Verwijderd

Ik heb 2 maanden terug een LG OLED 55E8PLA gekocht.
Het viel mij eigenlijk meteen op dat het beeld bar slecht was.
Ik heb glasvezel van Telfort met 100mb.
Als ik een 4K filmpje via YouTube aan zet dan is het beeld kraakhelder.
Heb ook Netflix 4K abonnement aangeschaft maar ook hier vaak slecht beeld. Maar bijv our planet de mini serie is weer super goed.
Maar vooral via Telfort kijken is vaak erg zweverig beeld. Misschien het beste te omschrijven als het bijv warm buiten is dat je de warme lucht in de verte zo zweverig eruit ziet.
Ook de logos van de zenders de randen ervan vervagen en bewegen een beetje.
Weet iemand of hier iets aan te doen is?
Ofdat misschien het signaal of de kabels bijv niet goed zijn?
Het is erg vevelend had meer verwacht van deze tv.
Alvast bedankt! Greetz dennis

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:24:
Heb ook Netflix 4K abonnement aangeschaft maar ook hier vaak slecht beeld. Maar bijv our planet de mini serie is weer super goed.
Maar vooral via Telfort kijken is vaak erg zweverig beeld. Misschien het beste te omschrijven als het bijv warm buiten is dat je de warme lucht in de verte zo zweverig eruit ziet.
Je TV aanmelden onder garantie.

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-10 07:12
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:24:
klinkt meer als een probleem vd bron,niet vd tv,netflix 4k moet er goed uit zien,als het slecht is, snelheid testen https://fast.com/nl/
heb je een ontvanger van telfort ? of ci-module.
testen met een andere kabel kan ook geen kwaad.
welke beeldmodus gebruik je ? en eventueel de aanpassingen

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:39
pwh53 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:23:
[...]
klinkt meer als een probleem vd bron,niet vd tv,netflix 4k moet er goed uit zien,als het slecht is, snelheid testen https://fast.com/nl/[...]
Per bron kiest de tv ook een andere modus, dus het kan ook zijn dat voor de STB als bron de instellingen voor het beeld vernaggeld zijn.
Dat zou het ook voor netflix verklaren aangezien "our planet" een dolby vision serie is en dus sowieso een andere modus triggert dan de meeste andere content op netflix, waardoor het kan zijn dat juist die wel goed is, maar de rest van de bronnen niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 28-05-2019 21:30 ]

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds een paar dagen heb ik nu de LG 55" B 2018 hangen en het beeld is echt fantastisch!

Ik zit enkel met wat problemen met het geluid.

Ik heb al gemerkt dat mijn Denon AVR-1910 (uit 2009) geen HDMI ARC heeft en ik dus een optical cable nodig heb voor mijn CI+ kaart.

Enkel als ik mijn Panasonic bluray aansluit op mijn Denon en dan via de HDMI out na de HDMI 2 (de ARC HDMI) van de LG laat gaan krijg ik dus totaal geen beeld....

Als ik de bluray direct aansluit op de LG geen probleem.

Tevens krijg ik het menu van mijn Denon pas op mijn TV te zien als ik enkel de HDMI out er op heb.

Mis ik een instelling is of is de versie van de HDMI op de Denon te oud en moet ik een nieuwe versterker?

Verwijderd

Download is 92mbps en upload 90mbps.
Ik heb een kastje van Telfort. Verschillende HDMI kabels geprobeerd. Heb er nu een 4K HDMI kabel aanzitten. Ik heb de standaard beeldscherm instelling. Wel echt alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar krijg het niet beter. Heb boven een Samsung UE46ES7000 en dat beeld is serieus veel beter dan de OLED. Maar die oled is echt niet kapot anders zou het beeld altijd slecht zijn. Ook de our planet. Maar gewoon in het algemeen is de kwaliteit die ik via Telfort heb gewoon niet goed. Zijn andere providers misschien beter? GreetZz

• Bigbro00
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-05-2024
Het is de moeite waard de optie quick start op uit te zetten. De tv doet dan iets met de cache(?) en traag lijkende verbindingen lijken weer beter te lopen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:16:
Ik heb een kastje van Telfort. Verschillende HDMI kabels geprobeerd. Heb er nu een 4K HDMI kabel aanzitten. Ik heb de standaard beeldscherm instelling. Wel echt alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar krijg het niet beter. Heb boven een Samsung UE46ES7000 en dat beeld is serieus veel beter dan de OLED. Maar die oled is echt niet kapot anders zou het beeld altijd slecht zijn. Ook de our planet. Maar gewoon in het algemeen is de kwaliteit die ik via Telfort heb gewoon niet goed. Zijn andere providers misschien beter? GreetZz
Hoe staan de instellingen bij je TV kastje?
Wellicht moet je daarmee kijken wat het beste beeld geeft dus full HD 1080i of 1080p.

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-11 23:01
Kan het kwaad als ik de folie aan de voorkant van de tv erop laat zitten?
Het ziet er naar uit dat ik toch op korte termijn ga verhuizen vandaar de vraag.
Het gaat om een lgc8.
De search gaf geen hits.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zit daar niet zo'n energielabel verhaal op?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rfrancois schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:57:
Kan het kwaad als ik de folie aan de voorkant van de tv erop laat zitten?
Het ziet er naar uit dat ik toch op korte termijn ga verhuizen vandaar de vraag.
Het gaat om een lgc8.
De search gaf geen hits.
Geen hits?

En in één van de reacties staat ook een link met het antwoord op je vraag ;)

Testing, one, two ...

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:21
Ik heb de LG B8 65 en nog steeds dik tevreden, maar bij settings heb je een optie om de logo's van RTL enz uit te wassen naar licht grijs om inbranden te voorkomen.

Dit werkt bij veel zenders goed, maar er zijn een aantal waarbij dit niet werkt zoals Veronica of de NOS en BNN. Is dit een bug of ligt dat aan de tv zenders.

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-11 21:27

Jorissie87

No diggity

https://www.audiomixonline.be/oled55b8pla.html

De B8 (55) nu weer voor 999 te koop incl verzend voor de mensen die nog een restje vakantiegeld over hebben :). Staat nog niet in de pricewatch aangepast.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• pwh53
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:16:
er zijn echt wel meer mensen die telfort icm een oled hebben,dan was dit probleem wel vaker langs gekomen.
of een verkeerde instelling of kabel.
heb je hdmi deep color misschien aangezet op die ingang ? (moet uit )
je kunt proberen kabel direct in de tv,heb je waarschijnlijk alleen beeld op 1,2 en 3, dan gebruik je de tv-tuner,kijken of er veel verschil is.
maar met deze snelheid zou op netflix alles goed moeten zijn.
lukt een foto van een slechte zender ?

• Bigbro00
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-05-2024
Heb je al geprobeerd quickstart uit te zetten?

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Als ik Amazon Prime start op mijn B8 gaat mijn trumotion uit (ISF dark room). Elke keer als de app opnieuw gestart wordt staat trumotion weer uit. Is dit een bug of mis ik iets?

edit: Lijkt een bug te zijn. Ik zie dat meer mensen hier last van hebben (link). Heb maar een mailtje naar LG gestuurd..

[ Voor 39% gewijzigd door michiel_ op 29-05-2019 20:29 ]

• C_V_S
  • Niet online
C_V_S schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:05:
Sinds een paar dagen heb ik nu de LG 55" B 2018 hangen en het beeld is echt fantastisch!

Ik zit enkel met wat problemen met het geluid.

Ik heb al gemerkt dat mijn Denon AVR-1910 (uit 2009) geen HDMI ARC heeft en ik dus een optical cable nodig heb voor mijn CI+ kaart.

Enkel als ik mijn Panasonic bluray aansluit op mijn Denon en dan via de HDMI out na de HDMI 2 (de ARC HDMI) van de LG laat gaan krijg ik dus totaal geen beeld....

Als ik de bluray direct aansluit op de LG geen probleem.

Tevens krijg ik het menu van mijn Denon pas op mijn TV te zien als ik enkel de HDMI out er op heb.

Mis ik een instelling is of is de versie van de HDMI op de Denon te oud en moet ik een nieuwe versterker?
Niemand een idee hoe het zit?

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:34
RoaDHouse schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:07:
Ik heb de LG B8 65 en nog steeds dik tevreden, maar bij settings heb je een optie om de logo's van RTL enz uit te wassen naar licht grijs om inbranden te voorkomen.

Dit werkt bij veel zenders goed, maar er zijn een aantal waarbij dit niet werkt zoals Veronica of de NOS en BNN. Is dit een bug of ligt dat aan de tv zenders.
Volgens mij doen de zenders zelf naar grijs doorzichtig omzetten. Niet alle zenders doen hier aan mee. De functie vanuit LG dimt alleen de pixels rondom het logo. Dit zie je vooral als de achtergrond licht is - dan zie je een vage vlek rondom het logo.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hij is binnen en aangesloten!! Wat een geweldig beeld zeg!!

Hoe hebben jullie hem ingesteld? Ik hem simpelweg de guide van rting gevolgd, maar ik weet niet wat het beste is.

Daarnaast heb ik de PS4 pro aangesloten en GoW newgame+ gestart 4K met HDR!!
Het is gewoon een ander spel!! Wat geweldig.

Daarna de PSVR (v2) aan proberen te sluiten voor Blood and Truth.. dat ging helaas niet...
Het beeld kraakt en piept!! TV uit en de PSVR werkt wel gewoon prima.

Iemand enig idee hoe dit is te verhelpen?

• sh623661
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:18
C_V_S schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:50:
[...]

Niemand een idee hoe het zit?
Je zal in het menu van de Denon de ingang van de HDMI waar de Bluray op binnen komt moeten configureren.

• RoaDHouse
ElGrandoNeuso schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:10:
[...]

Volgens mij doen de zenders zelf naar grijs doorzichtig omzetten. Niet alle zenders doen hier aan mee. De functie vanuit LG dimt alleen de pixels rondom het logo. Dit zie je vooral als de achtergrond licht is - dan zie je een vage vlek rondom het logo.
Niet helemaal, als ik RTL4 op heb staan wordt het oranje logo na 1 minuut helemaal doorzichtig grijs hetzelfde bij andere zenders.

De TV scanned volgens mij op statische beelden en maakt deze dan vervolgens transparant.

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:34
RoaDHouse schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:41:
[...]

Niet helemaal, als ik RTL4 op heb staan wordt het oranje logo na 1 minuut helemaal doorzichtig grijs hetzelfde bij andere zenders.

De TV scanned volgens mij op statische beelden en maakt deze dan vervolgens transparant.
Dat zou wel een mooi feature zijn. Hopelijk kan een expert duidelijkheid geven. Hier wordt thuis veel Nickelodeon gekeken. Zit met samengeknepen billen naar dat oranje logo in beeld te kijken :F .

• RoaDHouse
ElGrandoNeuso schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:12:
[...]

Dat zou wel een mooi feature zijn. Hopelijk kan een expert duidelijkheid geven. Hier wordt thuis veel Nickelodeon gekeken. Zit met samengeknepen billen naar dat oranje logo in beeld te kijken :F .
Bang voor inbranden bedoel je :)

• Pjotr22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 08:21
RoaDHouse schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:15:
[...]

Bang voor inbranden bedoel je :)
Nee joh hij vindt Nickelodeon gewoon heel erg spannende tv, met name het oranje logo _O-

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11 13:56
Iemand een idee wanneer LG Google Assistant eindelijk gaat ondersteunen in zijn Oled tv's zoals geadverteerd? De Smart ThinQ service wordt in onze Benelux regio nog altijd niet ondersteund bij mijn weten.

• C_V_S
  • Niet online
sh623661 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:36:
[...]

Je zal in het menu van de Denon de ingang van de HDMI waar de Bluray op binnen komt moeten configureren.
Wat moet ik daar aan configureren dan?

Er valt volgens mij weinig tot niks in te stellen :)

Zo even controleren...

Heb in ieder geval met mijn Panasonic G15 plasma uit 2010 niks hoeven te configureren :)

• Predje
Predje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:31:
Hij is binnen en aangesloten!! Wat een geweldig beeld zeg!!

Hoe hebben jullie hem ingesteld? Ik hem simpelweg de guide van rting gevolgd, maar ik weet niet wat het beste is.

Daarnaast heb ik de PS4 pro aangesloten en GoW newgame+ gestart 4K met HDR!!
Het is gewoon een ander spel!! Wat geweldig.

Daarna de PSVR (v2) aan proberen te sluiten voor Blood and Truth.. dat ging helaas niet...
Het beeld kraakt en piept!! TV uit en de PSVR werkt wel gewoon prima.

Iemand enig idee hoe dit is te verhelpen?
Niemand problemen gehad met PSVR?

Nog een vraag; het geluid is eigenlijk gewoon prima! Denk zelfs beter dan m'n ouwe LG soundbar!
Maar... ik mis wel de subwoofer. Lijkt met dat ik deze niet los (werkt via bluetooth) aan kan sluiten op de LG (driver daarvoor zullen in de soundbar zitten). Ik kan wel de soundbar aansluiten en dan de bar uit zetten en gewoon het geluid van de C8 gebruiken. Maar werkt dat met Dolby Atmos? (werkt dat uberhaubt met een soundbar?)

• sh623661
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:18
C_V_S schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 08:56:
[...]

Wat moet ik daar aan configureren dan?

Er valt volgens mij weinig tot niks in te stellen :)

Zo even controleren...

Heb in ieder geval met mijn Panasonic G15 plasma uit 2010 niks hoeven te configureren :)
Ik heb een nieuwe Denon en kan elke ingang configureren.
Ik weet niet hoevel aansluitmogelijkheden jij hebt?
Als je hem precies hetzelfde aangesloten hebt als op je vorige tv dan zal je de Denon waarschijnlijk niet hoeven configureren.
Dan zou ik de Denon eerst op een andere ingang van je tv proberen.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

Tijntje

Hello?!

RoaDHouse schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:41:
[...]

Dat is geen functie van de TV, dat is echt RTL die het zenderlogo aanpast. NPO doet dat tegenwoordig ook.
De functie van LG is zoals eerder gezegd de brightness van een gebied verlagen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• RoaDHouse
Tijntje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:11:
[...]

Dat is geen functie van de TV, dat is echt RTL die het zenderlogo aanpast. NPO doet dat tegenwoordig ook.
Weet je dat zeker,,, op mijn vorige TV waren alle logo's gewoon fel en alle kleuren van de regenboog :)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:11
Volgens mij doen bepaalde zenders dit al langer dan een jaar, na een paar minuten het logo van kleur veranderen. Dat gebeurt bij alle tv's.

• pwh53
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door pwh53 op 30-05-2019 13:14 ]

• pwh53
ElGrandoNeuso schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:12:
[...]

kun je niet uitzoomen ? zodat het logo net buiten beeld is,valt de kinderen waarschijnlijk helemaal niet op.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

RoaDHouse schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:28:
[...]

Weet je dat zeker,,, op mijn vorige TV waren alle logo's gewoon fel en alle kleuren van de regenboog :)
Ja zeker weten, hier een screenshot vanuit de Ziggo Go webpagina
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/coVqkJk.png

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 22:55
Tijntje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:11:
Zou het kunnen dat dit dimmen van de zender logo's alleen werkt wanneer je gebruik maakt van de interne TV tuner, zodat de LG TV 'weet' dat je naar televisiezenders met zenderlogo's kijkt?

Als je echter IPTV hebt met een externe TV-decoder via HDMI op de TV aangesloten, dan zou het kunnen dat die extra informatie over zenderlogo's niet doorgegeven wordt...

Zou het daar aan kunnen liggen dat het bij de één wel werkt en bij de ander niet?

• Buzzie
  • Laatst online: 24-09 15:53
Tijntje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:55:
[...]

[Afbeelding]
We zullen er maar vanuit gaan dat het screenshot gemaakt is voor het logo....en niet omdat je dat logo wilde laten zien EN omdat je altijd naar The Bold and the Beautiful kijkt toch? >:)

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-11 14:15

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Buzzie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:01:
[...]

We zullen er maar vanuit gaan dat het screenshot gemaakt is voor het logo....en niet omdat je dat logo wilde laten zien EN omdat je altijd naar The Bold and the Beautiful kijkt toch? >:)
Nope, is mijn favoriete serie >:)

• RoaDHouse
Tijntje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:55:
[...]

[Afbeelding]
Ik zie het.

Je hebt gelijk :)
Haay schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:01:
[...]

Zou het kunnen dat dit dimmen van de zender logo's alleen werkt wanneer je gebruik maakt van de interne TV tuner, zodat de LG TV 'weet' dat je naar televisiezenders met zenderlogo's kijkt?

Als je echter IPTV hebt met een externe TV-decoder via HDMI op de TV aangesloten, dan zou het kunnen dat die extra informatie over zenderlogo's niet doorgegeven wordt...

Zou het daar aan kunnen liggen dat het bij de één wel werkt en bij de ander niet?
Nee, dit is gewoon een functie van de TV die je kunt gebruiken.
Daarbij zijn veel zender logo’s al een tijdje transparant maar dat staat los van de dim functie in de TV.

• yourimetkrullen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-06-2021
Sinds een maandje een 65C8 staan, maar af en toe zie ik zwarte flitsen.. Google levert me geen oplossing dus probeer ik het hier eens. Iemand hier ervaring mee?

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-11 16:37

Puck

W32.Deadcode.A

yourimetkrullen schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:28:
Sinds een maandje een 65C8 staan, maar af en toe zie ik zwarte flitsen.. Google levert me geen oplossing dus probeer ik het hier eens. Iemand hier ervaring mee?
BFI (Black Frame Insertion) uitzetten?

Arrived anxious, left bored

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:47
yourimetkrullen schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:28:
Nou staat google juist wel vol met black flash lg c8.

Dus doel je op zoals in het onderstaande filmpje ?

YouTube: LG Oled C8 flashing near-blacks / pixel overshoot. (now fixed with f...

Dit is volgens mij met een firmware update te verhelpen.

Mocht het echt een soort van kort beeld uit/aan zijn, denk ik eerder aan een hdmi probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 30-05-2019 12:34 ]

• yourimetkrullen
ppeterr schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:32:
[...]

Nou staat google juist wel vol met black flash lg c8.

Dus doel je op zoals in het onderstaande filmpje ?

YouTube: LG Oled C8 flashing near-blacks / pixel overshoot. (now fixed with f...

Dit is volgens mij met een firmware update te verhelpen.

Mocht het echt een soort van kort beeld uit/aan zijn, denk ik eerder aan een hdmi probleem.
Het is niet alleen bij donkere beelden (ook als ik aan het scrollen ben in het menu bijv.). Het echt een soort van kort beeld uit/aan idd. De hdmi kabel die ik gebruik is er eentje die erbij geleverd is.

Heb overigens zojuist gecheckt, geen updates beschikbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door yourimetkrullen op 30-05-2019 12:43 ]

• yourimetkrullen
Puck schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:31:
[...]

BFI (Black Frame Insertion) uitzetten?
Motion Pro staat (en stond al) uit

[ Voor 3% gewijzigd door yourimetkrullen op 30-05-2019 12:47 ]

• ppeterr
yourimetkrullen schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:43:
[...]

Het is niet alleen bij donkere beelden (ook als ik aan het scrollen ben in het menu bijv.). Het echt een soort van kort beeld uit/aan idd. De hdmi kabel die ik gebruik is er eentje die erbij geleverd is.

Kreeg je die hdmi kabel bij de tv, of heb je het over die bij een decoder zat?

• yourimetkrullen
ppeterr schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:48:
[...]

Kreeg je die hdmi kabel bij de tv, of heb je het over die bij een decoder zat?
Hmm, wellicht decoder idd

• pwh53
yourimetkrullen schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:43:
[...]

probeer eens een andere kabel,waarschijnlijk slechte hdmi-handshake

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:22
HoppyF schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:29:
[...]

Welke firmware versie?
Misschien nog even testen met de 05 versie beta of public als deze uitkomt.
Denk niet dat firmware dit op gaat lossen...

• yourimetkrullen
pwh53 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:52:
[...]

probeer eens een andere kabel,waarschijnlijk slechte hdmi-handshake
Dit lijkt tot dusver de oplossing, geen flitsen meer gezien sinds ik een andere hdmi gebruik. Thx!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-11 12:35
Zojuist getracht te zoeken, maar ik lees nergens of het model lgoled55c9 een lip sync functie heeft om juist het beeld te vertragen en de audio juist eerder uit te sturen.

Het idee is om een met Sonos play 5 op de C9 aan te sluiten via het audio out en deze via de audio in op de play 5 af te laten spelen (in een play 5 stereo setup).

De play5 zal meer verwerking tijd nodig hebben en vraag mij af af of je dit op de C9 kan laten syncen.
Fermion schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:14:
Zojuist getracht te zoeken, maar ik lees nergens of het model lgoled55c9 een lip sync functie heeft om juist het beeld te vertragen en de audio juist eerder uit te sturen.

Het idee is om een met Sonos play 5 op de C9 aan te sluiten via het audio out en deze via de audio in op de play 5 af te laten spelen (in een play 5 stereo setup).

De play5 zal meer verwerking tijd nodig hebben en vraag mij af af of je dit op de C9 kan laten syncen.
Als het om een HDMI aansluiting gaat kan dit zeker wel.
HDMI 2.1 ondersteunt lipsync.
Wellicht zijn er ook nog andere instellingen mogelijk, dat weet ik zo niet.

En dit misschien ook:
http://kr.eguide.lgappstv..._avsync_e_c_a_t__dut.html

[ Voor 10% gewijzigd door HoppyF op 30-05-2019 19:52 ]

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-11 12:35
HoppyF schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:39:
[...]

Als het om een HDMI aansluiting gaat kan dit zeker wel.
HDMI 2.1 ondersteunt lipsync.
Wellicht zijn er ook nog andere instellingen mogelijk, dat weet ik zo niet.
Kan je op de TV dit handmatig instellen.
Fermion schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:42:
[...]

Kan je op de TV dit handmatig instellen.
Ik neem aan van wel, dat zou dan bij HDMI instellingen moeten staan.
Ik heb geen C9 dus kan dit niet controleren.
Wellicht kun je ook de AV sync aanpassen, ik heb net mijn reactie hierboven aangepast.

• C_V_S
  • Niet online
sh623661 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:33:
[...]

Ik heb een nieuwe Denon en kan elke ingang configureren.
Ik weet niet hoevel aansluitmogelijkheden jij hebt?
Als je hem precies hetzelfde aangesloten hebt als op je vorige tv dan zal je de Denon waarschijnlijk niet hoeven configureren.
Dan zou ik de Denon eerst op een andere ingang van je tv proberen.
Met een oude Denon lukt dat niet :)

Ow ja hij ondersteunt ook geen 4K dus moet sowieso een nieuwe :D

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-11 07:31
michiel_ schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:08:
Als ik Amazon Prime start op mijn B8 gaat mijn trumotion uit (ISF dark room). Elke keer als de app opnieuw gestart wordt staat trumotion weer uit. Is dit een bug of mis ik iets?

edit: Lijkt een bug te zijn. Ik zie dat meer mensen hier last van hebben (link). Heb maar een mailtje naar LG gestuurd..
dit mss?

High Frame Rate (HFR) & High Dynamic Range (HDR). Although the B8 and C8 both support HDR imaging, and high frame rates, because of the somewhat more limited processing power of the B8, that television cannot support both simultaneously. However, with the increased processing power of the C8, HDR and HFR can be used at the same time

https://www.lg.com/us/experience-tvs/oled-tv/b8-vs-c8

• 418O2
  • Nu online
Net GoT s08e03 gekeken, dan weet je waarom je oled wil. Veel klachten dat het te donker was, maar met oled heb je dan alsnog veel onderscheid in zwart en grijs

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-11 19:46

aex351

I am the one

418O2 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:53:
Net GoT s08e03 gekeken, dan weet je waarom je oled wil. Veel klachten dat het te donker was, maar met oled heb je dan alsnog veel onderscheid in zwart en grijs
Heel seizoen 8 is een teleurstelling. Zwaar matig uitgewerkt. Zowel de technische uitwerking als de verhaallijn. Vervolgens zit je dan als 'fan' te kijken naar de zwaar geanticipeerde seizoen 8. En wat zie je? vooral niets. Omdat het beeld zwart/donker is. Dit omdat de regisseur zoveel mogelijk met 'natuurlijk licht' wilde werken.

In elk geval kan het OLED geen excuus zijn voor de teleurstellende uitwerking.

< dit stukje webruimte is te huur >

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:31
herian10 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 13:35:
is er al iemand die de nieuwe Ziggo media box next heeft.
en de afstand bediening van de lg gekoppeld er aan
want bij de horizon ging het wel maar niet alle knoppen werkte optimaal
Jazeker, kies Philips en dan afstandsbedieningtype 11 (voor sommigen 12)
Zappen, volume en navigeren met pijltjes toetsen werkt. Met de knop "afstandsbediening op scherm" kan je ook bij de rest van het menu, zoals movies etc.Eigenlijk alles doet het behalve stembediening.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:53:
Op mijn C8 was het alsnog veel te donker. Serieus belabberd opgenomen/gemastered of wat het ook is. Oled of niet.

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

rodie83 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:10:
[...]

Op mijn C8 was het alsnog veel te donker. Serieus belabberd opgenomen/gemastered of wat het ook is. Oled of niet.
Geen last gehad van te donkere beelden op mijn B6 bij GoT. Wel color-banding maar dat ligt dan vooral weer aan de compressie. Wellicht je settings eens nalopen? Als je iets handmatig wilt tweaken dan is het wel de juiste brightness / near-blacks bij OLED.

[ Voor 10% gewijzigd door Puck op 31-05-2019 09:13 ]

• rodie83
  • Niet online
Puck schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:12:
[...]

Geen last gehad van te donkere beelden op mijn B6 bij GoT. Wel color-banding maar dat ligt dan vooral weer aan de compressie. Wellicht je settings eens nalopen?
Neuh, het heeft niks met settings te maken. Het is gewoon ontzettend donker opgenomen. Internet staat (terecht imo) vol met klachten daarover.

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

rodie83 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:14:
[...]

Neuh, het heeft niks met settings te maken. Het is gewoon ontzettend donker opgenomen. Internet staat (terecht imo) vol met klachten daarover.
Het is donker, maar niet TE donker mits je je TV goed hebt afgesteld ;) Al het andere is een mening (die je gerust mag hebben). Anyway, er is vast een Game of Thrones topic als je daar over wilt klagen.

• rodie83
  • Niet online
Puck schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:16:
[...]

Het is donker, maar niet TE donker mits je je TV goed hebt afgesteld ;) Al het andere is een mening (die je gerust mag hebben). Anyway, er is vast een Game of Thrones topic als je daar over wilt klagen.
Neejoh, zo belangrijk is het ook weer niet. Die ene serie.. Pfft. Ik ben verder ontzettend tevreden met mijn C8. Vooral de Emby app die probleemloos 4k spul inc HDR streamt vind ik een prachtuitvinding :9

• michiel_
  • Niet online
Light21M schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:31:
[...]

dit mss?

High Frame Rate (HFR) & High Dynamic Range (HDR). Although the B8 and C8 both support HDR imaging, and high frame rates, because of the somewhat more limited processing power of the B8, that television cannot support both simultaneously. However, with the increased processing power of the C8, HDR and HFR can be used at the same time

https://www.lg.com/us/experience-tvs/oled-tv/b8-vs-c8
Het gaat mis bij het opstarten van de app, dan is er nog geen sprake van HDR/HFR volgens mij. Heeft amazon uberhaupt HFR titels?

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-11 07:31
michiel_ schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:41:
[...]

Het gaat mis bij het opstarten van de app, dan is er nog geen sprake van HDR/HFR volgens mij. Heeft amazon uberhaupt HFR titels?
Geen idee, maar misschien triggert de app HDR signaal waardoor HFR uitvalt?

[ Voor 4% gewijzigd door Light21M op 31-05-2019 11:00 ]

• Predje
Is er iemand die ledstrips achter zijn 65" heeft geplakt?
Zoja welke?

• michiel_
  • Niet online
Light21M schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:00:
[...]

Geen idee, maar misschien triggert de app HDR signaal waardoor HFR uitvalt?
HDR gaat pas aan als er een HDR-titel gestart wordt..

HFR betekent toch dat het bronmateriaal een hogere framerate heeft? HDR met Trumotion (frame interpolatie) werkt prima op netflix/amazon. Probleem is dat de Trumotion instelling verloren gaat. Ik moet dus elke keer bij het starten van Amazon de Trumotion weer aanzetten. Deze doet het vervolgens wel gewoon.

• Predje
Inmiddels al 2 dagen onderweg met de 65C8!
Wat een ding!!! Helemaal geweldig; zeker de demo's op youtube en i.c.m. de PS4 PRO (GOW!).

Echter is "gewoon" full HD tv echt een stap terug!
Inmiddels wel Netflix 4k, dus al iets meer films en series content..

Maar Ziggo via Horizon is gewoon slecht! Heb nu een CI+ kaart besteld, maar dat gaat ook geen 4k worden.

Iemand hier ervaring met de Next? Is dat een goed aanbod en 4K materiaal?
Ze promoten het vooral voor dat het 4k signaal kan geven.. echter kan ik Netflix/youtube/videoland/etc toch gewoon beter vanaf de TV afspelen? (of beter nog vanaf de PS4?)..

Voor alleen het standaard TV aanbod hoef ik toch geen next te hebben?
On demand zullen we kunnen vervangen door netflix en HBO is niks 4K toch?

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:09
Afgelopen woensdag een 55C8 geleverd gekregen. Direct geinstalleerd en wat Predje ook al beaamd, wat een ding.... Contrast is misschien nog groter, gezien ik van een Sony DTR3500 40 inch kwam. Voor 4k ervaring wacht ik nog even tot de Next bij de Ziggo Compleet abonnement wordt geleverd. Lijkt nu nog de Horizon XL te zijn, die ik niet wil.

Ik heb nog wel een vraag t.a.v. gebruik van de geleverde afstandsbediening op meerdere apparaten. Mijn decoder/PVR (Samsung SMT C7140) heb ik via mijn Sony STR DN850 receiver naar mijn TV doorgelust. Op de HDMI1 poort van de LG heb ik de decoder zo ingesteld dat ik deze met de LG afstandbediening aansturen voor aan/uit, kanalen en Teletekst. Echter lukt het mij niet om het programmeringsscherm/"Gids" te benaderen om programma's op te nemen danwel via de Library terug te kijken. Treffen jullie dezelfde issues met andere decoders/PVRs? En is hier een work-around voor?

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-11 14:03
Predje schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:37:

Iemand hier ervaring met de Next? Is dat een goed aanbod en 4K materiaal?
Ze promoten het vooral voor dat het 4k signaal kan geven.. echter kan ik Netflix/youtube/videoland/etc toch gewoon beter vanaf de TV afspelen? (of beter nog vanaf de PS4?)..

Voor alleen het standaard TV aanbod hoef ik toch geen next te hebben?
Ik heb een 65B8 icm de Next. Ja, de next kan 4K doorgeven, maar dan moet de bron ook 4K zijn, dus bij lineaire tv heb je er nog niet zo veel aan. De Next kan wel upscalen naar 4K, maar over het algemeen doet de TV dat beter. Kwa beeldkwaliteit ga je er niet op vooruit, sterker nog, er zitten nog wat kinderziektes in de Next. Netflix app op de Next werkt prima, maar ik vind de Netflix app op de tv beter. De gebruikerservaring is een ander verhaal. De Next is retesnel t.o.v. de horizon.

• Predje
codegro schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:25:
[...]

Ik heb een 65B8 icm de Next. Ja, de next kan 4K doorgeven, maar dan moet de bron ook 4K zijn, dus bij lineaire tv heb je er nog niet zo veel aan. De Next kan wel upscalen naar 4K, maar over het algemeen doet de TV dat beter. Kwa beeldkwaliteit ga je er niet op vooruit, sterker nog, er zitten nog wat kinderziektes in de Next. Netflix app op de Next werkt prima, maar ik vind de Netflix app op de tv beter. De gebruikerservaring is een ander verhaal. De Next is retesnel t.o.v. de horizon.
Dus voor alleen reguliere HD tv kan ik net zo goed met de CI+ werken en de horizon de deur uit..
En dan Netflix en alle andere apps direct op de TV zelf (veel handiger imho) en PS4.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Thinlanet schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:58:
Afgelopen woensdag een 55C8 geleverd gekregen. Direct geinstalleerd en wat Predje ook al beaamd, wat een ding.... Contrast is misschien nog groter, gezien ik van een Sony DTR3500 40 inch kwam. Voor 4k ervaring wacht ik nog even tot de Next bij de Ziggo Compleet abonnement wordt geleverd. Lijkt nu nog de Horizon XL te zijn, die ik niet wil.

Ik heb nog wel een vraag t.a.v. gebruik van de geleverde afstandsbediening op meerdere apparaten. Mijn decoder/PVR (Samsung SMT C7140) heb ik via mijn Sony STR DN850 receiver naar mijn TV doorgelust. Op de HDMI1 poort van de LG heb ik de decoder zo ingesteld dat ik deze met de LG afstandbediening aansturen voor aan/uit, kanalen en Teletekst. Echter lukt het mij niet om het programmeringsscherm/"Gids" te benaderen om programma's op te nemen danwel via de Library terug te kijken. Treffen jullie dezelfde issues met andere decoders/PVRs? En is hier een work-around voor?
Op de Cisco HD decoder van Ziggo werkt de menu knop rechts naast de 0 gewoon, dan kan ik via menu onder in beeld de guide selecteren.
(misschien is er nog een makkelijkere manier, maar nog niet gevonden.)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• codegro
Predje schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:32:
[...]

Dus voor alleen reguliere HD tv kan ik net zo goed met de CI+ werken en de horizon de deur uit..
En dan Netflix en alle andere apps direct op de TV zelf (veel handiger imho) en PS4.
Yep, alleen heb je dan wel beperkingen met opnemen. Wil je hierover meer weten dan adviseer ik je om naar het Ziggo topic hier te gaan.

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 20:28
Even een vraagje waarop ik geen antwoord kan vinden. Ik wil de 65C8PLA waarschijnlijk gaan gebruiken met een CI+, indien ik ook meerdere programma’s tegelijk kan opnemen en live pauzeren. Ik kan alleen niet vinden over hoeveel tuners de C8 beschikt?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Extreme smell schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:21:
Even een vraagje waarop ik geen antwoord kan vinden. Ik wil de 65C8PLA waarschijnlijk gaan gebruiken met een CI+, indien ik ook meerdere programma’s tegelijk kan opnemen en live pauzeren. Ik kan alleen niet vinden over hoeveel tuners de C8 beschikt?
Tunertype (ondersteunde indelingen): DVB-C, DVB-S, DVB-S2, DVB-T, DVB-T HD, DVB-T2

Gezien je vraag in een ander topic, 1x DVB-C

Testing, one, two ...

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

1 tuner idd

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Patjen69
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-10 16:16
Vandaag is mijn LG 65C8 geleverd en deze heb ik uiteraard meteen geinstalleerd.
De tv staat 2m van mijn internet access point (AP) en ik had de tv wireless verbonden met dit AP.
Het vreemde was dat plots bij alle andere devices die op hetzelfde AP geconnecteerd zaten de internet snelheid als een pudding in elkaar zakte. Dit zowel op 2.4Ghz als op 5Ghz in meerdere speedtests.
Een pc die wired geconnecteerd was met het AP had nog steeds de volle snelheid zoals gewoonlijk. Daarna heb ik getest met de tv in standby en ook uitgeschakeld via de knop achteraan, beide keren bleef dit probleem bestaan en speedtests op tablets en smartphones gaven max 0.3Mbps.

Pas toen ik de stekker vd tv effectief van de stroom haalde was de situatie weer als normaal met wifi snelheden tot 100Mbps. Ik had een vermoeden dat de wifi chip van de LG zwaar stoorde.
Daarom heb ik alsnog de tv met ethernetkabel aangesloten aan het zelfde AP en van dan af waren er helemaal geen wifi problemen meer met de andere devices. Het inpluggen van de ethernet kabel zal dus de wifi chip vd tv fysiek uitschakelen denk. Maar een wifi chip in een tv die zo sterk stoort lijkt me een fabricagefout te zijn toch?
Zijn er nog mensen die iets dergelijks ondervonden hebben?

• pwh53
Extreme smell schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:21:
kan niet,je kunt alleen opnemen waar je naar kijkt (tv zender),zoals jij het wil zul je naar een box moeten,geen ci-module.
ps.kan met 99% vd tv's met ci-module niet,er zijn er geloof ik enkele met een dubbele tuner en een dubbel ci slot.
ps 2 besluit je toch voor de ci en hdd of stick te gaan,deze formatteren via de tv,anders werkt het niet goed

[ Voor 18% gewijzigd door pwh53 op 31-05-2019 18:49 ]

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 20:28
Bedankt voor de info! Het wordt dan (helaas) toch een box

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:51
Vandaag had ik besloten om even Rim of the World te bekijken op Netflix. Is het bij jullie ook zo dat vanaf minuut 19:47 de hele film een "oranje" filter krijgt?

• Vorkie
  • Niet online
baba420 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:39:
Vandaag had ik besloten om even Rim of the World te bekijken op Netflix. Is het bij jullie ook zo dat vanaf minuut 19:47 de hele film een "oranje" filter krijgt?
Dat hoort bij de film :)

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:51
Vorkie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:45:
[...]

Dat hoort bij de film :)
Dacht dat het aan mij TV lag 8)7
Patjen69 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:10:
Vandaag is mijn LG 65C8 geleverd en deze heb ik uiteraard meteen geinstalleerd.
De tv staat 2m van mijn internet access point (AP) en ik had de tv wireless verbonden met dit AP.
Het vreemde was dat plots bij alle andere devices die op hetzelfde AP geconnecteerd zaten de internet snelheid als een pudding in elkaar zakte. Dit zowel op 2.4Ghz als op 5Ghz in meerdere speedtests.
Een pc die wired geconnecteerd was met het AP had nog steeds de volle snelheid zoals gewoonlijk. Daarna heb ik getest met de tv in standby en ook uitgeschakeld via de knop achteraan, beide keren bleef dit probleem bestaan en speedtests op tablets en smartphones gaven max 0.3Mbps.

Pas toen ik de stekker vd tv effectief van de stroom haalde was de situatie weer als normaal met wifi snelheden tot 100Mbps. Ik had een vermoeden dat de wifi chip van de LG zwaar stoorde.
Daarom heb ik alsnog de tv met ethernetkabel aangesloten aan het zelfde AP en van dan af waren er helemaal geen wifi problemen meer met de andere devices. Het inpluggen van de ethernet kabel zal dus de wifi chip vd tv fysiek uitschakelen denk. Maar een wifi chip in een tv die zo sterk stoort lijkt me een fabricagefout te zijn toch?
Zijn er nog mensen die iets dergelijks ondervonden hebben?
QuickStart uitzetten.
Verder 5Ghz WiFi gebruiken. Kies dus een kanaal in de 5Ghz band voor je TV.

• Pjotr22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 08:21
Haha zo heb ik een keer m'n dvd speler laten nakijken, bleek de film in zwart te zijn uitgebracht |:(

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 16:34
Haha dit viel mij ook op. Die film krijgt per chapter een soort kleuren filter. Wel leuk gedaan!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:25

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Predje schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:57:
Is er iemand die ledstrips achter zijn 65" heeft geplakt?
Zoja welke?
Dat heb ik, de Yeelight strip.

Gekoppeld aan de rest van mijn domotica, waardoor de strip tegelijk met de tv wordt aangezet. En natuurlijk uit als de tv wordt uitgezet :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Er is weer een nieuwe video van Vincent Teoh waarbij de Samsung Q90R wordt vergeleken met de LG C9.
Er zitten in deze video ook weer een paar geweldige grappen van Vincent. :)
(alleen daarom zou je al naar deze video’s willen kijken...)

De winnaar?
De C9 natuurlijk.

YouTube: OLED vs QLED 2019 (LG C9 v Samsung Q90R)

• NOTC
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-03-2022
type 12 bij mij
drakiesoft schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 07:49:
[...]

Jazeker, kies Philips en dan afstandsbedieningtype 11.
Zappen, volume en navigeren met pijltjes toetsen werkt. Met de knop "afstandsbediening op scherm" kan je ook bij de rest van het menu, zoals movies etc.Eigenlijk alles doet het behalve stembediening.

• codegro
Waar en hoe stel je dat in?

• J-East
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-10 19:15
Smits heeft een LG OLED65E7 te koop voor €1.499,-. Zou dit nu nog een goede keus zijn? (ik kom van een Panasonic plasma van zo’n 10 jaar oud)

Het design spreekt me meer aan dan de E8 (vanwege de soundbar onder het scherm), alleen de soft- en hardware is wat verouderd t.o.v. de 2018 en 2019 modellen. Maar ga je dit écht merken? Ik kijken af en toe een film/serie en verder gewoon wat tv via de zenders. Niks speciaals dus, geen gaming etc.

• pwh53
J-East schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:15:
Smits heeft een LG OLED65E7 te koop voor €1.499,-. Zou dit nu nog een goede keus zijn? (ik kom van een Panasonic plasma van zo’n 10 jaar oud)

Het design spreekt me meer aan dan de E8 (vanwege de soundbar onder het scherm), alleen de soft- en hardware is wat verouderd t.o.v. de 2018 en 2019 modellen. Maar ga je dit écht merken? Ik kijken af en toe een film/serie en verder gewoon wat tv via de zenders. Niks speciaals dus, geen gaming etc.
als die nog nieuw in de doos zit ja,winkelmodel of terug gestuurd of zoiets, dan niet.veel verschil in beeld kwaliteit zul je er niet tussen zien en tussen webos 3.5 of 4.0 ook niet

Je zou ook voor een 65B8 kunnen gaan voor dezelfde prijs.
Nieuwer model.
Design zou je moeten vergelijken of dit aan je wens voldoet.

• ppeterr

Heb hier ook om de design reden een 55E7 gekocht toen die net uit was, en dat was
wel voor een plukkie meer euries :) Voor het geluid hoef je het niet te doen. Ja het is beter
dan zonder soundbar, maar nee niet echt een meerwaarde. Ik heb een week later er een
KW 950 onder gezet.

Dus 65 inch voor die prijs, als het nieuw is en geen demo, of terug gestuurd iets....i would do it!!!!

Ik zie hem trouwens niet op hun site staan, wel zie ik enkele demo modellen, die al duurder zijn zelfs.

[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 02-06-2019 16:59 ]

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

Maar eens een mailtje gestuurd naar LG wanneer ze verwachten de cashback uit februari (akkoord 28 maart) te voldoen. De 8 weken zijn voorbij, dus het mag nu weleens overgemaakt worden.

Iemand anders hier ook al lang op aan het wachten?
ppeterr schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:52:
[...]

Heb hier ook om de design reden een 55E7 gekocht toen die net uit was, en dat was
wel voor een plukkie meer euries :) Voor het geluid hoef je het niet te doen. Ja het is beter
dan zonder soundbar, maar nee niet echt een meerwaarde. Ik heb een week later er een
KW 950 onder gezet.

Dus 65 inch voor die prijs, als het nieuw is en geen demo, of terug gestuurd iets....i would do it!!!!

Ik zie hem trouwens niet op hun site staan, wel zie ik enkele demo modellen, die al duurder zijn zelfs.
Als het om deze gaat is het een demo!
Smits:
https://www.ebay.de/itm/L...eller-in-OVP/283456953786

• J-East
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-10 19:15
Klopt, maar in de omschrijving staat alleen dat ‘ie ‘Ausgestellt’ is. Dus kan er niet uit opmaken dat ‘ie echt als demo ook branduren gemaakt heeft. Maar dat kan ik navragen uiteraard.

• ppeterr
J-East schreef op zondag 2 juni 2019 @ 18:01:
Klopt, maar in de omschrijving staat alleen dat ‘ie ‘Ausgestellt’ is. Dus kan er niet uit opmaken dat ‘ie echt als demo ook branduren gemaakt heeft. Maar dat kan ik navragen uiteraard.
Ja dat is natuurlijk zo, maar het zou mij verbazen als er dan 0 brand uren op dat ding staan.
En dan nog is het aan jezelf om te beoordelen of je dat erg vind.

Mij voelt het aan als tweedehands ondergoed :F Ik zou er erg mee zitten als er dan
iets mee is wat niet voldoet aan de verwachting. Maar nogmaals dat is aan jou.

• Buzzie
  • Laatst online: 24-09 15:53
ppeterr schreef op zondag 2 juni 2019 @ 18:05:
[...]

Ja dat is natuurlijk zo, maar het zou mij verbazen als er dan 0 brand uren op dat ding staan.
En dan nog is het aan jezelf om te beoordelen of je dat erg vind.

Mij voelt het aan als tweedehands ondergoed :F Ik zou er erg mee zitten als er dan
iets mee is wat niet voldoet aan de verwachting. Maar nogmaals dat is aan jou.
inderdaad.....machine staat uitgestald dus dat hij dan niet is aangezet lijkt me sterk.....elke tv staat wel aan in een winkel tenzij in doos.
Persoonlijk zou ik het niet doen.....nog niet eens voor de helft maar inderdaad wat ppeterr ook zegt....dat is helemaal aan jou.
Pagina: 1 ... 196 ... 570 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.