nee, zeer zeker hoef ik niet een jaarlijks gewijzigd nieuw iOS te zien. Wat je zelf al aangeeft, iOS is juist zo sterk door zijn duidelijkheid (en eenvoud). Het bekende ''working out-of-the-box'' is oa de kracht van iOS.iAmRenzo schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:30:
[...]
Wil je echt elk jaar een gewijzigd iOS? Ik vind dat juist een heel sterk punt van Apple. En met iOS 10 en 11 vnd ik overigens wel dat er veel ingewikkelde trucs worden uitgehaald om nieuwe features te implementeren. Het is niet meer zo inuitief zoals dat vroeger was.
Maar er zijn elementen die er nu al jaren inzitten en toch zeer zeker verbeteringen vragen en allang hadden doorgevoerd kunnen zijn door Apple.
De voorbeelden heb ik al meerdere keren benoemt in dit topic, dus die zal ik niet weer opnieuw benoemen.
Er zullen vast nog wel wat nieuwe zaken achtergehouden worden met het oog op de release van de nieuwe iPhone later dit jaar.
Iets waar ik, zoals vele hier, zeer benieuwd naar zijn.
Maar als ik kijk naar wat ze met iOS 11 (software) tot nu toe hebben gedaan en dat zou doorzetten naar de nieuwe iPhone (dus hardware) later dit jaar, kunnen we wellicht beter onze verwachtingen bijstellen.
En met 'we' bedoel ik uiteraard niet iedereen.
Apple is een master in zéér kleine, minimale, updates door te voeren afgelopen jaren in soft- en hardware als het om de iPhone gaat.
Apple kan nog jaren teren op hun eco systeem en vendor lock in zodat ze zeer weinig (echt vernieuwend) hoeven te doen aan hun nieuwe iPhones. En toch prijzen vragen van rond de €1000+
Het is de droom van menig bedrijf, minimale efforts en maximale (vrijwel onbegrensde) prijzen
[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 07-06-2017 09:49 ]