?
Je moet de DLC hebben voor de hogere lvl cap. Ik was namelijk verder gegaan met de game (XBO) terwijl de DLC aan het downloaden was en toen was de cap nog 40. Pas na de game opnieuw starten nadat de DLC klaar was, ging de cap naar 45 (en was ik de 75% voortgang 'van dat level' kwijt :( )

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Myedvyed
Ubisoft beweert dat je alleen de patch moet hebben, niet per sé de DLC zelf. Maar dan zul je die inderdaad eerst moeten downloaden. Kan het niet bevestigen want ik heb de season pass.

• bram1984
quote:
Notna schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:32:
[...]

Je moet de DLC hebben voor de hogere lvl cap. Ik was namelijk verder gegaan met de game (XBO) terwijl de DLC aan het downloaden was en toen was de cap nog 40. Pas na de game opnieuw starten nadat de DLC klaar was, ging de cap naar 45 (en was ik de 75% voortgang 'van dat level' kwijt :( )
Ah okay, ik dacht dat wacht ik even met de payrussen tot ik level 40 ben, aangezien de loot daarin met je level meeschaalt.

• Notna
  • Nu online
quote:
bram1984 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Ah okay, ik dacht dat wacht ik even met de payrussen tot ik level 40 ben, aangezien de loot daarin met je level meeschaalt.
Ik heb nog 0 papyrusrollen gedaan. Ik wacht mooi nog wat levels :+

• bram1984
quote:
Notna schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:00:
[...]

Ik heb nog 0 papyrusrollen gedaan. Ik wacht mooi nog wat levels :+
Ik heb er wel een hele zooi in mijn inventory zitten al, maar moet het gros daarvan nog echt gaan zoeken.

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-05 16:30
quote:
ReddishRat schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:45:
[...]

De 1.2.1 patch? Op de PC geen 9 gig.. :) Release notes uit steam:

Hey everyone,

This is to let you know that patch 1.2.1 will be deployed on all platforms tomorrow, January 30.

Patch Size:
Steam: 0.6GB

Patch Highlight:
Horde Mode: Following your feedback about the progression in the Horde mode, we decided to adjust the progression system. Players will now be able to progress further than wave 16.

The Hidden Ones
  • Improved Gamilat’s behaviour in the quest “The Setting Sun” when the playable character is being stealthy
  • Fixed unreactive soldiers sometimes appear in the quest “Sic Semper Tyrannis”
  • Fixed an issue with the “Good Things Come” papyrus losing its name after solving it
  • Fixed Hidden Ones Bureau icons that could move on the World Map when marking them
  • Main Game
Quest
  • Fixed an issue preventing an objective marker to be displayed during the quest “When Night Falls”
  • Fixed various issues where quest objectives would not properly update
  • Fixed an issue causing Mered’s character model to change during the quest “The Hyena”
  • Fixed an issue preventing the playable character to interact with Damastes during the quest “Egypt’s Medjay”
  • Fixed an issue preventing the vault door from opening during the quest ‘’The Final Weighing’’
  • Fixed an issue preventing the last cinematic of the second Present Day quest to trigger
  • Fixed an issue preventing the playable character to interact with the Animus in the Present Day
  • Activities
  • Scaled down the enemies level progression in Horde Mode, so players are able to progress post-wave 16
  • Fixed an issue with Khensa’s health bar and level staying visible in the Arena lobby after beating her
Gameplay
  • Improved various playable character animations
  • Fixed the caravan animals not following the playable character after being tamed
  • Fixed an issue preventing animals from being tamed when in deep water
  • Fixed an issue with Predator attacks not granting XP when it was completed using animal taming
  • Fixed an issue where the Unicamel could not be called by playable character
  • Fixed an issue preventing berserked enemies from attacking tamed animals
  • Fixed animals falling through world when using the Enhanced Predator Bow skill
  • Fixed an issue with NPCs trying to mount a chariot being driven by the playable character
  • Fixed an issue that allowed Herwennefer, the War Elephant, to regain health during combat
  • Fixed an issue with NPCs that could appear to swim on land
  • Fixed various stuck issues for the playable character and NPCs
User Interface
  • Added missing ‘Drop Object/Body’ action to the ‘Heavy Attack’ button on the alternate control scheme
  • Fixed an issue with the Quest Log that could appear in Photo Mode
  • Fixed Ubisoft Club items not appearing as OWNED when returning to the Store after acquiring them
  • Fixed an update issue in the Gear menu when using the Hide button
  • Fixed the label overflow on the Hide button in the Gear menu in some languages
  • World
  • Fixed various issues with flying boats
  • Fixed various NPC spawning issues
  • Fixed various spots where player could go through collisions
Graphics & Audio
  • Fixed various visual issues occurring in HDR
  • System
  • [PC] Added Save Results button on Benchmark Results page
  • Improve overall stability of the game application
  • [PC] Fixed an issue when the game remains in the background processes of Task Manager after closing it using Alt+F4
Ik kreeg wel een download van 8.93 gb op pc. Begrijp niet waar dat vandaan komt.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

@Sj44k13 das de patch deze is samen met de DLC misschien? ik had hem namelijk ook van 8.93 op de pc maar de dlc had ik al (little bit strange if you ask me)

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-05 16:30
@gamerboy het lijkt erop ja.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• janvanmil
  • Laatst online: 19:35
Op de Xbox was de patch 2,6 gb
er is een nieuwe video vanuit ubisoft geupload voor de nieuwe gear pack (mijn mening niet veel bijzonders (erger nog it sucks) but see for you're self);

quote:
gamerboy schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:56:
er is een nieuwe video vanuit ubisoft geupload voor de nieuwe gear pack (mijn mening niet veel bijzonders (erger nog it sucks) but see for you're self);

[video]
Ik weet de stats niet van de wapens, maar er zijn behoorlijk wat overpowered wapens aanwezig in AC Origins, wat dat betreft is het dus moeilijk om dat te overtreffen. Zelf vind ik de wapens qua uiterlijk wel mooi, niet zo overdreven als de meesten en geen blauwe lichtjes of vuur erop, gewoon de meer gangbare wapens spreken mij wel aan, geeft een iets meer authentiek gevoel. Ik vind het schild wel mooi.

@YdieresiS ik zoek nog steeds een wapen wat low profile is en bijna uit elkaar breekt maar wat zo krachtig is :)

dat zou ik persoonlijk wel kicke vinden

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
quote:
Sj44k13 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Ik kreeg wel een download van 8.93 gb op pc. Begrijp niet waar dat vandaan komt.
Hier op de pc geloof ik iets van 2,86 gig..
Nieuwe video voor de februari content;

• AntiChrist7
Heb bijna de elite events in de arena uitgespeeld. Ben ik de enige die niet graag met een knots of speer vecht?
Ik heb ook liever een zwaard of bijl. Maar zwaard of sickelsword blijft bij mij favoriet.

Gisteren de platinum trophy gehaald in Origins. Gelijk ook direct mijn allereerste platinum ever. Normaal ben ik niet zo van lang doorspelen om alles te halen omdat dit meer als grinden voelt, dat gevoel had ik bij AC niet (op een paar trophy's na, maar die heb ik nu voor lief genomen). De game heeft me erg gegrepen en ik vind het dan ook jammer dat ik de meeste content nu wel heb gehad. Ik heb nog een paar scrolls uit te voeren en ik kan de arena en hippodrome nog verder uitspelen, maar die laatste twee zijn niet echt mijn ding, vooral de hippodrome niet. Misschien dat ik de scrolls nog wel ga halen met de volgende DLC, om dan weer een beetje aan de controls te wenne nadat ik tussendoor andere games heb gespeeld.

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:50
De DLC "The Curse of The Fharaos" zat mijn neefje doodleuk te spelen gisteren terwijl ik hem nergens zie staan :?
Grote kans dat hij hem illegaal ergens vandaan heeft :X terwijl ik hem zeker ook wel wil spelen wacht ik wel totdat hij daadwerkelijk op Uplay verkrijgbaar is.

calsonic wijzigde deze reactie 05-02-2018 09:53 (42%)

• Maxxus
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-05 10:21
Hoewel ik het spel echt geweldig vind, en enorm genoot van de ervaring, baal ik nu toch wel enorm.

Ik ben zo'n speler die graag alles doet, dus ook echt bezig is om de platinum trophy te halen.
Heb ondertussen zo'n 55 uur in de game zitten en ben nu op zoek naar de laatste quests voor die Old Habits trophy.

Echter toen ik ging kijken welke trophies ik nog meer moest pakken zag ik dat de laatste quest trophy "The End" nog steeds niet was gehaald.
Snelle Google zoektoch leert mij dat ik deze trophy zou moeten krijgen zodra ik main story heb voltooid, wat ik al een tijdje geleden heb gedaan.

En daar baal ik dus ik van... netjes alles gedaan maar de trophy is niet behaald.
Uiteraard al geprobeerd om een support mailtje te sturen maar kreeg zo'n geweldig antwoord dat het heel vervelend is en dat ze er niks aan kunnen doen. Maar dit wel de mogelijkheid geeft om de game nogmaals te ervaren.. wat dus best een steek in de rug is.

Hebben jullie hier enig ervaring mee?

PSN: MaxxusNL - Battle.net: Maxxus#1263 - Path of Exile characters

• AntiChrist7
Heb alle locaties gedaan, alle arena + elite gevechten + alle hippodrome en elite races gedaan, inclusief de time trials (wat voor zielige mensen hacken trouwens dat leaderboard? ), maar toch blijf ik steken op 99% volgens Uplay.. iemand enig idee?

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:58
Heb hem eindelijk gekocht voor de pc! Het combat systeem is echt heerlijk!
Alleen de toetsen zijn behoorlijk wennen vergeleken met voorgaande AC's

• Dubrillion
quote:
rwbk schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:49:
Heb hem eindelijk gekocht voor de pc! Het combat systeem is echt heerlijk!
Alleen de toetsen zijn behoorlijk wennen vergeleken met voorgaande AC's
Let op! Dikke tip...
Koop een (liefst wireless) Xbox 360 controller _/-\o_

• rwbk
quote:
Dubrillion schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Let op! Dikke tip...
Dat is inderdaad best een goed idee, een controller halen. Zal eens rond gaan kijken

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20-05 15:59
quote:
rwbk schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Dat is inderdaad best een goed idee, een controller halen. Zal eens rond gaan kijken
AC absoluut met controller spelen!

• Spacejockey
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 14-05 23:18
quote:
Dubrillion schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Let op! Dikke tip...
Zou eerder een Xbox One S controller kopen, heeft bluetooth.

• rwbk
quote:
Spacejockey schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:57:
[...]

Daar heb ik toch zon dongel voor nodig?

• Dubrillion
quote:
Spacejockey schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:57:
[...]

Ik heb mijn 360 controller al uit de tijd dat er nog geen Xbox One was O-)

• Notna
  • Nu online
quote:
rwbk schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:38:
[...]

Daar heb ik toch zon dongel voor nodig?
Dat zal je met een 360 controller ook moeten, tenzij je voor bedraad wilt gaan. Maar om verdere verwarring te voorkomen:

https://support.xbox.com/...xbox-one-controller-to-pc

Je hebt 2 smaken als het op Xbox One controller aankomt

1. V1, die moet met een dongle aangesloten worden op Windows, of gewoon met een Micro USB kabel
2. V2 (met 3.5 mm support), welke met BT werkt en je dus een simpele BT dongle nodig hebt

Ik zou de XBO controller altijd prefereren aan de 360 controller. Ligt een stuk lekkerder in de hand (en ik heb beide consoles ter referentie :+ )

• enira
  • Laatst online: 21:24
Ik ben vorige week ook aan deze game begonnen en moet zeggen dat het erg bevalt. Heb nooit echt eerder een Assassins Creed game gespeeld, maar deze speelt erg lekker weg.
Het enige "probleem" waar ik mee zit is dat ik niet goed weet waar prioriteiten liggen; Ik ben er al wel achter dat je echt te weinig XP krijgt met alleen mainquests, en dus ook sidequests moet doen, dit is verder ook niet erg.
spoiler:
Nu level 16 geworden en de 2e "rij" enemies unlocked om te killen.

Ik merk dat ook ik sommige enemies makkelijk met een paar klappen neer krijg, maar bij sommige ook geen deuk in een pakje boter sla. En soms word ik amper gehit en bij andere gevechten word ik compleet tot moes geslagen. De balans is een beetje stuk.

Concreet:
- De vraagtekens op je map zijn optioneel en alleen voor "goede" rewards, of heb je deze ook echt "nodig"?
- Hoe te vorderen met crafting, welke items geef je prioriteit? Ga je juist voor melee damage, of focus je op health of juist weer op je ranged weapon? Ben voornamelijk naar boven gegaan in de tree.

Tips zijn welkom. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Path of Exile statistics: Enirah

• Notna
  • Nu online
quote:
enira schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:37:
Ik ben vorige week ook aan deze game begonnen en moet zeggen dat het erg bevalt. Heb nooit echt eerder een Assassins Creed game gespeeld, maar deze speelt erg lekker weg.
Het enige "probleem" waar ik mee zit is dat ik niet goed weet waar prioriteiten liggen; Ik ben er al wel achter dat je echt te weinig XP krijgt met alleen mainquests, en dus ook sidequests moet doen, dit is verder ook niet erg.
spoiler:

Ik merk dat ook ik sommige enemies makkelijk met een paar klappen neer krijg, maar bij sommige ook geen deuk in een pakje boter sla. En soms word ik amper gehit en bij andere gevechten word ik compleet tot moes geslagen. De balans is een beetje stuk.

Concreet:
- De vraagtekens op je map zijn optioneel en alleen voor "goede" rewards, of heb je deze ook echt "nodig"?
- Hoe te vorderen met crafting, welke items geef je prioriteit? Ga je juist voor melee damage, of focus je op health of juist weer op je ranged weapon? Ben voornamelijk naar boven gegaan in de tree.

1. Vraagtekens zijn simpelweg plaatsen die je nog moet ontdekken. Dat kan van alles zijn; steden, animal lairs, forten van de Romeinen etc. Of je ze dus wilt ontdekken is aan jou ;)
2. Dat ligt compleet aan je speelstijl. Ik ben zelf eerst voor HP gegaan, daarna aimed en dan pas melee.

• rwbk
quote:
Notna schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:53:
[...]

Dat zal je met een 360 controller ook moeten, tenzij je voor bedraad wilt gaan. Maar om verdere verwarring te voorkomen:

https://support.xbox.com/...xbox-one-controller-to-pc

Je hebt 2 smaken als het op Xbox One controller aankomt

1. V1, die moet met een dongle aangesloten worden op Windows, of gewoon met een Micro USB kabel
2. V2 (met 3.5 mm support), welke met BT werkt en je dus een simpele BT dongle nodig hebt

Ik zou de XBO controller altijd prefereren aan de 360 controller. Ligt een stuk lekkerder in de hand (en ik heb beide consoles ter referentie :+ )
Thanks voor de info. Ikzelf ben de DS3 en DS4 controler gewend vandaar. Maar misschien dat ik maar gewoon eens moet gaan overstappen
quote:
rwbk schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Thanks voor de info. Ikzelf ben de DS3 en DS4 controler gewend vandaar. Maar misschien dat ik maar gewoon eens moet gaan overstappen
Je kunt ook die controllers gebruiken voor games op de PC, het is misschien soms wat meer werk, maar scheelt je de aanschaf van een andere controller.

Meer info:
https://www.tomsguide.com...roller-pc,news-17952.html
https://computertotaal.nl...ps4-controller-met-je-pc/

YdieresiS wijzigde deze reactie 08-02-2018 12:21 (9%)

• Myedvyed
Ik was ook de DS3/DS4 gewend, maar omschakelen naar de X360 controller voor gaming op de PC was voor mij gelukkig niet zo'n probleem. En terugschakelen ook niet.

Vond het alleen onhandig toen ik een tijdje Horizon Zero Dawn (op PS4) en Assassin's Creed Origins (op PC met X360 controller) door elkaar speelde, maar dat kwam meer doordat de spellen enigszins op elkaar lijken qua speelstijl maar toch best andere controls hebben :P

• bram1984
@rwbk Los van het feit dat je niet perse gebonden bent aan een Xbox controller, zou ik vooral kijken naar een controller met paddles. Dat zijn knoppen die je met je middelvinger kunt bedienen zodat je je rechterduim niet van de stick hoeft te halen. De Xbox Elite controller heeft dat bijvoorbeeld, maar er zijn ook goedkopere third party opties. Vooral met een game als AC is dit wel echt een fijne toevoeging.
quote:
enira schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:37:
spoiler:

Concreet:

De goudkleurige vraagtekens zijn tombes met ancient stones. Deze leveren steevast 1 skill punt op naast een zooi loot. De witte vraagtekens zijn simpelweg locaties met soms wat loot en soms alleen een dier die je moet killen voor wat XP. Ik ga ze zelf in principe allemaal af.

Waar jij verder je punten in stopt, moet je helemaal zelf weten. Als je je boog bijna niet gebruikt en ieder fort zonder enige vorm van stealth binnen stormt, dan heb je misschien meer aan skills die met je HP of melee damage te maken hebben. En vice versa natuurlijk.

• rwbk
quote:
bram1984 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:14:
@rwbk Los van het feit dat je niet perse gebonden bent aan een Xbox controller, zou ik vooral kijken naar een controller met paddles. Dat zijn knoppen die je met je middelvinger kunt bedienen zodat je je rechterduim niet van de stick hoeft te halen. De Xbox Elite controller heeft dat bijvoorbeeld, maar er zijn ook goedkopere third party opties. Vooral met een game als AC is dit wel echt een fijne toevoeging.

[...]

De goudkleurige vraagtekens zijn tombes met ancient stones. Deze leveren steevast 1 skill punt op naast een zooi loot. De witte vraagtekens zijn simpelweg locaties met soms wat loot en soms alleen een dier die je moet killen voor wat XP. Ik ga ze zelf in principe allemaal af.

Waar jij verder je punten in stopt, moet je helemaal zelf weten. Als je je boog bijna niet gebruikt en ieder fort zonder enige vorm van stealth binnen stormt, dan heb je misschien meer aan skills die met je HP of melee damage te maken hebben. En vice versa natuurlijk.
Een elite controller vind ik dan weer net te veel van het goeie :P. Maar bedankt voor de info!

• bram1984
quote:
rwbk schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:18:
[...]

Een elite controller vind ik dan weer net te veel van het goeie :P. Maar bedankt voor de info!
Ja snap ik. Ik speel zelf op de PS4 en heb op mijn controller een Strikepack zitten die me ook voorziet van paddles. Maar geen idee of dat ook zo op de PC werkt.

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:46
Ik was aan het kijken naar de season pass, maar dit is volgens mij een slechte deal. The hidden ones koste mij ¤ 6,70 (extra korting bij webshop) en de 2e moet ongeveer $20 kosten. De 3 andere pakketten zijn voornamelijk extra wapens, kleding en mounts. Niet erg spannend. Mis ik nu iets?

• rwbk
quote:
bram1984 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Ja snap ik. Ik speel zelf op de PS4 en heb op mijn controller een Strikepack zitten die me ook voorziet van paddles. Maar geen idee of dat ook zo op de PC werkt.
Ik ga voor het gemak een Xbox one controller halen. Heb altijd een DS4 gehad maar de ondersteuning is gewoon niet ideaal. Aangezien ik nu ook alleen nog maar op PC game. Is een XBONE controller makkelijker die wordt gelijk ondersteunt. Terwijl de DS4 ondersteuning nog achterblijft. Het is er wel maar nog niet overal.

• Lipst3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:41

Lipst3r

MIRAMIRAonthewall

quote:
rwbk schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:11:
[...]

Ik ga voor het gemak een Xbox one controller halen. Heb altijd een DS4 gehad maar de ondersteuning is gewoon niet ideaal. Aangezien ik nu ook alleen nog maar op PC game. Is een XBONE controller makkelijker die wordt gelijk ondersteunt. Terwijl de DS4 ondersteuning nog achterblijft. Het is er wel maar nog niet overal.
De game ondersteunt volledig DS4 controller hoor. Speel zelf ook zo. Werkt top op PC.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FrankAlmighty

• rwbk
quote:
Lipst3r schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:01:
[...]

De game ondersteunt volledig DS4 controller hoor. Speel zelf ook zo. Werkt top op PC.
Dat zal best maar assassins creed is niet de Enige game die ik speel

• Flex0r
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:44
quote:
rwbk schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:24:
[...]

Dat zal best maar assassins creed is niet de Enige game die ik speel
Heb ook meer dan eens overwogen om een Xbox controller te kopen, maar de DS4 werkt ook prima op de pc.
De meeste moderne Ubi games schakelen erg soepel over als er een controller gedetecteerd wordt.
Voor andere games (bv. Forza Horizon 3) gebruik ik InputMapper om de button vertaling(DS4 naar Xbox) te doen.
Werkt prima.

Eigenlijk altijd bekabeld, heb eens geprobeerd om de controller via bluetooth aan de praat te krijgen(volgen mij met DS4 windows), dat lukte al zorgde het wel voor een hoop latency.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• calsonic
quote:
AntiChrist7 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:18:
Heb alle locaties gedaan, alle arena + elite gevechten + alle hippodrome en elite races gedaan, inclusief de time trials (wat voor zielige mensen hacken trouwens dat leaderboard? ), maar toch blijf ik steken op 99% volgens Uplay.. iemand enig idee?
Ik heb hetzelfde heb echt de hele kaart doorgespit echt alles gedaan wat je kunt doen maar hij blijft op 98% staan 8)7
quote:
calsonic schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:51:
[...]

Ik heb hetzelfde heb echt de hele kaart doorgespit echt alles gedaan wat je kunt doen maar hij blijft op 98% staan 8)7
Achievements gechecked, de scrolls allemaal gevonden, niet ergens een kissie vergeten
Zijn erg veel punten waar je net de 100% niet mee haalt :P

• calsonic
quote:
gamerboy schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 00:16:
[...]

Achievements gechecked, de scrolls allemaal gevonden, niet ergens een kissie vergeten
Zijn erg veel punten waar je net de 100% niet mee haalt :P
Enige wat nog zou kunnen zijn een X aantal lootboxen maar om nu letterlijk de hele kaart opnieuw door te lopen zie ik niet zitten.
Ik heb er zo'n 104 uur aan gespendeerd het was een gave game en de eerste AC sinds Black Flag die ik volledig heb uitgespeeld :)

• Bunta
quote:
calsonic schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 00:23:
[...]

Enige wat nog zou kunnen zijn een X aantal lootboxen maar om nu letterlijk de hele kaart opnieuw door te lopen zie ik niet zitten.
Ik heb er zo'n 104 uur aan gespendeerd het was een gave game en de eerste AC sinds Black Flag die ik volledig heb uitgespeeld :)
Volgens mij klopt er ook helemaal niets van de app/web progress van Ubisoft. Ik heb weken op 84% skills gestaan terwijl ik alles had gehaald inclusief meerdere punten in de Master Skills. Mijn game staat al een tijd op 99% en zou zelf ook echt niet weten hoe ik het op 100% moet krijgen, geef er niet echt om maar toch, de autist in mij heeft dan liever toch een mooi afgerond getal. Enige wat ik nog kan doen is de paardenraces waar ik geen zin in heb maar dat kan het ook niet zijn aangezien @quorumz dit ook niet heeft gedaan maar wel zijn game op 100% heeft. Ik zet mijzelf er maar overheen en ga gewoon genieten van de volgende DLC 8).

• AntiChrist7
Als ik deze mag geloven moet ik nog alle skills unlocken en dan zou het poppen:

http://wikigameguides.com/2457-100-completion-checklist
quote:
AntiChrist7 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:15:
Als ik deze mag geloven moet ik nog alle skills unlocken en dan zou het poppen:

http://wikigameguides.com/2457-100-completion-checklist
Ja maar als je de DLC hebt komt daar nog meer bij kijken 😁

• AntiChrist7
quote:
gamerboy schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Ja maar als je de DLC hebt komt daar nog meer bij kijken 😁
Voor de achievements 100%/ platinum ja, maar voor game completion in Uplay houdt hij daar geen rekening mee denk ik. Staat bij mij al een tijdje op 99% nog van voor de dlc

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 11-02-2018 18:00 (10%)

same here

• AntiChrist7
Alle skills unlocked en nog altijd 99% |:(

en what the hell was die battle met de bos van de twee phylakes van de Hidden ones DLC? 1 mep en een derde van je health kwijt
Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*