TERW_DAN schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:46:
Als je dat huis zo ziet moet je zo'n beetje alles vervangen. Die keuken en badkamer bijvoorbeeld zijn ook niet voor effe nog bruikbaar, die meuk moet er gewoon uit. Maar als je handig bent, en tijd en vermogen genoeg hebt om 't aan te pakken kun je er vast wel wat leuks van maken.
Maar ben inderdaad ook wel benieuwd naar de kosten die je in 10 jaar moet maken. Ik ga 'm iig laten schieten (nu was ik sowieso niet van plan een huis te kopen, maar toch

)
Sjah, zijn echte opknap huizen, ik ben er zelf ook met eentje bezig die eigenlijk is soortgelijke staat is
Na het sloopwerk had ik enkel nog de buitenmuren, dak en verdiepingsvloer (ramen, elektra, CV ook allemaal eruit!)
En een vermogen hoef je niet te hebben als je alleen de onderdelen hoeft te kopen
En de kosten in 10 jaar, tijdens de verbouwing pak je meteen alles aan, waardoor je de eerste jaren (na de verbouwing) vrijwel geen kosten meer hebt
Alleen wat @
Jelte ook al zegt, die (buiten)plaats zou echt een breekpunt zijn
Tsurany schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:18:
En dan adverteren met bruto maandlasten van 360 euro voor starters terwijl er vrijwel geen starter is die de benodigde verbouwing zelf kan financieren. Dus reken nog maar 50k of meer voor een verbouwdepot.
50K, als je een onhandige bent die een veelte dure aannemer laat komen zeker?
Een handige starter kan dit prima bekostigen