Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
SparksNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:12:
Eerste 2 uurtjes op de PS4 zitten erop. Eerste indruk, aangenaam verrast, terwijl ik al hoge verwachtingen had!

Voor het eerst sinds een lange tijd voelt en speelt deze AC als een game die echt af is. Kwalitatief vele malen beter dan de voorgangers.

Dingen die me opvallen:

- Performance en graphics zijn top! Speel op de PS4 Pro.
- Beweging voelt erg natuurlijk en direct aan (erg fijn).
- Combat speelt erg lekker!
- Bloed! En fatsoenlijke animaties/executions! Je zwaard gaat echt door je vijand heen ipv er half langsaf zoals bij vorige delen.
- Veel leuke side quests (tot nu toe).

Ik ga weer snel spelen! Jullie gaan hier erg blij worden van Origins in ieder geval! :)
Beetje vreemd dat hij nu al verkocht wordt terwijl officieel de game pas op de 27e gelanceerd wordt.
Slechte zaak vind ik dat. Zowel van Ubisoft als van de winkel waar je hem vandaan hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Ja ik vind dat ergens ook niet echt eerlijk. Natuurlijk moet je wel gewoon kunnen spelen als je hem koopt, maar wel gek dat als je hem digitaal koopt, dat je dan wel echt nog moet wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal9
Dubrillion schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:47:
Ja ik vind dat ergens ook niet echt eerlijk. Natuurlijk moet je wel gewoon kunnen spelen als je hem koopt, maar wel gek dat als je hem digitaal koopt, dat je dan wel echt nog moet wachten!
Zowiezo behoort een winkel, offline of online zich gewoon te houden aan de release datum. Denk niet dat Ubisoft zo blij zou zijn als ze dit zouden weten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Pff wat een huilies hier. En als jullie zelf een game een dag eerder kunnen krijgen, staan jullie vooraan om 'm te kopen. Lekker belangrijk verder of iemand nu al speelt. Heb jij toch geen last van (tenzij je jaloers bent).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Kom nou jongens, dit is echt niets nieuws onder de horizon. Er zijn diverse winkels welke al sinds jaar en dag games vroegtijdig verkopen. De (kleinere) winkels zijn doorgaans slim genoeg om een "blanco" bon mee te geven zodat het (officieel) niet eens meer te achterhalen valt.

Ik begrijp dat je het jammer vindt dat sommige personen de game eerder kunnen spelen dan jijzelf, maar laten we niet doen alsof er een grote misdaad wordt gepleegd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal9
SparksNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:15:
Kom nou jongens, dit is echt niets nieuws onder de horizon. Er zijn diverse winkels welke al sinds jaar en dag games vroegtijdig verkopen. De (kleinere) winkels zijn doorgaans slim genoeg om een "blanco" bon mee te geven zodat het (officieel) niet eens meer te achterhalen valt.

Ik begrijp dat je het jammer vindt dat sommige personen de game eerder kunnen spelen dan jijzelf, maar laten we niet doen alsof er een grote misdaad wordt gepleegd :)
Ik ben blij voor je dat je al kan spelen. Alleen jammer voor de rest van ons :). Ik ben van mening dat als 1 winkel de kans heeft om hem vroegtijdig te verkopen dan moeten ze dat overall doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Seal9 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Ik ben blij voor je dat je al kan spelen. Alleen jammer voor de rest van ons :). Ik ben van mening dat als 1 winkel de kans heeft om hem vroegtijdig te verkopen dan moeten ze dat overall doen.
Andere winkels gaan ook overstag zodra er bonnen van andere winkels aantoonbaar zijn. De winkels die hem al verkopen geven alleen geen echte bon mee, omdat ze anders een boete kunnen krijgen en, in het ergste geval, zelfs geen toekomstige releases meer krijgen (van dezelfde uitgever) ;)

Tip: Bel de lokale (kleinere) winkels op (bijv. de lokale Intertoys e.d.). Dat zijn vaak de winkels die al overstag gaan. Bij de grotere jongens (Mediamarkt, Gamemania) hoef je dit tegenwoordig niet meer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SparksNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Andere winkels gaan ook overstag zodra er bonnen van andere winkels aantoonbaar zijn. De winkels die hem al verkopen geven alleen geen echte bon mee, omdat ze anders een boete kunnen krijgen en, in het ergste geval, zelfs geen toekomstige releases meer krijgen (van dezelfde uitgever) ;)

Tip: Bel de lokale (kleinere) winkels op (bijv. de lokale Intertoys e.d.). Dat zijn vaak de winkels die al overstag gaan. Bij de grotere jongens (Mediamarkt, Gamemania) hoef je dit tegenwoordig niet meer te proberen.
Ook daar gebeurt het nog hoor. Ik had Metro Redux 3 dagen eerder via Media Markt en mijn PS4 Pro kreeg ik ook een dag te vroeg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SparksNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:12:
Eerste 2 uurtjes op de PS4 zitten erop. Eerste indruk, aangenaam verrast, terwijl ik al hoge verwachtingen had!

Voor het eerst sinds een lange tijd voelt en speelt deze AC als een game die echt af is. Kwalitatief vele malen beter dan de voorgangers.

Dingen die me opvallen:

- Performance en graphics zijn top! Speel op de PS4 Pro.
- Beweging voelt erg natuurlijk en direct aan (erg fijn).
- Combat speelt erg lekker!
- Bloed! En fatsoenlijke animaties/executions! Je zwaard gaat echt door je vijand heen ipv er half langsaf zoals bij vorige delen.
- Veel leuke side quests (tot nu toe).

Ik ga weer snel spelen! Jullie gaan hier erg blij worden van Origins in ieder geval! :)
Thanks voor de update man echt super excited nu door dit bericht 😁👍

Hier ook nog een videootje voor iedereen:

[ Voor 4% gewijzigd door gamerboy op 25-10-2017 22:56 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
gamerboy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:46:
[...]

Thanks voor de update man echt super excited nu door dit bericht 😁👍

Hier ook nog een videootje voor iedereen:
[video]
Als dit de nieuwe standaard wordt voor de AC games, dan hoor je mij in ieder geval niet (meer) klagen! Echt bizar dat de performance zo goed is als je kijkt naar de graphics/draw distance etc.

Blijkt wel weer dat wanneer men iets meer tijd neemt ze toch best iets moois neer kunnen zetten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SparksNL ja dat is nogal logisch haha. maarja het is niet alleen dat. er zit natuurlijk ook echt een team achter wat er staat voor de fans en community en niet voor ubisoft moet weer een goeie omzet maker hebben :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Op goed geluk naar de Intertoys geweest.
Om vervolgens non stop 5 uur lang Origins te spelen.

Man o man....wat een dijk van een AC game! Besturing erg wennen. Maar visueel en qua story....damn Ubi 👍 Baal ervan dat ik moet gaan slapen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 1 dag mensen maak je klaar voor de tofste game van het jaar ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:13
Haha dat ga ik zeker doen! Eigenlijk altijd gezegd tegen dat 'pre-order' en 'season pass' concept te zijn, maar deze AC heeft me om... ben zeer benieuwd!

Maar hoe kan het dat ik hier lees dat sommige het al kunnen spelen? Dacht dat er een 'lock' op zat tot 27 oktober? Zelf de digitale versie via uPlay, wordt pas over 23uur en 20min vrij gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
Ik heb de controller om 19:30 opgepakt en net pas weggelegd. Op basis van wat ik nu gezien heb gaat deze game hele hoge cijfers scoren. Ik wil niet al te voorbarig zijn en durf het bijna niet te zeggen, maar dit zou kwalitatief wel eens erg dicht bij de Witcher 3 kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
SparksNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:42:
Ik heb de controller om 19:30 opgepakt en net pas weggelegd. Op basis van wat ik nu gezien heb gaat deze game hele hoge cijfers scoren. Ik wil niet al te voorbarig zijn en durf het bijna niet te zeggen, maar dit zou kwalitatief wel eens erg dicht bij de Witcher 3 kunnen komen :)
DAMN nu heb ik er nog meer zin in _/-\o_ _/-\o_ ben echt zeer benieuwd nu

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is qua besturing, combat en animaties niet zo heel erg moeilijk. Qua quests zou dat mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Als het goed is komt bij mij de game vandaag binnen via Ubisoft. Na het lezen van de ervaringen tot nu toe heb ik er erg veel zin in, helaas eerst nog allemaal huiswerk voor mijn MasterClass maken. Hopen dat ik er dit weekend wat tijd in kan stoppen.

Goed om te horen dat de ervaringen tot nu toe vooral positief zijn, ik had al wel het idee dat deze AC beter in elkaar zou zitten, maar dat wordt tot nu toe allemaal alleen maar bevestigd, wat erg prettig is om te horen. Zouden we vandaag de reviews kunnen verwachten? Ik heb niet echt iets kunnen vinden wanneer het review Embargo afloopt, ben heel erg benieuwd in ieder geval hoe deze game het in de reviews gaat doen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Dat gevoel heb ik ook. Vind het echt een waanzinnig geode game tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:34
YdieresiS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:34:
Als het goed is komt bij mij de game vandaag binnen via Ubisoft. Na het lezen van de ervaringen tot nu toe heb ik er erg veel zin in, helaas eerst nog allemaal huiswerk voor mijn MasterClass maken. Hopen dat ik er dit weekend wat tijd in kan stoppen.

Goed om te horen dat de ervaringen tot nu toe vooral positief zijn, ik had al wel het idee dat deze AC beter in elkaar zou zitten, maar dat wordt tot nu toe allemaal alleen maar bevestigd, wat erg prettig is om te horen. Zouden we vandaag de reviews kunnen verwachten? Ik heb niet echt iets kunnen vinden wanneer het review Embargo afloopt, ben heel erg benieuwd in ieder geval hoe deze game het in de reviews gaat doen.
Embargo gaat vandaag eraf. Maar hoelaat heb ik nergens gelezen nog. Zal wel om een uur of 4 zijn vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Razorbite schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:22:
[...]

Embargo gaat vandaag eraf. Maar hoelaat heb ik nergens gelezen nog. Zal wel om een uur of 4 zijn vermoed ik.
Over 4 uur en 24 minuten.

http://opencritic.com/game/4503/assassins-creed-origins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Top, dank je. Dan hoef ik voor de middag in ieder geval niet het internet te blijven refreshen. Dan zie ik na de middag wel wat reviews verschijnen. Kan ik nu nog wat werk verzetten zodat ik toch misschien vanavond nog aan de slag kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
YdieresiS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:41:
[...]

Top, dank je. Dan hoef ik voor de middag in ieder geval niet het internet te blijven refreshen. Dan zie ik na de middag wel wat reviews verschijnen. Kan ik nu nog wat werk verzetten zodat ik toch misschien vanavond nog aan de slag kan ;)
Ik verwacht erg hoge scores. Ik zag net zelfs dat Jim Sterling positief is.

Voor de mensen die al spelen: in hoeverre voelt de wereld levendig en hoe vaak word je afgeleid? Zijn er ook plekken waar het bijvoorbeeld heel druk is met NPC's? En qua afleiding bedoel ik: je ging 2 uur geleden iets doen, maar hebt in de tussentijd al 20 andere dingen gedaan omdat die toevallig op je pad kwamen. Dat had ik in HZD heel erg en dat vond ik erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:44:
[...]

Voor de mensen die al spelen: in hoeverre voelt de wereld levendig en hoe vaak word je afgeleid? Zijn er ook plekken waar het bijvoorbeeld heel druk is met NPC's? En qua afleiding bedoel ik: je ging 2 uur geleden iets doen, maar hebt in de tussentijd al 20 andere dingen gedaan omdat die toevallig op je pad kwamen. Dat had ik in HZD heel erg en dat vond ik erg cool.
dit was in de witcher ook wel erg aanwezig , uiteindelijk na een paar uur spelen heb je zo een aardige lijst met questen gevuld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Hoop echt dat de game goed gaat scoren. Lijkt n mix Witcher Phantom Pain met Dark Souls light combat.

Iets waar ik mij wel heel erg aan stoor zijn de animaties te paard en/of kameel. Lijkt net of die beesten n best aantal pezen missen en dat Bayek uit sympathie voor de arme beestjes dan ook maar net zo stijf mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Binnenkort ook maar eens deze game via Ubisoft bestellen met kortingscode. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:44:
[...]

Men heeft de spelwereld (het oude Egypte) echt goed neergezet. De wereld voelt erg levendig aan, vol met kleur en variatie. Je komt op verschillende plekken side quests tegen. Het aantal is niet zo extreem als bij de Witcher 3, maar dat mag de pret vooralsnog niet drukken.

Wel is het nu zo dat je, net zoals bij de Witcher 3, quests niet persé direct hoeft af te maken. Je kunt ze allemaal door elkaar doen, mocht je dat leuk/praktischer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gelezen op NeoGAF:
The draw distance is insane, playing on Pro.
Goed om te lezen. Ik kan me echt enorm storen aan pop-in en een lage draw distance. Ik ben letterlijk gestopt met het spelen van Unity omdat ik me hier kapot aan ergerde. Daar was het ook wel heel extreem (lees: 2 meter voor je neus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
Zijn er ook mensen die deze game via Wehkamp besteld hebben? Bij mij staat er nog steeds dat het bezorgmoment binnen 2-3 dagen is ipv gewoon morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Zijn er mensen die 'm op de normale PS4 hebben? Ik heb heel benieuwd hoe het spel zich daarop standhoudt.. Komt voglens UPS vandaag ergens binnen.. Ik weet wat ik ga doen vanavond

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:09:
Gelezen op NeoGAF:

[...]

Goed om te lezen. Ik kan me echt enorm storen aan pop-in en een lage draw distance. Ik ben letterlijk gestopt met het spelen van Unity omdat ik me hier kapot aan ergerde. Daar was het ook wel heel extreem (lees: 2 meter voor je neus).
Goed om te lezen idd. Ik ben daar ook heel gevoelig voor. Ik heb liever een verre draw distance dan meer pixels!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:09:
Gelezen op NeoGAF:

[...]

Precies dit! Iedereen doet of Unity grafisch geweldig was, nou het was juist heel slecht. Ik heb m laatst opgestart en kreeg bijna toeval van de popin (PC-versie). Dat is er gewoon nooit uit gepatcht.

Ik zie ook opmerkingen dat de animaties zo geweldig zijn in Unity. Dat klopt, maar het speelt totaal niet lekker omdat het allemaal zo traag is. Er is wat kritiek op Origins dat de animaties niet zo top zijn. Als het maar lekker speelt! Dat is het belangrijkste voor mij.
Steven030 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:10:
Zijn er ook mensen die deze game via Wehkamp besteld hebben? Bij mij staat er nog steeds dat het bezorgmoment binnen 2-3 dagen is ipv gewoon morgen
Dat is helaas een bekend probleem. Wehkamp is regelmatig te laat met games die je preorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Super tof om te lezen dat sommigen hem al hebben kunnen spelen! Ik geef jullie groot gelijk! Ik zou zelf het zelfde gedaan hebben. Toch wel het nadeel van pre-orderen, aan de andere kant, ik zou ook geen tijd gehad hebben om te spelen.
Wat ook heel goed is om te horen, dat het tot nu toe aan alle verwachtingen (en meer) voldoet! Er was zo'n enorme hype opgebouwd rondom ACO dat het risico op tegenvallers er hoog lag.
Zijn er al mensen die de foto functionaliteit al hebben uitgeprobeerd? En, is het toegestaan om de mooiste hier te posten?
En de laatste vraag dan voor nu, voor de mensen die dus al kunnen spelen. Komen jullie ook bugs/glitches enzo tegen? Of is dat alleen gezeik geweest van een of andere azijnzeiker die heel erg zijn best gedaan heeft om ze te vinden?

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Razorbite schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:27:
[...]

Precies dit! Iedereen doet of Unity grafisch geweldig was, nou het was juist heel slecht. Ik heb m laatst opgestart en kreeg bijna toeval van de popin (PC-versie). Dat is er gewoon nooit uit gepatcht.

Ik zie ook opmerkingen dat de animaties zo geweldig zijn in Unity. Dat klopt, maar het speelt totaal niet lekker omdat het allemaal zo traag is. Er is wat kritiek op Origins dat de animaties niet zo top zijn. Als het maar lekker speelt! Dat is het belangrijkste voor mij.

[...]

Dat is helaas een bekend probleem. Wehkamp is regelmatig te laat met games die je preorderd.
@Razorbite Ik moet wel zeggen dat Unity qua schaal, belichting en animaties wel echt goed in elkaar zit. Helaas is de game compleet verpest door de bugs en glitches. Als de draw distance en framerate goed geweest was en er was een stuk minder pop-in, dan zag die game er waarschijnlijk beter uit dan alle delen die erna zijn gekomen.

@Who Am I? Ja, waarom zou je geen screenshots mogen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Who Am I? schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:32:
Super tof om te lezen dat sommigen hem al hebben kunnen spelen! Ik geef jullie groot gelijk! Ik zou zelf het zelfde gedaan hebben. Toch wel het nadeel van pre-orderen, aan de andere kant, ik zou ook geen tijd gehad hebben om te spelen.
Wat ook heel goed is om te horen, dat het tot nu toe aan alle verwachtingen (en meer) voldoet! Er was zo'n enorme hype opgebouwd rondom ACO dat het risico op tegenvallers er hoog lag.
Zijn er al mensen die de foto functionaliteit al hebben uitgeprobeerd? En, is het toegestaan om de mooiste hier te posten?
En de laatste vraag dan voor nu, voor de mensen die dus al kunnen spelen. Komen jullie ook bugs/glitches enzo tegen? Of is dat alleen gezeik geweest van een of andere azijnzeiker die heel erg zijn best gedaan heeft om ze te vinden?
Kijk hier eens! Spoiler free!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Welk platform is dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
Tot nu toe (1 avondje spelen) geen enkele bug/glitch tegen gekomen. Wél is het spel één keer gecrasht (PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41

Wailing_Banshee

You're Next

Hmm, gisteren vergeten te kijken of ik hem al kon downloaden... (digital download versie voor de PC). Niet dat ik voor morgen tijd heb om te spelen, maar dan is hij maar alvast gedownload!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
PC!

De pc versie schijnt nog beter dan de Xbox One X versie te zijn! AC op de PC is altijd het ondergeschoven kindje geweest. Bizar als je denkt dat ze hun succes aan AC1 op de pc te danken hebben. Altijd die slappe ports en dergelijke. Mijn pctje staat al warm te draaien voor vannacht!

[ Voor 33% gewijzigd door Razorbite op 26-10-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wailing_Banshee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:47:
Hmm, gisteren vergeten te kijken of ik hem al kon downloaden... (digital download versie voor de PC). Niet dat ik voor morgen tijd heb om te spelen, maar dan is hij maar alvast gedownload!
Sowieso kan je de game pre-loaden. Ik haalde gisteren 37Gb van de 42Gb binnen. Morgenochtend de laatste 5Gb O-)
Wauw super gaaf! :o . Normaal steek ik hier geen tijd in, maar ik zou hier zomaar wat nieuwe screensavers uit kunnen pikken :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Dubrillion op 26-10-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Sowieso kan je de game pre-loaden. Ik haalde gisteren 37Gb van de 42Gb binnen. Morgenochtend de laatste 5Gb O-)
Ik blijk je nog op Uplay te hebben! Deed gisteren hetzelfde en zag je online komen. Zal nog van Unity zijn, waar we coop hebben gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
SparksNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:47:
[...]

Tot nu toe (1 avondje spelen) geen enkele bug/glitch tegen gekomen. Wél is het spel één keer gecrasht (PS4).
ps4 pro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Razorbite schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Ik blijk je nog op Uplay te hebben! Deed gisteren hetzelfde en zag je online komen. Zal nog van Unity zijn, waar we coop hebben gedaan. ;)
Ja zeker! Af en toe zie je nog wat ''oude bekende'' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 13:41

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Ik heb afgelopen weekend voor het laatst gekeken (moest UPlay nog installeren, na de aanschaf van m'n nieuwe PC deze zomer). Dan zal ik hem vanavond gelijk maar aanzetten! (kan ik vrijdagmiddag gelijk spelen :D)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Yes op de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
crashes vind ik altijd jammer ... hoop dat dit in de patch weg is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
Edit: Zoals hieronder vermeld niet gewenst in dit topic

[ Voor 152% gewijzigd door Steven030 op 26-10-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Razorbite schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

PC!

De pc versie schijnt nog beter dan de Xbox One X versie te zijn! AC op de PC is altijd het ondergeschoven kindje geweest. Bizar als je denkt dat ze hun succes aan AC1 op de pc te danken hebben. Altijd die slappe ports en dergelijke. Mijn pctje staat al warm te draaien voor vannacht!
Tja, een normaal geoptimaliseerde game hoort natuurlijk grafisch altijd superieur op de PC te zijn.

En dat zegt natuurlijk verder weinig. Op de PC hebben ze waarschijnlijk ook het meeste geld verloren aan illegale downloads, dus ja.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de reviews zo meteen!
Steven030 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:17:
[...]

Hmm, dat zou wel heel jammer zijn. De deluxe editie voor Xbox One die ik besteld heb is er niet eens meer te bestellen en ze geven maar bar weinig informatie. Er staat bij de release datum van de overige edities 2-3 dagen. Dit terwijl bij bijv. Super Mario Oddessey wel de releasedatum 27-10 staat icm direct leverbaar. En bij mensen die die game besteld hebben staat wel netjes een levertijd etc. Ze maken er een zooitje van daar.
Nouja, hij was ook wel erg goedkoop: 47,50. Toch, mocht hij vanavond niet op de post gedaan zijn dan annuleer ik hem en haal ik ergens anders een exemplaar op.
A. Lees de topic warning
B. Besteed de tijd die je gebruikt voor je posts, aan het simpelweg even bellen met Wehkamp. Tegenwoordig hebben ze een telefoonnummer en een klantenservice. Dan heb je binnen 2 minuten antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
taker1987 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

crashes vind ik altijd jammer ... hoop dat dit in de patch weg is .
Buiten bug-testers denk ik niet dat er andere mensen op deze aarde zijn die een kick krijgen van crashes, dus je bent niet de enige :9 O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Dubrillion op 26-10-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:50
Mocht de PC versie echt zo goed zijn heb ik wel interesse in de God's edition maar deze zijn alleen verkrijgbaar voor de ps4 en xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb hem ook al voorgeladen. heb wel iets gehoord dat er met een glitch (alleen voor de digitale PC eigenaren) je de testversie kan unlocken. ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zal het vanmiddag even uit testen :)

als het me is gelukt of als ik er meer over kan vertellen zal ik jullie ook even update. kan je toch al een paar uurtjes eerder spelen :D
schumi1986 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:29:
Mocht de PC versie echt zo goed zijn heb ik wel interesse in de God's edition maar deze zijn alleen verkrijgbaar voor de ps4 en xbox one?
nee deze is er ook voor de PC alleen niet meer bij de ubistore uit me hoofd

[ Voor 31% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Game is gisteren 1x gecrasht. En 1 glitch, waarbij mijn kameel zijn kop door een muur stak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:51:
ik heb hem ook al voorgeladen. heb wel iets gehoord dat er met een glitch (alleen voor de digitale PC eigenaren) je de testversie kan unlocken. ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zal het vanmiddag even uit testen :)

als het me is gelukt of als ik er meer over kan vertellen zal ik jullie ook even update. kan je toch al een paar uurtjes eerder spelen :D

[...]

nee deze is er ook voor de PC alleen niet meer bij de ubistore uit me hoofd
Dat is geen glitch. Je maakt een VPN verbinding met Australie. Daar komt de game om 15.00 uit.

Ik heb begrepen dat dit niet in gaat tegen de User Agreement die je sluit met Ubisoft bij het gebruik van Uplay. Het lijkt me dat verdere discussie op dit topic niet nodig is aangezien dit wél tegen de regels van tweakers in lijkt te gaan omdat het toch een grijs gebied is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ArnoldSmiley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Game is gisteren 1x gecrasht. En 1 glitch, waarbij mijn kameel zijn kop door een muur stak 8)7
kameel door een muur dat zie je in bf1 ook nog soms met een paard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ArnoldSmiley en was dat op pc xbox ps4? wel super realistisch natuurlijk |:( hahah

@Razorbite nee ik heb een andere manier waardoor ik de testversie kan unlocken. ook gechecked gaat ook niet tegen de user agreement in

[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 11:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Steven030 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:17:
[...]

Edit: Zoals hieronder vermeld niet gewenst in dit topic, excuus

Anyhow, nog een klein verzoekje haha. Zou het misschien mogelijk zijn om spoiler alerts te plaatsen omtrent de game-ervaringen? :)
Beetje rare vraag. Als je geen game ervaringen wil horen, wat doe je dan in dit topic? :?

Inhoudelijk wordt er toch niks verklapt?

[ Voor 5% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-10-2017 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
ArnoldSmiley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Beetje rare vraag. Als je geen game ervaringen wil horen, wat doe je dan in dit topic? :?
inderdaad , een game ervaring is geen spoiler ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@ArnoldSmiley mee eens!

en hier nog wat gameplay (BEVAT MOGELIJKE SPOILERS)

[ Voor 96% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:56:
@ArnoldSmiley en was dat op pc xbox ps4? wel super realistisch natuurlijk |:( hahah
PS4 Pro. Die crash ligt er misschien aan dat de PS4 bloedverziekend heet werd doordat het kastdeurtje dicht was gevallen.

Die glitch.... tja, kan gebeuren vind ik en ook verder niet storend

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ArnoldSmiley nee snap ik hoor. is natuurlijk nog in de begin fase van release dus komen vaak nog wel wat glitches voor.

wat ik van mensen hoor op PC is dat het super gaaf is en er zo tof uit ziet speciaal met de foto modus die uitstekend blijkt te zijn :D

belangrijk

als jullie meer gameplay willen zien met eventuele spoilers zeg het maar dan plaats ik dat allemaal in deze post. laat het me maar even weten. voor nu heb ik spoiler gevoelig beeldmateriaal niet echt hier geplaatst maar als daar vraag naar is plaatst ik dat natuurlijk ook gewoon

[ Voor 37% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
ArnoldSmiley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

PS4 Pro. Die crash ligt er misschien aan dat de PS4 bloedverziekend heet werd doordat het kastdeurtje dicht was gevallen.

Die glitch.... tja, kan gebeuren vind ik en ook verder niet storend
Iedere game van deze scope heeft dit soort glitches. Het is bijna onvermijdelijk! Zolang je niet door de gamewereld heen valt, of op gekke plaatsen door muren loopt is het voor mij niet gamebreaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Razorbite of alleen de ogen en haren van een hoofd ziet ugh ugh unity ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Om 1 uur de reviews jongens. Eens zien of ik er nog een pre-order uitgooi vanmiddag of niet. Mijn verstand zegt "nee wacht lekker een paar patches af", maar mijn hype-orgaan wil wel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 heel eerlijk (uiteraard mijn mening) denk ik zelf dat het preorderen het alleen waard is als je de extra content die daar dan bij zit je aan staat. als je dit niets boeit of bij het afwegen het niet waard is zou ik al niet pre-orderen en zo wie zo afwachten.

uiteraard is het pre-orderen dus echt alleen interessant als je de extra content graag wilt hebben ;)

hoop dat je de game gaaf gaat vinden :D ik gun het je in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07

dread

Sluwe vlaming

Ik dacht hem na het werk op te halen en morgen vrij te nemen maar bij mediamarkt is hij niet eens op voorraad :(

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dread niet heel gek. ff kijken bij game media die hadden hem bij mij nog wel :)

voor de rest hier nog een leuke video geen psoilers maar erg leuk verhaal over de history behind origins:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

De Dawn of the Creed-edition (de gewone, niet de versie van 799 euro) is zojuist door UPS geleverd. Met de korting door UPlay Tokens in te leveren was dit een leukere deal dan de voorgaande versies. Dat is ook meteen de reden dat ik deze versie gekocht heb: om de verzameling van Assassin's Creed LE's compleet te houden.

Aan de omdoos te zien is het een aanzienlijk hogere doos dan die van Unity, alleen wel veel minder diep. Thuis op mijn gemak eens uitpakken en wat foto's schieten. Grote kans dat de game dan de doos weer in gaat en ik nog niet ga spelen. Ik zit midden in een verhuizing en ben nog bezig in twee games. Forza Motorsport 7 zit nog in de XBox en Uncharted: The Lost Legacy is actief op de Playstation.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:45:
@bram1984 heel eerlijk (uiteraard mijn mening) denk ik zelf dat het preorderen het alleen waard is als je de extra content die daar dan bij zit je aan staat. als je dit niets boeit of bij het afwegen het niet waard is zou ik al niet pre-orderen en zo wie zo afwachten.

uiteraard is het pre-orderen dus echt alleen interessant als je de extra content graag wilt hebben ;)

hoop dat je de game gaaf gaat vinden :D ik gun het je in ieder geval
Haha thanks. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor extra content erbij zit. Ik ga even kijken bij Bol.

Reviews tot nu toe:

Pureplaystation. 8.8/10
Press-start.com. 9/10
Polygon. 8.5/10
Gamesreactor.dk. 9/10
IGN. 9/10

Edit: PU 74/100 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:57:
@dread niet heel gek. ff kijken bij game media die hadden hem bij mij nog wel :)

voor de rest hier nog een leuke video geen psoilers maar erg leuk verhaal over de history behind origins:
[video]
gamemania verkoopt toch nog niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 een pakkie een wapentje en een extra missie over de geheimen van de piramides is wel leuk als je geinteresseerd bent in egypte enzo :)

@taker1987 ja bij mij wel :) misschien verschilt het per winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Haha thanks. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor extra content erbij zit. Ik ga even kijken bij Bol.

Reviews tot nu toe:

Pureplaystation. 8.8/10
Press-start.com. 9/10
Polygon. 8.5/10
Gamesreactor.dk. 9/10
IGN. 9/10

Edit: PU 74/100 :(
Wauw! Dat is nog best goed eigenlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:06:
@bram1984 een pakkie een wapentje en een extra missie over de geheimen van de piramides is wel leuk als je geinteresseerd bent in egypte enzo :)

hmm balen , net gebeld maar hier nog geen verkoop .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@taker1987 ah das klote had wel tof geweest natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:07:
@taker1987 ah das klote had wel tof geweest natuurlijk :)
ja dat niet alleen , ook een stuk makkelijker .. bezit vandaag nog over een auto tot 2 uur . morgen niet en moet dan wachten tot 16:00 of de trein pakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
awh das niet best man @taker1987 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FeaR schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:00:
De Dawn of the Creed-edition (de gewone, niet de versie van 799 euro) is zojuist door UPS geleverd. Met de korting door UPlay Tokens in te leveren was dit een leukere deal dan de voorgaande versies. Dat is ook meteen de reden dat ik deze versie gekocht heb: om de verzameling van Assassin's Creed LE's compleet te houden.

Aan de omdoos te zien is het een aanzienlijk hogere doos dan die van Unity, alleen wel veel minder diep. Thuis op mijn gemak eens uitpakken en wat foto's schieten. Grote kans dat de game dan de doos weer in gaat en ik nog niet ga spelen. Ik zit midden in een verhuizing en ben nog bezig in twee games. Forza Motorsport 7 zit nog in de XBox en Uncharted: The Lost Legacy is actief op de Playstation.
Ik zit nog vast met de kinderen in Monkey Town maar ook hier komt de Dawn versie als het goed is vandaag aan (hopen dat ik op tijd thuis ben :X ).

Zodra het binnen is zal ik even wat fotos schieten :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Pureplaystation. 8.8/10
Press-start.com. 9/10
Polygon. 8.5/10
Gamesreactor.dk. 9/10
IGN. 9/10
Gamereactor.uk. 10/10
Easy Allies. 3.5/5
Eurogamer.net. Reccomended
Gamespot. 7/10
Gameinformer. 8.5/10
Gamesreactor.es. 9/10
Criticalhit.net. 9/10
gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:06:

Extra missie is altijd welkom, maar cosmetische shit boeit me geen hol eigenlijk.

Edit: de conclusie van Wouter (PU)
Assassin’s Creed Origins heeft (voor kritische oren) echt vreselijke voice acting met onnatuurlijk overkomende, irritante accenten en vaak lelijke, krampachtige animaties die de geloofwaardigheid van de game niet ten goede komen. Maar kan je dit door de vingers zien of ben je er überhaupt blind en doof voor, dan is dit een enorm boeiend avontuur door een prachtig, groots Egypte, dat vol zit met fijne beloningen en uitdagende gevechten.

[ Voor 72% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:15:
Pureplaystation. 8.8/10
Press-start.com. 9/10
Polygon. 8.5/10
Gamesreactor.dk. 9/10
IGN. 9/10
Gamereactor.uk. 10/10
Easy Allies. 3.5/5
Gamespot. 7/10
Gameinformer. 8.5/10
Gamesreactor.es. 9/10
Criticalhit.net. 9/10
Nu.nl. 4.5/5

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

De hele game lijkt een stuk beter dan de voorgangers, op de voice acting en animaties na.
Vraag me wel een beetje af of het niet erg overtrokken wordt door hem gezien de overige scores

Acties:
  • 0 Henk 'm!
echt alle recensies/reviews zijn super goed tot nu toe en dan komt wouter (pu) met zon opmerking lijkt me sterk maarja we gaan het zien @bram1984

map flying:

IGN review:

[ Voor 34% gewijzigd door gamerboy op 26-10-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:04
damn reviews zien er wel heel goed uit zeg ga deze game toch ook maar meteen halen samen met Mario morgen dat wordt een sick weekend no lifen😅

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Stylze same here bro same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Weet je wat ik me wel afvraag....... of de game wereld niet veel te groot is.

Als ik zie wat ik in gebied 1 al allemaal gedaan heb..... en dat er pak hem beet nog 15 van die gebieden zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@gamerboy Toch wel opvallend hoor. Wouter is toch wel altijd een redelijke dude die gewoon eerlijk zegt als iets niet goed is. Zijn kritiekpunten zijn op zich wel goed onderbouwd. Het verbaast me dan ook dat er op weinig andere plekken over gesproken wordt.
helaas heb ik echt een enorm groot probleem met Assassin’s Creed Origins, waardoor veel van de lof in bovenstaande alinea’s enigszins teniet gedaan wordt. Want ondanks het plezier met de gameplay, de uitdaging van het vechten en de verslaving aan het levellen/looten, heb ik me té vaak kapot geërgerd aan deze game. Deels aan een aantal bugs en glitches, waarbij ik meestal ergens vast kwam te zitten, maar een van de grotere boosdoeners zijn de animaties van de characters en soms ook van Bayek zelf. Die zijn, om het maar even netjes te houden, triest verouderd als ze niet extreem onnatuurlijk en lelijk zijn. Bovenlichamen die rondjes draaien op benen alsof het robotonderdelen zijn, niet bestaande overgangen tussen twee opeenvolgende moves, NPC’s die tegen elkaar aanbotsen waaruit blijkt dat ze geen idee hebben van elkaars bestaan (hoewel dat een diepere filosofische kwestie is waar ik me niet aan brand) en dode gezichten die onaangename herinneringen oproepen aan Mass Effect Andromeda. In Assassin’s Creed lopen poppetjes rond, geen personages, geen levend lijkende wezens, en dat is echt killing voor de beleving als je het mij vraagt.

De beroerde animaties zetten gelukkig niet door in de cutscenes van Assassin’s Creed Origins -hoewel alle gezichten van iedereen behalve een paar hoofdpersonages daarin net zo goed kut zijn-, maar ook deze verhaalgedreven cinematics hebben een groot geloofwaardigheidsprobleem. Want naast het feit dat niemand in Assassin’s Creed Origins fatsoenlijk beweegt, kan ook niemand serieus communiceren. Echt iederéén, in het bijzonder de kinderen, klinkt gewoon… tja, fucking achterlijk? Alsof teksten voor een serieuze theatervoorstelling ingesproken worden door volslagen onervaren acteurs die verplicht een idioot accent op moeten zetten en denken dat ze een Shakespeare-versie van Spongebob Squarepants moeten doen. Wat een ellende voor de oren! Elke side character lijkt z’n best te doen het meest irritante kutstemmetje op te zetten die ze uit hun keel kunnen persen, met accenten die vast, Ubi kennende, gebaseerd zijn op échte Afro-Aziatische tongvallen, maar zo nep overkomen dat het gewoon pijnlijk is. Bayek klinkt overigens nog wel okay en ook zijn vrouw, Aya, komt wel goed over, en zo zijn er nog een reeks andere characters die niet volledig idiote stemmen hebben, maar ook zij moeten de meest overtrokken kutteksten oplezen die zelfs Daniel Day-Lewis niet geloofwaardig kan laten klinken.

Want ook het schrijfwerk vormt een probleem is Assassin’s Creed Origins. De Story Missions zijn zeker onderhoudend en over het overkoepelende verhaal is goed nagedacht, waarbij er bovendien genoeg toffe momenten langskomen, maar een goed verhaal is één ding, het vertellen van een goed verhaal is iets heel anders. Elke gesproken zin in Assasin’s Creed Origins klinkt simpelweg té ingewikkeld of té dichterlijk, wat een enorme afstand creëert. Niemand praat zo, niemand heeft ooit zo gesproken en als je van voice actors vraagt of ze een extreem dik accent willen opzetten terwijl ze de meest gecompliceerde kutzinnen moeten opdreunen, dan gaat er niets moois gebeuren. Blijkbaar. Cringen en facepalmen, dat is wat ik deed tijdens het verhaal van Assassin’s Creed Origins, helemaal bij de side missions want daarin zit het meest afschuwelijke stem- en schrijfwerk. Dat geldt overigens helemaal voor wat er op straat wordt geblèrd, want dat is misschien nog wel het meest tergend. Op een gegeven moment stond ik ergens stil in een dorp omdat ik even iemand moest appen, terwijl er een koopman één zin in het Egyptisch aan het schreeuwen was, achter elkaar aan, steeds weer hetzelfde in een zeurende, snerpende toon, en ik heb na een minuut echt letterlijk m’n koptelefoon afgesméten omdat ik er bijna hoofdpijn van kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:15:
Pureplaystation. 8.8/10
Press-start.com. 9/10
Polygon. 8.5/10
Gamesreactor.dk. 9/10
IGN. 9/10
Gamereactor.uk. 10/10
Easy Allies. 3.5/5
Gamespot. 7/10
Gameinformer. 8.5/10
Gamesreactor.es. 9/10
Criticalhit.net. 9/10

[...]

Extra missie is altijd welkom, maar cosmetische shit boeit me geen hol eigenlijk.

Edit: de conclusie van Wouter (PU)

[...]
Eerlijk gezegd boeien reviews me totaal niet. Ik vind zelf altijd iets anders van een game. Ik wil weten of er bugs in zitten ja of nee.

Verder is kotaku grumpy als altijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Razorbite op 26-10-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 daarom ook zo raar en begrijp ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Razorbite Het grappige is dat Kotaku helemaal niet in mijn post voor komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
bram1984 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:42:
@Razorbite Het grappige is dat Kotaku helemaal niet in mijn post voor komt.
Ik heb mijn post geupdate met een link naar de review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
ArnoldSmiley schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:34:
Weet je wat ik me wel afvraag....... of de game wereld niet veel te groot is.

Als ik zie wat ik in gebied 1 al allemaal gedaan heb..... en dat er pak hem beet nog 15 van die gebieden zijn.....
Te groot? Hoe kan je nou te veel waar voor je geld krijgen? Aan de andere kant, op een gegeven moment moet een spel klaar zijn. Anders stapelen andere spellen zich ook weer op :P Ik heb bij veel AC games dat ik bang ben dat het voorbij is. In de laatste 10-15% van de games komt alles in een soort stroomversnelling waar je bijna niet meer uit kan komen. Sidequests die je nog wilde doen kom je dan niet meer aan toe. Ik ben ook niet iemand die als de main story uitgespeeld is, nog terug gaat om de laatste collectibles en sidequests te spelen. Het grotere doel is dan een beetje weg zegmaar...

Heb nu een paar reviews gelezen/bekeken en over het algemeen is iedereen erg enthousiast! De ene reviewer valt wat meer over de bugs dan de andere, maar iedereen is overweldigd door de enorme afmeting van ACO en met name hoe goed deze gevuld is.
Ik kreeg net een mailtje van Bol.com dat mijn kopie vandaag is verzonden, die ligt dus morgen in de bus! En dan moet ik helaas toch nog tot zondagavond wachten voordat ik eindelijk kan gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gamer.nl benoemt ook de slechte voice acting en houterige animaties. Ik wacht nog even met mijn aanschaf in ieder geval. Maar hij komt er sowieso, al is het maar om de setting en het verslavende lootsysteem.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

UPS heeft net het pakket geleverd oOo

Wel een lol moment; de bezorger vroeg aan mij ' Mag ik vragen wat er in de doos zit? Ik heb er namelijk nog 40 in mijn bus zitten die identiek zijn' :D :')

Hij deed de deur open en idd; hele bus vol met die dozen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07

dread

Sluwe vlaming

@Notna Welke versie heb je dan besteld? Moet wel een grote box zijn ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

dread schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:25:
@Notna Welke versie heb je dan besteld? Moet wel een grote box zijn ;)
Dawn of the Creed editie (die van 150euro)

Fotos komen er nu aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:28:
[...]

Dawn of the Creed editie (die van 150euro)

Fotos komen er nu aan
Top ben super benieuwd man. Maar als die er nog 40 van heeft is wel heel ziek hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

gamerboy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Top ben super benieuwd man. Maar als die er nog 40 van heeft is wel heel ziek hahaha
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22730628_10213287137069541_6696880248520532650_n.jpg?oh=677227aecc40c14f119d5d7fdfb87cde&oe=5A7E4C5C
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22829296_10213287137549553_8380907408336141017_o.jpg?oh=7dfb8377cab5880aa25e640fc98ef1bf&oe=5A70F384
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22770720_10213287138269571_8869880606850575853_o.jpg?oh=850aadc78bb3c661db9d50ec3784188a&oe=5A780FA1
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22791597_10213287138589579_22121767330910738_o.jpg?oh=bc07298967dc1183e1615f3c92b263dd&oe=5AA90C53
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22769814_10213287139069591_8209208791636911962_o.jpg?oh=b72c1a04cf3e493791c40fed48b86b88&oe=5A7CF515
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22769690_10213287139949613_2723085377252509764_o.jpg?oh=a630afb1ebafdfaeec77d5f085c64704&oe=5A7F7732

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wauw super cool! Nu ik boven me bed weer een kastje hebt geschroefd wordt het misschien tijd voor een mooie Assassin die over de kamer mee kijkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Notna schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:12:
UPS heeft net het pakket geleverd oOo

Wel een lol moment; de bezorger vroeg aan mij ' Mag ik vragen wat er in de doos zit? Ik heb er namelijk nog 40 in mijn bus zitten die identiek zijn' :D :')

Hij deed de deur open en idd; hele bus vol met die dozen :+
Dan ligt mijne daar ook nog in :-) Hij is dan al vanaf vanmorgen kwart over zes aan het rijden.

De meeste reviews zijn inderdaad positief, bij kotaku ging het nog over modern day en
spoiler:
dat dit weinig om het lijf heeft en dit vind ik erg jammer, had graag weer meer focus op modern day gehad

De plaatjes die je kunt schieten in de fotomodus zien er wel erg gaaf uit (de eerder geposte Flickr afbeeldingen) en ik ben ook blij verrast hiermee.

De PS4 versie heeft tot nu toe een score van 84 op metacritic: http://www.metacritic.com...4/assassins-creed-origins Niet slecht wat mij betreft _/-\o_

--edit--
Gamesradar geeft trouwens een 10 http://www.gamesradar.com/assassins-creed-origins-review/ (eerste 10 in de lijst op metacritic).

[ Voor 6% gewijzigd door YdieresiS op 26-10-2017 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
YdieresiS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:42:
[...]

Dan ligt mijne daar ook nog in :-) Hij is dan al vanaf vanmorgen kwart over zes aan het rijden.

De meeste reviews zijn inderdaad positief, bij kotaku ging het nog over modern day en
spoiler:
dat dit weinig om het lijf heeft en dit vind ik erg jammer, had graag weer meer focus op modern day gehad

De plaatjes die je kunt schieten in de fotomodus zien er wel erg gaaf uit (de eerder geposte Flickr afbeeldingen) en ik ben ook blij verrast hiermee.

De PS4 versie heeft tot nu toe een score van 84 op metacritic: http://www.metacritic.com...4/assassins-creed-origins Niet slecht wat mij betreft _/-\o_
Je bent serieus de eerste persoon waarvan ik lees dat hij meer modern day focus wilt hebben. Volgens mij kan de meeste dit echt gestolen worden. Als ik dat alles kon skippen, zou ik dat direct doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
@bram1984 Ja, ik vond het overkoepelende verhaal altijd mooi om te volgen. Ik had gehoopt dat ze dat weer wat meer zouden oppakken, in de vorige delen is dat weg gevallen, terwijl de strijd tussen de templars en assassin's in modern day voor mij een extra dimensie toevoegde aan het verhaal. Ik zal de game er niet minder om spelen, maar had graag weer wat meer connectie gezien tussen de verschillende delen.

Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste