Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Mensen,

Zaterdagavond in een opwelling Destiny 2 gekocht voor de PS en er geen moment spijt van gehad. Gister heb ik de main story afgerond als Warlock. Zijn er nog mensen die mensen zoeken voor een Clan op de PS4 of voor Strikes?

PSN: DUTCHhaze86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 07:57
Dutchhaze86 schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:23:
Mensen,

Zaterdagavond in een opwelling Destiny 2 gekocht voor de PS en er geen moment spijt van gehad. Gister heb ik de main story afgerond als Warlock. Zijn er nog mensen die mensen zoeken voor een Clan op de PS4 of voor Strikes?

PSN: DUTCHhaze86
Je kunt altijd hier joinen:

Tweakers Clan

Vooral nu de meeste rond de 20 beginnen te komen is er altijd wel een groepje te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

Aksnes schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:26:
[...]

Je kunt altijd hier joinen:

Tweakers Clan

Vooral nu de meeste rond de 20 beginnen te komen is er altijd wel een groepje te vinden!
So Sad, maximum aantal clanmembers reached..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Afgelopen weekend de vrouw voor Netflix gezet met haar favo serie (niet gedacht dat ze het zo lang vol wist te houden zonder een scheve blik haha) en ik heb me met wat familieleden voor Destiny 2 gepleurd.

Verhaallijn ga je relatief snel doorheen (vooral in een groepje van 3 personen), ondanks dat je in de ''tower'' uiteindelijk alsnog wat nieuwe verhaalmissies kan starten (deze nog niet gedaan).

Wel een power (light) van bijna 260 (wat gaat dat ontiegelijk snel in Destiny 2 zeg, in Destiny 1 was je naar mijn gevoel veel langer bezig voor leuke gear), maar goed je krijgt ook om de havenklap 1. betere gear en 2. legendary items.

Volgens mij gaat het dan ook voornamelijk om een paar zaken (je gear):
1. Strikes doen na je campaign = hogere kans op legendary en exotics
2. Tokens verzamelen en inleveren = hogere legendary item dan je huidige (vrijwel 100%)
3. Je light op 240+ krijgen voor de nightfall strike (gaan we vanavond eens testen)
4. Legendary items crushen want de Legendary Shards die je van het discarde krijgt kan je alles mee kopen (bij xur etc).

Wat ik wel prettig vind (ik weet niet of iedereen dat al weet) is dat je niet perse het hoogste level power (light) item aan te zetten voor een betere reward.
Reward systeem zou rekening houden met alles in je vault, inventory en dat gene wat je aan hebt?

Ik hoop dat deze game mij net zo lang kan blijven interesseren zoals Destiny 1 deed, ik ben er bang voor want binnen 2 dagen flink schieten alles al op Legendary en Exotic krijgen... Dat gaat mij veel te snel.. Power (light) zal ik ook zeer snel boven de 260 gaan hebben vanavond, weinig uitdaging tot zover, maar wel een zeer toffe game :)

Anyway de term Legendary en Exotic is wel een beetje erg missplaats in Destiny 2, want er is natuurlijk niks Legendary aan een item die je elke paar minuten krijgt.

And i know het draait dadelijk om de nightfall strike gear en vooral de Raid gear, maar het zou me niks verbazen indien dat ook allemaal easy peasy is.

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 11-09-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
Een minder ding waar ik nu tegen aan loop.Waarom zou ik nu met level 20 die makkelijke adventures nog doen die op de kaart staan ?

Hoeveel Strikes heeft D2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
jori040 schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:37:
Een minder ding waar ik nu tegen aan loop.Waarom zou ik nu met level 20 die makkelijke adventures nog doen die op de kaart staan ?

Makkelijke adventures = gewoon tokens van die planeet. Die moet je gewoon inleveren en hoppa je krijgt een Legendary item die bijna 100% een hogere power heeft dan je huidige.. En zoals de tweaker onder mij zegt; de moeilijkheid schaalt mee.

Volgens mij 5 strikes voor de x one en 6 voor de ps4.

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 11-09-2017 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
jori040 schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:37:

Adventures scalen denk ook mee met je (power)+level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Crashhill schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:51:
[...]

Hij is gek hé , Titan is niks aan maar wel Warlock als eerste levelen. :P
Supers van de Hunter zijn wel het meest epic als ik ze zo zie.
De hamertjes vind ik wat tegenvallen. Die zijn heel kort. De shock en void class zijn wel erg vet.
Ik denk dat de striker ook in d2 mn favoriet blijft.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
clockw1ze schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:38:
[...]

Adventures scalen denk ook mee met je (power)+level?
Ik moet nu makkelijke iconen weg werken.Dat ik al zo snel hersenloos moet grinden vind ik slecht uitgewekt.

Jammer want ik ben in wezen best positief over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:40

Jebus4life

BE User

arcanis schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:54:
[...]

Ik vermoed dat je de Mida multi tool bedoeld met die scout, deze heb ik echter al eerder gehaald en heb hem dus "maar" op 278.

Volgens mij is de truc om verder te levelen exotics farmen en infusen of een nieuw poppetje maken en alle gear overzetten zodat je alle questen nog een keer kunt doen.
Jup; maar ik wist zelfs niet dat die scalede (wij hebben die alle 3 met een power van 286, daarom dacht ik dat die misschien fixed was)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig ga ik lekker met de Warlock, maar de andere classes ga ik daarna zeker ook proberen. Al was het maar omdat ik de recensie mag gaan schrijven en het dan wel een beetje uitgebreid wil hebben gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
jori040 schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:56:
[...]

Ik moet nu makkelijke iconen weg werken.Dat ik al zo snel hersenloos moet grinden vind ik slecht uitgewekt.

Jammer want ik ben in wezen best positief over de game.
Die adventures vind ik anders best goed en leuk uitgewerkt.
In D1 uren rondjes rennen om planet materials te farmen.. Dat was pas hersenloos grinden. (nog voordat je die shit gewoon kon kopen)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Jammer dat de clan al volzit, blijf nog wel eens proberen om te joinen :)

Rustig aan het levelen .... lvl 12.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46
basset schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:56:
[...]

De hamertjes vind ik wat tegenvallen. Die zijn heel kort. De shock en void class zijn wel erg vet.
Ik denk dat de striker ook in d2 mn favoriet blijft.
De hamertjes van de titan vind ik juist fijn. Ze zijn best sterk, en je hoeft niet perse dicht bij een "boss" of persoon(pvp) te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaggie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-08 23:22
Ricmaniac schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:28:
Kan ik terug komen bij de farm nadat je de campaign uitgespeeld hebt? (behalve een andere character)
Dat kan via de EDZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-03-2023
Beste Destiny 2 Fans,

Zelf heb ik nog niet teveel uren in Destiny 2 gestoken op de ps4 maar ik ben ook op zoek naar mensen om samen mee te spelen (denk aan op hogere level strikes) maar ook gewoon gezellig de campaign en zo nu en dan een crucible.

Als er hier mede-tweakers zijn met een ps4 en destiny 2 voeg me eens toe zodat we een keer samen kunnen spelen online.

PSN Naam: Speedwing_23 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
RandomCreated schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:26:
Beste Destiny 2 Fans,

Zelf heb ik nog niet teveel uren in Destiny 2 gestoken op de ps4 maar ik ben ook op zoek naar mensen om samen mee te spelen (denk aan op hogere level strikes) maar ook gewoon gezellig de campaign en zo nu en dan een crucible.

Als er hier mede-tweakers zijn met een ps4 en destiny 2 voeg me eens toe zodat we een keer samen kunnen spelen online.

PSN Naam: Speedwing_23 :*)
Ik heb je toegevoegd. Ik ben ook pas net begonnen. Dus invite me maar een keer als je zin hebt. PSN naam is Jktje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb ook weer wat mede-tweakers toevoegd op PSN. Ik ben zelf ook nog niet ver, lvl 8 momenteel en vermaak mij met events/adventures op Titan. Geweldige game en vele malen beter dan D1 voor mijn gevoel. Vooral de lost sectors vind ik leuk om te zoeken, klopt het dat elke icon op je map een Lost Sector is? zo ja dan heb ik er nog veel te gaan!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet een idee om een tweakers clan per platform te maken ipv 1 totaal clan? Aangezien PS alleen met PS speelt, XBOX met XBOX en PC met PC? Gek dat ze het niet naar 300 ondersteunen met 100 per platform ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomCreated
  • Laatst online: 11-03-2023
Wolliebolly schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:39:
[...]

Ik heb je toegevoegd. Ik ben ook pas net begonnen. Dus invite me maar een keer als je zin hebt. PSN naam is Jktje.
Dankjewel ! :) , morgenavond ben ik online dus dan kunnen we even paar missies spelen, mits het jou ook uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:50:
Is het niet een idee om een tweakers clan per platform te maken ipv 1 totaal clan? Aangezien PS alleen met PS speelt, XBOX met XBOX en PC met PC? Gek dat ze het niet naar 300 ondersteunen met 100 per platform ofzo.
Lijkt mij een goed plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Kleynus schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:24:
[...]

De hamertjes van de titan vind ik juist fijn. Ze zijn best sterk, en je hoeft niet perse dicht bij een "boss" of persoon(pvp) te staan
Ze zijn superfijn, maar relatief kort vergeleken bij deeltje 1 . De super van de striker duurt langer. Maar goed, het kan zijn dat hij na uitbouwen een stuk langer duurt. Ik heb nu alleen de void en arc klasse uitgebouwd.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
Ik heb een Tweakers PSN clan aangemaakt. https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2416234

Inmiddels is er een officiële clan al aangemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Wolliebolly op 11-09-2017 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

De founder van de huidige T.net clan is ook actief op PSN. Misschien slim om een XBOX clan ernaast op te zetten ipv nog eentje voor PSN?
Ik denk dat de huidige founder dit niet zo tof zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Alle XBOX spelers:

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2416491

Deze clan is voor alle xbox spelers!

Alle admins uit de PSN clan, doe mij even een PM, dan geef ik je je admin rechten terug!

Verzoeke aan de TS om deze link op te nemen als XBOX clan. En de eerste clan aan te houden als PSN

*edit:
Voor de duidelijkheid:
TweakersClan PSN
TweakersClan XBOX

[ Voor 42% gewijzigd door WishmasterNL op 11-09-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
Handig, bij deze geswitched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Goed bezig mannen.

Weet niet of we dit tegenwoordig via de Destiny app doen of gewoon op forum.

Vanavond uurtje of 18.00 ga ik NF doen met een vriend. Beiden rond de 265. Zoeken nog 1 erbij. Had dit ook in de Clan chat gegooid, maar daar is het akelig stil.

Playstation:
- alp1903 (265 Titan)
- ensonosmanli55 (263 Hunter)
-

Wij zijn vrij veel online, dus jullie kunnen ons toevoegen voor NF/Strikes/Crucible/Raid. Wel graag microfoontje, want anders sta ik heletijd met die wijzende emote voor instructies... :P

[ Voor 24% gewijzigd door Kartale op 11-09-2017 16:07 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
? PSN ?

Wellicht beter om tweakers 2 PS4 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
Sosua schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:07:
[...]

? PSN ?

Wellicht beter om tweakers 2 PS4 te doen.
Inmiddels al gejoined bij officiële clan. Negeer mijn vorige post aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dit snap ik even niet:
Moet je die Strikes nu random doen of zijn die net als bij D1 ook apart te selecteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
jori040 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:16:
Dit snap ik even niet:
Moet je die Strikes nu random doen of zijn die net als bij D1 ook apart te selecteren ?
Alleen via de matchmaking met een random strike, net als dat je bij de crucible niet een gamemode kan kiezen :(

Zou graag weer alleen countdown doen zoals in de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

WishmasterNL schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:48:
Alle XBOX spelers:

Alle admins uit de PSN clan, doe mij even een PM, dan geef ik je je admin rechten terug!

Verzoeke aan de TS om deze link op te nemen als XBOX clan. En de eerste clan aan te houden als PSN

*edit:
Voor de duidelijkheid:
TweakersClan PSN
TweakersClan XBOX
Voor de complete duidelijkheid en mochten mensen het gemist hebben.

De Tweakers PC Clan kunnen jullie hier vinden: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2141351

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Hoi! ik ben nieuw en net begonnen met Destiny 2 op de ps4. Ben afgelopen zaterdag door story heen gevlogen en ben al lvl 20 met een maat van mij. Waar kan ik de clan van Tweakers voor ps4 vinden?

Zijn er veel actieve ps4 spelers hiero?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Rule schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:29:
Hoi! ik ben nieuw en net begonnen met Destiny 2 op de ps4. Ben afgelopen zaterdag door story heen gevlogen en ben al lvl 20 met een maat van mij. Waar kan ik de clan van Tweakers voor ps4 vinden?

Zijn er veel actieve ps4 spelers hiero?
TweakersClan PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ik heb de game vanwege vakantie net pas kunnen aanschaffen en ga vanavond voor het eerst spelen. Vanwege een kleine thuis zal ik er niet heel snel doorheen rammen denk ik 🙃

Helaas is de psn clan alweer vol. Zal wel wat tweakers toevoegen (heb er al behoorlijk wat in mijn lijst volgens mij).

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
TTHEEBO1 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:33:
Ik heb de game vanwege vakantie net pas kunnen aanschaffen en ga vanavond voor het eerst spelen. Vanwege een kleine thuis zal ik er niet heel snel doorheen rammen denk ik 🙃

Helaas is de psn clan alweer vol. Zal wel wat tweakers toevoegen (heb er al behoorlijk wat in mijn lijst volgens mij).
Als het goed is moet er nog ruimte vrij komen als de Xbox leden overstappen naar de Xbox clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

TTHEEBO1 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:33:

Even geduld hebben. De xbox clan is net aangemaakt. Geef de mensen even wat tijd om over te stappen van de PSN naar Xbox clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
WishmasterNL schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:34:
[...]

Even geduld hebben. De xbox clan is net aangemaakt. Geef de mensen even wat tijd om over te stappen van de PSN naar Xbox clan
Thanks! Heb geen haast, dus dat komt wel goed 😊

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Is wel zonde van de XP gehaald voor de huidige clan of niet?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zat al in een clan van Tweakers, blijft die nu de PS4 of moet ik weer overstappen? Volg het even niet.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kleynus
Pukson schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:43:
Zat al in een clan van Tweakers, blijft die nu de PS4 of moet ik weer overstappen? Volg het even niet.
Alleen de Xboxers moeten overstappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
MrMistral schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:40:
[...]

Is wel zonde van de XP gehaald voor de huidige clan of niet?
Ja dat wel, maar je moet maar zo denken is een 2de engram als de Clan naar lvl 2 gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Gixxer27 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:52:
[...]

Ja dat wel, maar je moet maar zo denken is een 2de engram als de Clan een naar lvl 2 gaat ;)
True!

Wat verwachten jullie trouwens, zal je de raid met zeg 280 kunnen doen en dat er dan 300 gear dropt? Of zal er een vereiste zijn van 300 met 300+ drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
MrMistral schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:57:
[...]

True!

Wat verwachten jullie trouwens, zal je de raid met zeg 280 kunnen doen en dat er dan 300 gear dropt? Of zal er een vereiste zijn van 300 met 300+ drops?
Heb nog niet echt veel over de vereiste gelezen maar als je al ziet dat nightfall al 240 req heeft en ze al vragen om 260 denk ik dat je met raid min 280 nodig zal hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Gixxer27 op 11-09-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Gixxer27 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:58:
[...]

Heb nog niet echt veel over de vereiste gelezen maar als je al ziet dat nightfall al 240 req heeft en ze al vragen om 260 denk ik dat je met raid min 280 nodig zal hebben.
Ik gok dat dat ook het absolute minimum zal zijn, maar ik vroeg me eigenlijk af of er 300+ gear zal droppen of dat 300 de max is. Zag al wel dat je gear kon infusen tot 350 ofzo, dus ik gok op 300+ gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik schiet er ook door heen, mijn power level is nu 242. Drops met betere stats vliegen om je oren heen.

Het is trouwens wel erg omhandif dat je niks kan dismantellen vanuit de vault. Mijne zit vol omdat ik al mijn low level gear er in heb gestopt en het nu nogal omslachtig als ik er van af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-06 14:57
Nieuwevolger schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:07:
Ik schiet er ook door heen, mijn power level is nu 242. Drops met betere stats vliegen om je oren heen.

Het is trouwens wel erg omhandif dat je niks kan dismantellen vanuit de vault. Mijne zit vol omdat ik al mijn low level gear er in heb gestopt en het nu nogal omslachtig als ik er van af wil.
op het moment dat hij vol zit met exotics en legendary die je graag wilt bewaren is het wel erg fijn dat het niet kan! haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik kijk wellicht ergens overheen, maar hoe verplaats je in de game items naar je vault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WishmasterNL schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:48:
Alle XBOX spelers:

*edit:
Voor de duidelijkheid:
TweakersClan PSN
TweakersClan XBOX
Join request voor XBOX ingediend (UnstoppabuII).

C u ingame en aan alle PS spelers: jammer dat ik jullie niet meer in de chat spreek, maar wens jullie alle goeds toe qua loot etc :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:58:
Ik kijk wellicht ergens overheen, maar hoe verplaats je in de game items naar je vault?
Bij de vault gaan staan (is bij de farm) en vervolgens op start (options) klikken, vervolgens kun je items naar je vault zetten.

Lukt het een beetje met Destiny Bram?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Doet iemand de nightfall nog vandaag (ps4)? Lvl 253 Titan hier die hem nog niet heeft afgerond. Wel al 3 pogingen met ander team erop zitten, dus ben bekend met het level.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 14-09 15:14
Ik meld mij ook even. Net aangemeld bij de PS clan. Nog maar level 2, net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

zelfde verhaal hier ;) aangemeld xbox clan. Pas net begonnen

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
B-Bandit schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:24:
Doet iemand de nightfall nog vandaag (ps4)? Lvl 253 Titan hier die hem nog niet heeft afgerond. Wel al 3 pogingen met ander team erop zitten, dus ben bekend met het level.
Ik ben ook op zoek naar mensen voor de nightfall strike en kan eventueel vanavond. Ik heb hem nog niet gedaan, maar zit wel al op 263 power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:19
Na vele uren in Destiny 1 toch ook maar deze kocht. Doet me erg denken aan de mooie tijd van Taken King maar dan met meer CGI filmpjes tussendoor.

Inmiddels 225 titan, wel een beetje zuur dat je gear niet naar andere characters kan dumpen voor snel levelen, maar goed het zij zo.

Ik heb me ook maar aangemeld voor de PSN tweakers clan (TheAppie op PSN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Laatst online: 22:33
Net aangemeld bij de Xbox clan, level 20 hunter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Origins schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:35:
[...]

Bij de vault gaan staan (is bij de farm) en vervolgens op start (options) klikken, vervolgens kun je items naar je vault zetten.

Lukt het een beetje met Destiny Bram?
Thanks.

Ja hoor. Ga rustig aan. Ben pas lvl 5 en power lvl 52 en hier en daar nog wat zoekende. Ik weet inmiddels wat een public event is. :)

Ben ondertussen ook met Uncharted en Resident Evil bezig, dus wissel deze 3 een beetje af.

Eerst maar eens rustig de campaign doorlopen en daarna zie ik wel waar het schip strandt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:35:
[...]

Thanks.

Ja hoor. Ga rustig aan. Ben pas lvl 5 en power lvl 52 en hier en daar nog wat zoekende. Ik weet inmiddels wat een public event is. :)

Ben ondertussen ook met Uncharted en Resident Evil bezig, dus wissel deze 3 een beetje af.

Eerst maar eens rustig de campaign doorlopen en daarna zie ik wel waar het schip strandt.
Dat komt wel goed! Mocht je hulp nodig hebben, dan hoor ik het wel van je;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Ook aangemeld. vanavond lvl 20 aangetikt.... main quest nog niet afgesloten :)

Goed vermaakt met adventures en events.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar even een request gedaan om de ps4 clan te joinen. PSN: Wesleyyy. Ga morgen beginnen met Destiny 2.

Edit: clan is zeker vol?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2017 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Mida is binnen. Dat was goed te doen en de hard light vind ik in D2 een fijner wapen dan in D1. Nu met het fireteam jagen op de rat king :). Helaas nog geen Suros Dis full auto scout gevonden

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Laatst online: 03-04 17:37
Zijn er nog plannen voor een 2e PS clan? Huidige zit helaas al vol

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ook toegetreden tot clan! (PS4) Destiny 1 heb ik ook een tijdje bij de clan gezeten.
Ik heb nog niet gek veel gespeeld ivm prive leven :'(
Maar het lijkt me weer gezellig om samen te spelen.
Eerst even de campaign er nog heen jagen. En dan echt Destiny 2 spelen :)

Ja mag me altijd toevoegen op PSN: Totumpaal.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleynus
wauzer schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:00:
Zijn er nog plannen voor een 2e PS clan? Huidige zit helaas al vol
Ik kan het zelf niet nakijken, maar zitten er niet nog veel Xbl in de ps clan?
De nieuwe xbox clan mist een hoop xbl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Ik lees dat veel mensen eerst de campaign doen en dan pas de andere dingen..
Heb het juist andersom gedaan, heb eerst alle adventures van elke planeet gedaan en doe nu rustig aan de campaign.
Er is geen goede of foute volgorde lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Kleynus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:20:
[...]

Ik kan het zelf niet nakijken, maar zitten er niet nog veel Xbl in de ps clan?
De nieuwe xbox clan mist een hoop xbl
Is al gelukt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

DaanDH schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:20:
Heb het juist andersom gedaan, heb eerst alle adventures van elke planeet gedaan en doe nu rustig aan de campaign.
Zo doe ik het ook, zit nu ook pas op de helft van de storymode, heb ernaast veel patrols, public events en adventures gedaan en veel exotics uitgekregen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
bram1984 schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:58:
Als je een laptop of tablet bij je hebt liggen is het nog gemakkelijker:
https://beta.destinyitemmanager.com/#!/login

Ff inloggen met je PSN account en je kunt 'on the fly' items switchen tussen vault en character en tussen de verschillende characters (mocht jer er meer hebben in de toekomst).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
G_Dragon schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:25:
[...]

Zo doe ik het ook, zit nu ook pas op de helft van de storymode, heb ernaast veel patrols, public events en adventures gedaan en veel exotics uitgekregen :)
Dat is juist top!
Krijg nu via de storymode ook veel hogere gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Laatst online: 23-06 08:44
DaanDH schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:20:
Ik heb hetzelfde gedaan, ben inmiddels lvl 20 en moet nog steeds een stuk of 4 quests van de campaign doen. Geen idee wat beter is, maar ik vermaak me prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DaanDH schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:27:
[...]

Dat is juist top!
Krijg nu via de storymode ook veel hogere gear.
Precies, ik heb zelfs de sparrow al door me hoog level :) ik wil niet alleen maar de storymode doen, ben bang dat ik teveel mis van de game en je moet juist genieten!

Story zal ook vast nog wel flink wat fout gaan straks , tenminste hoop minimaal op 40 missies :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
G_Dragon schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:29:
[...]
Story zal ook vast nog wel flink wat fout gaan straks...
Lijkt me niet. Inmiddels ben je voor de story misschien al overleveld.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Jackal131 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:31:
[...]

Lijkt me niet. Inmiddels ben je voor de story misschien al overleveld.
haha zit rond de powerlevel 230 :) jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
G_Dragon schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:32:
[...]
haha zit rond de powerlevel 230 :) jij?
275 en 278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

haha zijn beide overleveld denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Maar ik heb op beide karakters de story ook al uitgespeeld ;)
Volgens mij was ik bij het uitspelen level 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
De raid gaat ook een inkoppertje worden: https://twitter.com/thisl...s/907346510089666560?s=09

"Destiny 2's first Raid has a Power range of 260-280."

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Ik ben gister begonnen en zit nu ook in de PS4 clan. Wat heerlijk spel. Veel sfeervoller dan deel 1.
Ben nu level 4 dus nog niet heel ver. Vanavond de vrouw maar weer achter de tablet drukken.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
NLRev0lution schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:40:
De raid gaat ook een inkoppertje worden: https://twitter.com/thisl...s/907346510089666560?s=09

"Destiny 2's first Raid has a Power range of 260-280."
De eerste keer wel ff blind er in gaan!
Morgen 19.00 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:53

tha_crazy

Mafketel

Ik zoek nog wat mensen voor de raid voor morgen, wel voor werkenden (PS4).
Dus uurtje of 11 ermee ophouden :P

Momenteel ben ik alleen samen met Jansoe (toch?)

Wie willen?
Wel level rond de 260-270 natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Jackal131 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:45:
[...]

De eerste keer wel ff blind er in gaan!
Morgen 19.00 toch?
Ik heb afgelopen avonden al een paar disconnects te pakken. Ik denk dat de servers om 1900 het erg zwaar gaan krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:16
Probeer ook in de ps4 clan te komen. Gister gekocht en ben nu light Lvl 89 en level 8 zelf. Helaas is de clan al vol zo te zien!

Ga m'n best doen, heb helaas geen vrienden die Destiny 2 spelen dus hoop zo wat te kunnen Groupen als het nodig is. Hoop dat t lukt.

Tot nu toe vind k het wel tof dat er random events zijn naast de storymissions, en kan me wel vermaken met de crucible. Campaign voorlopig tof, ben benieuwd hoe t spel zich verder ontvouwt. Ben nu net op titan aangekomen!

Iedereen mag me toevoegen! Psn Vignard89

[ Voor 4% gewijzigd door RetroHead op 12-09-2017 08:56 ]

Do more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Jackal131 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:37:
Maar ik heb op beide karakters de story ook al uitgespeeld ;)
Volgens mij was ik bij het uitspelen level 18.
Als je de story uitgespeeld hebt wordt je automatisch Level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
arcanis schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:07:
Gisteravond in een paar uur tijd 4 exotics gekregen en dus nog een redelijk slag kunnen maken in mijn light level. Ik zit nu rond de 277/278 als ik het goed heb. Vanavond alle weekly's nog doen en dan kom ik hoppelijk ergens rond de 285 uit.

Zijn hier nog mensen die de hele nacht doorgaan om de raid dag 1 proberen te halen?
Waarmee kreeg je er zoveel en snel dan? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
arcanis schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:07:
Gisteravond in een paar uur tijd 4 exotics gekregen
Zoveel? Ik vind persoonlijk nu dat er al veel exotic engrams droppen. Net level 235 en heb een helm (244), gloves (23x), gun (Sunshot) en een niet gebruikte engram, die ik bewaar voor als ik rond level 260-265 ben. Voor mijn gevoel dropt er veel meer dan in D1, haalt voor mij wel een beetje 't idee weg van: Yes...!! Ik heb er een!...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
dizzytal schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:17:
[...]

Zoveel? Ik vind persoonlijk nu dat er al veel exotic engrams droppen. Net level 235 en heb een helm (244), gloves (23x), gun (Sunshot) en een niet gebruikte engram, die ik bewaar voor als ik rond level 260-265 ben. Voor mijn gevoel dropt er veel meer dan in D1, haalt voor mij wel een beetje 't idee weg van: Yes...!! Ik heb er een!...
Engrams moet je niet bewaren aangezien het powerlevel van de engram wordt bepaald als deze dropt. Als je wacht tot je hoger level bent komt er dus een laag level exotic uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
NikkiNailz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:19:
[...]

Engrams moet je niet bewaren aangezien het powerlevel van de engram wordt bepaald als deze dropt. Als je wacht tot je hoger level bent komt er dus een laag level exotic uit..
Ik meende gelezen (en gezien) te hebben (eerst gekeken en toen stond er volgens mij powerlevel 234, toen een paar paarsen ingeleverd, paars spul gekregen, lightlevel omhoog en volgens mij staat er nu powerlevel 239) dat deze afhankelijk was/is van je lightlevel bij inleveren... vandaar... maar 't was wat later gisteren dus misschien dat ik naar de verkeerde engram gekeken heb...

Dat laatste dus waarschijnlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door dizzytal op 12-09-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
dizzytal schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:33:
[...]

Ik meende gelezen (en gezien) te hebben (eerst gekeken en toen stond er volgens mij powerlevel 234, toen een paar paarsen ingeleverd, paars spul gekregen, lightlevel omhoog en volgens mij staat er nu powerlevel 239) dat deze afhankelijk was/is van je lightlevel bij inleveren... vandaar... maar 't was wat later gisteren dus misschien dat ik naar de verkeerde engram gekeken heb...
Zover ik weet is dit alleen van toepassing op gear die je van Milestones etc. krijgt. Daar kun je wel mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
NikkiNailz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:36:
[...]

Zover ik weet is dit alleen van toepassing op gear die je van Milestones etc. krijgt. Daar kun je wel mee wachten.
Ah ok,
spoiler:
dan bewaar ik hem voor die exotic hand cannon quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ga vanavond dan 'echt' beginnen met Destiny 2. Ik heb alle classes gespeeld tot het punt waarop je andere spelers kan joinen, maar aangezien ik op een vriendin wilde wachten om samen de campaign te doorlopen heb ik even gewacht met verder gaan. Nooit Destiny 1 gespeeld overigens.

Maar nu mijn vraag: Kun je de campaign (muv de eerste paar missies) echt samen spelen? Als in, allebei opgeslagen story progress? En kan iemand die bijvoorbeeld op een gegeven moment een aantal missies solo verder is gegaan de achterblijver nog joinen in missies om weer bij te komen?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 15:27
Vanmiddag / vanavond maintance van 4 uur tot 8 uur.

https://twitter.com/BungieHelp/status/907400969633198080

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambaclat
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09-2023
Als het goed is gaat Destiny vandaag down voor onderhoud.
Voor ons is het deze tijd 16:00 - 20:00 CEST

https://www.bungie.net/en/Help/Article/13125

http://countdowntopasadena.files.wordpress.com/2012/03/surprise-cat.png#surprised%20cat%20456x342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Als je al ingelogd bent, wordt je om 5 uur eruit getrapt

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Voxalizer schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:52:
Ik ga vanavond dan 'echt' beginnen met Destiny 2. Ik heb alle classes gespeeld tot het punt waarop je andere spelers kan joinen, maar aangezien ik op een vriendin wilde wachten om samen de campaign te doorlopen heb ik even gewacht met verder gaan. Nooit Destiny 1 gespeeld overigens.

Maar nu mijn vraag: Kun je de campaign (muv de eerste paar missies) echt samen spelen? Als in, allebei opgeslagen story progress? En kan iemand die bijvoorbeeld op een gegeven moment een aantal missies solo verder is gegaan de achterblijver nog joinen in missies om weer bij te komen?
Elkaar joinen kan altijd, als je zelf verder bent kan je daar weer mee verder.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzii
  • Laatst online: 11-08 18:04

Krizzii

Kris W.

Jammer dat de PS4 clan al vol zit, ik kan wel wat hulp gebruiken bij bepaalde quests. Als er een plekje vrij komt of een tweede clan wordt opgericht, houd ik me sterk aanbevolen. Ik voeg ook wat mensen toe uit de spreadsheet.

Groet, OompaLoompia - hunter main.
Pagina: 1 ... 14 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX