[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Laatste update 11.4, gaf geen problemen hier op iPhone8 @Ramzzz (OTA)
ook op 5s, 6 en 6s niet. SE en 7 staan op Beta profiel

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Voor de mensen met een Iphone SE of 6S (A9 chip) die last hebben van het leegtrekken van de batterij met 11.4. Het schijnt dat na de installatie van het OS de opgeslagen netwerkinstellingen soms problemen geven. Oplossing: na 11.4 installatie, de netwerkinstellingen resetten (kost je wel je opgeslagen WIFI wachterwoorden en misschien nog andere dingen). Wat ik ook heb gemerkt is dat de batterijduur dan alsnog een stuk korter is als je wifi aan hebt. Zet je Wifi uit dan wordt het aanzienlijk beter, maar dan leef je natuurlijk wel alleen op je data abonnement en worden sommige synchronisatie functies (zoals backup) volgens mij niet meer uitgevoerd.

[ Voor 0% gewijzigd door Jouke74 op 18-06-2018 12:08 . Reden: typevout ]

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

11.4.1 b3 dev.

(denk dat de meeste developers al op 12 zitten ,maar toch)

[ Voor 68% gewijzigd door Hackus op 18-06-2018 19:17 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Niet helemaal ontopic maar ik merkte dat mijn AppZapp app niet meer werkt. Ik gebruikte dat altijd om prijsalerts in de appstore te monitoren.
Is hier een alternatief voor? Ik ben wel benieuwd welke app (of site) jullie hiervoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:11

4POX

Everybody is wired

Hackus schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:16:
11.4.1 b3 dev.

Denk dat developers beide gebruiken. Je wilt je klanten voor alle platforms een goede ervaring aanbieden.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N14
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-02 13:42

N14

Ik heb ook last van battery drain; mijn iPhone 8 (iOS 11.4, volgens mij begon het vanaf 11.3.x) wordt af en toe erg heet en de batterij wordt dan leeg gezogen (vanochtend in de trein bijvoorbeeld van 100% naar 60% binnen 1 uur). Ik heb het vermoeden dat het probleem zich vooral voordoet als het bereik minder wordt. Wie herkent dit? Welke suggesties hebben jullie (behalve de volgende update afwachten? ;) ). Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 18:02
N14 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:12:
Ik heb ook last van battery drain; mijn iPhone 8 (iOS 11.4, volgens mij begon het vanaf 11.3.x) wordt af en toe erg heet en de batterij wordt dan leeg gezogen (vanochtend in de trein bijvoorbeeld van 100% naar 60% binnen 1 uur). Ik heb het vermoeden dat het probleem zich vooral voordoet als het bereik minder wordt. Wie herkent dit? Welke suggesties hebben jullie (behalve de volgende update afwachten? ;) ). Thanks!
Ik had dat inderdaad laatst ook op een festival, ook slecht bereik. Toen internet maar uitgezet.
Mijn telefoon loopt ook sneller leeg dan normaal (iPhone 7).
Kwaliteit van mijn batterij is nog 86%, nog degelijk volgens mij.
Zie ook in het gebruik dat whatsapp 24% verbruikt.

Zou het helpen om er voor 30 euro een nieuwe batterij in te laten zetten bij de apple store? Of zijn er nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 19:36
Wat is dat toch voor gezeik dat als er een verplichte "update" is (want anders blijft iOS je pesten met pop-up's) met nieuwe functies dat iets totaal anders niet meer werkt? Altijd hetzelfde liedje. Dan weer een krakende speaker, dan weer geen bereik, dan weer de accuduur en hete toestellen en dan weer de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 20:56

ddZ

N14 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:12:
Hier ook last van battery drain (iPhone 7 Plus) lijkt alleen maar erger te worden met iedere (sub-)update de laatste tijd..

Ook voor het eerst: geen iCloud tabbladen meer (enkel op de iPhone). Maar eens uitzoeken hoe dat te fixen, aangezien in- en uitloggen op iCloud niet geholpen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hackus schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:16:
11.4.1 b3 dev.

B4 alive
(and kicking)
build 15G5074a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Die batterij dreun herken ik ook wel met de 7. Mijn vrouw met een 6 idem.

Maar wij hebben nog een issue laatste tijd.
Wij gebruiken een gedeelde Apple id zodat we alle foto’s in ons bezit hebben altijd.

Laatste tijd zijn foto’s heel traag zichtbaar in de foto app
Daarnaast kunnen we beiden bij Whatsapp heel vaak geen foto’s selecteren om te versturen. Ook al zijn die met de betreffende telefoon gemaakt. Het is erg willekeurig ook.

Kan ik ‘s middags nog een foto versturen, paar uur later lukt lukt het niet meer. Dan weer Wat later doet ie het weer. Is erg vervelend. Meer mensen last van?

Het is bij Whatsapp maar ook bij berichten. Soms helpt het om direct vanuit ‘foto’s’ de foto te versturen via berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Weet iemand een goede clean app voor windows of de iphone zelf. Tijdje terug was mijn toestel bezig met het binnenhalen van een Europa kaart update binnen Tomtom GO. Deze is op eea reden gestopt maar de geheugen ruimte word nog steeds voor een groot gedeelte gebruikt. Tomtom GO verwijderd heeft niet geholpen. En nu is het niet mogelijk om de kaart te downloaden ivm met geheugen tekort.

Onder het kopje iPhone-opslag zie ik bijna 10 GB in andere categorie gebruikt worden.

ik heb een iPhone 7. Phoneclean geprobeert maar heeft helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@MrJames Er is geen App om je iPhone te cleanen. opnieuw instellen met een reservekopie van voor dat je ging downloaden. Wat versta jij onder phone clean btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Hackus schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:03:
@MrJames Er is geen App om je iPhone te cleanen. opnieuw instellen met een reservekopie van voor dat je ging downloaden. Wat versta jij onder phone clean btw ?
Phoneclean

Een app of applicatie die tijdelijke bestanden verwijderd, en ander soort bestanden. Vroeger lukte het wel met de phoneclean is mijn ervaring maar nu tegenwoordig niet.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je moet daar niet mee klooien, gewoon via iTunes a/d slag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

11.4.1 final version (15G77)

https://support.apple.com/nl-nl/HT201222

[ Voor 80% gewijzigd door Hackus op 09-07-2018 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Staat erop, ging snel, wat niet snel gaat is de overall performance.
De souplesse laat nogal te wensen over vind ik.
Ik heb nog even een clean install gedaan zonder backup, maar ook dat haalt niet veel uit. Met name het starten van apps geeft behoorlijke lag.
Jammer :-(
64GB SE.
Iedereen nog even over de streep trekken voor een nieuw toestel, vlak voordat de nieuwe lichting eraan komt :-)

[ Voor 15% gewijzigd door Banshee op 10-07-2018 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07 11:29
Oke, 2x Iphones zonder problemen, maar bij zoons Ipad werkt Touch Id niet meer.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 21:26

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb ineens dat mijn Safari tabs niet meer syncen met mijn iPhone/iPad. Ik zie dus de tabs van mijn iPad niet meer op mijn iPhone en visa versa. Behoorlijk irritant want ik gebruik dat heel veel.

Heb sync settings nagelopen en opnieuw gedeactiveerd/geactiveerd en alle tabjes gesloten, safari geforceerd afgesloten en opnieuw geopend, maar bood geen soelaas. Kan verder op internet geen tips vinden.

Iemand hier een tip of hetzelfde meegemaakt?

Edit: ik zie dat @ddZ het hier ook over heeft gehad. Heb jij al een oplossing toevallig?

[ Voor 9% gewijzigd door The Inquisitor op 10-07-2018 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 20:56

ddZ

The Inquisitor schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:00:
Ik heb ineens dat mijn Safari tabs niet meer syncen met mijn iPhone/iPad. Ik zie dus de tabs van mijn iPad niet meer op mijn iPhone en visa versa. Behoorlijk irritant want ik gebruik dat heel veel.

Heb sync settings nagelopen en opnieuw gedeactiveerd/geactiveerd en alle tabjes gesloten, safari geforceerd afgesloten en opnieuw geopend, maar bood geen soelaas. Kan verder op internet geen tips vinden.

Iemand hier een tip of hetzelfde meegemaakt?

Edit: ik zie dat @ddZ het hier ook over heeft gehad. Heb jij al een oplossing toevallig?
Wat bij mij heeft geholpen is het opnieuw inloggen bij iCloud zowel op iPhone als iPad. Frappant: nu zijn de iCloud-tabs weer verdwenen op mijn MacBook :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 01:40

JB

Cédric roelt!

Lees niet veel soeps over iOS 11.4.1 update :/ Wat me vooral deugd deed van iOS 11.3.x naar 11.4.x was de batterijduur die echt veel beter is geworden. Als ik de eerste reacties hier lees icm beta releases lijkt dat weer om zeep geholpen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JB schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:33:
Lees niet veel soeps over iOS 11.4.1 update :/ Wat me vooral deugd deed van iOS 11.3.x naar 11.4.x was de batterijduur die echt veel beter is geworden. Als ik de eerste reacties hier lees icm beta releases lijkt dat weer om zeep geholpen?
Er is nu 11.4.1 Final, sinds gister. Hoe kun je nu al denken dat batterijverbruik slechter is ?
Het duurt altijd (bij elke update) een paar dagen tot alles( lekker loopt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 01:40

JB

Cédric roelt!

Hackus schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:28:
[...]

Er is nu 11.4.1 Final, sinds gister. Hoe kun je nu al denken dat batterijverbruik slechter is ?
Het duurt altijd (bij elke update) een paar dagen tot alles( lekker loopt.)
Dat weet ik maar sinds 11.4 lees ik voornamelijk die problemen ook tijdens die beta releases. Bij mij is het juist andersom en sinds 11.4 weer veel beter tov 11.3.x dus houd ons niet langer in spanning, de "paar dagen" zijn voorbij *O* Hoe is het batterijverbruik!?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-07 11:41
Vanmorgen zag ik op mijn iPhone dat er "Opschonen" stond onder het icoontje van TuneIn Radio. Het icoon zelf was ook donkerder dan normaal en tijdelijk onbruikbaar. Het duurde hooguit 10 sec.

Na wat opzoekwerk las ik op https://www.iculture.nl/tips/opschonen-iphone-ios-apps/ dat IOS dit al jaren zelf doet. Alleen staat erbij dat het is als "er behoefte is aan meer geheugen". Gek genoeg heeft mijn iPhone nog meer dan 100 GB vrij en in iCloud is er slechts 1,2 MB van de 5 GB gebruikt. Ik vermoed dus eerder dat hij gaat kijken naar data die al X maanden/jaren oud is voor de opkuisactie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:12:
Vanmorgen zag ik op mijn iPhone dat er "Opschonen" stond onder het icoontje van TuneIn Radio. Het icoon zelf was ook donkerder dan normaal en tijdelijk onbruikbaar. Het duurde hooguit 10 sec.

Na wat opzoekwerk las ik op https://www.iculture.nl/tips/opschonen-iphone-ios-apps/ dat IOS dit al jaren zelf doet. Alleen staat erbij dat het is als "er behoefte is aan meer geheugen". Gek genoeg heeft mijn iPhone nog meer dan 100 GB vrij en in iCloud is er slechts 1,2 MB van de 5 GB gebruikt. Ik vermoed dus eerder dat hij gaat kijken naar data die al X maanden/jaren oud is voor de opkuisactie?
Je vermoeden is juist. iOS doet dit tegenwoordig ook actief als er nog niet direct ruimte nodig is maar de app wel gedurende een lange tijd niet gebruikt is.

Eventueel uitzetten doe je onder

Instellingen > iTunes store en App Store > Ruim apps op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Ik denk dat dit een 'vacuum' was van een van de databases die de App zelf gebruikt. Zoals H1MSELF1SH aangeeft is er niet echt sprake van ruimtegebrek en App databases worden automatisch 'opgeruimd' zodra er sprake is van een bepaalde mate van vervuiling en fragmentatie.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-07 11:41
Donstil schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:21:
[...]

Je vermoeden is juist. iOS doet dit tegenwoordig ook actief als er nog niet direct ruimte nodig is maar de app wel gedurende een lange tijd niet gebruikt is.

Eventueel uitzetten doe je onder

Instellingen > iTunes store en App Store > Ruim apps op.
Bedankt voor de tips! Ik gebruik TuneIn Radio toch erg vaak, bijna dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor_Clegane
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

Iemand anders problemen met Wifi sinds 11.4 of whatever de laatste update is? Mijn telefoon vergeet mijn Wifi netwerk ineens en dat zit ik ineens op 4G ipv Wifi.

Moet hem uit en aan doen wil hij weer verbinding maken. De telefoon zegt doodleuk: No internet connection op mijn Wifi netwerk. Lease renewen werkt ook niet.

Erg irritant want ik wil nog wel eens Youtube kijken en dan gaat het best rap met de bundel.

Less alienation, more cooperation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Sandor_Clegane schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:17:
Iemand anders problemen met Wifi sinds 11.4 of whatever de laatste update is? Mijn telefoon vergeet mijn Wifi netwerk ineens en dat zit ik ineens op 4G ipv Wifi.

Moet hem uit en aan doen wil hij weer verbinding maken. De telefoon zegt doodleuk: No internet connection op mijn Wifi netwerk. Lease renewen werkt ook niet.

Erg irritant want ik wil nog wel eens Youtube kijken en dan gaat het best rap met de bundel.
Dat wil wel eens voor komen. Je kunt ook een 'frisse install' doen qua netwerken.

Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen. je bent dan wel al je WiFi connecties kwijt, en zul je
(indien je veel op andere netwerken zit) alle dan weer moeten aanmelden zodra je daar gebruik van wil maken.

Heb je trouwens je WiFi op grijs staan in je dock-controlcenter ? dat wil ook wel eens de oorzaak zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 18-07-2018 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Het heeft geen zin om een iPhone te kopen met flink wat opslagruimte.

Ik neem een foto. Doe de iPhone in mijn zak. Paar minuten later pak ik de iPhone om de foto te bewerken. Moet het apparaat eerst de foto downloaden uit de iCloud.

Ik heb een 128GB iPhone om die ellende te voorkomen. Met meer dan 80GB aan vrije ruimte.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor_Clegane
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

Ik kom er net achter dat als ik het ip adres met het handje invoer, geen DHCP dan werkt het wel. Ik geloof niet dat mijn modem een probleem heeft want de Surface doet het prima op hetzelfde netwerk en deze is al redelijk finicky met zijn Wifi.

Is pas sinds ik de telefoon naar de laatste versie van ios heb ge-upgrade. Modem is niets aan gewijzigd.

Less alienation, more cooperation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
4POX schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:40:
Het heeft geen zin om een iPhone te kopen met flink wat opslagruimte.

Ik neem een foto. Doe de iPhone in mijn zak. Paar minuten later pak ik de iPhone om de foto te bewerken. Moet het apparaat eerst de foto downloaden uit de iCloud.

Ik heb een 128GB iPhone om die ellende te voorkomen. Met meer dan 80GB aan vrije ruimte.
Instellingen - Foto's - Download en bewaar originelen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 20:36

Yucko

One clown to rule them all !

of gewoon uploaden naar iCloud van foto's in zijn geheel uitzetten en een andere oplossing daarvoor gebruiken (bv. zoals hier PhotoSync icm met Synology NAS).

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Op dit moment is mijn Photo library 375GB groot. Te groot voor mijn telefoon. Ik vind het prachtig werken. Je maakt een photo op jouw iPhone. Plop. Het staat ook op de Macbook.

Ik importeer foto's op mijn Macbook. Plop. Ik kan de foto's iedereen tonen op mijn iPhone.

Het is gewoon jammer dat zowel de iCloud drive als iCloud photos te agressief is met het verwijderen van data.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
iCloud Photo library is een foto bibliotheek.
Als je iets verwijderd gaat het overal weg. Het is geen Cloud opslag.

Ik gebruik Photostream, om foto’s op andere apparaten te bekijken. Heb ook genoeg data om 50GB aan iCloud Photolibrary toe te voegen. Maar dat ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-07 07:55
Berlinetta schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:34:
iCloud Photo library is een foto bibliotheek.
Als je iets verwijderd gaat het overal weg. Het is geen Cloud opslag.
Hoe is het geen cloud opslag als het opgeslagen is in de cloud ....... 8)7
Het is wel degelijk cloud opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
xoniq schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:16:
[...]

Hoe is het geen cloud opslag als het opgeslagen is in de cloud ....... 8)7
Het is wel degelijk cloud opslag.
Dat staat er letterlijk bij
Als je het in iCloud Drive opslaat is het wat anders. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:30

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Tijdje geleden mijn iPhone 6 Plus ingeleverd met battery-disease, touch-disease en iSight-disease en vôila, ik heb een spinternieuwe iPhone 6 Plus als vervanging teruggekregen. Repareren was te duur _/-\o_

Blijkbaar heeft Apple die nog 8) Jammer, had helemaal leuk geweest om een nieuwere te krijgen :X

Ik heb enkel de kosten van de nieuwe batterij en natuurlijk de nieuwe screenprotector moeten betalen, €65.

Heerlijk weer een gote iPhone met werkend scherm en camera. Op naar iOS 12!

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 09:13
Ik heb sinds kort een probleem met Keychain. De wachtwoorden lijken niet (meer) te synchroniseren tussen iOS en macOS. Ik heb Keychain al uit gezet op beide apparaten maar dat maakte niet uit. Nu heb ik op iOS een kleiner Keychain bestand als op macOS. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Beide apparaten zijn volledig up to date.

[ Voor 7% gewijzigd door SL65 op 31-07-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
SL65 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:15:
Ik heb sinds kort een probleem met Keychain. De wachtwoorden lijken niet (meer) te synchroniseren tussen iOS en macOS. Ik heb Keychain al uit gezet op beide apparaten maar dat maakte niet uit. Nu heb ik op iOS een kleiner Keychain bestand als op macOS. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Beide apparaten zijn volledig up to date.
Ik heb hetzelfde probleem. Al heel lang. Uitloggen, inloggen, restore, het werkt allemaal niet. Ik krijg de boel niet in sync. Alles is up-to-date.

Ook kan het een week ofzo duren voordat apps updaten. Ik zag vanochtend app updates die al 5 dagen oud zijn pas verschijnen. Notabene pas na een handmatige refresh van de Updates view in iOS' App Store. Jammer dat Apple dit soort lelijke schoonheidsfoutjes maar niet voor elkaar krijgt. Ik kom er vaak achter dat ik dagen lang achterloop wanneer Signal me waarschuwt dat er een nieuwe versie is.

Dat probleem met Keychain is de reden dat ik ben overgestapt op 1Password.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 09:13
Eiríkr schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:18:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Al heel lang. Uitloggen, inloggen, restore, het werkt allemaal niet. Ik krijg de boel niet in sync. Alles is up-to-date.

Ook kan het een week ofzo duren voordat apps updaten. Ik zag vanochtend app updates die al 5 dagen oud zijn pas verschijnen. Notabene pas na een handmatige refresh van de Updates view in iOS' App Store. Jammer dat Apple dit soort lelijke schoonheidsfoutjes maar niet voor elkaar krijgt. Ik kom er vaak achter dat ik dagen lang achterloop wanneer Signal me waarschuwt dat er een nieuwe versie is.

Dat probleem met Keychain is de reden dat ik ben overgestapt op 1Password.
Ik liep er vandaag (onder IOS12) nog eens mee te spelen. Het opnieuw uitloggen in inloggen in iCloud op mijn iPhone heeft geholpen. Nu is alles weer up to date. Misschien nog handig voor de mensen die hier mee zitten.
Pagina: 1 ... 43 44 Laatste