Flipm0de schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:26:
[...]
Volgens mij heb jij de s8 en een iPhone? Wat wordt je daily driver? Waarom? Zou je meer kunnen vertellen over de s8 ten opzichte van een iPhone? Ik "neig" naar de Samsung door de extra functionaliteit en prijs. Maar dit deed ik twee jaar geleden ook. Heb toen twee weken een s6 gehad en die verkocht en weer heel snel een 6s gehaald waar ik nog steeds gelukkig mee ben.
Ik heb zowel een iPhone 7 en S8 ja. De iPhone is stof aan het happen in een kast en de S8 is mijn daily driver.
Ik heb de iPhone 3GS/4/4S/5/5S/6/6S gehad en nu dus de 7 een half jaar in gebruik voordat ie de kast in ging.
Vorig jaar paar maandjes de S7 maar die vond ik echt zwaar ruk, toen weer gauw naar de iPhone.
Ik persoonlijk, vind dat Samsung van heel ver is gekomen met de S8, als ook de maandelijkse updates en dan met name de Augustus update.
Mijn S8 is on par met mijn iPhone 7, sterker nog, op sommige vlakken of functies sneller dan mijn iPhone 7.
Mijn S8 is zeer smooth, ik ervaar geen lag ofzo. Ok wellicht openen mijn apps op de S8 ongeveer 0,003 seconden langzamer dan op mijn iPhone. Maar heb geleerd er mee te leven
Ik kom toch telkens weer terug naar een iPhone, om het update beleid, support en duurzaamheid. Die is gewoonweg top bij Apple.
Ik vind echter iOS al een paar jaar über saai, ook al werkt iOS prima.
Verder heb ik moeite met dat Apple de totale controle houdt op 't OS.
Sommige mensen vinden dat uiteraard prima, een bedrijf de volledige controle geven nadat je soms dus ruim €1000 uitgeeft voor een telefoontje.
Ik ben zeer te spreken over de vrijheid die ik krijg op mijn S8.
Het blijft voornamelijk een voorkeur voor een ieder, iOS of Android.
Ik kan met beide prima overweg.
Verder vind ik wat ik tot nu toe heb gezien van iOS 11 niet echt heel bijzonder.
Maar 1 ding is voor mij zeker: de tijd dat de iPhone een soort van superieur is aan alle andere smartphone fabrikanten, is zeker voorbij na de S8.
Neemt niet weg dat ik onwijs uitkijk naar de iPhone 8, want die gaat hoogstwaarschijnlijk mijn iPhone 7 vervangen.
En dan heb ik het nog niet eens over de prijs gehad.
Je kan een nieuwe S8 al krijgen momenteel voor zo'n €550. Dat scheelt zo'n €500 met zometeen de nieuwe iPhone 8.
[
Voor 7% gewijzigd door
_Bailey_ op 05-09-2017 15:00
]