Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:54

-SaveMe-

-klik-

Daarom heb ik die Season Pass ook niet gekocht. Dan betaal je indirect toch voor al die packs. Ik wacht wel lekker tot de verhalende DLC in de aanbieding zijn :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- mee eens maar ik heb de DLC wel gekocht en vind tot nu toe helemaal prima dat ik die 2 packs krijg omdat die roman centurion pack wel leuk is en tot nu toe nog steeds gebruik en de wapens niet slecht zijn. echter hoop ik wel dat de verhaald DLC meer dan 20 uur aan plesure bied anders ben ik zeker niet tevreden waar ik voor heb betaald (DLC-wise dan)

hier een video voor de mogelijke achievments van de hidden ones DLC KIJK UIT MASSIVE SPOILERS <-- denk duidelijker dan dit kan niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door gamerboy op 28-11-2017 23:10 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:12
Nou vorig weekend toch maar deze game gekocht! Was een beetje klaar met Ubisoft maar deze game verrast me echt compleet! Heerlijk weer een goeie old school AC game. Voelt weer een beetje zoals op de PS3 maar dan in een super mooie omgeving!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
_VooDooMen_ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:32:
Nou vorig weekend toch maar deze game gekocht! Was een beetje klaar met Ubisoft maar deze game verrast me echt compleet! Heerlijk weer een goeie old school AC game. Voelt weer een beetje zoals op de PS3 maar dan in een super mooie omgeving!
Het fijne van deze AC vind ik persoonlijk is dat er een logische power curve in zit en de tegenstanders worden niet gematched aan jou. Ik heb bij AC revelations bijvoorbeeld moeite gedaan om dingen te collecten en betere wapens enz. te unlocken. BAM enemies levelen up spontaan omdat jij sterk ding hebt unlocked. Wat is het nut dan nog om dingen te unlocken als je daar alleen je vijand mee sterker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
ArgantosNL schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:53:
[...]

Het fijne van deze AC vind ik persoonlijk is dat er een logische power curve in zit en de tegenstanders worden niet gematched aan jou. Ik heb bij AC revelations bijvoorbeeld moeite gedaan om dingen te collecten en betere wapens enz. te unlocken. BAM enemies levelen up spontaan omdat jij sterk ding hebt unlocked. Wat is het nut dan nog om dingen te unlocken als je daar alleen je vijand mee sterker maakt.
Ah is er echt geen level scaling?? Da's goed nieuws!!

Heb het deze week uiteindelijk ook maar gekocht, en het ziet er alleszins prachtig uit. Heb wel tevergeefs zitten zoeken naar een soort Animus database / codex zoals in de vorige AC games; zit die er niet meer in?? Dat zou erg jammer zijn, vond het altijd leuk om tijdens het spelen wat historische kennis op te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
PearlChoco schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:14:
[...]

Ah is er echt geen level scaling?? Da's goed nieuws!!

Heb het deze week uiteindelijk ook maar gekocht, en het ziet er alleszins prachtig uit. Heb wel tevergeefs zitten zoeken naar een soort Animus database / codex zoals in de vorige AC games; zit die er niet meer in?? Dat zou erg jammer zijn, vond het altijd leuk om tijdens het spelen wat historische kennis op te doen!
Als je op de map kijkt dan zie je voor welke levels welke gebieden zijn.

Ik denk dat de historische feiten allemaal wat moeilijker te verifiëren zijn waardoor ze waarschijnlijk niet al te veel animus database dingen hebben. Ik weet ook niet hoe accuraat/dicht bij de werkelijkheid ze zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

ArgantosNL schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:25:
[...]
Ik denk dat de historische feiten allemaal wat moeilijker te verifiëren zijn waardoor ze waarschijnlijk niet al te veel animus database dingen hebben. Ik weet ook niet hoe accuraat/dicht bij de werkelijkheid ze zitten.
Is een tijdje geleden al eens genoemd, maar zeker de moeite waard om even te herhalen:

https://www.nrc.nl/nieuws...origins-13873010-a1580982

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

-SaveMe- schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:20:
Daarom heb ik die Season Pass ook niet gekocht. Dan betaal je indirect toch voor al die packs. Ik wacht wel lekker tot de verhalende DLC in de aanbieding zijn :)
Ik heb in juli gebruik gemaakt van het kortstondige foutje op de site van Intertoys:
De Gold Edition heeft toen enkele uurtjes voor 59,99 (in plaats van de initiele 99,99) op de site gestaan.
Zelfde met Far Cry 5 Gold Edition, die stond ook enkele uurtjes voor 59,99 > ook besteld.
Als ik zie hoeveel uur ik er nu al in heb zitten (45) en hoeveel plezier ik ermee heb is deze game 100% de volle prijs waard imo d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:45:
[...]

Ik heb in juli gebruik gemaakt van het kortstondige foutje op de site van Intertoys:
De Gold Edition heeft toen enkele uurtjes voor 59,99 (in plaats van de initiele 99,99) op de site gestaan.
Zelfde met Far Cry 5 Gold Edition, die stond ook enkele uurtjes voor 59,99 > ook besteld.
Als ik zie hoeveel uur ik er nu al in heb zitten (45) en hoeveel plezier ik ermee heb is deze game 100% de volle prijs waard imo d:)b
Voor die prijs is het het zeker wel waard ja. Al heb ik maar 37,- euro voor die van mij betaald (had wat kortingsbonnen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb de volle mep betaald want ik had ge-preordered maar daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Ik vind echt dat ACO een Game of the Year nominatie verdient zoveel plezier heb ik ervan gehad.

Ik kijk ook reikhalzend uit naar de DLC's!

In die tussentijd vermaak ik me met TW3. Ik heb het een nieuwe kans gegeven na de enthousiaste meningen hier in dit topic en op de een of andere manier pakt het me nu wel!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Blaat schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:55:
Ik heb de volle mep betaald want ik had ge-preordered maar daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Ik vind echt dat ACO een Game of the Year nominatie verdient zoveel plezier heb ik ervan gehad.
Nominatie absoluut. Al gaat de prijs wat mij betreft toch naar Horizon Zero Dawn. Die game doet ook echt alle goed, ziet er fantastisch uit, speelt heerlijk en dat voor een nieuwe IP. Dat laatste maakt dat HZD mijn voorkeur heeft, want op de andere vlakken doet Origins het minstens zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

-SaveMe- schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:19:
[...]

Nominatie absoluut. Al gaat de prijs wat mij betreft toch naar Horizon Zero Dawn. Die game doet ook echt alle goed, ziet er fantastisch uit, speelt heerlijk en dat voor een nieuwe IP. Dat laatste maakt dat HZD mijn voorkeur heeft, want op de andere vlakken doet Origins het minstens zo goed :)
Met dat verschil dat ik het bij AC:O WEL leuk vind om sidequests te doen omdat ze wat toevoegen. HZD zit wat dat betreft in de oude Ubi-variant 'veel collectibles maar geen verhaal'.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ceased2Be schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:56:
[...]

Met dat verschil dat ik het bij AC:O WEL leuk vind om sidequests te doen omdat ze wat toevoegen. HZD zit wat dat betreft in de oude Ubi-variant 'veel collectibles maar geen verhaal'.
Hmmm, dat heb ik juist helemaal niet met HZD. Vond letterlijk alles leuk om te doen. Zelfs de trials, die ik in andere games vaak oversla, heb ik allemaal gold gehaald. De wereld en alles is zo mooi dat ik er geen genoeg van kon krijgen. En de meeste side quests in origins zijn nu ook niet van een echt hoge kwaliteit, maar niet erg, ze brengen je op allerlei plaatsen. En de enorme kwaliteit op alle vlakken die HZD als nieuwe IP van een relatief kleine studio biedt, moet beloond worden. In de huidige game markt zijn nieuwe IPs zeer moeilijk.
Blaat schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:55:

In die tussentijd vermaak ik me met TW3. Ik heb het een nieuwe kans gegeven na de enthousiaste meningen hier in dit topic en op de een of andere manier pakt het me nu wel!
TW3 is echt een geniale RPG. En het niveau van de side quest is extreem hoog. En dan de DLCs, met name Blood and Wine, zijn echt van exceptioneel hoog niveau. B&W zou als op zichzelf staande game nog vele games doen verbleken! TW3 is gewoon een benchmark voor alle andere RPGs geworden :)

Dus geniet van de game! O-)

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 29-11-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

-SaveMe- schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:00:
[...]

Hmmm, dat heb ik juist helemaal niet met HZD. Vond letterlijk alles leuk om te doen. Zelfs de trials, die ik in andere games vaak oversla, heb ik allemaal gold gehaald. De wereld en alles is zo mooi dat ik er geen genoeg van kon krijgen. En de meeste side quests in origins zijn nu ook niet van een echt hoge kwaliteit, maar niet erg, ze brengen je op allerlei plaatsen. En de enorme kwaliteit op alle vlakken die HZD als nieuwe IP van een relatief kleine studio biedt, moet beloond worden. In de huidige game markt zijn nieuwe IPs zeer moeilijk.
Dat klopt zeker, maar ik doelde meer op de redelijk zinloze collectibles die door het landschap zijn gemikt.
Zeker post-endgame hebben die dingen 0,0 meerwaarde (voor mij dan althans) om die nog allemaal af te gaan terwijl ik de sidequests in AC:O nu op m'n gemak aan het afwerken ben post-endgame om die trials of the gods te kunnen doen.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ceased2Be schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:04:
[...]

Dat klopt zeker, maar ik doelde meer op de redelijk zinloze collectibles die door het landschap zijn gemikt.
Zeker post-endgame hebben die dingen 0,0 meerwaarde (voor mij dan althans) om die nog allemaal af te gaan terwijl ik de sidequests in AC:O nu op m'n gemak aan het afwerken ben post-endgame om die trials of the gods te kunnen doen.
Dat klopt, maar als je ze gewoon tijdens het exploren en questen doet en omdat je toch elk hoekje van de wereld gezien wil hebben, dan is het eigenlijk alleen maar een incentive om te exploren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
-SaveMe- schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:05:
[...]

Dat klopt, maar als je ze gewoon tijdens het exploren en questen doet en omdat je toch elk hoekje van de wereld gezien wil hebben, dan is het eigenlijk alleen maar een incentive om te exploren :)
Het aantal zonloze collecta-thons is bij AC:O zo goed als naar 0.
er zijn eigenlijk nog maar 3 collecta-thon achtige zaken over.

- Sync-punten (geven Fast travel)
- pharao-beelden (geven wat XP, en zijn er niet eens zo veel)
- Papyrus (geven rare-Items, maar komt met een puzzel)

Geen overdaad aan doelloze zoektochten naar liedjes of veren of dat soort bs dat een pain in the ass is op allemaal te verzamelen. De auto-travel op je mount vind ik ook een uitkomt. Het verzamelen van upgrade materials hebben ze ook goed ingericht. Heb je upgrade zooi nodig, kun je naar een haven gaan waar boten zijn en deze beroven en als je huiden nodig hebt kun je verschillende dieren nesten bezoeken. En als je geld teveel hebt en de perk punten kun je die zooi ook nog kopen ook nog.

Dit vind ik toch wel een van de beste ingerichte AC's waar je geen last heb van het gevoel dat je tijd aan het verspillen bent met dom collect werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ceased2Be schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:56:
[...]

Och...dat weet ik zo net nog niet hoor. Bij HZD zijn er een pak minder side-quests maar ik vind het minder lopende band werk. Ook vind ik de "uitleg animaties" teveel wisselen. Soms is het ingame en soms is het gerenderd met een bokeh effect. Ik vind dat best wel slecht en dat haalt mij uit het spel. En dan heb ik het nog niet over de voiceacting die soms tenenkrommend slecht is. Het hoofdverhaal in AC is ook een beetje...meh. Ik heb er geen echte band mee, hoe dramatisch het verlies van zijn zoon ook is (zelf ook vader).

HZD is echter gewoon brilliant. Als ik zou moeten kiezen dan zou HZD voor mij de award moeten krijgen. Combat is beter, verhaal is beter, voiceacting is beter en de graphics zijn gevarieerder. Dat laatste bereiken ze door een kleinere map te kiezen. AC:O gaat toch voor bigger is better...

Dat maakt AC:O zeker niet een minder vermakelijke game want ik geniet met volle teugen ;)

...behalve de laatste paar dagen; het spel blijft ineens sporadisch hangen. Dit gebeurd op 2 PC's waar ik het spel uitspeel; een met een GTX1060 en de andere met een GTX970. Gisteren was het zelfs zo erg dat ik m'n PC tot 2x toe een harde reboot moest geven :( . Echt irritant. Is er weer een update geweest of zo? |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Spam op 29-11-2017 17:38 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Oh dat hippodrome is niet mijn ding, verschrikkelijk :+

[ Voor 37% gewijzigd door Isane op 29-11-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spam schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:34:
[...]

Och...dat weet ik zo net nog niet hoor. Bij HZD zijn er een pak minder side-quests maar ik vind het minder lopende band werk. Ook vind ik de "uitleg animaties" teveel wisselen. Soms is het ingame en soms is het gerenderd met een bokeh effect. Ik vind dat best wel slecht en dat haalt mij uit het spel. En dan heb ik het nog niet over de voiceacting die soms tenenkrommend slecht is. Het hoofdverhaal in AC is ook een beetje...meh. Ik heb er geen echte band mee, hoe dramatisch het verlies van zijn zoon ook is (zelf ook vader).

HZD is echter gewoon brilliant. Als ik zou moeten kiezen dan zou HZD voor mij de award moeten krijgen. Combat is beter, verhaal is beter, voiceacting is beter en de graphics zijn gevarieerder. Dat laatste bereiken ze door een kleinere map te kiezen. AC:O gaat toch voor bigger is better...

Dat maakt AC:O zeker niet een minder vermakelijke game want ik geniet met volle teugen ;)

...behalve de laatste paar dagen; het spel blijft ineens sporadisch hangen. Dit gebeurd op 2 PC's waar ik het spel uitspeel; een met een GTX1060 en de andere met een GTX970. Gisteren was het zelfs zo erg dat ik m'n PC tot 2x toe een harde reboot moest geven :( . Echt irritant. Is er weer een update geweest of zo? |:(
Paar dagen geleden is er een update geweest die performance zou verbeterd hebben maar blijkbaar bij jou niet dus. Bij mij zelf kook niet veel van gemerkt tot nu toe

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:17
1.0.5 is voor velen een performance nightmare, check het support forum maar. Het is wachten op een nieuwe fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja ze hebben een hoop dingen verbeterd maar de dingen die in eerste instantie het redelijk goed deden zijn nu een beetje verpest. ik heb de game uitgespeeld en ga denk ook pas weer spelen als de DLC's er zijn of nieuwe Trail of The Gods.

hier weer wat video's kunnen spoilers bevatten dus kies er zelf voor of je hem wel of niet wilt zien:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ben jij een Assassins Creed die hard of niet?

Ik absoluut niet in elk geval O-)

-SaveMe- schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:04:
Ben jij een Assassins Creed die hard of niet?

[video]

Ik baoluut niet in elk geval O-)
OMG ik ben dus echt verschrikkelijk volgens de quiz :D :D :D

hoeveel punten had jij ik haalde er 7 (7,5 als je mild bent) ;)

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:33:
[...]

OMG ik ben dus echt verschrikkelijk volgens de quiz :D :D :D

hoeveel punten had jij ik haalde er 7 (7,5 als je mild bent) ;)
Ik ben halverwege maar gestopt. Het werd te beschamend :O ik haalde denk ik 2 punten, de vinger en wat bombs ;)

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 30-11-2017 00:55 ]

• ArgantosNL
Isane schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:18:
Oh dat hippodrome is niet mijn ding, verschrikkelijk :+
Ik heb het eerste tournament gewonnen de andere moet ik nog gaan proberen.
Het is inderdaad geen makkelijke gamemode met weinig ruimte voor fouten en zeker op het einde.

Dit weekend ga ik het toch eens proberen als ik goed wakker ben, het lijkt er op dat het veld nooit ver uit elkaar zal gaan lopen door een soort catch-up mechanisme dat werkt helaas ook tegen jou als je eerste rijd.

paar dingen waar je je aan moet houden.
- rij op het donkere zand
- niet andere karren rammen terwijl je een bocht maakt.
- bots niet zomaar tegen andere karren want dan gebeuren en rare dingen(physics)
- probeer de laatste bocht van de laatste ronden altijd de binnen bocht te pakken

succes aan iedereen die er mee worstelt.
ArgantosNL schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:44:
[...]

Ik heb het eerste tournament gewonnen de andere moet ik nog gaan proberen.
Het is inderdaad geen makkelijke gamemode met weinig ruimte voor fouten en zeker op het einde.

Dit weekend ga ik het toch eens proberen als ik goed wakker ben, het lijkt er op dat het veld nooit ver uit elkaar zal gaan lopen door een soort catch-up mechanisme dat werkt helaas ook tegen jou als je eerste rijd.

paar dingen waar je je aan moet houden.
- rij op het donkere zand
- niet andere karren rammen terwijl je een bocht maakt.
- bots niet zomaar tegen andere karren want dan gebeuren en rare dingen(physics)
- probeer de laatste bocht van de laatste ronden altijd de binnen bocht te pakken

succes aan iedereen die er mee worstelt.
moet heel eerlijk zeggen dat op de laatste na ik alles in 1 keer gehaald heb. was best simpel. de laatste werdt ik eerst helemaal afgemaakt 2de keer 2de op 1 punt en daarna win ik met 7 punten verschil :D

valt allemaal wel mee dus

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Gisteren de main story uitgespeeld. Voor een nieuwe AC vond ik het verhaal een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht.

spoiler:
Grootste irritatie is dat je met Aya de laatste stukken speelt, terwijl die behoorlijk moeite heeft met die level 35 tegenstanders. Ze is echt van het sluipen, terwijl ik ook graag met de botte bijl erop los hak met Bayek. Daarnaast was het verhaal wat mij betreft redelijk plots afgelopen. Je had dan wel iedereen op de lijst vermoord, maar ze hadden met Cleopatra ook nog wel iets verder door kunnen gaan.

Gedurende het hele spel kom je af en toe in de modern time terecht na een aantal gebeurtenissen, maar niet na het einde van de main story. Wat mij betreft hadden ze hier ook nog wel wat aandacht aan mogen besteden.

De wereld en de side-quests zijn voor mij wel echt een redder wat betreft AC:O, ondanks dat ik normaal echt voor het verhaal speel, pakt deze AC mij beter dan anderen en dat komt niet door het verhaal. De sidequests en de vulling van de wereld passen goed bij mij heb ik gemerkt en ik heb me dan ook uitstekend vermaakt met de game. Ik zit nog niet op 100% en heb nog wat zaken af te ronden in de spelwereld, maar ook na het voltooien van alle main-quests en side-quests, heb ik nog wel de wil om door te spelen en al die uithoeken van de wereld te verkennen waar ik niet ben geweest. Ook dit overkomt me niet vaak.

Wat dat betreft dus wel vooral erg positief gevoel overgehouden aan AC:O.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Ubisoft heeft eindelijk de Photo Mode website gefixt. Kan nu eindelijk mijn plaatjes bekijken. Ik zal er binnenkort een aantal plaatsen hier.
De site:
https://assassinscreed.ub...otomode/photos/index.aspx
ArgantosNL schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:25:
[...]

Als je op de map kijkt dan zie je voor welke levels welke gebieden zijn.

Zoals ik al eerder eens vertelde is mijn vrouw erg geïnteresseerd in het oude Egypte en kijkt ze regelmatig mee als ik ACO speel. Een hoop dingen zijn daadwerkelijk vrij exact over genomen, maar een groot deel is ook gebaseerd op aannames en eigen artistieke invulling door de jongens bij Ubisoft (al dan niet in overleg met Egyptologen). Van veel tempels in bijvoorbeeld Memphis is vandaag de dag helaas nog maar weinig over (de Egyptenaren hadden de tempels op te zachte/natte ondergrond gebouwd waardoor alles is weggezakt, dat zie je op sommige plekken in Memphis in ACO ook). Verder zijn de afstanden enorm verkleind (logisch) en is er rondom Giza en Saqqara voor gekozen om in ACO veel minder zandvlaktes te gebruiken dan in werkelijkheid. Ik heb geprobeerd om een foto die ik vorig jaar van de drie grote piramides heb gemaakt na te maken, maar dat lukt maar beperkt.
spoiler:
De kamers onder de Sfinx zijn gebaseerd op theorieën van dubieuze wetenschappers en conspiracy theorieën. Dat is ook wel weer leuk.

Toch hebben ze heel veel dingen echt heel goed nagemaakt! Het is een feest van herkenning en ze hebben op de verzonnen tempels wel echt goed nagedacht over welke hiërogliefen ze er op gezet hebben. Ze hebben goed gekeken hoe het er bij de nog wel bestaande tempels is gedaan en die kennis gebruikt.
Als ik mijn in-game foto's upload zal ik kijken of ik er van mijn echte foto's een vergelijking bij kan zetten ;)

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

denk nog steeds dat dit een van mijn beste foto's is maar krijg er in photomode geen upvotes voor. snap ook niet hoe ze bepalen welke fotos je op de map krijgt te zien en welke niet. mijn vrienden maken net als ik een paar super gave fotos maar zien die van elkaar niet op de map in-game komen. zelfs na gesproken te hebben en bij de exacte locatie gekeken te hebben ;)

hier is de foto van mij trouwens:
origins
foto-gallery for pictures taken by myself in the famous assassin's creed game; Origins
Pic20(Photo-modus)

• YdieresiS
Nog een foto uit één van de tempels:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5a11c57b6354b484484d46c9/fullscreen
Look mommy I am flying :)

• Who Am I?
YdieresiS schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:00:
Nog een foto uit één van de tempels:

spoiler:
[afbeelding]
Look mommy I am flying :)
spoiler:
Klein puntje van kritiek over ACO. Je zou verwachten dat Bayek helemaal door flipt als hij in de tombes al die dingen van de ISU ziet en hoort. Iets in de trend van 'wft is dit? ik snap er niets van' had wel op z'n plaats geweest. Het zou voor hem echt onverklaarbaar moeten zijn. Of zou hij het als iets goddelijks zien?

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Who Am I? schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:05:
[...]

spoiler:
Klein puntje van kritiek over ACO. Je zou verwachten dat Bayek helemaal door flipt als hij in de tombes al die dingen van de ISU ziet en hoort. Iets in de trend van 'wft is dit? ik snap er niets van' had wel op z'n plaats geweest. Het zou voor hem echt onverklaarbaar moeten zijn. Of zou hij het als iets goddelijks zien?
Als je verder in de main story komt richting het einde van de game
spoiler:
Dan is er wel een missie waarbij je terug gaat naar Siwa en dan in de tempel in "The Vault", daar is hij wel meer verbaas over wat er voor hem afspeelt. Maar ook niet zo erg als ik zou verwachten, hij zou inderdaad helemaal moeten flippen. Dat doet me denken dat de intentie was om deze zo achter elkaar af te spelen (eerst die in de main story en pas later diegenen die je lost kunt vinden), maar heel lekker komt dat niet uit de verf. Ik ben het met je eens, ik had in ieder geval verwacht dat hij de eerste keer in zo'n tempel terecht komt helemaal zou moeten flippen, maar het deert hem niet echt, daar hadden ze iets meer mee kunnen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door YdieresiS op 30-11-2017 16:09 ]

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Blij dat ik de Season Pass niet heb gekocht. Nu zijn er ook gear packs die NIET inbegrepen zijn bij de SP. Echt belachelijk, zeker als je kijkt wat de SP kost en wat je al betaald hebt voor de game. Gamers zouden dit echt moeten afstraffen door niks te kopen!

Het onderstreept in elk geval maar weer eens mijn mening om nooit een season pass te kopen, en zeker niet op launch!

Link

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 30-11-2017 16:27 ]

• Who Am I?
-SaveMe- schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:26:
Blij dat ik de Season Pass niet heb gekocht. Nu zijn er ook gear packs die NIET inbegrepen zijn bij de SP. Echt belachelijk, zeker als je kijkt wat de SP kost en wat je al betaald hebt voor de game. Gamers zouden dit echt moeten afstraffen door niks te kopen!

Het onderstreept in elk geval maar weer eens mijn mening om nooit een season pass te kopen, en zeker niet op launch!

Link
Ach, je kan het spel ook makkelijk uitspelen met de spullen die in het spel zitten. Ik maak mij er in ieder geval niet druk over. Alleen als er DLC's zouden komen die buiten de SP vallen, dan zou ik het wel knap stom vinden van Ubisoft.

Nieuwe wapen gevonden dat je uit heckachests kan krijgen blijkt super goed te zijn:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Who Am I? schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:35:
[...]

Ach, je kan het spel ook makkelijk uitspelen met de spullen die in het spel zitten. Ik maak mij er in ieder geval niet druk over. Alleen als er DLC's zouden komen die buiten de SP vallen, dan zou ik het wel knap stom vinden van Ubisoft.
Tuurlijk heb je het niet nodig om de game uit te spelen. Maar als je de SP + full game heb gekocht mag je toch wel verwachten dat je dan alles krijgt?
Als iedereen er zo over denkt als jij en maar klakkeloos de SP koopt, dan ontmoedig je niet bepaald Uitgevers om dit soort praktijken toe te passen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb de season pass ook aangeschaft met het idee alles te krijgen. Voel me deels wel genaaid. Ik kan ook prima zonder, maar zoals je zegt zou je alles moeten krijgen en op het moment dat ik hem kocht was dit ook zo.

Voor mij ging de versie vooral om de statue van Bayek erbij, maar als ik het dan heb verwacht ik wel alles te krijgen. Volgende keer denk ik er nog wel eens wat beter over na, misschien dat ik dan met alleen de base game ook wel klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik ben bij andere games niet anders gewend dan dat je content-DLC wel krijgt bij een seasons pass maar vanity items niet dus mij verbaast het niet echt. Ik laat die outfits sowieso links liggen maar ik ben wel benieuwd wat er nog in de planning zit qua speelbare uitbreidingen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet inderdaad toe geven dat ik me deels genaaid voel maar dat ik ook denk mwah is een paar kleding stukkies en wapens.

Laten we eerlijk zijn; het had top geweest als het erbij had gezeten maar helaas het zit er niet bij. Ik snap dat mensen zich genaaid voelen aan de andere kant er zijn maar weinig games die dit niet hebben. Ik ben sws gewend dat DLC inhoud story line stuff of map uitbreidingen.

Dat Ubisoft voor de dingen die niet in de DLC zit of seasonpass zitten zo'n achterlijke prijs laat betalen is een debat op zich.

Ik vind dat wij als community moeten laten horen/zien dat wij dit soort prijzen niet accepteren. De game developers hebben hier echt niet voor gekozen die willen Gewoon een geweldige game neer zetten en hoger op zeggen ze we moeten meer verdienen.

Net als bij battle front 2 hebben we gezien wat de community kan doen door tegen EA op te stappen. Misschien moeten wij dat ook doen?

Alsnog lang verhaal hoop dat jullie me snappen als je het ergens niet mee eens bent(wat uiteraard gewoon mag) laat me jou kant van het verhaal weten ik ben geïnteresseerd.

Hier een video over of bayek een vervolg verdient (ik vind van wel) let op bevat story line spoilers:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Mensen, het leven is veel te kort om je druk te maken over wat er in een seasons pass zit.

Zolang er geen sprake is van pay2win en je de content waar het echt om gaat (e.g. nieuwe quests en level cap) gewoon krijgt is er geen reden om opstandig/huilie/selfentitled/boos te zijn.

Er zijn belangrijker issues in het leven hoor. :p

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Er lijkt maar geen einde te komen aan deze game :D
Ik zit nu na 49 uur spelen op 45% completion (momenteel bij de Crocodile's Jaws main missie) en er blijven maar vraagtekentjes en sidemissies tevoorschijn komen. Gisteren even uitgezoomd op de map en die is nog voor een 30-40% onontdekt (32/57 sync points gehad).
Ik had verwacht met een uurtje of 80 met alles klaar te zijn maar daar ga ik zoals het er nu uitziet dik overheen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Over vraagtekentjes en side-quests gesproken. Heeft iemand al ergens een wereldkaart gevonden waarop alle locaties waar je een vraagteken kan vinden op staan? Ik heb wel wat gevonden (pas wel op, locaties kunnen spoilen):

Interactieve kaart met tombes, hermit locations, papyrus, star alignments:
http://www.ign.com/maps/assassins-creed-origins/world
En kaarten per gebied waar wel alles op staat, maar niet op een complete kaart:
https://guides.gamepressu...rigins/guide.asp?ID=42093

Eigenlijk is die laatste al prima, beter zelfs dan een grote kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Who Am I? schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:03:
Over vraagtekentjes en side-quests gesproken. Heeft iemand al ergens een wereldkaart gevonden waarop alle locaties waar je een vraagteken kan vinden op staan? Ik heb wel wat gevonden (pas wel op, locaties kunnen spoilen):

Interactieve kaart met tombes, hermit locations, papyrus, star alignments:
http://www.ign.com/maps/assassins-creed-origins/world
En kaarten per gebied waar wel alles op staat, maar niet op een complete kaart:
https://guides.gamepressu...rigins/guide.asp?ID=42093

Eigenlijk is die laatste al prima, beter zelfs dan een grote kaart...
Ik heb de game op 100% dus ik zou dat in theorie kunnen maken. Is wel veel moeite echter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Heeft er iemand ook problemen met The Seleucid in de Gladiator Arena?

Ik speel het spel op Hard en met de basic attack kan ik gewoon bijna niet raak slaan. :?
Mijn speer gaat dwars door de boss heen maar doet gewoon geen damage.

Ook zijn de vuurballen die hij gooit op geen mogelijkheid te ontwijken en lijken wel homing missiles.
Weg rennen, heen en weren of ontwijkingsmanoeuvres het maakt geen bal uit ze exploderen elke keer vol op me. :|

Speel trouwens op de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Eindelijk weer eens verder kunnen spelen, na het terugdraaien naar versie 1.03 8)7
Hopelijk fixen ze die zooi snel daar bij Ubisoft, want deze game is echt een hele dikke prima Assasins Creed titel.

Daarnaast, erg blij met die photomode :D

Hoppa!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fn3UraB.jpg

Yeah..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XlNdLJ0.jpg

Setting blijft fantastisch
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pbkqaz6.jpg

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edwins1984 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:46:
Eindelijk weer eens verder kunnen spelen, na het terugdraaien naar versie 1.03 8)7
Hopelijk fixen ze die zooi snel daar bij Ubisoft, want deze game is echt een hele dikke prima Assasins Creed titel.

Daarnaast, erg blij met die photomode :D

Hoppa!
[afbeelding]

Yeah..
[afbeelding]

Setting blijft fantastisch
[afbeelding]
mooie fototjes man zien er zeker netjes uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Hier mijn pics
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5a0a2dcd717e182d2001cff9/fullscreen
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5a0a27f4a26f4fbf14a9b32d/fullscreen
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5a0391866354b41414f2ac9f/fullscreen
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/59ff86336354b4a46856e70e/fullscreen
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/59ff8bfe7489045034005619/fullscreen
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5a038dc5748904d5d86d3ecb/fullscreen
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5a0a10b1717e18e0386f43d3/fullscreen
Afbeeldingslocatie: https://ace-ugc-ps4-lnch.s3.amazonaws.com/photo/5a0a2b90748904e66432268a/fullscreen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who Am I?
Zie heel veel toffe foto's langs komen!
Hier een greep uit mijn collectie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8LwFz3WuKPvrMpfNi09WGA4t/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ADevYJnzgFq4eXJyy0NLFZMv/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XpB1DxV35MDCjEKdzGhQg6WG/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oLTHB3m7tW9CzLYlXz4jpngT/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qFpUQDmRSgDCJdFpLNBS9n1R/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Py5Zm2LlbPut2JwbYdkji96U/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bGRIdNwMlE1barOJzSYaQRAf/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gdxHVvfTBiVFdHqe8NEy8PRs/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pmILUhKqRcBvtrbS5Kz7RWjt/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qCB71opfyLAPVOpliYWmZhY5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xvaIRqp4gVwpXUm6zvPVKvHh/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GfJg0xgW0YURuHvIZQ6Aj5wl/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PBoGPfzNW7U6uuUH6JGHyN6y/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5j2zkJgNIuJ1B1JrSgYYDmZK/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4uwGEcPo00l2UWxR6fncZNAZ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CnCn844WQrBJL7d9IT6VLgxG/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3j3UoOAmOIFgMFUqRQHErfQX/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nE2MEtYuMFCexaJ5NcCm2i5x/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GLCmsYEGvMymL3xaWocvolCR/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JvsPLZmcBycjziqqOJq9tJkG/thumb.jpg

En de laatste waarbij ik vast zat in de pilaar van een tempel :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FqM3diWybx9ouuJPYR1FEJWy/thumb.jpg

Oeps...zijn er een beetje veel geworden. En dit is al een selectie van een selectie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Laat ze maar komen, ik zie heel veel fraaie foto's voorbij komen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Vind deze erg tof! Ook plaatjes waarbij je even moet nadenken voordat je doorhebt wat je daadwerkelijk ziet zijn altijd erg leuk!

Is er een gemakkelijke manier om een soort fotowedstrijd te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Who Am I? op 01-12-2017 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb ongeveer een exact zelfde foto gemaakt in de game en die siert al een tijdje de achtergrond van mijn PS4! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb weer een hoop mooie foto's gezien iedereen.

Hier even een samenvatting van de december content die gaat (en is) gekomen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kan iemand mij eens vertellen hoe ik de Ezio outfit kan unlocken? Volgens de lijst kan ik deze gewoon “kopen” ik heb een Ubisoft account maar die outfit vereist een meester assasijn (ja dat staat er echt) badge? Euhm een wat?
De meeste non legendarische wapen kan ik ook kopen, jammer dat voor de betere je helix punten moet hebben, die je dan weer moet kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Er is een grote update in de maak, oa met level scaling, new difficulty, nieuwe quest en meer ...
Ubisoft has a big Assassin's Creed Origins update in the works, which it plans on releasing later this month. The upcoming patch will add several new features to the open world adventure, and set things up for the next boss battle event.
So, what are these fresh features? For starters, a new difficulty option is being introduced. 'Nightmare' mode will make enemies a lot tougher, so that should be worth a go if you want a whole new challenge. On top of that, the developer is adding optional enemy level scaling. When enabled, all lower-level enemies will rise to Bayek's level. This should make returning to earlier areas more interesting.
Meanwhile, for those of you who enjoy the combat system, Ubisoft will be incorporating a horde mode. You'll be able to visit the Cyrene arena and take on endless waves of warriors to satisfy your bloodlust and hone your skills.
And last but not least, a "surprise" quest is promised.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mrjraider schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:09:
Kan iemand mij eens vertellen hoe ik de Ezio outfit kan unlocken? Volgens de lijst kan ik deze gewoon “kopen” ik heb een Ubisoft account maar die outfit vereist een meester assasijn (ja dat staat er echt) badge? Euhm een wat?
De meeste non legendarische wapen kan ik ook kopen, jammer dat voor de betere je helix punten moet hebben, die je dan weer moet kopen.
Meer Ubisoft challenges behalen en zo in die Ubi app level up gaan. Dan kan je die weer unlocken:
In order to get Ezio’s outfit, you’ll have to unlock the Assassin Badge on Uplay. You can get it by earning 3000 Uplay XP across all Assassin’s Creed games. This is done by unlocking other badges, ones that are earned by doing stuff in-game (finishing a certain chapter, performing a certain action, etc). Most full-fledged sequels are worth around 3000 XP, so if you own only one, you’ll get the badge if you complete it 100%. If you own more AC games, it gets a lot easier. If you’ve been a long-time fan of the series, you’ve probably unlocked the badge as soon as you started Origins.

Once you’ve got the badge, simply head to Ubisoft Club and unlock the outfit from the Rewards menu. Afterwards, you’ll be able to select it from Bayek’s inventory and try to relive the glory days.
Aangezien ik vanaf AC 1 al speel had ik de outfit direct al :+ :$

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Net uitgespeelt, 100% echter achievement "Old Habits" krijg ik niet. Is deze bugged?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:46:
Net uitgespeelt, 100% echter achievement "Old Habits" krijg ik niet. Is deze bugged?
jep same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Desutoroiya schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:46:
Klopt, je mag geen enkele locatie bezoeken/spelen met Aya of de trophy wordt onhaalbaar. Ik hoop voor jullie dat er een patch komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die achievement is NIET bugged. Er zijn een paar locaties die je makkelijk mist:
Special Locations:
-Hotep Cavern (This location is not found by the Viewpoints, so travel from Siwa to Qattara Depression along the main road and it is just inside the Qattara border)
-Bureau of The Hidden Ones (Appears after completion of main story line quests, located in Memphis) (Credit to Novice Altair)
-Eesfet Oon-m'Aa Poo (You need all 12 stone circles to access it and once accessed you need 50 Silica to activate the mechanism .The access point is in the Sphinx Passageway in the large room with the blue lights shining from the ceiling down onto the scale model of Egypt and the pyramids. The panel you interact with is on the edge of the circle facing the direction from which you enter)
-Dionysias Wharf (This location is not found by the Viewpoints, it is located in Faiyum, on the peninsula next to the Sea of Sobek Anchorage)
-Abandoned Fishing Village (possibly isn't found by Viewpoints, located halfway between Beached Trireme Camp and Taweret Stone Circle on the coast)
Meer info hier (lees ook de comments)

Ik miste zelf de Abandoned Fishing Village :Y

Good luck :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:54:
[...]

Meer Ubisoft challenges behalen en zo in die Ubi app level up gaan. Dan kan je die weer unlocken:

[...]

Aangezien ik vanaf AC 1 al speel had ik de outfit direct al :+ :$
Speel ook al vanaf deel 1 :/ dus ik snap er niets van. Ach ja. Het is maar een outfit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
-SaveMe- schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:42:
Die achievement is NIET bugged. Er zijn een paar locaties die je makkelijk mist:

[...]

Ze mogen van mij wel een update toevoegen, dat je via een item kan zien hoeveel % van de area gedaan is.

Edit, die miste ik ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Desutoroiya schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:48:
[...]

Ze mogen van mij wel een update toevoegen, dat je via een item kan zien hoeveel % van de area gedaan is.
Gewoon even goed over de map scrollen. Goede kans dat je een vraagtekentje ziet die je hebt gemist en anders even die locaties uit die thread bezoeken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

echter heb ik al bijna 2 weken geleden alle locaties gehaald en staat er ook echt 100% bij mijn uplay maar heb ik die achievments als enige nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:52:
[...]

echter heb ik al bijna 2 weken geleden alle locaties gehaald en staat er ook echt 100% bij mijn uplay maar heb ik die achievments als enige nog niet :P
Hmmmm, dat is toch vreemd. En niet tof. Als je echt alles hebt gehad zou je de achievement moeten krijgen ...
Ik zou toch ff die paar locaties checken. En mss is er een op de map die niet compleet is (bijvoorbeeld nog 1 treasure ergens moeten ofzo)

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 02-12-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
gamerboy schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:52:
[...]

Verander je brightness, is het makkelijker te zien of je iets mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- @Desutoroiya brightness maakt niet uit heb volgens mij elke mogelijke treasure gepakt. ik heb al contact gehad met ubisoft en blijkt dat dit voor sommige die de game vrij vroeg hebben uitgespeeld (in de eerste maand van de game) dit probleem kunnen hebben ;)

was dus niet mijn schuld hahah bij patch 1.06 zou het gefixed moeten zijn hadden ze me belooft

maar bedankt voor de tips he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmmm, ik heb hem ook binnen een maand uitgespeeld en (gelukkig) geen last. maar mijn eigen ervaring en die van het rondstruinen op het internet is toch dat het in de meeste gevallen echt een kwestie is van een locatie over het hoofd zien en/of niet compleet hebben. Dat laatste is overigens echt beter te zien met wat aanpassen vd brightness.

Maar gebruik anders even deze spreadsheet met alle locaties die je moet bezoeken en completen. Ga ze langs en vink ze af :Y)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Who Am I?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/i4I4VHjBrmuhbPaBOGSKJokI/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23

[...]

Niet gehaald ! Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mrjraider schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:09:
Ik heb ze gewoon beide simpel via de club.ubi kunnen unlocken :) https://club.ubisoft.com/...-creed-origins/PC/rewards

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4516/38292115171_e979be2683_o.png

[ Voor 8% gewijzigd door Paulus07 op 03-12-2017 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ze al gratis voordat ik de game had gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:54:
[...]

Ik had ze al gratis voordat ik de game had gestart.
Ik ook d:)b Heb bijna de hele game als Ezio of Altair rondgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- nah ik bleef lekker bij bayek ze eigen costuum vond ik namelijk wel toepasselijk voor de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:55:
@-SaveMe- nah ik bleef lekker bij bayek ze eigen costuum vond ik namelijk wel toepasselijk voor de game ;)
Ik vond met name Altair goed passen en gaf toch net dat beetje extra aan Bayek. Zijn normale kostuum is zo gewoontjes en hij is natuurlijk wel een bad ass assassin. Dress to impress ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- in meeste gavallen met je eens maarja "blend in the crowd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:18:
@-SaveMe- in meeste gavallen met je eens maarja "blend in the crowd"
Das ook weer waar. Zelfs een van de laws van de Creed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daarom zei ik hem ook ;) moet wel toegeven dat dress to impress er ook een zou moeten zijn ;) @-SaveMe-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 10:29
Hoe kan je zien op hoeveel % je bent van het spel?
Zal vast heel simpel zijn maar ik zie het blijkbaar over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Mldn schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:28:
Hoe kan je zien op hoeveel % je bent van het spel?
Zal vast heel simpel zijn maar ik zie het blijkbaar over het hoofd.
Va uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Is de season pass ergens goedkoop te vinden voor ps4? Doe dit zelden maar deze game is het wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Mldn als je de game afsluit en in upay naar de gamepagina staat staan helemaal bovenaan een aantal statistieken met onderandere het percentage van afronding. ;)

hier nog wat video's:
voor zover ik weet en in mijn optiek kunnen ze spoilers bevatten (de onderste bevat zeker spoilers)
video over de nieuwe trail of the gods en dat het wapen nu al te verkrijgen is:

video over de 5 wat slechtere aspecten van ACO:

en dan natuurlijk ook nog even de 5 goeie dingen aan ACO:

[ Voor 63% gewijzigd door gamerboy op 04-12-2017 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lapino schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:28:
Is de season pass ergens goedkoop te vinden voor ps4? Doe dit zelden maar deze game is het wel waard.
g2a misschien? laatst tijdens de black friday en cyber monday sale was hij vrij goedkoop.

g2a heeft ze niet goedkoper dan in de PSN store. misschien ff wachten tot er weer een sale is bij uplay. tot nu toe is de content van de DLC's (op 2 costumpacks na dan) nog niet uit en komt pas Q1/Q2 2018 ;)

VANAF 12 DECEMBER KAN JE ASSASSINS CREED BLACKFLAG GRATIS DOWNLOADEN OP UPLAY

welke dual sword is het beste in deze video kan je het vinden:

Nieuwe trails of the gods is online:

[ Voor 50% gewijzigd door gamerboy op 05-12-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Volgende week ook maar weer eens met AC black flag verder op pc. Gratis van ubisoft :)

http://www.pcgamer.com/ub...mes-for-keeps-this-month/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Even nog twee levels trainen en ik ben ook level 40 :p

Ga dan eens achter de krokodil na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:17
die was niet echt moeilijk. ben vooral blij dat ik sekmet heb kunnen verslaan zonder dat mijn game bleef stutteren/freezen. Al had ik dat wel nog in de rit er naartoe....

Die performance fix mag snel gaan komen. Ik heb de game uit maar nog een hoop zijmissies en collectibles die ik nu niet doe gewoon omdat het niet speelbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik heb 1 war olifant gedood. Nadat ik er dus achterkwam dat mijn spel op moeilijk stond en ik na 6 keer desynchronisatie de controller door de muur smeet heb ik het spel op makkelijk gezet en de olifant verslagen. Die dingen zijn way overpowerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:42
Ik ben net begonnen en zag dat je je bracers en breastplate enzo kan upgraden. Is het slim om dit zsm te doen? Of gaan die later nog vervangen worden en kan je weer opnieuw beginnen met upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:31:
Ik ben net begonnen en zag dat je je bracers en breastplate enzo kan upgraden. Is het slim om dit zsm te doen? Of gaan die later nog vervangen worden en kan je weer opnieuw beginnen met upgraden?
Die worden niet vervangen nee. Wanneer je ze upgrade maakt niet heel erg uit lijkt me, maar hoe eerder je het doet, hoe langer je er profijt van hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:31:
is zeker interessant om snel te upgrade want die zorgen voor meer levens. meer damage enzovoort. kan je zien als je eroverheen hoevert.

ook voor iedereen je kan nu de missie secrets of the first pyramides voor 50 uplay-points vrij spelen. was aller eerst een missie alleen voor mensen die hem gepreorderd hadden. is een leuke missie maar zou me er niet al te druk om maken als je niet zoveel punten hebt. als je ze in overschot hebt is het wel een goeie aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zie dat die Trial of the Gods maar een paar dagen beschikbaar is. Jammer want ik ben nu pas level28, wordt 'm vast niet dus. En ik heb er blijkbaar ook al 2 gemist (ben pas vorige week begonnen met spelen.) Komen die trials periodiek weer terug? Of zijn het eenmalige events?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

SnoeiKoei schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:56:
Ik zie dat die Trial of the Gods maar een paar dagen beschikbaar is. Jammer want ik ben nu pas level28, wordt 'm vast niet dus. En ik heb er blijkbaar ook al 2 gemist (ben pas vorige week begonnen met spelen.) Komen die trials periodiek weer terug? Of zijn het eenmalige events?
Ze komen nog weer terug. Ik heb ze ook gemist en persoonlijk vind ik ook dat je er niet veel aan mist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Is al bekend hoe we de Anubis outfit gaan krijgen, na alle drie (kennelijk dus niet vier) de trials gehaald te hebben? Ik heb gisteren een tijdlang gezocht, maar het enige dat ik kon vinden was ergens een vage opmerking dat dat nog een verrassing was :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:17

Kju

Verrassing voor je portemonnee :+

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Myedvyed schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:55:
Is al bekend hoe we de Anubis outfit gaan krijgen, na alle drie (kennelijk dus niet vier) de trials gehaald te hebben? Ik heb gisteren een tijdlang gezocht, maar het enige dat ik kon vinden was ergens een vage opmerking dat dat nog een verrassing was :9
Heb gister en eergisteren video over geplaatstste die dus ff terug kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Vraag me ook af hoe je nou die anubis outfit krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

gamerboy schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:53:
[...]

Heb gister en eergisteren video over geplaatstste die dus ff terug kijken ;)
Ik heb geen zin om videos van 10+ minuten te kijken als het ook in 1 regel tekst kan, leuk dat die Youtubers dan een paar extra duizendsten van een cent krijgen, maar dat gedrag wil ik niet aanmoedigen met mijn views :+

Desondanks heb ik mijn principes overboord gegooid en gisteren door 2 van die videos heen geskipped. In de video over de Sekhmet trial heb ik niks gehoord over de Anubis outfit, en de video over de Jackal's Gaze boog is pure clickbait, want bestaat grotendeels uit speculaas speculatie. Die boog heeft volgens mij niks met de trials te maken. Dat denken mensen omdat er 'Anubis' in de beschrijving staat, maar dat was gewoon een Egyptische god, ook al voordat die gigantische Animus glitches er waren :9 Bovendien zouden veel mensen niet blij zijn met als reward een wapen dat ze allang hadden, dus zelfs als dit oorspronkelijk de 4e reward was, zou Ubi er verstandig aan doen dat te veranderen. En in beide gevallen zegt het niks over de outfit.

Kan zijn dat ik ergens overheen geskipped heb, maar als jij me precies kunt aanwijzen in welke video en op welk tijdstip op basis van betrouwbare informatie wordt gezegd hoe we de Anubis outfit gaan krijgen, ben jij m'n held voor deze week 8)

Ik gok dat de 4e trial een ander soort quest is, waarbij een outfit als reward logischer is dan een wapen. Of misschien is het wel een gevecht met alle 3 de goden tegelijk: ze hebben wel gezegd dat Sekhmet de laatste god is, maar niet dat het de laatste keer is dat je ertegen moet vechten.

Naja, zal een kwestie van geduld worden vrees ik (ben ik geen held in) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Myedvyed schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:46:
[...]

Ik heb geen zin om videos van 10+ minuten te kijken als het ook in 1 regel tekst kan, leuk dat die Youtubers dan een paar extra duizendsten van een cent krijgen, maar dat gedrag wil ik niet aanmoedigen met mijn views :+

Desondanks heb ik mijn principes overboord gegooid en gisteren door 2 van die videos heen geskipped. In de video over de Sekhmet trial heb ik niks gehoord over de Anubis outfit, en de video over de Jackal's Gaze boog is pure clickbait, want bestaat grotendeels uit speculaas speculatie. Die boog heeft volgens mij niks met de trials te maken. Dat denken mensen omdat er 'Anubis' in de beschrijving staat, maar dat was gewoon een Egyptische god, ook al voordat die gigantische Animus glitches er waren :9 Bovendien zouden veel mensen niet blij zijn met als reward een wapen dat ze allang hadden, dus zelfs als dit oorspronkelijk de 4e reward was, zou Ubi er verstandig aan doen dat te veranderen. En in beide gevallen zegt het niks over de outfit.

Kan zijn dat ik ergens overheen geskipped heb, maar als jij me precies kunt aanwijzen in welke video en op welk tijdstip op basis van betrouwbare informatie wordt gezegd hoe we de Anubis outfit gaan krijgen, ben jij m'n held voor deze week 8)

Ik gok dat de 4e trial een ander soort quest is, waarbij een outfit als reward logischer is dan een wapen. Of misschien is het wel een gevecht met alle 3 de goden tegelijk: ze hebben wel gezegd dat Sekhmet de laatste god is, maar niet dat het de laatste keer is dat je ertegen moet vechten.

Naja, zal een kwestie van geduld worden vrees ik (ben ik geen held in) :P
Alles is speculatie want Ubisoft heeft nog niet vrijgegeven hoe je hem anders kan krijgen dus. Ik ben er bijna zeker van dat het the jackals gaze is

Voor mensen die willen weten hoe ze de nieuwe TOG kunnen verslaan:ze blijven redelijk vergelijkbaar en simpel maarja

edit:

hier ook nog de officiele trailer van ubisoft:

en hier een top 5 van beste wapens in ACO:

[ Voor 8% gewijzigd door gamerboy op 06-12-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Myedvyed even voor je zitten spitten hier een video (ja maar 2 minuten) kijk hem even misschien dat deze conspiracy wel wat antwoordengeeft ;)

YouTube: What Happened to Juno Events in Assassin’s Creed Origins?

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste