Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Niks aan de hand, gewoon een fata morgana

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quintillius schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:53:
Heb hem net geinstalleerd, kom ik dit tegen:

[afbeelding]

:/

[afbeelding]
haha gelijk een geweldige intro dus ;)

ja beeste toen waren .... raar laten we het daar maar op houden :D

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:54

-SaveMe-

-klik-

@Quintillius Je gaat nog veel meer van dat soort glitches tegen komen :) Nooit game brekend en vaak eigenlijk best leuk :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik laat de hoofdmissies voor wat het is momenteel, er is zoo veeeel te zien, te doen, te reizen, te ontdekken en vooral af te slachten :+
Ik moet alleen de “krokodil” nog en dan het vervolg van het verhaal, level 33, 30 uur gespeeld... ik kan mij niet herinneren dat ik zo veel met 1 AC game bezig ben geweest :)

Vind de informatie over de trials, of het gebrek ervan, strontvervelend. Ik doe ze toch nog niet want ben nog geen level 40..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Is de season pass ergens goedkoper te krijgen voor PS4?

Ben ondertussen lvl40 en geen flauw idee hoever ik in de story zit. Heb letterlijk alle side quests gedaan die ik kan zien, en meer dan 50% van gebied is nog niet eens bezocht. Veronderstel dat verhaal me naar alle gebieden stuurt? Zoja, dan zit ik precies nog niet zover (nochtans al die 'koppen' zijn dood behalve 1)

[ Voor 77% gewijzigd door lapino op 22-11-2017 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintillius
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 07:31
Haha, fantastisch, deze kleine glitches. Heb nu zelfs kleine vissen gevonden in het badhuis, jammer dat ik daar geen screenshot van kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
patch uit op PC, dacht ik switch weer naar de 21:9 resolutie na lanparty. Met opslaan elke keer crash -_- Heerlijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf al flink wat uren erin zitten! Wat een tof spel. Wat mij betreft is deze titel weer helemaal terug.Ben niet zo een pixel purist, dus ik kan hier prima van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:10
iemand anders serieuze performance drop sinds de laatste patch(es) en/of nvidia driver? Enorm veel stuttering opeens, zelfs met lagere settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:13:
iemand anders serieuze performance drop sinds de laatste patch(es) en/of nvidia driver? Enorm veel stuttering opeens, zelfs met lagere settings
ik kan sinds patch 1.05 niet meer op fullscreen 4K game dan wordt het scherm ingezoomed en groen
als ik op windowed of borderless doe werkt het wel gewoon. erg trippend!
hier weer wat mooie video's:

[ Voor 19% gewijzigd door gamerboy op 22-11-2017 22:19 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
AntiChrist7 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:13:
Die patch zorgt hier ook voor problemen...
Het is speelbaar, maar de performance is merkbaar een stuk minder goed dan dat het was.
Verder heb ik het idee dat de LOD is ook een stuk lager is bij grote open vlaktes.. ;(

Is er een roll back mogelijk qua updates op uPlay?

[ Voor 8% gewijzigd door Edwins1984 op 22-11-2017 23:33 ]

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edwins1984 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:14:
[...]

Die patch zorgt hier ook voor problemen...
Het is speelbaar, maar de performance is merkbaar een stuk minder goed dan dat het was.
Verder heb ik het idee dat de LOD is ook een stuk lager is bij grote open vlaktes.. ;(

Is er een roll back mogelijk qua updates op uPlay?
Nope :'( :-(

• AntiChrist7
sommigen zeggen de laatste nvidia update, andere idd de patch. Ik ga het idd wel enkele dagen laten liggen dan, want de stuttering is echt te veel

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Zou ik deze aanschaffen voor PS4 of PC? Ik lees precies toch buggy spel op PC?

iRacing Profiel

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Vandaag uitgespeeld, 89 uur 99% en alle achievements gehaald.
Lang geleden dat een spel mij zo boeide dat ik er maar mee door bleef gaan.

De gevechten met de olifanten vielen me achteraf wel tegen na alle verhalen, op normal (nee ik ga ze niet op hard proberen :P) had ik ze allemaal zonder een keer dood te gaan. Hetzelfde geldt overigens voor de 2 trial of the gods missies.

Al met al natuurlijk wel een top game en ik had op de pc zeer weinig tot geen glitches of bugs, zeker niets wat spelbrekend was en wat ziet het er overigens op max instellingen prachtig uit <3

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Tis wel echt een vet spel ben nu lvl 14 heb niet zoveel tijd om te gamen dus doe rustig aan, vindt het alleen beetje onduidelijk soms wat je nou precies moet doen want als ik nu de main quest wil volgen is het voor lvl 16. Heb die geprobeert, maar de tegenstanders zijn te sterk, kan ook geen sidemissions in de buurt vinden voor mijn lvl.. dus ben nu al 7 keer dood gegaan met die main mission proberen maar moet toch maar dan een heel stuk terug gaan om side mission te zoeken dan?

heel tof spel maar volg vrij weinig van het verhaal ofzo kan me niet echt boeien.

[ Voor 9% gewijzigd door Stylze op 23-11-2017 09:44 ]

Playstation 5

Scavy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 02:28:
Vandaag uitgespeeld, 89 uur 99% en alle achievements gehaald.
Lang geleden dat een spel mij zo boeide dat ik er maar mee door bleef gaan.

De gevechten met de olifanten vielen me achteraf wel tegen na alle verhalen, op normal (nee ik ga ze niet op hard proberen :P) had ik ze allemaal zonder een keer dood te gaan. Hetzelfde geldt overigens voor de 2 trial of the gods missies.

Al met al natuurlijk wel een top game en ik had op de pc zeer weinig tot geen glitches of bugs, zeker niets wat spelbrekend was en wat ziet het er overigens op max instellingen prachtig uit <3
op hard zijn ze ook nog niet zo moeilijk hoor. en de trails of the gods heb ik tot nu toe nog niet heel veel moeite mee gehad. anubis had ik de 2 keer en sobek heb ik in 1 keer gehaald omdat ze praktisch het zelfde zijn kwa attacks. "het is gewoon een kwestie van geduld" om rowwen heza maar even te quoten ;)

Verwijderd

Stylze schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:42:
Tis wel echt een vet spel ben nu lvl 14 heb niet zoveel tijd om te gamen dus doe rustig aan, vindt het alleen beetje onduidelijk soms wat je nou precies moet doen want als ik nu de main quest wil volgen is het voor lvl 16. Heb die geprobeert, maar de tegenstanders zijn te sterk, kan ook geen sidemissions in de buurt vinden voor mijn lvl.. dus ben nu al 7 keer dood gegaan met die main mission proberen maar moet toch maar dan een heel stuk terug gaan om side mission te zoeken dan?

heel tof spel maar volg vrij weinig van het verhaal ofzo kan me niet echt boeien.
Lekker blijven rondlopen en je eigen verhaal maken. Dat is het mooiste wat er is in zo een bijna letterlijke sandbox game. Niks fijner dan je kameel pakken en lekker de bedoeinde uithangen.

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Stylze schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:42:

Waar ben je op dit moment? Op de kaart kun je vraagtekentjes zien of een i met een wit ruitje er omheen, dat zijn dingen die je naast de main story kan doen. Ik weet niet of je al verder bent dan Siwa, maar op de plekken waar je daarna heen gaat is zo ongelofelijk veel te doen dat je binnen no-time op het gewenste niveau zit ;)

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
-SaveMe- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:53:
@Quintillius Je gaat nog veel meer van dat soort glitches tegen komen :) Nooit game brekend en vaak eigenlijk best leuk :)
Ben al wel een aantal grappige tegen gekomen idd.

Punk paard

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y3big4p.jpg

Hyeeeeeeeeeeeeeena? :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wkgiyg9.jpg

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
<knip> Met het verkeerde been uit bed gestapt? :) Niet zo naar reageren op een onschuldige post a.u.b.

[ Voor 69% gewijzigd door Grotman op 23-11-2017 19:58 ]

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Desutoroiya schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:16:
Ik had gehoopt op korting op de season pass tijdens black friday, helaas... Misschien meer geluk voordat het kerst is?
Denk niet dat je op enige goodwill kan rekenen als je de season pass gaat afprijzen terwijl er nog geen enkele DLC is uitgekomen uiteraard. :+

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

ik speel nu Uncharted: Lost Legacy, maar de water effecten kunnen echt niet op tegen die in Origins. Ook onder water is Origins echt veel mooier. Denk dat ik het water in Origins mooiste vind in een game tot nu toe!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Ik twijfel over aanschaffen, hoe is het spel met de Oculus?
Amazing onepunching a elifant

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nou, wat amazing... met een exploit/cheat ... :O ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwins1984
Jammer, maar was ook wel te verwachten ;(

Hopelijk fixxen ze hun shit snel, want wil normaal verder kunnen in die prachtige wereld 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sIhoO5H.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TKEhmnw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aqLbkZY.jpg

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edwins1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:24:
[...]

Jammer, maar was ook wel te verwachten ;(

Hopelijk fixxen ze hun shit snel, want wil normaal verder kunnen in die prachtige wereld 8)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Super gave foto's man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:18
Zijn de keybindings standaard normaal voor AC games op muis/keyboard; gebruiken jullie liever controller over algemeen?
Vond tutorial beetje awkward om eerlijk te zijn, klimmen met ALT (wut?)

Game gratis bij Samsung SSD gekregen dus misschien verklaart dat gebrek aan enthousiasme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Inmiddels lvl 31 en er 40u in zitten. Nog steeds echt genieten! Zit nu op 45% en als ik de kaart bekijk is er nog heel erg veel te ontdekken! Loop nu rond in Memphis, echt een heerlijke stad! Lekker veel te doen en alles ziet er echt prachtig uit! Hier overigens wel meer bugs/glitches als paarden die half in een muur rennen en ik zat gister vast in de pilaar van een tempel...
De side-quests zijn erg leuk, maar vaak wel erg kort. Vaak hoef je niet eens terug naar persoon die je de opdracht gegeven hebt om te vertellen dat het gelukt is. Het zou leuker zijn om dan terug te gaan en bedankt te worden ofzo.

Via ubisoft club kun je ook veel statistieken terug zien. Daar zie ik dat ik inmiddels 1754 vijanden gedood (106 sluip) heb, 334km heb afgelegd en 167000 xp heb verdient! Hoe is dat bij jullie?

[ Voor 13% gewijzigd door Who Am I? op 24-11-2017 11:16 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Who Am I? schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:46:
Inmiddels lvl 31 en er 40u in zitten. Nog steeds echt genieten! Zit nu op 45% en als ik de kaart bekijk is er nog heel erg veel te ontdekken! Loop nu rond in Memphis, echt een heerlijke stad! Lekker veel te doen en alles ziet er echt prachtig uit! Hier overigens wel meer bugs/glitches als paarden die half in een muur rennen en ik zat gister vast in de pilaar van een tempel...
De side-quests zijn erg leuk, maar vaak wel erg kort. Vaak hoef je niet eens terug naar persoon die je de opdracht gegeven hebt om te vertellen dat het gelukt is. Het zou leuker zijn om dan terug te gaan en bedankt te worden ofzo.

Via ubisoft club kun je ook veel statistieken terug zien. Daar zie ik dat ik inmiddels 1754 vijanden gedood heb, 334km heb afgelegd en 167000 xp heb verdient! Hoe is dat bij jullie?
lvl 30
32 h
43%
154k xp
1975 kills waarvan 256 sluip
330 km afgelegd

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
-SaveMe- schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:18:
ik speel nu Uncharted: Lost Legacy, maar de water effecten kunnen echt niet op tegen die in Origins. Ook onder water is Origins echt veel mooier. Denk dat ik het water in Origins mooiste vind in een game tot nu toe!
Viel mij ook al op. Het water ziet er erg indrukwekkend uit. Helemaal als je het vergelijkt met Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Jelloz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:00:
Zijn de keybindings standaard normaal voor AC games op muis/keyboard; gebruiken jullie liever controller over algemeen?
Vond tutorial beetje awkward om eerlijk te zijn, klimmen met ALT (wut?)

Game gratis bij Samsung SSD gekregen dus misschien verklaart dat gebrek aan enthousiasme :+
Ik gebruik zelf een controler bij dit soort type games, speelt net wat relaxer na mijn idee.
Gebruik zelf een PS4 controller, uPlay herkend zonder gezeik deze controller en je kunt gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 18:07

Via ubisoft club kun je ook veel statistieken terug zien. Daar zie ik dat ik inmiddels 1754 vijanden gedood (106 sluip) heb, 334km heb afgelegd en 167000 xp heb verdient! Hoe is dat bij jullie?
Ik zit op:

lvl 40
75 uur
85%
395k xp
4119 kills waarvan 434 sluipmoorden
656 k afgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een olifant om te leggen....

Iemand enkele tips?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Is er een patch geweest onlangs? Ik zie ineens rare punk paarden en de game is bij mij ineens schokkerig op Very High settings (PC). Ik heb 'm moeten terugschakelen naar High wat ik echt mega klote vind. Ik heb speciaal voor die reden een 1060 6GB kaart aangeschaft en nu krijg ik dit :'(

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Desutoroiya schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:08:

Iemand enkele tips?
Vol met een zwaard (ofzo) op de poten en vrijwel onder het beest blijven staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who Am I?

Iemand enkele tips?
Zoals Legolas in LotR

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/3-02-2014/7vamCz.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Iemand enkele tips?
Youtube staat er vol mee

Gebruik een warrior bow voor ranged, vult snel je adrenaline meter. In Melee range dodgen en bij de achterpoten blijven. Gebuik je overpower om veel damage te doen. Gebruik een wapen met posion en/of bleed voor melee. Pak zakjes op om je arrows aan te vullen.

Zolang je adrenaline niet vol is ontwijk je de olifant en bestookt hem met de warrior bow. Zodra de balk vol is zorgen dat je in melee range bent en een overpower attack doen. Dan weer afstand nemen en met de bow ... dit herhaal je totdat hij dood is!

Tot slot, zet de game anders even op easy, dan doen de olifanten amper damge en kun je het veel beter uithouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy

Mijn statistieken dan ook maar:

Speeltijd: 89u
Spelvoortgang 99%
Spelersniveau 40
Gedood 4185 Sluipmoorden 606
Afgelegde afstand 916012
XP verdiend 359871

Iemand enkele tips?
Ik vond vooral bows met "gezondheid bij treffer" cruciaal.
Van dichtbij op zijn achterpoten hakken vervolgens als je health halverwege zakt van afstand pijlen schieten. Ohja en dodge recht vooruit onder de olifant door, werkte bij mij beter dan proberen te dodgen naar de zijkant.

[ Voor 19% gewijzigd door Scavy op 24-11-2017 19:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Leuke video, Origins myths

Met die leeuwen :9 _/-\o_ _O-

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 24-11-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een volledige review (kan spoilers bevatten) voor ACO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:41
Ik heb inmiddels het spel uitgespeeld en heb nu zo'n 80,000 munten. Verder heb ik tot nu toe geen upgrade gedaan. Welke legendarische wapens raden jullie mij aan om te upgraden naar lvl 40? Moet ff langs een paar olifanten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Spam schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:33:
Is er een patch geweest onlangs? Ik zie ineens rare punk paarden en de game is bij mij ineens schokkerig op Very High settings (PC). Ik heb 'm moeten terugschakelen naar High wat ik echt mega klote vind. Ik heb speciaal voor die reden een 1060 6GB kaart aangeschaft en nu krijg ik dit :'(
Patch 1.05 is vorige week uitgekomen voor de PC en deze week voor PS4 en XBO. Wellicht dat het daarmee begonnen is?

Ik kom het iig met 1.05 niet tegen op de XBO.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Pakhtun schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:04:
Ik heb inmiddels het spel uitgespeeld en heb nu zo'n 80,000 munten. Verder heb ik tot nu toe geen upgrade gedaan. Welke legendarische wapens raden jullie mij aan om te upgraden naar lvl 40? Moet ff langs een paar olifanten gaan.
Ik had ook geld zat. Ik heb gewoon AL mijn legendary wapens op 40 gezet. Waarom kiezen als je en geld zat hebt en weinig anders zinnigs met je geld kan doen in game :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:53

Superkiwi

Hoi doei

Ik doe de wapens die ik gebruik upgraden om de 10-15 levels, zodat ze weer mee kunnen.
De materialen die je krijgt uit het dismantlen van blauwe en paarse wapens heb ik nu niet meer nodig dus ik kan vanaf nu alles gaan verkopen > het geld zal binnenstromen :)

Het is niet mogelijk om wapens te "beveiligen" en ze zo te beschermen tegen een ongewenste verkoop of dismantle toch? Ik begin nu een aardige collectie legendary wapens op te bouwen en ben bang dat ik er ooit per ongeluk eentje verkoop of dismantle; het zal niet de eerste game zijn waarin dat gebeurt :X
Scavy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:43:
[...]
Ik vond vooral bows met "gezondheid bij treffer" cruciaal.
Gezondheid bij treffer _O- _O-
Ik ben blij dat ik het spel gewoon in het Engels speel.
Dat gezegd: gisteren een legendary bow met fire arrows gekregen. Er blijft geen olievat meer heel hahaha :P

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2017 11:27 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:25:
Dat gezegd: gisteren een legendary bow met fire arrows gekregen. Er blijft geen olievat meer heel hahaha :P
Haha!! Inderdaad. Ik snap ook niet dat mensen games in het NL spelen. Klinkt zo knullig :Y
Overigens heb ik mijn console op Engels staan, maar alle Ubi communicatie en Uplay enzo is toch in het Nederlands, echt zo irritant :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:25:
Ik doe de wapens die ik gebruik upgraden om de 10-15 levels, zodat ze weer mee kunnen.
De materialen die je krijgt uit het dismantlen van blauwe en paarse wapens heb ik nu niet meer nodig dus ik kan vanaf nu alles gaan verkopen > het geld zal binnenstromen :)

Het is niet mogelijk om wapens te "beveiligen" en ze zo te beschermen tegen een ongewenste verkoop of dismantle toch? Ik begin nu een aardige collectie legendary wapens op te bouwen en ben bang dat ik er ooit per ongeluk eentje verkoop of dismantle; het zal niet de eerste game zijn waarin dat gebeurt :X

[...]

Haha idd hilarisch... ik ben ook super blij dat je de game in het engels hebt gespeeld.

Health on hit is totaal anders.
Nou nee niet dus, ik vind het nog prima vertalingen en heb me er dan ook helemaal niet aan gestoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Scavy op 25-11-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:53

Superkiwi

Hoi doei

Scavy schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:08:
[...]
Haha idd hilarisch... ik ben ook super blij dat je de game in het engels hebt gespeeld.
Health on hit is totaal anders.
Nou nee niet dus, ik vind het nog prima vertalingen en heb me er dan ook helemaal niet aan gestoord.
Natuurlijk zal de vertaling gewoon goed zijn, ik vind Nederlands er alleen zo raar uitzien in een game, dat is alles ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2017 12:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:11:
[...]

Natuurlijk zal de vertaling gewoon goed zijn, ik vind Nederlands er alleen zo raar uitzien in een game, dat is alles ;)
Nou ja een beetje misschien, het is nog vroeg O-) (was nog reactie op lichtelijke irritatie)

Maar ik vond het hier juist allemaal prima gedaan, in het verleden mij meer dan genoeg gestoord aan vertalingen in games. Nu konden mijn kinderen iig het meeste volgen van wat er gebeurde door ondertiteling (er wordt verder natuurlijk gewoon engels gesproken) en de vertalingen van dus geschreven tekst ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 25-11-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mja, geef mij toch maar Engels.

Bij "Aanvallen!" denk ik aan het Nederlandse Elftal. Bij "Attack!" ga ik all in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:20:
Mja, geef mij toch maar Engels.

Bij "Aanvallen!" denk ik aan het Nederlandse Elftal. Bij "Attack!" ga ik all in ;)
Haha engels is ook gewoon beter bij games die (niet voor niks) volledig engels ontwikkeld zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Informatie over de mogelijke volgende AC:

En nog een andere video:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Japan lijkt me ook wel een gave setting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Japan gaat sowieso nog een keer komen. Maar dat zal op zn vroegst pas over 2 jaar zijn. Nu is eerst het Unity team weer aan de beurt voor een game lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Heb 6x gedaan over de plisie van level 30. Ben zelf level 34 Maar mijn wapens zijn echt ruk. Bijna heel de armour is volledig geüpgraded maar goed... het is gelukt.. na veeeeeeeeel mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ben sedert donderdagavond bezig met dit spel .... mijn eerste AC game. Ongelofelijk hoe goed dit spel er uit ziet. Echt grensverleggend werk dit van Ubisoft. (indien je natuurlijk een beefy systeem hebt en dit moois op 60+ fps kan draaien)
Ik had far cry primal links laten liggen, maar na een tijdje toch opgepikt en ik was daar ook al zo verrast over de mooie wereld die ze gemaakt hadden. Far Cry 4 vond ik toendertijds ook al mooi.

Laat Far Cry 5 maar komen dus... diep onder de indruk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:41
Sobek was best wel makkelijk. Had toch meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Weer lekker aan het prutsen bij Ubisoft...
Max settings na patch 1.05 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eSOlV2W.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Edwins1984 schreef op zondag 26 november 2017 @ 01:20:
Weer lekker aan het prutsen bij Ubisoft...
Max settings na patch 1.05 8)7

[afbeelding]
Ik blijf het idee houden dat Ubi, ondanks hun grote ervaringen met PC releases, het met AC maar moeilijk vinden.

Ben blij dat ik al jaren geleden van de PC afgestapt ben om lekker te kunnen gamen. Kreeg er alleen maar hoofdpijn en een erg lege bankrekening van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Notna schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:25:
[...]

Ik blijf het idee houden dat Ubi, ondanks hun grote ervaringen met PC releases, het met AC maar moeilijk vinden.

Ben blij dat ik al jaren geleden van de PC afgestapt ben om lekker te kunnen gamen. Kreeg er alleen maar hoofdpijn en een erg lege bankrekening van :+
Ik blijf meestal ver weg van Ubisoft games dus die lege bankrekening en hoofdpijn valt mee haha ;)
Deze PC release van AC was echt goed te noemen, geen crashes gehad en prima performance.

Komen ze weer met patches die de boel lekker verkloten .. zucht.
Heb een ticket bij ze ingegeven, kijken waar ze mee komen en anders maar refunden van dit zooitje :)

[ Voor 5% gewijzigd door Edwins1984 op 26-11-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
er was toch een optie om de side-missies in de quest lijst te krijgen? Hoe werkte dat ook alweer? Nu telkens heel de map over zoeken naar die icoontjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Edwins1984 schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:52:
[...]

Ik blijf meestal ver weg van Ubisoft games dus die lege bankrekening en hoofdpijn valt mee haha ;)
Deze PC release van AC was echt goed te noemen, geen crashes gehad en prima performance.

Komen ze weer met patches die de boel lekker verkloten .. zucht.
Heb een ticket bij ze ingegeven, kijken waar ze mee komen en anders maar refunden van dit zooitje :)
Nou de hoofdpijn en lege bankrekening waren door het contstant achter de feiten aanlopen met hardware en steeds weer moeten vernieuwen om iets (op max) te spelen. Sinds een console heb, is dat probleem er niet meer uiteraard. En ja dan doe ik soms consessies met graphics en game aanbod, maar soit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Notna schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:39:
[...]

Noude hoofdpij en lege bankrekening waren door het contstant achter de feiten aanlopen met hardware en steeds weer moeten vernieuwen om iets te spelen. Sinds een console heb, is dat probleem er niet meer uiteraard. En ja dan doe ik soms consessies met graphics en game aanbod, maar soit
sorry maar als je zulke onzin verkondigd ... op tweakers dan nog wel

in 2002 kocht je systeem en was het na een jaartje verouderd, ja, dat wel
maar heden ten dage koop je een goed systeem en speel je na 2 jaar gewoon nog alle games op high detail

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SideShow schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:40:
[...]

sorry maar als je zulke onzin verkondigd ... op tweakers dan nog wel

in 2002 kocht je systeem en was het na een jaartje verouderd, ja, dat wel
maar heden ten dage koop je een goed systeem en speel je na 2 jaar gewoon nog alle games op high detail
Ik had hier een heel repliek voor in gedachte, maar ik beantwoord het maar met: wat jij wilt

Het zou je sieren als je een iets andere toon aan zou nemen dan direct te schermen met 'onzin' overigens. Heb, voor zover ik weet, niet met je geknikkerd immers.

OT: vandaag de 38 uur aangetikt en level 36. Ik kan nu met een beetje tactiek lvl 40 aan wat een hele hoop scheelt. Nu even een bak met sidemissions en een paar main missions erdoor gooien alvorens ik de rest van de kaart ga verkennen. Zit pas op 50% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Is er al meer bekend over die Trials? Ik heb vorige week Anubis gemist en dus ook het wapen en nu ben ik 36 En mis ik sobek.. denk niet dat ik het overleef als ik het nu probeer namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mrjraider schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:15:
Is er al meer bekend over die Trials? Ik heb vorige week Anubis gemist en dus ook het wapen en nu ben ik 36 En mis ik sobek.. denk niet dat ik het overleef als ik het nu probeer namelijk :+
Geen, maar kreeg gisteren wel met de Season Pass de Anubis Horus pack. Dus daar ging mijn incentive :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Notna schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:16:
[...]

Geen, maar kreeg gisteren wel met de Season Pass de Anubis pack. Dus daar ging mijn incentive :+
Ja dat vraag ik niet haha. Het gaat me eerder om de wapens dan om een outfit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Notna schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:16:
[...]

Geen, maar kreeg gisteren wel met de Season Pass de Anubis pack. Dus daar ging mijn incentive :+
Weet je dat zeker? Met de Season Pass krijg je de Horus pack (= vogel), niet de Anubis pack (= jakhals) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Myedvyed schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:04:
[...]

Weet je dat zeker? Met de Season Pass krijg je de Horus pack (= vogel), niet de Anubis pack (= jakhals) :P
Heel zeker :Y stond bij available downloads van de store (XBO).

Zwaard/boog, mount en outfit

Edit: derp het is idd Horus :$

Mea culpa

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 26-11-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Paulus07 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:37:
er was toch een optie om de side-missies in de quest lijst te krijgen? Hoe werkte dat ook alweer? Nu telkens heel de map over zoeken naar die icoontjes :P
beetje late reactie maar goed:

Console hier, maar als ik in het menu zit met de map en gear etc dan kan ik bij Quests uit verschillende opties kiezen (all/main/Side)..

Geen idee hoe dat bij pc zit maar ik gok op eenzelfde lay-out..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
RHE218 schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:05:
[...]

beetje late reactie maar goed:

Console hier, maar als ik in het menu zit met de map en gear etc dan kan ik bij Quests uit verschillende opties kiezen (all/main/Side)..

Geen idee hoe dat bij pc zit maar ik gok op eenzelfde lay-out..
Pas als je zo'n icoontje hebt afgehandeld (lees iemand aangesproken en de quest aangenomen), komt hij in de quest lijst te staan. Je moet dus eerst wel die uitroeptekens langs om de quest in je lijst te krijgen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Dit weekend even flinke progressie gemaakt met map verkennen en elke vraagteken gedaan.
Straks nog rustig verhaallijn afmaken, dan hoop ik dat ik precies 100% heb als ik hem uitspeel :D

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Notna schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:19:
[...]

Heel zeker :Y stond bij available downloads van de store (XBO).

Zwaard/boog, mount en outfit

Edit: derp het is idd Horus :$

Mea culpa
Geen probleem, was al bang dat ik wat gemist had :P

Dus toch nog 2 trials afronden, ben benieuwd of die wat meer variatie bieden. Ondertussen amuseer ik me ook wel met de Horus pack, lekker als vreemde vogel door Egypte reizen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Myedvyed ga er maar vanuit dat ze het zelfde zijn. de ACO terams hebben ze namelijk al volledig ontwikkeld en halen nu nog alleen bugs eruit ze zullen niet met onze feedback in 2/4 weken tijd (ligt er natuurlijk aan welke god) het hele systeem gaan verwerken of aanpassen.

dus IMHO denk ik dat ze het zelfde gaan blijven ;)

Hier weer de video's van vandaag:

[ Voor 19% gewijzigd door gamerboy op 27-11-2017 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Al nieuws over een hotfix om de performance terug te krijgen naar wat ie vroeger was?

Ik heb gewoon stutter om de tien seconden, het is onspeelbaar sinds 1.04/1.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:13:
Al nieuws over een hotfix om de performance terug te krijgen naar wat ie vroeger was?

Ik heb gewoon stutter om de tien seconden, het is onspeelbaar sinds 1.04/1.05
nog niks gehoord waar speel je op.

moet zeggen dat ik wel performance verbetering heb gezien vandaag (op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij (op 4K) beter is sinds 1.05 dan bij 1.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteren ACO gekocht en even gespeeld (PC), eerste AC-game voor mij. Besturing is echt enorm wennen. Ik speel nu met muis&keyboard maar dat voelt niet erg logisch, hoewel ik nauwelijks anders gewend ben met andere games. Ik bedoel, Alt=klimmen/springen? Really? Ik snap dat ik andere keybinds kan kiezen maar misschien dat het in dit geval makkelijker speelt met een controller (heb een Xbone controller liggen)?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@SnoeiKoei ik heb zelf ook ACO op de PC en vond het in het begin ook raar om met alt en spatie andersom te werken.

in het einde werkte het echter een stuk beter. had het niet verwacht heb ook een controller voor me liggen maar na het wennen (geef het een uurtje of 2) niet de neiging gehad om terug te gaan naar controller. toetsenbord en muis werken na het wennen echt super chil in ACO.

echt een aanrader vanuit mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

gamerboy schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:39:
@SnoeiKoei ik heb zelf ook ACO op de PC en vond het in het begin ook raar om met alt en spatie andersom te werken.

in het einde werkte het echter een stuk beter. had het niet verwacht heb ook een controller voor me liggen maar na het wennen (geef het een uurtje of 2) niet de neiging gehad om terug te gaan naar controller. toetsenbord en muis werken na het wennen echt super chil in ACO.

echt een aanrader vanuit mij ;)
Thanks! Ik zal effe doorbijten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SnoeiKoei zou ik zeker doen is het in het einde zeker waard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Op de PC heb ik de controls aangepast. Dodge is Q, block is Shift, paard roepen is Alt en klimmen is spatie.

Werkt 100000x prettiger voor mij. Ik kreeg een RSI duim van klimmen met Alt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Awesomehobo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 08:25
Hallo!

Bij deze bied ik wat codes aan die geactiveerd kunnen worden op: assassinscreed.com/monsterenergy
Hiermee krijg je wat in-game items, schijnbaar. (Speel het AC Origins zelf niet)

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb ze even opgesplitst in segmenten van 3, dus hopelijk kan ik er 5 mensen blij mee maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankielinden
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wow! Heel erg bedankt. _/-\o_ _/-\o_

Deze 3 codes heb ik gebruikt:

2420087786
8558984134
4367031035

Gr
Awesomehobo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:40:
Hallo!

Bij deze bied ik wat codes aan die geactiveerd kunnen worden op: assassinscreed.com/monsterenergy
Hiermee krijg je wat in-game items, schijnbaar. (Speel het AC Origins zelf niet)

***members only***

Ik heb ze even opgesplitst in segmenten van 3, dus hopelijk kan ik er 5 mensen blij mee maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hallo!

***members only***

Heb de volgende 3 gebruikt, bedankt!

3011117413
6228668025
0591345623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hallo!

***members only***

Heb er 1 kunnen gebruiken: 3707060923 De rest was al gebruikt (zonder vermelding :( )

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Kak, ik was te sloom...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De codes leverden me overigens 2x geld en 1x cedarwood op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:02:
Woei! Echt de moeite waard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

-SaveMe- schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:12:
[...]

Woei! Echt de moeite waard :P
Nou ja, dat verzacht het leed wat van de mensen die achter het net visten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:02:
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Aardig hard die codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:23
Notna schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:51:
[...]

Heb er 1 kunnen gebruiken: 3707060923 De rest was al gebruikt (zonder vermelding :( )

Thanks !
Lekker graaien :( Dat soort mensen zijn echt erg, helaas blijven ze bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Zo, na 82u het verhaal uitgespeeld met 96% spelvoortgang en alle achievements. Nu nog even uitzoeken waar die 4% voor is, de trails of the gods doen en wachten op de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor mensen die mijn states nog wouden weten:
64H
progression (%) 100%
player level 40
Kills 4614
assassinations 971
Distance Travelled (m) 726741

ik had alle wapens al dus heb de codes niet gebruikt. maar wees gerust de wapens zijn niet echt goed en heb ze zelf persoonlijk niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
first civilization pack is nu online hier is de trailer van ubisoft :

persoonlijk zeg ik;

leuk pack maar past niet bij de game als je gewoon rondloopt tussen de egyptenaren (ook niet alsj e het isu armor draagt)

voor de rest als het de zelfde prijs heeft als the nightmarepack is het sws niet interessant vanwege de prijs 1500helix points is wel heel erg veel voor alleen een ander paard en een andere armor bied voor de rest niks anders ;)

[ Voor 63% gewijzigd door gamerboy op 28-11-2017 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Persoonlijk kan ik niet echt warm worden van al die gear packs ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:22:
Persoonlijk kan ik niet echt warm worden van al die gear packs ...
Iets kortere vorm van wat ik zei 🤣🤣🤣

Hier nog een video over de nieuwe pack:

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste