Derde week m'n Gazelle Eclipse Speed effectief in gebruik, (heb de fiets al langer, maar met de hittegolf de vorige 2 weken heb ik hem maar 1x gebruikt) en een paar dingen...
- fietsen is top
...maar ga toch m'n routine wat moeten evalueren, ik verlies nu toch wel tijd vanaf dat ik op m'n bestemming ben toegekomen, met het douchen en omkleden.
Ik heb de luxe dat ik het kàn op het werk, en ik vind het ook nodig; ik zweet snel en ik werk écht niet graag in m'n bezwete kledij, omgekeerd fiets ik ook niet graag in m'n werk-kledij, enfin, toch niet in een lange broek, niet voor de afstand die ik moet.
Ik heb nu vanochtend tegen een gemiddelde van 33km/u gereden (over 37,7 Km) en het voelde aan als een gemiddelde inspanning, op dat gebied ideaal vind ik... maar ik besef toch dat ik een klerenwissel nodig heb.
Als ik rustiger fiets kan ik onbezweet toekomen... maar dan doe ik er te lang over...
Ik weet niet goed of het iets is waaraan ik zal moeten wennen (de klerenwissel 's ochtends en 's avonds) of het iets is waaraan ik iets kan doen... (mezelf verplichten niet te zweten werkt niet

)
Hoe gaan jullie hiermee om, tips 'n tricks, bepaalde fietskledij die jullie adviseren voor bepaalde seizoenen die bvb. beter zweet absorberen, of zo geventileerd zijn dat ze het zweten tegengaan?