Moet er echt altijd incentive achter zitten?YdieresiS schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:02:
Hier gisteren die Hippodrome gedaan. Eerste tournament en 3 races gedaan, vet veel moeite gedaan om iedereen voor te blijven, is de opbrengst dusdanig bar laag dat ik de andere tournaments niet eens meer gedaan heb. Is het verderop in de tournaments nog de moeite waard, of verdien je echt bijna niets in die Hippodrome? Ik hoef niet perse te weten wat je zou krijgen, als het maar de moeite waard is
Ik had er wel wat meer van verwacht dan wat ik nu kreeg. Kreeg 100 cash, terwijl je voor andere missies die minder tijd kosten meer cash kan krijgen. Er hoeft niet perse incentive achter te zitten, maar het kostte me redelijk wat moeite om iedereen voor te blijven en het is voor mij geen favoriet onderdeel van het spel. Vraag me dus af of het de moeite waard is om het hele tournament door te spelen
[ Voor 27% gewijzigd door YdieresiS op 31-10-2017 13:14 ]
Latin capital letter y with diaeresis
heb nog wat awesome foto's en screenshots gemaakt misschien vinden jullie ze interessant dus hier zijn ze:
alle foto's zijn in 4K kwaliteit genomen

hier boven de foto van de (hoe ik hem dan noem) "Senu glitch" dit is overigens de eerste glitch die ik ben tegen gekomen in het spel

hoop dat jullie ze mooit vinden ik hoor het altijd graag

hier boven de foto van de (hoe ik hem dan noem) "Senu glitch" dit is overigens de eerste glitch die ik ben tegen gekomen in het spel

hoop dat jullie ze mooit vinden ik hoor het altijd graag
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ze retconnen toch niets? Dit speels zich 1200 jaar eerder af dan de gebeurtenissen in AC1, daarna zijn pas de verbeteringen in de hidden blade doorgevoerd.Bokkie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:07:
[...]
Brotherhood of Assassins ontstaat tijdens dit spel.
spoiler:Bayek en Aya vormen samen de brotherhood
In feite is dit een reboot, aangezien ze een aantal dingen retconnnen in deze game. (hidden blade, ringvinger *kuch*)
De hoofd drijfveer van Bayek komt van zijn roots, het feit dat hij en Aya de laatste Medjay zijn.
Dus geen reboot, maar een prequel.
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
Gave foto's. Ik ben ook benieuwd welke armor je hebtgamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:18:
heb nog wat awesome foto's en screenshots gemaakt misschien vinden jullie ze interessant dus hier zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoop dat jullie ze mooit vinden ik hoor het altijd graag![]()
Altair heeft een blade waarbij de ringvinger verwijderd moet worden, deze wordt in 2 "verbeterd" voor Ezio, zodat dit niet meer hoeft.Ceased2Be schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:30:
[...]
Ze retconnen toch niets? Dit speels zich 1200 jaar eerder af dan de gebeurtenissen in AC1, daarna zijn pas de verbeteringen in de hidden blade doorgevoerd.
Dus geen reboot, maar een prequel.
De blade van Bayek werkt ook zonder ringvinger te hoeven verwijderen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zit nu midden in een camp;) zal daarna ff foto plaatsen voor jeDubrillion schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:43:
[...]
Gave foto's. Ik ben ook benieuwd welke armor je hebt
Tumbs up helpt me altijd
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Dat is niet waarBokkie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:53:
[...]
Altair heeft een blade waarbij de ringvinger verwijderd moet worden, deze wordt in 2 "verbeterd" voor Ezio, zodat dit niet meer hoeft.
De blade van Bayek werkt ook zonder ringvinger te hoeven verwijderen.
spoiler:
Daar zit een cutscene waarbij Bayek zijn vinger eraf schiet door het mes en vervolgens druk hij een hete spaak uit het vuur erop om het bloeden te stelpen
Karma grindergamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
Ik zit nu midden in een camp;) zal daarna ff foto plaatsen voor je
Tumbs up helpt me altijd
Alsjeblieftgamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
Ik zit nu midden in een camp;) zal daarna ff foto plaatsen voor je
Tumbs up helpt me altijd
thanks man heb net me gear geupload hier boven
Die missie heb ik inderdaad nog niet gedaanYdieresiS schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
Dat is niet waar, als je in het badhuis bent geweest weet je waarom:
spoiler:Daar zit een cutscene waarbij Bayek zijn vinger eraf schiet door het mes en vervolgens druk hij een hete spaak uit het vuur erop om het bloeden te stelpen
Maar ok, ik vond het dus al vreemd toen hij het de blade kreeg maar ngo wel alle 10 vingers had.
SPOILER!!!! - zet gewoon ff tussen spoiler tags!Bokkie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Die missie heb ik inderdaad nog niet gedaan
Maar ok, ik vond het dus al vreemd toen hij het de blade kreeg maar ngo wel alle 10 vingers had.
[ Voor 6% gewijzigd door Razorbite op 31-10-2017 15:07 ]
Nice shield, via een quest of drop?gamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:21:
[...]
thanks man heb net me gear geupload hier boven
Wat spoiler ik danRazorbite schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:06:
[...]
SPOILER!!!! - zet gewoon ff tussen spoiler tags!
Nee van de special vender missie van vandaag
de wat?gamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:22:
[...]
Nee van de special vender missie van vandaag
[ Voor 10% gewijzigd door Ambition88 op 31-10-2017 15:23 ]
Een tip is om met Senu te gaan vliegen rond die arena en dan gewoon een uurtje groepjes die dingen vervoeren overvallen. Die zijn meestal level 12/13 en als je een iets hoger level hebt dan zijn die met 1 slag dood. 200 Drachmen/15 koper/15 zilver/15 hout is wat die meestal vervoeren.YdieresiS schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:13:
Ik had er wel wat meer van verwacht dan wat ik nu kreeg. Kreeg 100 cash, terwijl je voor andere missies die minder tijd kosten meer cash kan krijgen. Er hoeft niet perse incentive achter te zitten, maar het kostte me redelijk wat moeite om iedereen voor te blijven en het is voor mij geen favoriet onderdeel van het spel. Vraag me dus af of het de moeite waard is om het hele tournament door te spelen
Op die manier heb ik een hele hoop grondstoffen en 6000 Drachmen bij elkaar gesprokkeld in no time.
Het is ook slim om de missies van die blauwe handelaar te doen (dat kind), die missies leveren hele goede wapens op en een hoop XP. Moet je wel binnen x hoeveelheid tijd afmaken.
-----------
Zelf heb ik er nu 18 uur in zitten, ben op de helft van de story denk ik. Heb de kaart pas 1/3 ontdekt en er zijn nog genoeg side-missions om tijd mee te doden. Ook gewoon rondkijken is leuk. Ik speel op de PS4 Pro, en hoewel het wel 'redelijk' loopt zijn er toch wel regelmatig framedrops, vooral cutscenes zijn heel erg.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
is die blauwe kameel iddAmbition88 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:23:
[...]
de wat?kan je dat toelichten? is dat die lichtblauwe kameel die je soms op je map ziet? nog geen legendary wapens gekregen?
De blauwe kameel op je map is een special vender waar je speciale crates met wapens kan kopen en ook elke dag een missie van krijgt voor een special wagentje helemaal gratis. Zeker een aanrader zoals je zietAmbition88 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:23:
[...]
de wat?kan je dat toelichten? is dat die lichtblauwe kameel die je soms op je map ziet? nog geen legendary wapens gekregen?
ooh nice dat wist ik niet, levert dit ook exp op of geld? of is dit puur voor wapens? en je kan dus 1 missie doen per dag, soort daily.gamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
De blauwe kameel op je map is een special vender waar je speciale crates met wapens kan kopen en ook elke dag een missie van krijgt voor een special wagentje helemaal gratis. Zeker een aanrader zoals je ziet
ja is inderdaad je daily missie en ja levert wel wat geld en xp op maar niet veel gaat dus vooral om het wapen.Ambition88 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:29:
[...]
ooh nice dat wist ik niet, levert dit ook exp op of geld? of is dit puur voor wapens? en je kan dus 1 missie doen per dag, soort daily.
even voor iedereen. ik ben net onder de swinxs gegaan en dit zit er onder:

meer laat ik niet zien
Daar ben ik ook geweest, maar begrijp dus niet echt wat ik in die ruimte moet doen.gamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:30:
[...]
ja is inderdaad je daily missie en ja levert wel wat geld en xp op maar niet veel gaat dus vooral om het wapen.
even voor iedereen. ik ben net onder de swinxs gegaan en dit zit er onder:
[afbeelding]
meer laat ik niet zien
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
spoiler:
Hoe obvious misschien ook voor jou, er zijn mensen die dit nog niet weten. En ook niet de kleinste hint willen krijgen.alles vanaf het begin van de game over de hidden blade, dat hij m eerst niet heeft. En vervolgens dat er iets gebeurd met 10 vingers naar 9.
kuusj98 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:32:
[...]
Daar ben ik ook geweest, maar begrijp dus niet echt wat ik in die ruimte moet doen.
spoiler:
volgens mij moet je eerst een andere quest afronden.
[ Voor 25% gewijzigd door Razorbite op 31-10-2017 15:36 ]
Ja er zit daar ook een goud vraagteken waar ik niet uit kom hoe ik daar moet komenkuusj98 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:32:
[...]
Daar ben ik ook geweest, maar begrijp dus niet echt wat ik in die ruimte moet doen.
Heb er nu 13 uur in zitten, ben level 14 geloof ik, en ben (na mijn trip over de Nijl) Alexandria nog niet uit geweest (qua story). Ben al wel even in Ghiza geweest om een pyramide te beklimmen natuurlijk.... (daar zijn die dingen toch voor? Het uitzicht is fantastisch!)kuusj98 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
Zelf heb ik er nu 18 uur in zitten, ben op de helft van de story denk ik. Heb de kaart pas 1/3 ontdekt en er zijn nog genoeg side-missions om tijd mee te doden. Ook gewoon rondkijken is leuk. Ik speel op de PS4 Pro, en hoewel het wel 'redelijk' loopt zijn er toch wel regelmatig framedrops, vooral cutscenes zijn heel erg.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Toch wel? Ik ben al aardig ver met sidequests dus zal wel een main story zijn.Razorbite schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:35:
[...]
spoiler:Hoe obvious misschien ook voor jou, er zijn mensen die dit nog niet weten. En ook niet de kleinste hint willen krijgen.alles vanaf het begin van de game over de hidden blade, dat hij m eerst niet heeft. En vervolgens dat er iets gebeurd met 10 vingers naar 9.
[...]
spoiler:volgens mij moet je eerst een andere quest afronden.
Heb net de hyena missie gedaan (main story)
spoiler:
daar gebeurd gave shit onder de piramide. De first civ komt terug en ik vind het helemaal awesome
gamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:05:
[...]
Toch wel? Ik ben al aardig ver met sidequests dus zal wel een main story zijn.
Heb net de hyena missie gedaan (main story)
spoiler:daar gebeurd gave shit onder de piramide. De first civ komt terug en ik vind het helemaal awesome
spoiler:
Volgens mij zit er een verband tussen de kleuren vraagtekens?
Zou kunnen maar volgens mij is het zo dat goude vraagtekens iets met main story zijn.Razorbite schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:06:
[...]
spoiler:Volgens mij zit er een verband tussen de kleuren vraagtekens?
Denk jij dat ook
Is er een manier om te zien hoeveel progress je hebt per gebied? Ik scroll nu steeds langs alle locaties of ik iets heb gemist, maar volgens mij zie ik gigantisch obvious over het hoofd >_<
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Uit me hoofd is die optie er niet.corset schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:09:
Is er een manier om te zien hoeveel progress je hebt per gebied? Ik scroll nu steeds langs alle locaties of ik iets heb gemist, maar volgens mij zie ik gigantisch obvious over het hoofd >_<
Volgens mij kan je dat alleen op deubisoft zijn zien onder je profielcorset schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:09:
nee das je volledige voortgang maar niet je voortang per provincieBokkie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:46:
[...]
Volgens mij kan je dat alleen op deubisoft zijn zien onder je profiel
nieuw wapen van phylaka "the strangler" mijn eerste wpen met de abilitie cursed:

dit doet 200% meer damage maar geeft je wel maar 33% van je levens. ik ga hem eens uit proberen
[ Voor 42% gewijzigd door gamerboy op 31-10-2017 18:45 ]
Voor de mensen die zich afvroegen welke boog ik heb. Ik heb het even uitgezocht en blijkt de beste warriors bow in de game te zijn heb net een video gevonden die laat zien waar je hem kan vinden:
Speel met DS4 controller, dikke prima. Miss n kleine handicap voor pijl en boog, maar ben ik toch niet zo van.Paulus07 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:35:
Wie speelt hem hier trouwens op de pc met een controller?
@Paulus07 En @CrapperDeCrap
Als je op pc gamed is het wel een echte aanrader om op keyboard en muis te werken. Daar blijkt ie ook beter voor te zijn met bijvoorbeeld pijl en boog. Ook als je het nu niet gebruikt zijn er nog meer van dit soort dingen
Als je op pc gamed is het wel een echte aanrader om op keyboard en muis te werken. Daar blijkt ie ook beter voor te zijn met bijvoorbeeld pijl en boog. Ook als je het nu niet gebruikt zijn er nog meer van dit soort dingen
Beste Teeakers,
Hebben jullie het idee dat het spel stuurt op het doen van microtransactions?
Moet je bv absurd lang grinden voor items, credits en XP?
Zijn er bepaalde items die niet beschikbaar zijn door normaal het spel te spelen maar wel als je echt geld investeerd?
Etc..
Graag jullie ervaring...
Vind het spel wel interessant maar als dit het geval is denk ik toch dat ik deze game aan mij voorbij laat gaan omdat ik niet de heletijd gepushed wil worden om mijn portemonnee te trekken omdat ik anders iets mis of niet kan doen.
Zijn er bepaalde items die niet beschikbaar zijn door normaal het spel te spelen maar wel als je echt geld investeerd?
Etc..
Graag jullie ervaring...
Vind het spel wel interessant maar als dit het geval is denk ik toch dat ik deze game aan mij voorbij laat gaan omdat ik niet de heletijd gepushed wil worden om mijn portemonnee te trekken omdat ik anders iets mis of niet kan doen.
Nee nee nee nee en nog eens nee. Misschien enkel wat (cosmetische) outfits.Cowamundo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:41:
Beste Teeakers,
Etc..
Graag jullie ervaring...
Ik had hem gisteren ook. Dacht eerst dat ik last had van een bug omdat je dus maar 1 balkje Health overhoudt..gamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:58:
[...]
nee das je volledige voortgang maar niet je voortang per provincie
nieuw wapen van phylaka "the strangler" mijn eerste wpen met de abilitie cursed:
[afbeelding]
dit doet 200% meer damage maar geeft je wel maar 33% van je levens. ik ga hem eens uit proberen
Ik vond echter de dmg output niet echt waard tov de survivability. Dus deze legendary ga ik bewaren voor later wellicht.
Nee totaal niet zelfs is alleen als je een specifieke outfit wilt hebben ofzo. Of als je sneller door het spel wilt gaan. Het is niet pay to win.Cowamundo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:41:
Beste Teeakers,
Etc..
Graag jullie ervaring...
@xeple same here. Misschien als ie tot level 40 geüpgrade is is ie het waard
Heel spijtig dat t r in zit. Gierige honden! Ze laten ons vast wennen, zodat de volgende x weer n tandje extra kan. Kun je pagina's over schrijven, maar gelukkig heb ik bij deze niet t gevoel dat t nodig is.Cowamundo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:41:
Beste Teeakers,
Etc..
Graag jullie ervaring...
Het farmen in de game is wel tof door t jagen en de hoeveelheid aan icoontjes op je map. Wapens krijg je in overvloed. Misschien, zoals eerder genoemd voor cosmetische rommel, maar gameplay technisch kom je niks te kort.
Time savers, fucking time savers noemen ze bepaalde items die je kunt kopen. Investeer meer, speel de game minder. Wat n wanstaltige manier om je gierigheid proberen te verhullen, door je klant t idee te geven dat je ze tegemoet komt.
Tldr: Game is tof, microtransacties zijn kut, maar je hebt ze echt niet nodig.
Heb de game ook sinds vanavond, maar moet nog wel erg wennen. Syndicate en Unity speelde toch best wel anders. Kistjes en andere collectables zie je niet echt (duidelijk) op de map.
Wanneer je wat eagle points hebt gesynced wordt de perceptie van Semi, je adelaar, beter. Op n gegeven moment hoef je bijna niet meer te zoeken en poppen ze links en rechts op je map, als je even rond zweeft.The Jackel schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:45:
Heb de game ook sinds vanavond, maar moet nog wel erg wennen. Syndicate en Unity speelde toch best wel anders. Kistjes en andere collectables zie je niet echt (duidelijk) op de map.
Gast relax.CrapperDeCrap schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:44:
[...]
Heel spijtig dat t r in zit. Gierige honden! Ze laten ons vast wennen, zodat de volgende x weer n tandje extra kan. Kun je pagina's over schrijven, maar gelukkig heb ik bij deze niet t gevoel dat t nodig is.
Het farmen in de game is wel tof door t jagen en de hoeveelheid aan icoontjes op je map. Wapens krijg je in overvloed. Misschien, zoals eerder genoemd voor cosmetische rommel, maar gameplay technisch kom je niks te kort.
Time savers, fucking time savers noemen ze bepaalde items die je kunt kopen. Investeer meer, speel de game minder. Wat n wanstaltige manier om je gierigheid proberen te verhullen, door je klant t idee te geven dat je ze tegemoet komt.
Tldr: Game is tof, microtransacties zijn kut, maar je hebt ze echt niet nodig.
De time savers zijn bedoeld voor mensen die geen 100 uur hebben, maar wel de game willen spelen om de main story.
+ je moet niets!
Ah vandaar. Heb nu net mijn eerste syncpoint gehad. Daarna dus gewoon rondvliegen met Semi. Zal morgen eens testen!CrapperDeCrap schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
Wanneer je wat eagle points hebt gesynced wordt de perceptie van Semi, je adelaar, beter. Op n gegeven moment hoef je bijna niet meer te zoeken en poppen ze links en rechts op je map, als je even rond zweeft.
Ik moet zeggen dat ik die 'Google Earth Sattelite' map ook enorm vervelend vind. Ik vond de vorige kaarten een stuk duidelijker. Mooie kaart, daar niet van, maar teveel detail waardoor de icoontjes verdwijnen tegen de achtergrond.The Jackel schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:45:
Ik zie al een boel screentjes voorbij komen van mensen die al wat verder zijn. Kom ik an; net level 13 en net in Alexandrië :}
Heerlijk alles op de voet doen, veel exploten en werkelijk alle “?” Gaan onderzoeken haha
Heerlijk alles op de voet doen, veel exploten en werkelijk alle “?” Gaan onderzoeken haha
Of je ziet iets op de map en als je er bent, dan is er niets.Notna schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:00:
[...]
Ik moet zeggen dat ik die 'Google Earth Sattelite' map ook enorm vervelend vind. Ik vond de vorige kaarten een stuk duidelijker. Mooie kaart, daar niet van, maar teveel detail waardoor de icoontjes verdwijnen tegen de achtergrond.
Heb de game aangeschaft voor de ps4 terwijl ik de vorige delen op de Xbox One heb. Wel jammer dat ze geen gebruik hebben gemaakt van het geluid in de controller bij bijvoorbeeld het openen van de map.
Nee ik zeg ook dat de game niet onder de microtransacties lijdt. Daarom hoef ik t r toch niet mee eens te zijn. Er zijn nou eenmaal luitjes die heel gevoelig zijn voor zulk soort rommel, en die zijn niet voor de lui die r geen 100 uur in willen steken. Die zijn er voor de portemonnee van Ubi.Razorbite schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
Gast relax.
De time savers zijn bedoeld voor mensen die geen 100 uur hebben, maar wel de game willen spelen om de main story.
+ je moet niets!
Maar laten we hier niet te ver in door draven. Ik ben gewoon tegen microtransacties in betaalde games, op t cosmetische na, dat kan mij gestolen worden.
Laten we t weer lekker over de game hebben, want die is verrekte vermakelijk.
Bij deze games speel ik altijd graag met controller.gamerboy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:17:
@Paulus07 En @CrapperDeCrap
Maar heb het nu in combi met ds4windows draaien. Normaal kon ik de vorige ac games (en the division bijvoorbeeld) ook direct via uplay met de ps4 controller spelen. Echter bij ACO geeft dat ene conflict tussen controller en muis
Gelukkig hebben ze nog wel de optie om de ps4 iconenset te gebruiken in de game
Ik heb net de main guy in het startgebied omgelegd (Medunamun) en waar ik voorheen gewoon langs die handelaren te paard kon lopen, hoef ik nu maar binnen 15 meter te komen of ze 'spotten' me al en beginnen met aanvallen.
Is er iets getriggerd\word ik nu gezocht?
Is er iets getriggerd\word ik nu gezocht?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
IkPaulus07 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:35:
Wie speelt hem hier trouwens op de pc met een controller?
Lekker via de steamlink op de tv met een ds4 controller op de bank. Gemak van de console maar graphics (en laadtijden
Dat heb ik dus ook. PC aan de TV en gaan met die banaanScavy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 01:06:
[...]
Ik
Lekker via de steamlink op de tv met een ds4 controller op de bank. Gemak van de console maar graphics (en laadtijden) van een pc.

Ik heb jaren geleden een 360 wireless controller gekocht.
PC aan de TV via het home cinema set.
Op de bank, met surround sound en een controller. Heerlijk !
PC aan de TV via het home cinema set.
Op de bank, met surround sound en een controller. Heerlijk !
NeeCowamundo schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:41:
Beste Teeakers,
Etc..
Nee*
Nee
* absurd lang. Dat is zo'n term die voor iedereen anders is. Wil je het spel in 5 uur uitspelen? Ja, dan moet je "absurd" lang grinden voor XP. Wil je genieten van het spel (en dan vooral de omgeving!), nee, dan loopt de XP volgens mij normaal mee.
Ik zit nu op level 15! En mijn totale voortgang is nu 14%, maar ik heb al wel 182km afgelegd. Ik ken de AC spellen ondertussen wel, ze geven je niet gelijk alles wat je kunt krijgen (zoals dat je Siwa niet kunt verlaten totdat je minimaal de eerste main mission gedaan hebt). Volgens mij kan ik nu overal heen (behalve dat ik misschien niet het level heb om er goed te kunnen overlevenMrjraider schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:02:
Ik zie al een boel screentjes voorbij komen van mensen die al wat verder zijn. Kom ik an; net level 13 en net in Alexandrië :}
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik ben op dit moment level 18, en 16% game progress. Gisteren deed ik heavy charge met mijn hammer en deed 2K+ dmg (wel crit) Kreeg bijna medelijden met de guards.
Super irritant is wel als je aan het vechten bent met een bleed weapon, dat je soms de bevolking raakt en dat die dan dood gaan door de bleed damage.... Is niet zo fijn
Super irritant is wel als je aan het vechten bent met een bleed weapon, dat je soms de bevolking raakt en dat die dan dood gaan door de bleed damage.... Is niet zo fijn
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik had laatst op een pleintje in een dorp wat soldaten gedood met een wapen dat soms 'poison' doet. Hun lijken bleven liggen met een gifwolk eromheen. Het was een drukke plek, dus bevolking liep er de hele tijd door het gif heen, waarna er steeds meer en meer lijken kwamen die allemaal op hun beurt ook weer gif lagen te verspreiden. Het bleef maar doorgaan, heb er langer naar liggen kijken dan gezond is waarschijnlijk
Ik heb ook zo'n poison wapen opgepakt een keer, deze zit nu in mijn vaste weapon list, daarnaast ook eentje die je health geeft bij elke hit, wat ook handig kan zijn. Zelf ben ik meer van de snelle wapens, dus dual weapons of sickle swords. De speren en hammers heb ik nog niet echt gebruikt. Speer wel een keer geprobeerd, maar dat was toch niet wat ik ervan had verwacht. Voor die Phylakes, is het daar handiger voor om een snel wapen te hebben, of vooral iets wat veel damage doet? Ik ben nu level 19 en wil die Phylakes van level 20 wel eens proberen neer te leggen. Vind het maar wat irritant dat als je een quest doet en een basis aan het uitmoorden bent, dat er dan ineens staat dat zo'n gast binnen bereik is, die kun je er dan niet bij gebruiken, die kun je dan maar beter afmaken als je niet een heel fort achter je aan hebt zitten omdat stealth is mislukt.
De main story komt er hier ook echt niet van...
Er is altijd wel een vraagtekentje, een uitroeptekentje, een treasure loot lokatie of een groep nijlpaarden die mijn interesse wekt
Ik zit nu op level 18 en ik kabbel lekker voort. Als gear gebruik ik nog steeds het zwaard (Fang met poison en bleed), schild, outfit en paard die bij de Gold Edition zaten. Elke 5 levels laat ik ze upgraden zodat ze weer mee kunnen.
Volgens de statistieken nu 16 uur gespeeld en 25% totale voortgang (zit nu in Act II).
Er is altijd wel een vraagtekentje, een uitroeptekentje, een treasure loot lokatie of een groep nijlpaarden die mijn interesse wekt
Ik zit nu op level 18 en ik kabbel lekker voort. Als gear gebruik ik nog steeds het zwaard (Fang met poison en bleed), schild, outfit en paard die bij de Gold Edition zaten. Elke 5 levels laat ik ze upgraden zodat ze weer mee kunnen.
Volgens de statistieken nu 16 uur gespeeld en 25% totale voortgang (zit nu in Act II).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahahahah het is echt net of ik dit verhaaltje hebt getikt.dvdkiwi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:50:
De main story komt er hier ook echt niet van...
Er is altijd wel een vraagtekentje, een uitroeptekentje, een treasure loot lokatie of een groep nijlpaarden die mijn interesse wekt![]()
Ik speel exact op dezelfde wijze. Alleen zit ik op 14uur
Even om jullie een idee te scheppen.
Ik zit op 26 uur heb 38% voltooid en zit nog in act 1. Dus ja dan zie je pas hoe ver je de main missions kan vermijden. Ik ga die nu wel wat meer op pakken
Hier nog een video met 100% satisfaction:
Ik zit op 26 uur heb 38% voltooid en zit nog in act 1. Dus ja dan zie je pas hoe ver je de main missions kan vermijden. Ik ga die nu wel wat meer op pakken
Hier nog een video met 100% satisfaction:
Mja dat alles doen behalve de main quest kan ook een nadeel zijn.
Gisteren als level 19 die eerste bad guy in alexandria vermoord.
*Pok* deaud...
Beetje een anticlimax.
*Pok* deaud...

Beetje een anticlimax.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik heb het gevoel dat die uren telling totaal niet klopt! Volgens mij telt hij alleen een uur als je een heel uur ingame bent geweest.Dubrillion schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:54:
[...]
Hahahahah het is echt net of ik dit verhaaltje hebt getikt.
Ik speel exact op dezelfde wijze. Alleen zit ik op 14uur
Ik zou niet eens weten welke Act ik zit... Ben in Alexandria en heb de eerste missie daar gedaan (die gaf weer 3 nieuwe missies als resultaat...) Was wel nieuwsgierig hoe die bibliotheek er nu uit zag... (lijkt me vreselijk om daar bibliothecaris te zijn! je kunt niet eens zien welke scrolls er liggen!)
Hier op de PS4 kun je bij het laden van je game (dus daar waar je de keuze hebt uit 3 slots) als je erop hovert, zien hoe lang je gespeeld hebt. Deze geeft het in ieder geval in uren en minuten weer (ik dacht ook in seconden, maar dat weet ik zo niet precies, zit nu niet bij mijn console). Dus de game houdt het zelf bij en ik heb wel het gevoel dat dat accuraat is. Tot nu toe klopt het wel met de tijd die ik er daadwerkelijk in gestopt heb.Razorbite schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:27:
[...]
Ik heb het gevoel dat die uren telling totaal niet klopt! Volgens mij telt hij alleen een uur als je een heel uur ingame bent geweest.
Ondertussen level 23. 7 eindbazen omgelegd. Zou fijn als er wat meer verhaal gaat komen nu.
Ja ik zoek die gasten al op 2 levels onder hun level dus in dat opzicht geen anti climaxBlaat schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:27:
Mja dat alles doen behalve de main quest kan ook een nadeel zijn.
*Pok* deaud...![]()
Beetje een anticlimax.
Ja dat geloof ik wel.gamerboy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:57:
[...]
Ja ik zoek die gasten al op 2 levels onder hun level dus in dat opzicht geen anti climax
Ik heb inmiddels 2 philakes omgelegd en dat waren absoluut bevredigende gevechten. Zeker als je het voor elkaar krijgt die level 22 dude als level 17 zijnde neer te klappen zonder zelf schade te krijgen.
Duurt een paar minuten maar dat voelt goed zeg!
/me geeft zichzelf schouderklopje!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Die van level 22 heb ik als level 21 van zn paard afgemept. Heerlijk was dat! Bij mij is een gevecht met die dudes ook iedere keer een MASSIVE brawl met andere soldaten en rebellen erbij (tot nu toe). Geweldig!Blaat schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:20:
[...]
Ja dat geloof ik wel.
Ik heb inmiddels 2 philakes omgelegd en dat waren absoluut bevredigende gevechten. Zeker als je het voor elkaar krijgt die level 22 dude als level 17 zijnde neer te klappen zonder zelf schade te krijgen.
Duurt een paar minuten maar dat voelt goed zeg!
/me geeft zichzelf schouderklopje!
Zo herkenbaar is zo bevredigendRazorbite schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:22:
[...]
Die van level 22 heb ik als level 21 van zn paard afgemept. Heerlijk was dat! Bij mij is een gevecht met die dudes ook iedere keer een MASSIVE brawl met andere soldaten en rebellen erbij (tot nu toe). Geweldig!
Heb wel gemerkt dat het helpt een vlammend wapen te hebben tegen die dikzakken. Ze raken toch semi in paniek zodra ze in de fik vliegen en zijn minder geneigd terug te slaan.
Nadeel is dat als er olievaten of hooi in de buurt is je vaak jezelf in lichterlaaie zet. Inmiddels daar ook vaak genoeg zelfmoord mee gepleegd...
Nadeel is dat als er olievaten of hooi in de buurt is je vaak jezelf in lichterlaaie zet. Inmiddels daar ook vaak genoeg zelfmoord mee gepleegd...
Ik heb een sniper-bow met flame-augment, heerlijk is dat tegen targets die je net niet one-shot en tegen deze knakkers dus.Blaat schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:32:
Heb wel gemerkt dat het helpt een vlammend wapen te hebben tegen die dikzakken. Ze raken toch semi in paniek zodra ze in de fik vliegen en zijn minder geneigd terug te slaan.
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
Heb jij daarmee al die trophy/achievement weten te halen waarin je op afstand een paar dudes moet vermoorden door olievaten in brand te schieten?Ceased2Be schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:35:
[...]
Ik heb een sniper-bow met flame-augment, heerlijk is dat tegen targets die je net niet one-shot en tegen deze knakkers dus.
In de praktijk is die knap lastig te halen. Het is mij nog niet gelukt iig.
ja ik had vooral veel last van phylakes: The Strangler die was super snel dus paar rookbommetjes en vuur bommetjes en hij was downBlaat schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:32:
Misschien doe ik iets verkeerd, maar kan iemand me helpen met de wijze waarop ik op PC iets anders selecteer dan de sleep darts? Heb de fire bombs perk maar het inhouden van '4' doet helemaal niets, kan wel gewoon met éénmalig '4' de sleep darts selecteren.
In je gear meot je ze selecteren net als dat je een ander zwaard/bijl selecteerdMavors schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:52:
Misschien doe ik iets verkeerd, maar kan iemand me helpen met de wijze waarop ik op PC iets anders selecteer dan de sleep darts? Heb de fire bombs perk maar het inhouden van '4' doet helemaal niets, kan wel gewoon met éénmalig '4' de sleep darts selecteren.
je kan maar 1 tool tegelijk actief hebben
Nope, nog niet maar heb dan ook nog niet gekeken naar de achievements. Ik zie ze graag oppoppen als ik aan het experimenteren ben.Blaat schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:42:
[...]
Heb jij daarmee al die trophy/achievement weten te halen waarin je op afstand een paar dudes moet vermoorden door olievaten in brand te schieten?
In de praktijk is die knap lastig te halen. Het is mij nog niet gelukt iig.
ik weet niet waarom maar waarom is mijn karmaking status voor assassins creed origins ineens weg? ik zie helemaal niemand meer die dat heeft.
heeft iemand enig idee?
heeft iemand enig idee?
Totale boycot van Tweakers op Origins. Waarom is de review van zo'n AAA game er bijvoorbeeld nog niet?
Take a Sisi, er wordt aan gewerkt:Razorbite schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:59:
Totale boycot van Tweakers op Origins. Waarom is de review van zo'n AAA game er bijvoorbeeld nog niet?
Tweakjur schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:00:
[...]
Ik werk momenteel aan Assassins Creed en CoD, die komen beide deze week online.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gebruiker @Notna is de karma koning van AC:O atm als ik de badges bekijk.gamerboy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:24:
maar @Razorbite @dvdkiwi waarom is die title dan volledig verdwenen?
Ik hoorde mensen hier klagen dat hun Pro zo veel geluid maakt tijdens het spelen van Origins. Mijne is echt gewoon stil
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ohh? Ik heb daar ook geen last van, in het begin eventjes maar na 10 minuten is het wel weg.-SaveMe- schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:22:
Ik hoorde mensen hier klagen dat hun Pro zo veel geluid maakt tijdens het spelen van Origins. Mijne is echt gewoon stil
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik hoop dat iemand kan helpen...
Ik kreeg Assissin's Creed 'cadeau' bij een ASUS 1080Ti. Mooi, denk je dan. Nu heb ik een volledig schone installatie van Windows 10 Pro, daarop de videokaart geïnstalleerd en alles werkt perfect.
M.u.v. van dat cadeau. Als ik AC opstart krijg ik een melding in beeld "Waarschuwing: je gebruikt een grafisch stuurprogramma dat niet wordt ondersteund. Werk je stuurprogramma bij voor optimale prestaties."
En ondertussen kan ik de muispointer niet besturen, die blijft linksboven in beeld hangen.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Thanks!
Ik kreeg Assissin's Creed 'cadeau' bij een ASUS 1080Ti. Mooi, denk je dan. Nu heb ik een volledig schone installatie van Windows 10 Pro, daarop de videokaart geïnstalleerd en alles werkt perfect.
M.u.v. van dat cadeau. Als ik AC opstart krijg ik een melding in beeld "Waarschuwing: je gebruikt een grafisch stuurprogramma dat niet wordt ondersteund. Werk je stuurprogramma bij voor optimale prestaties."
En ondertussen kan ik de muispointer niet besturen, die blijft linksboven in beeld hangen.
Zomaar een gokje; de verkeerde (of wellicht een Beta)of zelfs geen driver voor je GPU?JoeriJC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:16:
https://www.geforce.com/drivers/results/126179 (64 bit versie, voor het gemak maar even van uit gegaan, hier is 32 bit: https://www.geforce.com/drivers/results/126178)
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 01-11-2017 15:20 ]
Ik kreeg deze melding bij het gebruik van oudere drivers (update alleen als het noodzakelijk is).JoeriJC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:16:
Na het updaten van de GPU drivers was dit verholpen en loopt alles perfect.
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Zoals hierboven. Ik had het laatst bij FIFA18.JoeriJC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:16:
Ok, I feel very stupid now ;-). Ik had gedacht dat die drivers automatisch bijgewerkt zouden worden (hij gaat zo veel online...), maar een update van de drivers heeft inderdaad de melding verwijderd. Dank jullie!
Helaas... doet de muispointer nog steeds raar. Ik zie hem (dat nu dan wel) vanuit het midden naar linksboven in de hoek lopen en daar blijft ie vrolijk hangen. Ik zal stuur, pedalen, button box en Oculus Rift eens ontkoppelen, wellicht dat daar iets van besluit de pointer te besturen.
EDIT: Dat was het: de pedalen stuurden de muispointer blijkbaar naar de linker bovenhoek. Pedalen eruit en alles werkt als een zonnetje. Wordt een leuke avond, vanavond
.
Helaas... doet de muispointer nog steeds raar. Ik zie hem (dat nu dan wel) vanuit het midden naar linksboven in de hoek lopen en daar blijft ie vrolijk hangen. Ik zal stuur, pedalen, button box en Oculus Rift eens ontkoppelen, wellicht dat daar iets van besluit de pointer te besturen.
EDIT: Dat was het: de pedalen stuurden de muispointer blijkbaar naar de linker bovenhoek. Pedalen eruit en alles werkt als een zonnetje. Wordt een leuke avond, vanavond
[ Voor 15% gewijzigd door JoeriJC op 01-11-2017 16:10 ]
Ik zag in de settings dat die op auto staat met zoeken van input devices. Als je die vast op muis/toetsenbord/xbox/ps4 controller zet zou het ook goed moeten gaanJoeriJC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:53:
Ok, I feel very stupid now ;-). Ik had gedacht dat die drivers automatisch bijgewerkt zouden worden (hij gaat zo veel online...), maar een update van de drivers heeft inderdaad de melding verwijderd. Dank jullie!
EDIT: Dat was het: de pedalen stuurden de muispointer blijkbaar naar de linker bovenhoek. Pedalen eruit en alles werkt als een zonnetje. Wordt een leuke avond, vanavond.
Hier weer een leuke video voor de mensen die ac spelen in november:
Stil of lawaai is verschillend per persoon , ligt er natuurlijk aam hoe goed hij in een open ruimte staat met genoeg ventilatie . Hier hoor ik m opzich ook wel als Mn geluid uitstaat maar de fan sound is veel minder dan bij Nba 2k , dat spel maakt pas lawaai , cod beta kon er ook wat van trouwens .-SaveMe- schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:22:
psn: taker-mart
Hier nog een video met high level gameplay erg leuk om te zien:
Dat ga ik niet kijken, dat spoilert de boel alleen maar. Leukste is toch om het zelf allemaal te zien en te ervaren ...
GamiQ, de game notes app met game maps!