[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 32 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
@The Inquisitor

Dat is zeker flink frustrerend en ook jammer dat Apple geen oplossing biedt.

Het lijkt mij wellicht softwarematig te zijn. Indien een kwestie van calibratie en je hebt deze stap reeds gedaan, dan zou ik zelf nog denken aan mogelijkheden :

- clean install via iTunes en ipsw file. Een hoop gedoe waar je natuurlijk niet op zit te wachten
- welke iOS versie draai je...11.1? Dan zou je kunnen overwegen (tijdelijk) over te stappen op het Beta programma 11.2 om te kijken of het probleem er dan ook nog is.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Hackus schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:27:
In sommige gevallen lijkt de YouTube App in iOS11 een probleem te zijn mbt batterij leeg trekken.
YouTube werkt aan een oplossing hiervoor
iOS 11 battery life problems?

[...]
Misschien, maar einde van de week Thanksgiving etc. verwacht wel snel 11.2 PR trouwens
Apple ramt wel flink door met die updates merk ik :P Maar 11.2 kan mij maar niet snel genoeg uitkomen.

Ook een bug met whatsapp trouwens? Als je een bericht verstuurd of een aantal, dat je toetsenbord soms even blauw flikkert? Erg irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@kevinkrs , Nope. alleen dat soms dat (taaltoestenbord) overgaat naar volgende waar je mee Appt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTom92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 20:53
kevinkrs schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:42:
[...]

Apple ramt wel flink door met die updates merk ik :P Maar 11.2 kan mij maar niet snel genoeg uitkomen.

Ook een bug met whatsapp trouwens? Als je een bericht verstuurd of een aantal, dat je toetsenbord soms even blauw flikkert? Erg irritant...
Ik kan bevestigen dat dit in de nieuwste public beta-update niet meer is. Had er ook 'last' van maar update naar public 11.2 beta 4 niet meer.

Vond het niet erg vervelend, dacht dat ze het expres hadden gedaan :9

[ Voor 8% gewijzigd door TweakTom92 op 20-11-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

TweakTom92 schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:38:
[...]

Ik kan bevestigen dat dit in de nieuwste public beta-update niet meer is. Had er ook 'last' van maar update naar public 11.2 beta 4 niet meer.

Vond het niet erg vervelend, dacht dat ze het expres hadden gedaan :9
wat is het verschil met Dev Beta4 dan ?
kev geeft namelijk in veel berichten aan dat hij Dev. gebruiker is

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 20-11-2017 21:12 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Komt het voor dat de update van ios vastloopt? Of gaat het altijd goed. Zoja kan je dan het probleem easy fixen door hem aan itunes oid te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hallo iedereen,

Sinds de update van IOS 11 ondervindt mijn partner dat haar batterij rapper plat is??
Kan dat kloppen en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tennisbal schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:15:
Komt het voor dat de update van ios vastloopt? Of gaat het altijd goed. Zoja kan je dan het probleem easy fixen door hem aan itunes oid te hangen?
Nog nooit meegemaakt. maar je draait nu al op 11 zei je eerder. Ook een 35mb update kan even duren, geduld
en je automatische schermslot uitzetten. zorg dat je aan de lader bent aangesloten of op 60-70% batterij zit bij WiFi update. grote updates via iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45
The Inquisitor schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:53:
Mijn accu doet weer flink verneukt, soms gaat het zo:

Uit werk 55% > half uur fietsen > pak telefoon thuis "batterijniveai is laag", huh, ineens 11%. Loop naar mijn voordeur toe, met telefoon nog in mijn hand, flikkert dat ding uit en geeft het icoon dat ik een netsnoer moet aansluiten.

Eenmaal thuis, stop lightning kabel erin: telefoon gaat aan en heeft... jawel ruim 55%. Erg irritant. Ik snap dat dit een calibratie issue is, maar ik krijg het nog niet weggewerkt.

Volledig opladen, volledig ontladen, in stopcontact na volledig opladen laten zitten, soft reset, soft reset tijdens opladen, soft reset nadat 100% is opgeladen en wachten tot 100% na reboot.... en een combinatie daar heb ik al geprobeerd. Iemand een betere methode voor een goede calibratie buiten een hard reset?

Edit: dit gebeurt gelukkig niet elke dag, maar de laatste 20% zijn zéér onbetrouwbaar en gaat vaak van 20 naar 11, dit was een aantal maanden geleden niet.
Edit 2: ik heb contact gehad met Apple support, ze hebben wat metingen gedaan, maar er zou niets mis moeten zijn met de accu (op afstand). Ik kwam ook niet in aanmerking voor vervanging.
Sinds iOS11 heb ik ook problemen met mijn batterij op iPhone 6. Nooit problemen gehad tot na de update van iOS11.

Daarna is mijn telefoon zeer onstabiel onder de 20 procent. Valt elke keer uit en als je hem oplaad dan is hij binnen paar seconden weer op 50 procent.

Heel raar, maar jou verhaal en die van mij zijn niet de enige die ik hoor over de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
grote_oever schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:23:
[...]

Sinds iOS11 heb ik ook problemen met mijn batterij op iPhone 6. Nooit problemen gehad tot na de update van iOS11.

Daarna is mijn telefoon zeer onstabiel onder de 20 procent. Valt elke keer uit en als je hem oplaad dan is hij binnen paar seconden weer op 50 procent.

Heel raar, maar jou verhaal en die van mij zijn niet de enige die ik hoor over de batterij.
Hier het zelfde probleem eigenlijk. Zowel de iphone van mij en van mijn partner.
Zelfs als we hem niet gebruiken!! zie we de volgende dag dat die gezakt is.

Ook nog ondervonden dat de wifi van zelf weer verbinding zoekt! Ook al hebben we hem uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Sinds laatste update heb ik regelmatig dat apps crashen en ik terug op beginscherm ben, willekeurige apps, op willekeurige momenten. Zit toch iets niet helemaal lekker in de laatste update denk ik, echt nog nooit last van gehad.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Misschien een andere vraag dat hier wel past.

Komen jullie dit ook tegen als je u wifi uitschakelt dat die van zelf weer verbinding maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Deefje85 schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:32[/message]:[/b]
Komen jullie dit ook tegen als je u wifi uitschakelt dat die van zelf weer verbinding maakt?
Heb je al eens gegoogled op 'IOS 11 wifi uitschakelen'?

[ Voor 15% gewijzigd door burne op 20-11-2017 23:38 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
burne schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:36:
[...]

Heb je al eens gegoogled op 'IOS 11 wifi uitschakelen'?
Je moet het blijkbaar doen via de instellingen en als je het doet via het snelmenu staat die dus niet 100% uitgeschakeld. :)

raar systeem geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Hackus schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:21:
[...]

Nog nooit meegemaakt. maar je draait nu al op 11 zei je eerder. Ook een 35mb update kan even duren, geduld
en je automatische schermslot uitzetten. zorg dat je aan de lader bent aangesloten of op 60-70% batterij zit bij WiFi update. grote updates via iTunes
Draai de nieuwste al, maar vroeg het mij meer af. Ik merk dat mijn telefoon te belangrijk is om echt een update probleem vastloper te krijgen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Best handig. Iedere dag zit ik tijdens de lunch in de kantine (duh!) en daar heb ik een restje wifi wat traag en onbetrouwbaar is. Dus ik zet wifi even 'uit' en gebruik 4G. Als ik later terugloop naar m'n werkplek maakt m'n telefoon vanzelf weer contact met wifi.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:29:
Sinds laatste update heb ik regelmatig dat apps crashen en ik terug op beginscherm ben, willekeurige apps, op willekeurige momenten. Zit toch iets niet helemaal lekker in de laatste update denk ik, echt nog nooit last van gehad.
VPN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Martinusz oa SE lopen prima hier, alleen kleine eerder aangegeven ding. Ik weet wel dat veel e-mail Apps, youtube en Appstore niet (goed) werken samen met VPN Apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
@TweakTom92 Vond het altijd zo goedkoop overkomen, maar ik ben blij dat ze het opgelost hebben

@Hackus Ik heb altijd dev builds gebruikt (Ik heb een Apple Developers Account) Laatste keer heb ik de public beta geprobeerd. Merkte dat daar nog wat problemen waren betreft bug etc. Dus weer snel overgestapt naar 11.1.2 ik vermoed dat 11.2 toch al snel uitkomt hehe ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:15:
@Martinusz oa SE lopen prima hier, alleen kleine eerder aangegeven ding. Ik weet wel dat veel e-mail Apps, youtube en Appstore niet (goed) werken samen met VPN Apps
Ik heb dit ook nog niet eerder gehad met mijn SE, lijkt alsof de app dan vastloopt en dan springt ie terug naar beginscherm. ik hou het ff in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevii23
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-08 21:05
Heb je al een oplossing voor je missende klok en notificaties? Ik blijf er maar last van houden.. Had gehoopt dat de updates van afgelopen weken het zouden verhelpen, maar dat doet het dus niet. Sinds de release moet ik elke dag mijn telefoon minimaal 1x resetten.

Afgelopen week alle mogelijke resets gedaan (fabrieksinstellingen, netwerkinstellingen, uit/aan, etc), maar niets helpt :( Online valt er ook niet heel veel over te vinden behalve dat mensen er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Niet zeker of dit binnen de scope van het topic valt, maar toch een poging: bij T-Mobile weet ik dat je geen 2G meer kunt forceren. Hoe is dat bij Vodafone en KPN, kan het daar nog wel? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MensionXL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:15:
Niet zeker of dit binnen de scope van het topic valt, maar toch een poging: bij T-Mobile weet ik dat je geen 2G meer kunt forceren. Hoe is dat bij Vodafone en KPN, kan het daar nog wel? :)
Heeft je vraag relevantie met iOS11 ?
Anders kun je beter een los topic aanmaken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iPhone X en mijn vriendin een 8 Plus. Beide natuurlijk iOS 11. Beide maken we fotos in HEIF. Maar als we deze naar elkaar sturen via iMessage of AirDrop worden het toch JPEG. Is er een manier om dit toch HEIF te laten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hackus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:22:
[...]

Heeft je vraag relevantie met iOS11 ?
Anders kun je beter een los topic aanmaken denk ik
Ja, op voorgaande iOS kon dit zonde problemen, maar hoe is dat met iOS11? Kan iemand met KPN of Vodafone dit eens checken? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MensionXL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:28:
[...]

Ja, op voorgaande iOS kon dit zonde problemen, maar hoe is dat met iOS11? Kan iemand met KPN of Vodafone dit eens checken? :)
2G-3G-LTE word hier aangegeven bij KPN op SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik kan alleen 4G aan en uitzetten, iPhone SE Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Kevii23 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:15:
[...]

Heb je al een oplossing voor je missende klok en notificaties? Ik blijf er maar last van houden.. Had gehoopt dat de updates van afgelopen weken het zouden verhelpen, maar dat doet het dus niet. Sinds de release moet ik elke dag mijn telefoon minimaal 1x resetten.

Afgelopen week alle mogelijke resets gedaan (fabrieksinstellingen, netwerkinstellingen, uit/aan, etc), maar niets helpt :( Online valt er ook niet heel veel over te vinden behalve dat mensen er last van hebben.
Moet eerlijk toegeven dat ik het maar 1x heb gehad op iOS 11.0.0 en vervolgens nooit meer. Dat was met een recovery-install via iTunes. Inmiddels heb ik een schone installatie gedaan al maakt dat qua bugs niet eens veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Ik word sinds iOS 11 wel een beetje gek van de muziekspeler. Zodra ik in de auto zit verbind ie automatisch via Bluetooth en komt direct de muziekspeler op het lockscreen die continue "laden" aangeeft. Nu is dat allemaal niet zo'n ramp, zodra ik Spotify of de gewone muziek-app gebruik gaat het prima, maar zodra ik muziek wil afspelen vanaf mijn camera-roll of vanuit Whatsapp (ik neem regelmatig repetities van mijn band op en dat wil ik gewoon terug kunnen luisteren) freezed het beeld en geluid ongeveer elke seconde. Volgens mij probeert die muziek-app ergens verbinding mee te maken, ik vermoed Apple Music, waardoor dat elke keer voorrang krijgt op andere media. Als ik dan de muziek-app een aantal keer force close en de bluetooth een keer uit en aan zet werkt het vaak wel, maar dat is wel hit or miss.

Ik heb Apple Music al uitgezet (gebruik ik niet) maar hij blijft proberen érgens verbinding mee te maken. Nu zullen er waarschijnlijk niet veel mensen muziek luisteren vanaf de camera roll, maar ik vind het wel rete-irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:52
MensionXL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:28:
[...]

Sinds de uitrol van VoLTE kun je dit niet meer aanpassen bij KPN en Vodafone. Op iOS11 is het daarbij ook niet langer mogelijk om de signaalsterkte in dBm in beeld te houden, dit past namelijk niet naast de "Notch" van de iPhone X.
Ik weet niet of dit ook voor dochters van KPN en Vodafone geldt, zoals Telfort of Hollands Nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:42

Yucko

One clown to rule them all !

iemand hier die de "Niet storen tijdens autorijden" functie icm Bluetooth connectiviteit gebruikt?

Onlangs heb ik mijn X nl. geupgrade naar 11.1.2. Waar voorheen het "Niet Storen" automatisch aangezet werd wanneer de X verbonden was met mijn autoradio gebeurd dat nu dus niet meer :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Laatst online: 21:43
Hier op een 7 en 8plus zelfde verhaal. VW af fabriek installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:48
Yucko schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:06:
iemand hier die de "Niet storen tijdens autorijden" functie icm Bluetooth connectiviteit gebruikt?

Onlangs heb ik mijn X nl. geupgrade naar 11.1.2. Waar voorheen het "Niet Storen" automatisch aangezet werd wanneer de X verbonden was met mijn autoradio gebeurd dat nu dus niet meer :(
Dat laatste heb ik nog nooit gehad, dat ie op niet storen gaat. Wel heb je in iOS 11 de 'ik ben aan het rijden' functie. Maar die heb ik nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Laatst online: 21:43
xoniq schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:35:
[...]

Dat laatste heb ik nog nooit gehad, dat ie op niet storen gaat. Wel heb je in iOS 11 de 'ik ben aan het rijden' functie. Maar die heb ik nog nooit gebruikt.
Als je connectie maakt via de auto carkit gaat de niet storen functie automatisch aan. Gesprekken komen gewoon door. Je appjes bv niet, alleen werkt ie die functie bij mij niet meer sinds 11.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:48
Wouter36 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:13:
[...]

Als je connectie maakt via de auto carkit gaat de niet storen functie automatisch aan. Gesprekken komen gewoon door. Je appjes bv niet, alleen werkt ie die functie bij mij niet meer sinds 11.1.1
Dat is dan zeker die speciale 'auto rijden' functie die er sinds iOS 11 Beta 4 is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wouter36 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:13:
[...]

Als je connectie maakt via de auto carkit gaat de niet storen functie automatisch aan. Gesprekken komen gewoon door van favoriete contacten. Je appjes bv niet, alleen werkt ie die functie bij mij niet meer sinds 11.1.1
FTFY
Kleine correctie, volgens mij komen niet alle gesprekken door ;)

Edit: ligt aan je instelling of alles door komt of bijv. alleen favoriete contacten.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 22-11-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:22
Martinusz schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:19:
[...]

FTFY
Kleine correctie, volgens mij komen niet alle gesprekken door ;)
Bij mij wel maar misschien is dat ook weer een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Pendora schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:20:
[...]

Bij mij wel maar misschien is dat ook weer een instelling.
Correctie op mijzelf, je kunt het inderdaad instellen!! Bij mij stond ie dus op favorieten alleen doorlaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:42

Yucko

One clown to rule them all !

de "niet storen" functie in iOS kun je in 3 vormen zien:

• handmatig aan/uit zetten
• getimed, bv. van 22:00 tot 04:00
• tijdens rijden, welke op basis van connectiviteit met een handfree bluetooth apparaat getriggerd wordt, of op basis van je GPS en detecteerbare wifi punten zodat je telefoon ziet dat je je met een bepaalde snelheid voortbeweegt.

bij de 1e en 2e optie kun je werken met een lijst van contactpersonen (je favorieten of een lijst die je zelf aanmaakt) waarvan de oproepen en meldingen (bv. SMS) toch doorkomen terwijl de "niet storen" functie aanstaat. De rest wordt stilgehouden.
bij de 3e optie worden je oproepen op dezelfde manier (eventuele favorieten wel laten doorkomen) als bij de 1e en 2e stilgehouden TENZIJ verbonden met een bluetooth carkit, in welk geval alle oproepen doorkomen.

Nu heb ik mijn iPhone X sinds vorige week woensdag en ik weet zeker dat de functie gewerkt heeft (ik kom van een Android toestel waar ik een dergelijke functie nooit gebruikte dus kan niet in de war zijn met mijn vorige toestel).
Volgens mij stond op de X in eerste instantie 11.1.1. Afgelopen weekend heb ik geupdate naar 11.1.2 en nu werkt de functie dus niet meer :(

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 22-11-2017 17:17 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@grote_oever als ik het goed heb.

W.E. in autocorrectie ipv we ?

Heb je alles al eens uitgezet en toetsenbord hersteld, maar ook in Safari en daar alle opgeslagen gegevens ook gewist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Hackus schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:11:
@grote_oever als ik het goed heb.

W.E. in autocorrectie ipv we ?

Heb je alles al eens uitgezet en toetsenbord hersteld, maar ook in Safari en daar alle opgeslagen gegevens ook gewist ?
Ik heb afgelopen zaterdag meer dan 3 uur!!! met Apple support gechat. Ze zijn niet de snelste, maar het probleem is er nog steeds.

Al mijn devices die ik heb op ios10 hebben dit probleem niet, maar de devices op iOS11 hebben dit probleem wel. Wanneer ik de telefoon herstel dan lijkt het een paar minuten goed te gaan, waarna ik weer terugval in het oude probleem. Het woord we vervangt hij voor W.E. Het lijkt dus in de iCloud te zitten.

Volgende al geprobeerd/geconstateerd:
- alle devices met het probleem hebben verschillende toetsenborden (sommige 2 en sommige 3)
- tekstvervanger werkt niet
- toetsenbordwoordenboek al gereset
- Exchange eruit gegooid (was volgens Apple support het probleem)

Apple raad me nu aan om de telefoon te resetten met iCloud losgekoppeld. Ben alleen bang dat ik daardoor gegevens ga verliezen. Dus stel dat zo lang mogelijk uit. Heb een iPhone X in bestelling staan, maar vermoed dat hier het probleem ook gaat komen.

Dus tot die tijd W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E :)

Het lastigste hieraan is dat de autocorrectie soms ook niet te voorkomen is. Bv bij een reactie op tweakers heb je soms geen mogelijkheid om de correctie te annuleren. Zo krijg ik bij de volgende zin onmogelijk een we. W.E is nu niet aan te passen.

Hier een video van het probleem. Sorry van de typfouten waardoor her filmpje langer wordt, maar dit schetst de reden waarom ik autocorrectie altijd aan heb staan.

[ Voor 14% gewijzigd door grote_oever op 22-11-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Misschien heb je hier wat aan:
Create a shortcut. Creating a new shortcut for the word that Autocorrect does not recognize by going to Settings > Genera l> Keyboard > Text Replacement. Tap the + symbol and type the word you want in the Phrase field but leave the Shortcut field blank. Autocorrect will no longer offer incorrect iPhone spelling suggestions. If you commonly misspell a word that Autocorrect doesn't catch, use the misspelling as the shortcut for the correctly spelled word.

Pas wel op wat je accepteert en dus opslaat als correct in voorspelling

https://www.iphonelife.co...ay-fun-keyboard-shortcuts

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 22-11-2017 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Ik vond de laatste tijd de accu prestaties van mijn se wat tegenvallen, waar ik, net als vele anderen, iOS11 de schuld van gaf.
Gedeeltelijk klopt dat ook wel, maar sinds gister heb ik eindelijk een app gevonden die de Health van je batterij aangeeft.
Ik was al teruggelopen naar 86%, dus dat verklaarde wat.
Doe er je voordeel mee :)
https://itunes.apple.com/app/id1219864349

• TweakTom92
  • Laatst online: 11-09 20:53
Hackus schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:24:
Misschien heb je hier wat aan:
Create a shortcut. Creating a new shortcut for the word that Autocorrect does not recognize by going to Settings > Genera l> Keyboard > Text Replacement. Tap the + symbol and type the word you want in the Phrase field but leave the Shortcut field blank. Autocorrect will no longer offer incorrect iPhone spelling suggestions. If you commonly misspell a word that Autocorrect doesn't catch, use the misspelling as the shortcut for the correctly spelled word.

Pas wel op wat je accepteert en dus opslaat als correct in voorspelling

https://www.iphonelife.co...ay-fun-keyboard-shortcuts
Helaas moeten shortcuts langer zijn dan 2 letters. Denk dus niet dat het met 'we' gaat werken...
Persoonlijk gebruik ik de shortcuts veel in het engels: 'youre' naar 'you're'. 'im' naar 'I'm', etc etc. Werkt ideaal!

[ Voor 6% gewijzigd door TweakTom92 op 23-11-2017 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Banshee schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:33:
Ik vond de laatste tijd de accu prestaties van mijn se wat tegenvallen, waar ik, net als vele anderen, iOS11 de schuld van gaf.
Gedeeltelijk klopt dat ook wel, maar sinds gister heb ik eindelijk een app gevonden die de Health van je batterij aangeeft.
Ik was al teruggelopen naar 86%, dus dat verklaarde wat.
Doe er je voordeel mee :)
https://itunes.apple.com/app/id1219864349
Die Apps heb je niks aan. leuke indicatie als je batterij 100% vol is en je echt veel slijtage merkt. na 2 jaar intensief gebruik zal een org Apple batterij wat verliezen, maar nog niet aan vervangen toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Hackus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:53:
[...]

Die Apps heb je niks aan. leuke indicatie als je batterij 100% vol is en je echt veel slijtage merkt. na 2 jaar intensief gebruik zal een org Apple batterij wat verliezen, maar nog niet aan vervangen toe zijn.
In schrok al even, na die reactie gelezen te hebben dacht ik even dat ik elk jaar een nieuwe accu zou moeten komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb afgelopen week ook na precies 2 jaar een nieuwe accu in mijn 6S plus geplaatst.. mijn batterijduur werd langzaam korter en ik merkte tussentijds dips (slechte dagen). Na de logs door te kijken, bleek dat mijn batterij heel soms al van 77% capaciteit naar 44% zakte.. (ik had idd ook twee keer zo’n slechte dag gehad).

Inmiddels dus de nieuwe batterij en ik haal weer netjes 10 uur gebruiksduur bij normaal gebruik met twee dagen standby zonder problemen, net als bij aanschaf. Ik haalde tot voor kort nog maar 1 dag.

Bij mij klopte de app dus redelijk goed :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik haal nooit twee dagen. Mijn telefoon is altijd leeg an het einde van de dag. Gebruiken jullie hem wel??

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Tylen schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:20:
Ik haal nooit twee dagen. Mijn telefoon is altijd leeg an het einde van de dag. Gebruiken jullie hem wel??
Ik wilde eigenlijk dezelfde vraag stellen, ik heb de iPhone 7 plus en aan het einde van de dag heb ik nog maar 15% over. Voor mij is mijn telefoon ook een grote multimedia apparaat, kijk er zelfs netflix op voor ik ga slapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

kevinkrs schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:34:
[...]

Ik wilde eigenlijk dezelfde vraag stellen, ik heb de iPhone 7 plus en aan het einde van de dag heb ik nog maar 15% over. Voor mij is mijn telefoon ook een grote multimedia apparaat, kijk er zelfs netflix op voor ik ga slapen :p
Wat geeft bovenstaand App aan ? :P

Mijn dochter had haar 6 van 10 naar 11 geüpdatet via WiFi en had telkens problemen. soortgelijke App gaf wisselende slijtage. bij volle batterij 77% en bij 45% lading oranje en ook nog eens rood dacht 21% +-.
Ik heb voor haar een Public Beta profiel aangemaakt en vanaf iOS11.1 (ipsw recovery) is er gewoon normaal verbruik nu. de App gaf gewoon de 77% weer (nu ook bij 60% lading)en de batterij is nog niet vervangen.
(Coconut geeft 78% aan.) Indien ze de App had gevolgd zou ze nu al een nieuwe batterij hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR
  • Laatst online: 06:22

GHR

foutieve topic, bericht verplaatst

[ Voor 142% gewijzigd door GHR op 26-11-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Hackus schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:52:
[...]

Wat geeft bovenstaand App aan ? :P

Mijn dochter had haar 6 van 10 naar 11 geüpdatet via WiFi en had telkens problemen. soortgelijke App gaf wisselende slijtage. bij volle batterij 77% en bij 45% lading oranje en ook nog eens rood dacht 21% +-.
Ik heb voor haar een Public Beta profiel aangemaakt en vanaf iOS11.1 (ipsw recovery) is er gewoon normaal verbruik nu. de App gaf gewoon de 77% weer (nu ook bij 60% lading)en de batterij is nog niet vervangen.
(Coconut geeft 78% aan.) Indien ze de App had gevolgd zou ze nu al een nieuwe batterij hebben gekocht.
Je bedoeld dit? :p

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a1ab8d35720f/5a1ab8d34092f-7ECF97DE-4370-45A5-A88B-9F4FBFD42A71.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@kevinkrs Dat is batterijgebruik uit iPhone instellingen grapjas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Hackus schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:57:
Linkje naar de app?

Edit gevonden, ik ga hem even installeren

[ Voor 9% gewijzigd door kevinkrs op 26-11-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Hackus schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:57:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a1abb9f63b23/5a1abb9f4b881-E441CC90-9AA8-4539-99C9-195FDAC4D76E.png

Ik geloof er niks van, een andere app zei dat mijn battery health nog 97% was. En zo oud is mijn 7 plus ook weer niet :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MultivlaaiTaart
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 14:15
Van dat probleem heb ik ook last gehad, maar dan met het woord "de". Bij Instellingen->Algemeen->Toetsenborden->Tekstvervanging heb ik "de" als zin toegevoegd met trefwoord "DE", hierna heb ik "D.E" niet meer als correctie gekregen.
Met de laatste publieke beta van iOS 11.2 (15C5110b) lijkt het probleem bij mij ook daadwerkelijk opgelost te zijn, gezien ik het ook zonder de tekstvervanging niet meer kan reproduceren.

edit: zin en trefwoord omgedraaid

[ Voor 5% gewijzigd door MultivlaaiTaart op 26-11-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
MultivlaaiTaart schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:18:
[...]

Van dat probleem heb ik ook last gehad, maar dan met het woord "de". Bij Instellingen->Algemeen->Toetsenborden->Tekstvervanging heb ik "DE" als zin toegevoegd met trefwoord "de", hierna heb ik "D.E" niet meer als correctie gekregen.
Met de laatste publieke beta van iOS 11.2 (15C5110b) lijkt het probleem bij mij ook daadwerkelijk opgelost te zijn, gezien ik het ook zonder de tekstvervanging niet meer kan reproduceren.
Held!! De kracht zat hem in de hoofdeltters. tekstvervanger heb ik al meerdere keren geprobeerd (zelfs met apple support), maar nooit de oplossing. Nu heb ik de treftwoord WE omgezet naar zin we en dat gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lol, ik schreef dit eerder al. Alleen in het Engels :D

Jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MultivlaaiTaart
Hackus schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:57:
Lol, ik schreef dit eerder al. Alleen in het Engels :D

Jr
Er zit wel een kleine twist in ;). Bij mij verving autocorrect "de" met "D.E", maar de tekstvervanging die het oploste was "DE" naar "de" laten vervangen. De vervangingen "D.E" naar "de", "de" naar "de", en "de" zonder trefwoord, hadden geen effect.

En ik heb zin en trefwoord omgedraaid zie ik, maar gelukkig is het toch gelukt O-)

[ Voor 10% gewijzigd door MultivlaaiTaart op 26-11-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

J.A - D.E - N.U. Een pot nat. vaak onstaan als je niet dubbel Nederland opgeeft bij instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MultivlaaiTaart
:?
Lees mijn bericht nog eens? Ik bedoel niet het verschil tussen de, ja, nu en we, maar de vorm van het woord bij de tekstvervanging.
Het gequote gedeelte in je reactie op 22 november is net niet helemaal de oplossing, de shortcut moet het bedoelde woord in hoofdletters zijn, in plaats van dat het veld leeg blijft. Met het veld leeg bleef het bedoelde woord vervangen worden door het woord in hoofdletters met een punt er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Herkent iemand het volgende probleem met een iPad pro 10.5 cellular onder laatste iOS versie.
Namelijk in de ochtend aan de oplader geeft hij met enige regelmaat de melding dat ik de Sim pincode opnieuw moet invoeren. Onder analyse van de log files staat dan een log met system memory reset.
iPad is niet opnieuw opgestart omdat de vingerprintscanner nog werkt. Anders dan na opnieuw opstarten, dan moet je altijd eerst de toegangs code ingeven.
Omruilen van de iPad heeft geen oplossing geboden, wat betekent of software (iOS 11) of simkaart probleem. Wat gekke want ik heb 2 data Sims van t mobile geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 07:49
Blijft aardig stil qua updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sinds kort weer een iphone, heb juist het gevoel dat we in no time naar 11.1.2 zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 07:49
Jaa maar meestal gaan de beta’s op de achtergrond wel door, maar ook daar is het stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

drusloos schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:47:
Jaa maar meestal gaan de beta’s op de achtergrond wel door, maar ook daar is het stil
Er is net een zgn feestweek achter de rug in the US. als er een beta5 komt verwacht ik die morgen. maar ik denk dat 11.2 PR begin volgende week uitkomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

beta5 vandaag dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Laatst online: 15-09 19:52
Beta 5 kan je nu downloaden, is 46mb :)
Edit: Batterij drained als een gek merk ik :X (iPhone 8 Plus hier)

[ Voor 46% gewijzigd door nilsson1234 op 28-11-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
nilsson1234 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:37:
Beta 5 kan je nu downloaden, is 46mb :)
Edit: Batterij drained als een gek merk ik :X (iPhone 8 Plus hier)
Ik vond hem bij de vorige beta ook al drainen, kan dus nog slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
Michie23 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:43:
[...]

Ik vond hem bij de vorige beta ook al drainen, kan dus nog slechter?
Toevallig telefoon naar 100% opgeladen en de drain is gelukkig weg! 1 uur gebruik en 98% over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Alhoewel ik over het algemeen weinig tot geen echte problemen met iOS 11 heb ervaren tot nu toe, valt me wel op dat het af en toe toch net niet helemaal 100% soepel loopt. Dan doel ik op dingen dat sommige scherm animaties, zoals bijv. het terugkeren naar het home screen, soms even een hapering vertonen waardoor het allemaal net niet zo butter smooth overkomt als ik in het verleden wel eens heb ervaren met iPhones of iPads. Ik draai het overigens op een 9.7 inch iPad Pro en een iPhone 8, dus ik mag toch er vanuit gaan dat die krachtig genoeg zijn voor deze versie van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Hebben meer mensen last van het feit dat de dock onderin rare dingen doet?
Nu staat die bijna helemaal links i.p.v. in het midden. Ook gehad dat die helemaal weg is. Kan wel omhoog swipen met 4 fingers en gewoon verder gaan etc maar moet wel restarten om die steeds terug te halen.

Gaan maar ff updaten, wie weet zit de fix hierin.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

The Chosen One schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:15:
Nu staat die bijna helemaal links i.p.v. in het midden. Ook gehad dat die helemaal weg is. Kan wel omhoog swipen met 4 fingers en gewoon verder gaan etc maar moet wel restarten om die steeds terug te halen.

Dock problemen na update naar ios 11.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 18:48

Mars Warrior

Earth, the final frontier

The Chosen One schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:15:

Dat probleem heb ik al enkele versies.
Ook staat mijn homescreen af en toe dwars door mijn lockscreen.

Reset is de enige oplossing.

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

• kevinkrs
Mars Warrior schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:49:
[...]

Dat probleem heb ik al enkele versies.
Ook staat mijn homescreen af en toe dwars door mijn lockscreen.

Reset is de enige oplossing.
Daar heb ik geen last van, ook geen dock problemen. Ik heb wel soms dat mijn ipad unlocked in de verkeerde rotatie stand en weigert te draaien naar de juiste rotatiestand totdat ik de iPad herstart.

Op mijn iPhone is het roteren soms wel traag maar heb ik verder dat probleem nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 10:04
Schaamteloze crosspost vanuit Mint in "[iPhone SE] Ervaringen & discussie" :

Hebben jullie ook last van een fingerprint scanner die de vingerafdruk niet goed leest? In iOS10 ging het perfect maar in iOS 11 werkt het vaker niet dan wel, zelfs na het opnieuw registreren van de vingerafdrukken. Ik heb er op mijn iPhone SE last van en mijn vriendin heeft het ook op haar iPhone 6S (beiden sinds de update naar iOS 11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Ik krijg regelmatig een vierkant blok (randje) in beeld wat meeschuift over m’n scherm. Iemand enig idee wat het is en hoe ik het wegkrijg?

Als het onduidelijk is kan ik de volgende keer ff een screenshotje maken.

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Rosmalen schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:20:
Ik krijg regelmatig een vierkant blok (randje) in beeld wat meeschuift over m’n scherm. Iemand enig idee wat het is en hoe ik het wegkrijg?

Als het onduidelijk is kan ik de volgende keer ff een screenshotje maken.
Ik ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 18:48

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Mint schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:17:
Schaamteloze crosspost vanuit Mint in "[iPhone SE] Ervaringen & discussie" :

Hebben jullie ook last van een fingerprint scanner die de vingerafdruk niet goed leest? In iOS10 ging het perfect maar in iOS 11 werkt het vaker niet dan wel, zelfs na het opnieuw registreren van de vingerafdrukken. Ik heb er op mijn iPhone SE last van en mijn vriendin heeft het ook op haar iPhone 6S (beiden sinds de update naar iOS 11).
Op een iPhone 6 geen problemen, maar op een iPhone 6 Plus wel. Hopeloos af en toe. Pas na een harde reset werkt de scanner weer een uurtje, om er daarna ongeveer weer volledig mee op te houden.

Vergeleken met de 6 heeft mijn 6 Plus overigens nog veel meer IOS11 (of is het IOS 1.x) problemen, waarvan de meest irritante is dat het scherm plotseling of gedurende korte periodes niet meer reageert. Handmatig uitzetten is dan ook niet meer mogelijk. Een harde reset is wederom de enige methode om dat ding weer tot leven te brengen...

Ik vraag me nog steeds af wanneer Apple dit gaat oplossen en een fatsoenlijke versie van IOS 1.x gaat uitbrengen, want ik heb al maanden het idee dat ik een alpha tester ben.

En voor het geval weer eens wordt opgemerkt. NEE, een ipsw herinstallatie via een laptop helpt ook niet.

IOS 1.0 had vreemd genoeg deze problemen (lockup's, soms traag als dikke stront) niet, alle versies daarna wel. Een gewone 6 werkt daarentegen dus weer perfect, en die is nog wel altijd via OTA geupgrade.

Ik troost mij voorlopig dat een collega met een splinternieuwe 8 Plus hetzelfde gezeik heeft, en dat nog wel vanaf de aankoop, zonder dat hij ooit één update gedraaid heeft :X

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 10:04
Mars Warrior schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:29:
[...]

Op een iPhone 6 geen problemen, maar op een iPhone 6 Plus wel. Hopeloos af en toe. Pas na een harde reset werkt de scanner weer een uurtje, om er daarna ongeveer weer volledig mee op te houden.

Vergeleken met de 6 heeft mijn 6 Plus overigens nog veel meer IOS11 (of is het IOS 1.x) problemen, waarvan de meest irritante is dat het scherm plotseling of gedurende korte periodes niet meer reageert. Handmatig uitzetten is dan ook niet meer mogelijk. Een harde reset is wederom de enige methode om dat ding weer tot leven te brengen...

Ik vraag me nog steeds af wanneer Apple dit gaat oplossen en een fatsoenlijke versie van IOS 1.x gaat uitbrengen, want ik heb al maanden het idee dat ik een alpha tester ben.

En voor het geval weer eens wordt opgemerkt. NEE, een ipsw herinstallatie via een laptop helpt ook niet.

IOS 1.0 had vreemd genoeg deze problemen (lockup's, soms traag als dikke stront) niet, alle versies daarna wel. Een gewone 6 werkt daarentegen dus weer perfect, en die is nog wel altijd via OTA geupgrade.

Ik troost mij voorlopig dat een collega met een splinternieuwe 8 Plus hetzelfde gezeik heeft, en dat nog wel vanaf de aankoop, zonder dat hij ooit één update gedraaid heeft :X
Het stelt me wel gerust dat het niet aan mijn toestel ligt, maar ik vind het inderdaad wel erg jammer dat dit soort problemen zo lang blijven liggen. De reden dat ik een half jaar geleden van Android naar iOS over ben gestapt is de stabiliteit van het OS, maar helaas is iOS op dat gebied niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Werkt 'hey siri' bij jullie inmiddels goed? Ik blijf zelf nog steeds het probleem houden dat hij heel vaak na het roepen van 'hey siri' wel actief wordt, maar vervolgens niet luistert naar de opdracht die ik daarna zeg. Vervolgens deactiveert ie zich weer. Wat soms wel werkt is als ik de opdracht meteen erachteraan zeg (als één zin), zonder te wachten tot siri is opgestart, maar dan moet je dus heel gehaast praten, anders lijkt hij al niet meer te luisteren...
Dit is overigens op een iPhone 8.

[ Voor 3% gewijzigd door jasjenl op 01-12-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@jasjenl is je account dubbel Nederlands ?
(Nederlands account en ingelogd met regio Nederland en Nederlandse systeem taal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hackus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:24:
@jasjenl is je account dubbel Nederlands ?
(Nederlands account en ingelogd met regio Nederland en Nederlandse systeem taal)
Ja, maakt dat verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Yep, zo lijkt het.ook met meer dingen trouwens. al getest op alleen WiFi of alleen 4g (zonder vpn)
Heb je beperkingen aanstaan ? Kijk de boel ff na. Ik ervaar geen probleem met hier in huis. (van 5S t/m 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hackus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:32:
[...]

Yep, zo lijkt het.ook met meer dingen trouwens. al getest op alleen WiFi of alleen 4g (zonder vpn)
Heb je beperkingen aanstaan ? Kijk de boel ff na. Ik ervaar geen probleem met hier in huis. (van 5S t/m 7)
Staat allemaal gewoon standaard ingesteld, 4G of wifi maakt geen verschil, vpn gebruik ik niet. Het probleem is dat siri veel te snel stopt met luisteren na het zeggen van 'hey siri'. Als ik de home button lang ingedrukt houdt lijkt het wel gewoon goed te werken, maar juist in de auto is het gebruik van 'hey siri' wel zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb hier wat dingen gevonden die je kunt proberen, ben nu mobiel online (en zo onderweg)
https://www.iphonehelp.ex...er-not-working-heres-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jasjenl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:18:
Werkt 'hey siri' bij jullie inmiddels goed? Ik blijf zelf nog steeds het probleem houden dat hij heel vaak na het roepen van 'hey siri' wel actief wordt, maar vervolgens niet luistert naar de opdracht die ik daarna zeg. Vervolgens deactiveert ie zich weer. Wat soms wel werkt is als ik de opdracht meteen erachteraan zeg (als één zin), zonder te wachten tot siri is opgestart, maar dan moet je dus heel gehaast praten, anders lijkt hij al niet meer te luisteren...
Dit is overigens op een iPhone 8.
Hey Siri werkt sowieso erg matig is mijn ervaring maar goed dat geld eigenlijk wel voor heel Siri 8)7

Allemaal erg beperkt wat ze kan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hackus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:45:
Ik heb hier wat dingen gevonden die je kunt proberen, ben nu mobiel online (en zo onderweg)
https://www.iphonehelp.ex...er-not-working-heres-fix/
Mja, met de microfoon is niks mis, want bellen en alle andere zaken die een microfoon gebruiken doen het prima. En nogmaals, het werkt alleen niet goed met 'hey siri', als ik siri dmv de home button activeer werkt het wel goed.
Donstil schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:45:
[...]

Hey Siri werkt sowieso erg matig is mijn ervaring maar goed dat geld eigenlijk wel voor heel Siri 8)7

Allemaal erg beperkt wat ze kan.
Sja, maar soms kan het toch wel handig zijn, bijv. om even een appje te sturen als je onverwacht in de file staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jasjenl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:50:
Sja, maar soms kan het toch wel handig zijn, bijv. om even een appje te sturen als je onverwacht in de file staat..
Mijn vrouw heeft een auto met CarPlay en dan is siri best handig inderdaad maar nog steeds erg traag.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 01-12-2017 15:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:38
11.2 Beta 6 nu beschikbaar. Aan het buildnummer te zien is het een Gold Master release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:10:
11.2 Beta 6 nu beschikbaar. Aan het buildnummer te zien is het een Gold Master release.
Top! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
MelvinW schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:10:
Jup, GM, kijkend naar de grootte van het bestand is het zeker de GM

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 01-12-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
Feedback app is weg hier, dus sowieso GM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

nilsson1234 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:54:
Feedback app is weg hier, dus sowieso GM!
Hier niet ;)
Is bij mij nog nooit weggeweest van welke Beta ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik heb sinds vanmorgen een raar probleem met een iPhone SE die draait op iOS 11.1.2

Vanuit het niets springt mijn scherm op zwart en zie ik alleen de draaiende cirkel in beeld die je normaal bovenin je statusbalk ziet als er iets geladen worden. Dit duurt een seconde of 5 à 10, waarna ik mijn toegangscode opnieuw in moet vullen en ik weer op m'n homescreen uitkom.
Als ik bijvoorbeeld aan het surfen was in Safari voordat m'n scherm op zwart gaat is, wordt de pagina weer opnieuw geladen. Eventueel ingevulde informatie in een formulier is dan ook weer verdwenen. Ik heb ook het idee dat het veel energie van m'n batterij verbruikt, want die gaat erg snel leeg.

Ik heb al meerdere malen m'n iPhone aan en uitgezet, maar zonde resultaat. Hebben meer mensen hier last van (gehad) en is er wellicht een oplossing voor?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
reuzekind schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 08:57:
Ik heb sinds vanmorgen een raar probleem met een iPhone SE die draait op iOS 11.1.2

[..]

Ik heb al meerdere malen m'n iPhone aan en uitgezet, maar zonde resultaat. Hebben meer mensen hier last van (gehad) en is er wellicht een oplossing voor?
https://www.macrumors.com...-1-2-date-bug-crash-loop/

Apple is weer lekker bezig. Ik had er ook last van, tijdelijke oplossing is datum een dag terugdraaien.

[ Voor 51% gewijzigd door CarbonCopy op 02-12-2017 09:08 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 44 Laatste