[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 41 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Cronimet schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:20:
Domme vraag waarschijnlijk, maar waar zie je hoe groot je foto of video is in IOS 11?
Kun je niet zien.
Heb je third party foto apps voor nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 10-04-2018 07:18 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Cronimet schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:20:
Domme vraag waarschijnlijk, maar waar zie je hoe groot je foto of video is in IOS 11?
Dat ligt oa ook aan welk toestel en je instellingen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Heeft iemand al zijn batterijconditie omlaag zien gaan in iOS 11.3? Ik ben in een week tijd 3% omlaag gegaan..

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iantje31 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:30:
Heeft iemand al zijn batterijconditie omlaag zien gaan in iOS 11.3? Ik ben in een week tijd 3% omlaag gegaan..
Sinds 11.4 gaat het een stuk beter met de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:36:
[...]

Sinds 11.4 gaat het een stuk beter met de batterijduur.
Is ook het batterijconditie scherm verbeterd? Daar is de maximum capaciteit namelijk gezakt met 3%

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
iantje31 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:44:
[...]

Is ook het batterijconditie scherm verbeterd? Daar is de maximum capaciteit namelijk gezakt met 3%
Ik zou daar niet te zwaar aan tillen. Het is nog behoorlijk in beta namelijk.

Mijn release X schommelt tussen de 100% en 97% afhankelijk van het meet moment.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iantje31 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:30:
Van .... naar ... ?
Welk en hoe oud toestel ?

Het is snel ingevoerd en zou pas in iOS12 komen, dus is het nog niet 100% :)
Zonder gekheid, de meting zal altijd zakken. maar het is nu gelijk of ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Hackus schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:52:
[...]

Van .... naar ... ?
Welk en hoe oud toestel ?

Het is snel ingevoerd en zou pas in iOS12 komen, dus is het nog niet 100% :)
Zonder gekheid, de meting zal altijd zakken. maar het is nu gelijk of ?
Mijn toestel is 14 maanden oud, de capaciteit is van 93 naar 90 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iantje31 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:06:
[...]

Mijn toestel is 14 maanden oud, de capaciteit is van 93 naar 90 gegaan.
Even aan org. laadsysteem en harde reset. zgn kalibratie.
(kan het mis hebben, maar volgens mij meet ie nu in Batterijconditie Beta met 3%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Misschien klopte die meting van 93% wel niet, weet jij veel. Afhankelijk van of jij je telefoon iedere dag leegtrekt en weer oplaadt is 90% capaciteit vrij normaal na 14 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
De Apple 'Weer' app is onbetrouwbaar geworden. Eerder kon ik er nog wel van op aan of het ging regenen, maar vanmorgen gaf de app aan dat het tussen 13:00 en 18:00 enorm zou gaan regen (70 tot 80 procent kans). Naar buiten kijkend en af en toe op Buienradar lijkt me dit sterk. Ondertussen zou het gaan regen tussen 12:00 en 19:00, maar nu is het weer bijgesteld naar 15:00 en 17:00. En dit allemaal binnen een aantal uur. I.v.m. sporten en fietsen naar werk zoek ik nu naar een betrouwbare app. Welke gebruiken jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

van het KNMI @martijnmartijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:35
martijnmartijn schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:41:
De Apple 'Weer' app is onbetrouwbaar geworden. Eerder kon ik er nog wel van op aan of het ging regenen, maar vanmorgen gaf de app aan dat het tussen 13:00 en 18:00 enorm zou gaan regen (70 tot 80 procent kans). Naar buiten kijkend en af en toe op Buienradar lijkt me dit sterk. Ondertussen zou het gaan regen tussen 12:00 en 19:00, maar nu is het weer bijgesteld naar 15:00 en 17:00. En dit allemaal binnen een aantal uur. I.v.m. sporten en fietsen naar werk zoek ik nu naar een betrouwbare app. Welke gebruiken jullie?
Buienalarm voor de buien. Is vrij accuraat.

Is het niet zo dat regenzone jouw kant op kwam maar dat de rand hiervan jou toch niet bereikt heeft? Dan is het niet zo gek dat deze veranderd. Niets zo veranderlijk als het weer :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 16:14
harm12nl schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:57:
[...]

Buienalarm voor de buien. Is vrij accuraat.
Die vind ik juist niet accuraat. Bij vooruitzicht van 3 uur geen bui te zien terwijl bij een vooruitzicht van 24 uur er ineens een flinke plensbui over een uur waargenomen wordt. Heel vreemd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Nu online
harm12nl schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:57:
[...]

Is het niet zo dat regenzone jouw kant op kwam maar dat de rand hiervan jou toch niet bereikt heeft? D
Klopt, maar dit was een heel klein buitje. Deze is ook langs mijn locatie gegaan.
Zelf heb ik nu Weer&Radar gevonden. Deze schijnt heel goed te zijn. Hij ziet er niet mooi uit, maar goed dat maakt ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:35
GilbertvH schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:58:
[...]

Die vind ik juist niet accuraat. Bij vooruitzicht van 3 uur geen bui te zien terwijl bij een vooruitzicht van 24 uur er ineens een flinke plensbui over een uur waargenomen wordt. Heel vreemd...
Voor mij werkt deze redelijk accuraat en zit hij er weinig naast. Maar iedereen zijn smaak/keuze natuurlijk.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Betrouwbare weersvoorspellingen. :?

En dan ga je volgende week vragen welke cijfers de lotto winnen en welke aandelen gaan stijgen? :+

RainToday is goed en wordt (middels machine learning en een feedback-knop) steeds beter.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:43

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

martijnmartijn schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:41:
70 tot 80 % kans is niet 100% he ;) Dus het klopte wel.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Rivanov schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 07:18:
[...]

Kun je niet zien.
Heb je third party foto apps voor nodig.
Dat slaat echt nergens op, wat is dat voor onzin.
Heb ik een telefoon van 1000€ en kan ik niet eens zien hoe groot een bestand is 😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Nu online
burne schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:07:
[...]

Betrouwbare weersvoorspellingen. :?

En dan ga je volgende week vragen welke cijfers de lotto winnen en welke aandelen gaan stijgen? :+

RainToday is goed en wordt (middels machine learning en een feedback-knop) steeds beter.
Pff accuraat, wat jij wilt :+

Feit blijft dat het de weersvoorspelling van Apple's eigen 'weer' app er vaak naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
Die app gebruikt toch ook gewoon een bron.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MtC
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

martijnmartijn schreef op donderdag 12 april 2018 @ 21:49:
[...]

Pff accuraat, wat jij wilt :+

Feit blijft dat het de weersvoorspelling van Apple's eigen 'weer' app er vaak naast zit.
Het zijn geen weersvoorspellingen maar weersverwachtingen. Niemand en niets kan het weer voorspellen.

--handige links mogen niet van de mods--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
Hun, de weerman voorspelt toch ook het weer?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MtC
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

carpebios schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:02:
Hun, de weerman voorspelt toch ook het weer?
Neen. DIe geeft de weersverwachtingen.

--handige links mogen niet van de mods--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
Graag weer ontopic over iOS11. Het is niet het weer topic :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Cronimet schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:28:
[...]

Dat slaat echt nergens op, wat is dat voor onzin.
Heb ik een telefoon van 1000€ en kan ik niet eens zien hoe groot een bestand is 😠
Het is een functie die bijna niemand gebruikt. Apple is kampioen in het weglaten van dergelijke functies. Gelukkig maar, anders krijg je zo’n rommelige en onoverzichtelijke interface die men bij android hanteert ;w

Even via ‘Bestanden’ toevoegen aan iCloud Drive en je kunt daar de grootte nagaan... Niet eens een third party app nodig ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MeesterBas op 12-04-2018 23:52 ]

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Laatst online: 21:17

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zal wel niks bijzonders nieuws bij komen. Misschien een app of wat nieuwe emoijs maar voor de rest zal er niet echt wat nieuws onder de zon zijn of ze moeten met een nieuwe look komen ipv. het wat saaie material design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Weet iemand of er een manier is om, buiten je hele telefoon op het Chinees zitten of jailbreaken na, die Chinese functie om apps internettoegang te ontzeggen te benaderen?
In China zit er een functie waarmee je apps toegang tot 4G en/of WiFi kan ontzeggen. Daar heb ik best oren naar eigenlijk, zat apps waarvan ik denk "die hebben geen internet nodig" waarvan ik 't prettig zou vinden het uit te schakelen. Ik geef applicaties op m'n Mac ook geen internettoegang tenzij ik dat nodig vind (en dan vaak nog selectief ook. Alle analytics domeinen gaan gewoon naar blackhole)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Laatst online: 21:17
Weet je wat mij wel flink stoort? dat is de prijs van sommige apps, echt niet normaal meer, bijv voor een paar live wallpapers een dikke €80 per jaar neerleggen, een virusscanner is nog goedkoper dan dat.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
WhatsappHack schreef op zondag 15 april 2018 @ 02:59:
Weet iemand of er een manier is om, buiten je hele telefoon op het Chinees zitten of jailbreaken na, die Chinese functie om apps internettoegang te ontzeggen te benaderen?
In China zit er een functie waarmee je apps toegang tot 4G en/of WiFi kan ontzeggen. Daar heb ik best oren naar eigenlijk, zat apps waarvan ik denk "die hebben geen internet nodig" waarvan ik 't prettig zou vinden het uit te schakelen. Ik geef applicaties op m'n Mac ook geen internettoegang tenzij ik dat nodig vind (en dan vaak nog selectief ook. Alle analytics domeinen gaan gewoon naar blackhole)
Als het ook specifiek Wi-Fi moet zijn niet.
Toegang tot 4G kan je wel per app blokkeren via instellingen / mobiel netwerk. Maar dan werkt het nog wel via Wi-Fi.

Ik wist trouwens niet dat er in China een aparte functie voor is. Waarom is dat eigenlijk?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@dafmay no worries, ik neem de honneurs wel ff waar.... :+

iOS 11.4 DP beta 2 live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:35
Geert1976 schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:11:
@dafmay no worries, ik neem de honneurs wel ff waar.... :+

iOS 11.4 DP beta 2 live
Well done my man.... (y) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:38:
[...]

Er zal wel niks bijzonders nieuws bij komen. Misschien een app of wat nieuwe emoijs maar voor de rest zal er niet echt wat nieuws onder de zon zijn of ze moeten met een nieuwe look komen ipv. het wat saaie material design.
Apple maakt anders al jaren niks bijzonders meer qua software updates. Design is al voor 4 jaar niet meer aangeraakt, icoontjes zijn hetzelfde gebleven, en ik zie ook maar 1 of 2 nieuwe features terug komen. Waardoor ik me ook afvraag wat ze intern aan het doen zijn, ik heb nooit zulke slechte software gezien als iOS 11, wat me doet afvragen wat hun ontwikketeam doet... de ervaringen van op iPhone X op iOS 11 waren verschikkelijk, nu op 11.3 is het okayish, maar een beetje laat, voor 1.400 euro en pas na een halfjaar je software bugs oplossen -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
kevinkrs schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:48:
[...]

Apple maakt anders al jaren niks bijzonders meer qua software updates. Design is al voor 4 jaar niet meer aangeraakt, icoontjes zijn hetzelfde gebleven, en ik zie ook maar 1 of 2 nieuwe features terug komen. Waardoor ik me ook afvraag wat ze intern aan het doen zijn, ik heb nooit zulke slechte software gezien als iOS 11, wat me doet afvragen wat hun ontwikketeam doet... de ervaringen van op iPhone X op iOS 11 waren verschikkelijk, nu op 11.3 is het okayish, maar een beetje laat, voor 1.400 euro en pas na een halfjaar je software bugs oplossen -_-
het 1ste gedeelte van je verhaal compleet mee eens.

Maar iOS 11.3 is qua stabiliteit op mijn iPhone X is echt top (dus dan heb ik het niet over functionaliteit en productiviteit, dat gedeelte ben ik het dus met je eens ;) ), bijna vergelijkbaar met iOS 10.3 vorig jaar op de iPhone 7.

Heb begin dit jaar een aantal (high end) Android telefoons gehad/getest, over het algemeen hebben deze veel meer mogelijkheden (features) dan iOS, als het gaat om productiviteit en functionaliteit. Wat dat betreft is iOS al een paar jaar een compleet lachertje.

Daarentegen vind ik iOS lichtjaren beter dan Android, als het gaat om stabiliteit.
Er is imho gewoonweg geen enkele Android telefoon die de stabiliteit haalt van iOS.

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 17-04-2018 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
@Geert1976 nog geen public beta gezien...jij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@dafmay

Komt vandaag denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:34:
@Geert1976 nog geen public beta gezien...jij?
nee, ik ook nog niet.
Maar moet zeggen dat ik wel heul erg blij ben met (stable) iOS 11.3. Weet nog niet of ik dit wil opgeven voor een nieuwe Beta reeks.

Ik denk dat ik nu iOS 11.3 hou totdat iOS 12 (begin juni) in de Beta gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:47
Hmm misschien weet iemand van jullie de oplossing.... Als ik grotere ondertitels instel via de website van Netflix dan veranderd er niets op mijn iOS apparaten. Op Android werd dat wel aangepast...

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DaveD1109 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:55:
Hmm misschien weet iemand van jullie de oplossing.... Als ik grotere ondertitels instel via de website van Netflix dan veranderd er niets op mijn iOS apparaten. Op Android werd dat wel aangepast...
op je iOS device even uitloggen op je Netflix account en daarna weer inloggen, dan worden de nieuwe instellingen daadwerkelijk aangepast.
Zo is dat in ieder geval bij mij gegaan een tijdje terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:47
Geert1976 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:05:
[...]

op je iOS device even uitloggen op je Netflix account en daarna weer inloggen, dan worden de nieuwe instellingen daadwerkelijk aangepast.
Zo is dat in ieder geval bij mij gegaan een tijdje terug.
Oké top! Ga dat zo is proberen!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Hoi,

Ik werk bij een bedrijf waar meerdere iphones in gebruik zijn. Nu heb ik al 3 personen die van het weekend IOS 11.3 hebben gedownload, maar ineens ziet Whatsapp de contact niet meer. Oftewel, alle chats laten alleen maar telefoonnummers staan.

Ik heb al bekeken bij privacy in de settings van IOS of het vinkje daar aanstaat en die staat aan.

Ook geen update te vinden van Whatsapp in de appstore.. Meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
@Geert1976

11.4 public beta 2 is nu te downloaden...

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
KingSizeBas schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:28:
Hoi,

Ik werk bij een bedrijf waar meerdere iphones in gebruik zijn. Nu heb ik al 3 personen die van het weekend IOS 11.3 hebben gedownload, maar ineens ziet Whatsapp de contact niet meer. Oftewel, alle chats laten alleen maar telefoonnummers staan.

Ik heb al bekeken bij privacy in de settings van IOS of het vinkje daar aanstaat en die staat aan.

Ook geen update te vinden van Whatsapp in de appstore.. Meer mensen die dit probleem hebben?
Ik weet dat er een bug zat in beta-versies van WhatsApp 2.17.60.x (van September 2017 ofzo) die door server-side changes contacten niet meer toonde, maar dat is al lang en breed opgelost (voor de stable release uitkwam) als je gewoon de nieuwste versie draait en geen sterk verouderde.

Heb je de permissie al eens uit en weer aangezet? Reservekopietje van de WhatsApp-geschiedenis gemaakt en opnieuw geïnstalleerd? Er zijn geen bedrijfsinstellingen die hier roet in het eten kunnen gooien?

Als het dan een probleem blijft kun je eens contact opnemen met WhatsApp, wel duidelijk vermelden dat het op meerdere toestellen is en al je pogingen om het op te lossen op niets uitdraaien.
Het liefst gebruik je de “contact opnemen” functie in WhatsApp zelf, omdat die debug logs meestuurt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
Geert1976 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:10:
[...]

het 1ste gedeelte van je verhaal compleet mee eens.

Maar iOS 11.3 is qua stabiliteit op mijn iPhone X is echt top (dus dan heb ik het niet over functionaliteit en productiviteit, dat gedeelte ben ik het dus met je eens ;) ), bijna vergelijkbaar met iOS 10.3 vorig jaar op de iPhone 7.

Heb begin dit jaar een aantal (high end) Android telefoons gehad/getest, over het algemeen hebben deze veel meer mogelijkheden (features) dan iOS, als het gaat om productiviteit en functionaliteit. Wat dat betreft is iOS al een paar jaar een compleet lachertje.

Daarentegen vind ik iOS lichtjaren beter dan Android, als het gaat om stabiliteit.
Er is imho gewoonweg geen enkele Android telefoon die de stabiliteit haalt van iOS.
Ik heb een beetje de omgekeerde ervaring. iOS11 is al vanaf het begin slecht op mijn iPhone 7 en nagenoeg alle bugs die ik toen tegenkwam kom ik nog steeds tegen:
- Toetsenbord in een andere orientatie dan de rest van het scherm
- Orientatie gelockt op portrait, ook al staat de rotatielock niet aan
- Homebar die verschijnt, ook al is het geen iPhone X
- vanaf de rechterkant van het scherm swipen om de toggles te laten zien ipv vanaf de onderkant
- apps die uit het geheugen worden geladen, zelfs al heb ik de app nog geen 10 minuten geleden gebruikt en heb ik in de tussentijd maar 1 of 2 andere apps geopend
- Telefoon die enkele seconden compleet vastloopt
- 3d Touch op het homescreen opent soms ineens de volumeslider uit de toggles
- Camera opstarten duurt soms tot wel 10 seconden\
- Vibratiemotor die soms niet aan gaat als ik op de homeknop druk.
- Widgets die compleet leeg zijn tot ik de telefoon reboot
- Wifi die niet werkt terwijl alle andere apparaten het wel gewoon doen
- Siri die binnen een halve seconde besluit om niet meer te luisteren
- De telefoonapp die soms crasht als ik via die app mijn voicemail besluister (wel super handig wanneer het werkt!)
En verder zo'n beetje elke minuut allemaal kleine animatieglitches en frameskips die ik met iOS10 nooit heb gehad. Daarnaast is de telefoon in de afgelopen maand 2x gecrasht.

Dit soort problemen heb ik bij de Galaxy S7 Xiaomi MI5 en de Z3 Compact (behalve frameskips, because Android) nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
thefal schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:29:
[...]

Ik heb een beetje de omgekeerde ervaring. iOS11 is al vanaf het begin slecht op mijn iPhone 7 en nagenoeg alle bugs die ik toen tegenkwam kom ik nog steeds tegen:
- Toetsenbord in een andere orientatie dan de rest van het scherm
- Orientatie gelockt op portrait, ook al staat de rotatielock niet aan
- Homebar die verschijnt, ook al is het geen iPhone X
- vanaf de rechterkant van het scherm swipen om de toggles te laten zien ipv vanaf de onderkant
- apps die uit het geheugen worden geladen, zelfs al heb ik de app nog geen 10 minuten geleden gebruikt en heb ik in de tussentijd maar 1 of 2 andere apps geopend
- Telefoon die enkele seconden compleet vastloopt
- 3d Touch op het homescreen opent soms ineens de volumeslider uit de toggles
- Camera opstarten duurt soms tot wel 10 seconden\
- Vibratiemotor die soms niet aan gaat als ik op de homeknop druk.
- Widgets die compleet leeg zijn tot ik de telefoon reboot
- Wifi die niet werkt terwijl alle andere apparaten het wel gewoon doen
- Siri die binnen een halve seconde besluit om niet meer te luisteren
- De telefoonapp die soms crasht als ik via die app mijn voicemail besluister (wel super handig wanneer het werkt!)
En verder zo'n beetje elke minuut allemaal kleine animatieglitches en frameskips die ik met iOS10 nooit heb gehad. Daarnaast is de telefoon in de afgelopen maand 2x gecrasht.

Dit soort problemen heb ik bij de Galaxy S7 Xiaomi MI5 en de Z3 Compact (behalve frameskips, because Android) nog nooit gehad.
ik zou eens met een clean install beginnen.
Bijna al jouw aangedragen punten heb ik totaal geen last van met een iPhone X icm iOS 11.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Geert1976 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:14:
[...]

ik zou eens met een clean install beginnen.
Bijna al jouw aangedragen punten heb ik totaal geen last van met een iPhone X icm iOS 11.3
Vergeten erbij te zeggen: Ik heb zo'n beetje alle instellingen al geprobeerd, inclusief een clean install. Tevens apparaat naar Apple Store gebracht maar er was niks mis mee.
Telefoon verkocht en andere van Marktplaats gekocht, zelfde problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
iOS 11.3 op een iPhone SE hier:
"Do not disturb" staat altijd aan met een tijdschema (22:30 tot 07:00 'do not disturb). Tevens had ik gisteravond/nacht het schuifje aan de zijkant op 'stil' staan.

Desondanks hoorde ik om 00:00 gisteravond de telefoon een geluidje maken vanwege een agenda-event (verjaardag van een contact). Heb dit 1 keer eerder gehad, paar weken geleden.

Ofwel, het *lijkt* er op dat soms de telefoon geluid maakt, ondanks de instelling van de mute-switch en do-not-disturb.

Ben ik de enige, of hebben anderen hier dat ook gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Contacten als favoriet aangemerkt ?

Ik gebruik usergroups om mijn storingsdienst wel bereikbaar te zijn voor collega's, maar niet voor de mopjes en grapjes van anderen.
De ene week staat usergroep "familie" aan, de week erop "Storingsdienst"
Alleen de in die groepen staande gebruikers maken dan geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
thefal schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:24:
[...]

Vergeten erbij te zeggen: Ik heb zo'n beetje alle instellingen al geprobeerd, inclusief een clean install. Tevens apparaat naar Apple Store gebracht maar er was niks mis mee.
Telefoon verkocht en andere van Marktplaats gekocht, zelfde problemen...
Je draait toch geen beta? Want als je deze problemen op je oude toestel hebt gehad maar nu ook op een ander toestel lijkt het er bijna op alsof je een Public Beta versie draait of iets dergelijks.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
SgtElPotato schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:25:
[...]

Je draait toch geen beta? Want als je deze problemen op je oude toestel hebt gehad maar nu ook op een ander toestel lijkt het er bijna op alsof je een Public Beta versie draait of iets dergelijks.
Nee hoor gewoon de final release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
FreshMaker schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:19:
Contacten als favoriet aangemerkt ?
Nee. In elk geval deze niet (weet even niet meer welke jarige contact mij een paar weken terug om twaalf uur wakker pingde, maar zeer waarschijnlijk geen favoriet contact).
Ik gebruik usergroups om mijn storingsdienst wel bereikbaar te zijn voor collega's, maar niet voor de mopjes en grapjes van anderen.
De ene week staat usergroep "familie" aan, de week erop "Storingsdienst"
Alleen de in die groepen staande gebruikers maken dan geluid.
Hmmm, misschien dat ik iOS nog niet in alle uithoeken ken, maar dit klinkt voor mij als WhatsApp groepen die je qua geluid aan of uit zet. Ik heb het niet over WhatsApp geluiden, maar kalendergeluiden voor een contact die strak om twaalf uur jarig wordt - terwijl m'n telefoon op stil staat, zowel via 'do not disturb' als via de schakelaar aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nee, niet WA, maar op de telefoon, verschillende mensen, in verschillende 'functie' groepen.
Zo heb ik directe familie die ik altijd wil horen in alle groepen staan.
Maar mijn collega's die storingen kunnen melden in de nacht, staan weer alleen in storing.
Dus als ik geen oproepdienst heb, staat niet storen op "familie", dan komen alleen eerstgenoemden binnen.

Contacten kan je in één groep plaatsen, maar ook in allemaal, zijn gewoon metatags in IOS uiteindelijk.
( het schuifje aan de zijkant bepaalt alleen maar of er geluid is of niet, bij meldingen gaat de telefoon desgewenst wel trillen, maar dat kan je weer niet per contact/groep aanpassen helaas

Soms wil je dingen van IOS die Apple niet nodig lijkt te vinden, dan is het gewoon afwachten ;)
Zoals folders, dat was zó onhandig, volgens de kenners ... maar uiteindelijk werden ze wel ingevoerd, en is het ineens geweldig :+
nu alleen nog folders IN folders ;)

plaatje voor duidelijkheid
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8TOL5iX.png

[ Voor 6% gewijzigd door FreshMaker op 18-04-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 23:44
Vanochtend iOS 11.3 geinstalleerd. Sindsdien kan ik wél een hotspot aanzetten op mijn telefoon, maar het WiFi netwerk is nergens zichtbaar (geprobeerd op drie PC's, een MacBook en een Android telefoon).

Herstarten, WiFi aan/uit zetten, het helpt helaas allemaal niet :(

De WiFi-verbinding gebruiken (niet als hotspot, maar gewoon inloggen op een guest network) werkt wel, dus het lijkt me ook geen plotseling hardwarematig defect.

Ben ik de enige?

Ga toch fietsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefal
Afgelopen weekend nog 2 bugs tegengekomen, ik wordt er helemaal gek van!
1. Screenshot worden gedraaid opgeslagen. Landscape screenshots zijn ineens in portrait en andersom.
2. Met mijn telefoon in landscape mode krijg ik soms notificaties vanaf de rechterkant van het scherm! Alsof de telefoon niet door heeft dat ik in landscape zit, maar dat kan ook wel kloppen gezien 1.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
verplaatst uit iPhoneX topic: Hoe krijgen jullie fotos van de iPhone naar windows toe inclusief de edits die op de iPhone zijn gemaakt en liefst ook ontdubbeld voor de dubbele portretfotos?

Ik deed dat eerst handmatig (verkenner of import wizard) maar dan ben je de edits kwijt (bijnsijden etc) toch zonde. En alle portretfotos twee keer: met en zonder effect.

Dat moet makkelijker lijkt me: iCloud app geinstalleerd. Downloaden van de iPhone kan, de edits zijn dan doorgevoerd maar nog steeds dubbele fotos. Echter moet ik daarna weer handmatig wissen op de iPhone, want dat synchronissert niet.....Ook heb ik altijd twee mapen vanaf windows gesynced via iTunes - dat mag dan niet meer. Die geupload via iCloud app (twee mappen) en dan staat op de iPhone alles door
elkaar......

Wil ik teveel? mis ik nog iets (ja een mac haha...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
jaspov schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:13:
verplaatst uit iPhoneX topic: Hoe krijgen jullie fotos van de iPhone naar windows toe inclusief de edits die op de iPhone zijn gemaakt en liefst ook ontdubbeld voor de dubbele portretfotos?

Ik deed dat eerst handmatig (verkenner of import wizard) maar dan ben je de edits kwijt (bijnsijden etc) toch zonde. En alle portretfotos twee keer: met en zonder effect.

Dat moet makkelijker lijkt me: iCloud app geinstalleerd. Downloaden van de iPhone kan, de edits zijn dan doorgevoerd maar nog steeds dubbele fotos. Echter moet ik daarna weer handmatig wissen op de iPhone, want dat synchronissert niet.....Ook heb ik altijd twee mapen vanaf windows gesynced via iTunes - dat mag dan niet meer. Die geupload via iCloud app (twee mappen) en dan staat op de iPhone alles door
elkaar......

Wil ik teveel? mis ik nog iets (ja een mac haha...)?
Je kan:

-Google photos
-OneDrive
-Dropbox

Gebruiken allemaal kan je ze automatisch laten synchroniseren.

[ Voor 3% gewijzigd door Berlinetta op 23-04-2018 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Berlinetta schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:31:
[...]

Je kan:

-Google photos
-OneDrive
-Dropbox

Gebruiken allemaal kan je ze automatisch laten synchroniseren.
Dank maar dan krijg ik fotos toch zonder de op de iPhone gemaakte edits en portretfotos dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:02
jaspov schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:06:
[...]

Dank maar dan krijg ik fotos toch zonder de op de iPhone gemaakte edits en portretfotos dubbel.
Kijk eens naar photosync

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
bing69 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:33:
[...]

Kijk eens naar photosync
Thanks, ga ik doen! zal ervaringen nog wel terugposten.

Update: Photosync gemaild, volgens hen komt standaard de foto dooe met alle edits (op iPhone) en van portretten de foto met effect - en beide opties zijn aan te passen als je toch de originelen wenst. Gelijk gekocht, vanavond testen.

Update 2: werkt perfect! eindelijk geen gezeur meer met missende edits en dubbele fotos.

[ Voor 45% gewijzigd door jaspov op 25-04-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:02
jaspov schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:32:
[...]

Thanks, ga ik doen! zal ervaringen nog wel terugposten.

Update: Photosync gemaild, volgens hen komt standaard de foto dooe met alle edits (op iPhone) en van portretten de foto met effect - en beide opties zijn aan te passen als je toch de originelen wenst. Gelijk gekocht, vanavond testen.
Gebruik het al tijden!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

KingSizeBas schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:28:
Hoi,

Bij ons kwamen ook wat klachten na installeren van iOS 11.3 dat Whatsapp geen namen meer liet zien.
Wij kregen te horen dat Apple met iOS 11.3 de data die via een MDM komt (ook het adresboek) voortaan is afgeschermd. Pas als je Whatsapp via MDM beheerd kan het weer bij de data van het adresboek.

In mijn ogen een logische en goede stap, wel erg vervelend voor de gebruikers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
11.3.1 staat klaar, voornamelijk bug fix voor het probleem met immitatie schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.cc/f89r3ou81/AD063_B0_C-1_AC9-4258-_BF42-14337423_E864.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het siert ze wel toch? Volgens mij hadden ze dit niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ah balen, de Safari bug met correcties is nog niet gepatched met deze bugrelease. ;(
Ik wou dat je Safari gewoon opnieuw kon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In iOS 11.3 werken m’n Airpods niet meer goed. Telefoongesprekken worden regelmatig in slow motion geluid afgespeeld. Heel weird. Ik heb nu iOS 11.4 beta geïnstalleerd en het werkt daarna uitstekend. Iemand die dit herkend? Op Google vond ik geen andere klachten.

🌞🍃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Nee. Ik voer regelmatig lange gesprekken met mijn Airpods, maar ik ondervind daar geen problemen mee. Niet in iOS 11.3 en ook niet in oudere versies. iOS 11.3.1 heb ik nog niet getest.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
gast schreef op woensdag 25 april 2018 @ 06:57:
In iOS 11.3 werken m’n Airpods niet meer goed. Telefoongesprekken worden regelmatig in slow motion geluid afgespeeld. Heel weird. Ik heb nu iOS 11.4 beta geïnstalleerd en het werkt daarna uitstekend. Iemand die dit herkend? Op Google vond ik geen andere klachten.
Mijn AirPods en iPhone (iOS 11.3) werken als een zonnetje!

Ik vind de AirPods nog steeds het allerbeste /mooiste Apple product in jaren. AirPods werken nu al anderhalf jaar prima, het genot/gemak van de AirPods is in mijn ogen subliem.
Staat zelfs boven m'n iPhone X

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 25-04-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Vaak helpt het om je AirPods even te resetten en opnieuw te verbinden. Ik heb ook wel eens dat ze raar doen, 1 wel 1 niet, of zacht geluid. Na reset is het over..

- Ben het eens met Geert 1976 dat het een bijzonder goed product is. Werkt allemaal zo simpel en goed. Echter doen ze bij mij pijn na 10 minuten dragen helaas. Heb ze nu bijna 1 jaar, maar heb pas 2 keer in dat jaar hoeven te opladen, dus dat geeft wel aan hoe weinig ik ze gebruik (zonde..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Heb weer eens een vreemde rotatie bug gevonden hoor...[Video: https://i.imgur.com/M2n4TVJ.mp4]

Ik hou mijn telefoon de hele tijd in portrait 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door thefal op 25-04-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Vannacht heb ik mijn iPhone geupdate naar IOS 11.3.1.
Ik gebruik Whatsapp vaak via de browser, maar na de update krijg ik de browserversie de melding, dat mijn telefoon niet verbonden is met internet. De melding verdwijnt pas als ik Whatsapp op mijn telefoon open.
Ik denk zelf, dat het te maken heeft met IOS update.

Wat kunnen jullie hierover vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:17

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:51:
Hallo allemaal,

Vannacht heb ik mijn iPhone geupdate naar IOS 11.3.1.
Ik gebruik Whatsapp vaak via de browser, maar na de update krijg ik de browserversie de melding, dat mijn telefoon niet verbonden is met internet. De melding verdwijnt pas als ik Whatsapp op mijn telefoon open.
Ik denk zelf, dat het te maken heeft met IOS update.

Wat kunnen jullie hierover vertellen?
nergens last van hier met zowel iPhone X als SE die op 11.3.1 draaien.

Beiden kan ik gewoon de webversie gebruiken zonder de app op de telefoon te openen.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:46
drusloos schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:11:
Vaak helpt het om je AirPods even te resetten en opnieuw te verbinden. Ik heb ook wel eens dat ze raar doen, 1 wel 1 niet, of zacht geluid. Na reset is het over..

- Ben het eens met Geert 1976 dat het een bijzonder goed product is. Werkt allemaal zo simpel en goed. Echter doen ze bij mij pijn na 10 minuten dragen helaas. Heb ze nu bijna 1 jaar, maar heb pas 2 keer in dat jaar hoeven te opladen, dus dat geeft wel aan hoe weinig ik ze gebruik (zonde..)
In het begin ook last van. Maar na tijdje zijn mijn oren eraan gaan wennen zo het lijkt. Je kan ook siliconen opzetstukjes kopen bij bijvoorbeeld AliExpress.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

thefal schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:45:
Heb weer eens een vreemde rotatie bug gevonden hoor...[video]

Ik hou mijn telefoon de hele tijd in portrait 8)7
Die bug zit er al een tijdje in. Zelf had ik de hoop dat deze opgelost zou zijn met de laatste (non-beta) update, maar helaas.

Deze bug heb ik zowel op mijn iPhone 7 als op mijn iPad Pro 9.7". De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is het betreffende apparaat uit en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

heeft iemand de tip voor mij? Heb voor het eerst een epub gekocht! :). Deze gedownload en in mn google drive gezet. Probeer deze vanuit mn iphone te openen (dit doe ik altijd en lukt met mn niet gekochte epubjes). Maar het lijkt wel alsof deze te groot is, rond de 130mb. Heeft iemand een andere tip? Of zou het kunnen komen omdat ie beveiligd is ofzo? Opzich wel dezelfde naam waarmee ik het gekocht heb en ik de iphone registreer.

Heb geen laptop waarmee ik het via itunes kan doen.

Nevermind, was veel simpeler dan ik dacht. Kan gewoon via de leverancier op mn iphone het boekje downloaden in ibooks meteen. Hoefde niet via een omweg. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Flipm0de op 26-04-2018 09:16 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
@Geert1976 of iemand anders...

Jij wel eens een stap terug gedaan van Beta versie naar laatste officiële versie? Ik denk erover van 11.4 terug te gaan naar 11.3. Batterij verbruik is mij te hoog momenteel.

Zijn er speciale stappen die ik moet doen...en heb ik hiervoor een pc nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 27-04-2018 18:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Duidelijk...thx. Dus zonder pc is geen mogelijkheid zo lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 18:45:
@Geert1976 of iemand anders...

Jij wel eens een stap terug gedaan van Beta versie naar laatste officiële versie? Ik denk erover van 11.4 terug te gaan naar 11.3. Batterij verbruik is mij te hoog momenteel.

Zijn er speciale stappen die ik moet doen...en heb ik hiervoor een pc nodig?
wat is die @Hackus toch weer vliegensvlug vandaag he! ;)

succes @dafmay
Ik ben echt zeer te spreken over 11.3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geert1976 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 19:01:
[...]

wat is die @Hackus toch weer vliegensvlug vandaag he! ;)

succes @dafmay
Ik ben echt zeer te spreken over 11.3
Ben net thuis op de bank geploft ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Hackus schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 19:03:
[...]

Ben net thuis op de bank geploft ;)
proost! neem maar eerst zo'n lekkere kouwe klets van Heineken! :+

#Kingsday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:27
Sinds Ios11, ook met de laatste versie 11.3.1 gaat de Beperk reclametracking elke weer uit zichzelf uit en dat gebeurd random, maar meestal 's nachts.
Ik heb de locatie en privacy al een keer gereset, maar dit maakte niet uit.
Na de overgang van 10 naar 11 heb ik wel een factory reset gedaan, maar hierna niet meer.
Iemand hier ook last van? 2 Iphone 7+ in huis en beide hebben er last van.

Edit: even vergeten dat zoonlief een Iphone 6 heeft en ook bij hem wordt met regelmaat de setting automatisch uitgezet.
Voor de rest heeft niemand hier last van?

[ Voor 17% gewijzigd door Rhodan op 29-04-2018 09:05 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Rhodan schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:32:
Sinds Ios11, ook met de laatste versie 11.3.1 gaat de Beperk reclametracking elke weer uit zichzelf uit en dat gebeurd random, maar meestal 's nachts.
Ik heb de locatie en privacy al een keer gereset, maar dit maakte niet uit.
Na de overgang van 10 naar 11 heb ik wel een factory reset gedaan, maar hierna niet meer.
Iemand hier ook last van? 2 Iphone 7+ in huis en beide hebben er last van.
schuif naar groen en klik op 'Stel reclame-ID opnieuw in..'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 18:57:
[...]

Duidelijk...thx. Dus zonder pc is geen mogelijkheid zo lijkt het.
Kan alleen met DFU en iTunes idd.

Mijn batterij gebruik is ook giga onder de laatste beta. Goed om te zien dat het daar toch aan ligt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:27
Hackus schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:40:
[...]

schuif naar groen en klik op 'Stel reclame-ID opnieuw in..'
Txs, maar al verschillende keren uitgevoerd.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
drusloos schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:11:

- Ben het eens met Geert 1976 dat het een bijzonder goed product is. Werkt allemaal zo simpel en goed.
Ik ben het daar eigenlijk helemaal niet mee Eens.

Ik heb ze sinds launch maar ben maar gematigd positief. Geluidskwaliteit is matig en de magische koppeling werkt eigenlijk ook alleen maar als je wederom hetzelfde device pakt.

Als ze eerst aan de Apple tv gehangen hebben en ik pak de volgende dag mijn iPhone dan is daar niets magisch aan. Ik moet dan gewoon naar Instellingen > BT om ze te selecteren (Of via een pull rechts boven) weg magie want dat moet met normale BT dopjes ook.

Ik zou het product een 7/10 geven. Best Apple product in jaren wat sommige roepen vind ik veel te veel credit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tsja, het gemak / de magie van de AirPods zal ook zeer sterk afhangen in de wijze waarop je ze dagelijks zoal voor gebruikt.

In mijn use case is het voor ruim 90% gebruik icm mijn iPhone X.
Gebruik de AirPods zelden tot nooit met mijn ATV en zeer sporadisch icm mijn Macbook.

Ik doe de AirPods in zodra ik de voordeur uitloop en heb instant verbinding met mijn iPhone en Spotify begint zeer vaak al automatisch verder te spelen waar ik was gebleven.
In mijn bescheiden mening is dat toch nog steeds iets magisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:03:
Tsja, het gemak / de magie van de AirPods zal ook zeer sterk afhangen in de wijze waarop je ze dagelijks zoal voor gebruikt.

In mijn use case is het voor ruim 90% gebruik icm mijn iPhone X.
Gebruik de AirPods zelden tot nooit met mijn ATV en zeer sporadisch icm mijn Macbook.

Ik doe de AirPods in zodra ik de voordeur uitloop en heb instant verbinding met mijn iPhone en Spotify begint zeer vaak al automatisch verder te spelen waar ik was gebleven.
In mijn bescheiden mening is dat toch nog steeds iets magisch.
Misschien 10 jaar geleden toen BT net uitgevonden was maar mijn huidige BT devices doen dat ook gewoon hoor.

Zet ik mijn QC35 op en hij verbind ook automatisch (Zelfs binnen. Ik hoef niet eens door de voordeur) Stap ik in de auto verbind die ook automatisch.

In beide gevallen kan ik dan ook gewoon verder waar ik gebleven was overigens maar dat zit dan ook gewoon in het OS en is niet iets unieks aan de AirPods.

Kijk voor bepaalde taken zijn de AirPods best fijn hoor en heb ik verder ook geen spijt van de aankoop maar echt zo uniek als dat het tijdens de presentatie leek is het niet gebleken.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 28-04-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:10:
[...]

Misschien 10 jaar geleden toen BT net uitgevonden was maar mijn huidige BT devices doen dat ook gewoon hoor.

Zet ik mijn QC35 op en hij verbind ook automatisch (Zelfs binnen. Ik hoef niet eens door de voordeur) Stap ik in de auto verbind die ook automatisch.

In beide gevallen kan ik dan ook gewoon verder waar ik gebleven was overigens maar dat zit dan ook gewoon in het OS en is niet iets unieks aan de AirPods.

Kijk voor bepaalde taken zijn de AirPods best fijn hoor en heb ik verder ook geen spijt van de aankoop maar echt zo uniek als dat het tijdens de presentatie leek is het niet gebleken.
Ik snap wel wat je bedoelt met dat die magie niet werkt tussen meerdere devices. Daar liep ik in het begin ook tegen aan, maar heb dat een soort van opgelost (op een dure manier). Op de scooter gebruik ik de beatsX, ook met w1chip maar vooral vanwege de in ear is het fijn dat ik her volume niet heel hard hoef te zetten om wat te horen. Met studeren en colleges bekijken gebruik ik de airpods op mijn macbook. Omdat ik die altijd daar gebruik is die magie er wel. Iemand praat tegen je, oortje uit en college stopt, weer in college gaat verder. Om nou voor ieder device een andere koptelefoon te kopen is zeker niet ideaal, danwel ongelofelijk dom. Toch heb ik nu wel plezier van alles. Echter hoop ik wel dat als over 2 jaar ik alles ga vervangen (macbook, iphone en koptelefoons, dat ik dan met 1 soort koptelefoon klaar ben zodat mijn portomonee wat voller blijft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
drusloos schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:51:
[...]

Ik snap wel wat je bedoelt met dat die magie niet werkt tussen meerdere devices. Daar liep ik in het begin ook tegen aan, maar heb dat een soort van opgelost (op een dure manier). Op de scooter gebruik ik de beatsX, ook met w1chip maar vooral vanwege de in ear is het fijn dat ik her volume niet heel hard hoef te zetten om wat te horen. Met studeren en colleges bekijken gebruik ik de airpods op mijn macbook. Omdat ik die altijd daar gebruik is die magie er wel. Iemand praat tegen je, oortje uit en college stopt, weer in college gaat verder. Om nou voor ieder device een andere koptelefoon te kopen is zeker niet ideaal, danwel ongelofelijk dom. Toch heb ik nu wel plezier van alles. Echter hoop ik wel dat als over 2 jaar ik alles ga vervangen (macbook, iphone en koptelefoons, dat ik dan met 1 soort koptelefoon klaar ben zodat mijn portomonee wat voller blijft
Haha ja das een mooie. Koop ik ff vier paar AirPods zodat je de niet aanwezige magie niet mist 8)7

Ik had van Apple gewoon verwacht dat ze dit algemene BT probleem hadden opgelost maar dat is helaas niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/6ffruyz.jpeg

[ Voor 95% gewijzigd door Donstil op 01-05-2018 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 17:15

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:06
Donstil schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:59:
[...]

Haha ja das een mooie. Koop ik ff vier paar AirPods zodat je de niet aanwezige magie niet mist 8)7

Ik had van Apple gewoon verwacht dat ze dit algemene BT probleem hadden opgelost maar dat is helaas niet het geval.
Welk algemeen BT probleem? Dat ze niet automatisch verbinden met het device dat je aan het gebruiken bent?

Voor de rest vind ik wel dat je heel snel over de andere voordelen stapt: charging case met 19 uur batterijduur en opladen via Lightning, Siri via je oordopjes, dubbele microfoon voor spraak, heel kleine footprint. Welke andere BT oordoppen voldoen daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neh dat is nooit het geval. Alleen bij grote updates zoals straks naar 12.
Deze tussen releases zijn vaak, en zeker in dit geval, meestal alleen bugfixes.
IOS is in al die jaren niet echt veranderd vandaar dat het ook redelijk stabiel is gebleven.
Het blijft eigenlijk altijd hetzelfde zo af en toe een nieuwe wallpaper, een nieuwe app of emoijies.
Met iOS 7 is het thema dacht ik veranderd naar Material net zoals bij android

iOS 11 heeft wel een nieuwe startscherm menu en snel instellingen-menu gebracht.
Dus met 12 is misschien de uitstraling weer veranderd. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 17:42
gast schreef op woensdag 25 april 2018 @ 06:57:
Toevallig heb ik dit twee weken geleden twee keer gehad. De eerste keer via de carkit van een auto, en de tweede keer met AirPods. Destijds dacht ik dat het aan de andere kant lag. Daarna eigenlijk geen problemen meer gehad.
Verder wel enorm tevreden over de AirPods: alleen moet je jezelf aanleren om te checken met welk apparaat ze verbonden zijn. Als ik met m'n laptop op stap ga, en ik heb de AirPods als laatst gebruikt op die laptop, wil hij daar nog wel eens mee verbinden.
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:06:
[...]
offtopic:
Material Design is pas een half jaar na iOS 7 gelanceerd door Google. Android 5 was de eerste versie die het had, en die kwam een jaar na iOS 7 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theblindman schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:01:

[...]

Material Design is pas een half jaar na iOS 7 gelanceerd door Google. Android 5 was de eerste versie die het had, en die kwam een jaar na iOS 7 uit :)
Ff nagezocht wat blijkt? iOS heeft geen Material Design maar Flat Design vanaf iOS 7
Android heeft Material Design vanaf versie 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:06:
[...]

Neh dat is nooit het geval. Alleen bij grote updates zoals straks naar 12.
Deze tussen releases zijn vaak, en zeker in dit geval, meestal alleen bugfixes.
IOS is in al die jaren niet echt veranderd vandaar dat het ook redelijk stabiel is gebleven.
Het blijft eigenlijk altijd hetzelfde zo af en toe een nieuwe wallpaper, een nieuwe app of emoijies.

iOS 11 heeft wel een nieuwe startscherm menu en snel instellingen-menu gebracht.
Dus met 12 is misschien de uitstraling weer veranderd. Wie weet.
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:44:
[...]

Ff nagezocht wat blijkt? iOS heeft geen Material Design maar Flat Design vanaf iOS 7 sept 2013
Android heeft Material Design vanaf versie 5 nov 2014
Je quote hoort aan jezelf ipv theblindman ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 02-05-2018 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Volkan1984 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:35:
Welk algemeen BT probleem? Dat ze niet automatisch verbinden met het device dat je aan het gebruiken bent?
Ja o.a. Maar ook het bereik. Dat zou beter moeten zijn met W1/W2 maar ik merk daar persoonlijk niets van.
Volkan1984 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:35:
Voor de rest vind ik wel dat je heel snel over de andere voordelen stapt: charging case met 19 uur batterijduur en opladen via Lightning, Siri via je oordopjes, dubbele microfoon voor spraak, heel kleine footprint. Welke andere BT oordoppen voldoen daaraan?
19 uur? Ik ben al aan mijn tweede set bezig maar dat haal ik niet hoor.

Sommige van jouw “voordelen” (Siri wat brak werkt, opladen met lightning) kun je ook net zo makkelijk als nadeel neer zetten. Alleen de kleine footprint is echt een voordeel, dat kost echter wel weer geluidskwaliteit wat dan weer jammer is.
theblindman schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:01:
offtopic:
Flat design van iOS 7.0 en Material Design van Android 5.0 zijn niet hetzelfde. Android was voor iOS 7.0 al vlakker.

iOS 7.0 was zelfs erg laat ik de Flat trend. Dat was in de design wereld al veel langer relevant.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 02-05-2018 18:40 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 44 Laatste