Wij hebben twee katten die vrij buiten kunnen lopen, maar het zijn vrij huiselijke beesten dus ze komen regelmatig eventjes hun neus laten zien. Vinden wij leuk. Keerzijde is dat als ze dat een keer niet doen, zoals vandaag, dat het vrouwtje gelijk allerlei dramascenario's in gedachten heeft: platgereden, gewond, opgesloten, opgevreten, steeds gekker naarmate de afwezigheid langer duurt. Persoonlijk heb ik er iets minder last van; ik denk dan meestal dat ze lekker ergens onder een struik liggen te maffen en meestal is dat ook zo.
Maar goed, een gps tracker voor de kat zou uitkomst bieden. Als hij dan een keer te lang weg is naar je zin, kun je hem opsporen. GPS trackers zijn er genoeg, maar het heeft ook een hoog teleshop gehalte. De websites zijn ronkend, maar hoe goed is dat spul. Zijn er tweakers die er ervaring mee hebben?
Ik zoek dus een GPS tracker voor een kat (2 eigenlijk) waarmee ik ze op kan sporen. Liefst zonder abonnement. Fancy dingen als routes opslaan, live meekijken, melodietjes afspelen zijn niet persé nodig. Probleem bij GPS trackers voor huisdieren is dat ze relatief groot zijn voor een kat.
Gevonden:
- www.vindmijterug.nl/gps-halsband.html
- www.trackyourpet.nl/
- www.petsondemand.nl/
Maar goed, een gps tracker voor de kat zou uitkomst bieden. Als hij dan een keer te lang weg is naar je zin, kun je hem opsporen. GPS trackers zijn er genoeg, maar het heeft ook een hoog teleshop gehalte. De websites zijn ronkend, maar hoe goed is dat spul. Zijn er tweakers die er ervaring mee hebben?
Ik zoek dus een GPS tracker voor een kat (2 eigenlijk) waarmee ik ze op kan sporen. Liefst zonder abonnement. Fancy dingen als routes opslaan, live meekijken, melodietjes afspelen zijn niet persé nodig. Probleem bij GPS trackers voor huisdieren is dat ze relatief groot zijn voor een kat.
Gevonden:
- www.vindmijterug.nl/gps-halsband.html
- www.trackyourpet.nl/
- www.petsondemand.nl/
... en gaat over tot de orde van de dag