Acties:
  • 0 Henk 'm!
ohja helemaal vergeten. ja ik wil de gods wel graag verslaan want wil het anubis pakkie ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Who Am I? schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:46:
Wellicht een domme vraag, maar waarom staat er eigenlijk [Multi] voor de topic titel? ACO is toch helemaal geen multiplayer?
Je moet zo'n tag zelfs aanvragen bij de mods bij mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:35:
[...]

ohja helemaal vergeten. ja ik wil de gods wel graag verslaan want wil het anubis pakkie ;)
Ik heb in mijn inventory ook nog een blanco quest item gekregen toen ik Anubis voor de tweede keer verslagen had. Geen idee of dit een bug is (of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:25:
[...]

Ik heb in mijn inventory ook nog een blanco quest item gekregen toen ik Anubis voor de tweede keer verslagen had. Geen idee of dit een bug is (of niet).
Ja is een bug is later in de week gepatchd geweest

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Gisteren geleveld tot level 32. Ik ben dus nog niet klaar voor de goden. Vermaak me nog wel uitstekend, ik ben nu alle gebieden die tot mijn level horen aan het langsspelen en alle sidequests aan het doen. Daarna ga ik voor de vraagtekens en de forten en vervolgens ga ik verder met de main story. Benieuwd hoeveel uur ik er nog in ga steken, ik zit nu op 34 uur :)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 16:24
Als je de map uitzoomt dan staat er in elk gebied 2 cijfers met er tussen in een hartje.
Wat houdt dat in?

[ Voor 3% gewijzigd door Isane op 13-11-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Isane schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:12:
Als je de map uitzoomt dan staat er in elk gebied 2 cijfers met er tussen in een hartje.
Wat houdt dat in?
Nog nooit op gevallen maar de cijfers zijn het level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Isane schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:12:
Wat houdt dat in?
Dat is het recommended level niveau; ondergrens + 4 lvls afaik

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 16:24
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier informatie over de volgende bosses:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik ben nu dus 40 en moet alle gebieden voor 32 en hoger nog, en dat zijn er nog veel! Wel jammer dat de main quest niet wat langer is en je langs alle gebieden brengt ...

Wat wel leuk is dat je niet meer kunt out levellen dus dan zijn de latere gebieden wat uitdagender :)

[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 13-11-2017 17:23 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe informatie over trail of the gods:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
gamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:33:
hier informatie over de volgende bosses:
[video]
Zijn Engels is echt afstotend slecht. Ik kan er niet naar luisteren zonder in een permanente lachstuip te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Razorbite heb het zelfde hoor. je kan van 100km afstand al horen dat het een nederlander is met een beetje een slecht gevoel voor engels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:46
Razorbite schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:06:
[...]

Zijn Engels is echt afstotend slecht. Ik kan er niet naar luisteren zonder in een permanente lachstuip te schieten.
Precies dit. Die gast doet zo erg z'n best om maar zo goed mogelijk Engels te praten, maar dat verergert het juist. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Ik had steenkolen engels verwacht, maar dit valt toch reuze mee? Ja het is niet genoeg voor een Engels dictee of essay maar voldoende voor een fucking youtube video. Er zijn mensen die Engels als eigen taal hebben die dit nog niet voor elkaar krijgen en ik denk dat je ook weinig op youtube kijkt als je je hier al aan ligt te storen.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2017 23:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Martinspire nou das simpel weg niet waar ik zit 24/7 op youtube ;)

maarja ik erger me er ook niet mateloos aan maar na een tijdje valt het op en kom je er niet meer vanaf ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
gamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:08:
@Martinspire nou das simpel weg niet waar ik zit 24/7 op youtube ;)

maarja ik erger me er ook niet mateloos aan maar na een tijdje valt het op en kom je er niet meer vanaf ;)
Ik zeg ook niet dat het nergens voor komt, maar bij sommige video's (dit soort video's die vaak door mensen worden gemaakt met nog niet veel subscribers) iets minder. Pewdiepie was ook niet ineens goed in zijn Engels, dat duurde ook lang voor ie zijn accent kwijt raakte. Oefening baart kunst en ik vind het daardoor wat flauw om een video (die verder prima info en beelden bevat) af te kraken alsof het een 6 jarige is met een spraakgebrek

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ik heb weer een aantal foto's gemaakt maar deze moest ik even in het specifiek delen omdat ik deze zo goed gelukt vond. had het gevoel dat dit de cover had kunnen zijn ;)

hoop dat jullie hem net zo gaaf vinden als ik. een thumbs-up is altijd gewenst :D
Pic20(Photo-modus)

hier onder nog wat andere foto's die ik heb gemaakt:
origins
foto-gallery for pictures taken by myself in the famous assassin's creed game; Origins
Pic19(Photo-modus)Pic21(Photo-modus)Pic22(Photo-modus)
Pic23(Photo-modus)

Hier nog wat high level gameplay in de arena;

[ Voor 3% gewijzigd door gamerboy op 14-11-2017 01:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Leuk stukje!
Uiteraard hebben ze er genoeg bij verzonnen, maar dat gebeurd vaker. Das niet erg!
Maar dat er zoveel direct herkenbaar is, is wel stoer!

Ander onderwerp:
Vraagje aan de pc gebruikers: vinden jullie het afsluiten van het spel ook zo verschrikkelijk vervelend lang duren?
En dan niet de tijd tussen het moment dat je denkt 'ik stop' en het 'daadwerkelijk stoppen', maar het moment dat je afsluit, je eerst via een traag laadscherm naar het hoofdmenu gaat. En dan pas naar de desktop gaat.

Bedoel: kunnen ze niet een optie inbouwen (naast alt+f4) dat je direct afsluit vanuit je game?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Leuk stukje! Mijn vrouw heeft veel cursussen over Egyptologie bij die man gevolgd. Toch staat er niet veel nieuws in het bericht. Ashraf had al verteld dat ze hier en daar wat artistieke vrijheden hadden genomen, maar wel trouw waren gebleven aan hoe de Egyptenaren toen bouwden (educated guess).
Mijn vrouw kijkt ook vaak mee als ik bezig ben. Zijn nu aangekomen op plekken waar we zelf ook geweest zijn vorig jaar (Giza), erg leuk!
De binnenkant van de kleine piramide is bijvoorbeeld echt heel erg accuraat, al is het iets kleiner gemaakt dan het in werkelijkheid is.
spoiler:
De geheime kamer waar de tablet staat hebben ze er wel bij verzonnen😉

[ Voor 25% gewijzigd door Who Am I? op 14-11-2017 08:25 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, nadat de One X aankwam vorige week heb ik me eindelijk in Egypte kunnen wagen. Beste Creed in jaren. Voor mij de beste sinds Brotherhood en dat wil wat zeggen, ik vond Black Flag ook fantastisch.

Mooie QoL functie vind ik ook de cruise control van je paard / kameel. Gewoon.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Macchill schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:11:
[...]

Leuk stukje!
Uiteraard hebben ze er genoeg bij verzonnen, maar dat gebeurd vaker. Das niet erg!
Maar dat er zoveel direct herkenbaar is, is wel stoer!

Ander onderwerp:
Vraagje aan de pc gebruikers: vinden jullie het afsluiten van het spel ook zo verschrikkelijk vervelend lang duren?
En dan niet de tijd tussen het moment dat je denkt 'ik stop' en het 'daadwerkelijk stoppen', maar het moment dat je afsluit, je eerst via een traag laadscherm naar het hoofdmenu gaat. En dan pas naar de desktop gaat.

Bedoel: kunnen ze niet een optie inbouwen (naast alt+f4) dat je direct afsluit vanuit je game?
Mja het is wat omslachtig maar echt traag kan ik het ook niet noemen. Dat laadscherm krijg ik nooit meer dan een halve seconde te zien (dwz, hij wordt nooit volledig zichtbaar).

Wat voor systeem heb je? Ik heb naast de hardware in mijn signature nog een Samsung 960 Pro 1TB.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:59:
[...]

Mja het is wat omslachtig maar echt traag kan ik het ook niet noemen. Dat laadscherm krijg ik nooit meer dan een halve seconde te zien (dwz, hij wordt nooit volledig zichtbaar).

Wat voor systeem heb je? Ik heb naast de hardware in mijn signature nog een Samsung 960 Pro 1TB.
Check m'n inventaris maar ff..
gallery: Macchillie

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het dus je hebt een wat langzamere SSD. Dit zou de oorzaak kunnen zijn en Dat wil zeggen dat het spel wat langer de tijd nodig heeft om netjes af te sluiten ;)

Heb je de game op je ssd staan of op je had. Want dit kan natuurlijk ook effect hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door gamerboy op 14-11-2017 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
gamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:29:
ik heb weer een aantal foto's gemaakt maar deze moest ik even in het specifiek delen omdat ik deze zo goed gelukt vond. had het gevoel dat dit de cover had kunnen zijn ;)

hoop dat jullie hem net zo gaaf vinden als ik. een thumbs-up is altijd gewenst :D
[afbeelding]

hier onder nog wat andere foto's die ik heb gemaakt:
origins
foto-gallery for pictures taken by myself in the famous assassin's creed game; Origins
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Hier nog wat high level gameplay in de arena;
[video]
Leuk allemaal, maar ik zie graag een spoiler tag! Ik sla dit topic de laatste tijd over door alle filmpjes etc die jij steeds plaatst.

Ik wil het graag zelf ervaren. Echter is dit niet een aanval dat je moet stoppen met zulke posts.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desutoroiya schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:12:
[...]

Leuk allemaal, maar ik zie graag een spoiler tag! Ik sla dit topic de laatste tijd over door alle filmpjes etc die jij steeds plaatst.

Ik wil het graag zelf ervaren. Echter is dit niet een aanval dat je moet stoppen met zulke posts.
Je bedoelt spoiler tag op de foto ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:10:
[...]

Dat is het dus je hebt een wat langzamere SSD. Dit zou de oorzaak kunnen zijn en Dat wil zeggen dat het spel wat langer de tijd nodig heeft om netjes af te sluiten ;)

Heb je de game op je ssd staan of op je had. Want dit kan natuurlijk ook effect hebben.
Ook zijn CPU is wat aan de krappe kant voor Origins.

Een quadcore zonder hyperthreading heeft het wel zwaar met dit spel. 60fps zal je iig niet continu vol kunnen houden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:19:
[...]

Ook zijn CPU is wat aan de krappe kant voor Origins.

Een quadcore zonder hyperthreading heeft het wel zwaar met dit spel. 60fps zal je iig niet continu vol kunnen houden.
Klopt maar dat heeft niet zoveel effect met afsluiten. Origins schrijft best wel een hoop weg dus is vooral schijf gerelateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:20:
[...]

Klopt maar dat heeft niet zoveel effect met afsluiten. Origins schrijft best wel een hoop weg dus is vooral schijf gerelateerd
Daar zou ik niet te zeker van zijn. Een hele hoop van die data moet ook verwerkt worden (compressie, encryptie, DRM etc.) dus de CPU kan daarin wel degelijk van belang zijn.

Kijk maar eens naar je CPU usage als je een steam game gaat downloaden. Afhankelijk van je download speed ga je dat zeker terug zien, mijn CPU fans gaan dan zelfs een tandje harder draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:01:
[...]

Daar zou ik niet te zeker van zijn. Een hele hoop van die data moet ook verwerkt worden (compressie, encryptie, DRM etc.) dus de CPU kan daarin wel degelijk van belang zijn.

Kijk maar eens naar je CPU usage als je een steam game gaat downloaden. Afhankelijk van je download speed ga je dat zeker terug zien, mijn CPU fans gaan dan zelfs een tandje harder draaien. :)
Heb water cooling loop dus die blijft static draaien. ;)

Heb een monitoring aangezet om eens te kijken. Bij mij blijft bij afsluiten de CPU op 22% draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:16:
[...]

Heb water cooling loop dus die blijft static draaien. ;)

Heb een monitoring aangezet om eens te kijken. Bij mij blijft bij afsluiten de CPU op 22% draaien.
Belasting per thread zegt wat meer, zeker met HT. ;)

Ik krijg het iig wel voor elkaar mijn 8700k volledig te verzadigen met origins als ik stream. Met enkel de 1080p60 stream trek ik twee volledige cores (4 threads) bijna mee vol, zelfs op 5GHz.

En dan nog zou ik graag een hogere bitrate hebben op de stream... Doorgaans gaat het allemaal prima maar als je door het gras gaat lopen is het compressieartifacten galore... :X

Als je door het gras rent zit er zoveel bewegend detail in het beeld dat 20MBps niet voldoende is om artifacten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:22:
[...]

Belasting per thread zegt wat meer, zeker met HT. ;)

Ik krijg het iig wel voor elkaar mijn 8700k volledig te verzadigen met origins als ik stream. Een 1080p60 stream trek ik twee volledige cores (4 threads) bijna mee vol, zelfs op 5GHz.

En dan nog zou ik graag een hogere bitrate hebben op de stream... Doorgaans gaat het allemaal prima maar als je door het gras gaat lopen is het compressieartifacten galore... :X

Als je door het gras rent zit er zoveel bewegend detail in het beeld dat 20MBps niet voldoende is om artifacten te voorkomen.
Dat is allemaal logisch en heb het zelfde met me overclockde 6700K maar we hebben het nu over het afsluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:24:
[...]

Dat is allemaal logisch en heb het zelfde met me overclockde 6700K maar we hebben het nu over het afsluiten ;)
Je hebt gelijk. Ik ben aan het afdwalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 17-09 11:14

Wailing_Banshee

You're Next

Desutoroiya schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:12:
[...]
Dat is wel het voordeel van dit thread op m'n werk lezen, hier wordt Youtube niet doorgelaten door de proxy, dus ik zie helemaal geen filmpjes en wordt dus ook niet in de verleiding gebracht.

Over dat afsluiten, als ik AC afsluit ben ik zelf ook aan het afsluiten, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe lang het precies duurt... Ik zou wel graag een optie hebben om gelijk naar de desktop te gaan, scheelt weer een actie.

@Willybubba ik had toch ook graag een optie gezien dat je dravend kon auto-navigeren... Ik vind het altijd zo associaal om met een rotvaart door een stad heen te galloperen. Ik heb gewoon niet altijd haast...

-----

Het viel me nog mee dat ik gisteren niet de animus uitgeknikkerd werd en niet meer terug mocht komen: ik had een kat dood gemaakt :D (gewoon om te kijken of het kon, het antwoord is "ja, het kan")

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Blaat das niet erg dat maakt het topic zo leuk :D ik doelde meer op dat de prestatie van me CPU 22% was tijdens afsluiten ;)

tijdens de game draaid hij op 100% verbruik en das in 4K met streaming op twitch in 1080P 60fps

@Wailing_Banshee wat betreft vanuit de ingame afsluiten zou inderdaad een hele fijne optie zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:
[...]

Dat is wel het voordeel van dit thread op m'n werk lezen, hier wordt Youtube niet doorgelaten door de proxy, dus ik zie helemaal geen filmpjes en wordt dus ook niet in de verleiding gebracht.

Over dat afsluiten, als ik AC afsluit ben ik zelf ook aan het afsluiten, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe lang het precies duurt... Ik zou wel graag een optie hebben om gelijk naar de desktop te gaan, scheelt weer een actie.

@Willybubba ik had toch ook graag een optie gezien dat je dravend kon auto-navigeren... Ik vind het altijd zo associaal om met een rotvaart door een stad heen te galloperen. Ik heb gewoon niet altijd haast...

-----

Het viel me nog mee dat ik gisteren niet de animus uitgeknikkerd werd en niet meer terug mocht komen: ik had een kat dood gemaakt :D (gewoon om te kijken of het kon, het antwoord is "ja, het kan")
Het spel wordt echter wel boos op je als je dat doet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Blaat zou toch geweldig zijn als je dan door een god uit de lucht wordt gegrepen en dan wakker wordt als modern day protagonist alsof het een slechte nachtmerrie was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

@gamerboy ja, of vergelijkbaar met wat er gebeurde als je als Altaïr teveel onschuldigen doodde... (ben ik als Bayek ook wel eens schuldig aan, springt er weer zo'n sukkel tussen mijn pijl en die wachter, of vlak voor m'n aanstormende charriot...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:40:
@gamerboy ja, of vergelijkbaar met wat er gebeurde als je als Altaïr teveel onschuldigen doodde... (ben ik als Bayek ook wel eens schuldig aan, springt er weer zo'n sukkel tussen mijn pijl en die wachter, of vlak voor m'n aanstormende charriot...)
Haha inderdaad super herkenbaar. Is mij al echt 6 keer overkomen. Dom volk af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
gamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:14:
@Razorbite heb het zelfde hoor. je kan van 100km afstand al horen dat het een nederlander is met een beetje een slecht gevoel voor engels :D
Beter kunnen is zelf uploaden.

Weet dat er veel Nederlanders zijn die denken dat ze mooi Engels spreken, maar als ze eens wat recorden schrik je je dood. Dus ben benieuwd hoe iemand die zichzelf 'gamerboy' noemt thuis is in een mooi dialectloos Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:24:
[...]

Dat is allemaal logisch en heb het zelfde met me mijn overclockdte 6700K maar we hebben het nu over het afsluiten ;)
Fixed it ;)
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:
[...]

-----

Barbaar!!! :(
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:36:
[...]

En terecht!
gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:37:
@Blaat zou toch geweldig zijn als je dan door een god uit de lucht wordt gegrepen en dan wakker wordt als modern day protagonist alsof het een slechte nachtmerrie was ;)
Ja, dat zou echt heel erg tof zijn! Of dat je opeens doodgeknuffeld (letterlijk) wordt door 100 katten >:)
Of dat je voor straf 100 kattendrollen moeten opruimen voordat je verder kan in het spel. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Who Am I? op 14-11-2017 10:46 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha @Who Am I? Zou geweldig zijn inderdaad.

@SemperFidelis nou als ik weer stream zal ik je eens uitnodigen goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik voelde me ook heel slecht op dat moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:36:
@Blaat das niet erg dat maakt het topic zo leuk :D [...]
Ja en het spel ook. Je kan je dus wel voorstellen dat ik me onderweg naar een quest alsmaar laat afleiden door onbelangrijke randzaken zoals katten, hout of een guard wiens hoofd me niet aanstaat. :P
gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:37:
Dat is wel een duur foutje dan! Dat doodknuffelen is dan wel weer grappig (je krijgt daarna de herkansing) maar dan gaat het een beetje deadpool humor vormen aannemen.
SemperFidelis schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:42:
[...]

Beter kunnen is zelf uploaden.

Weet dat er veel Nederlanders zijn die denken dat ze mooi Engels spreken, maar als ze eens wat recorden schrik je je dood. Dus ben benieuwd hoe iemand die zichzelf 'gamerboy' noemt thuis is in een mooi dialectloos Engels.
Pff zolang iemand lekker verstaanbaar is vind het onnodig om over te zeiken. Over de hele wereld wordt met andere accenten Engels gesproken zelfs als het de voertaal is. En geloof me, een rasechte Canadees is moeilijker te verstaan dan deze streamer. En dan heb ik het nog niet eens over Ieren of Schotten.

Daar hoor ik niemand over zeuren echter.

Zolang iemand gewoon soepel (zonder hakkelen) en zonder grove fouten maar wel met accent Engels praat is er niks aan de hand imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:53:
[...]

Ja en het spel ook. Je kan je dus wel voorstellen dat ik me onderweg naar een quest alsmaar laat afleiden door onbelangrijke randzaken zoals katten, hout of een guard wiens hoofd me niet aanstaat. :P

[...]

Dat is wel een duur foutje dan! Dat doodknuffelen is dan wel weer grappig (je krijgt daarna de herkansing) maar dan gaat het een beetje deadpool humor vormen aannemen.

[...]

Pff zolang iemand lekker verstaanbaar is vind het onnodig om over te zeiken. Over de hele wereld wordt met andere accenten Engels gesproken zelfs als het de voertaal is. En geloof me, een rasechte Canadees is moeilijker te verstaan dan deze streamer. En dan heb ik het nog niet eens over Ieren of Schotten.

Daar hoor ik niemand over zeuren echter.

Zolang iemand gewoon soepel (zonder hakkelen) en zonder grove fouten maar wel met accent Engels praat is er niks aan de hand imo.
Met alles hierboven ben ik het eens.

I approve;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Razorbite schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:06:
[...]

Wat ik irritanter vind is dat zijn het gros van zijn "how to get" vids neerkomen op "play the story"
omdat hij niet wil spoilen,

gtfo, enige pluispunt is wel dat hij redelijk to the point is en geen 10m+ vids maakt.

Maar zeg gewoon welke fucking side missie je moet doen/naam/regio voor welk wapen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:53:
[...]

Ik bedacht gisteren: laat ik eens wat vraagtekens wegwerken in Alexandria (zat ten zuid-oosten van Alexandria, halverwege het meer). En uiteindelijk ben ik niet in Alexandria geweest, maar ben wel in Giza uitgekomen. Geen idee hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Al wat nieuws over de nieuwe trail of gods? En welk gear je kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

jacolc schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:13:
Een schild wat ernstig goed is. Meer is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Ik zit nog steeds te hopen dat ik de ceremonial scepter uit een heka chest krijg, de hele game wacht ik al op het moment dat ik hem kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

jacolc schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:18:
Ik zit nog steeds te hopen dat ik de ceremonial scepter uit een heka chest krijg, de hele game wacht ik al op het moment dat ik hem kan gebruiken
Als het je echt enorm dwars zit, geef jezelf dan wat gold met cheatengine. Dan kan je gokken tot je een ons weegt.

Tip, niet doen! Haalt alle plezier uit het spel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:24:
[...]

Als het je echt enorm dwars zit, geef jezelf dan wat gold met cheatengine. Dan kan je gokken tot je een ons weegt.

Tip, niet doen! Haalt alle plezier uit het spel. :+
cheatengine 8)7

Nee dan gebruik ik wel raheb's hammer tot die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacolc schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:13:
Eerder heb ik een post met een video erin geplaatst die het nieuwe nieuws erin heeft.

Kan iemand mij helpen misschien op dit mooie forum.

Ik ben nu met de laatste 2 papyrus bezig en de de ene gaat me wel lukken maar deze kan ik niet vinden. Iemand die me kan helpen
Undue haste - North of Apollonia, I'm next to a life saver. It guides in darkness and fog, and I sit beside it under something that did not heed it's warning
Ik dacht zelf aan de vuurtoren maar kan hem niet vinden. Ik wil graag tips en niet de exacte locatie 😁😁 wil ze graag eventueel met tips toch zelf vinden

[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 14-11-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:52:
[...]

Eerder heb ik een post met een video erin geplaatst die het nieuwe nieuws erin heeft.

Kan iemand mij helpen misschien op dit mooie forum.

Ik ben nu met de laatste 2 papyrus bezig en de de ene gaat me wel lukken maar deze kan ik niet vinden. Iemand die me kan helpen

[...]

Ik dacht zelf aan de vuurtoren maar kan hem niet vinden. Ik wil graag tips en niet de exacte locatie 😁😁 wil ze graag eventueel met tips toch zelf vinden
spoiler:
Je zat in de goede richting. Hij ligt aan de basis van de vuurtoren waar ook je fast travel punt zit. Daar ligt (op een klein stukje land) een klein bootje op z'n kop die de vuurtoren niet gezien had. Vat je em? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:36:
[...]

Daarom vond ik het zo vreemd dat als je per ongeluk een hond doodmaakt, het spel er niks van zegt :o

Zit nu (na ong. 60 uur) eindelijk ook op level 40 en heb alle upgrades. Gisteren Anubis geprobeerd en in 1 keer gehaald dankzij wat tips van hier. Ik ben volgens mij nu bij de laatste story-missie, en wil het verhaal niet afmaken tot ik alle gebieden gecleared heb. Gaat nog wel even duren, maar het voelt gelukkig voor mij meer als verkennen dan als grinden. Er zijn steeds weer mooie nieuwe dingen te zien! 8)

spoiler:
Ik ben blij dat de Hippodrome niet verplicht is (tenminste, ik hoop dat hij niet in de laatste missie zit), want daar kom ik niet ver in. Vind de besturing niet zo denderend daar, mijn glorieuze strijdwagen voelt meer als een mislukt winkelwagentje :+ Dat heb ik eigenlijk met strijdwagens in het algemeen, heb er nu eentje als mount en het stuurt meer rigide dan ik zou verwachten (hij lijkt de wagen rechtstreeks te besturen terwijl ik zou verwachten dat je de paarden aanstuurt en de wagen daarop volgt). Het lijkt wel sneller dan puur met één paard, dus voor sommige trips moet ik het maar negeren :P

[ Voor 0% gewijzigd door Myedvyed op 14-11-2017 12:44 . Reden: Taalvoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:55:
[...]

spoiler:
Je zat in de goede richting. Hij ligt aan de basis van de vuurtoren waar ook je fast travel punt zit. Daar ligt (op een klein stukje land) een klein bootje op z'n kop die de vuurtoren niet gezien had. Vat je em? :P
Thanks dan weet ik inderdaad genoeg ;) die had ik nog niet eens gezien. En ik maar zoeken daar 😂😂

@Myedvyed gelukkig zit het
spoiler:
hypodrome niet in de laatste missie en is daar ook geen onderdeel van ;)

DUS ik zeg veel plezier met clearen en niet te veel zorgen maken om de races ;)

[ Voor 18% gewijzigd door gamerboy op 14-11-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Myedvyed schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:56:
[...]

Daarom vond ik zo vreemd dat als je per ongeluk een hond doodmaakt, het spel er niks van zegt :o
Katten waren nou eenmaal heilig voor de Egyptenaren en honden niet.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Flex0r schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:04:
[...]

Katten waren nou eenmaal heilig voor de Egyptenaren en honden niet.
Dat klopt, maar krokodillen zijn ook heilig en die mag je wel afmaken :9

spoiler:
Sterker nog, er zijn wat missies in het spel waar Bayek en consorten boos zijn op mensen die krokodillen iets aandoen, want het zijn 'de kinderen van Sobek'. Leuk en aardig, maar die missies kreeg ik steeds net nadat ik zelf een boel krokodillen afgeslacht had. Op die momenten vond ik Bayek ineens heuuul erg hypocriet :+

Gisteren kwam ik ergens een hele dikke witte krokodil tegen die ik moest begeleiden naar zijn watertje. Ik hield flink afstand, want tanden, maar het beest bleef steeds wachten met lopen tot ik dichterbij kwam. Duurde even voordat ik doorhad dat deze me niet zou bijten en ik dus gezellig samen met dat gigantische beest door de moerassen kon wandelen :P
gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:57:
[...]
DUS ik zeg veel plezier met clearen en niet te veel zorgen maken om de races ;)
Dat is goed om te horen 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Myedvyed op 14-11-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Myedvyed schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:49:
[...]

Dat klopt, maar krokodillen zijn ook heilig en die mag je wel afmaken :9
Mja de katten hadden toch een iets hogere status, aangezien katten ook doorgaans gemummificeerd werden en mensen ook rouwde om katten door de wenkbrauwen af te scheren. (lees: niet de wenkbrauwen van de kat dat lijkt wel erg raar _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Flex0r schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:05:
[...]

Mja de katten hadden toch een iets hogere status, aangezien katten ook doorgaans gemummificeerd werden en mensen ook rouwde om katten door de wenkbrauwen af te scheren. (lees: niet de wenkbrauwen van de kat dat lijkt wel erg raar _O- )
Krokodillen werden ook aan de lopende band gemummificeerd. Er zijn zelfs tempels gebouwd ter ere van Sobek (Krokodillen God), Kom Ombo is er een. Een tijdje terug hebben ze een krokodillen mummie door een CT scanner gehaald om te kijken wat er in zat en wat bleek? Er zaten tientallen kleine krokodillen in de mummie die waren gevormd tot 1 grote.
http://www.rmo.nl/babykrokodillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Over sobek gesproken, nieuwe trail of gods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Zijn hier ook mensen die alle achievements willen? Welke gaat de meeste tijd innemen?
spoiler:
Ik denk dat dit nog wel een kunst wordt: Kill 30 enemies by shooting a fire arrow at oil jars. Ik zie ze namelijk steeds weg lopen of gaan net niet dood :-(

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

Desutoroiya schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:36:
Zijn hier ook mensen die alle achievements willen?
Zeker :)
Maar van wat ik zag is de platinum difficulty rating niet echt hoog, dus ik kijk na het uitspelen van de (volledige) game wel welke trophies ik nog moet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 14-11-2017 13:44 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zijn hier ook mensen die alle achievements willen? Welke gaat de meeste tijd innemen?
spoiler:
Ik denk dat dit nog wel een kunst wordt: Kill 30 enemies by shooting a fire arrow at oil jars. Ik zie ze namelijk steeds weg lopen of gaan net niet dood :-(
spoiler:
zoek een een klein kamp wacht tot ze slapen, zet een pot naast hun bed en schiet hem lek

Vervolgens jezelf in de fik steken voor een respawn op de zelfde tijd (hoef je niet steeds te wachten of de farseer skill te gebruiken) en herhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

spoiler:
Die heb ik gewoon gekregen terwijl ik me er niet eens bewust van was. Gewoon in kampjes de oil jars kapot schieten met een vuurpijl. In de loop der tijd haal je het dan vanzelf ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Who Am I? schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:13:
[...]

Krokodillen werden ook aan de lopende band gemummificeerd. Er zijn zelfs tempels gebouwd ter ere van Sobek (Krokodillen God), Kom Ombo is er een. Een tijdje terug hebben ze een krokodillen mummie door een CT scanner gehaald om te kijken wat er in zat en wat bleek? Er zaten tientallen kleine krokodillen in de mummie die waren gevormd tot 1 grote.
http://www.rmo.nl/babykrokodillen
Ah ok weer wat wijzer, had het idee dat dat op minder grote schaal gebeurde, alweer knap lang geleden dat ik me enigszins verdiept heb in het oude Egypte. d:)b
Ben gisteren aan de game begonnen, ben erg benieuwd sta op het punt Siwa te verlaten.

[ Voor 7% gewijzigd door Flex0r op 14-11-2017 15:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/a7glarmKNxg9juBc2cr2D4QG/full.jpg

De poison stopte niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Blaat OMG wat een actie XD
kreeg je de melding bayek kilde geen onschuldige of dat niet?

en heeft iemand als de trail of the gods gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Oepsie... Krijg je hier ook iedere keer 'tool kill xp' voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Vraagje over laatste main quest
spoiler: is dit de laatste?
Ik moet met Aya naar Alexandrie omdat Cleopatra daar Caesar ontmoet

EDIT
En HIER een mooi overzicht van alle AC games! Leuk om even te lezen!

[ Voor 40% gewijzigd door -SaveMe- op 14-11-2017 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

Who Am I? schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:18:
[...]
Oepsie... Krijg je hier ook iedere keer 'tool kill xp' voor?
Alleen bij soldaatjes ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nieuwe DLC pack:

Horse ziet er wel vet uit, al past het niet echt binnen de game vind ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Gisteravond heb ik hem uitgespeeld :D

Net geen 40 uur, en uitgespeeld op level 35.

Wat een verhaal....boeiend van begin tot einde. Vooral het einde vond ik heel mooi.

Heb ik alles uit de game gehaald? Voor mij persoonlijk: Ja!

Wat ik zocht was een boeiende verhaal lijn in een vette omgeving, en die heb ik zonder meer gevonden.

OK, ik geen level 40 geworden, Phylakes heb ik amper uitgemoord, 3 steencirkels gevonden en 3 papyrus puzzels opgelost, alsmede nog een aantal niet explored gebieden.

Boeit mij dat? Nee. Jammer dat het er niet van gekomen is, maar ik ben een main story rusher. Dik waar voor mijn geld gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Iedereen heeft z'n eigen speelstijl, daar is niks mis mee. Ook niet iedereen heeft tijd om voor 100% completion te gaan (ik ook niet eigenlijk, maar op de papyri na vind ik alles te leuk om te laten). Goed om te zien dat je met jouw stijl ook genoten hebt van de game, dan hebben ze er toch een balans in gevonden 8)

Ik heb gisteren weer wat nieuwe gebieden verkend, en blijf me verbazen over hoeveel er in dit spel zit, hoeveel variatie in gebieden, en hoe mooi het allemaal is. Beetje lastig dat in mijn omgeving niemand echt iets met gaming heeft, dus ik mijn enthousiasme nergens echt kwijt kan (behalve dan in het spel zelf) :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:51:
@Blaat OMG wat een actie XD
kreeg je de melding bayek kilde geen onschuldige of dat niet?

en heeft iemand als de trail of the gods gedaan?
Gelukkig niet! Als je te veel civilians afmaakt krijg je een desync.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d1XsSK7odGqNAIZvrMFoR2pS/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3MOmIt8sheb0j6uRK17An8iv/full.jpg

Ik heb daarna voor de zekerheid de boel maar even gesteriliseerd met een brandbommetje, je weet maar nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:05:
[...]

Gelukkig niet! Als je te veel civilians afmaakt krijg je een desync.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb daarna voor de zekerheid de boel maar even gesteriliseerd met een brandbommetje, je weet maar nooit!
haha gelijk heb je. je weet het nooit met die mensen die in hun eigen vuil baden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

En daar ben ik weer :p Zoals jullie mogelijk in een vorige post hebben kunnen lezen heb ik het spel na een paar uur te hebben gespeeld gerefund op Steam vanwege een 'gamebreaking bug'. Ik had namelijk geen dialoog in de game, praktisch alle geluiden doen het maar zodra ze beginnen te praten blijft het stil. Enorm ergerlijk en daarom de game maar gerefund.

Ondertussen zijn we bijna 3 weken verder en bleek het dat ik bij de aanschaf van mijn Samsung SSD AC:Origins er gratis bij kreeg. Deze had ik blijkbaar binnen de actieperiode aangeschaft. Gisteren kreeg ik de key dus binnen, gelijk geïnstalleerd want ja, we zijn bijna 3 weken verder en zo'n grote bug zou toch al wel gepatched zijn?

Nou niet dus :( Ubisoft begint steeds verder te dalen voor mij met de kwaliteit van hun games. De bug staat zelfs op de lijst met "Known Issues" ik ben dus echt niet de enige die er last van heeft, waarom zit zo'n grote bug in de release bij een triple-A game en waarom is het na bijna 3 weken nog niet gepatched!?

Ik hoor van iedereen om me heen hoe ontzettend vet die game is.. ik wil het zelf dus ook graag ervaren maar dit lukt dus niet :( Zelfs m'n G933 instellen op stereo audio heeft geen nut..

Sorry voor deze rant, maar ik moest even m'n ongenoegen uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 16:04
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:44:
Nieuwe DLC pack:

[video]

Horse ziet er wel vet uit, al past het niet echt binnen de game vind ik :O
Outfit is ook wel gaaf vind ik. Er is alleen 1 ding mis mee !! :(

Toen de game in pre-order stond dacht ik: ''ik heb wel vertrouwen in deze AC game''.
Na het debacle van Unity heb ik Roque en Syndicate niet gepre-orderd en simpelweg in de aanbieding gekocht.

ACO is een fantastische game. Na het hele loot-box gezeik van Shadow of War en nu Battlefront 2 vond ik dat ze het goed gedaan hebben. Alleen waarom zit deze outfit pack NIET in de Season Pass? Hoe graag wil je dat mensen op je game gaan zeiken nadat Battlefront 2 nog nooit zoveel downvotes op Reddit heeft gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dubrillion schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:26:
[...]

Outfit is ook wel gaaf vind ik. Er is alleen 1 ding mis mee !! :(

Toen de game in pre-order stond dacht ik: ''ik heb wel vertrouwen in deze AC game''.
Na het debacle van Unity heb ik Roque en Syndicate niet gepre-orderd en simpelweg in de aanbieding gekocht.

ACO is een fantastische game. Na het hele loot-box gezeik van Shadow of War en nu Battlefront 2 vond ik dat ze het goed gedaan hebben. Alleen waarom zit deze outfit pack NIET in de Season Pass? Hoe graag wil je dat mensen op je game gaan zeiken nadat Battlefront 2 nog nooit zoveel downvotes op Reddit heeft gehad |:(
Niet? Wat is dat nou weer voor gezeik :')

Mag je zeker weer 7 euro voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 16:04
Notna schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:38:
[...]

Niet? Wat is dat nou weer voor gezeik :')

Mag je zeker weer 7 euro voor betalen?
7 Euro? Ik hoorde iemand 12 pounds roepen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
15 euro is die -.- en het enige wat er eigenlijk aan waarde in zit is het paard

Echt belachelijk dat dit niet in de season pass zit

[ Voor 87% gewijzigd door jacolc op 15-11-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nouja blijkbaar kan Reda deze dingen dus ook droppen als je kisten van hem koopt. ls je nog een doel zoekt voor je in-game Drachmas :+

P.S Zoals het Ubi betaamt moet de game hiervoor wel geüpdatet worden en die update is nog niet uit :')

[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 15-11-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier is de video van de nieuwe NIGHTMARE PACK. snap nu waarom ze het zo hebben genoemd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Notna schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:44:
Nouja blijkbaar kan Reda deze dingen dus ook droppen als je kisten van hem koopt. ls je nog een doel zoekt voor je in-game Drachmas :+
Dit klopt inderdaad, maar of er ook een paard in kan zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

gamerboy schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:45:
hier is de video van de nieuwe NIGHTMARE PACK. snap nu waarom ze het zo hebben genoemd :(

[video]
Pssst, kijk eens wat post omhoog O-)
jacolc schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:46:
[...]

Dit klopt inderdaad, maar of er ook een paard in kan zitten??
Niet geheel zeker. Lijkt mij van wel? Nooit gechecked eigenlijk

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 15-11-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:46:
[...]

Pssst, kijk eens wat post omhoog O-)

[...]

Niet geheel zeker. Lijkt mij van wel? Nooit gechecked eigenlijk
gezien maar weet je ook wat de kans is dat ie uberhaupt iets dropt waar je normaal heix voor moet kopen?

had gister iemand gezien die na 50 kisten geopend te hebben niks kreeg uit die store. dus kansen zijn al super klein en geloof me iets wat zo duur is is de kans nog kleiner ;)

is gewoon echt slecht gedaan van ubisoft

hier nog een video van iemand die hem wel heeft gekocht XD:

[ Voor 9% gewijzigd door gamerboy op 15-11-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
We wachten gewoon op de eerste youtuber die net zo lang kisten opent totdat die het paard heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het is cosmetische shit, lekker belangrijk.
Incentive om te blijven spelen, meer is het niet,. Met de game op 100% ben ik klaar. Heerlijk spel, maar in de camps respawnen de heavy hitters niet Er zijn niet extra PHylakes die een uitdaging zijn.

Ik vind de waqpenspecs belangrijker, maar alle goede wapens die ik heb gezien zijn handig en nice to have en niet vereist.

Blij dat die cosmetisch eshit niet in season pass zit, liever heb ik echte content daarin zitten (zoals extra story missies etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:49:
[...]

gezien maar weet je ook wat de kans is dat ie uberhaupt iets dropt waar je normaal heix voor moet kopen?

had gister iemand gezien die na 50 kisten geopend te hebben niks kreeg uit die store. dus kansen zijn al super klein en geloof me iets wat zo duur is is de kans nog kleiner ;)

is gewoon echt slecht gedaan van ubisoft

hier nog een video van iemand die hem wel heeft gekocht XD:
[video]
Ik heb hem gekocht. Het paard is wel heel tof hoor. :9

Maar goed ik heb de eenhoorn uit een reda chest gehad dus het is absoluut mogelijk.

En ook hiermee geldt hetzelfde, als het je dwars zit geef je jezelf gewoon een miljard gold en blijf je chests gokken tot je hem hebt. Dikke vinger naar ubi is het wel gezien het feit dat ze echt geld vragen voor ingame gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:56:
Het is cosmetische shit, lekker belangrijk.
Incentive om te blijven spelen, meer is het niet,. Met de game op 100% ben ik klaar. Heerlijk spel, maar in de camps respawnen de heavy hitters niet Er zijn niet extra PHylakes die een uitdaging zijn.

Ik vind de waqpenspecs belangrijker, maar alle goede wapens die ik heb gezien zijn handig en nice to have en niet vereist.

Blij dat die cosmetisch eshit niet in season pass zit, liever heb ik echte content daarin zitten (zoals extra story missies etc)
klopt zoals in de video die ik plaatste (de eerste van de 2) wordt dit vergeleken met de €25,- DLC van horizon zero dawn. waar veel nieuwe content in zit. ik vind het erg slecht dat je €15,- zou betalen voor iets wat ook €15,- aan content had kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:02:
[...]

klopt zoals in de video die ik plaatste (de eerste van de 2) wordt dit vergeleken met de €25,- DLC van horizon zero dawn. waar veel nieuwe content in zit. ik vind het erg slecht dat je €15,- zou betalen voor iets wat ook €15,- aan content had kunnen zijn
Mja als je in 1x 50,- aan Helix points hebt gekocht kost de pack €10,14. Wel significant verschil ja! :+
Scorpio616 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:22:
En daar ben ik weer :p Zoals jullie mogelijk in een vorige post hebben kunnen lezen heb ik het spel na een paar uur te hebben gespeeld gerefund op Steam vanwege een 'gamebreaking bug'. Ik had namelijk geen dialoog in de game, praktisch alle geluiden doen het maar zodra ze beginnen te praten blijft het stil. Enorm ergerlijk en daarom de game maar gerefund.

Ondertussen zijn we bijna 3 weken verder en bleek het dat ik bij de aanschaf van mijn Samsung SSD AC:Origins er gratis bij kreeg. Deze had ik blijkbaar binnen de actieperiode aangeschaft. Gisteren kreeg ik de key dus binnen, gelijk geïnstalleerd want ja, we zijn bijna 3 weken verder en zo'n grote bug zou toch al wel gepatched zijn?

Nou niet dus :( Ubisoft begint steeds verder te dalen voor mij met de kwaliteit van hun games. De bug staat zelfs op de lijst met "Known Issues" ik ben dus echt niet de enige die er last van heeft, waarom zit zo'n grote bug in de release bij een triple-A game en waarom is het na bijna 3 weken nog niet gepatched!?

Ik hoor van iedereen om me heen hoe ontzettend vet die game is.. ik wil het zelf dus ook graag ervaren maar dit lukt dus niet :( Zelfs m'n G933 instellen op stereo audio heeft geen nut..

Sorry voor deze rant, maar ik moest even m'n ongenoegen uiten.
Kan je niet gewoon speciaal voor dit spel je Iphone oortjes in je onboard audio douwen? Kan je het iig spelen...

[ Voor 60% gewijzigd door Blaat op 15-11-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:16:
Kan je niet gewoon speciaal voor dit spel je Iphone oortjes in je onboard audio douwen? Kan je het iig spelen...
Nee want ik heb geen iPhone :P Maar zonder dollen, ik heb geprobeerd andere oortjes te gebruiken alleen daarvan is de kabel niet lang genoeg. Daarnaast zit ik altijd op Teamspeak/Discord tijdens het gamen en wil ik gewoon goed geluid, ik heb m'n headset altijd op en oortjes onder de headset zit ook nog eens voor geen meter naast het feit dat het qua kabellengte al niet lukt.

Maar Ubisoft moet hun games gewoon voor elkaar hebben, dit soort fouten mogen niet. Ik vind het gewoon geen stijl dat ze na 3 weken deze bug nog niet gefixed hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Scorpio616 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:37:
[...]

Nee want ik heb geen iPhone :P Maar zonder dollen, ik heb geprobeerd andere oortjes te gebruiken alleen daarvan is de kabel niet lang genoeg. Daarnaast zit ik altijd op Teamspeak/Discord tijdens het gamen en wil ik gewoon goed geluid, ik heb m'n headset altijd op en oortjes onder de headset zit ook nog eens voor geen meter naast het feit dat het qua kabellengte al niet lukt.

Maar Ubisoft moet hun games gewoon voor elkaar hebben, dit soort fouten mogen niet. Ik vind het gewoon geen stijl dat ze na 3 weken deze bug nog niet gefixed hebben.
Ik zou de schuld niet zo rap bij Ubisoft leggen. Ik heb een Corsair surround headset en ik heb nergens problemen mee. Vooralsnog lijken de problemen beperkt tot logitech headsets dus ik denk eerder dat zij een driver update uit moeten brengen.

Ik heb nog een oude G35 liggen. Ik zal later vandaag even kijken of die het probleem heeft wat jij omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hmmm gisteravond draaide de game niet meer heel soepel op PC :S
Vanavond eens kijken naar settings en patches, updates etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Blaat schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:40:
[...]

Ik zou de schuld niet zo rap bij Ubisoft leggen. Ik heb een Corsair surround headset en ik heb nergens problemen mee. Vooralsnog lijken de problemen beperkt tot logitech headsets dus ik denk eerder dat zij een driver update uit moeten brengen.

Ik heb nog een oude G35 liggen. Ik zal later vandaag even kijken of die het probleem heeft wat jij omschrijft.
Dat zou mooi zijn :) ben namelijk erg benieuwd. Het wordt inderdaad omschreven als een 'Logitech probleem' terwijl ik online op verschillende fora ook mensen heb gezien die last hadden met 7.1 geluidskaarten. Dus ik zou het niet direct op Logitech afschuiven. Daarnaast is dit de enige game met het probleem, lijkt mij een gevalletje 'programmeer je game goed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Paulus07 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:54:
Hmmm gisteravond draaide de game niet meer heel soepel op PC :S
Vanavond eens kijken naar settings en patches, updates etc.
Had gisteren de eerste crash op de PC. Hij begon ineens lag te vertonen, werd steeds erger totdat hij eruit knalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:12:
[...]

Ik bedacht gisteren: laat ik eens wat vraagtekens wegwerken in Alexandria (zat ten zuid-oosten van Alexandria, halverwege het meer). En uiteindelijk ben ik niet in Alexandria geweest, maar ben wel in Giza uitgekomen. Geen idee hoe...
Dit. Ik ben gister heel de avond bezig geweest met side quests weg werken. Ben nog niet ver in het verhaal.. ong,
spoiler:
net The Hyena gekilled.
Dus ik ben ook even terug naar Alexandria geweest, alle side quests daar gedaan, vervolgens naar Sais & the Nome's om ze daar te doen. Aan het eind van de van avond ben ik gearriveerd en geeindigd in Memphis. Zo lekker, om dingen zo rustig aan te doen. Ik ben normaal echt een story chaser, maar in dit deel van AC heb ik daar totaal geen last van. Lvl 24 overigens.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste