Oké..... ehm blijkbaar heb ik zojuist het spel uitgespeeld. Zag de titel aan het "eind" en klaar? Geen eind credits? Geen idee of ik nu klaar ben of niet...
Verhaal technisch kwam deze erg laat op gang, het bestond eigenlijk uit het vermoorden van een sekte en er kwam niets over de "pieces of eden" aan te pas. Ook de scepter is blijkbaar terecht? Of verdwenen. Ik vind het allemaal maar vreemd.
Einde was op zich wel gaaf. Jammer dat het op deze manier ging. Heel eind trainen met Bayek en dan de finale met een ander? Erg jammer.
Geen platinum trofee voor mij. Ik haat de Hippodrome omdat ik een spuughekel aan racen heb. Heb het een aantal keer geprobeerd en een van de beide trofees die er te behalen waren gehaald. Maar ik haat racen gewoon..
Ook de beide arenas vind ik minder.
Ik heb volgens mij heel de kaart ontdekt maar blijkbaar zit er nog ergens een verborgen ? en daar ga ik niet meer naar zoeken.
Samengevat: ontzettend verslavend en mooi spel. Heb er dik 80 uur in zitten. Verhaal vind ik wat minder, weinig connectie met de andere delen of de rode draad van het verhaal zoals alle andere delen. En de spanning kwam eigenlijk best laat..te laat vind ik.
8/10 totaal
[
Voor 4% gewijzigd door
Mrjraider op 30-12-2017 20:31
]