Top thanks!AntraXxX schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:14:
[...]
Je kunt het aantal uur inderdaad zien zoals Oxigeon zegt, net voordat je je game laadt in dat balkje.
Maar verder kun je in het main menu ook gaan naar Ubisoft Club en daar kun je ook het aantal uur, gameprogressie in % en nog een hoop andere stats zien.
Ik merk eigenlijk ook dat ik een beetje verkeerd te werk ga. Heb nu een 3 a 4 regio's volledig voltooid. Ik doe eerst wat vraagtekend wegwerken waarna ik de quest ga doen. Met die quests kom ik vaak weer in diezelfde kampen/gebieden waar ik eerder al ben geweest. Ik ga vanaf nu dus eerst de Questst doen en daarna die gebieden "veroveren". Dit scheelt een keertje extra naar het gebied gaan.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heel herkenbaar, de kampjes zijn de eerste keer toch het leukstOxigeon schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:11:
Ik merk eigenlijk ook dat ik een beetje verkeerd te werk ga. Heb nu een 3 a 4 regio's volledig voltooid. Ik doe eerst wat vraagtekend wegwerken waarna ik de quest ga doen. Met die quests kom ik vaak weer in diezelfde kampen/gebieden waar ik eerder al ben geweest. Ik ga vanaf nu dus eerst de Questst doen en daarna die gebieden "veroveren". Dit scheelt een keertje extra naar het gebied gaan.
Gister toch weer prima mee vermaakt. Level 40 bereikt (was al 37 aan het begin van de avond, gaat vrij vlot). Veel gear al op level 40 gezet en ook een aantal achievements behaald. Onder andere die 100 trinkets in 1 keer verkopen, zat op 106 en ben vanaf level 15 volgens mij gestopt met verkopen van dingen voor die achievement (wel achtelijk ding trouwens, doe gewoon 100 dingen verkopen in totaal ipv in 1 keer). Piramides allemaal gehad nu en voor mn gevoel voor een groot deel klaar. Zie nog wel veel side missions maar achteraf gezien vind ik de meeste toch net wat te basic. Daar mogen ze wel wat meer de Witcher kant oid op gaan om wat meer diepgang daarin te steken. Nu bij level 40 toch wel een been-there-done-that gevoel erbij.
Straks nog even die event doen en verder nog wat dingen halen. Vind de game overal dikke prima, maar het is geen game die je na een tijdje nog even opstart om gewoon wat aan te kloten. Daarvoor is het toch allemaal wat te beperkt. Hopelijk volgende game wat meer vrijheid om te experimenteren en minder nadruk op de statistieken van je wapens. Nu is een blauwe of paarse al vanaf het begin vrij kansloos en alleen als ie minimaal 10 levels hoger is, nog enigszins relevant.
Qua setting vind ik hem trouwens wel erg sterk. Hele mooie steden en vergezichten. Vooral de architectuur vind ik erg top gedaan. Zou er zo zelf willen wonen haha.
Straks nog even die event doen en verder nog wat dingen halen. Vind de game overal dikke prima, maar het is geen game die je na een tijdje nog even opstart om gewoon wat aan te kloten. Daarvoor is het toch allemaal wat te beperkt. Hopelijk volgende game wat meer vrijheid om te experimenteren en minder nadruk op de statistieken van je wapens. Nu is een blauwe of paarse al vanaf het begin vrij kansloos en alleen als ie minimaal 10 levels hoger is, nog enigszins relevant.
Qua setting vind ik hem trouwens wel erg sterk. Hele mooie steden en vergezichten. Vooral de architectuur vind ik erg top gedaan. Zou er zo zelf willen wonen haha.
Damn, gisteren voor het eerst langs Pissa Oros Citadel gereden.
Wat een gruwelijke locaties!
Dan is het wel jammer dat je niet een eigen huis kan krijgen in deze game (nooit gedacht zoiets te zullen zeggen btw)
Wat een gruwelijke locaties!
Dan is het wel jammer dat je niet een eigen huis kan krijgen in deze game (nooit gedacht zoiets te zullen zeggen btw)
[ Voor 39% gewijzigd door SemperFidelis op 09-11-2017 14:56 ]
Omdat patch 1.04 live is heb ik hier een video voor iedereen wat er nu al allemaal mee fout is gegaan:
@SemperFidelis ja je hebt 1 sidequest in sandtown ( weet de echte naam ff niet meer) waar ze je bijna een huis verkopen en ik was echt zo van YES PLEASE GIVE ME A HOUSE!!!
Zou zo gaaf zijn en dat je hem ook kan costumize ofzo
@SemperFidelis ja je hebt 1 sidequest in sandtown ( weet de echte naam ff niet meer) waar ze je bijna een huis verkopen en ik was echt zo van YES PLEASE GIVE ME A HOUSE!!!
Zou zo gaaf zijn en dat je hem ook kan costumize ofzo
[ Voor 44% gewijzigd door gamerboy op 09-11-2017 16:58 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Vergelijking van de game op de One X vs de Pro
GamiQ, de game notes app met game maps!
Hebben jullie ook dat het regelmatig lang duurt voordat het loot zakje verschijnt na een kill. Begint echt irritant te worden. Ik kan regelmatig wel 10s wachten om te zien of er wel of geen loot zakje verschijnt ...
Ja, heel herkenbaar! Volgens mij verschijnt er gewoon niet altijd een loot zakje. Heb je het al eens doorgegeven aan ubisoft? Of Ismaël (zo heet die lead developer toch) een tweetal ofzo sturen. Lijkt mij niets wat redelijk simpel op te lossen is. Bij de bosses, die veel droppen, verschijnen de zakjes wel snel gelukkig. Vandaar dat ik mij af vraag of er wel altijd iets verschijnt.-SaveMe- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:25:
Hebben jullie ook dat het regelmatig lang duurt voordat het loot zakje verschijnt na een kill. Begint echt irritant te worden. Ik kan regelmatig wel 10s wachten om te zien of er wel of geen loot zakje verschijnt ...
[video]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
ik blijf vaak wachten of loot eerst dingen in de omgeving en andere dode dudes. Als ik dan weer terug kom bij een lijk ligt er vaak wel een zakje. Soms niks inderdaad. Maar dat weet je dus pas zeker als je langer dan 10s wacht.Who Am I? schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:30:
[...]
Ja, heel herkenbaar! Volgens mij verschijnt er gewoon niet altijd een loot zakje. Heb je het al eens doorgegeven aan ubisoft? Of Ismaël (zo heet die lead developer toch) een tweetal ofzo sturen. Lijkt mij niets wat redelijk simpel op te lossen is. Bij de bosses, die veel droppen, verschijnen de zakjes wel snel gelukkig. Vandaar dat ik mij af vraag of er wel altijd iets verschijnt.
Bij beesten is het altijd onmiddelijk. Dat doet mij vermoeden dat het met het algoritme te maken heeft dat bepaalt welke random loot je krijgt. Dat is dus traag. Zou eigenlijk niet moeten kunnen!
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
ik vind het uitvogelen en oplossen van die papyrus puzzles ook wel leuk. Kost soms wat moeite, maar geeft ook voldoening. En vaak een legendary wapen als beloning!
En nog een kort filmpje:
En nog een kort filmpje:
Zo.
Game is 100%! Heb alles gedaan wat er te doen valt...
Speeltijd ~70 uur dus het is die 80 euro perfect waard geweest!
Nu weer een playthrough doen op hard.
[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 09-11-2017 21:40 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Netjes! Die 80u ga ik wel overheen. Maar dan is het wachten op DLC. Ik ga geen tweede playthrough doen. Alles is al bekend en gedaan, dus dat voegt niks meer toe ...Blaat schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:40:
Zo.
Hoe moeilijk is die Anubis fight eigenlijk? Ben nu 34 en zit in Faiyum, dus ik kan nog wel ff
Vond hem eigenlijk nog wel te doen. Goede lvl 40 bogen hebben en dat gaat goed komen. Vond alleen het ontwijken van die honden irritant (daarvoor duurt rollen gewoon te lang voor je nog een keer kunt). Verder wel bijna dood gegaan maar uiteindelijk gered. Warrior Bow (die meerdere tegelijk schiet) is aan te raden.Paulus07 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:01:
hmmmmm begin er niet eerder aan
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag veel punten voltooid op de kaart. Veel te makkelijk vaak doordat je zo'n hoog level hebt. Mede door dat level-gedoe vind ik eigenlijk ook de herspeelbaarheid mager. Je kunt niet veel uitdaging meer vinden in de combat of je moet telkens dezelfde regio's doen.
Qua achievements moet ik er nu nog 2, maar ik weet niet of ik die nog af ga maken. De rest was wel leuk.
Scrolls moet ik ook nog oplossen (meeste heb ik ondertussen al gevonden). Dus die doe ik denk ik nog wel, maar verder vind ik het wel heel veel gedoe voor alle locaties ontdekken én voltooien om de laatste 40 gamerpoints binnen te slepen. (en nog 20 man in de fik zetten of zo, maar dat lukt je dan nog wel denk ik). Misschien over een maandje als ik de rest van mn backlog klaar heb. En misschien dat de DLC nog wat leuke dingen kan toevoegen
[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2017 23:39 ]
@-SaveMe- papyrus puzzels zijn inderdaad echt leuk alleen heb er nu 2 die ik echt niet kan oplossen 
Maarja komt wel.
@Blaat gaaf man ik ga proberen 100% en alle achievments te halen. Lijkt me wel kikke
Weet iemand trouwens of je die helix credits ook gratis kan bemachtigen?
Maarja komt wel.
@Blaat gaaf man ik ga proberen 100% en alle achievments te halen. Lijkt me wel kikke
Weet iemand trouwens of je die helix credits ook gratis kan bemachtigen?
Je kan met een light bow die honden rakenMartinspire schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:30:
[...]
Vond hem eigenlijk nog wel te doen. Goede lvl 40 bogen hebben en dat gaat goed komen. Vond alleen het ontwijken van die honden irritant (daarvoor duurt rollen gewoon te lang voor je nog een keer kunt). Verder wel bijna dood gegaan maar uiteindelijk gered. Warrior Bow (die meerdere tegelijk schiet) is aan te raden.
Vandaag veel punten voltooid op de kaart. Veel te makkelijk vaak doordat je zo'n hoog level hebt. Mede door dat level-gedoe vind ik eigenlijk ook de herspeelbaarheid mager. Je kunt niet veel uitdaging meer vinden in de combat of je moet telkens dezelfde regio's doen.
Qua achievements moet ik er nu nog 2, maar ik weet niet of ik die nog af ga maken. De rest was wel leuk.
Scrolls moet ik ook nog oplossen (meeste heb ik ondertussen al gevonden). Dus die doe ik denk ik nog wel, maar verder vind ik het wel heel veel gedoe voor alle locaties ontdekken én voltooien om de laatste 40 gamerpoints binnen te slepen. (en nog 20 man in de fik zetten of zo, maar dat lukt je dan nog wel denk ik). Misschien over een maandje als ik de rest van mn backlog klaar heb. En misschien dat de DLC nog wat leuke dingen kan toevoegen
Die honden kun je makkelijk ontwijken door zonder lock on naar links of rechts te rennen, een richting aanhouden en niks zal je raken.Razorbite schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 02:55:
[...]
Je kan met een light bow die honden raken
ik heb dit inderdaad ook ondervonden @CrapperDeCrap
hielp enorm dodge was echt onnodig. was trouwens echt super makkelijk. de war-elephants zijn moeilijker maar dit was wel leuker.
heb er nu 46 uur in zitten en heb 77% voltooid nog even dus en dan ben ik 100%.
hielp enorm dodge was echt onnodig. was trouwens echt super makkelijk. de war-elephants zijn moeilijker maar dit was wel leuker.
heb er nu 46 uur in zitten en heb 77% voltooid nog even dus en dan ben ik 100%.
Ik ben pas lvl 20Martinspire schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:30:
[...]
Vond hem eigenlijk nog wel te doen. Goede lvl 40 bogen hebben en dat gaat goed komen. Vond alleen het ontwijken van die honden irritant (daarvoor duurt rollen gewoon te lang voor je nog een keer kunt). Verder wel bijna dood gegaan maar uiteindelijk gered. Warrior Bow (die meerdere tegelijk schiet) is aan te raden.
Alle achievements ook gehaald, anders heb je daar nog een uitdaging aanBlaat schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:40:
Zo.
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Ook gedaan.VirgoMossel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:25:
[...]
Alle achievements ook gehaald, anders heb je daar nog een uitdaging aan
Old habits was de laatste die ik moest.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
loool gister enorm DUH!! momentje
spoiler: bevat storyline spoilers
op gegeven moment kom je bij die stepped pyramide. Blijkbaar begon de game daar ook en iemand had daar een graf ingericht voor diegene die je daar gedood hebt. Krijg je dus cutscene te zien. Na de cutscene opeens scherm zwart met nog wel wat icoontjes rechtbovenin. Eerst dacht ik dat ie nog iets aan het laden was ofzo. Op gegeven moment toch maar menu geprobeerd en dat werkte gewoon. Daarna weer terug, alles nog pikzwart.
Paniek begon lichtelijk in te zetten, dacht al dat ik een vastloper ofzo had. Toen bedacht ik me "laat ik eens een fakkel proberen.....".
Ja hoor, sta je gewoon in die tombe die natuurlijk geen licht ontvangt
DUH!!!!
Paniek begon lichtelijk in te zetten, dacht al dat ik een vastloper ofzo had. Toen bedacht ik me "laat ik eens een fakkel proberen.....".
Ja hoor, sta je gewoon in die tombe die natuurlijk geen licht ontvangt

DUH!!!!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Haha, had ik ook jaL1nt schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:24:
loool gister enorm DUH!! momentje
spoiler: bevat storyline spoilersop gegeven moment kom je bij die stepped pyramide. Blijkbaar begon de game daar ook en iemand had daar een graf ingericht voor diegene die je daar gedood hebt. Krijg je dus cutscene te zien. Na de cutscene opeens scherm zwart met nog wel wat icoontjes rechtbovenin. Eerst dacht ik dat ie nog iets aan het laden was ofzo. Op gegeven moment toch maar menu geprobeerd en dat werkte gewoon. Daarna weer terug, alles nog pikzwart.
Ja hoor, sta je gewoon in die tombe die natuurlijk geen licht ontvangt![]()
DUH!!!!
Zo, Gisteren aangekomen in Alexandrie. Inmiddels level 11 of 12.
Heb meteen gisteren maar even die viewpoint gepakt in Alexandrie. en daarna moet ik helaas stoppen.
Wat is het mooi als je op een berg staat en in de verte die stad ziet liggen.
Heb meteen gisteren maar even die viewpoint gepakt in Alexandrie. en daarna moet ik helaas stoppen.
Wat is het mooi als je op een berg staat en in de verte die stad ziet liggen.
Het moment dat je de map eens goed uitzoomt, en ziet dat er nog 3 zones van onder lvl 20 zijn, terwijl ik inmiddels 23 (of 24) ben, schiet niet echt op..
Zo ga ik als lvl 40 naar de lvl 30 gebieden.. :-/
Hoop echt dat ze met een patch komen waarmee je de hele game lvl 40 kan maken als je dat eenmaal bereikt hebtMacchill schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:19:
Het moment dat je de map eens goed uitzoomt, en ziet dat er nog 3 zones van onder lvl 20 zijn, terwijl ik inmiddels 23 (of 24) ben, schiet niet echt op..
Het niet kunnen schalen van levels geeft de game ook eigenlijk geen replay value
New game+ met alles op lvl 40 dat wel kunnen aanmoedigen voor mij namelijk
[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 10-11-2017 10:21 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Een soort 'mythic' versie van het spel?Bokkie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:20:
[...]
Hoop echt dat ze met een patch komen waarmee je de hele game lvl 40 kan maken als je dat eenmaal bereikt hebt
Het niet kunnen schalen van levels geeft de game ook eigenlijk geen replay value
New game+ met alles op lvl 40 dat wel kunnen aanmoedigen voor mij namelijk
Als er dan wat extra opdrachten en speciale loot zou droppen. Potentieel idee.
[ Voor 8% gewijzigd door Macchill op 10-11-2017 10:27 ]
Een new game+ mode waarin alles level 40 (en bosses zelfs hoger) is.
Poison blijft briljant
Gisteren op een drukke route langs een tempel een dood soldaatje gepoisoned, waarna binnen de kortste keren de hele straat en enkele zijstraten onder een paarse walm bedolven was. Elke troep versterkingen op paarden die eraan kwamen verspreidden de poison nóg verder, ook de tempel in.
Kwartiertje lang de "tool kill, +5xp" vrijwel nonstop voorbij zien komen en daarna rustig alle loot opgepakt
Als bonusje ook mijn eerste level26 Phylakes omgelegd. Op een afstandje met pijlen en voorbommetjes, dat dan weer wel

Gisteren op een drukke route langs een tempel een dood soldaatje gepoisoned, waarna binnen de kortste keren de hele straat en enkele zijstraten onder een paarse walm bedolven was. Elke troep versterkingen op paarden die eraan kwamen verspreidden de poison nóg verder, ook de tempel in.
Kwartiertje lang de "tool kill, +5xp" vrijwel nonstop voorbij zien komen en daarna rustig alle loot opgepakt
Als bonusje ook mijn eerste level26 Phylakes omgelegd. Op een afstandje met pijlen en voorbommetjes, dat dan weer wel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mja ik probeer meer en meer gebruik te maken van berserkdvdkiwi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:40:
Poison blijft briljant![]()
Dat met die poison heb ik ook al meegemaakt, ik vind nog steeds dat wapen met die poison die in de preorder bonus zat erg handig, die gebruik als mijn primary weapon. Wel heel erg gaaf om zo een halve stad uitgemoord te zien worden.
Berserk was in eerder AC games ook erg tof, volgens mij heb ik die skill nog niet open gespeeld. Lijkt me tof om een Phylakes in een kamp berserk te laten gaan en dan het halve kamp uit te laten moorden voordat hij zelf eventueel plat gaat. (Alleen geen idee of dat gaat werken bij een Phylakes).Bokkie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:49:
[...]
Mja ik probeer meer en meer gebruik te maken van berserk, echt heerlijk, gewoon een zo hoog mogelijk rank ventje berserk laten gaan
[ Voor 26% gewijzigd door YdieresiS op 10-11-2017 10:53 ]
Latin capital letter y with diaeresis
Ik ook niet, maar ik vroeg me af hoeveel punten je eigenlijk kunt krijgen (oftewel, kun je alle takken unlocken of moet je juist zuinig zijn?)YdieresiS schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:51:
Berserk was in eerder AC games ook erg tof, volgens mij heb ik die skill nog niet open gespeeld. Lijkt me tof om een Phylakes in een kamp berserk te laten gaan en dan het halve kamp uit te laten moorden voordat hij zelf eventueel plat gaat. (Alleen geen idee of dat gaat werken bij een Phylakes).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Rr zijn volgens mij maar iets van 48 punten te krijgen tot aan lvl 40.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:08:
[...]
Ik ook niet, maar ik vroeg me af hoeveel punten je eigenlijk kunt krijgen (oftewel, kun je alle takken unlocken of moet je juist zuinig zijn?)
Echter na lvl 40 kan je nog steeds xp krijgen om je balk te vullen, en elk vol balkje levert nog steeds een ability point op, dus ja je kan alles unlocken, maar dat lukt je nog niet als je lvl 40 bent, daar moet je nog even wat extra voor spelen
Het feit dat je na lvl40 alsnog punten kunt krijgen, is goed nieuws! Kun je alsnog alles een keer uitproberen.Bokkie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:11:
[...]
Rr zijn volgens mij maar iets van 48 punten te krijgen tot aan lvl 40.
Echter na lvl 40 kan je nog steeds xp krijgen om je balk te vullen, en elk vol balkje levert nog steeds een ability point op, dus ja je kan alles unlocken, maar dat lukt je nog niet als je lvl 40 bent, daar moet je nog even wat extra voor spelen
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
ja kicke he
@L1nt ja wou meen je dit. naja die dingen gebeuren hoor. you must have had a *slap in the face* moment
Voor cutscene had ik fakkel vast. Daarna plots niet meer. En spel was aan het laden dus wachtte ik op beeld.....gamerboy schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:36:
[...]
ja kicke he
@L1nt ja wou meen je dit. naja die dingen gebeuren hoor. you must have had a *slap in the face* moment

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lol! Ik was daar gisteren ook, maar ik had wel direct het idee een torch te pakkenL1nt schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:42:
[...]
Voor cutscene had ik fakkel vast. Daarna plots niet meer. En spel was aan het laden dus wachtte ik op beeld.....
Dat verteld ie dus in de cutscenes. Krijg niet altijd alles mee omdat ik tegelijkertijd stream maar dat pikte ik wel weer op.-SaveMe- schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:00:
[...]
Lol! Ik was daar gisteren ook, maar ik had wel direct het idee een torch te pakkenAlleen duurde het bij mij ff om te begrijpen dat dit het punt was waar de game begon ...

Ja, dat kreeg ik ook mee, maar kon me het niet goed herinneren. Later besefte ik dat het die eerste dude was die je in de cutscene met die bal kapot mept... kwartje viel wat laterL1nt schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:07:
[...]
Dat verteld ie dus in de cutscenes. Krijg niet altijd alles mee omdat ik tegelijkertijd stream maar dat pikte ik wel weer op.
Weet iemand toevallig hoeveel quests er in totaal zijn?zowel main- als side-quests
127 quests als ik Google mag geloven.gamerboy schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:57:
Weet iemand toevallig hoeveel quests er in totaal zijn?zowel main- als side-quests
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Thanks dan ben ik er bijna
Damn wat zijn er veel gebieden voor rond de 30. Ik ben al bijna 36 en verlaat nu bijna Faiyum. En dan zijn er nog 4 a 5 gebieden of zo tm 32/33 ... En dan al die hogere gebieden nog. ik ben nog wel even zoet ben ik bang ...Pfftttt 
Ben bijna volledig geupgrade, moet nog 1 upgrade, maar misn nog 5 van die carbon dinge. Geld zat, nog rond de 45k en nog veel zooi wat ik kan verkopen
Ben bijna volledig geupgrade, moet nog 1 upgrade, maar misn nog 5 van die carbon dinge. Geld zat, nog rond de 45k en nog veel zooi wat ik kan verkopen
Als je (in-game) geld zat hebt, en er geen principiële bezwaren tegen hebt, kun je bij Reda (die gast met die dromedaris) carbon dingen kopen
Oh, dat wist ik nietMyedvyed schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:29:
Als je (in-game) geld zat hebt, en er geen principiële bezwaren tegen hebt, kun je bij Reda (die gast met die dromedaris) carbon dingen kopen
Kopen jullie eigenlijk wapens en armor bij die winkels?
of wachten jullie gewoon totdat je wat nieuws loot?
Ow en nog een vraagje, stond gisteren bij zon weverij wat sjit te verkopen. en zag daar ook een woestijn outfit die je "goed tegen de zon deed beschermen". Werkt dit ook beter dan een andere outfit? of slaat dit nergens op en is dit gewoon om de game op te vullen?
Ow en nog een vraagje, stond gisteren bij zon weverij wat sjit te verkopen. en zag daar ook een woestijn outfit die je "goed tegen de zon deed beschermen". Werkt dit ook beter dan een andere outfit? of slaat dit nergens op en is dit gewoon om de game op te vullen?
om je vragen te beantwoorden. nee ik wacht tot ik nieuwe loot heb. heb nu in elke klasse (boog soorten wapens en schilde) alleen maar legendarische wapens.Swaxie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:40:
Kopen jullie eigenlijk wapens en armor bij die winkels?
je tweede vraag nee is gewoon een leuk stukje tekst. heeft alleen invloed op je in game voice. (als er iets voor je mond zit klinkt het anders als dat je een outfit hebt die dit niet heeft)
Net in de Arena in Krokodilopolis geweest, vraagje over de main questline
...ik heb nog 17 regions unexplored ?!?
spoiler:
Ik moet de Crocodile nog killen (level 28 quest) en ik heb een main quest level 35 voor de Cyrene Arena. Is die laatste de laatste main quest? Zo ja, hoe dan ...
...ik heb nog 17 regions unexplored ?!?
Speel gewoon lekker door? Laat je verrassen zou ik zeggen...
Zou het alleen gaar vinden zal het zo is... Maar ik speel zeker door, ga alle quest/sidequest/locations doenSemperFidelis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:07:
Speel gewoon lekker door? Laat je verrassen zou ik zeggen...
Ik heb die anubis nu verslagen (op level 38, was best blij), maar ik kan hem opnieuw doen?? heeft dit enig effect of hoe werkt dit???
Ik bedoel wat krijg je als je hem weer verslaat? of is dit een bug?
Ik bedoel wat krijg je als je hem weer verslaat? of is dit een bug?
[ Voor 32% gewijzigd door jacolc op 10-11-2017 18:08 ]
@jacolc elke keer dat je hem verslaat krijg je 1000xp en 250 drachmare
als je alle bosses hebt verslagen (zijn er 4 verspreid over 4 weken) krijg je de anubis outfit
@-SaveMe- de quest in cyena is niet de main quest maar een side-quest en het klopt na het uitspelen van de main quest is er enorm veel gebieden waar niet door heen is gegaan. dus dit moet je doen voor de sidequests en de ? te clearen
hier weer wat video's:
ook heb ik weer een hoop nieuwe afbeeldingen gemaakt. een duimpie omhoog is altijd fijn om te weten hoe veel jullie het waarderen
:
als je alle bosses hebt verslagen (zijn er 4 verspreid over 4 weken) krijg je de anubis outfit
@-SaveMe- de quest in cyena is niet de main quest maar een side-quest en het klopt na het uitspelen van de main quest is er enorm veel gebieden waar niet door heen is gegaan. dus dit moet je doen voor de sidequests en de ? te clearen
hier weer wat video's:
ook heb ik weer een hoop nieuwe afbeeldingen gemaakt. een duimpie omhoog is altijd fijn om te weten hoe veel jullie het waarderen
origins foto-gallery for pictures taken by myself in the famous assassin's creed game; Origins | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 131% gewijzigd door gamerboy op 10-11-2017 22:06 ]
@gamerboy Ik en ik denk de rest hier waardeer je inzet en enthousiasme, maar ik denk dat het slimmer is om voortaan om al die video's in een spoiler ofzo te plaatsen. Mobiel browsen wordt er zo niet leuker op in ieder geval haha.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zal het onthoudenAntraXxX schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:41:
@gamerboy Ik en ik denk de rest hier waardeer je inzet en enthousiasme, maar ik denk dat het slimmer is om voortaan om al die video's in een spoiler ofzo te plaatsen. Mobiel browsen wordt er zo niet leuker op in ieder geval haha.
ook nog een tip voor de mensen die oliefanten gaan bestrijden:
spoiler:
als je de strijd aan gaat met de 2 olifanten (dacht in "the white desert") zorg er dan voor dat je ze allebij eerst "low" krijgt en niet eerst volledig op 1 gaat. als je 1 oliefant dood hebt zal de ander wilder en moeilijker worden. ik heb hem 2 keer gedaan eerste keer met mijn techniek (in 1 keer gehaald) de 2de keer eerst op 1 daarna op de ander (ook gehaald maar met veel meer moeite)
dacht kan jullie misschien wel helpen
[ Voor 41% gewijzigd door gamerboy op 11-11-2017 00:15 ]
Met het huidige lazyloading op het forum is dat toch niet zo'n heel groot probleem meer? En spoilers + video werkt ook niet lekker (die wordt gewoon getoond voor zover ik weet).AntraXxX schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:41:
Nah aan de ene kant snap ik het wel hoor.Martinspire schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 00:17:
[...]
Met het huidige lazyloading op het forum is dat toch niet zo'n heel groot probleem meer? En spoilers + video werkt ook niet lekker (die wordt gewoon getoond voor zover ik weet).
IMHO ga ik video’s toch wel plaatsen en is de mogelijkheid van spoilers in de video. Dus dan moet je de video’s niet kijken.
Ik twijfel of ik AC ga kopen. Ik denk dat ik de wereld wel leuk ga vinden, maar ik vraag me af hoe het verhaal is. Ook hoor ik veel commentaar over de voice acting.
Ik vond bijvoorbeeld horizon zero dawn erg leuk. Maar dat kwam ook omdat ik het verhaal goed vond.
Ik vond bijvoorbeeld horizon zero dawn erg leuk. Maar dat kwam ook omdat ik het verhaal goed vond.
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor hoe slecht de voice acting is. Nou ben ik geen goede referentie, ik speel namelijk alleen Assassins Creed🤔giantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:12:
Ik twijfel of ik AC ga kopen. Ik denk dat ik de wereld wel leuk ga vinden, maar ik vraag me af hoe het verhaal is. Ook hoor ik veel commentaar over de voice acting.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
nou dan voor een goeie referentie van iemand die veel andere games speelt. assassins creed origins is een enorm goed spel.giantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:12:
ja de voice acting is niet altijd even best maar is niet hinderlijk en met de laatste patch een heel stuk minder merkbaar.
het is het zeker waard dat zeg ik je alvast
Het verhaal is prima, niks wereldschokkends. En zoals het een AC game betreft, gaat dat om een aantal assassinations. Je krijgt de kans om met Cleopatra te pratengiantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:12:
De voice acting is redelijk generiek, maar ik vind het ook niet storend. De wereld is erg mooi uitgevoerd en die kun je naar hartelust exploren!
Dank. Ik vroeg het me ook af gegeven de relatief lage waardering die de game krijgt.gamerboy schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:37:
[...]
nou dan voor een goeie referentie van iemand die veel andere games speelt. assassins creed origins is een enorm goed spel.
ja de voice acting is niet altijd even best maar is niet hinderlijk en met de laatste patch een heel stuk minder merkbaar.
het is het zeker waard dat zeg ik je alvast
Die snap ik niet want de waardering band e game is juist super hoog.giantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:21:
[...]
Dank. Ik vroeg het me ook af gegeven de relatief lage waardering die de game krijgt.
Een 8.3 is het gemiddelde cijfer. Dus weet niet wat je sources zijn? 😁
Nouja. Het is niet een echte topper als Mario, horizon zero dawn, Zelda, wolfenstijn etc.
naja das gewoon weg niet waar.giantgiantus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:35:
Nouja. Het is niet een echte topper als Mario, horizon zero dawn, Zelda, wolfenstijn etc.
hij wordt door veel reviewers vergeleken met witcher 3 (super game) horizon zero dawn (super game)
zelda en mario zijn volledige andere games dus die zou ik daarin al totaal niet meenemen. en wolfenstijn is een leuk spel maar vind het kwalitatief nou niet echt 'de' van 'het'
IMHO
Wat? De voice acting verbeterd in een patch?gamerboy schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:37:
[...]
Nee maar de laatste patch heeft het iets minder merkbaar gemaakt (de rest is dus beter geworden)Tom schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:27:
[...]
Wat? De voice acting verbeterd in een patch?
Het is niet verbeterd maar wel minder merkbaar omdat de rest beter is?gamerboy schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:28:
[...]
Nee maar de laatste patch heeft het iets minder merkbaar gemaakt (de rest is dus beter geworden)

Ja klinkt raar maar moet je maar ervaren dan snap je me 😂Tom schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:40:
[...]
Het is niet verbeterd maar wel minder merkbaar omdat de rest beter is?
voor iedereen van level 40:
zojuist toch maar de laatste missie gedaan. kon het niet laten ben begonnen op 84% en nu die missie gedaan is zit ik op 86% moet dus nog 14% aan side-quest gaan doen voor de dlc uit komt (moet makkelijk lukken
maar om niet al te veel af te dwalen; de laatste missie is facking gaaf en ik zal niet spoileren maar ze hebben zich super goed aan de lore gehouden. er gebeuren een paar hele gave dingen
veel plezier aan iedereen die hem nog moet doen
hier nog een video:
[ Voor 58% gewijzigd door gamerboy op 11-11-2017 20:19 ]
Ben intussen level 28 En net bezig in Memphis. Net een creepy quest gedaan met een slang... Dat was even weird.
Hoe en waar kan je zien hoever je bent qua progressie? Ik moet bijna alle regio's nog unlocken en ben story wise gaan reizen. Doe alles te paard of te voet echt een genot
Hoe en waar kan je zien hoever je bent qua progressie? Ik moet bijna alle regio's nog unlocken en ben story wise gaan reizen. Doe alles te paard of te voet echt een genot

Als je game afsluit kun je in uplay je progressie zien. Bij de game kun je dan zelf kijken hoeveel uur inzit hoeveel procent progressie je hebt en andere informatie.Mrjraider schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:55:
Ben intussen level 28 En net bezig in Memphis. Net een creepy quest gedaan met een slang... Dat was even weird.
Hier ook weer wat video’s:
[ Voor 6% gewijzigd door gamerboy op 12-11-2017 10:04 ]
- In begin van het spel vond ik het een beetje saai omdat je dan alleen nog is siwa kon blijven en omdat de andere gebieden zo veel hoger waren in level. Nu dat ik level 20 ben is dat veel verbeterd, nu kun je al in een groot deel van de map gaan zonder dat je direct gedood word. Er is natuurlijk wel super veel te doen soms wel iets te veel waardoor dat het soms onoverzichtelijk word.
- nu heb ik een vraagje I.V.M. Nomad's Bazaar, je kunt bij hem een dagelijkse quest doen en als je deze gedaan heb dan krijg je een speciaal wapen. Maar als je na het uitvoeren van de quest terug bij reda gaat en hij u dat wapen geeft, dan zie je in uw rechter hoek dat er zo een klein vierkantje opkomt met zo een heka chest in waar +1 bij staat. Wil dit dan zeggen dat ik zo een extra chest gekregen heb zo ja waar kan ik deze dan vinden
- nu heb ik een vraagje I.V.M. Nomad's Bazaar, je kunt bij hem een dagelijkse quest doen en als je deze gedaan heb dan krijg je een speciaal wapen. Maar als je na het uitvoeren van de quest terug bij reda gaat en hij u dat wapen geeft, dan zie je in uw rechter hoek dat er zo een klein vierkantje opkomt met zo een heka chest in waar +1 bij staat. Wil dit dan zeggen dat ik zo een extra chest gekregen heb zo ja waar kan ik deze dan vinden
Nee; je krijgt een chest waarin het wapen zit dat je in beeld ziet. De kistjes, als je die koopt, worden direct geopend bij het kopen. In dit geval krijg je er 1, maar het eindresultaat is hetzelfde.rabotgangster schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:16:
- In begin van het spel vond ik het een beetje saai omdat je dan alleen nog is siwa kon blijven en omdat de andere gebieden zo veel hoger waren in level. Nu dat ik level 20 ben is dat veel verbeterd, nu kun je al in een groot deel van de map gaan zonder dat je direct gedood word. Er is natuurlijk wel super veel te doen soms wel iets te veel waardoor dat het soms onoverzichtelijk word.
Ik gok dat je die 'notificatie' ziet omdat het mechanisme erachter hetzelfde is; of dat nu kopenof krijgen is.
Ik heb continu twee icoontjes rechts boven onder elkaar staan. Een soort van assassins creed symbool, en daaronder een rond icoontje met daarin een hamer (zo lijkt het). Geen idee waarom, ook kan ik niks vinden op google... Iemand een idee?
Eerste symbool betekend dat je een vaardigheidspunt hebt om te besteden en de hamer betekend dat je onder uitrusting je armour kan upgraden.
Super spel! Heb hem een paar dagen geleden uitgespeeld, wat een ervaring. Alle lof voor Ubisoft en het team van Ashraf, hoop dat dit team de volgende Assassin’s Creed ook gaat maken (hoop persoonlijk een Aziatische setting). Ik vond het overigens wel een erg simpel spel, voor mij persoonlijk geen uitdaging, ook niet op Hard. Een mooie toevoeging aan het spel zou een level-scaling optie zijn of in iedergeval iets waarmee je het spel wat lastiger maakt zonder dat je bijvoorbeeld low-level wapens of geen abbilities points gebruikt.
Ben nu zelf level 40 en ben nu een beetje alle gebieden aan het clearen. Zodra ik dat heb gedaan ga ik eens kijken naar de achievements om uiteindelijk die platina trofee binnen te slepen.
Kan niet wachten op de DLC, nog even geduld 🤪
Ben nu zelf level 40 en ben nu een beetje alle gebieden aan het clearen. Zodra ik dat heb gedaan ga ik eens kijken naar de achievements om uiteindelijk die platina trofee binnen te slepen.
Kan niet wachten op de DLC, nog even geduld 🤪
Is inderdaad dat je een abilitie point hebt en de mogelijkheid hebt om Bayek zijn armer aspecten kan upgradePsychoBoyJack schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:01:
Ik heb continu twee icoontjes rechts boven onder elkaar staan. Een soort van assassins creed symbool, en daaronder een rond icoontje met daarin een hamer (zo lijkt het). Geen idee waarom, ook kan ik niks vinden op google... Iemand een idee?
@Qlimaxs zou eens de olifanten gaan proberen als ik jou was
Hier nog wat video’s:
[ Voor 19% gewijzigd door gamerboy op 12-11-2017 19:10 ]
Shiiiiit!
Beetje too much vind ik, later nog maar eens proberen ...
spoiler: Olifant
Kwam vandaag als level 38 die twee Olifanten tegen. Daamn, das tough! Had er 1 kapot, maar dan moet je die tweede nog en mijn health regenereert niet verder dan 1/3 ... En niet eens een checkpoint na die eerste, moet je ze weer alle twee doen.
[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 13-11-2017 07:46 ]
Had in een eerder post al een goeie tip gegeven dus hier nogmaals:-SaveMe- schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:04:
Shiiiiit! Kwam vandaag als level 38 die twee Olifanten tegen. Daamn, das tough! Had er 1 kapot, maar dan moet je die tweede nog en mijn health regenereert niet verder dan 1/3 ... En niet eens een checkpoint na die eerste, moet je ze weer alle twee doen.
spoiler:
Als je 1 voor 1 gaat is het veel moeilijker als dat je allebij de olifanten eerst low brengt tot het laatste streepje! En daarna 1 voor 1 dood maakt.
geloof me dit is prefecten techniek
Kunnen dit soort zaken aub tussen spoilermarks. Hoef dit niet zo te lezengamerboy schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:28:
[...]
Had in een eerder post al een goeie tip gegeven dus hier nogmaals:
Als je 1 voor 1 gaat is het veel moeilijker als dat je allebij de olifanten eerst low brengt tot het laatste streepje! En daarna 1 voor 1 dood maakt.geloof me dit is prefecten techniek
Het feit dat @-SaveMe- net zei dat er twee olifanten zijn is dan toch al de spoiler of zeg ik nu iets heel raarsgnauw schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:36:
[...]
Kunnen dit soort zaken aub tussen spoilermarks. Hoef dit niet zo te lezen
hier nog een video:
[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 13-11-2017 01:30 ]
klopt.gamerboy schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:56:
[...]
Het feit dat @-SaveMe- net zei dat er twee olifanten zijn is dan toch al de spoiler of zeg ik nu iets heel raars
Fixed !

Gisteren mij eerste Phylakis dood gekregen! Had z'n paard afgepakt en de sukkel kroop niet op één van die andere half dozijn paarden die er in de buurt stonden... Dus afstand creeeren, pijl afschieten, op hem af galloperen en even met m'n zwaard slaan, rince and repeat. Een melee gevecht ging hem niet worden, ik heb 0 punten in de warrior tak zitten 
Mijn meeste wapens zijn nu legendary, behalve de bogen. Ik krijg gewoon geen enkele legendary boog...
Heb nog wel even heel hard gelachen tijdens een quest... Moest iemand bevrijden (een schrijver geloof ik), dus ik sloeg de bestuurder van de kar waar hij op lag dood en reed de kar de stad uit. Ik haal die schrijver uit de kar, hij zegt dat ik voorzichtig met hem moet doen, want die wachters hadden zijn heup gebroken. En dan zegt hij dat hij naar de haven moet... Dus ik leg hem weer terug in die kar en ga terug naar de stad. Ik moest daarvoor een brug over en toen ik bovenop stond zag ik dat die schrijver uit die kar was gegleden. Oeps. Ik leg hem dus weer terug en wil verder rijden en zie een phylakis naar me toe bewegen. Oeps 2. Ik denk, ik keer even op die brug, en wacht tot hij voorbij is. Maar dat keren ging niet helemaal goed en ik eindig balancerend op de rand van de brug, paarden stonden nog op de brug, kar hing over de rand en toen... gleed die kar zo plons het water in... Leuk detail, één paard wist zich vrij te maken en zwom naar de kant
(die andere heb ik niet meer gezien). En die schrijver? Nou, die kon nog perfect zwemmen met z'n gebroken heup!
(ik heb nog een boot gezocht, maar daar wilde hij niets van weten, hij bleef stug rondjes zwemmen!)
Mijn meeste wapens zijn nu legendary, behalve de bogen. Ik krijg gewoon geen enkele legendary boog...
Heb nog wel even heel hard gelachen tijdens een quest... Moest iemand bevrijden (een schrijver geloof ik), dus ik sloeg de bestuurder van de kar waar hij op lag dood en reed de kar de stad uit. Ik haal die schrijver uit de kar, hij zegt dat ik voorzichtig met hem moet doen, want die wachters hadden zijn heup gebroken. En dan zegt hij dat hij naar de haven moet... Dus ik leg hem weer terug in die kar en ga terug naar de stad. Ik moest daarvoor een brug over en toen ik bovenop stond zag ik dat die schrijver uit die kar was gegleden. Oeps. Ik leg hem dus weer terug en wil verder rijden en zie een phylakis naar me toe bewegen. Oeps 2. Ik denk, ik keer even op die brug, en wacht tot hij voorbij is. Maar dat keren ging niet helemaal goed en ik eindig balancerend op de rand van de brug, paarden stonden nog op de brug, kar hing over de rand en toen... gleed die kar zo plons het water in... Leuk detail, één paard wist zich vrij te maken en zwom naar de kant
(ik heb nog een boot gezocht, maar daar wilde hij niets van weten, hij bleef stug rondjes zwemmen!)
@gamerboy De spoiler zit hem in het vertellen van de beste manier om iets te doen. Dat ontdekken mensen graag zelf. Is het zo moeilijk trouwens om voor de zekerheid spoilertags te gebruiken? Zeker als iemand er al iets van heeft gezegd.
Wil niet veel zeggen maar als je terug leest weet je dat er van te voren al een spoiler wasPlaya del C. schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:07:
@gamerboy De spoiler zit hem in het vertellen van de beste manier om iets te doen. Dat ontdekken mensen graag zelf. Is het zo moeilijk trouwens om voor de zekerheid spoilertags te gebruiken? Zeker als iemand er al iets van heeft gezegd.
Blijft de vraag: het is toch niet zo moeilijk (of veel moeite) om even spoiler-tags te gebruiken?gamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:08:
[...]
Wil niet veel zeggen maar als je terug leest weet je dat er van te voren al een spoiler was
Dat de tegenwoordige mensch zo nieuwsgierig is om alsnog erop te klikken, is dan niet jouw schuld meer..
Had het na de vorige post ook gelijk aangepastMacchill schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:13:
[...]
Blijft de vraag: het is toch niet zo moeilijk (of veel moeite) om even spoiler-tags te gebruiken?
Dat de tegenwoordige mensch zo nieuwsgierig is om alsnog erop te klikken, is dan niet jouw schuld meer..
Voor de duidelijkheid dan:gamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:08:
[...]
Wil niet veel zeggen maar als je terug leest weet je dat er van te voren al een spoiler was
Vertellen wat je tegenkomt in het spel (spoiler 1) is iets anders dan vertellen hoe je spoiler 1 het beste kan verslaan (spoiler 2). Spoiler 1 stond ondertussen in spoiler tags en jouw eigen spoiler (spoiler 2) nog niet, ook niet na een duidelijke vraag om dat te doen van iemand anders. Maar bedankt dat je nu alsnog de spoiler tags hebt gebruikt. (En nu klikt alsnog iedereen op je spoiler om te zien waar deze discussie nou weer over ging
Je bent lekker enthousiast in dit topic, dus ga zo door zou ik zeggen. Alleen niet vergeten dat er verschillende soorten mensen meelezen. Dus liever een spoilertag te veel dan te weinig
Haha gaat goed komenPlaya del C. schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:21:
[...]
Voor de duidelijkheid dan:
Vertellen wat je tegenkomt in het spel (spoiler 1) is iets anders dan vertellen hoe je spoiler 1 het beste kan verslaan (spoiler 2). Spoiler 1 stond ondertussen in spoiler tags en jouw eigen spoiler (spoiler 2) nog niet, ook niet na een duidelijke vraag om dat te doen van iemand anders. Maar bedankt dat je nu alsnog de spoiler tags hebt gebruikt. (En nu klikt alsnog iedereen op je spoiler om te zien waar deze discussie nou weer over ging)
Je bent lekker enthousiast in dit topic, dus ga zo door zou ik zeggen. Alleen niet vergeten dat er verschillende soorten mensen meelezen. Dus liever een spoilertag te veel dan te weinig
Mis ik weer de spoiler tags...
Sommige mensen willen dit graag zelf meemaken voor je het verklapt!

spoiler:
Nee, maandagochtend is misschien niet het tijdstip voor dit soort grapjes..
hahaMacchill schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:25:
[...]
Mis ik weer de spoiler tags...
Sommige mensen willen dit graag zelf meemaken voor je het verklapt!![]()
![]()
![]()
spoiler:Nee, maandagochtend is misschien niet het tijdstip voor dit soort grapjes..
spoiler:
geweldig 
Wellicht een domme vraag, maar waarom staat er eigenlijk [Multi] voor de topic titel? ACO is toch helemaal geen multiplayer?
Meerdere platformenWho Am I? schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:46:
Wellicht een domme vraag, maar waarom staat er eigenlijk [Multi] voor de topic titel? ACO is toch helemaal geen multiplayer?
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen! Of had dat in spoilertags gemoeten? 
Morgen een nieuwe god om te verslaan wellicht in trials of the gods? Ben benieuwd wat de volgende reward gaat zijn!
Morgen een nieuwe god om te verslaan wellicht in trials of the gods? Ben benieuwd wat de volgende reward gaat zijn!
je hebt bij de eerste god toch geen andere reward gehad dan 1000xp en 250 drachmar? of heb ik iets gemistBlaat schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:43:
Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen! Of had dat in spoilertags gemoeten?
Jawel, een zwaardgamerboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:31:
[...]
je hebt bij de eerste god toch geen andere reward gehad dan 1000xp en 250 drachmar? of heb ik iets gemist