[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 8 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:16:
Dev Bèta 7 is uit.

Voor mij is het nog even wachten op public beta 6...waarschijnlijk iets later vanavond rond 22:00.
hey @dafmay ! al een tijdje niet gezien...nu weet ik waarom!? ;) geen Android (meer) voor jou?

Zeer benieuwd hoe de 7e Beta van iOS 11 draait. Ik heb nog 10.3.2 op mijn iPhone 7. Wellicht komende week eens de Beta installeren.

Hoor graag van een ieder hier die 'm draait, hoe die bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:04
Echt sinds de beta6 geen echte problemen meer, verwacht van deze beta ook niet echt problemen of echt grote verbeteringen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54
Geert1976 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:15:
[...]
hey @dafmay ! al een tijdje niet gezien...nu weet ik waarom!? ;) geen Android (meer) voor jou?

Zeer benieuwd hoe de 7e Beta van iOS 11 draait. Ik heb nog 10.3.2 op mijn iPhone 7. Wellicht komende week eens de Beta installeren.
Hey Geert...dat is zeker weer even geleden man...alles goed? :*) Klopt...ben sinds eind vorig jaar over op iPhone 7 Plus. Bevalt geweldig goed...had ik eerlijk gezegd niet verwacht als verstokte Android-fiel ;)

Jij ook over dus?

Als je twijfelt over ios 11 beta...lekker bij 10.3 blijven...draait toch stukje soepeler. Maar wil je weer ff pielen dan over op de beta 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:25:
[...]

Hey Geert...dat is zeker weer even geleden man...alles goed? :*) Klopt...ben sinds eind vorig jaar over op iPhone 7 Plus. Bevalt geweldig goed...had ik eerlijk gezegd niet verwacht als verstokte Android-fiel ;)

Jij ook over dus?

Als je twijfelt over ios 11 beta...lekker bij 10.3 blijven...draait toch stukje soepeler. Maar wil je weer ff pielen dan over op de beta 8)
ik heb mijn iPhone 7 in de la liggen hier...via Samsung S8 naar een LG G6 gegaan en nu dus nog de S8 en de iPhone 7.
En uiteraard wachtende op de iPhone 8.

Bedankt voor je tip omtrent de nieuwste beta van iOS 11. Ik wacht nog ff met de beta op mijn iPhone te zetten. Ik kijk eerst ff de kat uit de boom ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Public Beta 6 ook beschikbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Indeed...geinstalleerd en draait nu al een heel stuk vlotter en soepeler dan pb 5, m.n. animaties.

d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 21-08-2017 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Geert1976 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:33:

Bedankt voor je tip omtrent de nieuwste beta van iOS 11. Ik wacht nog ff met de beta op mijn iPhone te zetten. Ik kijk eerst ff de kat uit de boom ;)
Hey Geert,

Public beta 6 draait erg goed...weer vergelijkbaar zoals vanouds op 10.3. Dus mocht je toch de overstap willen maken dan kun je nu prima instappen denk ik d:)b :*)

Edit : excuus had m'n vorige post moeten aanpassen ipv een nieuw bericht.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 21-08-2017 22:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor degene die een voorproefje willen zien;

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Vaag! Hier nog geen pb 6, op geen van mijn apparaten!

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Geert1976 Het draait goed vanaf B6 op SE en 7 hier
@DaveD1109 staat niet bij je software update, ben je wel aangemeld ?

[ Voor 40% gewijzigd door Hackus op 21-08-2017 23:58 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:06
Het viel me op vakantie op dat de Personal Hotspot niet werkt. Ik gebruik een iPad Air 2 (met IOS11 pb5 en 6) en een iPhone 7 met dezelfde IOS-versie. Ik zie op de iPad wel dat de hotspot er is, maar als ik er mee verbinding wil maken dan duurt het heel lang en vervolgens krijg ik de melding 'unable to start hotspot'. Het gekke is dat vanaf een Windows laptop wel verbinding gemaakt kan worden (via Wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
PhilipsFan schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:07:
Het viel me op vakantie op dat de Personal Hotspot niet werkt. Ik gebruik een iPad Air 2 (met IOS11 pb5 en 6) en een iPhone 7 met dezelfde IOS-versie. Ik zie op de iPad wel dat de hotspot er is, maar als ik er mee verbinding wil maken dan duurt het heel lang en vervolgens krijg ik de melding 'unable to start hotspot'. Het gekke is dat vanaf een Windows laptop wel verbinding gemaakt kan worden (via Wifi).
Je hebt er toch wel melding van gemaakt via de feedback app?

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
iAmRenzo schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:11:
[...]
Jazeker maar ik vind het niet echt een verbetering. Maar Nederlands is gewoon een lastige taal. M'n vriend heeft de Franse Siri, dat klinkt echt een stuk beter. Net als Engels.
De nieuwe vrouwelijke stem vind ik best okee in NL.
Die vent daarentegen is echt een regelrechte ramp. Heb er voor de lol feedback op ingedient. Niet dat t gaat veranderen, maar toch. :’)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Dat effect voor control center is wel ff wennen. Kreeg t gevoel alsof je ook een swipedown kan doen om er weer uit te komem, maar zo werkt t toch nog steed niet. :P
Verder draait b7 stabiel tot dusver. Ben benieuwd of de accuduur op iPhone iets verbeterd, die vond ik op b6 tegenvallen.

Helaas nog steeds geen optie om wifi helemaal uit te zetten via control center en daar erger ik me kapot aan.
Heb hier meerdere AP’s hangen, zet je wifi “uit”, kom je in t bereik van de andere AP (zelfde ssid enzo): maakt ie doodleuk weer verbinding. Bloedirritant en omslachtig.
Dit is trouwens in sommige scenario’s ook gewoon een beveiligingsrisico, ik snap niet waarom ze dit zo super vervelend hebben gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 22-08-2017 03:09 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
WhatsappHack schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:54:
Helaas nog steeds geen optie om wifi helemaal uit te zetten via control center en daar erger ik me kapot aan.
Heb hier meerdere AP’s hangen, zet je wifi “uit”, kom je in t bereik van de andere AP (zelfde ssid enzo): maakt ie doodleuk weer verbinding. Bloedirritant en omslachtig.
Dit is trouwens in sommige scenario’s ook gewoon een beveiligingsrisico, ik snap niet waarom ze dit zo super vervelend hebben gemaakt.
Het lijkt me dat weinigen blij zullen zijn met die halfslachtige werking. Tenzij degenen die constant online willen zijn of hen die veel waarde hechten aan gemakzucht en automatisch.

Gelukkig is er nog de "Vliegtuigstand", waar ik sinds de Beta nu vrijwel altijd op terugval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ettepet schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 04:12:
[...]

Het lijkt me dat weinigen blij zullen zijn met die halfslachtige werking. Tenzij degenen die constant online willen zijn of hen die veel waarde hechten aan gemakzucht en automatisch.

Gelukkig is er nog de "Vliegtuigstand", waar ik sinds de Beta nu vrijwel altijd op terugval.
Yup. Vliegtuigstand is hier geen optie helaas want dan knikkert ie 4G er ook uit, hehe.

Het landscape keyboard op iPhone is ook raar. Ik dacht dat dit een bug was, maar nu we meerdere versies verder zijn en het nog niet is “gefixed” denk ik dat het de bedoeling is dat het er zo uit ziet? Oo Erg mooi is het niet, zal wel wat komen in de final release na iPhone 8 aankondiging misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Hackus schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 23:57:
dafmay schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:58:
[...]

Hey Geert,

Public beta 6 draait erg goed...weer vergelijkbaar zoals vanouds op 10.3. Dus mocht je toch de overstap willen maken dan kun je nu prima instappen denk ik d:)b :*)
thanks mannen! klinkt goed, deze week maar eens uitproberen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Hackus schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 23:57:
@DaveD1109 staat niet bij je software update, ben je wel aangemeld ?
Jazeker! Draai al vanaf public beta 2 iOS 11 op mijn iPad en iPhone.

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 15:12

Kevinr1989

I am the danger

WhatsappHack schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 02:54:
Dat effect voor control center is wel ff wennen. Kreeg t gevoel alsof je ook een swipedown kan doen om er weer uit te komem, maar zo werkt t toch nog steed niet. :P
Verder draait b7 stabiel tot dusver. Ben benieuwd of de accuduur op iPhone iets verbeterd, die vond ik op b6 tegenvallen.

Ik denk het, jij zegt het. Is niet echt wat ik van Apple gewend ben... Hoop dat ze daar nog eens kritisch naar zullen kijken want ik ben er ook absoluut niet content mee...

Overall gezien draait de pb5 goed, enige aanmerking die ik had was dat de batterij was sneller leeg liep dan dat ik verwacht had en dat hij zo nu en dan bevriest.

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

WhatsappHack schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 01:12:
De nieuwe vrouwelijke stem vind ik best okee in NL.
Die vent daarentegen is echt een regelrechte ramp. Heb er voor de lol feedback op ingedient. Niet dat t gaat veranderen, maar toch. :’)
_/-\o_
Ik zal mevrouw eens instellen.

Voor de gebruikers van Faces in iCloud Photo Library... ik merk dat mijn iPhone nóg steeds op "Personen worden bijgewerkt..." staat. Hij heeft zeker elke nacht aan de lader gehangen.
Ook merk ik dat het aantal personen op mijn iPad en iPhone ongelijk is. Het was een grote puinhoop, want omdat het niet gesynced werd heb ik er nooit meer wat aan gedaan.
Bij jullie ook zo'n ongesyncted zooi? En aan 't begin van de beta's zat een "reset faces" knop, die zie ik nergens meer... misschien is van scratch beginnen een prettigere optie?!

[ Voor 43% gewijzigd door iAR op 22-08-2017 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:01
Ik heb inmiddels ook IOS 11 B5 geïnstalleerd op mijn SE en gisteravond de update uitgevoerd naar B6.
Alles voelt erg snappy aan en draait goed. Echter heb ik nog steeds een vreemd klein 'probleempje' dat ik al sinds 10.3 ervaar: Ik gebruik mijn SE als wekker. Als ik (na snoozen) de wekker wil uitschakelen middels de slider schiet de wekker weer aan (slider gaat uit en direct weer aan). Na het opnieuw uitzetten van de desbetreffende wekker middels de slider is hij wel gedeactiveerd. Het viel mij op dat dit niet het geval was bij B5, maar bij B6 weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
DaveD1109 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 06:48:
[...]

Jazeker! Draai al vanaf public beta 2 iOS 11 op mijn iPad en iPhone.
Staat er bij configuratie - algemeen -Profiel nog de iOS beta profiel getoond? If not dan zit daar de oorzaak

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
NielsTn schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:50:
[...]

Staat er bij configuratie - algemeen -Profiel nog de iOS beta profiel getoond? If not dan zit daar de oorzaak
Wilde net mijn post aanpassen, maar dat was inderdaad het euvel! ;)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het niet kunnen instellen van mobiel data per app?
ik gebruik Iphone 7 met public 6. en kan dus al langere tijd niet meer onder instellingen-mobiel netwerk instellen welke apps mobiel netwerk mogen gebruiken. Bij mij staan nu alleen facetime en wallet er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:42:
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het niet kunnen instellen van mobiel data per app?
ik gebruik Iphone 7 met public 6. en kan dus al langere tijd niet meer onder instellingen-mobiel netwerk instellen welke apps mobiel netwerk mogen gebruiken. Bij mij staan nu alleen facetime en wallet er...
Ik heb mijn 7 niet bij de hand, maar op SE geen probleem. Heb je al even roaming en data uit en weer aangezet of wat heb je zelf geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:42:
iPhone 7 met public 6, ik zie gewoon een lange lijst met apps en kan per app een knopje aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:53:
[...]

Ik heb mijn 7 niet bij de hand, maar op SE geen probleem. Heb je al even roaming en data uit en weer aangezet of wat heb je zelf geprobeerd ?
Ja ik heb dat al geprobeerd, soft reboot alles. maar blijft een probleem. al een aantal beta versies lang:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhilipsFan schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:56:
[...]

iPhone 7 met public 6, ik zie gewoon een lange lijst met apps en kan per app een knopje aanzetten.
dat is wel raar, vanaf welke beta ben jij begonnen? welke internet provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Al terug naar 10 gezet en opnieuw 11 pb6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:33:
Al terug naar 10 gezet en opnieuw 11 pb6 ?
Ja dat is me laatste redmiddel, dan moet ik eerst even al me foto's op icloud zetten. want dan ga ik een aantal weken terug. goeie link naar het resetten naar 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:07:
[...]

Ja dat is me laatste redmiddel, dan moet ik eerst even al me foto's op icloud zetten. want dan ga ik een aantal weken terug. goeie link naar het resetten naar 10?
Dit bedoel je ?

https://www.appletips.nl/ios-11-downgraden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:07:
[...]

Heb je geen lijst met apps als je helemaal omlaag scrollt in Instellingen dan? (Dus niet onder mobiel netwerk, maar in t hoofdscherm van instellingen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nooit begrepen wat de doelgroep is voor zulke artikelen. Als je niet snapt hoe je moet downgraden dan heb je eigenlijk al helemaal niets te zoeken op dergelijke beta's.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Donstil schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:54:
[...]

Nooit begrepen wat de doelgroep is voor zulke artikelen. Als je niet snapt hoe je moet downgraden dan heb je eigenlijk al helemaal niets te zoeken op dergelijke beta's.
Easy Don...denk aan je hart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dafmay schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:02:
[...]

Easy Don...denk aan je hart >:)
Haha ik heb gewoon een afkeer tegen iCulture maar ook wel andere blogs doen dit.
Makkelijk scoren, clickbait enz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Donstil schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:31:
[...]
Haha ik heb gewoon een afkeer tegen iCulture maar ook wel andere blogs doen dit.
Makkelijk scoren, clickbait enz :+
Point taken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik gaf even snel een optie. Ik geef je wel gelijk, maar aan de andere kant, Er is wel public beta.
Ja, men vind wel de weg het te installeren, maar kijkt niet verder.. daar heb je wel gelijk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik ben niet blij met de nieuwe controlcenter, ik moet de video blijkbaar eerst onderbreken voordat ik bij het geluid kom ☹

[ Voor 4% gewijzigd door Jeffrey88 op 22-08-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Iemand enig idee hoe ik afkom van de optie om het toetsenbord te verkleinen (om makkelijker te typen met één hand) via het wereldbolletje? Ik zal het nooit gebruiken en ik doe het telkens per ongeluk als ik even snel naar de emoji's toe wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

sebasmac schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:03:
[...]

Ja, voor mij hetzelfde! Bij mij werkt carplay niet meer en het afspelen van muziek niet meer via USB. Enige mogelijkheid is Bluetooth soms via handmatige bediening op iPhone en soms werkt de stuurbediening wel. Werkelijk alles al geprobeerd om dit te fixen, niks lijkt te helpen :(
Same here met een iPhone 6. Auto herkent de telefoon niet en in iOS onder Settings --> General --> Carplay zie ik ook mijn auto niet verschijnen. Vriendin heeft een iPhone 7+ met iOS 11 (zelfde Beta) en deze doet het wel 8)7

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb nog steeds een beetje ruzie met iCloud Photo Library... nu met people.
- ik heb veel fouten tussen andere personen staan
- er ontbreken heel veel personen (die je altijd kon zien bij voeg toe)
- hij is nog steeds aan het scannen. al daaagen.
- en toen ik zojuist mijn iPhone een hard reset gaf was my bibliotheek leeg, die overigens nu wel weer gedownload wordt.
Guzanni schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:53:
Iemand enig idee hoe ik afkom van de optie om het toetsenbord te verkleinen (om makkelijker te typen met één hand) via het wereldbolletje? Ik zal het nooit gebruiken en ik doe het telkens per ongeluk als ik even snel naar de emoji's toe wil..
heb je al eens bij de toetsenbord instellingen gekeken? eenhandig toetsenbord: uit.

[ Voor 37% gewijzigd door iAR op 23-08-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
iAmRenzo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:20:
Ik heb nog steeds een beetje ruzie met iCloud Photo Library... nu met people.
- ik heb veel fouten tussen andere personen staan
- er ontbreken heel veel personen (die je altijd kon zien bij voeg toe)
- hij is nog steeds aan het scannen. al daaagen.
- en toen ik zojuist mijn iPhone een hard reset gaf was my bibliotheek leeg, die overigens nu wel weer gedownload wordt.

[...]

heb je al eens bij de toetsenbord instellingen gekeken? eenhandig toetsenbord: uit.
Ja, die staat ook uit. Maar dan zie ik alsnog de mogelijkheid om het in te schakelen via het wereldbolletje. Hoop dat het een bug is, want het zit nu alleen maar in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 20:25:
[...]

Heb je geen lijst met apps als je helemaal omlaag scrollt in Instellingen dan? (Dus niet onder mobiel netwerk, maar in t hoofdscherm van instellingen)
Ja deze lijst heb ik wel, alleen daar kan ik het gebruik van mobiele data niet instellen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier nog steeds forse problemen met t streamen van muziek in de auto, zowel via bluetooth als via USB. Heb al een bug report aangemaakt bij Apple, maar nog niets op gehoord..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

BlizzarD schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:29:
Same here met een iPhone 6. Auto herkent de telefoon niet en in iOS onder Settings --> General --> Carplay zie ik ook mijn auto niet verschijnen. Vriendin heeft een iPhone 7+ met iOS 11 (zelfde Beta) en deze doet het wel 8)7
Bluetooth handmatig uit en met lightning aangesloten? Of radio in de auto resetten een mogelijkheid?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:05
Jeffrey88 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:22:
Ik ben niet blij met de nieuwe controlcenter, ik moet de video blijkbaar eerst onderbreken voordat ik bij het geluid kom ☹
Hoezo? Geluid staat sowieso direct in het control center en verder kan je ook nog een 3D touch doen op de play/previous/next buttons zodat je daar meer opties te zien krijgt.
Of bedoelen we allebei nu wat anders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:53
BlizzarD schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:29:
[...]

Issue is bij mij opgelost vanaf beta 4 geloof ik. Werkt weer als een zonnetje. Voor beta 4 had ik het enigsinds aan de praat eerst de auto geheel laten opstarten (volkswagen met app connect) en als app connect helemaal geladen is dan pas de iphone aansluiten.

• Jeffrey88
Fuwor schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:32:
[...]

Hoezo? Geluid staat sowieso direct in het control center en verder kan je ook nog een 3D touch doen op de play/previous/next buttons zodat je daar meer opties te zien krijgt.
Of bedoelen we allebei nu wat anders? :P
Ik gebruik de Ipad dus geen 3D touch te bekennen ´-)
Ik vond het fijner dat ik de control center omhoog kon trekken en daar de helderheid/volume kon aanpassen zonder dat ik de video in miniatuur versie hoef te zien tezamen met mijn andere open apps om het geluid aan te passen.

Maar blijkbaar kun je in een aantal apps/ internet pagina’s het geluid rechtsboven in het scherm aanpassen, ik hoop dat dit een beetje de standaard wordt.

Voor de rest ben ik dik tevreden over wat we in ios11 hebben gekregen dus ik zal het maar slikken, ik had nog graag wat andere nieuwe dingen gezien, maar dat zijn ios 12/13 dromen

[ Voor 15% gewijzigd door Jeffrey88 op 24-08-2017 04:17 ]

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik snap de regels rond het nieuwe filmformaat van IOS11 niet:
- neem iets op op iPad met iOS11
- soms kan ik het wel bekijken op mij niPhone op iOS10, soms niet.
- soms kan ik een iOS11 filmpje eerst wel op iOS10 bekijken, maar later niet meer. Alsof het ´s nachts door mijn iPad geconverteerd wordt!
Weet iemand meer over die nieuwe codec en compatibility daarvan?

Mixed Reality dev

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Menesis schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:10:
Ik snap de regels rond het nieuwe filmformaat van IOS11 niet:
- neem iets op op iPad met iOS11
- soms kan ik het wel bekijken op mij niPhone op iOS10, soms niet.
- soms kan ik een iOS11 filmpje eerst wel op iOS10 bekijken, maar later niet meer. Alsof het ´s nachts door mijn iPad geconverteerd wordt!
Weet iemand meer over die nieuwe codec en compatibility daarvan?
https://devstreaming-cdn....oducing_heif_and_hevc.pdf

100+ pagina's. Is dat bèta profiel per ongeluk op je device terecht gekomen?

NRG

• Jeffrey88
Ik hoop echt dat ios 11 tussenijds een mini update krijgt voor 3 actieve kolommen op de 12,9. Dat 3e vliegende paneel is best wel handig, maar het pakt soms toch onnodige beeldruimte omdat de eerste 2 vensters niet in grootte meeschalen.

Mijn pro 9,7 zit nog op ios 10 vanwege werkgerelateerde dingen, maar elke keer voelt dat OS gewoon verouderd aan :/

3 colom

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
GilbertvH schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:25:
Ik heb inmiddels ook IOS 11 B5 geïnstalleerd op mijn SE en gisteravond de update uitgevoerd naar B6.
Alles voelt erg snappy aan en draait goed. Echter heb ik nog steeds een vreemd klein 'probleempje' dat ik al sinds 10.3 ervaar: Ik gebruik mijn SE als wekker. Als ik (na snoozen) de wekker wil uitschakelen middels de slider schiet de wekker weer aan (slider gaat uit en direct weer aan). Na het opnieuw uitzetten van de desbetreffende wekker middels de slider is hij wel gedeactiveerd. Het viel mij op dat dit niet het geval was bij B5, maar bij B6 weer terug is.
Ik heb dit ook, echter de ene keer niet en de andere keer wel.
Het lijkt erop als ik snooze dat ik het 2 keer moet bevestigen maar als ik het alarm 'cancel' ik het maar 1 keer hoef te doen.

In ieder geval zit ik op de laatste officiele versie en niet iOS11.

Zucht...

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
GerardVanAfoort schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:20:
[...]

https://devstreaming-cdn....oducing_heif_and_hevc.pdf

100+ pagina's. Is dat bèta profiel per ongeluk op je device terecht gekomen?
thanks voor de link. Waarom zou het profiel toevallig op Mn iPad terecht zijn gekomen? Ik maak apps met arkit, daarom heb ik ios11beta..

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meer mensen waar “op mijn iPad” niet meer werkt binnen de files app?
Ik zie hier in dit topic wel twee berichten terug maar deze zijn uit de tijd van beta 3, weet iemand hier of dat bewust verdwenen is?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ndcqsdpuqgfhn.jpeg

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 25-08-2017 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:08
Die was bij mij bij beta 5 al weg.
Vaag ding, die files app. Kan er niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zxr king
  • Laatst online: 12-09 22:47
Opslaan “op mijn iPad” is nog gewoon beschikbaar maar zit de eerste keer verborgen. Je moet bijvoorbeeld vanuit Pages even een bestand opslaan in mijn bestanden (via dat open vierkantje met pijltje erin). Dan zal je zien dat hij er weer bij staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0tTy1Ezw7C5goDQT8ABvW5lz/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/APbJwrUzjnglfx3zEFfdqtuk/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wCx3ucppGewzQxfIrHlD58WW/full.png

[ Voor 36% gewijzigd door zxr king op 25-08-2017 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand wat er gebeurt als je nu iOS 10 opnieuw installeert, kan je dan de iCloud backup van Whatsapp nog restoren?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
aangezien Siri ook in iOS 11 zit, hier een vergelijking van Siri van Apple en Bixby van Samsung (wat pas een paar dagen voor live is voor de meeste landen)

YouTube: BIXBY Voice vs SIRI - Detailed Voice Assistant Comparison

Echt ronduit bizar dat Siri, wat al jaren bestaat, eigenlijk totaal NIET de basis instructies/acties kan uitvoeren.
Tegelijk, erg mooi wat Samsung in zo een korte tijd al heeft gedaan met Bixby.

De meest simpele basis acties uitvoeren is gewoonweg onmogelijk voor Siri.

Deze video is echt mind blowing in zwaar voordeel van Bixby, wat dus eigenlijk nog geen weekje echt live is.
Je kan echt heel diep gaan met Bixby, dwz complexe acties laten uitvoeren.

Nooit gedacht dat Samsung lichtjaren vooruit zou lopen met hun nieuwe, 1 week oude voice assistant, Bixby, tegenover een zwaar volwassen Siri (niet dus).

[ Voor 40% gewijzigd door _Bailey_ op 26-08-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Geert1976 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:24:
aangezien Siri ook in iOS 11 zit, hier een vergelijking van Siri van Apple en Bixby van Samsung (wat pas een paar dagen voor live is voor de meeste landen)

Echt ronduit bizar dat Siri, wat al jaren bestaat, eigenlijk totaal NIET de basis instructies/acties kan uitvoeren.

Deze video is echt mind blowing in zwaar voordeel van Bixby, wat dus eigenlijk nog geen weekje echt live is.

Nooit gedacht dat Samsung lichtjaren vooruit zou lopen met hun nieuwe, 1 week oude voice assistant, Bixby, tegenover een zwaar volwassen Siri (niet dus).
Hij laat heel mooi zien hoe je je scherm kan bedienen en een foto kan bewerken met Bixby, maar even serieus; is dat nou wat je wilt?
Je gebruikt een voice assistant toch voor heel andere dingen wanneer je geen handen beschikbaar hebt, bijvoorbeeld in de auto om een bericht te sturen, om muziek af te spelen of te navigeren naar een bepaalde plek. Of vanuit je luie stoel om de lichten aan te zetten. Ik zeg niet dat Samsung deze dingen niet kan hoor, dat zal Bixby ook prima kunnen! Maar deze vergelijking en de conclusies die je trekt kan ik me niet helemaal in vinden.

Een leuke gimmick natuurlijk maar in dagelijks gebruik ik ga toch niet tegen mijn telefoon zeggen: "Veeg naar links op het homescreen", "Zet de camera settings op UHD" of "Maak een foto".

Verder; hebben jullie, ook in iOS 11 nog, best vaak dat Siri geactiveerd wordt door een video/film/tv waarin totaal geen 'Hé Siri' gezegd wordt? Ook na het opnieuw instellen van Hé, Siri gebeurt dit nog regelmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey88
Fuwor schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:37:
[...]

Hij laat heel mooi zien hoe je je scherm kan bedienen en een foto kan bewerken met Bixby, maar even serieus; is dat nou wat je wilt?
Je gebruikt een voice assistant toch voor heel andere dingen wanneer je geen handen beschikbaar hebt, bijvoorbeeld in de auto om een bericht te sturen, om muziek af te spelen of te navigeren naar een bepaalde plek. Of vanuit je luie stoel om de lichten aan te zetten. Ik zeg niet dat Samsung deze dingen niet kan hoor, dat zal Bixby ook prima kunnen! Maar deze vergelijking en de conclusies die je trekt kan ik me niet helemaal in vinden.

Een leuke gimmick natuurlijk maar in dagelijks gebruik ik ga toch niet tegen mijn telefoon zeggen: "Veeg naar links op het homescreen", "Zet de camera settings op UHD" of "Maak een foto".

Verder; hebben jullie, ook in iOS 11 nog, best vaak dat Siri geactiveerd wordt door een video/film/tv waarin totaal geen 'Hé Siri' gezegd wordt? Ook na het opnieuw instellen van Hé, Siri gebeurt dit nog regelmatig.
Ik denk dat je tekort schiet in het vooruit denken met deze conclusie. Er zijn best momenten dat dit handig kan uitkomen, bijvoorbeeld als je je handen vol hebt of smerig dan kun je alsnog je telefoon raadplegen.

Maar misschien nog belangrijker is de groep van mensen met fysieke beperkingen die hen belemmerd een mobiel apparaat (normaal) te bedienen. Ook met een visuele beperking kan het verdraaide handig zijn als je je mobiele apparaat grotendeels tot volledig met je stem kan bedienen.

Mobiele apparaten worden steeds handiger voor deze doelgroepen maar zijn dikwijls traag en omslachtig door de manier hoe de interface van het toestel werkt.
Probeer je iphone/ipad maar eens blind te gebruiken en je zult er achterkomen dat je een hoop vanzelfsprekende functies en acties lastiger en langzamer zal uitvoeren dan wat je gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Bij mij heb ik regelmatig dat er tussen mijn carrier en wifi logo er ook nog eens daadwerkelijk "Wi-fi" staat. Op willekeurige momenten is het weer verdwenen en komt het op een gegeven moment weer terug. Is iOS dan bezig met een bepaalde handeling of hoe moet ik dit zien?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Er zijn dan ook wel weer tientallen voorbeelden te vinden waar Bixby er niets van bakt. Ze leggen het allemaal af tegen de Google assistent trouwens:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
Gekkenhuis schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:40:
Bij mij heb ik regelmatig dat er tussen mijn carrier en wifi logo er ook nog eens daadwerkelijk "Wi-fi" staat. Op willekeurige momenten is het weer verdwenen en komt het op een gegeven moment weer terug. Is iOS dan bezig met een bepaalde handeling of hoe moet ik dit zien?
Dat is niet nieuw in iOS 11 maar dat is bellen over WiFi. Zodra je belt of gebeld wordt maak je dus connectie met je provider via WiFi. ;)
nieuws: Vodafone zet bellen via wifi aan op iPhones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zxr king schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:12:
Opslaan “op mijn iPad” is nog gewoon beschikbaar maar zit de eerste keer verborgen. Je moet bijvoorbeeld vanuit Pages even een bestand opslaan in mijn bestanden (via dat open vierkantje met pijltje erin). Dan zal je zien dat hij er weer bij staat

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Thnx! Ga het ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie ook last van het feit dat als iemand je een iMessage stuurt, dat de eerste van de reeks automatisch als gelezen staat, waardoor als iemand 1 berichtje stuurt ik er later pas achter kom dat iemand een berichtje heeft gestuurd.. Dit is alleen met iMessage zo. Smsjes krijg ik wel normaal binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Is dat herkennen van dieren nieuw in iOS 11? Oo
Kreeg opeens een “Terugblik: je vrienden met een vacht”, met een compilatie van foto’s van m’n kat. Had dat nog nooit gezien en niet eerder gezien dat ie ‘t beestje uberhaupt herkent, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 15:04

Hou je er ook even rekening mee dat Bixby nog geen Nederlands kan in tegenstelling tot Siri..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:04
Mr.ZeroNull! schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 20:33:
[...]

Hou je er ook even rekening mee dat Bixby nog geen Nederlands kan in tegenstelling tot Siri..
Daarnaast, is Bixby gebaseerd op VIV. Een systeem die door de oorspronkelijke ontwikkelaars van Siri doorontwikkeld is nadat Apple Siri van hun heeft gekocht, en Samsung dus de tweede iteratie heeft opgekocht en omgedoopt tot Bixby. Dus het is niet zo dat Samsung hier iets heeft gebouwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
WhatsappHack schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 18:13:
Is dat herkennen van dieren nieuw in iOS 11? Oo
Kreeg opeens een “Terugblik: je vrienden met een vacht”, met een compilatie van foto’s van m’n kat. Had dat nog nooit gezien en niet eerder gezien dat ie ‘t beestje uberhaupt herkent, hehe.
Is er al een hele tijd. Je kan zelfs tegen Siri zeggen:

"Toon mij foto's van een hond"
"Toon mij foto's van een motor"
"Toon mij foto's van een auto"
"Toon mij foto's van een baby"

Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:48:
Heeft een van jullie ook last van het feit dat als iemand je een iMessage stuurt, dat de eerste van de reeks automatisch als gelezen staat, waardoor als iemand 1 berichtje stuurt ik er later pas achter kom dat iemand een berichtje heeft gestuurd.. Dit is alleen met iMessage zo. Smsjes krijg ik wel normaal binnen.
Ik heb trouwens ook het idee dat m'n apps sneller opnieuw moeten laden als ik even bezig ben geweest in een andere app.. Iemand hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Beta 8 staat online voor de liefhebbers 🙂
Meer info hier:
https://www.iculture.nl/nieuws/ios-11-beta-ontwikkelaars/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
Ik heb dus een ruime maand geleden al de eerste public beta gedownload en geïnstalleerd en tot 2 weken terug geen update gehad. Ik merkte dat omdat ik opeens geen gebruik meer kon maken van de App Store. Toen heb ik hem via iTunes "update zoeken" uiteindelijk kunnen bijwerken, ik zit nu op 15A5362a ios 11 beta 7 maar heb opnieuw nog geen nieuwe melding bij settings - generic - software update. Ook helpt de truc met de USB kabel naar iTunes niet meer... iemand nog een idee?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mr.CeeJay schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:34:
Ik heb dus een ruime maand geleden al de eerste public beta gedownload en geïnstalleerd en tot 2 weken terug geen update gehad. Ik merkte dat omdat ik opeens geen gebruik meer kon maken van de App Store. Toen heb ik hem via iTunes "update zoeken" uiteindelijk kunnen bijwerken, ik zit nu op 15A5362a ios 11 beta 7 maar heb opnieuw nog geen nieuwe melding bij settings - generic - software update. Ook helpt de truc met de USB kabel naar iTunes niet meer... iemand nog een idee?
Controleer even of het beta profiel nog wel aanwezig is.
Heb je een CB profiel dan moet je vandaag de update naar 8 krijgen, heb je een PB profiel dan krijg je vermoedelijk vandaag beta 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via https://beta.apple.com/sp/betaprogram/redemption#iosdownload met herstart device maar dat maakte geen verschil
Donstil schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:42:
[...]

Controleer even of het beta profiel nog wel aanwezig is.
Heb je een CB profiel dan moet je vandaag de update naar 8 krijgen, heb je een PB profiel dan krijg je vermoedelijk vandaag beta 7

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor PB gebruikers hier, is 7 ook beschikbaar hoor ik net van Jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via https://beta.apple.com/sp/betaprogram/redemption#iosdownload met herstart device maar dat maakte geen verschil

edit: ik heb nu een L2TP VPN aangezet en de update komt wél binnen... ik vermoed een DNS / routing issue of dat een ad-block profiel roet in het eten gooit. Goed om te weten :)

[ Voor 35% gewijzigd door Mr.CeeJay op 28-08-2017 22:14 ]

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat ARKit in iOS11 kan nog wel eens heel gaaf worden.

Zijn er al demo's die we zelf kunnen proberen met een ArKit device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Beta 7 werkt vloeiend,

Met beta 6 had ik nog regelmatig dat ik het venster niet met 4/5 vingers kon sluiten, dat werkt nu vloeiend, nog heb ik tot nu toe last gehad van vastlopers, en lijkt alles nog net ietsje sneller en soepeler te lopen.

Ook pakt het siri voorlezen(met 2 vingers van boven naar beneden schuiven) tot nu toe elke keer goed, met beta 6 was dit telkens afwachten of ik iets hoorde. Ik mis echter nog steeds een taalselectie, tot nu toe werkt het voorlezen van de volledige pagina alleen met de taal waar de ipad ook op staat ingesteld :'( super onhandig als je dagelijks met 2 of meerdere talen informatie vergaard.

[ Voor 46% gewijzigd door Jeffrey88 op 29-08-2017 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:57:
Dat ARKit in iOS11 kan nog wel eens heel gaaf worden.

[video]

Zijn er al demo's die we zelf kunnen proberen met een ArKit device?
Dat is wel gaaf! Heb laatst wel een ARKit demo geïnstalleerd via Xcode waarmee je dingen op kunt meten. Door op twee punten van bijvoorbeeld een tafelblad een stip te plaatsen wordt er een lineaal tussen getoond en de gemeten afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

GerardVanAfoort schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:27:
[...]

Bluetooth handmatig uit en met lightning aangesloten? Of radio in de auto resetten een mogelijkheid?
Bluetooth is uit en met lightning aangesloten inderdaad.
sebasmac schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:43:
[...]

Issue is bij mij opgelost vanaf beta 4 geloof ik. Werkt weer als een zonnetje. Voor beta 4 had ik het enigsinds aan de praat eerst de auto geheel laten opstarten (volkswagen met app connect) en als app connect helemaal geladen is dan pas de iphone aansluiten.
Ik heb ook een Volkswagen maar dit werkt niet. Gekke is ook dat het hij het t/m beta 3 wel deed, maar ergens opeens het niet meer deed (dus niet met updaten naar beta 4).

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik heb het idee dat m'n accuduur op beta 8 een stuk beter is dan dat deze was op beta 7. Halleluja. :D
Helaas nog steeds geen mogelijkheid om via control center WiFi uit te zetten. :(

Op 't gebied van beta's zie ik net ook iets anders waar ik nogal blij van wordt, in de nieuwste WhatsApp-beta voor iOS is het blijkbaar mogelijk om specifieke chats te doorzoeken; ipv louter een "global" search. Jippie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
WhatsappHack schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 03:34:

Helaas nog steeds geen mogelijkheid om via control center WiFi uit te zetten. :(
de kans dat die mogelijkheid er alsnog komt in iOS 11 is, denk ik, vrijwel nihil.

"Apple knows what's good for us!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@WhatsappHack

Hoe bedoel je, geen optie om WiFi uit te zetten ?
Ik kan gewoon WiFi uitzetten, merkte wel dat het soms random aangaat, tenminste aangevinkt maar geen verbinding.(SE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:01
Gisteren was ineens de klok verdwenen van mijn lockscreen. Na een soft reset was deze weer terug. Iemand nog meer last van gehad? Bèta 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Hackus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:30:
@WhatsappHack

Hoe bedoel je, geen optie om WiFi uit te zetten ?
Ik kan gewoon WiFi uitzetten, merkte wel dat het soms random aangaat, tenminste aangevinkt maar geen verbinding.(SE)
Je zet Wifi niet uit, je verbreekt de verbinding. Ik heb mijn telefoon alleen op Wifi indien nodig, maar verder altijd uit (unlimited 4G), maar dan moet je dus nu eerst naar Instellingen > Wifi en dan uitvinken. Vroeger schakelde je Wifi echt helemaal uit met dat knopje in control center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

xoniq schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

Je zet Wifi niet uit, je verbreekt de verbinding. Ik heb mijn telefoon alleen op Wifi indien nodig, maar verder altijd uit (unlimited 4G), maar dan moet je dus nu eerst naar Instellingen > Wifi en dan uitvinken. Vroeger schakelde je Wifi echt helemaal uit met dat knopje in control center.
Ah, Oké. Hier hetzelfde, 99% op 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forto
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-09 22:05
Waar ik al een tijdje benieuwd naar ben.. kan je in IOS 11 voor iPhone ook een quick toggle toevoegen om locatievoorzieningen aan/uit te zetten?
Ik vind dat het meest omslachtige aan het gebruik van een iPhone, om steeds door het instellingenmenu te moeten als ik even wil navigeren in de auto

[ Voor 6% gewijzigd door forto op 30-08-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
forto schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:16:
Waar ik al een tijdje benieuwd naar ben.. kan je in IOS 11 voor iPhone ook een quick toggle toevoegen om locatievoorzieningen aan/uit te zetten?
Ik vind dat het meest omslachtige aan het gebruik van een iPhone, om steeds door het instellingenmenu te moeten als ik even wil navigeren in de auto
Eigenlijk nooit mee te maken gehad. Heb locatie voorzieningen altijd aan, apps die er niks mee te maken hebben heb ik het bij uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nope, is nog nooit mogelijk geweest in iOS en zal waarschijnlijk ook nooit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gewoon lekker aan laten staan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:14
Dat zijn zo van die kleine praktische handelingen die Android net even beter voor elkaar heeft. Helaas niet in iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

zxr king schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:12:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke app regelt oa dat Webdav share optie ding?
Mag ik vragen waarom je zoiets zou willen? Hoe vaak gebruik je zoiets? En waarom is "bij gebruik" of "uit" per app niet gewoon voldoende?
Serieuze vraag overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
iAmRenzo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:53:
[...]

Welke app regelt oa dat Webdav share optie ding?

[...]

Mag ik vragen waarom je zoiets zou willen? Hoe vaak gebruik je zoiets? En waarom is "bij gebruik" of "uit" per app niet gewoon voldoende?
Er zit geen webdav support in de files app toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
iAmRenzo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:53:

Al was het alleen maar om de snelkoppeling naar de instellingen. Los van dat gegeven, ik vergeet weleens om instellingen van apps te beoordelen op het gebruik van privacydata zoals locatievoorzieningen e.d. Het is gewoon een handigheidje wat ik graag in iOS terug zou willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Crawl NL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:36:
[...]

Al was het alleen maar om de snelkoppeling naar de instellingen. Los van dat gegeven, ik vergeet weleens om instellingen van apps te beoordelen op het gebruik van privacydata zoals locatievoorzieningen e.d. Het is gewoon een handigheidje wat ik graag in iOS terug zou willen zien.
Hebben we JB voor.

Persoonlijk heb ik locatie voorziening altijd aan en zet het per app uit. Installatie van een nieuwe app die locatie wilt, wordt er toch eerst toestemming gevraagd.
Met drie klikken ben je trouwens ook in het menu, met de 4e klik staat het uit dus zo bijzonder is het nou ook niet :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Moeten het ook niet groter maken dan het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 05:03:
[...]

de kans dat die mogelijkheid er alsnog komt in iOS 11 is, denk ik, vrijwel nihil.

"Apple knows what's good for us!" :+
Ja, helaas. Voor nu maar tegen siri blaffen dat WiFi uit moet. Dan gaat ie nog wel uit. Maar laat Apple ‘t niet horen voor ze dat er ook uitslopen. :’)

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Ik loop tegen het probleem aan dat ik steeds mijn pencil opnieuw moet connecten met de ipad pro 10.5 als ik m een tijd niet heb gebruikt.
Of is er een instelling die ervoor zorgt dat de pencil disconnect?

Ik draai op beta 7

• iAR
  • Niet online

iAR

Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:10:
[...]

Er zit geen webdav support in de files app toch?
Nee, al heb ik dat wel als feature aangedragen. Ik vind de files App (tijdens de bèta althans) een grote teleurstelling. Webdav naar m'n NAS en Stack zou erg handig zijn.
@zxr king heeft dus een app voor dat webdav gebeuren.
Ik heb al een aantal gratis/trial apps getest maar 't is allemaal zo-zo.

Ik heb overigens nu ook de TV app, die een Nederlands (!) splash screen had. Volgens mij omdat ik even per ongeluk de US Store in dook.

[ Voor 12% gewijzigd door iAR op 31-08-2017 07:29 ]

• Donstil
  • Niet online
iAmRenzo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:28:
[...]

Nee, al heb ik dat wel als feature aangedragen. Ik vind de files App (tijdens de bèta althans) een grote teleurstelling. Webdav naar m'n NAS en Stack zou erg handig zijn.
@zxr king heeft dus een app voor dat webdav gebeuren.
Ik heb al een aantal gratis/trial apps getest maar 't is allemaal zo-zo.

Ik heb overigens nu ook de TV app, die een Nederlands (!) splash screen had. Volgens mij omdat ik even per ongeluk de US Store in dook.
Ja de STACK app zal wel ge-update worden naar support voor de files app verwacht ik.
Support van derde is een leuke stap maar de manker waarop Apple dat nu heeft opgelost is wel weer helemaal ruk, laat ons dan gewoon bladeren en slepen enz :(

Pagina: 1 ... 8 ... 44 Laatste