Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dragoncry
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16-08 08:14
quote:
rens-br schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:29:
[...]

De locatie van de knoppen ben ik inmiddels wel redelijk gewend. Alleen op het juiste moment op counter drukken (rondje geloof ik) lukt bijna nooit. Nog tips daarvoor?
Oh dat heb ik opgegeven, de timing komt erg precies, en kreeg het niet voor elkaar, dus maar geen evaden, werkt ook goed :9

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
Correct. :)
quote:
ik zelf game op PC maar wat mij enorm hielp was een enkele laag level enemy aanvallen en hem niet doden maar alleen maar zijn attacks proberen te blokken dan krijg je snel en makkelijk "The hang of it" zonder al te vaak of uberhaupt 1 keer dood te gaan ;)
Dat gaan we van de week maar eens proberen. Op zich is het nog niet super erg. Ben inmiddels al level 24, dus voor de meeste vijanden is hard slaan genoeg, haha.
quote:
dragoncry schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:32:
Oh dat heb ik opgegeven, de timing komt erg precies, en kreeg het niet voor elkaar, dus maar geen evaden, werkt ook goed :9
Dat ben ik nu meer aan het doen inderdaad.
@rens-br @dragoncry zeker later in de game of als je de arena in zou gaan is het erg handig om goed te kunnen blokken. je kan het ontwijken dat zeker maar parry is zo'n handige actie om te masteren. probeer dit dan ook vroeg in je game experience onder de knie te krijgen zodat je het altijd kan toepassen. ik heb zelf al 3 weken niet meer gegamed maar als ik vanmiddag weer origins ga weet ik zeker dat ik eerst 3 enemies even moet afmaken met veel parries voordat ik het weer onder de knie heb :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
gamerboy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:35:
@rens-br @dragoncry zeker later in de game of als je de arena in zou gaan is het erg handig om goed te kunnen blokken. je kan het ontwijken dat zeker maar parry is zo'n handige actie om te masteren.
We gaan het eens proberen van de week, maar ben in ieder geval blij om te horen dat ik niet de enige ben die het wat moeilijker vind. :P
@rens-br haha snap ik hoor is ook wat lastiger maar dat maakt het vind ik weer wat leuker. de game op hard zetten en dan proberen helpt je ook als je het daarna weer gaat spelen op normale modus, ook nog een tip :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• dragoncry
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16-08 08:14
quote:
gamerboy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:35:
@rens-br @dragoncry zeker later in de game of als je de arena in zou gaan is het erg handig om goed te kunnen blokken. je kan het ontwijken dat zeker maar parry is zo'n handige actie om te masteren. probeer dit dan ook vroeg in je game experience onder de knie te krijgen zodat je het altijd kan toepassen. ik heb zelf al 3 weken niet meer gegamed maar als ik vanmiddag weer origins ga weet ik zeker dat ik eerst 3 enemies even moet afmaken met veel parries voordat ik het weer onder de knie heb :)
Ik heb het geprobeerd, maar het lukte mij echt niet om het onder de knie te krijgen
spoiler:
nu gebruik ik de "shield-bash" skill, die onderbreekt aanvallen en maakt een opening om aan te vallen
heb AC overigens al uitgepeeld, moet alleen nog de "recycling" achievement behalen.

Maar zal nog eens het parreren proberen, het moet toch een keer lukken O-)
@dragoncry veel succes ik heb er vertrouwen in hoor :D

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:21
quote:
prutser001 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:49:
Vandaag maar aangeschaft, ben eigenlijk verrast. Beter dan ik verwacht had tot nu toe.

Had niet veel video's gekeken ofzo, maar het ziet er erg goed uit, ook de gesprekken en animaties zijn mooi. Wat ik ook leuk vond was dat ik iemand anders kon 'avengen' wat op zich wel grappig was. Vraag me alleen af of iemand anders daar wat van merkt?
Grappig. De gesprekken en animaties tijdens die gesprekken vind ik veruit de twee zwakste punten van de game. Beetje het Horizon syndroom.
heb hier een video waarin alles wat in januari gaat komen netjes wordt samengevat:
#ExcitedForTheDLC

gamerboy wijzigde deze reactie 09-01-2018 00:11 (15%)

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

quote:
-SaveMe- schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:10:
En zet hem anders voor de Olifanten op easy, dan is het echt peanuts! Ik heb ze allemaal op normal gedaan, behalve die twee, daar was ik na drie keer proberen wel klaar mee en heb hem toen op easy gezet en toen was het zo gepiept ...
Dat heb ik uiteindelijk maar gedaan nadat ik weer een paar keer dood was gegaan, ondanks de tips van de anderen in dit topic. Kwam wel een heel eind, maar ja... net de laatste paar hits werden met telkens niet gegund. Was het wel zat, vorige week ook al een paar keer 's avonds lopen vloeken op en spel. Waarom ook.. ;-)
Nu die oersaaie hippodrome races nog en de elite events in de arena van Cyrene.
Dan ben ik denk ik net op tijd klaar voor de DLC. :)

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• Bunta
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 02-08 00:22
quote:
Derice schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Dat heb ik uiteindelijk maar gedaan nadat ik weer een paar keer dood was gegaan, ondanks de tips van de anderen in dit topic. Kwam wel een heel eind, maar ja... net de laatste paar hits werden met telkens niet gegund. Was het wel zat, vorige week ook al een paar keer 's avonds lopen vloeken op en spel. Waarom ook.. ;-)
Nu die oersaaie hippodrome races nog en de elite events in de arena van Cyrene.
Dan ben ik denk ik net op tijd klaar voor de DLC. :)
Over Elite Events gesproken, weet jij of iemand anders toevallig wat de reward is om ze allemaal nog een keer te doen? Cyrene arena is allemaal leuk en aardig maar vond het toch een beetje een grind om ze allemaal te doen, laat staan nog een keer |:(

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Je krijgt dan de "Complete All Arena Events" badge en het telt mee voor 100% completion.

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

quote:
Bunta schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Over Elite Events gesproken, weet jij of iemand anders toevallig wat de reward is om ze allemaal nog een keer te doen? Cyrene arena is allemaal leuk en aardig maar vond het toch een beetje een grind om ze allemaal te doen, laat staan nog een keer |:(
je krijgt een award, trofee of wat het ook is op je platvorm en de kans hem 100% uit te spelen. naast dat krijg je natuurlijk ook de rewards die je krijgt uit de gevechten welke best lekker zijn ;)

• Bunta
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 02-08 00:22
quote:
gamerboy schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:47:
[...]

je krijgt een award, trofee of wat het ook is op je platvorm en de kans hem 100% uit te spelen. naast dat krijg je natuurlijk ook de rewards die je krijgt uit de gevechten welke best lekker zijn ;)
Hmmmm Ik heb alle achievements al, vond het al vreemd dat in de Club App de voortgang niet op 100% stond, weten we dat ook weer. Weet je toevallig wat de in-game rewards zijn voor de elite gevechten? Blauw en paarse gear is niet echt uitnodigend om alles nog een keer te doen en om eerlijk te zijn kan die 100% op mijn Ubisoft account mij ook niet echt boeien.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

quote:
Bunta schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Hmmmm Ik heb alle achievements al, vond het al vreemd dat in de Club App de voortgang niet op 100% stond, weten we dat ook weer. Weet je toevallig wat de in-game rewards zijn voor de elite gevechten? Blauw en paarse gear is niet echt uitnodigend om alles nog een keer te doen en om eerlijk te zijn kan die 100% op mijn Ubisoft account mij ook niet echt boeien.
Dan is het het voor jou niet waard denk. Je krijgt 250 drachmare en soms een goud item wat waarschijnlijk niet beter is als wat je nu al hebt als je het hebt uitgespeeld ;)

• Blaat
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18-08 10:32

Blaat

Hardware fanaat!

DLC komt eindelijk dichterbij!

Sinds mijn tweede playthrough heeft het een beetje stilgelegen maar ik denk dat mijn enthousiasme weer terug komt als de DLC er is.

The Witcher 3 en Horizon Zero Dawn zijn we inmiddels ook doorheen en ik weet geen andere leuke alternatieven. :+

Asus Crosshair 7 Hero | AMD Ryzen 7 2700X | 16GB G.Skill Trident Z 3600C15 | Asus ROG Strix Vega 64 8GB | Samsung 970 EVO 1TB NVME | MSI Optix MAG24C | Corsair HX1000i | Custom Loop

@ThijsB_98 aller eerst tof dat je de game hebt gekocht.

ik ga je helaas slecht nieuws geven. waarschijnlijk ziet de game je videokaart niet correct. het eerste probleem dat je hebt is dat je kaart niet voldoet aan de minimum specs en de game dus zo wie zo niet goed tot helemaal niet gaat werken op je laptop.

je intel hd grapics hebben geen 2gb dus hij zegt dat het via je intel hd graphics gaat maar het gaat via je echte videokaart.

als het uitschakelen van je intel inside functie niet werkt heb je een ander probleem omdat je hiermee directe sturing naar die kaart uitschakeld en dit vaak je laatste optie is.

ik zou als je echt veel problemen ondervind een apart topic aanmaken om je probleem verder in op te lossen.

Update:

er is een nieuwe community challenge met de nieuwe goden. is dus waard om even 2 keer de goden te verslaan. hier is een video die het even netjes uitlegd:

gamerboy wijzigde deze reactie 09-01-2018 21:18 (22%)

ik dacht persoonlijk wel een leuke glitch haha:

Ik wilde hem ook plaatsen idd :) Ga vliegen, vergeet EasyJet, neem Chariot ;)

Fools said I You do not know! Silence like a cancer grows!

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:45

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

:D _O-

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Vraagje,

Hoe doe je een quest bij die Nomad Bazaar? Ik zie die blauwe kameel en ik ga ernaar toe maar het enige wat ik bij hem kan doen is spullen kopen en verkopen.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
Jackson6 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:23:
Vraagje,

Hoe doe je een quest bij die Nomad Bazaar? Ik zie die blauwe kameel en ik ga ernaar toe maar het enige wat ik bij hem kan doen is spullen kopen en verkopen.
Als het goed is kun je ook met de eigenaar (het jongetje ernaast) praten, niet interacten met het kistje maar met hem. Kan wel maar 1x per dag, dus als je vandaag al een quest van hem hebt aangenomen moet je tot morgen wachten. :)

• Jackson6
  • Niet online
quote:
SnoeiKoei schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Als het goed is kun je ook met de eigenaar (het jongetje ernaast) praten, niet interacten met het kistje maar met hem. Kan wel maar 1x per dag, dus als je vandaag al een quest van hem hebt aangenomen moet je tot morgen wachten. :)
Ja dat is dus het rare, als ik naar het kameeltje toe loop zie ik ook 2x het kameel staan (bij dat mannetje en bij het kistje) maar als ik dichtbij kom is alleen nog die kameel te zien waarmee je spullen kan kopen boven op dat kistje. Is dit een bug ofzo?

Jackson6 wijzigde deze reactie 14-01-2018 16:33 (3%)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
Jackson6 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:29:
[...]

Ja dat is dus het rare, als ik naar het kameeltje toe loop zie ik ook 2x het kameel staan (bij dat mannetje en bij het kistje) maar als ik dichtbij kom is alleen nog die kameel te zien waarmee je spullen kan kopen boven op dat kistje. Is dit een bug ofzo?
Staat er niet een uitroepteken in een groen wiebertje op je kompas? Bij het kameeltje (de kist) kun je inderdaad alleen carbon crystals en heka chests kopen volgens mij, en zooi verkopen. De quests kun je alleen van het jongetje zelf krijgen.

• Jackson6
  • Niet online
quote:
SnoeiKoei schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:40:
[...]

Staat er niet een uitroepteken in een groen wiebertje op je kompas? Bij het kameeltje (de kist) kun je inderdaad alleen carbon crystals en heka chests kopen volgens mij, en zooi verkopen. De quests kun je alleen van het jongetje zelf krijgen.
Nee dat groene wiebertje zie ik niet..

• The Jackel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-08 14:11
Ik heb alles vrijgespeeld, maar heb nog steeds niet de old habits trophie (alle locaties bezocht). Ik kan op de map alleen niet zien waar ik toch nog niet geweest ben of waar ik nog iets moet doen..

Is er iets voor om te kunnen zien waar je nog heen moet?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
Jackson6 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:42:
[...]

Nee dat groene wiebertje zie ik niet..
Raar! Al geprobeerd uit- en weer in te loggen om te zien of er iets verandert?
quote:
The Jackel schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:45:
Ik heb alles vrijgespeeld, maar heb nog steeds niet de old habits trophie (alle locaties bezocht). Ik kan op de map alleen niet zien waar ik toch nog niet geweest ben of waar ik nog iets moet doen..

Is er iets voor om te kunnen zien waar je nog heen moet?
Je kunt op je map filteren, o.a. op unfinished locations, die de filteropties onderaan de map.

• The Jackel
  • Laatst online: 17-08 14:11
quote:
SnoeiKoei schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:47:
[...]

[...]

Je kunt op je map filteren, o.a. op unfinished locations, die de filteropties onderaan de map.
Thnx!! Had wel een paar keer op de d-pad gedrukt maar toen zag ik foto’s of alle icoontje op de map. Had dus even verder moeten klikken/kijken.

• Jackson6
  • Niet online
quote:
SnoeiKoei schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:47:
[...]

[...]

Oops ik was offline, ohja en btw hoe krijg je die foto's van andere users van je map af?

Jackson6 wijzigde deze reactie 14-01-2018 17:37 (9%)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
Jackson6 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Oops ik was offline, ohja en btw hoe krijg je die foto's van andere users van je map af?
Daar kun je ook op filteren.

nieuwe info over de nieuwe DLC en andere informatie:

• Jackson6
  • Niet online
Patch 1.2.0.

Patch Size:
Xbox One: 3GB
PS4: 3GB
Uplay PC: 2.6GB
Steam: 1.2GB

Please find the latest changes below.

Patch Highlights

•Adding support for the upcoming “The Hidden Ones” expansion
•Added “Incoming Threat” quest to the game
•Updated item loot pool of the Heka Chest (more details in the “New Features” section)

New Features

•Added a new quest to the world: “Incoming Threat”
•Added the Atlas view on the World Map displaying the Sinai and the Valley of Kings regions
•Added support for the “The Hidden Ones” expansion
•Added the possibility to sell-back outfits to the Weaver shops
•Added all the latest Store items from the Nightmare, First Civilization, Gladiator, Wacky, and Almighty packs to the Heka Chest
•Added the option to toggle the visibility of inventory items on the Gear menu

Quest

•Improved various cinematic transitions
•Increased the resistance of Khaliset to the Overpower Ultra ability
•Corrected the visual size of Isfet’s weapon in the quest “Lady of Slaughter” to match its collision box
•Prevented Tahirah from following the playable character after a certain distance in the quest “Reunion”
•Fixed various issues that might occur when skipping cinematics
•Fixed an issue causing the stash in the quest “The Mousetrap” to float
•Fixed an issue preventing the player from completing the quest “The Healer”
•Fixed various situations causing Jumbe, the War Elephant, to reset in the middle of combat
•Fixed an issue preventing the playable character from climbing and fighting while in the quest “The Final Weighing”
•Fixed an issue allowing Thutmose to lose his felucca in the quest “Blood in the Water”
•Fixed the delay before the Quest Completed trigger when completing the quest “A Tithe By Any Other Name”

Activities

•Reduce the difficulty of Hippodrome races
•Fixed an issue preventing enemies from being able to be pushed into the pit of the Duelist II Arena encounter

•Fixed an issue where players were ranked incorrectly after completing a Hippodrome race

Gameplay

•Improved the behavior of tamed animals
•Fixed various issues on how fire was applying damage to the playable character and NPCs
•Fixed an issue with the spawning of the playable character in the Haueris Nome
•Fixed an issue that could cause a desynchronization when controlling Senu from a hiding location
•Fixed the damage bonus applied by Master abilities, which was lower than designed
•Fixed an issue that could prevent the Chain Attack ability to work
•Fixed an issue that could prevent the Adrenaline ability to be triggered
•Fixed the Overpower Chain Throw ability that was awarding Assassinate bonus XP
•Fixed an issue allowing the inactive weapon to cause damage
•Fixed an issue with the distance counter not updating correctly when NPC is outside of the field of view
•Fixed various situation where the playable character could remain stuck
•Fixed various issues with the animations of the playable character
•Fixed various issues with the spawning, the reactions, and the animations of NPCs

User Interface

•Added the leaderboard to the Horde Mode menu panel
•Fixed an issue with the Target Menu not properly showing The Scarab after reloading the save game
•Fixed various issues with the World Map filters
•Fixed an issue making arrow disappear from its quiver in the gear page when using the customization options
•Fixed an overlapping issue with Custom Markers when playing in Traditional Chinese
•Fixed an issue where the "Bathhouse Towel" outfit would appear as new every time the playable character exits the bathhouse
•Fixed a mistranslation on a Papyrus puzzle when playing in Russian
•Fixed an issue with the distance counter not updating correctly when NPCs are outside of the field of view
•Fixed some discrepancies in the Quest Log
•Fixed various typos
•[Xbox One X] Fixed the user associated with the “Best Score” in the Arena leaderboard after having switched profile in the main menu
•[PC] Added a message telling players to restart their game after acquiring new downloadable contents
•[PC] Added the ‘Hide Icons’ action to the Eagle section of the Customize Controls option menu
•[PC] Fixed the Fast Travel action in the World Map

World

•Fixed the models of the Level 10 gears (bracers visual known issue)
•Fixed an issue with Weaver shops selling the same outfit more than once
•Fixed an issue with cages that could open by themselves when they had a prisoner
•Fixed several areas where the playable character could go through collisions

Graphics & Audio

•Balanced the audio volume level in different areas
•Fixed an issue when the playable character could continue to talk after dying
•Fixed various visual issues that could occur when transitioning from indoor to outdoor
•Fixed an issue with the intensity of the red when in HDR

System

•Improve overall stability of the game application
•Fixed various infinite loadings and black screen hangs
•[PC] Fixed game freeze after minimizing all tabs in Windows 7
•[PC] Improved Performance Metrics graphs functionality

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Is die patch nog niet beschikbaar voor PC? Ik zie er nog geen melding van in Uplay.

houd deze patch ook de dlc in?

informatie ove de patch en de dlc:

gamerboy wijzigde deze reactie 15-01-2018 18:48 (62%)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oh, patch is morgen, dlc pas eind januari dus.

Eindelijk een vaste datum

quote:
Stalk jij dat Youtube kanaal soms ? ;)

• Jbk23
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 22:34
volgens mij is ie het zelf ;-)
quote:
-SaveMe- schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Stalk jij dat Youtube kanaal soms ? ;)
Haha ik krijg notificatie dus dan kan ik het gelijk met jullie delen. En @Jbk23 ik ken wel het verschil tussen thurtieeeeeee en dhudieee😂😂😂

• jaaoie17
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:21
Gebuikt hier iemand ook reshade met deze game. Vond de game op het allerhoogst nog een beetje blurry, maar met reshade krijg je het mooi scherp.
quote:
jaaoie17 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:12:
Gebuikt hier iemand ook reshade met deze game. Vond de game op het allerhoogst nog een beetje blurry, maar met reshade krijg je het mooi scherp.
Nog niet geprobeerd zal vanavond even kijken of het bij mij ook zoveel verschil heeft

• janvanmil
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-08 09:14
Ik kan nu al de The Hidden Ones dlc downloaden 😲!!

Ik ben benieuwd of het al te spelen is

Het lijkt erop dat het speelbaar is (Xbox one)

janvanmil wijzigde deze reactie 16-01-2018 17:22 (22%)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
janvanmil schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:07:
Ik kan nu al de The Hidden Ones dlc downloaden 😲!!

Ik ben benieuwd of het al te spelen is

Het lijkt erop dat het speelbaar is (Xbox one)
Weet je zeker dat het The Hidden Ones is? Er is vandaag een grote patch verspreid met o.a. een nieuwe quest en een boel QOL improvements.

De Hidden Ones verschijnt dinsdag
quote:
DLC 1 – The Hidden Ones: Deze verhalende uitbreiding bouwt verder op de groei van de Brotherhood en neemt spelers mee tot vier jaar na de gebeurtenissen in Assassin’s Creed: Origins. Hier gaan ze de strijd aan met een Romeins leger dat een nieuwe regio van de wereld bezet houdt: de Sinaï. Deze uitbreiding verhoogt de level cap naar 45, waardoor spelers hun personage nog verder kunnen upgraden en uitbouwen. Verder krijgen alle spelers toegang tot vier nieuwe Legendarische wapens, een nieuwe outfit, twee nieuwe zadels, verschillende nieuwe wapens en twee nieuwe levels voor alle zelfgemaakte gear.
Ben benieuwd wat de losse prijs van deze DLC is. Waarschijnlijk wacht ik wel tot alle verhalende DLC in de aanbieding zijn!

• jurriaan10
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 00:59
quote:
-SaveMe- schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:24:
De Hidden Ones verschijnt dinsdag

[...]

Ben benieuwd wat de losse prijs van deze DLC is. Waarschijnlijk wacht ik wel tot alle verhalende DLC in de aanbieding zijn!
Gaat een tientje kosten.
quote:
Valt me mee. Maar meer dan een uurtje of twee gameplay verwacht ik ook niet eerlijk gezegd. De SP komt ooit wel super cheap in de sale. Voorlopig genoeg te spelen, dus ik heb geen haast :)

• janvanmil
quote:
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:37:
[...]

Weet je zeker dat het The Hidden Ones is? Er is vandaag een grote patch verspreid met o.a. een nieuwe quest en een boel QOL improvements.
Ja, zeker weten. Ik ben in de klysma mijn geweest. Nadat ik de DLC gedownload had, was deze ook weer verdwenen.

Ik zal straks even kijken of ik een afbeelding kan posten

• Jackson6
  • Niet online
Ik blijf gewoon fps drops hebben, gewoon random.. loop ik in de woestijn met ruim 80 fps, daalt de fps ineens naar 25/30 en na 3/4 seconden gaat hij weer terug naar 80. Dit gebeurd zo vaak en ik weet niet hoe ik het moet oplossen :(

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
janvanmil schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:41:
[...]

Ja, zeker weten. Ik ben in de klysma mijn geweest. Nadat ik de DLC gedownload had, was deze ook weer verdwenen.

Ik zal straks even kijken of ik een afbeelding kan posten
Haha, ik denk dat dat dus nog niet de bedoeling was, DLC gaat pas 23 januari live. :D

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22:56
quote:
Jackson6 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:47:
Ik blijf gewoon fps drops hebben, gewoon random.. loop ik in de woestijn met ruim 80 fps, daalt de fps ineens naar 25/30 en na 3/4 seconden gaat hij weer terug naar 80. Dit gebeurd zo vaak en ik weet niet hoe ik het moet oplossen :(
oh fuck, dan vrees ik dat mijn performance ook nog altijd in de goot gaat liggen. Hij staat nu al twee treden lager dan wat mijn pc aankan en waarop hij voor 1.04 draaide. Normaal compleet ik alle AC games 100% binnen de maand, maar blijf nu steken op 90 omdat het gewoon niet te doen is. Elke minuut dat ik speel lijkt het wel of ik 3 freezes heb van 5 seconden

Zal het morgen proberen....
het klopt mensen op de xbox is de nieuwe dlc al te spelen. wegens een fout in de ubisoft service is deze al geactiveerd. als je niks van wilt weten kijk deze video dan niet zitten ook beelden in van de dlc, maar hier is dus de video:

hier ook een video met andere informatie over bijvoorbeeld prijzen en the tour again spoilers :

gamerboy wijzigde deze reactie 17-01-2018 00:29 (21%)

• janvanmil
quote:
gamerboy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:25:
het klopt mensen op de xbox is de nieuwe dlc al te spelen. wegens een fout in de ubisoft service is deze al geactiveerd.
Hopelijk werken de achievements ook, dan kan ik gewoon verder 8)

• Tadream
  • Laatst online: 17-08 08:44
quote:
Ja had ik eigenlijk al meteen erin gezet.
Ik vond het zelf ook behoorlijk blurry (bijna tot het punt dat het niet om aan te zien is), maakte niet uit hoe de antialiasing stond (ja met uit is het wel scherp maar dat is geen optie met al die zaagtanden).
Beetje Lumasharpen (heb hem iets hoger gezet dan de standaard waarde) en het is scherper en geeft in mijn ogen veel meer diepte aan alles.

• Notna
  • Registratie: november 2002
Ik mag wel opschieten; ik heb het hoofdverhaal nog steeds niet uitgespeeld en nog steeds niet alle gebieden gehad :')

Heb er ook gewoon geen tijd voor gehad noch de 'wil' om te spelen. Was een beetje AC moe na alle gebieden die ik al open had tot 100% proberen te krijgen (eigen schuld, dikke bult ;) )

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• jaaoie17
quote:
Tadream schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:08:
[...]

Ja had ik eigenlijk al meteen erin gezet.
Ik vond het zelf ook behoorlijk blurry (bijna tot het punt dat het niet om aan te zien is), maakte niet uit hoe de antialiasing stond (ja met uit is het wel scherp maar dat is geen optie met al die zaagtanden).
Beetje Lumasharpen (heb hem iets hoger gezet dan de standaard waarde) en het is scherper en geeft in mijn ogen veel meer diepte aan alles.
Ik gerbuik zelf Adaptive Sharpness, clarity en fakeHDR. Heb voor de gein die sharpness uitgezet. Ik dacht van hoe kon ik zonder dat allmaal spelen. Waarom is die game standaard zo blurry.

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:15

SideShow

Administrator

quote:
Ja natuurlijk. We zijn tweakers. Van zodra een game te blurry is, gaat er een lumasharpen filter overheen bij mij. In bvb Dishonored 2 was dat echt nodig, maar ook Evil Within 2, en dus ook AC:Origins.

http://users.telenet.be/d...ed2/lumasharpcompare.html

SideShow wijzigde deze reactie 17-01-2018 08:46 (6%)

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18:45
Voor wie geen zin heeft om videos te kijken om achter release data en prijzen te komen staan de belangrijkste zaken ook in dit frontpagebericht. Voor wie ook geen zin heeft om dat te lezen, staan ze ook hieronder :P
  • Hidden Ones DLC - 23 januari, 9.99 EUR (inbegrepen in Season Pass)
  • Discovery Tour - 20 februari - gratis voor alle spelbezitters, ook stand-alone te koop voor 19.99 EUR
  • The Curse Of The Pharaos DLC - 6 maart, 19.99 EUR (inbegrepen in Season Pass)
De level cap wordt 45 rond de Hidden Ones release en daarna 55 rond The Curse Of The Pharaos. Dat gaat via reguliere patches dus geldt ook voor mensen die de DLC niet hebben/kopen.

• jaaoie17
quote:
SideShow schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:44:
[...]

Ja natuurlijk. We zijn tweakers. Van zodra een game te blurry is, gaat er een lumasharpen filter overheen bij mij. In bvb Dishonored 2 was dat echt nodig, maar ook Evil Within 2, en dus ook AC:Origins.
Dacht eerst van dat gaat wel meevallen. Maar tis een wereld van verschil. Waarom maken ze het niet meteen goed inplaats dat je extra tools nodig hebt.

Zit er veel verschil tussen Adaptive Sharpness en lumasharpen? En gebruik jij nog meer filters?

jaaoie17 wijzigde deze reactie 17-01-2018 08:50 (9%)

quote:
Myedvyed schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:46:
Voor wie geen zin heeft om videos te kijken om achter release data en prijzen te komen staan de belangrijkste zaken ook in dit frontpagebericht. Voor wie ook geen zin heeft om dat te lezen, staan ze ook hieronder :P
  • Hidden Ones DLC - 23 januari, 9.99 EUR (inbegrepen in Season Pass)
  • Discovery Tour - eind februari - gratis voor alle spelbezitters, ook stand-alone te koop voor 19.99 EUR
  • The Curse Of The Pharaos DLC - 6 maart, 19.99 EUR (inbegrepen in Season Pass)
De level cap wordt 45 rond de Hidden Ones release en daarna 55 rond The Curse Of The Pharaos. Dat gaat via reguliere patches dus geldt ook voor mensen die de DLC niet hebben/kopen.
Level cap gaat niet naar 55 maar naar 50 dacht ik?

WoTLabs

quote:
janvanmil schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:01:
[...]

Hopelijk werken de achievements ook, dan kan ik gewoon verder 8)
Ja alles werkt zoals het zou moeten. Hier is het nieuws artikel misschien voor jou wel interessant om even door te lezen ;)

https://kotaku.com/ubisof...ed-origins-1822135300/amp

@Razorbite nee gaat naar 55. In de 2de DLC krijg je er 10 levels bij :)

gamerboy wijzigde deze reactie 17-01-2018 09:06 (8%)

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18:45
quote:
Razorbite schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Level cap gaat niet naar 55 maar naar 50 dacht ik?
50 lijkt me logischer, maar ook Ubi zelf zegt dat het 55 is:
http://blog.ubi.com/en-GB...w-content-detailed-dated/

Dus 1 level per 2 EUR die de DLC los kost :+

Overigens staat daar dat de Discovery Tour op 20 feb. wordt gereleased (ipv. eind feb), dus ik heb m'n post daarop aangepast :9

Myedvyed wijzigde deze reactie 17-01-2018 09:14 (5%)

• janvanmil
quote:
gamerboy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:04:
[...]

Ja alles werkt zoals het zou moeten. Hier is het nieuws artikel misschien voor jou wel interessant om even door te lezen ;)

https://kotaku.com/ubisof...ed-origins-1822135300/amp
Ik ben benieuwd, straks maar eens verder.

Zijn er nog meer 'lucky ones'?

• Jackson6
  • Niet online
Weet iemand waarom mijn arrows en ook staven in brand vliegen zodra ik ze pak, dit moet je uit kunnen zetten lijkt me?

Geronimous wijzigde deze reactie 17-01-2018 22:18 (82%)

• Geronimous
  • Laatst online: 23:31

Geronimous

Moderator Spielerij

Jeroenimoes

quote:
Jackson6 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:35:
Weet iemand waarom mijn arrows en ook staven in brand vliegen zodra ik ze pak, dit moet je uit kunnen zetten lijkt me?
Staven?

Anayway, als je een bow hebt met de Fire perk, dan heb je brandende pijlen... kun je niet uitzetten. Of je moet een boog pakken die de perk niet heeft...

FT-17 FTW!

• Jackson6
  • Niet online
quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Staven?

Anayway, als je een bow hebt met de Fire perk, dan heb je brandende pijlen... kun je niet uitzetten. Of je moet een boog pakken die de perk niet heeft...
Ja ik speel in het Nederlands lol, ik zie inderdaad dat ze fire perk hebben ja, wat heb je trouwens ge-edit aan mijn voorgande post :P ?

• Geronimous
  • Laatst online: 23:31

Geronimous

Moderator Spielerij

Jeroenimoes

quote:
Ja ik speel in het Nederlands lol, ik zie inderdaad dat ze fire perk hebben ja, wat heb je trouwens ge-edit aan mijn voorgande post :P ?
Niets, ik klikte op Wijzig ipv Quote... :F

Geronimous wijzigde deze reactie 17-01-2018 22:37 (43%)

FT-17 FTW!

Nieuwe pack is uit;

• DutchOwnage
  • Laatst online: 17:01
Man man wat een grote game is dit. Heb er nu 65 uur inzitten en kom nu door The Green Desert want zit Flavius op de hielen. Hop unlocken er weel een zooi sidequestst. Heerlijk vindt ik het! Voor mij GOTY en de beste game sinds The Witcher Wild Hunt. Kan straks gelijk door met de eerste expansion.

DutchOwnage wijzigde deze reactie 20-01-2018 10:26 (8%)

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
Performance is helaas nog altijd slecht bij mij

EDIT: kent er iemand emptystandbylist en heeft ie er ervaring mee?

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 20-01-2018 20:19 (42%)

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-08 14:36
Eindelijk dit spel maar is aangeschaft voor PC. Speel maxed out maar vind zo op eerste gezicht graphics heel erg tegenvallen.. Nog maar heel even gespeeld hoor. Maar had meer van verwacht denk ik.

• jaaoie17
Je bedoelt een beetje blurry? Gebruik gewoon reshade.

• Jackson6
  • Niet online
quote:
jaaoie17 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:38:
Iemand misschien een linkje met how to install?

• jaaoie17
quote:
Jackson6 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Iemand misschien een linkje met how to install?
https://reshade.me/

Heb zelf deze filters aan. adaptive sharpen, fake hdr en clarity.

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-08 14:36
quote:
jaaoie17 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:38:
Weinig details zoals bv het zand. Maar net 2 min gespeeld dus nog niet in de open wereld misschien dat het daar aan ligt.

• Jackson6
  • Niet online
quote:
jaaoie17 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Thanks, zal het straks even proberen. Heeft dit trouwens nog enig impact op fps?

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:19
quote:
[...]

Interessante tip, ben er nu mee aan het experimenteren.

• ThekingofFanta
  • Laatst online: 07-08 00:08
Als de eerste DLC 10$ kost en de 2e DLC 20$, waarom heb ik dan 40$ voor de season pass moeten betalen...
@ThekingofFanta heb je de goldedition gekocht? want dan heb je gewoon ¤30,- betaald en kreeg je er 2 outfits bij en 3 abilitie points plus de pre-order bonus ;)

• jaaoie17
quote:
gamerboy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:44:
@ThekingofFanta heb je de goldedition gekocht? want dan heb je gewoon ¤30,- betaald en kreeg je er 2 outfits bij en 3 abilitie points plus de pre-order bonus ;)
Aan outfits heb je toch niks aan? Is er eigenlijk ook wel een verschil tussen verschillende kamelen of paarden?
quote:
Thanks, zal het straks even proberen. Heeft dit trouwens nog enig impact op fps?
Niet bij mij.

jaaoie17 wijzigde deze reactie 21-01-2018 17:06 (13%)

@jaaoie17 naja uiterlijk en loop wijze verder niks. maarja dat het niet uit maakt is het toch voor sommige mensen iets wat ze graag willen. dus je hebt er zeker wel wat aan :)

• ThekingofFanta
Nee, heb de normale season pass gekocht. Die je los moet kopen. Deze kostte 40$

• jaaoie17
quote:
ThekingofFanta schreef op zondag 21 januari 2018 @ 17:05:
Nee, heb de normale season pass gekocht. Die je los moet kopen. Deze kostte 40$
Wanneer heb je die gekocht dan? Want die season pass is nu rond de 20 euro te krijgen.

• ThekingofFanta
Ongeveer 3 weken geleden via de xbox store als ik mij niet vergis
@ThekingofFanta heb je hem op de amerikaanse store gekocht met $ of met de nederlandse met de ¤

?

Stop eens met dubbelposten a.u.b.

Ircghost wijzigde deze reactie 22-01-2018 09:14 (85%)

• ThekingofFanta
Oops nee sorry ik bedoel echt ¤40 in de nederlandse xbox store gekocht op 5 Januari... helaas kunnen digitale artikelen niet geretourneerd worden anders had ik dat gedaan en ze gewoon los gekocht.
@ThekingofFanta ah oke. ik denk dan toch echt dat je een beetje "genaaid" bent door de xbox store :) sorry man

• Jackson6
  • Niet online
quote:
[...]

Heb het geprobeerd en inderdaad, wat een verschil. Voor de gein af en toe aan en uit zetten en ben na een uurtje spelen zo gewend aan de sharpener dat ik niet meer geloof dat het er zo blurry uitzag. De fakeHDR is ook wel echt een verbetering al vond ik hem standaard iets te overdreven.

• janvanmil
En klaar met de DLC!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
Nou de rest van de wereld nog :P Morgen kunnen wij ons er ook op storten. Zonder te spoileren, was het de moeite waard?

• janvanmil
quote:
SnoeiKoei schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:53:
[...]

Nou de rest van de wereld nog :P Morgen kunnen wij ons er ook op storten. Zonder te spoileren, was het de moeite waard?
8)

Verhaal technisch zeker, maar het had van mij wat uitgebreider mogen zijn. Meer (side)quests bedoel ik dan.

Nu weer anderhalve maand wachten tot de volgende verhaal-dlc...
@janvanmil de 2de DLC is veel groter dus dan kan je je alvast ergens op verheugen ;)

ik ben erg benieuwd ga morgen avond zeker even proberen

• Jackson6
  • Niet online
Wordt die DLC gewoon aan mijn map toegevoegd of hoe werkt dat? Ik ben nog lang niet klaar met de game zelf dus ik wil niet al in aanraking komen met m'n DLC voordat ik eerst de game uitspeel.

• janvanmil
quote:
Jackson6 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:18:
Wordt die DLC gewoon aan mijn map toegevoegd of hoe werkt dat? Ik ben nog lang niet klaar met de game zelf dus ik wil niet al in aanraking komen met m'n DLC voordat ik eerst de game uitspeel.
Niet echt een spoiler, maar toch voor degene die het niet willen lezen:
spoiler:
De DLC dient eerst gedownload te worden. Daarna wordt er een los gebied toegevoegd aan de Atlas (uitgezoomd van de normale map). Het gaat om een gebied ten oosten van de normale map: de sinai.

Dit gebied is na het bereiken van een boot in Memphis toegankelijk. Door het accepteren van de missie in Memphis wordt het verhaal van de DLC gestart. Er komt geloof ik eerst nog een waarschuwing of je dit echt wilt en iets met je level. Maar pin me daar niet op vast.

• jaaoie17
quote:
Jackson6 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:03:
[...]

Heb het geprobeerd en inderdaad, wat een verschil. Voor de gein af en toe aan en uit zetten en ben na een uurtje spelen zo gewend aan de sharpener dat ik niet meer geloof dat het er zo blurry uitzag. De fakeHDR is ook wel echt een verbetering al vond ik hem standaard iets te overdreven.
Het is net alsof je even met een poetsdoek erover heen geweest bent.
De trailer van de nieuwe DLC staat nu online hier is ie:

hier ook een video met de nieuwe outfits in de dlc obvious spoil:

gamerboy wijzigde deze reactie 22-01-2018 21:17 (40%)

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17-08 14:12
Ik heb eindelijk ook het verhaal uitgespeeld, hier heb ik ruim 52 uur over gedaan. Ik vond het erg tof en heb nog een zooi aan side missies die ik graag wil doen.

Clash of Clans: MiSSeR || PSN: Curvaa_

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-08 16:21
Hoe laat kunnen we de DLC eigenlijk verwachten vandaag?

• DutchOwnage
  • Laatst online: 17:01
quote:
Curva schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:35:
Ik heb eindelijk ook het verhaal uitgespeeld, hier heb ik ruim 52 uur over gedaan. Ik vond het erg tof en heb nog een zooi aan side missies die ik graag wil doen.
Hehe ik zit op 70 uur en ben er nog steeds niet :9 . Maar ik doe dan ook écht alles, eerst alle vraagtekens, sidequests,locaties, kampen enz enz voordat ik aan een nieuwe hoofdmissie begin. Ga echt systhematisch per provincie de map af. Het enige wat ik oversla is het wraken van gesneuvelde spelers.

Het nadeel daarvan is dan wel dat ik soms voor een 2e keer een kamp in moet voor een missie, maar dat vind ik geen straf in deze game. En ik ben natuurlijk al lang en breed level 40, dus ik ben nu nog met missies bezig van level 35.

DutchOwnage wijzigde deze reactie 23-01-2018 10:02 (17%)

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17-08 14:12
quote:
DutchOwnage schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:00:
[...]

Hehe ik zit op 70 uur en ben er nog steeds niet :9 . Maar ik doe dan ook écht alles, eerst alle vraagtekens, sidequests,locaties, kampen enz enz voordat ik aan een nieuwe hoofdmissie begin. Ga echt systhematisch per provincie de map af. Het enige wat ik oversla is het wraken van gesneuvelde spelers.

Het nadeel daarvan is dan wel dat ik soms voor een 2e keer een kamp in moet voor een missie, maar dat vind ik geen straf in deze game. En ik ben natuurlijk al lang en breed level 40, dus ik ben nu nog met missies bezig van level 35.
Zo ben ik ook begonnen, eerst een hele regio opschonen. Maar na verloop van tijd wilde ik gewoon verder met de main missies. Ik ben level 38 op dit moment. Veel 3 regio's nog niet ontdekt. De kampen in de regio's die wel ontdekt zijn, heb ik veelal wel gedaan, op een aantal na, want daar was ik qua level te laag.

Clash of Clans: MiSSeR || PSN: Curvaa_

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True