[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 6 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
Rubman schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:59:
Kreeg bij het openen van contacten de melding dat Facebook niet meer gekoppeld is en BAM! Alle extra info opeens weg bij de contacten.
Open contacten nooit maar hier net gedaan, maar niets aan de hand.

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
De batterij is in beta 4 een stuk beter op mijn iPhone 7! Geen vervelende hete plekken meer en ernstige battery-drains.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
bing69 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:51:
[...]

Neem aan dat je de ipad bedoelt, maar dat was met de vorige beta's al.
Op de iPad ja, maar heb er de vorige beta geen last van gehad. Hij verdwijnt nu steeds op het homescreen, en is enkel met heel veel moeite terug te toveren helaas.
Hopen dat ze dat weer fixen in de volgende beta :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:34
iAmRenzo schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:34:
Ik kreeg vanochtend een melding dat mijn iCloud ruimte vol zit. Ik ben eens op onderzoek gegaan en mijn iPad (en misschien Mac, waar ik tijdelijk ook even High Sierra op had) hebben totaal 5GB iMessages geupload. Maar gek genoeg: 3x 1,x GB! iMessage stond drie keer in de lijst.
Ik heb de functie uitgezet, wat een eeuwigheid duurde. Ik heb de iMessages handmatig nog gewist maar ik heb de ruimte niet terug gekregen...
Iemand een idee hoe ik dit alsnog kan doen?

Het vervelende is ook dat op geen enkel apparaat (iPhone, iOS10 of MacBook, Sierra) alle apps laten zien die iCloud storage gebruiken. Zelfs op mijn iPad (iOS11b3) niet :(
Ik heb niet zo veel zin om nu 2TB te gaan kopen omdat er een probleem in de beta zit.
Even bellen met icloud service, ze resetten dan je cloud, evt kan je ook een specifiek deel laten verwijderen, zoals alleen je documenten bijv
was bij mij ook zo met ios 10 een keer.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
carpebios schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 20:54:
Mensen die een beta installeren, en dan standaard de batterijproblemen gaan benoemen...... Ja het is een beta, ja de batterij gaat altijd sneller leeg, ja sommige apps crashen.
Misschien moeten we het topic maar gewoon dichtgooien dan :/ Als je je stoort aan bug reports en beta rants moet iedereen dan zich maar beperken tot het aankondigen van de volgende beta build?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Wouter Lucassen schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:12:
Misschien moeten we het topic maar gewoon dichtgooien dan :/ Als je je stoort aan bug reports en beta rants moet iedereen dan zich maar beperken tot het aankondigen van de volgende beta build?
Ook niet helemaal maar het is wel zo dat in dit soort topics batterij problemen altijd een issue zijn. Logisch want mensen installeren het tóch op hun normale device en komen de dag tóch niet door. Ze zijn vaak alleen niet zo constructief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:51
Rubman schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:59:
Kreeg bij het openen van contacten de melding dat Facebook niet meer gekoppeld is en BAM! Alle extra info opeens weg bij de contacten.
Is bij mij ook. Gebruik de app ook nooit maar net geprobeerd en heb hetzelfde. Vreemde is dat ik helemaal geen Facebook op mijn iPhone heb staan dus ik heb geen idee waar dit eigenlijk over gaat.

Ik ben overigens over het algemeen tevreden sinds public beta 2 op mijn 5s. Batterij doet het nu terug goed (bij beta 1 echt veel sneller leeg), alleen wat cosmetische dingen en wat problemen met één app (Garmin Connect), maar niets onoverkomelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:12:
[...]

Nee natuurlijk niet, je rukt het totaal uit zijn verband. Het gaat erom dat er altijd standaard geklaagd wordt over de batterij drain. Als developer lijkt mij dat al bijzonder om daar steeds over te beginnen, maar voor de publieke beta lijkt het mij nu toch ook wel algemeen bekend dat de batterij sneller leeg gaat door allerlei processen die extra lopen bij een beta. Sowieso maak je een report bij Apple, maar na elke beta benoemen dat je batterij zo snel leegloopt, lijkt mij zinloos. Begint meer te lijken op een FIRST POST!!!!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
carpebios schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:37:
[...]

Nee natuurlijk niet, je rukt het totaal uit zijn verband. Het gaat erom dat er altijd standaard geklaagd wordt over de batterij drain. Als developer lijkt mij dat al bijzonder om daar steeds over te beginnen, maar voor de publieke beta lijkt het mij nu toch ook wel algemeen bekend dat de batterij sneller leeg gaat door allerlei processen die extra lopen bij een beta. Sowieso maak je een report bij Apple, maar na elke beta benoemen dat je batterij zo snel leegloopt, lijkt mij zinloos. Begint meer te lijken op een FIRST POST!!!!
Niet iedereen die de beta installeert is een developper, en dus is dat voor lang niet iedereen vanzelfsprekend. Los van het feit dat je gelijkt hebt is het allerminst nodig om andermans post op die manier schamperend terzijde te stellen. Maar goed, my 2 cents!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tsja, dat die drain er bij hoort weten we idd allemaal. Maar om het nou verkeerd te noemen dat het verbeterd of verslechterd is bij een beta release... Nee dat denk ik niet, hoort er ook wel een beetje bij. Ik zelf merk ook echt een heel groot verschil, iets wat er op zou kunnen wijzen dat we langzaamaan richting GM gaan :)
Overigens was dit een van de meest soepele betas ooit, weinig problemen mee gehad in alle releases!

[ Voor 13% gewijzigd door HaterFrame op 25-07-2017 23:08 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik ben benieuwd of we nog gaan meemaken of we voor de Nederlandse taal ook de nieuwe vorm van woordvoorspelling in het standaard ios toetsenbord gaan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Merk wel een duidelijk verschil met de nieuwe Beta 4.
Alles loopt soepeler, geen tot weinig drain meer, gekke netwerk issues lijken verholpen met betrekking tot downloaden apps.
Ook de screenshot functie waarbij het plaatje maar bleef hangen is er niet meer.

Deze is eigenlijk al als everyday use te gebruiken imho.

Alleen die maffe Facebook icm met contact meldingen waarbij ik het idee heb dat er info en foto's e.d. uit contacten zijn verdwenen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 15:53
Heb gekeken bij Bestanden, zie momenteel niet meer de optie om bestanden op IPhone zelf op te slaan, maar alleen nog maar in de cloud.

Even vanmiddag ook de Beta 4 erop zetten op mijn Ipad Air 2, kijken of het daar ook weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

Krishh schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:49:
Heb gekeken bij Bestanden, zie momenteel niet meer de optie om bestanden op IPhone zelf op te slaan, maar alleen nog maar in de cloud.

Even vanmiddag ook de Beta 4 erop zetten op mijn Ipad Air 2, kijken of het daar ook weg is.
Ik kwam die verandering ook tegen in dit topic

Bugs
  • 'On this iPhone' location removed from Files app (bug or intentional?)'
https://forums.macrumors....enhancements-etc.2058191/

Hopelijk is het ook een bug en niet iets expres :N Sommige bestanden wil ik nou eenmaal niet direct aan een app koppelen om op te slaan... Zal jij ook wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
Dannydekr schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:51:
De batterij is in beta 4 een stuk beter op mijn iPhone 7! Geen vervelende hete plekken meer en ernstige battery-drains.
hier ook niet meer, best wel blij van. Dat de batterij snel leeg was, geen probleem, maar de kachel in mijn broekzak was wel een probleem soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Public Beta 3 erop en deze is echt een flinke stap beter! Batterijverbruik is nu onder controle, waar dat voorheen wel een ding was.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40
Heb overigens wel nog wat bugs waarin apps niet laden (verdwijnen tijdens het laden). Verder is nog steeds het app-switch scherm niet helemaal stabiel en kun je sommige apps niet omhoog swipen om ze af te sluiten.
Daarnaast merk ik soms nog wat lag op de homescreen tijdens het scrollen. Alsof er een soort vertraging is wanneer je swiped. Safari voelt ook wat logger aan.

Heb nog altijd het idee dat Apple soms zeer subtiel zaken trager maakt, of niet goed optimaliseert, om een upgrade te stimuleren. Deze zaken qua traagheid merkte ik ook al op in eerdere beta's van iOS10 op een iPhone 6s, iOS9 op een iPhone 5s etc. Dit werd niet beter in de final-release.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Miki schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:07:
Ik ben benieuwd of we nog gaan meemaken of we voor de Nederlandse taal ook de nieuwe vorm van woordvoorspelling in het standaard ios toetsenbord gaan krijgen.
Ik ook. Ik begrijp ook niet zo goed wat het probleem met dat QuickType is. Ik gebruik nu SwiftKey, als je ziet voor hoeveel talen die dat hebben... ik zou alleen graag het iOS toetsenbord gebruiken want dan heb je Emoji vervanging en die handige zaken als nummers, adressen en het delen er van. Ik wil alleen graag Engels en Nederlands in het zelfde toetsenbord... en dat kan alleen met QuickType talen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
boosterbosch schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:23:
[...]

hier ook niet meer, best wel blij van. Dat de batterij snel leeg was, geen probleem, maar de kachel in mijn broekzak was wel een probleem soms :)
Het blijft vreemd maar ik heb de indruk dat de batterij juist sneller leeg is met Beta 4 :(

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
bing69 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Het blijft vreemd maar ik heb de indruk dat de batterij juist sneller leeg is met Beta 4 :(
tot beta 4 had ik tegen de middag maar 10-15% batterij over, nu 62%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
swv schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:02:
[...]

Ik kwam die verandering ook tegen in dit topic

Bugs
  • 'On this iPhone' location removed from Files app (bug or intentional?)'
https://forums.macrumors....enhancements-etc.2058191/

Hopelijk is het ook een bug en niet iets expres :N Sommige bestanden wil ik nou eenmaal niet direct aan een app koppelen om op te slaan... Zal jij ook wel hebben.
Inderdaad, het zou voor mij fijn zijn als ik bepaalde bestanden gewoon lokaal kan opslaan, beide devices hebben 128GB, mag soms ook wel gevuld worden met data wat lokaal staat in plaats van alles perse naar Icloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
boosterbosch schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:45:
[...]

tot beta 4 had ik tegen de middag maar 10-15% batterij over, nu 62%
Ik heb met alle beta's altijd wel iets gemerkt maar nooit dramatisch, maar zat gisteren op 2% tegen 22h30 terwijl ik de Iphone 7 nauwelijks gebruik (vakantie)
Heb hem al een keer uit/aan gezet maar geen verbetering....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
Krishh schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:10:
[...]

Inderdaad, het zou voor mij fijn zijn als ik bepaalde bestanden gewoon lokaal kan opslaan, beide devices hebben 128GB, mag soms ook wel gevuld worden met data wat lokaal staat in plaats van alles perse naar Icloud.
Files that you save from Safari using the share sheet can make the ‘On My iPhone’ section in the Files app reappear as long as those file(s) stay in it.
Same happens for iPad as well.

[https://forums.macrumors.com/threads/ios-11-beta-4-changes-bug-fixes-enhancements-etc.2058191/page-21#post-24834633]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:14
Nog voordat een Tweaker besluit een preek te geven dat je nooit een iOS-beta op je primary device moet installeren:
Ja, ik heb m'n lesje geleerd en doe het nooit meer -_-

Nu mijn vraag:

Op dit moment heb ik iOS 11 Beta 3 op m'n iPhone SE geïnstalleerd. Dramatische batterijduur, een veelvoud aan crashes en de camera die vaak weigert op te starten. Daarnaast heb ik de reservekopie op m'n MacBook per ongeluk overschreven met een kopie van iOS 11.
Van m'n iOS 10 reservekopie ontbreekt elk spoor. Mijn vraag jullie is: Als ik besluit om 50GB iCloud aan te schaffen en door middel van iCloud een backup maak van al m'n gegevens, kan ik dan bij het herstellen van m'n iPhone alle gegevens terugzetten via iCloud of krijg ik een soortgelijke melding (niet de juiste iOS versie dus niet mogelijk) net als bij herstel met een reservekopie via iTunes?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
SirWInsalot schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:56:
Nog voordat een Tweaker besluit een preek te geven dat je nooit een iOS-beta op je primary device moet installeren:
Ja, ik heb m'n lesje geleerd en doe het nooit meer -_-

Nu mijn vraag:

Op dit moment heb ik iOS 11 Beta 3 op m'n iPhone SE geïnstalleerd. Dramatische batterijduur, een veelvoud aan crashes en de camera die vaak weigert op te starten. Daarnaast heb ik de reservekopie op m'n MacBook per ongeluk overschreven met een kopie van iOS 11.
Van m'n iOS 10 reservekopie ontbreekt elk spoor. Mijn vraag jullie is: Als ik besluit om 50GB iCloud aan te schaffen en door middel van iCloud een backup maak van al m'n gegevens, kan ik dan bij het herstellen van m'n iPhone alle gegevens terugzetten via iCloud of krijg ik een soortgelijke melding (niet de juiste iOS versie dus niet mogelijk) net als bij herstel met een reservekopie via iTunes?

Alvast bedankt!
Ik ben bang voor het laatste. Zonder goede reservekopie kom je niet terug.

Installeer anders dev beta 4,die is voor mij echt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Nope, je kan niet je gegevens behouden zonder backup. Waarom zit je eigenlijk in de developer beta? In de publieke beta komt er ook eerst een uitgebreide instructie dat je een backup moet maken via itunes.

Dus als je de data wilt houden, dan moet je wel blijven volhouden in de beta. En zorg ook dat je de laatste beta versie hebt, dat scheelt ook wat ellende. Moet wel zeggen dat de beta sinds deze versie wel aardig goed te doen is, batterij gaat wel wat harder natuurlijk maar is vrij normaal voor een test versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
mvantol13 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:04:
[...]

Files that you save from Safari using the share sheet can make the ‘On My iPhone’ section in the Files app reappear as long as those file(s) stay in it.
Same happens for iPad as well.

[https://forums.macrumors.com/threads/ios-11-beta-4-changes-bug-fixes-enhancements-etc.2058191/page-21#post-24834633]
Bedankt! Heb het werkend weer op mijn iPhone en iPad. Kan nu trouwens de bestanden plaatsen op "Mijn iPhone/iPad".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
Psycho_Mantis schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:27:
Nope, je kan niet je gegevens behouden zonder backup. Waarom zit je eigenlijk in de developer beta? In de publieke beta komt er ook eerst een uitgebreide instructie dat je een backup moet maken via itunes.

Dus als je de data wilt houden, dan moet je wel blijven volhouden in de beta. En zorg ook dat je de laatste beta versie hebt, dat scheelt ook wat ellende. Moet wel zeggen dat de beta sinds deze versie wel aardig goed te doen is, batterij gaat wel wat harder natuurlijk maar is vrij normaal voor een test versie.
Voor de duidelijkheid: ik maak gebruik van de publieke beta (3e als ik het goed heb). Ik wil dus extra capaciteit voor iCloud aanschaffen, een iCloud backup maken, mn iPhone SE herstellen naar iOS 10 en dan via iCloud al mn gegevens terugzetten.

Is dat niet mogelijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:43
Gewoon proberen toch? Slechter word het sowieso niet in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Laatst online: 15:04
SirWInsalot schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:11:
[...]

Voor de duidelijkheid: ik maak gebruik van de publieke beta (3e als ik het goed heb). Ik wil dus extra capaciteit voor iCloud aanschaffen, een iCloud backup maken, mn iPhone SE herstellen naar iOS 10 en dan via iCloud al mn gegevens terugzetten.

Is dat niet mogelijk?!
Alles wat je aanvinkt in iCloud wel, dus foto's - contacten en dergelijke wel. Een reservekopie die in je Cloud staat kan voor zover ik weet niet terug (alle apps e.d. zouden dan terug er op worden gezet, dit gaat niet tussen iOS 10 en 11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
SirWInsalot schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:11:
[...]

Is dat niet mogelijk?!
Het kan wel met iTunes, even plist.info editen.
Zelf niet geprobeerd met 11, maar wel met eerdere versies:
You can edit the info.plist file. Edit the build version to your ipsw's build version and product version to the version you want to downgrade to. Using plist editors in windows are highly recommended.
Windows: C:\Users[Your username]\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup[Your UDID]
Mac: ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/[Your UDID]/

Eventueel ook hiermee denk ik (gevonden toen ik net zocht op builnummer <string>14E5230e</string>: https://github.com/tihmstar/futurerestore

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
matthijst schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:24:
[...]

Het kan wel met iTunes, even plist.info editen.
Zelf niet geprobeerd met 11, maar wel met eerdere versies:
You can edit the info.plist file. Edit the build version to your ipsw's build version and product version to the version you want to downgrade to. Using plist editors in windows are highly recommended.
Windows: C:\Users[Your username]\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup[Your UDID]

Eventueel ook hiermee denk ik (gevonden toen ik net zocht op builnummer <string>14E5230e</string>: https://github.com/tihmstar/futurerestore
Ook mogelijk via Mac?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Lijkt mij een hele kleine moeite om dat op internet op te zoeken.
Als ik "plist editor mac" invul op google is de eerste hit het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Op de Mac is het zelfs makkelijker. Dan opent zich een Excel like editor waar je de waarden makkelijker kan vinden en aanpassen. (En anders kan je gewoon openen met 'Teksteditor')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Lezen is ook een vak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
Ik kom er vast wel uit.
Bedankt voor alle (ook de bijdehande ''zoeken/lezen is ook een vak'' comments) tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
Bij mij werkt de Ziggo Go app niet goed onder iOS11. Bij live tv is het geluid goed maar het beeld schokt constant, heeft hier nog iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnsmfd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2024
mvantol13 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:47:
Bij mij werkt de Ziggo Go app niet goed onder iOS11. Bij live tv is het geluid goed maar het beeld schokt constant, heeft hier nog iemand last van?
Hier vanmiddag hetzelfde probleem op een iPad Pro 10.5 met iOS 11 beta 3, geluid is vloeiend maar beeld hapert. Ziggo moet de app nog updaten waarschijnlijk.
Dus toen maar formule 1 kijken op de iPad van m’n dochter met iOS 10.3.3 :)

Verder eigenlijk weinig tot geen problemen met iOS 11, draait voor een beta eigenlijk heel goed op de iPad Pro _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door rnsmfd op 30-07-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
rnsmfd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:12:
[...]

Hier vanmiddag hetzelfde probleem op een iPad Pro 10.5 met iOS 11 beta 3, geluid is vloeiend maar beeld hapert. Ziggo moet de app nog updaten waarschijnlijk.

Verder eigenlijk weinig tot geen problemen met iOS 11, draait voor een beta eigenlijk heel goed op de iPad Pro _/-\o_
Inderdaad bij F1 dit issue gehad, hopelijk komt Ziggo met een update tzt. Gelukkig is Ziggo deze week overgestapt op HTML5 voor zijn ZiggoGo webplayer, dus heb ik F1 in de tuin kunnen kijken via mijn MBP met Firefox. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:02
Heren en dames,

Ik heb afgelopen zondag ook de iOS 11 beta geïnstalleerd. Ik lees hier over beta 3 en beta 4. Ik heb de beta gedownload via beta.apple.com, heb ik nu automatisch beta 4? Ik kon er zo niks over vinden.

Wanneer ik zoek naar een software-update krijg ik geen updates beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ak0nnmgn schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:59:
Heren en dames,

Ik heb afgelopen zondag ook de iOS 11 beta geïnstalleerd. Ik lees hier over beta 3 en beta 4. Ik heb de beta gedownload via beta.apple.com, heb ik nu automatisch beta 4? Ik kon er zo niks over vinden.

Wanneer ik zoek naar een software-update krijg ik geen updates beschikbaar.
Ligt er aan of je developers beta of de publieke beta hebt geïnstalleerd.
Als je dit weet dan kun het je achterhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Als je via beta.apple.com hebt geinstalleerd zit je op de publieke beta's. De andere vind je via developer.apple.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:02
iAmRenzo schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:54:
Als je via beta.apple.com hebt geinstalleerd zit je op de publieke beta's. De andere vind je via developer.apple.com.
Oké, dus ik zit op 3? Kan het nergens zo vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_04
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
ak0nnmgn schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:16:
[...]

Oké, dus ik zit op 3? Kan het nergens zo vinden.
Onder Instellingen -> Algemeen -> Info staat de IOS versie + build nummer. Hieruit kun je afleiding welke BETA versie je draait volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 11:42
Developer beta loopt 1 versie voor op de publieke beta. Dit komt omdat apple ervan uit gaat de beta 1 niet geschikt is voor publieke beta. Dus developer beta 2 is publieke beta 1 en developer beta 3 is publieke beta 2, enz. Kijk je net als hierboven bij Niek_04 dan hebben ze allebei hetzelfde build nummer. Dus zijn ze allebei hetzelfde. Developer is gemiddeld 1 dag eerder beschikbaar dan publieke beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:48
Beste,

Ik heb net een iphone7 gekocht waar de IOS 11 beta opstaat. Nu is mijn vraag straks met de officiele release kan ik dan gewoon via instellingen zoeken naar een software update en dan de officieele update downloaden en installeren? Of komt daar nog wel meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
rnsmfd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:12:
[...]

Exact dezelfde issue op mijn Ipad Pro 10.5. Alles wat je afspeelt hakkelt. Seconde beeld, hakkel, seconde beeld, hakkel, enzovoorts.

Daarnaast heb ik de indruk in de Netflix app zo nu en dan een soort flashes te zien. Kan ook zijn dat ik me er blind op staar en het daardoor juist ga zien. Iemand met een vergelijkbare ervaring?

Daarnaast heb ik een Senheisser Urbanite koptelefoon, met een inline afstandsbediening voor Android. Ingeplugd op de Ipad popt en clickt de koptelefoon om de haverklap. Durf niet te zeggen of dit een beta-issue is of een algemene compatibiliteits-issue. Feit blijft wel dat de koptelefoon van mijn vriendin die specifiek geschikt is voor I-spul geen problemen vertoond en de Sennheiser zonder problemen functioneert op mijn eigen Samsung telefoon. Als iemand hier meer over weet hoor ik dat graag!

Ik lees online dat het zeer waarschijnlijk te maken heeft met de 3,5mm plug van mijn koptelefoon die voor de problemen zorgt. Nieuw kabeltje zonder microfoon e.d. is onderweg, dat zou het probleem al moeten fixen. Geen iOS 11 issue dus!

[ Voor 11% gewijzigd door rodie83 op 02-08-2017 13:33 . Reden: Eigen onderzoekje gedaan.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Inhumanous schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:14:
Beste,

Ik heb net een iphone7 gekocht waar de IOS 11 beta opstaat. Nu is mijn vraag straks met de officiele release kan ik dan gewoon via instellingen zoeken naar een software update en dan de officieele update downloaden en installeren? Of komt daar nog wel meer bij kijken?
Als het goed is kun je dan je profile deleten, opnieuw opstarten, en dan via instellingen>software update gewoon updaten naar de "echte" ios11

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Inhumanous schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:14:
Je krijgt straks automatische de GM binnen. En daarna, als er iets veranderd de release binnen dus je hoeft je beta-profiel niet te verwijderen. Je krijgt alleen dan heel snel wel de 11.0.1 versie binnen als beta. Er is namelijk altijd nog wat.
Dus als je niet meer wilt kun je zo het profiel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
iAmRenzo schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:09:
[...]
Je krijgt straks automatische de GM binnen. En daarna, als er iets veranderd de release binnen dus je hoeft je beta-profiel niet te verwijderen. Je krijgt alleen dan heel snel wel de 11.0.1 versie binnen als beta. Er is namelijk altijd nog wat.
Dus als je niet meer wilt kun je zo het profiel verwijderen.
ik had al voor de grap gekeken maar ik kon nergens iets vinden in me instelling van Beta profiel.

ben nog niet zo thuis mijn iphones en ik heb geen flauw idee wat voor Beta deze man op mijn iphone heeft gezet voor die hem aan mij verkocht.

als nog bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:52
Inhumanous schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:32:
[...]

ik had al voor de grap gekeken maar ik kon nergens iets vinden in me instelling van Beta profiel.

ben nog niet zo thuis mijn iphones en ik heb geen flauw idee wat voor Beta deze man op mijn iphone heeft gezet voor die hem aan mij verkocht.

Hard reset geven dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
als ik nog instellingen/algemeen/info ga staat er versie: 11.0 (15A5327g)

een hard reset hoe doe ik zoiets en ben ik dan al mijn gegevens kwijt?

EDIT: ik heb mijn telefoon nu terug gezet via iphone recovery naar IOS 10.3. mijn vraag luid ik heb net een backup gemaakt van mijn apps etc maar dit was wel in de IOS 11 beta. als ik deze backup terug zet zet hij dan ook IOS 11 terug of blijf ik wel in IOS 10.3?

[ Voor 30% gewijzigd door Inhumanous op 02-08-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta 4 is zo irritant! Soms reageert mijn scherm niet of doet hij waar hij zelf zin in heeft. Geen idee of mijn vingers misschien wat vochtiger zijn maar dan nog! Zo gevoelig heb ik nog nooit mee gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inhumanous schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:18:
[...]

als ik nog instellingen/algemeen/info ga staat er versie: 11.0 (15A5327g)

een hard reset hoe doe ik zoiets en ben ik dan al mijn gegevens kwijt?

EDIT: ik heb mijn telefoon nu terug gezet via iphone recovery naar IOS 10.3. mijn vraag luid ik heb net een backup gemaakt van mijn apps etc maar dit was wel in de IOS 11 beta. als ik deze backup terug zet zet hij dan ook IOS 11 terug of blijf ik wel in IOS 10.3?
Backups van een nieuwer iOS zijn niet terug te zetten op een ouder iOS. Betekent dat je nu dus alle apps en instellingen opnieuw moet gaan installeren/instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:30:
[...]

Backups van een nieuwer iOS zijn niet terug te zetten op een ouder iOS. Betekent dat je nu dus alle apps en instellingen opnieuw moet gaan installeren/instellen.
Anders lees je hierboven even?
plist editen en gaan met die banaan.
Gaat alleen niet als je een iCloud backup hebt.

Je had ook dat betaprofiel kunnen installeren en op 11 blijven?

[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 03-08-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Maar waarom zou je, als je nog niet zo thuis bent in iPhones, werken met een beta. Beta's zijn niet stabiel (per se) en het is natuurlijk eigenlijk wel de bedoeling om feedback te leveren aan Apple.

Als je van je beta af wilt, nu. Dan kun je je iPhone restoren via iTunes. Maar dan ben je wel je non-iCloud gegevens kwijt: een backup kun je niet naar een lagere versie terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik heb toen ik op vakantie voor een groot deel van mijn app ingesteld dat ze alleen via wifi mogen internetten en niet via mobiele data. Nu is er een update geweest en kan ik onder instellingen/mobiel netwerk niets meer veranderen, ik zie allen nog Facetime & Wallet. Heeft iemand ook dit probleem? of heeft iemand tips om dit op te lossen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
iAmRenzo schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

Als je van je beta af wilt, nu. Dan kun je je iPhone restoren via iTunes. Maar dan ben je wel je non-iCloud gegevens kwijt: een backup kun je niet naar een lagere versie terugzetten.
Iedereen bedankt voor de tips en reacties!

Heb mijn iphone terug kunnen zetten naar naar IOS 10.3.3

Gelukkig had ik nog een backup van afgelopen dinsdag toen ik mijn iphone SE nog had dus was alleen 5 foto's kwijt en een dag aan imessage gesprekken. Geen first world problems dus.

Allemaal bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 11:42
[...]

als je naar instellingen gaat en dan naar algemeen, zie je dan iets staan bij de profiel?

trouwens wel slecht dat men een toestel verkoopt met beta software erop.

[ Voor 7% gewijzigd door MichelJ op 03-08-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
MichelJ schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

als je naar instellingen gaat en dan naar algemeen, zie je dan iets staan bij de profiel?

trouwens wel slecht dat men een toestel verkoopt met beta software erop.
Michel zie de post hierboven.

het is gelukkig gelukt met dank aan de tweakers hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Nog iets na downgraden naar iOS10: mijn telefoon maakt geen backups meer en heb het vermoeden dat dat door de iOS11 beta komt. Kan dat kloppen? Overigens zie ik steeds minder nut in de iOS backup, omdat alle gegevens al op andere manieren gebackupt worden (fotos, notities, contacten, emails etc etc gaan va icloud). Het enige wat gebackupt wordt is een lijstje van welke apps je hebt geinstalleerd en misschien sommige app-data?

Verder net een iPad gekocht en iOS11 beta erop gezet, erg mooi spul!

[ Voor 39% gewijzigd door Menesis op 03-08-2017 15:43 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Kan iemand bevestigen dat de enorme white space tussen de iconen op de iPad pro 12,9 met IOS11 is verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb PB 3 draaien op mijn 7+, maar nou zit ik met het probleem dat ik een appje heb verwijderd maar het icoontje blijft zichtbaar op mijn homescreen. Het kruisje om een app te verwijderen is ook niet meer zichtbaar.

Heb een soft reset & toestel aan en uit gedaan, maar dit wil niet helpen.

Iemand een idee hoe ik het appje alsnog weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:36:
Ik heb PB 3 draaien op mijn 7+, maar nou zit ik met het probleem dat ik een appje heb verwijderd maar het icoontje blijft zichtbaar op mijn homescreen. Het kruisje om een app te verwijderen is ook niet meer zichtbaar.

Heb een soft reset & toestel aan en uit gedaan, maar dit wil niet helpen.

Iemand een idee hoe ik het appje alsnog weg kan krijgen?
Wellicht de app nogmaals downloaden en dan weer proberen te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:49:
[...]

Wellicht de app nogmaals downloaden en dan weer proberen te verwijderen?
Ook al geprobeerd, app wil dan niet opnieuw downloaden. Ook na het opnieuw opstarten wilt ie de app niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men vind van alle features, vooral op iPads.

Wat mij opvalt is:
- De airplay optie in het control center mis (ik wil niet synchrone airplay, maar gewoon alleen voor videos)
- De files.app vind ik tegenvallen, third party apps zijn alleen via een popup te benaderen, niet zoals icloud drive zelf. dit maakt het naar mijn idee compleet nutteloos.
- Het gebrek aan QuickType voor Nederlands vind ik erg storend en ik merk ook dat ik vrij weinig push notificaties krijg van de slimmere Siri. De enige was via de camera app toen ik een QR-code in beeld had. Best mager.
- De appstore (inclusief de nieuwe GUI met de grote letters) is mooi maar wel onoverzichtelijk, zeker het updates scherm).
- De screenshotfunctie (markup, en wel/niet bewaren) vind ik erg prettig.
- De dock vind ik wel een praktische toevoeging.
- De vrienden functie in Apple Music is prettig, maar ja. Van de 10 vrienden, hebben er 6 een iPhone en slechts 3 Apple Music :(
- Multiroom Airplay is wel vet... maar als Apple niet met een goedkope Chromecast Audio kloon komt zal ik het weinig gebruiken.

Om zo eens wat te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:45:
Goedemorgen,

Ik heb toen ik op vakantie voor een groot deel van mijn app ingesteld dat ze alleen via wifi mogen internetten en niet via mobiele data. Nu is er een update geweest en kan ik onder instellingen/mobiel netwerk niets meer veranderen, ik zie allen nog Facetime & Wallet. Heeft iemand ook dit probleem? of heeft iemand tips om dit op te lossen?

Alvast bedankt
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Laatst online: 18:11
iAmRenzo schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:34:
Ik kreeg vanochtend een melding dat mijn iCloud ruimte vol zit. Ik ben eens op onderzoek gegaan en mijn iPad (en misschien Mac, waar ik tijdelijk ook even High Sierra op had) hebben totaal 5GB iMessages geupload. Maar gek genoeg: 3x 1,x GB! iMessage stond drie keer in de lijst.
Ik heb de functie uitgezet, wat een eeuwigheid duurde. Ik heb de iMessages handmatig nog gewist maar ik heb de ruimte niet terug gekregen...
Iemand een idee hoe ik dit alsnog kan doen?

Het vervelende is ook dat op geen enkel apparaat (iPhone, iOS10 of MacBook, Sierra) alle apps laten zien die iCloud storage gebruiken. Zelfs op mijn iPad (iOS11b3) niet :(
Ik heb niet zo veel zin om nu 2TB te gaan kopen omdat er een probleem in de beta zit.
Ik kreeg vanochtend ook deze melding. Heb een 50GB abonnement. Plusminus 27GB aan foto's en 5GB aan back-ups. Plotseling staat er nu ook 25GB aan documenten. Geen idee waar die vandaan komen. Kan het ook niet wegkrijgen.. Ik ga zo maar eens bellen naar Apple om te kijken wat ze kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bj mij willen mijn foto’s niet uploaden van mijn iPhone naar iCloud. Hij blijft hangen op 133 foto’s die nog geüpload moeten worden. Zeer vervelend.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Zie nu pas dat Foto's ondersteuning heeft gekregen voor GIFjes... Halleluja!!! :)
Geen noodzaak meer voor third-party apps al werkt t soms nog een beetje omslachtig :P

Trouwens, mbt GIFjes, offtopic maar misschien boeit t iemand en wisten jullie t nog niet: je kan Live Photos als GIF sturen via WhatsApp. Vanuit WhatsApp kiezen om een foto te sturen, force touch op de Live Photo, omhoog swipen. Context menu verschijnt, kies "Verstuur als GIF"; voila.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 05-08-2017 01:55 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

carpebios schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:24:
Bj mij willen mijn foto’s niet uploaden van mijn iPhone naar iCloud. Hij blijft hangen op 133 foto’s die nog geüpload moeten worden. Zeer vervelend.
Kan het iets te maken hebben met het nieuwe HEIF foto formaat misschien? Sowieso vergrendeld en aan de stroom voor volledige foto taken en synchronisatie.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
iAmRenzo schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:16:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men vind van alle features, vooral op iPads.

Wat mij opvalt is:
- De airplay optie in het control center mis (ik wil niet synchrone airplay, maar gewoon alleen voor videos)
Ik vind de multitasking wel handig. Het dock superhandig. Rest nog niet heel actief gebruikt.

Dit kun je doen door in het control centre het afspeelblokje wat langer te drukken. Hij vergroot dan en dan heb je die optie wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Teknix1982 op 07-08-2017 06:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

GerardVanAfoort schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 03:14:
Kan het iets te maken hebben met het nieuwe HEIF foto formaat misschien? Sowieso vergrendeld en aan de stroom voor volledige foto taken en synchronisatie.
HEIF moet niet uitmaken, al had een vriend zo'n zelfde soort probleem. Mijn HEIFs van iPad zijn keurig gesynchroniseerd naar alles.
Wat je kunt doen is even Photos force quitten en opnieuw opstarten. Anders het ding even opnieuw starten. Werkt soms bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

WhatsappHack schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:54:
Zie nu pas dat Foto's ondersteuning heeft gekregen voor GIFjes... Halleluja!!! :)
Geen noodzaak meer voor third-party apps al werkt t soms nog een beetje omslachtig :P

Trouwens, mbt GIFjes, offtopic maar misschien boeit t iemand en wisten jullie t nog niet: je kan Live Photos als GIF sturen via WhatsApp. Vanuit WhatsApp kiezen om een foto te sturen, force touch op de Live Photo, omhoog swipen. Context menu verschijnt, kies "Verstuur als GIF"; voila.
Kan ook met korte filmpjes (anders even inkorten) als je ze verstuurd via WhatsApp.
Werkt best goed al zeg ik het zelf :Y

Is er een nieuwe developer beta uit toevallig?
Hoop snel de nieuwe public beta te ontvangen, heb nu 'vaak' een bug met mijn toetsenbord. Tekst zit achter de letters 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 23:12

PBP

Beta 5 is te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ah, een nieuw bericht! O nee, het is slechts de melding die iedereen al weet.
Voordeel van deze beta, mijn foto's en filmpjes gaan weer richting iCloud! Bug weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Quicktype NL :? Dat is echt de enige vraag die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Had wel ff wifi problemen, lijkt nu beter te gaan.

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
[verwijderd]

[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Mar.tin schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:37:
[...]

Hier was mijn Wifi netwerk spontaan "vergeten" heel vreemd :o

#preparingupdate
dat had ik dan weer niet, maar alles lijkt nu weer te werken :)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Heb t idee dat er heel veel bugs zijn opgelost in deze versie... Very nice indeed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 13:00
Gisterenavond ook de nieuwe beta 5 geïnstalleerd: eerste ervaringen zijn positief

-> alles lijkt vlotter te werken, algemeen gebruik van ios, apps starten en sluiten, multutasking ed
-> op het eerste zicht is het batterijverbruik ook veel verbeterd
-> alles lijkt nu vertaald naar de nederlands
-> alle apps lijken goed te werken

Gebruik de nieuwe beta zowel op iphone 7 + als op een ipad pro 9.7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Helaas een bug waardoor mijn touchscreen eigenlijk niet meer werkt.
Uitzetten werkt ook niet want ik kan niet slepen (knop lang inhouden doet ook niets).

Iemand een idee hoe ik het weer werkend kan krijgen zonder de iPhone te resetten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
[verwijderd]

[ Voor 116% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mar.tin schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:35:
[...]

iPhone 7 = Sleep/wake + volume + (of - weet het ff niet zeker) inhouden
< iPhone 7 = Sleep/Wake + Homebutton inhouden

In beide gevallen tot hij uit gaat :+

Hier is het batterijverbruik van Beta 5 tot nu toe ok-ish.

30% einde van de werkdag met 4,5uur gebruik / 10 uur standby.

Heb het met beta 4 niet zo bijgehouden maar gevoelsmatig was het bij vlagen beter.

Ben beniewd hoe het morgen wil.
Held _/-\o_
Deed het inderdaad met de home button maar die werkte natuurlijk niet. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 08-08-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Heb Beta 5 op m'n iPhone deployed. Wat vervelend eigenlijk dat er geen namen meer staan bij de apps in je "dock". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
En update:
- Kak! Dat toetsenbord waar je omlaag kan trekken voor symbolen zit niet op de iPhone? :(
- Yay! Sort of Dark Mode is ingebouwd! :D Het werkt alleen nog niet vlekkeloos zoals de bedoeling is. ;(
(Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> Aangepaste weergave -> Keer kleuren om -> Slim omgekeerd).
- Lol, die mannelijke siri stem is echt verschrikkelijk in iOS 11! :X Xander was veel beter.

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 08-08-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:59:
En update:
- Kak! Dat toetsenbord waar je omlaag kan trekken voor symbolen zit niet op de iPhone? :(
- Yay! Sort of Dark Mode is ingebouwd! :D Het werkt alleen nog niet vlekkeloos zoals de bedoeling is. ;(
(Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> Aangepaste weergave -> Keer kleuren om -> Slim omgekeerd).
- Lol, die mannelijke siri stem is echt verschrikkelijk in iOS 11! :X Xander was veel beter.
YouTube ziet er nog beroerd uit met die kleuren omged raaid. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Public beta 4 is er ook, benieuwd of mijn toetsenbord bug weg is na installatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:43
PB 4 goed genoeg om in te stappen als dagelijks toestel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Wouter36 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:55:
Als je daar echt een antwoord op wil moet je ff een paar dagen wachten op ervaringen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
Calendar issue met toevoegen locatie, reistijd v/n locatie is ook opgelost in Public Beta 4 (liet agenda crashen)

[ Voor 3% gewijzigd door NielsTn op 08-08-2017 23:47 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
NielsTn schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:33:
Calendar issue met toevoegen locatie, reistijd v/n locatie is ook opgelost in Beta 4 (liet agenda crashen)
Beta 5, en beta 4 public. De beta 4 developer liet hem nog wel crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wouter36 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:55:
Al draait die nog geen volledige dag, op PB 3 had ik regelmatig een kleine bug.
Tot nu toe nog geen een tegengekomen.

Bugs zijn echter wel zo klein dat het niet echt stoorlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteravond van PB 3 naar 4 gegaan en moet zeggen dat het een stuk snappier voelt..

Ben benieuwd hoe t met de accuduur zal gaan de aankomende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ook het probleem dat er bij Iphone 7 KPN dat er geen apps meer staan onder het kopje mobiel netwerk?

Iemand idee of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:51
Heilige apen op een stokje! Net iOS 11 public beta geïnstalleerd. Maar qua looks wordt het erger en erger (sinds iOS 10 ging het downhill). Dat grote font bij de kopjes, de nieuwe AppStore (wat is hier gebeurd? Totaal niet overzichtelijk). Control center is qua functionaliteit beter geworden, maar ziet er ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Miki schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:29:
Quicktype NL :? Dat is echt de enige vraag die ik heb.
Nope. Heb je www.apple.com/feedback al ingevuld en de Feedback.app op je iOS beta device?? Spammen! :+

Ik heb overigens nog steeds problemen met video. De NPO.app houdt er na een tijdje mee op (zwart scherm) en Knippr laat helemaal geen beeld zien. Jullie ook last?

[ Voor 23% gewijzigd door iAR op 09-08-2017 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
iAmRenzo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:36:
[...]

Nope. Heb je www.apple.com/feedback al ingevuld en de Feedback.app op je iOS beta device?? Spammen! :+

Ik heb overigens nog steeds problemen met video. De NPO.app houdt er na een tijdje mee op (zwart scherm) en Knippr laat helemaal geen beeld zien. Jullie ook last?
Sinds iOS9 gespammed, zal waarschijnlijk niet de enige Nederlander zijn geweest die dat heeft gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Mar.tin schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:35:
[...]
Heb het met beta 4 niet zo bijgehouden maar gevoelsmatig was het bij vlagen beter.

Ben beniewd hoe het morgen wil.
vond persoonlijk batterij op DP4 ook langer meegaan dan DP5
Pagina: 1 ... 6 ... 44 Laatste