Toon posts:

[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 42 43 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:18
Donstil schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:31:
[...]

Ja o.a. Maar ook het bereik. Dat zou beter moeten zijn met W1/W2 maar ik merk daar persoonlijk niets van.

[...]

19 uur? Ik ben al aan mijn tweede set bezig maar dat haal ik niet hoor.

Sommige van jouw “voordelen” (Siri wat brak werkt, opladen met lightning) kun je ook net zo makkelijk als nadeel neer zetten. Alleen de kleine footprint is echt een voordeel, dat kost echter wel weer geluidskwaliteit wat dan weer jammer is.
offtopic:
Ik heb geen andere Bluetooth oordoppen om mee te vergelijken, maar ik weet wel dat het Bluetooth bereik van de AirPods (naar mijn idee) prima is. Ik kan m'n telefoon op de eerste verdieping laten liggen, en eigenlijk het hele huis door lopen zonder problemen. Voor mij is dat goed genoeg ;) Tijdens telefoongesprekken gaan ze helaas snel leeg, maar gelukkig zijn ze dan snel weer vol.
Siri vind ik dan wel weer handig, om even snel iemand te bellen als je onderweg bent bijvoorbeeld. Ook heb ik weinig te klagen over de geluidskwaliteit: ze klinken m.i. beter dan de "ouderwetse" EarPods, maar ik ben dan ook geen studiokwaliteit koptelefoons gewend ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 27-11 17:01
Donstil schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:50:
[...]

Ik ben het daar eigenlijk helemaal niet mee Eens.

Ik heb ze sinds launch maar ben maar gematigd positief. Geluidskwaliteit is matig en de magische koppeling werkt eigenlijk ook alleen maar als je wederom hetzelfde device pakt.

Als ze eerst aan de Apple tv gehangen hebben en ik pak de volgende dag mijn iPhone dan is daar niets magisch aan. Ik moet dan gewoon naar Instellingen > BT om ze te selecteren (Of via een pull rechts boven) weg magie want dat moet met normale BT dopjes ook.

Ik zou het product een 7/10 geven. Best Apple product in jaren wat sommige roepen vind ik veel te veel credit.
Ben het hier helemaal mee eens, die W1 doet vermoeden dat ie automatisch verbind met het apparaat dat actief is.

Als het dit had gedaan was het een innovatief product geweest, nu is het gewoon een Bluetooth apparaat met één of twee goede features: oortjes uit, muziek stopt en de tapping gestures die veel te beperkt zijn.

Bereik vind ik ook niet fantastisch en als ik m'n zoontje in de draagzak heb hakkelt de verbinding en zijn ze onbruikbaar.

ASUS STRIX B550 I-Gaming | AMD Ryzen 5900X | RTX 3080 Aorus Master | 32GB Vengeance RGB RAM | Samsung 970 EVO 500GB | Corsair MP510 960GB | Corsair SF750 | LG CX 48”

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:50:
[...]

Als ze eerst aan de Apple tv gehangen hebben en ik pak de volgende dag mijn iPhone dan is daar niets magisch aan. Ik moet dan gewoon naar Instellingen > BT om ze te selecteren (Of via een pull rechts boven) weg magie want dat moet met normale BT dopjes ook.
Als ik ze aan mijn Apple TV heb verbonden (wat overigens al niet soepel gaat), moet ik ze daarna altijd handmatig via het knopje op de case weer verbinden met mijn iPhone X.
Dit heb ik dan weer niet met het scenario dat ik ze aan mijn laptop hang, maar mijn laptop is dan agressief in het verbinden en jat dan altijd de verbinding zodra ik deze aanzet (ook niet handig).

Oftewel, geen handige dopjes om meerdere apparaten aan te hangen (dat doet mijn Bose QC35 vele malen beter).

Overigens ben ik wel ultiem tevreden in het gebruik met de iPhone. Ik stop ze in mijn oor als ik 's ochtends de deur uit ga, *bliep* verbonden, dubbel tap en gaan met de muziek. Ook met bellen vind ik ze echt fantastisch. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12:26

4POX

Everybody is wired

Koop je vandaag een leuke bluetooth koptelefoon om altijd bij me te hebben. Blijkt die ontzettend te laggen. Ik ben in mijn hoofd al druk een scenario aan het schetsen hoe ik dit bij de fabrikant/winkel ga aankaarten. Maar na wat langer spelen. Blijkt video in Netflix en de photo apps wel synchroon te lopen.

Ik naar google.com. Ik ben niet alleen. Verschillende Bluetooth koptelefoon laggen in de officiële Youtube app. Zelfs de 150 euro kostende AirPods kunnen problemen hebben.

Nu weet ik uit ervaring dat een groot gedeelte van de mensheid geen last van afwijkende lip-sync heeft. Daarom ben ik met deze vraag regelrecht naar GoT gegaan. Hier weet ik dat verschillende members de nagels van de vingers aftrekken bij slechte lip-sync.

Iemand een oplossing?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:32
4POX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:51:
Koop je vandaag een leuke bluetooth koptelefoon om altijd bij me te hebben. Blijkt die ontzettend te laggen. Ik ben in mijn hoofd al druk een scenario aan het schetsen hoe ik dit bij de fabrikant/winkel ga aankaarten. Maar na wat langer spelen. Blijkt video in Netflix en de photo apps wel synchroon te lopen.

Ik naar google.com. Ik ben niet alleen. Verschillende Bluetooth koptelefoon laggen in de officiële Youtube app. Zelfs de 150 euro kostende AirPods kunnen problemen hebben.

Nu weet ik uit ervaring dat een groot gedeelte van de mensheid geen last van afwijkende lip-sync heeft. Daarom ben ik met deze vraag regelrecht naar GoT gegaan. Hier weet ik dat verschillende members de nagels van de vingers aftrekken bij slechte lip-sync.

Iemand een oplossing?
Het verschilt welke content ik kijk maar lip sync issues heb ik hoe dan ook met mijn Jaybird X3.

Samsung QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen2 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 4K |  AirPods

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

4POX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:51:

Iemand een oplossing?
Klopt, dat is al jaren een Issue op iOS helaas.
Ik heb er ook last van als ik van Youtube naar de HomePod ga.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:45

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Met de laatste iOS versie is mijn iSight camera naar de knoppen gegaan: voornamelijk onscherpe foto's.
Natuurlijk niet zo erg als het bricken van de microfoon, maar toch behoorlijk irritant.

Na informeren bij een Apple Store lijkt het erop dat Apple de iSight camera gratis repareert. Dat is natuurlijk fijn, maar gewoon niet kapot maken had makkelijker geweest...

Het blijft een verrassend OS, iOS 11. Met elke update is het maar afwachten of je scherm, TouchID, microfoon of camera het nog doet :X

https://www.home-assistant.io/ | https://www.instagram.com/amoebelabs/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10:01
Heads-up...

11.4 bèta 4 Dev is uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06-10 15:40
dafmay schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:19:
Heads-up...

11.4 bèta 4 Dev is uit.
Yeah buddy 8)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:19:
Heads-up...

11.4 bèta 4 Dev is uit.
Nog een paar weken en we krijgen de 1ste Developer Preview van iOS 12 ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geert1976 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:35:
[...]

Ik denk dat er niet veel nieuwe functies zijn, schijnt dat ze meer op een stabiel OS richten in 12.

- agenda mag wel geluidsnotificatie krijgen eo wekker tekst vermelding

[Voor 11% gewijzigd door Hackus op 07-05-2018 21:40]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dafmay
Klopt idd...wat mij betreft een juiste keuze van Apple.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dafmay
Public beta Nu ook beschikbaar

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Wederom grote hoop voor een DarkMode :)

[Voor 26% gewijzigd door Donstil op 08-05-2018 00:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 27-11 02:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Laat ze maar beter IOS11 nog eerst perfect afwerken, voordat 12 komt.. vooral fijn voor oudere generaties devices die liever op 11 blijven. Een nieuwe grote release betekent vaak toch ook prestatievermindering op die devices.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Het gerucht gaat dat iOS 12 ook naar de iPhone 5s komt, de enige reden om dat te doen is juist om de prestaties te verbeteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tsunami schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:13:
Het gerucht gaat dat iOS 12 ook naar de iPhone 5s komt, de enige reden om dat te doen is juist om de prestaties te verbeteren.
Klopt, een zgn uitgeklede versie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

In een uitgeklede versie speciaal voor de 5s geloof ik eigenlijk niet. Dat vind ik maar een vreemd gerucht.

Apple verkoopt veel liever nieuwe SE’s dan dat ze de moeite doen voor een uitgeklede 5s firmware lijkt mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-11 18:05
Donstil schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:04:
[...]

Wederom grote hoop voor een DarkMode :)
Apple gaat in iOS 12 geen nieuwe features implementeren tho...

Alleen maar bugfixes aangezien ze geen fatsoenlijk OS voor de iPhone kunnen schrijven -_- een jaar later en mijn iPhone X is nog steeds glitchy. Het is zelfs zo erg dat ik tijdeijk een Android moet gebruiken...

Anyways, weinig hoop voor een darkmode :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Donstil schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:37:
In een uitgeklede versie speciaal voor de 5s geloof ik eigenlijk niet. Dat vind ik maar een vreemd gerucht.

Apple verkoopt veel liever nieuwe SE’s dan dat ze de moeite doen voor een uitgeklede 5s firmware lijkt mij.
Ook de iPhone 6 denk ik, als wat ouder/trager toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

kevinkrs schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:50:
[...]

Alleen maar bugfixes aangezien ze geen fatsoenlijk OS voor de iPhone kunnen schrijven -_- een jaar later en mijn iPhone X is nog steeds glitchy. Het is zelfs zo erg dat ik tijdeijk een Android moet gebruiken...

Anyways, weinig hoop voor een darkmode :(
Heb jij al een jaar de X? Ik pas 7 maanden en zat toch echt bij de eerste lichting... En hier is hij glitch vrij wat mij betrefft.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinkrs
Tylen schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:41:
[...]

Heb jij al een jaar de X? Ik pas 7 maanden en zat toch echt bij de eerste lichting... En hier is hij glitch vrij wat mij betrefft.
7 maanden is al bijna een jaar in mijn ogen :P

Als je geen glitches ziet gebruik je hem ook niet actief, als ik bijvoorbeeld +- 150 - 200 notificatie hebt glitched de hele notificatie center (vooral als er ook een muziekplayer aan staat)

Zo zijn er nog tig glitches, en sinds een week begint mijn iPhone ook alweer te haperen bij het unlocken, erg vervelend -_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

kevinkrs schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:03:
[...]

7 maanden is al bijna een jaar in mijn ogen :P

Als je geen glitches ziet gebruik je hem ook niet actief, als ik bijvoorbeeld +- 150 - 200 notificatie hebt glitched de hele notificatie center (vooral als er ook een muziekplayer aan staat)

Zo zijn er nog tig glitches, en sinds een week begint mijn iPhone ook alweer te haperen bij het unlocken, erg vervelend -_-
Ik gebruik hem juist heel actief. Jij dus niet aangezien je 150 tot 200 notificaties hebt. 8) Zodra ik er 1 heb open ik de telefoon alweer :P En ruim de notificaties ook vaak op (in lock scherm naar boven swipen en op kruisje drukken bij de dagen). Maar ook dat kan mijn ocd zijn ;) hahaha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinkrs
Tylen schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:05:
[...]

Ik gebruik hem juist heel actief. Jij dus niet aangezien je 150 tot 200 notificaties hebt. 8) Zodra ik er 1 heb open ik de telefoon alweer :P En ruim de notificaties ook vaak op (in lock scherm naar boven swipen en op kruisje drukken bij de dagen). Maar ook dat kan mijn ocd zijn ;) hahaha
Het liefst verwijder ik alle notificaties, maar dat gaat niet meer sinds iOS 11, notificaties moeten eerst bij 'oud' terecht komen (Apple logic -_- )

Ik heb inderdaad soms zoveel notificaties omdat groepchats soms te keer kunnen gaan op Whatsapp en Discord etc :P

En de muziekplayer widget bugged nog steeds trouwens, hoop dat iOS 12 serieus stabieler wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hackus schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:09:
[...]

Ook de iPhone 6 denk ik, als wat ouder/trager toestel.
Ook dat lijkt mij heel sterk.
kevinkrs schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:50:
Helemaal geen nieuwe features is niet wat ze gezegd hebben. De nadruk zal liggen op stabiliteit en daardoor weinig nieuwe features introduceren.

Tussen weinig en geen kan precies de darkmode zitten :)
kevinkrs schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:09:
Het liefst verwijder ik alle notificaties, maar dat gaat niet meer sinds iOS 11, notificaties moeten eerst bij 'oud' terecht komen (Apple logic -_- )
Forcetouch op het kruisje en je kunt alle notificaties sluiten.

[Voor 21% gewijzigd door Donstil op 09-05-2018 11:16]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik denk dat een Dark Mode in iOS een eeuwige utopie gaat blijven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinkrs
Geert1976 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:18:
Ik heb een oled scherm, ik heb alleen niet het gevoel dat ik een oled scherm heb :p

• Th_mas
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 25-11 11:45
Een paar dagen geleden heb ik een film gehuurd via iTunes. Ik doe dit vaker en heb voorheen eigenlijk nooit problemen ervaren. Maar goed, ik huur een film, betaal het benodigde bedrag (4.99) en druk op downloaden. Ik krijg na een ogenblik de foutmelding dat het downloaden is mislukt. Ik probeer het opnieuw (via iTunes, daarna via de video app) maar telkens na een poosje dezelfde foutmelding. Ik start mijn apparaat opnieuw op, zelfde probleem. Ik ga uiteindelijk over tot een reset en wacht tot de volgende dag.. Ineens lukt het om de film te downloaden! Ik druk op afspelen, nieuwe foutmelding, geen machtiging voor dit materiaal. Uiteindelijk besluit ik Apple een bericht te sturen over mijn probleem. Ik leg alles haarfijn uit. Ik schrijf ook dat ik geen factuur heb ontvangen, wat vreemd is. Vandaag een reactie van Apple met de uitleg hoe ik een film (opnieuw) via iTunes kan downloaden (geen bruikbaar advies, dit weet ik zelf ook wel) en dat ik anders nogmaals een email kan sturen met de vermelding van het aankoopnummer wat in de factuur staat (ik heb geen factuur). Nu heb ik dus vijf euro betaald voor een film die ik niet af kan spelen en waar ik geen factuur van heb gekregen, oftewel geen aankoopbewijs van heb. Ik laat het erbij zitten maar sjonge jonge, wat een zooitje zeg sinds iOS 11. Voorheen nooit klachten, iOS was altijd stabiel en zo goed als foutloos, maar nu loopt safari regelmatig vast, loopt het toetsenbord in sommige apps incidenteel vast of achter, ervaar ik talloze kleine bugs zoals de wallpaper die beweegt terwijl ik dit uit heb staan.. En dan dit probleem met een film die wel en ook weer niet gehuurd is. Ik wacht wel op iOS 12 voordat ik weer geld uitgeef in iOS. Voorlopig vertrouw ik Apple niet meer. (iPad Pro 10.5, 2017)

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Nu online
Nou dat klinkt allemaal wel heel negatief. Het lijkt mij dat als je een bankrekening screenshot doorstuurt van de gekoppelde IBAN/creditcard op de betreffende datum (9 mei) dat ze toch mee kunnen denken? Dat zou je in ieder geval nog kunnen proberen.

• Th_mas
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 25-11 11:45
DeNachtwacht schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:28:
Nou dat klinkt allemaal wel heel negatief. Het lijkt mij dat als je een bankrekening screenshot doorstuurt van de gekoppelde IBAN/creditcard op de betreffende datum (9 mei) dat ze toch mee kunnen denken? Dat zou je in ieder geval nog kunnen proberen.
Bedankt voor je advies! Dat zal ik inderdaad nog proberen.

• Michie23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-11 18:19
Mijn X wordt warm en op een gegeven moment zelfs erg warm bij lang gebruik achter elkaar en als de hotspot aanstaat. Ik draai 11.4. Meer mensen hier last van? Bij vorige versies nooit last gehad.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Michie23 , besef je wel dat 11.4 een Beta is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Totius
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 11-12-2018
Geert1976 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:18:
Oled is bij Apple waarschijnlijk alleen maar om dezelfde mooie schermen te hebben als Samsung alleen dark mode is blijkbaar not-done bij Apple.
En dat is nu juist een van de mooie en energie besparende features van Oled.
Gemiste kans wat mij betreft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Totius schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:56:
[...]

tsja, je hebt wat mij betreft helemaal gelijk. Maar zo heeft Apple al jaren (vanaf 2014/2015 - heden) lang kansen laten liggen met iOS.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:51
Th_mas schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:23:
Een paar dagen geleden heb ik een film gehuurd via iTunes. Ik doe dit vaker en heb voorheen eigenlijk nooit problemen ervaren. Maar goed, ik huur een film, betaal het benodigde bedrag (4.99) en druk op downloaden. Ik krijg na een ogenblik de foutmelding dat het downloaden is mislukt. Ik probeer het opnieuw (via iTunes, daarna via de video app) maar telkens na een poosje dezelfde foutmelding. Ik start mijn apparaat opnieuw op, zelfde probleem. Ik ga uiteindelijk over tot een reset en wacht tot de volgende dag.. Ineens lukt het om de film te downloaden! Ik druk op afspelen, nieuwe foutmelding, geen machtiging voor dit materiaal. Uiteindelijk besluit ik Apple een bericht te sturen over mijn probleem. Ik leg alles haarfijn uit. Ik schrijf ook dat ik geen factuur heb ontvangen, wat vreemd is. Vandaag een reactie van Apple met de uitleg hoe ik een film (opnieuw) via iTunes kan downloaden (geen bruikbaar advies, dit weet ik zelf ook wel) en dat ik anders nogmaals een email kan sturen met de vermelding van het aankoopnummer wat in de factuur staat (ik heb geen factuur). Nu heb ik dus vijf euro betaald voor een film die ik niet af kan spelen en waar ik geen factuur van heb gekregen, oftewel geen aankoopbewijs van heb. Ik laat het erbij zitten maar sjonge jonge, wat een zooitje zeg sinds iOS 11. Voorheen nooit klachten, iOS was altijd stabiel en zo goed als foutloos, maar nu loopt safari regelmatig vast, loopt het toetsenbord in sommige apps incidenteel vast of achter, ervaar ik talloze kleine bugs zoals de wallpaper die beweegt terwijl ik dit uit heb staan.. En dan dit probleem met een film die wel en ook weer niet gehuurd is. Ik wacht wel op iOS 12 voordat ik weer geld uitgeef in iOS. Voorlopig vertrouw ik Apple niet meer. (iPad Pro 10.5, 2017)
Het duurt altijd een paar dagen voordat je de factuur ontvangt. Je kunt inderdaad proberen om een betaalbewijs aan te leveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

[...]

Oled is bij Apple waarschijnlijk alleen maar om dezelfde mooie schermen te hebben als Samsung alleen dark mode is blijkbaar not-done bij Apple.
Nou dingen simpelweg zwart maken zou erg lelijk zijn. Met matig design komen ze bin Android misschien weg maar daar probeert Apple natuurlijk boven te staan.

Zie bijvoorbeeld die functie waarop je kleuren omdraait. Afgezien van de omgedraaide kleuren is iOS in het zwart helemaal naar de knoppen. Ziet er niet uit.

Een echte darkmode zou dus een stuk meer werk zijn dan wij denken.

Edit: Kijk trouwens eens naar Android P, daar is ook niet veel zwart meer te vinden.

[Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-05-2018 12:13]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

Is het niet zo dat in deze techniek elk merk een beetje dezelfde gear gebruikt ?
LG,Samsung of Apple, dat maakt niets uit.

• Totius
Hackus schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:29:
[...]

Is het niet zo dat in deze techniek elk merk een beetje dezelfde gear gebruikt ?
Lijkt wel aannemelijk. Maar Apple gebruikt in mijn ogen Oled niet optimaal. Als ik mijn iphone in darkmode zet heeft Apple in al hun wijsheid bedacht dat op een manier toe te staan wat ronduit lelijk is.
Zoals bijv. samsung doet is echt strak design met de thema mogelijkheden zoals dat olympische dark theme wat ze tijdens de spelen lieten zien.
Ik verwacht dan ook als dark theming mogelijk wordt met de X dat je een superstrakke toestel hebt. Die ook nog eens energiezuiniger is.
Ik hoop dat iOS 12 deze mogelijkheid brengt.

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Th_mas schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:23:
Sorry hoor, maar misschien even in je aankoopgeschiedenis kijken? Of bedoel je dat je daar al gekeken hebt (handig om dat er even letterlijk bij te vermelden dan....).

https://support.apple.com/nl-nl/HT204088

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hackus schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:29:
[...]

Nee dit is niet correct. Er zijn verschillende technieken in de OLED en Amoled wereld maar het belangrijkste is de aansturing van het scherm. Dit laatste is door Apple volledig in huis ontwikkeld en wijkt daarom af van Samsung.

Die aansturing is ook de reden dat ondanks Samsung het scherm maakt. Het X scherm toch mooier geacht wordt dan het panal wat Samsung zelf op zijn highend toestellen gebruikt.
Totius schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:38:
Lijkt wel aannemelijk. Maar Apple gebruikt in mijn ogen Oled niet optimaal. Als ik mijn iphone in darkmode zet heeft Apple in al hun wijsheid bedacht dat op een manier toe te staan wat ronduit lelijk is.
Je zet je telefoon niet in darkmode. Die bestaat nog niet namelijk.

Je zet je toestel in een functie bedoeld voor mensen die kleuren anders en/of niet waarnemen. Die functie is niet bedoeld als Darkmode en daarom zijn kleuren anders en komen ze voor mensen met normaal zicht lelijk over.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Totius @Donstil
Apple is nog in ontwikkeling mbt aansturing/optimalisatie van een Oled scherm, Dat komt wel. oa Samsung gebruik het al langer in eerdere toestellen, Apple nog maar recent

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hackus schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 12:33:
@Totius @Donstil
Apple is nog in ontwikkeling mbt aansturing/optimalisatie van een Oled scherm, Dat komt wel. oa Samsung gebruik het al langer in eerdere toestellen, Apple nog maar recent
Wat dus niet uitmaakt want ze hebben door de huidige aansturing/optimalisatie het beste mobiele scherm in handen. Zie mijn eerdere link.

Dat ze nog in ontwikkeling zijn is verder ook onjuist. Althans ze blijven natuurlijk in ontwikkeling voor de volgende schermen maar met de X hebben ze alles al zelf gedaan. Samsung heeft het scherm alleen geproduceerd. Volgens de door Apple ontwikkelde specificaties.

[Voor 23% gewijzigd door Donstil op 12-05-2018 12:43]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dafmay
Heads-up...

11.4 Dev bèta 5 is uit.

Hopelijk volgt de public beta later vanavond...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

dafmay schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:06:
Heads-up...

11.4 Dev bèta 5 is uit.

Hopelijk volgt de public beta later vanavond...
En het lijkt de Final zo te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
...en de public beta nu ook beschikbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:51:
[...]

En het lijkt de Final zo te zien.
En merk je verschil?

*haal hem nu binnen*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nick25 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:35:
[...]

En merk je verschil?

*haal hem nu binnen*
Ja best wel. Ik had een best wel irritante Pageload binnen safari. Dat lijkt voor nu verholpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Ik heb op mijn aparaten (Air2, iPhone7) dat ik moeilijk of geen foto's kan bewerken. Dan blijven ze op 'bezig met downloaden staan'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

readytoflow schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:45:
Ik heb op mijn aparaten (Air2, iPhone7) dat ik moeilijk of geen foto's kan bewerken. Dan blijven ze op 'bezig met downloaden staan'.
even alleen met WiFi verbinden, je album openen en alle foto's laten laden. je wieltje zal flink draaien nu ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 27-11 15:37

s0kkie

Fish On

De aankomende WWDC presentatie zal dit keer ook live in Tuschinski Amsterdam te aanschouwen zijn :)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 26-11 11:15
Zie geen warning staan over jailbreaken, dus maar even een vraagje. Wil graag CarBridge maar dat kan alleen op een gejailbreakte iPhone.

Kan dat al op een iPhone X met laatste iOS? Werkt dat Pangu?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

KaiseRRuby schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:59:
Zie geen warning staan over jailbreaken, dus maar even een vraagje. Wil graag CarBridge maar dat kan alleen op een gejailbreakte iPhone.

Kan dat al op een iPhone X met laatste iOS? Werkt dat Pangu?
Jailbreaken
[iOS] Jailbreaken - Deel 8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:05
Bestaat er een functie ios dat je kan aanzetten dat mobiel internet evenveel mag worden gebruikt als wifi. Ik merk vaak toch dat whatsapp verlaat binnenkomt via 4G, evenmin als mail, enzo. Op wifi werkt alles eigenlijk zoals het hoort. Ik heb refresh enzo al bekeken, dat staat allemaal goed. Maar tegenwoordig hebben best wel wat mensen onbeperkt internet e.d., en nog steeds doen telefoons alsof we 100mb per maand hebben en alles via wifi moet. Ook die eeuwige waarschuwingen dat het mogelijk geld kost als je dit of dit doet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Wat dacht je van WiFi over uit laten staan?

• drusloos
DeNachtwacht schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:20:
Wat dacht je van WiFi over uit laten staan?
ik snap je reactie niet goed. Als ik wifi uit laat dan werkt alles dus minder. Berichten komen verlaat e.d.. Alsof de telefoon dus alleen maar kan denken dat hij het liefst wifi wilt. Ook een update downloaden kan niet via 4G. Belachelijk want het gaat 10 keer sneller via 4G

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
Settings --> mobile data --> wifi assist aanzetten

"Automatically use mobile data when Wi-Fi connectivity is poor"

Dit zorgt er alleen niet voor dat hij iOS updates downloadt over 4G. Je kan wel in:
Settings --> iTunes & App Stores de optie "Use Mobile data" aanvinken zodat hij app updates ook via 4G downloadt.

PSN: Sluuz

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 23-11 15:37
drusloos schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:
[...]

ik snap je reactie niet goed. Als ik wifi uit laat dan werkt alles dus minder. Berichten komen verlaat e.d.. Alsof de telefoon dus alleen maar kan denken dat hij het liefst wifi wilt. Ook een update downloaden kan niet via 4G. Belachelijk want het gaat 10 keer sneller via 4G
Heel vreemd. Ik heb hier zelf geen last van maar het lijkt er op dat er iets met de mobiele data niet helemaal goed gaat. Bij welke provider zit je?

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
drusloos schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:12:
Bestaat er een functie ios dat je kan aanzetten dat mobiel internet evenveel mag worden gebruikt als wifi. Ik merk vaak toch dat whatsapp verlaat binnenkomt via 4G, evenmin als mail, enzo. Op wifi werkt alles eigenlijk zoals het hoort. Ik heb refresh enzo al bekeken, dat staat allemaal goed. Maar tegenwoordig hebben best wel wat mensen onbeperkt internet e.d., en nog steeds doen telefoons alsof we 100mb per maand hebben en alles via wifi moet. Ook die eeuwige waarschuwingen dat het mogelijk geld kost als je dit of dit doet
Er zijn ook mensen die het niet zo 'ruim' hebben met hun data

Extreem hoge telefoonrekening, wat te doen?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

drusloos schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:
[...]

Ligt geheel aan je instellingen evt beperkingen

• drusloos
FreshMaker schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:35:
[...]

Er zijn ook mensen die het niet zo 'ruim' hebben met hun data

Extreem hoge telefoonrekening, wat te doen?
Ik heb dit kort doorgelezen, maar vind dat er vrij dom is gehandeld. Onbeperkt kost vrijwel niets tegenwoordig (25-35 eu/m)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 27-11 02:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

drusloos schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Ik heb dit kort doorgelezen, maar vind dat er vrij dom is gehandeld. Onbeperkt kost vrijwel niets tegenwoordig (25-35 eu/m)
Als 25-35 euro maandelijks al als ‘vrijwel niets’ wordt afgeschilderd.. daar moeten veel mensen gewoon keihard voor werken! Een Simpel-databundel van enkele GB voor 5-10 euro komt dan eerder in de buurt.

Tevens is nog steeds niet iedereen even ‘data alert’ en dat is ook begrijpelijk met de verschillende wijzigingen in dataplannen in NL-EU de afgelopen jaren, los van wat er technisch nog wel eens misgaat (duizenden mensen die per ongeluk de waarschuwings-sms niet hebben ontvangen omdat ze roaming in het buitenland zitten). Zie het nog vaak genoeg gebeuren.

Besef, dat jij waarschijnlijk tot een zgn. opgeleide ‘elite’ behoort, die in staat is zeer kritisch te kijken naar prijs-data-vergelijkingen en dan ook nog eens modaal of misschien zelfs meer verdient.

Vanzelfsprekend voor jou, hoeft niet vanzelfsprekend te zijn voor anderen.

/genoeg offtopic, laten we ontopic verder gaan.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Beta 5 was toch geen Final. Beta6 nu beschikbaar https://9to5mac.com/2018/05/17/ios-11-4-beta-6/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Wat ik mij afvraag, als je bijvoorbeeld met de 5s op iOS 10 zit en je wilt nog niet upgraden omdat je twijfelt. Kun je dan nog wel upgraden naar 11.3 wanneer er een nieuwere iOS wordt uitgebracht die niet meer compatible is met de 5s?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sluuz
Ja, je kan altijd upgraden naar de laatste iOS versie die voor jouw toestel beschikbaar is. Deze blijft Apple "voor altijd" signen.

Wordt dan dus 11.4 trouwens, niet 11.3.

[Voor 14% gewijzigd door Sluuz op 18-05-2018 08:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iNSANiTi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 01:15:
Wat ik mij afvraag, als je bijvoorbeeld met de 5s op iOS 10 zit en je wilt nog niet upgraden omdat je twijfelt. Kun je dan nog wel upgraden naar 11.3 wanneer er een nieuwere iOS wordt uitgebracht die niet meer compatible is met de 5s?
Bij software update, ontvang je altijd de laatst beschikbare versie voor jouw toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:14

JSchut

.....

Als ik een whatsapp notificatie krijg en ik druk er op dan opent hij whatsapp en dan duurt het even voordat hij naar de jusite persoon switched. (2 a 3 sec als ik de ap niet op de voorgrond heb) Is dit een bekend iets? Ik vind het echt mega irritant. (iPhone X)

[Voor 7% gewijzigd door JSchut op 18-05-2018 11:28]

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
Net binnen gehaald werkt toch weer wat soepeler

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Ik lees verhalen dat je met iOS 11.4 bèta in de Wallet op een grote blauwe + kan klikken om zo een pas aan Apple Pay toe te voegen? Dit verhaal gaat rond en zou betekenen dat Apple een launch in Nederland voorbereidt...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

DeNachtwacht schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:00:
Ik lees verhalen dat je met iOS 11.4 bèta in de Wallet op een grote blauwe + kan klikken om zo een pas aan Apple Pay toe te voegen? Dit verhaal gaat rond en zou betekenen dat Apple een launch in Nederland voorbereidt...
Hier niet hoor 8)7.

Al die Apple Pay geruchten zijn volgens mij meer wens van de gebruikers dan echte geruchten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:00:
Er zijn al aardig wat Tweakers hier die Apple Pay werkend hebben gekregen op hun iPhone (icm bunq bank)
Helaas kan het activeren daarvan nu niet meer.

Behoorlijk wat Europese landen (onlangs nog Oekraine) hebben inmiddels Apple Pay, NL kan toch niet achterblijven zou je denken...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Nee ik behoor tot de gelukkigen idd, het is tegenwoordig nog steeds mogelijk trouwens je hebt wel een bunq pack (€5) of premium (€8) maandabonnement nodig. Ik kan je vertellen; zodra je het hebt wil je niet anders meer 😉

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb op mijn Android Test toestel met NFC betaald en een tijdje een prepaid card binnen Apple Pay gehad.
Werkte in alle twee de gevallen prima inderdaad en is best handig om je portemonnee thuis te kunnen laten!

Mijn portemonnee vergeet ik nog wel eens maar mijn Smartphone heb ik altijd wel bij mij :)

Edit: Bunq Premium houd mij nog tegen om niet ook over te stappen. Het heeft voordelen maar die wegen nog niet op tegen dat maandbedrag. Veel van de dingen die daarin zitten krijg ik nu gratis van mijn bank omdat ik daar de rest van het pakket (Wat Bunq niet heeft, Hypotheek, verzekeringen, enz) ook afneem.

Als Apple Pay officieel naar Nederland komt maar mijn bank zit daar niet bij dan zou het nog wel eens het laatste zetje kunnen zijn wat ik nodig heb :)

[Voor 43% gewijzigd door Donstil op 20-05-2018 14:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:58:
Edit: Bunq Premium houd mij nog tegen om niet ook over te stappen. Het heeft voordelen maar die wegen nog niet op tegen dat maandbedrag. Veel van de dingen die daarin zitten krijg ik nu gratis van mijn bank omdat ik daar de rest van het pakket (Wat Bunq niet heeft, Hypotheek, verzekeringen, enz) ook afneem.
Mijn hypotheekbank was een andere dan de bank waar ik betaalrekening en creditcard had. Die laatste heb ik dus opgezegd, scheelt €3,50 per maand. En als je bunq in een pack doet kost het €5, dus die €1,50 per maand vind ik Apple Pay én bunq (toch wel mooie app) wel waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

DeNachtwacht schreef op zondag 20 mei 2018 @ 18:25:
[...]
Mijn hypotheekbank was een andere dan de bank waar ik betaalrekening en creditcard had. Die laatste heb ik dus opgezegd, scheelt €3,50 per maand. En als je bunq in een pack doet kost het €5, dus die €1,50 per maand vind ik Apple Pay én bunq (toch wel mooie app) wel waard.
Ja precies. Dan is de keuze makkelijk.
Ik huur veel auto’s in het buitenland en dan is een CC onmisbaar (gratis in mijn bank pakket). Dus als ik naar Bunq overstap kost mij dat niet alleen 9,95 Pm aan een abonnement bij Bunq. Hef kost ook enkele tientallen euro’s per maand aan minder korting bij mijn huidige bank.

Daarom hoop ik dus nu maar dat Apple Pay ook naar mijn bank komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Bunq biedt sowieso niet eens creditcards aan. Alleen een MasterCard debit card. Juist bij autobedrijven is dat laatste vaak een probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:51
Dit is toch niet het bunq ervarings topic maar van iOS?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

carpebios schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:03:
Dit is toch niet het bunq ervarings topic maar van iOS?
Edit: Nou dan druk je toch op de rapporteer knop?

[Voor 17% gewijzigd door Donstil op 20-05-2018 23:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:51
Verkeerde been uit bed gestapt *knip*? Ik zeg alleen dat het Bunq topic ergens anders is.

[Voor 49% gewijzigd door Hoedje op 21-05-2018 22:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

carpebios schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:24:
Verkeerde been uit bed gestapt <Niet nodig>? Ik zeg alleen dat het Bunq topic ergens anders is.
Nee dat zeg je niet. Je stelt bijdehand een vraag terwijl je het antwoord al weet.

Voornaam wordt niet op prijs gesteld trouwens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alles omtrent Apple Pay

[Voor 91% gewijzigd door Hackus op 20-05-2018 22:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Alles? Dat topic is leeg.
Kom op steek er dan een beetje moeite in, maak een OP enz.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Donstil schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:34:
[...]

Alles? Dat topic is leeg.
Kom op steek er dan een beetje moeite in, maak een OP enz.
Laat de eer aan ' De Karma Keizer ' _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hackus schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:41:
[...]

Laat de eer aan ' De Karma Keizer '
Laat de eer aan de topic starter. Die heeft een visie voor zoiets neem ik aan.

[Voor 10% gewijzigd door Donstil op 20-05-2018 23:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Offtopic; @Donstil Dit is een reactie op jouw gedrag om een medelid zo te schofferen. Carpebios en ik zijn geen moderator, maar hij mag wel zeggen dat dit geen bunq topic is. Als jij en anderen willen chatten over Apple Pay, heb ik(had je zelf ook kunnen doen) even een topic aangemaakt. Je gooit ook mede laatst hier alles vol over Airpads etc, waar ook een eigen topic voor is. Als een moderator het wil wijzigen of sluiten is aan hun

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hackus schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:00:
Offtopic; @Donstil Dit is een reactie op jouw gedrag om een medelid zo te schofferen. Carpebios en ik zijn geen moderator, maar hij mag wel zeggen dat dit geen bunq topic is. Als jij en anderen willen chatten over Apple Pay, heb ik(had je zelf ook kunnen doen) even een topic aangemaakt. Je gooit ook mede laatst hier alles vol over Airpads etc, waar ook een eigen topic voor is. Als een moderator het wil wijzigen of sluiten is aan hun
Als je het ergens niet mee eens bent kun je op de rapporteer knop drukken (wat ik reeds gedaan heb).

Het is niet aan jou of Carpbios om mij (in dit voorbeeld) terecht te wijzen.

Zeker niet met lege inhoudsloze topics of op de bijdehante vraag methode zoals hierboven.
Hackus schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:00:Als jij en anderen willen chatten over Apple Pay, heb ik(had je zelf ook kunnen doen) even een topic aangemaakt.
Ik heb dit juist expliciet niet gedaan om
Een wildgroei aan lege topics te voorkomen, Apple Pay is onderdeel van iOS en daarom lijkt mij dat hier prima bespreekbaar.

Het Bunq gedeelte was misschien offfopic maar dat ging maar over 6 berichten die voort kwamen uit een iOS 11.4 vraag.

[Voor 25% gewijzigd door Donstil op 20-05-2018 23:21]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Bunq was inderdaad een beetje off topic, maar zoiets gebeurt wel eens vaker. Er werden niet tig pagina’s aan gewijd. M.i. allemaal nog wel ruim binnen het acceptabele. Ik heb de bunq discussie in ieder geval niet als hinderlijk ervaren in dit topic. Wel het ‘geruzie’...

[Voor 9% gewijzigd door meesje op 20-05-2018 23:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11:43

Hoedje

Moderator Apple Talk
Modbreak:Nu is het weer mooi geweest met het geruzie. Maak gewoon TR’s aan en reageer dan niet ook in het topic. Dat vervuilt alleen maar.

Dit topic gaat primair over ervaringen met iOS 11. Specifieke zaken graag in de desbetreffende topics bespreken. Een klein zijstapje kan best. Maar het is niet de bedoeling dat dit nog meer een verzamel topic wordt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tom.cx
Ik vroeg mij af of er hier personen zijn die in volle vertrouwen foto's in Apple's iCloud bieb zetten? Ik heb dit in het begin een paar maanden gedaan maar ben er toen vanaf gestapt omdat ik het langzaam vond.

Hoe is het inmiddels? Is de snelheid een beetje goed? Ik wil mijn foto's namelijk in originele kwaliteit opslaan en eigenlijk synchroniseren tussen mijn iPhone en iPad. Op mijn Macbook bekijk ik de foto's wel via iCloud.com. Zodat er geen fotoboeken op mijn Macbook van het werk komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 25-11 14:16

jasjenl

Liab A Tymo

tom.cx schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:41:
Ik vroeg mij af of er hier personen zijn die in volle vertrouwen foto's in Apple's iCloud bieb zetten? Ik heb dit in het begin een paar maanden gedaan maar ben er toen vanaf gestapt omdat ik het langzaam vond.

Hoe is het inmiddels? Is de snelheid een beetje goed? Ik wil mijn foto's namelijk in originele kwaliteit opslaan en eigenlijk synchroniseren tussen mijn iPhone en iPad. Op mijn Macbook bekijk ik de foto's wel via iCloud.com. Zodat er geen fotoboeken op mijn Macbook van het werk komen.
Het wisselt. Ik gebruik het wel en ik heb de indruk dat het wel beter werkt dan vroeger, maar soms zie ik nog steeds wel eens dat bepaalde foto's tussen mijn iPhone en iPad niet altijd direct gesynchroniseerd zijn zonder aanwijsbare reden. Maar over het algemeen werkt het goed genoeg voor mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12:22
Als ik op m'n iPhone kies voor het wissen van alle inhoud en instellingen, is de data dan door een nieuwe eigenaar echt niet terug te halen? Het wissen gaat namelijk erg snel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Theoretisch gezien wel, goed formatteren vereist namelijk een aantal keer overschrijven van de data op een PC. Maar Apple file system is hierin al goed beveiligd. Bovendien zijn er geen apps in de app Store te vinden waarmee je data terug kan halen na een reset. Jailbreaken en aan Mac koppelen zou dus enige methode zijn die kan werken denk ik, maar het is even vanuit mijn pc kennis geredeneerd dus misschien kan iemand met meer expertise op gebied van data recovery op de Mac/iPhone.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

wissen. dan met je dummy apple id weer activeren. en dan telefoon paar keer helemaal vol zetten met crap data. ;) moet genoeg zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tom.cx
Is het een idee om een iOS12 topic te maken? Ik zie er namelijk steeds meer over verschijnen op andere sites. Kunnen we alvast wat geruchten los laten gaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Volgende week lijkt me mooi moment... tijdens de WWDC zullen de eerste details en de eerste beta worden onthuld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:30

The Chosen One

Zie signature!

Zijn er al geruchten of wat over ander "map" systeem of zo? En dan bedoel ik wanneer je een stel apps in een group gooit. Nu zitten er 'maar' 16 op een pagina, en alles kan door elkaar staan.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Totius
The Chosen One schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:43:
Zijn er al geruchten of wat over ander "map" systeem of zo? En dan bedoel ik wanneer je een stel apps in een group gooit. Nu zitten er 'maar' 16 op een pagina, en alles kan door elkaar staan.
Map in Map daar is/was een foefje voor.
Maar of het in 11 nog kan weet ik niet.
Op youtube staat/stond het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

tom.cx schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:38:
Is het een idee om een iOS12 topic te maken? Ik zie er namelijk steeds meer over verschijnen op andere sites. Kunnen we alvast wat geruchten los laten gaan.
Hier alvast iets om je op te warmen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sluuz
Over clickbait gesproken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tom.cx
Hackus schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:10:
[...]

Hier alvast iets om je op te warmen ;)
[video]
Di had ik al gezien :D. Alleen heb ik bij een deel wel mijn twijfels. Ben met name wel heel benieuw hoe of de prestaties echt beter worden en foutjes eruit gehaald worden. Mijn iPhone heeft soms toch last van bugs in iOS. Laatst deed ik iets, wat ik helaas niet kon reproduceren maar mijn iPhone 8 Plus dacht dat hij een iPhone X was en ik kon omhoog swipen om een app te sluiten. :o

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-11 15:39
iOS 11.4 Launching Today With AirPlay 2, HomePod to Get Multi-Room Audio And Stereo Pairing

https://www.macrumors.com...airplay-2-releases-today/

We mogen weer updaten. *O*
Pagina: 1 ... 42 43 44 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee