Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
ik heb de game nu op 98% heb alles gedaan moet alleen nog de hippodrome en de 2 arena's uitspelen (nog 2 uurtjes max) en dan zou ik de game uitgespeeld hebben met 65/66 uur wat ik nog best lang vind.
en dan straks nog met de DLC's die erbij komen
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Latin capital letter y with diaeresis
ja zelfde hier maar blijkt dat de 2 arena's en de hippodrome volledig uitgepseeld moeten zijn om het spel 100% te halenYdieresiS schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:40:
Is de hippodrome uitspelen een trophy? Ik heb echt een hekel aan dat ding, maar wil wel proberen alle trophy's te halen. Al wil ik niet de hele lijst door om te kijken wat welke trophy is, ga ik aan het eind wel kijken als ik de hele game heb gehad en het blijkt dat ik er nog een aantal mis.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Niet de elite-modus maar de normale alleen toch?gamerboy schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:57:
[...]
ja zelfde hier maar blijkt dat de 2 arena's en de hippodrome volledig uitgepseeld moeten zijn om het spel 100% te halen
Elite modus is NIET nodig! 100% suregamerboy schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:05:
@Martinspire dat ik weet beide maar weet niet zeker
GamiQ, de game notes app met game maps!
Thanks bro 😁
Ik vind het vooral, mooi dat mensen dat ook gewoon proberenBlaat schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:21:
Voor diegenen die daar benieuwd naar zijn, nee het vuur op de nightmare mount dooft niet als je hem in het water laat flikstralen.
Ik heb echt alles geprobeerd om het paard "uit" te krijgen maar ik denk dat hij op Napalm loopt.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook van alles en nog wat probeer als ik in een niet hele serieuze bui ben, maar dat terzijde
en over die Silica stenen. Net zelf ondervonden, 80 is niet de max dat in de game zit. maar als je er 80 hebt, dan telt hij ze niet meer bij. Maat je kunt ze nog wel oppakken. Niet doen dus! Zo zijn er mij dus 5 door de neus geboord. Ik zat nl op 80 en raapte er 5 op, maar die tellen niet meer.
Kun je trouwens die tomb met 50 silica stenen gewoon doen voordat je alles hebt gedaan en de main hebt uitgespeeld? Niet dat ik daar nu 50 stenen uitgeef en dan later nog eens terug moet ofzo ?
[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 17-11-2017 17:15 ]
had er zelf ook last van maar dit is een bekende bug die wordt gefixed-SaveMe- schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:12:
Ik had een War Elephant waarvan zijn health steeds weer resette.
[video]
en over die Silica stenen. Net zelf ondervonden, 80 is niet de max dat in de game zit. maar als je er 80 hebt, dan telt hij ze niet meer bij. Maat je kunt ze nog wel oppakken. Niet doen dus! Zo zijn er mij dus 5 door de neus geboord. Ik zat nl op 80 en raapte er 5 op, maar die tellen niet meer.
Kun je trouwens die tomb met 50 silica stenen gewoon doen voordat je alles hebt gedaan en de main hebt uitgespeeld? Niet dat ik daar nu 50 stenen uitgeef en dan later nog eens terug moet ofzo ?
Je bedoelt die olifant?gamerboy schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:29:
[...]
had er zelf ook last van maar dit is een bekende bug die wordt gefixedhad hem vorige week al geplaatst hier als post en heb hem ook als bug aangemeld bij ubisoft
Ok, top. Ik verwacht er wel veel van als ik er 50 van die steentjes voor nodig hebgamerboy schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:38:
[...]
ja zeker, ohja en wat betreft de tomb ja die kan je gewoon doen heeft niet tot geen impact op de story
oooooops!
[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 17-11-2017 19:09 ]
Ik vind ze super gaaf-SaveMe- schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:08:
[...]
Ok, top. Ik verwacht er wel veel van als ik er 50 van die steentjes voor nodig heb![]()
[video]
oooooops!![]()
Video over patch 1.05:
Hier nog een gave video:
[ Voor 36% gewijzigd door gamerboy op 17-11-2017 21:45 ]
ALLE.....!!! Die laatste video is zo'n verschrikkelijke spoiler. Ik vind echt dat je nu te ver aan het gaan bent. Je dient op zn minst te waarschuwen voor spoilers!gamerboy schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:27:
[...]
Ik vind ze super gaafand OMG YOU KILLED ROUCH
Video over patch 1.05:
[video]
Hier nog een gave video:
[video]
? Er staat tribute het staat in de titel. Maar heb het aangepast voor jeRazorbite schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:43:
[...]
ALLE.....!!! Die laatste video is zo'n verschrikkelijke spoiler. Ik vind echt dat je nu te ver aan het gaan bent. Je dient op zn minst te waarschuwen voor spoilers!
Deze game is geheel los van de andere delen te spelen. Je zult niet het idee hebben dat je iets niet snapt of mist!ChimaeraNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:41:
Even een vraag tussendoor van een Assassin's Creed n00b. Ga binnenkort een PS4 aanschaffen en deze game spreekt me wel aan, maar ik begreep dat dit al het zoveelste deel in een serie is. Is deze game leuk en te begrijpen zonder de oude games gespeeld te hebben, of mis ik dan een flink deel van het verhaal (of is dit een losstaande game?)?
Ik heb de hele map gecleared, alle zichtbare locaties gedaan (maar er komen er nog een paar na de main begrijp ik), alle quests gecleared. heb alleen nog de main quest (level 31) open staan. In het weekend maar eens afronden
Hier nog een video voor de mensen die willen zien of je de nightmare delen nu echt kan krijgen.
Enige 2 dingen die ik fout zie gaan in deze video is dat hij hem al gekocht heeft (en nu dus niet duidelijk is of je nog delen van die pack dan uit heckachests kan halen) en het feit dat er in de hoop kisten dat hij open maakt veel dubbele zitten.
Hope you enjoy;
Heb er echt super veel dus ben benieuwd of je deze nodig hebt voor iets of gewoon kan verkopen?
Die zijn alleen maar goed voor gold. Maar zorg wel dat je er minstens 100 hebt voor je ze verkoopt, dan krijg je er nog een achievement voor ook.Cowamundo schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:00:
Wat doen jullie met de Trinkets en Animal Goods?
Heb er echt super veel dus ben benieuwd of je deze nodig hebt voor iets of gewoon kan verkopen?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Sindsdien verkoop ik als ik bij een verkoper ben met één druk op de knop al mijn unnecessary items, en daar vallen zowel de trinklets als de animal goods onder.
*zou de trophy voor het verkopen van 100 trinklets missable zijn? Want er is niet een ongelimiteerd aantal vazen en boxen die je kunt looten.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 19-11-2017 10:21 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Thanks,Blaat schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:19:
[...]
Die zijn alleen maar goed voor gold. Maar zorg wel dat je er minstens 100 hebt voor je ze verkoopt, dan krijg je er nog een achievement voor ook.
100 totaal of 100 van 1 soort?
100 trinkets in totaal. Animal goods tellen niet mee!
Heb gisteren giza bereikt en de piramides gedaan. Vond ze erg tegenvallen.
Ik denk inderdaad dat die missable is. Loot respawned niet en trinkets krijg je alleen uit loot zoals vazen en kistjes en niet als drop van enemies.dvdkiwi schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:20:
*zou de trophy voor het verkopen van 100 trinklets missable zijn? Want er is niet een ongelimiteerd aantal vazen en boxen die je kunt looten.
EDIT
Uitgespeeld! Mooie game, met een paar minpuntjes
2. Hoezo niet met de door jou gekozen skills en gear? Aya met beperkte gear, no skills, no custom gear. Geen arrows herladen, health regen maar tot 1/3. Waarom heb ik dan een game lang aan mijn character gewerkt om het einde niet te mogen gebruiken

Mis nog twee trophies. Alle locations. Hmmm, dat wordt zoeken, hopelijk lukt dat, zou zonde zijn anders. En bugs in de desert, dus ik ga maar eens een desert stroll doen
[ Voor 52% gewijzigd door -SaveMe- op 19-11-2017 14:51 ]
het blijkt uiteindelijk niet wekelijks te zijn. of er een regelmaat in zit is nog niet bekent
[ Voor 33% gewijzigd door gamerboy op 19-11-2017 17:24 ]
Mijn laatste trophy was echt f***** up! Heb een uur door de desert gelopen en toen popte die eindelijk. Random events zouden niet als trophies in een game moeten zitten!
Al met al een erg leuke game en ik kijk uit naar de DLC. Anubis is er niet meer dus die kan ik helaas niet even proberen ...
Jammer dat ik de game uit heb. Heb er wel lekker lang over gedaan
En hier nog een mooie story/ending recap
[ Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 19-11-2017 23:23 ]
Na de missie van The Crocodile, maar eens de hele map vrijgespeeld, kwam erachter dat er nog hele mooie gebieden verscholen lagen waar je met de missies nog niet langs bent geweest, benieuwd of we hier nog langs gaan komen.
Verder vraag ik me af of je ergens makkelijk kunt zien hoe veel van die "Align the Stars" plaatsen je hebt gehad en hoeveel je er nog moet. Ik dacht dat ik er al redelijk wat had gedaan, dus ik denk dat ik er misschien nog een stuk of 3 moet hooguit, maar ik weet het niet, aangezien ik op de PS4 niet zo'n overzicht kan vinden. Ik zou in ieder geval verwachten dat die quest die je daarvoor krijgt wat anders zou laten zien als je ze allemaal hebt gevonden (of gebeurt dat niet), ik heb eigenlijk geen zin om er een map van internet bij te pakken, maar wil er eigenlijk ook geen één missen, of die heel erg lang moeten zoeken door de hele map over te reizen.
Ben nu zelf level 38, ga eerst wat sidemissions doen op op level 40 te komen, voordat ik weer verder ga met de story. En voordat ik verder ga met de story, ook al mijn wapens en schil op level 40 brengen.
Blijft een heerlijke game om je lekker in te verliezen
YdieresiS schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:54:
Gisteren nog een paar uurtjes kunnen spelen, deze week wat minder aangezien ik een tentamen heb.
Na de missie van The Crocodile, maar eens de hele map vrijgespeeld, kwam erachter dat er nog hele mooie gebieden verscholen lagen waar je met de missies nog niet langs bent geweest, benieuwd of we hier nog langs gaan komen.
Verder vraag ik me af of je ergens makkelijk kunt zien hoe veel van die "Align the Stars" plaatsen je hebt gehad en hoeveel je er nog moet. Ik dacht dat ik er al redelijk wat had gedaan, dus ik denk dat ik er misschien nog een stuk of 3 moet hooguit, maar ik weet het niet, aangezien ik op de PS4 niet zo'n overzicht kan vinden. Ik zou in ieder geval verwachten dat die quest die je daarvoor krijgt wat anders zou laten zien als je ze allemaal hebt gevonden (of gebeurt dat niet), ik heb eigenlijk geen zin om er een map van internet bij te pakken, maar wil er eigenlijk ook geen één missen, of die heel erg lang moeten zoeken door de hele map over te reizen.
Ben nu zelf level 38, ga eerst wat sidemissions doen op op level 40 te komen, voordat ik weer verder ga met de story. En voordat ik verder ga met de story, ook al mijn wapens en schil op level 40 brengen.
Blijft een heerlijke game om je lekker in te verliezen
Dat weet ik, maar die zie je niet op je map totdat je er dichtbij komt toch? Tenminste ik heb die onderin de map ook gehad (Desheret Desert):Razorbite schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:00:
[...]
spoiler:Gouden vraagtekens, de ene zijn sterrencirkels de andere tombes
Anders moet ik de map nog eens goed bestuderen, had gisteren ook nog twee syncpoints gemist, wist niet waarom, totdat ik er in de buurt kwam en er twee Phylakes bij rond doolden

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik heb gemerkt dat sommigen ook oplichten als je Viewpoints synctYdieresiS schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:03:
[...]
Dat weet ik, maar die zie je niet op je map totdat je er dichtbij komt toch? Tenminste ik heb die onderin de map ook gehad (Desheret Desert):
spoiler:Daar zit een grote tombe met spiegels en zonlicht midden in de woestijn. De gouden vraagtekens kwamen pas toen ik op zo'n 500 meter was. Ik had het idee dat dit met andere van die gouden vraagtekens ook is, net zoals bij de war elephants.
Anders moet ik de map nog eens goed bestuderen, had gisteren ook nog twee syncpoints gemist, wist niet waarom, totdat ik er in de buurt kwam en er twee Phylakes bij rond doolden
Alle stone circles, Phylaki en Arena's gedaan.
Dus het werd wel tijd. Daarna kan je toch nog alle side quest oppakken die je niet gedaan heb.
Tot de laatste 2 a 3 missies. We weten allemaal dat deze game draait om het opbouwen van de Creed. Er zaten echt wel wat kippenvel momenten tussen. Van het ontdekken van het logo tot bekende uitspraken. Echter mis ik heel erg de link tussen de ''Templars'' en de ''Isu''. Er had van mij echt wel een goede story mission tussen kunnen zitten waar Bayek iets van de Isu ontdekt en versteld staat. Ook waar hij de eerste waardes van de Creed ontdekt enz
Ik heb alle viewpoints gisteren gedaan, aan het einde van de week dan nog maar eens goed de map bekijken. Al zijnRazorbite schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:19:
[...]
Ik heb gemerkt dat sommigen ook oplichten als je Viewpoints synct
Hoop dat ik dan die quest kan afronden. Geen idee of je er wat leuks voor krijgt, maar hij staat te lang open
Pas op, dit zijn geen mid-game spoilers, maar DIKKE spoilers over het einde:-SaveMe- schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:52:
[...]
Ik denk inderdaad dat die missable is. Loot respawned niet en trinkets krijg je alleen uit loot zoals vazen en kistjes en niet als drop van enemies.
EDIT
Uitgespeeld! Mooie game, met een paar minpuntjes
spoiler: AyaIk vond de stukken met Aya eigenlijk weinig toevoegen. En ronduit irritant dat je de end game eigenlijk met Aya speelt ipv bayek. Heb je een hele game een character opgebouwd en dan speel je met een side character de ending ...
spoiler: A BossfightDe bossfight met Septimius vond ik echt bagger game design. 1, hoezo speel je met Aya en niet met Bayek?
2. Hoezo niet met de door jou gekozen skills en gear? Aya met beperkte gear, no skills, no custom gear. Geen arrows herladen, health regen maar tot 1/3. Waarom heb ik dan een game lang aan mijn character gewerkt om het einde niet te mogen gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Since dat standbeeld van Amunet verscheen in AC II wachtte ik al op een AC in Egypte, en dat Aya dus Amunet wordt brengt het 'full circle'. Hoe het logo is ontstaan 'bevestigt' (of imiteert?) ook theorieën die al eerder online te vinden waren. Dat Caesar the 'father of understanding' werd genoemd was ook een leuk detail. En ik vond het leuk om nog even een side-trip naar Rome te maken. Het spel stelt niet teleur en is misschien wel m'n nieuwe favoriete game ooit
Maar ondanks dat zaten er wel wat vraagtekens en smetjes aan. Ik snapte niet waarom Bayek en Aya uit elkaar gingen. Puur wegens het verdriet om hun zoontje? Waarom waren ze dan in het begin van het spel nog bij elkaar? Of ging het erom dat Amulet een zelfstandige vrouw moest zijn die geen banden had etc.? Voor mij werd dit niet duidelijk uit de game zelf, en daarom streek het me een beetje tegen de haren in. Misschien vanavond eens wat meer info/theorieën lezen op de interwebz.
Waarom heeft Aya alleen normale wapens (geen legendary)? Ze willen ons in het spel op meerdere punten laten zien dat zij 'even sterk is als een man', maar waarom krijgt ze dan niet hetzelfde level als Bayek, maar standaard level 35? Ach, overal is wat voor te zeggen, misschien is ze juist sterker omdat ze het met een lager level en zonder legendary wapens kan
Los van het levelen, legendary wapens verzamelen, etc., vond ik het raar om bijna het hele spel met Bayek te spelen, met hem dus een soort band op te bouwen, maar dat op het einde, het hoogtepunt, Aya ineens de ster was en Bayek een afgedankte NPC bleek die niet uit z'n woorden kwam. Niks mis met Aya als ster vind ik (ook niks mis met Bayek als ster trouwens, of met allebei), maar waarom niet het hele spel met Aya spelen als het daarom gaat? Waren ze bang dat het spel dan minder gewild zou zijn? Of wilden ze de Amunet-verrassing voor de fans bewaren als een soort twist? Zelfs dan zou een betere balans tussen Bayek en Aya missies het einde wat minder 'dit is een ander spel' hebben laten aanvoelen.
Desondanks zaten er veel goede dingen in het einde, en ik denk dat ik over een tijdje die kromme verhouding Aya/Bayek weer vergeten ben en alleen het goede onthoud
Edit: Oh, en het present day verhaal had me een iets te open einde. Ik was op die helikopter aan het wachten waar ze het over hadden. Als Layla nou inderdaad met William die helikopter ingegaan was, richting Alexandrië, had het meer als einde aangevoeld. Evt. met een "To be continued.." erachter. Okee, dan had je niet meer tussen Animus en present day kunnen switchen, maar in present day was toch niks meer te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Myedvyed op 20-11-2017 09:16 ]
Ik had ook liever gehad dat je Aya ook kon levelen/gearen of nog beter, aan het begin kon besluiten of je het verhaal volledig als Aya of volledig als Bayek wilde spelen.
moet wel zeggen dat de game nog steeds perfect is. ik vind de arena en de hypodrome erg leuk om te doen maar merk wel dat er verder ook echt niks meer te doen is voor mij en de DLC dus niet snel genoeg kunnen komen.
hoop echter wel dat de DLC nieuwe gebieden geeft en niet door gaat in de bestaande gebieden. wil weer verkennen
geef ubisoft/assassins creed wel credits voor deze game 65 uur en hem bijna uitgespeeld vind ik erg goed en geeft de waarde van de base game sws. of de gold editie (die ik heb gekocht) het waard is zullen we zien na de DLC (denk het wel though
een ander dingetje heeft iemand al iedereen in cyrena arena verslagen. ik ben nu bij die 1na laatste baas [spoiler]met de 2 hakkers[/spoilers]maar lukt me niet om hem dood te krijgen heeft iemand een goeie tip voor me. heb het 2 keer geprobeerd maar ben erg slecht met de speer omdat ik deze in de game ook niet heb gebruikt
Blaat schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:36:
Het verhaal voelde voor mij vooral als een excuus om je alle hoeken van Egypte te laten zien... Ik vond het in z'n totaliteit vrij magertjes.
Ik had ook liever gehad dat je Aya ook kon levelen/gearen of nog beter, aan het begin kon besluiten of je het verhaal volledig als Aya of volledig als Bayek wilde spelen.
Met de komende DLC maken ze een einde aan het verhaal met Bayek dan.
Misschien speelt een groot deel van het Amunet verhaal zich juist in en om het oude Rome af, om op het einde weer in Egypte terug te komen (want Aya is in Rome, maar Cleo moet dood en Aya's graf is bij dat van Bayek). Zou dus een soort omgekeerde versie van dit verhaal zijn.
Ik vraag me ook af of/hoe Augustus daar een rol in zou hebben - Als Marc en Cleo de bad guys zijn, is hij dan de good guy, ondanks dat hij de opvolger van Juul is?
Ik kan iig niet wachten op meer
Het is mij na iets van 10 pogingen pas gelukt.gamerboy schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:53:
[...]
een ander dingetje heeft iemand al iedereen in cyrena arena verslagen. ik ben nu bij die 1na laatste baas [spoiler]met de 2 hakkers[/spoilers]maar lukt me niet om hem dood te krijgen heeft iemand een goeie tip voor me. heb het 2 keer geprobeerd maar ben erg slecht met de speer omdat ik deze in de game ook niet heb gebruikt
Die gast krijgt bij mij per definitie geen genade. Ik had na die zut pogingen zoveel frustratie opgebouwd dat hem omleggen als zeer bevredigend werd ervaren.
haha thnks man heb er nu al zin in om hem af te makenBlaat schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:28:
[...]
Het is mij na iets van 10 pogingen pas gelukt.
spoiler:Het beste wat je kan doen is als hij wil slaan achter hem dodgen, 1x of 2x slaan en weer als een idioot rond gaan rennen. Zorg dat je de tijd neemt om weer te healen en niet weer halsoverkop het conflict in duiken. Deze dude kan erg goed "pealen" als het ware, langzaamaan je levensbalk opeten. Zorgdat hij die kans niet krijgt, dan maak jij een kans om te winnen.
Die gast krijgt bij mij per definitie geen genade. Ik had na die zut pogingen zoveel frustratie opgebouwd dat hem omleggen als zeer bevredigend werd ervaren.
Precies mijn ideeMyedvyed schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:17:
Dat verwacht ik ook ja.
spoiler:Zou dus een soort omgekeerde versie van dit verhaal zijn.
Ik kan iig niet wachten op meer
hier nog een leuke #THISISMYBAYEK video:
Ik had graag wat andere activiteiten gezien, zoals vissen ...
En ik moet eigenlijk nog een aantal papyrus puzzles, maar daar zie ik het niet zo van in. Krijg ik alleen maar legendaries dubbel ...
Volgens mij moet je die ook gaan doen vanwege de puzzel en niet vanwege het resultaat.-SaveMe- schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:47:
De Hipprodrome had ik in een keer, vrij makkelijk eigenlijk. De Arena in Krokodilopolis had ik ook in een keer (niet de elite gedaan). In Cyrene heb ik het totaal niet gedaan. Vond er nl niks aan. Dat racen vond ik ook maar niks.
En ik moet eigenlijk nog een aantal papyrus puzzles, maar daar zie ik het niet zo van in. Krijg ik alleen maar legendaries dubbel ...
Zal hem zelf ook nog eens opstarten om weer wat te gaan afmaken in bepaalde regio's, maar merk wel dat de zin om de rest van de map te unlocken een stuk lager is nu de game is uitgespeeld.
Ben nog benieuwd wat de DLC gaat brengen, maar vermoed dat ik daar, net als Watch Dogs 2, vrij snel klaar mee ben. Weet alleen even niet wanneer we de eerste echte content mogen verwachten (waar we langer dan 10 minuten over doen zoals de bossbattles)
Gelijk dat vlammende paard gekocht. Kleine onhandigheid: je kunt niet zo goed het verschil zien tussen "in de fik staan" en "in de fik staan"
Snap ik heel goed heb nu in beide arena's alles gehaald (ook elite) en moet bij hypodrome alleen nog die laatste. Daarna game volledig uitgespeeld.-SaveMe- schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:47:
De Hipprodrome had ik in een keer, vrij makkelijk eigenlijk. De Arena in Krokodilopolis had ik ook in een keer (niet de elite gedaan). In Cyrene heb ik het totaal niet gedaan. Vond er nl niks aan. Dat racen vond ik ook maar niks.
super handige trick/cheat voor money XP en heckachests:
[ Voor 7% gewijzigd door gamerboy op 20-11-2017 22:15 ]
vind inderdaad ook dat het je game kan verpesten maar zoals de youtuber ook al zei ik ga hem niet voor jullie achter houden
Die is echt al 3 keer geplaatst in dit forum man-SaveMe- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:53:
Leuk om te kijken, allemaal Easter eggs en references naar games en films...
[video]
Waarvan 3 keer door jou zeker?gamerboy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:42:
[...]
Die is echt al 3 keer geplaatst in dit forum man
Wtf nee ik kijk welke video's ik plaats en zorg dat ze niet dubbel worden geplaatst.
Hier nog een leuke assassins creed origins lore video uitleg in 1 minuut. Erg leuk geanimeerd moet ik zegge 😁
[ Voor 25% gewijzigd door gamerboy op 21-11-2017 12:46 ]
Hmmm, sorry, had hem nog niet gezien ...gamerboy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:42:
[...]
Die is echt al 3 keer geplaatst in dit forum man

Haha geeft ook helemaal niks hoor.-SaveMe- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:10:
[...]
Hmmm, sorry, had hem nog niet gezien ...
Vandaar de knipoog maar is inderdaad wel heel gaaf
naja ik plaats liever content om mensen mee te helpen enzo vind ik gewoon leuk

maarja de thumbs up op foto's vind ik altijdwel een goed teken van mensen die het echt leuk of mooie foto's vinden enzo
heb liever mensen die dan een like of dislike geven omdat ze de video goed/slecht vinden dan mensen die like omdat ze gesubd zijn. geeft een goed beeld welke video's leuke content en minder leuke content zijn voor een youtuber (ondanks dat ze er geld mee verdienen)
nieuwe trails of the gods is live:
en gehaald met een mooie reward:

heb er voor 20 minuten in gesprek gezet met ubisoft maar heb nu eindelijk me 3 abilitie points en de 500 helixcredits.
werdt tijd aangezien ik het pas weer nodig heb als de DLC uit komt

[ Voor 26% gewijzigd door gamerboy op 21-11-2017 17:15 ]
zeker te weten.jacolc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:42:
Iets tips voor de nieuwe trial of gods?
mijn tip zet ik even in spoilers voor de gene die hem willen:
ik heb preditor bow gebruikt want deze doet super veel damage. in combinatie met zon snel schietende bow moet het je vast lukken
Gave outfit heb nog steeds standaard bayekgamerboy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:50:
[...]
naja ik plaats liever content om mensen mee te helpen enzo vind ik gewoon leuk![]()
maarja de thumbs up op foto's vind ik altijdwel een goed teken van mensen die het echt leuk of mooie foto's vinden enzozelfde als het like systeem op youtube.
heb liever mensen die dan een like of dislike geven omdat ze de video goed/slecht vinden dan mensen die like omdat ze gesubd zijn. geeft een goed beeld welke video's leuke content en minder leuke content zijn voor een youtuber (ondanks dat ze er geld mee verdienen)
nieuwe trails of the gods is live:
[video]
en gehaald met een mooie reward:
[afbeelding]
heb er voor 20 minuten in gesprek gezet met ubisoft maar heb nu eindelijk me 3 abilitie points en de 500 helixcredits.
werdt tijd aangezien ik het pas weer nodig heb als de DLC uit komt![]()
thanks ja die krijg je als je alle stone circles gedaan hebt. tip die ik kan geven danMrjraider schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:03:
[...]
Gave outfit heb nog steeds standaard bayek
@-SaveMe- mee eens maar bij de trail of the gods vind ik hem we leuk daarna draag ik altijd de roman pack outfit.
hier nog een video voor de trail of the gods info:
hier een video van een 45 minuten lange review bevat spoilers:
[ Voor 12% gewijzigd door gamerboy op 21-11-2017 18:15 ]
Heb ik al ontdekt, maar ik heb slechts 3 of 4 van die stonecirkels. Nergens een “verwijzing” hoeveel en waar ik moet zoeken (hoewel je tip wel wat info gafgamerboy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:05:
[...]
thanks ja die krijg je als je alle stone circles gedaan hebt. tip die ik kan geven danspoiler:check even de sphinx
alsjeblieft heMrjraider schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:15:
[...]
Heb ik al ontdekt, maar ik heb slechts 3 of 4 van die stonecirkels. Nergens een “verwijzing” hoeveel en waar ik moet zoeken (hoewel je tip wel wat info gaftoen ik daar een tijdje terug was
)
als je wilt kan ik je foto sturen van alle plekken. denk dat er ook een video voor is. als je wilt stuur ik je deze even toe. ik raad zelf wel aan het zelf te zoeken is echt tof !
[ Voor 20% gewijzigd door gamerboy op 21-11-2017 18:16 ]
Bleek na afloop vrij makkelijk ja, toch bedanktgamerboy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:59:
[...]
zeker te weten.
mijn tip zet ik even in spoilers voor de gene die hem willen:
spoiler:heb geduld. de god is niet erg lastig. hij heeft een soort atak dat er een muur van stenen op je af komen (soort van de zandstorm van de vorige god). ook heeft hij een atack met allemaal circles die na 3 seconden omhoog komen. ontwijk deze kosten wat het kost. deze doen super veel damage. ondertussen wat pijlen schieten.
ik heb preditor bow gebruikt want deze doet super veel damage. in combinatie met zon snel schietende bow moet het je vast lukken
geen probleemjacolc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:18:
[...]
Bleek na afloop vrij makkelijk ja, toch bedankt
Ik vind de roman centurion het mooist-SaveMe- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:13:
Ik vind de armor die je krijgt na alle Phylakes te hebben gekilled het mooist. Die van de Stone circles vind ik te futuristisch en dus niet echt passen in de game ...
Ik zie dat ik nu ook de Horus outfit heb
[ Voor 22% gewijzigd door Dubrillion op 21-11-2017 18:29 ]
Edit: Oeps, spuit 11
[ Voor 18% gewijzigd door Myedvyed op 21-11-2017 18:35 ]
als je de quest van de stone circle's in je tracker aanzet, dan kun je zien hoeveel je er nog moet en hoeveel je er al gedaan hebt.Mrjraider schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:15:
[...]
Heb ik al ontdekt, maar ik heb slechts 3 of 4 van die stonecirkels. Nergens een “verwijzing” hoeveel en waar ik moet zoeken (hoewel je tip wel wat info gaftoen ik daar een tijdje terug was
)
deze zijn enkele levels hoger dan jij bent, en zijn heel moeilijk om te leggen, jij doet weinig damage, en zij doen veel damage.
Toch welJbk23 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:00:
hoger level worden.
deze zijn enkele levels hoger dan jij bent, en zijn heel moeilijk om te leggen, jij doet weinig damage, en zij doen veel damage.
als je wilt weten hoe je hem makkelijk kan verslaan. heb hier en daar vandaag al wat tips gegeven maar dacht hier is de video die het makkelijk maakt:
[ Voor 54% gewijzigd door gamerboy op 21-11-2017 19:54 ]
Hmmm dat is een hele goede, jammer genoeg geen tracker in het beeld of op de mapJbk23 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:46:
[...]
als je de quest van de stone circle's in je tracker aanzet, dan kun je zien hoeveel je er nog moet en hoeveel je er al gedaan hebt.
@Jbk23 klopt want je krijgt de marker alleen als je een stone circle doet en dan laten ze 5 seconden zien hoeveel je er gedaan hebt/hoeveel je er nog moetMrjraider schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:25:
[...]
Hmmm dat is een hele goede, jammer genoeg geen tracker in het beeld of op de map
Hier een video van de nieuwe Horus pack:
En een vraag ik heb nu 700 helix points maar wat zal ik er mee kopen? Hebben jullie nog aanraders van visuele dingen of wapens enzo? Laat mij maar weten ben erg benieuwd!
[ Voor 26% gewijzigd door gamerboy op 21-11-2017 22:10 ]
Die heb ik niet. Zit toch in een apart te kopen pack? Maar bovendien loop je dan in een tenue van de enemy
[ Voor 32% gewijzigd door -SaveMe- op 21-11-2017 22:39 ]
Nee die krijg je volgens mij als je de olifanten hebt verslagen-SaveMe- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:38:
Hier nog wat meer tips voor de Sobek fight. Ik ga hem zelf niet doen, voegt imho niet zo veel meer toe en ik wordt ook niet blij van nog een itempie
[...]
Die heb ik niet. Zit toch in een apart te kopen pack? Maar bovendien loop je dan in een tenue van de enemy
Hmmmm, heb ik gedaan. Maar zo ff geen beeld bij het armor. Maar het blijft het armor van de vijandgamerboy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:16:
[...]
Nee die krijg je volgens mij als je de olifanten hebt verslagen
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
dus dan zou het nog meer zijn
Dat is dan 20% van 39,99? Dus nog 33 euro over?gamerboy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:09:
@rens-br had eerder al gezegd dat met de black friday ook op ubisoft de kortingen zijn. volgens mij kan je 20% (bij inlevering van 100 Uplay points) ook boven op de korting krijgen.
http://store.ubi.com/nl/a...XaosaAhe5EALw_wcB&start=1
alstu. is dus van de ubistore de standaard editie is misschien niet interessant maar heb je wel de andere versies
[ Voor 15% gewijzigd door gamerboy op 22-11-2017 10:22 ]
Thx! Het gaat mij vooral om prijs. Bij Ubi store is de basis prijs nog steeds €49,99 (met Black Friday ook). Dus het wordt gewoon de Game Mania (heb daar ook nog een bon van 15 euro korting
ja is met 20% korting erbij mogelijk als je 100 uplay points inlever (iig zo staat het erboven)rens-br schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:40:
[...]
Thx! Het gaat mij vooral om prijs. Bij Ubi store is de basis prijs nog steeds €49,99 (met Black Friday ook). Dus het wordt gewoon de Game Mania (heb daar ook nog een bon van 15 euro korting)
dan is ie weer goedkoper. maar zoals ik al zei is denk interessanter als je een andere versie gaat kopen dan de standaard versie
Mee eens. Maar 20% korting van 49,99, komt uit op een prijs van €41,65. Een hogere versie is dan inderdaad interessanter. Maar de Deluxe versie voegt voor mij niks toe (en is uitverkocht) en de Gold Edition is meteen een heel pak duurder. Toch bedankt voor de tip.gamerboy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:41:
ja is met 20% korting erbij mogelijk als je 100 uplay points inlever (iig zo staat het erboven)

[ Voor 24% gewijzigd door Quintillius op 22-11-2017 13:54 ]