Ik snap je reactie niet zo goed. Dat is toch ook precies wat ik zei? Ik kocht in 2019 de C9 en in 2020 de CX. Toen had ik nog nul problemen. Die problemen met de C9 kwamen pas in 2021, een jaar nadat ik de CX had gekocht dus.vdr01 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:18:
[...]
Gezien al u problemen vind ik het opmerkelijk dat u nog voor LG blijft gaan. Keur het niet af maar kan me ook voorstellen dat na alle problemen met LG dit merk als opvolger uit beeld is verdwenen.
Het zal de hitte geweest zijn. Mijn excuses.benchMarc schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 17:20:
[...]
Ik snap je reactie niet zo goed. Dat is toch ook precies wat ik zei? Ik kocht in 2019 de C9 en in 2020 de CX. Toen had ik nog nul problemen. Die problemen met de C9 kwamen pas in 2021, een jaar nadat ik de CX had gekocht dus.
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Let op:
Welkom in het LG OLED Ervaringen & Discussie Topic.
In dit topic bespreken we de laatste stand van de techniek rondom deze LG televisies; de beste instellingen voor het mooiste beeld; de ideale manier van aansluiten en je ervaringen met jouw televisie, inclusief defecten en problemen. De meeste andere zijdelings gerelateerde zaken (zoals korting en garantie) zijn hier off topic. Hoe beter we de onderwerpen op het forum gesorteerd houden, hoe makkelijker jij relevante informatie kan terugvinden.
Vragen over welk bericht nu waar hoort? Lees Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Vragen over inbranden of stekkers? Deze onderwerpen zijn al regelmatig besproken. Gebruik de zoekfunctie!
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Alsnog wat vragen daarover? Zie ook S1NN3D in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.
Iemand post iets op een verkeerde manier? Gebruik de TR-knop.
Welkom in het LG OLED Ervaringen & Discussie Topic.
In dit topic bespreken we de laatste stand van de techniek rondom deze LG televisies; de beste instellingen voor het mooiste beeld; de ideale manier van aansluiten en je ervaringen met jouw televisie, inclusief defecten en problemen. De meeste andere zijdelings gerelateerde zaken (zoals korting en garantie) zijn hier off topic. Hoe beter we de onderwerpen op het forum gesorteerd houden, hoe makkelijker jij relevante informatie kan terugvinden.
Vragen over welk bericht nu waar hoort? Lees Jorgen in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Vragen over inbranden of stekkers? Deze onderwerpen zijn al regelmatig besproken. Gebruik de zoekfunctie!
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Alsnog wat vragen daarover? Zie ook S1NN3D in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.
Iemand post iets op een verkeerde manier? Gebruik de TR-knop.