Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41
spoiler:
Ik vind het een supervette game, maar holy shit wat slaan ze weer de plank mis met de eindbazen. De slang was supersaai. Wie had bedacht dat dat vette gameplay was? En die kerel met twee kettingen: hoe moet ik hem verslaan als hij non-stop blijft ronddraaien? Je kan niet bij hem in de buurt komen. De enige optie die ik had was met mijn pijl en boog. Hoe ik ook schoot, hij had wel damage maar stopte niet met ronddraaien. Hoort dit? Dit was ook echt supersaai. Drie shots maken, wegrennen, drie shots maken, wegrennen

Pfffff. Het haalt echt de hele complete game onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misha schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:32:
Ik vind het een supervette game, maar holy shit wat slaan ze weer de plank mis met de eindbazen. De slang was supersaai. Wie had bedacht dat dat vette gameplay was? En die kerel met twee kettingen: hoe moet ik hem verslaan als hij non-stop blijft ronddraaien? Je kan niet bij hem in de buurt komen. De enige optie die ik had was met mijn pijl en boog. Hoe ik ook schoot, hij had wel damage maar stopte niet met ronddraaien. Hoort dit? Dit was ook echt supersaai. Drie shots maken, wegrennen, drie shots maken, wegrennen

Haha dan is deze game misschien niet helemaal voor jou. De slang moet een egyptische god voorstellen. En die laatste boss waar je over sprak is inderdaad lastig zonder pijl en boog maar zeker wel te doen dat maakt hem juist zo leuk.

Mij is het gelukt zonder boog te gebruiken

Ik vind trouwens dat ze totaal niet de plank mis slaan met ACO juist een stap de goeie richting in.

Voor mensen die nog photo modus tips and tricks willen. Ubisoft heeft net een video geüpload;

[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 06-12-2017 18:39 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Dat het een Egyptische God moet voorstellen vind ik prima, maar het gaat me om de game mechanics. Die zijn bij die boss fights enorm saai en echt een domper op een anders supervette game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misha schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:43:
Dat het een Egyptische God moet voorstellen vind ik prima, maar het gaat me om de game mechanics. Die zijn bij die boss fights enorm saai en echt een domper op een anders supervette game
Ja das natuurlijk je mening en aan de ene kant snap ik je zeker aan de andere kant ben ik het ook weer niet helemaal met je eens 😁😂

Hier is een video er is nu officieel nieuws van Ubisoft hoe we de Anubis outfit krijgen

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Inmiddels 57 silica verzameld een heleboel van die mechanismes geactiveerd en nu nog drie van die steencirkels. Wel leuk dat puzzelen.
Vind overigens de tombes vrij mager en kort. Had wel meer platforming, klimmen en puzzels in gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:33:
Inmiddels 57 silica verzameld een heleboel van die mechanismes geactiveerd en nu nog drie van die steencirkels. Wel leuk dat puzzelen.
Vind overigens de tombes vrij mager en kort. Had wel meer platforming, klimmen en puzzels in gemogen.
op dat punt 100% met je eens. vind ze vrij simpel had er veel meer van verwacht. hoop dat de DLC's dat beter doen (die spelen ook af in gebieden met pyramides)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:54

-SaveMe-

-klik-

Sowieso mist deze AC het epische klim en klauter werk. Dat heb ik echt gemist. Daarna heb ik Lost Legacy gespeeld en dat maakte het gemis weer wat goed!

Tot slot, de beauty of Origins...

_/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 07-12-2017 00:39 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Misha schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:32:
Ik vind het een supervette game, maar holy shit wat slaan ze weer de plank mis met de eindbazen.
spoiler:
De slang was supersaai.
Wie had bedacht dat dat vette gameplay was?
spoiler:
En die kerel met twee kettingen: hoe moet ik hem verslaan als hij non-stop blijft ronddraaien? Je kan niet bij hem in de buurt komen. De enige optie die ik had was met mijn pijl en boog. Hoe ik ook schoot, hij had wel damage maar stopte niet met ronddraaien. Hoort dit?
Dit was ook echt supersaai. Drie shots maken, wegrennen, drie shots maken, wegrennen

Dankjewel voor alle spoilers meneer de moderator... Je zou toch beter moeten weten...

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who Am I? schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:27:
[...]

Dankjewel voor alle spoilers meneer de moderator... Je zou toch beter moeten weten...
Goed gezien was het zo oneens dat ik daar zelfs overheen las 😂😂😂.

@-SaveMe- mee eens hoor dat er wel wat klim en klauter werk mist had ook liever gehad dat de pyramides beklimmen een echte uitdaging zou zijn waarbij als je iets mist of iets gaat fout dat je weer helemaal beneden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:58

Rick-Jan

always connected

Inderdaad, iedereen doet het netjes in Spoilertags en een moderator heeft er compleet maling aan :(

Verder dit topic spoilervrij door kunnen lezen. Ben deze week begonnen en inmiddels level 21. Kan mij goed vermaken met het spel. Ziet er goed uit en leuke afwisseling per gebied. Ik merk dat je het beste zo snel mogelijk de quests rond je level moet doen. Ik heb nu een paar lagere openstaan die in verhouding met mijn level weinig XP geven.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zadda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:06
Blijkbaar is er een Ubisoft enquête één van de vragen is over mogelijke volgende settings van AC, deze afbeelding doet in ieder geval de ronde:

https://i.imgur.com/q4aXHlD.png

[ Voor 6% gewijzigd door Zadda op 07-12-2017 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Rick-Jan nice man anders kan je ze op HARD modus doen :D bij de volgende update (dus die quests nog even bewaren) gaan ze bij hard modus het zo doen dat enemies scallen naar jou level ook al zijn ze een lager level.

dus dat maakt het weer iets meer van een uitdaging ;)

@Zadda nice man. maar hoe betrouwbaar is de source? mij zelf lijkt gengas Khan wel een erg gave ruler om voor of zelfs tegen te strijden als assassin

[ Voor 21% gewijzigd door gamerboy op 07-12-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Ik vind praten over game mechanics absoluut niet een spoiler. Het is niet alsof A. mensen niet al weten dat er eindbazen in een Assasins Creed game zit en B. je tegen de manifestatie van Goden moet strijden van tijd tot tijd (we hebben bijvoorbeeld geen problemen met de thumbs van de YouTube video'tjes?)

Beetje overtrokken reacties, guys. Maar fair enough, ik zet dat wel in spoiler tags hoor

spoiler:
Wel vet dat je twee bogen en twee zwaarden kan meenemen en adhoc kan switchen. En dat je met een bijl een stuk minder snel kan slaan dan met een zwaard. En dat je met je vogel POI's kan spotten en naarmate je meer torens vrijspeelt, de vogel dit steeds beter kan. Maarja, allemaal spoilers ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Misha uhm je lult een beetje om het probleem heen. het gaat niet om het algemeen gaat erom dat je precies zei wat die bazen waren :)

en wat er nu in spoilers staat vind ik ook gaaf inderdaad. ze hebben het veel beter gedaan dan vorige AC games ;)

[ Voor 30% gewijzigd door gamerboy op 07-12-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
De eerste: dat zat gewoon in de trailer van Assasins Creed zelf. Dat tweede: ik zeg niet wie of wat hij is, ik zeg enkel de game mechanic. Hij heeft een wapen, wat ook andere characters in de game hebben, maar hierbij leek het bugged

Geen spoilers, maar ik vind het prima als jullie alle posts voortaan in het zwart willen hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Misha op 07-12-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:16:
De eerste: dat zat gewoon in de trailer van Assasins Creed zelf. Dat tweede: ik zeg niet wie of wat hij is, ik zeg enkel de game mechanic. Hij heeft een wapen, wat ook andere characters in de game hebben, maar hierbij leek het bugged

Geen spoilers, maar ik vind het prima als jullie alle posts voortaan in het zwart willen hebben
nah wil niet veel zeggen maar zoveel heb je hierin nog niet gepost en ondanks dat dat in de trailer staat betekend niet dat het geen spoiler is. er zijn mensen die alles zelf willen ervaren en dus ook niet de trailer of andere video's hebben bekeken. hou er gewoon de volgende keer rekening mee. is mij ook al keer of 2 gebeurt en kan ook gewoon gebeuren alleen wat @Who Am I? al zei jij bent moderator en zou dus beter moeten weten :D

laten we het nu maar gewoon weer over deze geweldige game hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Met die logica kun je net zo goed nokken met een topic. Anyway, ik fladder wel weg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Misha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:31:
Met die logica kun je net zo goed nokken met een topic. Anyway, ik fladder wel weg :)
<knip> Niet op de man a.u.b.

[ Voor 24% gewijzigd door Grotman op 07-12-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zadda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:06
gamerboy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:09:

@Zadda nice man. maar hoe betrouwbaar is de source? mij zelf lijkt gengas Khan wel een erg gave ruler om voor of zelfs tegen te strijden als assassin
Gelezen op een ander forum en gepost door een random poster dus qua betrouwbaarheid ongeveer even betrouwbaar als iedere andere post op het internet denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<knip>

@Zadda Nice naja staan zeker gave settings bij man :D

[ Voor 77% gewijzigd door Grotman op 07-12-2017 15:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Wat een haat weer hier jongens. Last van repressie in het echte leven? We zijn allemaal mensen en we bedoelen het allemaal goed, bedenk je dat eerst even voordat je je rouwe emoties op internet smijt.

* Blaat is een rasoptimist. Een beetje tegenwicht bieden tegen klagerig Nederland mag wel vind ik. :P

Ik moet niet vergeten de nieuwe trials te doen. Ik ben zozeer geabsorbeerd door TW3 dat ik het tot nu toe compleet vergeten ben. Even een reminder in mijn telefoon rammen. :X

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Blaat met je eens ;)

The Witcher 3 is ook een enorm gave game die je helemaal in zich trekt zou ik zeker even doen inderdaad een reminder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Gister gekocht voor PS4, wat een toffe game zeg!

Ik kan niet inloggen op de Ubisoft Club via de website, krijg 'Inlogfout!'...
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinno schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:36:
Gister gekocht voor PS4, wat een toffe game zeg!

Ik kan niet inloggen op de Ubisoft Club via de website, krijg 'Inlogfout!'...
Meer mensen last van?
Heb het net even op me broertjes ps4 geprobeerd maar geen last van. Gebeurt dit voor dat je de game ook
Opstart of daarna?

Heb hier nog een video over de krokodillen cult. Erg leuke video [b]let op[\b] kan spoilers bevatten gaat om een side missie.

[ Voor 4% gewijzigd door gamerboy op 08-12-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

gamerboy schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:32:
[...]

Heb het net even op me broertjes ps4 geprobeerd maar geen last van. Gebeurt dit voor dat je de game ook
Opstart of daarna?

Heb hier nog een video over de krokodillen cult. Erg leuke video [b]let op[\b] kan spoilers bevatten gaat om een side missie.

[video]
Oh nee, ik bedoel via de website.
Wilde even die statistieken enzo bekijken online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinno schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:58:
[...]

Oh nee, ik bedoel via de website.
Wilde even die statistieken enzo bekijken online :)
Owh 😂😂 dat verklaart een hoop.

Uhm dat zou ik niet weten ik kan wel inloggen op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

gamerboy schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:00:
[...]

Owh 😂😂 dat verklaart een hoop.

Uhm dat zou ik niet weten ik kan wel inloggen op pc.
Heb m'n wachtwoord gereset, nu werkt het wel weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha dat verklaard natuurlijk een hoop ;) @Vinno

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 08:25
Hallo allemaal!

Bij deze weer een aantal codes, in te wisselen op assassinscreed.com/monsterenergy.
Hopelijk maak ik hier een aantal mensen blij mee!
(Laat even weten welke je hebt gebruikt!)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

"4372286798" gebruikt, thnx!!

"3166334010" werkt niet (probeerde ik als eerste btw... ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Vinno op 08-12-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

4174556909 gebruikt :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

6251285823 gebruikt, alles daaronder was al gebruikt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laatste code was invaled de rest is al gebruikt.

mensen als je zo'n code gebruikt meld ze dan even netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:29
mod-edit: vragen om kortingscodes is niet toegestaan...

[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Hoe ontwijken jullie de vuurstralen bij Sekhmet in de nieuwste Trial of the Gods?

In een video zegt de YouTuber die speelt dat je ze kunt ontwijken door simpelweg te rennen, maar
als ik dat doe komen de stralen toch sneller dichterbij dan Bayek kan rennen.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De "A taste of her sting" quest heb ik net voltooid, terwijl ik pas 2 van de 4 locaties had gevonden.
Benieuwd of dit invloed gaat hebben op de trophy om alle locaties te voltooien. Anders starten we die quest gewoon weer opnieuw :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@caesar1000 gewooon naar rechts of links blijven rennen (1 kant kiezen dus) daarmee ontwijk je hem dus niet gaan dodge dan ben je te langzaam.

@dvdkiwi nee heeft geen invloed.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:37
Zonet de story uitgespeeld en ik heb me er uitstekend mee vermaakt :) Nu ben ik bezig met de trophy cleanup alleen loop ik een beetje vast met die hippodroom races. Zelfs bij de eerste race kom ik niet verder dan plaats 5. Ik heb hem zelfs al op easy gezet maar het mag niet baten. Heeft iemand nog tips ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Joetje079 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:33:
Zonet de story uitgespeeld en ik heb me er uitstekend mee vermaakt :) Nu ben ik bezig met de trophy cleanup alleen loop ik een beetje vast met die hippodroom races. Zelfs bij de eerste race kom ik niet verder dan plaats 5. Ik heb hem zelfs al op easy gezet maar het mag niet baten. Heeft iemand nog tips ?
Ik heb helaas niet echt tips voor je, buiten wat standaard dingen zoals altijd proberen de binnenbocht te nemen. Ik ben altijd erg slecht in racen, maar ik had de hippodrome races allemaal in 1 keer, dus dan moet het toch te doen zijn lijkt me... blijf proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
-SaveMe- schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:47:
[...]

Ik heb helaas niet echt tips voor je, buiten wat standaard dingen zoals altijd proberen de binnenbocht te nemen. Ik ben altijd erg slecht in racen, maar ik had de hippodrome races allemaal in 1 keer, dus dan moet het toch te doen zijn lijkt me... blijf proberen! :)
Thnx! Ik ga zo maar weer eens een paar pogingen wagen. Uiteindelijk zal het wel lukken ;) Daarna ga ik verder met alle locaties, dat zijn er nog heel wat. Al met al een zeer goede game. Zeker met het huidige weertype vind ik het wel fijn om me even in warmere oorden te begeven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De eerste Hippodrome race kwam ik ook niet echt goed door, tot ik de tutorial weer eens bekeek, toen ging het allemaal een stuk beter :) De rest van de races moet ik ook allemaal nog doen.

Gisteren weer wat gebieden opgeschoond en onder andere de twee Dombo's verslagen. Ik liep per ongeluk hun kamp binnen (met level 38) en had ze bijna allebei dood toen ik zelf het loodje legde. Daarna maar even naar easy geswitcht en opnieuw het kamp betreden, waarna zij er niet levend vanaf kwamen >:)
In het kader van "lekker relaxt de game doorspelen" laat ik hem op easy staan, als was het op normal ook niet echt moeilijk.
Nog zo veel te doen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
dvdkiwi schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:00:
De eerste Hippodrome race kwam ik ook niet echt goed door, tot ik de tutorial weer eens bekeek, toen ging het allemaal een stuk beter :) De rest van de races moet ik ook allemaal nog doen.
Het is me gelukt hoor :) Voortaan eerst even de tutorial doen inderdaad voordat ik iets nieuws ga proberen ;) Was een keer eerste, tweede en vierde geworden. Na de race dacht ik dat ik dat ik het niet gehaald had en het nog een keer mocht gaan proberen maar na een halve minuut ofzo popte die trophy :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Alle 4 de Hippo touraments gewonnen en bezig met de eerste van de Elite touraments. Blijkt dat je voor de trophy alleen het allereerste tournament hoeft te doen 8)7
Snel weg daar en op naar de Arena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
dvdkiwi schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:06:
Alle 4 de Hippo touraments gewonnen en bezig met de eerste van de Elite touraments. Blijkt dat je voor de trophy alleen het allereerste tournament hoeft te doen 8)7
Snel weg daar en op naar de Arena!
Hahaha :) Ik was daar gelukkig al eerder achter gekomen. Die Arenagevechten zijn trouwens wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Laatst online: 03-03 17:58
Ik heb alle 3 trails gedaan maar heb geen anubis outfit?

hoe krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Joetje079 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:57:
[...]

Hahaha :) Ik was daar gelukkig al eerder achter gekomen. Die Arenagevechten zijn trouwens wel leuk om te doen.
Daar vond ik dan weer geen r*k aan. Vooral ook omdat je ineens niks aan stealth heb en ik eigenlijk het liefst zo stealthy mogelijk speel. En je kunt ook nog niet eens van hoogte gebruik maken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:10
performantie is ook met de nieuwste nvidia drivers nog altijd vreselijk tegenover wat het in het begin was.

Ik hoop echt dat ze er aan het werken aan het zijn, want anders laat deze zeer goede game een wel zeer bittere nasmaak achter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

jacolc schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:04:
Ik heb alle 3 trails gedaan maar heb geen anubis outfit?

hoe krijg je die?
Misschien wachten tot je alle 4 gedaan hebt? ;)

https://assassinscreed.ub...304971/trials-of-the-gods
You can test your skills as many times as you want during each event, but you will only unlock one weapon per event. Don’t worry if you miss one, you’ll have another shot to take on that god in the future.
For those who prove worthy by attaining all four items in the weapon set, you will receive an exclusive legendary outfit automatically

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Laatst online: 16:29
Jbk23 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:20:
[mbr]mod-edit: vragen om kortingscodes is niet toegestaan...[/]
excuus, dat wist ik niet.
zal niet meer gebeuren.
wist ook niet dat het kortingscodes waren, dacht een code voor een ingame item oid.

[ Voor 15% gewijzigd door Jbk23 op 09-12-2017 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Tot nu toe heb ik qua camerastandpunten en dergelijke niks te klagen gehad, maar dat veranderde gisteren, in de olifantenkampen. Ik probeer zo dicht mogelijk bij ze in de buurt te blijven, liefst in de buurt van de achterpoten, om vanaf daar zware aanvallen met een bijl te doen gevolgd door een OP attack.
Maar het gebeurt vrij vaak dat de camera de olifant niet kan volgen en deze daardoor gewoon compleet doorzichtig wordt, erg vervelend omdat ik wel graag wil weten waar het beest zich bevindt.

Daarna toch maar eens verder gegaan met de story; heb het idee dat ik nu wel redelijk op het eind ben.
Qua map ontdekken heb ik nog 4(?) grote woestijnen waar ik heen moet, maar daar verwacht ik niet heel veel locaties meer om af te werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ik heb gisteren de story afgerond en ben nu bezig alle locaties af te gaan maar dat vind ik nu wel een beetje een vervelende grind worden. Die vraagtekens zijn vaak slecht te zien en ik kan ook nergens zien wat ik al gedaan heb en wat ik nog moet. Soms zitten die vraagtekens ook in bergen en zit ik me suf te zoeken naar de ingang. Dit is wel weer zo’n typische ubisoft ergernis, die zijn gek erop om hun games helemaal vol te proppen met collectibles etc ;) Verder vermaak ik me er nog wel mee.
Toevallig net ook zo’n olifant verslagen en de camera is inderdaad de grootste vijand. Soms was dat beest helemaal weg maar werd ik wel volop geraakt. Straks die andere olifanten maar doen als ik max level ben en al mijn wapens kan maxen. Ik moet nog een half leveltje tot 40 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Joetje079 op 10-12-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante video (bevat een klein beetje spoilers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Zo, 71 uur onderweg en net de story uitgespeeld. Hele toffe verwijzingen op het einde :)
92% totale completion, als ik niks heb gemist hoef ik enkel nog de 6 grote woestijnen te clearen, de rest heb ik tussen de story mode door gedaan.
Ik hoop alleen nog ergens 5 silica te vinden want ik heb er nu maar 45.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:53:
Zo, 71 uur onderweg en net de story uitgespeeld. Hele toffe verwijzingen op het einde :)
92% totale completion, als ik niks heb gemist hoef ik enkel nog de 6 grote woestijnen te clearen, de rest heb ik tussen de story mode door gedaan.
Ik hoop alleen nog ergens 5 silica te vinden want ik heb er nu maar 45.
Die vind je vrij rap. Ik had er op een moment 66. Momenteel 51 ;)
Fakkel uit doen in een tombe en camera draaien. Met senu kan je ze ook opsporen als een schat

[ Voor 8% gewijzigd door Mrjraider op 10-12-2017 17:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

In die 71 uur trouwens nauwelijks bugs tegengekomen; game loopt erg lekker!
Dit was de enige, en gelijk ook een hele aparte:
[YouTube: https://youtu.be/0xuixU5WIJo]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

dvdkiwi schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:07:
In die 71 uur trouwens nauwelijks bugs tegengekomen; game loopt erg lekker!
Dit was de enige, en gelijk ook een hele aparte:
[video]
Het is geen Ubi game zonder dit soort fratsen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Pfoe, de Old Habits trophy popte niet, maar na enig speurwerk bleek ik nog 2 vraagtekentjes op de map te hebben staan :P
Morgen enkel nog de 2 arena trophies en de insectenregen in de woestijn en dan is de platinum binnen!

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meer een mooi video'tje over een leuke outfit en hoe de upgrades over de verschillende levels te zien zijn:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:31:
Pfoe, de Old Habits trophy popte niet, maar na enig speurwerk bleek ik nog 2 vraagtekentjes op de map te hebben staan :P
Morgen enkel nog de 2 arena trophies en de insectenregen in de woestijn en dan is de platinum binnen!
Succes, duurde bij mij bijna 2 uur voordat die unlockte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
dvdkiwi schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:31:
Dat is de laatste trophy die ik nog moet maar wat een hoop werk is dat zeg. Gisteren heel de dag doorgehaald maar heb die trophy nog steeds niet, haha. Het helpt ook niet echt mee dat die vraagtekentjes vaak slecht zichtbaar zijn. Die insectenregen duurde bij mij ook wel eventjes trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Joetje079 schreef op maandag 11 december 2017 @ 07:59:
[...]
Dat is de laatste trophy die ik nog moet maar wat een hoop werk is dat zeg.
Daarom heb ik elk gebied gecleared toen ik er was, dat scheelt een hoop werk achteraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Deze afgelopen weekend ook uitgespeeld. Bijna 50uur op de teller en me goed geamuseerd! Egypte is ook gewoon perfect weergegeven door dit spel. Gewoon leuk om alles te verkennen _/-\o_

Normaal ben ik iemand, story uitspelen en klaar. Maar denk dat ik alle side missions gaan clearen. Heb ook alle gebieden doorlopen en alle fast travel points gecleared.

Met trophys hou ik me wel niet bezig. Dat voelt me te geforceerd aan -.-

[ Voor 12% gewijzigd door Scifo83 op 11-12-2017 11:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Iemand die eens kan uitleggen wat het doel van die mechanismes is? Ik heb er nu 5 gehad (allemaal in een rare volgorde; 4/2/3/5/1) en dan? Wat komt er dan? Google leert mij weinig behalve een complete transcript van wat er gezegd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:46:
Iemand die eens kan uitleggen wat het doel van die mechanismes is? Ik heb er nu 5 gehad (allemaal in een rare volgorde; 4/2/3/5/1) en dan? Wat komt er dan? Google leert mij weinig behalve een complete transcript van wat er gezegd is..
Ja das een “Messages from the past”. Zit een betekenis achter maar is niet echt heel boeiend voor het verhaal

Is meer een bericht naar de modern dat protagonist dan naar bayek

hierzo 5 gave locaties in Origins: kan spoilers bevatten

ZEER BELANGRIJK morgen de nieuwe patch met onderandere de horde modus (soort van survival in de arena (erg gaaf )) en nieuwe quests blijkbaar.

kijk er nu al naar uit ;)

hier video met de informatie:

[ Voor 33% gewijzigd door gamerboy op 11-12-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Net een uurtje gespendeerd aan het clearen van de arena events in Kyrenaika. Trophy popte niet, toen herinnerde ik me dat er nog een 2e arena is _O-
Gelukkig is die vrij klein dus die was zo gedaan.
Tijdens de events, vooral tijdens de bossfights, werd wel duidelijk dat het dodgen toch niet altijd even lekker werkt. Maar goed, alles in één poging en zonder al teveel moeite gehaald. Verder totaal anti-Assassin natuurlijk zo'n arena.
Nu lekker de woestijn in en wachten op insecten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Beetje off-topic maar wellicht interessant voor AC: O spelers die net als ik pas laat in de serie zijn gestapt: Black Flag is nu gratis te krijgen op ubisoft.nl

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Patch 1.10 zou er morgen komen. Duimen voor performance fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:54:
Patch 1.10 zou er morgen komen. Duimen voor performance fix
wordt inderdaad ook in de video genoemgd. zitten een hele hoop performance fixes in dus is niet hopen meer maar verzekerd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
eerst zien en dan geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Op mijn GTX 1070 loopt hij perfect, helemaal niks te klagen. Grafisch het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Spacejockey schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:30:
Op mijn GTX 1070 loopt hij perfect, helemaal niks te klagen. Grafisch het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb.
Gaat bij mij ook prima, echter als ik een keer dood ben gegaan lijkt het wat stroperig/schokkerig te lopen, opnieuw opstarten is daarbij de oplossing...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Game liep ook heel goed bij mij op hoge settings tot 1.04, nadien is het zelfs op medium settings gewoon continu freezing en stuttering.

Ik doe nog enkel reda zijn dagelijkse quest, maar moet nog de arenas afwerken en de hippodroom, n een hoop sidequests/exploration in de latere regios

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@AntiChrist7 @Apsie @Spacejockey alle graphische fouten zijn inderdaad na 1.04 gekomen. dit komt omdat er veel fouten in de update zaten. ubisoft heeft dit ook toegegeven.

wat ik slechter vind is dat dit niet gelijk opgelost is (patch 1.05) maar nu pas (patch 1.1) toch vond ik het een mooi spel en zat me meeste tijd al in de tijd voor 1.04 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
Het was even zoeken naar de laatste vraagtekentjes op de map maar uiteindelijk heb ik ze gevonden en is de platinum binnen :) Zeer toffe game en ik hoop dat de volgende AC op dit concept voortborduurt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Nieuwe patch komt vandaag uit, ben benieuwd of dit positief gaat verrassen :)

Patch 1.1.0 will be deployed on all platforms tomorrow December 12th.
https://forums.ubi.com/sh...Origins-1-1-0-Patch-Notes

Patch Sizes

PS4: ~3GB
Xbox: ~3GB
PC: TBC

Please find the latest changes below.

Patch Highlights
Added a new “Nightmare” difficulty mode
Added an NPC scaling option, “Enemy Auto-Level”, that makes enemies’ level scale up to player’s level
Please note: Enemy levels will only scale up to player level, they will not scale down

Added a new “Horde Mode” to the Arena
[PC] Added support for HDR display

System

Improved general game stability
Adjusted the balance of the economy by reducing the price of Lion Claw and Leopard Fur
Capped the number of Trinkets and Animal Goods to 999
Fixed rare occurrence of world paused state due to a terrain node priority change
[PC] Fixed stuttering on NVIDIA graphic cards when playing in borderless mode
[PC] Improved Performance Tools functionality

Graphics & Audio
Improved texture streaming selection to allow for more high-resolution texture
Increased the distance at which we display the higher quality fake geometry of Alexandria
Improved the view distance of the Siwa temple
Improved the level of details of the Hemon Mastaba location
Improved the quality of the Photo Mode picture taken while playing with HDR enabled
Fixed loading grid setups for tall palm tree fields to improve their view distance
Fixed far shadow popping transition issue when updated during the time of day cycle
Fixed shadow culling issue in the great library of Alexandria during sunrise and sunset
Fixed a visual issue on bows when switching them while out of combat
Fixed a visual issue with quivers
Fixed an issue which prevented music from playing again in the quest “Aya: Blade of the Goddess”
Fixed missing voice-over during various cinematics
Fixed a sound issue when using Overpower on certain NPCs
Fixed various repeating voice and sound effects
Fixed an issue that could cause multiple music tracks to overlap
Fixed multiple out of place audio lines in the Arena
[Xbox One X] Increased the texture memory budget to allow for more usage of higher resolution texture
[Xbox One X] Increased the terrain memory budget to reduce terrain popping when the camera rotates
[Xbox One] Fixed some trees not using high-resolution texture
[PC] Fixed white squares appearing in windowed mode on 4K monitor
[PC] Fixed an issue with the Reset graphic option

World
Fixed several areas in the world where the player could encounter collision issues
Fixed various issues with the level of details of world objects, NPCs, and vehicles

Gameplay
Improved NPCs reactions
Fixed the health regeneration that could stop working after gaining health from Health on Hit/Kill weapon attributes
Fixed the unlock of the Old Habit achievement/trophy for player who have met the conditions
Fixed various issues preventing the “Game Progression” statistic to reach 100%
Fixed the "No Limits" Ubisoft Club Classic Challenge from not unlocking
Fixed an issue with the Ubisoft Club Classic Challenges that were not showing as unlocked even if they had been completed
Fixed an issue that could cause the controller to vibrate indefinitely in the score screen of the Hippodrome
Fixed an issue where the playable character could lose its inventory when fast traveling from the Bathhouse
Fixed an issue where Senu could pass through the world
Fixed an issue that allowed thrown torches to inflict poison or bleed effect
Fixed some loading issues while using Senu
Fixed various issues with the spawning of NPCs
Fixed various issues causing the player character to remain stuck
Fixed various navigation and animation issues with the playable character

Quest
Improved the navigation of the Rebels during the quest “A Rebel Alliance”
Improved various cinematic transitions
Fixed an issue where the playable character could remain stuck or fall through the world during the quest “The Battle of the Nile”
Fixed an issue where the playable character could lose its equipped weapons during the quest “The False Oracle”
Fixed an issue preventing the playable character from dealing damage to crocodiles during the quest “Blood in the Water”
Fixed an issue preventing the quest objective marker to be displayed during the quest “Family Reunion”
Fixed an issue that could cause the player to lose the prisoner during the quest “His Secret Service”
Fixed an issue that could cause a gladiator to remain stuck with the playable character during the quest “The Crocodile Jaws”
Fixed an issue causing Daily Quests from disappearing from the Quest Log
Fixed an issue that could prevent the “Control Nuisance” Daily Quest from giving its reward"
Fixed an issue that could prevent the dialogue scene from playing during the quest “Blood in the water”
Fixed an issue that could prevent Hallucinations from ending during Taimhotep's Song
Fixed an issue that could make the quest “Children of the Streets” impossible to complete
Fixed an issue that could prevent the key for Eudoros’ chest to appear in the inventory in the quest “End of The Snake”
Fixed an issue that could cause Cleopatra to die at the end of the quest “Way of the Gabiniani”
Fixed an issue forcing Bayek to receive a spear instead of a bow during the chariot fight of the “The Battle of the Nile” quest
Fixed an issue that could cause Aya to spawn as Bayek

Activities
Increased the number of Drachmas rewarded by Hippodrome tournaments
Tweaked controls sensitivity in Hippodrome
Fixed an issue that could prevent the introduction cinematic of Seleucid from playing
Fixed an issue that could prevent the use of bows in the Arena

User Interface
Added Hood, Hair, and Beard customization options in the Gear menu
Added an “Uncompleted Locations” filter to the World Map
Added a “friends-only” pictures filter to the World Map
Added the option to hide the Compass and the Enemy Proximity Feedback on the HUD
Improved on-screen feedback with Friend Challenges in Arena
Increased display time of the on-screen feedback when the playable character gets hit by an arrow
Changed input button for the Compare Equipped action
Fixed various icon issues in the World Map
Fixed an issue with the Trial of the God reward being displayed incorrectly in the Quest Log
Fixed an issue with the quest objective of Trial of the Gods appearing below the world
[PC] Fixed the display of Photo Mode pictures captured on multi-monitor configuration
[PC] Enabled Eye Tracking by default
[PC] Added “Quit to Desktop” option to the pause menu

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Dit is wel een mooie:

Please note: Enemy levels will only scale up to player level, they will not scale down

Dus ik zou dit niet zomaar aanzetten als je de main story speelt..
spoiler:
..aangezien je met Bayek dan misschien level 40 bent, en dus alle enemies level 40 worden, en je dan ineens als een level 35 Aya zonder goede wapens opgescheept zit met die level 40 enemies :+

En dit:

Over genderfluïde gesproken :9

Verder klinkt het als een goede patch, ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Myedvyed schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:50:

En dit:

Over genderfluïde gesproken :9
Ik had dat in de laatste missies helemaal niet erg gevonden :P
spoiler:
Hele game Bayek upgraden en zorgen dat hij sterk is en dan vervolgens in de laatste missies met Aya moeten spelen in een heel andere speelstijl dan je tot dan toe hebt aangehouden. Frustratie was dat >:)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
gamerboy schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:30:
@AntiChrist7 @Apsie @Spacejockey alle graphische fouten zijn inderdaad na 1.04 gekomen. dit komt omdat er veel fouten in de update zaten. ubisoft heeft dit ook toegegeven.

wat ik slechter vind is dat dit niet gelijk opgelost is (patch 1.05) maar nu pas (patch 1.1) toch vond ik het een mooi spel en zat me meeste tijd al in de tijd voor 1.04 ;)
Ik heb de game pas sinds de 7e december dus pre patch 1.04 heb ik niet mee gemaakt. Wel een zeer fijne game om te spelen hoor al vind ik het ontdekken van de gebieden (je loopt je de rambam met je paard/kameel :*) ) een beetje eentonig....

Apsie's profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Added an “Uncompleted Locations” filter to the World Map
Added a “friends-only” pictures filter to the World Map
HALLELUJA! *O* Dat gaat het compleet maken van de map een stuk makkelijker maken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:46:
[...]

Ik heb de game pas sinds de 7e december dus pre patch 1.04 heb ik niet mee gemaakt. Wel een zeer fijne game om te spelen hoor al vind ik het ontdekken van de gebieden (je loopt je de rambam met je paard/kameel :*) ) een beetje eentonig....
Snap ik heel goed. Vond het laatste uur dat ik bezig was om 100% te halen ook meer een grind dan echt leuk.

Maar blijft een awesome game ;)

@Notna ja EINDELIJK kan ik foto’s van me vrienden zien werdt tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Spacejockey schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:30:
Op mijn GTX 1070 niet, maar ik zie in de release notes dat er een probleem met stuttering is als je borderless speelt. Dus dat is misschien een verschil, of speel je ook borderless?

Na een of andere Windows 10 patch werkte bij mij fullscreen niet meer namelijk (de hele tijd switchte hij terug naar desktop), en borderless werkte wel. Ook vloeiend. Daarna de 1.05 geinstalleerd en het was ellende. Ik kan niet terug naar fullscreen wegens dat desktop-switch issue dat ik niet opgelost krijg, dus hopelijk is het na deze patch bij mij ook weer vloeiend 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Myedvyed ik krijg hem op 4K ook niet op fullscreen dan wordt me scherm ingezoomed en groen. dit is waarschijnlijk een foutvan windows 10 en niet van ubisoft maar alsnog wel irritant

Update:
Patch 1.1.0 is uit hier is de info die je wilt weten:

De trailer van Ubisoft voor horde mode:

OMG voor 40 Ubisoft points kan je de Edward kenway outfit in origins krijgen

[ Voor 49% gewijzigd door gamerboy op 12-12-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Myedvyed schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:00:
[...]

Op mijn GTX 1070 niet, maar ik zie in de release notes dat er een probleem met stuttering is als je borderless speelt. Dus dat is misschien een verschil, of speel je ook borderless?
Ik speel gewoon fullscreen inderdaad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wat hou ik toch van poison _O-

[YouTube: https://youtu.be/eUPhhDOif1c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Nog altijd freezing en stuttering die er voordien niet waren., zelfs met lagere settings

Van elke minuut dat ik speel kijk ik 5-10 seconden op een bevroren scherm lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Hoe veel rondes heeft de horde modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Isane schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:23:
Hoe veel rondes heeft de horde modus ?
Oneindig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm kan niet echt zeggen dat de performance beter/stabieler is na die patch.
Is er trouwens niet ergens een verborgen optie om de map in 2D te krijgen. Ben eigenlijk wel klaar met het afzoeken naar te onduidelijke icoontjes op die map :S

oh en het is niet aan te raden om black flag + origins tegelijk te spelen in 1 week. Heel je controls haal je door de war :P

[ Voor 21% gewijzigd door Paulus07 op 12-12-2017 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Paulus07 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:15:Ben eigenlijk wel klaar met het afzoeken naar te onduidelijke icoontjes op die map :S
Brightness van je scherm even omlaag schroeven, dan vallen die icoontjes opeens een stuk meer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Paulus07 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:15:
hmmm kan niet echt zeggen dat de performance beter/stabieler is na die patch.
Is er trouwens niet ergens een verborgen optie om de map in 2D te krijgen. Ben eigenlijk wel klaar met het afzoeken naar te onduidelijke icoontjes op die map :S

oh en het is niet aan te raden om black flag + origins tegelijk te spelen in 1 week. Heel je controls haal je door de war :P
Heb ook het idee dat er meer pop-in is dan dat ik in 1.03 had, met name schaduwen e.d. die ~30m voor je in beeld ploppen.

En de engine gaat heel vreemd met de bump-mapping op de grond om, het lijkt dat het constant aan wordt gepast als je beweegt, alleen dan erg zichtbaar. :?

Ik denk dat ik wèèr terug ga naar 1.03, heb de game eigenlijk voor pc genomen aangezien AC Unity op de PS4 toch niet soepel draaide en ik me wat ergerde aan de pop-in. Ah well. :/

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flex0r schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:27:
[...]

Heb ook het idee dat er meer pop-in is dan dat ik in 1.03 had, met name schaduwen e.d. die ~30m voor je in beeld ploppen.

En de engine gaat heel vreemd met de bump-mapping op de grond om, het lijkt dat het constant aan wordt gepast als je beweegt, alleen dan erg zichtbaar. :?

Ik denk dat ik wèèr terug ga naar 1.03, heb de game eigenlijk voor pc genomen aangezien AC Unity op de PS4 toch niet soepel draaide en ik me wat ergerde aan de pop-in. Ah well. :/
ik herken dat probleem inderdaad. vind het wel jammer aangezien ze beloofd hadden (naja blijft ubisoft natuurlijk) dat ze het in de volgende grote update zouden fixen (in dit geval patch 1.1.0). helaas is dit wat PC betreft dus niet gebeurd.

ik hoop wel dat ze voor de AC:tour dit wel gaan fixen want hier verheug ik me enorm op maar heb geen zin om dan alleen maar stutters te zien en dingen die in mijn zich veel te dichtbij nog gerenderd moeten worden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik heb inmiddels gespeeld naar een Level 20 ofzo.
Bevalt me erg goed inmiddels. Af en toe word ik even gek van de hoeveelheid missies die ik heb open staan. Maar het gaat redelijk goed, af en toe totaal geen primaire missies spelen. En 2 uur later speel ik er weer een aantal achter elkaar.

Goed spel. goed verhaal. word volgens mij alleen maar beter.
spoiler:
zojuist de eerste zee missie met Aya egdaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Isane hier een video met info over horde-mode misschien helpt dit je een beetje:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jacolc
volstrekt onnodig om iemand op een schrijffout te wijzen.

[ Voor 131% gewijzigd door Geronimous op 16-12-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorry heb dyslectie, blijft af en toe ff lastig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
Dit soort trollerige reactie mag je echt achterwege laten...

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 16-12-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
OVerigens,

ik heb het idee dat ik vrij snel dood ga.
Hoe hebben jullie je armor etc uitgebreid? meteen vol farmen op alle huiden zodat alles zo snel mogelijk hoog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Swaxie ja zeker dan kan je ze het snelst upgrade ;)

@jacolc don't have to be a dick about it :)

Pagina: 1 ... 22 ... 30 Laatste