Afgelopen weekend de vrouw voor Netflix gezet met haar favo serie (niet gedacht dat ze het zo lang vol wist te houden zonder een scheve blik haha) en ik heb me met wat familieleden voor Destiny 2 gepleurd.
Verhaallijn ga je relatief snel doorheen (vooral in een groepje van 3 personen), ondanks dat je in de ''tower'' uiteindelijk alsnog wat nieuwe verhaalmissies kan starten (deze nog niet gedaan).
Wel een power (light) van bijna 260 (wat gaat dat ontiegelijk snel in Destiny 2 zeg, in Destiny 1 was je naar mijn gevoel veel langer bezig voor leuke gear), maar goed je krijgt ook om de havenklap 1. betere gear en 2. legendary items.
Volgens mij gaat het dan ook voornamelijk om een paar zaken (je gear):
1. Strikes doen na je campaign = hogere kans op legendary en exotics
2. Tokens verzamelen en inleveren = hogere legendary item dan je huidige (vrijwel 100%)
3. Je light op 240+ krijgen voor de nightfall strike (gaan we vanavond eens testen)
4. Legendary items crushen want de Legendary Shards die je van het discarde krijgt kan je alles mee kopen (bij xur etc).
Wat ik wel prettig vind (ik weet niet of iedereen dat al weet) is dat je niet perse het hoogste level power (light) item aan te zetten voor een betere reward.
Reward systeem zou rekening houden met alles in je vault, inventory en dat gene wat je aan hebt?
Ik hoop dat deze game mij net zo lang kan blijven interesseren zoals Destiny 1 deed, ik ben er bang voor want binnen 2 dagen flink schieten alles al op Legendary en Exotic krijgen... Dat gaat mij veel te snel.. Power (light) zal ik ook zeer snel boven de 260 gaan hebben vanavond, weinig uitdaging tot zover, maar wel een zeer toffe game
Anyway de term Legendary en Exotic is wel een beetje erg missplaats in Destiny 2, want er is natuurlijk niks Legendary aan een item die je elke paar minuten krijgt.
And i know het draait dadelijk om de nightfall strike gear en vooral de Raid gear, maar het zou me niks verbazen indien dat ook allemaal easy peasy is.
[
Voor 8% gewijzigd door
LopendeVogel op 11-09-2017 12:37
]