Helemaal mee eens. Tenzij de MD heel vet is. Maar dat heb ik nog nooit gezien in AC. Vond de niet speelbare MD in de vorige delen ook prima. Het geeft net iets meer volume aan het verhaal. Ik speel AC uiteindelijk voor de historie!bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:44:
[...]
Je bent serieus de eerste persoon waarvan ik lees dat hij meer modern day focus wilt hebben. Volgens mij kan de meeste dit echt gestolen worden. Als ik dat alles kon skippen, zou ik dat direct doen.
Iemand de Intertoys Gold Edition besteld? Die was destijds 60 euro.
Vraag me nu wel af of ook daadwerkelijk de Gold Edition wordt geleverd...
Vraag me nu wel af of ook daadwerkelijk de Gold Edition wordt geleverd...
Nog even die boog aanspannen en dan klopt de figure helemaal!
Geen idee waar het mee te maken heeft maar mijn Dawn of the Creed had geen apart Gold Edition hoesje en ik mis ook de disc. Zijn er meer mensen met de Dawn of the Creed PC versie die ook geen disc hebben?
(Dan is een steelbook een beetje nutteloos..)
Je kunt als speler natuurlijk zelf bepalen hoe lang je Egypte wilt verkennen. Het lijkt mij beter om een hele grote speelwereld te hebben, dan een speelwereld waarin je zo bent uitgespeeld. Gelukkig bestaat er nog zoiets als fast-travel. Anders zou die kamelentocht wel heel lang duren.ArnoldSmiley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:34:
Weet je wat ik me wel afvraag....... of de game wereld niet veel te groot is.
Als ik zie wat ik in gebied 1 al allemaal gedaan heb..... en dat er pak hem beet nog 15 van die gebieden zijn.....
[ Voor 3% gewijzigd door caesar1000 op 26-10-2017 14:57 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Dat is serieus het enige waar de serie écht om draait.....bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:44:
[...]
Je bent serieus de eerste persoon waarvan ik lees dat hij meer modern day focus wilt hebben. Volgens mij kan de meeste dit echt gestolen worden. Als ik dat alles kon skippen, zou ik dat direct doen.
Dat klopt, en vrijwel niemand interesseert het. Vrij bijzonder, al zeg ik het zelf.MN-Power schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:01:
[...]
Dat is serieus het enige waar de serie écht om draait.....
Nou ja, mij dus wel. En dat verhaal gaat me veel te traag. En aangezien een vocaal deel nogal tegen is hoop ik dat ze het snel afronden anders wordt juist dát een niet afgesloten verhaal.bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Dat klopt, en vrijwel niemand interesseert het. Vrij bijzonder, al zeg ik het zelf.
Dan heb je niet alles gelezen, want ik heb het ook al een paar keer genoemdbram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:44:
[...]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik hebhem besteld voor de PS4, echter is mijn trouwe day 1 PS4 gister opgehouden met leven.
Morgen maar even een bezoekje brengen aan de lokale game boer om PS4 pro te halen.
Na zoveel dingen gezien te hebben moet ik gewoon morgen spelen
Morgen maar even een bezoekje brengen aan de lokale game boer om PS4 pro te halen.
Na zoveel dingen gezien te hebben moet ik gewoon morgen spelen
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Zo; leuke tijden doen herleven. Disc laten installen en ondertussen zat tijd hebben om even te scheren en te douchen, koffie te zetten en de hond uit te laten zodat bij terugkomst alles gedownlosd en installed is 
Eerste 5 minuten impressie: combat is echt extreem wennen als je andere AC combat gewend bent. Map is gi-gan-tisch en de RPG elementen zijn simpel maar doeltreffend imo.
Ziet er op de XBO prachtig uit, dat zal met een XBOX op 4k nóg mooier zijn.
Snel verder
Eerste 5 minuten impressie: combat is echt extreem wennen als je andere AC combat gewend bent. Map is gi-gan-tisch en de RPG elementen zijn simpel maar doeltreffend imo.
Ziet er op de XBO prachtig uit, dat zal met een XBOX op 4k nóg mooier zijn.
Snel verder

Nog steeds geen sms van Gamemania
psn: taker-mart
Ik ben het echt helemaal met je eens. Toen AC1 opstartte dacht ik nog: ''Heb ik de verkeerde game te pakken ofzoiets???''gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:31:
ik geef @YdieresiS hierin gelijk. het is mooi voor het volledige verhaal. zo komt het verhaal zoals het altijd in AC heeft gezeten goed tot zijn stand.
Toen Altair de Apple activeerde en je zag hoeveel artifacts er waren en de tempeliers in de hedendaagse tijd nog steeds de strijd met de Assassins aan gaan was ik meer dan geïnteresseerd. Ik wil juist meer van dit.
En niet dat Black Flag rond lopen in Abstergo kantoren. Gewoon een nieuwe hedendaagse protagonist die afstampt van Bayek of iets dergelijks.
@Dubrillion precies. Gewoon precies dat ja dat wil ik ook en dat blijkt nu te missen. vind ik erg jammer.
alsnog ik ga niet te snel ordelen. maar ik heb wel me twijfels wat hedendaagse protagonist betreft
alsnog ik ga niet te snel ordelen. maar ik heb wel me twijfels wat hedendaagse protagonist betreft
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ik vond dat Abstergo verhaal juist wel leuk. In het hol van de leeuw, zal ik maar zeggen. Maar daarna ging het wel heel erg snel bergafwaarts...Dubrillion schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:38:
[...]
En niet dat Black Flag rond lopen in Abstergo kantoren.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik wil niet moeilijk doen, maar ik heb deze editie dus ook:
Dus jij gebruikt de opening in de boog niet om de pijlen in vast te zetten zie ik.masauri schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:50:
Ik ben de figurine in elkaar aan het zetten, maar de pijlen willen niet echt in de boog blijven zitten.
Verder wel goeie kwaliteit lijkt me, hoewel ik het gevoel heb dat die van unity beter is/was.
Edit: Het zijn *** pijlen!
Ik moet echt wat anders gaan doen om te zorgen dat ze op de boog blijven zitten.
De vogel is me er ook al vanaf gevallen.
Tis dat het voor de collectie is, maar hier zoveel voor betalen, pfff.
Ik heb met een nagelvijltje langs de bolle kant (waar de pijlpunten zitten) een héél fijn stukje afgevijld, alsook langs de zijkanten, nu blijft hij wel zitten.
Ik vraag me eigenlijk af wie op het idee komt om die pijlen langs de binnenkant af te schieten.
Klopt gewoon totaal niet...
Werkt zo ook wel i gues.
Waarom dan een opening/spleet in de boog maken die exact die maat heeft?gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:57:
@masauri volgens mij zoals @Notna het heeft gedaan klopt ie. ik heb meerdere van deze edities online gezien en hebben hem allemaal zoals hem
Waarvoor dient die dan?
@gamerboy , i agree to disagree.
Dat er iemand in de 2e wereldoorlog dacht dat joden uitgeroeid moesten worden moest denk ik ook niet zo.
(harde vergelijking, maar het lijkt me dat die spleet toch echt ergens om een reden gemaakt is. Andere hebben dan met hetzelfde probleem gezeten?)
Edit: https://assassinscreed.ub...88-16&ct=tcm:154-76770-32
Daar zijn de pijlen namelijk ook aan de binnenzijde.
Alsook op de afbeelding hoger staat bayek met de pijl langs de binnenkant op de boog.
De logica
Dat er iemand in de 2e wereldoorlog dacht dat joden uitgeroeid moesten worden moest denk ik ook niet zo.
(harde vergelijking, maar het lijkt me dat die spleet toch echt ergens om een reden gemaakt is. Andere hebben dan met hetzelfde probleem gezeten?)
Edit: https://assassinscreed.ub...88-16&ct=tcm:154-76770-32
Daar zijn de pijlen namelijk ook aan de binnenzijde.
Alsook op de afbeelding hoger staat bayek met de pijl langs de binnenkant op de boog.
De logica

[ Voor 32% gewijzigd door masauri op 26-10-2017 16:03 . Reden: ubi link ]
Weetje aller eerst vergelijk je me nu met Hitler of in ieder geval een volger (niet echt vriendelijk en inderdaad een veel te harde vergelijking) ten tweede heb ik mensen op het UBISOFT kanaal dat ding in elkaar zien zetten tijdens livestream en das precies zoals @Notna het ook op de foto's heeft en vele andere ook.masauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:01:
@gamerboy , i agree to disagree.
Misschien een keer zelf research doen voordat je andere afvalt
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Mijn excuzes als het te hard over kwam.gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:03:
[...]
Weetje aller eerst vergelijk je me nu met Hitler of in ieder geval een volger (niet echt vriendelijk en inderdaad een veel te harde vergelijking) ten tweede heb ik mensen op het UBISOFT kanaal dat ding in elkaar zien zetten tijdens livestream en das precies zoals @Notna het ook op de foto's heeft en vele andere ook.
Misschien een keer zelf research doen voordat je andere afvalt
Maar ik neem niet zo maar dingen voor waarheid aan.
Volgens mij weten ze het bij ubi zelf ook niet.
Bekijk mijn edit even hierboven.
Ja zag je edit. Was trouwens geintje hoor geeft niet ik kan het hebben. Ben erger gewentmasauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:04:
[...]
Mijn excuzes als het te hard over kwam.
En btw heel goed dat je niet zomaar de waarheid aan neemt.
Ik had die hele gleuf niet gezien totdat jij het vermelde en ik had exact dezelfde issue die jij had. Met een beetje vijlen past het nu semi. Voorheen sprong hij de hele tijd uit de gleufmasauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:04:
[...]
Mijn excuzes als het te hard over kwam.
De keuze om de pijlen aan de binnenkant te doen snap ik overigens ook niet, maar nu zit het iig netjes
Dat er meer mensen het 'fout' deden zoals ik, kan er aan liggen dat het compleet onlogisch aanvoelt. Het zou Ubi sieren als ze een voorbeeld zouden meesturen in het vervolg
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:05:
[...]
Ja zag je edit. Was trouwens geintje hoor geeft niet ik kan het hebben. Ben erger gewent![]()
Maw, iedereen doet het foutgamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:05:
[...]
En btw heel goed dat je niet zomaar de waarheid aan neemt.

Ik weet dat ze bij een vorige editie ooit een handleiding erbij hebben gestopt ja.Notna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:06:
[...]
Ik had die hele gleuf niet gezien totdat jij het vermelde en ik had exact dezelfde issue die jij had. Met een beetje vijlen past het nu semi. Voorheen sprong hij de hele tijd uit de gleuf
De keuze om de pijlen aan de binnenkant te doen snap ik overigens ook niet, maar nu zit het iig netjes
Dat er meer mensen het 'fout' deden zoals ik, kan er aan liggen dat het compleet onlogisch aanvoelt. Het zou Ubi sieren als ze een voorbeeld zouden meesturen in het vervolg
Maar ik vermoed dat dit nu iets voor AC kenners is om hiervan op de hoogte te zijn.
Die handleiding kostte te veel vrees ik.gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:09:
@masauri ja maar precies voor die reden is het wel handig dat ze voortaan een beetje duidelijke (al bijna lego wijze) bouwplaat erbij stoppen omdat iedereen het nu dus fout doethaha
Dan hadden we nog is 20 euro extra moeten betalen vrees ik.
Ja dan denk ik Ubisoft met de microtransacties gaat al super veel verdienen geef eens wat terug aan de communitymasauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:12:
[...]
Die handleiding kostte te veel vrees ik.
Dan hadden we nog is 20 euro extra moeten betalen vrees ik.
Maarja hun beredenatie van er kan nooit genoeg geld verdienen valt daar niet lekker in natuurlijk
Update:
hier nog een video waar beetje over origins gepraat wordt (geen spoilers)
[ Voor 14% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 16:20 ]
Meer mensen bij Gamemania bestelt ??
Wil ook aan de slag vanavond 😁
voor de mensen die alvast wat gameplay willen zien heb ik hieronder wat video's voor jullie staan LET OP dit alles bevat spoilers/kunnen spoilers bevatten over story,modern protagonist en andere onderwerpen
Jup. Zal morgenochtend wel komen; officiële release is ook 27/10 toch, of heb ik wat gemisttaker1987 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:17:
Meer mensen bij Gamemania bestelt ??

Nou ja als Ubisoft al levert vind ik t vrij slecht als Ubisoft zich zo streng houd bij bedrijven maar zelf al wel levert .Pepper92 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:23:
[...]
Jup. Zal morgenochtend wel komen; officiële release is ook 27/10 toch, of heb ik wat gemist
@taker1987 ja dat is het probleem he als ze ook hun eigen product verkopen. ze hoeven niet eerlijk te zijn tis van hun "welcome to ubisoft" maarja maak je niet druk het wachten vergroot de hype alleen maar wat het alleen maar leuker kan maken toch?
ja das waar , alleen jammer dat ik er dan morgen apart de deur voor uit moet terwijl ik nu in de buurt ben 😂gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:
@taker1987 ja dat is het probleem he als ze ook hun eigen product verkopen. ze hoeven niet eerlijk te zijn tis van hun "welcome to ubisoft" maarja maak je niet druk het wachten vergroot de hype alleen maar wat het alleen maar leuker kan maken toch?
haha ja precies @taker1987 das wel zonde. naja ik heb zelf me broertje die hem bij game-media heeft gepreorderd. dus ben benieuwd hij mag hem vanavond eventueel om 12 uur s'nachts komen ophalen. dat gaat hij dus ook doen. maar voor ons is het 20 minutjes fietsen dus goed te doen
Er zijn op Uplay nieuwe club beloningen toegevoegd. Waaronder de outfits van Ezio en Altair
Photomode is trouwens geweldig.
Overigens; ik kan op de 1 of andere manier niet van mijn mount afkomen?
Op de ps4 is dat bolletje even inhouden.Notna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:39:
Zoals bij veel dingen die je moet doen moet je de knop soms iets langer inhouden om de actie uit te voeren.
Waar ik zelf het meeste aan moet wennen is als ik wil klimmen dat ik dan een keer op het kruisje moet duwen ipv de R triggers.
Oké das bijzar. Zat je in een gevecht of gewoon tijdens het rijden?Notna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:39:
Ben erachter; op je mount gaan is een andere knop dan van je mount af gaanmasauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:41:
[...]
Op de ps4 is dat bolletje even inhouden.
Zoals bij veel dingen die je moet doen moet je de knop soms iets langer inhouden om de actie uit te voeren.
Waar ik zelf het meeste aan moet wennen is als ik wil klimmen dat ik dan een keer op het kruisje moet duwen ipv de R triggers.
Logica van lik-me-vessie
Haha wat is dat voor iets achterlijks dan. Zou ik als ik jou was gelijk in de settings aanpassenNotna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:44:
[...]
Ben erachter; op je mount gaan is een andere knop dan van je mount af gaan
Logica van lik-me-vessie
Helemaal me eens. Vond dat Animus gedoe erg irritant altijd. Heb het voor mezelf altijd geblocked dat deel van het verhaal en ik speel de AC gewoon alsof ik een personage ben in die tijd en plaats, en dat hedendaagse is er gewoon niet ...bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:44:
[...]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dat kan ik ook! Helaas is het hier al wat donkerder, dus niet de beste foto's. Maar voor de afwisseling de mijne dan met de PS4-versie, gespannen boog en Bayeks amulet zichtbaar

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik vind het vaak zelf ook het mindere stukken van het spel ... ik volg ook liever in de tijd waarin ik zit-SaveMe- schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:54:
[...]
Helemaal me eens. Vond dat Animus gedoe erg irritant altijd. Heb het voor mezelf altijd geblocked dat deel van het verhaal en ik speel de AC gewoon alsof ik een personage ben in die tijd en plaats, en dat hedendaagse is er gewoon niet ...
en niet in het heden of toekomst er bij ...
ik heb dan altijd zo iets van ... oke ik moet 40 man afmaken , geeft me even een paar goede shotguns mee en stuur me weer niet terug met pijlen .. kom op zeg
net of ze van je af willen .....
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 26-10-2017 18:02 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Iets langer dan 5,5 uur hype is real!
En ook jij hebt de pijlen 'verkeerd' gedaanFeaR schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:01:
[...]
Dat kan ik ook! Helaas is het hier al wat donkerder, dus niet de beste foto's. Maar voor de afwisseling de mijne dan met de PS4-versie, gespannen boog en Bayeks amulet zichtbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boog heb ik inmiddels dan wel weer gespannen
Over de game; ik heb nog wel moeite met het verhaal. Je wordt er redelijk middenin gegooid en ik loop dan ook als kip zonder kop rond. Ben maar begonnen met viewpoints en materiaal verzamelen voor upgrades.
Heb wel ook een paar vreemde glitches gezien; vast blijven zitten op objecten, beeld dat zwart blijft als je vanuit het menu komt, een AI te kameel die vast zat in een hooibaal, AI die in alert blijft staan ondanks dat je al 200m verderop zit etc.
Maar het is visueel wel een pareltje hoor

dit werdt me net gemaild door ubisoft
hier ook nog een leuke video:
ik dacht ik update het even met iedereenHallo W1998-rick,
Je hebt Assassin's Creed Origins besteld.
Zoals beloofd kun je nu je vooruitbestellingsbonussen een extra missie : Secrets of the first pyramids.
Je hoeft zelf niets te doen, je bonussen worden automatisch op Uplay PC geactiveerd.
hier ook nog een leuke video:
[ Voor 17% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 18:52 ]
Zo had ik ze eerst, maar dat zat er zo onnatuurlijk uit. Sowieso is het allemaal wat losjes. Die vogelpoot past ook niet heel lekker hier. Maar alles zit al weer in de verpakking, eerst verhuizen.Notna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:25:
[...]
En ook jij hebt de pijlen 'verkeerd' gedaan(ze moeten aan de binnenkant van de boog in een sleuf vallen welke te krap gemaakt is
)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Het is alleen geen tijdreizen. Je herbeleeft herinneringen die via genen doorgegeven zijn(om zo bijvoorbeeld de plek van bepaalde objecten te kunnen vinden).ravw schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:01:
[...]
Ik vind het vaak zelf ook het mindere stukken van het spel ... ik volg ook liever in de tijd waarin ik zit
en niet in het heden of toekomst er bij ...
ik heb dan altijd zo iets van ... oke ik moet 40 man afmaken , geeft me even een paar goede shotguns mee en stuur me weer niet terug met pijlen .. kom op zeg
net of ze van je af willen .....![]()
Iemand die weet wat je met die Papurus Puzzles kan vinden? Enkel loot lijkt het?
There are 25 Papyrus Puzzles to find throughout Egypt. Each one contains a clue or riddle indicating the location of a piece of rare or legendary gear. The rewards are randomized, and come in the form of a bow, sword or shield - you'll also earn a few hundred drachmas and 500 experience points for your trouble.ArnoldSmiley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:15:
Iemand die weet wat je met die Papurus Puzzles kan vinden? Enkel loot lijkt het?
Ja, idd, tis een simulatie op basis van DNA ...MN-Power schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:06:
[...]
Het is alleen geen tijdreizen. Je herbeleeft herinneringen die via genen doorgegeven zijn(om zo bijvoorbeeld de plek van bepaalde objecten te kunnen vinden).
GamiQ, de game notes app met game maps!
klinkt in iedergeval gaafmasauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:18:
[...]
There are 25 Papyrus Puzzles to find throughout Egypt. Each one contains a clue or riddle indicating the location of a piece of rare or legendary gear. The rewards are randomized, and come in the form of a bow, sword or shield - you'll also earn a few hundred drachmas and 500 experience points for your trouble.
Hier ook een beetje dat gevoel. Eerst ook maar wat viewpoints gedaan, ook die op die berg waar een filmpje eerder van gepost is door @gamerboy. En wat wild afgeschoten voor materiaal, kan ik direct oefenen met de pijl en boog. Verder zelf nog geen glitches gezien, maar ik had wel het probleem van het afstappen van mijn kameel, stond niet lekker bij welk knopje dat was, alle knopjes geprobeerd en toen verscheen er wat in beeld, dus die knop langer ingedrukt houden (bleek inderdaad rondje te zijn op de PS4). Verder vermaak ik me er wel mee, ongemerkt toch al weer twee uur erin zitten, werd eruit gehaald door een afsrpaak in mijn agenda, anders was ik nu nog bezigNotna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:25:
[...]
Over de game; ik heb nog wel moeite met het verhaal. Je wordt er redelijk middenin gegooid en ik loop dan ook als kip zonder kop rond. Ben maar begonnen met viewpoints en materiaal verzamelen voor upgrades.
Heb wel ook een paar vreemde glitches gezien; vast blijven zitten op objecten, beeld dat zwart blijft als je vanuit het menu komt, een AI te kameel die vast zat in een hooibaal, AI die in alert blijft staan ondanks dat je al 200m verderop zit etc.
Maar het is visueel wel een pareltje hoor. Snel weer verder met de sidequests
Latin capital letter y with diaeresis
Eerste bug ondertussen tegen gekomen. De 5e priester in de tempel van amon kan ik niet bevrijden, krijg geen icoon om de handeling te voltooien, zucht.
nog even een video'tje:
Een game-breaking bug? Is dat een side-mission?masauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:31:
Eerste bug ondertussen tegen gekomen. De 5e priester in de tempel van amon kan ik niet bevrijden, krijg geen icoon om de handeling te voltooien, zucht.
Dat is een secundaire missie ja, het spel herstarten was de enigste oplossing.raymondtoonen schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
Een game-breaking bug? Is dat een side-mission?
Ah ok gelukkig was dat nog een optie.masauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:24:
[...]
Dat is een secundaire missie ja, het spel herstarten was de enigste oplossing.
Hee. Nog niet zit telkens de pagina van intel te refreshen of de key verschijnt. Heb net toevallig mijn modem gereset blijkt dat ik nu 400 Mbit heb dus downloaden gaat gelukkig snel.gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:50:
@raymondtoonen hey raymond. welkom op het forum man. heb je hem al kunnen voorladen of nog niet
Hoe groot is Assassins Creed Origins op de PC?
37 gb voorladen plus 5gb na dus 43gb totaal voor jouraymondtoonen schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:54:
[...]
Hee. Nog niet zit telkens de pagina van intel te refreshen of de key verschijnt. Heb net toevallig mijn modem gereset blijkt dat ik nu 400 Mbit heb dus downloaden gaat gelukkig snel.
Hoe groot is Assassins Creed Origins op de PC?
Oh valt gelukkig mee. Niet zo groot als Shadow of War laatst met 100GB.gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:55:
[...]
37 gb voorladen plus 5gb na dus 43gb totaal voor jou(afgerond met alles)
precies @raymondtoonen
even voor de mensen die dumpert fan zijn ze hebben nu origins gespeeld hier is de video:
even voor de mensen die dumpert fan zijn ze hebben nu origins gespeeld hier is de video:
even voor het geval ik in de game wordt gezogen en ik niet meer in het laatste uur op dit forum kijk. wens ik iedereen een fijne game ervaring !!!!
want ja het voelt toch een beetje of ik weer 12 ben en me eerste grote vuurwerk mag gaan afsteken op oud en nieuw want dit voelt toch als een special moment.
iedereen heel veel plezier i.i.g.
want ja het voelt toch een beetje of ik weer 12 ben en me eerste grote vuurwerk mag gaan afsteken op oud en nieuw want dit voelt toch als een special moment.
veel pleziergamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:00:
even voor het geval ik in de game wordt gezogen en ik niet meer in het laatste uur op dit forum kijk. wens ik iedereen een fijne game ervaring !!!!
hoe is de fan noise van de ps4 pro met de disc versie ?? net zo stil als horizon zero dawn of nog beter ?
me broertje heeft hem op ps4 en is net terug is ongeveer zero dawn kwaliteit niet veel verschil dustaker1987 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:16:
[...]
veel plezierik stap morgen om 9 uur in de auto en om half 10 direct naar huis en het spel erin knallen ..
hoe is de fan noise van de ps4 pro met de disc versie ?? net zo stil als horizon zero dawn of nog beter ?
en thanks man jij ook alvast veel plezier
haha dat zal vast wel goed komen met wat ik allemaal zo lees .. nu alles vermijden en morgen zelf ervarengamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:17:
[...]
me broertje heeft hem op ps4 en is net terug is ongeveer zero dawn kwaliteit niet veel verschil dus
en thanks man jij ook alvast veel plezier
wel knap dat de game zo stil is dan .. horizon zero dawn hier alleen gehoord tijdens de map openen .. altijd super fijn als een game gewoon stabiel draait en goed geoptimaliseerd is .. is wel is anders bij sommige bedrijven zoals 2k met hun nba 2k serie , witcher 3 en horizon zijn hier stil
moet er dan wel bij vertellen dat mijn ps4 pro in een open ruimte staat en eigenlijk zo goed als naast me ligt
@taker1987 haha dat verklaard wel een hoop natuurlijk.
ik draai zelf op een super dikke game pc
Specs:
en die heb ik zo stil gemaakt en die staat echt letterlijk naast me. is zo super vet
maarja origins gaat helemaal kicke worden
Specs:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 313,95 | € 313,95 |
1 | MSI Z170A GAMING M7 | € 198,55 | € 198,55 |
1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 755,50 | € 755,50 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,90 | € 64,90 |
1 | NZXT Noctis 450 Zwart/Rood | € 121,- | € 121,- |
1 | NZXT HUE+ | € 53,40 | € 53,40 |
1 | Cooler Master Nepton 240M | € 98,49 | € 98,49 |
1 | Razer DeathStalker Chroma Gaming Keyboard - Qwerty | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master MasterMouse Pro L | € 43,57 | € 43,57 |
1 | Trust GXT 209 XXXL | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 179,08 | € 179,08 |
1 | Sony Bravia KD-43X8309C Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair RM750x | € 104,95 | € 104,95 |
2 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 310,- |
1 | Samsung 950 Pro 256GB | € 234,- | € 234,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.477,39 |
en die heb ik zo stil gemaakt en die staat echt letterlijk naast me. is zo super vet
@-SaveMe- :D:D ach als het niet is wat in me broek zit is het wel wat anders gamers hebben altijd wat te compenseren toch 
maar deze pc is een droom van mij die uit gekomen is en ben er echt super blij mee. heb er lang voor moeten sparen en had eerst een 1080 die ik voor meer heb kunnen verkopen dan dat ik de 1080ti heb gekocht. uiteindelijk een super PC geworden waar ik de komende jaren weinig tot niks aan zal sleutelen. maar zal voorlopig op 4K nog wel even mee komen $)
voor mensen die wel origins live stream willen kijken maar geen story spoilers hier is je live stream/video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dsVCc-dLirw]
maar deze pc is een droom van mij die uit gekomen is en ben er echt super blij mee. heb er lang voor moeten sparen en had eerst een 1080 die ik voor meer heb kunnen verkopen dan dat ik de 1080ti heb gekocht. uiteindelijk een super PC geworden waar ik de komende jaren weinig tot niks aan zal sleutelen. maar zal voorlopig op 4K nog wel even mee komen $)
voor mensen die wel origins live stream willen kijken maar geen story spoilers hier is je live stream/video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dsVCc-dLirw]
[ Voor 15% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 23:56 ]
@-SaveMe- thanks man moet lukken
jij ook he laatste minuut is in gegaan dus ik ga uplay ff afsluiten en herstarten
fijne avond/ochtend guys
Update:
geherstart maar kan hem nog niet spelen voor een of andere reden misschien over een minuutje ?
heeft iemand anders dit ook?
Update:
geherstart maar kan hem nog niet spelen voor een of andere reden misschien over een minuutje ?
[ Voor 32% gewijzigd door gamerboy op 27-10-2017 00:02 ]
Jij (en de rest natuurlijk) veel plezier en bedankt voor je vele bijdragen aan dit topic.gamerboy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:00:
@-SaveMe- thanks man moet lukkenjij ook he laatste minuut is in gegaan dus ik ga uplay ff afsluiten en herstarten
fijne avond/ochtend guys
Erg benieuwd naar alle avonturen die we in de komende dagen gaan meemaken/te horen krijgen van elkaar!

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
enorm bedankt @caesar1000 gaan we doen en laten we hopen dat we gave dingen gaan zien
Volgens Steam unlocked hij pas over ongeveer 5 uur geeft hij hier aan.gamerboy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:00:
@-SaveMe- thanks man moet lukkenjij ook he laatste minuut is in gegaan dus ik ga uplay ff afsluiten en herstarten
fijne avond/ochtend guys
Update:
Ik moet dus helaas nog even wachten tot morgenvroeg.
Hij is super vet
Gr Gamerboy
dat is inderdaad een bakbeestgamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:48:
@taker1987 haha dat verklaard wel een hoop natuurlijk.
Specs:
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i7-6700K Boxed € 313,95 € 313,95 1 MSI Z170A GAMING M7 € 198,55 € 198,55 1 MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X € 755,50 € 755,50 1 Seagate Barracuda, 2TB € 64,90 € 64,90 1 NZXT Noctis 450 Zwart/Rood € 121,- € 121,- 1 NZXT HUE+ € 53,40 € 53,40 1 Cooler Master Nepton 240M € 98,49 € 98,49 1 Razer DeathStalker Chroma Gaming Keyboard - Qwerty € 0,- € 0,- 1 Cooler Master MasterMouse Pro L € 43,57 € 43,57 1 Trust GXT 209 XXXL € 0,- € 0,- 1 Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 € 179,08 € 179,08 1 Sony Bravia KD-43X8309C Zwart € 0,- € 0,- 1 Corsair RM750x € 104,95 € 104,95 2 Samsung 850 EVO 500GB € 155,- € 310,- 1 Samsung 950 Pro 256GB € 234,- € 234,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 2.477,39
Haha groot gelijk heb je. Maarja nooit gezegd dat ik een kleine heb natuurlijktaker1987 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:35:
[...]
dat is inderdaad een bakbeesten inderdaad wat je later al zei , je moet toch ergens op compenseren .. ik hou het dan wel bij de grote ...
hahaha nee das waar.. maar ja mannen met een dikke auto of in jou geval een dikke pc zegt natuurlijk wel genoeggamerboy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:43:
[...]
Haha groot gelijk heb je. Maarja nooit gezegd dat ik een kleine heb natuurlijk
even wat slaap pakken en dan morgen eindelijk spelen
trusten allemaal
Iemand die al een code heeft gekregen van de intel promotie?
Nee heb de key nog steeds niet van intel. Ik ga naar bed dit duurt te lang. Wel ff snel wolfenstein 2 binnen gehaald. Die ff snel nog testen op de pc.gamerboy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:42:
@raymondtoonen nog niet kunnen activeren?
En @taker1987 gaat lukken ik zal je morgen alles vertellen
[ Voor 11% gewijzigd door MissMe NL op 27-10-2017 01:47 ]
@raymondtoonen Nice man laat me ff weten hoe die is ben ik ook wel benieuwd naar 
even update voor iedereen:
ik heb net de eerste 4 uur in het spel zitten en voor mensen die misschien bang zijn dat er niet genoeg speel tijd in zit.
van de 4 uur heb ik pas 1 gebied gespeeld en daar alle missies gedaan (side quests en main story) dit waren in totaal 9 missies (2 main) daarbij ook elke locatie gespeeld en daar een soort van side quest bij gedaan (in totaal had ik als je ze mee telt als missies 14 missies gedaan) dit duurde me 3,5 uur van de 4.
en nu komt het leukste dit was nog het kleinste gebied!
er zijn er nog meer en de map is hugh. echt niet normaal groot. de game ziet er super gaaf uit en heb bijna geen glitches mee gemaakt. alles is even wennen maar werkt echt top in dit spel. daarbij ook een kwartiertje modernday gedaan en ook dat is verrassend leuk.
echt een aanrader en mocht je vragen hebben over de game of iets ingame vraag het me gerust ik ben super zoet met dit spel
even update voor iedereen:
ik heb net de eerste 4 uur in het spel zitten en voor mensen die misschien bang zijn dat er niet genoeg speel tijd in zit.
van de 4 uur heb ik pas 1 gebied gespeeld en daar alle missies gedaan (side quests en main story) dit waren in totaal 9 missies (2 main) daarbij ook elke locatie gespeeld en daar een soort van side quest bij gedaan (in totaal had ik als je ze mee telt als missies 14 missies gedaan) dit duurde me 3,5 uur van de 4.
en nu komt het leukste dit was nog het kleinste gebied!
er zijn er nog meer en de map is hugh. echt niet normaal groot. de game ziet er super gaaf uit en heb bijna geen glitches mee gemaakt. alles is even wennen maar werkt echt top in dit spel. daarbij ook een kwartiertje modernday gedaan en ook dat is verrassend leuk.
spoiler:
er zit een soort van socialmedia systeem bij waar heel veel informatie is te vinden ook over " subject 17" voor de echte kenners onder ons
echt een aanrader en mocht je vragen hebben over de game of iets ingame vraag het me gerust ik ben super zoet met dit spel
[ Voor 86% gewijzigd door gamerboy op 27-10-2017 04:18 ]
Ik heb vanmorgen even een goed uur kunnen spelen.
Ik ben erg verrast door de stabiliteit van de game. Ik spel hem op de PC met een GTX 970. Daar staat alles op hoog en heb ik nog een goede 1.5Gb over om met de instellingen te rommelen.
De game ziet er erg goed uit. Al vond ik hem ergens nog best moeilijk. 1 side quest geprobeerd waar ik met me level 2 het moest opnemen tegen level 5.... Niet te doen nog! Wel fijn weer een beetje uitdaging in een AC game.
Ook moet ik nog erg wennen aan de besturing van de knoppen, maar dat is een kwestie van wennen denk ik. Ik heb er nog even geen logica in gevonden
Ik ben erg verrast door de stabiliteit van de game. Ik spel hem op de PC met een GTX 970. Daar staat alles op hoog en heb ik nog een goede 1.5Gb over om met de instellingen te rommelen.
De game ziet er erg goed uit. Al vond ik hem ergens nog best moeilijk. 1 side quest geprobeerd waar ik met me level 2 het moest opnemen tegen level 5.... Niet te doen nog! Wel fijn weer een beetje uitdaging in een AC game.
Ook moet ik nog erg wennen aan de besturing van de knoppen, maar dat is een kwestie van wennen denk ik. Ik heb er nog even geen logica in gevonden
Hier nog niet erg ver in de game, wel redelijk wat uren erin gestoken, maar ben me vooral aan het verwonderen over de omgeving en deze aan het ontdekken. Nu twee sidequests gedaan en wat viewpoints gesynchroniseerd. Ik speel lekker rustig door, ik vermaak me uitstekend tot nu toe en nog steeds geen bugs of glitches gezien.
Zoals deze (mooi uitzicht, jammer dat de upload naar Facebook ten koste van de kwaliteit gaat):

De twee sidequests waren goed te doen, ik heb tot nu toe meer moeite met de nieuwe knoppencombinatie dan met de quests zelf. Het afschieten en slachten van beesten is wel een goede methode om te wennen, al zijn die luipaarden nog best pittig als ze je aanvallen.
Iemand al gezien waar je hout kan halen voor je gear upgrade? Ik heb het nog niet gezien, maar wil wel graag mijn gear upgraden.
Zoals deze (mooi uitzicht, jammer dat de upload naar Facebook ten koste van de kwaliteit gaat):

De twee sidequests waren goed te doen, ik heb tot nu toe meer moeite met de nieuwe knoppencombinatie dan met de quests zelf. Het afschieten en slachten van beesten is wel een goede methode om te wennen, al zijn die luipaarden nog best pittig als ze je aanvallen.
Iemand al gezien waar je hout kan halen voor je gear upgrade? Ik heb het nog niet gezien, maar wil wel graag mijn gear upgraden.
[ Voor 10% gewijzigd door YdieresiS op 27-10-2017 07:41 ]
Gisteren gedownload, de verhoging van Ziggo naar 200Mbit goed gebruik van gemaakt, regelmatig toch de 25MB/s aangetikt
Alleen kan ik hem vanmiddag pas opstarten! Ben benieuwd hoeveel tijd ik voor andere dingen heb, dit weekend
Dat wordt, net als ijzer, getransporteerd door een NPC. Even scouten met je adelaar en je moet het zo kunnen vinden.YdieresiS schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:37:
Hier nog niet erg ver in de game, wel redelijk wat uren erin gestoken, maar ben me vooral aan het verwonderen over de omgeving en deze aan het ontdekken. Nu twee sidequests gedaan en wat viewpoints gesynchroniseerd. Ik speel lekker rustig door, ik vermaak me uitstekend tot nu toe en nog steeds geen bugs of glitches gezien.
[afbeelding]
Ik wil de game ook aan gaan schaffen, maar ik twijfel nog op ik de game voor de Xbox One of voor de PS4 moet gaan halen. Blag Vlag, Unity en Syndicate heb ik op de One en dat speelde prima. Omdat ik er nu ook een PS4 bij heb ben ik aan het twijfelen. Ik heb ergens gelezen dat de One versie mooier is/beter speelt, maar ik heb geen idee of dit ook echt zo is.
Ik had wel een keer een soort convooi gespot met Senu, maar had daar verder geen aandacht aan geschonken. Zal vanavond eens kijken of ik dat stuk gear dan kan upgraden. Dank voor je antwoord.Notna schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:07:
[...]
Dat wordt, net als ijzer, getransporteerd door een NPC. Even scouten met je adelaar en je moet het zo kunnen vinden.
Heb dus geprobeerd de Papyrus Puzzle ''Fertile land'' opgelost, het enige wat ik ontving was wat ijzermasauri schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:18:
[...]
There are 25 Papyrus Puzzles to find throughout Egypt. Each one contains a clue or riddle indicating the location of a piece of rare or legendary gear. The rewards are randomized, and come in the form of a bow, sword or shield - you'll also earn a few hundred drachmas and 500 experience points for your trouble.
Nee hout kan je super makkelijk vinden als je straks siwa verlaat (main missions even volgen)YdieresiS schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Ik had wel een keer een soort convooi gespot met Senu, maar had daar verder geen aandacht aan geschonken. Zal vanavond eens kijken of ik dat stuk gear dan kan upgraden. Dank voor je antwoord.
De One X versie (4k, HDR) zal er beter uitzien dan de PS4 (pro) versie. De non-X versie zal hetzelfde en mogelijk slechter uitzien dan de PS4 (pro) versie.The Jackel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:27:
Ik wil de game ook aan gaan schaffen, maar ik twijfel nog op ik de game voor de Xbox One of voor de PS4 moet gaan halen. Blag Vlag, Unity en Syndicate heb ik op de One en dat speelde prima. Omdat ik er nu ook een PS4 bij heb ben ik aan het twijfelen. Ik heb ergens gelezen dat de One versie mooier is/beter speelt, maar ik heb geen idee of dit ook echt zo is.
Ja de manier van resources krijgen is even wennen. Zo spot je met Senu ook alleen 'high yield' dieren voor leer etc. terwijl er een stuk meer rond loopt die ook wat geven(met als gevolg dat ik blind een kudde luipaarden in rende met mijn lvl 3YdieresiS schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Ik had wel een keer een soort convooi gespot met Senu, maar had daar verder geen aandacht aan geschonken. Zal vanavond eens kijken of ik dat stuk gear dan kan upgraden. Dank voor je antwoord.
Maar dat is juist niet leuk; het moet moeilijjk te krijgen zijn zodat je overpowered bent in je huidige gebied als je de upgrades dan een aal hebtgamerboy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:49:
[...]
Nee hout kan je super makkelijk vinden als je straks siwa verlaat (main missions even volgen)
[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 27-10-2017 08:52 ]
Ik kwam Siwa nu nog niet uit, had daar nog een muur om staan, dacht al dat het aan mij lag, maar ik kan er inderdaad nog niet uit. Ik ga vanavond lekker verder. Heb een laag tempo nu, wil zoals het nu lijkt lang van de game genieten.
Ik had langs het water ten noordoosten van je huis wel wat luipaarden gespot met Senu, maar ook wat van die herten (antilopen ofzo) en die moest ik hebben. Gelukkig kwam ik maar 1 luipaard tegen tegelijk en niet een hele kudde.
Heb je die actie overleefd @Notna?
Ik had langs het water ten noordoosten van je huis wel wat luipaarden gespot met Senu, maar ook wat van die herten (antilopen ofzo) en die moest ik hebben. Gelukkig kwam ik maar 1 luipaard tegen tegelijk en niet een hele kudde.
Ow nee, absoluut nietYdieresiS schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:52:
Ik kwam Siwa nu nog niet uit, had daar nog een muur om staan, dacht al dat het aan mij lag, maar ik kan er inderdaad nog niet uit. Ik ga vanavond lekker verder. Heb een laag tempo nu, wil zoals het nu lijkt lang van de game genieten.