Ik had een iPad Mini 2 die ik al een tijdje op de betas had draaien. Die betas waren beroerd maar op zich mag dat bij betas dus ik was niet zo ongerust. Echter was iOS 11.0 nog steeds slecht. iOS 11.1 was een sterke verbetering op alle fronten qua performance. Mijn vrouw heeft een iPhone 6S Plus en die had per ongeluk geüpgraded naar 11.0 een dag of twee voordat 11.1 uit kwam. Echter dat is nooit meer goed gekomen qua batterijverbruik, die redt het net op een werkdag van 5 uur.
Ik heb een nieuwe iPhone SE 32GB liggen die nog op 10.3.3 draait. En eigenlijk ben ik bang om hem te gaan upgraden omdat hij gewoon als een speer draait nu. Wat zijn de ervaringen hier tot nu toe? Met name benieuwd of de 11.2 beta nog verbeteringen biedt of niet.
Poll: Batterijverbruik sinds iOS 11
• Ik zit nog op iOS 10 of lager
• Ik heb nooit problemen gehad met iOS 11
• iOS 11.0 was slecht, maar iOS 11.1 goed
• iOS 11.1 was nog slecht, maar met iOS 11.2 wel goed
• iOS 11.2 lost de problemen ook niet op

Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb een nieuwe iPhone SE 32GB liggen die nog op 10.3.3 draait. En eigenlijk ben ik bang om hem te gaan upgraden omdat hij gewoon als een speer draait nu. Wat zijn de ervaringen hier tot nu toe? Met name benieuwd of de 11.2 beta nog verbeteringen biedt of niet.
Poll: Batterijverbruik sinds iOS 11
• Ik zit nog op iOS 10 of lager
• Ik heb nooit problemen gehad met iOS 11
• iOS 11.0 was slecht, maar iOS 11.1 goed
• iOS 11.1 was nog slecht, maar met iOS 11.2 wel goed
• iOS 11.2 lost de problemen ook niet op
Ook een poll maken? Klik hier
iOS developer