• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15:34
Xqlus1ve schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:48:
Mocht men het willen controleren, staat wel in Engels mijn LG:

Settings > Support > Privacy & Terms > User agreements
Ook LG.

De instelling zit bij de meeste verstopt onder een vreemde nietszeggende benaming.

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:09
Hier een probleem met de Earc op mijn lg oled 65c9 icm onkyo rz-30. Geluid stuurt ie af en toe helemaal niet meer door en weet nu niet waar dit aan ligt. Heb ook al de rv uit en aangezet en dat mocht 2 dagen geleden niet helpen. Gister deed ie het weer alleen in de avond was het geluid weer weg en heb ook in de instellingen van de tv de Earc paar x aan uit gedaan en toen deed ie het weer.
Daarnaast heb ik ook mijn lg 4k blurayspeler getest toen het probleem er was maar die deed het gewoon (beeld doorsturen vanaf de onkyo werkt dus gewoon) dus nu denk ik dat het of de hdmi poort van lg is of de kabel. Benieuwd wat jullie gedachten is hierover
Pagina: 1 ... 576 577 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.