[verwijderd]
[ Voor 109% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
[ Voor 109% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:05 ]
Die icons met het infaden zie ik dus nauwelijks tot helemaal niet meer nu met 11.3, dit i.t.t. voorheen.kevinkrs schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:30:
[...]
Merk van het unlocken geen verschil, er is wel een nieuwe animaties met de icons die infaden bij het unlocken. Je recente apps animatie is ook flink versnelt. Ik heb nog steeds hickups hier en daar tho.
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 30-03-2018 08:40 ]
Ik kreeg gisteravond laat op de iPhone toch een update van 2,18GB aangeboden. Op de iPad zit ik er nog op te wachten...Mar.tin schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:36:
[...]
Als het goed is is de laatste Béta de zelfde build als de release..
Wil je dus uit de béta's, dan moet je even een restore doen (volgens mij)
Maargoed, met de zelfde versie is het niet zo'n probleem, behalve dan dat een béta build ooit verloopt meende ik
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is vreemd want dit is doorgaans wel hoe het werkt. Laatste beta > profiel verwijderen > normale versie ontvangen, al sinds het begin dat ze met profielen begonnen. Ook nu weer (net getest).Hackus schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:30:
Ik heb met actief Beta profiel nog nooit een FR versie ontvangen. Ook nooit meegemaakt dat een Beta Profiel verwijderen dit weergaf. Een Beta versie is bij mij ook nooit verdwenen (nu dus iOS11.3) De toestellen met Beta Profiel krijgen zover ik meemaak pas weer iOS 11.4 beta bij volgende release. Je kunt altijd via IPSW de volle iOS 11.3 instellen en later je Beta Profiel weer instellen. Op naar 11.4
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als je goed kijkt, zie je dat de iconen terug bouncen.Geert1976 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:37:
[...]
Die icons met het infaden zie ik dus nauwelijks tot helemaal niet meer nu met 11.3, dit i.t.t. voorheen.
En hopelijk blijft dat ook zo, die unlock animaties van de iPhone X vind/vond ik persoonlijk het meest irritante van de telefoon.
Ik heb ook nooit het echte nut (toegevoegde waarde) begrepen van die lange unlock animaties die je overduidelijk zag in iOS 11.0
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nice, dat heb ik zonet met Facebook gedaan, maar denk niet dat ik het zo snel met Apple zal doenRonwiel schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:51:
Goede ontwikkeling. Apple maakt het deze zomer mogelijk om alle data van je Apple ID te downloaden en Apple ID permanent te verwijderen!
https://www.macrumors.com...evamped-apple-id-website/
[ Voor 22% gewijzigd door Menesis op 30-03-2018 21:22 ]
Mixed Reality dev
En je oudere reviews, en wat zegt Apple ?Splinter Cell schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:49:
Gisteren vijf reviews geschreven in de App Store. Vanochtend stonden ze er NIET op, toen een uurtje later gekeken, toen opeens wel. En nu zijn ze weer opeens weg.
Dit gekloot met die reviews gaat al maanden zo. Had gehoopt dat dit met iOS 11.3 eindelijk eens gefixed zou zijn...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sommigen reviews blijven wel staan. Als je inlogt kun je je beoordelingen beheren/verwijderen. Eenmaal een review geschreven, dan staat hij daar wel bij. Dagje er overheen laten gaan, en hij is weg daar.
[ Voor 62% gewijzigd door dennis_rsb op 31-03-2018 08:54 ]
Ik heb ook een 6s en nooit issues, wel ~1,5 a 2 jaar geleden, toen hebben ze mijn accu vervangen (issues dat ie spontaan uit ging bij 30% accu). Is jou accu überhaupt ooit eens vervangen? Het scheen een algemene issue te zijn voor een batch 6s (waaronder die van mij ook viel).dennis_rsb schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 08:33:
Damn, net schakelde mijn 6s zich spontaan uit. Kreeg hem met moeite weer aan. Dit heb ik in die twee jaar nog nooit gehad. Ik wijt het aan 11.3. Ik heb hem via itunes geupdate. Ik kan wel hem schoon installeren, maar om nu elke updAte via dfu clean te installen is ook zowat.
Dit soort grappen kom ik tegen in de logs https://imgur.com/a/SaUHM en kreeg ook met meldingen met low battery terwijl de accu nog circa 50% vol was..
Twijfel of ik terug nu t nog kan naar 11.2.6 of een clean install toch maar van 11.3. Want ik vrees dat dit probleem niet de laatste keer is. De accu zuigt trouwens rap leeg, onder 11.2.6 ook al. Daarvoor ging het best goed een paar deltaversies van iOS 11.
Edit: https://imgur.com/a/b8Kte ah de telefoon kon blijkbaar de stroompiek niet aan. Toch vreemd dat ik hier normaal nooit last van had dan. Wat denken jullie? Capaciteit is 85% onder iOS 11 gaat de batterij snel leeg (onder sommige versies van ios 11) onder iOS was het goed. En 85% capiciteit en rond de 500 cycles is toch nog prima?
Nee m'n accu is nooit vervangen. Hij zat ook niet bij die foute batch dacht ik. Maar dan nog hij geeft 85% capaciteit nog aan. 1,5 dag nadat 11.3 er op staat krijg ik dit soort grappen. Daarvoor nog nooit. Dat is imo geen toeval. Ik zit er aan te denken om toch 11.3 volledig schoon te installeren. Kan wel terug naar 11.2.6 maar dan krijg je weer elke keer die meldingen dat er een update klaar staat. Daarnaast is het ook uitstel van executie.iMars schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:05:
[...]
Ik heb ook een 6s en nooit issues, wel ~1,5 a 2 jaar geleden, toen hebben ze mijn accu vervangen (issues dat ie spontaan uit ging bij 30% accu). Is jou accu überhaupt ooit eens vervangen? Het scheen een algemene issue te zijn voor een batch 6s (waaronder die van mij ook viel).
[ Voor 28% gewijzigd door dennis_rsb op 31-03-2018 11:15 ]
Dat is vervelend, Ik heb een Duits account en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook al hoor ik soms niet van meldingen. Ik weet wel dat ze strenger zijn met reviews (qua controle). Maar nogal onfatsoenlijk om niet te reageren.Splinter Cell schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:12:
[...]
Sommigen reviews blijven wel staan. Als je inlogt kun je je beoordelingen beheren/verwijderen. Eenmaal een review geschreven, dan staat hij daar wel bij. Dagje er overheen laten gaan, en hij is weg daar.
Apple Nederland zegt doodleuk, ga maar naar deze website:
https://www.apple.com/feedback/
Ook al tig keer doorgeven.
Zorg dat de laadingang droog en schoon is van stof etc. Gebruikt org./MFI laadsysteem en leg je toestel (ook na update) aan lader en druk home en powerbutton tot Apple teken verschijnt.(en lekker laten laden tot ruim 30min na 100% lading) Helpt dit alles niet zou ik Apple support contacten. (of de shop waar je het toestel hebt gekocht)dennis_rsb schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:07:
[...]
Nee m'n accu is nooit vervangen. Hij zat ook niet bij die foute batch dacht ik. Maar dan nog hij geeft 85% capaciteit nog aan. 1,5 dag nadat 11.3 er op staat krijg ik dit soort grappen. Daarvoor nog nooit. Dat is imo geen toeval. Ik zit er aan te denken om toch 11.3 volledig schoon te installeren. Kan wel terug naar 11.2.6 maar dan krijg je weer elke keer die meldingen dat er een update klaar staat. Daarnaast is het ook uitstel van executie.
Ja dat kan ik allemaal wel doen, maar waarom is het net nu? 1,5 dag na iOS 11.3. Daarvoor heb ik dit issue echt nog nooit gehad. Maar wat ik toch ga doen is nu 11.3 er op zetten zonder backup. (Via DFU) terug naar 11.2.6 ga ik niet doen. Is toch uitstel. Misschien was het een incidentje, maar ik betwijfel het. Maar clean install. En zal inderdaad ook dan gelijk een power+homebutton als ie laad. En stof haal ik er ook regelmatig uit.Hackus schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:11:
[...]
Zorg dat de laadingang droog en schoon is van stof etc. Gebruikt org./MFI laadsysteem en leg je toestel (ook na update) aan lader en druk home en powerbutton tot Apple teken verschijnt.(en lekker laten laden tot ruim 30min na 100% lading) Helpt dit alles niet zou ik Apple support contacten. (of de shop waar je het toestel hebt gekocht)
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 31-03-2018 12:05 ]
Ik ben ook blij op een puntje na: de tekstinvoer in Safari. Die blijft steeds hangen als ik backspace. En dan rustig ook een paar seconden. Super irritant. Alleen in Safari. Precies een app die je niet kan herinstalleren ofzoGeert1976 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:40:
ik ben echt meer dan tevreden over iOS 11.3 (qua snelheid, RAM management, multi tasking en smoothness) op mijn iPhone X.
Het komt al zeer dicht in de buurt van iOS 10.3 van afgelopen jaar op de iPhone 7. Imho, iOS 10.3 was 1 van de beste OS'en op een iPhone ( 7 in dit geval) sinds jaren.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
gebruik zelf al enige tijd SwiftKey. Werkt als 'n tietWhatsappHack schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:49:
[...]
Ik ben ook blij op een puntje na: de tekstinvoer in Safari. Die blijft steeds hangen als ik backspace. En dan rustig ook een paar seconden. Super irritant. Alleen in Safari. Precies een app die je niet kan herinstalleren ofzo
Al specifieke voordelen of andere bijzonderheden opgemerkt?dennis_rsb schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 14:56:
Heb daarstraks gewoon 11.3 clean via DFU geinstalleerd. Ik dacht wat boeit mij het. Het geeft mij een beter gevoel en dan sluit ik in elk geval softwareconflicten grotendeels uit mocht het weer eens gebeuren. Daarnaast kan ik dan weer eens selectief kijken welke apps ik daadwerkelijk wil hebben (dus ook met regelmaat gebruik)
Ik heb het idee dat de animaties op iphone X sneller lopen dan bij eerdere versies. Met name programma's afsluiten krijg ik het idee dat de animaties sneller verlopen en daardoor gevoelsmatig ook vloeiender.Geert1976 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:40:
ik ben echt meer dan tevreden over iOS 11.3 (qua snelheid, RAM management, multi tasking en smoothness) op mijn iPhone X.
Het komt al zeer dicht in de buurt van iOS 10.3 van afgelopen jaar op de iPhone 7. Imho, iOS 10.3 was 1 van de beste OS'en op een iPhone ( 7 in dit geval) sinds jaren.
Dat het wat opgeruimder is haha. Qua soepelheid merk ik niet zeer veel verschil (hij was al super snel) Kijk het kan toeval geweest zijn natuurlijk dat hij die batterijmeldingen gaf, maar ik heb het onder 11.2.6 en alle versies daarvoor nooit gehad. En aangezien mijn capaciteit van de accu 85% is, ga ik er vanuit dat het een bug is. Dit kan zowel in iOS 11.3 zitten, of in combi met andere software op mijn telefoon. Dus zekere voor het onzekere genomen 11.3 er op geknald clean. Niet dat ik er zo'n zin in heb, maar eigenlijk is het best rap gebeurd.dafmay schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:34:
[...]
Al specifieke voordelen of andere bijzonderheden opgemerkt?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hier op mijn 8 ook iOS11.3 en dik tevreden. (beta op SE en 7)OosterF schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:26:
Erg content met deze update. Meest soepele iOS 11 ervaring so far. Ook erg tevreden over de batterijduur. Het enige aandachtspuntje is dat Safari plotseling niet meer mijn gebruikersnaam en wachtwoord automatisch invult bij websites. Hebben jullie dit probleem ook?
Hebben ze expres gedaan, voor de veiligheid.OosterF schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:26:
Erg content met deze update. Meest soepele iOS 11 ervaring so far. Ook erg tevreden over de batterijduur. Het enige aandachtspuntje is dat Safari plotseling niet meer mijn gebruikersnaam en wachtwoord automatisch invult bij websites. Hebben jullie dit probleem ook?
By design maar idd vervelend.OosterF schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:26:
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Wat is je batterij % ?rinkel schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:12:
Mijn batterij is behoorlijk slecht.
Ergerde me al tijden aan de slome telefoon, echt niet vooruit te branden.
Na de update weer lekker vlot, tot een restart, weer zo sloom. Gelukkig nu die functie uit kunnen zetten.
Ik heb liever een telefoon die vlot is (maar snel leeg) dan een slome.
(iPhone 6)
79%, valt wel een paar keer per dag uit.Hackus schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:14:
[...]
Wat is je batterij % ?
Misschien je batterij eens laten vervangen bij Apple a €29,95
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
HomePod stereo ook, maar vereist een firmware update voor de HomePod helaas.Geert1976 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:38:
iCloud Messages is terug in de 1ste beta (DP) van 11.4
ow dat is zeer mooi! zeker voor mensen die er 2 hebben staan uiteraard.MelvinW schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:41:
[...]
HomePod stereo ook, maar vereist een firmware update voor de HomePod helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 02-04-2018 19:43 ]
En straks weer weg in beta 4 of zoGeert1976 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:38:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bing
[ Voor 3% gewijzigd door s0kkie op 02-04-2018 20:58 ]
Precies. Niet dot release waardig.s0kkie schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:26:
Deze kon net zo goed 11.3.1 zijn want het is in principe alleen kleine paar kleine fixes lol
iMessage in the Cloud was al niet weg uit de bèta’s. Heeft alleen Final niet gehaald zo lijkt het, opzich goed want het is nog behoorlijk beta.Geert1976 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:38:
Nais. Ik wacht met smart op officiële stereo support. Dan koop ik een bij.Geert1976 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:42:
[...]
ow dat is zeer mooi! zeker voor mensen die er 2 hebben staan uiteraard.
Nu nog Spotify toestaan (nee, geen AirPlay) en het wordt een interessant alternatief voor Sonos
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 02-04-2018 20:47 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Sluuz op 03-04-2018 08:26 ]
PSN: Sluuz
Oh die heb ik echt al een paar weken staan boven in, maar ik kreeg ook afgelopen weekend de carrier update binnenSluuz schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:26:
Krijg net een carrierupdate binnen (Vodafone) waarna de menubar "Vodafone Wi-Fi" als carrier aangeeft...hmmm
Versie: vf_nl 32.1
Vodafone thuis gebruiker ?Sluuz schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:26:
Krijg net een carrierupdate binnen (Vodafone) waarna de menubar "Vodafone Wi-Fi" als carrier aangeeft...hmmm
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Is dit niet zo wanneer je bellen via Wi-Fi aan hebt staan? Ik had het ook aan staan en dan staat er ook Wi-Fi boven in.. Na het uitzetten was 'ie weer weg. Voor de update naar 11.3 trouwens al.Sluuz schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:26:
11.4 zou wel die Classkit hebben en soort shared user iPad functie? Misschien moet hij het even op een iPad testen?
Mixed Reality dev
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik heb de carrierupdate nog niet eens gehad om visual voicemail te krijgen. Maar blijkbaar hoef ik daar niet heel rouwig om te zijn, als ik jouw ervaring zo lees..martijnmartijn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:49:
Heeft iemand Visual Voicemail (i.c.m. KPN en 11.3) al werkend gekregen? Ik krijg de foutmelding: Serverfout. Nadat ik mijn Voicemail wachtwoord probeer aan te passen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Opnieuw opstarten helpt, maar inderdaad tot nu toe heb je er nog niets aan.jasjenl schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:01:
[...]
Ik heb de carrierupdate nog niet eens gehad om visual voicemail te krijgen. Maar blijkbaar hoef ik daar niet heel rouwig om te zijn, als ik jouw ervaring zo lees..
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Wat bedoel met standaard achtergronden? Gewoon het hoofdscherm met apps?drusloos schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:41:
Bij elke versie van ios die ik op mijn 7+ heb sinds november 2016 dat ik hem heb loopt het scrollen door de standaard achtergronden van apple niet soepel. Er zit een hapering in die er maar niet uit gaat. Niet dat het erg is, maar elke versie ben ik benieuwd of dit weg is, maar ook 11.4 gaat dit (nog) niet verhelpen
Als je naar instellingen gaat, en dan achtergrond --> kies nieuwe achtergrond --> stilstaand: als je hier dan doorheen scrolt dan blijft het haperenSplinter Cell schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:39:
[...]
Wat bedoel met standaard achtergronden? Gewoon het hoofdscherm met apps?
Dat met die happering, vind ik met name terug, als je snel scrolt in bijvoorbeeld De Telegraaf of NOS app. Waar veel foto's zijn.
Als je gewoon de website bezoekt in Safari, gaat het scrollen wel snel en soepel.
[ Voor 7% gewijzigd door Untouchablezz20 op 07-04-2018 22:13 ]
Ik heb hetzelfde gehad met mijn Iphone 6S, dit werd op een of andere manier veroorzaakt door de ING app widget, toen ik deze uitgezet heb was het probleem opgelost.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:11:
Enig idee hoe het komt dat er geen klok en notificaties zichtbaar zijn op het vergrendelscherm? Alleen op te lossen door een herstart.
Het betreft een iPhone SE op 11.3
[afbeelding]
Gewoon je feedback hier dumpen:drusloos schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:23:
[...]
Als je naar instellingen gaat, en dan achtergrond --> kies nieuwe achtergrond --> stilstaand: als je hier dan doorheen scrolt dan blijft het haperen
Heb ik ook gehad en komt idd door de ING widget.Laank schreef op zondag 8 april 2018 @ 10:11:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad met mijn Iphone 6S, dit werd op een of andere manier veroorzaakt door de ING app widget, toen ik deze uitgezet heb was het probleem opgelost.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Welkom in 2014Yucko schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:25:
grappig, ik kan vanaf mijn iPad de hotspot functie van mijn iPhone selecteren en aanzetten
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 08-04-2018 14:36 ]
Ik snap dat hotspot functionaliteit an sich niets nieuws is, maar voor mij is dat wanneer de functionaliteit op je iPhone uitstaat en je deze toch kan aanzetten vanuit je iPad (dus zonder je telefoon ter hand te nemen) wel iets wat ik nog niet eerder gezien had.
[ Voor 42% gewijzigd door Yucko op 08-04-2018 15:15 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Een mooie zondag toch wanneer je iets leert? Het zit in continuïteit sinds iOS 8.0 (en de OSX van dat jaar). Het werkt via iCloud.Yucko schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:08:
[...]
Ik snap dat hotspot functionaliteit an sich niets nieuws is, maar voor mij is dat wanneer de functionaliteit op je iPhone uitstaat en je deze toch kan aanzetten vanuit je iPad (dus zonder je telefoon ter hand te nemen) wel iets wat ik nog niet eerder gezien had.
Het zou dus moeten werken ootb? Met iCloud aan? Het werkt bij/lukt mij nietDonstil schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:02:
[...]
Een mooie zondag toch wanneer je iets leert? Het zit in continuïteit sinds iOS 8.0 (en de OSX van dat jaar). Het werkt via iCloud.
Is inderdaad erg handig
Ootb?Hulliee schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:06:
[...]
Het zou dus moeten werken ootb? Met iCloud aan? Het werkt bij/lukt mij niet
[ Voor 74% gewijzigd door Tsunami op 08-04-2018 18:35 ]
Je moet ook niet je device uitlenen met je iCloud id ingelogd.4POX schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:15:
Wat haat ik die iCloud functie.
Leen je iemand even je iPad uit. Iemand die internet verslaafd is. En die kan zomaar de internet sharing op je iPhone aanzetten. Zelfs als ik die functie heb uitgezet. ja. uitgezet.
Je moet ook niet je device uitlenen met je iCloud id ingelogd.4POX schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:15:
Wat haat ik die iCloud functie.
Leen je iemand even je iPad uit. Iemand die internet verslaafd is. En die kan zomaar de internet sharing op je iPhone aanzetten. Zelfs als ik die functie heb uitgezet. ja. uitgezet.
Ook op oude(re) apparaten. Zie je eigen link bijvoorbeeld. Vanaf iPhone 5 welke inmiddels al weer bijna 6 jaar oud is.Tsunami schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:28:
@Hulliee Bluetooth moet ook aan staan op beide apparaten. En het werkt alleen op nieuwere apparaten.
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 08-04-2018 18:36 ]
Pffff... inderdaad nooit een persoonlijk apparaat als een iPad uitlenen. Of je moet ‘m eerst een factory reset hebben gedaan....Donstil schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:33:
[...]
Je moet ook niet je device uitlenen met je iCloud id ingelogd.
Verder zie je nog steeds gewoon of de functie actief is op je iPhone en kan je het daar op elk moment annuleren.
[...]
Je moet ook niet je device uitlenen met je iCloud id ingelogd.
Verder zie je nog steeds gewoon of de functie actief is op je iPhone en kan je het daar op elk moment annuleren.
[...]
Ook op oude(re) apparaten. Zie je eigen link bijvoorbeeld. Vanaf iPhone 5 welke inmiddels al weer bijna 6 jaar oud is.
ja, ben overgestapt van het Samsung kamp afgelopen jaar dus moet dit soort handige functies gaandeweg ontdekken 😃Donstil schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:02:
[...]
Een mooie zondag toch wanneer je iets leert? Het zit in continuïteit sinds iOS 8.0 (en de OSX van dat jaar). Het werkt via iCloud.
Is inderdaad erg handig
Ja je kunt het overdrijven maar het punt zelf is natuurlijk wel valide. Je moet iemand wel heel erg vertrouwen wil je een persoonlijk ding als je ICloud ID ingelogd laten.meesje schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:59:
[...]
Pffff... inderdaad nooit een persoonlijk apparaat als een iPad uitlenen. Of je moet ‘m eerst een factory reset hebben gedaan....
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
[ Voor 23% gewijzigd door Mel33 op 09-04-2018 09:36 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Merkte hetzelfde. CPU X gaf aan dat hij nu constant op max frequentie draait, dus geen throttling meer. Snelheid boost dus te wijten aan niet meer terugklokken. Dus de positieve ervaring is om weer terug te zijn waar we eerst warenMichael Knight schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:56:
Zo.. 11.3 werkt heerlijk op mijn 6S Plus. Draaide nog 11.2.1 omdat ik geen verdere problemen had, maar mijn snelheid is flink verbeterd, merk ik nu.
Snellere animaties, sneller starten van apps en algehele respons is prima te noemen. Ik krijg flashbacks naar 9.x destijds.
Divide and conquer.
Dat is helaas niet te zien, als het goed is heb je echter wel een mailtje gehad van Apple dat ze de extra 15% gestort hebben. Deze mail heb ik op 28 maart ontvangen.iAmRenzo schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:16:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de transacties van giftcards in te zien? Ik kan in de appstore en dergelijke wel de uitgaven bekijken maar niet de "inkomsten".
Ik heb onlangs bij de Albert Heijn online een kaart gekocht (100 euro). Door een storing kwam de 15% extra later. De Albert Heijn zegt nu dat die automatisch is bijgevoegd maar ik herken het zo aan het bedrag niet.
Ik weet niet meer wat het startsaldo was, er zijn uitgaves geweest...
Ja, dat is dus het gekke: die heb ik niet gehad. En het saldo is gestort? Of kreeg je een redeemcode?Tales schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:17:
Dat is helaas niet te zien, als het goed is heb je echter wel een mailtje gehad van Apple dat ze de extra 15% gestort hebben. Deze mail heb ik op 28 maart ontvangen.
Dat is toch na te rekenen via reportaproblem.apple.com?iAmRenzo schreef op maandag 9 april 2018 @ 18:24:
[...]
Ja, dat is dus het gekke: die heb ik niet gehad. En het saldo is gestort? Of kreeg je een redeemcode?
Hoe dan? Ik weet niet wat mijn saldo was toen ik de kaart er aan toe voegde.WhatsappHack schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:24:
Dat is toch na te rekenen via reportaproblem.apple.com?![]()
Als je weet op welke datum je de kaart hebt toegevoegd tenminste.
Dat weet Apple weliAmRenzo schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:29:
[...]
Hoe dan? Ik weet niet wat mijn saldo was toen ik de kaart er aan toe voegde.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq