| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja er zitten nog een hoop bugs in het event hoor ik veel mensen zeggen. Zou volgende week bij de volgende boss-fight opgelost moeten zijnBokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:52:
Elke keer op start of map tevoorschijn halen kut reclame voor dat schijtevent
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
ISU armor is zo out of place. Ik vind tot nu toe alleen Bayeks custom armor mooi! Nice kill BTWBokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:42:
Naja, in ieder geval Phylak nr 10 in stijl gedaan![]()
https://imgur.com/oNhTMTL
Vond hem in het begin ook meh, maar was moe van de standaard en Dessert viper en toch wel beetje gaan waarderen.Razorbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:00:
[...]
ISU armor is zo out of place. Ik vind tot nu toe alleen Bayeks custom armor mooi! Nice kill BTW
Nu toch Black armor ^^ Ben de laatste 2 gaan hunten zodra ik 38 was zoals je aan de xp balk kan zien
Wel tof vind ik dat je stem blikkerig wordt met Isu armor facemask
[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 07-11-2017 22:39 ]
Where is the Anubis boss fight on the map?
Your quest marker will take you to a region known as the Great Sand Sea. It's the most Eastern region of Egypt, and it's right next to the starting region of Siwa. You can find the Anubis boss fight near the very north of the region, just out in the middle of the desert.
GamiQ, de game notes app met game maps!
altijd handig !
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ik loop gewoon als Altaïr in de rondte. En het staat eigenlijk helemaal niet verkeerd in de setting imoRazorbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:00:
[...]
ISU armor is zo out of place. Ik vind tot nu toe alleen Bayeks custom armor mooi! Nice kill BTW

ah, over 4 weken ben ik misschien wel level 40! Gisteren de 20 aangetikt.gamerboy schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:16:
Voor alle mensen die misschien wat info missen dit is het verhaal:
1. Je moet level 40 zijn
2. Elke week komt er een nieuwe boss er zijn er op het moment 4 en Ubisoft hint naar meer in de toekomst (na de eerste elf in januari)
3. Je moet alle 4 de bossen verslaan om de Anubis outfit te krijgen.
4. Na de 4 weken herhalen de bossen zich voor als je er 1 gemist hebt.
Ik dacht in style = in de outfit die je na de badhuis scene krijgtBokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:42:
Naja, in ieder geval Phylak nr 10 in stijl gedaan![]()
https://imgur.com/oNhTMTL
Gisteren maar weer uit Siwa vertrokken, zelfs de dagelijkse missie was voor een lvl28 (wel maar even gedaan voordat ik weg ging). En je kunt niet met je paard een stijle helling afgalloperen en blijven leven... (fast travel doe ik niet aan, is de omgeving veel te mooi voor, dus via de bushbush dwars door die hoge level gebieden tussen Siwa en Alexandria)
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Altair blijft voor mij het mooiste Assassin pakje. Alleen Bayek ze outfit heeft veel detail en het is wat realistischer. Het is wat grijzig, hier en daar een scheurtje of gaatje. En die van Altair en Ezio zijn spier en spier witNotna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:20:
[...]
Ik loop gewoon als Altaïr in de rondte. En het staat eigenlijk helemaal niet verkeerd in de setting imo
Dit is trouwens wel een spel dat ik 1x speel ben ik bang. Ik probeer nu zoveel mogelijk te doen. En de volgende keer denk ik: heb ik al gedaan, heb ik al gezien.
Zo heb ik ook 1x de Witcher 3 beleeft... ja niet gespeeld, maar beleeft

The fuck?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

[ Voor 30% gewijzigd door Paulus07 op 08-11-2017 08:45 ]
Haha, ik ben ook zoiets tegengekomen. Zal vanavond even het plaatje uploaden
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
https://gfycat.com/gifs/d...kedEuropeanfiresalamander
Nog geen uur later had ik bijna hetzelfde, mijn gif van gisteravond was de laatste lvl 40 phylake, de andere lvl 40 phylake had ik met 2 hits.. 1 Predator pijl in zijn face waardoor hij op mij af kwam, ik stond op een heuvel
Hij rijd met zijn charriot de heuvel op, raakt iets van potten, die exploderen, ik draai camera om hem te vinden, ligt hij op de grond met nog 1 balkje hp... charriot komt uit de lucht vallenn....
The end.

echt raar >_< was te verbaasd om op de record knop te drukken.
Haha ik ben morgen avond weer thuis dan ga ik gelijk die 2 level 40s even doen die heb ik nog niet gedaan kijken of het mij ook gebeurdBokkie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:28:
Mja veel rare dingen nog steeds, zoals deze easy Phylake kill die ik tegenkwam
https://gfycat.com/gifs/d...kedEuropeanfiresalamander
Nog geen uur later had ik bijna hetzelfde, mijn gif van gisteravond was de laatste lvl 40 phylake, de andere lvl 40 phylake had ik met 2 hits.. 1 Predator pijl in zijn face waardoor hij op mij af kwam, ik stond op een heuvel
Hij rijd met zijn charriot de heuvel op, raakt iets van potten, die exploderen, ik draai camera om hem te vinden, ligt hij op de grond met nog 1 balkje hp... charriot komt uit de lucht vallenn....
The end.
echt raar >_< was te verbaasd om op de record knop te drukken.

Dit is dus maar 10% wat je ziet op deze positie/plek
meer mensen dit op PC?
[ Voor 8% gewijzigd door Paulus07 op 08-11-2017 09:48 ]
Nog geen ene crash gehad.
Natuurlijk heb ik ook wel eens fruitmanden 3 meter in de lucht zien hangen, maar kom op. Hoe groot is het spel wel niet. Ik noem dat nog geen eens een bug
Wel heb ik al een paar keer gehad dat ik een gebied niet kan clearen omdat de treasure ergens in de lucht hangt. Als ik dan met Senu opzoek gaat naar de schatkist hangt hij in de lucht. Kom je daar aan, is er niks en kan je er niks mee. Frustrerend als je een gebied wilt afronden
Één woord, "Ubisoft", ziet er trouwens meer uit als artifacts trouwens, laatste drivers op GPU al gesintalleerd.Paulus07 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:48:
met de PC versie heb ik op enkele plekken wel heel erg deze taferelen met models die uitgerekt worden naar het midden van de wereld. Gisteren op ene punt waar het echt niet normaal was:
[afbeelding]
meer mensen dit op PC?
Ondertussen staat Bayek er bij alsof dit dagelijkse kost is

Kom op zeg, wij zijn technologie gewend maar als we vandaag dag dat ding in het echt zouden ontdekken dan freaken die archeologen of wie het ook vind enorm out. Een persoon uit Bayek's tijd zouden helemaal flippen.....
hadden ze wel wat beter mogen doen IMHO
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Yup heb de laatste Nvidia 388.13 driver draaien.Plainside schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:01:
[...]
Één woord, "Ubisoft", ziet er trouwens meer uit als artifacts trouwens, laatste drivers op GPU al gesintalleerd.
Als ik de game weer ga spelen eens kijken of het door eventuele settings komt bij afterburner.
Heb dit nog niet gezien (wel in Skyrim, daar zie ik dit ook regelmatig gebeuren...)Paulus07 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:48:
met de PC versie heb ik op enkele plekken wel heel erg deze taferelen met models die uitgerekt worden naar het midden van de wereld. Gisteren op ene punt waar het echt niet normaal was:
[afbeelding]
meer mensen dit op PC?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
L1nt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:05:
Gister nog weer even gespeeld maar kwam nu toch iets tegen waarvan ik toch echt dacht van "kom op zeg!!"
spoiler: over storylineIk was bezig met de Hyena. Hierbij kom je op gegeven moment onder 1 van de piramides. Daar heb je zo'n pilaar van de ISU. Dat ding straalde al wat licht uit. Op gegeven moment activeer je hem en begint dat ding iets te projecteren en hoor je een opgenomen stem.
Ondertussen staat Bayek er bij alsof dit dagelijkse kost is![]()
Kom op zeg, wij zijn technologie gewend maar als we vandaag dag dat ding in het echt zouden ontdekken dan freaken die archeologen of wie het ook vind enorm out. Een persoon uit Bayek's tijd zouden helemaal flippen.....
Ik wil gewoon de mainstory doorknallen. Ik heb wat dingen gehoord over waar het verhaal naar toe gaat en ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn.
Heb nu de eerste 8 van Orde members afgemaakt, en het levelen neemt nu steeds meer tijd in beslag. Op zoek naar een side quest hier, side quest daar
Het spijt me, maar dan waardeer je de game absoluut niet in zn kracht. Het is de bedoeling dat je de wereld ontdekt! De sidequest zijn leuk om te spelen: Ze laten je de omgeving ontdekken en vertellen je over de problemen van de regio, veroorzaakt door The Order.ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:36:
Om eerlijk te zijn komt dat levelen me inmiddels de neus uit.
Ik wil gewoon de mainstory doorknallen. Ik heb wat dingen gehoord over waar het verhaal naar toe gaat en ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn.
Heb nu de eerste 8 van Orde members afgemaakt, en het levelen neemt nu steeds meer tijd in beslag. Op zoek naar een side quest hier, side quest daar
Mijn klacht is juist eerder dat je te snel overlevelt!
Ik kom gewoon niet aan de main mission toe... Er is altijd wel een ander vraagteken aan de horizon!ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:36:
Om eerlijk te zijn komt dat levelen me inmiddels de neus uit.
Het is, na 25 uur met een zwaard gespeeld te hebben, even wennen aan de iets tragere moveset maar hij sloopt echt alles. En dan heeft ie ook nog health on hit.
Deze houden we voorlopig als main wapen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij mij staat die nog altijd als "coming soon" ...dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:01:
Gisteren het Roman Pack unlockt en de legendary bijl die erbij zat uitgeprobeerd, wat een beest!
Het is, na 25 uur met een zwaard gespeeld te hebben, even wennen aan de iets tragere moveset maar hij sloopt echt alles. En dan heeft ie ook nog health on hit.
zeker mee eens ik had ook wel een betere reactie verwacht van onze lieve bayek maar het lijkt wel alsof hij dit gewent is om te zien ofzo.L1nt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:05:
Gister nog weer even gespeeld maar kwam nu toch iets tegen waarvan ik toch echt dacht van "kom op zeg!!"
spoiler: over storylineIk was bezig met de Hyena. Hierbij kom je op gegeven moment onder 1 van de piramides. Daar heb je zo'n pilaar van de ISU. Dat ding straalde al wat licht uit. Op gegeven moment activeer je hem en begint dat ding iets te projecteren en hoor je een opgenomen stem.
Ondertussen staat Bayek er bij alsof dit dagelijkse kost is![]()
heb al 45 uur en heb zelf nog maar 1 glitch tegen gekomen en dat is dat Senu zijn vleugels als een barrel role waren tijdens het normale vliegen:Paulus07 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:48:
[afbeelding]
meer mensen dit op PC?

@ArnoldSmiley dit is zeker waar wat Razorbite zegt. als je het spel alleen wilt spelen voor de storyline heb je een hele mooie store waar je extra geld in kan steken om spullen te kopen en abilitie points waardoor je sneller kan levelen. echter als je dit spel speelt omdat je fan bent van de serie gaat het je om alles: de setting, de story en side missions. als je dat niet hebt ben je niet de juiste persoon voor deze game.Razorbite schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:52:
[...]
Het spijt me, maar dan waardeer je de game absoluut niet in zn kracht. Het is de bedoeling dat je de wereld ontdekt! De sidequest zijn leuk om te spelen: Ze laten je de omgeving ontdekken en vertellen je over de problemen van de regio, veroorzaakt door The Order.
Mijn klacht is juist eerder dat je te snel overlevelt!
de game is echter gemaakt voor de meer "indept type" gamer die alles wilt ondekken. IMHO
[ Voor 56% gewijzigd door gamerboy op 08-11-2017 11:12 ]
Komt die bij de Season Pass c.q Gold Edition? Ik moest namelijk gisteren dat ik keek 6.99 betalen ervoor terwijl ik de SP wel heb ?dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:01:
Gisteren het Roman Pack unlockt en de legendary bijl die erbij zat uitgeprobeerd, wat een beest!

Wellicht een overbodige vraag, maar je hebt toch wel de Gold of de Deluxe Edition met season pass?Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:04:
[...]
Bij mij staat die nog altijd als "coming soon" ...
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2017 11:12 ]
kleefei schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:16:
[...]
spoiler:Niet vergeten dat Bayek bestuurd word door iemand uit de hedendaagse tijd. Ik ben het er echter wel mee eens dat het niet geheel duidelijk is hoe die "herinneringen" nu geintrepeteerd moeten worden..
Bayek zou dus hoe dan ook moeten reageren op zoiets
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ook! Enige mooie outfit imho en hij past inderdaad goed in de setting. Lekker chiqueNotna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:20:
[...]
Ik loop gewoon als Altaïr in de rondte. En het staat eigenlijk helemaal niet verkeerd in de setting imo
Beide storys zijn donders goed maar ezio wint bij mij
De Roman outfit is ook wel erg mooi, dus er wordt een beetje gewisseld af en toe.
Net gekeken en kreeg een kleine update binnen van de game op de XBO. Nu kon ik de Roman Pack gewoon downloaden, wat weer 307 MB wasgamerboy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:13:
@Notna ja season pass komt bij de gold edition. wel raar ik heb het zelf nog niet gecheckt omdat ik morgen avond pas thuis ben maar hoop dat ik er geen last van heb
Denk dat ik er iets te vroeg bij was gisteren
Oh beter hoop dat ik hem dan ook kan downloaden morgen 🤣🤣Notna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:56:
[...]
Net gekeken en kreeg een kleine update binnen van de game op de XBO. Nu kon ik de Roman Pack gewoon downloaden, wat weer 307 MB was
Denk dat ik er iets te vroeg bij was gisteren
Paarden hebben bij mij altijd maar één naam in mijn boekje 'Roach'Notna schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:04:
Ha, dat paard heeft dezelfde naam als mijn oudste zoonZal hij leuk vinden als hij straks uit school komt
Sorry, maar ik vind dit echt een rare stelling: Als je fan van de serie gaat het je om alles?[b]gamerboy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:06
@ArnoldSmiley dit is zeker waar wat Razorbite zegt. als je het spel alleen wilt spelen voor de storyline heb je een hele mooie store waar je extra geld in kan steken om spullen te kopen en abilitie points waardoor je sneller kan levelen. echter als je dit spel speelt omdat je fan bent van de serie gaat het je om alles: de setting, de story en side missions. als je dat niet hebt ben je niet de juiste persoon voor deze game.
de game is echter gemaakt voor de meer "indept type" gamer die alles wilt ondekken. IMHO
Ik ben fan van de serie. Setting is dik in orde. Story ben ik heel erg benieuwd naar. Maar die side missions vind ik gewoon niet boeiend. Ja, leuk dat je aanvullende informative krijgt over het hoe en wat, maar dat was al duidelijk: Egypte lijd onder de Orde der Oudheid.
Is ook veel van hetzelfde: Volg persoon A, ga naar locatie B, zoek aanwijzigen en tada....3000 XP erbij.
Ik ben wel benieuwd naar jouw baanbrekende suggestie voor de inhoud van sidequest dan!ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:51:
[...]
Sorry, maar ik vind dit echt een rare stelling: Als je fan van de serie gaat het je om alles?
Ik ben fan van de serie. Setting is dik in orde. Story ben ik heel erg benieuwd naar. Maar die side missions vind ik gewoon niet boeiend. Ja, leuk dat je aanvullende informative krijgt over het hoe en wat, maar dat was al duidelijk: Egypte lijd onder de Orde der Oudheid.
Is ook veel van hetzelfde: Volg persoon A, ga naar locatie B, zoek aanwijzigen en tada....3000 XP erbij.
The Witcher had exact dit soort quests en iedereen vond het geweldig.
Ik heb The Witcher nooit gespeeld. Is op voorhand een game waarvan ik bijna met zekerheid kan zeggen dat ik die niet leuk vind.Razorbite schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:55:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar jouw baanbrekende suggestie voor de inhoud van sidequest dan!
The Witcher had exact dit soort quests en iedereen vond het geweldig.
Baanbrekende suggesties voor side-quests heb ik niet. Wellicht een uitgebreider missie-arsenaal voor de mainstory. Dus meer main story gerelateerde quests.
Ik ben gewoon een heel ongeduldig jongentje, die het liefst alleen de main speelt. Ik wil weten wat Origins in de titel betekend, benieuwd naar de connectie met de latere Assassijnen. En een side quest is voor mij persoonlijk enkel maar een hinderlijke onderbreking om XP te vergaren zodat ik kan levelen.
Niet iedereen is hetzelfde, lees van sommigen bijvoorbeeld dat ze alleen maar (of althans zoveel als mogelijk) de side-quests spelen. Prima toch. Maar als ik aangeef dat ik het aantal side-quests te groot vind, dan lijkt het wel of ik iets zeg wat niet kan.
Nu nog wat achievements halen zoals op het hoogste punt van het spel staan en alle gebieden ontdekken, want wat is die wereld groot zeg.. zo kwam ik gisteren voor het eerst bij de Cyrene arena en in Green Mountains bij het aquaduct. Naast de pyramides is dat ook echt zo'n moment imo dat je denkt damn wat een mooie game.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Misschien niet de hoogste rolls op de stats, maar het enige zwaard waar 3 gewilde stats op zitten. Instant charge is gewoon overpowered tegen de meeste enemies, wie wil er nou geen critical hits en de combo multiplier is gruwelijk sterk tegen grote dikke bosses.
Ik snap niet dat streamers dat niet inzien.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Dan lijkt het RPG-genre inderdaad niet zo geschikt voor jou! Vind je wel leuk dat je je gear enzo moet upgraden?ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:00:
[...]
Ik heb The Witcher nooit gespeeld. Is op voorhand een game waarvan ik bijna met zekerheid kan zeggen dat ik die niet leuk vind.
Baanbrekende suggesties voor side-quests heb ik niet. Wellicht een uitgebreider missie-arsenaal voor de mainstory. Dus meer main story gerelateerde quests.
Ik ben gewoon een heel ongeduldig jongentje, die het liefst alleen de main speelt. Ik wil weten wat Origins in de titel betekend, benieuwd naar de connectie met de latere Assassijnen. En een side quest is voor mij persoonlijk enkel maar een hinderlijke onderbreking om XP te vergaren zodat ik kan levelen.
Niet iedereen is hetzelfde, lees van sommigen bijvoorbeeld dat ze alleen maar (of althans zoveel als mogelijk) de side-quests spelen. Prima toch. Maar als ik aangeef dat ik het aantal side-quests te groot vind, dan lijkt het wel of ik iets zeg wat niet kan.
Ik heb dat pack/zwaard niet, maar ik heb wel een ander legendary zwaard geloot die ook instant charge heeft. Is inderdaad gruwelijk, vooral ook tegen shield users... Is dan ook mijn main wapen. De meeste heavy weapons zijn me in deze game te slow, zeker gezien de enemies allemaal vrij rap zijn.Blaat schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:03:
Het zwaard in de Roman Centurion pack is overdreven sterk.
Misschien niet de hoogste rolls op de stats, maar het enige zwaard waar 3 gewilde stats op zitten. Instant charge is gewoon overpowered tegen de meeste enemies, wie wil er nou geen critical hits en de combo multiplier is gruwelijk sterk tegen grote dikke bosses.
Ik snap niet dat streamers dat niet inzien.
Meest irritant in de game qua moeilijkheid is als je tegen een groep vecht en er zitten een paar archers tussen. Die ranged shots snoepen snel veel van je health weg terwijl je bezig bent met de andere dudes ...
Ja, an sich wel mits het niet de overhand neemt. Gear upgraden neemt echter niet zoveel tijd in beslag.Razorbite schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:06:
[...]
Dan lijkt het RPG-genre inderdaad niet zo geschikt voor jou! Vind je wel leuk dat je je gear enzo moet upgraden?
Eens in de tijd ga ik eens goed jagen om huiden, leer en de hele mikmak te verzamelen.
Daarnaast kom ik zoveel schatten en wapens die je kan verkopen tegen, dat ik altijd wel genoeg geld heb om wapens up te graden.
Maar zoals ik al zei: Dat levelen kost me gewoon te veel tijd. Voorbeeld: Ik kwam met level 23 aan in Krokodopolis, wat officieel level 28 gebied is. In de arena niet heel veel kans van slagen. Dus een aantal dagen alleen maar bezig geweest om te levelen, zonder ook maar een klap verder te komen in de main.
Je bedoelt Mustafa's blade?-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:08:
[...]
Ik heb dat pack/zwaard niet, maar ik heb wel een ander legendary zwaard geloot die ook instant charge heeft. Is inderdaad gruwelijk, vooral ook tegen shield users... Is dan ook mijn main wapen. De meeste heavy weapons zijn me in deze game te slow, zeker gezien de enemies allemaal vrij rap zijn.
Meest irritant in de game qua moeilijkheid is als je tegen een groep vecht en er zitten een paar archers tussen. Die ranged shots snoepen snel veel van je health weg terwijl je bezig bent met de andere dudes ...
Die lijkt erop, maar in plaats van bleed on hit heeft dit romeinse zwaard een combo multiplier (elke volgende hit doet 25% meer damage). Wat imo echt veel sterker is.
Zou kunnen dat het die is. Zal straks eens kijken. Maar vind deze al super sterk en dan is het wapen ook nog eens ver onder mijn level ...Blaat schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:15:
[...]
Je bedoelt Mustafa's blade?
Die lijkt erop, maar in plaats van bleed on hit heeft dit romeinse zwaard een combo multiplier (elke volgende hit doet 25% meer damage). Wat imo echt veel sterker is.
Kan iemand mij uitleggen wat dat bleed on hit enzo is? Lees dat wel meer her en der over bleeding, maar het ontgaat me even hoe en wat.Blaat schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:15:
[...]
Je bedoelt Mustafa's blade?
ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:26:
[...]
Kan iemand mij uitleggen wat dat bleed on hit enzo is? Lees dat wel meer her en der over bleeding, maar het ontgaat me even hoe en wat.
En als je in het main gear window zit op L3 drukken (op PS4) (Staat linksonder in beeld)ArnoldSmiley schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:26:
[...]
Kan iemand mij uitleggen wat dat bleed on hit enzo is? Lees dat wel meer her en der over bleeding, maar het ontgaat me even hoe en wat.
EDIT
Blijft leuk dit soort videos
[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 08-11-2017 14:10 ]
Ik heb een shield die range resistance heeft met bleed% on block super handig ;-)!-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:08:
[...]
Ik heb dat pack/zwaard niet, maar ik heb wel een ander legendary zwaard geloot die ook instant charge heeft. Is inderdaad gruwelijk, vooral ook tegen shield users... Is dan ook mijn main wapen. De meeste heavy weapons zijn me in deze game te slow, zeker gezien de enemies allemaal vrij rap zijn.
had em gisteren gewoon er tussen staan, maar nu staat die er niet meer tussen...
meer mensen die dit ook hebben?
Nee, gewoon de basis versie, maar ik ging er van uit dat je die ook wel los in de store kon kopen.dvdkiwi schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:07:
Wellicht een overbodige vraag, maar je hebt toch wel de Gold of de Deluxe Edition met season pass?
[ Voor 48% gewijzigd door Jbk23 op 08-11-2017 15:45 ]
Dan heb je hem afgerond?Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:43:
bij mij is de quest van trial of the ancients verdwenen...
had em gisteren gewoon er tussen staan, maar nu staat die er niet meer tussen...
meer mensen die dit ook hebben?
Bij mij is Ambush at Sea verdwenen. Maar die was bugged! Al je inventory kon opeens weg zijn.
Nou ben ik ook nog niet in dat gebied geweest, dus zal er straks eens gaan kijken of er toch nog wat te beleven is.
Ik block nooitAmbition88 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:18:
[...]
Ik heb een shield die range resistance heeft met bleed% on block super handig ;-)!
[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 08-11-2017 21:53 ]
No worries, als de storyline voorbij is kun je gewoon weer verder in de wereld en sidequests etc. doen.Dubrillion schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:52:
Meen je dit? Ik ben lekker aan het spelen. Level 32. Dan krijg ik de vraag: als je verder gaat dan "maken we af waar we aan begonnen zijn" (spoilers) dus ik denk: Best joh ben nog lang niet klaar. Heb nog zoveel te zien. En opeens is het klaar.... Ik kan de quest ook niet stoppen nu heb ik het idee, anders stop ik hem en ga ik eerst verder spelen
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ja alleen dan is me motivatie wel een beetje wegAntraXxX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:05:
[...]
No worries, als de storyline voorbij is kun je gewoon weer verder in de wereld en sidequests etc. doen.
Gelukkig maak je niet alles in 1x af. Nu weet ik dus wel dat ik eerst alles moet af maken dat ik wil afmaken. En dan die laatste story Quest doen
Jeetje wat valt me dit tegen eerlijk gezegd
[ Voor 26% gewijzigd door Dubrillion op 08-11-2017 22:26 ]
nee hoor (tenminste als het je om de verhaallijn gaat), het verhaal gaat nog verder daarna. (als ik het tenminste goed heb waar je in het verhaal zit op je level afgaande)Dubrillion schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:14:
[...]
Ja alleen dan is me motivatie wel een beetje weg
Ik heb net ook een stuk gehad van de main quest waarbij ze dit vermelden, en ik heb nog een stuk verhaal te gaan. Als het die missie is voor cleopatra in Hareiklon(?) (noord-oosten van de map), dat is een vrij lange missie, maar daarna heb je nog main story missions.
Hoe ver in het verhaal zit je als je net Cleopatra hebt ontmoet?Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:28:
[...]
Nee hoor (tenminste als het je om de verhaallijn gaat), het verhaal gaat nog verder daarna. (als ik het tenminste goed heb waar je in het verhaal zit op je level afgaande)
Ik heb net ook een stuk gehad van de main quest waarbij ze dit vermelden, en ik heb nog een stuk verhaal te gaan. Als het die missie is voor cleopatra in Hareiklon(?) (noord-oosten van de map), dat is een vrij lange missie, maar daarna heb je nog main story missions.
Vandaag maar weer eens een bezoek gebracht aan Siwa. Waar je daar in het begin nog moet vechten voor je leven, is dat inmiddels meer een insta kill area geworden. 1 keer met je zwaard rondzwaaien en er zijn alweer 3 enemies down.
Ook de grote gedeeltes woestijn in het westen/zuiden van de map bezocht. Kan het kloppen dat daar geen viewpoints zijn (maar alleen maar zand

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Het verhaal heeft mij niet echt gepakt in het begin, ik vond het verkennen, kampjes legen, tombs verkennen en char uitbouwen leuker als de main story in het begin.
Had ik in het begin ook. Ben nu in Memphis bezig en ik moet zeggen dat het verhaal aardig begint op te pakken. Wordt steeds beter is mijn ervaring en de side quests haken er mooi op in!Jbk23 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:39:
ik heb net de scorpion gekilled, en nu staat alleen the jackal nog bij targets, maar ik vermoed dat er nog wel 1 na zal komen.
Het verhaal heeft mij niet echt gepakt in het begin, ik vond het verkennen, kampjes legen, tombs verkennen en char uitbouwen leuker als de main story in het begin.
Daar zitten inderdaad niet veel viewpoints, wel nog een achievement in 1 van die rotswoestijnen op een hoog punt, meer zeg ik er niet overcaesar1000 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:07:
[...]
Ook de grote gedeeltes woestijn in het westen/zuiden van de map bezocht. Kan het kloppen dat daar geen viewpoints zijn (maar alleen maar zand)?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf gisteren level 28 geworden, ik merk dat ik nog steeds heel veel dingen naast de side-quests doe. Ik heb de main quests nog amper aangeraakt nadat ik Cleopatra heb ontmoet.
Bij mij gaat het dan van een side-quest doen, naar een view point unlocken, maar onderweg naar die viewpoints nog een kamp leegmaken of een Phylakes afslachten, dan nog wat beesten afmaken en er dan twee uur later achter komen dat je dat view point nog niet hebt gedaan
Ik ga me nu niet rushen voor die trial of the gods, ik doe het lekker rustig aan en pak ze wel mee als ik zo ver ben
Latin capital letter y with diaeresis
Die kwam ik ook pas gisteren tegen hoorWailing_Banshee schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:49:
Gisteren de Sphinx eindelijk gevonden! (ja, ik ben traag...) en ik dacht: goh, die is kleiner dan ik dacht. Zegt Bayek een paar seconden later precies hetzelfde!
Ik heb nu eerst maar besloten mijn gear tot 100% te upgraden zodat ik van het jagen/overvallen af ben. Daarna weer verder met de sidequests
Geen idee of dat ook daadwerkelijk kan met de resources die je nodig hebt voor je laatste paar upgrades (denk dat het krap gaat worden ivm rare resources) maar we gaan het zien

Haha had precies hetzelfde de eerste keer, verwachte een massief ding.Wailing_Banshee schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:49:
Gisteren de Sphinx eindelijk gevonden! (ja, ik ben traag...) en ik dacht: goh, die is kleiner dan ik dacht. Zegt Bayek een paar seconden later precies hetzelfde!
Nog maar 3 sidequests en 6 vraagtekens, dan heb ik alles gehad. De main quest is volbracht, alles is geupgrade, alle quick travel punten heb ik en ik heb alle puzzel scrolls opgelost.
En oh ja ik moet nog 1 achievement. Complete all locations.
Nu nog keer op zoek naar andere pakjes. De standaard versie en die leeuwenkop versie ben ik wel klaar mee
ik heb een tijdje in die tombe doorgebracht totdat ik het maar opgegeven heb: kom ik vast later wel weer terugNotna schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:11:
[...]
Die kwam ik ook pas gisteren tegen hoor(Lvl 27)Tezamen met de geheime tombe daar in de buurt dit ik nog niet kan doen (waar je natuurlijk pas achter komt als je er bijna helemaal doorheen bent
![]()
)
Ik heb nog niet alles geupgrade, maar ga vanmiddag maar weer verder met op krokodillen jagen, dan kan ik m'n hidden blade ook helemaal geupgrade. En dan weer verder kijken wat ik nog meer nodig heb.Ik heb nu eerst maar besloten mijn gear tot 100% te upgraden zodat ik van het jagen/overvallen af ben. Daarna weer verder met de sidequests
Geen idee of dat ook daadwerkelijk kan met de resources die je nodig hebt voor je laatste paar upgrades (denk dat het krap gaat worden ivm rare resources) maar we gaan het zien
Het dodgen tegen die kerel krijg ik maar niet voor elkaar, en als ie je dan met één klap op de grond slaat is het gelijk game over.
Je moet even het patroon van hun aanvallen doorkrijgen, de meeste phylakes hebben maar 3-4 soorten aanvallen.dvdkiwi schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:35:
Ik kreeg gisteren het briljante plan om eens een Phylakes om te leggen... Note to self: niet meer doen.
Het dodgen tegen die kerel krijg ik maar niet voor elkaar, en als ie je dan met één klap op de grond slaat is het gelijk game over.
Een boog tactiek werkt ook vaak vrij goed, behalve als je een phylake met boog aanvalt natuurlijk

Oh, en Ubisoft heeft inmiddels de foto mode optie op de website weggehaald. Er had 3 dagen lang gestaan dat 'wegens enorme populariteit' de pagina in onderhoud was en op 6 november weer online zou komen. Sinds 6 november heb ik 3 dagen op f5 zitten drukken en uiteindelijk via Facebook aan Ubisoft gevraagd wanneer het weer online zou komen. Als reactie kreeg ik:
Nu hebben ze de verwijzing naar die pagina maar helemaal weggehaald...Goed punt, we weten ervan! Hopelijk werkt de site snel weer. Excuses voor het ongemak.
[ Voor 35% gewijzigd door Who Am I? op 09-11-2017 09:43 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Kapotschieten met een boogWho Am I? schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:39:
Ik was gisteren in Sais, linksboven in Sapi-Res Nome, en daar was een ruimte waar achter een muur loot zou moeten liggen. Ik kon er alleen met geen mogelijkheid komenEr zat wel een gat in de muur, maar daar stond een enorme bloempot voor en die kon ik niet kapot slaan. Ik heb mij sufgezocht naar een andere ingang, maar niet kunnen vinden... Klinkt dit bekend? En zo ja, weet iemand hoe ik er kan komen? Waarschijnlijk gaat het om 3x 5 muntjes ofzo, maar het is frustrerend dat ik er niet bij kan!
Heb ik geprobeerd, althans, ik heb die bloempot in de fik gezet door er met een brandende pijl op te schieten, maar dat hielp niet. De plant fikte af, maar kon er nog steeds niet langs.
[ Voor 3% gewijzigd door Who Am I? op 09-11-2017 09:45 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Gewoon even laten zitten, iets anders gaan doen en dan later terug komen. Dan is opeens de doorgang vrij of weet je opeens hoe je het op moet lossen en sla je jezelf voor je kop.
maar kan iemand mij vertellen wat de naam is van de ena laatste en laatste main missie zodat ik rekening kan houden hoe ver ik ben en waarneer ik me side-missions moet gaan afronden
De missie waarvoor je naar Cyrene moet is de op een na laatste missie.gamerboy schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:10:
even voor mij ik hoor mensen iets zeggen over de laatste missie (heb ik zelf nog niet gedaan omdat ik zelf alles wil af maken) maar ben nog niet echt bij het einde heb ik het gevoel.
maar kan iemand mij vertellen wat de naam is van de ena laatste en laatste main missie zodat ik rekening kan houden hoe ver ik ben en waarneer ik me side-missions moet gaan afronden
Kut die Heb ik maandag gedaan.Blaat schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:16:
[...]
De missie waarvoor je naar Cyrene moet is de op een na laatste missie.
Dus nu geen main missions meer
gamerboy schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:19:
[...]
Kut die Heb ik maandag gedaan.
Dus nu geen main missions meer
thanks man dan weet ik inderdaad genoegBlaat schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:21:
[...]
spoiler:Vooral niet met Aya gaan kletsen dus. Daarna is het einde oefening.
Ik heb trouwens echt helemaal krom gelegen om dit filmpje. In tijden niet meer zo hard gelachen. Zo erg dat ik op een gegeven moment geen adem meer had.-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:28:
[...]
En als je in het main gear window zit op L3 drukken (op PS4) (Staat linksonder in beeld)
EDIT
[video]
Blijft leuk dit soort videos
Fuck ik heb echt geen humor....
Al mn gear is geupgrade tot full legendary en ja er staan nog wel wat side quests open, maarja ik zie het nut er niet zo van in om die te doen als ik toch al max lvl ben.
Anubis was leuk maar die had ik ook in 5 minuten down. Dan maar wachten op de DLC.
Jammer dat er toch niet meer multiplayer in verwerkt zit.
al met al wel een super leuk spel om te spelen, maar als je games als bloodborne hebt uitgespeeld, loop je hier wel met 2 vingers in je neus doorheen, zelfs op hard.
[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 09-11-2017 10:37 ]
Op je outfit gaan staan in het menu met je cursor en dan kan je 'Toggle Hood' aan en uitzettenSemperFidelis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:33:
Domme vraag: maar ik heb nu bij elk outfit 'mn capuchon op' terwijl ik mij kan herinneren dat ik aan het begin van de game gewoon normaal rondliep. Klopt dat? Kan dat ding niet meer af? Veel te heet joh.
Ik ben er geweest. Ik kan je zeggen dat het inderdaad maar klein is. Zeker als je net bij de Great Pyramid hebt gestaan. Wat veel mensen ook niet weten is dat er inderdaad nog wel een aardig stukje tussen de Sphinx en de Pyramides ligt. Niet echt lekker aan te lopen in de blafhitte.Wailing_Banshee schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:49:
Ik kijk heel erg uit naar de Thebes DLC. Dat is echt een epische egypte locatie, dal van de koningen (en koningingen erachter) Karnak tempel enzovoorts...
Ik had geen zin om m'n paard te roepen, dus ik rende van de meest linker piramide naar de middelste. Nou, Bayek loopt dan ook behoorlijk te hijgen hoor!Razorbite schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:43:
[...]
Ik ben er geweest. Ik kan je zeggen dat het inderdaad maar klein is. Zeker als je net bij de Great Pyramid hebt gestaan. Wat veel mensen ook niet weten is dat er inderdaad nog wel een aardig stukje tussen de Sphinx en de Pyramides ligt. Niet echt lekker aan te lopen in de blafhitte.
snap je heel goed hoor. veel mensen zeggen dit bij veel games.Ambition88 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:32:
Ik merk wel dat als je de main story uit hebt gespeeld dat er nog vrij weinig te doen is ook al wordt er overal beweert van wel.
Al mn gear is geupgrade tot full legendary en ja er staan nog wel wat side quests open, maarja ik zie het nut er niet zo van in om die te doen als ik toch al max lvl ben.
Anubis was leuk maar die had ik ook in 5 minuten down. Dan maar wachten op de DLC.
Jammer dat er toch niet meer multiplayer in verwerkt zit.
al met al wel een super leuk spel om te spelen, maar als je games als bloodborne hebt uitgespeeld, loop je hier wel met 2 vingers in je neus doorheen, zelfs op hard.
ik heb zelf een beetje me twijfels. ik wil origins heel graag op 100% uitspelen. zit nu op ~65%
ik ben wel bang dat als ik de main uit speel ik de motivatie niet meer heb. daarom wil ik de laatste missie nog niet doen.
ik ga eerst alles uit spelen voor ik de main missie doe.
Precies dat viel me ook op, andere wat opviel was dat de site zo dicht tegen de stad aan ligt. Dat laten ze ook vrijwel nooit zien op tvRazorbite schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:43:
[...]
Ik ben er geweest. Ik kan je zeggen dat het inderdaad maar klein is. Zeker als je net bij de Great Pyramid hebt gestaan. Wat veel mensen ook niet weten is dat er inderdaad nog wel een aardig stukje tussen de Sphinx en de Pyramides ligt. Niet echt lekker aan te lopen in de blafhitte.
Ook heel benieuwd naar, heb nog genoeg foto's daarvan om te kunnen vergelijk het met het spelIk kijk heel erg uit naar de Thebes DLC. Dat is echt een epische egypte locatie, dal van de koningen (en koningingen erachter) Karnak tempel enzovoorts...
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
Voordat ik er vorig jaar heen ging heb ik met Google Earth heel veel rondgekeken daar. Voor mij waren er dus niet veel verrassingen. Ik wist dat het dicht op de stad zat en ik wist ook dat de Sphinx zelf niet heel erg groot was. Wat mij wel verbaasde was de enorme omvang en het aantal bouwwerken daar. Meestal denk je niet verder dan die 3 piramides en de Sphinx, maar er is daar zo veel meer! Ook de materialen blijven mij verbazen. Kalkstenen blokken uithakken en verplaatsen is 1 ding, maar het graniet dat soms gebruikt wordt is zo perfect van vorm en glad. Echt heel bijzonder als je bedenkt dat ze dat 4500 jaar!!! geleden konden.Ceased2Be schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:46:
[...]
Precies dat viel me ook op, andere wat opviel was dat de site zo dicht tegen de stad aan ligt. Dat laten ze ook vrijwel nooit zien op tv
[...]
Ook heel benieuwd naar, heb nog genoeg foto's daarvan om te kunnen vergelijk het met het spel
Voorlopig ben ik helaas nog niet bij Giza aangekomen, al zal ik er binnenkort wel heen gaan. Nu lvl 22 en qua story line net het feestje van Cleopatra gehad.
Aantal uur kun je zien als je de cursor houd op welke game je wil starten(main menu). (het scherm waar je kan kiezen welke van de 3 games je pakt)Shadow343 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:03:
Waar kun je zien hoever je bent met het spel en hoeveel uur je erin hebt zitten? PS4 gebruiker. Ben best benieuwd.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Je kunt het aantal uur inderdaad zien zoals Oxigeon zegt, net voordat je je game laadt in dat balkje.Shadow343 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:03:
Waar kun je zien hoever je bent met het spel en hoeveel uur je erin hebt zitten? PS4 gebruiker. Ben best benieuwd.
Maar verder kun je in het main menu ook gaan naar Ubisoft Club en daar kun je ook het aantal uur, gameprogressie in % en nog een hoop andere stats zien.
Toevallig ben ik daar gister binnen geweest. (als we het over dezelfde ruimte hebben).Who Am I? schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:39:
Ik was gisteren in Sais, linksboven in Sapi-Res Nome, en daar was een ruimte waar achter een muur loot zou moeten liggen. Ik kon er alleen met geen mogelijkheid komenEr zat wel een gat in de muur, maar daar stond een enorme bloempot voor en die kon ik niet kapot slaan. Ik heb mij sufgezocht naar een andere ingang, maar niet kunnen vinden... Klinkt dit bekend? En zo ja, weet iemand hoe ik er kan komen? Waarschijnlijk gaat het om 3x 5 muntjes ofzo, maar het is frustrerend dat ik er niet bij kan!
Het is missie gebonden, en je komt er op een gegeven moment vanzelf binnen als je de quests in de omgeving doet. (kan mij even niet herinneren waar die start, volgens mij op het veld vlak voor dat huis, staan wat mensen te werken).
Top! Dan ga ik dat vanavond proberenMacchill schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:20:
[...]
Toevallig ben ik daar gister binnen geweest. (als we het over dezelfde ruimte hebben).
Het is missie gebonden, en je komt er op een gegeven moment vanzelf binnen als je de quests in de omgeving doet. (kan mij even niet herinneren waar die start, volgens mij op het veld vlak voor dat huis, staan wat mensen te werken).