[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 4 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 23:08
Rubman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 06:38:
Ik mis toch wel het openen van als vanaf het lockscreen.

Waar je eerst kon seizoen en id invoeren is het nu eerst unlocken en dan app openen.
Ik heb dit ook, zwaar irri, gezocht waar ik dit kon veranderen maar niets gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:00

swv

Speciaal voor (nieuwe) Public Beta testers nog even een toevoeging naar aanleiding van het stappenplan om van iOS 11 naar iOS 10.3.2/10.3.3 terug te gaan van eerder vandaag: Het blijkt dat lang niet alle Public Beta gebruikers de restore images kunnen zien die Apple beschikbaar heeft gesteld. Kijk maar in dit topic op MacRumors.

Het support artikel heeft bij sommige mensen 11 april als datum en bij anderen is die bijgewerkt naar 26 juni, waarin wordt verwezen naar deze pagina van het Public Beta Programma met iOS Restore Images. Welke mogelijk ook niet voor iedereen bijgewerkt is. Bij mij zijn de restore images in ieder geval wel zichtbaar, maar de bijgewerkte support pagina nog niet.

Het is een beetje onduidelijk voor mij, maar het lijkt erop dat er gebruikers zijn die niet direct kunnen downgraden naar 10.3.2 indien je dat wilt. Die gebruikers krijgen dan een error o.i.d. Het is dan alleen mogelijk om te downgraden naar 10.3.3, welke tevens in beta is. Wil je dus naar 10.3.2 net als de gewone niet-beta gebruikers, dan zou je dat dus via 10.3.3 moeten doen. 10.3.2 moet je dan vervolgens van het web af plukken via bijvoorbeeld direct links van Apple verzameld door https://ipsw.me. Dit lijkt echter gebruikers/toestel afhankelijk dus dat zou je dan zelf moeten uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_truffel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-01 15:57
Weet er iemand of je in de nieuwe files app in ios 11 ook een externe harddisk kan zien? (Via WiFi connectie)
Lijkt me praktisch als je ergens buiten EU zit zonder internet en toch foto's/video's wil bewerken/herschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Wat ik jammer vindt is dat bij favorieten contacten niet een keer kan verwijderen.
Eerst op weizig te drukken en daarna alles selecteren drukken en verwijderen.
Volgens mij is dat veel sneller methode of zie ik dat verkeerd ?
Heeft er iemand hier een oplossing voor ?

[ Voor 8% gewijzigd door Havelock op 27-06-2017 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Hmm, na de installatie van iOS 11 geeft mijn Taptic Engine niet alleen een tril maar ook een tik, je hoort de tik ook sinds de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Na installeren van iOS 11 public beta valt op dat scrollen in Safari nu eindelijk (!) lekker vlot en soepel gaat...nice d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 27-06-2017 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:43
Havelock schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:26:
Wat ik jammer vindt is dat bij favorieten contacten niet een keer kan verwijderen.
Eerst op weizig te drukken en daarna alles selecteren drukken en verwijderen.
Volgens mij is dat veel sneller methode of zie ik dat verkeerd ?
Heeft er iemand hier een oplossing voor ?
Naar links vegen over een contact...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Welke game controller voor iOS hebben jullie ervaring mee die zowel voor de macOS en iOS is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
McLovinB schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:06:
[...]

Naar links vegen over een contact...?
Dan moet je ze nog steeds een voor een verwijderen en niet allemaal tegelijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Havelock
Afbeeldingslocatie: https://img.tamindir.com/ti_e_ul/yigitekimdemir/p/ds-file_4_320x568.jpg
Neem dit plaatje als voorbeeld.
Hier wil ik mee laten zien dat wel degelijk anders kan!
Zodat wel de mogelijkheid heb om alles in een keer selecteren en daarna verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Havelock schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:01:
[afbeelding]
Neem dit plaatje als voorbeeld.
Hier wil ik mee laten zien dat wel degelijk anders kan!
Zodat wel de mogelijkheid heb om alles in een keer selecteren en daarna verwijderen!
Even voor mezelf; hoe vaak komt het bij jou voor dat je een hele sloot aan favoriete contacten wil verwijderen? Bij mij zo goed als nooit. Ik vermoed dat er daarom geen mass-delete optie is.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Foxl schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 03:21:
[...]

Even voor mezelf; hoe vaak komt het bij jou voor dat je een hele sloot aan favoriete contacten wil verwijderen? Bij mij zo goed als nooit. Ik vermoed dat er daarom geen mass-delete optie is.
Ik gebruikte het met niet storen functie en dan met favoriete contacten door laten gaan.
Ik had tijdelijk wat meer contanten dan normaal. Ik moest helaas alles handmatig verwijderen.
Maar je heb gelijk het komt bijna niet voor dat ik dat dit voor komt.

Ik ga nu anders doen op me macOS ga ik groepen maken en daar aantal contacten toevoegen.

Ik vindt het wel jammer dat het niet op me iPhone groepen kan aanmaken.
Er zijn wel apps in app Store die dat kunnen ik heb helaas nog geen goeie app gevonden.

Als er iemand een goeie app weet doe dat goed doet hoor ik het graag.

[ Voor 22% gewijzigd door Havelock op 28-06-2017 04:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
iOS11 heeft bezittelijk voornaamwoorden nog niet door?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

JB schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:54:
Het lijkt niet meer mogelijk om met een ander Apple ID in te loggen voor iMessage/Facetime. Als ik uitlog kan ik alleen inloggen met het standaard iCloud account welke gekoppeld is. Mis ik iets?

[afbeelding]
Kan iemand dit testen cq bevestigen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
JB schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:58:
[...]
Getest en ik kan het bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

ZiSE schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:33:
[...]

Getest en ik kan het bevestigen.
Dan hoop ik dat dit een bug is en niet iets wat straks in iOS 11 onmogelijk wordt :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
JB schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:00:
[...]

Dan hoop ik dat dit een bug is en niet iets wat straks in iOS 11 onmogelijk wordt :(
Normaliter komt er een pop up scherm waar je je credentials kan invullen maar in IOS11 is de ID locked en staat greyed out. Afwachten wat ze gaan doen in de volgende beta’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:21
Geef feedback via de feedback app.
Heb ik ook al gedaan over o.a. App switcher en diverse andere.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:27
Ok ik heb gister de beta op iphone 7 gezet en het is nu een accu slurpende verwarming geworden.
Nu is het grootste nadeel dat itunes me telefoon ook niet meer kan vinden... hij connect wel met de mac omdat ik de foto's kan zien.
Maar ik kan niet me telefoon in itunes vinden.

Iemand tips?

Edit: restart van de iphone hielp na 3x wel?!?!

[ Voor 8% gewijzigd door kneusteun op 28-06-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Mijn 6S is ook merkbaar warmer tijdens gebruik van de PB dan voorheen. Verder lijkt het meeste wel goed te functioneren.

Het openen van apps wil nog wel eens niet vlotten. Het icoon wordt donker maar de app start niet.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
@Beta Dat zal te wijten zijn aan icompatibility van iOS 11.
Ik heb er nog geen gevonden, op mijn toestel die problemen veroorzaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
kneusteun schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:08:
Ok ik heb gister de beta op iphone 7 gezet en het is nu een accu slurpende verwarming geworden.
Nu is het grootste nadeel dat itunes me telefoon ook niet meer kan vinden... hij connect wel met de mac omdat ik de foto's kan zien.
Maar ik kan niet me telefoon in itunes vinden.

Iemand tips?

Edit: restart van de iphone hielp na 3x wel?!?!
Me = mijn neem ik aan?
Mag ik vragen waarom je een beta installeer als je daarna een logisch gevolg van de beta gaat bekritiseren, namelijk een sneller leeglopende batterij?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
carpebios schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:04:
[...]

Me = mijn neem ik aan?
Mag ik vragen waarom je een beta installeer als je daarna een logisch gevolg van de beta gaat bekritiseren, namelijk een sneller leeglopende batterij?
Ja me is mij.

Ik dacht laat ik de beta is proberen.
Liep goed behalve dat me telefoon heel erg warm was, dat icm enorme verbruik 5% batterij in 2 min maakte het wel wat minder.
Maar vervolgens gebruikte ik de pepper app en kwam er een endless loop van de app naar een website en weer terug.
En toen was ik er wel klaar mee ja.

Maar mag je niet iets proberen om daarna erachter te komen dat het niet aan je wensen voldoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Naast het lekker vlotte&soepele scrollen in Safari d:)b is mij verder tevens positief opgevallen dat de standaard (Apple) Mail app nu direkt (push) mails ontvangt en dus ook meteen een notificatie geeft bij binnenkomst.

Lichtelijk apart, aangezien binnen de instellingen op mijn 7+ mail updates nog steeds op 15 minuten staat (fetch).

Maar enfin, een gegeven paard nooit in de muil kijken...toch? :*)

Edit : nevermind...krijg net een schop van het paard...toch geen push mails...ik was abuis :>

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 28-06-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoneB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06-2024
JB schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:58:
[...]
:
Het lijkt niet meer mogelijk om met een ander Apple ID in te loggen voor iMessage/Facetime. Als ik uitlog kan ik alleen inloggen met het standaard iCloud account welke gekoppeld is. Mis ik iets?

[afbeelding]
Geldt dit ook voor het Gamecenter?

[ Voor 36% gewijzigd door BoneB op 28-06-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@kneusteun Ongeduldig dan :)
Na OS updates, zeker majors, kan je telefoon tot wel 24 uur verhoogd accuverbruik hebben wegens het aanmaken van tig caches, je fotoherkenning, etc. etc.

Dat appmakers hun apps nog niet iOS 11 compatible hebben bij de eerstr beta is ook redelijk logisch, dat doen voornamelijk enkel de echt grote jongens als Google, WhatsApp, Microsoft, Facebook, etc. :)

Je kan meestal beter even wachten tot ongeveer public beta 3, dan is t meestal al een behoorlijk eind stabiel en hebben appmakers updates gepushed.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
BoneB schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:37:
[...]

Geldt dit ook voor het Gamecenter?
Nee daar is nog een optie om met een ander account in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
WhatsappHack schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:14:
@kneusteun Ongeduldig dan :)
Na OS updates, zeker majors, kan je telefoon tot wel 24 uur verhoogd accuverbruik hebben wegens het aanmaken van tig caches, je fotoherkenning, etc. etc.

Dat appmakers hun apps nog niet iOS 11 compatible hebben bij de eerstr beta is ook redelijk logisch, dat doen voornamelijk enkel de echt grote jongens als Google, WhatsApp, Microsoft, Facebook, etc. :)

Je kan meestal beter even wachten tot ongeveer public beta 3, dan is t meestal al een behoorlijk eind stabiel en hebben appmakers updates gepushed.
Nee maar bij eerdere bèta's niet zo veel last van gehad. Dus dan maar terug zetten. Dat is ook geen crime toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 01:05
Help! Ik wil mijn iPhone 7 terug van de IOS11 publieke beta naar de mainstream 10.3.2. Ik heb mijn ios11 beta profiel verwijderd en vervolgens herstellen gebruikt in iTunes, maar hij loopt na het herstellen telkens op het recovery scherm. Hoe krijg ik dit weer goed? Ik heb het ook al via DFU geprobeerd.

Ik ben geen beta tester dus heb geen toegang tot andere beta's, en mijn toestel zou het ook niet doen op 10.3.3 toch omdat ik daar niet het juiste profiel voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@PhilipsFan
En wat zei ie in DFU modus? En krijg je nog een foutmelding in iTunes? Heb je ook iTunes geüpdatet naar de nieuwste versie voor dit te proberen?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

RonG schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Misschien dat je ondertussen al iets anders heb geprobeerd, maar ik had dit probleem ook en las ergens op internet wat voor mij werkte: het is wat gek maar je moet je rotatie look uitzetten en constant je iPad rustig draaien in rondjes :z Op een gegeven moment blijft het Dock dan ergens kortstondig hangen en heb je kort de tijd om de ‘volgende’ knop in te drukken tijdens de installatie stappen.

Succes! :)
Hele nare bug! Treed blijkbaar op als je rotation lock aan had en je iPad in landscape staat.

Had hetzelfde issue hier met m'n iPad Air en heb de schuifknop aan de zijkant voor geluid aan/uit ingesteld.

Opgelost door 3x achter elkaar de home button in te drukken, zodat VoiceOver geactiveerd word. Vervolgens kun je naar de 'ga door' of 'configureer later' knop swipen en een van de knoppen gebruiken door 2x op het scherm te tikken.

[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 29-06-2017 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
WhatsappHack schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:18:
@PhilipsFan
En wat zei ie in DFU modus? En krijg je nog een foutmelding in iTunes? Heb je ook iTunes geüpdatet naar de nieuwste versie voor dit te proberen?
Hij zei niks, hij leek gewoon te updaten maar na het rebooten kwam ie toch weer terug op het recovery scherm. Ik heb nieuwste iTunes versie. Hij gaf wel een foutmelding in iTunes, iets met dat er een probleem was met de aangesloten iPhone en dat deze gerestored/geupdated moet worden. Maar als je dat deed kwam ie daarna alsnog weer in recovery mode.

Maar het is inmiddels opgelost! Je MOET inderdaad eerst terug naar 10.3.3 beta en daarna naar 10.3.2. Het staat uitgelegd op de Apple site en daar kun je ook het juiste 10.3.3 image downloaden.
En Apple Watch moest inderdaad ook gereset en opnieuw gepaired worden :(

[ Voor 21% gewijzigd door PhilipsFan op 29-06-2017 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Daar was die beta 2 patch voor pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Ik heb de public beta ook geïnstalleerd op mijn Air 2. Eerste indruk is best goed. Ik heb nog geen hapering gezien in de afgelopen twee dagen, het ziet er gelikt uit (beter dan ik verwacht had) en het nieuwe toetsenbord is even wenen, maar erg handig. _/-\o_

Toch heb ik nog wel een paar foutjes gevonden. Sommige meldingen en dergelijke werken nog niet helemaal lekker in landscape (AirDrop bijvoorbeeld). Daarnaast lijken mijn AirPods ook niet helemaal goed te werken. Ze stoppen af en toe met het afspelen van muziek (geeft dan een fade-out alsof er een filmpje komt, maar die komt niet) en het geluid moet echt heel hard om het te horen. Voorheen was de helft van het volume eigenlijk al te hard.

Ook het Dock heb ik nog niet tevoorschijn gekregen vanuit een app. Als ik naar boven swipe, kom ik meteen bij het control Center terecht. Daarnaast is het irritant dat je het WiFi niet meer echt kan uitzetten via het control Center, maar hier heb ik al feedback voor ingediend.

Vooralsnog erg happy met iOS 11! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Mijn voornaamste probleem met IOS11 (en reden om voorlopig weer terug te gaan) is dat mij iPhone veranderde in een kachel en de batterij erg snel leeg liep. Verder heb ik gemerkt dat de equalizer het niet doet (je kunt wel een preset instellen maar het geluid blijft hetzelfde). Wel zien veel dingen er gelikter uit.

Erg fijn is het nieuwe control center en de mogelijkheid om in te stellen dat 2x tikken tegen je airpods het vorige/volgende nummer laat spelen. Dit schijnt zelfs te blijven werken als je teruggaat naar IOS10, maar dat moet ik nog even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
PhilipsFan schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:26:
Mijn voornaamste probleem met IOS11 (en reden om voorlopig weer terug te gaan) is dat mij iPhone veranderde in een kachel en de batterij erg snel leeg liep. Verder heb ik gemerkt dat de equalizer het niet doet (je kunt wel een preset instellen maar het geluid blijft hetzelfde). Wel zien veel dingen er gelikter uit.

Erg fijn is het nieuwe control center en de mogelijkheid om in te stellen dat 2x tikken tegen je airpods het vorige/volgende nummer laat spelen. Dit schijnt zelfs te blijven werken als je teruggaat naar IOS10, maar dat moet ik nog even checken.
Het heet niet voor niks beta. Ieder zijn ding.
Zelf houd ik hem erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien dat iemand het hier weet : Ik had het beta profiel geinstalleerd, maar door de soms wat negatieve ervaringen had ik de beta zelf nog niet geinstalleerd. Ik heb zojuist het profiel weer verwijderd, maar nu blijft er bij "General -> Update" dus staan dat er een update is... terwijl het profiel al van m'n telefoon is. Kan ik dat wegkrijgen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
DennusB schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:47:
Misschien dat iemand het hier weet : Ik had het beta profiel geinstalleerd, maar door de soms wat negatieve ervaringen had ik de beta zelf nog niet geinstalleerd. Ik heb zojuist het profiel weer verwijderd, maar nu blijft er bij "General -> Update" dus staan dat er een update is... terwijl het profiel al van m'n telefoon is. Kan ik dat wegkrijgen?
Reboot gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:50
PhilipsFan schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:26:

Heb je de installatie schoon gedaan of een upgrade via OTA? Dit probleem (warmte) had ik ook, even clean installatie via iTunes met de installatie image van de dev site en probleem opgelost.
DennusB schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:47:
Instellingen > Algemeen > iPhone Opslag > Update van iOS11 selecteren die daar klaar staat en verwijderen zou de oplossing kunnen bieden.

[ Voor 25% gewijzigd door crypt0rr op 29-06-2017 10:34 ]

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
bardi-1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:32:
[...]
Instellingen > Algemeen > iPhone Opslag > Update van iOS11 selecteren die daar klaar staat en verwijderen zou de oplossing kunnen bieden.
Dat was hem! Top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 22-05 20:59
thefal schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:12:

Maar wat mij niet duidelijk wordt uit de verschillende videos is dit: Als je omlaag schuift krijg je de nieuwe Notification Center/lockscreen combinatie. Hierin zie je mogelijk enkele notificaties. Maar je kan nog een keer onlaag swipen om "eerdere" notificaties te zien. Wat zijn deze eerdere notificaties? Heb je daar een lijst van alle notificaties die je ooit hebt gehad? Of zijn het notificaties die je niet zelf heb weggeswiped en waarvan je ook nog niet in de app bent geweest?
Iemand? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Dat zijn notificaties van enkele dagen uit het verleden die je niet geopend/ aangeklikt hebt. Bijvoorbeeld een melding van Flitsmeister over een trajectcontrole, als je hier niet op klikt dan blijft de melding wel staan in het overzicht. (wanneer je telefoon gelocked is en Flitsmeister geeft melding)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
bardi-1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Dat zijn notificaties van enkele dagen uit het verleden die je niet geopend/ aangeklikt hebt. Bijvoorbeeld een melding van Flitsmeister over een trajectcontrole, als je hier niet op klikt dan blijft de melding wel staan in het overzicht. (wanneer je telefoon gelocked is en Flitsmeister geeft melding)
Daar was ik al bang voor ja! Dat betekent dat die notificaties nog meer verborgen zullen zijn dan nu. Ik heb mijn iPhone juist gejailbreakt zodat notificaties op het lockscreen blijven tot er iets mee gedaan wordt. In standaard iOS10 vergat ik mijn notificaties al weleens en dit is wat mij betreft een extra stap in de verkeerde richting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
thefal schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Daar was ik al bang voor ja! Dat betekent dat die notificaties nog meer verborgen zullen zijn dan nu. Ik heb mijn iPhone juist gejailbreakt zodat notificaties op het lockscreen blijven tot er iets mee gedaan wordt. In standaard iOS10 vergat ik mijn notificaties al weleens en dit is wat mij betreft een extra stap in de verkeerde richting!
Dat is net wat je als gebruiker prefereert. Persoonlijk zou ik de keuze willen hebben van welke apps de notificaties blijven staan en van welke deze naar de achtergrond of geheel verdwijnen.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
bardi-1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:45:
[...]

Dat is net wat je als gebruiker prefereert. Persoonlijk zou ik de keuze willen hebben van welke apps de notificaties blijven staan en van welke deze naar de achtergrond of geheel verdwijnen.
True! Met notificaties van de Agenda en van Herrineringen wil ik continu geconfronteerd worden, het liefst op het lockscreen al, zodat ik ze niet kan vergeten. Een Facebook berichtje of een bericht dat een vriend weereens heeft gelopen op Runkeeper zijn wat minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
thefal schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:48:
[...]

True! Met notificaties van de Agenda en van Herrineringen wil ik continu geconfronteerd worden, het liefst op het lockscreen al, zodat ik ze niet kan vergeten. Een Facebook berichtje of een bericht dat een vriend weereens heeft gelopen op Runkeeper zijn wat minder interessant.
Precies, deze mogelijkheid lijkt mij ook tof. Soms sluimer ik meldingen nu omdat ik ze anders vergeet uit te voeren, als het op dat specifieke moment even niet uit komt.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
bardi-1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Heb je de installatie schoon gedaan of een upgrade via OTA? Dit probleem (warmte) had ik ook, even clean installatie via iTunes met de installatie image van de dev site en probleem opgelost.
Ik had het inderdaad OTA gedaan, maar dat was niet mijn enige probleem.
  • Warmte en leeglopende accu
  • Spontane reboots/resprings (zeldzaam, maar vaak op irritante momenten)
  • Equalizer doet het niet
  • Sommige widgets deden wat raar
  • Sommige apps werkten niet goed (orientatie in de war)
Natuurlijk is het beta en zijn deze fouten te verwachten, maar omdat je backup van IOS11 niet terug kan op IOS10 wilde ik de beta niet te lang houden, anders zit je er op een gegeven moment aan vast. Ik heb helaas nog een aantal apps die hun status niet in de cloud bijhouden maar op het toestel, en iTunes heeft (nog steeds!) geen mogelijkheid om een bepaalde app inclusief bijbehorende status terug te zetten, alleen een volledig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Meestal kan je wel backuppen naar computer en dan in de plist in de backupfolder versienummer terugzetten van 11 naar 10.
Dan pakt een restore m gewoon :)

Dit: http://www.jailbreakqa.co...51-backup-on-501-firmware

[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 29-06-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 22:35

The Chosen One

Zie signature!

Iemand anders problemen met Chrome en video's? Video's, youtube e.d. wilt niet spelen (wel audio), tenzij ik naar full screen ga (wat weer onmogelijk is met embedded video's)

En een link openen in een nieuwe tab is ook onmogelijk (?), krijg dat irritant drag en drop alles feature of een "open" die niks doet.

Kun je die function nog uitzetten? Zal wel niet.

En !@#$%^&*( die close apps overview is echt verschrikkelijk... Daar gaan we nog wel ff over klagen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruupster
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2023
Toch wel veel bugs op mijn iPad.. kan iemand mij helpen aan een image voor een clean install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
Weet er iemand hoe ik mijn foto's die in de icloud staan niet lokaal kan zetten.

Heb een 16Gb ipad air 2 gekocht en wil de 10gb aan foto's die in icloud staan door mijn Iphone niet lokaal terug zetten. Iemand idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Ruupster schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:59:
Toch wel veel bugs op mijn iPad.. kan iemand mij helpen aan een image voor een clean install?
https://ipsw.me/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruupster
Bedoelde eigenlijk voor iOS 11.. sorry voor onduidelijkheid. Image voor iOS 10 kan ik vinden via beta site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Ruupster schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:38:
Bedoelde eigenlijk voor iOS 11.. sorry voor onduidelijkheid. Image voor iOS 10 kan ik vinden via beta site.
Zeg dan tenminste over welk toestel het gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel rare dingen met update 1 icm iPhone 5s en restore

Kan hem niet wissen
Vaak downloaden apps niet
Batterij duur is heel slecht
Moet bij elke download mijn wachtwoord invoeren ipv dat hij touchid pakt en daarna download hij niet en kan ik weer wachtwoord invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruupster
kokorico schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:12:
[...]

Zeg dan tenminste over welk toestel het gaat ;)
Nog meer onduidelijkheid |:( iPad pro 10.5 256gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:54

SuBBaSS

-has Ryzen

kokorico schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:00:
Weet er iemand hoe ik mijn foto's die in de icloud staan niet lokaal kan zetten.

Heb een 16Gb ipad air 2 gekocht en wil de 10gb aan foto's die in icloud staan door mijn Iphone niet lokaal terug zetten. Iemand idee hoe?
Icloud fotobibliotheek op je ipad uitschakelen onder de icloud opties.
Nadeel: foto's die je met die ipad maakt worden niet automatisch geupload naar icloud. Dus voor "backup" zo nu en dan de ipad even aan een computer koppelen om de foto's handmatig over te zetten.

Overigens kun je het ook wel ingeschakeld houden, maar dan onder de opties "optimaliseer ipad opslag" aanvinken. Dan zullen niet alle foto's naar je ipad overgezet worden, maar slechts thumbnails. Een foto die je alsnog in groot formaat wilt bekijken zal dan alsnog vanuit je icloud fotobibliotheek geladen worden (en dus meer ruimte innemen).

https://support.apple.com/nl-nl/HT204264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Crystal (adblock) werkt helaas niet meer.
Hopelijk is het slechts een kwestie van de app updaten :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:48
Paar dingetjes : Bluetooth blijft ongevraagd aanspringen als ik hem in het control center uitzet; vrij vervelend :p over het algemeen duidelijk nog bugs aanwezig maar goed ; beta. Nog niks wereldschokkends tegengekomen, en het is niet mijn daily driver. (Zoals telefoon Het nieuwe toetsenbord is wel echt top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 07:27
Wouter Lucassen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 02:16:
Paar dingetjes : Bluetooth blijft ongevraagd aanspringen als ik hem in het control center uitzet; vrij vervelend :p over het algemeen duidelijk nog bugs aanwezig maar goed ; beta. Nog niks wereldschokkends tegengekomen, en het is niet mijn daily driver. (Zoals telefoon Het nieuwe toetsenbord is wel echt top. :)
Nieuwe toetsenbord? Wat is daar anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Op mijn iPad is AirPlay spontaan gestopt met werken, krijg het ook niet meer aan de praat. ;(
Ziet helaas de hele Apple TV niet meer. iPhone ziet hem prima, op exact hetzelfde netwerk; op iOS 10.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Untouchablezz20 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 02:39:
[...]

Nieuwe toetsenbord? Wat is daar anders aan?
Drag down secundaire tekens? Niet opgevallen :p?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
DennusB schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:35:
[...]

Dat was hem! Top, thanks!
Helaas. Dat werkt niet. Heb dit ook gedaan, maar de notificatie van een nieuwe update blijft staan. Krijg geen popup meer, maar er blijft wel een 1 staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 07:27
Wouter Lucassen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 02:51:
[...]

Drag down secundaire tekens? Niet opgevallen :p?
Nope, iPad only functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-09 12:18
Op zich wel happy met de iOS 11 beta. Op de iPad is het toetsenbord een grote verbetering. De bug met het niet omhoog kunnen swipen van de dock heb ik ook last van. Het werkt een paar keer, maar daarna ga ik meteen naar Control Center view. Verder werkt drag n drop tussen twee apps ook maar half. Na een herstart kan ik 1 of 2 keer een stuk tekst selecteren in Safari en draggen naar bv notities. Daarna lukt dit niet meer. Plaatjes al helemaal niet, er verschijnt een pop-up met kopieer of opslaan in foto’s. Maar goed, beta beta, komt vast goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dat swipen gaat bij mij goed, behalve met de pencil.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:01
Ik ben van 11 beta teruggegaan naar 10.3.2. Was nog even puzzelen want rechtstreeks downgraden bleek niet meer te kunnen tussen die twee versies. Terug naar 10.3.3 blijkt dan wel te kunnen en van daar weer naar 10.3.2. Ik kan ook totaal niet wennen aan de nieuwe manier waarop 11 met notificaties om gaat. Ben net lekker gewend aan naar links en rechts swipen voor acties, maar nu moet je er op drukken en anders gaan ze niet weg. Voor mij niks, hoop stiekem dat ze dat in de release er niet meer zo in hebben.
iPhone 7 herstartte ook paar keer spontaan en voelde warmer aan dan normaal. Voelde ook alsof accu sneller leeg liep.

[ Voor 10% gewijzigd door Doane op 03-07-2017 12:08 . Reden: Extra observaties added ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:47
Heb afgelopen week een Tesla Model 3 AR app gemaakt, met AR Kit dat vanaf iOS11 in iPhone6s of beter zit ingebakken (alle iOS11 apparaten met A9 chip of beter). Aardige goede response op gehad, inclusief artikel op Mashable.com (!) dus misschien leuk om hier ook even te tonen :)

Edit: https://twitter.com/jelmerverhoog/status/881237798623293440

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/umWySgbFT4CLvVsZPI1EPYlM/full.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Menesis op 03-07-2017 15:18 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Menesis schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:31:
Heb afgelopen week een Tesla Model 3 AR app gemaakt, met AR Kit dat vanaf iOS11 in iPhone6s of beter zit ingebakken (alle iOS11 apparaten met A9 chip of beter). Aardige goede response op gehad, inclusief artikel op Mashable.com (!) dus misschien leuk om hier ook even te tonen :)
http://mashable.com/2017/...m_cid=hp-h-2#4DUVDxPyPmqf
Dit. Is. Waanzinnig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Op mijn iPhone 6 maar weer gedowngrade. Bleef freezes krijgen waardoor de telefoon weer 20 sec onbruikbaar was. Vooral met openen van mail (Exchange account) zorgde constant voor een freeze. Zo ook de agenda van hetzelfde account. Daarna volgde het al snel met openen van de browser, etc.

Ook het openen van een notificatie, door er lang op te drukken, werkte niet omdat de telefoon gelocked bleef en ik geen mogelijkheid kreeg om m'n vingerafdruk/code in te voeren.

Ik vraag met serieus af wat ze in de closed beta's gedaan hebben als ze dit zo vrijgeven naar een public beta. Dramatisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik krijg nu op IOS 11 die noodmelding dus niet meer uit mijn berichtencentrum.

Nu schrok ik mij al het leplazerus dat dat ding af ging, maar blijven staan is ook weer zo wat

[ Voor 39% gewijzigd door Rubman op 03-07-2017 12:43 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Montaner schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:33:
Op mijn iPhone 6 maar weer gedowngrade. Bleef freezes krijgen waardoor de telefoon weer 20 sec onbruikbaar was. Vooral met openen van mail (Exchange account) zorgde constant voor een freeze. Zo ook de agenda van hetzelfde account. Daarna volgde het al snel met openen van de browser, etc.

Ook het openen van een notificatie, door er lang op te drukken, werkte niet omdat de telefoon gelocked bleef en ik geen mogelijkheid kreeg om m'n vingerafdruk/code in te voeren.

Ik vraag met serieus af wat ze in de closed beta's gedaan hebben als ze dit zo vrijgeven naar een public beta. Dramatisch..
Huh dit is normale gang van zaken hoor. Dan heb je verkeerde verwachtingen. De eerste drie beta's zijn altijd drama. Pas vanaf beta 4 of 5 begint het OS lekkerder te werken. Daarna is het een paar weken stil en vervolgens volgt de Golden Master op het iPhone event in september. Het is niet de bedoeling dat je de public beta installeert (op een primaire telefoon). Pas in september na de golden master heb je 'recht' van klagen. Dan horen de (erge) bugs er uit te zijn.

Nu is het de bedoeling dat je de bugs of freezes waar je mee te kampen had rapporteert aan Apple. Daar is het allemaal voor bedoelt... Ok en een beetje show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Geert1976 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:44:
[...]

nee, zeer zeker hoef ik niet een jaarlijks gewijzigd nieuw iOS te zien. Wat je zelf al aangeeft, iOS is juist zo sterk door zijn duidelijkheid (en eenvoud). Het bekende ''working out-of-the-box'' is oa de kracht van iOS.

Maar er zijn elementen die er nu al jaren inzitten en toch zeer zeker verbeteringen vragen en allang hadden doorgevoerd kunnen zijn door Apple.
De voorbeelden heb ik al meerdere keren benoemt in dit topic, dus die zal ik niet weer opnieuw benoemen.

Er zullen vast nog wel wat nieuwe zaken achtergehouden worden met het oog op de release van de nieuwe iPhone later dit jaar.
Iets waar ik, zoals vele hier, zeer benieuwd naar zijn.

Maar als ik kijk naar wat ze met iOS 11 (software) tot nu toe hebben gedaan en dat zou doorzetten naar de nieuwe iPhone (dus hardware) later dit jaar, kunnen we wellicht beter onze verwachtingen bijstellen.
En met 'we' bedoel ik uiteraard niet iedereen.
Er zijn nog zaken die ikzelf al een paar versies mis.

- Gridview op je springboard. Zodat je zelf kan kiezen waar precies je iconen nu staan.
Dan kan je per 'thema' (bvb finance, travel,...) je iconen op een aparte tab zetten.
- gewoon een link naar een tab op je springboard met een default icoontje. Zoals ze nu eigenlijk de naam beslissen als je een paar apps bij elkaar zet in die subfolder. op dezelfde manier een link maken naar één van je tabs op je springboard. Nooit meer tig keer heen en weer scrollen. Of zijn er veel mensen die hun app opzoeken?
- iets meer toggle mogelijkheden op je CC. Blij dat personal hotspot er eindelijk inzit.
- hun algemene instellingen mogen ze van mij ook eens opkuisen. Zeker dat alle applicaties gewoon onder instellingen staan. Maak er dan 3th party apps en genuine apps van. zoveel netter. Nu is dat één grote kakofonie. En dan gebruik ik nog geen 100 apps...

En er zijn nog genoeg kleine andere zaken. De consistentie per app is er vooral uit. beetje jammer.
Ik snap volledig dat je ze lui noemt. Want hun oog voor detail is Apple al even kwijt.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:44
Ik gebruik sinds een aantal dagen iOS 11 op mijn iPad (2017), het issue waar ik nu tegen aanloop is dat ik in Safari de history van mijn iPone 7 (iOS 10) en Macbook Pro (MacOS Sierra) wel zie op de iPad maar de browse history van de iPad niet zichtbaar is op de iPhone en op de Macbook. Mis ik hier een instelling of zal dit een 🐝 zijn. Het is geen groot issue (dit weet je als je beta software gaat gebruiken) maar wel, een functie die ik redelijk veel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 21:25
Kan het kloppen dat de splitscreen notification center en lockscreen, zoals in bijgevoegde foto, origine uit ios 10, verdwenen is voor ipads in IOS 11? Of zie ik nou iets over het hoofd.. De 1-kolommige lockscreen die ik nu heb is lelijk en het voelt niet te kloppen..

Afbeeldingslocatie: http://cdn.iphonehacks.com/wp-content/uploads/2016/06/ios-10-lockscreen-ipad-3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Als ik een berichtje krijg in me locksreen krijg... En me finger op de scanner zet. En alleen unlock en dan het berichtje lees en daarna weer op slot zet blijft dat berichtje op de lockscreen staan...
Is het mogelijk als ik unlock en weer unlock dat het berichtje verdwijnt ?

Nu heb ik een vraag ?
Hoe kan ik zien dat ik ze heb gelezen berichten die op me locksreen komen zonders ze te verwijderen ?
Ik heb het idee dat het bij ios 10 daar wel nee kon.....

[ Voor 25% gewijzigd door Havelock op 04-07-2017 07:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Dat is een nieuwe feature van iOS11. Elke keer als je "me" gebruikt terwijl het "mijn" moet zijn , laat iOS een berichtje op je locksreen staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
matthijst schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:26:
Dat is een nieuwe feature van iOS11. Elke keer als je "me" gebruikt terwijl het "mijn" moet zijn , laat iOS een berichtje op je locksreen staan :+
Je hebt gelijk zal er opletten.
Maar dat kan niet anders instellen ?
Of moet ik helaas er aan gaan wennen dat dit nu eenmaal anders gaat....

Ik had het liever gezien dat als ik het berichtje gezien heb dat die dan naar beneden gaat.
Is het eventueel nog mogelijk om het zo intestellen ?
Want dat lijk me veel makkelijker....

[ Voor 19% gewijzigd door Havelock op 04-07-2017 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
macweeds schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:31:
Ik mis de brightness slider in control center, je moet nu via de settings de helderheid aanpassen. Nogal omslachtig.
Dat was mijn nog niet eens op gevallen maar we zitten nog in beta dus er kan nog van alles toegevoegd worden. Het zou raar zijn als die functie niet terug komt in het bedieningspaneel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Havelock schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:14:
[...]

Dat was mijn nog niet eens op gevallen maar we zitten nog in beta dus er kan nog van alles toegevoegd worden. Het zou raar zijn als die functie niet terug komt in het bedieningspaneel...
Huh, waar heb je het over? Ik heb zelf een iPad en daar zit de brightness slider in 't control center sinds de eerste bèta. Ik vermoed dat het bij jou om een iphone gaat, maar in elke iphone ios 11 screenshot of video heb ik de helderheid slider gezien, dus lijkt mij stug dat er opeens een bug is waardoor die slider verdwenen is?

Controleer is via instellingen → bedieningspaneel → ' pas regelaars aan' of je m kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:31
Bij mij zit hij gewoon in het control center op een iPhone 7. Ik kan hem ook niet toevoegen/verwijderen onder de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Dat iets simpels als direct bij het opstellen van een mail de mogelijkheid tot een foto toevoegen tot iOS 11 moet duren.... Het is mij werkelijk een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Net de pb geïnstalleerd. Als ik tijd vind deze eens goed testen en hier posten.

Heb de laatste tijd weinig nieuws gevolgd en de UI is best een verrassing, een mooie en welkome verrassing. iOS 11 is een stap voorwaarts mbt productiviteit

iOS 11 pb op iPad Pro 9.7

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:25
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:42:
Dat iets simpels als direct bij het opstellen van een mail de mogelijkheid tot een foto toevoegen tot iOS 11 moet duren.... Het is mij werkelijk een raadsel.
Dit kan toch al heel lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Hemmik schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:25:
[...]

Dit kan toch al heel lang?
Nee. Op dit moment moet je naar galerij en vanaf daar delen via de mail. Niet direct op de mail app. Dus als je al een mailtje aan het typen bent, is daarna niet nog de mogelijkheid tot een bijlage toevoegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:29:
[...]

Nee. Op dit moment moet je naar galerij en vanaf daar delen via de mail. Niet direct op de mail app. Dus als je al een mailtje aan het typen bent, is daarna niet nog de mogelijkheid tot een bijlage toevoegen.
Volgens mij kun je een attachment bijvoegen tijdens typen bericht door lang te drukken binnen bericht en dan kiezen voor 'insert photo' of 'add attachment'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
dafmay schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:35:
[...]

Volgens mij kun je een attachment bijvoegen tijdens typen bericht door lang te drukken binnen bericht en dan kiezen voor 'insert photo' of 'add attachment'...
Ik druk me suf maar onder iOS 10 krijg ik het niet voor elkaar. ;) dan verschijnt het vergrootglas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
dafmay schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:35:
[...]

Inderdaad, dit kan al heel lang op deze manier volgens mij. Daarnaast is het ook mogelijk om naar je fotos te gaan, foto te kopiëren en te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Hemmik schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Inderdaad, dit kan al heel lang op deze manier volgens mij. Daarnaast is het ook mogelijk om naar je fotos te gaan, foto te kopiëren en te plakken.
Ik heb al door hoe het werkt! Al die tijd niet geweten. Iig een stuk duidelijker nu en hoe het op de computer meestal ook gaat ; met een plus voor attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Ik druk me suf maar onder iOS 10 krijg ik het niet voor elkaar. ;) dan verschijnt het vergrootglas.
Niet blijven drukken. je kan zelfs 1 keer tikken om de pop-up te krijgen met “selecteer” “selecteer alles” Citaatniveau” en dan een pijltje naar rechts. tik hier op en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Laatst online: 11:09
Ben benieuwd of vanavond de 3e beta beschikbaar komt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Lejavh op 04-07-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
Lejavh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:41:
Ben curieus of vanavond de 3e beta beschikbaar komt :)
Denk morgen, vandaag 4th of July in VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik denk dat die pas volgende week uitkomt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:09:
Ik denk dat die pas volgende week uitkomt eigenlijk.
Waarom? Het kan morgen ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Hmm, helaas is de instelling bedieningspaneel > toegang vanaf beginscherm niet meer te kiezen. Bedieningspaneel dus altijd aanwezig vanaf beginscherm. Net de camera gestart, links onder naar galerij, deze blijft keurig leeg totdat je alle foto’s selecteerd en unlocked.

Afwachten dan maar of deze 100% veilig blijft.

Wel fijn hoe de sliders voor 0 - 100 % voor oa helderheid en volume in het bedieningspaneel zitten, en nog mooi ook.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Was kwam bèta 2 niet op woensdag? :) zie daarom geen reden waarom ie morgen niet zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:31
Beta's komen over het algemeen uit op een dinsdag om 19 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:08

Kalkie

NLMP

Foto's die automatisch via de Onedrive app worden geupload vanuit de camera roll zijn niet leesbaar. Hopelijk komt daar nog een oplossing voor, zo werkt de backup voor m'n foto's niet :(

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:44
Daar is dus de beta periode voor he. Moet je even wachten tot Microsoft de app heeft aangepast voor iOS11. Zal wel vlak voor de release zijn ergens in september.
Pagina: 1 ... 4 ... 44 Laatste