Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 1.161.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:55
mathy_ schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:51:
[...]

Wat moet je met keukenblad van 10 meter 8)7
En dan de vaatwasser in de bijkeuken. Daar was vast geen plek meer voor... 8)7

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
woutertjuh88 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:42:
[...]

En dan de vaatwasser in de bijkeuken. Daar was vast geen plek meer voor... 8)7
Ik begin ook meestal pas met afwassen op het moment dat mijn aanrecht vol is. Het is fijn als je dat wat langer uit kan stellen. :P

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

kipppertje schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:43:
[...]

Ik begin ook meestal pas met afwassen op het moment dat mijn aanrecht vol is. Het is fijn als je dat wat langer uit kan stellen. :P
Daarom heb je er twee nodig. Eén voor de vieze vaat, en één voor de schone vaat. Je hoeft dan nooit meer de afwasmaschine uit te ruimen!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Ik hoop inderdaad ook dat de vaatwasser in de bijkeuken gewoon nummer 2 is en er in die keuken al een andere vaatwasser is.

Het lijkt me ietwat sneu als je een enorm huis hebt met grote keuken waar je regelmatig diners kunt organiseren voor vijftien man en dat je dan één vaatwasser hebt die dus in je open keuken continu staat te draaien. :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:05
dreamscape schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:50:
Ik hoop inderdaad ook dat de vaatwasser in de bijkeuken gewoon nummer 2 is en er in die keuken al een andere vaatwasser is.

Het lijkt me ietwat sneu als je een enorm huis hebt met grote keuken waar je regelmatig diners kunt organiseren voor vijftien man en dat je dan één vaatwasser hebt die dus in je open keuken continu staat te draaien. :)
Ik gok dat er rechts naar de spoelbak nog eentje zit.
Maar sowieso die keuken... erg kil. Klein spoelbakje, kleine kookplaat. Lijkt me een keuken voor mensen die niet van koken houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:49:
[...]

Daarom heb je er twee nodig. Eén voor de vieze vaat, en één voor de schone vaat. Je hoeft dan nooit meer de afwasmaschine uit te ruimen!
Dat is simpelweg briljant. Ik weet waar ik voor ga sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Potato42 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:58:
[...]

Ik gok dat er rechts naar de spoelbak nog eentje zit.
Maar sowieso die keuken... erg kil. Klein spoelbakje, kleine kookplaat. Lijkt me een keuken voor mensen die niet van koken houden.
En dan wel zo'n keuken?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Tsurany schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:37:
[...]

Paar badkamers opnieuw betegelen en de vloer vervangen, voor minder dan 100k heb je het precies zoals je wilt qua kleur. Dat huis is dat geld echt wel waard, lekker luxe midden in de stad. Grote lap grond erbij voor stadse begrippen.
Een veel slechtere locatie voor je villa kun je in Den Haag niet bedenken. Echt een verschrikkelijke Vinex/Tokkie-buurt. Ook helemaal niet luxe midden in de stad, maar midden in een verkeersinfarct. Deze villa staat ook precies tussen de slechtere straten. Daar wil je echt geen 1,9 miljoen betalen voor een huis. Dan kun je veel beter naar de statige wijken uitwijken welke in het échte Den Haag liggen, desnoods naar prettigere villa-wijken aan de rand van de stad.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aardappel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Divak schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:02:
[...]

Een veel slechtere locatie voor je villa kun je in Den Haag niet bedenken. Echt een verschrikkelijke Vinex/Tokkie-buurt. Ook helemaal niet luxe midden in de stad, maar midden in een verkeersinfarct. Deze villa staat ook precies tussen de slechtere straten. Daar wil je echt geen 1,9 miljoen betalen voor een huis. Dan kun je veel beter naar de statige wijken uitwijken welke in het échte Den Haag liggen, desnoods naar prettigere villa-wijken aan de rand van de stad.
Ik ben zelf niet bekend met Den Haag, op de kaart zag het er aardig centraal uit. Ben benieuwd of het dan snel gaat verkopen of niet. Huis zag er wel prima uit als je hier en daar wat opknapt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ja. Het is een meubel, maar zeker geen plaats om uitgebreid te koken. Dan blijf je aan het lopen in plaats van dat je in een hoek of eiland makkelijk bij meerdere plaatsen met een werkblad kunt komen.

En als je echt van koken houdt, dan zet je daar toch een mooi groot fornuis in? Hell, de meeste mensen die een pand van meer dan een miljoen kunnen betalen en helemaal niet van koken houden, die kopen al een SMEG van 1 meter breed met twee ovens en zes pitten. Laat staan wat je in je keuken bouwt als je wel van koken houdt en zoiets kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
[...]

[afbeelding]
Koken! En veel ook! 10 meter keukenblad zou ik echt ideaaaaal vinden :D
Wel een mega gaaf huis! En die koffiemachine hebben wij hier ook :P

[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 18-07-2017 09:16 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

dreamscape schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:10:
[...]

Ja. Het is een meubel, maar zeker geen plaats om uitgebreid te koken. Dan blijf je aan het lopen in plaats van dat je in een hoek of eiland makkelijk bij meerdere plaatsen met een werkblad kunt komen.

En als je echt van koken houdt, dan zet je daar toch een mooi groot fornuis in? Hell, de meeste mensen die een pand van meer dan een miljoen kunnen betalen en helemaal niet van koken houden, die kopen al een SMEG van 1 meter breed met twee ovens en zes pitten. Laat staan wat je in je keuken bouwt als je wel van koken houdt en zoiets kunt betalen.
Status symbool dus. En je hebt gelijk met dat fornuis, daar hoort gewoon een heerlijk groot fornuis in (ik had best de 120cm versie willen hebben waar we nu "maar" 90cm hebben!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:16:
[...]

Status symbool dus. En je hebt gelijk met dat fornuis, daar hoort gewoon een heerlijk groot fornuis in (ik had best de 120cm versie willen hebben waar we nu "maar" 90cm hebben!)
Aan de frituurpan was het ook al een beetje te zien wat voor soort volk er woont. Nog een weggever: wel een huis van bijna twee miljoen, maar in plaats van kunst hangt er een Boeddha aan de muur. En er is een kast met één plankje met boeken, terwijl ik in dit soort huizen eigenlijk wel een serieuze boekenkast verwacht. Het zou me niets verbazen als die lelijke witte vleugel ook alleen maar een statussymbool is. :)

En prijs je gelukkig met 'maar' 90 cm... ik bouw in mijn nieuwe huis een u-vormige keuken waar mijn oude 60cm SMEG nu de breedte bepaalt. Ik wilde daar wel iets van 90 cm, maar dan werd de hele U te breed en kwam het keukenschiereiland (zoals ik de zijtak tussen keuken en woonkamer maar noem) te ver de woonkamer in.

Ach, ook als je wel van koken houdt, kun je prima met een fornuis van 60 cm overweg. De truc zit hem in de plaatsing van het geheel en de beschikbare werkruimte. Vandaar dat hij dus bij wijze van spreken onderin de U komt te staan en je aan weerszijden van het fornuis dus werkruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, photoshop skills lvl 1000 :P Die kleurenpallet in de tuin om de mediterraanse sfeer ervan te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ik vind het wel een gaaf ding. In ieder geval vrij karakteristiek. Afwerking ook op niveau, maar dan wel met materialen en kleuren die in 1990 helemaal in waren. Na 27 jaar is het ook niet erg om dat af te schrijven en de badkamer en keuken gewoon opnieuw te doen.

Wel jammer dat er weinig tuin overblijft vanwege dat zwembad en die jacuzzi. Om het nog een beetje een groen karakter te geven hebben ze het terras maar bekleed met kunstgras. Ik zie overigens geen pallets in de tuin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik vind het ook wel erg mooi, behalve die keuken. Ik ben gek op rood, maar dat gaat mij een beetje te ver (en vooral dat glimmende, daar ben ik allergisch voor :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Oké ik begrijp dat mensen het echt mooi vinden.
Ik vind de voordeur/entree net een bedrijf. De opzet is erg leuk (rond huis met in het midden een 'tuin') maar de uitvoering niet zo geslaagd.
Of de rode keuken je aanstaat of niet, het is mij te kitscherig, de tuin, de glazen puntdaken, zwembad en jacuzzi.
Iets meer stijl zou het een leuk huis hebben kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:10

Fiber

Beaches are for storming.

Gadver, kunstgras... :r

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

[...]

[afbeelding]
Koken ?

Ik heb een nicht die net een nieuw huis heeft en ook bijna 10m keukenblad heeft. Hun hele benedenverdieping is ingericht om de keuken, en ja ze gebruikt het nog ook :+

Dat ik dit topic nu pas ontdek, zelf heb ik ook nog een aardige collectie van krotten die op funda stonden maar helaas mag ik die niet online gooien :(
Als ik nog eens in een mooie kom zal ik hem hier plaatsen :)

edit: ik kan aparte huizen vaak wel waarderen overigens, na 300 rijtjeshuizen en appartementen is alles wat niet standaard is wel fijn O-)

[ Voor 29% gewijzigd door sapphire op 18-07-2017 20:13 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Lelijk kunstgras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

Divak schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:02:
[...]

Verkopers zullen willen gokken op onwetende expat gezinnen, want de waarde komt nooit in de buurt van dat bedrag.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

http://www.funda.nl/koop/...-49259062-debussyring-53/
€ 1.100.000,00 voor een appartement in Oud-Beijerland 8)7 Mega luxe afgewerkt van binnen, maar dat ga je never-nooit verkopen.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ethnocentrix schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:45:
€ 1.100.000,00 voor een appartement in Oud-Beijerland 8)7 Mega luxe afgewerkt van binnen, maar dat ga je never-nooit verkopen.
Mag dan wel luxe zijn, ik vind het alsnog spuuglelijk :X :X :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Arthur-M. schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:47:
[...]

Mag dan wel luxe zijn, ik vind het alsnog spuuglelijk :X :X :X
Heeft wel iets wat ik nog nooit gezien heb.

Een pissoir tegenover het toilet.

Ergo, als je wakker wordt met je odol en je moet schijten en pissen dan kan dat zonder problemen tegelijkertijd 8) :P

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/080/390/246_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
vosss schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:59:
[...]

Heeft wel iets wat ik nog nooit gezien heb.

Een pissoir tegenover het toilet.

Ergo, als je wakker wordt met je odol en je moet schijten en pissen dan kan dat zonder problemen tegelijkertijd 8) :P

[afbeelding]
tenzij je op die andere gaat zitten natuurlijk.

http://www.funda.nl/koop/...2-debussyring-53/#foto-29

kun je daarna wel meteen je anjer wassen, eventjes met je poepbillen de gang oversteken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

franssie

Save the albatross

Je kunt een flat een gouden ring om doen, het is en blijft een flat.

Ik wens ze veel succes met de verkoop. Wat een schitterende afwerking (op het gat van de plafond ventilator na) op een totaal misplaatste plek. Het mooiste voorbeeld dat 'verbetering' niet altijd verbetering van de courantheid is sinds jaren!

edit: net nog weer even door de foto's heen gelopen en wat ik zo zie is wel echt vakwerk en mooi hout - lijkt wel een titanic, niet mijn smaak maar wel redelijk consequent en van goede kwaliteit.

[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 19-07-2017 00:18 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tja, als die flat nou in hartje Amsterdam, Rotterdam of desnoods Utrecht stond, liefst op de bovenste etage van een mooie woontoren of zo dan zou hij zo weg zijn...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

De specs kloppen ook niet:

Gelegen op 8e woonlaag

Volgens mij heeft dat gebouw maar 3 woonlagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 12:49
(jarig!)
Inderdaad is de inrichting en de donkere houtsoorten een slecht verkoopbaar punt.
Maar ja, iedereen zijn smaak.
@Wailing_Banshee het is inderdaad tegenstrijdig:
omschrijving zegt:
Begane grond:
Hier treft u de afgesloten entreehal met videofoon, brievenbus en lift.

Vierde verdieping:
Bij binnenkomst van de woning komt
En kenmerken:
BadkamervoorzieningenSauna, douche en toilet Aantal woonlagen1 woonlaag Gelegen op8e woonlaag
Als je eenmaal aan het rentenieren bent:
http://www.funda.nl/koop/...415-hertenkampsweg-45-47/
Je hebt met bijna 14 ha wel een dagtaak aan onderhoud....

[ Voor 15% gewijzigd door Kalevandaal op 19-07-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Sneu gezicht dat er in die kleine werkkamer een koelvriescombinatie in de hoek staat. Heb je heel veel geld uitgeven aan superluxe inrichting en keuken en dan tot de ontdekking komen dat je toch wat weinig koelkastruimte hebt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
dreamscape schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:20:
[...]

Sneu gezicht dat er in die kleine werkkamer een koelvriescombinatie in de hoek staat. Heb je heel veel geld uitgeven aan superluxe inrichting en keuken en dan tot de ontdekking komen dat je toch wat weinig koelkastruimte hebt. :')
Of misschien extreem lui m.b.t. bier pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 05-09 12:49
Dat was vroeger een prachtige straat met meer van dit soort woningen. Helaas heeft hier de gemeente Enschede ook huisgehouden en er appartementen tussen gedrukt. In de periode 1970-2000 is er zo heel veel moois verdwenen. Gelukkig gaat het over het algemeen redelijk goed, maar ook onlangs weer zo'n pareltje van vernietiging...
http://www.tubantia.nl/enschede/jugendstil-stichting-enschede-pas-op-uw-interessante-erfgoed~af0f38c6/107125398/

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Laatst online: 22:39

Wish

ingwell

Ik woon zelf in Utrecht en sta toch wel te kwijlen van wat er allemaal te koop komt door deze actie... prachtige panden. Helaas niet te betalen (je moet de hele bups overnemen inclusief 5 m/v personeel met "kennis")
https://verhalen.volkskrant.nl/rijksmonumenten#9493

[ Voor 19% gewijzigd door Wish op 19-07-2017 09:40 ]

No drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kipppertje
Ter vergelijking: http://www.funda.nl/koop/...-49255391-debussyring-15/
In hetzelfde complex (iets minder m2), maar met een vraagprijs van 300K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
kipppertje schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:55:
[...]

Ter vergelijking: http://www.funda.nl/koop/...-49255391-debussyring-15/
In hetzelfde complex (iets minder m2), maar met een vraagprijs van 300K.
Iets minder m2, bijna de helft!

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Chief schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:01:
[...]

Iets minder m2, bijna de helft!
True, maar zelfs met dat in het achterhoofd is het prijsverschil alsnog enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Wish schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:30:
Ik woon zelf in Utrecht en sta toch wel te kwijlen van wat er allemaal te koop komt door deze actie... prachtige panden. Helaas niet te betalen (je moet de hele bups overnemen inclusief 5 m/v personeel met "kennis")
https://verhalen.volkskrant.nl/rijksmonumenten#9493
Wel een mooie gelegenheid als je in vastgoed wil beleggen. Je kunt waarschijnlijk de huurcontracten er zo bij overnemen.
En dan heb je gewoon het geboortehuis van Piet Mondriaan in je portefeuille :D Daar kun je wel mee aankomen op de golfbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Laatst online: 22:39

Wish

ingwell

kipppertje schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:27:
[...]

Wel een mooie gelegenheid als je in vastgoed wil beleggen. Je kunt waarschijnlijk de huurcontracten er zo bij overnemen.
En dan heb je gewoon het geboortehuis van Piet Mondriaan in je portefeuille :D Daar kun je wel mee aankomen op de golfbaan.
Ja, op je eigen golfbaan... de totale portefeuille is geloof ik >100 miljoen waard? Er zijn dagen dat dat bij mij in ieder geval niet op de bankrekening staat :)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Wish schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:34:
[...]

Ja, op je eigen golfbaan... de totale portefeuille is geloof ik >100 miljoen waard? Er zijn dagen dat dat bij mij in ieder geval niet op de bankrekening staat :)
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Om eerlijk te zijn bijna alle dagen. Of eigenlijk gewoon alle dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
@kipppertje Ik zou zeggen, begin met bieden bij 90 miljoen dan. :p

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Vrienden van ons hebben in dat complex gewoond. Je kunt er een hoop van zeggen, maar jet set? :D

[ Voor 3% gewijzigd door nare man op 19-07-2017 15:52 ]

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:05
sbruynis schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:12:

Mag je hopen dat je daar nog mobiel ontvangst hebt en aan een snelle internetverbinding hoef je ook niet te denken ;)
Dan zou ik liever hier zitten, zit je toch iets meer in de bewoonde wereld.
http://www.funda.nl/koop/...67-vaassensebinnenweg-10/

[ Voor 16% gewijzigd door Purehz op 19-07-2017 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Purehz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:02:
[...]

Mag je hopen dat je daar nog mobiel ontvangst hebt en aan een snelle internetverbinding hoef je ook niet te denken ;)
Dan zou ik liever hier zitten, zit je toch iets meer in de bewoonde wereld.
http://www.funda.nl/koop/...67-vaassensebinnenweg-10/
Daar is werkelijk waar niets op aan te merken! (althans, dat vind ik ;) ) Zelfs de inrichting is helemaal mijn smaak.
Als ik dan toch een nadeel moet noemen dan is het de locatie, woon-werkverkeer naar Den Haag is wat langer dan dat ik gewend ben :P

We've got that ring of confidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kipppertje
sbruynis schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:12:
Veel gras, dus met zo'n robot grasmaaier valt het misschien wel mee.
Die lift is trouwens wel ideaal als je gaat verhuizen :D Voor de rest, een lift om naar de eerste verdieping te gaan?
Die schuur ziet er trouwens uit als een hangar. Daar moet een vliegtuig in, geen caravan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wow, ik zou er zo intrekken niks meer aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipppertje
Jackson6 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:49:
[...]

Wow, ik zou er zo intrekken niks meer aan doen.
Daar valt zo op het eerste gezicht niets meer aan te verbeteren inderdaad. Erg mooi.
Die verlichting in het huis vraagt er wel om om door domotica aangestuurd te worden, net als de maairobot.

[ Voor 17% gewijzigd door kipppertje op 20-07-2017 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/056/998/163_720x480.jpg

Als je nog € 4.700.000 k.k. over hebt is dit misschien wel iets voor je :P
http://www.funda.nl/koop/...41-zutphensestraatweg-70/

Via de lift toegankelijke hal naar ondergrondse parkeergarage met ruimte voor 12 auto’s.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/056/998/193_2160.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 20-07-2017 13:09 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twimj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:34
http://www.funda.nl/koop/...9055237-julianastraat-74/

Vanaf de straat lijkt het gewoon een simpel huis uit begin 1900...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

twimj schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:57:

Leuk gedaan, maar wel een flink aantal verschillende bouwstijlen voor een enkele woning, dat stoort mij persoonlijk wel. Het is deels modern, deels klassiek en deels lelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:33
Downloader_NL schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:14:
[afbeelding]

Als je nog € 4.700.000 k.k. over hebt is dit misschien wel iets voor je :P

Via de lift toegankelijke hal naar ondergrondse parkeergarage met ruimte voor 12 auto’s.

[afbeelding]
Link naar de funda pagina zou eigenlijk verplicht moeten zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
anboni schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:05:
[...]

Link naar de funda pagina zou eigenlijk verplicht moeten zijn ;)
Sure, even vergeten (staat nu ook in de post)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Bizar, maar het lijkt me meer geschikt als kantoorpand...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
iemand ooit een WC met obesitas gezien?

http://www.funda.nl/koop/...288-past-clercxstraat-17/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/078/855/485_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:34
Oei, ondanks dat het thema "Zen" moet zijn.. wordt ik hier toch een tikkeltje onrustig van :+
(de buren ook denk ik)

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:50

Als je daar binnen een scheet laat hoor je hem ook 3x.
Wat moet dat galmen zeg.

Wel erg mooi qua design/style!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man

Die vorkheftruck in de garage :D

Verder is het natuurlijk gewoon spuuglelijk. Die metalen bruggen ook, lijkt wel de Baron 1898 in de Efteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:50
nare man schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:28:
[...]

Verder is het natuurlijk gewoon spuuglelijk. Die metalen bruggen ook, lijkt wel de Baron 1898 in de Efteling.
Die Dodge Charger in de garage :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

'De woning beschikt over een bijzondere afwerking'...

Leuk, dat makelaarsjargon... :z

Ontzettend mooi huis in mijn ogen. Wel een beetje duur.

En je moet wel in Veenendaal willen wonen... O-)

[ Voor 75% gewijzigd door Fiber op 20-07-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003

ralpje

Deugpopje

nare man schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:28:
[...]

Ik vind dat dus juist wel weer gaaf.

Boven mijn budget, maar gaaf.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Hoe vaak zou er een steen van de muur of plafond flikkeren?
Op het plafond in de slaapkamer zit het ook. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Ook geniaal hoe dat wordt gedownplayed in de advertentie:

'De woning heeft een bijzondere afwerking'

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

nare man schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:41:
Ook geniaal hoe dat wordt gedownplayed in de advertentie:

'De woning heeft een bijzondere afwerking'

:D
Daar is in ieder geval geen woord aan gelogen.

De keuken is eigenlijk niet zoveel mis mee, jammer dat de rest ook bij het pand hoort.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Die buren zullen ook wel blij zijn als ze weg zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Dat bamboe, is heel moeilijk helemaal weg te krijgen (het blijft maar terug komen).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:02
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar vind dit huis wel heel apart. ;)

http://www.funda.nl/koop/...296765-berg-en-dalweg-32/

Ook de wasbakken in de badkamer 8)7 Het lijken wel pisbakken. In een dronken bui is de keuze zo gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

TDB

[spuit elf]

was al langs gekomen

[ Voor 95% gewijzigd door TDB op 20-07-2017 15:35 ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:33
Highfive95 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:24:
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar vind dit huis wel heel apart. ;)

http://www.funda.nl/koop/...296765-berg-en-dalweg-32/

Ook de wasbakken in de badkamer 8)7 Het lijken wel pisbakken. In een dronken bui is de keuze zo gemaakt :+
EXTERMINATE!

http://www.funda.nl/koop/...berg-en-dalweg-32/#foto-3 doet me denken aan een Dalek :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/081/586/726_2160.jpg

Zoef zoef , openbare weg onder je huis door :P

http://www.funda.nl/koop/...49280325-profetenlaan-15/

Ik zou wel onderhandelen over de poster in de badkamer 8)

[ Voor 12% gewijzigd door HKLM_ op 20-07-2017 15:42 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:17

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:09
:o
Wel mooi hoe onderkoelt de makelaar de beschrijving heeft opgesteld: "De woning beschikt over een bijzondere afwerking".

Als ik al een compliment mag geven: de bewoners zijn heel consequent geweest in hun inrichting. Ben benieuwd wat het thema van hun volgende huis wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Highland schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:25:
:o
Wel mooi hoe onderkoelt de makelaar de beschrijving heeft opgesteld: "De woning beschikt over een bijzondere afwerking".

Als ik al een compliment mag geven: de bewoners zijn heel consequent geweest in hun inrichting. Ben benieuwd wat het thema van hun volgende huis wordt.
En ook nog Feyenoordsupporter, dus had er héél anders uit kunnen zien ook :+
http://www.funda.nl/koop/...032-marmotberg-6/#foto-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

FreshMaker schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:26:
[...]

En ook nog Feyenoordsupporter, dus had er héél anders uit kunnen zien ook :+
http://www.funda.nl/koop/...032-marmotberg-6/#foto-20
Ik heb al veel gekkigheid voorbij zien komen op Funda, maar dit...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Oke. Het word tijd dat ik dit topic maar eens ga bookmarken. Er komt echt goud voorbij heren (en dames?).
Blijf zo doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Potato42 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:19:
[...]

[...]

2 uur en 5 minuten te laat :D
Donders wilde hem ook net posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wailing_Banshee schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:55:
Die buren zullen ook wel blij zijn als ze weg zijn....
Ik weet niet hoeveel containers, werklui en uren met grof gereedschap je nodig hebt om al die zooi weg te krijgen 8)7
En hoe krijg je het voor elkaar om (zeker in verhouding tot de woning) zoveel geld stuk te slaan op 'aankleding/inrichting'. Dat geld is gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003

ralpje

Deugpopje

Zou je nou ook inentingen nodig hebben voor je daar mag wonen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
IceStorm schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:05:
[...]

Ik weet niet hoeveel containers, werklui en uren met grof gereedschap je nodig hebt om al die zooi weg te krijgen 8)7
En hoe krijg je het voor elkaar om (zeker in verhouding tot de woning) zoveel geld stuk te slaan op 'aankleding/inrichting'. Dat geld is gewoon weg.
Een bigbag stenen en een prittstift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Pracht woning:

http://www.funda.nl/koop/...is-85691032-marmotberg-6/

Slinger als Tarzan door een redelijk normale woonwijk.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:22
xoniq schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:14:
Pracht woning:

http://www.funda.nl/koop/...is-85691032-marmotberg-6/

Slinger als Tarzan door een redelijk normale woonwijk.... :+
Zou toch eens de moeite nemen om terug te lezen, dit is nou al zeker de 3e keer dat die woning gepost wordt :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:32

masauri

aka qwybyte

Iemand interesse in een vlaams kasteeltje inclusief ondergrondse gangen voor minnaressen ed.?
http://www.hbvl.be/cnt/dm...koop-voor-25-miljoen-euro

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:26
Tarzan comming to town!
Ik vraag mij ook nog 1 ding af, wat doet die beamer aan het plafond als ze er een tv hebben hangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
BladeSlayer1000 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:00:
[...]

Tarzan comming to town!
Ik vraag mij ook nog 1 ding af, wat doet die beamer aan het plafond als ze er een tv hebben hangen :?
Lelijk zijn.
Waar ik echt niet tegen kan zijn gootjes op het plafond of muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:26
Potato42 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:01:
[...]

Lelijk zijn.
Waar ik echt niet tegen kan zijn gootjes op het plafond of muur
Haha de hele inrichting is niet echt mijn smaak (zacht gezegt), lijkt wel of je terecht komt in een centerparcs waar er door een communicatieprobleem een verkeerd bouwplan ontstond

Kwam laatst deze woning tegen in Nijmegen: http://www.funda.nl/koop/...705-sophiaweg-25/#foto-23
Ik word al gek van onlogische inrichting in huis..

[ Voor 34% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 20-07-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
masauri schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:44:
Iemand interesse in een vlaams kasteeltje inclusief ondergrondse gangen voor minnaressen ed.?
http://www.hbvl.be/cnt/dm...koop-voor-25-miljoen-euro
Je eigen carwash 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

BladeSlayer1000 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:01:
[...]

Kwam laatst deze woning tegen in Nijmegen: http://www.funda.nl/koop/...705-sophiaweg-25/#foto-23
Lijkt me een heerlijk huis. Helaas ben ik nog steeds geen miljonair. Leuke auto's ook...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/075/265/243_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

BladeSlayer1000 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:01:
[...]

Energielabel G, helaas.. Dan betaal ik me blauw aan stookkosten! -O-

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heeft er iemand zin om deze toren bij mij om de hoek te verbouwen :P
http://www.funda.nl/koop/breda/huis-49217177-hooghout-67/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Mooi huis, 1 miljoen is een hoop geld, maar lijkt me zeker niet te duur voor zo'n huis met zoveel ruimte. Die buiten foto's lijken me wel extreem geshopt trouwens... Beetje over the top.

Die toren is wel ontzettend cool trouwens. Zal vast niet erg praktisch zijn en zo, maar wel cool!

[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 20-07-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Beetje vreemde ratjetoe aan stijlen. Beetje klassiek, beetje modern, wat oosterse invloeden, en dan dat rieten dak wat out of place voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Daar valt geen woning van te maken. Er zitten nauwelijks ramen in en je zult een heleboel traplopen voor lief moeten nemen. En een lift is duur en neemt veel ruimte in.
Misschien dat er bedrijfsmatig wat van te maken is. Al snap ik niet waarom ze aan het ding gehecht zijn. Van mij mogen ze het slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

downtime schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:01:
[...]

Daar valt geen woning van te maken. Er zitten nauwelijks ramen in en je zult een heleboel traplopen voor lief moeten nemen. En een lift is duur en neemt veel ruimte in.
Misschien dat er bedrijfsmatig wat van te maken is. Al snap ik niet waarom ze aan het ding gehecht zijn. Van mij mogen ze het slopen.
T is een Monument, die moeten onderhouden worden. (bewoners krijgen vaak wel kleine vergoeding)

ora et labora

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De staat van de woningmarkt, inkomenspolitiek, etc, etc is hier offtopic.