[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 3 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 13:32
funrider schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Ik snap dat dit niet voor alle gebruikers zo nuttig is. Daarom zeg ik ook dat het fijn zou zijn als het een optie is om het te kunnen tonen. Het jammere van Apple met iOS is vooral dat ze functionaliteiten weg lijken te stoppen achter veel submenu's en schermen terwijl het zo veel gebruiksvriendelijk en efficiënter kan. Begrijp me niet verkeerd, iedere gebruiker is anders en mijn wensen zijn inderdaad vast niet van toepassing op andere gebruikers, maar geeft de gebruiker dan op zijn minst de keuze.

Het punt is vooral dat iOS11 nog steeds niet een WiFi prioritizer heeft dus het gevolg is dat ik op diverse plekken nu heb dat het eerste WiFi signaal wat ie vind ook wordt vastgehouden, terwijl dit veelal niet het sterkste signaal is en niet de snelste. Hierdoor moet ik nu iedere keer handmatig switchen naar het sterkste WIFI signaal waarbij ik de beste snelheid heb.
Kijk eens naar WiFi Priority, niet standaard maar het helpt wel.

Je had hem al gevonden las ik iets verder 8)7

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:09
SpeedfreakR schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:52:
Het lijkt erop dat Snapchat zich met de nieuwe update onklaar maakt op ios 11. Snapchat werkt namelijk niet meer. Ik moet opnieuw inloggen en zegt dan kan geen verbinding maken. Op mijn andere iphone waar ik de update nog niet heb gedaan, werkt snapchat nog gewoon met ios 11. Hmm keuzes..
Klopt had ik net ook. Maar na het opnieuw installeren van Snapchat werkt het weer naar behoren. Echter wel vrij regelmatig dat de camera zwart blijft op de meest willekeurige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Lejavh schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:43:
[...]

Klopt had ik net ook. Maar na het opnieuw installeren van Snapchat werkt het weer naar behoren. Echter wel vrij regelmatig dat de camera zwart blijft op de meest willekeurige momenten.
Dat werkt bij mij helaas niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
funrider schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Ik snap dat dit niet voor alle gebruikers zo nuttig is. Daarom zeg ik ook dat het fijn zou zijn als het een optie is om het te kunnen tonen. Het jammere van Apple met iOS is vooral dat ze functionaliteiten weg lijken te stoppen achter veel submenu's en schermen terwijl het zo veel gebruiksvriendelijk en efficiënter kan. Begrijp me niet verkeerd, iedere gebruiker is anders en mijn wensen zijn inderdaad vast niet van toepassing op andere gebruikers, maar geeft de gebruiker dan op zijn minst de keuze.

Het punt is vooral dat iOS11 nog steeds niet een WiFi prioritizer heeft dus het gevolg is dat ik op diverse plekken nu heb dat het eerste WiFi signaal wat ie vind ook wordt vastgehouden, terwijl dit veelal niet het sterkste signaal is en niet de snelste. Hierdoor moet ik nu iedere keer handmatig switchen naar het sterkste WIFI signaal waarbij ik de beste snelheid heb.
Als dit vooral gaat om niet handmatig te hoeven switchen tussen bijvoorbeeld je 2.4 en 5ghz kun je nu bij degene waarbij je eigenlijk geen connectie wilt leggen uitschakelen dat hij niet automatisch verbinden mee legt doormiddel van het “i” bij de WiFi instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
Hebben jullie overigens ook dat de iPhone met de huidige beta op willekeurige momenten erg warm wordt aan de bovenzijde van de telefoon? Waarschijnlijk zit hier de SoC.

Betreft bij mij een iPhone 6s Plus.

Tevens wordt de telefoon erg langzaam opgeladen sinds de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Warm worden en traag laden == hele hoge CPU load. Fix it. :P

Hebben jullie ook dat je geen tekst uit een email kan selecteren? Er verschijnt bij mij nu opeens een vergrootglas ipv de vraag om (alles) te selecteren.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lejavh
Ik krijg als ik naast de tekst zit idd ook een vergrootglas, maar als ik precies op de tekst zit gewoon de mogelijkheid om te kopiëren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb iOS 11 op mijn nieuwe iPad Pro geinstalleerd en heb twee issues.
1. Siri kan mijn "huis" niet vinden, dus op commando's om licht of iets aan/uit te zetten krijg ik die foutmelding. Hebben jullie dat ook?
2. Ik krijg met geen mogelijkhed een tweede app als splitview. De hover functie werkt wel maar als ik aan het horizontale streepje trek dan lukt het maar niet om die gesnaped als splitview te krijgen. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
iAmRenzo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 09:06:
Ik heb iOS 11 op mijn nieuwe iPad Pro geinstalleerd en heb twee issues.
2. Ik krijg met geen mogelijkhed een tweede app als splitview. De hover functie werkt wel maar als ik aan het horizontale streepje trek dan lukt het maar niet om die gesnaped als splitview te krijgen. Doe ik iets fout?
De app moet dat view ondersteunen als ik het goed begrepen heb.

Vraag mij af wanneer Apple met een nieuwe beta gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Xmoo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:31:
[...]

De app moet dat view ondersteunen als ik het goed begrepen heb.

Vraag mij af wanneer Apple met een nieuwe beta gaat komen.
Ik zet een biertje in op volgende week Dinsdag. Anyone else wanna place a bet? :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:21
WhatsappHack schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:15:
[...]

Ik zet een biertje in op volgende week Dinsdag. Anyone else wanna place a bet? :P
Dan misschien ook de Public Beta 1 :-).
Het is al immers late june.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Lejavh schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:05:
Hebben jullie overigens ook dat de iPhone met de huidige beta op willekeurige momenten erg warm wordt aan de bovenzijde van de telefoon? Waarschijnlijk zit hier de SoC.

Betreft bij mij een iPhone 6s Plus.

Tevens wordt de telefoon erg langzaam opgeladen sinds de beta.
heb hier hetzelfde op een iphone 7 ... zal wel aan de beta liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiv30
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-05 11:53
Ik heb even een vraagje over de (Public) Beta.

Ik ben van plan om deze beta straks te installeren en ik heb me al een beetje ingelezen. Wat ik ook uit het verhaal begrijp is dat je het iDevice up to date moet houden. Dit gaat waarschijnlijk wel lukken, alleen ga ik deze zomer ook een aantal weken (2,5 om precies te zijn) op vakantie zonder de iPad. Kan het dan kwaad om de beta alsnog later te installeren of is dit dan niet meer mogelijk? De iPad staat de hele vakantie uit.

Het lijkt me niet heel moeilijk om het daarna weer te fixen. Even de iPad in herstelmodus zetten en iOS 10 terug zetten, maar ik ben wel even benieuwd wat er dan gebeurd. Ik ben liever goed voorbereid voordat ik een beta installeer, ik heb namelijk niet zo'n goede ervaringen met bèta's in het algemeen (maar daarvoor zijn het bèta's natuurlijk :) ).

Nu maar hopen dat Apple de public snel uitbrengt. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door jordiv30 op 16-06-2017 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jordiv30 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:30:
Kan het dan kwaad om de beta alsnog later te installeren of is dit dan niet meer mogelijk?
Ik sla ook wel eens wat (beta) updates over. Dat is tot noch toe nooit een probleem geweest. Als er een tijdslimiet op zit is die vrij lang. (Ik ben meestal voor 1 a 2 maanden achtereen van huis voor werk.)

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je een update doet maar deze niet ook meteen activeert. (Onwaarschijnlijke situatie.) Als je dan een tijd later terug komt weigert die versie misschien te activeren omdat hij verlopen is en kun je ook geen OTA update uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-08 23:07
Maar dan kan je 'm altijd nog in DFU mode zetten en de laatste officiële iOS er op zetten. Je bent dan alleen wel alle inhoud die er op stond kwijt.

http://emiellensink.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:59
Ik heb iOS 11 op mijn iPad Air Wifi gezet maar deze wilt nu niet meer opladen.
Verschillende iPad oplaadblokjes en 1-2m kabels geprobeerd maar elke keer komt het batterij icoon in beeld (zonder het plug-de-kabel-in icoontje onderin).

Harde reset werkt niet.

Iemand een idee?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
TerrorSource schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:44:
Verschillende iPad oplaadblokjes en 1-2m kabels geprobeerd maar elke keer komt het batterij icoon in beeld (zonder het plug-de-kabel-in icoontje onderin).

Iemand een idee?
Ja, dat is de bedoeling... Dat is juist goed. Dat betekent dat de accu helemaal leeg is en de iPad niet veilig kan inschakelen. Gewoon rustig aan de lader laten liggen, dan gaat ie na 10 tot 30 minuten* vanzelf weer aan.
* = afhankelijk van hoe dood ie was en of je hem aan een iPad of iPhone lader hebt gehangen. Op een zwakke USB poort kan het zelfs een uur duren.
Emiel L schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:58:
Maar dan kan je 'm altijd nog in DFU mode zetten en de laatste officiële iOS er op zetten. Je bent dan alleen wel alle inhoud die er op stond kwijt.
Volgens mij kan je ook gewoon alsnog via iTunes updaten zonder DFU, dan ben je niet je data kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 16-06-2017 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:59
WhatsappHack schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:18:
[...]

Ja, dat is de bedoeling... Dat is juist goed. Dat betekent dat de accu helemaal leeg is en de iPad niet veilig kan inschakelen. Gewoon rustig aan de lader laten liggen, dan gaat ie na 10 tot 30 minuten* vanzelf weer aan.
* = afhankelijk van hoe dood ie was en of je hem aan een iPad of iPhone lader hebt gehangen. Op een zwakke USB poort kan het zelfs een uur duren.
Elke keer wanneer hij aan schiet komt het Apple logo in beeld, hoor je even er na het "plop" geluid alsof je de usb kabel erin steekt als die aan is maar hij komt nooit in het homescreen. Na een paar minuten Apple Logo reboot hij om het opnieuw te proberen.

Filmpje op Youtube, is niet van mij maar ik heb wel exact hetzelfde.

YouTube: Bricked iPad - fixing process

[ Voor 10% gewijzigd door makooy op 16-06-2017 23:34 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
TerrorSource schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:24:
[...]

Elke keer wanneer hij aan schiet komt het Apple logo in beeld, hoor je even er na het "plop" geluid alsof je de usb kabel erin steekt als die aan is maar hij komt nooit in het homescreen. Na een paar minuten Apple Logo reboot hij om het opnieuw te proberen.

Filmpje op Youtube, is niet van mij maar ik heb wel exact hetzelfde.

YouTube: Bricked iPad - fixing process
Zoals iemand hier boven schreef, iPad aan PC/Mac en doe restore naar laatste firmware in iTunes. Alle apps gaan eraf, hoop wel dat je een recente iCloud backup hebt.

Ook een keer gehad met een Air 2. Batterij is te leeg, zodat ie niet meer opstart en in soort bootloop terecht komt.

Heb je iTunes al geprobeerd ? Kost ff tijd, maar lijkt mij enige wat kan werken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 20:41
Met m'n iPad mini 2 heb ik met de beta het probleem dat die freezed wanneer ik de lader aansluit.
Duurt dan een paar minuten voordat het apparaat weer helemaal te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
WhatsappHack schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:15:
[...]

Ik zet hem in op morgenavond 19:00 uur. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 21:25
THE_BASE schreef op zondag 18 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Ik zet hem in op morgenavond 19:00 uur. :)
Helaas :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jammer. Ik voel het meestal vlekkeloos aan. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Er is wel een MacOS beta update. Maar nog geen iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Xmoo schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:46:
Er is wel een MacOS beta update. Maar nog geen iOS
Maar geen High Sierra, enkel Sierra (10.12, wat ze eigenlijk beter macOS 12 kunnen noemen).

Hier overigens historische gegevens: http://www.thinkybits.com/blog/iOS-versions/. Daar zie je dat de iOS10.0 beta ook best lang duurde, maar iOS9.0 weer niet.
Ben benieuwd of er vanavond iets komt...

[ Voor 15% gewijzigd door iAR op 20-06-2017 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:58
Meestal combineren ze de developer beta 2 met de public beta 1, die dan op dinsdag 19 uur NL tijd online komt. Zal nog een weekje wachten worden denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06
Toch al wat rare bugs gezien bij de dev beta. Mijn batterijpercentage is plots verdwenen, of ik de instelling nu aan of uit zet. Mijn iPhone 6 is een stuk trager en ook de batterijduur is een stuk achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
Volgende beta zal volgende week pas komen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

jakob schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:28:
Toch al wat rare bugs gezien bij de dev beta. Mijn batterijpercentage is plots verdwenen, of ik de instelling nu aan of uit zet. Mijn iPhone 6 is een stuk trager en ook de batterijduur is een stuk achteruit gegaan.
Batterijduur is bij mij heel wisselend, ene moment vrij normaal en op andere momenten haal ik net een halve dag. Verder is het opzich een prima beta, ondervind verder weinig problemen :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Menesis schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:56:
[...]
Ik vind het iOS11 menu het beste wat ik tot nu toe gezien heb. Het zou inderdaad leuk zijn met de mogelijkheid om apps van derden ook instellingen te kunnen laten tonen, maar daar is 3D touch op app icon ook al voor bschikbaar. En om nou álles in 1 menu weer te geven is info-overload.
Overigens heb ik geen 3D touch en dan houd je het iets langer in en dan popt ie op. Ik vind het eigenlijk erg geslaagd, zeker vergeleken bij het iOS10 menu. Dat was echt een fail vanwege het swipen en de sliders die in dezelfde richting stonden. Nu is dat met de twee sliders in iOS11 in mindere mate ook zo, maar het is een veel minder probleem omdat ze groter zijn en omdat ze op een andere manier werken (als je je vinger er even op laat rusten weet je zeker dat je de slider swipt en niet het menu).
Bij een app van een derde zoals KeePass Touch (wachtwoord manager) is het overigens een must om deze vanuit iedere app te kunnen oproepen en dan zou CC ideaal daar voor zijn. Nu doe ik het via een Launcher widget in Notification Center wat ook werkt. Er bestaat natuurlijk ook nog de Share sheet (die slechts door enkele apps wordt ingezet) al is dit ook niet echt snel.

Maar de beperkingen dat je niet kunt bepalen wat je wilt zien is irritant. Apple beschouwt blijkbaar sommige zaken als noodzakelijk in CC. Laat dat aan de gebruiker over! Mooi om te zien dat ook non 3D touch apparaten de functie krijgen om details in te zien van bijv. WIFI al had ik ook daar de keuze liever gezien bij de gebruiker. Ook het wegstoppen van NightShift onder een submenu is ook niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
DP beta 2 iOS 11 zonet released door Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Idd ben het nu op mijn 7 en 7+ aan het installeren. Iets van 450mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:05
Geert1976 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:09:
DP beta 2 iOS 11 zonet released door Apple
Het lijkt erop dat beta 2 wat sneller is dan beta 1 (iPhone 6s). Volgens mij hebben ze de landscape lockscreen eruit gehaald. Was toch erg buggy dus ik mis die iig niet.

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:38
iPad hebben ze favorieten opgekloot. In plaats van een lijst krijg je nu een blokje met 4-5 erin waar je dan in moet gaan zitten scrollen.
Laat beta 3 maar snel doorkomen :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
kapa schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:59:
[...]

Het lijkt erop dat beta 2 wat sneller is dan beta 1 (iPhone 6s). Volgens mij hebben ze de landscape lockscreen eruit gehaald. Was toch erg buggy dus ik mis die iig niet.
Nope, die zit er nog in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:05
Toch wel gek. Hem mn iphone6s al een minuut op landscape staan en nog niets. Is vast een bug :+

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 23:05

s0kkie

Cowabunga

Whatsapp berichten komen pas binnen als je Whatsapp opent op de tweede beta :(
Voor de rest gelukkig veel sneller en batterij is weer verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:45
Heeft iemand een idee wat dat wekker-icoontje wil zeggen op het Netflix icoon hier?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8ts6Ntm.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
s0kkie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:51:
Whatsapp berichten komen pas binnen als je Whatsapp opent op de tweede beta :(
Voor de rest gelukkig veel sneller en batterij is weer verbeterd!
Jij hebt wel al snel door dat de batterij verbeterd is als die beta nog amper 12 uur uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een hack om iOS 11 op je iPhone 4 te krijgen?

Of anders: is er een hack voor Siri op je Iphone 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:35
[verwijderd]

[ Voor 113% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK thanx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 14:32
Komt echt wel weer terug we zitten in een beta ios... :>

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Nick25 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Komt echt wel weer terug we zitten in een beta ios... :>
Ja, hopelijk wel maar voor nu is het minder fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
kapa schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:38:
[...]

Toch wel gek. Hem mn iphone6s al een minuut op landscape staan en nog niets. Is vast een bug :+
Oh op iPhone, ik draai t op de iPad. :P Ga geen bleeding edge software op m'n telefoon zetten, daar is ie te belangrijk voor hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
de nieuwe beta is er :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 13:39
Op zich draait het goed, op wat gebruikelijke problemen na met sommige apps ( bv TomTomGo).
Mijn grootste "probleem" is het feit dat ik zowel in een Mini als in een Renault Espace de functionaliteit mis om muziek op de gebruikelijke manier af te spelen via USB. Met gebruikelijk bedoel ik dat na aansluiten van de iPhone via USB, ik muziek bibliotheek in de telefoon niet meer zie verschijnen op het scherm in de auto. Normaal kon ik dan met de bedieningsknoppen van de auto muziek uitzoeken en afspelen en zag ik bijvoorbeeld het hoesje van het nummer op het scherm. Ik kan wel muziek afspelen in de auto, maar dan moet ik de bediening op de iPhone doen.
Hebben meer mensen problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik haal hier echt een mega drain met de 6s. zelfs aan de lader is het balkje langzaam aan het leeglopen.
Haal ik hem er weer uit dan zie ik de % gewoon aflopen.

Toch maar weer een keer terug naar IOS10 denk ik, want hier is weinig mee te werken.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Laatst online: 11-09 21:25
Sinds een paar dagen beta 2op Mn iPad staan. Sindien kan ik niet meer omhoog vegen vanaf onderaan het scherm om het Dock omhoog te brengen. Iemand die dit herkent? Erg vervelend, want nu kan ik geen splitscreen meer doen of snel andere Apps openen..

Update: reboot en alles werkt weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjeefr op 23-06-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:47
Op mijn 6plus werkt deze beta2 veel beter. Ik zat bij de eerste beta soms wel 10s te wachten tot er iets gebeurde, nu is alles grofweg net zo snel als met iOS10.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 13:39
Kom er net achter dat in de agenda allerlei "verjaardagen " staan van bedrijven. Waar komt dat vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doser
  • Laatst online: 12-04 15:59
Ik kan helemaal niet bellen
Als ik op het bel icoon klik opend ie even en verdwijnt meteen weer
Zijn er meer mensen met dit probleem
Beta 1 had dit ook, had gehoopt dat het met beta 2 over zou zijn

Groetjes Doser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Doser schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:13:
Ik kan helemaal niet bellen
Als ik op het bel icoon klik opend ie even en verdwijnt meteen weer
Zijn er meer mensen met dit probleem
Beta 1 had dit ook, had gehoopt dat het met beta 2 over zou zijn

Groetjes Doser
Zowel op beta 1 als beta 2 geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doser
Ik heb de installatie via OTA en via ITunes gedaan. Probleem blijft.
Ik heb ook de telefoon een reset gegeven, helpt ook niet.

Iemand een idee om het op te lossen?

Groetjes Doser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doser
Ik heb een downgrade gedaan naar 10.3.3 beta 4 en toen weer terug naar ios 11 beta 2.
Nu kan ik weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heeft iemand van jullie enig idee hoe je in de vernieuwde app store de overige gezinsleden kan zien en hun account? Ik kan het wel vinden in itunes maar niet in de app store.

Edit: ik heb het al gevonden, je kunt de app opnieuw kopen en na het invoeren van je wachtwoord voor betalen geeft de app store de melding dat de app al gekocht is door iemand in jouw familie en dat hij gratis te downloaden is nu. Wel verwarrend in vergelijking met de aankopen tab in de vorige versies.

[ Voor 46% gewijzigd door Teknix1982 op 25-06-2017 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 23:41
Mackeessie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:19:
Op zich draait het goed, op wat gebruikelijke problemen na met sommige apps ( bv TomTomGo).
Mijn grootste "probleem" is het feit dat ik zowel in een Mini als in een Renault Espace de functionaliteit mis om muziek op de gebruikelijke manier af te spelen via USB. Met gebruikelijk bedoel ik dat na aansluiten van de iPhone via USB, ik muziek bibliotheek in de telefoon niet meer zie verschijnen op het scherm in de auto. Normaal kon ik dan met de bedieningsknoppen van de auto muziek uitzoeken en afspelen en zag ik bijvoorbeeld het hoesje van het nummer op het scherm. Ik kan wel muziek afspelen in de auto, maar dan moet ik de bediening op de iPhone doen.
Hebben meer mensen problemen hiermee?
Ja, voor mij hetzelfde! Bij mij werkt carplay niet meer en het afspelen van muziek niet meer via USB. Enige mogelijkheid is Bluetooth soms via handmatige bediening op iPhone en soms werkt de stuurbediening wel. Werkelijk alles al geprobeerd om dit te fixen, niks lijkt te helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:50
Doser schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 06:26:
Ik heb de installatie via OTA en via ITunes gedaan. Probleem blijft.
Ik heb ook de telefoon een reset gegeven, helpt ook niet.

Iemand een idee om het op te lossen?

Groetjes Doser.
Misschien een clean Install met de losse installatie image? Dit loste bij mij diverse problemen op.

De losse image kan je downloaden via het developer portal.

[ Voor 7% gewijzigd door crypt0rr op 26-06-2017 08:51 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Ik mag hopen dat dit inderdaad wordt aangepast. Alleen devices uitschakelen en niet bluetooth zelf is hierdoor alles behalve praktisch. Je wilt juist niet langer naar de Settings app hiervoor hoeven te gaan. Of geef de gebruiker de optie wat ie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
funrider schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:58:
[...]

.... Of geef de gebruiker de optie wat ie wil.
Apple en de iPhone gebruiker (handige) optie(s) geven zou écht 'groundbreaking' zijn...

We weten allemaal dat Apple de volledige controle houdt, niet jij als gebruiker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
funrider schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Ik mag hopen dat dit inderdaad wordt aangepast. Alleen devices uitschakelen en niet bluetooth zelf is hierdoor alles behalve praktisch. Je wilt juist niet langer naar de Settings app hiervoor hoeven te gaan. Of geef de gebruiker de optie wat ie wil.
Het feit dat je voor bijna alle instellingen van afzonderlijke apps naar een aparte settings-app moet en er geen settings-optie in de apps zelf is vind ik zelf ook er onhandig.
Het zou veel genavigeer schelen als dat gewoon in de app zelf zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik heb een tijdje de iOS 11 beta gedraaid op mijn iPhone 7, en nu wou ik weer terug naar iOS 10. Dus ik heb een reset gedaan. Maar dat mislukt steeds en dan krijg ik dit scherm te zien:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ROwJ2zz.png

Wat ik al geprobeerd heb:
Andere computer, het werkt zowel op mijn MacBook als op m'n desktop niet.
Ik heb het met 2 verschillende officiële kabels geprobeerd maar ook dit mocht niet baten.
Hebben jullie enig idee wat ik nog kan doen? Of moet ik mijn iPhone terug sturen naar Apple?

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 22:10
Zojuist is de publieke beta live gegaan, dus hop, snel naar beta.apple.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

icter-tje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:25:
Ik heb een tijdje de iOS 11 beta gedraaid op mijn iPhone 7, en nu wou ik weer terug naar iOS 10. Dus ik heb een reset gedaan. Maar dat mislukt steeds en dan krijg ik dit scherm te zien:

[afbeelding]

Wat ik al geprobeerd heb:
Andere computer, het werkt zowel op mijn MacBook als op m'n desktop niet.
Ik heb het met 2 verschillende officiële kabels geprobeerd maar ook dit mocht niet baten.
Hebben jullie enig idee wat ik nog kan doen? Of moet ik mijn iPhone terug sturen naar Apple?
Volg dit stappenplan https://9to5mac.com/2017/...ed-on-apple-support-page/ welke duidelijker is dan die van Apple (onderaan) https://support.apple.com/en-us/HT203282

Ik neem aan dat je developer bent zodat je die beta restore image kunt downloaden? Anders moet je de juiste ipsw (restore image) van iOS 10 van Google plukken. Genoeg hulpsites die de officiële direct links van Apple voorschotelen voor handmatig herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
maxschouten schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:07:
Zojuist is de publieke beta live gegaan, dus hop, snel naar beta.apple.com ;)
En een Beta 2 update 1. Wist niet dat ze wel eens updaten zonder versienummer echt te wijzigen.

-edit-
Een update die ik niet kan installeren :P
-edit2-
Vijfmaal is scheepsrecht, hij installeert.

[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 27-06-2017 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 10:49
Die beta 2.1 is volgens mij alleen voor specifieke toestellen?
Yes, iPad Air 2 haalt hem binnen, en iPhone 7 plus niet.

[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 27-06-2017 03:06 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik mis toch wel het openen van als vanaf het lockscreen.

Waar je eerst kon seizoen en id invoeren is het nu eerst unlocken en dan app openen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09 14:29
swv schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:21:
[...]

Volg dit stappenplan https://9to5mac.com/2017/...ed-on-apple-support-page/ welke duidelijker is dan die van Apple (onderaan) https://support.apple.com/en-us/HT203282

Ik neem aan dat je developer bent zodat je die beta restore image kunt downloaden? Anders moet je de juiste ipsw (restore image) van iOS 10 van Google plukken. Genoeg hulpsites die de officiële direct links van Apple voorschotelen voor handmatig herstel.
Het is gelukt! Bedankt! Ben terug gegaan naar beta 1 en toen naar iOS 10.

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
Op naar iOS 11 PB1 :-).
Maar eerst 10.3.3 PB4 binnen harken en vervolgens door naar.

Zojuist geïnstalleerd. Hier en daar wat bugs voor de rest prima OS :-)

[ Voor 32% gewijzigd door Nicj56 op 27-06-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 15:12
iOS PB1 werkt prima so-far. Wat kleine delays (o.a. bij wallpapers) en een bugje dat bij multi-tasking swipe-up weigert de Nu.nl app eruit te gooien... blijft maar open staan.

Verder vind ik het nieuwe bedieningspaneel prettig en snel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dhrzao schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:51:
iOS PB1 werkt prima so-far. Wat kleine delays (o.a. bij wallpapers) en een bugje dat bij multi-tasking swipe-up weigert de Nu.nl app eruit te gooien... blijft maar open staan.

Verder vind ik het nieuwe bedieningspaneel prettig en snel werken.
Van wat ik net las hebben ze die hele swipe up er uit gehaald bij multitask hoor? Je moet hem ingedrukt houden tot er een kruisje komt en kan m daarmee sluiten... toch?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
DennusB schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:53:
[...]

Van wat ik net las hebben ze die hele swipe up er uit gehaald bij multitask hoor? Je moet hem ingedrukt houden tot er een kruisje komt en kan m daarmee sluiten... toch?
Nee, na x aantal keer omhoog te swipen. Is en blijft deze weg.
Is dus nog een bug.

Muziek luisteren en oudere notificaties opvragen gaat ook niet lekker.
Heel het lockscreen begint dat te stuiteren en etc. Dus ook een bug.

[ Voor 16% gewijzigd door Nicj56 op 27-06-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Net iOS 11 PB1 hier ook geïnstalleerd op een iPad Pro 12,9". Op het eerste zicht prima ervaring, enkele apps die niet of niet correct werken maar dat is op zich wel te verwachten.

Enige bug voorlopig is dat de dock laten verschijnen vanuit een app plots niet meer werkte. Het control center kwam wel netjes tevoorschijn bij een swipe / flick van onder het scherm naar boven. Maar even feedback verzonden, daarvoor is het ook een PB ;-)

Ook screenrecording even getest (in landscape mode) maar de scherm-verhouding wordt blijkbaar niet correct opgeslagen in de resulterende video. De video is qua verhoudingen gelijk aan portrait-mode maar met de inhoud in landscape.

[ Voor 21% gewijzigd door Darkstar op 27-06-2017 11:20 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Zojuist heb ik de ios 11 beta geïnstalleerd, na de installatie loopt mijn ipad air 2 vast op bij het instellen van Siri. Ik kan kan geen volgende kiezen of uit het installatie menu komen. Ik sta vast in landscape modus en onderin beeld blijft het nieuwe menu met snelkoppelingen staan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Taarmen schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:19:
Zojuist heb ik de ios 11 beta geïnstalleerd, na de installatie loopt mijn ipad air 2 vast op bij het instellen van Siri. Ik kan kan geen volgende kiezen of uit het installatie menu komen. Ik sta vast in landscape modus en onderin beeld blijft het nieuwe menu met snelkoppelingen staan. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Er zou een bug zijn met rotation lock waarbij je bij de setup vastloopt omdat er knoppen ontbreken. Dit komt omdat je onder iOS 10 waarschijnlijk rotation lock had aanstaan. Ik denk dat de enige mogelijkheid is om het door mij gelinkte 9to5mac stappenplan een paar posts hierboven uit te voeren en terug te gaan naar iOS 10.3.3, rotation lock uit te schakelen (als dat dan al niet standaard uit staat) en opnieuw het iOS 11 profiel te installeren. Of wanneer je developer bent direct de iOS 11 ipsw downloaden (zonder naar iOS 10 terug te gaan) en handmatig via iTunes flashen/installeren via hetzelfde stappenplan om de iPad in herstelmodus te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 27-06-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Ik heb momenteel een gejailbreakte iPhone, voornamelijk om 1 reden: notificaties op het lockscreen houden ongeacht hoevaak je je telefoon unlockt. iOS11 heeft dit volgens mij nog steeds niet.

Maar wat mij niet duidelijk wordt uit de verschillene videos is dit: Als je omlaag schuift krijg je de nieuwe Notification Center/lockscreen combinatie. Hierin zie je mogelijk enkele notificaties. Maar je kan nog een keer onlaag swipen om "eerdere" notificaties te zien. Wat zijn deze eerdere notificaties? Heb je daar een lijst van alle notificaties die je ooit hebt gehad? Of zijn het notificaties die je niet zelf heb weggeswiped en waarvan je ook nog niet in de app bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Geert1976 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:26:
[...]

Apple en de iPhone gebruiker (handige) optie(s) geven zou écht 'groundbreaking' zijn...

We weten allemaal dat Apple de volledige controle houdt, niet jij als gebruiker
Dat is inderdaad enigsinds waard. Jammer blijft vooral dat met de recente iOS versies handeling veelal meer stappen vergen terwijl Apple juist zo zit op gebruikersvriendelijkheid. Dat zit mij vooral niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Vind de iOS 11 prima werken (public beta 1).

Ik erger mijzelf alleen erg aan de titels, is dit toevallig aan te passen?
Heb de instellingen al doorgelopen maar zie het nergens terug. Heb de standaard lettertype al kleiner dan normaal en heb ik nu nog van de grote titels :+

zag wel dat het besproken is hier maar niet of het eventueel uit kan..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
Denk het niet @Famous aangezien dit een keuze is van Apple, die ze simpelweg dus door je strot rammen :-P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Nicj56 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:49:
Denk het niet @Famous aangezien dit een keuze is van Apple, die ze simpelweg dus door je strot rammen :-P.
Zou mooi jammer zijn..
Snap niet dat ze er niet een optie van maken, zo moeilijk lijkt mij dat nou ook niet.

:(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Oké, wie heeft de gouden tip:

iOS 11 is geïnstalleerd en weer via DFU terug naar iOS 10. Alles prima. Behalve die vervelende Feedback Assistent app. Hij wil er niet vanaf.

Heb profiel opnieuw geïnstalleerd en verwijderd in de hoop dat de app dan ook weg is. Herstel via iTunes. Herstel via iCloud met oudere backup. Geen een optie die werkt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:49
'Unexpected behavior' feedback sturen over control centre, zo zien ze dat het niet goed wordt ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
omgwtfbbq schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:26:
[...]

'Unexpected behavior' feedback sturen over control centre, zo zien ze dat het niet goed wordt ontvangen :)
Nu komt het leuke, ik op mijn 6S heb het alleen met bluetooth knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:49
Oh ik heb het ook met wifi, dan staat er ook (als ik naar settings ga) 'auto join disabled' bij het betreffende netwerk waar ik van disconnected ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
THE_BASE schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:19:
Oké, wie heeft de gouden tip:

iOS 11 is geïnstalleerd en weer via DFU terug naar iOS 10. Alles prima. Behalve die vervelende Feedback Assistent app. Hij wil er niet vanaf.

Heb profiel opnieuw geïnstalleerd en verwijderd in de hoop dat de app dan ook weg is. Herstel via iTunes. Herstel via iCloud met oudere backup. Geen een optie die werkt.

Iemand een idee?
Profiel verwijderen telefoon herstarten en als het goed is moet die dan weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nicj56 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Profiel verwijderen telefoon herstarten en als het goed is moet die dan weg zijn.
Helaas ging niet op. De truc was:

iPhone herstel via DFU in iTunes, daarna als nieuw instellen en daarna herstellen en via iCloud backup terug. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
THE_BASE schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:16:
[...]

Helaas ging niet op. De truc was:

iPhone herstel via DFU in iTunes, daarna als nieuw instellen en daarna herstellen en via iCloud backup terug. 8)7
Ah, wel beetje raar als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 03:49
Ik heb de beta update 2 op mijn iphone 6s staan (en ook apple watch de beta gezet), maar sinds het installeren van de beta gaat mijn accu nog maar een halve dag mee. Waar dat bij ios 10 makkelijk een gehele dag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

BulMi schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:41:
Ik heb de beta update 2 op mijn iphone 6s staan (en ook apple watch de beta gezet), maar sinds het installeren van de beta gaat mijn accu nog maar een halve dag mee. Waar dat bij ios 10 makkelijk een gehele dag was.
Klopt, nog niet in het topic tegengekomen dat er bij beta's monitoring en debugging tools meedraaien waar Apple de boel mee kan fine-tunen?
Ook begint er een hoop indexing weer opnieuw (dit is na 1,5 á 2 dagen wel over, dan gaat de batterij alweer wat langer mee... bijna een werkdag...)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 03:49
Coach4All schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:47:
[...]

Klopt, nog niet in het topic tegengekomen dat er bij beta's monitoring en debugging tools meedraaien waar Apple de boel mee kan fine-tunen?
Ook begint er een hoop indexing weer opnieuw (dit is na 1,5 á 2 dagen wel over, dan gaat de batterij alweer wat langer mee... bijna een werkdag...)
Ik had nog niet de tijd om alle post helemaal door te lezen, nadat ik 3 pagina's bekeken had en niemand zag klagen over de batterij, alleen maar over notificaties dacht ik toch even posten. Maar zal dan eens naar de tools gaan kijken. Ik draai het al sinds dag 1 van het WWDC, het indexing zal dan niet het probleem meer moeten zijn. Omdat ik er weinig andere mensen over hoor(alleen een collega, die ook een apple watch heeft en de laatste betas drait) dacht ik dat het misschien in die hoek gezocht moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Taarmen schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:19:
Misschien dat je ondertussen al iets anders heb geprobeerd, maar ik had dit probleem ook en las ergens op internet wat voor mij werkte: het is wat gek maar je moet je rotatie look uitzetten en constant je iPad rustig draaien in rondjes :z Op een gegeven moment blijft het Dock dan ergens kortstondig hangen en heb je kort de tijd om de ‘volgende’ knop in te drukken tijdens de installatie stappen.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 22:35

The Chosen One

Zie signature!

Over dat versie terug gaan. Als je backup hebt gemaakt en je zet die terug, ga je dan ook automatisch terug naar de 10.x IOS versie? Of factory reset -> backup terugzetten?

Stel dat terugzetten niet gaat of zo.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:44

JB

Cédric roelt!

Het lijkt niet meer mogelijk om met een ander Apple ID in te loggen voor iMessage/Facetime. Als ik uitlog kan ik alleen inloggen met het standaard iCloud account welke gekoppeld is. Mis ik iets?

Afbeeldingslocatie: https://support.apple.com/library/content/dam/edam/applecare/images/en_US/appleid/ios10-3-iphone7-settings-facetime-sign-out-ontap.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door JB op 27-06-2017 15:54 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nicj56 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Ah, wel beetje raar als je het mij vraagt :P
Nog vreemder: een Apple Watch moeten herstellen na een herstel van iPhone. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

RonG schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:25:
[...]

Misschien dat je ondertussen al iets anders heb geprobeerd, maar ik had dit probleem ook en las ergens op internet wat voor mij werkte: het is wat gek maar je moet je rotatie look uitzetten en constant je iPad rustig draaien in rondjes :z Op een gegeven moment blijft het Dock dan ergens kortstondig hangen en heb je kort de tijd om de ‘volgende’ knop in te drukken tijdens de installatie stappen.

Succes! :)
Ik heb het probleem ook.
Bij siri staat het dock in de weg.

Rotation lock staat aan en kan ik niet uit zetten. Configuratie scherm is nog niet beschikbaar netzoals het control center.

De shortcut om het dock niet te tonen lijkt niet te werken of nog niet in dat menu.
Volgens mij zijn er geen shortcuts om rotation lock aan te passen?

Ipad pro 9'7

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Beta schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:35:
[...]

Ik heb het probleem ook.
Bij siri staat het dock in de weg.

Rotation lock staat aan en kan ik niet uit zetten. Configuratie scherm is nog niet beschikbaar netzoals het control center.

De shortcut om het dock niet te tonen lijkt niet te werken of nog niet in dat menu.
Volgens mij zijn er geen shortcuts om rotation lock aan te passen?
Ah damn, sorry ik heb nog een iPad Air 1 en die heeft nog een fysieke rotation lock, dus vandaar mijn tip. Ik had er even niet aan gedacht dat de nieuwe iPads geen fysieke rotation lock meer hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:26:
Over dat versie terug gaan. Als je backup hebt gemaakt en je zet die terug, ga je dan ook automatisch terug naar de 10.x IOS versie? Of factory reset -> backup terugzetten?

Stel dat terugzetten niet gaat of zo.
Een backup terugzetten staat los van iOS downgraden. Bovendien kun je backups van iOS 11 waarschijnlijk niet terugzetten op iOS 10. (Andersom natuurlijk wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Is de NFC chip nu ook al vrijgegeven in de publieke beta van iOS 11?
Zou dit graag in mijn sportscholen testen, om te kijken of ik deze kan koppelen aan onze toegangscontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 14:57
Misschien een rare gedachte.. Maar nu er “zet uit” in de instellingen zit en je met omlaag vegen naar het lockscreen gaat, zou er in de 8 nog wel een aan/uit knop zitten? Ik merk trouwens wel dat mijn 4G snelheden soms gehalveerd zijn sinds PB1 op T mobile.
Pagina: 1 ... 3 ... 44 Laatste