[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-07 18:59

Erw

Splinter Cell schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:52:
iOS 11.4 Launching Today With AirPlay 2, HomePod to Get Multi-Room Audio And Stereo Pairing

https://www.macrumors.com...airplay-2-releases-today/

We mogen weer updaten. *O*
Is hij al te downloaden?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:43
Om 19:00 is die pas te downloaden! Nog 18 minuutjes geduld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Splinter Cell schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:52:
iOS 11.4 Launching Today With AirPlay 2, HomePod to Get Multi-Room Audio And Stereo Pairing

https://www.macrumors.com...airplay-2-releases-today/

We mogen weer updaten. *O*
Snel nog even Airplay 2 en iMessage in cloud de wereld op poepen vlak voor iOS12. Dan hebben ze alle beloftes toch weer ingelost :)

Ik ben dan meer benieuwd naar de iOS 12 Beta 1 van aankomende maandag :) .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Duurde tot 19:05 voor mij, maar ben nu aan het downloaden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
En hij draait. Probleem van apps die random op beginscherm stond is voor nu verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Hier ook.
Ik heb er helaas wel een vertraging voor teruggekregen.
Niet meer zo snappy als voorheen. Apps starten gaat duidelijk trager, en heb nu ineens weer lag op het toetsenbord.
Meerdere reboots al gedaan, alles opnieuw geïnstalleerd, maar nee helaas.
64GB SE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 19:51
Geef het even tijd, nieuwe versie, nieuwe indexronde, dus waarschijnlijk ook even hoger batterijverbruik. Leg m een nachtje aan de lader en morgen weer ff checken.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hij is hier juist sneller, vooral in Safari :)
Wel is die verdomde bug met het keyboard nog altijd niet opgelost. *grom*

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 19:36
Vandaag ook nog even op een iPad gewerkt met een nieuw Apple id. Geen app te downloaden. Surfen en door de store browsen gaat allemaal prima maar bij downloaden van een app gebeurt er niks. iPad uit en weer aan en dan komt de melding dat de app niet gedownload kan worden. Meerdere keren.
Hotspot vanaf een iPhone aangemaakt en het downloaden gaat wel en daarna ook via de normale WiFi.
Wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dancing_Animal schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:31:
Vandaag ook nog even op een iPad gewerkt met een nieuw Apple id. Geen app te downloaden. Surfen en door de store browsen gaat allemaal prima maar bij downloaden van een app gebeurt er niks. iPad uit en weer aan en dan komt de melding dat de app niet gedownload kan worden. Meerdere keren.
Hotspot vanaf een iPhone aangemaakt en het downloaden gaat wel en daarna ook via de normale WiFi.
Wtf.
Dns blocker? Zoals pi hole ertussen?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Tylen schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:34:
[...]

Dns blocker? Zoals pi hole ertussen?
Niets van dat al. Toen ik eenmaal iets via hotspot gedownload had ging daarna het downloaden via WiFi wel.

Op m'n iPhone heb ik, met een ander account en ander WiFi netwerk (in de Apple store) gelijke dingen gehad. Als je op WiFi je accountgegevens wilt opvragen lukt het niet. Ga je naar gsm netwerk dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
WhatsappHack schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:48:
Hij is hier juist sneller, vooral in Safari :)
Wel is die verdomde bug met het keyboard nog altijd niet opgelost. *grom*
Welke van de 20 :P

Ik heb er zelf nog altijd last van dat 3rd party toetsenborden best vaak crashen e het systeem terugschakelt naar het standaard iOS toetsenbord, mar dan zonder autocorectie. Deze bug zit er al in vanaf het moment dat 3rd party ondersteuning in iOS zat, raar dat het nog altijd niet is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ook hier last van (zeer) langzaam opstartende Apps na de iOS 11.4 (iPhone X) update van gisteren. Indexeren lijkt me niet het probleem, bij eerdere updates opende mijn Apps vele malen sneller dan nu met 11.4

Soms duurt het wel 3 of 4 seconde voordat de app daadwerkelijk geopend is.

Lees op zowel Reddit en Macrumors meerdere soortgelijke ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Op mijn 7 van de zaak werkt het voor mijn gevoel veel sneller allemaal. Vaag dat dit verschillend wordt ervaren. Ik wacht nog even om mijn X te updaten...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-07 12:01
Ik heb zelf geen problemen op mijn iPad met iOS 11.4. Werkt net zo snel als hiervoor. Op mijn iPhone draai ik de beta van iOS en had met de beta versie geen problemen.

Ik vraag mij trouwens af: Zetten jullie bij nieuwe iPhones altijd een backup terug? Of installeren jullie schoon en zetten er weer op wat je nodig hebt. Ik doe het laatste altijd omdat de app instellingen toch gewoon in iCloud staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Normaliter gewoon een ota update.
Nu ik traagheid en lag opmerkte toch maar een clean install gedaan.
Kan nooit kwaad, echter lostte het niet de lag op. Maar fijn dat ik zie niet de enige te zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-07 11:41
Geert1976 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:51:
Ook hier last van (zeer) langzaam opstartende Apps na de iOS 11.4 (iPhone X) update van gisteren. Indexeren lijkt me niet het probleem, bij eerdere updates opende mijn Apps vele malen sneller dan nu met 11.4

Mijn iPhone 7 had hier ook last van. Gisterenavond heb ik de update naar 11.4 gedaan. Daarna opende apps inderdaad traag...Vanmorgen mijn iPhone nogmaals herstart en ondertussen alles weer normaal. Ik vermoed dat het dus toch gelinkt is aan achtergrondactiviteiten die een gevolg waren van de IOS upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ik update al sinds mijn eerste iPhone (een 4) via OTA en zet altijd een iTunes backup terug bij nieuw toestel (4 --> 4S --> 5 --> 5S --> 6 --> 6S --> 7 --> 8 --> X). Nog nooit gekke performance zaken gemerkt gelukkig.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:07:
[...]

Mijn iPhone 7 had hier ook last van. Gisterenavond heb ik de update naar 11.4 gedaan. Daarna opende apps inderdaad traag...Vanmorgen mijn iPhone nogmaals herstart en ondertussen alles weer normaal. Ik vermoed dat het dus toch gelinkt is aan achtergrondactiviteiten die een gevolg waren van de IOS upgrade.
Soms kan het zo makkelijk zijn ;)

Na herstart openen mijn apps weer stukken sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36

Yucko

One clown to rule them all !

JB schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:10:
Op mijn 7 van de zaak werkt het voor mijn gevoel veel sneller allemaal. Vaag dat dit verschillend wordt ervaren. Ik wacht nog even om mijn X te updaten...
hier daarstraks mijn X geupdate en kan vooralsnog zeggen dat ik geen lag of traag startende apps ervaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 30-05-2018 14:31 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
11.4 is goed voor de batterij! Sinds vanmorgen 7:20u mijn iPhone X in gebruik en nog steeds op 71 procent.
ongeveer 3,5u gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026835

martijnmartijn schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:14:
11.4 is goed voor de batterij! Sinds vanmorgen 7:20u mijn iPhone X in gebruik en nog steeds op 71 procent.
ongeveer 3,5u gebruikt.
If onlinetime > (time 3.5) then
print “71%”

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31
Bij werkt icloud message nog steeds niet. Vanaf de Apple Watch een bericht verwijder zorgt er niet voor dat die op de Iphone ook weg is. Instelling in Iphone staat goed???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
De watch haalt dat toch ook niet uit iCloud maar van je telefoon? Denk dat ie niet lekker gesynct heeft.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 19:17
Ik heb een "verschijnsel" waar ikzelf niet zo blij mee ben, en jullie ervaringen hiermee wil vernemen :)

Ik heb een iPhone 8 plus, 256 GB. Ik gebruik de iCloud fotolibrary en heb ongeveer 120 GB aan foto's en video's. Dat past dus ruim in principe. Ik heb de setting "optimaliseer iPhone opslag" aanstaan (erfenisje van mijn vorige iPhone met 64 GB). Ik merk echter dat gemaakte foto's en video's na uploaden direct worden vervangen door een gecomprimeerd exemplaar. In totaal heb ik slechts 1,82 GB aan foto's op de iPhone.

Apple geeft zelf aan dat het vervangen van foto's door gecomprimeerde exemplaren gebeurt wanneer de opslag dreigt vol te raken. Dat is hier niet het geval. In totaal heb ik zo'n 39 GB in gebruik van de 256 GB. Waarom zou iOS dan dit doen, als opslag ruim voorhanden is? Ook merk ik dat recente foto's al gecomprimeerd zijn en ik dus even moet wachten totdat het origineel is gedownload (vervelend).

Ik weet dat ik makkelijk originelen kan houden op mijn iPhone, maar vind het niet in lijn met wat Apple zelf zegt hoe deze functionaliteit werkt. Ik had een veel grotere library lokaal verwacht. Dat er foto's direct worden gecomprimeerd vind ik jammer in deze, ik zou de functionaliteit willen hebben dat *als* mijn opslag dreigt vol te raken dit wel in werking treedt. Nu moet ik bewust die afweging maken tussen altijd origineel of altijd comprimeren.

Hoe is jullie ervaring hiermee?

Toevoeging: op mijn iPad pro 256 GB staat de iCloud Library ook op optimaliseren ipv originelen bewaren, en daar is de lokale opslag voor foto’s ruim 59 GB... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door A_A_R op 30-05-2018 19:39 . Reden: Toevoegen gegevens iPad pro ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:31
Iets wat ik al heeeeel lang merk en waar ik me van afvraag of het enkel bij mij is.

Als ik zoek op de iPhone, dus naar beneden swipe op een 'leeg' scherm en ik zoek daar op Podcasts krijg ik nooit de Apple Podcasts te zien. Hebben meer mensen dat?

Gr. Ruben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
KaiseRRuby schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:14:

Als ik zoek op de iPhone, dus naar beneden swipe op een 'leeg' scherm en ik zoek daar op Podcasts krijg ik nooit de Apple Podcasts te zien. Hebben meer mensen dat?
Heb je zoeken naar podcasts wel ingeschakeld dan?
Instellingen > Siri en Zoeken
Kijk daar eens bij podcasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:35
KaiseRRuby schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:14:
Iets wat ik al heeeeel lang merk en waar ik me van afvraag of het enkel bij mij is.

Gr. Ruben
Ja! :-(
martijnmartijn schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:17:
[...]

Ja! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
martijnmartijn schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:17:
[...]

Dit heb ik dus helemaal nooit geweten, staat dat standaard uit of heb ik dat ooit eens in een dronken bui uitgezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
supercop7373 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:49:
Bij werkt icloud message nog steeds niet. Vanaf de Apple Watch een bericht verwijder zorgt er niet voor dat die op de Iphone ook weg is. Instelling in Iphone staat goed???
Volgens https://9to5mac.com/2018/...d-stereo-messages-icloud/ werkt het inderdaad niet op watchOS.
KaiseRRuby schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:43:
[...]

Dit heb ik dus helemaal nooit geweten, staat dat standaard uit of heb ik dat ooit eens in een dronken bui uitgezet?
In vorige iOS versies kon je aangeven dat je geen resultaten van een bepaalde app wilde zien. Je kon echter nog wel gewoon naar de app zelf zoeken. Sinds iOS 11 betekent het helaas ook dat de app dan niet meer vindbaar is, tenzij je weer naar de instellingen gaat en specifiek "Toon app" aanvinkt. Dit moet je dus doen voor elke app die je in een vorige iOS versie hebt uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31
[quote]Tsunami schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:03:
[...]

Volgens https://9to5mac.com/2018/...d-stereo-messages-icloud/ werkt het inderdaad niet op watchOS.

Als ik het zo lees dus ook alleen via Wifi en niet via 4G...en dus idd niet met WatchOS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

ddZ

Ik ben benieuwd of de batterijduur verbeterd is in 11.4: mijn 7 Plus gaat > 1 uur korter mee toen het toestel van 11.3 naar 11.3.1 ging ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb toch wel wat vreemde dingen hoor.

Bij vrijwel iedere app scrollt mijn iPhone X automatisch naar boven. Bv in WhatsApp gaat het scherm gewoon omhoog.

Bij Carplay raakt de iPhone nogal in de war, behalve bij navigeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-07 10:27
Hahaha...11.4.1 beta is uit...je verzint het niet...

>:)

[ Voor 22% gewijzigd door dafmay op 30-05-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:27:

Dat is toch vrij standaard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dafmay schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:27:

Dat gaat gewoon verder. 1e PB 12 komt ook pas rond 24 juni

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WhatsappHack schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:32:
[...]

Dat is toch vrij standaard? :)
Uiteraard...ik was wel verbaasd over het moment...vandaag al. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hackus schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Dat gaat gewoon verder. 1e PB 12 komt ook pas rond 24 juni
Dat lijkt mij een vreemde gok. iOS 12 Beta 1 komt ongetwijfeld maandag en dat zou dan betekenen dat Beta 2 (vaak gelijk aan PB1) rond 18 juni komt.

Kan ook zijn dat ze voor 2/7 gaan en de public gelijk met Beta3 uitbrengen.

Maar goed iedereen download natuurlijk even een developer profiel van een willekeurige bron en kan maandag uitproberen :)

Dat is nog wel wat anders dan vroeger. Toen moest je nog schimmig betalen voor beta acces als niet developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 09:20

idem hier...alles is een stuk trager. met name openen van apps.
Het befaamde excuus; onder het moto, "(her)-indexeren" lijkt toch niet de schuldige.
herstart is geen oplossing.

iphone7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Donstil uitgaande van dag of 20 later, net als iOS11 als ik het goed heb

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hackus schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:18:
@Donstil uitgaande van dag of 20 later, net als iOS11 als ik het goed heb
Er zat drie weken tussen CB1 en PB1 bij iOS 11.0.

Maar goed dat was een tijd dat ze nog elke twee weken CB’s uitbrachten. Die tijd lijkt met de laatste releases wel voorbij.

18 Juni lijkt mij PB1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb last van het feit dat mijn telefoon constant omhoog scrollt. Het lijkt wel alsof hij kijkt naar mijn ogen en dan helemaal naar boven scrollt of misschien een andere beweging. Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:43:
Ik heb last van het feit dat mijn telefoon constant omhoog scrollt. Het lijkt wel alsof hij kijkt naar mijn ogen en dan helemaal naar boven scrollt of misschien een andere beweging. Iemand die dit ook heeft?
Ja dat las ik hierboven ook al van iemand dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27

4POX

Everybody is wired

KaiseRRuby schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:43:
Het klinkt bijna als een nieuwe IOS functie die ze volgende week gaan aankondigen, maar nu al in de code zit.

Neuh, Apple zou die fout niet maken.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik kan met m'n iPad Air 2 opeens niet meer chromecasten via de youtube app na updaten naar IOS 11.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Donstil schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:42:
[...]

Ja dat las ik hierboven ook al van iemand dacht ik.
Ja, dat was ik zelf.. :+

Ik merk het nu steeds meer. De telefoon denkt gewoon dat er dingen gebeuren via touchscreen. Dus hij schakelt automatisch tussen apps en scrollt automatisch naar boven. Dat scrollen gebeurt omdat hij denkt dat er touch input wordt gegegeven ergens bovenin het scherm.

Misschien is het toeval met de 11.4 update en is mijn scherm gewoon stuk. Ik probeer nu eerst even fabrieksinstellingen te herstellen en dan te kijken hoe het gaat, anders moet ik naar de Genius Bar.

Je kunt de telefoon zo niet gebruiken,bijvoorbeeld een Youtube filmpje kijken zorgt voor automatisch scrollen door de video.. GoT lezen via de browser maakt dat er constant omhoog wordt gescrollt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:46
Sinds vanmorgen krijg ik op mijn iPad bij de berichten app structureel een rood uitroepteken te zien bij het berichten icoon.

Heb mij al af en aangemeld bij iMessage maar dat lost niets op. Heb ook geen niet-verzonden berichten staan.

Wel heb ik sinds iOS11.4 de synchronisatie van berichten in de cloud aangezet.

Herkent iemand dit probleem of weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is gewoon annoying zo'n rood uitroepteken.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

KaiseRRuby schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:46:
[...]

Ja, dat was ik zelf.. :+

Ik merk het nu steeds meer. De telefoon denkt gewoon dat er dingen gebeuren via touchscreen. Dus hij schakelt automatisch tussen apps en scrollt automatisch naar boven. Dat scrollen gebeurt omdat hij denkt dat er touch input wordt gegegeven ergens bovenin het scherm.

Misschien is het toeval met de 11.4 update en is mijn scherm gewoon stuk. Ik probeer nu eerst even fabrieksinstellingen te herstellen en dan te kijken hoe het gaat, anders moet ik naar de Genius Bar.

Je kunt de telefoon zo niet gebruiken,bijvoorbeeld een Youtube filmpje kijken zorgt voor automatisch scrollen door de video.. GoT lezen via de browser maakt dat er constant omhoog wordt gescrollt.
Hier niet zozeer scrollen, maar gewoon een paar seconden non-responsive
Vooral na het afsluiten van Waze, maar ook in de settings van WA, als je geluiden kiest.

Scherm blijft stilstaan, of ontgrendeld niet ( of pas na 4 seconden )
Re-index, mwoah, nooit last van gehad, er worden niet dagelijks apps geinstalleerd ( laatste is 7 dagen geleden )
Maar het fenomeen is nu pas ( na de 11.4 update gekomen )

[ Voor 16% gewijzigd door FreshMaker op 31-05-2018 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
FreshMaker schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:35:
[...]

[...]

Vooral na het afsluiten van Waze, maar ook in de settings van WA, als je geluiden kiest.

Re-index, mwoah, nooit last van gehad, er worden niet dagelijks apps geinstalleerd ( laatste is 7 dagen geleden )
Nee, dat herken ik niet. Een herstel van de telefoon heeft niet geholpen. Ik ga kijken of ik 11.3 terug kan zetten en of dat het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
FreshMaker schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:35:
[...]

[...]

de herstart van mijn iPhone X gisteren heeft er weer voor gezorgd dat mijn apps vlot opstarten.
Grote kans dat het toeval is, geen idee eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik heb gisteren ( na de eerste keer ) ook een herstart gedaan.
Maar vandaag was het weer.

(toevallig) wederom na ik Waze gebruikt had.
Vanmiddag eens kijken of het nog eens gebeurt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb een afspraak gemaakt bij de Genius Bar. Lijkt toch echt een defect in het scherm. Hou jullie op de hoogte van de vorderingen, ondanks dat er geen andere mensen met hetzelfde probleem zijn.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Rond 14u een update voor waze in de store ... "verschillende problemen opgelost, snellere interactie o.i.d "
Maar bij thuiskomst geen haperingen meer, geen vertraging ..

Hier zou het dus zomaar aan Waze gelegen kunnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:31
Zojuist 11.4 geïnstalleerd en heb ook last van zeer traag opstartende apps. Straks maar even een restart proberen en anders snel naar iOS 12 wanneer die publiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
OosterF schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:33:
Zojuist 11.4 geïnstalleerd en heb ook last van zeer traag opstartende apps. Straks maar even een restart proberen en anders snel naar iOS 12 wanneer die publiek is.
Ik denk dat ios 12 beta meer problemen gaat geven dan je met 11.4 zal hebben. Het is al vaker gezegd, het heeft even nodig voor alle achtergrond processen zijn voltooid. Over 1 dag is alles normaal en zal na een reboot alles snel functioneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in een Jailbreak, houdt dan onderstaande in de gaten en upgrade/downgrade naar 11.3.1. nu het nog kan. https://www.reddit.com/r/...1131s_possible_jailbreak/

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de liefhebbers en pioniers van bèta software: [iOS12] Geruchten, Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
KaiseRRuby schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:09:
Ik heb een afspraak gemaakt bij de Genius Bar. Lijkt toch echt een defect in het scherm. Hou jullie op de hoogte van de vorderingen, ondanks dat er geen andere mensen met hetzelfde probleem zijn.. :)
Nou voor de liefhebbers:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/55409227#55409227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Unidentified schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:10:
Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn in een Jailbreak, houdt dan onderstaande in de gaten en upgrade/downgrade naar 11.3.1. nu het nog kan. https://www.reddit.com/r/...1131s_possible_jailbreak/
Ik heb nog een iPad mini4 op 11.3.1 Bedankt voor de tip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Nevermind.

[ Voor 99% gewijzigd door dafmay op 04-06-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:45
gisteren naar 11.4 ge-update, maar de accu (iPhone 8 )is wel opeens significant sneller leeg. Normaal gebruik zoals altijd, maar heb nu amper 15% over i.t.t. 50% .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

keanu_ schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:46:
gisteren naar 11.4 ge-update, maar de accu (iPhone 8 )is wel opeens significant sneller leeg. Normaal gebruik zoals altijd, maar heb nu amper 15% over i.t.t. 50% .. 8)7
In dit topic staat al veel advies: oa na update vol laden eb het heeft dag of 2 meer verbruik. Beste is om nadien aan de lader alleen WiFi aan te hebben.
Ik merk dat ik langer doe met de batterij van mijn toestellen wo 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Laatst online: 05-07 01:54

yassine

Nothing to it but to do it!

keanu_ schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:46:
Ik heb hetzelfde ervaren met mijn SE, ging idd als een malle leeg :| . Ook naar meerder herstarts etc. Ben maar weer terug gegaan naar 11.3.1, waar ik het batterij probleem gelukkig niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Met iOS 11.4 lijkt mails ondertekenen wel wat buggy geworden, damn.
Willekeurig vertrouwt ie opeens sleutels niet om ze een paar minuten later wel weer te vertrouwen, hij signeert ze de ene keer wel en de andere keer weer niet - dat soort fratsen. *grom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Iphone SE en ook het batterij probleem met 11.4. Overnacht -50% (?) en overdag kan ik mijn % zien zakken op sommige momenten. Ben terug gegaan naar 11.3.1 daar alles weer normaal.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Raar allemaal die batterij (leaks). iPhone 5s van mijn zoontje doet het zelfs nog goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik had op mijn iPad ook een gigantische battery drain. Ik had hem Over The Air geüpdate.
Mijn iPhone en iPod Touch hebben geen battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ik heb iets aparts, en ik weet niet goed of dit sinds iOS 11 is, maar ik vermoed van wel. Als ik luister via mijn beatsX op mij 7+, en het volume staat op 4 blokjes, dan zet ik hem harder op mijn telefoon naar 7 blokjes. Als ik dan vervolgens via mijn BeatsX het geluid nog 1 klikje harder zet dan schiet hij opeens naar 3 blokjes, en dan kan ik hem veel verder harder zetten zegeaar. Ik heb volumebegrenzing aan staan. Via mijn 7+ het volume op z'n hardst zetten is zegeaar te hard, maar het zou kunnen. Maar met die beatsX kan ik het geluid veel verder hard zetten. Maar als ik dan het geluid helemaal uit wil dan gaat het volume via de beatsX sneller zachter per blokje dan via mijn iPhone. Kortom ik snap niet goed welke van de 2 nou klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb al tijden een lastige 'bug': bij het aanpassen van een gedeelde notitie krijg ik geen melding, mijn partner krijgt dit wel.

Heb alles geprobeerd, toevalligerwijs vandaag iOS helemaal opnieuw in moeten stellen zonder backup omdat iCloud Photos niet meer wilde en dit het advies van Apple Support was.

Ik had gehoopt dat er nu wel meldingen zouden komen wanneer iemand iets aanpast in een gedeelde notitie. Iemand de gouden tip?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 04-07 16:33

jasjenl

Liab A Tymo

Ik ben sinds de update naar 11.4 de nieuws widget kwijt, hebben meer mensen dat? Vond het altijd wel leuk om die te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jasjenl schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:50:
Ik ben sinds de update naar 11.4 de nieuws widget kwijt, hebben meer mensen dat? Vond het altijd wel leuk om die te hebben..
Nee, ook geheel uit je instellingen of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk of je op de een of andere manier voor elkaar kan krijgen dat bepaalde links toch in een andere browser openen?

Het is best vervelend eigenlijk als je in je eigen browser zit, en je wil bijvoorbeeld een iDeal betaling doen. De app van je bank opent, je betaald en poef: daar komt Safari die je terugstuurt naar de origin, maar die hebben geen flauw benul waar je nou eigenlijk heen wilt of je bent opeens niet ingelogd dus snapt ie dat niet, et cetera.

Dat is zeker een functie die de bank zelf zou moeten inbouwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
WhatsappHack schreef op maandag 11 juni 2018 @ 03:02:
Weet iemand eigenlijk of je op de een of andere manier voor elkaar kan krijgen dat bepaalde links toch in een andere browser openen?

Het is best vervelend eigenlijk als je in je eigen browser zit, en je wil bijvoorbeeld een iDeal betaling doen. De app van je bank opent, je betaald en poef: daar komt Safari die je terugstuurt naar de origin, maar die hebben geen flauw benul waar je nou eigenlijk heen wilt of je bent opeens niet ingelogd dus snapt ie dat niet, et cetera.

Dat is zeker een functie die de bank zelf zou moeten inbouwen?
Nee. helaas niet. Zit ook niet in de iOS12 beta.
Zou het ook wel graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hackus schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:38:
[...]

Nee, ook geheel uit je instellingen of ?
Ja, ik kan m ook niet meer toevoegen, de widget is gewoon helemaal verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 19:51
Ik heb hem nog wel op iOS 12 beta 1...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jasjenl schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:39:
[...]

Ja, ik kan m ook niet meer toevoegen, de widget is gewoon helemaal verdwenen...
al eens je toestel uit en aan, uit en ingelogd of herstel instellingen gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hackus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:42:
[...]

al eens je toestel uit en aan, uit en ingelogd of herstel instellingen gedaan ?
Toestel uit en aan wel, de rest niet, dat is me teveel gedoe voor alleen die widget ;)
Maar wellicht komt het doordat ik momenteel op vakantie ben in Slovenië en is die widget locatie afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jasjenl schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:03:
[...]

Toestel uit en aan wel, de rest niet, dat is me teveel gedoe voor alleen die widget ;)
Maar wellicht komt het doordat ik momenteel op vakantie ben in Slovenië en is die widget locatie afhankelijk.
Heb je de optie / wijzig \ niet als je helemaal naar onder veegt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de mensen die iOS12 te eng vinden maar toch een stukje toekomst willen draaien: Apple releases second betas of iOS 11.4.1, macOS 10.13.6, and tvOS 11.4.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Donstil schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:19:
Voor de mensen die iOS12 te eng vinden maar toch een stukje toekomst willen draaien: Apple releases second betas of iOS 11.4.1, macOS 10.13.6, and tvOS 11.4.1
Nee, dank je. Ben net terug naar 10.3.3
@ back in time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb een irritant iets: mijn complete iCloud bibliotheek moet opnieuw uploaden... out of the blue. Er is niks vreemds gebeurd.
Zeker nu weer heel irritant: net terug van een weekendje weg dus alles wordt pas weer correct over en weer gesynct als hij alles heeft 'geupload'.

Eeuwige upload

Ik heb dit al 2 keer eerder gehad. Super vaag. Iemand die weer hoe of wat?

Ondertussen hij klaar (dat is sneller dan de vorige keer) maar nu zijn de albums en edits die ik op mijn Mac maakte niet doorgekomen op mijn iPhone. Mijn iPad heeft ze wel :?

[ Voor 14% gewijzigd door iAR op 12-06-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@iAmRenzo Lijkt er op dat het via je WiFi gaat uploaden/delen sinds je weer thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
iAmRenzo schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:08:
Ik heb een irritant iets: mijn complete iCloud bibliotheek moet opnieuw uploaden... out of the blue. Er is niks vreemds gebeurd.
Zeker nu weer heel irritant: net terug van een weekendje weg dus alles wordt pas weer correct over en weer gesynct als hij alles heeft 'geupload'.

[afbeelding]

Ik heb dit al 2 keer eerder gehad. Super vaag. Iemand die weer hoe of wat?

Ondertussen hij klaar (dat is sneller dan de vorige keer) maar nu zijn de albums en edits die ik op mijn Mac maakte niet doorgekomen op mijn iPhone. Mijn iPad heeft ze wel :?
Ik had dit weekend na een week New York hetzelfde: tot een paar dagen van de vakantie ging het goed. Ineens geen uploads meer vanaf iOS naar iCloud. Wel van iCloud naar macOS en andersom.

Advies Apple Support: herstellen en zonder backup instellen. Met backup werkte inderdaad niet. Ben er een dag mee bezig geweest, heb gevloekt, maar het werkt weer.

Volgens mij is iCloud niet altijd even betrouwbaar, ik heb dan ook snel een Time Machine gedraaid van alle foto's.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

THE_BASE schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:35:
Ik had dit weekend na een week New York hetzelfde: tot een paar dagen van de vakantie ging het goed. Ineens geen uploads meer vanaf iOS naar iCloud. Wel van iCloud naar macOS en andersom.

Advies Apple Support: herstellen en zonder backup instellen. Met backup werkte inderdaad niet. Ben er een dag mee bezig geweest, heb gevloekt, maar het werkt weer.

Volgens mij is iCloud niet altijd even betrouwbaar, ik heb dan ook snel een Time Machine gedraaid van alle foto's.
Fijn advies. Hoewel met health en imessage in the cloud is dat een stuk minder heftig geworden.Maar dit is niet de eerste keer dat ik het heb.
En ik begin nu wel te twijfelen, wat is nu waar en is het in sync?!

@Hackus dat is net niet het punt, het gaat om de hoeveelheid: mijn hele bibliotheek. Plus, dat er dus bepaalde items (album, verwijderingen) niet zijn terug gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hackus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:33:
[...]

Heb je de optie / wijzig \ niet als je helemaal naar onder veegt ?
Nope, hij is echt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artworx2010
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-06 14:59
Hier ook als een malle trekt iOS 11.4 mijn batterij leeg (6s).
Tevens met kopiëren (safari tekst) en plakken (tekst) in een mail lukt niet.
:(
Edit ;
Merk ook dat casten via de YouTube app naar een lg tv niet altijd werkt.!
WiFi aan/uit does the trick.
Voorheen was dat niet zo.

[ Voor 32% gewijzigd door artworx2010 op 13-06-2018 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Wat een teleurstelling zeg! Ik heb alle iOS en tvOS versies helemaal up to date. Ik heb dus ondersteuning voor Airplay2. Op mijn iPad selecteer ik in de Spotify app mijn muziek welke ik dan via Airplay2 stream naar de ‘woonkamer’ (waar de Apple TV 4k staat en verbonden is met de hifi). Echter zojuist viel me op dat bij het ontvangen van een email (gmail app) de Spotify stream even onderbroken werd. De iPad heb ik op ‘stil’ staan, vandaar even een onderbreking, anders ongetwijfeld een geluidje.

Was juist niet één van de functionaliteiten van Airplay2 dat de stream niet gestoord werd door activiteiten op je iphone/ipad?

Edit: Vreemd, zojuist weer een email ontvangen en nu geen onderbreking in de stream.

Edit 2: ik lees nu dat met airplay2 telefoongesprekken en siri de stream niet onderbreken. Kennelijk wel je notificaties.

[ Voor 13% gewijzigd door meesje op 13-06-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 05-07 23:04

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik gebruik iCloud photolibrary. Dat synchroniseert met mijn Mac. Als ik een foto maak op mijn iPhone, dan duurt het soms uren voordat deze beschikbaar is in foto's op de Mac. Dan staat er 'zojuist bijgewerkt' maar de nieuwe foto's staan er gewoon niet bij, tot pas veel later. Hoe kan ik dat bespoedigen? Beide apparaten zitten op hetzelfde wifi netwerk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-07 14:19
Soms wordt een foto niet direct geupload om batterijstroom en/of mobiele data te besparen.
Aangezien je op Wi-Fi zit, zal dat laatste niet van toepassing zijn.

Blader de volgende keer eens op je iPhone in de Foto app helemaal naar beneden. Daar laat hij zien wat de status is en of het uploaden gepauzeerd is om wat voor reden dan ook.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nevermind ;)

[ Voor 97% gewijzigd door dafmay op 14-06-2018 11:36 . Reden: Dubbel geplaatst ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je je vraag meerdere keren gaat plaatsen in dit sub-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@jasjenl Toevallig de App verwijdert of Ruim op gekozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:20
Ik heb een probleem met de maps app op iOS. Ondanks dat ik "verkeer" aan heb staan wordt dit NIET weergegeven. Pas als ik expliciet de optie uit en wéér aanzet, dan zie ik verkeer. Onderstaand filmpje geeft dit goed weer denk ik. Hebben meer mensen hier last van? Erg vervelend namelijk.

[Video: http://dump.lommers.org/download/ff4131f4-2ee7-45d1-87b6-d8d52473f90a?download=false]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

smeerbartje schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:43:
Ik heb een probleem met de maps app op iOS. Ondanks dat ik "verkeer" aan heb staan wordt dit NIET weergegeven. Pas als ik expliciet de optie uit en wéér aanzet, dan zie ik verkeer. Onderstaand filmpje geeft dit goed weer denk ik. Hebben meer mensen hier last van? Erg vervelend namelijk.

[video]
Heb ik ook, tot nu toe te lui geweest om uit te zoeken hoe ik dat kan fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco74
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:20
Sinds de update van 11.3.4 naar 11.4 was mijn batterij duur ineens gehalveerd. Bleek voornamelijk aan mijn WiFi netwerk te liggen. Ik draai hier een 5Ghz netwerk. Dit netwerk op de iPhone vergeten en verbonden met de SSID op 2.4Ghz. Sindsdien is de accu duur weer normaal. Het forum bij Apple overstroomt met klachten over de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sennamph1938
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-06 08:54
Helaas heb ik mijn alle watch 3 naar watchOS 5 gezet en kan niet meer terug.
Of weet iemand een manier.
Op mijn iPhone 7 plus heb ik iOS 12 maar wil terug naar 11.4 dat kan ook en lukt ook maar mijn horloge kan ik niet koppelen omdat die steeds aangeeft dat iOS 12 nodig is.
Weet iemand hoe ik wel naar 11.4 kan samen met Whatsos 5 kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:07
Sennamph1938 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:32:
Op mijn iPhone 7 plus heb ik iOS 12 maar wil terug naar 11.4 dat kan ook en lukt ook maar mijn horloge kan ik niet koppelen omdat die steeds aangeeft dat iOS 12 nodig is.
Dat is niet mogelijk en je kunt een Apple Watch ook niet downgraden. Je zult dus de beta weer moeten installeren op je iPhone als je je Watch wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sennamph1938 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:32:
11.4 met WatchOs5 kan niet. Er zijn Genius bars die een Watch kunnen downgraden maar niet allemaal, dit goed navragen voor afspraak is daarom nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

De nieuwste update, OTA gedaan met mijn iPhone 8+, heb ik voor het eerst problemen met de update. Apple iOS apps die falen...

Mail, Music, Agenda, etc. Allemaal primaire apps. Wat is dit nou voor ongein? Ik moet ze verwijderen en opnieuw apart downloaden uit de Appstore. |:(

Een slechte update waardoor ik achteraf een rollback moet gaan doen? :(

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 15-06-2018 08:22 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Doet jullie iMessage het? Ik krijg de melding dat er geen dataverbinding is (4G staat echt aan) en dat ik anders WiFi moet gebruiken.
Pagina: 1 ... 43 44 Laatste