[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-08 14:39
Iemand anders problemen met wachtwoord invullen in app store? Kan 'm wel invullen, maar "Gereed" doet verder niks. In instellingen geprobeerd om alles via Touch ID te laten gaan, maar helaas geeft ie geen melding dat voor Touch ID als wachtwoord.. iPhone 6s.
-
Het probleem bleek te zijn dat er een creditcard was toegevoegd als betalingsmethode in de Family Sharing en die moest ik bevestigen. Geen probleem dus met de beta zelf gelukkig :)

[ Voor 26% gewijzigd door Tessa vd Heide op 10-08-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 09:21
Dat moet eenmalig, daarna zou die het wel moeten oppakken.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
Geinig, indien je alle apps in achtergrond hebt afgesloten binnen Public Beta 4, en je dubbelklikt op home-button, krijg je taptic response van ‘alles is al afgesloten’ :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
NielsTn schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:37:
Geinig, indien je alle apps in achtergrond hebt afgesloten binnen Public Beta 4, en je dubbelklikt op home-button, krijg je taptic response van ‘alles is al afgesloten’ :)
...in morse? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27
In Duitsland geroamd. Verbinding was niet best. iPhone heeft de hele middag verbinding lopen maken. SpringBoard liep bij elke notificatie vast. iPhone werd erg warm. Eenmaal in Nederland nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:43
PB 4 op de air 2 geïnstalleerd. Nog geen hele gekke dingen, alleen af en toe is het scherm te klein, of de app te groot in het scherm zeg maar. Feedback verstuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
Nee gewoon een tril signaaltje :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:41:
iemand ook het probleem dat er bij Iphone 7 KPN dat er geen apps meer staan onder het kopje mobiel netwerk?

Iemand idee of oplossing?
Je hebt “voorzieningen aanbieder”.
Wat gebruikte je van die apps? Nooit gebruikt namelijk :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Indienen bij Apple als nieuwe feature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:27:
In Duitsland geroamd. Verbinding was niet best. iPhone heeft de hele middag verbinding lopen maken. SpringBoard liep bij elke notificatie vast. iPhone werd erg warm. Eenmaal in Nederland nergens last van.
Daar had ik op 10.3.3 ook last van tijdens rondreis en slecht bereik op locatie. Moet ie eenmaal veel zoeken, helaas.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:05:
[...]

Je hebt “voorzieningen aanbieder”.
Wat gebruikte je van die apps? Nooit gebruikt namelijk :+
Der staat bij mij alleen klantenservice en KPN vandaag onder dat kopje.
Nou ik had voor de vakantie voor een heleboel apps mobiel netwerk uitgeschakeld. Maar dat kan ik nu niet meer terug veranderen dus kan de apps alleen gebruiken wanneer ik verbonden ben met wifi

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:21 ]

Verwijderd

Mar.tin schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:46:
[...]

Telefoon al even een soft reset gegeven met Sleep/wake + Volume up/down? :)

Ik heb het al eens eerder gelezen geloof ik maar kan het zelf niet reproduceren.
Soft reset heeft helaas ook niet geholpen:)

Ja verder op internet lees ik er ook niemand over, das echt raar.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:21 ]

• Famous

Famous

R 400+

Mar.tin schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Even simkaartje eruit en erin?
Helpt niet,
Ik heb precies hetzelfde namelijk.

Er is ook geen provider update geweest dus het is echt iOS 11.

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:52
Gek probleempje hier bij het installeren van de laatste beta (ik kom van de vorige beta).
Deze morgen de update opgezet, zodat die rap klaar zou zijn. Na een paar uur, leek het alsof de installatie bevroren was dus ik probeer ze opnieuw op te starten met de Home en Power knop. Wat ook lukt, maar dan vraagt ze weer om opnieuw op te installeren, wat ze ook begint maar weer op hetzelfde probleem stuit.
Dan maar via DFU en iTunes opnieuw naar 10.3.3 hersteld. Dat lukte goed. Daarna probeerde ik mijn backup terug te zetten, maar dat lukte natuurlijk niet (laatste nacoup was op een werkende iOS 11).
Zonder iets verder te installeren terug alles gedaan om de Beta van IOs 11 er op te krijgen, maar nu is ze alweer meer dan een uur bezig om de backup terug te zetten.

Zou er een probleem kunnen zijn met die backup? Ik heb de indruk dat ze daar blijft hangen?

Edit: Ik moest gewoon heel lang wachten blijkbaar, ondertussen in orde.

[ Voor 4% gewijzigd door Dalike op 10-08-2017 20:59 ]

• WhatsappHack
  • Niet online
Niet? Ik kreeg vorige week wel een providerupdate binnen op KPN.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik ben niet zo blij met de nieuwe security practice icm “codeer standaard” S/MIME in iOS 11. Heb t idee dat dit warning fatigue gaat veroorzaken waardoor mensen gewoon uit gewoonte de waarschuwingen gaan wegtikken. Het gevaar is dat ze dat dan ook doen als ze een keer een daadwerkelijk serieuze melding krijgen... Zelfs als je je dan net na t wegtikken realiseert dat deze popup anders was is het al te laat, want hij verstuurt direct.

Het idee is goed, stricte security policy. Maar dat moet ook uit te zetten zijn zodat enkel kritieke problemen worden getoond. Immers staat er al in rode letters bovenin beeld dat encoden niet mogelijk is... Je moet blind zijn om dat te missen, dus rot op met je popup denken de meesten die t gebruiken dan. :P

Maar goed, dat is mijn mening.

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 11-08-2017 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

WhatsappHack schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:59:
En update:
- Lol, die mannelijke siri stem is echt verschrikkelijk in iOS 11! :X Xander was veel beter.
Ja, die stem is echt heel erg.

Wil ik gister toch eens proberen om de beta op mijn iPhone te zetten, krijg ik weer last van de iTunes foutmeldingen bij backups :/ :'(
Wil toch wel even een backupje voordat ik aan iOS 11 ga, maar dat gaat hem niet worden.
Afbeeldingslocatie: http://ios9news.net/wp-content/uploads/2015/09/ios-9-backup-iphone-disconnected.png
Heb allerlei resets, herstart, andere kabel dingen geprobeerd....

[ Voor 6% gewijzigd door iAR op 11-08-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Net de iPad Air 2 van PB 2 naar PB 4 geüpdatet (was op vakantie). Ik was bang dat hij moeilijk ging doen, maar ik kon zonder moeite de iPad opstarten en de update uitvoeren. Valt me alles mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb de iPad Mini2 even afgestoft en iOS 11 Beta 5 geïnstalleerd maar die draait helaas wel heel erg stroef. Natuurlijk is dit nog een beta maar voelt een beetje alsof dit de laatste update wordt voor de Mini2.

Meer mensen daar last van?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
hoe kan je snel zien bij welke contact "altijd aan voor noodgevallen" is inschakelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Havelock schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:44:
hoe kan je snel zien bij welke contact "altijd aan voor noodgevallen" is inschakelt ?
Volgens mij:
Gezondheid -> Medisch ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Zijn er verbeteringen op het gebied van bluetooth keyboards in iOS 11? Het liefst gebruik ik een Magic Keyoard t.o.v. een smart keyboard. Maar feit dat je niet eenvoudig het on screen toetsenbord te voorschijn tovert maakt het allemaal wat lastiger... BT keyboard blijkt nu prima te werken. Zodra je of Bluetooth uitschakelt of het keyboard komt het on screen keyboard vrij vlot weer in beeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Ronwiel op 13-08-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Famous schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Volgens mij:
Gezondheid -> Medisch ID
Helaas zit het niet bij gezondheid-> Medisch ID of ik kijk verkeerd ?
Waar kan het dan wel zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Havelock schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Helaas zit het niet bij gezondheid-> Medisch ID of ik kijk verkeerd ?
Waar kan het dan wel zien....
Je moet daar SOS-contacten toewijzen.
Als je dat nog niet ziet staan heb je niemand aangemerkt dus ff op “wijzig” tikken en iemand toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Havelock schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:44:
Ik bedoel met name niet storen dat de gene die dan belt gewoon over gaat. Waar kan je die zien welke ik aan heb staan ik weet na een tijdje niet meer welke ik aan heb staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kijk onder "Niet storen" > "Sta oproepen toe van" wat daar staat. Als dat "Favorieten" is dan kijk je in de Telefoon-app wie onder Favorieten staat.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsunami op 13-08-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Dat is weer een heel ander verhaal dan noodgevallen ja. Dan moet je instellen bij Niet storen van wie je oproepen toestaat. Je kan daar een groep voor aanmaken of een of meerdere mensen simpelweg als favoriet toevoegen en dat aanvinken.

-edit- ninja'd :P

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 13-08-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

JB schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:54:
Het lijkt niet meer mogelijk om met een ander Apple ID in te loggen voor iMessage/Facetime. Als ik uitlog kan ik alleen inloggen met het standaard iCloud account welke gekoppeld is. Mis ik iets?

[afbeelding]
Is dit inmiddels wel weer mogelijk (heb alleen beta 1 gedraaid)?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

Hmm beta 6 is vanavond al beschikbaar gekomen. Schijnt een stuk vlotter aan te voelen. Nu wachten op de GM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Beta's volgen elkaar nu wel in rap tempo op.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 23:12

PBP

swv schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:28:
Hmm beta 6 is vanavond al beschikbaar gekomen. Schijnt een stuk vlotter aan te voelen. Nu wachten op de GM?
Eind september komt de volledige, dus waarschijnlijk nog wel een beta 7 voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Public Beta 5 is inmiddels ook uit, naast Developer Beta 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

swv schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:28:
Hoeveel Beta's volgen nog voor de definitieve iOS11 komt ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Hackus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:35:
[...]
Hoeveel Beta's volgen nog voor de definitieve iOS11 komt ?
Tsja... bèta hè! Dus niemand die dat weet. Vaak zijn er maar 1 of 2 RC's. Wat wel zeker is dat iOS 11 in september klaar moet zijn :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

GerardVanAfoort schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 03:35:
Tsja... bèta hè! Dus niemand die dat weet. Vaak zijn er maar 1 of 2 RC's. Wat wel zeker is dat iOS 11 in september klaar moet zijn :)
Er is nog wel een verschil tussen begin september en eind september.
Nu zeker voor mij, ik ga in de 2e week van september op vakantie en wil da ntoch wel gebruik maken van HEIF en HEVC! Hopelijk is er dan of een zeer goed bruikbare beta of de GM.

Overigens lees ik echt kleine wijzigingen in de laatste beta. Ben erg benieuwd, als er geen enorme dingen worden genoemd wordt het echt af. Lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door iAR op 15-08-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
iAmRenzo schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Nu zeker voor mij, ik ga in de 2e week van september op vakantie en wil da ntoch wel gebruik maken van HEIF en HEVC! Hopelijk is er dan of een zeer goed bruikbare beta of de GM.

Overigens lees ik echt kleine wijzigingen in de laatste beta. Ben erg benieuwd, als er geen enorme dingen worden genoemd wordt het echt af. Lijkt me.
De laatste beta's zijn toch al zeer goed bruikbaar? Lees er vrij goede dingen over!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Sinds beta 4 is er dd grote vooruitgang te merken, goed stabiel, batterij verbruik word steeds beter en weinig foutjes :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

iAmRenzo schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

En @Hackus : Kijkende naar voorgaande jaren is er vaak begin of halverwege augustus de laatste beta alvorens de GM komt begin september. Met een beetje mazzel kan je de GM nog meepakken en mis je waarschijnlijk nog wel de publieke release (maar maakt toch niet uit aangezien GM in principe 1:1 is). Nog meer beta's uitbrengen is niet logisch omdat iOS met de laatste build ook nog op de nieuwe iPhone's moet worden geinstalleerd @Hackus ;) Volgens mij is dat elk jaar een race tegen de klok voor Apple.

Ik vind eigenlijk een nieuwe iOS versie vaak pas echt lekker werken als de eerste minor x.1 update (doorgaans in oktober) is uitgebracht. Daarom vind ik het ook jammer dat je elk jaar van een super stabiele OS versie moet overstappen naar een nieuwe minder stabiele major release met schoonheidsfoutjes. Ik zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om in dit geval nog een tijdje op iOS 10.3.3 te blijven, maar ik hecht wel veel waarde aan een zo up to date mogelijk besturingssysteem. En sommige nieuwe features zijn ook leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

swv schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:41:
[...] Volgens mij is dat elk jaar een race tegen de klok voor Apple.

Ik vind eigenlijk een nieuwe iOS versie vaak pas echt lekker werken als de eerste minor x.1 update (doorgaans in oktober) is uitgebracht. Daarom vind ik het ook jammer dat je elk jaar van een super stabiele OS versie moet overstappen naar een nieuwe minder stabiele major release met schoonheidsfoutjes. Ik zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om in dit geval nog een tijdje op iOS 10.3.3 te blijven, maar ik hecht wel veel waarde aan een zo up to date mogelijk besturingssysteem. En sommige nieuwe features zijn ook leuk natuurlijk.
Ja, ik zou wel eens willen weten hoe ze dat massaal op de toestellen pluggen.

Nieuwe versies blijven lastig. Ik doe (op mijn iPad) mee aan de beta's omdat ik de nieuwe functies wil. Ik doe bugreports maar test niet uitgebreid. Ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen echt bugreporten. Als dat er veel zijn dan moeten de bugs in de release natuurlijk al weer meevallen.
Het probleem is dan dat de grote groep gebruikers met een OS gaan werken dat in (beperkte mate) enkel door Apple en developers is getest. Volgens mij is dit ook de reden om te public testen.

Een RC/GM release daar doe ik het voor mijn vakantie wel voor. Als het echt zoveel ruimte scheelt met foto's en videos dan doe ik dat graag. Hoewel ik toch wel naar een 2TB iCloud abonnementje zal moeten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Laatst online: 00:31
Je zou zeggen dat het veel efficienter voor Apple is om alle nieuwe toestellen blanco/zonder software af fabriek te leveren en dat de consument bij het activeren van het toestel pas de laatste versie van de software download van de Apple servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bobo221 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:57:
Je zou zeggen dat het veel efficienter voor Apple is om alle nieuwe toestellen blanco/zonder software af fabriek te leveren en dat de consument bij het activeren van het toestel pas de laatste versie van de software download van de Apple servers?
Is het niet zo dat een toestel direct bruikbaar moet zijn voor een consument?
Hierom worden volgens mij ook toestellen al uitgeleverd met een (redelijk) opgeladen batterij.

of ik heb dat mezelf aangepraat kan ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb de beta van iOS 11 nu draaien. Werkt vrij vloeiend allemaal.
Ben alleen benieuwd : Zijn er al apps beschikbaar die gebruik maken van ARKit? Zou dit best graag eens willen testen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Laatst online: 00:31
Famous schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:10:
[...]

Is het niet zo dat een toestel direct bruikbaar moet zijn voor een consument?
Hierom worden volgens mij ook toestellen al uitgeleverd met een (redelijk) opgeladen batterij.

of ik heb dat mezelf aangepraat kan ook :+
Het is inderdaad gebruiksvriendelijker voor de consument maar als Apple met zo een kleine wijziging in hun productieproces miljoenen euro's kan besparen zullen zij maling hebben aan dat een consument eenmalig een kwartier langer moet wachten voordat ze hun toestel kunnen gebruiken.

Als we verder doordenken zou dat ook een ideale/goedkopere oplossing zijn voor gestolen telefoons waarbij het toestel eerst verbinding moet maken met de servers van Apple om de software te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

leuk voor landen waar de infrastructuur goed is. maar dag geld zeker niet overal. dus dat is een no-go

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mijn recent gekochte SE stond 9.3.2 op en werd gelijk naar 10.3.2 geüpdatet (OTA,nu 10.3.3)
5s van vorige week stond nog 8.1 op en gelijk 10.3.3 opgezet via iTunes by iMAC. Misschien dat de nieuwe iPhone 8 met iOS11 word geleverd, maar anders staat er gewoon 10. versie op..

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Is er een manier om dat keyboard met die symbolen erop ook op iPhone te krijgen?
Ik bedoel net als op de iPad, want dat tikt echt een verrekte stuk sneller; zeker bij complexe wachtwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
WhatsappHack schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:20:
Is er een manier om dat keyboard met die symbolen erop ook op iPhone te krijgen?
Ik bedoel net als op de iPad, want dat tikt echt een verrekte stuk sneller; zeker bij complexe wachtwoorden.
Ik heb de functie helaas nog niet kunnen ontdekken. Wel kwam ik een (volgens mij) nieuwe optie tegen om een - zoals Apple het noemt - "eenhandig-toetsenbord" in te stellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wSkkn3rnCRLp9CNvlaeHUV47/thumb.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gUWV1GVDthiAe2b1rq8H1DA7/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
Ik weet het is nog vroeg, maar ik moet zeggen dat het batterij verbruik van beta 6 en de laatste beta watchos weer ouderwets is.
En dat bedoel ik POSITIEF.
Op de Phone (wat meer gebruikt dan afgelopen dagen) nog 66% over.
op de watch met normaal gebruik met wel veel meldingen vandaag nog 63%

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Remco V schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:47:
[...]

Ik heb de functie helaas nog niet kunnen ontdekken. Wel kwam ik een (volgens mij) nieuwe optie tegen om een - zoals Apple het noemt - "eenhandig-toetsenbord" in te stellen.

[afbeelding] [afbeelding]
Die had ik ook gezien idd, maar snapte er weinig van. Hij werd steeds weer normaal en dan was t in de instellingen ook weer terug.

Wellicht beta bug, of ik snap niet wat de bedoeling is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Bobo221 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Het is inderdaad gebruiksvriendelijker voor de consument maar als Apple met zo een kleine wijziging in hun productieproces miljoenen euro's kan besparen zullen zij maling hebben aan dat een consument eenmalig een kwartier langer moet wachten voordat ze hun toestel kunnen gebruiken.
Haha dit is Apple waar we het over hebben. Ze hebben a) geld zat en b) een obsessie met gebruiksvriendelijkheid. Die paar miljoen zal ze echt worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Laatst online: 11-09 15:12

Kevinr1989

I am the danger

Gisteravond ook ios 11 geïnstalleerd, na een uurtje spelen en dingen proberen te ontdekken gaan slapen. Vanochtend wakker geworden en het lijkt alsof het scherm is bevroren.... Iemand die hier ook ervaring mee heeft?

Edit: betreft een iPhone 7. Op de iPad Air (eerste versie) heb ik nergens last van. Ik kan het menu van boven en beneden wel bedienen en binnenkomende appjes via het homescreen wel beantwoorden...

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinr1989 op 16-08-2017 07:59 ]

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Kevinr1989 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 07:19:
Gisteravond ook ios 11 geïnstalleerd, na een uurtje spelen en dingen proberen te ontdekken gaan slapen. Vanochtend wakker geworden en het lijkt alsof het scherm is bevroren.... Iemand die hier ook ervaring mee heeft?

Edit: betreft een iPhone 7. Op de iPad Air (eerste versie) heb ik nergens last van. Ik kan het menu van boven en beneden wel bedienen en binnenkomende appjes via het homescreen wel beantwoorden...
Volume knop naar beneden en de power knop indrukken.
Toevallig SC op je telefoon? Bij mij liep hij met beta 3 en 4 een keer vast maar een collega het het ook met iOS 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Famous schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:02:
[...]

Volume knop naar beneden en de power knop indrukken.
Toevallig SC op je telefoon? Bij mij liep hij met beta 3 en 4 een keer vast maar een collega het het ook met iOS 10.
Kijk aan, it's working again! Bedankt voor je tip 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
WhatsappHack schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:57:
[...]

Die had ik ook gezien idd, maar snapte er weinig van. Hij werd steeds weer normaal en dan was t in de instellingen ook weer terug.

Wellicht beta bug, of ik snap niet wat de bedoeling is :P
Volgens mij stel je die in, en op het moment dat je 'klaar' bent of iig je iPhone vergrendeld dan wordt ie weer normaal, maar moet het nog meer testen om zeker te weten wat dat toetsenbord doet. Iig vind ik het wel verdomd fijn, gebruik het vrij veel vanaf DP1 al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Apple wil dat de toestellen uit de box vrijwel direct kunnen worden gebruikt. Dat betekent met software en juice in de accu. Apple steekt niet voor niks veel tijd en aandacht aan verpakkingen en dat soort zaken.
Dus @Famous, dat verzin je niet zelf nee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 14:12
Mijn update (beta 5) blijft staan op 'Update voorbereiden'.
Dit zag ik gisteravond voor het eerst. Zojuist heb ik al een harde reset gegeven, maar hij gaat niet verder.
Lijkt alsof hij niet gedownload word.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 13:07
Gisteren iOS 11 PB5 geinstalleerd op mijn zakelijke iPhone SE, tot nu toe gaat alles goed. Batterij duur is normaal, zojuist back-up gemaakt van mijn 6S en die is nu aan het updaten, ben benieuwd.

Op de iPad Air gaat het hier ook goed met PB 5 (overigens ook met PB2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iAmRenzo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:10:
[...]

Apple wil dat de toestellen uit de box vrijwel direct kunnen worden gebruikt. Dat betekent met software en juice in de accu. Apple steekt niet voor niks veel tijd en aandacht aan verpakkingen en dat soort zaken.
Dus @Famous, dat verzin je niet zelf nee! ;)
Mijn laatste 3 nieuwe toestellen moesten compleet geladen worden (2x5s en 1 SE) de anderen waren 50-60% vol. ook alle 3 moesten een update doorstaan. alleen een iPhone 7 en de 32gb 6,6s en SE staan op iOS10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
zijn er nog mensen waar visual voicemail niet werkt op DP6/PB5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 12-09 12:58
Ik ben nog niet met de beta's begonnen deze keer, maar het begint te kriebelen.
Ik ben alleen even nieuwsgierig of in de huidige beta's al lane guidance in Apple Maps werkt. Ik begreep dat dit toegevoegd wordt, maar misschien nog niet in NL werkt...?
Ik ben een groot verbruiker van Carplay, aangezien Apple Maps daar de enige optie is zou dit voor mij wel veel meerwaarde opleveren :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Helaas, ik keek er ook naar uit. Maar geen Lane Guidance in PB6 in Nederland.
Smobbo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:02:
Ik ben nog niet met de beta's begonnen deze keer, maar het begint te kriebelen.
Ik ben alleen even nieuwsgierig of in de huidige beta's al lane guidance in Apple Maps werkt. Ik begreep dat dit toegevoegd wordt, maar misschien nog niet in NL werkt...?
Ik ben een groot verbruiker van Carplay, aangezien Apple Maps daar de enige optie is zou dit voor mij wel veel meerwaarde opleveren :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Nu net de tweede keer dat mijn iPhone 'bevriest'. Ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer mensen die dit hebben? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
GoTyce schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:05:
Helaas, ik keek er ook naar uit. Maar geen Lane Guidance in PB6 in Nederland.

[...]
Ach, jammer! Dan kan ik het geduld nog wel even opbrengen om te wachten op de officiële uitgave van iOS 11! Verder zijn er niet echt relevante updates te bespeuren in iOS 11 zo ver ik weet. Toch jammer dat iOS eigenlijk sinds versie 7-8 langzaamaan tot stilstand komt :(

Bedankt voor je snelle reactie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Kevinr1989 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:06:
Nu net de tweede keer dat mijn iPhone 'bevriest'. Ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer mensen die dit hebben? 😅
Ik heb PB5 en daar komt dat ook wel eens voor.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
ronaldm3 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb PB5 en daar komt dat ook wel eens voor.
Ik had het met DP5 ook 2x kort achter elkaar zelfs, nu iig niet meer gehad (inmiddels DP6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik gebruik KeePass vanuit Dropbox. Eerst kon ik via Dropbox de kdbx openen via Openen in App en dan kiezen voor MiniKeePass. In de beta ontdekte ik dat die functie (Open in App) verdwenen was. Waarschijnlijk omdat Dropbox de app nog moet updaten.

Ik was blij verrast dat de nieuwe Files app ook kan connecten met Dropbox en ik zodoende toch de KeePass kan blijven gebruiken. Top!

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44
Ik ervaar op 2 verschillende iPhone 6S toestellen dat CarPlay niet werkt.

SymLink ziet de telefoon, maar connectie krijgt hij niet. Opladen stopt ook op dat moment, totdat er de melding komt dat er geen connectie is en een error geeft in de auto. Dan start het laden weer.
Andere kabel ook geprobeerd. Zijn originele kabels.

Iemand anders ook deze ervaring?

Skoda Octavia 2016 - Columbus icm IOS 11 PB5

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Discover pro (volgens mij technisch gelijk aan de Columbus) heeft dit probleem niet.

E-golf 2016 - Discover pro met iphone6 PB5

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Thx.

Inmiddels ben ik erachter....lag aan de gebruiker 8)7 |:(
Was vergeten dat ik de iPhones beide een volledige factory reset heb gegeven.
Dan staat Siri uit.....en die moet wel aan staan voor CarPlay :X

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Weerz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:51:
Thx.

Inmiddels ben ik erachter....lag aan de gebruiker 8)7 |:(
Was vergeten dat ik de iPhones beide een volledige factory reset heb gegeven.
Dan staat Siri uit.....en die moet wel aan staan voor CarPlay :X
Staat Siri niet in iCloud als je je weer aanmeld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Smobbo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

Ach, jammer! Dan kan ik het geduld nog wel even opbrengen om te wachten op de officiële uitgave van iOS 11! Verder zijn er niet echt relevante updates te bespeuren in iOS 11 zo ver ik weet. Toch jammer dat iOS eigenlijk sinds versie 7-8 langzaamaan tot stilstand komt :(

Bedankt voor je snelle reactie! _/-\o_
Lane guidance is het enige relevante? Ik denk dat je eerst de change log nog maar eens moet bekijken.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
OkselFris schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:33:
[...]

Lane guidance is het enige relevante? Ik denk dat je eerst de change log nog maar eens moet bekijken.
Zoveel mensen, zoveel wensen :+
Voor mijn gebruik zie ik in de changelog geen interessante dingen staan, zaken als QuickType in het Nederlands voor een iPhone zou mooi zijn bijvoorbeeld, maar helaas.
Het bedieningspaneel gebruik ik nooit, dus alle veranderingen daarin vind ik niet zo boeiend. Veel knopjes die je ook al ergens anders kan vinden ;) . Maar ik ben benieuwd naar de final release, wie weet wordt ik verrast :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Laatst online: 22:43
Laatste beta op een 6s is echt super snappy. Geen bugs tot nog toe.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
Nu public beta 5 op de iPhone 7. Werkt goed verder, maar ik heb toch het idee dat m'n accu sneller leeg loopt. Maar misschien is ie nog aan het indexeren oid

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:55
PhilipsFan schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:01:
Nu public beta 5 op de iPhone 7. Werkt goed verder, maar ik heb toch het idee dat m'n accu sneller leeg loopt. Maar misschien is ie nog aan het indexeren oid
Hoe lang staat ie er nu op bij jou?

• PhilipsFan
Volkan1984 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:26:
[...]

Hoe lang staat ie er nu op bij jou?
Nog maar net. Op de iPad heb ik 'm al sinds maandagavond, daar lijkt de accu niet snel leeg te lopen, maar die gebruik ik ook niet zoveel.

• Weerz
Hackus schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:55:
[...]

Staat Siri niet in iCloud als je je weer aanmeld ?
Nope, moest bij beiden deze weer aanzetten.
2 verschillende iCloud account, lijkt er vanuit mij niet op.
Maar gezien de vorige noob actie....garantie tot aan het einde van dit bericht :+

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Ik heb dus ook het gevoel dat de accu sneller leeg loopt, dit terwijl mijn gebruik hetzelfde is..

• tijmen b
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2024
Kevinr1989 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:03:
[...]

Ik heb dus ook het gevoel dat de accu sneller leeg loopt, dit terwijl mijn gebruik hetzelfde is..
Bij mij werd het na een paar dagen al veel beter, dat was met beta 2. Accuduur gaat vanaf nu alleen maar beter worden.

• PhilipsFan
[...]

Het valt bij mij nu ook wel mee, veel beter dan bij de eerste publieke beta die m'n iPhone in een broekzakkachel veranderde. Ik zit nu eind van de dag op 74%, vanmorgen van de lader gehaald. Paar keer gebeld en een spelletje gedaan.

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Zit nu op beta6, volgens mij is de landscape screen recording bug opgelost!

Mixed Reality dev

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Van een (public) bèta gebruiker mag je toch wel verwachten dat je dan de logs erop naslaat om eens te onderzoeken waardoor mogelijk 'battery drain' ontstaat..

instellingen > privacy > analysegegevens

sometimes it's the expected bug ;)

[ Voor 13% gewijzigd door GerardVanAfoort op 18-08-2017 16:59 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Gezien ik een hekel eraan hebt als schermen automatisch dimmen, zet ik dit natuurlijk altijd uit.
Nu heb ik laatst de recentste public beta geïnstalleerd en merk nu al een paar keer dat het scherm dimt.

Als ik naar de instellingen -> helderheid ga dan staat daar geen optie voor automatisch dimmen.

Ik zie het ook nergens terug verder, meer mensen dit probleem of ervaringen mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Famous schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:13:
Gezien ik een hekel eraan hebt als schermen automatisch dimmen, zet ik dit natuurlijk altijd uit.
Nu heb ik laatst de recentste public beta geïnstalleerd en merk nu al een paar keer dat het scherm dimt.

Als ik naar de instellingen -> helderheid ga dan staat daar geen optie voor automatisch dimmen.

Ik zie het ook nergens terug verder, meer mensen dit probleem of ervaringen mee?
Is verplaatst naar :

Settings...General...accessibility...display accommodations.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

dafmay schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

Is verplaatst naar :

Settings...General...accessibility...display accommodations.
Bedankt!

In het Nederlands is het als volgt:
Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> Aangepaste weergave -> Pas automatisch aan.

Redelijk verstopt als je het mij vraagt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Laatst online: 17:05
Hier de laatste Beta geinstalleerd, maar merk toch een behoorlijk irritant probleem. De telefoon loopt vaak vast en stopt dan volledig met reageren. Alleen op te lossen met een geforceerde restart, dus powerbutton en volume down.

Regelmatig blijft hij ook hangen in apps of tussen switchen van apps. Eerder vandaag een clean install gedaan maar het probleem komt meteen weer op. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
tweakG5 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:28:
Hier de laatste Beta geinstalleerd, maar merk toch een behoorlijk irritant probleem. De telefoon loopt vaak vast en stopt dan volledig met reageren. Alleen op te lossen met een geforceerde restart, dus powerbutton en volume down.

Regelmatig blijft hij ook hangen in apps of tussen switchen van apps. Eerder vandaag een clean install gedaan maar het probleem komt meteen weer op. Iemand anders hier ook last van?
PB 5 draait best ok, en ik ervaar weinig hangers, maar is nog zeker niet helemaal lekker soepel en goed in mijn ervaring (logisch hoort bij de eerste betas). Het is wachten op PB 6 (maandag?)...die schijnt een stuk beter te lopen. Enfin...we zullen zien, ieder toestel en gebruik is ook weer anders.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 18-08-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

dafmay schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:42:
PB 5 draait best ok, en ik ervaar weinig hangers, maar is nog zeker niet helemaal lekker soepel en goed in mijn ervaring (logisch hoort bij de eerste betas). Het is wachten op PB 6 (maandag?)...die schijnt een stuk beter te lopen. Enfin...we zullen zien, ieder toestel en gebruik is ook weer anders.
Beta 5 is niet meer een van de eersten, en al bijna niet meer 'in 't midden'. iOS 10 had bijvoorbeeld 8 beta's. En de nieuwe beta zal inderdaad beter te lopen... als een van de vermoedelijk laatsten moet dat ook wel omdat Apple anders een probleem heeft. Het is immers al bijna september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Inmiddels krijg ik op de iPad beta 6 binnen.
Op telefoon nog niets.

Had nog wel wat haperingen op de iPad met beta 5, hopelijk zijn die weg.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik heb trouwens echt enorm vaak dat de terugknop in Safari niet werkt, meer mensen last van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WhatsappHack schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:19:
Ik heb trouwens echt enorm vaak dat de terugknop in Safari niet werkt, meer mensen last van? :)
Yup >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Ik vroeg me af of je extensions kan uitschakelen in menu delen naar andere apps ?
Ik word er namelijk helemaal gek van dat heen en weer gescrol.
En ik wil het namelijk wat over zichterlijker hebben om het zo de juiste app te kunnen makkelijker te kunnen vinden ?

Wie weet hoe je dat moet instellen of het überhaupt het ook kan wie dit is natuurlijk super irritant zo!

[Edit]
Ik heb alles z'n beetje alles zitten doorgezocht in de instellingen van me telefoon en niks kunnen vinden waar je het weg kan halen helaas.... Of ik ben nog niet overal geweest.
Maar volgens heb ik toch alle instellingen nagelopen.

[ Voor 40% gewijzigd door Havelock op 21-08-2017 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Hoe kan je het snelst al mijn openstaande tabs opslaan in Safari browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Havelock schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 00:54:
Ik vroeg me af of je extensions kan uitschakelen in menu delen naar andere apps ?
Ik word er namelijk helemaal gek van dat heen en weer gescrol.
En ik wil het namelijk wat over zichterlijker hebben om het zo de juiste app te kunnen makkelijker te kunnen vinden ?

Wie weet hoe je dat moet instellen of het überhaupt het ook kan wie dit is natuurlijk super irritant zo!

[Edit]
Ik heb alles z'n beetje alles zitten doorgezocht in de instellingen van me telefoon en niks kunnen vinden waar je het weg kan halen helaas.... Of ik ben nog niet overal geweest.
Maar volgens heb ik toch alle instellingen nagelopen.
Heb je gezien dat er een "meer" knop aan de rechterkant staat van die share extensies? Daar kun je third party apps uitzetten. Jammere is wel dat Apple een aantal eigen opties pushed, die je niet kan uitzetten.
Per type share, kun je andere opties instellen. Te denken valt aan plaatjes, links, of nog andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Is de verbeterde Siri stem ook al in het Nederlands beschikbaar? Ik ben vaak best wel te spreken over de ios10 stem en merk dat ik het toch wel steeds vaker wil gebruiken als ik geen zin of kans heb om te lezen, maar mij soms toch laat tegenhouden door het toch nog robotachtige geluid.

[ Voor 16% gewijzigd door Jeffrey88 op 21-08-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27
tweakG5 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:28:

Ja, ik heb precies hetzelfde! Heb dit probleem nooit op wifi, maar wel op 4G.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Dev Bèta 7 is uit.

Voor mij is het nog even wachten op public beta 6...waarschijnlijk iets later vanavond rond 22:00.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 21-08-2017 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Jeffrey88 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:15:
Is de verbeterde Siri stem ook al in het Nederlands beschikbaar? Ik ben vaak best wel te spreken over de ios10 stem en merk dat ik het toch wel steeds vaker wil gebruiken als ik geen zin of kans heb om te lezen, maar mij soms toch laat tegenhouden door het toch nog robotachtige geluid.
Jazeker maar ik vind het niet echt een verbetering. Maar Nederlands is gewoon een lastige taal. M'n vriend heeft de Franse Siri, dat klinkt echt een stuk beter. Net als Engels.
Pagina: 1 ... 7 ... 44 Laatste