Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Elke keer op start of map tevoorschijn halen kut reclame voor dat schijtevent :')

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:52:
Elke keer op start of map tevoorschijn halen kut reclame voor dat schijtevent :')
Ja er zitten nog een hoop bugs in het event hoor ik veel mensen zeggen. Zou volgende week bij de volgende boss-fight opgelost moeten zijn ;) lets hope

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Naja, in ieder geval Phylak nr 10 in stijl gedaan oOo

https://imgur.com/oNhTMTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Bokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:42:

ISU armor is zo out of place. Ik vind tot nu toe alleen Bayeks custom armor mooi! Nice kill BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Razorbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:00:
[...]

ISU armor is zo out of place. Ik vind tot nu toe alleen Bayeks custom armor mooi! Nice kill BTW
Vond hem in het begin ook meh, maar was moe van de standaard en Dessert viper en toch wel beetje gaan waarderen.

spoiler:
Out of place klopt ook wel natuurlijk, gezien de oorsprong waar het vandaan komt en hoe je hem krijgt :)

Nu toch Black armor ^^ Ben de laatste 2 gaan hunten zodra ik 38 was zoals je aan de xp balk kan zien

Wel tof vind ik dat je stem blikkerig wordt met Isu armor facemask :) weer zo een mooi detail

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 07-11-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Hier een guide voor de Anubis Bossfight
Where is the Anubis boss fight on the map?
Your quest marker will take you to a region known as the Great Sand Sea. It's the most Eastern region of Egypt, and it's right next to the starting region of Siwa. You can find the Anubis boss fight near the very north of the region, just out in the middle of the desert.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooie tips voor iedereen die het event gaat doen zeker een MUST WATCH:
altijd handig ! ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Razorbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:00:
[...]

Ik loop gewoon als Altaïr in de rondte. En het staat eigenlijk helemaal niet verkeerd in de setting imo :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 11:14

Wailing_Banshee

You're Next

gamerboy schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:16:
Voor alle mensen die misschien wat info missen dit is het verhaal:
1. Je moet level 40 zijn
2. Elke week komt er een nieuwe boss er zijn er op het moment 4 en Ubisoft hint naar meer in de toekomst (na de eerste elf in januari)
3. Je moet alle 4 de bossen verslaan om de Anubis outfit te krijgen.
4. Na de 4 weken herhalen de bossen zich voor als je er 1 gemist hebt.
ah, over 4 weken ben ik misschien wel level 40! Gisteren de 20 aangetikt.
Bokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:42:

Ik dacht in style = in de outfit die je na de badhuis scene krijgt :p (vind dat een gaaf detail trouwens :D)

Gisteren maar weer uit Siwa vertrokken, zelfs de dagelijkse missie was voor een lvl28 (wel maar even gedaan voordat ik weg ging). En je kunt niet met je paard een stijle helling afgalloperen en blijven leven... (fast travel doe ik niet aan, is de omgeving veel te mooi voor, dus via de bushbush dwars door die hoge level gebieden tussen Siwa en Alexandria)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:04
Notna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:20:
[...]

Ik loop gewoon als Altaïr in de rondte. En het staat eigenlijk helemaal niet verkeerd in de setting imo :Y
Altair blijft voor mij het mooiste Assassin pakje. Alleen Bayek ze outfit heeft veel detail en het is wat realistischer. Het is wat grijzig, hier en daar een scheurtje of gaatje. En die van Altair en Ezio zijn spier en spier wit :*). Ik heb ook nog steeds Bayek zijn Outfit en gebruik nog steeds ''Fang'' van de pre-order. _/-\o_.

Dit is trouwens wel een spel dat ik 1x speel ben ik bang. Ik probeer nu zoveel mogelijk te doen. En de volgende keer denk ik: heb ik al gedaan, heb ik al gezien.

Zo heb ik ook 1x de Witcher 3 beleeft... ja niet gespeeld, maar beleeft _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fyXIvIod2bZRKth38PbqcTBY/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r8ePMBIqv7LnlGWHAruGAKas/full.jpg

The fuck? :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gisteren weer, hey een bootje ik zwem er even naar toe. HOOOOOOO!!!! :P

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4455/24378625518_8c8fb3f37c_o.png

[ Voor 30% gewijzigd door Paulus07 op 08-11-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Haha, ik ben ook zoiets tegengekomen. Zal vanavond even het plaatje uploaden :+

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja veel rare dingen nog steeds, zoals deze easy Phylake kill die ik tegenkwam

https://gfycat.com/gifs/d...kedEuropeanfiresalamander

Nog geen uur later had ik bijna hetzelfde, mijn gif van gisteravond was de laatste lvl 40 phylake, de andere lvl 40 phylake had ik met 2 hits.. 1 Predator pijl in zijn face waardoor hij op mij af kwam, ik stond op een heuvel

Hij rijd met zijn charriot de heuvel op, raakt iets van potten, die exploderen, ik draai camera om hem te vinden, ligt hij op de grond met nog 1 balkje hp... charriot komt uit de lucht vallenn....

The end. :X

echt raar >_< was te verbaasd om op de record knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:28:
Mja veel rare dingen nog steeds, zoals deze easy Phylake kill die ik tegenkwam

https://gfycat.com/gifs/d...kedEuropeanfiresalamander

Nog geen uur later had ik bijna hetzelfde, mijn gif van gisteravond was de laatste lvl 40 phylake, de andere lvl 40 phylake had ik met 2 hits.. 1 Predator pijl in zijn face waardoor hij op mij af kwam, ik stond op een heuvel

Hij rijd met zijn charriot de heuvel op, raakt iets van potten, die exploderen, ik draai camera om hem te vinden, ligt hij op de grond met nog 1 balkje hp... charriot komt uit de lucht vallenn....

The end. :X

echt raar >_< was te verbaasd om op de record knop te drukken.
Haha ik ben morgen avond weer thuis dan ga ik gelijk die 2 level 40s even doen die heb ik nog niet gedaan kijken of het mij ook gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
met de PC versie heb ik op enkele plekken wel heel erg deze taferelen met models die uitgerekt worden naar het midden van de wereld. Gisteren op ene punt waar het echt niet normaal was:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4543/38259938241_b0961c4299_o.png

Dit is dus maar 10% wat je ziet op deze positie/plek :P

meer mensen dit op PC?

[ Voor 8% gewijzigd door Paulus07 op 08-11-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Het is en blijft een Ubi spel hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik verbaas me er altijd nog over hoe goed het spel draait.
Nog geen ene crash gehad.

Natuurlijk heb ik ook wel eens fruitmanden 3 meter in de lucht zien hangen, maar kom op. Hoe groot is het spel wel niet. Ik noem dat nog geen eens een bug :D

Wel heb ik al een paar keer gehad dat ik een gebied niet kan clearen omdat de treasure ergens in de lucht hangt. Als ik dan met Senu opzoek gaat naar de schatkist hangt hij in de lucht. Kom je daar aan, is er niks en kan je er niks mee. Frustrerend als je een gebied wilt afronden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Paulus07 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:48:
met de PC versie heb ik op enkele plekken wel heel erg deze taferelen met models die uitgerekt worden naar het midden van de wereld. Gisteren op ene punt waar het echt niet normaal was:

[afbeelding]

meer mensen dit op PC?
Één woord, "Ubisoft", ziet er trouwens meer uit als artifacts trouwens, laatste drivers op GPU al gesintalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Gister nog weer even gespeeld maar kwam nu toch iets tegen waarvan ik toch echt dacht van "kom op zeg!!"

spoiler: over storyline
Ik was bezig met de Hyena. Hierbij kom je op gegeven moment onder 1 van de piramides. Daar heb je zo'n pilaar van de ISU. Dat ding straalde al wat licht uit. Op gegeven moment activeer je hem en begint dat ding iets te projecteren en hoor je een opgenomen stem.

Ondertussen staat Bayek er bij alsof dit dagelijkse kost is 8)7

Kom op zeg, wij zijn technologie gewend maar als we vandaag dag dat ding in het echt zouden ontdekken dan freaken die archeologen of wie het ook vind enorm out. Een persoon uit Bayek's tijd zouden helemaal flippen.....

hadden ze wel wat beter mogen doen IMHO

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Plainside schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:01:
[...]

Één woord, "Ubisoft", ziet er trouwens meer uit als artifacts trouwens, laatste drivers op GPU al gesintalleerd.
Yup heb de laatste Nvidia 388.13 driver draaien.
Als ik de game weer ga spelen eens kijken of het door eventuele settings komt bij afterburner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

[afbeelding]

meer mensen dit op PC?
Heb dit nog niet gezien (wel in Skyrim, daar zie ik dit ook regelmatig gebeuren...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:59
L1nt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:05:
Gister nog weer even gespeeld maar kwam nu toch iets tegen waarvan ik toch echt dacht van "kom op zeg!!"

Ik was bezig met de Hyena. Hierbij kom je op gegeven moment onder 1 van de piramides. Daar heb je zo'n pilaar van de ISU. Dat ding straalde al wat licht uit. Op gegeven moment activeer je hem en begint dat ding iets te projecteren en hoor je een opgenomen stem.

Kom op zeg, wij zijn technologie gewend maar als we vandaag dag dat ding in het echt zouden ontdekken dan freaken die archeologen of wie het ook vind enorm out. Een persoon uit Bayek's tijd zouden helemaal flippen.....

spoiler:
Niet vergeten dat Bayek bestuurd word door iemand uit de hedendaagse tijd. Ik ben het er echter wel mee eens dat het niet geheel duidelijk is hoe die "herinneringen" nu geintrepeteerd moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Om eerlijk te zijn komt dat levelen me inmiddels de neus uit.

Ik wil gewoon de mainstory doorknallen. Ik heb wat dingen gehoord over waar het verhaal naar toe gaat en ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn.

Heb nu de eerste 8 van Orde members afgemaakt, en het levelen neemt nu steeds meer tijd in beslag. Op zoek naar een side quest hier, side quest daar :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:36:

Ik wil gewoon de mainstory doorknallen. Ik heb wat dingen gehoord over waar het verhaal naar toe gaat en ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn.

Heb nu de eerste 8 van Orde members afgemaakt, en het levelen neemt nu steeds meer tijd in beslag. Op zoek naar een side quest hier, side quest daar :(
Het spijt me, maar dan waardeer je de game absoluut niet in zn kracht. Het is de bedoeling dat je de wereld ontdekt! De sidequest zijn leuk om te spelen: Ze laten je de omgeving ontdekken en vertellen je over de problemen van de regio, veroorzaakt door The Order.

Mijn klacht is juist eerder dat je te snel overlevelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:36:

Ik kom gewoon niet aan de main mission toe... Er is altijd wel een ander vraagteken aan de horizon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren het Roman Pack unlockt en de legendary bijl die erbij zat uitgeprobeerd, wat een beest!
Het is, na 25 uur met een zwaard gespeeld te hebben, even wennen aan de iets tragere moveset maar hij sloopt echt alles. En dan heeft ie ook nog health on hit.
Deze houden we voorlopig als main wapen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:40
dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:01:
Gisteren het Roman Pack unlockt en de legendary bijl die erbij zat uitgeprobeerd, wat een beest!
Het is, na 25 uur met een zwaard gespeeld te hebben, even wennen aan de iets tragere moveset maar hij sloopt echt alles. En dan heeft ie ook nog health on hit.
Bij mij staat die nog altijd als "coming soon" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:05:

zeker mee eens ik had ook wel een betere reactie verwacht van onze lieve bayek maar het lijkt wel alsof hij dit gewent is om te zien ofzo.

[afbeelding]

meer mensen dit op PC?
heb al 45 uur en heb zelf nog maar 1 glitch tegen gekomen en dat is dat Senu zijn vleugels als een barrel role waren tijdens het normale vliegen:
Pic3(screenshot)
Razorbite schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:52:
[...]

Het spijt me, maar dan waardeer je de game absoluut niet in zn kracht. Het is de bedoeling dat je de wereld ontdekt! De sidequest zijn leuk om te spelen: Ze laten je de omgeving ontdekken en vertellen je over de problemen van de regio, veroorzaakt door The Order.

Mijn klacht is juist eerder dat je te snel overlevelt!
@ArnoldSmiley dit is zeker waar wat Razorbite zegt. als je het spel alleen wilt spelen voor de storyline heb je een hele mooie store waar je extra geld in kan steken om spullen te kopen en abilitie points waardoor je sneller kan levelen. echter als je dit spel speelt omdat je fan bent van de serie gaat het je om alles: de setting, de story en side missions. als je dat niet hebt ben je niet de juiste persoon voor deze game.

de game is echter gemaakt voor de meer "indept type" gamer die alles wilt ondekken. IMHO

[ Voor 56% gewijzigd door gamerboy op 08-11-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:01:
Komt die bij de Season Pass c.q Gold Edition? Ik moest namelijk gisteren dat ik keek 6.99 betalen ervoor terwijl ik de SP wel heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Hij is inderdaad included in de season pass.

Afbeeldingslocatie: http://static.4gamers.be/storage/r/content5/images/2017/10/11/53019d1ff5c2383e409a9b733efc90a6.jpg?1507728065
Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:04:
[...]
Bij mij staat die nog altijd als "coming soon" ...
Wellicht een overbodige vraag, maar je hebt toch wel de Gold of de Deluxe Edition met season pass?

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Notna ja season pass komt bij de gold edition. wel raar ik heb het zelf nog niet gecheckt omdat ik morgen avond pas thuis ben maar hoop dat ik er geen last van heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

kleefei schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:16:
[...]

spoiler:
Niet vergeten dat Bayek bestuurd word door iemand uit de hedendaagse tijd. Ik ben het er echter wel mee eens dat het niet geheel duidelijk is hoe die "herinneringen" nu geintrepeteerd moeten worden..
spoiler:
in feite herleef je Bayeks herinneringen. Mijn interpretatie is dat bepaalde dingen gegaan zijn zoals jij het speelt maar dat je niet echt invloed er op hebt. Het is immers geen tijdmachine.

Bayek zou dus hoe dan ook moeten reageren op zoiets

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Notna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:20:
[...]

Ik ook! Enige mooie outfit imho en hij past inderdaad goed in de setting. Lekker chique :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ezio outfit heeft toch wel mijn hartje gewonnen boven Altaïr.
Beide storys zijn donders goed maar ezio wint bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik speel met de Desert Cobra outfit die bij de pre-order kwam; vind de Ezio/Altair outfits niet passen in de woestijn ;)
De Roman outfit is ook wel erg mooi, dus er wordt een beetje gewisseld af en toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
gamerboy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:13:
@Notna ja season pass komt bij de gold edition. wel raar ik heb het zelf nog niet gecheckt omdat ik morgen avond pas thuis ben maar hoop dat ik er geen last van heb :)
Net gekeken en kreeg een kleine update binnen van de game op de XBO. Nu kon ik de Roman Pack gewoon downloaden, wat weer 307 MB was :')

Denk dat ik er iets te vroeg bij was gisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:56:
[...]

Net gekeken en kreeg een kleine update binnen van de game op de XBO. Nu kon ik de Roman Pack gewoon downloaden, wat weer 307 MB was :')

Denk dat ik er iets te vroeg bij was gisteren :+
Oh beter hoop dat ik hem dan ook kan downloaden morgen 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Ha, dat paard heeft dezelfde naam als mijn oudste zoon :+ Zal hij leuk vinden als hij straks uit school komt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Notna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:04:
Ha, dat paard heeft dezelfde naam als mijn oudste zoon :+ Zal hij leuk vinden als hij straks uit school komt :P
Paarden hebben bij mij altijd maar één naam in mijn boekje 'Roach' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
[b]gamerboy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:06

@ArnoldSmiley dit is zeker waar wat Razorbite zegt. als je het spel alleen wilt spelen voor de storyline heb je een hele mooie store waar je extra geld in kan steken om spullen te kopen en abilitie points waardoor je sneller kan levelen. echter als je dit spel speelt omdat je fan bent van de serie gaat het je om alles: de setting, de story en side missions. als je dat niet hebt ben je niet de juiste persoon voor deze game.

de game is echter gemaakt voor de meer "indept type" gamer die alles wilt ondekken. IMHO
Sorry, maar ik vind dit echt een rare stelling: Als je fan van de serie gaat het je om alles?

Ik ben fan van de serie. Setting is dik in orde. Story ben ik heel erg benieuwd naar. Maar die side missions vind ik gewoon niet boeiend. Ja, leuk dat je aanvullende informative krijgt over het hoe en wat, maar dat was al duidelijk: Egypte lijd onder de Orde der Oudheid.

Is ook veel van hetzelfde: Volg persoon A, ga naar locatie B, zoek aanwijzigen en tada....3000 XP erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:51:
[...]

Sorry, maar ik vind dit echt een rare stelling: Als je fan van de serie gaat het je om alles?

Ik ben fan van de serie. Setting is dik in orde. Story ben ik heel erg benieuwd naar. Maar die side missions vind ik gewoon niet boeiend. Ja, leuk dat je aanvullende informative krijgt over het hoe en wat, maar dat was al duidelijk: Egypte lijd onder de Orde der Oudheid.

Is ook veel van hetzelfde: Volg persoon A, ga naar locatie B, zoek aanwijzigen en tada....3000 XP erbij.
Ik ben wel benieuwd naar jouw baanbrekende suggestie voor de inhoud van sidequest dan!

The Witcher had exact dit soort quests en iedereen vond het geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Razorbite schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:55:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar jouw baanbrekende suggestie voor de inhoud van sidequest dan!

The Witcher had exact dit soort quests en iedereen vond het geweldig.
Ik heb The Witcher nooit gespeeld. Is op voorhand een game waarvan ik bijna met zekerheid kan zeggen dat ik die niet leuk vind.

Baanbrekende suggesties voor side-quests heb ik niet. Wellicht een uitgebreider missie-arsenaal voor de mainstory. Dus meer main story gerelateerde quests.

Ik ben gewoon een heel ongeduldig jongentje, die het liefst alleen de main speelt. Ik wil weten wat Origins in de titel betekend, benieuwd naar de connectie met de latere Assassijnen. En een side quest is voor mij persoonlijk enkel maar een hinderlijke onderbreking om XP te vergaren zodat ik kan levelen.

Niet iedereen is hetzelfde, lees van sommigen bijvoorbeeld dat ze alleen maar (of althans zoveel als mogelijk) de side-quests spelen. Prima toch. Maar als ik aangeef dat ik het aantal side-quests te groot vind, dan lijkt het wel of ik iets zeg wat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Gisteravond na 47 uur eindelijk de story uitgespeeld, waarbij ik ook mooi level 40 ben geworden. Wat mij betreft een goede combinatie geweest dus van story en sidequests/vraagtekens ontdekken. Echt GOTY voor mij dit, wat een toffe ervaring is het geweest. :)
Nu nog wat achievements halen zoals op het hoogste punt van het spel staan en alle gebieden ontdekken, want wat is die wereld groot zeg.. zo kwam ik gisteren voor het eerst bij de Cyrene arena en in Green Mountains bij het aquaduct. Naast de pyramides is dat ook echt zo'n moment imo dat je denkt damn wat een mooie game.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Het zwaard in de Roman Centurion pack is overdreven sterk.

Misschien niet de hoogste rolls op de stats, maar het enige zwaard waar 3 gewilde stats op zitten. Instant charge is gewoon overpowered tegen de meeste enemies, wie wil er nou geen critical hits en de combo multiplier is gruwelijk sterk tegen grote dikke bosses.

Ik snap niet dat streamers dat niet inzien.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:00:
[...]

Ik heb The Witcher nooit gespeeld. Is op voorhand een game waarvan ik bijna met zekerheid kan zeggen dat ik die niet leuk vind.

Baanbrekende suggesties voor side-quests heb ik niet. Wellicht een uitgebreider missie-arsenaal voor de mainstory. Dus meer main story gerelateerde quests.

Ik ben gewoon een heel ongeduldig jongentje, die het liefst alleen de main speelt. Ik wil weten wat Origins in de titel betekend, benieuwd naar de connectie met de latere Assassijnen. En een side quest is voor mij persoonlijk enkel maar een hinderlijke onderbreking om XP te vergaren zodat ik kan levelen.

Niet iedereen is hetzelfde, lees van sommigen bijvoorbeeld dat ze alleen maar (of althans zoveel als mogelijk) de side-quests spelen. Prima toch. Maar als ik aangeef dat ik het aantal side-quests te groot vind, dan lijkt het wel of ik iets zeg wat niet kan.
Dan lijkt het RPG-genre inderdaad niet zo geschikt voor jou! Vind je wel leuk dat je je gear enzo moet upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Blaat schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:03:
Het zwaard in de Roman Centurion pack is overdreven sterk.

Misschien niet de hoogste rolls op de stats, maar het enige zwaard waar 3 gewilde stats op zitten. Instant charge is gewoon overpowered tegen de meeste enemies, wie wil er nou geen critical hits en de combo multiplier is gruwelijk sterk tegen grote dikke bosses.

Ik snap niet dat streamers dat niet inzien.
Ik heb dat pack/zwaard niet, maar ik heb wel een ander legendary zwaard geloot die ook instant charge heeft. Is inderdaad gruwelijk, vooral ook tegen shield users... Is dan ook mijn main wapen. De meeste heavy weapons zijn me in deze game te slow, zeker gezien de enemies allemaal vrij rap zijn.

Meest irritant in de game qua moeilijkheid is als je tegen een groep vecht en er zitten een paar archers tussen. Die ranged shots snoepen snel veel van je health weg terwijl je bezig bent met de andere dudes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Razorbite schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:06:
[...]

Dan lijkt het RPG-genre inderdaad niet zo geschikt voor jou! Vind je wel leuk dat je je gear enzo moet upgraden?
Ja, an sich wel mits het niet de overhand neemt. Gear upgraden neemt echter niet zoveel tijd in beslag.
Eens in de tijd ga ik eens goed jagen om huiden, leer en de hele mikmak te verzamelen.

Daarnaast kom ik zoveel schatten en wapens die je kan verkopen tegen, dat ik altijd wel genoeg geld heb om wapens up te graden.

Maar zoals ik al zei: Dat levelen kost me gewoon te veel tijd. Voorbeeld: Ik kwam met level 23 aan in Krokodopolis, wat officieel level 28 gebied is. In de arena niet heel veel kans van slagen. Dus een aantal dagen alleen maar bezig geweest om te levelen, zonder ook maar een klap verder te komen in de main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:08:
[...]

Ik heb dat pack/zwaard niet, maar ik heb wel een ander legendary zwaard geloot die ook instant charge heeft. Is inderdaad gruwelijk, vooral ook tegen shield users... Is dan ook mijn main wapen. De meeste heavy weapons zijn me in deze game te slow, zeker gezien de enemies allemaal vrij rap zijn.

Meest irritant in de game qua moeilijkheid is als je tegen een groep vecht en er zitten een paar archers tussen. Die ranged shots snoepen snel veel van je health weg terwijl je bezig bent met de andere dudes ...
Je bedoelt Mustafa's blade?

Die lijkt erop, maar in plaats van bleed on hit heeft dit romeinse zwaard een combo multiplier (elke volgende hit doet 25% meer damage). Wat imo echt veel sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Blaat schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:15:
[...]

Die lijkt erop, maar in plaats van bleed on hit heeft dit romeinse zwaard een combo multiplier (elke volgende hit doet 25% meer damage). Wat imo echt veel sterker is.
Zou kunnen dat het die is. Zal straks eens kijken. Maar vind deze al super sterk en dan is het wapen ook nog eens ver onder mijn level ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Blaat schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:15:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat dat bleed on hit enzo is? Lees dat wel meer her en der over bleeding, maar het ontgaat me even hoe en wat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:26:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat dat bleed on hit enzo is? Lees dat wel meer her en der over bleeding, maar het ontgaat me even hoe en wat.
;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:26:
[...]

En als je in het main gear window zit op L3 drukken (op PS4) (Staat linksonder in beeld) :)

EDIT

Blijft leuk dit soort videos :9

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 08-11-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:08:
[...]

Ik heb een shield die range resistance heeft met bleed% on block super handig ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
bij mij is de quest van trial of the ancients verdwenen...
had em gisteren gewoon er tussen staan, maar nu staat die er niet meer tussen...
meer mensen die dit ook hebben?
dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:07:

Wellicht een overbodige vraag, maar je hebt toch wel de Gold of de Deluxe Edition met season pass?
Nee, gewoon de basis versie, maar ik ging er van uit dat je die ook wel los in de store kon kopen.

[ Voor 48% gewijzigd door Jbk23 op 08-11-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:43:
bij mij is de quest van trial of the ancients verdwenen...
had em gisteren gewoon er tussen staan, maar nu staat die er niet meer tussen...
meer mensen die dit ook hebben?
Dan heb je hem afgerond? >:)

Bij mij is Ambush at Sea verdwenen. Maar die was bugged! Al je inventory kon opeens weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
Hij staat ook niet tussen mijn completed quests.
Nou ben ik ook nog niet in dat gebied geweest, dus zal er straks eens gaan kijken of er toch nog wat te beleven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ambition88 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:18:
[...]

Ik heb een shield die range resistance heeft met bleed% on block super handig ;-)!
Ik block nooit ;) Ik sla alleen maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier weer de dagelijkse video's:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Meen je dit? Ik ben lekker aan het spelen. Level 32. Dan krijg ik de vraag: als je verder gaat dan "maken we af waar we aan begonnen zijn" (spoilers) dus ik denk: Best joh ben nog lang niet klaar. Heb nog zoveel te zien. En opeens is het klaar.... Ik kan de quest ook niet stoppen nu heb ik het idee, anders stop ik hem en ga ik eerst verder spelen

[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 08-11-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Dubrillion schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:52:
Meen je dit? Ik ben lekker aan het spelen. Level 32. Dan krijg ik de vraag: als je verder gaat dan "maken we af waar we aan begonnen zijn" (spoilers) dus ik denk: Best joh ben nog lang niet klaar. Heb nog zoveel te zien. En opeens is het klaar.... Ik kan de quest ook niet stoppen nu heb ik het idee, anders stop ik hem en ga ik eerst verder spelen
No worries, als de storyline voorbij is kun je gewoon weer verder in de wereld en sidequests etc. doen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
AntraXxX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:05:
[...]

No worries, als de storyline voorbij is kun je gewoon weer verder in de wereld en sidequests etc. doen.
Ja alleen dan is me motivatie wel een beetje weg :D

Gelukkig maak je niet alles in 1x af. Nu weet ik dus wel dat ik eerst alles moet af maken dat ik wil afmaken. En dan die laatste story Quest doen

Jeetje wat valt me dit tegen eerlijk gezegd :s

[ Voor 26% gewijzigd door Dubrillion op 08-11-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ben nu een andere speelstijl gaan doen. Niet meer alle regios eerst clearen en dan questen. Bleek dat ik dan uiteindelijk elke locatie eigenlijk twee keer deed. Nu doe ik het quest driven, de quests brengen me naar de locaties en dan clear en doe ik alles wat er in die locatie is en in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
Dubrillion schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:14:
[...]

Ja alleen dan is me motivatie wel een beetje weg :D
nee hoor (tenminste als het je om de verhaallijn gaat), het verhaal gaat nog verder daarna. (als ik het tenminste goed heb waar je in het verhaal zit op je level afgaande) :p

Ik heb net ook een stuk gehad van de main quest waarbij ze dit vermelden, en ik heb nog een stuk verhaal te gaan. Als het die missie is voor cleopatra in Hareiklon(?) (noord-oosten van de map), dat is een vrij lange missie, maar daarna heb je nog main story missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:28:
[...]
Nee hoor (tenminste als het je om de verhaallijn gaat), het verhaal gaat nog verder daarna. (als ik het tenminste goed heb waar je in het verhaal zit op je level afgaande) :p

Ik heb net ook een stuk gehad van de main quest waarbij ze dit vermelden, en ik heb nog een stuk verhaal te gaan. Als het die missie is voor cleopatra in Hareiklon(?) (noord-oosten van de map), dat is een vrij lange missie, maar daarna heb je nog main story missions.
Hoe ver in het verhaal zit je als je net Cleopatra hebt ontmoet?

Vandaag maar weer eens een bezoek gebracht aan Siwa. Waar je daar in het begin nog moet vechten voor je leven, is dat inmiddels meer een insta kill area geworden. 1 keer met je zwaard rondzwaaien en er zijn alweer 3 enemies down. :P

Ook de grote gedeeltes woestijn in het westen/zuiden van de map bezocht. Kan het kloppen dat daar geen viewpoints zijn (maar alleen maar zand :+ )?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9vbcIbc5j11d5vzVR5aApdnA/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jXgksGY5Ilj3KS6biNmvDsNH/full.jpg

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
ik heb net de scorpion gekilled, en nu staat alleen the jackal nog bij targets, maar ik vermoed dat er nog wel 1 na zal komen.
Het verhaal heeft mij niet echt gepakt in het begin, ik vond het verkennen, kampjes legen, tombs verkennen en char uitbouwen leuker als de main story in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:39:
ik heb net de scorpion gekilled, en nu staat alleen the jackal nog bij targets, maar ik vermoed dat er nog wel 1 na zal komen.
Het verhaal heeft mij niet echt gepakt in het begin, ik vond het verkennen, kampjes legen, tombs verkennen en char uitbouwen leuker als de main story in het begin.
Had ik in het begin ook. Ben nu in Memphis bezig en ik moet zeggen dat het verhaal aardig begint op te pakken. Wordt steeds beter is mijn ervaring en de side quests haken er mooi op in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 12-09 13:17
caesar1000 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:07:
[...]

Ook de grote gedeeltes woestijn in het westen/zuiden van de map bezocht. Kan het kloppen dat daar geen viewpoints zijn (maar alleen maar zand :+ )?

[afbeelding]

[afbeelding]
Daar zitten inderdaad niet veel viewpoints, wel nog een achievement in 1 van die rotswoestijnen op een hoog punt, meer zeg ik er niet over :P

Zelf gisteren level 28 geworden, ik merk dat ik nog steeds heel veel dingen naast de side-quests doe. Ik heb de main quests nog amper aangeraakt nadat ik Cleopatra heb ontmoet.
spoiler:
Ik ben dus na Alexandrië op haar feestje geweest, maar nog niet verder

Bij mij gaat het dan van een side-quest doen, naar een view point unlocken, maar onderweg naar die viewpoints nog een kamp leegmaken of een Phylakes afslachten, dan nog wat beesten afmaken en er dan twee uur later achter komen dat je dat view point nog niet hebt gedaan :+

Ik ga me nu niet rushen voor die trial of the gods, ik doe het lekker rustig aan en pak ze wel mee als ik zo ver ben 8)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Gisteren de Sphinx eindelijk gevonden! (ja, ik ben traag...) en ik dacht: goh, die is kleiner dan ik dacht. Zegt Bayek een paar seconden later precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Wailing_Banshee schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:49:
Gisteren de Sphinx eindelijk gevonden! (ja, ik ben traag...) en ik dacht: goh, die is kleiner dan ik dacht. Zegt Bayek een paar seconden later precies hetzelfde!
Die kwam ik ook pas gisteren tegen hoor :+ (Lvl 27)Tezamen met de geheime tombe daar in de buurt dit ik nog niet kan doen (waar je natuurlijk pas achter komt als je er bijna helemaal doorheen bent :') :+ )

Ik heb nu eerst maar besloten mijn gear tot 100% te upgraden zodat ik van het jagen/overvallen af ben. Daarna weer verder met de sidequests :+

Geen idee of dat ook daadwerkelijk kan met de resources die je nodig hebt voor je laatste paar upgrades (denk dat het krap gaat worden ivm rare resources) maar we gaan het zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Haha had precies hetzelfde de eerste keer, verwachte een massief ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Nou ik ben er bijna doorheen.

Nog maar 3 sidequests en 6 vraagtekens, dan heb ik alles gehad. De main quest is volbracht, alles is geupgrade, alle quick travel punten heb ik en ik heb alle puzzel scrolls opgelost.

En oh ja ik moet nog 1 achievement. Complete all locations. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren 2 slangen gedood door de vogel :P
Nu nog keer op zoek naar andere pakjes. De standaard versie en die leeuwenkop versie ben ik wel klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:11:
[...]

Die kwam ik ook pas gisteren tegen hoor :+ (Lvl 27)Tezamen met de geheime tombe daar in de buurt dit ik nog niet kan doen (waar je natuurlijk pas achter komt als je er bijna helemaal doorheen bent :') :+ )
ik heb een tijdje in die tombe doorgebracht totdat ik het maar opgegeven heb: kom ik vast later wel weer terug :p
Ik heb nu eerst maar besloten mijn gear tot 100% te upgraden zodat ik van het jagen/overvallen af ben. Daarna weer verder met de sidequests :+

Geen idee of dat ook daadwerkelijk kan met de resources die je nodig hebt voor je laatste paar upgrades (denk dat het krap gaat worden ivm rare resources) maar we gaan het zien :Y
Ik heb nog niet alles geupgrade, maar ga vanmiddag maar weer verder met op krokodillen jagen, dan kan ik m'n hidden blade ook helemaal geupgrade. En dan weer verder kijken wat ik nog meer nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik kreeg gisteren het briljante plan om eens een Phylakes om te leggen... Note to self: niet meer doen.
Het dodgen tegen die kerel krijg ik maar niet voor elkaar, en als ie je dan met één klap op de grond slaat is het gelijk game over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
  • Laatst online: 03-03 17:58
dvdkiwi schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:35:
Ik kreeg gisteren het briljante plan om eens een Phylakes om te leggen... Note to self: niet meer doen.
Het dodgen tegen die kerel krijg ik maar niet voor elkaar, en als ie je dan met één klap op de grond slaat is het gelijk game over.
Je moet even het patroon van hun aanvallen doorkrijgen, de meeste phylakes hebben maar 3-4 soorten aanvallen.

Een boog tactiek werkt ook vaak vrij goed, behalve als je een phylake met boog aanvalt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:41
Ik was gisteren in Sais, linksboven in Sapi-Res Nome, en daar was een ruimte waar achter een muur loot zou moeten liggen. Ik kon er alleen met geen mogelijkheid komen 8)7 Er zat wel een gat in de muur, maar daar stond een enorme bloempot voor en die kon ik niet kapot slaan. Ik heb mij sufgezocht naar een andere ingang, maar niet kunnen vinden... Klinkt dit bekend? En zo ja, weet iemand hoe ik er kan komen? Waarschijnlijk gaat het om 3x 5 muntjes ofzo, maar het is frustrerend dat ik er niet bij kan! :X

Oh, en Ubisoft heeft inmiddels de foto mode optie op de website weggehaald. Er had 3 dagen lang gestaan dat 'wegens enorme populariteit' de pagina in onderhoud was en op 6 november weer online zou komen. Sinds 6 november heb ik 3 dagen op f5 zitten drukken en uiteindelijk via Facebook aan Ubisoft gevraagd wanneer het weer online zou komen. Als reactie kreeg ik:
Goed punt, we weten ervan! Hopelijk werkt de site snel weer. Excuses voor het ongemak.
Nu hebben ze de verwijzing naar die pagina maar helemaal weggehaald...

[ Voor 35% gewijzigd door Who Am I? op 09-11-2017 09:43 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Laatst online: 03-03 17:58
Who Am I? schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:39:
Ik was gisteren in Sais, linksboven in Sapi-Res Nome, en daar was een ruimte waar achter een muur loot zou moeten liggen. Ik kon er alleen met geen mogelijkheid komen 8)7 Er zat wel een gat in de muur, maar daar stond een enorme bloempot voor en die kon ik niet kapot slaan. Ik heb mij sufgezocht naar een andere ingang, maar niet kunnen vinden... Klinkt dit bekend? En zo ja, weet iemand hoe ik er kan komen? Waarschijnlijk gaat het om 3x 5 muntjes ofzo, maar het is frustrerend dat ik er niet bij kan! :X
Kapotschieten met een boog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
jacolc schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:43:
[...]

Kapotschieten met een boog
Heb ik geprobeerd, althans, ik heb die bloempot in de fik gezet door er met een brandende pijl op te schieten, maar dat hielp niet. De plant fikte af, maar kon er nog steeds niet langs.

[ Voor 3% gewijzigd door Who Am I? op 09-11-2017 09:45 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Zoiets heb ik ook wel eens meegemaakt.

Gewoon even laten zitten, iets anders gaan doen en dan later terug komen. Dan is opeens de doorgang vrij of weet je opeens hoe je het op moet lossen en sla je jezelf voor je kop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even voor mij ik hoor mensen iets zeggen over de laatste missie (heb ik zelf nog niet gedaan omdat ik zelf alles wil af maken) maar ben nog niet echt bij het einde heb ik het gevoel.

maar kan iemand mij vertellen wat de naam is van de ena laatste en laatste main missie zodat ik rekening kan houden hoe ver ik ben en waarneer ik me side-missions moet gaan afronden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:10:
even voor mij ik hoor mensen iets zeggen over de laatste missie (heb ik zelf nog niet gedaan omdat ik zelf alles wil af maken) maar ben nog niet echt bij het einde heb ik het gevoel.

maar kan iemand mij vertellen wat de naam is van de ena laatste en laatste main missie zodat ik rekening kan houden hoe ver ik ben en waarneer ik me side-missions moet gaan afronden ;)
De missie waarvoor je naar Cyrene moet is de op een na laatste missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:16:
[...]

De missie waarvoor je naar Cyrene moet is de op een na laatste missie.
Kut die Heb ik maandag gedaan.

Dus nu geen main missions meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

gamerboy schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:19:
[...]

Kut die Heb ik maandag gedaan.

Dus nu geen main missions meer
spoiler:
Vooral niet met Aya gaan kletsen dus. Daarna is het einde oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:21:
[...]

spoiler:
Vooral niet met Aya gaan kletsen dus. Daarna is het einde oefening.
thanks man dan weet ik inderdaad genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:28:
[...]

En als je in het main gear window zit op L3 drukken (op PS4) (Staat linksonder in beeld) :)

EDIT

[video]

Blijft leuk dit soort videos :9
Ik heb trouwens echt helemaal krom gelegen om dit filmpje. In tijden niet meer zo hard gelachen. Zo erg dat ik op een gegeven moment geen adem meer had.

Fuck ik heb echt geen humor.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Ik merk wel dat als je de main story uit hebt gespeeld dat er nog vrij weinig te doen is ook al wordt er overal beweert van wel.

Al mn gear is geupgrade tot full legendary en ja er staan nog wel wat side quests open, maarja ik zie het nut er niet zo van in om die te doen als ik toch al max lvl ben.

Anubis was leuk maar die had ik ook in 5 minuten down. Dan maar wachten op de DLC. :)

Jammer dat er toch niet meer multiplayer in verwerkt zit.

al met al wel een super leuk spel om te spelen, maar als je games als bloodborne hebt uitgespeeld, loop je hier wel met 2 vingers in je neus doorheen, zelfs op hard. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 09-11-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Domme vraag: maar ik heb nu bij elk outfit 'mn capuchon op' terwijl ik mij kan herinneren dat ik aan het begin van de game gewoon normaal rondliep. Klopt dat? Kan dat ding niet meer af? Veel te heet joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
SemperFidelis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:33:
Domme vraag: maar ik heb nu bij elk outfit 'mn capuchon op' terwijl ik mij kan herinneren dat ik aan het begin van de game gewoon normaal rondliep. Klopt dat? Kan dat ding niet meer af? Veel te heet joh.
Op je outfit gaan staan in het menu met je cursor en dan kan je 'Toggle Hood' aan en uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ik ben er geweest. Ik kan je zeggen dat het inderdaad maar klein is. Zeker als je net bij de Great Pyramid hebt gestaan. Wat veel mensen ook niet weten is dat er inderdaad nog wel een aardig stukje tussen de Sphinx en de Pyramides ligt. Niet echt lekker aan te lopen in de blafhitte.

Ik kijk heel erg uit naar de Thebes DLC. Dat is echt een epische egypte locatie, dal van de koningen (en koningingen erachter) Karnak tempel enzovoorts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Razorbite schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:43:
[...]
Ik ben er geweest. Ik kan je zeggen dat het inderdaad maar klein is. Zeker als je net bij de Great Pyramid hebt gestaan. Wat veel mensen ook niet weten is dat er inderdaad nog wel een aardig stukje tussen de Sphinx en de Pyramides ligt. Niet echt lekker aan te lopen in de blafhitte.
Ik had geen zin om m'n paard te roepen, dus ik rende van de meest linker piramide naar de middelste. Nou, Bayek loopt dan ook behoorlijk te hijgen hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:32:
Ik merk wel dat als je de main story uit hebt gespeeld dat er nog vrij weinig te doen is ook al wordt er overal beweert van wel.

Al mn gear is geupgrade tot full legendary en ja er staan nog wel wat side quests open, maarja ik zie het nut er niet zo van in om die te doen als ik toch al max lvl ben.

Anubis was leuk maar die had ik ook in 5 minuten down. Dan maar wachten op de DLC. :)

Jammer dat er toch niet meer multiplayer in verwerkt zit.

al met al wel een super leuk spel om te spelen, maar als je games als bloodborne hebt uitgespeeld, loop je hier wel met 2 vingers in je neus doorheen, zelfs op hard. :+
snap je heel goed hoor. veel mensen zeggen dit bij veel games.
ik heb zelf een beetje me twijfels. ik wil origins heel graag op 100% uitspelen. zit nu op ~65%
ik ben wel bang dat als ik de main uit speel ik de motivatie niet meer heb. daarom wil ik de laatste missie nog niet doen.

ik ga eerst alles uit spelen voor ik de main missie doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Razorbite schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:43:
[...]

Precies dat viel me ook op, andere wat opviel was dat de site zo dicht tegen de stad aan ligt. Dat laten ze ook vrijwel nooit zien op tv :)
Ik kijk heel erg uit naar de Thebes DLC. Dat is echt een epische egypte locatie, dal van de koningen (en koningingen erachter) Karnak tempel enzovoorts...
Ook heel benieuwd naar, heb nog genoeg foto's daarvan om te kunnen vergelijk het met het spel :)

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Waar kun je zien hoever je bent met het spel en hoeveel uur je erin hebt zitten? PS4 gebruiker. Ben best benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Ceased2Be schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:46:
[...]

Precies dat viel me ook op, andere wat opviel was dat de site zo dicht tegen de stad aan ligt. Dat laten ze ook vrijwel nooit zien op tv :)

[...]

Ook heel benieuwd naar, heb nog genoeg foto's daarvan om te kunnen vergelijk het met het spel :)
Voordat ik er vorig jaar heen ging heb ik met Google Earth heel veel rondgekeken daar. Voor mij waren er dus niet veel verrassingen. Ik wist dat het dicht op de stad zat en ik wist ook dat de Sphinx zelf niet heel erg groot was. Wat mij wel verbaasde was de enorme omvang en het aantal bouwwerken daar. Meestal denk je niet verder dan die 3 piramides en de Sphinx, maar er is daar zo veel meer! Ook de materialen blijven mij verbazen. Kalkstenen blokken uithakken en verplaatsen is 1 ding, maar het graniet dat soms gebruikt wordt is zo perfect van vorm en glad. Echt heel bijzonder als je bedenkt dat ze dat 4500 jaar!!! geleden konden.

Voorlopig ben ik helaas nog niet bij Giza aangekomen, al zal ik er binnenkort wel heen gaan. Nu lvl 22 en qua story line net het feestje van Cleopatra gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:59

Oxigeon

En zo is dat!

Shadow343 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:03:
Waar kun je zien hoever je bent met het spel en hoeveel uur je erin hebt zitten? PS4 gebruiker. Ben best benieuwd.
Aantal uur kun je zien als je de cursor houd op welke game je wil starten(main menu). (het scherm waar je kan kiezen welke van de 3 games je pakt)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Shadow343 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:03:
Je kunt het aantal uur inderdaad zien zoals Oxigeon zegt, net voordat je je game laadt in dat balkje.
Maar verder kun je in het main menu ook gaan naar Ubisoft Club en daar kun je ook het aantal uur, gameprogressie in % en nog een hoop andere stats zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Who Am I? schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:39:
Toevallig ben ik daar gister binnen geweest. (als we het over dezelfde ruimte hebben).
Het is missie gebonden, en je komt er op een gegeven moment vanzelf binnen als je de quests in de omgeving doet. (kan mij even niet herinneren waar die start, volgens mij op het veld vlak voor dat huis, staan wat mensen te werken).

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Macchill schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:20:
[...]

Toevallig ben ik daar gister binnen geweest. (als we het over dezelfde ruimte hebben).
Het is missie gebonden, en je komt er op een gegeven moment vanzelf binnen als je de quests in de omgeving doet. (kan mij even niet herinneren waar die start, volgens mij op het veld vlak voor dat huis, staan wat mensen te werken).
Top! Dan ga ik dat vanavond proberen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Who Am I? schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:26:
[...]

Top! Dan ga ik dat vanavond proberen ;)
spoiler:
er staan idd 2 of 3 kistjes, maar ook bakken met pijlen, plus 5 of 6 side-quests

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste