Mee eens. Ps dit is het resultaat van dag 1 na update public beta 2...Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:24:
[...]
Voor een oordeel qua batterijduur vind ik het nog (veel) te vroeg

Mee eens. Ps dit is het resultaat van dag 1 na update public beta 2...Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:24:
[...]
Voor een oordeel qua batterijduur vind ik het nog (veel) te vroeg

[ Voor 3% gewijzigd door Jouke74 op 11-10-2017 10:14 ]
"That was left handed..." - JJH
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik maak al sinds iOS 4, zoals jij het noemt, ''random'' reserverkopieeën. In al die jaren wellicht 3 of 4 keer een verse kopie gebruikt, ook dit was telkens een 1 op 1 kopie.
Nope, KPN hier. Maar lijkt mij ook sterk dat het aan de aanbiedersinstelling ligt. Zowel mijn zus (T-Mobile) als moeder (Vodafone) ondervinden problemen o.a. bij WhatsApp waarbij berichten laat of niet binnenkomen tot de app handmatig gestart wordt. Ook andere apps komen erg laat aanzetten met hun notificaties, zowel op Wi-Fi als op mobiele data.Spam schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:27:
[...]
Zit je toevallig bij Vodafone? Ik moest namelijk elke keer mijn telefoon herstarten om weer mobiel internet te krijgen. Twee keer gebeld; de eerste keer vertelde een een of andere flapdrol dat het opgelost was in 11.2, bij het tweede belletje bleek het gewoon een incorrecte APN instelling te zijn die Apple pushed met iOS 11. Het moet office.vodafone.nl zijn ipv live.vodafone.com. Sindsdien heb ik geen problemen meer...
Je wilt niet weten hoeveel iTunes backups ik heb ;p Naast mijn Iphone 7 plus heb ik nog de iPhone 6s, iPhone 6s plus, iPhone 5s en iPhone 5HereIsTom schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 00:38:
[...]
Lekker slim, telefoon kwijt, foto’s weg!
Je kon toen ook de App gebruiken in volgend iOS, nu niet meerGeert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:06:
[...]
Ik maak al sinds iOS 4, zoals jij het noemt, ''random'' reserverkopieeën. In al die jaren wellicht 3 of 4 keer een verse kopie gebruikt, ook dit was telkens een 1 op 1 kopie.
Nooit problemen ondervonden
Ik respecteer jouw werkwijze in je aanpak wb reserve kopieen maken, maar voor mij echt veel te omslachtig en totaal onnodig
maar ook hier weer.... YMMV
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je begin dit jaar 32bits apps op je iPhone had staan, werd je daar in iOS 10.3 redelijk goed door geinformeerd middels pop ups dat de app in de toekomst (iOS 11) niet meer zou werken. Hier had de gebruiker dus wat mee kunnen doen.Hackus schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:10:
[...]
Je kon toen ook de App gebruiken in volgend iOS, nu niet meer![]()
(daarom zeg ik ook van 10 naar 11) als je 11 goed functioneert, kun je straks zonder IPSW (bekabelt) naar 11.1. (voor de niet beta gebruikers) Dus je opmerking is leuk, maar dat zorgt alleen voor meer onduidelijkheid. Het gaat nu om update van 10 naar (64-bit) 11. en nogmaals, het is een eigen keuze.
(er zijn ook mensen die 10x om de hoek door rood rijden en pas de 11e keer een boete krijgen...)
1 woord: TimeMachineJeroen O schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:54:
[...]
Het lijkt mij erg link om alleen op iCloud te vertrouwen. Ja, je foto’s staan op meerdere apparaten, maar door het synchroniseren moet je het eigenlijk beschouwen als één kopie.
Wat als er nu door een bug of een storing foto’s verdwijnen en dat wordt vervolgens gesynchroniseerd naar andere apparaten? Dan ben je die (waarschijnlijk belangrijke) foto’s wel mooi kwijt.
En ja, dit soort dingen gebeuren. Zie een bug van een paar jaar geleden die documenten uit iWork apps verwijderde: https://www.iculture.nl/n...t-iwork-bestanden-icloud/
Toen schreeuwden gebruikers ook moord en brand omdat ze geen andere backup van hun belangrijke data hadden.
Ik vind iCloud Fotobibliotheek een mooi systeem, maar ik maak toch nog wekelijks backups op een aantal externe harde schijven die vervolgens buiten de deur worden opgeslagen. Die worden zeker niet door een bug gewist.
Met iOS 10 op mijn 5s kon dit inderdaad makkelijk. Met iOS 11 lukt het helaas niet meer en ben ik genoodzaakt om een kabel mee te nemen naar het werk. Ben te lui om een clean install te doen, met name omdat ik hoop over een paar weken toch over te gaan op de iPhone X (en ik het nog wel een paar weekjes kan uitzingen).Geert1976 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:42:
ik snap nooit helemaal precies dat sommige mensen al het mogelijke doen om zoveel mogelijk 'prik' uit een batterij te persen.
Tegenwoordig kan een ieder toch vrijwel een complete dag doorkomen met zijn/haar iPhone? 's nachts aan de oplader, in de ochtend eruit en gewoon van genieten.
Ja of je moet iemand zijn met zeeën van vrije tijd (geen baan, studie?) en de ganze dag staren op je schermpje...tsja dan zou ik het wellicht nog wel begrijpen
NOSIG
had het al eerder gemeld, maar man man....jij gaat echt een super upgrade tegemoet: 5S ---> X_Christiaan_ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:10:
[...]
omdat ik hoop over een paar weken toch over te gaan op de iPhone X (en ik het nog wel een paar weekjes kan uitzingen).
Ohdafmay schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:57:
Was dit al eerder gemeld? De moeite waard om even door te lezen...
https://www.macrumors.com...-phishing-attack-concept/
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Jeej! Hopelijk eindelijk die spontane reboot problemen op mijn iPhone 7 Plus verholpenMet iOS 11.0.3 heeft Apple opnieuw enkele bugs opgelost, namelijk:
Een probleem met audio en haptische feedback op de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.
Een probleem met touch-invoer op sommige iPhone 6s-schermen vanwege gebruik van niet-originele onderdelen.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Nu nog die ‘gratis’ vertaking in Calendar..BlazeMuis schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:01:
Niet echt een hele denderende update..
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 12-10-2017 00:03 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Yo.
Ja probleem heb ik ook gehad met 11.0.1. Nu zit ik op de beta 2 en werkt goed. Andere dingen zijn weer wat minder (sommige apps openen niet de eerste keer en lopen vast) dus wil het niet aanbevelen. Maar ze zijn zich er dus bewust van en wordt opgelost.GielFox schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:49:
Heeft iemand anders ook dat de muziek controls vanaf het lockscreen niet meer werken? Verschijnen compleet niet of alle knoppen grijs zonder te laten zien wat er wordt afgespeeld.. Dit met de muziek app van Apple zelf. Tamelijk irritant.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
TuurlijkHereIsTom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:53:
Mijn iPhone 8 Plus heeft nu nog 10%, vanaf maandagmorgen met iOS 11.0.3
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Wat wil je nog weten dan? Maandagnacht opgeladen en tussendoor inderdaad nog 11.0.3 erop gezet, dagelijks normaal gebruik, dus 4 dagen gebruikt is toch netjes.BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:10:
[...]
Tuurlijk![]()
Zolang is 11.0.3 ook echt al uit. Bedankt voor de uitgebreide toelichting
Zeker netjes, maar het zegt helemaal niets over je gebruik. 4 dagen op 1 lading klinkt in mijn oren als minimaal gebruik. Plus er zit een iOS update tussendoor, dus je batterijstats kunnen lichtelijk in de war zijn.HereIsTom schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:08:
[...]
Wat wil je nog weten dan? Maandagnacht opgeladen en tussendoor inderdaad nog 11.0.3 erop gezet, dagelijks normaal gebruik, dus 4 dagen gebruikt is toch netjes.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Kort Om, weet je het dus nooit. Ik gaf mijn bericht aan op Erik, die volgens mij ook een SE heeft.BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:55:
[...]
Zeker netjes, maar het zegt helemaal niets over je gebruik. 4 dagen op 1 lading klinkt in mijn oren als minimaal gebruik. Plus er zit een iOS update tussendoor, dus je batterijstats kunnen lichtelijk in de war zijn.
Normaal gebruik is voor iedereen anders. Het wordt pas interessant als we meer over instellingen weten en dergelijke en welke apps je gebruikt.
1 uur Youtube kijken per dag kan normaal gebruik zijn voor iemand, maar dan ga je de 4 dagen echt niet halen. 1 uur internetten in de trein levert een heel ander batterijverbuik op als 1 uur internetten thuis.
Je originele bericht zorgt er alleen maar voor dat andere gebruikers misschien het idee krijgen dat er iets mis is met hun toestel omdat ze de 4 dagen niet halen
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 13-10-2017 12:25 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Inderdaad het is nooit echt te vergelijken, maar ik wilde alleen maar aangeven dat ik blij ben met de batterij duur. Iemand die de hele dag beld en veel YouTube kijkt of spelletjes speelt zal waarschijnlijk maar een dag met de batterij doen.BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:55:
[...]
Zeker netjes, maar het zegt helemaal niets over je gebruik. 4 dagen op 1 lading klinkt in mijn oren als minimaal gebruik. Plus er zit een iOS update tussendoor, dus je batterijstats kunnen lichtelijk in de war zijn.
Normaal gebruik is voor iedereen anders. Het wordt pas interessant als we meer over instellingen weten en dergelijke en welke apps je gebruikt.
1 uur Youtube kijken per dag kan normaal gebruik zijn voor iemand, maar dan ga je de 4 dagen echt niet halen. 1 uur internetten in de trein levert een heel ander batterijverbuik op als 1 uur internetten thuis.
Je originele bericht zorgt er alleen maar voor dat andere gebruikers misschien het idee krijgen dat er iets mis is met hun toestel omdat ze de 4 dagen niet halen
Geforceerd ben ik geen voorstander van aan te raden, en het is SHIFT ipv Ctrl om in Herstel je IPSW bestand te kiezen(bij mijn weten)mell33 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:22:
Hebben de mensen met problemen al geprobeerd de iphone/pad te herstellen met de DFU modus, en eerst dan het ispw te dowloaden en later in itunes met ctrl het ispw bestand te selecteren
Naast een DFU-mode beschikt iTunes en iOS ook over een herstelmodus (Recovery mode), het verschil tussen deze twee is klein, maar groots. Bij een DFU-herstellingen wordt er geen gebruik gemaakt van de aanwezige opstarter op je iPhone, maar die aanwezig in het ipsw-bestand. Hierdoor wordt je iDevice volledig opnieuw ingesteld en blijven er geen resten aanwezig van de vorige software.
Voor de iphone/ ipad https://www.appletips.nl/...via-dfu-of-recovery-mode/
Voor de iphone 7(plus) https://www.appletips.nl/iphone-7-geforceerd-herstarten/ (scrollen naar midden)
Want als je HW niet goed is dan zit je met een bricked phone, bedoel je dat?Hackus schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:56:
[...]
Geforceerd ben ik geen voorstander van aan te raden, en het is SHIFT ipv Ctrl om in Herstel je IPSW bestand te kiezen(bij mijn weten)
(vanaf windows pc)
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Het komt vaker voor dat een geopend/beschadigd toestel(helemaal bij huis tuin en keuken prutsers) je je toestel niet meer uit de DFU modus krijgt. Daarom raadt ik dat liever afmell33 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:59:
[...]
Want als je HW niet goed is dan zit je met een bricked phone, bedoel je dat?
[ Voor 36% gewijzigd door Mel33 op 13-10-2017 13:08 ]
Verwijderd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 29% gewijzigd door Mel33 op 13-10-2017 15:43 ]
Ik had bij een iPad Air 2 dattie zelfs leegliep terwijl hij aan de lader lag. Het gaat dan wel om een Anker lader, maar die kan een iPad ook voorzien van 2.1A normaal gesproken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:33:
Sinds 3 dagen op iOS 11.0.3
Sinds die tijd ook problemen om mijn iPhone 7 op te laden met een 2m lightning kabel (originele 2m kabel die bij de iPad Pro 12.9" zit). Je hoort een "plong" dat de telefoon ziet dat er een voeding aanwezig is en batterij wordt groen. Paar uur later los trekken en de telefoon is 0.0% opgeladen. Heb dit (nog) niet gehad met de 1m kabel die je bij de telefoon krijgt.
Tevens crashed telegram nu als iemand een foto stuurt.
Al geprobeerd om via iTunes een hele schone installatie te doen. Dit verhelpt de twee bovengenoemde problemen niet (waar ik trouwens met iOS <11 nooit enig probleem mee heb gehad)
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Sinds ?pdavie2311 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:22:
Bij mij werkt sinds een tijdje mail (outlook) niet meer goed! Veelal bij WIFi..Als ik verbonden ben via Wifi, geeft hij aan: fout in account outlook. Op 4G, niks aan de hand! Vind dit zo raar? Nu we toch over mail op de iPhone bezig zijn; ik kan ook geen mails beantwoorden met mijn ziggo mail op de iPhone! Ik moet dan altijd antwoorden met mijn outlook account! Ik heb een iPhone 7 op laatste IOS...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
< dit stukje webruimte is te huur >
Gebruik zelf ook outlook op een iPhone 7 met iOS 11.1 beta. Geen enkel probleem. Misschien de beta eens proberen?pdavie2311 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:29:
Apple gebeld, dat heb ik gedaan! Er schijnen erkende problemen te zijn met iOS op de iPhone 7. Ook met vastlopers, die ik soms ook heb! Geen outlook app, maar gewoon via mailaccount. Daar staan al mijn mails in en dat hoort gewoon te werken! Wil niet nog een aparte app voor mijn mail!
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
[ Voor 19% gewijzigd door mike30 op 14-10-2017 00:33 ]
Ik heb net ook een bericht naar whatsapp gestuurd. Op m'n s6 edge werkt het nog prima maar op m'n 8plus niet. Misschien een kleine update benodigd of zo.HereIsTom schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:45:
Ik neem aan dat jullie allemaal dit al hebben gemeld bij WhatsApp?
Ja misschien ligt het aan iOS11, maar als WhatsApp genoeg meldingen krijgt, dan melden zijn dat wel weer bij Apple.mike30 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:38:
[...]
Ik heb net ook een bericht naar whatsapp gestuurd. Op m'n s6 edge werkt het nog prima maar op m'n 8plus niet. Misschien een kleine update benodigd of zo.
Ook bij mij is de indruk dat mijn batterij sneller leeg is op mijn iPhone 7 dan daarvoor met ios10. Verschil naar schatting is 10 á 15 procent.BlazeMuis schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 08:58:
En ik heb nu problemen met de batterij waarbij ik dat op iOS 11.0.2 niet had.. via iTunes al vers geïnstalleerd, maar dat wil niet helpen. Heel erg vervelend dit, waar ik voorheen 2 dagen op een volledige lading kon doen is dit nu iets minder dan 1 dag. En ik doe er voor de rest precies hetzelfde mee dus aan het gebruik ligt het niet.
Met een iPhone neem ik aan?postvoordennis schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:54:
Ik heb het volgende problem met IOS 11:
Als je bij Spotlight Search een naam uit je contacten intypt dan vind je diegene wel, maar zodra je op het contact klikt dan blijft de bericht en belknop grijs en kun je niet het contact bellen. Alleen vanuit Contacten zelf kun je een contact bellen. Zo heeft de zoekoptie natuurlijk weinig zin. Hebben jullie dit ook?
[ Voor 7% gewijzigd door Kecin op 14-10-2017 18:41 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Er is nu bij kassa een stuk over nep kabels die wel als echt worden verkocht.carpebios schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:37:
Heb nu ook met een langere kabel dat mijn iPhone niet meer oplaad! iPhone 7+ icm 11.0.3
[ Voor 30% gewijzigd door mike30 op 15-10-2017 02:52 ]
Verwijderd
Als je zoekt op “iCloud two factor authentication” dan kom je er wel uit.mike30 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 01:36:
Ik lees links en rechts wat over mindere batterijduur. Nou kom ik van een Samsung galaxy s6 edge en die trok ik 's ochtends van de lader en die had rond 8 uur 's avonds nog 47 % over.
Nu heb ik gisteren m'n 8+ opgeladen. Vannacht om 3 uur van de lader gehaald. 4.5 uur gebruik en 22 uur standby tijd en heb nog 75 % over. Ben er dus zeer over te spreken.
Was ff wennen van Android naar IOS maar ben er super blij mee.
Trouwens even iets waar ik dus niet uitkom. Heb eens ingelogd via m'n pc op dat icloud voor find my phone. Nou geeft hij op m'n iphone een code die ik op het web in kan voeren. Zie alleen niet waar ik die in kan vullen en heb nu 3 x die popup gehad. Iemand een idee want google en youtube kom ik niet echt uit omdat ik het probleem niet echt goed kan beschrijven
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
ik heb werkelijk nergens last vanJapie.G schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 07:56:
Man die whatsapp notificatie bug is irritant zeg!! 😡😡
Whatsapp stuurt geen push meldingen meersderooij schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 08:24:
[...]
ik heb werkelijk nergens last van![]()
al mijn berichten komen op mijn notificatie scherm...dus wat ondervind jij precies?
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Grote kans. Maar dat is niet de goede volgorde. Eerst kiezen voor alle instellingen resetten, en ongeveer een week afwachten. Is het dan nog kut? Dan kan een reset zeker helpen.Coldbullet schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:56:
merk met ios 11 dat mijn iphone se snel leeg is maar ook erg traag.. factory reset en dan icloud terug zetten zou dat helpen?
Met instellingen resetten. Dan is icloud er ook er vanaf samen met mijn gegevens?The Inquisitor schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Grote kans. Maar dat is niet de goede volgorde. Eerst kiezen voor alle instellingen resetten, en ongeveer een week afwachten. Is het dan nog kut? Dan kan een reset zeker helpen.
"Reset Alle Instellingen" betekent gewoon dat het de instellingen op je telefoon naar de originele status terugbrengt. Je raakt geen documenten, bestanden of geinstalleerde apps kwijt tijdens het proces.Coldbullet schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:18:
[...]
Met instellingen resetten. Dan is icloud er ook er vanaf samen met mijn gegevens?
Je data is als het goed is in de cloud van Apple alleen al je persoonlijke instellingen zul je wel verliezen. Bijvoorbeeld bepaalde app rechten, bluetooth verbindingen enz.Coldbullet schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:18:
[...]
Met instellingen resetten. Dan is icloud er ook er vanaf samen met mijn gegevens?
Ik denk dat je je browser cache op je icloud site even moet legen, ctrl + F5 bij chrome bijvmike30 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 01:36:
Ik lees links en rechts wat over mindere batterijduur. Nou kom ik van een Samsung galaxy s6 edge en die trok ik 's ochtends van de lader en die had rond 8 uur 's avonds nog 47 % over.
Nu heb ik gisteren m'n 8+ opgeladen. Vannacht om 3 uur van de lader gehaald. 4.5 uur gebruik en 22 uur standby tijd en heb nog 75 % over. Ben er dus zeer over te spreken.
Was ff wennen van Android naar IOS maar ben er super blij mee.
Trouwens even iets waar ik dus niet uitkom. Heb eens ingelogd via m'n pc op dat icloud voor find my phone. Nou geeft hij op m'n iphone een code die ik op het web in kan voeren. Zie alleen niet waar ik die in kan vullen en heb nu 3 x die popup gehad. Iemand een idee want google en youtube kom ik niet echt uit omdat ik het probleem niet echt goed kan beschrijven
Ik heb de laatste versie van zowel IOS als Whatsapp (iPhone 7) en geen last van die notificatie bug. Wat sinds kort niet meer lukt is het delen van mijn lokatie via Whatsapp en 4G. Het lijkt wel alsof Maps blijft laden dan. Eens ik thuis ben en Wi-Fi gebruik wordt mijn thuis-lokatie pas verzonden. Maps zelf gebruiken met 4G lukt dan weer wel. Zeer bizar. Heeft er nog iemand last van?Japie.G schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 07:56:
Man die whatsapp notificatie bug is irritant zeg!! 😡😡
Niemand anders die dit probleem heeft met een iPhone? Dus:postvoordennis schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:54:
Ik heb het volgende problem met IOS 11:
Als je bij Spotlight Search een naam uit je contacten intypt dan vind je diegene wel, maar zodra je op het contact klikt dan blijft de bericht en belknop grijs en kun je niet het contact bellen. Alleen vanuit Contacten zelf kun je een contact bellen. Zo heeft de zoekoptie natuurlijk weinig zin. Hebben jullie dit ook?
Net getest. Werkt gewoon.postvoordennis schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
Niemand anders die dit probleem heeft met een iPhone? Dus:
1. Unlock je iPhone
2. Swipe naar beneden zodat het zoekvenster verschijnt.
3. Type een naam in die in je telefoonboek staat.
4. Klik op die naam en kijk of je diegene vanuit dat scherm kunt bellen, sms-en of een e-mail kunt sturen. Bij mij blijven alle vakjes grijs en onbruikbaar.
Hoor graag jullie ervaring!
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Dat werkt hier ook zoals het hoort.Net getest. Werkt gewoon.
1: unlock je iPhonepostvoordennis schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
1. Unlock je iPhone
4. Klik op die naam en kijk of je diegene vanuit dat scherm kunt bellen, sms-en of een e-mail kunt sturen. Bij mij blijven alle vakjes grijs en onbruikbaar.
[ Voor 2% gewijzigd door Hackus op 15-10-2017 11:31 . Reden: typo ]
Kom eens uit je bubble, vanaf Android 8 is dit ook opgelost voor alle nieuwe telefoons. En voor de huidige telefoons is het ook flink verbeterd zowel Samsung als Nokia brengen braaf iedere maand(ja iedere maand!!) updates uit. Mijn verhaal klopt weldegelijk en jij... Nou ja vul het zelf maar inThe Inquisitor schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:54:
Wat een onzin, met Android zit je nog steeds vast aan de updatecycli van je fabrikant, en hoe stabiel is het om een OS te gebruiken waarbij belangrijke veiligheidslekken niet eens gedicht worden
Hij heeft nog steeds een punt hoor. Ik heb hier een Galaxy A3 (2017) liggen die nog tot afgelopen augustus de beveiligingspatch van 1 januari 2017 had. Hoe praat je dat goed? Daarnaast zal het nog een tijdje duren voor dit toestel de stap naar 8 gaat maken. Er zit net Android 7 op... Samsung geeft minder prioriteit aan de goedkopere toestellen.Miki schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:36:
[...]
Kom eens uit je bubble, vanaf Android 8 is dit ook opgelost voor alle nieuwe telefoons. En voor de huidige telefoons is het ook flink verbeterd zowel Samsung als Nokia brengen braaf iedere maand(ja iedere maand!!) updates uit. Mijn verhaal klopt weldegelijk en jij... Nou ja vul het zelf maar in
[ Voor 3% gewijzigd door swv op 15-10-2017 12:03 ]
Ik heb nergens gezegd dat het een gedrocht wordt maar waar je vroeger blind kon upgraden ervaar ik toch best wat problemen en ik niet de enige als ik het zo lees. Ook prioriteiten binnen Apple lijken me verkeerd. Erg gericht op de Amerikaanse markt en veel aandacht voor imessage terwijl hun eigen clouddiensten als lokalisatie achterblijven. Er hangt bij mij een teleurstelling die ik ook bij mijn vriendenkring opmerk. Voorheen kocht je blind een iPhone omdat dat dat echt veel beter was. Nu... Ik weet ik niet meer of dat nog vol te houden is. Ik denk er sterk over na om volgend jaar toch een keer de switch te maken.swv schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:00:
[...]
Hij heeft nog steeds een punt hoor. Ik heb hier een Galaxy A3 (2017) liggen die nog tot afgelopen augustus de beveiligingspatch van 1 januari 2017 had. Hoe praat je dat goed? Daarnaast zal het nog een tijdje duren voor dit toestel de stap naar 8 gaat maken. Er zit net Android 7 op... Samsung geeft minder prioriteit aan de goedkopere toestellen.
Ik ben van mening dat goedkopere en/of iets oudere toestellen net zoveel prioriteit horen te krijgen als de duurdere (nieuwere) toestellen. Dat er in een goedkoper toestel mindere hardware zit is helemaal prima. Maar software moet altijd 100% in orde zijn vind ik met al die risico's van het internet tegenwoordig. Dat heeft Apple nog steeds beter voor elkaar. Mijn goedkope en tevens oudere iPhone SE krijgt net zoveel liefde en aandacht van Apple als mijn iPhone 7 Plus.
Dat iOS een gedrocht van een OS wordt ben ik het niet mee eens. Vervelend voor mensen die bugs ervaren (op een forum kom je dat nou eenmaal vaker tegen op de x miljoen mensen), maar ik persoonlijk ervaar eigenlijk nooit probleempjes. Alleen iOS 8 was aan het begin echt drama vond ik. 9, 10 en 11 nu deden en doen het van begins af aan goed bij mij. Alleen wat hikjes hier en daar. En dan merk je dat een x.1 release net wat meer gepolijst is. Daar moet ik je wel gelijk in geven.
Geen last van op iOS 11.0.3postvoordennis schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
1. Unlock je iPhone
Gevalletje n=1, zo kun je nog heel wat telefoons vinden die eol zijnHackus schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:18:
Een iPhone 5s van sept 2013 kan nog op iOS11. een Samsung S5 van febr. 2014 komt niet verder als Android 6. meer uitleg is niet nodig toch ? laatste krijgt dacht ik 1x per 8-10mnd een beveiligings- update, maar blijft op Marshmallow. Dit terwijl de S5 toch het flagship model was begin 2014.
Die vakjes zijn inderdaad allemaal grijs als ik dat doe, de eerste seconde. Daarna verspringt er vanalles en worden de knopjes bruikbaar. Kan dus wel begrijpen dat er bij jou daar wat mis gaat.postvoordennis schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
1. Unlock je iPhone
Dat is wel heel makkelijk, om je er zo vanaf te helpen.Miki schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:39:
[...]
Gevalletje n=1, zo kun je nog heel wat telefoons vinden die eol zijn
Net zo makkelijk als jij niet in gaat op mijn stelling tav QuickType of iCloud in zijn geheelHackus schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:41:
[...]
Dat is wel heel makkelijk, om je er zo vanaf te helpen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq