Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
klopping schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:27:
Ik heb het spel gekocht voor PC en heb een nitendo switch pro controller. Met een bluetooth dongle gekoppeld maar de controller reageert niet in het spel. Heeft iemand een idee hoe ik dit zal kunnen oplossen?
xbox controller voor windows werkt het beste.

psn: taker-mart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het voelt na een aantal uur spelen meer als the witcher 3 icm horizon zero dawn dan een AC game, en dat vind ik zeer positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
Beetje off topic maar die samsung SSD actie is wel een goede deal.

Bij een 850 evo 256gig van 96 euro gratis AC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Gekocht vanmiddag voor de PS4 begint al aardig goed met een crash en een bug waarbij je in de T pose stil staat. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zadda schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:25:
Iemand wat tips om gemakkelijk(er) aan geld te komen? XP gaat redelijk maar vind de balans om geld te verdienen voorlopig niet bijzonder. Loot wel alle vazen en kisten als ik ze zie maar is meestal maar 3 tot 5 drachme dus dat gaat niet vooruit. Verder verkoop ik ook al alle overbodige loot.
Naja verkoop onnodige wapens
Daar verdien je super veel mee en om te besparen koop niet teveel

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Mrjraider schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:42:
Gekocht vanmiddag voor de PS4 begint al aardig goed met een crash en een bug waarbij je in de T pose stil staat. :')
ik heb hier nog maar 1 x een crash gehad en dat was tijdens een foto momentje .. verder nog niet bepaald rare dingen tegen gekomen . (ps4 pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
heeft er iemand een guide die aangeven waar de grondstoffen veel voorkomen? zelfs al hout lijkt in siwa niet voor te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:19

masauri

aka qwybyte

AntiChrist7 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:35:
heeft er iemand een guide die aangeven waar de grondstoffen veel voorkomen? zelfs al hout lijkt in siwa niet voor te komen...
Vlieg met Senu...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja had ik ook al door wijsneus... vind er nog altijd geen hout mee of hard leer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

AntiChrist7 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:59:
[...]
Leek me niet dat je dat wist. Bedankt voor het compliment.
Zoek dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
masauri schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:01:
[...]

Leek me niet dat je dat wist. Bedankt voor het compliment.
Zoek dan verder?
Ja ik ga echt wel de tooltips die de game in je neus duwt niet opmerken....

Als je niets nuttig kan zeggen, post dan gewoon niets

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

AntiChrist7 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:12:
[...]
Ja ik ga echt wel de tooltips die de game in je neus duwt niet opmerken....

Als je niets nuttig kan zeggen, post dan gewoon niets
1e hit op google: http://www.gamersheroes.c...-assassins-creed-origins/
En een beetje vriendelijker en respectvoller mag wel, wil je dat ik je eten ook nog voor knabbel? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
* knip *
Het mag inderdaad vriendelijker als iemand hier je antwoord geeft op je vraag in het topic. Als je een specifiek antwoord wilt hebben, geef dan ook aan wat je precies zoekt en wat je zelf al hebt gevonden.

[ Voor 116% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

AntiChrist7 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:59:
[...]

Er is geen echte guide omdat de grondstoffen random voorkomen. Hout, ijzer etc. komen voor bij patrols en die lopen overal. Overigens krijg je ook veel van deze resources door wapens te dismantelen (ala Destiny)

(Hard)Leer komt veelal voor bij water (nijlpaarden, crocs) en 'bossen' (hyenas, gazelle), maar je doet er goed aan eerst uit Siwa te gaan. De 2 gebieden na Siwa zitten vol met grondstoffen (je moet wel lvl ~7 of hoger zijn om het een beetje fatsoenlijk te redden)

*knip*

[ Voor 57% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:42 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
kritiek op m'n moderatie? Daar is een topic voor of je mag me een DM sturen...

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 18:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Over mensen die vinden dat de kracht van de Pro niet wordt benut, bedenk ook eens dat die power aan meer dingen dan alleen meer pixels kan gaan. Zoals een veel verdere draw distance, betere alpha effecten, betere post processing, anti-aliasing, meer detail, etc ...

Van wat ik zo hoor ziet de game er en mooi uit en is het ook nog eens een erg leuke game. Wat willen we dan nog meer ? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:40 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je die soldaten dood met zon rood doodshoofd boven hun hoofd?
Ben meestal binnen 1 klap van hun bijna dood. En zij lijken niks te lijden onder mijn aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:16:
Iemand enig idee hoe je die soldaten dood met zon rood doodshoofd boven hun hoofd?
Ben meestal binnen 1 klap van hun bijna dood. En zij lijken niks te lijden onder mijn aanvallen.
Er is een reden dat ze een doodshoofd hebben; ze zijn significant te sterk voor je huidige level (5 of meer geloof ik). Pas als je een lvl getal boven hun hoofd ziet, maak je kans ze dood te maken.

Dus hogere level vergaren is de oplossing, en betere gear met hogere DPS

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 28-10-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

Ik kom mezelf even melden in dit (heel gezellige) topic :)
Sinds gisteren begonnen aan de game en wat speelt het lekker weg!
Eigenlijk voelt het, zoals eerder al aangegeven, door de vele vernieuwingen niet als een typische AC game en dat bedoel ik louter postief (al waren ze met Syndicate wel heel erg op de goede weg).
Alles werkt gewoon lekker, al is de combat wel een beetje wennen nog ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
really?

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2017 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Vorige (eigenlijk alle) AC's hebben me nooit zo weten te bekoren maar deze bevalt me met 3 uurtjes in de game prima :Y

Heb alleen wel las van rare stotteringen terwijl de FPS gewoon netjes op 60 blijft.
En natuurlijk FPS dips in het algemeen, niet erg storend maar toch... die zijn inherent aan dit soort spellen helaas.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fitst impression:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb het spel sinds gister en nu een uurtje of twee erin zitten. Altijd wel fan geweest van de AC-serie waarbij AC2 wel het hoogtepunt was (qua sfeer, verhaal en gameplay). Daarna ging het een beetje bergafwaarts (hoewel ik Syndicate ook best vermakelijk vond).

Het was goed om te horen dat ze hier meer tijd voor hebben genomen.. verwachtingen lagen daardoor al hoger maar ik ben alsnog positief verrast! :)
Grafisch is het een flinke stap vooruit. Omgevingen, detail en licht is werkelijk prachtig. De cutscene's en met name gezichten heb ik wel eens beter gezien, maar voor een game met (verwacht ik) zoveel content is dat begrijpelijk. Het sfeertje is echt geweldig, dat is echt AC. Levendige oude steden in een ver verleden. Ik ben benieuwd wat mij nog te wachten staat, zit nog maar in het eerste gebied. Het vechten is wennen, lijkt wel goed in elkaar te zitten maar vind het met momenten vrij pittig. Ik hoop niet dat het te moeilijk gaat worden, ik speel iets meer voor het verhaal. Wellicht lost het zich op als ik wat verder ben met betere wapens en skills. Het upgraden daarvan lijkt sowieso behoorlijk uitgebreid.

Verder positief dat ze een aantal kritiekpunten hebben aangepakt. Die nieuwe controls lijken fijn te werken. Ook erg prettig is dat je standaard al aan het rennen bent, bij de vorige versies kostte het na een tijdje steeds meer moeite om die extra knop ingedrukt te houden.
Ik mis trouwens wel iets van muziek, vind het vrij stil. Hadden vorige versies niet vaker iets van muziek op de achtergrond?
Overigens heb ik al wel twee crashes meegemaakt (PS4 Pro).

Anyway.. er is altijd veel gezeik op Ubisoft maar dit is zo'n titel waar met veel passie aan gewerkt is.. ik denk dat ik er nog heel veel uur plezier van ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:11:
Ik heb het spel sinds gister en nu een uurtje of twee erin zitten. Altijd wel fan geweest van de AC-serie waarbij AC2 wel het hoogtepunt was (qua sfeer, verhaal en gameplay). Daarna ging het een beetje bergafwaarts (hoewel ik Syndicate ook best vermakelijk vond).

Het was goed om te horen dat ze hier meer tijd voor hebben genomen.. verwachtingen lagen daardoor al hoger maar ik ben alsnog positief verrast! :)
Grafisch is het een flinke stap vooruit. Omgevingen, detail en licht is werkelijk prachtig. De cutscene's en met name gezichten heb ik wel eens beter gezien, maar voor een game met (verwacht ik) zoveel content is dat begrijpelijk. Het sfeertje is echt geweldig, dat is echt AC. Levendige oude steden in een ver verleden. Ik ben benieuwd wat mij nog te wachten staat, zit nog maar in het eerste gebied. Het vechten is wennen, lijkt wel goed in elkaar te zitten maar vind het met momenten vrij pittig. Ik hoop niet dat het te moeilijk gaat worden, ik speel iets meer voor het verhaal. Wellicht lost het zich op als ik wat verder ben met betere wapens en skills. Het upgraden daarvan lijkt sowieso behoorlijk uitgebreid.

Verder positief dat ze een aantal kritiekpunten hebben aangepakt. Die nieuwe controls lijken fijn te werken. Ook erg prettig is dat je standaard al aan het rennen bent, bij de vorige versies kostte het na een tijdje steeds meer moeite om die extra knop ingedrukt te houden.
Ik mis trouwens wel iets van muziek, vind het vrij stil. Hadden vorige versies niet vaker iets van muziek op de achtergrond?
Overigens heb ik al wel twee crashes meegemaakt (PS4 Pro).

Anyway.. er is altijd veel gezeik op Ubisoft maar dit is zo'n titel waar met veel passie aan gewerkt is.. ik denk dat ik er nog heel veel uur plezier van ga hebben.
Heb het zelfde Ubisoft heeft nu ook tijd gegeven aan de series en je ziet wat het oplevert. Een echte top game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

shoombak schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:07:
Het voelt na een aantal uur spelen meer als the witcher 3 icm horizon zero dawn dan een AC game, en dat vind ik zeer positief
Na een goede 1,5 uur spelen is dat ook wat mij opvalt en dat is voor mij niet goed. Horizon Zero Dawn heb ik na enkele uren namelijk weggelegd omdat RPG niet mijn ding is. Looten, craften en skills points....nee, not my cup of tea. Ook hitpoints zien als je iemand raakt, ik weet niet of dat een verbetering is. Het voelt op dat vlak niet als Assassin's Creed.

Wel een paar Uplay Punten kapot geslagen op de outfit van Altaīr en Ezio. Helaas ook op een boog die ik wel heb in de inventaris, maar nog niet kan gebruiken omdat ik daar Level 10 voor moet zijn...

De nieuwe controls zullen vooral wennen zijn, qua klimmen en springen gaat het goed maar de combat voelt nog wat onwennig. Heb het idee dat ik in de vorige Assassin's Creed versies makkelijker een stealth kill kon plegen dan nu.

Maar goed, pas 1,5 uur gespeeld en vanaf nu een paar weken niet. Eerst verhuizen en dan rustig de tijd nemen voor deze game. Sfeer en graphics zijn namelijk wel tof en zeker Assassin's Creed.

Edit:
Overigens nog geen glitches, bugs of vastlopers gehad op de PS4 Pro.

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 28-10-2017 20:47 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Helix credits zijn hier overigens vandaag beschikbaar. Meteen nog 3 extra skillpoints gekocht en de mapset van 400 credits om het eea op de map te tonen(stone circles etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Hebben jullie ook last van ruis/gekraak tijdens geluid? Ik heb er soms last van en dan moet ik het spel herstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook maar een beginnetje gemaakt (SoW in de la gelegd, story had ik uit dus .. ;) )

Grafisch valt het me wat tegen. Mss was ik wat te gehyped door alle berichten. Met name texture kwaliteit is van dichtbij soms best laag. Ook zie ik wel wat opbouw, van bijvoorbeeld kleine graspolletjes voor je op de weg. En al wat grafische glitches gehad, kameel die zweeft 10 cm boven de grond, hand door lichaam heen en dat soort dingen. Verder vind ik de ondertiteling groot en wat hoog in beeld staan ...

Gameplay wise is het echt mijn ding ben ik bang. Het speelt gewoon als een RPG :) en veel minder als een AC game en ik vind dat positief. Kreeg ook drie gratis ability points en wat gear bij mijn deluxe edition. Mooi meegenomen. Ik heb nu al OCD d-pad omhoog ingedrukt houden om loot en secrets te laten zien :+
Hier gaan wat uurtjes inzitten, das zeker :9

EDIT
Er is ook niks in te stellen voor Pro users toch? Zie nergens wat staan ...

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 28-10-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:46:
Helix credits zijn hier overigens vandaag beschikbaar. Meteen nog 3 extra skillpoints gekocht en de mapset van 400 credits om het eea op de map te tonen(stone circles etc.)
Red je dat voor 500 points totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FeaR schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:23:
[...]

Red je dat voor 500 points totaal?
Ik had er 700. Geen idee waarom overigens

Edit: ah, hierom:

https://support.ubi.com/en-GB/faqs/000031907

Dus 500 door de de Dawn editie en 200 voor het doorlopen an de prologue

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 28-10-2017 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind de game wel ERG vet. Een RPG en dan met het betere klim en klauter werk, heerlijk! Sprinten kan niet en galloperen met je mount?

Ben alleen maar een beetje aan het hunten, rond struinen, etc. Belichting, zeker 's avonds is ook erg mooi. Leuk is ook dat je screenshots van mensen uit je friedslist op de map te zien krijgt. En dat de shots genomen in de photo mode gelijk in je capture gallery staan!

EDIT
Wel :( ;w dat ze in game maps achter micro transacties verstoppen en dat je ze niet met in game currency kunt kopen :-(

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 28-10-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

-SaveMe- schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:13:
Ik vind de game wel ERG vet. Een RPG en dan met het betere klim en klauter werk, heerlijk! Sprinten kan niet en galloperen met je mount?

Ben alleen maar een beetje aan het hunten, rond struinen, etc. Belichting, zeker 's avonds is ook erg mooi. Leuk is ook dat je screenshots van mensen uit je friedslist op de map te zien krijgt. En dat de shots genomen in de photo mode gelijk in je capture gallery staan!

EDIT
Wel :( ;w dat ze in game maps achter micro transacties verstoppen en dat je ze niet met in game currency kunt kopen :-(
Dat is wel wat sneu. Je krijgt er 200 voor het doorlopen van de epilogue, maar daarna moet je ze kopen.

Bij Syndicate kon je ze nog verdienen door missies te doen. Baken dat dit eruit is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Zo, na 9 uur en 50 minuten net in Alexandrië aangekomen. Volgens mij heb ik tot nu toe alle side missions en activities van mijn level gedaan. Net level 15 geloof ik. Ik doe het lekker rustig aan.

De controls zijn wel wennen en het lijkt soms alsof je die grotere tegenstanders met grote wapens niet goed kunt ontwijken, maar de game is daardoor wel uitdagender geworden, wat zeker een pluspunt is.

Iedere keer dat ik de game start verlies ik me direct in de wereld en kan ik slecht stoppen. Mijn vrouw moet me er soms achter weg sleuren :P

Heel erg positieve gevoelens tot nu toe aan AC Origins.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
Ik weet niet of ik dit leuk moet vinden of niet maar mijn level ging van 8 naar 40. Voordeel is dat ik allemaal lvl40 items krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
YdieresiS schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:33:
Zo, na 9 uur en 50 minuten net in Alexandrië aangekomen. Volgens mij heb ik tot nu toe alle side missions en activities van mijn level gedaan. Net level 15 geloof ik. Ik doe het lekker rustig aan.

De controls zijn wel wennen en het lijkt soms alsof je die grotere tegenstanders met grote wapens niet goed kunt ontwijken, maar de game is daardoor wel uitdagender geworden, wat zeker een pluspunt is.

Iedere keer dat ik de game start verlies ik me direct in de wereld en kan ik slecht stoppen. Mijn vrouw moet me er soms achter weg sleuren :P

Heel erg positieve gevoelens tot nu toe aan AC Origins.
Ik ben met 10 uur net voorbij Alexandrië. Hoe krijg je level 15 voor elkaar zonder daar sidemissions te doen? Via de oostkant eerst gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Razorbite schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:40:
[...]

Ik ben met 10 uur net voorbij Alexandrië. Hoe krijg je level 15 voor elkaar zonder daar sidemissions te doen? Via de oostkant eerst gegaan?
Alle hideouts onderweg doen, veel jagen, schatten verzamelen (al dan niet in het water) viewpoints syncen etc. Ik ben inmiddels level 11 en heb Alexandrïe nog niet eens aangeraakt, laat staan de subquests van het gebied waar ik nu ben (ben de naam even kwijt, ten zuiden van Alexandrïe iig, liggende aan hetzelfde meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 06:06
Ik zal er wel totaal overheen kijken of iets totaal gemist hebben :P

wel wat gegoogled maar ik wil niet teveel spoiler vids vinden dus missch hier weet iemand het

zit vast op een q waar ik een merchant moet ontmoeten in de nacht maar is er ergens een rustmodus zoals in de oude RPG's waar je kon rusten tot middernacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wognummer schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:20:
Ik zal er wel totaal overheen kijken of iets totaal gemist hebben :P

wel wat gegoogled maar ik wil niet teveel spoiler vids vinden dus missch hier weet iemand het

zit vast op een q waar ik een merchant moet ontmoeten in de nacht maar is er ergens een rustmodus zoals in de oude RPG's waar je kon rusten tot middernacht?
Je hebt een ability die je kan unlocken waarmee dat kan: Dawn & Dusk onder de Seer skill tree
Dawn and Dusk

Skill Point Cost: 1 Skill Point
Prerequisites: Call Mount

Sit and meditate to make time speed forward to either morning or night.
Afbeeldingslocatie: https://static.gamespot.com/uploads/original/1575/15759911/3246388-screen+shot+2017-06-11+at+1.51.14+pm.png

Dus ja; je hebt het gemist :+

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 29-10-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:44:
[...]

Na een goede 1,5 uur spelen is dat ook wat mij opvalt en dat is voor mij niet goed. Horizon Zero Dawn heb ik na enkele uren namelijk weggelegd omdat RPG niet mijn ding is. Looten, craften en skills points....nee, not my cup of tea. Ook hitpoints zien als je iemand raakt, ik weet niet of dat een verbetering is. Het voelt op dat vlak niet als Assassin's Creed.

Wel een paar Uplay Punten kapot geslagen op de outfit van Altaīr en Ezio. Helaas ook op een boog die ik wel heb in de inventaris, maar nog niet kan gebruiken omdat ik daar Level 10 voor moet zijn...

De nieuwe controls zullen vooral wennen zijn, qua klimmen en springen gaat het goed maar de combat voelt nog wat onwennig. Heb het idee dat ik in de vorige Assassin's Creed versies makkelijker een stealth kill kon plegen dan nu.

Maar goed, pas 1,5 uur gespeeld en vanaf nu een paar weken niet. Eerst verhuizen en dan rustig de tijd nemen voor deze game. Sfeer en graphics zijn namelijk wel tof en zeker Assassin's Creed.

Edit:
Overigens nog geen glitches, bugs of vastlopers gehad op de PS4 Pro.
Met alles wat je hierboven zegt snap ik dan niet helemaal dat je het gekocht.

Je weet dat assassins creed de RPG kant op gaat en dan zeg jij vervolgens RPG is not my cup of tea. Ja wat verwacht je dan he 😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Notna schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Je hebt een ability die je kan unlocken waarmee dat kan: Dawn & Dusk onder de Seer skill tree

[...]

[afbeelding]

Dus ja; je hebt het gemist :+
lol idd :) dank dank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik ben nu pas bezig met de laatste kleine missies in Alexandrië , zitten een paar tussen met een doodshoofd en die word beschikbaar met betere gear en level 18 .. 16 uur er inzitten nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
hmm ik ben de eerste serieuze error tegen gekomen .dll file die niet goed is kijken hoe goed de repair van de game is :P anders reinstall

EDIT: jep het werkt weer wel jammer dat het gebeurt

[ Voor 17% gewijzigd door Wognummer op 29-10-2017 09:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mooie timelaps:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ben zelf level 7 heb alles in Siwa gedaan wat mogelijk was. Aanwezige sidequest alle ? En ben nu onderweg naar Alexandrië. Hoewel de graphics op een Ps4 wel wat minder zijn dat ik had verwacht is het een onwijs mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een first impressions video:

Climbing a piramide video:

Meet bayek:

[ Voor 49% gewijzigd door gamerboy op 29-10-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:21
dit is we erg een rpg geworden zeg, heb pas half uurtje gespeeld omdat ik nog helemaal in mario oddesey zit en is daarom ook wel ff wennen, vindt het niet super soepel spelen nog ofzo maar moet er misschien ff inkomen.

Maar op zich wel vet dat er echt een progression systeem .

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 29-10-2017 12:25 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Stylze schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:23:
dit is we erg een rpg geworden zeg, heb pas half uurtje gespeeld omdat ik nog helemaal in mario oddesey zit en is daarom ook wel ff wennen, vindt het niet super soepel spelen nog ofzo maar moet er misschien ff inkomen.

Maar op zich wel vet dat er echt een progression systeem .
Vind het juist super soepel spelen. Free running en climbing is echt heel goed nu. Combat geeft me een beetje DS vibe. Stealth is lekker, loot crazyness, etc. Echt een lekkere game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Laatst online: 07:23
Ik ben vandaag terug gekomen van twee volle weken reizen door Egypte. Heel veel tempels en piramides etc bezocht. Geeft mij nu nog meer zin om dit te spelen. Heb nog nooit eerdere delen gespeeld van AC. Is het als beginneling een beetje te doen en te snappen? :P Of word je in het diepe gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:21
-SaveMe- schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:33:
[...]

Vind het juist super soepel spelen. Free running en climbing is echt heel goed nu. Combat geeft me een beetje DS vibe. Stealth is lekker, loot crazyness, etc. Echt een lekkere game _/-\o_
Ja ik kom natuurlijk uit mario oddesey he en daar loop je natuurlijk wel heel soepel rond dus moet er denk ik gewon ff een avondje voor gaan zitten.

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Granaatappel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:55:
Ik ben vandaag terug gekomen van twee volle weken reizen door Egypte. Heel veel tempels en piramides etc bezocht. Geeft mij nu nog meer zin om dit te spelen. Heb nog nooit eerdere delen gespeeld van AC. Is het als beginneling een beetje te doen en te snappen? :P Of word je in het diepe gegooid?
het is de origins he dus echt het begin van het verhaal. er zitten wel wat links in en refferenties naar andere AC:games maar die heb je niet perce nodig. dus het is zeker goed te spelen ook als dit je eerste game is in de series :)

veel plezier man

@Stylze ik denk het ook man zijn natuurlijk 2 compleet verschillende games

UPDATE:

voor de mensen op PC die niet weten waar de foto's uit foto-modus worden opgeslagen. ze worden opgeslagen in de volgende standaard locatie: C:/User/[username]/documenten/assassinscreedorigins/photo

dacht is wel een handige tip ;)

[ Voor 20% gewijzigd door gamerboy op 29-10-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Als ik takedowns doe (stealth), dan liggen de mannetjes te kreunen op de grond en kan ik ze niet verbergen. Als ik een mannetje kill kan ik hem wel verbergen? Hoort dit zo? Beetje raar, breekt de stealth wat als je mannetjes steeds gevonden worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Misschien eens proberen driekhoekje ingedrukt houden ipv tappen? Wellicht dat ie ze dan wel knock-out wurgt ipv ze kreunend achter te laten.
Dacht dat het in de vorige AC games zo werkte.

spoiler:
je krijgt later een hidden blade dus dan heb je dat probleem sowieso niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een nieuwe outfit video:

Hier een super handige tip voor bosses:

[ Voor 37% gewijzigd door gamerboy op 29-10-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Waar hebben jullie de PC versie vandaan? Vind €70 voor de deluxe versie vrij veel op ubi.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:10:
Waar hebben jullie de PC versie vandaan? Vind €70 voor de deluxe versie vrij veel op ubi.com.
Gewoon van ubistore. Als je dat te duur vind kun je altijd 100 uplay points inleveren voor 20% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
gamerboy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:13:
[...]

Gewoon van ubistore. Als je dat te duur vind kun je altijd 100 uplay points inleveren voor 20% korting :)
Hoe lever ik die dan precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Hoe lever ik die dan precies in?
Heb je een Ubisoft account met minimaal 100 punten?

Dan het volgende:
https://support.ubi.com/n...can-I-get-a-discount-code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Razorbite schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:40:
[...]

Ik heb juist alleen maar side missions en objectives gedaan. Ben de hele regio's aan het uitkammen als het ware :P

En natuurlijk een deel van de main story.

Het jagen vind ik ook gewoon leuk. Heb dus ook daar al behoorlijk wat XP vandaan en mijn gear al redelijk geüpgrade.

[ Voor 17% gewijzigd door YdieresiS op 29-10-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

gamerboy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:25:
[...]
Met alles wat je hierboven zegt snap ik dan niet helemaal dat je het gekocht.

Je weet dat assassins creed de RPG kant op gaat en dan zeg jij vervolgens RPG is not my cup of tea. Ja wat verwacht je dan he 😁👍
Ik wist niet dat het de kant van een RPG op ging. Ik heb eigenlijk niets meegekregen van previews en early hands on. Assassin's Creed koop ik altijd blind en tot op heden is dat altijd goed bevallen. Het gehele RPG element kwam voor mij dan ook redelijk als een verassing. Maar goed, de sfeer en vibe spreken me meer aan dan in bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn dus ik ga de game zeker wel spelen.

Dan meteen maar een vraag over Animal Lairs: ik heb er nu eentje waarvan ik het maar niet voor elkaar krijg om het hoofd van de groep te vinden. Komen die na een x periode weer terug of moet ik echt blijven zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Volgens mij kun je met je vogel het juiste target vinden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dvdkiwi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:41:
Volgens mij kun je met je vogel het juiste target vinden toch?
Dat had ik in het begin ook gedaan, een hyena van Level 3 gespot, maar die overleefde een pijl en vluchtte om daarna nooit weer gevonden te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het RPG-element heeft er altijd ingezeten toch? De skill-tree, wapens upgraden, winkeltjes kopen etc. Het is nu alleen iets uitgebreider dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

Dat had ik in het begin ook gedaan, een hyena van Level 3 gespot, maar die overleefde een pijl en vluchtte om daarna nooit weer gevonden te worden...
In principe komt ie weer terug. Veel geduld hebben. Ik raad aan even weg gast travelen en dan weer terug komen

[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 29-10-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
Ik heb een PS4 pro en een XBOX One.

Voor welke console moet ik het spel kopen? Grafisch groot verschil tussen de PS4 en de One?
Ik heb geen 4k tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Isane schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:03:

Voor welke console moet ik het spel kopen? Grafisch groot verschil tussen de PS4 en de One?
Ik heb geen 4k tv
Xbox One daar hoor ik minder slechte verhalen over dan ps4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

gamerboy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:03:
[...]
Xbox One daar hoor ik minder slechte verhalen over dan ps4 ;)
Jij hoort wat je wil horen ;)
Ik speel PS4 en ben nog niks raars tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:08:
[...]

Jij hoort wat je wil horen ;)
Ik speel PS4 en ben nog niks raars tegengekomen.
Of je moet beter lezen ;) Ik zeg ik hoor minder slechte dingen over Xbox One ik zeg dus niet dat iedereen een rot ervaring heeft op ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Maakt het nog veel uit of ik het via ubisoft koop en uplay. Of via steam ?
(steam is duurder, aangezien ik een ubi 20% voucher heb). Maar het isook wel fijn om alle spellen op steam samen te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

gamerboy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:09:
[...]
Of je moet beter lezen ;) Ik zeg ik hoor minder slechte dingen over Xbox One ik zeg dus niet dat iedereen een rot ervaring heeft op ps4
Dan zeg ik dat ie op PS4 moet gaan spelen want daar loopt de game gewoon lekker soepel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:14:
[...]

Dan zeg ik dat ie op PS4 moet gaan spelen want daar loopt de game gewoon lekker soepel :P
Valt ook wel mee hoor. Soepel ja maar geheel bugvrij niet helaas. Ach even wat eten en dan verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Heb er nu zo'n 15 uur opzitten en ben nog geen bugs tegengekomen.
Nu moet ik zeggen dat ik er ook nauwelijks op let en me er ook niet zo aan stoor mocht ik ze wel tegenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:54
Isane schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:03:

Ik heb geen 4k tv
Als je toch de keuze hebt, dan zou ik het spel op de Pro gaan spelen. Die heeft net even wat meer power.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Level 11 nu en nog in tweede gebiedje, op weg naar Alexandria. Probeer elk gebied helemaal te clearen. Tot nu toe is het wel erg makkelijk. Een bandit camp met doodshoofdjes tegen gekomen en die one shotten me met de bow, dus daar kom ik later nog wel eens terug :)

Had wel wat raar in SiWa, ik was een tempel tegen gekomen en die lekker stealthy aan het uitmoorden en leegroven. Kom een slapend ventje tegen, takedown en ineens krijg ik cutscene en heel andere gameplay. Ik dacht echt WTF??! Wat bleek, ik had per zonder het te weten die Guy van de eerste main quest omgelegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik probeer alle gebieden waar ik kom volledig te clearen voordat ik verder ga met de main quest, wat resulteert in het constant een paar levels hoger zijn dan de quests vereisen.
Iets wat ik overigens helemaal niet erg vind, soms is het wel lekker om een game gewoon zonder al te veel moeite door te spelen.
Speel op medium trouwens dus mocht het ooit lastig worden dan is er altijd nog de mogelijkheid om 'm naar easy te zetten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 29-10-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:02:
Ik probeer alle gebieden waar ik kom volledig te clearen voordat ik verder ga met de main quest, wat resulteert in het constant een paar levels hoger zijn dan de quests vereisen.
Iets wat ik overigens helemaal niet erg vind, soms is het wel lekker om een game gewoon zonder al te veel moeite door te spelen.
Speel op medium trouwens dus mocht het ooit lastig worden dan is er altijd nog de mogelijkheid om 'm naar easy te zetten ;)
Ik speel ook op normal. Wat wel een beetje jammer is dat ik wat Legendary gear bij mijn versie kreeg en die zijn nog steeds beter dan alles wat ik vind...

Ik heb overigens nog niks verkocht en heb 8k+ gold. Wapens (blauwe) die dismantle ik allemaal voor mats.

Qua skills ben ik zsm voor weapon bearer en bow bearer gegaan, zodat je tussen twee wapens kunt wisselen. Verder de meeste skills eerst in de hunter tree, lekker bow, sniper en stealth. Heb wel parry ook, maar dat gebruik ik eigenlijk niet, ik ben meer van het eerst slaan ipv blocken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 29-10-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die legendary gear speel ik ook nog steeds mee; zwaardje met bleed en poison ftw :P
Ik doe ze wel om de 5 levels upgraden zodat ze een beetje sterk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:09:
Die legendary gear speel ik ook nog steeds mee; zwaardje met bleed en poison ftw :P
Ik doe ze wel om de 5 levels upgraden zodat ze een beetje sterk blijven.
ik heb nog niks geupgrade. Ook niet nodig nog, nog makkelijk zat.
Is er ergens een overzicht van wat al die icoontjes op wapens precies doen/betekenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik dacht dat je met L3 je legenda aan kunt zetten toch?
Weet trouwens niet zeker of dat ook in je wapenscherm kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:13:
Ik dacht dat je met L3 je legenda aan kunt zetten toch?
Weet trouwens niet zeker of dat ook in je wapenscherm kan...
Met L3 vergelijk je tussen geselecteerde en equipped wapen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dan zou ik het ook niet weten.
Heb net al wat zitten googelen maar daar vond ik ook geen antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

ik ben ook aan het googlen :) Hier een Weapons Guide, wel leuk stukje om te lezen, maar niks over de icons ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die had ik gezien ja :)
Vind vooral het stukje over de verschillende soorten bows wel handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

En VOILA! Een complete weapons attributes guide :)

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
Baelrog schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:09:
Maakt het nog veel uit of ik het via ubisoft koop en uplay. Of via steam ?
(steam is duurder, aangezien ik een ubi 20% voucher heb). Maar het isook wel fijn om alle spellen op steam samen te hebben..
Je moet rekening houden dat als je op steam koopt je als nog uplay moet gaan gebruiken dus dan heb je 2 game-launchers om op te starten. Voordeel is wel dat je kan refunden via steam dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog wat videootjes :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Vanavond toch maar deze game gekocht voor de PC via Bol.com. Kreeg er een code bij voor
de Secrets of the First Pyramids DLC. Als ik de code echter wil activeren in Uplay zegt die ongeldige code
en ingame in de store doet klikken op redeem code helemaal niks. Zijn er andere gamers hier met dezelfde DLC voor de PC(Uplay only, geen Steam)) die het wel aan de praat hebben gekregen en hoe? Vraag me namelijk af of de code niet gewoon ongeldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Dracul schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 00:05:
Vanavond toch maar deze game gekocht voor de PC via Bol.com. Kreeg er een code bij voor
de Secrets of the First Pyramids DLC. Als ik de code echter wil activeren in Uplay zegt die ongeldige code
en ingame in de store doet klikken op redeem code helemaal niks. Zijn er andere gamers hier met dezelfde DLC voor de PC(Uplay only, geen Steam)) die het wel aan de praat hebben gekregen en hoe? Vraag me namelijk af of de code niet gewoon ongeldig is.
Heb je bij het redeemen in uPlay wel het juiste platform geselecteerd (PC) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik speel op de PS4Pro maar toch al wel wat vreemde bugs tegen gekomen in mijn redelijk korte speel duur (uurtje of vijf schat ik).

Ik had al twee keer dat het spel niet meer uit een loading screen komt (15minuten laten draaien) 1x toen ik naar een filmpje ging en 1x toen ik uit de vogel mode wilde komen.

Helaas leek alleen de ps helemaal uitzetten te helpen.
-SaveMe- schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:56:
Level 11 nu en nog in tweede gebiedje, op weg naar Alexandria. Probeer elk gebied helemaal te clearen. Tot nu toe is het wel erg makkelijk. Een bandit camp met doodshoofdjes tegen gekomen en die one shotten me met de bow, dus daar kom ik later nog wel eens terug :)

Had wel wat raar in SiWa, ik was een tempel tegen gekomen en die lekker stealthy aan het uitmoorden en leegroven. Kom een slapend ventje tegen, takedown en ineens krijg ik cutscene en heel andere gameplay. Ik dacht echt WTF??! Wat bleek, ik had per zonder het te weten die Guy van de eerste main quest omgelegd :P
Haha precies dat had ik ook. Starte er ineens andere gameplay met kinderen erbij (Ik laat even in het midden hoe of wat).

Ook had ik in het eerste gebied dat ik een quest starte dat deze direct voltooide omdat ik de opdracht zelf al gehaald had bij toeval (Kamp Clearen)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Donstil schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 00:11:

Ook had ik in het eerste gebied dat ik een quest starte dat deze direct voltooide omdat ik de opdracht zelf al gehaald had bij toeval (Kamp Clearen)
Dat is op zich wel normaal in RPGs en ook wel fijn dat je quest items en doelen al kunt doen voordat je de quest hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie burn richting een fing onzin kanaal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Zo, hier gisteren ook nog weer twee uur op de klok. Ben nu ook de gebieden iets na Alexandrië al aan het verkennen, daar zitten ook animal lairs en sommige van die beesten zijn echt groot in formaat, niet normaal :P Ik heb mijn gear ook al redelijk geupgrade met de loot die je overal van beesten krijgt, dus craften gaat ook wel lekker. Vanavond maar eens kijken of ik nog wat main story kan doen, dan ga ik daar ook weer iets verder mee. Normaal ben ik niet zo van een game helemaal uitpluizen, maar van deze game wil ik echt ieder hoekje zien.

Gisteren ook nog de Black Desert verkent om een trophy te halen die maar 0,01% van de mensen nu heeft (zullen er wel meer worden als de mensen een hoger level krijgen, aangezien die trophy niet moeilijk is).

Heerlijk om jezelf steeds onder te dompelen in Egypte, deze is ook veel mooier en kleurrijker dan het grauwe Unity en Syndicate. Ik krijg hier nu dezelfde vibe bij als destijds in Black Flag, al vind ik het veel beter dat Origins (tot nu toe) niet vol zit met zeeslagen, dan haalde me bij Black Flag uit de ervaring, doordat ik meer op stealth speel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-SaveMe- schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:21:
[...]

Met L3 vergelijk je tussen geselecteerde en equipped wapen ...
In je main gear scherm doet L3 inderdaad een Legenda van alle perks op wapens en armor..

AI Blijft wel heel dom (zolang ze je niet gespot hebben) view angle van NPC's is best klein.

Ik speel op hard, in begin gevechten paar keer kapot gegaan omdat mijn elite controller nog op de verkeerde setting stond :X Maar over algemeen vind ik hard niet echt heel pittig.

Nu moet ik zeggen dat ik pas lvl 20 ben en voornamelijk bezig ben met equipment upgraden,

Speel voornamelijk met boog en stealth/posions dus wapens gebruik ik voornamelijk voor horseriding combart als ik supplies jat of dieren jaag. :+

Verder zeer onder de indruk, lekker veel gebieden om te verkennen en dingen te doen.

Gistern alleen toen ik wilde aflsuiten liep de game vast. Dat is ook zo een beetje de enige bug/error die ik ben tegengekomen.

Ohja en dit https://imgur.com/63Tsg0M Jup. het is een ubisoft game :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
FeaR schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Ik wist niet dat het de kant van een RPG op ging. Ik heb eigenlijk niets meegekregen van previews en early hands on. Assassin's Creed koop ik altijd blind en tot op heden is dat altijd goed bevallen. Het gehele RPG element kwam voor mij dan ook redelijk als een verassing. Maar goed, de sfeer en vibe spreken me meer aan dan in bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn dus ik ga de game zeker wel spelen.
Wat is dan RPG element dat anders is als voorgaande AC's? Mijn inziens heb ik altijd moeten levelen en upgraden in alle AC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 07:02

Wailing_Banshee

You're Next

-SaveMe- schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:56:
Komt mij helemaal bekend voor!

Na Siwa ben ik de Nijl maar eens afgevaren. Duurde echt bijna een volledige (game) dag! Ben in de nacht ergens vertrokken en bereikte het einde van de kaart toen de sterren weer zichtbaar waren. En toen moest ik weer terug, maar ik ben over land gegaan (wel uitkijken voor die patrols met schedeltjes...) Sta je daar, boven op een berg, met heel diep onder je die weg :p (wilde alles per rijdier doen, dus geen bergen klauteren!)

Toen kwam ik er ook achter dat je net zoals bij Shadow of Mordor andere spelers kunt wreken...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wailing_Banshee schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:55:
[...]

Komt mij helemaal bekend voor!

[..]

Toen kwam ik er ook achter dat je net zoals bij Shadow of Mordor andere spelers kunt wreken...
Hier ook, tijdens missie ineens wat anders begonnen met tracken dus gouden randje om de baas was weg. omdat ik dus bezig was die gevangen priests te bevrijden.

Over shadow of mordor gesproken.... deze game met het Nemesis systeem zou echt gruwlijk zijn :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik heb 8 uur over gedaan om alleen maar Siwa te ontdekken. Echt geniaal, als elk gebied zo is ga ik veel uurtjes tegemoet.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 07:02

Wailing_Banshee

You're Next

Desutoroiya schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:11:
Ik heb 8 uur over gedaan om alleen maar Siwa te ontdekken. Echt geniaal, als elk gebied zo is ga ik veel uurtjes tegemoet.
Ik dacht vrijdag: ik ga pas naar bed als ik de intro voorbij ben! Ik vind dat nog steeds een hele gave manier om mensen in een spel te dumpen. Begin gewoon midden in het verhaal en na een paar uur speeltijd: oh ja, je bent dit spel aan het spelen :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JannyWooWoo
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-12-2023
Hoeveel zorgen moet ik me maken om die "rode icoontjes met hoorntjes."

Ben level 18 en heb er nog niet zoveel last van gehad maar wel een paar angstige momentjes. Is het slim om gewoon weg te rennen of kan je ze op een gegeven moment ook confronteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Er is echt zo ontzettend veel te doen deze keer, hier ga ik minstens 100 uur zoet mee zijn.

En dan ga ik er niet eens vanuit dat ik meer dan 1 playthrough doe. :p

Het is de 60 euro uit dubbel en dwars waard!

Alle vorige games uit de serie konden mij niet zo bekoren maar nu het vechtsysteem grondig op de schop is genomen heeft de serie er een fan bij!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Pagina: 1 ... 9 ... 30 Laatste