Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

bram1984 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:40:
Dikke patch uitgekomen, zie ik. Denk dat ik Wolfenstein uitspeel en dan Origins ff haal.

Merken jullie veel verschil na de patch op PS4 Pro?
Ik heb geen haperingen meer tijdens cut scenes. Verder merk ik weinig verschil. En de typische AC glitches zitten er nog steeds in ;) (clipping problems, ineens verschijnende en verdwijnende mensen/paarden, etc).

Maar niks te serieus. Game is meer dan prima speelbaar!

Stiekum erger ik me wel aan de popup zo links en rechts, zelfs op de Pro :|

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:11

Oxigeon

En zo is dat!

Ik moet zeggen dat deze game lekker wegspeelt. In totaal nu een uurtje of 6 in de game bezig en nu net aangekomen in Alexandrie. Ik moet zeggen dat ik wapens nog niet heb geupgrade. Ik weet ook niet of ik dit wel moet doen of dat ik gewoon steeds moet wachten tot ik wat nieuws vind

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben inmiddels lvl 25 maar het spel wordt behoorlijk makkelijk, misschien doordat ik alle sidequests heb gedaan, maar ik heb momenteel alleen quests voor minimaal 5 levels lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@shoombak zelfde hier gehad was level 32 en begon toen pas aan missies van cleophatra (de eerste) mijn tip doe ff tijdje alleen maar main missies en dan gaat het vanzelf weer hard naar beneden ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 19:23
Je ziet toch van te voren al wat het gewenste niveau is voor de mainmissie ?
Als je dan allemaal side missies gaat doen en je laat de mainmissie links liggen, dan haal je de uitdaging in de game voor jezelf onderuit. Volgens mij is dat vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nol_NL schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:17:
Je ziet toch van te voren al wat het gewenste niveau is voor de mainmissie ?
Als je dan allemaal side missies gaat doen en je laat de mainmissie links liggen, dan haal je de uitdaging in de game voor jezelf onderuit. Volgens mij is dat vrij logisch.
Ik wissel het gewoon af. Clear de gebieden tot aan mijn level, deo sidequests, dan weer main quests, wisselt lekker af. Maar als je alles doet is het gewoon onmogelijk niet over levelled te raken.
Ik zelf upgrade gewoon mijn wapens nauwelijks. Ik heb nu een keer een boog en een keer mijn main weapon geupgrade.

Ben nu bezig in Giza, en ben al level 28 :9 De tombs vallen me eerlijk gezegd erg tegen, te klein, amper gepuzzel en geklauter. Ik mis echt het epische klimmen van AC games ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier weer de dagelijkse video's:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

gamerboy schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:46:
[...]

ben ik 100% met je eens. ik moet zelf nog de Fata Morgana's ervaren. dit kan in de white desert toch?
Ik heb ze zelfs in de woestijn net buiten Lake Marenogiets (ik zie die naam regelmatig, maar vergeet het steeds weer!) gezien

Gisteren weer eens terug gegaan naar Siwa (ben nu lvl20) om die laatste loot daar te krijgen. Lag ook een medespeler die ik kon wreken en dat gaf mij een lvl28 quest. Iets te laat naar bed gegaan, maar ik heb die drie NPC's eindeljik neer gekregen, door een hit-and-run tactiek te gebruiken.

Het verhaal tot nu toe vind ik ook erg leuk, het verklaart wel het een en ander van de andere AC's....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik ben net in Giza aangekomen als lvl 30. Ik sloop gewoon alles wat ik tegen kom.
Wat zijn die goude vraagtekens trouwens? Ik heb er 1 gezien, was zo'n sterren ding. Maar dat was maar eenmalig.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Desutoroiya schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:28:
Ik ben net in Giza aangekomen als lvl 30. Ik sloop gewoon alles wat ik tegen kom.
Wat zijn die goude vraagtekens trouwens? Ik heb er 1 gezien, was zo'n sterren ding. Maar dat was maar eenmalig.
Die zitten inderdaad in de gouden vraagtekens, maar ook Ancient Tablet's. Is wel de moeite waard om die op te zoeken. Je krijgt er een handige beloning voor :+

--edit--
Ik krijg mijn pijlen niet mat vuur aangestoken, heb je daar een skill voor nodig?? Of lukt dat alleen maar met een bepaalde boog?

[ Voor 15% gewijzigd door YdieresiS op 06-11-2017 08:36 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Ben ik de enige dat het wapen dat je krijgt van The Stranger compleet kansloos vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

YdieresiS schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:34:
[...]
--edit--
Ik krijg mijn pijlen niet mat vuur aangestoken, heb je daar een skill voor nodig?? Of lukt dat alleen maar met een bepaalde boog?
Gewoon die punt in de richting van een vuurbron doen (en dan niet teveel rondzwaaien als je in een brandbare omgeving zit!) Ik heb alle pijlen kunnen aansteken, ook die van die boog die meerdere pijlen per keer afvuurt.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Wailing_Banshee schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:43:
[...]

Gewoon die punt in de richting van een vuurbron doen (en dan niet teveel rondzwaaien als je in een brandbare omgeving zit!) Ik heb alle pijlen kunnen aansteken, ook die van die boog die meerdere pijlen per keer afvuurt.
Gisteren in een tombe eerst zo'n vuurschaal aangestoken en vervolgens wilde ik met mijn pijlen iets boven me in brand zetten, maar ik kreeg geen vuur in de pijl. Ik doe dan vast iets verkeerd. Zal vanavond nog een keer prutsen om te kijken of het dan wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

YdieresiS schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:45:
[...]

Gisteren in een tombe eerst zo'n vuurschaal aangestoken en vervolgens wilde ik met mijn pijlen iets boven me in brand zetten, maar ik kreeg geen vuur in de pijl. Ik doe dan vast iets verkeerd. Zal vanavond nog een keer prutsen om te kijken of het dan wel lukt.
Het makkelijkst gaat het met de predator boog, omdat je dan inzoomt op je pijl: gewoon in de vuurbron kijken. Met de andere bogen moet ik altijd een beetje heen en weer zwiepen :p (vandaar dat ik daarna die toren om me heen in de fik liet vliegen :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 7.5 uur in de game zitten, ben iemand die elke regio helemaal uitspeeld voordat ik naar een nieuwe regio ga, ik merk echter dat je dan voor de main-story missies elke keer tussen de 3 a 5 levels hoger ligt dan het "advies-level" voor die missie, dit maakt de uitdaging voor de missies wat minder.

Ik ben bijna klaar met alexandrië, worden de levels hierna wel uitdagender of is het aan te raden om de moeilijkheids graad op zijn "moeilijkste" te zetten?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
Of per ongeluk op een olie pot schieten en dan zelf wegbranden 😂

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:43:
[...]

Ik heb ze zelfs in de woestijn net buiten Lake Marenogiets (ik zie die naam regelmatig, maar vergeet het steeds weer!) gezien

Gisteren weer eens terug gegaan naar Siwa (ben nu lvl20) om die laatste loot daar te krijgen. Lag ook een medespeler die ik kon wreken en dat gaf mij een lvl28 quest. Iets te laat naar bed gegaan, maar ik heb die drie NPC's eindeljik neer gekregen, door een hit-and-run tactiek te gebruiken.

Het verhaal tot nu toe vind ik ook erg leuk, het verklaart wel het een en ander van de andere AC's....
Vind ik ook. Ik ben echt blij om te zien dat het team de lore aan houdt en dat ze goed gekeken en geluisterd hebben naar de andere games van assassins creed.

Ook leuk dat ze de community hebben betrokken bij het spel en dat is zeker terug te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:50:
Ik heb nu 7.5 uur in de game zitten, ben iemand die elke regio helemaal uitspeeld voordat ik naar een nieuwe regio ga, ik merk echter dat je dan voor de main-story missies elke keer tussen de 3 a 5 levels hoger ligt dan het "advies-level" voor die missie, dit maakt de uitdaging voor de missies wat minder.

Ik ben bijna klaar met alexandrië, worden de levels hierna wel uitdagender of is het aan te raden om de moeilijkheids graad op zijn "moeilijkste" te zetten?

Thanks
Moeilijk vind ik persoonlijk nog steeds echt een stuk te moeilijk daarvoor. Eneymies ontwijken bijna 70% van al je attacks. Er zit echt een enorm gat tussen normaal en moeilijk. Dan ga je die 5 level verschil ook echt nodig hebben. Pas bij level 35/40 (waar ik nu zelf zit) is het verschil er alleen bij de level 40 enemies en de elephants

Ik raad aan om wast story line te doen en even voor een aantal missies de sifequests links te laten liggen. Dan komt je level weer heel snel op die van de advies levels;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 16:31

Plainside

I browse when I'm at work

Vrijdag ook weer even (6uur) gespeeld, met de gedachte ff bezig gaan met de main-quests... nou dat is toch weer niet gebeurd.
Hoewel het mooi is dat je constant bezig kan zijn zonder je op de main-quest te richten valt het me toch op dat je soms overvallen wordt door de hoeveelheid side-quests die beschikbaar zijn.

Ook klikte opeens wat bij mij met de combat waardoor het nu wel super makkelijk voelt, of ik begrijp de combat nog beter.
Tevens maakt de shield bash het allemaal ook wel makkelijk, maakt niet uit welke enemy de shield bash is 100% shield break + stagger lijkt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Een goeie tactiek die ik voor phylakes gebruik is eerst pijlen schieten op zn hoofd met een predator bow, vervolgens vuurbommen op hem gooien, vervoglens met een warrior boog op hem schieten, meestal is die dan wel dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik zat een filmpje te kijken van iemand die op level 26 de level 28 phylakes aanpakt en het een hele tijd voor elkaar krijgt geen enkele hit te ontvangen. Mij lukt dat niet. Ik heb bij elke enemy dat ik niet goed kan ontwijken. Ik kan dus nog niet echt wennen aan de mechanics. Het ontwijken wil op zich nog wel, maar dan vervolgens weer dichtbij komen, zonder geraakt te worden en een hit uitdelen lukt me nog niet echt. Ik kan er wel vol op inbeuken, wat damage incasseren en dan met een weapon met heal on kill, weer wat health incasseren om de volgende aan te kunnen. Dat lukt met een Phylakes echter niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ben er nu eindelijk achtergekomen wat die phylakes zijn... Heb ze tot nu toen nog netjes ontweken :p

Waar leggen jullie de nadruk op (met het skill systeem): tools, melee of ranger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Wailing_Banshee schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:56:
Ben er nu eindelijk achtergekomen wat die phylakes zijn... Heb ze tot nu toen nog netjes ontweken :p

Waar leggen jullie de nadruk op (met het skill systeem): tools, melee of ranger?
Hangt van je eigen playstyle af, ik ren meestal gewoon een kampje binnen met mn hakbijl, dan heeft ranger en tolls weinig zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:58:
[...]

Hangt van je eigen playstyle af, ik ren meestal gewoon een kampje binnen met mn hakbijl, dan heeft ranger en tolls weinig zin
Tuurlijk hangt het van je playstyle af! Mijn playstyle is ranged en sneaky. Ik heb nog geen enkel punt in melee gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:36:
Een goeie tactiek die ik voor phylakes gebruik is eerst pijlen schieten op zn hoofd met een predator bow, vervolgens vuurbommen op hem gooien, vervoglens met een warrior boog op hem schieten, meestal is die dan wel dood...
Gewoon op je paard met een zwaard op m in meppen werkt ook best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Deze game via marktplaats voor 30 euro op de kop getikt , gister even een stukje gespeeld en WOW wat een verassende gameplay & omgeving.

Ben benieuwd wat me nog te wachten staat

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Razorbite schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:04:
[...]

Gewoon op je paard met een zwaard op m in meppen werkt ook best!
Ik gebruik smoke screen / sleep darts, dan charge mijn hammer. Werkt tot nu toe prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
YdieresiS schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:38:
Ik zat een filmpje te kijken van iemand die op level 26 de level 28 phylakes aanpakt en het een hele tijd voor elkaar krijgt geen enkele hit te ontvangen. Mij lukt dat niet. Ik heb bij elke enemy dat ik niet goed kan ontwijken. Ik kan dus nog niet echt wennen aan de mechanics. Het ontwijken wil op zich nog wel, maar dan vervolgens weer dichtbij komen, zonder geraakt te worden en een hit uitdelen lukt me nog niet echt. Ik kan er wel vol op inbeuken, wat damage incasseren en dan met een weapon met heal on kill, weer wat health incasseren om de volgende aan te kunnen. Dat lukt met een Phylakes echter niet echt.
Dat probleem met afweren heb ik ook. Het is mij niet goed duidelijk hoe en wanneer ik mijn schild omhoog kan doen om een kap te incasseren. Het schijnt (op ps4) met L1 te gaan, maar dat werkt echt niet lekker.

Weet iemand trouwens of en zo ja, hoe je de foto's uit de Photo mode kan downloaden ergens? Ik kan voor de PS4 niet vinden hoe dat moet of waar ze uberhoupt zijn opgeslagen.
Edit:
Goolge eerst, vraag dan...
Voor de PS4 kun je ze hier vinden: PS4 - Settings > Storage > System Storage > Capture Gallery > Assassin's Creed: Origins

[ Voor 6% gewijzigd door Who Am I? op 06-11-2017 10:45 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Who Am I? schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:42:
[...]

Dat probleem met afweren heb ik ook. Het is mij niet goed duidelijk hoe en wanneer ik mijn schild omhoog kan doen om een kap te incasseren. Het schijnt (op ps4) met L1 te gaan, maar dat werkt echt niet lekker.

Weet iemand trouwens of en zo ja, hoe je de foto's uit de Photo mode kan downloaden ergens? Ik kan voor de PS4 niet vinden hoe dat moet of waar ze uberhoupt zijn opgeslagen.
Edit:
Goolge eerst, vraag dan...
Voor de PS4 kun je ze hier vinden: PS4 - Settings > Storage > System Storage > Capture Gallery > Assassin's Creed: Origins
Daarnaast kan je ook inloggen op je Ubisoft account op de website van AC, staan ze ook tussen. Kwam ze toevallig toen een keer tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:50:

Thanks
Gewoon op hard zetten. De game is zelfs op hard makkelijk. Je krijgt zoveel tools en skills naarmate je levelt, dat je behoorlijk OP wordt. Daarbij is je dodge heel snel en kan je bijna niet geraakt worden als je de timing door hebt.

Anders smokescreen cheese, of shield bash scepter stunlock toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Zo, inmiddels ruim 17 uur erop zitten. Gister dik 7 uur totaal zitten streamen. Nadeel daar van is dat je af en toe wat minder op let wat men verteld en teveel praat met die 1 of 2 kijkers die ik heb :+

Ik blijf de executies tot nu toe echt geweldig vinden. Het liefst speel ik met een speer want werkt het beste in veel situaties tot nu toe. En die executies er mee <3

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
L1nt schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:57:
Zo, inmiddels ruim 17 uur erop zitten. Gister dik 7 uur totaal zitten streamen. Nadeel daar van is dat je af en toe wat minder op let wat men verteld en teveel praat met die 1 of 2 kijkers die ik heb :+

Ik blijf de executies tot nu toe echt geweldig vinden. Het liefst speel ik met een speer want werkt het beste in veel situaties tot nu toe. En die executies er mee <3
Kan je ook wel een staff aanraden, heeft ook wel gave finishing moves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:35:
Ben ik de enige dat het wapen dat je krijgt van The Stranger compleet kansloos vindt?
Je bedoelt Sarissa?

Mja als je erg goed bent in dodgen, blocken en parryen kan het best een goed wapen zijn maar ik ben er zelf te lomp voor.

200% damage increase is wel vet natuurlijk maar in de praktijk heb ik mijn levensbalk echt wel nodig...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Blaat schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:27:
[...]

Je bedoelt Sarissa?

Mja als je erg goed bent in dodgen, blocken en parryen kan het best een goed wapen zijn maar ik ben er zelf te lomp voor.

200% damage increase is wel vet natuurlijk maar in de praktijk heb ik mijn levensbalk echt wel nodig...
Sarissa bedoel ik ja, dat cursed verpest het voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Bugje ontdekt ook trouwens. Als je foto's hebt gemaakt (ook anderen) in niet-hdr mode en je wil deze dan bekijken als je spel in HDR-mode staat, dan lijken die nergens op. Omgekeerde net hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:56:

Ik zelf hybride met meer richting warrior nu omdat ik ook arena wil. Die zijn ook rg handig voor bossen en de phylakies

Heb zelf nu 36 uur erin zitten ben level 37 en ben nog steeds in het begin van de main story 😂😂😂

[ Voor 12% gewijzigd door gamerboy op 06-11-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Weet iemand iets van trail of the gods, ik wil graag die anubis set maar ik weet niet of die trails een terugkomend iets zijn of maar voor een bepaalde tijd te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:54:
Weet iemand iets van trail of the gods, ik wil graag die anubis set maar ik weet niet of die trails een terugkomend iets zijn of maar voor een bepaalde tijd te verkrijgen is.
Kom nog. Volgens mij dit jaar of Q1 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:55:
[...]

Ja ik weet dat het nog komt... Ik bedoel of het terugkerend event is. Of dat alleen als je binnenkort max level bent het kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:53:
[...]

Ik zelf hybride met meer richting warrior nu omdat ik ook arena wil. Die zijn ook rg handig voor bossen en de phylakies

Heb zelf nu 36 uur erin zitten ben level 37 en ben nog steeds in het begin van de main story 😂😂😂
Vanaf welk lvl kun je ongeveer die arena in?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:27:
[...]
Ok. Welk level is die quest? Zal hem dan wel ergen oppikken. Ik ben ondertussen level 20, main quest staat nog op 12 (in Alexandrie) en ik ben nog bezig de gebieden tot en met level 15 te ontdekken :P

Als level 19 ook mijn eerste assassins gastje van level 22 (die met de rode iconen op de map) gekilled. Hij kwam op me af te paard, ik klaar staan met mijn heavy weapon (legendary), chargen en Whaaaaaaam! Zo van zijn paard af :P En toen rondjes om hem heen lopen en meppen 8)
Rond level 15/16 is volgens mij voldoende om de quest goed te kunnen voltooien. :)
gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:55:
[...]
@jacolc

Vanaf morgen is al de eerste god, Anubis, beschikbaar!

Deze trials zijn voor een beperkte tijd te spelen en zijn dus een herhalend evenement.

Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/resource/en-us/game/assassins-creed/ac-origins/nov%20update_header_305149.jpg

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:57:
[...]

Ja ik weet dat het nog komt... Ik bedoel of het terugkerend event is. Of dat alleen als je binnenkort max level bent het kan doen
Is wekelijks. Je hebt ook echt een week de tijd om de God events te doen. Hoorde wel dat je nu minimaal level 35/40 moet zijn voor een kans. Het wordt dus niet aangepast aan je level.

@wauzer aangeraden is 29 bij eerste baas en 30 bij de tweede. Ik heb de eerste gedaan op level 28 was erg pittig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
caesar1000 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:04:
[...]

Rond level 15/16 is volgens mij voldoende om de quest goed te kunnen voltooien. :)

[...]

@jacolc

Vanaf morgen is al de eerste god, Anubis, beschikbaar!

Deze trials zijn voor een beperkte tijd te spelen en zijn dus een herhalend evenement.

[afbeelding]
Beperkte tijd en herhalend event vind ik een beetje tegensprekend met elkaar.

Ik hoef nu dus niet als een gek te gaan levelen om die anubis set te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:08:
[...]

Helaas wel. Het duurt een week. Daarna komen er andere events die zelfde bedoeling hebben maar dus niet het zelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:11:
[...]

Helaas wel. Het duurt een week. Daarna komen er andere events die zelfde bedoeling hebben maar dus niet het zelfde zijn.
Oke, beetje jammer dat ze dit al zo snel doen. Ze verwachten dat je even in zegmaar 2 weken max level bereikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:08:
[...]

Het evenement 'Trial of the Gods' herhaalt zich wekelijks (aldus @gamerboy) en daarin ga je per 'Trial' het gevecht aan met een god uit de (Egyptische) oudheid. De god waar je het tegen op neemt verschilt dus per week.

Het zal morgen wel duidelijk worden wat de precieze regels/vereisten zijn. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door caesar1000 op 06-11-2017 14:14 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:12:
[...]

Oke, beetje jammer dat ze dit al zo snel doen. Ze verwachten dat je even in zegmaar 2 weken max level bereikt
Niet helemaal ik zou zoals @caesar1000 zei even afwachten tot morgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
jacolc schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:12:
[...]

Game Director Ash heeft op twitter bevestigd dat je ruim de tijd zult krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Razorbite schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:57:
[...]

Oke bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Razorbite schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:57:
[...]

Tja, wat is ruim de tijd? 2 weken is voor de ene misschien 1 week en 5 dagen te lang en voor een ander is 4 weken misschien net voldoende. Als jij 4 uur per dag speelt of 4 uur week, maakt dat nogal verschil uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist op level 37 de phylake van level 38 gekilled zonder damage te krijgen ;)

Nu alleen nog de 2 level 40 phylakes en dan heb ik ze alle 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:28:
Zojuist op level 37 de phylake van level 38 gekilled zonder damage te krijgen ;)

Nu alleen nog de 2 level 40 phylakes en dan heb ik ze alle 10
Ik heb er pas 2 :) Zijn ook de enige die ik ben tegen gekomen. Maar ja, loop ook net in Giza. Bezig met de Pyramides. Die me btw wel tegenvallen, had veel meer spektakel verwacht. Maar de grootste heb ik nog niet gehad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- ik snap je daarin heel goed maar er zijn iets van 7 piramides he ;)

so be patient young padawan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:38:

Yes daddy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

hier weer een leuke video:

en hierzo is te zien (voor de gold edition mensen) dat de roman pack nu in de winkel staat en vanavond om 12 uur te unlocken is:
Pic7(screenshot)

[ Voor 67% gewijzigd door gamerboy op 06-11-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:38:

Als je Yoda gaat quoten, moet je het wel goed doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:20:
[...]

Als je Yoda gaat quoten, moet je het wel goed doen. ;)
Is obi one but okey

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
In de ingame store zit een tabblad 'owned' daaronder moet je die items nog effe 'aan' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Spel van normaal op moeilijk gezet: als iemand een wreek mrjraider vind dan komt dat doordat ik grandioos werd ingemaakt bij fort nicnogwattes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik liet net Senu ff scouten en zag een boot met goodies. Ik denk, die ga ik eens lekker raiden! :9
De guards waren zo plat, de loot was binnen en toen dacht ik, ach laat ik die twee opgesloten leeuwen nog even meepakken voor hun velletjes. Ik open de cages met een ferme klap...

... blijken het twee leeuwen met een doodshoofd te zijn. Hap, weg was ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Al met al best een vermakelijk game! Dit komt ook mede door de setting denk ik, in tegenstelling tot de andere Assasins Creed titels kan ik hier wel lekker genieten om lekker rond te cruisen door het zonnige Egypte.

Helaas zijn andere punten zoals de voice acting wel weer net zo slecht als we die kennen van andere Ubisoft titels... Hopelijk geven ze dat in de toekomst toch echt wat meer aandacht, want dat haalt je soms wel uit de sfeer.

Wat random screens :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BXXBNBN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Zs505mo.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kkIDJ9H.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0nZFdOh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vHfAqT8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1RSIOCH.jpg

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben EINDELIJK level 40. Dus ik ben klaar voor morgen. 😁😁💀.
Mrjraider schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:49:
Spel van normaal op moeilijk gezet: als iemand een wreek mrjraider vind dan komt dat doordat ik grandioos werd ingemaakt bij fort nicnogwattes :')
Haha geweldig super veel respect man ik ben nu level 40 dus de enemies komen van het zelfde level. Dat was soms al lastig aangezien me wapens nog level 32 zijn (echt half uur geleden 40 geworden moet ze nog upgrade).

Voor de gein ff op moeilijk gezet en een Romeins fort gedaan (WAS ECHT NIET TE DOEN) 😂😂
-SaveMe- schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:05:
Ik liet net Senu ff scouten en zag een boot met goodies. Ik denk, die ga ik eens lekker raiden! :9
De guards waren zo plat, de loot was binnen en toen dacht ik, ach laat ik die twee opgesloten leeuwen nog even meepakken voor hun velletjes. Ik open de cages met een ferme klap...

... blijken het twee leeuwen met een doodshoofd te zijn. Hap, weg was ik :X
Omg das echt naaiend wel raar dat de enemies dat dan niet waren. Meestal zijn ze van gelijke hoogte of was net 1 level onder doodshoofd 😂😅
Edwins1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:29:
Al met al best een vermakelijk game! Dit komt ook mede door de setting denk ik, in tegenstelling tot de andere Assasins Creed titels kan ik hier wel lekker genieten om lekker rond te cruisen door het zonnige Egypte.

Helaas zijn andere punten zoals de voice acting wel weer net zo slecht als we die kennen van andere Ubisoft titels... Hopelijk geven ze dat in de toekomst toch echt wat meer aandacht, want dat haalt je soms wel uit de sfeer.

Wat random screens :)
[afbeelding]
[afbeelding]
[imghttps://i.imgur.com/kkIDJ9H.jpg][/img]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik merk het nog steeds niet met de voice overs. Ik heb wel af en toe met cut scènes enorm veel laggspikes

Zoals bij
spoiler:
de strijd voor de troon van cleopatra. Waarbij je een aantal cut scènes hebt van gevechten bosses en Julies ceasar die even ze skills laat zien

[ Voor 57% gewijzigd door gamerboy op 06-11-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 22:33
Ik heb van het weekend en gisteren ook lekker wat uurtjes gemaakt. Ik heb de crocodile gisteren afgemaakt (niet echt een spoiler denk ik).

Ik vind de main missions gaaf om te doen. En ook cool dat je ze eigenlijk niet kan spelen zonder wat side missions te doen. Ik was begonnen om eerste gebied voor gebied te doen, maar als je dan een paar keer over de grens bent geweest en er weer een nieuw gebied open gaat..... Dus ik ren nu een beetje als een kip zonder kop rond. Missie naar missie, even een half uurtje hunten.... Oeh een missie of tomb raiden...

Ook even wat arena gespeeld. Ik dismantle eerder me wapens dan dat ik ze verkoop. Alleen dan komt er bijna geen geld meer binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:44:
Ik heb van het weekend en gisteren ook lekker wat uurtjes gemaakt. Ik heb de crocodile gisteren afgemaakt (niet echt een spoiler denk ik).

Ik vind de main missions gaaf om te doen. En ook cool dat je ze eigenlijk niet kan spelen zonder wat side missions te doen. Ik was begonnen om eerste gebied voor gebied te doen, maar als je dan een paar keer over de grens bent geweest en er weer een nieuw gebied open gaat..... Dus ik ren nu een beetje als een kip zonder kop rond. Missie naar missie, even een half uurtje hunten.... Oeh een missie of tomb raiden...

Ook even wat arena gespeeld. Ik dismantle eerder me wapens dan dat ik ze verkoop. Alleen dan komt er bijna geen geld meer binnen :)
Wij zijn op hetzelfde punt. Ik zag je scores in de Arena. Ik ben van dismantelen geswitcht naar verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Razorbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:39:
[...]

Wij zijn op hetzelfde punt. Ik zag je scores in de Arena. Ik ben van dismantelen geswitcht naar verkopen.
HAAAAA ik heb ook materialen zat, alleen geen carbon crystal en kopen is zo duur, is kopen het wel waard of moet ik gewoon blijven rondzwerven naar loot

[ Voor 10% gewijzigd door jacolc op 07-11-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verkopen is per definitie lucratiever, materialen heb je toch genoeg en end game gaat gold echt een probleem zijn.

Weet iemand hoe laat the Trials of the gods online gaat? Ik kan er niks over vinden behalve een live stream erover die vanmiddag om 12:00 start...

Ik ben al een paar dagen level 40 en heb de main questline uitgespeeld maar er is nog zat te doen gelukkig!

[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 07-11-2017 09:23 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Blaat schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:22:

Weet iemand hoe laat the Trials of the gods online gaat? Ik kan er niks over vinden behalve een live stream erover die vanmiddag om 12:00 start...
Hou de momenteel werkende onder ons op de hoogte aub !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Wat een heerlijk sfeervolle game. Inmiddels level 21 en doe amper main quests, al heb ik gister weer een target gekillt. Blij dat ik geen ofidiofobie heb, maar heb wel echt een teringhekel aan
spoiler:
slangen
dus die missie vond ik echt niet chill :/
Net als al die cobra's in die tombes, schrik me altijd de pestpleuris en ga dan gewoon vol button mashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 22:33
Razorbite schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:39:
[...]

Hahaha lachen. Ik heb inderdaad een rondje Arena gedaan.
Leuk om af en toe ''Tweakers'' online te zien komen in Uplay.

Tweaker X is online... 20 seconden later.... Tweaker X speelt Origins.
Verrassend :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

jacolc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:41:
[...]

Doe ik! ;)
SemperFidelis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:53:
Wat een heerlijk sfeervolle game. Inmiddels level 21 en doe amper main quests, al heb ik gister weer een target gekillt. Blij dat ik geen ofidiofobie heb, maar heb wel echt een teringhekel aan
spoiler:
slangen
dus die missie vond ik echt niet chill :/
Net als al die cobra's in die tombes, schrik me altijd de pestpleuris en ga dan gewoon vol button mashen.
Tip, firebombs!

Werkt perfect tegen een horde van die krengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Blaat schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:56:
[...]

Doe ik! ;)

[...]

Tip, firebombs!

Ah goeie. Ik kwam laatst in een willekeurige locatie met een snakepit. Ben toen echt in een hoekje gaan zitten en met mn bow die hele kamer doorgegaan totdat die een keer rood werd.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Blaat schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:56:
[...]

Doe ik! ;)

[...]

Tip, firebombs!

Gewoon fakkels gebruiken, die heb je ongelimiteerd veel :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

jacolc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:41:
[...]

Dit is alles wat ik heb qua informatie overigens.

YouTube: TRIAL OF THE GODS ANUBIS BOSS FIGHT - ASSASSIN'S CREED ORIGNS - ...

Niemand lijkt verder iets te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamerboy schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:52:

Voor de gein ff op moeilijk gezet en een Romeins fort gedaan (WAS ECHT NIET TE DOEN) 😂😂
Speel van het begin al op hard, nu 40 uur erin maar ik vind hem echt te makkelijk.. erg jammer.. Had van mij nog wel vele malen moeilijker gemogen op zowel stealth als combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn bayek is volledig geüpgraded en dan is money geen issue meer omdat je al je upgrade materiaal kan verkopen. De 1200 hout verkopen 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:21:
[...]

Speel van het begin al op hard, nu 40 uur erin maar ik vind hem echt te makkelijk.. erg jammer.. Had van mij nog wel vele malen moeilijker gemogen op zowel stealth als combat
Zelfde hier, ook vanaf begin op hard. de Phylak's had de defautl moeten zijn voor camp bosses en heavies, phylaks zelf hadden moeilijker mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:23:
[...]

Zelfde hier, ook vanaf begin op hard. de Phylak's had de defautl moeten zijn voor camp bosses en heavies, phylaks zelf hadden moeilijker mogen zijn.
Eens, maar ook stealth stuk pittiger... loop vaak zonder te marken door een camp heen en nog word ik niet gezien en is het ez mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:22
gamerboy schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:22:
Mijn bayek is volledig geüpgraded en dan is money geen issue meer omdat je al je upgrade materiaal kan verkopen. De 1200 hout verkopen 😂😂
Nice, ik heb 5 nu van die carbon crystals nodig per upgrade, ben momenteel lvl 39 maar zover ik weet heb ik nog maar een stuk of 3 forten die ik moet clearen? heb jij ze gewoon gekocht bij die kameel voor 3k per crystal of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:52:
[...]

Nice, ik heb 5 nu van die carbon crystals nodig per upgrade, ben momenteel lvl 39 maar zover ik weet heb ik nog maar een stuk of 3 forten die ik moet clearen? heb jij ze gewoon gekocht bij die kameel voor 3k per crystal of?
Veel loot plekken hebben die kristallen. Ik kwam er 1 te kort op het einde dus had er gewoon 1 gekocht 😁 de rest allemaal gevonden

Ook handige video voor mensen die max level zijn en alles willen gaan upgrade. Ik heb net geprobeerd al me legendarische wapens te upgrade en heb nu net 36K er doorheen gewerkt en ben nog niet klaar 😂😂😂

In ieder geval hier is de video:

[ Voor 24% gewijzigd door gamerboy op 07-11-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:33:
[...]

Eens, maar ook stealth stuk pittiger... loop vaak zonder te marken door een camp heen en nog word ik niet gezien en is het ez mode
Dat is meer een probleem met te weinig enemies vind ik.
Denk dat 80% van de kampjes wel met zeker anderhalf a twee keer zoveel mannetjes hadden mogen zijn.

op hard mag e detectiecounter ook sneller aflopen vind ik, nu heb ik zo vaak nog echt zeeen van tijd om terug in dekking te gaan.

De slow motion bij line of sight is ook meer irritant dan dat het iets toevoegd. imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:21:
[...]

Dat is meer een probleem met te weinig enemies vind ik.
Denk dat 80% van de kampjes wel met zeker anderhalf a twee keer zoveel mannetjes hadden mogen zijn.

op hard mag e detectiecounter ook sneller aflopen vind ik, nu heb ik zo vaak nog echt zeeen van tijd om terug in dekking te gaan.

De slow motion bij line of sight is ook meer irritant dan dat het iets toevoegd. imho
Eens, ik had gehoopt op een wat hardcore experience op hard, je kan de HUD ook amper aanpassen om het moeilijker te maken :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
@gamerboy
Hier nog geen lag spikes gehad, maar ben dan ook nog minder ver in het verhaal.
Verder valt me het erg mee hoe het technisch in elkaar steekt, 1440p / ultra loopt het nog steeds als een zonnetje :) Enkel de schaduwen op hoog gezet ipv ultra.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edwins1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:31:
@gamerboy
Hier nog geen lag spikes gehad, maar ben dan ook nog minder ver in het verhaal.
Verder valt me het erg mee hoe het technisch in elkaar steekt, 1440p / ultra loopt het nog steeds als een zonnetje :) Enkel de schaduwen op hoog gezet ipv ultra.
Same here. Heb alles op ultra op shadows na en op 4k loopt het super soepel op een aantal cut scènes na dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Over iets meer dan 1 uur komen de trials of the gods online.

16:00 dus.

Bron? Diezelfde stream als die ik gelinkt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Blaat schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:57:
Over iets meer dan 1 uur komen de trials of the gods online.

16:00 dus.

Bron? Diezelfde stream als die ik gelinkt heb.
Trial of Anubis staat hier anders al actief. Je krijgt 6 dagen de tijd, 250 Drachmas en 1000 XP met een Quest Item. Het wordt omschreven als een Glitch in de Animus. Je krijgt een blauwe marker op je kaart in de Great Sand Sea (ten zuid-westen van Siwa)
ERROR 2231: Animus emotion sensors overloaded. Manifesting as Anubis disruption in alloted time.

Defeat the boss to receive an Anubis Gear Set item per active Trial of the Gods. Collect all Anubis gear set items across several Trials of the Gods to unlock an exclusive Anubis Outfit.

[ Voor 32% gewijzigd door Notna op 07-11-2017 15:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:15:
[...]

Trial of Anubis staat hier anders al actief. Je krijgt 6 dagen de tijd, 250 Drachmas en 1000 XP met een Quest Item. Het wordt omschreven als een Glitch in de Animus. Je krijgt een blauwe marker op je kaart in de Great Sand Sea (ten zuid-westen van Siwa)

[...]
Vereist level??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
40, net als het gebied waar het in spawned. Nouja vereist is een groot woord; het is in ieder geval recommended

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 07-11-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:29:
[...]

40, net als het gebied waar het in spawned
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Mja het is een beetje gaar. Ik ben zelf pas level 22 en ik denk dat ik er nog ruim 2 weken over doe om de 40 te bereiken. Nu weet ik dat dit een herhalend event is, maar ik vind de grens van lvl 40 een beetje sneu. Maargoed; ook dat is weer afgekeken van o.a Destiny waar dit soort dingen alleen maar gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja, eerst zou eerste event volgende week pas komen, maar vorige week werd ineens bekend dat het deze week al was.

wel prut, naja, ben 37 nu, dus even sprintje trekken vanavond en dan een dezer dagen maar even dat event doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:30:
[...]

Mja het is een beetje gaar. Ik ben zelf pas level 22 en ik denk dat ik er nog ruim 2 weken over doe om de 40 te bereiken. Nu weet ik dat dit een herhalend event is, maar ik vind de grens van lvl 40 een beetje sneu. Maargoed; ook dat is weer afgekeken van o.a Destiny waar dit soort dingen alleen maar gebeuren.
Ja vind ik ook een beetje jammer, hoop dat het inderdaad een terugkerend event is, dan krijg ik vanzelf wel die anubis outfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EudYjiB5F6xL9KVvO5JxBuJQ/full.jpg

De reward van vandaag. Blijkbaar kan ik morgen pas meer items krijgen van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Blaat schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:38:
[afbeelding]

De reward van vandaag. Blijkbaar kan ik morgen pas meer items krijgen van hem.
Grappig, ik kreeg een Beserker Blade (Legendary Sickle Sword) op Lv 22 / Q 54 / 244/s Dmg

Erg fijn aangezien sickle swords mijn voorkeur genieten oOo Vooral die adrenaline rush is zo fijn met die zwaarden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:40:
[...]

Grappig, ik kreeg een Beserker Blade (Legendary Sickle Sword) op Lv 22 / Q 54 / 244/s Dmg

Erg fijn aangezien sickle swords mijn voorkeur genieten oOo Vooral die adrenaline rush is zo fijn met die zwaarden :D
Ik bedoel dat dit de reward voor het doodmaken van Anubis is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:40:
[...]

Blaat bedoeld de anubis quest en jij bedoeld de daily quest van dat kind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Blaat schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:45:
[...]

Ik bedoel dat dit de reward voor het doodmaken van Anubis is. ;)
jacolc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:45:
[...]

Blaat bedoeld de anubis quest en jij bedoeld de daily quest van dat kind
Woops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Toch wel snel hoor. Ik heb het idee dat ik écht veel gespeeld heb en zit op level 22 nu. Dan is dat zwaardje ook in 6 dagen nog niet te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik doe het gewoon lekker op mijn gemakkie. Als ik 40 ben en alles gedaan heb dan zal ik wel eens kijken naar dat soort content en of ik daar zin in heb :)

Level 30 nu en ik moet nog naar Memphis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Inderdaad erg jammer dat je dan direct lvl 40 moet zijn, ga ik niet redden met level 24 nu :') jammer maar wel een gemiste kans wat mij betreft. Had helemaal niet gehoeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor alle mensen die misschien wat info missen dit is het verhaal:
1. Je moet level 40 zijn
2. Elke week komt er een nieuwe boss er zijn er op het moment 4 en Ubisoft hint naar meer in de toekomst (na de eerste elf in januari)
3. Je moet alle 4 de bossen verslaan om de Anubis outfit te krijgen.
4. Na de 4 weken herhalen de bossen zich voor als je er 1 gemist hebt.

Hier is een makkelijke video;

En hier de Ubisoft trailer;

En nog een leuke video;

[ Voor 95% gewijzigd door gamerboy op 07-11-2017 19:25 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste