Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

hellknight

Medieval Nerd

Awesomehobo schreef op zondag 24 december 2017 @ 23:43:
Hallo allemaal!

Bij deze weer een aantal codes die in te wisselen zijn op: assassinscreed.com/monsterenergy

Fijne feestdagen! :)

(p.s.: Geef even netjes aan welke codes je hebt gebruikt!)

***members only***
thnx -
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gebruikt

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hallo allemaal!

Bij deze weer een aantal codes die in te wisselen zijn op: assassinscreed.com/monsterenergy

***members only***
4318134534 gebruikt, super bedankt!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:58
4060773145 gebruikt. Merry X-mas ho ho ho! Thnx Awesomehobo!

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Hallo allemaal!

***members only***
Merci, ik heb 0937118098 gebruitkt. Fijne dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:10
7368027699 gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Hallo allemaal!

***members only***
5955904360 Gebruikt. :)

Thanx! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
6249994175

Bedankt man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik mis nog ergens een locatie, kan dit een "gestolen goederen" missie zijn? of is het echt een icoon op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hallo allemaal!

***members only***
Je moet wat minder van die drankjes drinken joh :+ ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Isane schreef op maandag 25 december 2017 @ 08:41:
Ik mis nog ergens een locatie, kan dit een "gestolen goederen" missie zijn? of is het echt een icoon op de map?
Volgens mij is het echt een icoon op de map. Dit kan je checken door op de map de juiste legenda te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
janvanmil schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:17:
[...]

Volgens mij is het echt een icoon op de map. Dit kan je checken door op de map de juiste legenda te kiezen.
Oke. Ja ik mis nog een paar locaties. Sta op 99% volgens Ubiplay

Ergens staan nog een paar vraagtekens op de map, nu maar youtube video's aan t kijken per gebied. Op zoek naar de missende.

Ik heb alle uitkijkpunten al, dus dat betekend dat er sowieso vraagtekens moeten staan voor niet bezochte plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Isane schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:32:
[...]

Oke. Ja ik mis nog een paar locaties. Sta op 99% volgens Ubiplay

Ergens staan nog een paar vraagtekens op de map, nu maar youtube video's aan t kijken per gebied. Op zoek naar de missende.

Ik heb alle uitkijkpunten al, dus dat betekend dat er sowieso vraagtekens moeten staan voor niet bezochte plekken?
Op de grens van siwa ligt een grot zonder een vraagteken kan goed diegene zijn welke je mist. Ben even de naam kwijt van het aangrenzende land maar het is in het oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hallo allemaal!

***members only***
Thnx voor de codes, al zijn ze allemaal al ingewisseld helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gisteren eindelijk aan toe gekomen om het te spelen. Erg vet tot nu toe, ik ben blij dat Ubisoft een jaartje heeft overgeslagen.

Ik zag in de settings dat het eye tracking ondersteunt. Na wat gegoogle lijkt het me toch best vet. Iemand hier met een eye tracker?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Hoe zit dat nou met de trial of the gods? Ik zie ze dit weekend alle 3 actief en heb ze nu allemaal verslagen maar ik heb geen outfit gekregen. Als je er op zoekt op internet wordt je er ook niet echt wijzer van wat nou precies de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

VulcanRaven schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:24:
Hoe zit dat nou met de trial of the gods? Ik zie ze dit weekend alle 3 actief en heb ze nu allemaal verslagen maar ik heb geen outfit gekregen. Als je er op zoekt op internet wordt je er ook niet echt wijzer van wat nou precies de bedoeling is.
Dat is nogal verwarrend ja. Je krijgt je outfit als je 4 wapens van de Trials hebt gekregen dus je moet er nog minstens 1 mollen. Ik kreeg dat vierde wapen op de tweede dag van het event, toen ik Sobek nog een keer deed, maar schijnbaar hoort dat niet. Van wat ik lees is het de bedoeling dat als je nu iedere god voor het eerst verslaat, je pas de volgende keer dat ze beschikbaar komen weer een reward kunt krijgen (lees: over een week of 2 ofzo). Anyway, je kunt het proberen en anders volgende keer meer mazzel.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die af en toe denkt bij het doorkruisen van Egypte... deze engine / setting zou zich zo goed lenen voor (eindelijk) een toffe Stargate SG-1 game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik ben net terug gegaan naar hebt begin gebied (op level 15) en kwam daar bandieten tegen die ik niet kon verslaan. Ze hadden een rode skull boven hun hoofd en ik deed telkens maar 7 schade. Iemand enig idee hoe dit komt? In het gebied waar ik nu ben hebben sommige guards ook een rode skull waardoor ze bijzonder moeilijk te doden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Metalbuster schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:35:
Ik ben net terug gegaan naar hebt begin gebied (op level 15) en kwam daar bandieten tegen die ik niet kon verslaan. Ze hadden een rode skull boven hun hoofd en ik deed telkens maar 7 schade. Iemand enig idee hoe dit komt? In het gebied waar ik nu ben hebben sommige guards ook een rode skull waardoor ze bijzonder moeilijk te doden zijn.
Deze specifieke guards zijn meen ik lvl30+. Maar in het algemeen krijg je een skull boven een NPC als die minimaal 5 lvls hoger zijn dat jij bent. Even wachten dus ;)

Hint: zoom even uit op je kaart. Dan zie je op de verschillende gebieden de level ranges van de NPC's in dat gebied, uitzonderingen daargelaten.

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 27-12-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben net terug gegaan naar hebt begin gebied (op level 15) en kwam daar bandieten tegen die ik niet kon verslaan. Ze hadden een rode skull boven hun hoofd en ik deed telkens maar 7 schade. Iemand enig idee hoe dit komt?
Boven op die rotsen, tegen het meer aan?
spoiler:
Die komen verder in het verhaal nog wel aan de orde ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Isane
Ik kan blijkbaar geen missie opnieuw doen, hoe ga ik er dan achter komen of ik alle schatten heb gepakt in missies? Ga ik dan ooit de 100% halen?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe bedoel je, alle gebieden/barakken etc zijn toch vrij toegankelijk?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:57:
[...]

Heel bizar ja. Ik was pas afgelopen weekend lvl40 geworden dus eerder nooit een Trial gedaan. Toen ze deze week alle 3 terugkwamen heb ik op dag 1 iedere god 1x verslagen (3 wapens gekregen) en Sobek nog twee keer extra in de hoop boog en outfit te krijgen, maar dat laatste werkte niet. Op dag 2 Sobek nog een keer gedaan en toen kreeg ik in 1x zowel boog als outfit. En inmiddels heb ik ook dat gouden zwaard van het community event.
Raar dat het bij jou niet hetzelfde werkt maar als ik jouw linkje lees had ik de boog en outfit ook nog niet mogen krijgen.

Heb het al eerder gezegd maar Ubi moet nodig werken aan hun communicatieskillz. Het is totaal onduidelijk hoe het nou echt zou moeten werken.
Hmm, verklaart waarom ik niets heb gekregen... of ja, een zwaard en een staf.
Enemies die 4 levels hoger zijn dan jezelf zijn 'unbeatable' (skull). nder die 4 levels kun je hun level zien met een rode marker; dan kun je ze wel bevechten maar gaat dat erg moeilijk zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Geronimous op 28-12-2017 10:53 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jeroenimoes schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:50:
[...]

Hmm, verklaart waarom ik niets heb gekregen... of ja, een zwaard en een staf.
En een schild van de derde god als het goed is, of had je die al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:28:
Ik kan blijkbaar geen missie opnieuw doen, hoe ga ik er dan achter komen of ik alle schatten heb gepakt in missies? Ga ik dan ooit de 100% halen?
Deze AC werkt niet met requirements per missie. Ergo: je hoeft missies niet opnieuw te doen en kán ze daarom ook niet opnieuw doen.

In de voorgaande delen had je nog 'side quests' in de main quest die je moest doen om een missie 100% te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey mensen ben weer een tijdje non-actief geweest in verband met privé en vakantie.
Heb als laatste de eerste dag dat alle 3 de goden er tegelijkertijd waren het Anubis pakkie gehaald. Zijn er nog andere dingen gebeurt die ik moet weten of spektakels, game Breaking glitches en/of andere dingen.

Hoe ishet bij jullie in de game gegaan afgelopen week en hoe. Evaluatie hordus mode?

Ben benieuwd had deze video net gekeken over wat er nog gaat komen in 2018 dacht is misschien wel interessant:

Update;

hier nog een video over of de nieuwe anubis wapens een beetje goed zijn. mijn mening nee ik vind de jackhals nog steeds beter en het zwaard is ook niet echt top maar voor wie de volledige video wil kijken here you go;

[ Voor 21% gewijzigd door gamerboy op 29-12-2017 20:09 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Oké..... ehm blijkbaar heb ik zojuist het spel uitgespeeld. Zag de titel aan het "eind" en klaar? Geen eind credits? Geen idee of ik nu klaar ben of niet...

Verhaal technisch kwam deze erg laat op gang, het bestond eigenlijk uit het vermoorden van een sekte en er kwam niets over de "pieces of eden" aan te pas. Ook de scepter is blijkbaar terecht? Of verdwenen. Ik vind het allemaal maar vreemd.

Einde was op zich wel gaaf. Jammer dat het op deze manier ging. Heel eind trainen met Bayek en dan de finale met een ander? Erg jammer.

Geen platinum trofee voor mij. Ik haat de Hippodrome omdat ik een spuughekel aan racen heb. Heb het een aantal keer geprobeerd en een van de beide trofees die er te behalen waren gehaald. Maar ik haat racen gewoon..
Ook de beide arenas vind ik minder.
Ik heb volgens mij heel de kaart ontdekt maar blijkbaar zit er nog ergens een verborgen ? en daar ga ik niet meer naar zoeken.

Samengevat: ontzettend verslavend en mooi spel. Heb er dik 80 uur in zitten. Verhaal vind ik wat minder, weinig connectie met de andere delen of de rode draad van het verhaal zoals alle andere delen. En de spanning kwam eigenlijk best laat..te laat vind ik.
8/10 totaal

[ Voor 4% gewijzigd door Mrjraider op 30-12-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo'n lange post met dingen die je niet zo leuk vond en dan alsnog een 8/10 geven.
Wat zeur je dan :P

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 20:30:
Oké..... ehm blijkbaar heb ik zojuist het spel uitgespeeld. Zag de titel aan het "eind" en klaar? Geen eind credits? Geen idee of ik nu klaar ben of niet...

Verhaal technisch kwam deze erg laat op gang, het bestond eigenlijk uit het vermoorden van een sekte en er kwam niets over de "pieces of eden" aan te pas. Ook de scepter is blijkbaar terecht? Of verdwenen. Ik vind het allemaal maar vreemd.

Einde was op zich wel gaaf. Jammer dat het op deze manier ging. Heel eind trainen met Bayek en dan de finale met een ander? Erg jammer.

Geen platinum trofee voor mij. Ik haat de Hippodrome omdat ik een spuughekel aan racen heb. Heb het een aantal keer geprobeerd en een van de beide trofees die er te behalen waren gehaald. Maar ik haat racen gewoon..
Ook de beide arenas vind ik minder.
Ik heb volgens mij heel de kaart ontdekt maar blijkbaar zit er nog ergens een verborgen ? en daar ga ik niet meer naar zoeken.

Samengevat: ontzettend verslavend en mooi spel. Heb er dik 80 uur in zitten. Verhaal vind ik wat minder, weinig connectie met de andere delen of de rode draad van het verhaal zoals alle andere delen. En de spanning kwam eigenlijk best laat..te laat vind ik.
8/10 totaal
Ik snap de punten die je maakt. Vind de main story ook een beetje tegenvallen. De connecties naar andere delen van de serie vind ik nog het meest jammer.

Toch naast alle negatieve punten is het echt een goed spel en daarom snap ik dat je een 8/10 geeft. De game grafisch is natuurlijk fantastisch met de setting waar het zich afspeelde.

@dvdkiwi ik weet niet of jij het Al geprobeerd hebt maar hoe is horde modus; heb zelf deze video gekeken maar mij lijk het nog steeds erg awesome

Wat vond jij er van?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Notna schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:12:
[...]

Deze AC werkt niet met requirements per missie. Ergo: je hoeft missies niet opnieuw te doen en kán ze daarom ook niet opnieuw doen.

In de voorgaande delen had je nog 'side quests' in de main quest die je moest doen om een missie 100% te halen.
Ok thanks! Dan alle ? nog maar afgaan in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:10:
[...]

Ok thanks! Dan alle ? nog maar afgaan in het spel.
Geen probleem en succes :Y

Overigens moet ik nu wel eerlijk zeggen dat ik deze AC te groot vind. Eigenlijk niet zozeer de fysieke grootte, maar de hoeveelheid collectibles en sidemissions. Ik merk dat ik steeds meer het overzicht kwijt raak en niet de motivatie heb alles te bezoeken en te verzamelen. Bij de voorgaande delen had ik die drive wél. Temeer ook omdat het allemaal nog te overzien was.

Nu helpt het ook niet mee dat de map gewoon een chaos is. Er had een progressiebalk per gebied moeten zijn met een overview wat je nog per gebied hebt openstaan.

Inmiddels wel level 40 maar ik gok op 50% van de main story gedaan en nog 4 gebieden te bezoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@Mrjraider Denk ff aan de spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:02:
[...]

@dvdkiwi ik weet niet of jij het Al geprobeerd hebt maar hoe is horde modus; heb zelf deze video gekeken maar mij lijk het nog steeds erg awesome [video]

Wat vond jij er van?
Als er iets niet in een AC game past is het wel een horde modus. Weg stealth, weg hoogteverschillen, en gewoon enemies rammen. Dat kunnen we al in genoeg games ... Nog even en dan komt er ook nog een zombie modus. Het jaar later spelen we AC WW2 O-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Grrrrrrrr, waar blijft die Elex patch. PB heeft hem de 20e al vrijgegeven en nog steeds niks. Iedereen aan het lummelen bij Sony ofzo 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Paar spoiler tags (met name bij opmerkingen over het eind van het spel) had ik ook wel handig gevonden. Niet iedereen is nog zover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

-SaveMe- schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:42:
[...]
Als er iets niet in een AC game past is het wel een horde modus. Weg stealth, weg hoogteverschillen, en gewoon enemies rammen.
Dat dus.
Ik vond de Arena battles al niet des Assassins, dus horde modus laat ik aan me voorbij gaan.
Pak de game over een tijdje wel weer op als er nieuwe DLC uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dvdkiwi @-SaveMe- akkoord hordus modus past dus niet bij AC-games, maar los van dat is het een beetje goed?

ik ga voor nu ook wachten op de DLC's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb het helemaal niet gespeeld dus of het goed is kan ik je niet vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
-SaveMe- schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:45:
Grrrrrrrr, waar blijft die Elex patch. PB heeft hem de 20e al vrijgegeven en nog steeds niks. Iedereen aan het lummelen bij Sony ofzo 8)7
Zit je wel in het goede topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Horde modus vond ik weinig aan. Heb het een keer gespeeld en ben blijven doorspelen om te kijken wat er gebeurde qua variatie.

De vijanden krijgen steeds een hoger level en zijn op een gegeven moment level 45 (en krijgen dus doodshoofdjes als level icoon), dus houdt het na ronde 15 ofzo vanzelf snel op. Niet "oneindig totdat je uitgeput bent" maar meer "max. 15 rondes" (tenminste, totdat de level cap verhoogd wordt). Aan de andere kant was ik het bij ronde 14 al beu, dus wat dat betreft prima dat er een einde aan zit :P

Het verschil tussen level 44 en level 45 vijanden was enorm. Die van level 44 kon je met niet al te veel moeite nog verslaan, maar bij die van level 45 sla je nog geen deuk in een pakje boter. En als zij jou slaan ben je ook direct de sjaak, terwijl je bij die van level 44 nog wat rondjes kon rennen om health te laten genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Gelukkig ben ik heel oppervlakkig de echte spoiler is al meerdere keren vermeld hier.
dvdkiwi schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:57:
Zo'n lange post met dingen die je niet zo leuk vond en dan alsnog een 8/10 geven.
Wat zeur je dan :P

;)
Omdat het spel erg verslavend was want... wat gebeurt er dan wat gebeurd er als die dood is, wanneer komen we een Piece of Eden tegen en hoe gaat dat dan...
En dat bleef een beetje uit vind ik. De laatste missies gingen als een trein en waren gaaf en redelijk vertellend en verklarend maar veel dingen blijven voor mij nog beantwoord. Ook het gebrek aan end credits deed mij twijfelen of ik wel klaar was.
Daarbij is de wereld zo enorm dat dat het spel gewoon echt heel gaaf maakt er is zo veel te doen en te ontdekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

bram1984 schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:05:
[...]

Zit je wel in het goede topic?
Oeps :) Die was idd voor het playstation topic. Kerst vermoeidheid denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb vanmorgen zo'n timed quest aangenomen van dat kind dat spullen verkoopt (blauwe kameel icoon op de map) en heb daar 17 uur de tijd voor gekregen. Dat ga ik echter niet redden omdat ik moest stoppen en morgen pas weer thuis ben. Is dat erg (los van de XP die ik misloop)? Komt deze quest bijvoorbeeld later weer beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:04:
Ik heb vanmorgen zo'n timed quest aangenomen van dat kind dat spullen verkoopt (blauwe kameel icoon op de map) en heb daar 17 uur de tijd voor gekregen. Dat ga ik echter niet redden omdat ik moest stoppen en morgen pas weer thuis ben. Is dat erg (los van de XP die ik misloop)? Komt deze quest bijvoorbeeld later weer beschikbaar?
Elke dag komt een nieuwe quest. Maakt niet uit of je deze mist het zijn allemaal dezelfde soorten en je krijgt bij elke quests een reward. Ik kon zelfs met de teller op 0 de quest nog gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bram1984 schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:04:
Reda is eens per 24 uur. Als je deze dus niet complete, vervalt hij en krijg je een nieuwe als de timer is gereset.

Ik weet niet of ze de klok volgen bij deze reset, of 24 uur na het completen/annuleren van je voorgaande Reda quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mrjraider schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:41:
[...]
Omdat het spel erg verslavend was want... wat gebeurt er dan wat gebeurd er als die dood is, wanneer komen we een Piece of Eden tegen en hoe gaat dat dan...
En dat bleef een beetje uit vind ik. (...)
Oke, op die fiets :)

Ik merk dat ik, als er te veel te doen is qua side missies en te ontdekken gebieden, veel te snel het verhaal kwijt ben. Daarom was ik wel blij met het redelijk simpele verhaaltje zonder al te veel info er omheen.
Verder ben ik heel blij dat ze het "tegenwoordige tijd" verhaal in deze game tot een minimum hebben beperkt, dat was bij de laatste AC's zo ontzettend wazig aan het worden.
En de manier hoe deze game aansluit op het begin van de Creed series vond ik subliem.
Je gaat je bijna afvragen welke kant Ubisoft vanaf hier op zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:21:
[...]

Oke, op die fiets :)

Ik merk dat ik, als er te veel te doen is qua side missies en te ontdekken gebieden, veel te snel het verhaal kwijt ben. Daarom was ik wel blij met het redelijk simpele verhaaltje zonder al te veel info er omheen.
Verder ben ik heel blij dat ze het "tegenwoordige tijd" verhaal in deze game tot een minimum hebben beperkt, dat was bij de laatste AC's zo ontzettend wazig aan het worden.
En de manier hoe deze game aansluit op het begin van de Creed series vond ik subliem.
Je gaat je bijna afvragen welke kant Ubisoft vanaf hier op zal gaan.
Hier ben ik het zeker mee eens.

Heb eens naar Assassins Creed 2 zitten kijken en de beelden in de sanctuary in Villa Auditore en ik verwacht nog wel meerdere delen.
Een van de beelden komt uit dit spel dus dat vond ontzettend gaaf om te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

77 uur verder en de game op 100% en tevens alle achievements gehaald!

Nu wachten op de DLC en beginnen met Syndicate🤓

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het combat systeem is me hier zo goed bevallen ten opzichte van de voorgaande delen dat ik meer wou en van narigheid Nioh heb gekocht terwijl ik weet dat dat echt geen game voor mij is, :+

imo zoveel beter met dat dodgen etc dan voorgaande delen, op de een of andere manier voelde dit niet eens aan als een AC game en dat kwam het voor mij ten goede.

Van mezelf moet ik allleen die laatste Pylakes nog killen en dan ben ik wel klaar met Origins, erg genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb in het menu een oranje uitroepteken bij Store staan rechtsboven, maar ik kan daarbinnen niks vinden wat dit veroorzaakt. Hebben jullie dit ook?

Edit: verdwenen na restart.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 01-01-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 17-09 20:37
Ugh, bijna 100%, bijna alle tro[ies, maar denk niet dat ik nog zin heb 'm platinum te halen.

Wat zijn die hippodrome races ontzettend K*T gemaakt. Uberhaupt alle arena troep is maar 1 keer leuk. Behaplve de hippodrome. Wat een gedrocht van een side activity...

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 01-01-2018 21:38 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kom op, even doorzetten ;)
Een uurtje of anderhalf en je hebt de Arena events en de Hippodrome events klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:38
Volgens mij heb ik de game nu, op lvl38, aardig uitgespeeld :) toffe game! Ga niet alles helemaal uitkammen omdat het na vele uren speelplezier toch wat in herhaling valt. Alle Phylakes doden was een leuke taak, maar ik vond het einde daarvan niet zo episch als ik had gehoopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zadda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:32
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:29:
Alle Phylakes doden was een leuke taak, maar ik vond het einde daarvan niet zo episch als ik had gehoopt :p
Ja, je killed ze allemaal
spoiler:
en dan moet je nog even bewijzen dat je de reward waard bent, wel mooie outfit daar niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:27
Ik heb inmiddels het hoofdverhaal ook voltooid en heb mij goed vermaakt met het spel. Het is elke keer een genot om te spelen vanwege de prachtige omgevingen. Wil bijna een vakantie naar Egypte boeken. Vaak ga ik voor de lol zwemmen want het is onder water zo ontzettend mooi. En de sfeer in de pyramides wanneer je met je toorts loopt te verkennen, heerlijk.

Het vechten vond ik in het begin even wennen want ik was gewend uit voorgaande AC games dat ze je een voor een aanvallen maar nu was je echt *** als je een groep om je heen hebt. De phylakes boden ook een leuke uitdaging, soms tot vloeken toe als er ook nog bandieten erbij kwamen of een stel leeuwen. Ook de diversiteit aan wapens was welkom om te varieren in aanvalsstrategieen. Maar naarmate ik sterker werd had ik minder behoefte om voor stealth te gaan en ging ik als een vos die een kippenhok naar binnengaat tekeer. Het is ook gewoon leuk om te paard een Romeins kamp te bestormen en iedereen neermaaien vanaf Roach.... ik bedoel je paard ;)

Het verhaal en de personages zijn mooi uitgewerkt. Alleen heb ik niet meer helder wat er allemaal aan de hand is bij Abstergo (heb ook alleen deel 1 en Black Flag gespeeld). Heb daarna nog zoveel mogelijk sidequests gedaan maar een aantal weet ik niet meer hoe ik die moet afronden. Dan moet je een gebied onderzoeken (investigate area) maar dat laat ie niet op de kaart zien waar dat ook alweer was dus dat laat ik maar zitten. Kan het online natuurlijk opzoeken maar ik vind het wel goed zo. Laatste missie die ik heb gedaan was Bayeks Promise waar je alle sterrenbeelden moest vinden en dat vond ik wel een mooie afsluiter om ermee te stoppen en te wachten op toekomstige DLC.

Ubisoft, hierna graag het oude Japan.

[ Voor 17% gewijzigd door D. Ninjai op 02-01-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Weet iemand waarom mijn standaard Lv 16 / Q 36 / DMG 287/s predator bow een one-hit kill doet (headshot) en mijn Legendary Lv 16 / Q 44 / DMG 313/s amper de helft HP weghaalt als ik een vijand headshot?

De boog met minder damage en een lagere quality doet dus meer schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bram1984 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:15:
Weet iemand waarom mijn standaard Lv 16 / Q 36 / DMG 287/s predator bow een one-hit kill doet (headshot) en mijn Legendary Lv 16 / Q 44 / DMG 313/s amper de helft HP weghaalt als ik een vijand headshot?

De boog met minder damage en een lagere quality doet dus meer schade?
Gokje: stealth damage? Of precision buff? Zal wel een buff/perk zijn die er voor zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 14:59
Notna schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Gokje: stealth damage? Of precision buff? Zal wel een buff/perk zijn die er voor zorgt.
Of een critical hit bonus?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:30
De plat behaald op 65u spelen. Leuke game en gemakkelijke platinum

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:38
Als vijanden in brand staan schreeuwen ze wel echt irritant zeg. Ik zou in het echt ook schreeuwen hoor, maar ik was aan het gamen met het geluid wat zachter omdat mn vriendin nog sliep. Vervolgens mep ik wat ventjes in brand tijdens een gevecht en die bleven ook best lang in brand. De hele tijd AAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH uit je speakers is bijzonder irritant :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:19:
Als vijanden in brand staan schreeuwen ze wel echt irritant zeg. Ik zou in het echt ook schreeuwen hoor, maar ik was aan het gamen met het geluid wat zachter omdat mn vriendin nog sliep. Vervolgens mep ik wat ventjes in brand tijdens een gevecht en die bleven ook best lang in brand. De hele tijd AAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH uit je speakers is bijzonder irritant :p
Je moet ze ook eerst verdoven ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
FFXV items in ACO? Krijgen we een fusie?

Square Ubi Enix

[ Voor 19% gewijzigd door Slurpie Blauw op 03-01-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb t spel uitgespeeld en ik zit nu de achievements af te gaan, nu heb ik de achievement Recycling ervoor staan, verkoop in 1x 100 snuisterijen.

Nu vind je deze dingen dus overal en nergens, maar ik heb in t spel best veel gepakt en ook altijd alle overbodige dingen verkocht.(waaronder deze dingen, ik speel nu een uur en ik heb er slechts 3 gevonden)

Volgens mij ben ik zo uuuuren bezig.

Mee kappen of doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:24:
Ik heb t spel uitgespeeld en ik zit nu de achievements af te gaan, nu heb ik de achievement Recycling ervoor staan, verkoop in 1x 100 snuisterijen.

Nu vind je deze dingen dus overal en nergens, maar ik heb in t spel best veel gepakt en ook altijd alle overbodige dingen verkocht.(waaronder deze dingen, ik speel nu een uur en ik heb er slechts 3 gevonden)

Mee kappen of doorgaan?
Die achievement is al kut te halen als je er vanaf het begin mee rekening houdt. Als je er pas mee begint na het uitspelen én tussendoor al veel verkocht zou ik het laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Met hierboven hoewel ik de achievement wel tussendoor heb gehaald. Gewoon de loot knop spammen in elk kamp, vanzelf heb je er 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Mee kappen of doorgaan?
Je zal inderdaad uren bezig zijn :-)
Ik heb er in het begin enkele tientallen verkocht, maar dan heb ik me bekeerd O-)
*Trotse bezitter van 50 steam achievements*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heb 'm vrij makkelijk gehaald door gewoon tijdens het spelen een paar dagen niét de 'sell useless items' knop te gebruiken. Je kunt in je inventory zien hoeveel useless shit je meedraagt. Let op dat animal parts niet tellen voor deze achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 14:59
SnoeiKoei schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:06:
Heb 'm vrij makkelijk gehaald door gewoon tijdens het spelen een paar dagen niét de 'sell useless items' knop te gebruiken. Je kunt in je inventory zien hoeveel useless shit je meedraagt. Let op dat animal parts niet tellen voor deze achievement.
Ik vond het anders vrij traag gaan. Zag hem halverwege mn playthrough (rond level 20 of zo) en pas aan het eind van de game, na het uitspelen van de laatste missie) had ik pas genoeg weer om door te verkopen. Het heeft me overigens niet teveel belemmerd in gear en upgrades, maar ik vond het wel flauw. Van mij had 100 of 50 ook al prima geweest. Zoveel punten is ie ook niet eens waard

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Notna schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Er zit een stealth damage buff op, maar verder niks. Die andere boog heeft 3 buffs, hogere quality en doet meer dmg per seconde. Je zou dus denken dat die andere dus ook daadwerkelijk meer damage doet zoals er staat aangegeven, maar ik begrijp dat dit hier anders werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bram1984 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:08:
[...]

[...]

Er zit een stealth damage buff op, maar verder niks. Die andere boog heeft 3 buffs, hogere quality en doet meer dmg per seconde. Je zou dus denken dat die andere dus ook daadwerkelijk meer damage doet zoals er staat aangegeven, maar ik begrijp dat dit hier anders werkt.
Die stealth buff doet een aardige multiplier, zeker bij headshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Notna schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Die stealth buff doet een aardige multiplier, zeker bij headshots
Ah okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:01
iemand enig idee wanneer de DLC 'the hidden ones' uitkomt?
Lees overal januari 2018, dat is het al!?! :P

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

https://www.gamefaqs.com/...ns-creed-origins/76028175
What does Stealth Damage do?
While undetected shots do additional 115-160% damage
DPS staat overigens in AC:O niet voor Damage Per Second maar Damage per Strike (krom, I know) Eindresultaat is hetzelfde, maar bovenop die waarde komen nog eventuele buff waardes.

Als een bow dus 900 DPS doet en je een stealth aanval doet en dan 160% 'rolled' kan je dus 1080 aan dmg doen. Als je dan ook nog eens crit doet (random) loopt het snel op :)
VirgoMossel schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:13:
iemand enig idee wanneer de DLC 'the hidden ones' uitkomt?
Lees overal januari 2018, dat is het al!?! :P
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/beahealthygeek.com/wp-content/uploads/2016/07/patience_grasshopper.jpg?resize=450%2C299

We zitten pas 4 dagen in januari hé :+

[ Voor 58% gewijzigd door Notna op 04-01-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier meer info over de komende discovery mode;

Money farm spots;

[ Voor 27% gewijzigd door gamerboy op 05-01-2018 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je hebt het spel uitgespeeld zeg je, maar hoeveel locaties heb je nog open staan?
Hoe meer je er al hebt gedaan, hoe lastiger het wordt om nog aan de 100 items te komen.
Ik zou dan wachten tot je de rest van de achievements hebt en een nieuwe game starten om de Recycling achievement te halen, zou niet al te lang moeten duren.
Notna schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:36:
[...]
Die achievement is al kut te halen als je er vanaf het begin mee rekening houdt.
Hoe dat? Gewoon niks verkopen en je inventory stroomt vanzelf vol met nutteloze items.
Een achievement kan bijna niet simpeler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:05:
Hoe dat? Gewoon niks verkopen en je inventory stroomt vanzelf vol met nutteloze items.
Ik had vanaf de start van de game express niks verkocht, maar duurde echt tot ver in de game voordat ik over die 100 items zat. En ik loot alles. Dus op zich simpel, maar je moet er wel op tijd mee beginnen anders kun je hem gewoon niet meer halen omdat er gewoon geen trinkets meer zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:05:
[...]

Je hebt het spel uitgespeeld zeg je, maar hoeveel locaties heb je nog open staan?
Hoe meer je er al hebt gedaan, hoe lastiger het wordt om nog aan de 100 items te komen.
Ik zou dan wachten tot je de rest van de achievements hebt en een nieuwe game starten om de Recycling achievement te halen, zou niet al te lang moeten duren.

[...]

Omdat het je dwingt om bij alles waar je komt te 'scannen' naar lootable items in zakken, potten en kisten. Dat is prima te doen als je, net als ik, zo autistisch bent dat je de hele map wilt clearen, maar voor de casual game is het echt wel een opgave hoor. Zeker als je pas halverwege de game erachter komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De casual gamer zoals jij het noemt maakt zich ook niet druk om achievements ;)
Notna schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Omdat het je dwingt om bij alles waar je komt te 'scannen' naar lootable items in zakken, potten en kisten.
Dat deed ik vanaf het begin al. Die 100 items duurden echt niet zo heel lang.
Ongeveer halvewerwege de game ben ik pas begonnen met alles vasthouden, daarvoor verkocht ik ook alles.
Bij elke locatie waar je komt zijn wel potjes en kistjes te vinden die je kunt looten, het is niet zo dat ze heel zeldzaam zijn of iets.
Ik vond het in ieder geval een poepsimpele achievement ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 05-01-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Dat deed ik vanaf het begin al. Die 100 items duurden echt niet zo heel lang.
Ongeveer halvewerwege de game ben ik pas begonnen met alles vasthouden, daarvoor verkocht ik ook alles.
Bij elke locatie waar je komt zijn wel potjes en kistjes te vinden die je kunt looten, het is niet zo dat ze heel zeldzaam zijn of iets.
Ik vond het in ieder geval een poepsimpele achievement ;)
Waarschijnlijk is dat dus heel verschillend wat er als loot overal uit komt. Want ik deed dat ook vanaf level 8, maar het heeft me tot level 35 gekost voordat ik alles had. Blijkbaar verschilt het toch wat je als loot krijgt. Hij is verder niet moeilijk, je hoeft er niet veel aandacht aan te besteden, alleen alles vast houden, maar zelfs dan duurt het nog wel even.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

YdieresiS schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:31:
[...]
maar zelfs dan duurt het nog wel even.
Het is niet zo dat je het in een uurtje bij elkaar hebt nee, dat ben ik met je eens.
Maar ondanks dat het een beetje tijd kost blijft het ontzettend simpel; simpele achievements die tijd kosten worden niet opeens lastige achievements ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Het is niet zo dat je het in een uurtje bij elkaar hebt nee, dat ben ik met je eens.
Maar ondanks dat het een beetje tijd kost blijft het ontzettend simpel; simpele achievements die tijd kosten worden niet opeens lastige achievements ;)
Dat klopt ook, het klonk alleen alsof sommigen dit wel heel snel bij elkaar hebben gespaard. Het is geen moeilijke achievement, je moet alleen wel op tijd beginnen anders haal je hem niet meer.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

We zijn het eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ubisoft onderzoekt de mogelijkheid van een new game+ mode. NIks voor mij, maar er zijn vast mensen blij mee :)
Just before the holidays, the developer posted a quick question and answer session on its official site. One question asked "Will there be a New Game+ option added to Assassin’s Creed Origins?" to which the studio replied "We know that a large number of community members have requested a New Game+ feature. We are currently investigating the possibility of implementing this option in a future title update." In other words, it could well be happening.

We haven't heard from the development team in 2018 yet, but Origins' first expansion, The Hidden Ones, is due out this month. As such, we imagine that Ubisoft will be sending word of a release date sooner rather than later. Perhaps the studio will have more information to share with regards to future content updates, too

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:18:
Ubisoft onderzoekt de mogelijkheid van een new game+ mode. NIks voor mij, maar er zijn vast mensen blij mee :)

[...]
naja meer variatie in de content is altijd goed toch. ook als wij er niks aan vinden zijn er altijd wel weer mensen die er spontane van krijgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ng+ mode, handig als je de trinklets trophy nog moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
dvdkiwi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:53:
Ng+ mode, handig als je de trinklets trophy nog moet ;)
Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je de 100 trinklets nog moet inleveren maar je komt er in ng niet genoeg meer tegen hoef je in ng+ enkel de resterende trinklets nog te looten. Scheelt je weer tijd in plaats van alle 100 in een nieuwe game te moeten looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eigenlijk alles in de game wel gedaan (98%).

Moet alleen nog 1 arena gevecht, alle hippodrome races (ik heb helemaal niks met racegames, dus vind dit onderdeel ook 3x niks...) én de olifanten.
Krijg die beesten met moeite op 50% health en dan maken ze mij dood.

Heeft iemand tips over welke wapens / tactiek ik moet toepassen op die beesten?
Lijkt me leuk om de 100% te halen, maar wil er ook geen uren meer in stoppen, zit al op 77 uur nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:44:

Moet alleen nog 1 arena gevecht, alle hippodrome races (ik heb helemaal niks met racegames, dus vind dit onderdeel ook 3x niks...) én de olifanten.
Lijkt me leuk om de 100% te halen, maar wil er ook geen uren meer in stoppen, zit al op 77 uur nu.
spoiler:
Zoek een warrior bow met 'health on hit' en een wapen(s) die extra adrenaline opbouwen. Je krijgt namelijk arrow refills tijdens het vechten, dus je komt nooit zonder ammo.

Van een afstand spammen met je bow(s), adrenaline opbouwen en een power attack met je gewone wapens (Vox Populi bijv. Met instand charge en critt hit) doen. Rinse and repeat. Als ze gaan steigeren doe je de meeste damage met je pijl en boog. Ze doen alles in een bepaalde volgorde/cirkel

Kreeg ze op die manier in 3 minuten dood op lvl 38

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 07-01-2018 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:44:

spoiler:
Kijk goed naar wat de olifanten doen, spammen met pijl;/boog (health on hit) en pas als de olifant een charge attack doet naar hem toe rennen en zware aanval doen met een wapen wat de meeste damage doet (vaak de trage , groote wapens). De olifant is even verdoofd na een charge-attack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

En zet hem anders voor de Olifanten op easy, dan is het echt peanuts! Ik heb ze allemaal op normal gedaan, behalve die twee, daar was ik na drie keer proberen wel klaar mee en heb hem toen op easy gezet en toen was het zo gepiept ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:10:
En zet hem anders voor de Olifanten op easy, dan is het echt peanuts! Ik heb ze allemaal op normal gedaan, behalve die twee, daar was ik na drie keer proberen wel klaar mee en heb hem toen op easy gezet en toen was het zo gepiept ...
Beetje zwak toch je moet ze eens proberen op hard zeker die 2 dan kom je erachter wat hun foutjes zijn en kan je ze daarop afstraffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:19:
[...]

Beetje zwak toch je moet ze eens proberen op hard zeker die 2 dan kom je erachter wat hun foutjes zijn en kan je ze daarop afstraffen ;)
Tis maar hoe je het bekijkt. De Olifanten en de Arena passen helemaal niet bij de speelstijl van AC/ een assassin. Als je dat niet leuk vindt of niet lukt dan zie ik niet in waarom je alleen voor dat stukje je even de moeilijkheidsgraad omlaag zou schroeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vandaag maar aangeschaft, ben eigenlijk verrast. Beter dan ik verwacht had tot nu toe.

Had niet veel video's gekeken ofzo, maar het ziet er erg goed uit, ook de gesprekken en animaties zijn mooi. Wat ik ook leuk vond was dat ik iemand anders kon 'avengen' wat op zich wel grappig was. Vraag me alleen af of iemand anders daar wat van merkt?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Geweldig interview over de ontwikkeling van ACO:
https://assassinscreed.ub...-director-raphael-lacoste

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- nah niet helemaal mee eens. het is de eerste assassin dus alles loopt nu eenmaal anders. je moet je ook inbeelden dat we in egypte zijn dus dat dit nu even anders is als italië.

hier waren de arena gevechten een normale zaak een voor het volk (wat kon vechten natuurlijk) een goeie inkomsten vorm. ik snap dat het niet helemaal volgense de bestaande lore klopt of gaat maar deze moet ook open zijn voor aanpassingen en ik vind persoolijk wel dat dit er bij past zeker gezien de setting van egypte ;)

@prutser001 omdat je niet veel video's hebt gekeken staat je een hoop mooist te wachten. een tip die ik je mee kan geven is doe ook side quests maar vergeet de main niet. persoolijk vond ik het het leukst toen ik 1 of 2 levels onder de aanbevolen main missie level was dat ik hem ging doen :) opzich een heel leuke strategie om het een beetje moeilijk te maken en toch te kunnen genieten.

btw veel side quests laten je ook veel gave plekken zien dus echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hier het spel ook sinds een weekje en ik ben positief verrast. Op basis van de reviews wilde ik het spel al hebben. Maar nu baal ik eigenlijk dat ik het niet eerder gekocht heb.

Omgeving is gaaf, setting is goed uitgewerkt en wat een enorm aantal aan questen. (Daar hou ik wel van).

Ik moet alleen wel heel erg wennen aan het nieuw vechtysteem. Vooral ontwijken en counter gaat niet altijd goed (lees bijna nooit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rens-br schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:26:
Hier het spel ook sinds een weekje en ik ben positief verrast. Op basis van de reviews wilde ik het spel al hebben. Maar nu baal ik eigenlijk dat ik het niet eerder gekocht heb.

Omgeving is gaaf, setting is goed uitgewerkt en wat een enorm aantal aan questen. (Daar hou ik wel van).

Ik moet alleen wel heel erg wennen aan het nieuw vechtysteem. Vooral ontwijken en counter gaat niet altijd goed (lees bijna nooit)
wat daar eventueel bij kan helpen is wat knoppen op andere plekken zetten. ik hoorde dat volgens mij een aantal tweakers hier dit hebben gedaan en dit ze meer overzicht gaf (ik zelf hebben de mapping het zelfde gelaten als bij installatie)

is inderdaad heel anders dus even wennen maar als je er eenmaal aan gewent bent is het echt awesome :D

@Who Am I? dat interview is echt gaaf man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
gamerboy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:28:
is inderdaad heel anders dus even wennen maar als je er eenmaal aan gewent bent is het echt awesome :D
De locatie van de knoppen ben ik inmiddels wel redelijk gewend. Alleen op het juiste moment op counter drukken (rondje geloof ik) lukt bijna nooit. Nog tips daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@rens-br je gamed op ps4 neem ik dus aan?
ik zelf game op PC maar wat mij enorm hielp was een enkele laag level enemy aanvallen en hem niet doden maar alleen maar zijn attacks proberen te blokken dan krijg je snel en makkelijk "The hang of it" zonder al te vaak of uberhaupt 1 keer dood te gaan ;)

vraag;
weet iemand de precieze datums voor de DLC's en de discovery tour. de eerste dlc zou ergens januari moeten komen maar er zijn volgens mij nog geen vaste datums bekent. heeft iemand hier meer informatie over voor mij?

[ Voor 28% gewijzigd door gamerboy op 08-01-2018 09:46 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste