• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ben1303 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 16:14:
Ja heb ik gedaan maar staan best veel verschillen en helderheid en vind sommige echt te donker als ik de instelling overneemt
Als je dat vind, dan zet je vanaf dat beginpunt de brightness wat hoger? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
ben1303 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 16:14:
Ja heb ik gedaan maar staan best veel verschillen en helderheid en vind sommige echt te donker als ik de instelling overneemt
Gebruik deze dan misschien als basis en pas verder aan naar hoe jij het fijn vindt. Teveel persoonlijke voorkeuren en mogelijk omstandigheden lijkt me. Dit is de aanrader van (een van) de meest toonaangevende sites.

• ben1303
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:03
Thanks

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:24
Hebben er meer mensen last van dat o.a. de Videoland en HBO app niets meer afspelen? Kan wel gewoon in de app scrollen en afleveringen selecteren, maar de video laadt dan niet en geeft een error. YouTube en Amazon prime doet het wel gewoon.

Dit euvel hebben we op de C8 in de woonkamer maar ook de G1 in de slaapkamer. Dus het lijkt iets aan de serverkant? Is nu al sinds het weekend. ChatGPT zegt iets met DRM maar geen idee of dat echt er mee te maken heeft. Via AirPlay met de telefoon gaat het wel prima.

Edit: na wat verder zoeken een Reddit topix gevonden. Daar meerdere mensen met hetzelfde probleem in het buitenland met HBO en Disney+ op verschillende LG Oleds. Iemand heeft daar de oplossing gevonden. IPv6 uitschakelen op de tv. En warempel, het werkt allemaal weer. IPv6 nu ook weer opnieuw aangezet en het blijft werken. Heel vreemd. Iemand enig idee waarom dit issue speelde? Wel benieuwd hoe dit komt namelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Kartmans1 op 07-01-2026 22:04 ]

• wells.p
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-01 13:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZR_VwhuMz5Wkh0GwQbgz-H4u0M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WSNYZVfZi2Iblil1ORGOymmi.jpg?f=user_large

Zojuist, ik zet mijn pc die aangesloten is op mijn tv op slaapstand, loop weg en de tv ging op "no signal" later hoor ik in eens geluid uit de woonkamer komen, ik dacht eerst even dat misschien mijn buren waren geconnect met mijn soundbar. Loop ik de kamer in, is mijn tv doodleuk reclame aan het afspelen. Nooit eerder gehad dit. Dus zojuist het internet van mijn TV afgesloten... ze gaan wel erg ver tegenwoordig.

LG C9

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:56
wells.p schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 23:00:
[Afbeelding]

Zojuist, ik zet mijn pc die aangesloten is op mijn tv op slaapstand, loop weg en de tv ging op "no signal" later hoor ik in eens geluid uit de woonkamer komen, ik dacht eerst even dat misschien mijn buren waren geconnect met mijn soundbar. Loop ik de kamer in, is mijn tv doodleuk reclame aan het afspelen. Nooit eerder gehad dit. Dus zojuist het internet van mijn TV afgesloten... ze gaan wel erg ver tegenwoordig.

LG C9
Het lijkt meer dat Netflix App geopend is ipv dat er reclame wordt getoond? Hoe dat ie dan spontaan geopend is, is een tweede.

• Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 08:07
Ik vind het ontbreken van Dolby Vision 2 een groot gemis op de 2026 modellen van LG. Voor mij ook de reden om de aanschaf een jaar uit te stellen

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Donnu schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 12:00:
Ik vind het ontbreken van Dolby Vision 2 een groot gemis op de 2026 modellen van LG. Voor mij ook de reden om de aanschaf een jaar uit te stellen
Heb je al ervaring hoe dat eruit ziet? Wat maakt het beter dan standaard DV?

• Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 08:07
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 13:11:
[...]

Heb je al ervaring hoe dat eruit ziet? Wat maakt het beter dan standaard DV?
Ik wacht eerst de bevindingen af van Dolby Vision 2, maar mijn gevoel zegt dat het wel degelijk iets nuttigs toevoegt wat nu ontbreekt.

Ook HMDI 2.2 zit nog niet op de LG modellen van 2026.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Dolby vision 2 Is een AI-gimmick. Ik zou het niet al te serieus nemen.

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Donnu schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 13:15:
[...]

Ik wacht eerst de bevindingen af van Dolby Vision 2, maar mijn gevoel zegt dat het wel degelijk iets nuttigs toevoegt wat nu ontbreekt.

Ja je kan altijd wachten. Het zal ook wel even duren voordat er content komt.
Als je huidige tv nog goed genoeg is kun je sowieso beter afwachten.
Ik kijk alleen in het donker naar films/series dus dat er met een lichtsensor rekening wordt gehouden met omgevingslicht heeft voor mij sowieso geen toegevoegde waarde.

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-01 14:13
wells.p schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 23:00:
[Afbeelding]

LG C9
Per abuis netflix knop aangeraakt en deze in reclame stand gekomen?
Donnu schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 13:15:
[...]

DV2 is meer voor donker / licht kamer aanpassing? En 12 bit color. Was mooi was geweest ja.
Maar HDMI2.2 is op dit moment overkill. Heb je wat als je richting 8k of hoger gaat met bitrate.
En HDMI2.1 was ook genoeg geweest voor DV2 met 12bit.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:50
Ik zie niet snel veel content verschijnen met Dolby Vision 2 metadata. Daarnaast schijnt LG als alternatief te werken aan een feature waarmee je de donkerste en lichtste delen van het scherm zelf kun instellen. Benieuwd hoe goed dat gaat werken.

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:30
Farabi schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 13:19:
Dolby vision 2 Is een AI-gimmick. Ik zou het niet al te serieus nemen.
Dit is een expliciete uitspraak zonder enige vorm van goede onderbouwing.

Waarom denk je dat het een gimmick is en waarom moeten we het niet al te serieus noemen?

• wells.p
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-01 13:33
Anoniemand schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 10:44:
[...]

Het lijkt meer dat Netflix App geopend is ipv dat er reclame wordt getoond? Hoe dat ie dan spontaan geopend is, is een tweede.
mucuracat schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 13:21:
[...]
Per abuis netflix knop aangeraakt en deze in reclame stand gekomen?
Uhm even getest, en ik denk inderdaad dat het niet aan LG lag 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door wells.p op 17-01-2026 00:30 ]

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-01 18:18
Freshouttheoven schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 14:38:
[...]

Waarom denk je dat het een gimmick is en waarom moeten we het niet al te serieus noemen?
Ik kijk altijd wie het post bij dit soort opmerkingen :|

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 13:53
Mijn G2 gaat op willekeurige momenten aan. Apple tv reeds ontkoppeld. En energiebesparing uit etc. Wie dit ook en vooral, wie de oplossing?

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Gentleman schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 07:37:
Mijn G2 gaat op willekeurige momenten aan. Apple tv reeds ontkoppeld. En energiebesparing uit etc. Wie dit ook en vooral, wie de oplossing?
Per ongeluk een tv programma (serie) in de guide op “herinnering”? gezet? Dan gaat ie aan als het begint.
Anders een fabrieksreset proberen.

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 13:53
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 07:51:
[...]

Per ongeluk een tv programma (serie) in de guide op “herinnering”? gezet? Dan gaat ie aan als het begint.
Anders een fabrieksreset proberen.
Nee wat ik kijk alleen via de apps, ziggo, apple tv, netflix etc.

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:56
Nog weinig gevonden, maar mogelijk heeft het US KB artikel nog wat suggesties die je zelf nog niet gedaan hebt:
  • Reddit artikel met alleen maar "heeft iemand het al opgelost"
  • LG US KB artikel met wat mogelijke oplossingen

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 18:29

The Zep Man

🏴‍☠️

Netwerkverbinding al eens verbroken?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Farabi
  • Niet online
Freshouttheoven schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 14:38:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k74B3kbZRAfOdvblQrsviVSljmM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/haUWnXQmNksftqFynkkbyad2.jpg?f=fotoalbum_large

AI wil per definitie niet iets slechts betekenen. Maar in combinatie met beeldscherm-accuraatheid zal het weinig goeds doen, maar alleen extra geforceerd 'ge-analyseerd' spul toveren op je scherm wat eigenlijk niet de bedoeling is. het is gewoon een functie die je eigenlijk moet uitzetten en zien als een 'beeldverbeteraar'.

als het echt een serieuze functie is, dan zouden we DV2 content moeten krijgen via onze streamingsdiensten en UHD-discs. Het scherm moet gecombineerd werken met de software die binnenkomt om het als een nieuwe feature te kunnen beschouwen.

mocht dit alsnog gebeuren in de toekomst? dan zullen we zien hoe dit uitpakt.

[ Voor 32% gewijzigd door Farabi op 17-01-2026 17:02 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zou natuurlijk handig zijn als je tv sport herkent en daar de instellingen eigenlijk op aanpast. Maar dit klinkt eigenlijk gewoon alles ACR niet alleen gebruiken om je gegevens te verkopen maar zorgen dat je er zelf ook nog wat aan hebt toch? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Freshouttheoven
Farabi schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 16:17:
[...]

[Afbeelding]

AI wil per definitie niet iets slechts betekenen. Maar in combinatie met beeldscherm-accuraatheid zal het weinig goeds doen, maar alleen extra geforceerd 'ge-analyseerd' spul toveren op je scherm wat eigenlijk niet de bedoeling is. het is gewoon een functie die je eigenlijk moet uitzetten en zien als een 'beeldverbeteraar'.

als het echt een serieuze functie is, dan zouden we DV2 content moeten krijgen via onze streamingsdiensten en UHD-discs. Het scherm moet gecombineerd werken met de software die binnenkomt om het als een nieuwe feature te kunnen beschouwen.

mocht dit alsnog gebeuren in de toekomst? dan zullen we zien hoe dit uitpakt.
Er wordt veel geklaagd over Dolby Vision, waarbij donkere scenes slecht volgbaar zijn. De reden hierachter is dat SDR gemasterd wordt tot max. 120 nits, zo ook Dolby Vision waarbij enkel de highlights een hogere nits behalen.

Zowel SDR als Dolby Vision worden, zoals gezegd, in een donkere ruimte zonder omgevingslicht gemasterd en voor dit type ruimte bedoelt, echter is dit niet hoe de gemiddelde consument TV kijkt. Doordat SDR al jaren op een veel hogere nits wordt bekeken bij (veel) meer omgevingslicht ervaart men Dolby Vision als te donker. SDR kun je zelf aanpassen door de helderheid van de TV te verhogen, HDR niet omdat de metadata dit regelt.

Dolby Vision 2 past de Dynamic Tone Mapping/ PQ EOTF curve aan naar aanleiding van de hoeveelheid omgevingslicht.

Sport profiteert ook van Dolby Vision 2, denk bijv. aan sportwedstijden in de avond met stadionverlichting of aan ijssporten. Deze content komt meer tot zijn recht met een wat koele kleurentemperatuur.

Ook biedt het een voordeel bij TV's die niet of over onvoldoende hardware eigenschappen beschikken om HDR fatsoenlijk weer te geven. Bij dit soort TV's ben je HDR content liever arm dan rijk omdat het slecht kijkbaar is, echter ontkom je er soms niet aan doordat een film of series enkel in HDR beschikbaar is. Dolby Vision 2 zorgt ervoor dat deze content veel beter te volgen is.

Het is dus meer dan een gimmick en lijkt voor meerdere doeleinden van toegevoegde waarde te zijn.

• Farabi
  • Niet online
Freshouttheoven schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:34:
[...]

Er wordt veel geklaagd over Dolby Vision, waarbij donkere scenes slecht volgbaar zijn. De reden hierachter is dat SDR gemasterd wordt tot max. 120 nits, zo ook Dolby Vision waarbij enkel de highlights een hogere nits behalen.

Zowel SDR als Dolby Vision worden, zoals gezegd, in een donkere ruimte zonder omgevingslicht gemasterd en voor dit type ruimte bedoelt, echter is dit niet hoe de gemiddelde consument TV kijkt. Doordat SDR al jaren op een veel hogere nits wordt bekeken bij (veel) meer omgevingslicht ervaart men Dolby Vision als te donker. SDR kun je zelf aanpassen door de helderheid van de TV te verhogen, HDR niet omdat de metadata dit regelt.

Dolby Vision 2 past de Dynamic Tone Mapping/ PQ EOTF curve aan naar aanleiding van de hoeveelheid omgevingslicht.

Sport profiteert ook van Dolby Vision 2, denk bijv. aan sportwedstijden in de avond met stadionverlichting of aan ijssporten. Deze content komt meer tot zijn recht met een wat koele kleurentemperatuur.

Ook biedt het een voordeel bij TV's die niet of over onvoldoende hardware eigenschappen beschikken om HDR fatsoenlijk weer te geven. Bij dit soort TV's ben je HDR content liever arm dan rijk omdat het slecht kijkbaar is, echter ontkom je er soms niet aan doordat een film of series enkel in HDR beschikbaar is. Dolby Vision 2 zorgt ervoor dat deze content veel beter te volgen is.

Het is dus meer dan een gimmick en lijkt voor meerdere doeleinden van toegevoegde waarde te zijn.
Leuke marketing. Maar weet je nog? Dolby vision IQ? Een aantal jaar geleden geintroduceerd. Ze hadden precies hetzelfde verhaal als wat jij nu neerzet. Maar ooit iets mee gedaan of van gehoord?

De nieuwe LG tv's hadden toen destijds niet alleen dolby vision, maar opeens dolby vision IQ. Er moesten weer tv's worden verkocht.

Natuurlijk moeten ze iets nieuws neerzetten om te verkopen, maar ik heb liever echte features.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 17-01-2026 20:35 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Komt op mij inderdaad ook echt over als een hele dikke berg marketing geneuzel. En dan komen ze ook nog doodleuk met DV2 en DV2 Premium, waarbij de laatste alleen op de high-end tv's beschikbaar komt...

Dus een C7 volgend jaar waarschijnlijk geen DV2 Premium. Daarvoor moet je dan weer een G7 hebben, als je Premium wil.

[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 17-01-2026 18:57 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

En ondertussen geen legale bron meer te vinden waar je het gros van de content daadwerkelijk in een kwaliteit kunt krijgen die dergelijke technieken écht eer aan doet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Freshouttheoven
Farabi schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 18:41:
[...]

Leuke marketing. Maar weet je nog? Dolby vision IQ? Een aantal jaar geleden geintroduceerd. Ze hadden precies hetzelfde verhaal als wat jij nu neerzet. Maar ooit iets mee gedaan of van gehoord?

De nieuwe LG tv's hadden toen destijds niet alleen dolby vision, maar dolby vision IQ. Er moesten weer tv's worden verkocht natuurlijk.

Natuurlijk moeten ze iets nieuws neerzetten om te verkopen, maar ik heb liever echte features.
Dolby verdient al bakken met geld, daar hebben ze DV 2 niet voor nodig. DV 2 kan gewoon met een software update geïmplementeerd worden, mits de nodige hardware aanwezig is. De meeste high end TV's beschikken hier al een aantal jaar over. Of TV fabrikanten deze update ook zullen pushen op bestaande modellen is een andere vraag, LG kennende niet.

Waarom DV IQ geen succes is geworden heeft met de brakke implementatie ervan te maken, Dolby lijkt hiervan geleerd te hebben.

De kijkervaring van DV verbeteren vind ik wel degelijk een echte feature die iets toevoegt voor de gemiddelde consument en de setting met bijbehorende hoeveelheid omgevingslicht, dit is imo een feature van meer betekenis dan bijv. de 165 Hz implementatie.

Los hiervan raad ik ook niemand aan om speciaal voor DV 2 een nieuwe TV te kopen, mocht je huidige TV deze update niet krijgen. Net als dat het economisch onverstandig is om eens in de paar jaar een nieuwe TV te kopen door af te gaan op de HDR en (beeld)processor marketing van fabrikanten.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:37
Wij nu een raar probleem.

Netflix doet het niet maar alleen op LG webos niet.
Hij laad de profielen, maar als je een profiel wil kiezen blijft die gewoon 10min+ laden.

Netflix doet het via de wifi op de ziggo next box wel.

Hbo max doet het op LG webos wel.

Heb Netflix app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zelfde probleem blijft bestaan.

Enige wat nog kan is fabrieksinstellingen van tv doen. Maar wil die stap liever overslaan.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Joostje123 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 11:54:
Wij nu een raar probleem.

Netflix doet het niet maar alleen op LG webos niet.
Hij laad de profielen, maar als je een profiel wil kiezen blijft die gewoon 10min+ laden.

Netflix doet het via de wifi op de ziggo next box wel.

Hbo max doet het op LG webos wel.

Heb Netflix app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zelfde probleem blijft bestaan.

Enige wat nog kan is fabrieksinstellingen van tv doen. Maar wil die stap liever overslaan.
Wellicht ten overvloede, maar: heb je de stekker al even tijdelijk uit het stopcontact gehaald?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Freshouttheoven schreef op zondag 18 januari 2026 @ 10:43:
[...]

Dolby verdient al bakken met geld, daar hebben ze DV 2 niet voor nodig. DV 2 kan gewoon met een software update geïmplementeerd worden, mits de nodige hardware aanwezig is. De meeste high end TV's beschikken hier al een aantal jaar over. Of TV fabrikanten deze update ook zullen pushen op bestaande modellen is een andere vraag
Volgens mij niet. Die benodigde hardware voor DV2 zit in geen enkele tv tot en met 2025. Alleen TCL, Hisense en ik dacht TP Vision hebben voor hun 2026 modellen aangekondigd dat die met DV2 overweg kunnen vanwege een nieuwe chipset die ze gebruiken voor 2026.

Oudere tv's die Dolby Vision ondersteunen zijn wel backward compatible met DV2, maar vallen dan terug op standaard Dolby Vision.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 12:18 ]

• Freshouttheoven
DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 12:13:
[...]

Volgens mij niet. Die benodigde hardware voor DV2 zit in geen enkele tv tot en met 2025. Alleen TCL, Hisense en ik dacht TP Vision hebben voor hun 2026 modellen aangekondigd dat die met DV2 overweg kunnen vanwege een nieuwe chipset die ze gebruiken voor 2026.

Oudere tv's die Dolby Vision ondersteunen zijn wel backward compatible met DV2, maar vallen dan terug op standaard Dolby Vision.
Je hebt gelijk, ik was te voorbarig. Blijkbaar betreft het om de nieuwe Pentonic 800 SoC met MiraVision Pro; een AI gebaseerde feature. De huidige Pentonic 800 en 1000 SoC's hebben overigens al een waslijst aan AI features, je zou dus verwachten dat het backward compatible zou moeten zijn...

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Als ze echt willen is het gerust ook wel op oudere hardware werkend te krijgen. Waarschijnlijk is dat alleen minder aantrekkelijk voor ze dus er wordt ergens een grens getrokken welke chips ze ondersteunen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Vraagje. Gisteren heb ik bíjna de knoop doorgehakt om een TCL 65" C9k te kopen, een MiniLED TV.

OLED had ik eigenlijk al jaren afgeschreven voor mezelf vanwege de angst op inbranden, verlies van helderheid, vlekken etc. Ik zie het heel snel als er op een egaal vlak vlekken komen.

Is dat tegenwoordig eigenlijk nog wel een ding? Ik hoor dat inbranden tegenwoordig écht geen punt meer is... Maar ik heb ook ingebrande OLEDs gezien en daar schrok ik wel van.

De prijs van een redelijk premium MiniLED TV en een OLED TV liggen érg dicht bij elkaar.
Is er een goede reden om voor het een of het ander te kiezen? Bij MiniLED bestaat namelijk ook het risico dat een van de 3000 backlight leds kapot gaat, wat ook zal resulteren in een falend scherm. Nou heeft TCL 5 jaar garantie, dus dat geeft weer iets meer vertrouwen.

Ik kan simpelweg niet kiezen.

Mijn huidige TV is een 55" Samsung TV. Destijd ook een dure geweest, QLED, maar toen nog edge lit. Wat mij heel erg stoort is dat deze bij ondertiteling feller en donkerder wordt en als er bijv. links in beeld iets lichts te zien is en rechts niet, dat je duidelijk ziet dat de backlight links op volle kracht gaat en rechts niet.

Zowel MiniLED als OLED lossen dit op, MiniLED voor 95% en OLED voor 100%, maar MiniLED is feller en risico op inbranden is veel minder.

Ik kom er gewoon niet uit :)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ter algemene info. Ik gebruik een LG G4 voor passthrough audio naar eARC en deze ondersteund vrijwel alle HD audio codecs probleemloos, op een enkele na, kwam ik afgelopen week achter.

DTS-HD Hi-Res kan ie niet verwerken, dan blijft het still. T/m DTS-HD MA geen probleem, maar Hi-Res is een brug te ver voor de G4. Nu heb ik normaal gesproken zelden tot nooit media met de Hi-Res track maar ik kreeg een sample om een CoreElec versie te testen en toen kwam ik er pas achter. Nu moest ik even de signaal route aanpassen en het eerst via mijn receiver laten lopen, dat loste de stilte op voor dat sample.
Ik ben inmiddels weer terug naar de "oude" route ;)

FYI dus :)

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 572 573 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.