"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Lake Mareotis bedoel je ? Ik ben daar ook echt lang blijven hangen. En dan heb ik er nog niet eens alle Sync points.. Misschien nog maar een keer naar terug als ik zin heb ( vast wel )..Wailing_Banshee schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:40:
@carlhendrix ik ben nog niet eens in Memphis geweest... Ik kom maar niet weg rondom dat meer!
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Mijn vrouw is net zo enthousiast over het spel als ik en dat maakt het erg leuk! We hebben het spel dan ook 2x, op de PS4 Pro en op de PC. We hebben allebei onze eigen game maar we hebben ook een game die we "samen" doen en na elke quest de controller aan elkaar geven.Myedvyed schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:04:
Iedereen heeft z'n eigen speelstijl, daar is niks mis mee. Ook niet iedereen heeft tijd om voor 100% completion te gaan (ik ook niet eigenlijk, maar op de papyri na vind ik alles te leuk om te laten). Goed om te zien dat je met jouw stijl ook genoten hebt van de game, dan hebben ze er toch een balans in gevonden![]()
Ik heb gisteren weer wat nieuwe gebieden verkend, en blijf me verbazen over hoeveel er in dit spel zit, hoeveel variatie in gebieden, en hoe mooi het allemaal is. Beetje lastig dat in mijn omgeving niemand echt iets met gaming heeft, dus ik mijn enthousiasme nergens echt kwijt kan (behalve dan in het spel zelf)
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Wow! Dat is wel echt een naai streek van Ubi. De season pass zou alle content moeten hebben! Ik koop al express geen season pass omdat ik niet wil betalen voor die armor packs en horses en meer van dat soort ongein. Ik wacht wel tot de verhalende DLCs in de sale zijn en koop die dan apart ...Dubrillion schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:26:
[...]
Alleen waarom zit deze outfit pack NIET in de Season Pass? Hoe graag wil je dat mensen op je game gaan zeiken nadat Battlefront 2 nog nooit zoveel downvotes op Reddit heeft gehad
GamiQ, de game notes app met game maps!
En betaalde content uitbreidingen zijn al zo oud als games zelf. Vroeger toen de expansion voor Age of Empires uitkwam mocht je daar ook de volle mep voor betalen. Toen werd daar ook niet over gezeken, terwijl de huidige games en expansions zoveel meer bieden.
Waar komt dat moderne "sense of entitlement" toch vandaan? Beetje azijnzeikerig is het wel hoor...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
En dan zet je jouw mount op 'Follow Road' en 'Go to custom marker'. Dan kijk je lekker naar de omgeving en voor je het doorhebt ben je bij dat vraagteken en rijdt je mount een vijandig camp in en blijkt dat je per ongeluk een hoger level gebied in bent gewandeld omdat je niet zat op te lettendvdkiwi schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:38:
Ik zit op hetzelfde punt in de story als jij en heb ook absoluut geen haast om de eerstvolgende story missie te doen
Ben nu, na 35 uur spelen, level 28 en nog steeds voornamelijk bezig met het verkennen van de gebieden waar ik toevallig (vaak via side quests) in terecht kom. En als je dan op de map kijkt zie je altijd ergens wel weer een vraagtekentje in de buurt die erom vraagt om bekeken te worden
2 pijlen later zie je een desync in beeld en ga je terug naar de vorige checkpoint
Klinkt dat iemand toevallig bekend in de oren ?
Sinds enkele dagen ben ik begonnen met ACO en ik heb een vraagje voor de mensen die op de PC gamen.
Ik game op een i5 4690K @ 4,5GHz, 16GB DDR3 1600, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X+ 8G en Win10 64bit met alle instellingen op de hoogste stand (ultra) op Full-HD/1080p.
Tijdens het spelen en regelmatig tijdens cutscenes krijg ik ontzettende last van haperingen in het beeld.
Ook bij de in-game benchmark kom ik niet hoger uit dan een frame score van maar 7168 en de laagste was 6641.
Nu heb ik meerdere benchmark filmpjes gezien en zelfs mensen met een 970 / 1060 / 1070 halen betere benchmark scores (6546 / 8135 / 9401) dan dat ik doe.
Bij het benchmark menu (F1) geeft het spel aan dat mijn GPU soms maar 50-55% usage heeft en mijn 4 CPU cores eigenlijk bijna altijd 100% gedurende de gehele benchmark.
Is mijn CPU voor deze game gewoon te zwak geworden om de 1080 geheel tot zijn recht te laten komen of zouden er andere problemen kunnen spelen?
Graag jullie hulp/advies.
Ik was ook altijd een story chaser, maar nu ook echt niet. De game nodig mij echt uit om de tijd te nemen en er is onderweg altijd wel wat te doen wat je afleidt. Heb wel uitgevonden dat je vaak op een side quest langs forten en dergelijke wordt gestuurd waar je al langs bent geweest, dus ik ben nu voornamelijk eerst de sidequests aan het doen en vervolgens ga ik de zaken langs waar ik nog niet ben geweest. Ik ben iets verder in de main story, maar laat die nu weer liggen om wat gebieden leeg te spelen.carlhendrix schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:31:
[...]
Dit. Ik ben gister heel de avond bezig geweest met side quests weg werken. Ben nog niet ver in het verhaal.. ong,spoiler:Dus ik ben ook even terug naar Alexandria geweest, alle side quests daar gedaan, vervolgens naar Sais & the Nome's om ze daar te doen. Aan het eind van de van avond ben ik gearriveerd en geeindigd in Memphis. Zo lekker, om dingen zo rustig aan te doen. Ik ben normaal echt een story chaser, maar in dit deel van AC heb ik daar totaal geen last van. Lvl 24 overigens.net The Hyena gekilled.
Latin capital letter y with diaeresis
Nee hoor! Meestal was 1 pijl genoegNotna schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:23:
[...]
En dan zet je jouw mount op 'Follow Road' en 'Go to custom marker'. Dan kijk je lekker naar de omgeving en voor je het doorhebt ben je bij dat vraagteken en rijdt je mount een vijandig camp in en blijkt dat je per ongeluk een hoger level gebied in bent gewandeld omdat je niet zat op te letten
2 pijlen later zie je een desync in beeld en ga je terug naar de vorige checkpoint
Klinkt dat iemand toevallig bekend in de oren ?![]()
Ben wel eens het paleis (in Alexandria) binnen gewandeld omdat ik niet zat op te letten en toen kon ik de uitgang niet meer vinden
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Hi, Mijn oude CPU was een i7 4th generation series die zit nu in de pc van mijn vriendin in combo met een 1070, Met Ac origins op haar pc kreeg ik hem niet lekker stabiel op 60 fps strak, nu is dat voor haar geen probleem want ze is toch maar 30 fps gewent dus heb hem gecapped op 45 fps op ultra en draaide prima geen drops onder de 45Cowamundo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:35:
Beste Tweakers,
Sinds enkele dagen ben ik begonnen met ACO en ik heb een vraagje voor de mensen die op de PC gamen.
Ik game op een i5 4690K @ 4,5GHz, 16GB DDR3 1600, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X+ 8G en Win10 64bit met alle instellingen op de hoogste stand (ultra) op Full-HD/1080p.
Tijdens het spelen en regelmatig tijdens cutscenes krijg ik ontzettende last van haperingen in het beeld.
Ook bij de in-game benchmark kom ik niet hoger uit dan een frame score van maar 7168 en de laagste was 6641.
Nu heb ik meerdere benchmark filmpjes gezien en zelfs mensen met een 970 / 1060 / 1070 halen betere benchmark scores (6546 / 8135 / 9401) dan dat ik doe.
Bij het benchmark menu (F1) geeft het spel aan dat mijn GPU soms maar 50-55% usage heeft en mijn 4 CPU cores eigenlijk bijna altijd 100% gedurende de gehele benchmark.
Is mijn CPU voor deze game gewoon te zwak geworden om de 1080 geheel tot zijn recht te laten komen of zouden er andere problemen kunnen spelen?
Mijn pc heb ik geupgrade naar een 7700k in combo met een gtx 1080 en ik draai strak 60 fps alles ultra,, op ultrawide 1080p. Ik denk dat je CPU het probleem is
Het internet staat vol met dezelde klachten. Ik heb ook dezelfde problemen. Men denkt dat het door die verdomde Denuvo beveiligingen komt. Ubisoft heeft tot nu toe geen enkel commentaar gegeven, zelfs de klacht niet erkent.Cowamundo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:35:
Beste Tweakers,
Ubisoft forum draadje
[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 15-11-2017 11:49 ]
CPU is te zwak voor ACOCowamundo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:35:
Beste Tweakers,
Duidelijk een CPU bottleneck.Cowamundo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:35:
Beste Tweakers,
Hem vervangen voor een 4790k helpt al een hoop. Die extra threads maakt ACO gretig gebruik van.

Hier zie je duidelijk hoe thread hungry ACO is. Van 4 naar 8 threads gaat je veel opleveren.
Toen ik savonds de game opstarten was de audio ook helemaal verkoekt. Was 1 groot gekraak.Wailing_Banshee schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:08:
[...]
Had gisteren de eerste crash op de PC. Hij begon ineens lag te vertonen, werd steeds erger totdat hij eruit knalde.
Herstart van de game verhielp da wel weer. Maar het bleef onstabiel draaien. Maar lees op ubi forms dat er meer mensen last van hebben. Zal wel door een update ofzo zijn gekomen....
Kom nou, zijn cpu is de snelste cpu uit die serie en is net 3 jaar oud.Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:53:
[...]
Duidelijk een CPU bottleneck.
Hem vervangen voor een 4790k helpt al een hoop. Die extra threads maakt ACO gretig gebruik van.
[afbeelding]
Hier zie je duidelijk hoe thread hungry ACO is. Van 4 naar 8 threads gaat je veel opleveren.
Ik heb zelf ook de 4690 alleen dan zonder overclock incombi met een gtx970 en ik heb nergens last van, alles draait hier op high als een zonnetje.
een cpu gaat sowieso minimaal 5 jaar mee en zit ook ver boven de minimum required specs.
[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 15-11-2017 12:32 ]
/Gakkie stopt weer een disc in zijn PS4 Pro en start met spelen

De 4690 is niet de snelste uit de serie, dat is de 4790k. Hij speelt bovendien op een GTX1080, een kaart die bijna 2x zo snel is als een GTX970. Hij vraagt waar het probleem zit, kijkend naar de specs is dat onomstotelijk de CPU.Ambition88 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:31:
[...]
Kom nou, zijn cpu is de snelste cpu uit die serie en is net 3 jaar oud.![]()
Ik heb zelf ook de 4690 alleen dan zonder overclock incombi met een gtx970 en ik heb nergens last van, alles draait hier op high als een zonnetje.
een cpu gaat sowieso minimaal 5 jaar mee en zit ook ver boven de minimum required specs.
Het is fijn dat het voor jou vlot loopt maar we weten niet op welke resolutie je speelt. Bovendien is "vlot lopen" een kwalitatief statement waar niemand iets mee kan. Wat voor jou vlot is kan voor een ander drama zijn. Ik wordt zelf diep ongelukkig van alles onder de 70fps, kan je mij garanderen dat je daar niet onder komt? Ik weet bijna zeker dat voor mij een 4690 niet voldoende zal zijn.
En dat een CPU 5 jaar mee zou moeten gaan is meer een wens dan wat anders. Had je in 2005 moeten zeggen tegen een 800MHz Pentium 3 gebruiker met je 3000MHz Pentium 4, dan had iedereen je keihard uitgelachen.
Sorry voor mijn nogal kritische reactie, ik bedoel het niet aanvallend en je hebt recht op je mening maar dergelijke statements staven met cijfers maakt ze al een stuk nuttiger.
Edit: Over de system requirements die je noemt, als je goed kijkt zie je dat de recommended CPU's allemaal 8 threads hebben ipv de 4 van de 4690. Clocksnelheid zegt niet alles.
[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 15-11-2017 13:07 ]
Altijd grappig die mensen die een schijf ergens in moeten stoppen om een spelletje te spelen..-SaveMe- schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:48:
Altijd weer fijn om al die instellingen/fps/bottlenecks/bugs/optimalisaties/resoluties/frametimes/crashes posts te lezen van PC gebruikers ...![]()
![]()
/Gakkie stopt weer een disc in zijn PS4 Pro en start met spelen

Altijd grappig die mensen die denken dat een schijfje verplicht is om een spelletje op een console te spelenMacchill schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:27:
[...]
Altijd grappig die mensen die een schijf ergens in moeten stoppen om een spelletje te spelen..![]()
*voordat het uit de klauwen loopt:
Tof spel he, dat AC Origins!

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2017 13:33 ]
Nou daar kan je op lachen maar het verschil in laadtijden tussen de PS4 Pro en de PC is echt tenenkrommend. Op de PC loop ik binnen 4 of 5 seconden in Egypte rond terwijl ik op de PS4 makkelijk 20 a 30 seconden mezelf duizelig aan het draaien ben in het laadscherm.Macchill schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:27:
[...]
Altijd grappig die mensen die een schijf ergens in moeten stoppen om een spelletje te spelen..![]()
* YdieresiS slingert zijn PS4 met digitale download aanMacchill schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:27:
[...]
Download kan iig ook op de PS4, maar ik ben het wel met @-SaveMe- eens dat een console zo zijn gemakken biedt. Natuurlijk ook nadelen en zo is er voor iedereen een systeem waar hij of zij zich prettiger bij voelt. Ik vraag me alleen af of het geen idee is om een PC performance topic voor AC:O te maken (als die er nog niet is)?
Gisteravond had ik de quest van de crocodile een deel gespeeld, voor diegenen die hem gespeeld hebben denk ik dat jullie snappen dat ik me verbaas over een stukje verhaal daar.
beetje vergelijkbaar met het stuk waarin Bayek zijn zoontje sloopt. Deze emotionelere scene's voegen voor mij wel wat extra's toe
Wat dat betreft op zich wel een mooi verhaal tot nu toe.
[ Voor 8% gewijzigd door YdieresiS op 15-11-2017 13:37 ]
Juist dit elke AC game weer.Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:32:
[...]
... mezelf duizelig aan het draaien ben in het laadscherm.

Dit keer eens een keer voor de pc versie gegaan, voor de verandering.
[ Voor 11% gewijzigd door Flex0r op 15-11-2017 13:56 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ach, iedereen heeft zo'n z'n voorkeuren. Soms is de PC versie beter/sneller/mooier/anders en soms de console. Uiteindelijk draait het erom dat het gewoon een gaaf spel is, ongeacht je apparaat!YdieresiS schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:35:
[...]Download kan iig ook op de PS4, maar ik ben het wel met @-SaveMe- eens dat een console zo zijn gemakken biedt. Natuurlijk ook nadelen en zo is er voor iedereen een systeem waar hij of zij zich prettiger bij voelt. Ik vraag me alleen af of het geen idee is om een PC performance topic voor AC:O te maken (als die er nog niet is)?
Dat is zeer zeker waar en daar zijn de meesten in dit topic het wel over eens. Dit spel houdt me net als The Witcher 3, zo lekker lang bezig. In beide games ben ik meer bezig met verkennen en alles doen dan met de main story. Ik wil de main story zo lang mogelijk uitstellen, al heb ik gisteren een stukje gespeeld omdat ik de meeste van de gebieden daar leeg heb gespeeld.Wailing_Banshee schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:53:
[...]
Ach, iedereen heeft zo'n z'n voorkeuren. Soms is de PC versie beter/sneller/mooier/anders en soms de console. Uiteindelijk draait het erom dat het gewoon een gaaf spel is, ongeacht je apparaat!
Ben lvl 25 en het enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen is de missie op de boot, verder is het vooral veel van hetzelfde en vind ik de variatie in quests erg beperkt.
Moet ik gewoon meer sidequests doen of herkennen jullie dit gebrek aan variatie ook?
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat je de legendary wapens steeds kan blijven upgraden, wat de paarse wapens die je vind eigenlijk een beetje nutteloos maken?
YdieresiS schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:35:
[...]
* YdieresiS slingert zijn PS4 met digitale download aan![]()
, ow nee, ik heb ook een schijfje
![]()
Download kan iig ook op de PS4, maar ik ben het wel met @-SaveMe- eens dat een console zo zijn gemakken biedt. Natuurlijk ook nadelen en zo is er voor iedereen een systeem waar hij of zij zich prettiger bij voelt. Ik vraag me alleen af of het geen idee is om een PC performance topic voor AC:O te maken (als die er nog niet is)?
Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:32:
[...]
Nou daar kan je op lachen maar het verschil in laadtijden tussen de PS4 Pro en de PC is echt tenenkrommend. Op de PC loop ik binnen 4 of 5 seconden in Egypte rond terwijl ik op de PS4 makkelijk 20 a 30 seconden mezelf duizelig aan het draaien ben in het laadscherm.
Relax allen.. Ik doe een beetje trollen..dvdkiwi schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:31:
[...]
Altijd grappig die mensen die denken dat een schijfje verplicht is om een spelletje op een console te spelen
*voordat het uit de klauwen loopt:
Tof spel he, dat AC Origins!

Ik ben geenzins van plan de nooit-tot-een-eind-komende-discussie 'consoles vs pc' te starten.

Er zijn voordelen aan consoles, en voordelen aan pc's. En vice versa. Ieder zijn ding!
Spel is inderdaad badass (mijn mening).
Wel wat minpuntjes, zoals eerder al weleens gelezen/beschreven:
- het moment dat je op lvl 27 nog 3 provincies onder de 20 niet geopend hebt..
- Wat schoonheidsfoutjes als vliegende dieren (ratten en honden).
- Meer dan eens loot wat 'door de grond' verdwijnt, en je niet meer bij kunt komen.
Hmm, dat zou ik juist niet als minpunt willen noemen! Eerder een pluspluntMacchill schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:24:
Spel is inderdaad badass (mijn mening).
Wel wat minpuntjes, zoals eerder al weleens gelezen/beschreven:
- het moment dat je op lvl 27 nog 3 provincies onder de 20 niet geopend hebt..
Ja en nee. Probleem is dat je op een gegeven moment zonder enige vorm van uitdaging door de missies heen banjert, omdat de mobs niet mee schalen..Wailing_Banshee schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:27:
[...]
Hmm, dat zou ik juist niet als minpunt willen noemen! Eerder een plusplunt
Precies, dit is ook de reden dat ik veel sidequests skip en het advies lvl van de main quests in de gaten hou. Anders wordt de main storyline veel te makkelijk..Macchill schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:28:
[...]
Ja en nee. Probleem is dat je op een gegeven moment zonder enige vorm van uitdaging door de missies heen banjert, omdat de mobs niet mee schalen..
Dat is één van de redenen juist dat ik de story op dit moment nog even links laat liggen. Ik vind dat een story (waarbij de story heel belangrijk is) best makkelijk mag zijn. Heb ik meer ruimte om te genieten van alles behalve de gevechten.Macchill schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:28:
[...]
Ja en nee. Probleem is dat je op een gegeven moment zonder enige vorm van uitdaging door de missies heen banjert, omdat de mobs niet mee schalen..
Maar dan krijg je straks bossfights van de verschillende mainstory quests waarbij je ze in 1 klap dood slaat (bij wijze van)?Wailing_Banshee schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:32:
[...]
Dat is één van de redenen juist dat ik de story op dit moment nog even links laat liggen. Ik vind dat een story (waarbij de story heel belangrijk is) best makkelijk mag zijn. Heb ik meer ruimte om te genieten van alles behalve de gevechten.

Verder nog wat random kodak momentjes:

Iemand anders hier die ook namen geeft aan hun paarden/kamelen? De namen die het spel ze geeft vind ik maar stom. Dit vuurpaard heet nu Fikkie maar dat paard met al die stekels die bij de gold edition zat heet heel toepasselijk Stekeltje. Mijn vrouw heeft de eenhoorn Epi-pen genoemd.
Dit overkwam mij toen ik tegen de Hyena moest. 1 keer opladen met kling en klaar.Grimmie187 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:37:
[...]
Maar dan krijg je straks bossfights van de verschillende mainstory quests waarbij je ze in 1 klap dood slaat (bij wijze van)?
Wilde haar nog een lesje leren, tja.
Ik speel Assassin's Creed, ik houd helemaal niet van die melee gevechtenGrimmie187 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:37:
[...]
Maar dan krijg je straks bossfights van de verschillende mainstory quests waarbij je ze in 1 klap dood slaat (bij wijze van)?
Geeft ook niet, ieder zn eigen stijlWailing_Banshee schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:44:
[...]
Ik speel Assassin's Creed, ik houd helemaal niet van die melee gevechtenEn een assassin die niet eens een persoon met een welgemikte stoot kan doodkrijgen is een slechte assassin!
Voor mij zijn uitdagende bossfights echter een hoogtepunt van (AC) games, dus dan is het een beetje een dooddoener als je de ultieme eindbaas van een game in 1 klap neerslaat
Ach, die eerste heb ik ook in z'n slaap vermoord (hoewel, had nog geen hidden blade, vond het een beetje vreemd ogenGrimmie187 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:47:
[...]
Geeft ook niet, ieder zn eigen stijl
Voor mij zijn uitdagende bossfights echter een hoogtepunt van (AC) games, dus dan is het een beetje een dooddoener als je de ultieme eindbaas van een game in 1 klap neerslaat
Mee eens, en ik zit hier zelf dan ook niet mee.Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:23:
Ik snap het probleem niet zo... Je krijgt ontzettend veel gameplay uren van de standaard editie en je wordt niet benadeeld in de game als je geen extra geld uitgeeft.
Maar het 'probleem' is dat dit niet alleen geldt voor mensen die de normale versie gekocht hebben.
Ik heb b.v. de Dawn of the Creed edition, zo'n beetje de meest complete versie die er is, en ik heb geen eenhoorn of brandend paard gekregen. Wel weer die Romeinse outfit en straks nog een andere geloof ik.
Which reminds me, ik heb nog steeds mijn 500 Helix punten niet gekregen, nog maar eens Ubisoft aan hun vestje trekken
Maar goed, uiteindelijk zijn dit inderdaad details. Zou het leuker vinden om ze wel te hebben, maar niet leuk genoeg om er nog meer geld in te stoppen, dus ik koop ze gewoon niet. M'n spelplezier is er niet minder op!
Dat stukje had me ook even te pakken ja.YdieresiS schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:35:
[...]
Gisteravond had ik de quest van de crocodile een deel gespeeld, voor diegenen die hem gespeeld hebben denk ik dat jullie snappen dat ik me verbaas over een stukje verhaal daar.
..
Wat dat betreft op zich wel een mooi verhaal tot nu toe.
En een ander stuk dat me wel wat deed:

Die dacht ik inderdaad ook even van: wat!? Zitten her en der wel memorabele en grappige momenten in. De gameplay staat als een huis (voor mij althans). Het is alleen wel zo, dat als je veel sidequests doet en vervolgens weer op het hoofdverhaal komt, je wel even in moet komen weer om te ontdekken waar je mee bezig was.Myedvyed schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:59:
En een ander stuk dat me wel wat deed:
spoiler:Wellicht minder emotioneel, maar enigszins shockerend, was die priester (dacht ik) die het natron voor de mummies had vervuild. Toen hij uitlegde wat hem aangedaan was, en toen daadwerkelijk z'n monddoek afdeed en je z'n verminkte neus zagBen wel wat gewend, maar had zoiets niet verwacht op dat moment / in een AC game, dus was daarom toch even wat opvallender dan andere side-quests.
Klinkt niet heel erg Egyptisch, Phikkietep of Epi-penmon klinken beter.Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:37:
Iemand anders hier die ook namen geeft aan hun paarden/kamelen? De namen die het spel ze geeft vind ik maar stom. Dit vuurpaard heet nu Fikkie maar dat paard met al die stekels die bij de gold edition zat heet heel toepasselijk Stekeltje. Mijn vrouw heeft de eenhoorn Epi-pen genoemd.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik ook hoor. Vooral ook omdat het dodgen niet zo lekker werkt. maar ze doen echt een truckload aan damage en je hebt beperkte health regen. Ik heb er nu 3 dood, maar ik moet die twee samen nogjacolc schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:34:
De meeste mogen het spel dan als makkelijk ervaren, ik blijf die olifanten knap lastig vinden.

een aantal vraagtekens komen pas als je redelijk in de buurt bent.-SaveMe- schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:02:
Vraagje over de gebieden van 33+
spoiler:Sommige gebieden hebben amper locaties en bestaan voor grote delen uit rotsen of woestijn. Verschijnen de locaties (vraagtekens) allemaal op de map als je viewpoints synced. Of zijn er ook die je past ontdekt als je er zelf bijna bij bent? In dat laatste geval moet je dan die gebieden helemaal doorzoeken?
sommige staan er gelijk al. dus je hebt op internet mappen met alles gevuld zodat je kan kijken waar alles is.
en wat betreft die 2 olifanten ken je me tip toch
hier ook een belangrijke video over waarom de trail of the gods niet online is. als je me video's niet kijkt is dit erg bealngrijk: de non-season packs en nightmare packs spullen zitten nog niet in de heckachests. wacht dus met al je geld uit geven. dit komt in de volgende title update
[ Voor 24% gewijzigd door gamerboy op 16-11-2017 06:47 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Mm, in hoeverre verschilt The Witcher 3 van ACO? Ik heb Origins uitgespeeld. Het levelen ging mij wat te langzaam, maar an sich wel een onderdeel wat de game afmaakt. De story van ACO vond ik geweldig, en de setting ook.Razorbite schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:55:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar jouw baanbrekende suggestie voor de inhoud van sidequest dan!
The Witcher had exact dit soort quests en iedereen vond het geweldig.
Ik heb altijd gedacht dat TW3 niks voor mij zou zijn.....maar als dit inderdaad op ACO lijkt misschien toch maar eens overwegen.
Deze heb ik inderdaad ook nooit gehad. Ik heb ze wel ''gefacebookt'' (is tegenwoordig wel een bestaand woordMyedvyed schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:59:
[...]
Which reminds me, ik heb nog steeds mijn 500 Helix punten niet gekregen, nog maar eens Ubisoft aan hun vestje trekken
Wat mij vooral wat deed was het kleine meisje die er met een boek vandoor ging

Gisteren de laatste ''Iron bull'' afgemaakt en een outfit vrijgespeeld. Op level 37 goed te doen met wat Legendary wapens
Verder ben ik wat roamen, quests afronden en probeer ik alle stone circles te vinden.
Ik heb op Google nog geen map opgezocht, want wil het graag zelf doen. Ik begin alleen door me Carbon crystals heen te raken en heb geen bossen met geld. Ik had het upgraden van me wapens al uitgebreid van om de 5 levels naar 7
DOEN! Zeker doen!ArnoldSmiley schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:31:
[...]
Mm, in hoeverre verschilt The Witcher 3 van ACO? Ik heb Origins uitgespeeld. Het levelen ging mij wat te langzaam, maar an sich wel een onderdeel wat de game afmaakt. De story van ACO vond ik geweldig, en de setting ook.
Ik heb altijd gedacht dat TW3 niks voor mij zou zijn.....maar als dit inderdaad op ACO lijkt misschien toch maar eens overwegen.
Schaf de GOTY versie aan, met alle uitbreidingen en je hebt nog veel meer plezier dan ACO.
Story is veel uitgebreider en in mijn ogen ook wel stukken beter.
Game is 2 jaar oud, maar wordt volgens mij nog steeds gezien als de maatstaf.
Geloof me je krijgt er geen spijt van

[ Voor 29% gewijzigd door Dubrillion op 16-11-2017 07:36 ]
Gisteren heb ik hier de quest van de Lizard gedaan. Ik doe ze inderdaad een beetje dwars door elkaar. Maar daar zat een stuk bij wat mij niet echt kon bekoren.
[ Voor 12% gewijzigd door YdieresiS op 16-11-2017 07:39 ]
Ik ben wel niet zo een RPG held he.... stat's en wapens tactisch upgraden vind ik best wel lastig.Dubrillion schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:34:
DOEN! Zeker doen!
Schaf de GOTY versie aan, met alle uitbreidingen en je hebt nog veel meer plezier dan ACO.
Story is veel uitgebreider en in mijn ogen ook wel stukken beter.
Game is 2 jaar oud, maar wordt volgens mij nog steeds gezien als de maatstaf.
Geloof me je krijgt er geen spijt van
Denk dat ik hem anders 2e hands aanschaf, kan je je geen bult aan vallen
Hij heeft ook verschillende moeilijkheidsgraden. Als je hem op heel makkelijk zet dan is het RPG onderdeel nog steeds deels belangrijk, maar niet meer de hoofdmoot. Dan kun je de game toch nog spelen voor het verhaal. Ik ben ook niet zo'n RPG held, maar ik heb me wel heel goed vermaakt met TW3.ArnoldSmiley schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:55:
[...]
Ik ben wel niet zo een RPG held he.... stat's en wapens tactisch upgraden vind ik best wel lastig.
Ik ben dan ook meer een aRPG en hack&slash fan dan specifiek RPG.
Daarbij is de setting in ACO gewoon
De nieuwe kost ook maar 25 euro max. Ik heb het zelfs even opgezocht voor je.ArnoldSmiley schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:55:
[...]
Ik ben wel niet zo een RPG held he.... stat's en wapens tactisch upgraden vind ik best wel lastig.
pricewatch: The Witcher 3: Wild Hunt, PC (Windows)
Ik heb de Witcher 3 ook 2 keer eerder geprobeerd. Het was zo immens en zo overweldigend dat ik het 2x aan de kant heb gelegd. Maar zoals bij de meeste series moet je er even doorheen. En doen was ik hooked en heb ik het mega veel gespeeld.Blaat schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:27:
TW3 kon mij dan weer niet boeien stom genoeg. Ik ben iemand die erg hangt op hoe goed het combat systeem in een spel werkt en die vond ik te houterig/statisch in TW3.
Ik ben dan ook meer een aRPG en hack&slash fan dan specifiek RPG.
Daarbij is de setting in ACO gewoon! Ik heb een beetje een voorliefde voor alles wat met beschavingen van voor Christus te maken heeft.
Combat is inderdaad bij ACO beter. Bij Witcher vond ik hem niet slecht en dat zegt dan een hoop over ACO
Ik vind oude beschavingen ook mega interessant. En dan vooral de (alu-hoedje op) complotten waar er een groep achter een groep alles bestuurd. Dat mogen ze van mij veel beter uitlichten in de ACO games. Doe maar een cut-scene waar je hun uit luistert en ze wat vertellen over hun groepje
[ Voor 52% gewijzigd door Dubrillion op 16-11-2017 09:00 ]
Witcher 3 is het spel zeker waard vooral de DLC’s zijn erg goed. Als je niet al te veel van de RPG style houd zou ik hem echter niet aanraden, daar is het spel wel meer op gemaakt dan bij ACO
Als je hem dan toch koopt zou ik welo de GOTY editie kopenDubrillion schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:56:
[...]
De nieuwe kost ook maar 25 euro max. Ik heb het zelfs even opgezocht voor je.
pricewatch: The Witcher 3: Wild Hunt, PC (Windows)
ja iedereen die de witcher 3 wilt kopen neem de GoTY editie is het meer dan waard. Persoonlijk vind ik de dlc’s bijna beter dan de main gamejacolc schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:58:
[...]
Als je hem dan toch koopt zou ik welo de GOTY editie kopen
Podver. Denk ik een keer wat goed de doen voor onze mede-Tweaker. Pak ik de verkeerde versie terwijl ik het zelf over de GOTY hebjacolc schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:58:
[...]
Als je hem dan toch koopt zou ik welo de GOTY editie kopen
Ach gaat om het initiatief toch? HahaDubrillion schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:01:
[...]
Podver. Denk ik een keer wat goed de doen voor onze mede-Tweaker. Pak ik de verkeerde versie terwijl ik het zelf over de GOTY heb
Hier dan de goty editie:
pricewatch: The Witcher 3 Wild Hunt Game of the Year Edition, PC (Windows)
[ Voor 26% gewijzigd door gamerboy op 16-11-2017 09:08 ]
Toch erg bedankt!:)Dubrillion schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:01:
[...]
Podver. Denk ik een keer wat goed de doen voor onze mede-Tweaker. Pak ik de verkeerde versie terwijl ik het zelf over de GOTY heb
Het leukste blijft nog steeds dingen doen die eigenlijk niet de bedoeling zijn...
Nice man. Hè is 100% gelijk aan alle ? En alle sidequests enzo?Blaat schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:45:
Ik ben echt klaar voor de DLC voor mijn gevoel. Heb 1 save al op 100% en de tweede playthrough voelt toch wat minder nieuw.
Het leukste blijft nog steeds dingen doen die eigenlijk niet de bedoeling zijn...
Alle quests, locations, puzzels en achievements, met uitzondering van de daily reda quest.gamerboy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:51:
[...]
Nice man. Hè is 100% gelijk aan alle ? En alle sidequests enzo?
Er valt letterlijk niks meer te doen in die save...
Wat heb ik me zitten frustreren tijdens dat gevecht, paar keer doodgegaan omdat ik totaal niet doorhad waar dat beest zat of hoe ik hem moest ontwijken...

This is to let you know that the 1.0.5 patch will be deployed on PS4 tomorrow, Nov 16. The Xbox One update is currently scheduled for deployment on Nov 20.
We will be sharing more information on the PC update when available.
Patch Size:
Xbox One: 1.3GB
PS4: 1.3GB
Uplay PC/Steam: TBC
Please find the latest changes below.
Patch Highlights
•Ambush at Sea – The issue that caused for some save games to be corrupted was fixed and the mission is now available to players again
•Note: The mission should reappear on the map after a reboot of your system. Be sure to be connected to the online services while starting the game.
•Difficulty – Enemies of a lower level than the playable character are now more challenging in Hard Mode.
•Beard/Hair Toggle
•Selected preference of beard/hair will remain saved now
•Added support for Keyboard and mouse controls
•[Shift]+[Z] – Hair
•[Ctrl] + [Z] - Beard
•Performance and Stability improvements on all platforms
System
•Improved performance and stability
•Fixed some infinite loading and black screen hang
•[PC] Fixed hardware performance metrics for Radeon R9 2xx series
•[PC] Fixed several Ultra HD monitor, multi-monitor mode, and multi GPU mode issues
•[PC] Fixed infinite saving occurring in Photo Mode when anti-aliasing option is Off
Graphics & Audio
•Improved Sandstorm ending visual
•Fixed some level of detail issues in the world and for some NPCs
•Fixed an issue that could prevent the call mount whistle from playing
•Fixed an issue that could cause music tracks to overlap
•[Xbox One X][PS4] Revised the default Luminance value in the HDR settings
•[PC] Temporarily deactivated spatial sound support to resolve issues with some USB headsets
•[PC] Fixed the functionality of the Field Of View option during the Benchmark session
World
•Improved appearance of the water in caves
•Removed some invisible collision in Siwa
•Fixed various issues with the spawning of boats
•Fixed a lighting issue in the Sunken Temple of Sarapeion
•Fixed some floating NPCs, floating rocks, and other floating objects
•Fixed various texturing issues
Gameplay
•The selected cheat option for Bayek’s hair and beard will now remain saved
•Improved various animations on the playable character
•Improved the navigation of the playable character
•Improved shield stance behavior while on vehicles or mounts
•Improved NPCs and animals reactions and navigation
•Improved Raging Axe’s boss fight behavior in Arena
•Improved spawning delay on loot bags when killing NPCs
•Improved shield charge behavior
•Improved Follow Road mode
•Revised fire damage taken by the playable character
•Revised poison propagation
•Made enemies of lower level than the player more challenging in Hard Mode
•Fixed some loading issues while using Senu
•Fixed some issues preventing the playable character from interacting with loot bags
•Fixed an issue that allowed thrown torches to inflict poison or bleed effect
•Fixed spear fight animation against some enemies
•Fixed an issue with loot bag spawning in shallow water
•Fixed an issue preventing crocodiles from being damaged while in water
•Fixed an issue with the activation of slow-motion
•Fixed various issues causing the playable character to be stuck
•Fixed some camera clipping issues
•Fixed some issues preventing bows to automatically sheathe
•Fixed an issue where counterweights could remain stuck on the ceiling in the Tomb of Sneferu
•Fixed an issue that could prevent Overpower Chain Throw from being used
•Fixed an issue that could prevent Chain Attack from dealing damage when a spear is equipped
•Fixed an issue that could prevent the player from interacting with the entrance of “Eesfet Oon-m’Aa Poo”
•Fixed issue preventing Senu’s perception range from being taken into account when loading a save game
•[PC] Fixed movement issues in Walk mode
Quests
•Improved various cinematic transitions
•Fixed an issue that could corrupt the playable character’s inventory after completing “Ambush at Sea” quest
•Fixed an issue that could prevent the player from completing quests after returning to the title screen
•Fixed various issues causing Quest objectives to disappear after desynchronization
•Fixed various issues with Flavius during ‘’The Final Weighing’’ quest
•Fixed an issue where the objective would not update during ‘’The Hungry River’’ quest
•Fixed an issue with Theodoros who could stay in midair during ‘’A Rebel Alliance’’ quest
•Fixed an issue where leader’s health could be restored during ‘’Plight of the Rebels’’ quest
•Fixed various issues with Pothinus’ elephant during ‘’Battle of the Nile’’ quest
•Fixed an issue with Hotephres’ ship being sunk in gameplay and cinematic during ‘’The Crocodile’s Scales’’ quest
•Fixed an issue where the Planetarium Tunnel could remain closed after performing a save/load action
•Fixed an issue where the “Wild Ride” quest would fail when getting on a chariot or a cart
•Fixed an issue where objectives in the ‘’The Flea of Cyrene’’ quest would not properly update after performing a leap of faith from the Apollo Temple
•Fixed various issues with the fight against the war elephant Herwennefer
•Fixed issues preventing the ancient tablets to be interacted with
•Fixed an issue which allowed the playable character to keep the “The Battle of the Nile” quest spear
•Fixed issue where Apollodorus could remain stuck in a wall during ‘’Egypt’s Medjay’’ quest
•Fixed dialogues that would sometime be missing from the cinematics of “Playing with Fire” quest
•Fixed an issue that could prevent Hypatos from attacking the playable character in the quest “Homecoming”
•Fixed an issue that could make Septimus invisible during “The Final Weighing” quest
•Fixed various issues with Thutmose during “Blood in the Water” quest
•Fixed an issue preventing the player from completing the quest “Fall of an Empire, Rise of Another” because he spawned as Bayek
Activities
•Improved the spawning of enemies in the Cyrene Arena
•Fixed an issue preventing the unlockables completed as Aya from carrying over to Bayek
•Fixed various issues causing the playable character to be pushed out of the chariot while in Hippodrome races
•Fixed an issue where the playable character could remain stuck in the Arena ‘’lobby’’
User Interface
•The selected Map filter will now remain saved
•Added sound feedback when switching the editing modes during Photo Mode
•Added button mapping for petting Senu in the alternate control scheme
•mapped to specific keys
•Improved image resolution of crafting items
•Improved fire visual effects on animals
•Changed health gain visual feedback to display in green when hitting enemies
•Fixed Senu’s marked location for the Tomb of Khufu
•Fixed various issues with icons in the Map
•Fixed an issue where the Photo Mode HUD could not appear
•Fixed HUD modules that stayed hidden changing HUD Preset to ‘Show All’
•Fixed the suggested level of some quests
•for some their owners
•Fixed multiple typos in the menus
•[PS4] Fixed the Season Pass and Deluxe Pack showing up as “Coming Soon” in the Store
•[PC] Added mouse support for rotating the character in the Gear menu
•[PC] Added mouse and keyboard support to toggle Bayek’s hair and beard in Gear menu
•Hide Arena HUD while in Photo Mode
•[PC] Allowed triggering Call Mount and Animus Pulse on button Press when they are
If you have any issues, please contact customer support for further assistance.
Die meldde ik ook net vandaag. Wat een prut gevecht is dat zeg. Ik deel je mening helemaal. Ook vooral omdat je gedwongen wordt met de boog te werken, terwijl ik dat niet altijd heel handig vind. Ik kan daar niet zo snel mee richten op de PS4.dvdkiwi schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:12:
Gisteren een gevecht gehadspoiler:met de poison spugende slang, waarbij je op het wiebelende vlot staat
Wat heb ik me zitten frustreren tijdens dat gevecht, paar keer doodgegaan omdat ik totaal niet doorhad waar dat beest zat of hoe ik hem moest ontwijken...Blij dat het uiteindelijk voorbij was.
Made enemies of lower level than the player more challenging in Hard ModeRazorbite schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:25:
Patch 1.05 is uit voor de PS4. XBOX en PC volgen nog.
This is to let you know that the 1.0.5 patch will be deployed on PS4 tomorrow, Nov 16. The Xbox One update is currently scheduled for deployment on Nov 20.
We will be sharing more information on the PC update when available.
Patch Size:
Xbox One: 1.3GB
PS4: 1.3GB
Uplay PC/Steam: TBC
Please find the latest changes below.
Patch Highlights
•Ambush at Sea – The issue that caused for some save games to be corrupted was fixed and the mission is now available to players again
•Note: The mission should reappear on the map after a reboot of your system. Be sure to be connected to the online services while starting the game.
•Difficulty – Enemies of a lower level than the playable character are now more challenging in Hard Mode.
•Beard/Hair Toggle
•Selected preference of beard/hair will remain saved now
•Added support for Keyboard and mouse controls
•[Shift]+[Z] – Hair
•[Ctrl] + [Z] - Beard
•Performance and Stability improvements on all platforms
System
•Improved performance and stability
•Fixed some infinite loading and black screen hang
•[PC] Fixed hardware performance metrics for Radeon R9 2xx series
•[PC] Fixed several Ultra HD monitor, multi-monitor mode, and multi GPU mode issues
•[PC] Fixed infinite saving occurring in Photo Mode when anti-aliasing option is Off
Graphics & Audio
•[PC] Temporarily deactivated spatial sound support to resolve issues with some USB headsets
•[PC] Fixed the functionality of the Field Of View option during the Benchmark session
World
•Improved appearance of the water in caves
•Removed some invisible collision in Siwa
•Fixed various issues with the spawning of boats
•Fixed a lighting issue in the Sunken Temple of Sarapeion
•Fixed some floating NPCs, floating rocks, and other floating objects
•Fixed various texturing issues
Gameplay
•The selected cheat option for Bayek’s hair and beard will now remain saved
•Improved various animations on the playable character
•Improved the navigation of the playable character
•Improved shield stance behavior while on vehicles or mounts
•Improved NPCs and animals reactions and navigation
•Improved Raging Axe’s boss fight behavior in Arena
•Improved spawning delay on loot bags when killing NPCs
•Improved shield charge behavior
•Improved Follow Road mode
•Revised fire damage taken by the playable character
•Revised poison propagation
•Made enemies of lower level than the player more challenging in Hard Mode
•Fixed some loading issues while using Senu
•Fixed some issues preventing the playable character from interacting with loot bags
•Fixed an issue that allowed thrown torches to inflict poison or bleed effect
•Fixed spear fight animation against some enemies
•Fixed an issue with loot bag spawning in shallow water
•Fixed an issue preventing crocodiles from being damaged while in water
•Fixed an issue with the activation of slow-motion
•Fixed various issues causing the playable character to be stuck
•Fixed some camera clipping issues
•Fixed some issues preventing bows to automatically sheathe
•Fixed an issue where counterweights could remain stuck on the ceiling in the Tomb of Sneferu
•Fixed an issue that could prevent Overpower Chain Throw from being used
•Fixed an issue that could prevent Chain Attack from dealing damage when a spear is equipped
•Fixed an issue that could prevent the player from interacting with the entrance of “Eesfet Oon-m’Aa Poo”
•Fixed issue preventing Senu’s perception range from being taken into account when loading a save game
•[PC] Fixed movement issues in Walk mode
Quests
•Improved various cinematic transitions
•Fixed an issue that could corrupt the playable character’s inventory after completing “Ambush at Sea” quest
•Fixed an issue that could prevent the player from completing quests after returning to the title screen
•Fixed various issues causing Quest objectives to disappear after desynchronization
•Fixed various issues with Flavius during ‘’The Final Weighing’’ quest
•Fixed an issue where the objective would not update during ‘’The Hungry River’’ quest
•Fixed an issue with Theodoros who could stay in midair during ‘’A Rebel Alliance’’ quest
•Fixed an issue where leader’s health could be restored during ‘’Plight of the Rebels’’ quest
•Fixed various issues with Pothinus’ elephant during ‘’Battle of the Nile’’ quest
•Fixed an issue with Hotephres’ ship being sunk in gameplay and cinematic during ‘’The Crocodile’s Scales’’ quest
•Fixed an issue where the Planetarium Tunnel could remain closed after performing a save/load action
•Fixed an issue where the “Wild Ride” quest would fail when getting on a chariot or a cart
•Fixed an issue where objectives in the ‘’The Flea of Cyrene’’ quest would not properly update after performing a leap of faith from the Apollo Temple
•Fixed various issues with the fight against the war elephant Herwennefer
•Fixed issues preventing the ancient tablets to be interacted with
•Fixed an issue which allowed the playable character to keep the “The Battle of the Nile” quest spear
•Fixed issue where Apollodorus could remain stuck in a wall during ‘’Egypt’s Medjay’’ quest
•Fixed dialogues that would sometime be missing from the cinematics of “Playing with Fire” quest
•Fixed an issue that could prevent Hypatos from attacking the playable character in the quest “Homecoming”
•Fixed an issue that could make Septimus invisible during “The Final Weighing” quest
•Fixed various issues with Thutmose during “Blood in the Water” quest
•Fixed an issue preventing the player from completing the quest “Fall of an Empire, Rise of Another” because he spawned as Bayek
Activities
•Improved the spawning of enemies in the Cyrene Arena
•Fixed an issue preventing the unlockables completed as Aya from carrying over to Bayek
•Fixed various issues causing the playable character to be pushed out of the chariot while in Hippodrome races
•Fixed an issue where the playable character could remain stuck in the Arena ‘’lobby’’
User Interface
•The selected Map filter will now remain saved
•Added sound feedback when switching the editing modes during Photo Mode
•Added button mapping for petting Senu in the alternate control scheme
•mapped to specific keys
•Improved image resolution of crafting items
•Improved fire visual effects on animals
•Changed health gain visual feedback to display in green when hitting enemies
•Fixed Senu’s marked location for the Tomb of Khufu
•Fixed various issues with icons in the Map
•Fixed an issue where the Photo Mode HUD could not appear
•Fixed HUD modules that stayed hidden changing HUD Preset to ‘Show All’
•Fixed the suggested level of some quests
•for some their owners
•Fixed multiple typos in the menus
•[PS4] Fixed the Season Pass and Deluxe Pack showing up as “Coming Soon” in the Store
•[PC] Added mouse support for rotating the character in the Gear menu
•[PC] Added mouse and keyboard support to toggle Bayek’s hair and beard in Gear menu
•Hide Arena HUD while in Photo Mode
•[PC] Allowed triggering Call Mount and Animus Pulse on button Press when they are
If you have any issues, please contact customer support for further assistance.
Dat moet voor velen hier goed nieuws zijn

dvdkiwi schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:12:
Gisteren een gevecht gehadspoiler:met de poison spugende slang, waarbij je op het wiebelende vlot staat
Wat heb ik me zitten frustreren tijdens dat gevecht, paar keer doodgegaan omdat ik totaal niet doorhad waar dat beest zat of hoe ik hem moest ontwijken...Blij dat het uiteindelijk voorbij was.
Verder is bij normale slangen ingame
Jij hebt de missie nog niet gedaan begrijp ik?Martinspire schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:38:
[...]
Verder is bij normale slangen ingame
spoiler:dat ze eigenlijk altijd stil blijven staan. Een pijl van een afstand schieten en ze gaan zo dood. Vuur helpt ook vaak als je de tonnetjes kan vinden of je fireballs
Je hebt hier geen eigen gear en deze slang is zeker niet te vergelijken met die kleine cobra's die je her en der in de game tegenkomt
Originally posted by PhilCheesy: When is PC going to get Patch 1.04? Or are we going to get 1.05 instead?
UbiQuB3
As soon as the patch 1.0.5 is available, it will include the planned changes > with Patch 1.0.4.
We seem to be skipping 1.0.4 as a standalone patch and it's being included into the 1.0.5 patch.
Geldt dit ook voor mijn surround set? Zo ja, vreemde oplossing.
Ik had liever gezien dat ze dit een toggle in de sound opties hadden gemaakt. Nu hebben de mensen die geen problemen hadden ook geen surround geluid meer.antoonxxx schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:59:
Graphics & Audio
Geldt dit ook voor mijn surround set? Zo ja, vreemde oplossing.
dvdkiwi schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:47:
[...]
Jij hebt de missie nog niet gedaan begrijp ik?
Je hebt hier geen eigen gear en deze slang is zeker niet te vergelijken met die kleine cobra's die je her en der in de game tegenkomt
Hij was moeilijk te zien in de zin van: ik kon het beest zelf nooit vinden
Ene kant denk ik bewaren! Omdat ie zo gaaf was
Wat doen jullie eigenlijk met jullie uitgespeelde games?
Heb je 'm op de PS4/XboX?ArnoldSmiley schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:11:
Beetje aan het dubben wat te doen met mijn uitgespeelde ACO.
Ene kant denk ik bewaren! Omdat ie zo gaaf wasAan de andere kant..... zonde om het te laten verstoffen.
Verkopen. Als je later zin krijgt om 'm te spelen, kun je 'm voor een prikkie oppikken in V&A.
Steam ID = Ackerfiets
Op de PS4. Wat is een reele prijs die je er nog voor vangt dan denk je?Family Guy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:13:
[...]
Heb je 'm op de PS4/XboX?
Verkopen. Als je later zin krijgt om 'm te spelen, kun je 'm voor een prikkie oppikken in V&A.
Ik zou zeggen even opzoeken in V&AArnoldSmiley schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:14:
[...]
Op de PS4. Wat is een reele prijs die je er nog voor vangt dan denk je?
Denk rond 35 tot 40 euro.
Steam ID = Ackerfiets
Mijn ervaring is dat een 2e doorloop veel minder leuk is. Ik heb eigenlijk bij alle eerdere AC's nooit de behoefte gehad om hem nog een keer te spelen. Bij eerdere AC's heb ik tijdens het spelen wel eens gedacht 'ja, deze side-mission doe ik wel als ik hem heb uitgespeeld' maar uiteindelijk is de lol er na de main story wel een beetje vanaf bij mij.ArnoldSmiley schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:11:
Beetje aan het dubben wat te doen met mijn uitgespeelde ACO.
Ene kant denk ik bewaren! Omdat ie zo gaaf wasAan de andere kant..... zonde om het te laten verstoffen.
De enige spellen die ik vaker dan 1x heb gespeeld zijn Star Wars: Knights of the Old Republic (1 en 2) en Dune II.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
HerkenbaarWho Am I? schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:15:
[...]
Mijn ervaring is dat een 2e doorloop veel minder leuk is. Ik heb eigenlijk bij alle eerdere AC's nooit de behoefte gehad om hem nog een keer te spelen. Bij eerdere AC's heb ik tijdens het spelen wel eens gedacht 'ja, deze side-mission doe ik wel als ik hem heb uitgespeeld' maar uiteindelijk is de lol er na de main story wel een beetje vanaf bij mij.
De enige spellen die ik vaker dan 1x heb gespeeld zijn Star Wars: Knights of the Old Republic (1 en 2) en Dune II.
Maar uiteindelijk doe ik er niks meer mee.
Ik ben alle 33+ gebieden aan het clearen. Voelt wel een beetje overbodig nu, met de main quest op het laatste stuk en al lang 40...
Al mijn legendary wapens op level 39 of 40 nu, alles geupgrade ook al een tijdje. Wel jammer dat er niet zoveel verschillende legendary wapens zijn. Krijg regelmatig dubbele. Kistjes kopen bij die dromedaris gast heeft dan ook niet zoveel zin imho. En dan moet ik ook nog een aantal papyrus scrolls, maar weinig nog om naar uit te kijken ...
Ik heb de papyrus gelaten dusver. Plan is om ze pas te openen met Lvl 40. Scheelt weer een hoop gedoe-SaveMe- schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:53:
Flinke patch! Eindelijk de loot sack delayed gefixed, maar nu heb ik de skills al dat ik automatisch loot
Ik ben alle 33+ gebieden aan het clearen. Voelt wel een beetje overbodig nu, met de main quest op het laatste stuk en al lang 40...
Al mijn legendary wapens op level 39 of 40 nu, alles geupgrade ook al een tijdje. Wel jammer dat er niet zoveel verschillende legendary wapens zijn. Krijg regelmatig dubbele. Kistjes kopen bij die dromedaris gast heeft dan ook niet zoveel zin imho. En dan moet ik ook nog een aantal papyrus scrolls, maar weinig nog om naar uit te kijken ...
Ik geef mijn uitgespeelde games aan een niet zo gefortuneerde vriend (of te leen bij kids van vrienden). Ik krijg ze later dan terug en zet ze bij de verzameling.Family Guy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:13:
[...]
Heb je 'm op de PS4/XboX?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Dat kan natuurlijk ook. Dat zijn keuzes die je maaktdread schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:32:
[...]
Ik geef mijn uitgespeelde games aan een niet zo gefortuneerde vriend (of te leen bij kids van vrienden). Ik krijg ze later dan terug en zet ze bij de verzameling.
Steam ID = Ackerfiets
Dat kan zeker.-SaveMe- schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:02:
Hoeveel van die Silica heb je eigenlijk nodig? Kun je daar te weinig van hebben /.?
Geen spoiler qua verhaal ofzo, maar voor de zekerheid:-SaveMe- schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:02:
Hoeveel van die Silica heb je eigenlijk nodig? Kun je daar te weinig van hebben /.?
Ah, ok! Thanks. vroeg me al af waar het verder voor was. Maar heb er nog iets van 69 ofzo. Ik kam die Tombs altijd goed uitMyedvyed schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:09:
[...]
Geen spoiler qua verhaal ofzo, maar voor de zekerheid:
spoiler:Voor elke 'machine' heb je 5 nodig, voor de laatste zelfs 50. Daar aangekomen had ik er 60, en er lagen nog een paar verspreid rond de machine, dus een paar missen is geen ramp waarschijnlijk. Zou wel in alle tombes zoveel mogelijk je 'instinct' gebruiken om er zo min mogelijk te missen.
Hier nog wat informatie voor patch 1.05:
[ Voor 58% gewijzigd door gamerboy op 17-11-2017 00:27 ]
Las ergens dat er in totaal 80 te vinden zijn.Myedvyed schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:09:
[...]
Geen spoiler qua verhaal ofzo, maar voor de zekerheid:
spoiler:Voor elke 'machine' heb je 5 nodig, voor de laatste zelfs 50. Daar aangekomen had ik er 60, en er lagen nog een paar verspreid rond de machine, dus een paar missen is geen ramp waarschijnlijk. Zou wel in alle tombes zoveel mogelijk je 'instinct' gebruiken om er zo min mogelijk te missen.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ben benieuwd of ik op lvl 35 ook de laatste Phylakes al aankan, al zijn de hoogsten level 40 en 5 levels verschil doet toch iets te veel qua damage op je personage in de game.
In het begin had ik meer uitdaging met de Phylakes.
Als je zorgt dat je niet geraakt wordt zou het kunnen (of als je chees tactics gebruikt) met meer dan 3 levels ben je practisch een 1-shot voor zeYdieresiS schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:35:
Gisteren op level 35 de level 35 Phylake Bane of Hathor gedood. Ging me eigenlijk veel te makkelijk. Paar pijlen erin, vervolgens die skill die je op de PS4 met R1 en R2 activeert (dat heet overpower toch?) en met het zwaard The Fang (sickle sword) erop inhakken. Ik had hem binnen 10 seconden neer volgens mij, zonder damage te incasseren.
Ben benieuwd of ik op lvl 35 ook de laatste Phylakes al aankan, al zijn de hoogsten level 40 en 5 levels verschil doet toch iets te veel qua damage op je personage in de game.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit is wel spelniveau gerelateerdBokkie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:01:
[...]
Als je zorgt dat je niet geraakt wordt zou het kunnen (of als je chees tactics gebruikt) met meer dan 3 levels ben je practisch een 1-shot voor ze
Hou er dan wel rekening mee dat met 5 level verschil het als het goed is doodhoofdjes worden Voor je. Je doet zelf ontiegelijk weinig damage en hun enorm veel. Geen aanrader dus. Ik zou ze proberen op 37/38 das wel een mooie compromieYdieresiS schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:35:
Gisteren op level 35 de level 35 Phylake Bane of Hathor gedood. Ging me eigenlijk veel te makkelijk. Paar pijlen erin, vervolgens die skill die je op de PS4 met R1 en R2 activeert (dat heet overpower toch?) en met het zwaard The Fang (sickle sword) erop inhakken. Ik had hem binnen 10 seconden neer volgens mij, zonder damage te incasseren.