Wellicht qua kleurruimte dat er nog verbeteringen inzitten? En qua helderheid zal de HDR weergave een stuk beter zijn en tegenwoordig wordt er toch best veel in HDR aangeboden.HEY_DUDE schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:21:
[...]
Ik heb nu een C9 wat richting de 6 generaties gaat. Volgens mij win ik wat in helderheid maar wat win ik verder nog? Als ik op de forums kijk zie ik bij de nieuwe generatie nog steeds hetzelfde terugkomen, supressed black levels, banding etc.
Ik ga het wachten op een 21:9 TV opgeven. Idem voor een OLED met goede black frame insertion tegen motion blur. Wellicht werkt black frame insertion niet zo goed op OLED, maar mijn 50 inch LCD TV van 12 jaar oud had dit echt top op orde. Het kost wat helderheid maar de motion blur verdwijnt grotendeels. Dat was in die tijd met 800Hz TV's
Er was een tijd dat TV fabrikanten niet genoeg gekkig heid konden uithalen met TV's gebogen schermen, oprolbaar, 8k etc. Maar geen fabrikant is op het idee gekomen om weer eens een 21:9 TV te lanceren voor de cinofielen.
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC