Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:53
gamerboy schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:10:
@Swaxie ja zeker dan kan je ze het snelst upgrade ;)

@jacolc don't have to be a dick about it :)
Thanks,
Ga ik dat vanavond nog maar even doen.
De vraag is dan, hoe vind je het snelst plekken waar je die beesten kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flex0r schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:27:
[...]

Heb ook het idee dat er meer pop-in is dan dat ik in 1.03 had, met name schaduwen e.d. die ~30m voor je in beeld ploppen.

En de engine gaat heel vreemd met de bump-mapping op de grond om, het lijkt dat het constant aan wordt gepast als je beweegt, alleen dan erg zichtbaar. :?

Ik denk dat ik wèèr terug ga naar 1.03, heb de game eigenlijk voor pc genomen aangezien AC Unity op de PS4 toch niet soepel draaide en ik me wat ergerde aan de pop-in. Ah well. :/
de popup is nu inderdaad heel erg aanwezig. Objecten en schaduwen die voor je ineens in beeld komen. Wat me ook opviel is als je de tijd vooruit doet spoelen van dag naar nacht gaat het goed en snel. Weer terug van nacht naar dag duurt veel langer dan voorheen. Je ziet dan ook dat alle schaduwen heel langzaam ingeladen worden.

Voorheen geen enkel probleem van dit gehad op very high settings. Alleen framedrops in de grote steden etc. Maar nu is dat ook buiten de steden...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:45
Swaxie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:15:
[...]

Thanks,
Gebruik Senu.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:15:
[...]

Thanks,
zijn een aantal dierkoning plekken (king hippo, king crocodiles enzovoort) dat zijn wel goeie plekken. voor de rest zou ik aanraden senu vaak te gebruiken die kan ze van ver al zien ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:53
Thanks!

Ik merk al dat ik die vogel te weinig gebruik haha.
Toch maar eens wat meer gaan gebruiken dus:) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 06:31
Hoort anubis niet weer beschikbaar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pakhtun nee nog niet er zou volgende week waarschijnlijk iets speciaals moeten komen ofzo daarna gaat anubis weer :) blijf up-to-date op het forum er zal binnenkort meer informatie beschikbaar komen vanuit ubisoft heb ik vernomen ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:44
settings nog lager gezet met een beoogde framerate van 30, wat beter is, maar nog altijd niet hetgeen het vroeger was.

Volgens de performance tool spiket mijn cpu gewoon soms voor volle 100%, wat de freezing veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Fijn dat HDR is toegevoegd voor de PC, HDR werkt goed. Het is wel even tweaken met de HDR settings tot je een zon hebt met licht er om heen en niet zodat de zon alleen zichtbaar is en direct de blauwe lucht er om heen ziet of juist dat de zon helemaal weg is door te veel licht rond de zon.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:03
Ik heb dus een Samsung ssd gekocht en kan mee doen met die Assassin's Creed: Origins aktie. Maar duurt dat echt zo lang voordat je die key krijgt van het spel? Want der staat: Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:41

Rick-Jan

always connected

jaaoie17 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:27:
Ik heb dus een Samsung ssd gekocht en kan mee doen met die Assassin's Creed: Origins aktie. Maar duurt dat echt zo lang voordat je die key krijgt van het spel? Want der staat: Binnen 2 weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Bij mij wel. 9 november indiening, 27e kon ik spelen :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
jaaoie17 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:27:
Kan best dat ze vertraging hebben opgelopen. Vroeg het op 30-10 aan, 14-11 bericht: deelname is goedgekeurd, dag erop: 15-11 bij deze je digitale voucher voor Origins.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Voor het eerst een game crashing bug tegen gekomen. Ik liep tegen een missie aan (de goede romein; ja spel staat qua tekst in Nederlands) en na dr cutscene krijg ik een missie gefaald en een crashende game :/

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Swaxie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:33:
Thanks!

Ik merk al dat ik die vogel te weinig gebruik haha.
Toch maar eens wat meer gaan gebruiken dus:) haha
In je gear tab kun je vastpinnen waar je op wilt gaan jagen dan lichten de huiden ook op als je met Senu zoekt.

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:44
Mrjraider schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:48:
Voor het eerst een game crashing bug tegen gekomen. Ik liep tegen een missie aan (de goede romein; ja spel staat qua tekst in Nederlands) en na dr cutscene krijg ik een missie gefaald en een crashende game :/
Ik had precies hetzelfde. De missie opnieuw laden vanuit het missie menu verhielp het.
Ik dacht eerst dat ze die romein vergeten waren in te spreken, scene liep wel, lippen bewogen maar er kwam geen geluid uit die man... vervolgens meteen mission failed.

psnprofiles

Een nieuwe codex van Ubisoft staat online.

Zeker een aanrader om even te kijken:

Hier nog een video over een glitch waarbij spullen vanuit de nieuwe DLC al zichtbaar zijn let op bevat dus spoilers:

En nog een paar leuke video's;

[ Voor 58% gewijzigd door gamerboy op 16-12-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Senu heeft i neens geen vleugels meer, het lijkt er op alsof het een dode vogel is die aan de weg ligt gezien de verkreukelde vleugels. Ik heb trouwens ook met mijn domme kop een van mijn favoriete bogen gesloopt, de boog die heel snel pijlen af schiet. Ik zit er dus aan te denken om aan een nieuwe game te beginnen. het was voor mij toch eerst even uitvogelen hoe alles werkt. Ik vind de game echt wel gaaf verder en dit is de eerste AC die mij aan het spelen houd omdat het meer RPG achtig is. De game ziet er ook prachtig uit alleen moet ik HDR nog wat beter tweaken.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Gekke Jantje welk level ben/was je?
want als je al aan het einde van de game was kan je [spoiler]wapens weer terug kopen[/video]

en dan is het interessanter om even door te gaan ;)

welke boog was het precies? ik zou het trouwens een top feature vinden als in de volgende patch iets komt waardoor je bepaalde gear kan locken zodat dit dus niet kan gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
@gamerboy Ik was nog maar level 5 en in het eerste missie gebied Siwa. Welke boog het was weet ik niet precies maar als ik er mee schoot werden er snel achter elkaar pijlen afgeschoten, ik denk dat het gaat om de light bow?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekke Jantje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:27:
@gamerboy Ik was nog maar level 5 en in het eerste missie gebied Siwa. Welke boog het was weet ik niet precies maar als ik er mee schoot werden er snel achter elkaar pijlen afgeschoten, ik denk dat het gaat om de light bow?
Awh maar als het geen goude was kom je snel betere tegen hoor ;) level 5 is natuurlijk nog wel te overzien haha

Hier nog een video over de modernday;

Video over patch 1.10:

[ Voor 14% gewijzigd door gamerboy op 16-12-2017 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:59
Gekke Jantje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:27:
Als je nog wat Ucredits hebt, dan is Corrupted Soul wel aan te bevelen :) Ik gebruik m al de hele game en heb m steeds geupgrade naar level 40 :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fz8lIDhqjcQ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Ik heb helaas geen Ucredits maar de gevonden wapens vind ik wel goed op zich. Ook heb een leuke bow mogen uitzoeken na dat ik een opdracht voltooide. Ik vloog trouwens nog met Senu in de verre uithoeken van Siwa en daar vond ik nog 2 schatkisten, 1 met een legendarisch schild en in de ander zat een legendarisch zwaard verstopt. Ik was toen zelf in het dorp en Senu spotte de kistjes maar dan worden de kistjes niet op de kaart weer gegeven dus ik moest een marker plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Gekke Jantje goed gedaan man. als je vragen of tips wil over iets specifieks zijn er hier genoeg tweakers (onder andere mezelf) die genoeg ervaring al hebben in de game (of zelfs al uitgespeeld zoals mijzelf) ;)

ik help je graag :)

Hier wat footage van de trails of the Gods in nightmare modus;

[ Voor 18% gewijzigd door gamerboy op 18-12-2017 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
Ik zag net op uplay dat ik heel wat gear kan kopen met Uplay units, is al die gear ook blijvend, dus ook wanneer ik een nieuwe game start of de gear gebruik voor grondstoffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gekke Jantje schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:54:
Ik zag net op uplay dat ik heel wat gear kan kopen met Uplay units, is al die gear ook blijvend, dus ook wanneer ik een nieuwe game start of de gear gebruik voor grondstoffen?
Je kan Ubi gear niet recyclen. En het is account gebonden, niet sessie ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Officiele tips and tricks van ubisoft:

Hier weer een hoop nieuwe informatie;

[ Voor 23% gewijzigd door gamerboy op 19-12-2017 00:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik log net in en zie ineens dat alle trials beschikaar zijn tegelijkertijd? (Sobek, Sekhmet en Anubis)

Ben nu level 38. Eens kijken of dat te doen is :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 16:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ben eergisteren level 40 geworden en ik heb de trials tot nu toe ook niet kunnen doen. Leuk!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou ik heb de anubis outfit gekregen ;)

hier de foto ,met vuur:
origins
foto-gallery for pictures taken by myself in the famous assassin's creed game; Origins
Pic9(screenshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Wat een engerd :) Dat pakje hoef ik niet. TEnzij er leuke specs aan zitten en niet alleen cosmetisch ..

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

gamerboy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:30:
nou ik heb de anubis outfit gekregen ;)

hier de foto ,met vuur:
origins
foto-gallery for pictures taken by myself in the famous assassin's creed game; Origins
[afbeelding]
Wat moest je daar nu voor doen? Iedere god 1x mollen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:24:
[...]

Si signore :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Er zijn totaal 3 goden ? (die zijn er nu alle 3 dus)
edit; ja dus, ik heb ze alle 3 gehad. Outfit komt vanzelf?

[ Voor 13% gewijzigd door Isane op 19-12-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Dat moment wanneer Final Fantasy XV en Assassins Creed Orgins kruisen echt heel gaaf was dat.
Missie: een gift van de goden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Sobek heb ik voorheen al eens gedaan, moeten ze nu alledrie opnieuw gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
lapino schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:43:
Sobek heb ik voorheen al eens gedaan, moeten ze nu alledrie opnieuw gedaan worden?
Je kan ze zo vaak doen als je wilt.
Ik heb net voor de tweede maal zowel Anubis als Sobek verslagen. Voor de Anubis outfit mis ik alleen de boog nog.. En dat is vervelend want ik kan ze dus net zo lang opnieuw verslaan tot ik de boog krijg :/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:24:
[...]

als je alle 3 de goden al hebt gedood hoef je er nu maar 1 te doen ;)

voor de mensen die de groene missie hebben gezien op de map dit is het volgeden:

een missie in cooperatie met final fantasy 15. je krijgt wat leuke loot en is zeker een aanrader.

hier een video mocht je verdere info willen:

[ Voor 36% gewijzigd door gamerboy op 19-12-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
gamerboy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:57:
[...]

voor de mensen die de groene missie hebben gezien op de map dit is het volgeden:

een missie in cooperatie met final fantasy 15. je krijgt wat leuke loot en is zeker een aanrader.

hier een video mocht je verdere info willen:
[video]
Alle drie de goden twee maal verslagen. En nu? Geen armour? Ik blijf niet bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mrjraider uhm je hoeft alle goden niet 2 keer te verslaan allemaal 1 keer in totaal (dus over vorige weken/maanden meegeerekend) en dan mag je er 1 van de 3 extra uitkiezen.

check anders even of de outfit er niet perongeluk al bij staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

gamerboy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:57:
[...]

Ik had ze nog geen van allen gedaan maar nu alle drie 1x. Nog geen outfit. Begrijp ik goed dat ik daarvoor 1 god nog een keer moet doen? Maakt niet uit welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
gamerboy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:12:
@Mrjraider uhm je hoeft alle goden niet 2 keer te verslaan allemaal 1 keer in totaal (dus over vorige weken/maanden meegeerekend) en dan mag je er 1 van de 3 extra uitkiezen.

check anders even of de outfit er niet perongeluk al bij staat :)
Volgens Ubisoft (even gegoogeld) moet je vier wapens hebben voordat de armour unlocked.
Een zwaard, staf, schild en boog. Die laatste zou je krijgen door een van de drie nogmaals te verslaan. En dat heb ik dus gedaan, geen boog en geen armour. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SnoeiKoei klopt zo is het bij mij gelopen in iedergeval.

ik heb alle goden de week dat ze uitkwamen gedaan en vandaag segmet (gewoon omdat ik daar het dichtsbij was) en daarna kreeg ik de outfit :)

@Mrjraider hu wat raar is inderdaad als je de 4de verslaat dan zou je de boog moeten krijgen en de outfit. game al opnieuw opgestart en nogmaals geprobeerd. als dat niet werkt zou ik even een case aanmaken bij ubisoft

[ Voor 35% gewijzigd door gamerboy op 19-12-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
gamerboy schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:16:
@SnoeiKoei klopt zo is het bij mij gelopen in iedergeval.

ik heb alle goden de week dat ze uitkwamen gedaan en vandaag segmet (gewoon omdat ik daar het dichtsbij was) en daarna kreeg ik de outfit :)

@Mrjraider hu wat raar is inderdaad als je de 4de verslaat dan zou je de boog moeten krijgen en de outfit. game al opnieuw opgestart en nogmaals geprobeerd. als dat niet werkt zou ik even een case aanmaken bij ubisoft
Ga proberen. Even sobek weer bezoeken die is het makkelijkste van de drie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mrjraider klopt :) maar zijn niet erg verschillend van elkaar ;)

ze blijven allemaal simpel

[ Voor 18% gewijzigd door gamerboy op 19-12-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

WTF @ Final Fantasy crossover cutscene :/ Daarmee vergeleken oogt het Isu armor heel normaal :P
(Wel een leuke 'Chocobo' dromedaris outfit die je krijgt)

Voor het Anubis kostuum hoefde ik inderdaad nog maar 1 van de 3 goden te verslaan (had ze alledrie al verslagen toen ze voor het eerst opdoken).
Het 4e wapen was een boog, maar niet Jackal's Gaze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sobek tweede keer gedaan (idd het simpelst) maar geen wapen of outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Myedvyed klopt vond die boog trouwens echt diep triest. lijkt het zelfde maar is slechter dan de jackal's Gaze

@SnoeiKoei raar ff case aanmaken danmaar denk bij ubisoft je zou hem wel moeten hebben namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Hier nu alle die de goden twee maal verslagen en geen Anubis outfit. Wel raar d missie blijft open en ik krijg een update en onderzoek animus glitch. En me 250 drachmen en meer niet.

Edit: even wat anders op de website van Ubisoft staat:
Waar je in de vorige weken slechts 1 wapen van de Anubis uitrustingsset kon bemachtigen, krijg je deze week de kans om er drie te verdienen (als je ze nog niet hebt)!
Wat nou als ik niet meer mag verdienen en volgende week pas de laatste?

Edit 2: ben blijkbaar wel in staat de ezio armour te unlocken... oh well :+

[ Voor 54% gewijzigd door Mrjraider op 19-12-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mrjraider schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:31:
Hier nu alle die de goden twee maal verslagen en geen Anubis outfit. Wel raar d missie blijft open en ik krijg een update en onderzoek animus glitch. En me 250 drachmen en meer niet.
Bij mij precies zo. Misschien krijg je maar 1x per dag een reward ofzo, per god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Als ik een van de goden versla, blijft de quest openstaan, dus nergens te zien dat ik hem deed. Of is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

lapino schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:56:
Als ik een van de goden versla, blijft de quest openstaan, dus nergens te zien dat ik hem deed. Of is dat zo?
Klopt (of iig is het bij mij ook zo.)

Edit: als ik de info van Ubisoft lees krijg je max 1 wapen "per active trial of the gods", beetje onduidelijk maar het zou kunnen betekenen dat ik nu moet wachten tot de volgende keer dat de trials weer actief zijn (zal wel over een paar weken zijn) voor het vierde wapen en de outfit. Maakt mij niet uit maar waarom doet Ubi hier zo verrekte onduidelijk over? 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-12-2017 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@lapino ja dit klopt de quest is 7 dagen lang (of 6 not sure) en kan meerdere malen gedaan worden daarom blijft de quest open staan tot dat de tijd om is.

het is dus inderdaad niet duidelijk te zien of je de anubis quest om het maar even zo te noemen gehaald hebt :)

misschien iets waar ubisoft beter over na kan denken de volgende keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 18:17
Pas sinds gisteren dit spel aan het spelen en vermaak me prima.
Hij was gratis met m'n MSI moederbord.
Kan alles op max zetten en haal prima 60fps, maar de CPU's (8700K) worden flink aan het werk gezet zeg, pff dat heb ik nog niet bij een ander spel zo gezien. Anti aliasing op Low zetten helpt heel veel en zie vrijwel geen verschil met High.
Maar tjonge wat ziet die AA er wazig uit zeg, welke instelling je ook pakt. Heb er een Reshade met luminasharpen met 1.7 op gezet en ziet er echt zoveel beter uit, dingen krijgen gelijk diepte, bij stenen zie je de ongelijke oppervlakte. Met de AA van het spel zelf blijft het allemaal vlak.
Dit was met Fallout 4 ook al zo.
Wie weet dat dit gefixt wordt - tot die tijd reshade met luminasharpen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 23:15
Had nooit verwacht te gaan zeggen dat een Ubisoft game voor mij een van de games van 2017 zou gaan worden. Heb er nu +/- 35 uur op zitten op mijn Xbox one X. Ik zit elke keer te genieten van de omgevingen in de game, elk half uur schiet ik wel een screenshot. De game ziet er echt fenomenaal uit, oke de gameplay is wat repetitief, en de combat een beetje clunky, maar daarnaast is het echt een heerlijk spelletje. Heb ook pas 2/5 van de map discovered dus er is nog genoeg te zien, dalijk in de kerstvakantie maar eens wat uren in gaan gooien!

Heb zelf helaas een Full hd tv, zodoende de xbox laatst ook meegenomen naar een maatje met een OLED 65'' LG tv van 3,5k en jezus wat schitterend! De 30 fps waren even wennen aangezien ik doorgaans op pc game, maar na een tijd spelen absoluut geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:50
Op welk level hebben jullie het spel uitgespeeld eigenlijk? Ik ben nu bijna 30 en zie alleen nog the crocodile niet gedood, geen idee of daarna het einde is van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Hier al 91 uur, moet nog een stuk of 20 side quests doen + papyrus + hier en daar iets, en ben er klaar mee :-)
Dan heb ik nog een DLC staan voor Borderlands 2 en zal ik Hellblade kopen in de steam sales. Daarna zal het weer iets rustiger worden in game land, althans voor mij, totdat Far Cry 5 uitkomt eind maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:03:
Op welk level hebben jullie het spel uitgespeeld eigenlijk? Ik ben nu bijna 30 en zie alleen nog the crocodile niet gedood, geen idee of daarna het einde is van de game.
Nee hoor dan heb je nog even te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:03:
Ben nu level 40, heb er 65 uur in zitten en moet nog aardig wat papyrus, wat side quests, moet nog 1 regio ontdekken (links naast Alexandrie), moet nog verder met de hoofdmissie en zo zal er vast meer te doen zijn ;)
Voorlopig ben je nog wel even zoet :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Weekly challenge voor 75000 keer trial of the gods is al gehaald, maar staat bij mij nog op 0, ondanks dat ik sobek deed gisteren?

Heb wel mijn anubis outfit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@AntiChrist7 Klopt pas aan het einde van de week krijg je de rewards;
Hier in deze video wordt hij al geshowed met wat informatie

Dat ie voor jou nog op 0 staat kan kloppen omdat alleen de aanvallen tellen nadat je de Anubis outfit hebt (blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Erm, wtf. Ik kom net een level 41 Captain tegen :? Ik dacht dat 40 de lvl cap was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteren voor het eerst Trial of the Gods gedaan, 3x een deel van de weapon set gekregen maar daarna ondanks meerdere Sobek-kills geen bow en geen outfit. Vandaag Sobek nog een keer gedaan en nu wel bow en outfit! Yay. Ook weer compleet. :)

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-12-2017 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:00:
Gisteren voor het eerst Trial of the Gods gedaan, 3x een deel van de weapon set gekregen maar daarna ondanks meerdere Sobek-kills geen bow en geen outfit. Vandaag Sobek nog een keer gedaan en nu wel bow en outfit! Yay. Ook weer compleet. :)
Hier dus niet.. verdorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Hier ook alles binnen, Anubis gear en die final fantasy dingen. Toch eens die season pass kopen, zelden zoveel plezier gehad aan een spel als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Heb een topic gemaakt op de forum van Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Notna schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:43:
Erm, wtf. Ik kom net een level 41 Captain tegen :? Ik dacht dat 40 de lvl cap was?
In het gewone spel ben ik ook meerdere level 41 karakters tegengekomen, zelfs nog in de 1.03 versie (dus vóór de patches). Is waarschijnlijk om nog wat van uitdaging erin te houden als je helemaal omhoog geleveld bent en je gear gepimpt hebt :P

In de nieuwe Arena Horde dinges ben ik ook level 45 karakters tegengekomen. Tenminste, na de rondes met level 44 karakters komen er karakters met een doodshoofd - als je die tegenkomt is het snel voorbij :+

Ik dacht dat Ubi ooit gezegd heeft dat die Horde mode 'oneindig' is, maar dat is het dus niet. Dat verandert misschien nog wel als de level cap omhoog gaat met de DLC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Die nieuwe challenges ook maar eens een keer geprobeerd, prima te doen en krijgt er toch hele fijne loot van! :D Beide wapens geven HP als ik vijanden raak en sla 8)

Daarnaast moet ik Ubisoft echt complimenten geven voor de spelwereld van Origins, die is simpelweg NOG steeds fantastisch. Waar ik een AC normaal als tussendoortje speel en dan snel weg gooi wil ik hier nog verder spelen / verkennen.

Foto mode blijft verslavend O-)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qvM0lHo.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5KmqhsN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GTjWTmi.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HBLjlqN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tRhpqgs.jpg

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
heb de season pass gekocht en geinstalleerd maar krijg schijnbaar geen extra gear of outfits, zitten die daar normaal gezien niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
niet alle outfits zitten in de season pass, maar toch wel een paar, check eens de ingame store, er zou toch bij sommige dingen "in bezit" moeten staan.

Was de stuttering en slechte performantie zo beu dat ik toch maar een ticket heb geopend, en de reply is dat ze op de hoogte zijn en eraan werken. Ik ben er niet veel mee, maar het is toch iets, en allesinds beter dan de standaard replies van "zet dit lager" en "deinstalleer dit" en "update je drivers" die je bij sommige aanvragen krijgt

ook in deftig nederlands trouwens, had ik niet verwacht

[ Voor 5% gewijzigd door AntiChrist7 op 20-12-2017 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
@Edwins1984 welke challenges zijn dat?
Voor de final fantasy fans;

• Notna

Notna

Where are you?®

Zwaard en schild van FFXV zijn leuk (voor fans helemaal) maar de perks zijn niet echt bijzonder te noemen. Zelfs op lvl 40 is het niet super spannend.

Gisteren overigens de 3 goden en een zooitje olifanten op lvl 38 afgemaakt. Lekker hoor als je een warrior bow met health on hit hebt :Y oOo

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Die quests van de animus glitches, waar je van die goden moet verslaan.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

• Isane
  • Nu online
Tellen de tijdritten ook mee van de hypodroom voor de 100% ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Ben ik de enige die vind dat die hele Final Fantasy missie en wapens compleet niet bij ACO en AC in het algemeen hoort? ACO heeft dit soort reclame helemaal niet nodig en het voelt een beetje geforceerd aan...

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hmmm het jeuk wel om deze game te halen nu ik klaar met met HZD+DLC. Ik heb een backlog van hier tot Tokyo, maar deze setting ligt wel echt helemaal in mijn straatje.

Hopelijk krijgen we weer een Bol code van de baas voor kerst, dan weet ik wel wat ik volgende week zit te doen. :)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

Superkiwi

Hoi doei

Die Chocobo outfit voor je kameel is top :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Who Am I? schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:37:
Ben ik de enige die vind dat die hele Final Fantasy missie en wapens compleet niet bij ACO en AC in het algemeen hoort? ACO heeft dit soort reclame helemaal niet nodig en het voelt een beetje geforceerd aan...
Nee, helemaal mee eens. Vind het ook niet passen en zie de connectie ook niet. Meer onzinnige DLC zo van kijk eens "weer meer content" ....

• lapino
Of het nu past of niet, mogen blij zijn dat Ubisoft regelmatig nieuwe content beschikbaar maakt, waarvan heel wat gratis. Er zijn er andere...

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

lapino schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:11:
Of het nu past of niet, mogen blij zijn dat Ubisoft regelmatig nieuwe content beschikbaar maakt, waarvan heel wat gratis. Er zijn er andere...
Mja, content omdat het content is hebben we niet zoveel aan imho. En elke keer een extra wapentje stelt natuurlijk niks voor. Stop ze dan gelijk in de game. Ik wacht met smart op meer story content!

• lapino
Die komt er toch met de season pass DLCs niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Heb reactie gehad van een aantal users op de ubisoft forum omtrent mijn "probleem" dat ik de Goden wel kan verslaan maar geen boog en dus geen Anubis armour krijg.
Volgens hun moet ik wachten tot de volgende Trial en dat zuigt best wel haha

@SnoeiKoei jij had hem een dag later wel gehaald? Dus de reactie vanuit daar snap ik niet :/

Zie mijn thread:
https://forums.ubi.com/sh...nubis-Armour-(PS4)-Forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mrjraider schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:25:
Heb reactie gehad van een aantal users op de ubisoft forum omtrent mijn "probleem" dat ik de Goden wel kan verslaan maar geen boog en dus geen Anubis armour krijg.
Volgens hun moet ik wachten tot de volgende Trial en dat zuigt best wel haha

@SnoeiKoei jij had hem een dag later wel gehaald? Dus de reactie vanuit daar snap ik niet :/

Zie mijn thread:
https://forums.ubi.com/sh...nubis-Armour-(PS4)-Forums
Heel bizar ja. Ik was pas afgelopen weekend lvl40 geworden dus eerder nooit een Trial gedaan. Toen ze deze week alle 3 terugkwamen heb ik op dag 1 iedere god 1x verslagen (3 wapens gekregen) en Sobek nog twee keer extra in de hoop boog en outfit te krijgen, maar dat laatste werkte niet. Op dag 2 Sobek nog een keer gedaan en toen kreeg ik in 1x zowel boog als outfit. En inmiddels heb ik ook dat gouden zwaard van het community event.
Raar dat het bij jou niet hetzelfde werkt maar als ik jouw linkje lees had ik de boog en outfit ook nog niet mogen krijgen.

Heb het al eerder gezegd maar Ubi moet nodig werken aan hun communicatieskillz. Het is totaal onduidelijk hoe het nou echt zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Is de game ook een beetje te doen, als je alleen de main missies doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
  • Nu online
jaaoie17 schreef op zondag 24 december 2017 @ 03:52:
Is de game ook een beetje te doen, als je alleen de main missies doet?
Wat bedoel je hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Als je hoofzakelijk de main missies doet. Dus weinig zij missies doet. Dat je het dan niet te moeilijk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

jaaoie17 schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:55:
[...]

Als je hoofzakelijk de main missies doet. Dus weinig zij missies doet. Dat je het dan niet te moeilijk krijgt.
Dan kan je imo de game net zo goed niet kopen of spelen. Ja het zal wel te doen zijn (hoewel je toch zal moeten grinden om tot level 40 te komen om in bepaalde gebieen een beetje te kunnen lopen) maat of het leuk is? I doubt it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Notna schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:59:
[...]

Dan kan je imo de game net zo goed niet kopen of spelen. Ja het zal wel te doen zijn (hoewel je toch zal moeten grinden om tot level 40 te komen om in bepaalde gebieen een beetje te kunnen lopen) maat of het leuk is? I doubt it..
Je hoeft toch niet perse zoveel te grinden? Dat doe ik meestal met tegenzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Het ligt er een beetje aan wat je met grinden bedoelt.

Als je bedoelt dat je de hele tijd x vachten/helmen/teennagels van vijanden moet verzamelen voor NPC y, en daarbij steeds in hetzelfde gebied terug komt, dan heb ik daar ook een hekel aan.

Maar dat soort grinden zit niet in AC:Origins, tenzij je voor 100% wil gaan (en zelfs dan nog beperkt). Het voelde het voor mij meer als ontdekken.

Het is namelijk niet main missions + 'grinding' (b.v. sync points, forten, schatten), maar er zijn ook nog side missions, die geven meestal ook genoeg XP.

Er zit veel variatie in de side missions, sommige vond ik zelfs leuker dan de main story missies. De side missions vind je door de sync points te zoeken, en daarbij verken je allerlei verrassende delen van Egypte, dus dat is op zichzelf al leuk. Op sommige plekken kom je bovendien niet als je alleen de main story volgt.
  • Als je niet veel tijd hebt voor gamen en zo min mogelijk tijd in dit spel wil steken, zul je nog steeds iets van side missions moeten doen. Maar die zijn (vind ik) leuk en gevarieerd. Op alleen de main missions kom je er niet denk ik. Tenzij je op de PC speelt en een trainer gebruikt ofzo.
  • Als je wel genoeg tijd hebt om zoveel mogelijk van de grote wereld wil ervaren hoef je daarvoor niet veel te grinden. Genoeg variatie door het hele spel.
  • Als je 100% wil halen zul je tegen het einde veel moeten rondrijden en gaan de laatste paar forten / schatten misschien als een grind aanvoelen, tenzij je b.v. steeds andere wapens daarvoor probeert te gebruiken ter variatie. Maar 100% is niet nodig om optimaal van het spel te genieten.
Als je de tijd hebt, zou ik echt aanraden om alle sync points te vinden en alle side missions te doen. Maar ik zou niet alle forten, schatten, etc. opzoeken. Op die manier krijg je nog steeds bijna alles van het spel mee, en daarbij kom je vanzelf in een aantal forten etc., maar dan gaat het nog niet als grinden aanvoelen. En als je tijdens de side missions merkt dat je het leuk vindt om forten te veroveren, dan kun je die alsnog gaan 'grinden' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:44
Prachtige game, voor mij de reden dat ik een 1080ti met ultra widescreen heb aangeschaft :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RlySgXN5eZWMB6e14H1hKe7Q/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZZ3McUc7JqqDhpu7AYrJJbvu/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YDFHSHbXwGwT13A9A4vzNByQ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zNdNqjCijhux0f2CAU0wtmcS/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Lz09BJW6jaIVkN7HiU3o9aiz/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 12:34
Leuke game maar wat een hopeloos tergende keuze om
spoiler:
verplicht met dat domme wijf te spelen!

Echt waardeloos imo. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@jaapstobbe Mooie shots! Game is idd erg mooi. Vind ik al op de PS4 Pro, laat staan op een krachtige game PC. Vooral op en rond en in het water vind ik de game echt subliem mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:17
Vinnocchio schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:31:
Leuke game maar wat een hopeloos tergende keuze om
spoiler:
verplicht met dat domme wijf te spelen!

Echt waardeloos imo. :N
Geen heimwee naar Black Flag merk ik op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Gisteren de laatste 5 papyrus opgelost. Waarom is dat geen trofee. En wat je bij de laatste krijgt had ook wel spannender gemogen.
Inmiddels dik 70 uur in de game en ik ben nog lang niet klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mrjraider schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:19:
Gisteren de laatste 5 papyrus opgelost. Waarom is dat geen trofee. En wat je bij de laatste krijgt had ook wel spannender gemogen.
Inmiddels dik 70 uur in de game en ik ben nog lang niet klaar :D
Ik heb de papyrussen op het het eind niet allemaal meer gedaan. Leverde toch alleen maar steeds dubbele legendaries op, dat had dus echt geen zin imho ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Klopt. Inmiddels drie dezelfde zwaarden en schilden maar ach.. Wel gaaf dat puzzelen. Er zijn er een aantal geweest die ik echt moest opzoeken op internet maar bij een boel liep ik gewoon tegen de plek aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
-SaveMe- schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:47:
[...]

Ik heb de papyrussen op het het eind niet allemaal meer gedaan. Leverde toch alleen maar steeds dubbele legendaries op, dat had dus echt geen zin imho ...
Je moet het ook vooral om de puzzel doen denk ik. Telt verder ook niet mee voor achievements

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Martinspire schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:37:
[...]

Je moet het ook vooral om de puzzel doen denk ik. Telt verder ook niet mee voor achievements
Ja, daar zit wat in. Maar aan de andere kant, ze zijn niet zo moeilijk en als je dan als 40 bent, alles gedaan hebt en alle legendaries minimaal wel 1x hebt, dan is de incentive wel erg klein ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-09 09:18
Hallo allemaal!

Bij deze weer een aantal codes die in te wisselen zijn op: assassinscreed.com/monsterenergy

Fijne feestdagen! :)

(p.s.: Geef even netjes aan welke codes je hebt gebruikt!)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 8% gewijzigd door Awesomehobo op 24-12-2017 23:43 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste