• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17:13
Xqlus1ve schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:48:
Mocht men het willen controleren, staat wel in Engels mijn LG:

Settings > Support > Privacy & Terms > User agreements
Ook LG.

De instelling zit bij de meeste verstopt onder een vreemde nietszeggende benaming.

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:03
Hier een probleem met de Earc op mijn lg oled 65c9 icm onkyo rz-30. Geluid stuurt ie af en toe helemaal niet meer door en weet nu niet waar dit aan ligt. Heb ook al de rv uit en aangezet en dat mocht 2 dagen geleden niet helpen. Gister deed ie het weer alleen in de avond was het geluid weer weg en heb ook in de instellingen van de tv de Earc paar x aan uit gedaan en toen deed ie het weer.
Daarnaast heb ik ook mijn lg 4k blurayspeler getest toen het probleem er was maar die deed het gewoon (beeld doorsturen vanaf de onkyo werkt dus gewoon) dus nu denk ik dat het of de hdmi poort van lg is of de kabel. Benieuwd wat jullie gedachten is hierover

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:45
dbz1985 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:22:
Hier een probleem met de Earc op mijn lg oled 65c9 icm onkyo rz-30. Geluid stuurt ie af en toe helemaal niet meer door en weet nu niet waar dit aan ligt. Heb ook al de rv uit en aangezet en dat mocht 2 dagen geleden niet helpen. Gister deed ie het weer alleen in de avond was het geluid weer weg en heb ook in de instellingen van de tv de Earc paar x aan uit gedaan en toen deed ie het weer.
Daarnaast heb ik ook mijn lg 4k blurayspeler getest toen het probleem er was maar die deed het gewoon (beeld doorsturen vanaf de onkyo werkt dus gewoon) dus nu denk ik dat het of de hdmi poort van lg is of de kabel. Benieuwd wat jullie gedachten is hierover
Probeer de audiobron eens te switchen op jouw receiver terwijl er iets afspeelt. Op mijn Yamaha moet ik dit elke keer doen na het inschakelen, die kan blijkbaar niet goed overweg met het type geluid dat de tv terugstuurt over de eARC, dus switch ik gewoon even naar bv. AV3 en weer terug, dan werkt het weer en blijft het werken tot ik de tv of receiver herstart.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:25

faust2016

You yes have my shirt

Zit met de cashbacks straks te kijken naar aanschaf van een 65" of 77" G5.

Heb nu 15 jaar een 50" plasma TV gehad en wil een maatje groter. De logische stap leek 65". Maar als ik reddit ed. lees wordt voor mijn kijkafstand, woonkamer van 4 meter breed, toch vaak 65 al als klein genoemd. En 77 aangeraden als optimale formaat.

Wat ik me nu afvraag: zijn er mensen (of partners van) met spijt van hun 77"? Ben vooral bang voor het 'grote zwarte gat' als de tv uit staat. Als hij aan staat zal het vast allemaal prachtig zijn.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49
faust2016 schreef op zondag 19 april 2026 @ 11:33:

Heb nu 15 jaar een 50" plasma TV gehad en wil een maatje groter. De logische stap leek 65". Maar als ik reddit ed. lees wordt voor mijn kijkafstand, woonkamer van 4 meter breed, toch vaak 65 al als klein genoemd. En 77 aangeraden als optimale formaat.

Wat ik me nu afvraag: zijn er mensen (of partners van) met spijt van hun 77"? Ben vooral bang voor het 'grote zwarte gat' als de tv uit staat. Als hij aan staat zal het vast allemaal prachtig zijn.
Geen spijt. Hier over de jaren van 55 naar 65 nu naar 77” gegaan.
Bij 65” was de eerste reactie dat ie nog wel een slagje groter kon.
Blij met 77” voor nu. Het went allemaal snel. Uiteindelijk als de film of serie boeiend genoeg is ga je daar in op en doet het formaat er eigenlijk wat minder toe.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

Dit is natuurlijk heel persoonlijk, en daardoor is advies eigenlijk zinloos. Het is jullie woonkamer en jullie TV! Ik heb een op tweakers veel voorkomend upgrade pad bewandeld: van 55" naar 65 naar 77. De 55 was ik heel erg blij mee omdat het m'n eerste OLED was en ze toen nog erg duur waren. Toen ik de 65" kocht had ik na een tijdje echter spijt dat ik niet voor 77" was gegaan. Nu ik deze heb wil ik eigenlijk 83" hebben.

Ik zit nu ook op ruim 4 meter afstand en dan is 77" echt wel van grote meerwaarde. Maargoed wij geven ook weinig om het esthetische zwarte gat als hij uit staat. We kijken vrijwel dagelijks een serie en dan blijft het grote scherm genieten.

Ik zou vooral shoppen wat binnen je budget past en bedenken dat je, gezien je 15 jaar plasma geschiedenis, je deze TV ook weer voor heel wat jaren gaat gebruiken. Dus ik zou mooi die 77G5 bestellen en ophangen 8)

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026 - 09-03-2026 Officieel 🪦🪦🪦

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005

Ik ben 2 jaar geleden van een 50" plasma naar een 77" G2 gegaan. Initieel plan was ook om een 65" OLED te kopen maar toen ik de grotere schermen in de winkel zag leek een 65" snel te klein. Ik zit zelf ook op bijna 5m van de tv dus het scherm voelt zeker niet te groot en het zwarte vlak als de tv uitstaat stoort mij totaal niet.

De prijs is natuurlijk ook een factor want de sprong van 65" naar 77" is best groot. Als budget een factor is dan kan je de prijs behoorlijk wat drukken door een ouder model te pakken. Ik kocht daarom een 2 jaar oud model waardoor die eigenlijk de helft van de adviesprijs kostte. Scheelt je een kleine 2000€.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17:13
Als je de TV ophangt dan kan 77 ook eerder.

Ik ga weer naar een 65.
Volgende week komt mijn G6 binnen.
Deze gaat ook aan de muur op 3.5m

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

65 cm breder en 35 cm hoger zwart vlak vergeleken met je plasma. (bijna) Een breed 1 persoons bed tegen je muur….

Maar heb je met je plasma wel eens gedacht: wat klein allemaal, ik mis een hoop…..

[ Voor 5% gewijzigd door PeepPeepPeep op 19-04-2026 17:03 ]

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Pagina: 1 ... 576 577 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.