[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 5 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:24
Dat geldt ook voor Dropbox. Er zijn nog geen applicaties die de heic-bestanden kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:10:
[...]

Waarom? Het kan morgen ook zijn.
Omdat we niet wekelijks nieuwe beta's gaan krijgen en het logischer is volgende week of zelfs pas de week erna weer een nieuwe beta te releasen. Ik zet voor nu in op volgende week, maar zal niet verbaasd zijn als t nog een weekje langer duurt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 00:59:
[...]

Omdat we niet wekelijks nieuwe beta's gaan krijgen en het logischer is volgende week of zelfs pas de week erna weer een nieuwe beta te releasen. Ik zet voor nu in op volgende week, maar zal niet verbaasd zijn als t nog een weekje langer duurt.
Ik zou ook pas antwoord geven na woensdag. Wie weet was de beta toch gisteren uitgekomen net zoals de vorige beta. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:13:
[...]

Ik zou ook pas antwoord geven na woensdag. Wie weet was de beta toch gisteren uitgekomen net zoals de vorige beta. :9
Behalve dan dat ik voor Woensdag al had aangegeven dat het me stug lijkt dat er een zou verschijnen :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:55
Merk voornamelijk de dramatisch achteruit gegane batterij duur op mijn pro 10.5. Kwa bugs valt het me mee. De stilstaande video is wat vervelend. Ook kan ik bij veel video’s de kwaliteit niet aanpassen. Persoonlijk vind ik het ook zeer vervelend dat de progressie video balk is verschoven naar de onderkant. Vond het juist een pre om deze aan de bovenkant te hebben. (De balk om door te spoelen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Altijd die accu.. kijk eens naar analyse gegevens ipv je accu percentage. if else pebcac

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:41

MaxxMark

HT is Tof!

Heeft iemand al ervaring met de "Auto Delete Old Conversations" (voor messages) functionaliteit?

Ik heb een iPad Air (1) met 16gb. In mn messages heb ik conversaties van 9+GB, wat de space op mn ipad nogal hogged. Ik was dus erg blij dat je nu messages in iCloud kunt opslaan. Echter heeft hij gewoon alle messages alsnog gesynchroniseerd.

"Auto Delete Old Messages" verwijdert conversaties ouder dan 1 jaar, maar er wordt nergens uit duidelijk of dat local only is of niet. Ofwel, gooi ik met de optie alles weg? Of alleen lokaal? Een rondje googlen levert alleen maar pagina's op die beschrijven hoe je het aan zet, niet precies wat het doet.

Iemand dit al getest? :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

MaxxMark schreef op zondag 9 juli 2017 @ 09:40:
Heeft iemand al ervaring met de "Auto Delete Old Conversations" (voor messages) functionaliteit?

Ik heb een iPad Air (1) met 16gb. In mn messages heb ik conversaties van 9+GB, wat de space op mn ipad nogal hogged. Ik was dus erg blij dat je nu messages in iCloud kunt opslaan. Echter heeft hij gewoon alle messages alsnog gesynchroniseerd.

"Auto Delete Old Messages" verwijdert conversaties ouder dan 1 jaar, maar er wordt nergens uit duidelijk of dat local only is of niet. Ofwel, gooi ik met de optie alles weg? Of alleen lokaal? Een rondje googlen levert alleen maar pagina's op die beschrijven hoe je het aan zet, niet precies wat het doet.

Iemand dit al getest? :)
Geen idee. Die optie werkte in iOS 10 altijd prima. Ik neem aan dat het zo dezelfde functionaliteit moet hebben in iOS 11, ook op de messages in iCloud. Anders loopt je iCloud wel heel snel vol. Daarnaast is die optie er nu om locaal nog minder data te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:41

MaxxMark

HT is Tof!

Ik dacht dat ie nieuw was in ios11, maar misschien ben ik abuis. Dan verwacht ik dat hij niet local-only werkt inderdaad.

Ik wil juist dat hij wél local only werkt. Ik wil netjes in mn iCloud alles bewaren (en op devices met genoeg ruimte) maar alleen op deze ipad niet. Het lijkt er wel op dat de optie (tov ios10 dan) is verplaatst. En gezien de nieuwe cloud functionaliteit zou het me niet eens verbazen als er intern ook wat is veranderd. Ik kijk het nog even aan en laat de optie for now maar ff uit :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
IOS 11. Beta, geprobeerd werking was prima, al mijn Apps werkte naar wens, alleen de het accu verbruik is een aan de stevige kant. ziet er prima uit ...

Na twee dagen terug gegaan naar IOS 10.3.2,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:04
Is er een andere manier om feedback te geven dan via de feedback-app?
Ik heb de app niet meer omdat ik terug naar 10.3.2 ben.
Ik zou willen doorgeven dat ik heel erg graag notifications wil kunnen blijven swipen _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door Doane op 10-07-2017 09:37 ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Vreemd: de beta deed het best ok bij mij, maar sinds gisteren heb ik een aantal apps die minder goed werken (Faecebook, Instagram, App store). Deze tonen geen inhoud, alleen een wit scherm.

En net een reboot gedaan, maar nu is telefoon enorm traag geworden. Swipen op homescreen heeft een delay van ettele tellen. Volkomen onbruikbaar geworden van het ene op het andere moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Ik hoop op vanavond een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 10:56
Doane schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:34:
Ik zou willen doorgeven dat ik heel erg graag notifications wil kunnen blijven swipen _/-\o_
Jazeker: http://bugreporter.apple.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:04
Baie dankie. Zo te zien moet je dan eerst als developer registreren, ga ik doen :)
Update: Gelukt, suggestion geDaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Doane op 10-07-2017 11:17 ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Scrtz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:48:
Ik hoop op vanavond een nieuwe update.
In elk geval morgen :+
Heb toch wel wat bugjes en mail is de grootste batterij verbruiken momenteel, PB 1.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:19:
[...]

In elk geval morgen :+
Heb toch wel wat bugjes en mail is de grootste batterij verbruiken momenteel, PB 1.
Mijn VW connect app werkt ook niet meer, balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:16
Doane schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:34:
Heb deze suggestie ook gedaan een paar dagen geleden. Snap niet waarom ze dit eruit hebben gehaald!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Beta 3 is nu online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Al duidelijk wanneer de volgende Public Beta online wordt gegooid?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Deem schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:10:
Al duidelijk wanneer de volgende Public Beta online wordt gegooid?
Meeste een dag later, dus morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:50
Installerende!

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:54

fjs

PSN: ftltc

Heb beta 2. Maar als ik naar zoeken naar updates gaat gebeurt er niks.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
In ieder geval werkt TomTom go weer, en op de ipad kun je apps weer sluiten door te swipen ipv het kruisje,,,

http://www.idownloadblog....g-new-in-ios-11-beta-3-2/ Zie hier voor meer info

[ Voor 32% gewijzigd door bing69 op 10-07-2017 22:31 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Kreeg ook de melding dat m’n pencil nog 5% batterij overheeft, is dit nieuw voor deze beta of zat dat er altijd al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Weer swipen om te sluiten, gelukkig maar!! Wel jammer dat die WiFi button nogsteeds enkel de verbinding verbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Hm, net eens gekeken in dat nieuwe "Opslag op deze <apparaat>" menutje. Gaat ie doodleuk mn iMessage/fwd smsjes uploaden naar iCloud om ruimte te besparen, and no way to turn it off. :+

Nou is t mn iPad maar dus beperkte berichten, maar toch.

[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 11-07-2017 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

TomTom Go werkt inderdaad weer... Lastpass is helaas stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoe is de accu duur met beta 3? Ik zou m'n telefoon opzich wel willen upgraden, maar alleen als de accu een beetje normaal blijft doen haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

DennusB schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:21:
Hoe is de accu duur met beta 3? Ik zou m'n telefoon opzich wel willen upgraden, maar alleen als de accu een beetje normaal blijft doen haha
Valt nog weinig over te zeggen, beta3 is nog geen hele dag oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

WhatsappHack schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 01:15:
Weer swipen om te sluiten, gelukkig maar!! Wel jammer dat die WiFi button nogsteeds enkel de verbinding verbreekt.
Ik vind dit juist wel fijn. Waarom zou je wifi uit willen hebben, anders dan met Airplane mode?
Ik heb mijn wifi van werk, die wil ik niet op mijn iPhone (4G is sneller) maar wel op mijn iPad als die mee gaat. Hoef je dus enkel op de wifi toggle te klikken, terwijl je nog wel van wifi/gps gebruik kan maken.

Ik heb trouwens (met 15 minuten ervaring) wel het idee dat m'n iPad 10.5 snapier is met beta 3.

[ Voor 8% gewijzigd door iAR op 11-07-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Is de beta 3 publiekelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Vanavond komt de public beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:07

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Nu een klein dagje gewerkt met Beta 3.. Batterij gaat enorm snel leeg, sneller dan de vorige 2 beta's. Zelfs zo snel dat het aan de kabel hebben van de iPhone, de iPhone nog steeds leegloopt ipv voller raakt (pc usb poort, met een ipad oplader is dit niet het geval). Usb aansluiting in de auto werkt nog steeds niet goed. Muziek speelt 6sec af en begint weer opnieuw met het zelfde nummer.. Spotify kan dit niet afdwingen. Apps sluiten werkt gelukkig weer. Lastpass werkt niet meer. Telefoon lijkt ook iets warmer te worden.
Ik heb 2 iPhone 7's waarop de beta draait.. Bovenstaande is op allebei de telefoon's het zelfde. Snel door naar beta 4..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:21:
iPhone 7 Plus, na dag kantoor nog op 70%. Met beta 2 zat ik nu al op 40%. Stukken beter al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
SpeedfreakR schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:11:
Nu een klein dagje gewerkt met Beta 3.. Batterij gaat enorm snel leeg, sneller dan de vorige 2 beta's. Zelfs zo snel dat het aan de kabel hebben van de iPhone, de iPhone nog steeds leegloopt ipv voller raakt (pc usb poort, met een ipad oplader is dit niet het geval). Usb aansluiting in de auto werkt nog steeds niet goed. Muziek speelt 6sec af en begint weer opnieuw met het zelfde nummer.. Spotify kan dit niet afdwingen. Apps sluiten werkt gelukkig weer. Lastpass werkt niet meer. Telefoon lijkt ook iets warmer te worden.
Ik heb 2 iPhone 7's waarop de beta draait.. Bovenstaande is op allebei de telefoon's het zelfde. Snel door naar beta 4..
Vreemd heb de indruk dat de batterij juist wat beter is, lastpass gebruik ik niet. Maar we gaan door naar nummertje 4 :)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

SpeedfreakR schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:11:
Analysegegevens kunnen je vaak helpen om zelf dmv aanpassingen aan firmware of app settings dit te tekkelen. De eerste alinea uit een log en eventueel search op apple fora kan je soms al de juiste richting op sturen. Een groot aantal soortgelijk opeenvolgende log entry's zijn altijd research waard 😄

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

PBP schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:55:
[...]

Vanavond komt de public beta
Mogen wel opschieten dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Famous schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:42:
[...]

Mogen wel opschieten dan :+
Ik bedoelde natuurlijk morgenavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lijkt er op dat met m’n iPhone 6s plus de batterij het wat langer uit houd maar nog steeds niet zo als het hoort. Voor de rest voelt het sneller aan en geen gekke dingen tegen gekomen nog.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 13:39
Mijn iPhone 6s heeft minder opslagruimte sinds ik IOS 11 gebruik. Als ik kijk wat er veel ruimte inneemt valt op dat Safari 3,90 Gb opslag gebruikt . Wat is dat en hoe kan ik dat wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Mackeessie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:58:
Mijn iPhone 6s heeft minder opslagruimte sinds ik IOS 11 gebruik. Als ik kijk wat er veel ruimte inneemt valt op dat Safari 3,90 Gb opslag gebruikt . Wat is dat en hoe kan ik dat wissen?
Heb je al onder de instellingen van Safari gekeken? Want daar kan je website data verwijderen.

Iets anders: is de nieuwe PB al beschikbaar? Had mijn geld gezet op dinsdag 19 uur, maar ik krijg niets binnen vooralsnog.

[ Voor 74% gewijzigd door loeberce op 12-07-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

loeberce schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:59:
[...]

Heb je al onder de instellingen van Safari gekeken? Want daar kan je website data verwijderen.

Iets anders: is de nieuwe PB al beschikbaar? Had mijn geld gezet op dinsdag 19 uur, maar ik krijg niets binnen vooralsnog.
Laten we hopen dat hij over 45 min beschikbaar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Na hier ruim een dag werken met iOS 11 Beta 3.
Accuduur is nog net zo dramatisch als met beta 2 zo niet erger.
Verder wel soepeler qua gebruik lijkt het. Nog steeds niet vegen om te openen vanaf lockscreen maar hard drukken nog een keer tikken en dan unlocken om erbij te komen. Blijft onhandig.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:30
Batterij met de 7 plus echt geen problemen mee. Misschien iets mis met je toestel?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Publieke Beta 2 is ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 13:39
Als ik bij opslag in iPhone kijk zie bij Safari 3,89 Gb aan Documenten en gegevens. Geen idee wat dat zijn en hoe ik ze kan verwijderen. Als ik website data verwijder gebeurt er niets met doe documenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Loop wel tegen meer problemen aan.
Kan niets downloaden in de app store en random freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Public 2 werkt tot nu toe wel lekker.
Mail is nog niet vast gelopen (deed die best veel) en verder in die paar uurtjes niets gek meegemaakt.

Ben benieuwd of Mail nogsteeds de grootste batterij verbruiker is na 2 daagjes.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Bij mij werkt PB2 niet al te best. Hij zoekt geen wifi netwerken meer en verbindt pas na een reboot. Heb niet zo'n trek om ongemerkt veel data te verstoken omdat hij niet op de wifi zit. En batterijduur lijkt niet echt beter, maar dat kan best met de wifi te maken hebben. En deze beta versie is natuurlijk net pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
Ik heb hetzelfde op mijn iPad Pro 10.5. Na hem te wekken uit sleep is hij altijd het wifi netwerk kwijt en moet je hem rebooten om weer verbinding te krijgen.
Ook het aantal app crashes is veel hoger geworden. Niet echt een verbetering deze beta.

(en ja; ik heb dit allemaal gemeld in de feedback app)

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuz op 13-07-2017 09:51 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Heb jij een reset van je netwerkinstellingen al geprobeerd? Ik hou daar nooit zo van, omdat ik dan alle bekende wifi-netwerken opnieuw moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Toch nog wel een paar probleempjes op mijn Air 2 met PB 2.

Het grootste probleem is dat hij de officiële Apple oplader niet meer herkend. Als ik de oplader in de Lightning poort steek, krijg ik de melding dat het accessoire niet wordt ondersteund (terwijl ik toch echt originele Apple spullen gebruik 8)7 ). Hij laadt dan overigens wel op (het percentage gaat omhoog), maar er staat nergens een tekentje dat hij aan het opladen is.

Daarnaast werkt split screen sinds de eerste beta al niet. Als ik van rechts veeg, komt er helemaal niks tevoorschijn. Ik weet zeker dat de instellingen goed staan (alle vinkjes bij Multitasking staan gewoon aan). Zal wel weer een beta dingetje zijn.

Voor de rest heb ik opvallend weinig problemen, maar PB 2 staat er ook pas een uurtje op. De eerste beta was ik over het algemeen tevreden over. De batterijduur was goed en er waren bijna geen vastlopers, uitgezonderd van een spontane reboot. Ik hou hem nog even op iOS 11 dus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
jordiv30 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:24:
Toch nog wel een paar probleempjes op mijn Air 2 met PB 2.

Het grootste probleem is dat hij de officiële Apple oplader niet meer herkend. Als ik de oplader in de Lightning poort steek, krijg ik de melding dat het accessoire niet wordt ondersteund (terwijl ik toch echt originele Apple spullen gebruik 8)7 ). Hij laadt dan overigens wel op (het percentage gaat omhoog), maar er staat nergens een tekentje dat hij aan het opladen is.

Daarnaast werkt split screen sinds de eerste beta al niet. Als ik van rechts veeg, komt er helemaal niks tevoorschijn. Ik weet zeker dat de instellingen goed staan (alle vinkjes bij Multitasking staan gewoon aan). Zal wel weer een beta dingetje zijn.

Voor de rest heb ik opvallend weinig problemen, maar PB 2 staat er ook pas een uurtje op. De eerste beta was ik over het algemeen tevreden over. De batterijduur was goed en er waren bijna geen vastlopers, uitgezonderd van een spontane reboot. Ik hou hem nog even op iOS 11 dus. _/-\o_
Je moet nu toch van onder vegen voor splitscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

iMessage uitloggen iCloud account doet bij mij ook vaag (public beta 2). Ik wilde testen of ik weer met een ander iCloud account kan aanmelden maar de hele button werkt na uitloggen niet meer. Doe je vervolgens een reboot, ben je weer ingelogd met het gekoppelde iCloud account.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Wouter Lucassen schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:44:
Je moet nu toch van onder vegen voor splitscreen?
Thanks, ik zie het nu inderdaad. Als je een app uit het Dock naar de app waar je nu in bezig bent sleept, krijg je het splitscreen. Ik had al wel geprobeerd om vanuit het multitasking scherm twee apps naast elkaar te vegen, maar dat werkte niet. Nu weet ik weer hoe het moet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Ik ga vanavond 10.3.2 terug zetten. Heb regelmatig geen wifi, spontane reboots en andere ongein. Doe al tijden mee aan de beta's maar zo extreem heb ik het nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

loeberce schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:34:
Ik ga vanavond 10.3.2 terug zetten. Heb regelmatig geen wifi, spontane reboots en andere ongein. Doe al tijden mee aan de beta's maar zo extreem heb ik het nog niet gehad.
Ik zit ook in die modus. Teveel dat onberekenbaar is cq. niet werkt. Hopelijk geen hele avond bezig :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:34
Hoe zit dat eigenlijk met de flac ondersteuning in ios1? Ik lees er niks meer over terug sinds ios11 is gepresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:53
Ik moet zeggen dat hij op mijn Air op zich feilloos draait, alleen lijkt de iPad wat trager en het verbruik hoger.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ok, ik vind de Public Beta 2 echt een stuk minder stabiel op mijn Iphone 7+ als met PB1. Apps crashen sneller en reageren vager. Batterij is sneller leeg en de talen zijn mixed up.

Nu hopen op een snelle Beta 3.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Hier werkt de public beta 2 opzich prima op de air 2 en iPhone 7!
Geen crash gehad nog maar wel dat de accu wat sneller leeg is. Ook de talen door elkaar maar verder wel stabiel.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Beta werkt hier redelijk, zie wel veel inconsistenties in de UI en dan voornamelijk in control center. Ziet er allemaal een beetje cheap uit.

Verder een stuk stabieler dan beta 1. Talen hier ook mixed up, en irriteer me mateloos dat ik berichten niet kan swipen vanuit lockscreen om direct naar toe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 14:12
Ik zie dat iedereen het hier over Beta3 heeft. Ik kreeg pas sinds gisteravond een melding over Beta2.
Die heb ik er net opgezet, helft is nu in Engels, andere helft in Nederlands.
Als ik ga zoeken, krijg ik geen Beta3 gepresenteerd. Of is die nog niet in public beta?

Grtz, Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Spiritflyer schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:33:
Ik zie dat iedereen het hier over Beta3 heeft. Ik kreeg pas sinds gisteravond een melding over Beta2.
Die heb ik er net opgezet, helft is nu in Engels, andere helft in Nederlands.
Als ik ga zoeken, krijg ik geen Beta3 gepresenteerd. Of is die nog niet in public beta?

Grtz, Chris
De public beta loopt qua nummering ongelijk met de developer beta omdat deze later is geintroduceerd, maar de buildnummers zijn praktisch hetzelfde. Developer beta 3 heeft dezelfde bugfixes en verbeteringen als public beta 2. Dus public beta 2 is gewoon de meest recente betaversie :)

Wat betreft het Engels en Nederlands wat door elkaar loopt is ook bij anderen zo zoals je in de recente reacties hierboven kunt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:21
Dat merkte ik ook al.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:54

fjs

PSN: ftltc

Als je naar de finder gaat ziet alleen iCloud er mooi uit. Bij de andere cloud diensten (Synology, Google, Onedrive, etc) krijg je een venster te zien. Gaat dat nog anders worden?

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:36

The Chosen One

Zie signature!

Oh by the love of Odin... kunt gewoon weer omhoog swipen nu i.p.v. die achterlijke kruisje te klikken om apps/tabs te sluiten.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Wat ik helaas jammer vindt is dat ik de functie niet storen auto functie niet kan gebruiken.
Wand hij word pas geactiveerd na dat je 20 km per uur gaat rijden.
Want nu kan ik het helaas niet op de fiets gebruiken deze functie want ik rij namelijk niet altijd 20 km per uur met me elektrische fiets namelijk.
Ik wil namelijk als ik niet storen heb aan staan en er probeert iemand mij te bereiken dat ik dan automatisch een berichtje naar die persoon stuur.
Want ik krijg nog wel eens van mensen te horen dat ze zeggen mij niet kunnen bereiken omdat ik hem dan in vliegtuig modes heb staan voor onze veiligheid.
Het zou namelijk makkelijk zijn als ik die persoon automatisch een berichtje kan sturen zodat ze weten dat ik op de fiets zit.
Of is dit al mogelijk dan zou ik graag willen weten hoe dat dan moet instellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
De batterijproblemen met iOS11 zijn echt nog niet voorbij, althans, niet op mijn iPhone 7. Komt nog regelmatig voor dat de iPhone ineens heel erg warm wordt en dat de batterij omlaag vliegt, dat terwijl ik echt niets bijzonders doe. Alle applicaties sluiten, energiemodus aanzetten etc. heeft ook geen enkele zin.

Het komt nu wel minder vaak voor dan voorheen, maar is nog zeker niet opgelost.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ben ik de enige die er last van heeft dat apps niet meer updaten of nieuwe apps niet meer te downloaden zijn?

Hij blijft gewoon hangen bij het wachten op de vingerafdruk lijkt het.

Dit is met beta3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:29
Havelock schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:15:
Wat ik helaas jammer vindt is dat ik de functie niet storen auto functie niet kan gebruiken.
Wand hij word pas geactiveerd na dat je 20 km per uur gaat rijden.
Want nu kan ik het helaas niet op de fiets gebruiken deze functie want ik rij namelijk niet altijd 20 km per uur met me elektrische fiets namelijk.
Ik wil namelijk als ik niet storen heb aan staan en er probeert iemand mij te bereiken dat ik dan automatisch een berichtje naar die persoon stuur.
Want ik krijg nog wel eens van mensen te horen dat ze zeggen mij niet kunnen bereiken omdat ik hem dan in vliegtuig modes heb staan voor onze veiligheid.
Het zou namelijk makkelijk zijn als ik die persoon automatisch een berichtje kan sturen zodat ze weten dat ik op de fiets zit.
Of is dit al mogelijk dan zou ik graag willen weten hoe dat dan moet instellen....
Je kunt die modus toch handmatig starten vanuit het Dock? Omhoog swipen en dan op het autootje drukken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:30
Mensen die een beta installeren, en dan standaard de batterijproblemen gaan benoemen...... Ja het is een beta, ja de batterij gaat altijd sneller leeg, ja sommige apps crashen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
fjs schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:27:
Als je naar de finder gaat ziet alleen iCloud er mooi uit. Bij de andere cloud diensten (Synology, Google, Onedrive, etc) krijg je een venster te zien. Gaat dat nog anders worden?
Het is een beta, your guess is as good as ours.
Als iets je niet aanstaat of niet (goed) werkt: gebruik de feedback app waar ie voor bedoeld is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Voor de battery fetishists:

Ga eens naar instellingen, privacy, analyse en kijk of je meerdere soortgelijke logheaders achtereenvolgend ziet. Zo zie je zelf soms waardoor er battery drain ontstaat. Of zelf kan elimineren :).

Heb even geen bèta 11 hier, dus misschien staat de analyse nu elders, maar analyse in het zoekveld binnen instellingen brengt je er ook

Oplossingen zoeken gaat vaak sneller dan iedere keer melding maken van iets wat niet als known issue aangemerkt gaat/kan worden.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 15:53
Sinds gisteren laatste beta geïnstalleerd op mijn Ipad Air 2, werkt prima! Sluiten van applicaties is nu wat gemakkelijker zag ik.

Enige waar ik mij nog een beetje aan stoor is “Bestanden”. Super fijn dat er nu een file explorer in zit, maar ik kan niks lokaals op mijn Ipad opslaan? Alleen in mijn ICloud kan ik telkens de bestanden opslaan.

Weet niet of hier meer mensen last van hebben?
Zou namelijk fijn zijn als je eindelijk ook bepaalde bestanden lokaal kun opslaan op de IPad in plaats van alles in iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
Krishh schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:48:
Sinds gisteren laatste beta geïnstalleerd op mijn Ipad Air 2, werkt prima! Sluiten van applicaties is nu wat gemakkelijker zag ik.

Enige waar ik mij nog een beetje aan stoor is “Bestanden”. Super fijn dat er nu een file explorer in zit, maar ik kan niks lokaals op mijn Ipad opslaan? Alleen in mijn ICloud kan ik telkens de bestanden opslaan.

Weet niet of hier meer mensen last van hebben?
Zou namelijk fijn zijn als je eindelijk ook bepaalde bestanden lokaal kun opslaan op de IPad in plaats van alles in iCloud.
iOS 11 is nog in beta, het zou mij niets verbazen dat de optie om bestanden lokaal op te slaan via de Bestanden app nog wordt toegevoegd, dat zou igg best logisch zijn. Waarom anders een Bestanden app uitbrengen. Even afwachten wat de toekomstinge beta's brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Rubman schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:00:
Ben ik de enige die er last van heeft dat apps niet meer updaten of nieuwe apps niet meer te downloaden zijn?

Hij blijft gewoon hangen bij het wachten op de vingerafdruk lijkt het.

Dit is met beta3
Ik heb er ook last van. Workaround: even via Itunes op Macbook/laptop updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Magicw00b schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:22:
[...]

Ik heb er ook last van. Workaround: even via Itunes op Macbook/laptop updaten.
Bij mij heeft een reset dmv Power+Home en dan met opstarten ook deze combi aanhouden geholpen.

Of restart nummer x heeft geholpen, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik zit met het volgende. (pak ff 1e video van GSL season 2 SC2; http://sc2casts.com/cast2...ason-2-Code-S-Group-Stage) bekijken op Chrome, ipad, IOS11.

Probleem1; Ik wil een link in Chrome openen in een nieuwe tab. Maar zodra ik er op tik (en inhoudt) krijg ik dat drag en drop gedoe van IOS 11 en kan ik wel openen in dezelfde tab.

Probleem 2; Ik wil de embedded video dus bekijken maar ik hoor alleen audio, beeld veranderd alleen wanneer ik pauzeer. Fullscreen kijken met andere video's bij Chrome kan wel.
Maar die embedded kun je niet FS kijken ofc.

Ligt het probleem hier bij beide gevallen puur bij Chrome?

edit; die video fullscreen proberen te kijken met; YouTube: \[2017 GSL Season 2]Code S Finals GuMiho vs soO embedded code op PC in tab zetten en dan openen in IOS werkt ook niet, zelfde als probleem 2.

[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 17-07-2017 09:48 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
smoken schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:56:
[...]

Je kunt die modus toch handmatig starten vanuit het Dock? Omhoog swipen en dan op het autootje drukken.
Dan gaat hij als nog na 20 km per uur aan alles onder 20 km per uur komen de berichten volgens mij gewoon binnen en zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik kreeg vanochtend een melding dat mijn iCloud ruimte vol zit. Ik ben eens op onderzoek gegaan en mijn iPad (en misschien Mac, waar ik tijdelijk ook even High Sierra op had) hebben totaal 5GB iMessages geupload. Maar gek genoeg: 3x 1,x GB! iMessage stond drie keer in de lijst.
Ik heb de functie uitgezet, wat een eeuwigheid duurde. Ik heb de iMessages handmatig nog gewist maar ik heb de ruimte niet terug gekregen...
Iemand een idee hoe ik dit alsnog kan doen?

Het vervelende is ook dat op geen enkel apparaat (iPhone, iOS10 of MacBook, Sierra) alle apps laten zien die iCloud storage gebruiken. Zelfs op mijn iPad (iOS11b3) niet :(
Ik heb niet zo veel zin om nu 2TB te gaan kopen omdat er een probleem in de beta zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
smoken schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:56:
[...]

Ik had niet 123 door dat die meteen aan ging ik even getest op de fiets. Alleen was er een tegenligger(ouwe man) die me liet scrhikken omdat ik even naar me telefoon keek😖

Net even getest en het werkt!

[ Voor 3% gewijzigd door Havelock op 19-07-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Wat mij tot nu toe is opgevallen (iOS 11 public beta 2) is dat alle problemen die ik gehad heb op waren te lossen met Reset Network Settings. (Herstel Netwerk Instellingen)

Ik kon op een gegeven moment niet bellen of gebeld worden - reset network settings en het werkte weer.
Apps konden niet bijgewerkt worden - reset network settings en daar gingen ze weer.
Wifi werkt af en toe niet - reset network settings en het werkt weer een tijd goed.

Hopelijk komt daar een eind aan met public beta 3. Is toch af en toe best lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Even een vraagje hier ipv nieuw topic: is er ergens op Internet een overzicht van 64-bit apps die populaire, maar ontwikkeling gestopte 32-bit apps kan vervangen? Ik heb alleen overzichten gevonden van apps die in IOS 11 mogelijk niet meer gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
BellySM schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:20:
Even een vraagje hier ipv nieuw topic: is er ergens op Internet een overzicht van 64-bit apps die populaire, maar ontwikkeling gestopte 32-bit apps kan vervangen? Ik heb alleen overzichten gevonden van apps die in IOS 11 mogelijk niet meer gaan werken.
Vast niet. Echt populaire apps worden echt wel bijgehouden. Maar er zijn ook zoveel apps dat je beter voor je zelf kunt zoeken welke apps wel en niet werken waar jij veel gebruik van maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

BellySM schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:20:
Nog niet gezien. Het lijkt me een mooi nieuw topic idee... als dat mag van Tweakers. Een "deze geweldige tools gebruik ik op mijn Mac" mag wel, maar als je request topic wilt open mag dat weer niet omdat we er schijnbaar lui van worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nog een vraag (buiten de hierboven gestelde).

Ik kijk vaak VODS van games op me ipad via Chrome (embedded + fullscreen + geen tijd).
Wil nooit het einde zien want dan switched die naar related video´s en dus mogelijk spoilers van de finale e.d. terwijl je nog groupstage zit te kijken.

Bij IOS10 kon je altijd omhoog (en naar links dan) vegen en dan met de 'video bediening, play/pause en de videolengte ff de vid afkijken en stoppen voor het echte einde.

Nou heb ik gevonden dan je hier bij omhoog vegen je vinger kunt 'inhouden' op het 'video bedienings vlakje' maar kun je dat ook nog op andere manieren doen?
Nu wordt dat vlakje de voorgrond terwijl de rest vervaagt (sowieso is de tab al minuscule geworden).

edit; werkt dus ook niet altijd blijkbaar? Zie nu geen tijd in bedieningsvlak, (ook niet na 'vergroten'). Nu staat er "Music" en geen tijd.
Omlaag swipen doet ook niks met wat dan bovenaan staat.

IOS 11 is nog maar meh.

[ Voor 13% gewijzigd door The Chosen One op 22-07-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
iOS 11 werkt best prettig tot dusver. Als Beta 4 er is ga ik eens kijken hoe de stabiliteit is, en wellicht installeren op m'n iPhone. :) Het accuverbruik is nu nog niet fijn genoeg om dat te doen plus zitten er wat rare quirks in (to be expected bij een beta); maar beta 4 zou een kandidaat kunnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:50
WhatsappHack schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:24:
iOS 11 werkt best prettig tot dusver. Als Beta 4 er is ga ik eens kijken hoe de stabiliteit is, en wellicht installeren op m'n iPhone. :) Het accuverbruik is nu nog niet fijn genoeg om dat te doen plus zitten er wat rare quirks in (to be expected bij een beta); maar beta 4 zou een kandidaat kunnen zijn.
Zal ik je wat vertellen, beta 4 is er :)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
bardi-1 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:05:
[...]

Zal ik je wat vertellen, beta 4 is er :)
Timing he? :D
Meteen ff op de iPad knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
WhatsappHack schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:55:
[...]

Timing he? :D
Meteen ff op de iPad knallen :)
En "woning" icm domoticz werkt weer ;-)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
Is de crash met de proximity sensor opgelost? In beta 3 loopt de iPhone 7 Plus steeds vast als je je iPhone een poosje horizontaal houdt. Beta 1 en 2 hadden dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
De dock verdwijnt steeds in beta 4, echt mega irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
WhatsappHack schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 00:44:
De dock verdwijnt steeds in beta 4, echt mega irritant :P
Neem aan dat je de ipad bedoelt, maar dat was met de vorige beta's al.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Dennisweb schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:29:
Is de crash met de proximity sensor opgelost? In beta 3 loopt de iPhone 7 Plus steeds vast als je je iPhone een poosje horizontaal houdt. Beta 1 en 2 hadden dat niet.
Heb er nooit last van gehad, in welke situatie?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
bing69 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:52:
[...]

Heb er nooit last van gehad, in welke situatie?
Camera app, kijken van filmpjes, bekijken van foto’s in horizontale modus. De boel blijft wel reageren, maar je kan niet meer naar andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Kreeg bij het openen van contacten de melding dat Facebook niet meer gekoppeld is en BAM! Alle extra info opeens weg bij de contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Dennisweb schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:42:
[...]

Camera app, kijken van filmpjes, bekijken van foto’s in horizontale modus. De boel blijft wel reageren, maar je kan niet meer naar andere apps.
Hier ff geprobeerd maar alles blijft werken....maar dat deed het ook met de vorige beta

Bing

Pagina: 1 ... 5 ... 44 Laatste