[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.820 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Heeft hier iemand al geïnvesteerd in,of is bekend met Bitquence-BQX?

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
papaleo schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:06:
Heeft hier iemand al geïnvesteerd in,of is bekend met Bitquence-BQX?
Jep, sinds de ICO. Achteraf natuurlijk was 1 ETH te weinig, als als als.. Goede community, goed idee zit er achter en sinds afgelopen weken iemand van Blackrock toegevoegd aan het team. Ik zie 'm nog wel verder klimmen, zeker als de coins op grote exchanges komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telenut
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 22:52
Zijn er nog betrouwbare exchanges waar je relatief snel euro kan omzetten in bitcoins? Deed dit in het verleden met kraken.com, maar daar is mijn account nog altijd geblokkeerd dus.
En de meerwaarde van de advanced orders is daar nu ook verdwenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flarlarlar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07-2022
Litebit.eu is redelijk snel, iets duurder, maar de helft van de tijd zijn ze "in onderhoud", wat volgens mij betekent dat de handel even niet gunstig voor ze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telenut schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:20:
Zijn er nog betrouwbare exchanges waar je relatief snel euro kan omzetten in bitcoins? Deed dit in het verleden met kraken.com, maar daar is mijn account nog altijd geblokkeerd dus.
Kraken.com heeft inderdaad veel problemen de laatste tijd. Voor mij is bittrex nieuw maar ik zal die dan maar eens proberen. Zeker de 2 maanden afwezigheid van advanced orders bij kraken schiet niet op..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2017 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
mijn widthdraw van binanance btc naar bittrex staat al meer dan 2.5u n processing?
zie ook niets in de blockchain verschijnen

iemand zelfde ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:21
ronjon schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:34:
mijn widthdraw van binanance btc naar bittrex staat al meer dan 2.5u n processing?

iemand zelfde ervaring ?
Ja ik wacht sinds vanmiddag 14.00....staan wat transacties in de wachtrij....ff geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
telenut schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:20:
Therocktrading, ziet er prima uit, nog niet gebruikt maar m'n backup voor Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telenut
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:23:
[...]

Kraken.com heeft inderdaad veel problemen de laatste tijd. Voor mij is bittrex nieuw maar ik zal die dan maar eens proberen. Zeker de 2 maanden afwezigheid van advanced orders bij kraken schiet niet op..
Ik gebruik bittrex ook al een tijdje, maar daar kan je geen euro's storten. (en aan mijn bitcoins kan ik niet meer)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
De XRP heeft vannacht ook nog goed zijn best gedaan :) dik 70% geplust!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09-2023

daf

Michel242186 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:53:
[...]

Ja ik wacht sinds vanmiddag 14.00....staan wat transacties in de wachtrij....ff geduld hebben.
Tenminste staat die nog op processing, dus is het helder waar het geld gebleven is. Ik heb bij Liqui nu andere ervaringen.
Mijn transaction was processed en de txid kon niet in de blockchain gevonden worden. Zit nu inmiddels 3 dagen te wachten totdat support op mijn mail antwoordt. Heb echter nog wel hoop, daar het blijkt dat dit wel vaker gebeurt, vooral bij Liqui en Poloniex, maar dat mensen meestal hun geld uiteindelijk wel terugkrijgen na een x aantal dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:12
TKroon schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 07:21:
Blij dat ik het al die tijd toch in portfolio heb laten staan, ondanks alle negatieve geluiden hier. Hier word je vrolijk van :)
ronjon schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:34:

iemand zelfde ervaring ?
Geen euro deposit mogelijk. Verder een prima Exchange, zelf gebruikt voor NEO destijds.

Sinds kort gebruik ik zelf vaker Bitfinex omdat ik OmiseGo wilde kopen, Bitfinex heeft iets lagere fees (minimaal verschil), geadvanceerdere orders (bijv de OCO), wissel naar fiat (USD only (handig tijdens een 'cryptocrash'), redelijk wat altcoins maar aanzienlijk minder dan Bittrex), real time tradingview grafieken met onbeperkt aantal indicatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Kun je deze weer makkelijk omzetten in euro's stel je zou er vanaf willen? Of omzetten in een andere coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Michel242186 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:53:
[...]

Transacties bij Binance worden manueel geprocessed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
Wow...,zeker!
Is nog net niet op mijn ATH inkoop in Mei van dit jaar maar begint voorzichtig terrein terug te winnen. :)

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
Sebastiaan_2005 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:15:
[...]

Kun je deze weer makkelijk omzetten in euro's stel je zou er vanaf willen? Of omzetten in een andere coin.
Bij Kraken of Litebit.
Bij Kraken is de transactie het voordeligste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Meessen schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:22:
[...]

Ben blij dat ik afgelopen weekend al me ripple heb verkocht voor 0.15 dollar/stuk :|
Het lukt me keer op keer om op juist voor een daling in te kopen en voor een stijging te verkopen -.-

Ripple heeft zo'n gigantische supply dat je zou denken dat het niet zo veel zou moeten kunnen stijgen in waarde.
Een aantal mensen hadden deze pump door bithumb gecalled. Ben benieuwd of ze ETC en LTC ook gaan pumpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Stratis is een volgende kandidaat voor een megapump. Gisteren is er op hun Slack gepost dat ze in gesprek zijn met een zekere Koreaanse exchange (laat me raden :)). Vanmorgen al een eindje gestegen aan de hand van dit gerucht.

Edit: meerdere Koreaanse exchanges https://i.redd.it/3z34z1p28dhz.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door yinx84 op 23-08-2017 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
[...]

Jazeker, op Kraken in ieder geval wel. Maar ik wacht tot die nog verder gaat.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Ik had XRP al een tijdje op mijn lijstje staan, maar maandagavond echt vlak voor het los ging nog voor iets van 80 euro een stuk of 500 gekocht om eens te kijken, in twee dagen van 14 naar bijna 26 cent het stuk. :9
Zo'n "had ik maar" momentje, maar goed. Als nieuweling in crypto wil ik ook niet met duizenden euro's smijten. Nu een paar honderd zitten in XRP, Reddcoin en Waves. Verder vooral alles in de gaten houden, is ook mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:37
Meer mensen problemen met https://trade.kraken.com :/ of ligt het aan mijn PC / verbinding.....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telenut
kraken heeft al weken last. Advanced orders zijn ook al niet meer mogelijk.
En de support afdeling is vermoedelijk ook overuren aan het doen... Mijn account is al sinds zaterdag geblokkeerd. Een mens zou overwegen om in zijn auto te stappen en zelf naar het hoofdkantoor te rijden...
Helaas, ik zou de vlieger moeten nemen en zou iets te lang onderweg zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ondertussen heb ik bijna alles bij Kraken weggehaald, het ontiegelijk lang bevestigen van mijn account en de ervaringen van andere mensen hebben me tot dat besluit doen komen.

Heb met Bittrex nu betere ervaringen, heb gisteren op een stijgend moment EuropeCoin ingekocht en dat stijgt nu lekker verder. Zou mooi zijn ik het voor een daling het weer van de hand kan doen :P

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Kraken heeft idd nu last maar van ochtend was de performance weer een heel stuk beter, zeg maar tegen het randje van acceptabel :))
Het dumpen van een boel pairs en evt het disabelen van de advanced orders heeft dus wel effect, al was dat laatste juist een van de reden om Kraken uberhaupt te gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Trent900 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:21:
[...]

Transacties bij Binance worden manueel geprocessed.
Ik dacht ik koop wat NXT, inmiddels staat die al op 3000+ vanaf de 2700 vanmorgen.
eens kijken hoelang de BTC withdrawal erover doet. Toch wel een minpuntje vind ik

[ Voor 27% gewijzigd door Viper® op 23-08-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pingu007 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:52:
Zijn er nog meer mensen hier die gaan voor NXT vandaag of morgen? 2de ronde IGNIS komt eraan.
Vorige ronde ging NXT 80% up 3 dagen voor de start van ronde 1, dat zou betekenen dat er morgen weer een mooie stijging aan zit te komen!
Volgens mij zijn we begonnen! Waar zet jij je limiet? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:07:
[...]

Zit ook sinds gisteren in NXT, sell order staat nu op het dubbele van waar ik voor ingekocht heb.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Tatsu schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:43:
Ondertussen heb ik bijna alles bij Kraken weggehaald, het ontiegelijk lang bevestigen van mijn account en de ervaringen van andere mensen hebben me tot dat besluit doen komen.

Heb met Bittrex nu betere ervaringen, heb gisteren op een stijgend moment EuropeCoin ingekocht en dat stijgt nu lekker verder. Zou mooi zijn ik het voor een daling het weer van de hand kan doen :P
Zit sinds gister bij Kraken. Account was binnen 5 minuten van tier 0 naar tier 2 geverifieerd. Overschrijving gedaan en die was zonet binnengekomen. Direct maar even een aantal trades gedaan. Nadeel vind ik wel dat er niet een mooi overzichtje is van de totale waarde van je portfolio. Of zie ik iets over het hoofd? Zag inderdaad iets over het hoofd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 13:53
Bartske schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:58:
Vanochtend weer een mooi bijkoopmomentje voor BTC gehad. Hopen dat hij voor het weekend nog een ATH aantikt, snel verkopen dan en met de weekendcrash weer terugkopen!

(Mijn glazen bol doet het prima op dit moment)
Ben erg benieuwd of dat weer eens gaat gebeuren. Het gaat de afgelopen dagen/weken vooral omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Zit ook sinds gisteren in NXT, sell order staat nu op het dubbele van waar ik voor ingekocht heb.
Dat zou dus ongeveer 0,00005 zijn? Vind het lastig. Vorige keer in deze situatie was de stijging in totaal ongeveer 80%. Lijkt me zo sterk joh..we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
[...]

hmmm, tja als het zo makkelijk voorspelbaar was, Ik bekijk het vanaf de zijlijn, ben wel benieuwd. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
yinx84 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:59:
Stratis is een volgende kandidaat voor een megapump. Gisteren is er op hun Slack gepost dat ze in gesprek zijn met een zekere Koreaanse exchange (laat me raden :)). Vanmorgen al een eindje gestegen aan de hand van dit gerucht.

Edit: meerdere Koreaanse exchanges https://i.redd.it/3z34z1p28dhz.jpg
Hoop het voor je, maar de stijging naar 5.5 euro is niet iets opzienbarends. In de laatste weken heeft het tussen de 4.5 en 6 euro geschommeld. Zolang Stratis daar niet boven komt is er weinig aan de hand.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
LALA schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:27:
[...]

hmmm, tja als het zo makkelijk voorspelbaar was, Ik bekijk het vanaf de zijlijn, ben wel benieuwd. Succes.
Ik ook inmiddels

Maar eens bij binance gevraagd hoelang een btc withdrawal zou moeten duren.

-update-
BTC transfer complete. In totaal ongeveer 2 uur en 20 minuten geduurd.

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 23-08-2017 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
DJH schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:17:
[...]
Nadeel vind ik wel dat er niet een mooi overzichtje is van de totale waarde van je portfolio. Of zie ik iets over het hoofd? Zag inderdaad iets over het hoofd :*)
Overview --> balances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LALA schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:27:
[...]

Zo bedoel ik het natuurlijk niet. Maar aangezien hij 'de vorige keer' 80% was gestegen was ik benieuwd of de limits om die reden nu weer rond de 80% (0.00005) liggen of misschien hoger/lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 09:03
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Zo bedoel ik het natuurlijk niet. Maar aangezien hij 'de vorige keer' 80% was gestegen was ik benieuwd of de limits om die reden nu weer rond de 80% (0.00005) liggen of misschien hoger/lager.
Ik ben benieuwd, de ico zelf was geen succes. Althans er was iedere keer een whale die de volledige 5 miljoen igis of jldra tokens kocht. Dat is op de laatste dag wel aangepast, maar als er 40 verschillende mensen iets hebben kunnen kopen is dat denk ik veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08
RVE_NL schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:07:
[...]

Blij dat ik het al die tijd toch in portfolio heb laten staan, ondanks alle negatieve geluiden hier. Hier word je vrolijk van :)
Onterecht die negatieve verhalen denk ik, daar zit vooral veel FUD bij.
[...]

XRP kun je op Kraken rechtstreeks omzetten in Euro's. Of in een andere coin mocht je dat willen. Mijn ervaring is dat XRP super snel is, sneller dan LTC bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

Noxa schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

[...]
XRP kun je op Kraken rechtstreeks omzetten in Euro's. Of in een andere coin mocht je dat willen. Mijn ervaring is dat XRP super snel is, sneller dan LTC bijvoorbeeld.
Ik kan op Kraken geen XRP kopen, telkens als ik hover over het element verspringt het en kan ik niet selecteren :(.
Zijn er nog met dit probleem?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53

Boesjke

Excellent!!

Nutellaah schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

Ik kan op Kraken geen XRP kopen, telkens als ik hover over het element verspringt het en kan ik niet selecteren :(.
Zijn er nog met dit probleem?
Ja ik had/heb hetzelfde probleem. Wat je kunt doen is linksbovenin de xrp/eur market selecteren (onder het kraken logo) en vervolgens de pagina refreshen. In de nieuw geladen pagina zit hij dan op het goede trading pair. Hopelijk werkt dit bij jou ook!

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
XRP market cap nu $ 11 b dat is 1/3 van ETH. Het kan volgens mij toch niet zo zijn dat als XRP zo doorsteigd een grotere waarde krijgt dan ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
[...]

Jumpman schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Wanneer wordt de snapshot ook alweer genomen voor die coin waarvan ik de naam vergeten ben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Pingu007 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:52:
Zijn er nog meer mensen hier die gaan voor NXT vandaag of morgen? 2de ronde IGNIS komt eraan.
Vorige ronde ging NXT 80% up 3 dagen voor de start van ronde 1, dat zou betekenen dat er morgen weer een mooie stijging aan zit te komen!
Ik heb NXT ooit gekocht voor toen de koers op 0.12291651 EUR stond, en ik wil er vanaf. Ik volg het met aandacht. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Ik heb NXT ooit gekocht voor toen de koers op 0.12291651 EUR stond, en ik wil er vanaf. Ik volg het met aandacht. :)
Zo dan! Jij gaat voor een goeie hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Noxa schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

[...]
Nouja, die "negatieve verhalen" zijn vooral posts die benadrukken dat de coin XRP niets te maken heeft met de Ripple Connect software. Het probleem is dat veel mensen denken dat banken de coin XRP (gaan) gebruiken en deze op de markt moeten gaan kopen, maar dat is dus niet zo. Er worden dus vraagtekens gezet bij de waarde van de coin, omdat deze amper praktisch wordt gebruikt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

Boesjke schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Ja ik had/heb hetzelfde probleem. Wat je kunt doen is linksbovenin de xrp/eur market selecteren (onder het kraken logo) en vervolgens de pagina refreshen. In de nieuw geladen pagina zit hij dan op het goede trading pair. Hopelijk werkt dit bij jou ook!
Bedankt, het werkt!

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Overweegt iemand de Monetha ICO? Ik denk erover om er een X bedrag in te stoppen.. Eerste keer mee met een ICO, ben benieuwd of er wat op te pakken valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
the_scientist schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:28:
Overweegt iemand de Monetha ICO? Ik denk erover om er een X bedrag in te stoppen.. Eerste keer mee met een ICO, ben benieuwd of er wat op te pakken valt...
Het zal voor mij ook de eerste ICO worden waar ik aan mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
the_scientist schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:28:
succes! ik denk dat het binnen 1 minuut uitverkocht is , en dat je er niet tussen komt. Was ook zo bij decentraland. Monetha hanteert dezelfde verkoop methode. Voer voor Whales

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
degroot schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

succes! ik denk dat het binnen 1 minuut uitverkocht is , en dat je er niet tussen komt. Was ook zo bij decentraland. Monetha hanteert dezelfde verkoop methode. Voer voor Whales
Ah, ervaringen mee? Nog strategische tips om de kans te vergroten er wel bij te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vandaag TRON ICO
We will launch TRX(TRON) ICO - BNB Session on Binance exchange at 8PM. Aug 23, 2017 (Beijing Time).
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001239651

dat is 14:00 vanmiddag volgens mij

[ Voor 9% gewijzigd door Viper® op 23-08-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Ik zie op Binance dat vandaag om 14:00 Tron kan worden gekocht. Zal wsl weer binnen 1 min zijn uitverkocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Ah, ervaringen mee? Nog strategische tips om de kans te vergroten er wel bij te kunnen?
Volgens mij is het een kwestie van geluk hebben. Zorgen dat je 1 minuut voor de sales begint overal bent ingelogd en je Ethers / BTC klaar hebt staan. Versturen met meer GAS zodat ze hogere prio hebben. Meer kan je niet doen

[ Voor 32% gewijzigd door degroot op 23-08-2017 11:39 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Klopt, dat wordt refreshen als een idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Xamsix schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

Klopt, dat wordt refreshen als een idioot.
Zeker
Denk dat BNB ook wel wat omhoog schiet, na 14:00 zal die mogelijk zakken als een pudding.

Misschien 13:59 maar BNB in de verkoop doen en de ICO laten schieten

[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 23-08-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

De meeste ETH tokens kan je gewoon met dat ICO contract kopen. Moet je even op reddit zoeken. Dan weet je vrijwel zeker dat je kan deelnemen aan de ico.

Deze dus https://www.reddit.com/r/...r_miss_an_ico_again_tenx/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
degroot schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Volgens mij is het een kwestie van geluk hebben. Zorgen dat je 1 minuut voor de sales begint overal bent ingelogd en je Ethers / BTC klaar hebt staan. Versturen met meer GAS zodat ze hogere prio hebben. Meer kan je niet doen
Wat bedoel je met "versturen met meer GAS"? Slaat dit op die rendementsmunt van NEO, en hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De BTC gaat ook weer lekker :P
Misschien hierdoor? http://segwit.party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdewagt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10-2024
Kan er straks TRX ingekocht worden met BNB of heb je BTC nodig op je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Tdewagt schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:19:
Volgens mij alleen met BNB. Price: 1TRX = 0.00052105 BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Tdewagt schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:19:
https://binance.zendesk.c...RON-Postponed-to-Tomorrow
ICO of TRON has four sessions as follows:
  1. Warm up session
  2. BNB session
  3. BTC session
  4. ETH session
Vandaag is de BNB session. Gisteren waren er overigens 500 miljoen TRX beschikbaar die in 53 seconden weg waren. Vandaag zijn het er maar 300 miljoen dus het zal ook wel weer *zoefweg* zijn.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik heb eindelijk mijn kaart van TenX binnen en gelijk even twee keer getest. Bij Starbucks koffie gehaald met BTC en op Schiphol wat gekocht bij zo'n broodjesding. Werkt echt super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Laatst online: 19-09 07:11
Executor16 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:35:
Ik heb eindelijk mijn kaart van TenX binnen en gelijk even twee keer getest. Bij Starbucks koffie gehaald met BTC en op Schiphol wat gekocht bij zo'n broodjesding. Werkt echt super _/-\o_
1 ding snap ik niet
betalen met cryptocoins is best leuk en snap dat het (wellicht) de toekomst gaat worden
maar dat verhaal met die pizza en laatst ook gelezen over knakker die als 1 van eersten met bitcoins iets had besteld op thuisbezorgd :
iedereen die iets gekocht met BTC heeft min of meer spijt aangezien de prijs zo enorm is gestegen
en zolang de prijs blijft stijgen ben je een dief van je eigen portomonee als je dit met BTC betaald...
toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:52
Guff_ schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:40:
[...]

1 ding snap ik niet
betalen met cryptocoins is best leuk en snap dat het (wellicht) de toekomst gaat worden
maar dat verhaal met die pizza en laatst ook gelezen over knakker die als 1 van eersten met bitcoins iets had besteld op thuisbezorgd :
iedereen die iets gekocht met BTC heeft min of meer spijt aangezien de prijs zo enorm is gestegen
en zolang de prijs blijft stijgen ben je een dief van je eigen portomonee als je dit met BTC betaald...
toch?
Nee hoor dat is gewoon de waarde van de BTC op het moment. Je hebt toch ook geen 'spijt' van je aankopen in euro's als later blijkt dat de euro in dollars uitgedrukt veel meer waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
En als niemand het product gaat gebruiken komt het natuurlijk nooit van de grond.
Tevens zal alles op gebied van innovatie er ook niet op vooruit gaan.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:30

knakworst

Get more sats!

[...]

toch?
Met de euro's die je bespaart kun je weer bitcoins kopen. Voordeel kan zijn dat de transacties niet door je huisbank ingezien kunnen, en je krijgt 0,1% van je betaling terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
BB-One schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:43:
[...]

Nee hoor dat is gewoon de waarde van de BTC op het moment. Je hebt toch ook geen 'spijt' van je aankopen in euro's als later blijkt dat de euro in dollars uitgedrukt veel meer waard is?
Klopt.
Maar er is op BTC een enorm deflatie. Dat ding wordt steeds meer waard.
Nu kan je van 0,001 BTC een koffie en broodje kopen
Over een jaar kan je, als de stijging doorzet, van 0,001 BTC 10 broodjes met koffie kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
[...]

1 ding snap ik niet
toch?
Als ik het in EUR zou uitgeven is dit toch precies hetzelfde (dan kun je zeggen: Ja van die EUR had je beter BTC kunnen kopen want dat stijgt) maar goed, je moet af en toe iets kopen, dus waarom dan niet de coin / het product steunen waar je in investeert ipv EUR te blijven gebruiken?.
Guff_ schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:47:
[...]
Over een jaar kan je, als de stijging doorzet, van 0,001 BTC 10 broodjes met koffie kopen.
Wat ik dan zou moeten doen: Beter 0.001 BTC kopen van mijn Euro en dat broodje met koffie maar helemaal laten gaan nu... Nou nee O+

[ Voor 16% gewijzigd door Executor16 op 23-08-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
Executor16 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:52:
[...]

Als ik het in EUR zou uitgeven is dit toch precies hetzelfde (dan kun je zeggen: Ja van die EUR had je beter BTC kunnen kopen want dat stijgt) maar goed, je moet af en toe iets kopen, dus waarom dan niet de coin / het product steunen waar je in investeert ipv EUR te blijven gebruiken?.
Mee eens.
Stel dat BTC crash dan heb je juist een erg goedkoop broodje en koffie gehad :)

Dus @iedereen : vergeet me post :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
YouTube: Waves candy machine

Leuk voorbeeld waar het Waves platform voor bedoeld is :) Zelf je tokens maken voor een toepassing die je zelf bedenkt. Als dit een beetje doorbreekt ontzettend interessant voor kleine ondernemers... ipv de bekende stempelkaart voor gratis product deel je tokens uit.

En niet alleen voor de kleine ondernemer :)

http://wavescommunity.com...-issued-a-token-on-waves/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Anders schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

https://binance.zendesk.c...RON-Postponed-to-Tomorrow

[...]

Vandaag is de BNB session. Gisteren waren er overigens 500 miljoen TRX beschikbaar die in 53 seconden weg waren. Vandaag zijn het er maar 300 miljoen dus het zal ook wel weer *zoefweg* zijn.
Ik ben benieuwd. Wil er wel een paar kopen, heb op dit moment BNB in de wallet.

Zit alleen te twijfelen, net iets voor 14:00 BNB verkopen zal ook wel flink wat opleveren, iedereen lijkt nu BNB in te slaan natuurlijk.
Of toch long-term TRX, roadmap loopt tot 2024 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Ik zit te twijfelen om een Ledger Nano te kopen. Is het daarbij ook mogelijk om de Ledger als normale usb te gebruiken? Dit om bijvoorbeeld wallets van coins te installeren die niet door ledger gesupport worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Waterkoker schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:08:
Ik zit te twijfelen om een Ledger Nano te kopen. Is het daarbij ook mogelijk om de Ledger als normale usb te gebruiken? Dit om bijvoorbeeld wallets van coins te installeren die niet door ledger gesupport worden?
Nee. Je bent gebonden aan de wallets die Ledger support, dit om de veiligheid van die wallets te kunnen garanderen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:57:

Leuk voorbeeld waar het Waves platform voor bedoeld is :) Zelf je tokens maken voor een toepassing die je zelf bedenkt. Als dit een beetje doorbreekt ontzettend interessant voor kleine ondernemers... ipv de bekende stempelkaart voor gratis product deel je tokens uit.

Komen ze nu mee, ben net terug uit Rusland. :+

Overigens kun je daar beter naar Makburger gaan dan BK. ;)

Grappig dat ik 2 dagen terug eenzelfde idee had (ben me nog druk aan het inlezen op het moment), zo kun je bijv. naast Whoppercoins en McCoins ook Burgercoins of F(ast)F(ood)coins krijgen die onderling verhandelbaar zijn zodat je niet aan 1 toko vastzit met je "spaarpunten" maar er is wel een kans op een wildgroei van munten. (voor zover die er niet al is....)

Ik vind het wel geinig dat ze dat nu juist in Rusland doen maar het is ook wel makkelijk te verklaren, door de huidige situatie rondom de roebel zoeken ze juist naar meer waardevaste decentrale opties om geld te stallen/verhandelen/veilig te besteden. En met 170 miljoen Russen is het best een aardige markt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:12
yinx84 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:57:

Haha, leuk! Ben nog niet in Waves gedoken, maar wist niet dat je je eigen tokens kon maken in het systeem. Heb jij of iemand anders toevallig een link hoe dit alles in elkaar steekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Ben benieuwd of NXT nog echt doorschiet...stapte zelf net iets te laat in doordat ik nog met mijn Rippletjes bezig was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Meessen schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:22:
[...]

Ben blij dat ik afgelopen weekend al me ripple heb verkocht voor 0.15 dollar/stuk :|
Het lukt me keer op keer om op juist voor een daling in te kopen en voor een stijging te verkopen -.-

Ripple heeft zo'n gigantische supply dat je zou denken dat het niet zo veel zou moeten kunnen stijgen in waarde.
Ik ben ook zeer blij dat ik vanmorgen mijn NEO van de hand gedaan heb :+ fml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentjanv
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 11:15
Viper® schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Ik ben ook zeer blij dat ik vanmorgen mijn NEO van de hand gedaan heb :+ fml
Is nu weer mooi aan het stijgen net. Raar wel, echt op 15min +10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Noxa schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:10:
[...]

Nee. Je bent gebonden aan de wallets die Ledger support, dit om de veiligheid van die wallets te kunnen garanderen natuurlijk.
oke, dus buiten ledger om kan je niks zelf installeren? Dus kortgezegd je kan ook niet een excel bestand erop zetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
GAS supply is (helaas) ook "bijgewerkt" op coinmarketcap
van 2 miljoen naar 8 miljoen !!
met een total van 10 en max van 100 :?

vanmorgen meeste van me GAS maar verkocht.. qua BTC zo'n beetje quitte gespeeld :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
Waterkoker schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

oke, dus buiten ledger om kan je niks zelf installeren? Dus kortgezegd je kan ook niet een excel bestand erop zetten oid?
Nee. Bij mijn weten is het een compleet gesloten systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willtc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 13:18
Waterkoker schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:35:
[...]
Klopt, als je de Ledger aansluit op de USB vraagt ie om je toegangscode. Na invoeren hiervan kan je kiezen uit 1 van de geïnstalleerde apps (voornamelijk wallets, maar ook bijvoorbeeld een 2FA app kan je installeren).
Deze App start je dan op (bijvoorbeeld ETH app, Stratis app)

Vervolgens open je de Chrome extensie en start de wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Guff_ schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:36:
GAS supply is (helaas) ook "bijgewerkt" op coinmarketcap
van 2 miljoen naar 8 miljoen !!
met een total van 10 en max van 100 :?

vanmorgen meeste van me GAS maar verkocht.. qua BTC zo'n beetje quitte gespeeld :|
Ah vandaar de stijging van Neo waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Viper® schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:07:
[...]

Ik ben benieuwd. Wil er wel een paar kopen, heb op dit moment BNB in de wallet.

Zit alleen te twijfelen, net iets voor 14:00 BNB verkopen zal ook wel flink wat opleveren, iedereen lijkt nu BNB in te slaan natuurlijk.
Of toch long-term TRX, roadmap loopt tot 2024 volgens mij
Dit kun je inderdaad wel bij toekomstige ICO's doen. Na de ICO de drop afwachten, BNB kopen. Vlak voor de ICO staat BNB op zijn hoogst; BNB verkopen.

Ik houd mijn BNB vast voorlopig, denk nog altijd dat de waarde richting 10 dollar kan gaan einde jaar. Ga wel proberen wat TRON te krijgen, maar heel eerlijk denk ik niet dat dat gaat lukken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Xamsix schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:46:
[...]

Dit kun je inderdaad wel bij toekomstige ICO's doen. Na de ICO de drop afwachten, BNB kopen. Vlak voor de ICO staat BNB op zijn hoogst; BNB verkopen.

Ik houd mijn BNB vast voorlopig, denk nog altijd dat de waarde richting 10 dollar kan gaan einde jaar. Ga wel proberen wat TRON te krijgen, maar heel eerlijk denk ik niet dat dat gaat lukken :')
Voor vrijdag staat de LLT ICO op de planning. Echter zijn hier de BNB, BTC en ETH sessies op hetzelfde moment.

Even kijken of TRON lukt, maar ik vermoed dat ik ook achter het net ga vissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tdewagt
pfff.. Sorry we to late..

jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Viper® schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

Voor vrijdag staat de LLT ICO op de planning. Echter zijn hier de BNB, BTC en ETH sessies op hetzelfde moment.

Even kijken of TRON lukt, maar ik vermoed dat ik ook achter het net ga vissen.
Pfoe, dit was een major faal van mij. Had verkeerde amount, moest snel aanpassen. Toen stond ik in de wachtrij, en helaas, niet gehaald. Maat van mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Ik deed het echt super snel, en was weer eens te laat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Tdewagt schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:01:

jammer.
Haha

Volgens mij heb je nog meer kans op een Ibood box joh.
Er kwam nog wel de melding, order in queue

gelijk een BNB dump natuurlijk haha

[ Voor 7% gewijzigd door Viper® op 23-08-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Binnen enlele seconden uitverkocht,geen kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdewagt
Ja dat kwam bij mij ook in beeld idd. helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09-2023

daf

Tdewagt schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:01:

jammer.
Same here, kan niet langer geduurd hebben dan 3 seconden, toen hele tijd submitting order en ...too late :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:17
Viper® schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:02:
[...]

Haha

Volgens mij heb je nog meer kans op een Ibood box joh.
Er kwam nog wel de melding, order in queue

gelijk een BNB dump natuurlijk haha
Ik had een sterkere koersdaling verwacht. Dat was eergisteren een feest, had een leuke buy order klaarstaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
sylvesterrr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:06:
[...]

Ik had een sterkere koersdaling verwacht. Dat was eergisteren een feest, had een leuke buy order klaarstaan. :)
Klopt, toen zag ik 55000 voorbij komen dacht ik.

Maar er komen nog 2 TRON ICO sessies, van ETH en BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Viper® schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:06:
[...]

Maar er komen nog 2 TRON ICO sessies, van ETH en BTC
BTC en Ethereum:

Warm up session
BNB session
BTC session
ETH session

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Viper® schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:06:
[...]

Maar er komen nog 2 TRON ICO sessies, van NEO en BTC dacht ik
Yep, had een buy order op 55000 staan. Puur toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
sylvesterrr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:06:
Ja, en een sterkere stijging van tevoren, gezien de hype rondom de TRX-ICO. Maar dan nog, dit is wel snel 10% verdienen natuurlijk. Ik had helaas net geen tijd om ze voor 14:00 van de hand te doen :/

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
RRCreations schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

BTC en Ethereum:

Warm up session
BNB session
BTC session
ETH session
Weten jullie dat zeker? Ik zie namelijk helemaal geen logo van TRON erbij staan. Het gaat om LLT tokens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Anders schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Ja, en een sterkere stijging van tevoren, gezien de hype rondom de TRX-ICO. Maar dan nog, dit is wel snel 10% verdienen natuurlijk. Ik had helaas net geen tijd om ze voor 14:00 van de hand te doen :/
Afbeeldingslocatie: https://s.skewl.net/f3fiq
Helaas bleef die stijging ook uit. Ik had zonet namelijk zowel een buy als sell order klaarstaan. :+

Als je je BNB om kwart voor twee van de hand had gedaan, dan had je net iets meer BNB kunnen terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemhendrik
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:27
Wederom niet gelukt Tron te kopen en ik zou toch zweren binnen een seconde de order geplaatst te hebben. Blijkbaar kan het dus nog sneller. Maar hoe dan? Iemand tips of moet ik gewoon sneller tikken?
Pagina: 1 ... 69 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).