Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamerboy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:03:
Hier nog een video met high level gameplay erg leuk om te zien:
[video]
Dat space armor is echt spuuglelijk.. zie niet waarom je dat uberhaupt zou willen dragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:16:
[...]

Dat space armor is echt spuuglelijk.. zie niet waarom je dat uberhaupt zou willen dragen...
Echt he ik heb zelf persiaan King die vind ik erg gaaf

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Wel jammer dat alle kostuums alleen maar cosmetic zijn en niet stat upgrades of skills geven. Zelfde eigenlijk met de Horses ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriJC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 15:51
Paulus07 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:38:
[...]

Ik zag in de settings dat die op auto staat met zoeken van input devices. Als je die vast op muis/toetsenbord/xbox/ps4 controller zet zou het ook goed moeten gaan :) Hoef je niet elke keer alles los te koppelen :) Zit in settings onder de "controller" tab :)
Dat klinkt goed - ware het niet dat die optie greyed out is? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hier nu 2 crashes gehad -_-
En kan je nog iets met die krokodillen vallen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Razorbite schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:59:
Totale boycot van Tweakers op Origins. Waarom is de review van zo'n AAA game er bijvoorbeeld nog niet?
De review van Tweakers staat er ;) : reviews: Assassin's Creed Origins - Heeft goed gekeken naar The Witcher 3

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-SaveMe- schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:01:
Wel jammer dat alle kostuums alleen maar cosmetic zijn en niet stat upgrades of skills geven. Zelfde eigenlijk met de Horses ...
Ja en nee,

Op deze manier ben je echt vrij om te kiezen hoe je eruit wil zien, zonder dat je je verplicht voelt om een bepaalde look te gebruiken alleen voor de perks die de armor geven.

Hoewel het wel leuk zou zijn als de armor omgeving reacties aanpast.

Bijv als je eruitziet zoals de guards/lger waar je tegen vecht dat je minder/geen aggro krijgt, maar de dat de bevolikg dan kouder tegen je reageerd of hogere prijzen vraagt in hun shops :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

JoeriJC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:53:
EDIT: Dat was het: de pedalen stuurden de muispointer blijkbaar naar de linker bovenhoek. Pedalen eruit en alles werkt als een zonnetje. Wordt een leuke avond, vanavond :) .
Dit had mijn man ook eens (weet even niet meer bij welk spel). Alleen in zijn geval was het een knop op het stuur die telkens afvuurde en het spel reageerde als dat een muisklik was :p
Ohh, ga het gelijk lezen!
Bokkie schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:03:
[...]
Ja en nee,

Op deze manier ben je echt vrij om te kiezen hoe je eruit wil zien, zonder dat je je verplicht voelt om een bepaalde look te gebruiken alleen voor de perks die de armor geven.
Ja, dat vond ik het nadeel van de andere AC's. Had ik een setje wat ik leuk vond, was het niet het beste en moest ik eigenlijk dat setje aan wat het beste was, of ik het nou mooi vond of niet...

Bedacht gisteren dat Ubisoft ook zichzelf heeft verbeterd. In Venetië had je ook bootjes (ok, gondola's), maar als je daar opklom, terwijl er al een bestuurder was, sprong die altijd in het water. Nu kun je tenminste even bijkomen van het zwemmen, terwijl je gewoon lekker over het water verplaatst wordt!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:02

Superkiwi

Hoi doei

Prima review imo.
Het enige wat ik mis zijn een paar regels over de perks voor op je zwaard en schild maar swa.
(of heb ik daar overheen gelezen?)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
gamerboy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:03:
Hier nog een video met high level gameplay erg leuk om te zien:
[video]
Hoe kan je dat vuurzwaard krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

JoeriJC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:53:
Ok, I feel very stupid now ;-). Ik had gedacht dat die drivers automatisch bijgewerkt zouden worden (hij gaat zo veel online...), maar een update van de drivers heeft inderdaad de melding verwijderd. Dank jullie!

Helaas... doet de muispointer nog steeds raar. Ik zie hem (dat nu dan wel) vanuit het midden naar linksboven in de hoek lopen en daar blijft ie vrolijk hangen. Ik zal stuur, pedalen, button box en Oculus Rift eens ontkoppelen, wellicht dat daar iets van besluit de pointer te besturen.

EDIT: Dat was het: de pedalen stuurden de muispointer blijkbaar naar de linker bovenhoek. Pedalen eruit en alles werkt als een zonnetje. Wordt een leuke avond, vanavond :) .
Hint: driver support in Windows gaat altijd via hun eigen servers welke vaak (hopelos) achterlopen als het 3rd party spullen zijn (chipsets, GPU, WiFi, NIC etc.)

Altijd dus van de fabrikant zelf de (laatste)drivers installeren na een versie installatie van Windows ;)

OT: Review van Tweakers is wel aardig hoewel er een aantal nuances missen imo. Daarnaast spoileren ze nog best veel als je de game nog niet veel gespeeld hebt.

Ik zit nu op 13 uur en Level 18 en ben (op de kaart gezien) pas net voorbij de Hippodrome :') Mijn OCD heeft het wel lastig; ik wil namelijk steeds een stuk kaart compleet wegwerken voordat ik een nieuw stuk open. Maar dat gaat dan niet, want dan ben ik zo met de wereld om mij heen bezig te paard dat ik ineens weer een nieuw gebied ontsluit, met nieuwe missies, vraagtekens etc.

Dit gaat nog wel even een tijdje duren denk ik :+
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:21:
[...]

Kom op, beetje zelf zoeken kan geen kwaad he...

http://www.gosunoob.com/a.../fire-sword-best-weapons/

je krijgt het als onderdeel van de main quests:

Bevat MEGA spoilers voor het verhaal

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 02-11-2017 08:28 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Notna schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:26:
[...]

[...]

[video]
Heb alleen even naar de stats gekeken, level 32 damn

[ Voor 47% gewijzigd door jacolc op 02-11-2017 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:31:
[...]

Heb alleen even naar de stats gekeken, level 32 damn
level 34 hier en bijna elk gebied wat ik tot nu toe heb ontdenkt is gecleared :*)

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
taker1987 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:35:
[...]

level 34 hier en bijna elk gebied wat ik tot nu toe heb ontdenkt is gecleared :*)
Verslaafde spel is nog geen eens een week uit man 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:48

Plainside

I browse when I'm at work

Gisteren mooi een paar van de papyrus puzzels weten op te lossen.
Wat zijn die trouwens leuk om te doen wel wat lastig soms, vooral als je niet meer weet waar je de scroll vandaan had gehaald en je maar een beetje zit te gokken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 15:38

Tweakjur

Redacteur
dvdkiwi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:18:
Prima review imo.
Het enige wat ik mis zijn een paar regels over de perks voor op je zwaard en schild maar swa.
(of heb ik daar overheen gelezen?)
Hm nee, zit er niet in. Wel dat je ze kunt upgraden zodat je kunt blijven vechten met wapens die je fijn vindt, maar niet dat het voornaamste verschil vaak de perks zijn. Ik ben erg verslingerd aan mn gifzwaardje... Had er wellicht in gekund, maar tegelijkertijd kan ook niet elk detail in een review. Dan wordt het een boekwerk van 30 pagina's. ;)

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

Plainside schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:39:
Gisteren mooi een paar van de papyrus puzzels weten op te lossen.
Wat zijn die trouwens leuk om te doen wel wat lastig soms, vooral als je niet meer weet waar je de scroll vandaan had gehaald en je maar een beetje zit te gokken...
Ik probeer eerst de hint van de laatste scroll te unlocken voordat ik door ga. Bij die eerste scroll (in Siwa) zat ik compleet verkeerd te denken :p (nadat ik het had opgegeven liep ik heel toevallig tegen de gezochte locatie aan...)
[...]
Ik zit nu op 13 uur en Level 18 en ben (op de kaart gezien) pas net voorbij de Hippodrome :') Mijn OCD heeft het wel lastig; ik wil namelijk steeds een stuk kaart compleet wegwerken voordat ik een nieuw stuk open. Maar dat gaat dan niet, want dan ben ik zo met de wereld om mij heen bezig te paard dat ik ineens weer een nieuw gebied ontsluit, met nieuwe missies, vraagtekens etc.

Dit gaat nog wel even een tijdje duren denk ik :+
Gisteren weer 20km afgelegd en geen meter opgeschoten :p Deed een de dagelijkse quest (was naar het zuiden aan het gaan), die me eerst een kilometer naar het noorden stuurde, daarna dus weer afzakken naar het zuiden (weer 2km erop en geen meter opgeschoten), kom ik daarna een revenge quest tegen, moet ik weer 500m de verkeerde kant op, etc...

En toen kwam ik een fort tegen... Begon moe te worden en dan ga je fouten maken (te snel willen enzo...) Dus die moet vanavond maar ingenomen gaan worden!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Met wel level zijn jullie vanuit Siwa vertrokken? Ik was geloof ik level 10 en had redelijk wat gehunt waardoor ik enkele upgrades in wapens, armor en resources had. Echter in het nieuwe gebied loop ik alleen tegen vijanden aan met een (veel) te hoog level. En dan niet level 11 of 12 waar ik dus level 10 ben, maar vijanden van level 17 tot ergens in de 20. Hopelijk kan ik wat XP opdoen door gebieden te ontdekken, schatten te looten en kleine side mission te doen maar anders wordt het een lastig gebied. Hunten zal ook lastig worden, ik loop vooral tegen krokodillen en nijlpaarden aan van level 15 of hoger.

Het hele RPG-element met craften en levellen begint wel te wennen. Al blijft soms de keuze maken wat ik ga craften wel lastig. Ga ik toch voor meer health of toch voor meer arrows... Enige waar ik een beetje mee zit is het upgraden van wapens. Je kan voor 1500 units je zwaard upgraden van level. Dan doe ik de upgrade van level 5 naar level 10, kost me dat 1500. Stijg ik één level naar level 11 dan kost me dat weer 1500 om te upgraden van level 10 naar level 11.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

FeaR schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:46:
Met wel level zijn jullie vanuit Siwa vertrokken? Ik was geloof ik level 10 en had redelijk wat gehunt waardoor ik enkele upgrades in wapens, armor en resources had. Echter in het nieuwe gebied loop ik alleen tegen vijanden aan met een (veel) te hoog level. En dan niet level 11 of 12 waar ik dus level 10 ben, maar vijanden van level 17 tot ergens in de 20. Hopelijk kan ik wat XP opdoen door gebieden te ontdekken, schatten te looten en kleine side mission te doen maar anders wordt het een lastig gebied. Hunten zal ook lastig worden, ik loop vooral tegen krokodillen en nijlpaarden aan van level 15 of hoger.

Het hele RPG-element met craften en levellen begint wel te wennen. Al blijft soms de keuze maken wat ik ga craften wel lastig. Ga ik toch voor meer health of toch voor meer arrows... Enige waar ik een beetje mee zit is het upgraden van wapens. Je kan voor 1500 units je zwaard upgraden van level. Dan doe ik de upgrade van level 5 naar level 10, kost me dat 1500. Stijg ik één level naar level 11 dan kost me dat weer 1500 om te upgraden van level 10 naar level 11.
Check je map, je hebt daar per region de levels minimaal tot maximaal bij staan.
Zo weet je wat je kan vermijden en wat je kan vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

Level 10 ongeveer toen ik uit Siwa wegging. Maar pas op, Alexandria en de region van het meer zijn wel lvel 6 t/m 9 (ongeeveer), maar als je verder naar het westen gaat, kom je gelijk uit op een 30-40 regio en het gebied ten zuiden een 16-17. Dus je moet in het begin zeker niet teveel afwijken als je ook wilt vechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Al blijft soms de keuze maken wat ik ga craften wel lastig. Ga ik toch voor meer health of toch voor meer arrows... Enige waar ik een beetje mee zit is het upgraden van wapens. Je kan voor 1500 units je zwaard upgraden van level. Dan doe ik de upgrade van level 5 naar level 10, kost me dat 1500. Stijg ik één level naar level 11 dan kost me dat weer 1500 om te upgraden van level 10 naar level 11.
Ik ging zelf eerst voor maximaal aantal pijlen en heb nog geen spijt gehad.

Dat upgraden kan ik niet aanraden, je vind wapens van je level genoeg en het upgraden kost alleen maar geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Tweakjur schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:40:
[...]

Hm nee, zit er niet in. Wel dat je ze kunt upgraden zodat je kunt blijven vechten met wapens die je fijn vindt, maar niet dat het voornaamste verschil vaak de perks zijn. Ik ben erg verslingerd aan mn gifzwaardje... Had er wellicht in gekund, maar tegelijkertijd kan ook niet elk detail in een review. Dan wordt het een boekwerk van 30 pagina's. ;)
Goede review!

Ik denk alleen bang dat jullie een beetje momentum missen, de game is al een week uit! Daar zullen vast goede redenen aan ten grondslag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Of je laat het upgraden (wat in het begin geen slecht idee is) tot je rond de level 40 zit of je doet het iedere 5 levels zoals je zelf ook al ondervonden hebt :Y
Tweakjur schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:40:
[...]

Ik zou nog wel een nuance aanbrengen mbt het rennen. In je review staat het volgende:
Een heel fijne wijziging is dat je geen knop meer hoeft in te drukken om te rennen. Het linkerpookje werkt analoog, dus hoe verder je het naar voren duwt, hoe harder Bayek loopt of rent.
Dat is ten dele waar. Ja je hebt geen knop meer nodig om variatie in snelheid te brengen en ja je pook is daardoor nu analoog aangedreven. Maar je mount en jijzelf rennen harder buiten de steden dan in de steden (voor obvious reasons) ongeacht hoe hard je de pook naar voren duwt of niet. Dat is, ten opzichten van de voorgaande games, óók een noemenswaardige verandering.

Verder een prima review imo :Y

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 02-11-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Plainside schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:48:
[...]
Check je map, je hebt daar per region de levels minimaal tot maximaal bij staan.
De map heb ik zo veel nog niet gebruikt, zal er eens induiken. Kwam er pas gisteren achter dat je de foto's van anderen kan hiden. Op één of andere manier is de map op mijn TV slecht leesbaar. Het contrast tussen het gele zand en de witte iconen is niet optimaal.
Wailing_Banshee schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:49:
[...]
Level 10 ongeveer toen ik uit Siwa wegging. Maar pas op, Alexandria en de region van het meer zijn wel lvel 6 t/m 9 (ongeeveer), maar als je verder naar het westen gaat, kom je gelijk uit op een 30-40 regio en het gebied ten zuiden een 16-17. Dus je moet in het begin zeker niet teveel afwijken als je ook wilt vechten!
Ik zit nu volgens mij alleen bij het meer, nog niet verder uitgeweken naar een andere locatie. Zal vanavond eens specifieker zoeken naar de delen met lager level enemies. Toegegeven, ik heb redelijk blind rondgelopen om de viewpoints te halen en het viel me vooral op dat ik overal rode icoontjes boven de vijanden zag.
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:02:
[...]
Ik ging zelf eerst voor maximaal aantal pijlen en heb nog geen spijt gehad.

Dat upgraden kan ik niet aanraden, je vind wapens van je level genoeg en het upgraden kost alleen maar geld.
Wapens vind je inderdaad genoeg, maar ik ben redelijk gehecht aan mijn legendary sword met poison en redelijke hit rate.
Notna schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:05:
[...]
Of je laat het upgraden (wat in het begin geen slecht idee is) tot je rond de level 40 zit of je doet het iedere 5 levels zoals je zelf ook al ondervonden hebt :Y
Dat is mogelijk wel de tip om te doen. Elke level of vijf een upgrade doen en niet per elk level. En anders misschien for the time being toch afscheid nemen van mijn favo wapen en een ander wapen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Had inderdaad gehoord dat je om de 5 Levels het beste kan upgraden.
Zit er aan te denken om het zwaard van de Gold Edition te upgraden naar level 20 zodat ik die kan gebruiken.
Ik vind die poison damage (en het visuele effect) toch wel donders mooi haha.

Heb nu ook wel een sickle sword die bleed on hit doet maar die is wat langzamer dan de Gold edition zwaard, of tenminste dat gevoel heb ik.
FeaR schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:17:

Wapens vind je inderdaad genoeg, maar ik ben redelijk gehecht aan mijn legendary sword met poison en redelijke hit rate.
Haha, jup dat is toch ook een van mijn favo weapons. VAndaar dat ik hem wil gaan upgraden, zal alleen ongveer 5500 totaal kosten ongeveer?

Moet trouwens zeggen dat ik meer had verwacht van de review van tweakers uit, begrijp me niet verkeerd het is een uitstekende review.
Maar het mist wat of ten minste zo voelt het, ook is het flauw dat ze verschillende dingen spoilen, ja ik begrijp dat het spel al een tijdje uit is maar iemand die juist heeft zitten wachten op het oordeel van onze Tweaker Redactie zal het wat minder vinden.

[ Voor 52% gewijzigd door Plainside op 02-11-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:14
Wel leuk hoor dat ze 7 november de trial of the gods event uitbrengen, maar wel erg snel, aangezien het schijnbaar alleen voor max spelers is

Ik heb voor mn gevoel best veel uren erin gestopt en ben nog lang niet max lvl (28) kan me voorstellen hoe het voor andere mensen is, die nog minder tijd hebben.

Dat rood/zwarte outfit ziet er trouwens wel sick uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Ik lees her en der iets over een poison zwaard. Ik ben die met level 25 inmiddels nog niet tegengekomen.

Hoe je aan dat zwaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Zo, nou, ik ben ook eindelijk begonnen. Heb er nu een uur of 8-9 in zitten en het speelt weer heerlijk weg! Ben nu lvl 13 volgens mij en bezig rondom Alexandrië. Wat kunnen de mensen in die stad zeuren zeg! Wauw, iedereen is daar depressief volgens mij.
Wel moet ik ontzettend wennen aan de nieuwe knoppen indeling en het combat systeem. Ondanks dat ik echt niet vaak game (ik heb mijn PS4 eigenlijk alleen maar om AC te spelen en Blu-Rays te kijken) ben ik zo erg gewend aan de vertrouwde controls, dat ik regelmatig met mijn wapen loop te zwaaien als ik wil gaan rennen, zowel door de straten als op een paard. Ook aan het afweren en ontwijken van aanvallen kan ik maar moeilijk wennen.
Ook een paar bugs en glitches. Toch al meer dan eens langs een reling in de lucht gestaan en soms kan ik loot niet oppakken als er vlak daarvoor een missie volbracht is. Ook het bekende half door een muur heen staan van mijn paard/kameel is ook weer aanwezig.
De meest benauwde momenten heb ik wel gehad bij het onderwater zwemmen door een tempel en de uitgang niet kunnen vinden terwijl m'n lucht op raakt. Voor mij als duiker en freediver is dat wel echt een reële angst die ik mij erg goed kan inbeelden.
Wat wel soms onrealistisch is, dat je met je paard/kameel van behoorlijk hoge rotsen af kan springen, daar had best wel iets tegen gedaan kunnen worden. Of dat je er vanaf flikkert en damage krijgt.
Crafting begin ik aan te wennen. Dismantle zo veel mogelijk overbodige gear om grondstoffen te krijgen.
Lees hier net dat de gear ook gewoon levels geupgrade kunnen worden. Dat is mooi, ik was tot nu toe een beetje terughoudend hierin, omdat het levelen nu nog best snel gaat en ik niet te veel geld en grondstoffen wilde steken in upgrades. Dat ga ik dan ook maar doen.

Verder is het gewoon echt een heel tof spel! Die bugs kijk ik doorheen en kan ik mij niet echt aan storen.
ArnoldSmiley schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:41:
Ik lees her en der iets over een poison zwaard. Ik ben die met level 25 inmiddels nog niet tegengekomen.

Hoe je aan dat zwaard?
Die krijg je er bij de Gold editie bij.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88

Hoe je aan dat zwaard?
Die krijg je volgens mij bij de gold edition? al zal je hem vast ook via andere wegen kunne verkrijgen

spoiler:
Toen ik de 1e Phylake killde van lvl 20 kreeg ik wel een legendary sword met bleed ipv poison, ook een mooi ding!

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 02-11-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

De "The Fang – Sickle Sword" is onderdeel van het Desert Cobra Pack wat vanaf bepaalde edities bij de game zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-04 14:01
Super tof spel, ik vind het persoonlijk een flinke verbetering ten op zichte van de vorige AC-games.
Iemand ook last van dat je eigenlijk alle vraagtekentjes, side-quests en andere activiteiten wil doen maar wanneer je dit doet je een veel te hoog level bent voor de main-quest? Het spel word hierdoor wel erg makkelijk, en ja ik heb hem op Hard staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren op een druk plein een soldaatje omgelegd met de Fang (het poison zwaard waar we het over hebben). Terwijl ie met een walm van poison dood op de grond ligt zie ik verschillende civilians die langslopen ook poisoned raken, welke op hun beurt (zowel tijdens het lopen als nadat ze dood waren gevallen) weer andere civilians aanstaken, enzovoort enzovoort. Het was één groot hoest- en kotsfestijn op het plein _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Qlimaxs schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:53:
Super tof spel, ik vind het persoonlijk een flinke verbetering ten op zichte van de vorige AC-games.
Iemand ook last van dat je eigenlijk alle vraagtekentjes, side-quests en andere activiteiten wil doen maar wanneer je dit doet je een veel te hoog level bent voor de main-quest? Het spel word hierdoor wel erg makkelijk, en ja ik heb hem op Hard staan.
Ja dat probleem heb ik ook, 2 lvls hoger dan de main quest en ik heb nog 6 side missions open staan. =/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Razorbite schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:04:
[...]
Goede review!

Ik denk alleen bang dat jullie een beetje momentum missen, de game is al een week uit! Daar zullen vast goede redenen aan ten grondslag liggen.
Klopt, is niet ideaal. Helaas kwam de Call of Duty-review (morgen online) tussendoor, ik zat drie dagen in Londen om die te spelen. Daardoor moest ACO even on hold. Jammer, maar that's the way it goes...

Hoe je aan dat zwaard?
Je krijgt er een bij de Gold Edition inderdaad, maar ik heb minstens nog een ander poison zwaard gevonden. Weet alleen niet meer waar.
Notna schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:05:
Ik zou nog wel een nuance aanbrengen mbt het rennen. In je review staat het volgende:
[...]
Dat is ten dele waar. Ja je hebt geen knop meer nodig om variatie in snelheid te brengen en ja je pook is daardoor nu analoog aangedreven. Maar je mount en jijzelf rennen harder buiten de steden dan in de steden (voor obvious reasons) ongeacht hoe hard je de pook naar voren duwt of niet. Dat is, ten opzichten van de voorgaande games, óók een noemenswaardige verandering.

Verder een prima review imo :Y
Klopt inderdaad. Vind ik persoonlijk irritant, ik kan goed genoeg sturen om in steden ook hard te gaan, maar dat trekt de game dan natuurlijk niet. Hoe dan ook: ik vond het persoonlijk een detail, de omslag naar een nieuw systeem met het analoog werkende pookje is belangrijker en daar is dit dan onderdeel van. Zoals ook bij een ander punt gezegd: elk detail uitlichten kan helaas niet in een review.

[ Voor 36% gewijzigd door Tweakjur op 02-11-2017 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Tweakjur schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:55:
[...]

Klopt, is niet ideaal. Helaas kwam de Call of Duty-review (morgen online) tussendoor, ik zat drie dagen in Londen om die te spelen. Daardoor moest ACO even on hold. Jammer, maar that's the way it goes...
Wat heb je toch een vervelende baan!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Tweakjur schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:55:
Je krijgt er een bij de Gold Edition inderdaad, maar ik heb minstens nog een ander poison zwaard gevonden. Weet alleen niet meer waar.
Is die beter dan die je krijgt bij de gold Edition? Vroeg me al af of er misschien niet een in de open wereld te vinden viel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Plainside schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:56:
[...]

Is die beter dan die je krijgt bij de gold Edition? Vroeg me al af of er misschien niet een in de open wereld te vinden viel
Weet ik niet... ik had wel die Sickle ook en heb daarom dat andere gifzwaard niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb gisteren een legendary "Instant Charge" zwaard gevonden met critical hit chance en bleed.

Maar dit is nu eindelijk eens een zwaard waarbij ik echt het gevoel had die te moeten bewaren. Die instant charge is wel echt gruwelijk sterk tegen die gasten met een groot schild.

Even een andere speelstijl dan een heavy blade maar wel lache voor de verandering.

Ik heb gisteren ook even de toerist uitgehangen. Ik ben op mijn paard gesprongen en ben even zwaar underlevelled door alle gebieden heen geraced om te "sightseeen". Af en toe even spannend als er mensen achter me aankwamen maar ik heb me er doorheen geslagen.

Wat een prachtige en diverse landschappen zitten er in dit spel zeg. _/-\o_

spoiler:
Ik ben ook al een Romeins fort tegengekomen waarvan ik niet kan wachten die helemaal uit te moorden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:21:
[...]

Check ff zijn kanaal of een van mijn eerdere post hij heeft daar een video van gemaakt

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Plainside schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:56:
[...]

Kwestie van voorkeur. Mustapha's blade heeft bleed on hit net als de fang, maar in plaats van poison on hit heeft hij instant charge. En ik moet zeggen die instant charge op je RT attack is wel erg nice hoor.

Ik wissel ze af waar ik zin in heb, maar denk dat ik meer profijt heb van Mustapha's aangezien ik ook veel poison darts gebruik.

Fang is wel goed als je een hele groep hebt, aangezien de poison echt snel verspreid

Qua upgrade, beetje op gevoel doen om de paar levels zoals reeds vermeld.

PRedator boog upgrade ik steeds als ik merk dat ik geen 1-shot kills meer kan maken voor de gebiedben waar ik bezig ben

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 02-11-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

Blaat schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:01:
Ik heb gisteren ook even de toerist uitgehangen. Ik ben op mijn paard gesprongen en ben even zwaar underlevelled door alle gebieden heen geraced om te "sightseeen". Af en toe even spannend als er mensen achter me aankwamen maar ik heb me er doorheen geslagen.

Wat een prachtige en diverse landschappen zitten er in dit spel zeg. _/-\o_
Op het water was het iets makkelijker :D Regelmatig over krokodillen gevaren (en triremes proberen te laten zinken met m'n gammele vissersbootje :p, zat ik weer niet op te letten, maar naar de omgeving te staren :D)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who Am I?
Een paar maanden geleden heb ik er al een post over gemaakt, maar het lijkt alsof er nieuwe info over is nu. De afwezigheid van Thebes (het moderne Luxor) in ACO. Het lijkt er op alsof de uitbreiding 'The Curse of the Pharao's' naar dit gebied gaat. Hier ligt de bekende Valley of the Kings en bekende tempels als de Luxor tempel en de Karnak tempel.
Bron: http://assassinscreed.wik...The_Curse_of_the_Pharaohs

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Who Am I? schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:24:
Een paar maanden geleden heb ik er al een post over gemaakt, maar het lijkt alsof er nieuwe info over is nu. De afwezigheid van Thebes (het moderne Luxor) in ACO. Het lijkt er op alsof de uitbreiding 'The Curse of the Pharao's' naar dit gebied gaat. Hier ligt de bekende Valley of the Kings en bekende tempels als de Luxor tempel en de Karnak tempel.
Bron: http://assassinscreed.wik...The_Curse_of_the_Pharaohs
Ik zie er nu al naar uit! _/-\o_

Ik ben echt dik verslaafd aan dit spel. :$

Het is lang geleden dat ik zo geboeid werd door een game... Ik weet het nog goed... Het was 2012 en toen kwam Diablo 3 uit... /3

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zadda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:50
Spel speelt lekker weg, geluk dat het juist tijdens deel van mijn vakantie is uitgekomen. Ongeveer 50 uur gespeeld volgens de ingame teller , level 40 behaald en moet de main story nog afmaken omdat er altijd wel een side quest of iets anders te doen is :)

Nog maar 1 crash tegengekomen, was in het begin, was bezig met een main quest, kwam een transport tegen en wou die ook even overvallen en crash. Maar daarbuiten loopt het soepel op de pc, juist de tussenfilmpjes haperen soms een beetje.

[ Voor 36% gewijzigd door Zadda op 02-11-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
Zadda schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:32:
Spel speelt lekker weg, geluk dat het juist tijdens deel van mijn vakantie is uitgekomen. Ongeveer 50 uur gespeeld volgens de ingame teller , level 40 behaald en moet de main story nog afmaken omdat er altijd wel een side quest of iets anders te doen is :)

Nog maar 1 crash tegengekomen, was in het begin, was bezig met een main quest, kwam een transport tegen en wou die ook even overvallen en crash. Maar daarbuiten loopt het soepel op de pc, juist de tussenfilmpjes haperen soms een beetje.
Heb jij dan niet het probleem dat de main-quests te makkelijk zijn omdat je al een te hoog level bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Qlimaxs schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:42:
[...]

Heb jij dan niet het probleem dat de main-quests te makkelijk zijn omdat je al een te hoog level bent?
Heb ik altijd met dit soort games. Ik doe eerst alle side activities en quests voordat ik de main quests doe. Ben nu level 14 en kom net in Alexandria aan. Main Quest is level 10.

Wanneer krijg je eigenlijk de hidden blade? Ik erger me dood aan dat ik mannetjes na een takedown niet kan hiden. Wie dat bedacht heeft :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:06:
[...]

Heb ik altijd met dit soort games. Ik doe eerst alle side activities en quests voordat ik de main quests doe. Ben nu level 14 en kom net in Alexandria aan. Main Quest is level 10.

Wanneer krijg je eigenlijk de hidden blade? Ik erger me dood aan dat ik mannetjes na een takedown niet kan hiden. Wie dat bedacht heeft :F ;w
Ja, jij wilt de main quest avoiden. ;) ik doe meestal eerst de main quest in dat gebied en daarna alle side quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

[...]

Daarvoor moet je de main quest doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56
Iemand al een beetje aan de slag gegaan met de HDR instellingen na de patch ? Ik heb de opties voor hdr maar op max gezet, ziet er fantastisch uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
[...]

spoiler:
Als je heel even de main quest line volgt heb je hem binnen een half uur schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ok, toch maar ff de main quests doen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]

Ik doe exact hetzelfde en ervaar het totaal niet als probleem. Vind het juist wel lekker om eens zonder al te veel moeite door een game heen te wandelen (is ook wel een verademing na games als Bloodborne en Dark Souls ;)).
Al begrijp ik dat het voor mensen die op zoek naar een uitdaging wel een issue kan zijn.
Ik speel nu op normal en het is erg makkelijk maar zou er zelf geen moeite mee hebben om 'm gewoon op easy te zetten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Daarom heb ik hem gewoon op hard staan.

Enige uitdaging is eigenlijk de Phylakes imo, en dan ook alleen als je ze 'normaal' doet rond het level dat je ze zou tegenkomen.

Spel moet het meer hebben van immersion dan echt uitdaging. Had van mij wel iets pittiger gemogen als ik heel eerlijk ben, meer phylake stijl gevechten bijv. maar nog steeds vermaak ik mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zadda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:50
[...]

De main quests zijn inderdaad dan wat makkelijk maar de side quests zijn best ook wel pittig genoeg, hebt er van verschillende levels dus geen probleem. Reden dat ik main story wat heb ontweken is dat ik in de vorige delen na het spelen van de main story geen zin meer had om verder te spelen. Had niet zoveel nut meer.

Nu moet ik zeggen dat het met de side quests wel nog prettig is om af te wisselen en verder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

Het spel heet niet voor niks origin;)
Dat mes komt al redelijk snel in de main quest naar voren btw, als je hier behoefte aan hebt raad ik je aan snel de eerste paar 'main' missies te doorlopen. Dan heb je hem zo 8)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razorbite
Update 1.03 op 2 November:

Quest
Improved various cinematic transitions
Improved level of detail during several cinematic sequences
Fixed issue with the interaction with NPC's the Cat and Mouse quest
Fixed out bound issues in Present Day

Gameplay
Added parry ability to Aya playable character
Improved playable character, NPC's, and animal navigation
Balanced damages when executing an Overpower Chain Throw
Prevented sandstorm from appearing over water
Prevented playable character from changing stance during dialogue scenes
Fixed various issues with the playable character being stick in overheat stance, in haystack, or in the world geometry under certain circumstances
Fixed issue preventing players from picking up arrows in certain circumstances
Fixed issue preventing players from interacting with loot bags dropped inside cages
Fixed issue where screen would briefly turn black when entering plause menu in Stone Circle activity
Fixed issue where the thrown weapon could sometimes not hit the intended enemy when using the Overpower Chain Throw ability
Fixed issue with Critical attack ability where playable character could sometimes not reach his target
Fixed issue with caged lions attacks not dealing any damage
Fixed issue with Ledge assassination on sleeping enemies
Fixed issue with Sickle swords, heavy blunt & scepter classes not able transition from Charged heavy attack to Charged light attack
Fixed visual effect on Sickle sword's charged light attack
Fixed issue where arrows could sometimes not hit a moving enemy when locked on him
Fixed some inconsistencies when using the Parry ability with Sickle swords
Fixed weapon rotation when releasing a Charged heavy attack
Fixed camera movement when being on a to an enemy
Fixed issue where the playable character could lost health when parrying
Fixed issue with Captains throwing knives not dealing damage

User interface
Added back button icon to locked menu pages
Added category filters in the gear page of the store
Added a completed activity panel to some activity location
Added indication of the currently equipped gear in the shop upgrade menu
Added a hold gauge to Follow Road input representation
Improved Photo mode grid to follow Rule of Thirds principle
Improved the loot icon when purchasing a Heka Chest
Reduced text size in Arena wave display to prevent display issues in some languages
Disabled photo mode when in Stone Circles
Disabled critical messages when in Photo mode
Fixed some critical messages from appearing even if HUD is set to minimal
Fixed health bar display when aiming at Ptolemaic Champions
Fixed mission Quest icon in Daily Quest
Fixed issue preventing research folders from opening in Present Day menu
Fixed material icons display when deploying Senu
Fixed ellipsis glyph in Japanese, Korean, and Traditional Chinese fonts
Fixed various visual and functionality, menu issues

Graphics & Audio
Added HDR TV Support

System
Improved stability and performance

Credits: https://www.playstationtr...319190-update-1-03-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
Bokkie schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:38:
Daarom heb ik hem gewoon op hard staan.

Enige uitdaging is eigenlijk de Phylakes imo, en dan ook alleen als je ze 'normaal' doet rond het level dat je ze zou tegenkomen.

Spel moet het meer hebben van immersion dan echt uitdaging. Had van mij wel iets pittiger gemogen als ik heel eerlijk ben, meer phylake stijl gevechten bijv. maar nog steeds vermaak ik mij prima.
Ja precies, of iets van een Enemy-Scaling. Dat wanneer je terug gaat naar een gebied waar je nog side quests over heb dat je niet al 20 levels er boven zit. Dat je in ieder geval nog een klein beetje tegenstand heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Qlimaxs schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:21:
[...]

Ja precies, of iets van een Enemy-Scaling. Dat wanneer je terug gaat naar een gebied waar je nog side quests over heb dat je niet al 20 levels er boven zit. Dat je in ieder geval nog een klein beetje tegenstand heb. :P
Alles wat geen max lvl is zou gewoon mee moeten scalen inderdaad zodra je de initiele max lvl van dat gebied voorbij bent zeg maar.

Bijv gebied 1 is voor lvl 10-17 zodra je lvl 17 voorbij bent leveled alles in dat gebied gewoon met je mee dus als jij 18 wordt is alles in dat gebied ook 18

OfF het blijft zeg maar 2 a 3 levels achter en wordt gewoon lvl 40 op moment dat je max bent oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik mag hopen overigens dat ze met een DLC of een patch de level max er nog afhalen :9 en dan een soort Raid hebben die aan level scaling doet :D

#teveelDestinygespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Waar ik vooral benieuwd naar ben, is of er nog iets van co-op/multiplayer wordt toegevoegd in een later stadium, of dat het alleen bij de ''nemesis'' missions blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
[...]

[video]
Geen onaardig zwaard trouwens. Maar heb mezelf al meerdere malen in de fik gezet door over brandende lijken te lopen :*)

Die poison on hit is handiger. Scythe wapens zijn mijn favoriet. Snel maar toch vrij krachtig. Al blijf ik erbij dat een gouden wapen van je huidige level het makkelijkste werkt. Alleen is upgraden zo takke duur dat ik een aantal wapens gewoon niet aanraak omdat ik de nieuwe items telkens omzet in resources (snelste manier om aan resources te komen zonder te farmen/grinden trouwens).

Gister aan het eind van het verhaal gekomen maar nog genoeg te doen. Denk dat er nog een stuk of 30 sidemissions open staan, nog tempels bezoeken en stuff.

spoiler:
Qua verhaal vond ik het einde wel wat tegenvallen. Gaat ineens erg snel met wie goed of slecht is en bovendien vind ik de argumentatie waarom caesar dood moet nogal zwak. Kijk, dat die gozer die dat kind vermoorde dood moest is prima, maar Caesar was niet bepaald op de hoogte van Siwa, laat staan het ermee eens. Die ziet gewoon iemand van zijn leger mis gaan. Al blijkt later dat ie gewoon mag doen wat ie wil. Al met al voelde dat wat afgeraffeld aan. Ook de missies met de boten vond ik wat onnodig.

En tenslotte vind ik het jammer dat je de legerbasissen niet gewoon overneemt of uitschakelt maar dat je alleen de bazen dood en alle loot jat. Voelt niet als af, vond ik in vorige games beter. Ook dat met de wapens en de levels voelt wat geforceerd. Alle loot die je pakt is nutteloos want er is altijd wel een sterkste wapen wat je bij je hebt. Je hecht weinig waarde eraan ook omdat upgraden zo duur is. Tenslotte vind ik de abilities ook wel wat weggestopt. Je moet erg veel opsparen voor een ability die wat nieuws toevoegt (bv sleep darts). Ik snap niet waarom dat niet gewoon iets is wat je al vrij speelt in het verhaal. En sommige omgevingen zijn mooi uitgewerkt, maar je doet er amper wat. Heb het gevoel alsof sommige steden amper wat toevoegen en de steden aan het eind van het verhaal worden ook afgeraffeld. Misschien wat negatief, maar ik snap de 8 van Jurian een stuk beter nu.

Al met al een toffe game die me aardig wat tijd gekost heeft en nog gaat kosten. Ben benieuwd hoe ze de serie verder gaan veranderen voor een volgend deel en of die er dan komend jaar al aan komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 10:07
Ik zag en zie overal filmpjes van die ''overpower'' move.
Maar ik krijg een volle balk die geel wordt en dan doe ik fury ipv overpower.
Ik gebruik de Fang sickle sword. Heeft het daar mee te maken?
Ik vind de overpower move wel gaaf om te zien namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
Dubrillion schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:46:
Ik zag en zie overal filmpjes van die ''overpower'' move.
Maar ik krijg een volle balk die geel wordt en dan doe ik fury ipv overpower.
Ik gebruik de Fang sickle sword. Heeft het daar mee te maken?
Ik vind de overpower move wel gaaf om te zien namelijk
Ligt volgens mij aan het wapen dat je gebruikt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:48:
[...]

Ligt volgens mij aan het wapen dat je gebruikt ja
Dankje voor je antwoord. Nu ik wat beter in de game wordt wil ik ''Fang'' een beetje achterwegen gaan laten om het wat uitdagender te maken. Dan wordt het toch een regular sword. Ergens blijf ik toch het meeste fan van een zwaard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Dubrillion schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:54:
[...]

Dankje voor je antwoord. Nu ik wat beter in de game wordt wil ik ''Fang'' een beetje achterwegen gaan laten om het wat uitdagender te maken. Dan wordt het toch een regular sword. Ergens blijf ik toch het meeste fan van een zwaard 8)
Je moet eens een hamer proberen, ik vind die finishing moves zo vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Dubrillion schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:54:
[...]

Zwaarden zijn toch wel het beste of tenminste dat gevoel heb ik, redelijke snelheid en damage.
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:56:
[...]

Je moet eens een hamer proberen, ik vind die finishing moves zo vet
Idd, hammers zijn zeker leuk om te gebruiken, je komt ze alleen zo weinig tegen (als loot) valt me op.
En de ene die ik had heb ik perongeluk gedismanteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
Plainside schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:58:
[...]

Zwaarden zijn toch wel het beste of tenminste dat gevoel heb ik, redelijke snelheid en damage.

[...]

Idd, hammers zijn zeker leuk om te gebruiken, je komt ze alleen zo weinig tegen (als loot) valt me op.
Dan heb ik erg geluk, ik vond mbv een papryrus een legendary hamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Plainside schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:58:
[...]

[...]

Denk dat de staff het meest overpowered is. Ik heb nu een legendary staff met poison damage en met die ultimate is het alleen maar r1 rammen en je deelt 40 stoten per minuut uit :P . Daarbij komt nog dat zodra ik een gevecht begin mijn balk voor de super ook al gelijk voor de helft gevuld is. Ik krijg af en toe zelfs medelijden met die enemy's hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:59:
[...]

Dan heb ik erg geluk, ik vond mbv een papryrus een legendary hamer
Ik heb nog geen 1 papyrus puzzle gedaan. Toch maar even doen dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Dubrillion schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:15:
[...]

Ik heb nog geen 1 papyrus puzzle gedaan. Toch maar even doen dan :*)
Elke papyrus puzzel geeft je minimaal een paars item en je hebt kans op een geel item.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.nu.nl/algemee...de-van-gizeh-ontdekt.html dacht wel interessant voor iedereen als Egyptenaar hier ;)

Zo zien we dat origins misschien toch meer waarheid over de piramides bevat dan we dachten:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
Of zoals barney stinson zou zeggen:

paars of legen.......

wait for it.........

DARY!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
jacolc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:19:
Of zoals barney stinson zou zeggen:

paars of legen.......

wait for it.........

DARY!!
U mijn vriend. Heeft zojuist de beste post gemaakt in heel dit topic _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dubrillion schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:20:
[...]

U mijn vriend. Heeft zojuist de beste post gemaakt in heel dit topic _/-\o_
bedankt doe ik zoveel moeite wordt het met een simpele HIMYM quete weg gevaagd |:( ;)

[ Voor 23% gewijzigd door gamerboy op 02-11-2017 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who Am I?
gamerboy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:19:
https://www.nu.nl/algemee...de-van-gizeh-ontdekt.html dacht wel interessant voor iedereen als Egyptenaar hier ;)

Zo zien we dat origins misschien toch meer waarheid over de piramides bevat dan we dachten:D
Ik heb ook dit bericht langs zien komen en getwijfeld of ik het hier zou posten. Heb het niet gedaan, maar als ik je een advies moet geven. Lees dan niet die pulp van nu.nl, maar volg deze link: https://www.theguardian.c...hin-great-pyramid-of-giza

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who Am I? schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:23:
[...]

Ik heb ook dit bericht langs zien komen en getwijfeld of ik het hier zou posten. Heb het niet gedaan, maar als ik je een advies moet geven. Lees dan niet die pulp van nu.nl, maar volg deze link: https://www.theguardian.c...hin-great-pyramid-of-giza
ben ik met je eens maar die link kreeg ik net door gestuurd. verder doe ik ook niks met nu.nl is niet voor niks dat de publisist van nu.nl dezelfde is als alle roddel bladen in nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Edwins1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:46:
[...]

Het spel heet niet voor niks origin;)
Dat mes komt al redelijk snel in de main quest naar voren btw, als je hier behoefte aan hebt raad ik je aan snel de eerste paar 'main' missies te doorlopen. Dan heb je hem zo 8)
lol. Letterlijk de eerste main quest die ik open had staan gaf me de hidden blade :D

Ik doe het meeste met de bow en stealth, hou van stealthy gameplay. Maar het hakken is ook wel echt easy. Snap nog niet goed hoe dat werkt als je adrenaline vol is. Dan krijg je een soort van slomo ? En wat is dan overpower ? Of is dat die slomo ?

En soms lijtk de boog te 'locken', hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:38:
[...]

lol. Letterlijk de eerste main quest die ik open had staan gaf me de hidden blade :D

Ik doe het meeste met de bow en stealth, hou van stealthy gameplay. Maar het hakken is ook wel echt easy. Snap nog niet goed hoe dat werkt als je adrenaline vol is. Dan krijg je een soort van slomo ? En wat is dan overpower ? Of is dat die slomo ?

Heb je Aim Assist niet toevallig op Partial staan? Helpt wanneer je op een paard zit te schieten en je probeerd voor de headshots te gaan.
Helaas is het niet altijd even effectief als je zou willen, en full Aim Assist lijkt niet te werken voor Keyboard/Muis combo, wel op controller (Xbox One)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:38:
[...]

Je hebt volgens mij verschillende soorten van overpower.

1. Inderdaad die slomo die geeft je een X aantal seconde om om je heen te meppen.
2. Een harde attack die vaak een vijand wel in 1x omlegt.

Bow kan idd soms locken, soms heel handig soms ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Qlimaxs schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:43:
[...]

Bow kan idd soms locken, soms heel handig soms ook niet :9
Ja, idd, ik snap er dan ook niks van. Dan wel een lock, dan geen lock, verwarrend. heb een legendary predator bow geloot en die is echt vet. Heeft 3 streepjes extra stealth damage maar ook on fire. Samen met de skill dat je je arrow kan sturen erg leuk om van hele grote afstand iemand te headshotten :)

Wel shit dat je targets moet confirmen. Heb ik net zo lange afstands schot gedaan, moet ik nog er naar toe om te confirmen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Gezien de update van vandaag.. in hoeverre zien jullie nu visueel verbeteringen mbt HDR? In het menu Opties kan ik HDR helaas niet aanvinken, kan dit pas na aanschaf van de xbox one x?

[ Voor 35% gewijzigd door ShDT op 02-11-2017 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heerlijk dat jagen. Onbezorgd dieren afknallen en dan je armour upgraden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoe gaat hete bugs/crashes op de PS4 dusver?

Ik was echt hooked aan AC Black flag door de originele setting dat door ook blindelings Unity gekocht, door de vele bugs en mindere setting viel deze toch tegen.

Met Origins spreekt de setting me weer erg aan aan maar kheb het idee dat ik beter de eerste updates kan afwachten zodat de bugs er uit zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Chaoss schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:50:

Ik was echt hooked aan AC Black flag door de originele setting dat door ook blindelings Unity gekocht, door de vele bugs en mindere setting viel deze toch tegen.

Met Origins spreekt de setting me weer erg aan aan maar kheb het idee dat ik beter de eerste updates kan afwachten zodat de bugs er uit zijn.
welke bugs ?? als je doelt op bugs als een paard of kameel soms door een muurtje heen of een kar wat soms rare kapriolen uithaalt .. vind ik geen bugs maar is gewoon rpg en grote wereld .. is moeilijk er uit te krijgen , kijk maar naar een witcher 3 of een elder scrolls , bugs hou je toch .. zolang het maar niet te erge bugs zijn die je game verneuken of erger ... je save game .

ik heb tot nu toe geen schokkende dingen gehad ... leuke vond ik toch wel toen ik een krokodil had getemd . vervolgens ging ik naar een sync point van pilaren ... op de ene pilaar stond ik om te syncen en op de andere pilaar op dezelfde hoogte stond(lag) ineens die krokodil .. sorry hoor maar ik hou er van .. :) origins is echt waar een dikke aanrader .. heb er nu dik 40 uur inzitten op de ps4 pro en vermaak me er super goed mee . ik zeg game of the year ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Witcher viel mee, daar had ik geen last van de bugs die maar incidenteel voor kwamen.

Unity zat echter zoveel bugs dat afbreuk deed aan het spel plezier. En in de t.net review lees ik ook over crashes.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Chaoss schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:03:
Witcher viel mee, daar had ik geen last van de bugs die maar incidenteel voor kwamen.

Unity zat echter zoveel bugs dat afbreuk deed aan het spel plezier. En in de t.net review lees ik ook over crashes.
crashes heb ik zelden gehad .. er is 1 ding wat mij een crash oplevert en dat is tijdens de map als je een foto ziet en je wil op driehoekje drukken om de foto te vergroten dan krijg je een instant crash .. dit word gepatchd maar dit is zeker geen game breaking bug ..

verder in al die 40 uur totaal geen crash gehad .

[ Voor 4% gewijzigd door taker1987 op 02-11-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:50:

Over de bugs; ik heb er een aantal gehad:
-Crash van het spel op een op een willekeurig moment
-in een tombe een T pose en dan helemaal niet kunnen, game opnieuw opstarten hielp
-missie marker die na een missie update niet meer zichtbaar is waardoor je de missie niet kan afmaken (dit was bij een sidequest eens het geval) opnieuw starten van het spel loste dit op.

Sinds vanmiddag patch 1.03 binnen en het gehele spel lijkt wat soepeler te lopen, verder geen bugs meer tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Voor wie wil weten wat er in 1.03 zit:

https://forums.ubi.com/sh...atch-Notes-live-on-PC-PS4

Echt een enorme waslijst aan fixes overigens. Hippodrome geeft nu meer geld oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Soms kom ik op een plek allerlei dingen tegen die ik kan onderzoeken. Allemaal iets met een sarcophaag en bloed en tekens van een schorpioen of andere god. Hoort dat ergens bij ? Ik onderzoek alles maar verder gebeurt er niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Notna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:06:
[...]

[materials info]

@caesar1000, wellicht iets voor de TS?
Komt erin. Bedankt voor het meedenken!
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:44:
Soms kom ik op een plek allerlei dingen tegen die ik kan onderzoeken. Allemaal iets met een sarcophaag en bloed en tekens van een schorpioen of andere god. Hoort dat ergens bij ? Ik onderzoek alles maar verder gebeurt er niks ?
Dat is onderdeel van de 'Taste of Her Sting' quest. Het heeft te maken met een moord, waarbij het erop lijkt dat dit deel was van een ceremonie. De rest kun je bij de link/in game ontdekken.

[ Voor 8% gewijzigd door caesar1000 op 02-11-2017 21:54 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
hdr ziet er op ps4 nogal flets uit, zeer bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

caesar1000 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:49:
Dat is onderdeel van de 'Taste of Her Sting' quest. Het heeft te maken met een moord, waarbij het erop lijkt dat dit deel was van een ceremonie. De rest kun je bij de link/in game ontdekken.
Ok. Welk level is die quest? Zal hem dan wel ergen oppikken. Ik ben ondertussen level 20, main quest staat nog op 12 (in Alexandrie) en ik ben nog bezig de gebieden tot en met level 15 te ontdekken :P

Als level 19 ook mijn eerste assassins gastje van level 22 (die met de rode iconen op de map) gekilled. Hij kwam op me af te paard, ik klaar staan met mijn heavy weapon (legendary), chargen en Whaaaaaaam! Zo van zijn paard af :P En toen rondjes om hem heen lopen en meppen 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S8IVbYpq3Md33vj2qc5nRhXM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vhwAyCyZBhY4Dr5oDpBWnHJv/full.jpg

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Plainside schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:48:
[...]
Die cijfertjes per regio vielen me dus net pas op na het stellen van de vraag eerder op de dag. Ik weet nu wel wat ik "verkeerd" gedaan heb: Ik ben vanuit Siwa tegen de klok ingegaan waar je inderdaad naar regio's gaat met veel te hoge levels, met de klok mee naar Alexandrië zijn de levels veel meer in lijn met wat je zelf bent. Ik had ook nog per ongeluk een uitstapje gemaakt naar regio's met vijanden van level 30 en hoger. One shot kill als ze je daar spotten...

Net de avond besteed aan jagen en daarmee het upgraden van mijn gear. Blijven de opbrengsten per dier gelijk al zijn ze een hoger level? In andere woorden is een nijlpaard altijd +3 leer al is het een nijlpaard van level 9 of level 19? Maar niets zo leuk als op je paard door een groep hyena's of andere beestjes heen banjeren en ze letterlijk afslachten :P

Morgen weer rustig verder spelen. Ik ben nu weer op het punt wat ik bij elke Assassin's Creed en eigenlijk elke open wereld-game heb: er is zo veel te doen en ik weet soms niet in welke volgorde. Dan neem ik me weer voor om alle vraagtekens in een bepaald gebied eerst te doen, maar als je dan zo'n papyrus-raadsel vind is de drang groot om die ook meteen op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
FeaR schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:07:
[...]

Die cijfertjes per regio vielen me dus net pas op na het stellen van de vraag eerder op de dag. Ik weet nu wel wat ik "verkeerd" gedaan heb: Ik ben vanuit Siwa tegen de klok ingegaan waar je inderdaad naar regio's gaat met veel te hoge levels, met de klok mee naar Alexandrië zijn de levels veel meer in lijn met wat je zelf bent. Ik had ook nog per ongeluk een uitstapje gemaakt naar regio's met vijanden van level 30 en hoger. One shot kill als ze je daar spotten...

Net de avond besteed aan jagen en daarmee het upgraden van mijn gear. Blijven de opbrengsten per dier gelijk al zijn ze een hoger level? In andere woorden is een nijlpaard altijd +3 leer al is het een nijlpaard van level 9 of level 19? Maar niets zo leuk als op je paard door een groep hyena's of andere beestjes heen banjeren en ze letterlijk afslachten :P

Morgen weer rustig verder spelen. Ik ben nu weer op het punt wat ik bij elke Assassin's Creed en eigenlijk elke open wereld-game heb: er is zo veel te doen en ik weet soms niet in welke volgorde. Dan neem ik me weer voor om alle vraagtekens in een bepaald gebied eerst te doen, maar als je dan zo'n papyrus-raadsel vind is de drang groot om die ook meteen op te lossen...
ik heb de eerste 40 uur echt op elk gebied waar ik tot dan geweest ben eerst alles gecleared voor ik verder ging . sides wel gedaan en main af en toe even tussen door 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heel nice :)
Zit er trouwens iets in van een photomode?

Morgen ook eens mee spelen :D

https://support.ubi.com/e...ssin-s-Creed-Origins-ACO/

[ Voor 15% gewijzigd door Paulus07 op 03-11-2017 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
[...]

Ik heb ze ook gezien met +4 nu, ben zelf level 20 momenteel. Als je met Senu gaat scannen dan zie je die icoontjes van welke dierenvellen er rond lopen. Naast die icoontjes lopen er ook nog gewonen dieren rond (die geven 1 vel) diegenen met icoontjes geven meer vellen, waarbij je met het scannen met Senu ook kan zien hoeveel ze geven, het loont dus om selectief te zijn en in ieder geval diegenen die Senu scant te pakken.

Als je een animal lair hebt, dan zit daar vaak een beest in wat nog meer vellen geeft, alleen deze kun je dus maar 1 keer afslachten.

Ik heb gisteren zelf op deze manier wat beesten afgemaakt en dan heb je de benodigde materialen vrij snel bij elkaar. Heb nu bijna alles op het één na hoogste zitten. Heb alleen niet genoeg van die kristallen om verder te upgraden.

[ Voor 10% gewijzigd door YdieresiS op 03-11-2017 07:43 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

[...]
Zo leg ik kilometers per dag af, zonder een meter op te schieten :p Besluit ik naar het zuiden te gaan, maar kom weer iets tegen waardoor ik weer naar het noorden moet, wordt daar weer afgeleidt waardoor ik weer verder naar het noorden ga (met wat uitstapjes naar het oosten en westen) om tenslotte weer af te sluiten op dezelfde plek waar ik begon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:03:
Unity is in dat opzicht niet te vergelijken met Origins, die laatste loopt echt veel en veel beter.
Ik las ook over crashes in de review en blijf erbij dat het persoonlijke ervaringen zijn; ik heb 20 uur gespeeld en heb geen crash gehad. Ben zelfs nog geen bugs tegengekomen.
Dus laat je vooral niet te bang maken door zulke ervaringen ;)
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:27:
[...]
Ok. Welk level is die quest? Zal hem dan wel ergen oppikken.
Uit mijn hoofd level 17.
Ik dacht dat ik de quest had opgepikt op een klein eilandje met ruines in Siwa.

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2017 08:08 ]