Donstil schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:31:
[...]
Ja o.a. Maar ook het bereik. Dat zou beter moeten zijn met W1/W2 maar ik merk daar persoonlijk niets van.
[...]
19 uur? Ik ben al aan mijn tweede set bezig maar dat haal ik niet hoor.
Sommige van jouw “voordelen” (Siri wat brak werkt, opladen met lightning) kun je ook net zo makkelijk als nadeel neer zetten. Alleen de kleine footprint is echt een voordeel, dat kost echter wel weer geluidskwaliteit wat dan weer jammer is.
offtopic:
Ik heb geen andere Bluetooth oordoppen om mee te vergelijken, maar ik weet wel dat het Bluetooth bereik van de AirPods (naar mijn idee) prima is. Ik kan m'n telefoon op de eerste verdieping laten liggen, en eigenlijk het hele huis door lopen zonder problemen. Voor mij is dat goed genoeg
Tijdens telefoongesprekken gaan ze helaas snel leeg, maar gelukkig zijn ze dan snel weer vol.
Siri vind ik dan wel weer handig, om even snel iemand te bellen als je onderweg bent bijvoorbeeld. Ook heb ik weinig te klagen over de geluidskwaliteit: ze klinken m.i. beter dan de "ouderwetse" EarPods, maar ik ben dan ook geen studiokwaliteit koptelefoons gewend
Ik heb geen andere Bluetooth oordoppen om mee te vergelijken, maar ik weet wel dat het Bluetooth bereik van de AirPods (naar mijn idee) prima is. Ik kan m'n telefoon op de eerste verdieping laten liggen, en eigenlijk het hele huis door lopen zonder problemen. Voor mij is dat goed genoeg
Siri vind ik dan wel weer handig, om even snel iemand te bellen als je onderweg bent bijvoorbeeld. Ook heb ik weinig te klagen over de geluidskwaliteit: ze klinken m.i. beter dan de "ouderwetse" EarPods, maar ik ben dan ook geen studiokwaliteit koptelefoons gewend